 |
38.
הופאות
גיל,
חיפה,
04/11/04 11:24
|
בחופש הגדול הופיאו הדג נחש בהופאה של סלקום ושרו שירום חדשים וישנים. בדיסק הקודם שלהם הם שרים בשיר מיספרים על מנכ''ל סלקום דבריי ביקורת ואחשיו הם מופיאים בפסטיבלים של סלקום.זו הי לא צביעות??.נ.ב הדג נחש ידועים לוחמים נגד תאגידיי הענק ואחשיו הם חלק מהם!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ירעם החקיין
הדג נחש,
ישראל,
12/07/04 19:44
|
ירעם אטיה, דבר ראשון תחליף שם... אבל דחוף!!!! דבר שני אתה מטומטם... דבר שלישי יש זכויות יוצרים... דבר רביעי עדיף שלא תדבר אם אין לך מה להגיד... דבר חמישי אתה רק חולם להגיע לרמה של שאנן וזה שאתה מקנא זה לא אומר שאתה צריך להעתיק שירים... קטע בשבילך: ''הקדוש ברוך הוא אנחנו קנאים לך -י-מ-ו-ת-ו- -הק-נ-א-י-ם-'' הבנת??? יופי... בעצם בן אדם אומלל כמוך לא שווה למוות. טוב יאללה ביי ירעם ירעם? חחח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתב מושפל!!!!!!! בזיון!!
עידו בן יהושע,
כפר סבא,
12/07/04 21:37
|
|
 |
36.
אני האח של שלומי אלון מהדג נחש
מתן אלון,
ת''א,
12/07/04 18:05
|
ואני יכול להגיד לכם שסולן הדג נחש יותר שמאלני מביילין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הדג נחש שולטים!
אני,
28/06/04 18:20
|
למה לכל שיר שמישהו מוציא או לכל זמר מצליח יש לאנשים טענות?! כי הם מקנאים כמו הכותב הזה ירעם. תגיד מה מפריע לך שהדג נחש מצליחים? לכל אחד יש את הדעות שלו ואנשים אוהבים את השיר הזה אז תפסיק לקנא!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ירעם זה שם אמיתי?
L.A Dude,
רחוק,
22/06/04 01:35
|
כי זה נשמע כמו שם של קיבוץ (שבטח אוכלים בו חזירים ושפנים).
ראשית, לא מקורי. שנית, מה רצית להגיד לנו פה - שאתה יודע לקרוא? מה, אתה רוצה מדליה (אולי מדליית טפשות) אם יש לך מה לומר- תגיד. לא מספיק להגיד "אני מתרעם" ולא להסביר למה. זו צורת התבטאות של אידיוט. כל כסיל יכול לחקות אחרים, החכמה היא להמציא את הגלגל, לא לפנצ'ר אותו ולמכור אותו לאדם עיוור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסתבר שכן...
ל"ת
זורבבל,
22/06/04 23:59
|
|
 |
33.
על מה הרעש?
נתיב,
ארה"ב,
21/06/04 21:03
|
בסך הכל מדובר בפרודיה על שיר קיים. כל הטענות המתנשאות של "לימין אין מה ליצור אז הוא מעתיק מהשמאל" מגוחכות. כותב הפרודיה לא מזדהה כ"ימני" אלא כ"שומר מצוות". מה הוא בסך הכל עשה? לקח ציטוטים מסטיקרים שנחשבים ל"שמאל" וקישר אותם אחד לשני בצורה לא הכי סימפטית (ממי הוא למד את זה?) שמוציאה את השמאל לא הכי חכם. שוב: מדובר ב פ א ר ו ד י ה , לא ניסיון להעתיק, לא ניסיון להסית כל הרעש והצלצולים עלה בגלל שמישהו מהצד השני של המתרס "העז" לגעת בהיפ-הופ הישראלי שמשדר דעה של "הכנף השמאלית". מישהו זוכר את התגובות שבאו בעקבות סאבלימינל? "איך הוא מעז ליצור היפ-הופ פופולארי עם דעות ימיניות?! לא יקום ולא יהיה! אנחנו עכשיו נרד עליו רצח , נאמר שהוא ממוסחר, נאמר שהוא לא טוב". בינתיים קהל הצרכנים שלו מצביע ברגלים וגם בידים. די עם ההתנשאות המזויפת. היצירה היא נחלת הכלל ואם מישהו מחליט ליצור -או לעשות פרודיה- יש לו את החופש המלא, והאומנים צריכים לעודד את זה, בפה מלא (במה?).
