 |
18.
ל 13 אתה הוכחה לאי הבנה
הזועם!,
31/01/05 23:47
|
אתה רק מוכיח שהאנשים כאן לא מבינים, האתר של ברק עולה בצורה מעולה בכל המשחבים מלבד שלך - בדפדפן שלך יש בעיה של קידוד. איכות השמיעה - כנ''ל אני שמעתי אותם מעולה וענו אחרי 3.5 דקותהמתנה בשעה 20:00 בערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הכל פוליטיקה
מישהו,
29/01/05 21:08
|
אתם לא מבינים שהחברה שמובילה בתוצאות הזמינה את הסקר כי הם יודעים שלמשל בזק בינלאומי נמצאת הייתי בשלבי שדרוג כולל של המערכות שלה? הם הרי המתחרים המובילים שלהם. הכל! אבל הכל! - פולוטיקה אחת גדולה!
תחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מאוכזב קשות מ013 ברק
לידיעתכם,
29/01/05 18:27
|
היתי עם013 ברק ומה אני אגיד אינטרנט איטי תמיכה שלוקח לה חצי שעה לענות שירות גרוע וגם בשיחות איכות השמיעה לא משהו אתר האינטרנט עולה בג'יבריש וכל הזמן צריך לקודד אותו מחדש כל צד בניפרד האתר לא מקיף מסובך להתמצאות אני עזבתי אותם אחת החברות הכי מאכזבות. כי אינטרנט זה לא רק מהירות אלא גם יחס ללקוח ואת זה אין בברק הם מזלזלים בלקוחות שלהם בצורה מעליבה. אפילו למכירות לוקח זמן לענות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שני פרמטרים לא בדקתם: PING
חשוב מאד,
לקרוא,
29/01/05 15:47
|
במשחקים מול שרתים בחו''ל (בגלל זה אני מתבאס מבזק בינלאומי שמזלזלים בנושא ובזה נטוויז'ן היו פעם ממש טובים).
והנושא השני שלא בדקתם היה הצורך בחייגן וב VIRTUAL PRIVATE NETWORK. רק בזק בינלאומי בכבלים מאפשרת התחברות לרשת בשיטת DHCP וללא חייגן ! זה משמעותי לאבטחה כי לא חייבים לאפשר לשירותי מערכת ההפעלה להיות זמינים ונגישים לאינטרנט בהגדרות הפיירוול ! זה מאד משמעותי למשתמשי WIN XP ומעלה. אני עזבתי את נטוויז'ן בגלל שהם עברו לשיטת החייגן הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אינטרנט זהב - תגובת לקוח מרוצה
גדי מ.,
29/01/05 00:46
|
אני רוצה לציין שהכתבה הזאת לדעתי היא ממש לא נכונה. אולי אני גולש אחד אבל אני גולש דרך החברה כמה שנים טובות ולא היו לי בעיות . ואם כבר היתה בעיה התמיכה עמדה לרשותי ונתנה לי פתרונות. החלק היותר טוב היא מחלקת השירות שדאגה להיות סבלנית איתי בכל שיחה וגם דאגה לתת לי מחיר הוגן. בשורה התחתונה - אל תאמינו לכל מה שרשום, תבדקו בעצמכם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בדקו את עצמכם
הזועם,
25/01/05 17:49
|
אתם מדברים שטויות... א. תקלות - 99% מהן נובעות מבעיה במחשב, לעתים רחוקות יש תקלה לספק או לחברת התשתית. ב. מהירות - אין קשר לעומס גולשים לבין מהירות - אם מגיעים לבעיה כזו(קו אדום של גולשים) לספק יש בעיה רצינית מאוד. המהירות גם יותר חשובה להורדת קבצים גדולים בתוכ'שיתוף שם יש יתרון למספר חברות שמאחסנות cache. ג. איכות תמיכה - אל תתנו למספר מסוים של תומכים להשליך על הכל, לבסוף לתומך יש מספר פעולות מסוים שיכול לבצע ע''מ לעזור - ככה זה אצל כולן. ד. הנתון היחדי שחשוב הוא ממי הלקוחות הכי מרוצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בכול מקום יגידו לך להפעיל מחדש
דוד,
24/01/05 12:41
|
|
 |
תתפלה
תומך,
חיפה,
25/01/05 15:10
|
לפעמים אני שעות רק מה שעושה זה מבקש להפעיל מחשב שלא גולש, לא מקבל דואל, לא מתחבר מה לעשות כאשר עם ישראל (עם הספר) לא יודע שאחרי שחלונות איזה יממה דלוקות מאד סביר שזה יקרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בדיחה גרועה
אורי,
חיפה,
24/01/05 11:22
|
אומר לכם דבר כזה, אני בחבילה למשך של שנה בכבלים ו-012. המייל שלי ב-012 הינו ה י ח י ד שמקבל ספאם ווירוסים. החיבור שלהם גרוע מאוד, רק אתמול הייתה לי בעיה להוריד דואר, מהסיבה הפשוטה שאחד המיילים הכיל קובץ של 4 מגה. אפילו דרך האתר זה בקושי זז. התמיכה הטכנית שלהם הינה מהגרועות שיש - נראה לכם הגיוני שאחרי שהמחשב היה מכובה זמן מה, אני מדליק אותו ואת המודם, וכשאני לא מצליח להתחבר, הדבר הכי טוב שהתומך שלהם אומר לי לעשות זה ''תכבה הכול ותדליק מחדש'' ???? עוד חודשיים הסבל מסתיים ואני מנתק את החיבור הזה לאלתר. במקביל אצל הוריי יש נטויז'ן, אחלה חיבור, אחלה שירות....
