 |
54.
ומה זה בכלל קשור ליהדות?
זה אני הראשון..,
15/06/05 17:37
|
זוכרים? זה אני הראשון ששאל ''מה זה קשור ליהדות'' וטבע את המושג (המותג) הזה, שאף מדור יהדות לא יכול בלעדיו, מאז ועד עולם. אבל עכשיו אתם רואים כמה צדתקי וכמה נכונה ההערה על כך שזה לא יהדות אלא ימין נטו. לגיטימי לגמרי כשלעצמו אבל ממש לא שייך ל-''יהדות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשור כמו מוקי לתרבות.
ל"ת
מוקילוג,
16/06/05 15:36
|
|
 |
53.
ולמה מאיר עוזיאל לא במעריביותר
ל"ת
ב,
15/06/05 01:45
|
|
 |
52.
נ.ב - פרס עדיין מוביל בסקרים..
ל"ת
ירון,
09/06/04 13:26
|
|
 |
51.
כיבוש? איזה כיבוש?
אמיתי מרכוס,
08/06/04 23:36
|
כיבוש? אם אתה מדבר על 67 באמת שאני לא יודע על מה אתה מדבר. למה? לא היה דבר כזה פלשתינים, לא היה דבר כזה שטחים. הגבולות שנכבשו ב67 הם בכלל גבולות שהיו שייכים לירדן! לא לפלשתינים! אז אולי תרצה להגיד שהם עדיין כבושים מירדן? היה לנו הסכם שביתת נשק עם ירדן מ49 עד 67, ב67 הם הפרו את ההסכמים, וברגע שאיזה שהוא צד מפר הסכמים הצד השני יכול גם. אז באמת שאני לא מבין מה הבעיה בזה שכבשנו מעבר לקו הירוק, הם הפרו- אנחנו חופשיים! בקשר להישארות בלבנון: אחרי היציאה מלבנון בעיתון פלשתיני כתבו(אני לא מצטט בידיוק): "היציאה של צה"ל מלבנון מראה שאפשר לנצח את היהודים משום שהם מקדשים את החיים", או גם כתבו: "אנחנו נעשה ליהודים כמו שעשו להם בלבנון" ויש עוד הרבה ציטוטים שאני יכול להביא לך מהעיתונות שלהם (נלקח מהאתר www.pmw.org.il) . הם אומרים בעצמם שלבנון הוא מה שהביא לפתיחת האינתיפדה, הבעיה היא שהם אומרים את זה בערבית, ולכן אף אחד לא שומע את זה. נכון אתה צודק שלפלשתינאים לא היה כיף לפני פרוץ האינתיפדה. אבל תראה לי מדינה אחת שכשהיא לוחמת במקום לעבור דרך הקירות של הבתים כדי שהם לא יפגעו הם עוברים ברחובות המסוכנים. תראה לי מדינה אחת שכשיש לה על הכוונת את המבוקש מס' מספר אחד הם זורקים פצצה קטנה מדי כי הם פוחדים לפגוע באנשים מסביב. עד כאן לצד הישראלי. עכשיו לצד הפלשתיני. תראה לי מדינה או עם אחד בעולם ששולח את הילדים שלו להתפוצץ לנו באוטובוסים. תראה לי מדינה או עם אחד שהראשי עם שלה הם רוצחים וטרוריסטים (עראפת ויאסין). תראה לי מדינה אחת או עם אחד ששלושה חודשים אחרי הסכמים (אוסלו) היא שולחת מחבלים להרוג את שכניה. אני מצטער, אבל באמת שאנחנו מנסים כמה שאפשר שלא לפגוע בהם. ארה"ב שלחה טיל לתוך חתונה והרגה שם 40 איש ולא את מי שניסו להרוג, אתה שמעת על זה??? אז באמת שאין להם מה להגיד לפלשתינים, כי מה לעשות אנחנו לא כבשנו בכלל את האדמות שלהם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
משה,
חיפה,
15/06/05 17:44
|
אני חושב שטעית בכתובת מי דיבר על כיבוש! אבל אתה צודק מאה אחוז זהו עם (ד)פיקטיבי אנחנו יצרנו אותו כמו שיצרנו את ירדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אני תומך מאוד בגוש קטיף
ל"ת
חבר ליכוד,
נהריה,
08/06/04 23:23
|
|
 |
49.
יש לי עוד בערך
שלומי,
08/06/04 22:01
|
|
 |
תתחיל
משה,
חיפה,
15/06/05 17:46
|
|
 |
48.