נתיב -ציני בטירוף, אבל עם מסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
המדיה
משה,
מרכז,
21/06/04 20:33
|
הכח העצום שיש למדיה ניתן לה כדי להעביר ערכים או להשפיע ולקדם מטרות חיוביות- חבל לנצל אותה סתם בשביל להעביר מסרים חסרי טעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אחלה!
צ,
מרכז,
21/06/04 18:14
|
|
 |
30.
חלש מאוד! לא שווה פרסום
ל"ת
ישראל,
רחמני,
21/06/04 17:53
|
|
 |
29.
הוא נשוי?!
ל"ת
שדכנית,
21/06/04 12:39
|
|
 |
שמח תשמח
סממית,
22/06/04 23:49
|
לא, שדכנית יקרה. בחורנו לא השכיל עדיין למצוא לו את העזר... :)))
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדלקת עליו?
ל"ת
קופידון,
23/06/04 11:54
|
|
 |
28.
מה היא גירסת המקור?
ל"ת
רן,
תל אביב,
21/06/04 12:17
|
|
 |
גירסת המקור
,
21/06/04 14:50
|
שירת הסטיקר
ביצוע: הדג נחש ואהובה עוזרי מילים: דוד גרוסמן לחן: שאנן סטריט, גיא מרגלית, אמיר בן עמי, משה אסרף, דוד קלמס, יאיא כהן אהרונוב ושלומי אלון
דור שלם דורש שלום תנו לצה"ל לנצח עם חזק עושה שלום תנו לצה"ל לכסח אין שלום עם ערבים אל תתנו להם רובים קרבי זה הכי אחי גיוס לכולם, פטור לכולם אין שום ייאוש בעולם יש"ע זה כאן נ נח נחמן מאומן No Fear, משיח בעיר אין ערבים אין פיגועים בג"ץ מסכן יהודים העם עם הגולן העם עם הטרנספר טסט בירכא חבר, אתה חסר הקדוש ברוך הוא אנחנו בוחרים בך בחירה ישירה זה רע הקדוש ברוך הוא אנחנו קנאים לך ימותו הקנאים
כמה רוע אפשר לבלוע אבא תרחם אבא תרחם קוראים לי נחמן ואני מגמגם כמה רוע אפשר לבלוע אבא תרחם אבא תרחם ברוך השם אני נושם
מדינת הלכה - הלכה המדינה מי שנולד הרוויח יחי המלך המשיח יש לי בטחון בשלום של שרון חברון מאז ולתמיד ומי שלא נולד הפסיד חברון עיר האבות שלום טרנספר כהנא צדק CNN משקר צריך מנהיג חזק סחתין על השלום תודה על הבטחון אין לנו ילדים למלחמות מיותרות השמאל עוזר לערבים ביבי טוב ליהודים פושעי אוסלו לדין אנחנו כאן הם שם אחים לא מפקירים עקירת ישובים מפלגת את העם מוות לבוגדים תנו לחיות לחיות מוות לערכים
כמה רוע אפשר...
לחסל, להרוג, לגרש, להטעות להדביר, להסגיר, עונש מוות, NO FEAR להשמיד, להכחיד, למגר, לבער הכל בגללך, חבר
© זכויות היוצרים שמורות למחברים ולאקו"ם
נלקח מאתר שירונט: www.shiron.net
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות
הבודק,
22/06/04 12:07
|
הם שרו: 'תנו לצה"ל לכסח' ולא לנצח - נכון שאין כזה סטיקר - (יש 'תנו לצה"ל לנצח'), אבל לא זה מה שיפריע לשמאלנים בהשתלטותם על העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם שרים גם וגם
אני,
28/06/04 17:50
|
הם שרים בחלק הראשון תנו לצה''ל לנצח ואז תנו לצה''ל לכסח כמו שכתוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מגניב
ל"ת
חיים,
21/06/04 11:38
|
|
 |
26.