הכתבה הזו היא ממש, אבל ממש, בדיחה גרועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה כאילו אני כתבתי את זה...
עפולאי,
29/01/05 00:29
|
באמת 012 זה חרא והתאכזבתי מהם. יש להם הרבה תקלות בגלישה ותמיד הם מאשימים את הכבלים.
וגם השירות גרוע- ביקשתי מהם איי פי קבוע, התחננתי אליהם, איימתי עליהם בניתוק והם מתרצים אותי שזה לא מאובטח בשבילי. לכולם יש אוטומאטי והם רוצים ממני כסף בגלל שעדיין לא נגמרה לי ההתחייבות...
יאללה עוד חודשיים אני עוברר אנשיםם 012 קווי זהב=חראא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
Netvision
אבי,
האנוי,
24/01/05 10:00
|
יש לי מנוי בנטויזיון בארץ ומנוי של AT&T בארה''ב. נטויזיון יותר טובים ללא ספק. שרות מצוין ברמה עולמית. יש רק בעיה אחת וזה השימוש בחיוג בחו''ל. ה GRIC לא עובד מהרבה מקומות למרות שעדכנתי אותו. זה יקר לחייג לארץ לקבל יעוץ בכל פעם שנתקעים באיזה חור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
נטויזין גרועים
ל"ת
משה,
24/01/05 09:10
|
|
 |
8.
013 ברק הכי טובים
משה,
24/01/05 03:04
|
אני מנוי של 013 ברק . מרוצה מהם מאוד. הייתי מנוי של בזק בינלאומי וגם של אינטרנט זהב. בחיים לא נהניתי מהגלישה כמו ב 013 ברק.
יש לי חבילה של 2 מגה ואני מוריד מחו''ל ב 254K . תנו לי ספק אחד בארץ שיתן לי דבר כזה . בבזק בינלאומי בקושי הייתי מגיע ל 120K בחו''ל .
אז 013 ברק אולי היא הספקית הכי קטנה מבחינת מספר לקוחות , אבל עם התשתית הכי טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שירות
אלי,
רעננה,
24/01/05 00:50
|
היום עברתי מבזק בינ''ל לנטוויז'ן. שמים וארץ. השירות בנטוויז'ן מעולה בבזק בינ''ל אתה מתייבש כ- 5 עד 10 דקות על הקו ואח''כ עושים לך טובה שעונים לך. שירות לקוחות לא קיים בבזק בינ''ל אחרי 20:00 . בנט וויז'ן אני לא מחכה שנייה , מייד עונים לך באדיבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מסכים !
ניר,
עתלית,
23/01/05 23:50
|
גם אני לא האמנתי לאשתי שרצתה לעבור לנטוויזן , ובאמת השירות שקיבלנו שם היה מעל ומעבר , לצערינו היתה לנו בעיה עם חברת בזק , בנטוויזן לא עזבו אותנו עד שהכל נפתר וגם התקשרו אלינו מצוות מעקב מיוחד שדאג שהכל יפתר ושביעות רצוננו , זה שירות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
012
שלומי,
מרכז,
23/01/05 18:11
|
לא זז בלילה ? חיבור מתתנתק ? לא להצטרף ? לא להתקרב ? כול לעבור ומהר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בגדול
ל"ת
איל,
24/01/05 09:09
|
|
 |
אתה לא יודע כמה אתה צודק
דודו,
ת''א,
23/01/05 18:24
|
כלקוח עסקי, מאז שעברנו מ012 קוו''ז לנטוויז'ן, חל שינוי של שמיים וארץ. פשוט שקט נפשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בלי Upload נורמלי אני לא עושה
עקרב כחול,
מעלה עקרבים,
23/01/05 18:05
|
|
 |
3.
למי אכפת מה-download
מני,
פ''ת,
23/01/05 15:31
|
|
 |
2.
חבל שלא....
מאיר,
23/01/05 14:44
|
1. השוו את המחירים 2. בדקו נושא רמאות- רוב החברות מרמות את הלקוחות, מתקשרות ואומרות שיש בתיבה הרבה וירוסים וצריך לשים אנטי וירוס, המשתמש הטיפש יעשה זאת ללא שאלה, כי מציגים לו את זה כאילו זה בעיה שלו והוא מחויב לשלם עליה. וגם כאשר נגמר לך המבצע אחרי חצי שנה או שנה, לא מתקשרים אלייך לשאול ולעדכן אותך שמחירי האינטרנט ירדו בשנה האחרונה ואתה משלם פי 3 ממחיר המחירון, אלא יחכו שתגלה את זה לבד ותתקשר, זה שירות! להתקשר גם כשלא צריך שום דבר מהלקוח ולהודיע לו על חידושים שגם (כן גם.....) לפעמים יחסכו לו.
זה שירות!! ואף אחת מאלו לא נותנת את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך ישראלי...
הזועם!,
26/01/05 00:24
|
אולי אתה רוצה גם שיתקשרו להזכיר לך לקום בבוקר. אם אתה לא אחראי לכספים לך אל תצפה מספק האינטרנט שלך להיות אחראי להם. כל מה שחוסם וירוסים לדואר שלך הוא טוב... אף אחד (תקן אותי אם אני טועה) לא הצמיד לך אקדח לרקה והכריח אותו לקנות משהו ותקן אותי אם אני טועה שוב אבל אין לך התחייבות לגבי שירות האנטי וירוס נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אנא השוו את תיבות הדוא''ל בחברו
ל"ת
ירון,
חיפה,
23/01/05 14:10
|
|