יש סימפטיה , אין הסכמה
tuki,
08/06/04 19:58
|
יש רוב ליציאה מעזה . השאלה היא איך וכיצד אבל הפור נפל והעם הזה הכריע על הפרדות מחלאות האדם הקרויים פלשתינים על פי הנוסחאה הבאה - מינימום ערבים מקסימום שטח גושי התיישבויות גדולים הבעיה היא שבעזה יש 1 מליון פלשתינים ו8000 אחים יקרים......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
קו עימות לגוש קטיף
AM,
גוש קטיף,
08/06/04 17:10
|
כל עוד שישראלים חיים בגוש קטיף מגיע להם לקבל מעמ קו עימות כפי שקיבלו ומקבלים ערים כגון קרית שמונה,שדרות מדוע האפליהף האם בגלל שנמצאים מעבר לקו הירוק? לא אזרחים שווים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשבגוש קטיף יהיו פקקים
עופר,
מרכז,
08/06/04 18:43
|
או, כשבמרכז הארץ לא יהיו פקקים, אז תהיו שווים. כשיחלקו תקציבים ע"פ מדדים אוביקטיבים, כמו X קילומטרים של כביש לכל מכונית, אז תהיו שווים. בינתיים, אתם שווים הרבה יותר, ואת זה גם מבקר המדינה אמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה?
משה,
חיפה,
15/06/05 17:49
|
|
 |
46.
גוש קטיף מגן על שאר המדינה!
אמיתי מרכוס,
08/06/04 16:39
|
יש דבר אחד מאוד חשוב שנראה לי שכל המדינה הזאת לא מבינה. גוש קטיף בכלל הוקם כדי להגן על שאר המדינה! לחצות את רצועת עזה כדי שיהיה יותר קל לעצור את הברחות הנשק ופעילות הטרור. עוד דבר שגוש קטיף עושה זה עוזרת לנו בחקלאות פנים וגם בחקלאות החוץ, מאיפה נראה לכם שמגיע כל החסה, מלפפונים, עגבניות, תבלינים, ועוד ירקות שיש לכם? מגוש קטיף! עוד נקודה חשובה שאנחנו צריכים להבין: פינוי ההתנחלויות בגוש קטיף זה נצחון לטרור. חודשיים אחרי היציאה מלבנון התחילה האינתיפאדה הזאת, והערבים עצמם אמרו שהם הבינו מהיציאה מלבנון שצריך להלחם בנו והם גם אומרים שהיציאה מגוש קטיף (אם תהיה) תוכיח שהטרור עובד! אנחנו חייבים להלחם, אנחנו חייבים לנצח, כי אם לא- אנחנו נפסיד. ולא רק את גוש קטיף. אנחנו נפסיד יותר אזרחים ויהיו יותר הרוגים.... המלחמה לא תגמר בגוש קטיף, זה מה שבטוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תושבת גוש קטיף
תושבת גוש קטיף,
08/06/04 23:40
|
צביעות השמאל והחמלה כלפינו גורמים לי סלידה. ילדים ומשפחות שהולכות לאבד את בתיהם, חבריהם (הילדים שלא ישנים מדאגה כיון שלא רוצים להפרד מחבריהם לעולמים), איבוד מקורות הפרנסה שלנו. על מה אתם מדברים???? בנינו והקרבנו כאן את מיטב שנותינו לבניין ארץ-ישראל להשריש עצמנו. בואו לראות איזה יופי של מקום. אני מסתכלת מסביב ולא מאמינה. אני יודעת שאם הצבועים השמאלנים המנסים לגלות אמפטיה היו באים ורואים על מה הם מניחים את החרב לחיסול , לחורבן, להרס, לייבוש הם היו חושבים אחרת. קל מאוד לנהל דעתנות שקולה, צלולה ומתנשאת מן הסלון במרכז הארץ. גוש קטיף האהוב. הלב נקרע. אני מזמינה את כל מצביעי השמאל לבוא ולראות מקום בפריחתו שנבנה מאהבה ולא מאינטרס כלשהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האינתיפאדה התחילה מהכיבוש!