הגירסה מימין???
ימין,
ארץ ישראל,
21/06/04 10:42
|
רק שנאה למתנחלים בכל שורה שניה. זהו מדור יהדות????? בושה וחרפה. במיוחד לירעם אטיה שכתב את השיר המחורבן. המקורי של הדג נחש הרבה יותר יפה ומקורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת את כוונת המשורר
שפויה,
22/06/04 12:34
|
לא בשירם של הדג נחש ולא בשירו של ירעם לך ללמוד ואז תביע את דעתך שוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הכל באזני המתבונן..
נתניהו יעקב,
21/06/04 10:33
|
הדג נחש מצטטים סטיקרים ימניים ומפזמנים "כמה רוע". ירעם מצטט סטיקרים שמאליים ומפזמן "כמה רוע". זה ההבדל?
בכל מקרה יופי של איגוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיטום
פיטום,
21/06/04 14:46
|
|
 |
התכוונתי:
,
21/06/04 14:57
|
"כמה רוע אפשר לבלוע" זה סטיקר נגד פיטום אווזים (התפלקה לי הכותרת).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הימין לא מסוגל ליצור כלום,
איפה היצירתיות,
21/06/04 10:15
|
אחרי שאימצתם את האידאולוגיה של השמאל (שרון בתוכנית ההנתקות המחודשת, המקוצרת וחיננית לביבי), חסר רק שתבינו שהמדיניות הכלכלית לא טובה לעם הזה והכל טוב.... לגבי תרבות, אני מבין שאתם חסרי.... תנסו לחשוב וליצור לבד. שנאה לא צריך הרבה משאבים ליצור ואתם לא מצליחים, מה יהיה איתכם?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אחלה!!!
אחלה,
אחלה,
21/06/04 08:23
|
|
 |
רק זה מה שיש לך להגיד?
ל"ת
?,
21/06/04 10:32
|
|
 |
22.
פצצה!!!!!!
לימור,
אילת,
20/06/04 23:11
|
אהבתי, פשוט כך. השיר של הדג נחש באמת היה נשמע ב-ה-ר-ב-ה יותר טוב אם אלו היו המילים... במיוחד אהבתי את הפזמון... חשבת לפנות לתחום המוזיקה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
איך זה בדיוק הגירסא מימין???
ל"ת
ג'ו,
20/06/04 22:51
|
|
 |
20.
fantastic!!! keep on
ל"ת
avner,
20/06/04 22:45
|
|
 |
19.
ע-נ-ק, הוא גדווול!!!!
שירה,
איפושהו בארץ,
20/06/04 21:30
|
|
 |
18.
ירעם אתה כישרון רק חבל שימני
ל"ת
חיים,
מרכז,
20/06/04 20:13
|
|
 |
17.
לא מעניין-וגםלא רלוונטי ליהדות
אבי,
חיפה,
20/06/04 18:26
|
איכס, פשוט לא שנון ורק מועתק מהמקור ברמה מינוס גן.
עוד מילא שזה לא משהו, אבל בכלל, מה הקשר של זה לאנ.אר.ג'י-יהדות? אה?
תסביר לנו, כתב הצופה מתיפייף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ענק מצויין!!!
גילי,
שומרון,
20/06/04 17:53
|
|
 |
15.