עופר,
מרכז,
08/06/04 17:19
|
האינתיפאדה התחילה מזה שלמרות אוסלו, הפלשתינאים ראו שאנחנו ממשיכים להשתלט על אדמות, ובעצם סוגרים עליהם. וחוץ מזה, אז בשביל שהפלשתינאים לא יחשבו שאפשר להבריח אותנו, היינו צריכים להשאר בלבנון? ולא שאני מצדיק את האינתיפאדה הזו, אבל לחשוב שעד הנסיגה מלבנון לפלשתינאים היה כיף חיים, וסבבה ושאנטי מטורף, זה קצת מופרך. שלא לומר, מנותק מהמציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
קצת חבל
אלי,
08/06/04 16:36
|
מגוף הכתבה ניתן להניח כי מי שאינו דתי או מספיק "יהודי" הוא בעצם שמאלני. המקורות היהודיים עמוסים בחומרים שהשקפת העולם המתקבלת מהן תואמת לזו ה"שמאלנית", היינו כיבוד וקידוש ערכי החיים על פני ערכים חומריים. אז יופי יצרתם גטו - או בלשונכם - מגזר , שבו החלוקה והפילוג הם כה ברורים, עד שנותר לשאול מה כ"כ נחוץ בערוץ שכזה שבמקום להעמיק בשאלות דתיות ואתיות חודרות קרביים ובעלי ערך של ביקורת עצמית בונה ומכוננת , עסוק בניגוח הצד שכנגד . שכן זאת יש לדעת : תמיד קל יותר לבקר את מי שאתה מעמיד מולך כנגטיב להשקפותיך מאשר לענות על השאלות הנחרצות הניצבות מולך. האפולגטיקה הדתית והמגזרית-שאיפיינה את שנות השמונים והתשעים-- מקומה בשנים האחרונות נדחק מסיבות ברורות: "כניסה" של עיתונאים דתיים רבים לשוק התקשורת הישראלי (חנוך דאום, קובי אריאלי, סיוון רהב, שרה בק, קווה שפרן ; רשימה חלקית) כך שישנו ייצוג הולם בהחלט ביחס לאחוז באכלוסייה. ההתחפרות בשאלות פולטיות שהסמן הימני בהם הוא כה שולט וזיהויין עם "יהדות" , יש בהם משום עלבון לכל מה שהוא יהודי בעיניי. טוב תעשו אם תנסו לנטל את המשוואה המוטעית הזאת יהדות= ימנות; יש יהדות טובה וחזקה הבוחרת בחיים ע"פ קידוש של ערכים סובסטנציליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אני לא מכיר כתב רשע כאברמוביץ
שמואל,
רעננה,
08/06/04 16:35
|
כל אחד יכול לדעת אם הכתב הרשע אברמוביץ יפרשן נושא לחיוב או לשלילה לפי שמאל וימין. כמובן שיצדיק את השמאל. ויזלזל בכל אדם או רעיון של אין בעל קונוטציה ימנית. השחצנות והציניות הזחוחה שלו אין להם על מה לסמוך. מה מוצאים בו כפרשן ומדוע הוא מקבל שכר כה גבוה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
למה התקשורת שותקת-
שמואל,
גוש עציון,
08/06/04 16:17
|
התנהלות דיקטטורית של ראש הממשלה שגם השופט אמר עליה שאינה תקינה והתקשורת שותקת -למה ??? כי זה מתאים למה שהם מטיפים כל הזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מדובר כאן על חיי אדם
אמא,
08/06/04 16:04
|
האם שינוי שולחת את ילדינו להגן על ישובים מבודדים בעזה? האם על יותר מ-60% מקובלת מדיניות שרון הווה אומר עזיבת גוש קטיף ועזה? האם אי אפשר לעשות ציונות בגליל ובדרום הארץ? האם מגזרים שלמים חיים בקושי ואילו המתנחלים מקבלים כספים כמעט בלי הגבלה? אין כאן אפליה, יש כאן הרגשת חנק, הרגשה שיש מגזר שמקבל ואחרים משלמים והנורא מכל בחיי אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא את שבויה בסיסמאות
ילדי הטוב,
08/06/04 16:59
|
1. את תוכנית ההתנתקות הציג עמרם מצנע למשאל עם. הוא נחל מפלה קשה פחות מ20% (18 מנדטים) הצביעו לתוכנית. 2. 60% במשאלים תומכים בנסיגה מעזה! לא בתוכנית שרון ,לא נסיגה חד צדדית, לא נסיגה ממודרגת ,לא בנסיגה מיידית אלה באיזשהי נסיגה באיזשהו זמן בלתי מוגדר. 3. אף אחד מעצבי המדיניות השונים לא נותן איזשהי אלטרנטיבה לנסיגה (ויש מספר אלטרנטיבות לא כולן טובות אבל חלקן מעניינות) לכן כל משאל של מה את רוצה להשאר במצב נתון או להתקדם לאיזשהו כיוון (אפילו לכיוון מסוכן) תמיד יהיה יתרון להתקדמות (אפילו אחורה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא שינוי עושה בדיוק את זה
אייל,
08/06/04 16:52
|
לאמא יקרה כבר כמעט שנתיים ששינוי אינה עושה דבר ממה שהיא מבטיחה. היא מפקירה את ילדיך (בדיוק כמו כל שאר חבריהם הפוליטיקאים) מי ששולח את חיילי צהל בנגמ"ש לאיזורי לחימה הינו פושע. אני כמו שגידלת אותי הייתי חייל עם ערכים חי"רניק מסתער קדימה. לא היה לי זמן לחתוב כל מיני פתקי סרבנות למיניהם לא ישבתי בקולנוע או בבריכה היחידתית שלי. ודבר נוסף שלא עשיתי לא עליתי על נגמ"ש באזור לחימה. את הלקח הזה למדו ב-73 כל חייל קרבי בצה"ל יגיד לך את זה לא בארוחות יום השישי המצוינות שלך אבל אם תתענייני אז נגיד. שינוי נמצאת בממשלה המנציחה את האובדן המיותר הזה . אז כן שינוי אחראית בדיוק כמו המפדל או הליכוד? על לשינוי לנקות את ידיה ולהגיד "ידינו לא במעל הזה"
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייל היקר: האם עצרת לרגע לחשוב
שי,
מודיעין,
08/06/04 21:30
|
מי לחץ על שרון לפעול בתחום המדיני? אם התשובה לא ברורה לך, אז הנה היא: שינוי. עכשיו צא וחשוב, אילו שינוי הייתה מתעקשת לצאת מהממשלה עם אובדן החייל הראשון בממשלת שרון הנוכחית, מה היה קורה: ש"ס ואגודה היו נכנסות, השחיתות הכלכלית והתקציבית היתה חוזרת לחגוג, וכל הממשלה היתה זזה ימינה עוד יותר מבחינה מדינית. ללא תוחלת, ללא פתרון נראה לעין. האם סצנריו זה עדיף? אתה עושה את אותה טעות שהשמאל של ביילין מקפיד להנציח: להתנגד לממשלת שרון ולנסות להפילה, גם במחיר אובדן הסיכוי לצאת מרצועת עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
התשובות שלי:
עופר,
מרכז,
08/06/04 15:23
|
1. צודק 100%. זו שערוריה איך שהוא פיטר אותם. ממש לא דמוקרטי. 2. שוב, צודק. 3. נכון, עדיין זה לא סותר. 4. אני חושב שכן 5. כי זה לא מעניין. כשיתחילו לראיין אותי כל פעם שאעבור דירה, אז נדבר שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לעופר מהמרכז
יוסי,
שרון,
08/06/04 15:43
|
ההבדל הקטן הוא, שאתה עובר דירה מרצונך החופשי. הבנת את ההבדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, עדיין, זה כולה מעבר דירה
עופר,
מרכז,
08/06/04 17:12
|
לא משבר נפשי ולא בטיח. אם הטיעון הוא שהממשלה שלחה אותם לשם, אז באותה מידה היא יכולה להחליט להחזיר אותם משם. אם זה לגיטימי אז גם זה לגיטימי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אברמוביץ בדיחה ברמה עולמית
בני,
08/06/04 15:11
|
הבן אדם אינו ראוי לתואר עיתונאי, הוא בעצם קריקטורה של העיתונות השיראלית שעצמה אינה ראויה לתואר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אז זה לא מדור
אודי,
08/06/04 15:09
|
מדור "פוליטיקה של המפלגות הדתיות". מה זה מבאס. מה הקשר בין המתנחלים ליהדות? המתנחלים הם הכופרים הגדולים ביותר, שעושים כפירה מוחלטת מכל מצוות היהדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבהיר את עצמך
אבי,
ישראל,
08/06/04 16:15
|
אולי תסביר לי למה אתה חושב שהם הכופרים הגדולים ביותר? על אילו עברות הם עוברים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה בשבילך
רועי,
מרכז,
08/06/04 17:03
|
אמנם לא אני זה שטען שהמתנחלים הם כופרים, אבל אני בהחלט מסכים עם זה. בנוגע לעבירות שלהם - מה עם זה שהם מעדיפים אדמה דבילית על פני חיי אדם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
די לקיטורים שהתקשורת שמאלנית!