כמה שנאה יש בימין. רק מזה
נגעלת,
20/06/04 15:15
|
|
 |
טפשות
ישראל,
יו"ש,
20/06/04 18:10
|
כמה טפשות יש בשמאל? רק מזה מתו כבר למעלה מ1000 איש בארבעת השנים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התיפיפות
שמאלן נאור,
20/06/04 16:24
|
|
 |
כמה שנאה יש בימין, שוב
נפתלי,
הקריות,
20/06/04 19:10
|
רק בגלל זה האקדח בתוך העם הופנה פעם אחר פעם מימין לשמאל: ארלוזורוב, גרינצוויג, רבין. (ותחשבו על הסיבות לרצח גדליהו, עליו אנו צמים עד היום. לא מכירים? תפתחו את ספר הספרים ותראו שוב מאיפה לאיפה כוון הנשק).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנפתלי
טל,
המדכז,
27/06/04 21:01
|
לא כולם קיצוניים אני מקווה שיש לך (ולו קצת) שכל.חוץ מזהאתה קיצוני בעצמך אם אתה חושב שכל הדתיים או הימניים כאלה. ודרך אגב- יש הרבה בתי ספר דתיים שדווקא כן עושים טקס לזכר רבין,וזה רק מוכיח את הבורו הגדולה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנפתלי מהקריות
מני,
20/06/04 20:54
|
אתה צם על גדליהו כמו שאני צם על רבין. אני שמח שגילית סוף סוף מי רצח את ארלוזורוב (ועדת חקירה ממלכתית גילתה אחרת, אבל מילא), ורק מצפה ממך להזכיר בפקודת מי נרצחו 16 איש באלטלנה, וכמובן מי נתן לרוצחים הפלשתינים נשק ולימד אותם להיות לוחמים. מטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת מי רצח את אנשי אלטלנה?
לנפתלי,
20/06/04 23:11
|
|
 |
למני החכם
נפתלי,
הקריות,
20/06/04 22:38
|
טוב, אני מטומטם. מה לעשות.
אבל אני לא מטומטם עד כדי כך שאקנה לוקשים שמנסים מנהיגי המחנה שלי למכור לי, בדמות "הימין ישמור על א"י", כשעד היום המחנה היחיד שפינה שטחים הוא מחנה הימין: בגין את סיני, שמיר את ימית, ביבי את חברון, ועכשיו - שרון את עזה. ואני לא עד כדי כך מטומטם וצבוע לקרוא למחנה שלי בשמות לא נכונים, כמו שמחנה ה"ימין" עושה, והכל מס שפתיים - כי הרי כולם שם (חוץ מהאיחוד הלאומי) תומכים בפינוי. האידאולוגיה הימנית התמסמסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוץ
אחד,
25/09/04 19:25
|
חוץ מההגזמה המטורפת שלקחתם את הדיון הזה (לקרוא אחד לשני ''רוצח'' לא פותר כלום ורק עושה יותר בעיות ומריבות וסיכסוכים), לדעתי גם לא קלטתם תכוונה של השיר. הסטיקרים שמזמרים את שמם (שוב, זאת דעה, אז לקחת בקלות) בשירת הסטיקר, הם גם מייצגים שמאל וגם ימין, וגם No fear. מזה אמור להביע יעני, זה לא אמור להיות ''נואו פיר, יאללה נרצח ערבים'', זה סתם שם בהקשר למשהו אחר. בקיצור, חוץ מ''קרבי זה הכי אחי'' ו''עקירת ישובים קורעת את העם'' יש גם ''דור שלם דורש שלום'' ו''אין לנו ילדים למלחמות מיותרות'', מי שנולד הרוויח. גם כולם פה שמים לב דווקא רק למילים אבל לא למוזיקה, תשימו לב שאת כל הסטירקים שאנן ''מראפרפ'' בצורה כועסת, כולם, כולל דור שלם דורש שלום וכאלה. לדעתי לפחות, יש מצב שאני טועה, השיר מנסה להראות את הבלאגן שיש בארץ, את כל התעמולה שיש בכל מקום. למה הרי בחרו אחרת את הסטיקר ''כמה רוע אפשר לבלוע'', מה קשור רוע ו''מי שלא נולד הפסיד''? וזאת דעתי גם אם אני טועה, זה לא משנה תעובדה שאיכשהו תמיד הימנים והשמלאנים מתחילים להאשים אחד את השני בצרות של העולם במדינה ו''אתם רצחתם את גנדי'' ו''אתם רצחתם את רבין'' וזה מיותר כי זאת הסיבה שלא קורה כלום, הניסיון המיותר להעליב אחד את השני. מה אתם חושבים שייקרה ''בגללך המדינה שלנו הרוסה!!!'' ''אה באמת? יש אני הופך לשמלאני והכל יהיה בסדר!''