קרן,
מרכז,
08/06/04 15:06
|
די, די די! תפסיקו למחזר את אותם ביטויים: התקשורת שמאלנית. אין מספיק דתיים בתקשורת וכו' אולי במקום לקטר תתחילו לעשות (והאתר הזה, זו התחלה בהחלט יפה!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
פציוץ המיסגדים בהר הבית ע
גואל,
08/06/04 15:01
|
יהודים קיצונים יגרם ביגלל התיקשורת המגוייסת לשמאל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אברמוביץ המתנחלים ינצחו על אפך
גואל,
08/06/04 15:00
|
|
 |
35.
חאלאס. שרון כבר לא רוצח
א. ציפרוני,
גבעתיים,
08/06/04 14:58
|
לא שכחנו איך השמאל הפגין בחוצות עם שלטים "שרון רוצח", בעברית ובאנגלית, כדי שגם שונאי ישראל בעולם יידעו מה חושבים עליו שונאי ישראל בישראל. ןאת "צא, צא איש הדמים", איזו קריאה ספרותית יפה - גם זאת לא שכחנו. עכשיו, אחרי ששרון העביר את תכונותיו הנ"ל לרשות השמאל ולשירותו, פתאום הוא חביב התקשורת. קשה לדעת מי יותר צבוע ממי, כי השמאל צבוע ונכלולי בדיוק כמו שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מדניות
אושי,
יבנה,
08/06/04 13:39
|
אני בטוח שהמדניות שלנו נועדה לרצות את יושבי בית אסיה בתל אביב. "הברנזה" מי שלא שותף לדעתם מנודה אוטומט. לא מופיע בטלויזיה. לא כותב בעיתון וכ"ו.אני רואה שכל תקציב הסרטים הולכים לאנטי לאומים ישראלים .אשר מאמצים מחבלים מתפוצצים רוצחי ילדים וחובקי ערפת ואותם אנו אמורים לרצות .חבל מאד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אמנון אברמוביץ אמר
מלכי צדק,
08/06/04 13:28
|
אמנון אברמוביץ אמר,זה הפך לבון טון שמאלני,אמר אז אמר. הבן אדם הזה הופך מיום ליום מפרשן אוביקטיבי לאידאלוג שמאלני פטתי. תיזהר אמנון עוד מעט תקבל תוכנית עם אורי דן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הנסיון מוכיח ששמאלנים חולמים ו
יוגלי היוגב,
08/06/04 13:23
|
חושבים שזו המציאות. בקיצור טועים תמיד ונלעגים כל פעם מחדש. למה שלא תחליפו מקצוע? אני חקלאי וחסרות לי ידיים עובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, אתה השתגעת ?
אזרח ישראלי,
בין הנהר לים,
08/06/04 13:50
|
אתה רוצה להרוס לעצמך את המשק החקלאי ? מצאת מי שיעבדו אצלך בחקלאות. נו, באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כמה שזה נכון
מאיר,
פ"ת,
08/06/04 13:13
|
אבל זה לא יובא בתקשורת הנגישה מן הסתם.
אם זה מרגיז כמה אנשים אז זה מראה כמה זה נכון ונוגע ללב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
five questaion
zipi,
u.s.a,
08/06/04 13:06
|
|
 |
29.
אם שרון היה הופך לחרדי
דוּדוּ,
08/06/04 12:54
|
ומנסה לכפות מדינת-הלכה, באותם מהלכים דורסניים בהם משתמש היום, או אם מצנע היה זוכה בבחירות ומחליט לאמץ את המצע של כהנא, מה היו עושים אברי הדמוקרטיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
סקר=שקר
מישהו,
08/06/04 12:30
|
גם את אימא שלי שאלו השבוע בסקר אם היא בעד לצאת מעזה והיא אמרה כן מבלי להניד עפעף. שאלה הכי מטומטמת בעולם שרק התקשורת השמאלנית הדמגוגית יכולה לשאול. מישהו רוצה שחיילינו יחטפו מטענים ברפיח?! מישהו רוצה שהמגבניקים יחטפו אבנים מילדים קטנים ומושתנים שלימדו אותם מגיל 0 שצריך לזרוק את היהודים לים?! מישהו רוצה עסק אם חלאות האדם הללו? אחר כך לוקחים סקר שכזה ומספרים מבלי להתבלבל שרוב הציבור רוצה להתפנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, אתה אדיוט?