? לא, זה בחיים לא ייקרה. תנסו להבין אחד את השני ולוותר על התגית רוצחים, באמת שזה פוגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שום הצדקה לרצח והסיבה שלך
שפויה,
22/06/04 12:31
|
לא נכונה, לידיעתך הרבה, האצ"ל העלה את אלטלנה אחרי הסכם עם בן-גוריון פשוט השמאל הדפוק שלך כבר אז ידעו לדפוק הסכמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל אחד והשטויות שלו
טל,
המרכז,
21/06/04 22:00
|
|
 |
מעבר לזה שאתה חלש בהסטוריה
קצת הגיון,
מרכז,
21/06/04 15:40
|
אז אתה חושב שבן גוריון צדקת כשפגע בניסיון להקים מיליציה, אבל ערפאת צודק כשהוא לא פוגע במיליציות אצלו כי זה מה שהימין דורש? (אולי המיליציות האלה פועלות רק נגד הימין)? את זה כבר ממש קשה להבין, אלא אם לוקחים בחשבון שמבחינתך כל מה שעושים הפלשתינים מוצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לאלטלנה? טוב שירו בהם
נעם,
חיפה,
21/06/04 11:41
|
בגין רצה להקים מיליציה חמושה וטוב עשה בן גוריון, זצ"ל, שמנע זאת. הצביעות של הימין היא שזה בדיוק מה שהם דורשים מערפאת, להרוס בכוח את המיליציות החמושות שקמו אצלו. טלו קורה מבין עיניכם, שקרנים שונאי יהודים שכמותכם. מעולם לא הודתם באחריות לרציחות שלכם ותמיד הטלתם רפש על מי שפעלו להצלת העם והמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנפתלי מהקריות
מני,
21/06/04 00:28
|
בלבלת אותי לגמרי. על מה אתה מדבר, ויליס? אני כמעט בטוח שהצלחתי להבין אצלך כל משפט בנפרד, אבל את הקשר בין הימין שרוצח שמאלנים לימין שמפנה שטחים לא קלטתי. ומי אלה "מנהיגי המחנה שלי". ומה פתאום שמיר פינה את ימית? (ימית זה בסיני, יקירי, ובגין ושרון פינו אותו. אל תסגיר את גילך הצעיר). טוב, אולי אני המטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עוד דביל שכותב שיר ממוחזר
ל"ת
דוד משה,
20/06/04 15:05
|
|
 |
13.
נכון להקה בטעם איכסה
ל"ת
אתה צודק אחי,
20/06/04 15:03
|
|
 |
12.
שאלה
מירב,
20/06/04 15:02
|
דרוס כל דוס?? איזה מין תגובה זו? וירעם אטיה הוא בחור דתי?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר לפני 20 שנה בהפגנה
אמיר-חילוני,
חיפה,
20/06/04 15:13
|
של הנוער העובד והלומד (כן אלה שמדברים על ההסתה של הימין) היו כרזות עם הסיסמאות: דרוס כל דוס באופנוע קרוס השמד כל חרד כל ירא שמיים זרוק למים ולכל רב תקע סכין בגב. עכשיו יוכלו שם להכחיש כמה שהם רוצים, אבל אני ראיתי אותם מכינים את השלטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיכתבו
טל,
המרכז,
21/06/04 22:01
|
שיכתבו מי שכותב שטיות לא ממש מראה על חוכמה יתרה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מה רע בשיר של הדג נחש ?
אלון,
20/06/04 14:58
|
סתם רצף של סטיקרים משמאל ומימין... כנראה שבימין חששו מזה שדוד גרוסמן האיום היה מעורב בכתיבת השיר... חוץ מהקטע בסוף "הכל בגללך חבר" שיש רעש של דריכת אקדח, מה שאולי מרמז על כך שהסטיקרים הלוחמניים הם הסתה שגרמה לרצח רבין, נראה לי שהשיר די בסדר. מצד שנ י, אפשר לפרש את זה כך: ההתכתשות הלוחמנית משני הצדדים הפוליטיים גרמו לרצח רבין וכמעט למלחמת אזרחים. ומסתבר שההתכתשות הזאת ממשיכה גם במוסיקה ! די מספיק, אנחנו עם אחד, מספיק לריב על כל דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שני סטיקרים משמאל, עשרים מימין
ל"ת
אבי,
20/06/04 17:27
|
|
 |
לכל השואלים - הסכיתו ושימעו!
מני,
אלון מורה,
20/06/04 16:22
|
ב"ה להלן שתי דוגמאות מתוך השיר (יש עוד...): שים לב לסדר המילים: 1.לאחר הסטיקר "הקב"ה אנחנו בוחרים בך" מופיע הסטיקר "בחירה ישירה זה רע" 2.לאדר הסטיקר "הקב"ה אנחנו קנאים לך" מופחע "ימותו הקנאים". והכל כמובן רק כרצף מקרי של סטיקרים חינניים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ציפית? לרצף מקרי לחלוטין?
אורי,
21/06/04 01:13
|
חלק מהרעיון היה להצליב בין סטיקרים שמנוגדים זה לזה, מבחינה מילולית או עקרונית. כמו: גיוס לכולם - פטור לכולם, מוות לבוגדים - תנו לחיות לחיות, וכמו שתי הדוגמאות שציינת.
השיר בסך הכל מציג מזוית הומוריסטית משהו את תרבות הסטיקרים שאימצנו לנו בעשור האחרון. אז נכון, הם מסתלבטים קצת (ובצדק) על הימנים / כהניסטים / ש"סניקים / ברסלבים / משיחיסטים ושאר ירקות. לא צריך לקחת הכל קשה. כבר היו בעבר שירים גרועים בהרבה, משני הצדדים של המפה הפוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למני, כל הכבוד!
ל"ת
חשפת הנבלות,
20/06/04 23:14
|
|
 |
נו, זה כל הקטע...
ל"ת
,
20/06/04 21:01
|
|
 |
10.
עד שסוף סוף
הגואל,
ראש העין,
20/06/04 14:58
|
מישהו מותח פה ביקורת חייב לבוא בחור עם כיפה וכרגי להרוס את הכל,משהו לא טוב? לא מעניין אותך? אז אל תתייחס אל תסכל בכלל! מדינה דמוקרטית לכל דבר עם רצון להביע את הדעה מול כולם בלי פחד, או שמה נהיינו נאצים ?
עוד בחור שרוצה לסתום את הפה כדוגמת אבי בניהו מגל"צ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה חופשית
טל,
המרכז,
21/06/04 22:02
|
מותר לא לכתוב ולהביע דעה כמה שהוא רוצה איפה שהוא רוצה ומתי הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגואל מראש העין
אבי,
20/06/04 17:26
|
קרא שוב את התגובה שלך, ואחר כך עוד פעם, ופעם שלישית, ונסה לחבר בין המשפט הראשון שכתבת ליתר הדברים. אחר כך תנסה להסביר לעצמך איך אפשר להיות גם בעד ביקורת וגם לקרוא לביקורת אחרת נאציזם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אחלה שיר אחלה מילים גדווווווול
די לשנאה,
20/06/04 14:57
|
אחלה שיר מעמיד את שאנן במקמו יחד עם כל האומללים הימניים שלא בדיוק הבינו אותו וניתן היה לראותם מזמזמים את השיר אחלה מילים תודה לך שענית להם בשמנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוף, תקרא את תגובה 6
ל"ת
,
20/06/04 15:04
|
|
 |
אוף, תפסיק להיות תמים
מאיר,
20/06/04 18:30
|
נראה לך באמת שמדובר בשיר בלי נקיטת עמדה? אתה באמת חושב שסופר מוכשר כמו דויד גרוסמן פשוט כתב גיבב סטיקרים מכל הכיוונים לשיר ראפ? אם תקרא את מילות השיר קצת יותר בעיון תשים לב שלכל סטיקר יש את מיקומו המדוייק. לא סתם מונח הסטיקר: "ימותו הקנאים" אחרי הסטיקר "הקב"ה אנחנו מקנאים לך", כמו שלא סתם מוקם הסטיקר "בחירה ישירה זה רע" אחרי הסטיקר "הקדוש ברוך הוא אנחנו בוחרים בך"... צא מהנאיביות, בן אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוקיי נ-נ-י-ח שהם נוקטים בעמדה
,
20/06/04 19:23
|
דבר ראשון, הם עושים את זה בצורה חיננית ומשעשעת הרבה יותר מאחרים (אתה לא באמת חושב שהם קראו לטבח המוני בש"סניקים כשהם שילבו את ה"ימותו הקנאים" אחרי "אנחנו קנאים לך". נכון?)