אורי,
08/06/04 14:53
|
|
 |
זה שלא הבנת לא אומר שאני אדיוט
מישהו,
08/06/04 17:02
|
התכונתי שאין קשר בין גוש קטיף לבין המטענים ברפיח!!!! וששאולים לגבי לצאת מרפיח זה לא קשורלהתיישבות בגוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שאלה אישית
רומן,
חולון,
08/06/04 12:13
|
משהתוודאנו בחודשים אחרונים שאין קל ופשוט יותר לפטור את כל הבעיות הכלכליות, חברתיות, מדיניות, בין לאומיות... ועוד בעיות רבות של המדינה הזאת אלה ע"י התנתקות ועקירה מחבל עזה מוזר לשמוע קולות אחרים מעיתונאי, שאלה אישיתי אתה לא חושש לאבד את העבודה על ניסיון למנוע פרויקט כל חשוב למדינתנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הסתה
אהרן שלו,
תל אביב,
08/06/04 12:01
|
א. מה הקשר בין הכתוב לבין אמנון אברמוביץ? --- נקמנות של נימרודי? כנגד אחד הבודדים במעריב שסרבו להתקרנף וחשף את הפרצוף האמיתי של מש' נימרודי. ב. מדוע מחבר המאמר חושש לחשוף את שמו? הוא מתביש בדעותיו? ג. הקשר אנושי? האופן בו הם מסכנים את ילדיהם מחייב טיפול של ד"ר יצחק קדמן והמועצה לשלום הילד. הצרה היא שהם מסכנים בנוסף את עתידם של ילדי ונכדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש תמונה
אוהד מתנחלים,
09/06/04 08:11
|
|
 |
אתה המסית
שמואל,
גוש עציון,
08/06/04 16:34
|
תצא מהר מהתנחלות "שיך מוניס"+אוניברסיטת תל אביב אתם גרמתם לפליטים שירדו לעזה ולרמאללה אז פנה מייד יא מסית ומתנחל שכמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינת את השקפת עולמי
גדי,
פתח תקוה,
08/06/04 13:25
|
אני תמיד חשבתי שהערבים רוצים להרוג בנו בכל מקום שבו אנו נמצאים , וחשבתי גם שהפיגועים שהיו בתוך שטחי הקו הירוק הם רק כדי להרוג בנו היהודים כיון שזוהי מצווה מן המובחר (ומקבלים 60 בתולות וכדו') ואילו אתה הארת את עיני גרמת לי להבין שבעצם האוייב האמיתי אלו המתנחלים תושבי גוש קטיף ושברגע שהם יעזבו שם אז הכל יהיה יותר ורוד וערפאת יחליף את המדים לתלבושת ילדי הפרחים אגב אל תתן לילדך לצאת מהבית אתה מסכןאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתה?
יהודה,
קרני שומרון,
08/06/04 13:10
|
אתה באמת לא מחובר לעצמך ולמה שקורה בתקשורת הישראלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ובכלל מדוע המילה
מתיישבים?,
08/06/04 12:00
|
האמנם יש הבדל בין "ההתיישבות" המקורית בשטחי ישראל לפני קום המדינה שרואים בה גאוות החזון הציוני, ואשר במקומות רבים נעשתה בניגוד ל"חוק" המנדט הבריטי, לבין ההתיישבות בשטחי ישראל שלאחר מלחמה זו או אחרת ע"פ חוק ישראלי????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הבדל ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
שמואל,
גוש עציון,
08/06/04 16:28
|
ההבדל הוא שלפני קום המדינה היה קונצנזוס ולא היה שמאל שרוצה לגור ברמאללה תחת שלטון ה"נקניק" והיום כולם יפי נפש אוהבים את החתולים שלהם יותר מאחיהם שלדעתם לא שייכים לכאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אברמוביץ עתונאי ברמה עולמית
ל"ת
צחי,
הוד השרון,
08/06/04 11:48
|
|
 |
אברמוביץ נכווה גם בנפשו
דן,
08/06/04 12:34
|
גם נפשו של אבהרמוביץ נשרפה, ועל כן הא מלא שנאה כזו וחהאש מוסיפה לאכול בו גם היום. חמנות על האיש, ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שאלות נוספות
מני,
תל-אביב,
08/06/04 11:41
|
1. מדוע התקשורת לא מציגה את האפשרות הגרועה ביותר שיכולה לקרות כתוצאה מנסיגה.(ירי קאסמים על אשקלון, התגברות הטרור וכו').
2. למה היא לא מזכירה לציבור את העובודות הפשוטות שכבר יצאנו מעזה בשנת 94 ומביאה ציטוטים משנת 94 של אישים מהשמאל והערכותיהם לגבי העתיד בזמן הנסיגה מעזה לעומת המציאות שטפחה לכולם בפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מה יהיה?