דבר שני, זו זכותם המלאה. בדיוק כפי שזו זכותו של סאבלימינליריקאלי נתקע לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענית לעצמך
די לשנאה,
22/06/04 12:25
|
בדיוק בגלל זה הימנים לא צריכים לשיר אותו בדיוק כמו שהשמאלנים לא משמיעים כ"כ את שיריו הציוניים של סאב ברשתות השידור ורב השמאלנים שונאים אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?
אחד,
25/09/04 19:29
|
בדיוק בגלל זה? נהפוך הוא אתה מטיף לשנאה של שיר ובאמת שזה סתם, שכל אחד יעשה מה שבא לו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מעולה. תגובה יפה לאינדוקטרינצי
גלי,
רמת אביב ג,
20/06/04 14:22
|
|
 |
למה על סאבלימינל אתם לא בוכים?
,
20/06/04 14:35
|
הרי טוחנים אותו כל יום מבוקר עד ערב בתקשורת הששששששמאלנית הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סאבלימינמל מצליח *למרות* שהוא
גלי,
ת"א,
20/06/04 17:33
|
ימני. "הדג נחש" הבינוניים ומטה, מצליחים *בגלל* שהם שמאלנים. זהו כל ההבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, כמובן, כשיש לך רגשי נחיתות
,
20/06/04 19:14
|
שום דבר בעולם לא יוכל לשכנע אותך שאתה לא באמת מופלה לרעה. הדג נחש בעיני ממש לא "בינוניים ומטה". אולי "שירת הסטיקר" לא היה שיא היצירה המוזיקלית שלהם, אבל גם הקאבר העלוב ל"פרחים בקנה" לא משקף את הרמה המקובלת של סאבלימינל (שהתחילה להידרדר כבר מאז האלבום השני שלו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מבריק. פשוט מבריק
ל"ת
תודה ירעם,
20/06/04 14:14
|
|
 |
6.
איך אפשר לאגף מימין
מושיקו,
נתניה,
20/06/04 14:12
|
איך אפשר לאגף בכלל שיר שאין לו נקיטת עמדה? יש שם הרבה דעות מהרבה צדדים על הרבה עניינים: גם "מדינת הלכה - הלכה המדינה", גם "אל תתנו להם רובים", גם "בחירה ישירה זה רע" - גם סטיקרים משמאל, גם מימין, וגם סתם לא קשורים ("כמה רוע אפשר לבלוע" זה סטיקר נגד פיטום אווזים בכלל). אז בשביל מה לאגף, אם אף אחד לא נלחם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה חבל שאתה לא מקשיב
המקשיב,
ירושלים,
20/06/04 15:20
|
ראשית, אם תקשיב טוב לשיר תגלה שמינון הססמאות של הימין הקיצוני כמו מוות לבוגדים או כהנא צדק גדול בהרבה מאלה של השמאל הקיצוני וזה באמת קצת תמים לחשוב שדוד גרוסמן שכתב את השיר ולא ידוע כאיש שהאיזון והאוביקיטיביות הם נר לרגליו רצה להכניס באופן שווה לשני הצדדים. בנוסף קח לך 4 דקות ותאזין לשיר במערכת סטריאו טובה. או אז תגלה, מושיקו היקר שבמהלך המשפט "הכל בגללך חבר" נשמעת בבירור דריכה של אקדח. I REST MY CASE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, כי זו באמת המציאות
,
20/06/04 19:33
|
המינון של הסטיקרים השמאלנים קטן מהרבה מהסטיקרים הימניים. (מה כבר יש להם? "דור שלם דורש שלום", "שלום חבר" ו...?) חוצמזה, אם היו בשיר יותר סטיקרים שמאלנים, הייתם בוכים שמקפחים אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובות למקשיב ולמשלגם
מושיקו,
נתניה,
20/06/04 19:06
|
קודם כל - לשמשלגם - אני מבין שאתה מסכים איתי, ולא עם המקשיב, לפי שעת התגובה. נכון? תקן אותי אם אני טועה.