שמאלנים,
תל אביב,
08/06/04 11:35
|
|
 |
ועד מתי אתם תקטרו ותתנו נשק
שמואל,
גוש עציון,
08/06/04 16:26
|
שירצחו אותנו אני ממליץ שנתחיל בהתנתקות מיפו ,רמלה, לוד ,חיפה, אשקלון , "שיך מוניס"-שזה רמת אביב '+האוניברסיטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הרס הדמוקרטיה
מייק,
תל אבי,
08/06/04 11:26
|
הבעיה היא לא שהתקשורת היא שמאלנית. באותה מידה יש בעיה עם העיתונות הימנית. הבעיה בהא הידיעה היא שהדמוקרטיה היא שלטון העם. והעם צריך להחליט על סמך נתונים. ומתברר שכיום אין במה כל שהיא שמביאה נתוני אמת. הכל סילוף. הכל מגמתי. הכל שיקרי. והנה אני. רואה חשבון, משכיל, שרוצה לגבש דעה הגיונית, מוצא את עצמי ללא בסיס עובדתי. עמודי החדשות במקום להביא עובדות, מביאים דעות. כשכבר מביאים עובדות הרי שהן שיקריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
באמת מה אתם מצפים משמאלנים
זמיר,
08/06/04 11:11
|
|
 |
19.
כולכם בכיינים. תתפנו מההתנחלות
ערן השמאלני,
תל אביב,
08/06/04 11:04
|
|
 |
אם זה מפריע לך אתה יכול לעזוב
שמואל,
גוש עציון,
08/06/04 16:31
|
הבדיחה הגדולה שאתה פשוט מרמת אביב ואתה לא יודע שהתכנית הבאה של ההתנתקות מגיעה לרמת אביב ג+האוניברסיטה ואתה יודע למה כי זה התנחלות "שיך מוניס"ומה אתה יושב על האדמות שלהם יא שמאלן תצא משם לפני שיגעו אליך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חצוף!
גיא,
מאחרוי הקו,
08/06/04 11:44
|
|
 |
הקשר הוא שאתם מסכנים את המדינה
חכם,
מצפה רמון,
08/06/04 13:48
|
לא יכול להיות ש7500 איש ישלטו על מיליון וחצי איש - לפי המילון שלי זה אפרטייד. וזה מסכן את המדינה. ובגלל שיותר משבעים אחוז מהמדינה רוצה לצאת משם ה7500 איש שולטים גם על עוד 6 מיליון - והם עוד מעיזים להתלונן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המילון שלך מזייף -תחליפי אותו
שמואל,
גוש עציון,
08/06/04 16:23
|
את לא מבינה את האידיאולוגיה שלהם אם תביני את האידיאולוגיה לא תגידי שזה אפרטהייד מה זה קשור בכלל תגידי שאת שונאת יהודים -מתנחלים שהם לא בדעה שלך האם היית אומרת אותו דבר על ישובי חומה ומגדל או על הבילויים תלכי ללמוד היסוריה ואז תגיבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
התקשורת מנותקת מרוב העם
ליאור,
נתניה,
08/06/04 10:56
|
|
 |
17.
ולמה המתנחל הוא תמיד עם כיפה?
אולג,
08/06/04 10:52
|
המתנחל תמיד צריך להיות עם כיפה ורובה. אבל רוב מוחלט של המתנחלים הם חילונים,לא חמושים,ואין להם 10 ילדים. כן, למה כשמדברים על המתנחלים, לא מדברים עלינו - מתנחלי אריאל, מעלה אדומים, מזרח ירושלים וסביבתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אתם לא שייכים לרייטינג!!!!
שמואל -,
גוש עציון,
08/06/04 16:20
|
מה יכתבו עליכם שאתם זבי חוטם,שאתם מוצצי דם של המדינה,שבגללכם כל הצרה נופלת עליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רע ב - 10 ילדים ?
גרשון,
08/06/04 12:59
|
|
 |
לא אמרתי שזה רע.
אולג,
08/06/04 15:24
|
|
 |
16.
עוד שאלה ממני
גיתית,
08/06/04 10:34
|
|
 |
15.