שנית - למושיקו: "הטסט בירכא", אם לא נחשיבו סטיקר שמאלני, הרי שהוא סטיקר נטול כוונות. יש סטיקרים לכאן ולכאן. חוץ מזה - אם רוב הסטיקרים הם אכן של הימין, אז למה כאן אין רוב סטיקרים של השמאל אלא רק סטיקרים של השמאל? זו מהלומת-נגד על משהו שספק אם הייתה לו כוונה לפגוע מלכתחילה. ולסיום - צפה בקליפ של השיר בערוץ 24 ותראה שדריכת הנשק מתבצעת בכלל ע"י חייל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן הסכמתי איתך
המשלגם,
20/06/04 19:36
|
|
 |
האם השלגומים שלגמו את היוצגים?
,
20/06/04 14:22
|
או: מה זה 'לאגף' לעזאזל?
בכל אופן, אני מסכים איתך לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
וואלה
שמאלני,
20/06/04 14:10
|
אולי לא מקורי אבל שנון, בשורה התחתונה אומר את האמת, קיצוניות היא תמיד רעה ולא משנה לאיזה כיוון. אהבתי את הבית האחרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטער על האיחור בכל התגובות של
אחד,
25/09/04 19:28
|
|
 |
4.
האופנה לצאת במענה
בני,
מרכז,
20/06/04 14:05
|
לכל "פגיעה" חילונית ביהדות, היא די מפגרת. לא במלחמת סטיקרים תנצח, כי קרוב לוודאי שכמות הסטיקרים הימניים/ברסלביים המגוחכים גדולה בהרבה מהסטיקרים השמאלניים/חילוניים, ולא משנה מאיזה צד של המתרס תסתכל עליהם.
לנסוע מאחורי רכב של מדביק סטיקרים סידרתי, חוזר בתשובה, היא מקור לא אכזב לפרצי צחוק בלתי נשלטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
פשוט ענק!
אבי,
20/06/04 14:04
|
לא בדקתי אם המשקל מסתדר עד הסוף, אבל בכל מקרה - קטע אדיר. בתקווה שיזכה לרייטינג גבוה גם מחוץ לערוץ היהדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ונראה לכם באמת שאני אקרא את זה
ל"ת
יניב,
פתח-תקוה,
20/06/04 14:01
|
|
 |
1.
בעעעעע
,
20/06/04 13:29
|
מה זו האובססיה הזו להרוס כל שיר ישראלי באשר הוא?
"שירת הסטיקר" הוא אחד השירים הבודדים שאני פשוט מתגלגל מצחוק כל פעם שאני שומע אותו ("אנחנו-בוחרים-בך-בחירה- ישירה-זה-רע", "קוראים לי נחמן ואני מגמגם" וכאלה). ועכשיו בא הפוץ הזה והורס לי את המצב רוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטם לא הבנת למה הוא מתכוון.
ל"ת
ל2 המפגר,
20/06/04 14:11
|
|
 |
אני אולי מטומטם
,
20/06/04 14:18
|
|