חבל שאתר כל כך צעיר
נורית,
08/06/04 09:25
|
כבר מגדיר את עצמו מבחינה פוליטית נו באמת, נמאס לשמוע כל הזמן על "התשקורת השמאלנית" התקשורת היא לא שמאלנית, היא פופוליסטית, כמו בכל מקום בעולם. והיות ומתנחלים זה ביזאר, ככה היא מציגה אותם - חד וחלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עוד שאלה
גיא,
רעננה,
08/06/04 09:08
|
למה אורבך לא משתלב בערוץ 2? למה הוא תמיד רק במשבצת הדוס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עוד שאלות
חשוך ימי בינימי,
08/06/04 08:32
|
1. למה אף אחד מהכתבלבים לא הזכיר ולו ברמז שהיישובים היהודיים בצפון מערב הנגב הוקמו כחוק על שטח שמבחינת החוק הלאומי והבין לאומי איננו כלל שטח כבוש, (כי לא נכבש מריבון חוקי ששלט בו) והאמנות הבין לאומיות לא חלות עליו? 2. למה אף אחד מכתבלבי השמאל לא מזכיר שאפילו היה צפון מערב הנגב שטח כבוש, הרי שכיבוש הוא אמצעי לגיטימי במשפט הבין לאומי וביחסים בין לאומיים. איזה עם בעולם זכה בארצו ללא כיבוש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הוספתי את יהדות למועדפים!!
ל"ת
גיא,
ים,
08/06/04 08:23
|
|
 |
11.
דווח כרמלה מנשה
אלי,
נתניה,
08/06/04 06:13
|
לפני כשבועיים ספרה לנו הגב' כרמלה, בהרחבה על התלאות שעוברים החיילים באזור נצרים, כתבה בת מס' דקות. למחרת התפרסמו בקצרה דברים המכחישים את הכל, היא אפילו לא התנצלה על כך. הגם את כרמלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
עוד שאלה קטנה
י.,
קרנפי שומרון,
08/06/04 01:20
|
האם מתנחל הפכה בהכרח למילת גנאי, ואז כאילו כדי להתגבר על זה גם המתנחלים קוראים לעצמם ככה? כאילו לעשות כזה דווקא לשמאלנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תשובה לשאלה 2
רון בן ישעיהו,
08/06/04 01:17
|
|
 |
8.
תשובה לשאלה חמש
יפעת,
כפ"ס,
08/06/04 01:16
|
|
 |
7.
מהקו הירוק.בכאב ובצער
אחת שאיכפת לה,
08/06/04 00:34
|
השאלות נכונות וטובות אבל לצערינו אין מי שיענה..התקשורת היא שלהם כמו הפרקליטות וכמו הבג"ץ..וזה כואב עד מאד..אין כאן בארץ השמעה של דעות אחרות אלא כמו ברוסיה כשהיתה קומניסטית, ישראל נשארה המקום היחיד בעולם חוץ מסין שבו השצאל שולט ביד כה רמה!! אבל הצביעות של התקשורת ובג"ץ כאן יותר נוראה. בסין לפחות מודעים לכך שהשמאל שולט ומודים בכך..כאן רק לעיתים רחוקות התקשורת במיעוטה מודה למשל שלי יחימוביץ האמיצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל שהצבא שולט
ח,
08/06/04 12:31
|
בגלל הצבא הגענו למצב שההיתנחלויות מגובות בצורה כזו שמאפשרת ביזבוז משאבים עצום (אנושיים וכלכלים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מדוע התקשורת שמאלנית?
ל"ת
כנניה המיסר,
08/06/04 00:29
|
|
 |
5.
אברמוביץ הביתה!
יגאל,
פ"ת,
08/06/04 00:16
|
|
 |
4.
שאלות צודקות
עידו,
ירושלים,
08/06/04 00:15
|
|
 |
3.
השאלות יפות וענייניות!
שי,
נתניה,
08/06/04 00:14
|
הבעיה של התשקורת היא שהם סבורים שם מצילים את עתידנו ולכן מותר להם להיות "כתבי חצר" בעד שרון וזה למרבה הפלא גם ההיפך ממה שהצביעו, עולם מטורף בו חוגגים כמה שמאלנים מעל ראשנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מה לכל זה וליהדות?
קוגל,
07/06/04 23:56
|
מי שנגד העיתונות בעד יהדות? כך לפחות סבורים עורכי NRG
האם ניתן להסיק שהעורכים התומכים בעיתונות מן הסתם, מתנגדים ליהדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עוד שאלה
נדב,
דולב,
07/06/04 23:51
|
למה תמיד מביאים בכתבות על ההתנחלויות המועדות לפינוי את סיפורן של הבודדים שמוכנים להתפנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי תמורת פיצוי, הרוב באמת מוכן
ל"ת
עופר,
מרכז,
08/06/04 18:41
|
|