 |
15.
בקשר לתמיכה בוירוסים!
עומרי,
05/02/05 00:52
|
מעריב כתבו שבברק לא התהלבו לעזר להם בסידור הורוס שמשבש את הגלישה במחשב ובצדק. אתם יודעים שהתמיכה הטכנית של ספקית האינטרנט שלכם היא רק לבעיות שנוגעות אליה ולא אל המחשב. ברק לא לוקחים סיכון כי אם המחשב שלכם ייהרס אתם יכולים לתבוע אותם במיליוני שקלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בזק בינלאומי = בזב''ל
סמי וסוסו,
צפון,
02/02/05 21:23
|
שמתם לב שהראשי תיבות של בזק בינלאומי הוא בזב''ל... מסתבר שהם באמת בזבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מוקדי התמיכה והשירות בחברות
עומרי,
28/01/05 23:16
|
זמן ההמתנה תלוי מאוד באיזה יום אתם מתקשרים ובאיזה שעה. אם לדוגמה תתקשרו ביום רביעי או חמישי בין שש לשבע בערב תצטרכו להמתין הכי הרבה זמן שאפשר וזה תלוי גם בתקופות שבהן למשל יש וירוס שתוקף הרבה מחשבים ולקוחות שלא מבינים כלום במחשבים ואין להם אנטיוירוס מתקשרים למוקד התמיכה ולמוקדנים לוקח הרבה זמן להסביר ללקוח מה לעשות ובגלל זה זמני המתנה ממשוכים, למרות שבבזק בינלאומי זה תמיד זמן המתנה ארוך מאוד. בקשר לנטוויז'ן- כנראה שיש להם הרבה מאוד מוקדני תמיכה ובגלל זה יש רעש רקע כבד. התקשרתי לשם כדי לבדוק ובאמת ענו שם מהר אבל הרעש רקע היה כבד מאוד ובלתי נסבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
המידנה נדפקה...
הזועם!,
26/01/05 00:19
|
המדינה נדפקה לגמרי... אני שואל - כל כך חשוב אם חיכיתם 3 דקות למענה או 4 דקות??? להזכיר לכולם אנחנו רק מדברים על החיבור לאינטרנט... זה לא כל החיים. אז בחברה א' האתר עולה ב0.5 שניות לאט יותר מחברה ב'. אתם לא מבינים שהכל אותו דבר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בכל מקום יש ממורמרים
ורדית,
חיפה,
25/01/05 13:33
|
נטוויזן היא חברה שמעניקה לעובדיה מספר דברים ששום מקום אחר לא מעניק כמו למשל קידום רציני מאד ומהיר מאד ,אפשרות להשאר במקום העבודה שלך גם אם אתה לא בוגר תואר ראשון במדעי המחשב מספיק שתוכיח שאתה ממש טוב,אפשרות להתפתח מקצועית ,ובמיוחד ימי כייף מתנות ליום הולדת מתנות לחגים צופרים הסעות ספיישל עד הבית ומהבית ובמיוחד אוירה מיוחדת באמת וגיבוש צוותי ברור לי שאף אחד לא מת על שכר זה או אחר אבל בהשוואה למקומות אחרים נטוויזן מאפשרת לך לשמור על מקום העבודה שלך לאורך שנים וזה משהו שלא קורה בהרבה מקומות לאור אלפי המפוטרים ולאור כל האבטלה יש תמיד מקום לשפר בשכר וכולם יודעים שתומך לא מקבל שכר זהו בלי אפשרויות לעוד זה תלוי בעד כמה הוא מוצלח אפקטיבי ומקצועי אני מציעה לכל אחד להיות קצת יותר רציני ואחראי כלפי התגובות שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
השוואה חסרה
איש 67,
24/01/05 13:20
|
תנסו להשוות גם מה קורה שאדם שאין לו מושג במחשבים מתקשר ומבקש שיסבירו לו שוב ושוב לגבי הגדרות פשוטות מניסיוני ב 012 אין סבלנות ובאינטרנט זהב יש הרבה סבלנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי לא מסכים איתך...
הזועם,
26/01/05 00:13
|
דווקא שאני מאוד את אוהב את החיבור באינטרנט זהב חייב לציים כאן - גם אם נתקלת בבעיה בתמיכה ב012 זה כנראה בעיה נקודתית אל תשליך על הכל. כנ'' לגבי זהב - יכול להיות שנפלת על תומך שיודע להסביר טוב יותר, אם תשים לב יש דעות לכאן ולכאן לגבי כל חברה ללא קשר לסקרים, כל אחד מקבל חוויה שונה מספק האינטרנט שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ללא ספק 012 הכי טובה
משה,
24/01/05 09:17
|
|
 |
8.
צריך להבין דבר אחד אודות תמיכה
תומך מגניב,
23/01/05 21:38
|
למרות שמנסים להכשיר אנשים בכל מוקד להתקשר למרכז תמיכה זה כמו להמר.. יש סיכוי שתפול על טמבל ויש תותחים, אין מה לעשות יש טובים ויש גרועים בכל מקום. פשוט לדרוש בכיר שמגיעים למוקד תמיכה... כל מוקד שמכבד את עצמו יתן לכם אחרי כמה צעקות. ברוך הבא לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
קווי זהב הוכיחה את עצמה בדבר ה
ענבל,
23/01/05 20:39
|
התמיכה של קווי זהב היא ביו הטובות בין ספקיות האינטרנט השירות מצויין והנציגים מקצועיים לחלוטין לא היתה תקלה שלא פתרו לי!!!!!!! אני מעדיפה לשלם יותר אם צריך(למרות שלא) העיקר שהתמיכה הטכנית תהיה טובה ויעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יוזמה כזו עוד לא ראינו
תומך 2,
חיפה,
23/01/05 19:28
|
להביא את בזק בשיחת ועידה כשהמודם היה בסך הכל מנותק זה לא יוזמה זה תומך גרוע שאין לו מושג מהחיים וקיווה שהבעייה במקום אחר במקום ממש לפתור אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
על מה אתם מדברים ?
תומך,
חיפה,
23/01/05 19:13
|
רמת התמיכה בנטוויז'ן נפלה פלאים בשנה האחרונה , הלקוח אומנם מקבל מענה מהיר למשהו שמאוד מזכיר מרכזן\מרכזנית מהגיוס האחרון מחברת כוח האדם הקרובה שהספיקו ללמוד בקורס מזורז שהCD לא נועד להחזיק כוסות קפה!!! שאלות מורכבות ? אבסורד , נסה לבקש חיבור ADSL ראשוני למערכת הג'נטו לינוקס שכרגע התקנת ברינה על מחשבך החדש ? המענה המהיר יסביר לך שאולי בעוד כמה שעות יתקשר אלייך מישהו שספק מבין משהו מהחיים שלו , ככה זה שמחזיקים עובדים בתנאי עבדות ומעדיפים הכשרה חדשה של חסרי ברירה צעירים על פני שימור עובדים טובים בתנאים שמתקרבים להגדרה ''אנושיים'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
O_0
מוכר עצל,
חיפה,
24/01/05 17:17
|
|
 |
אכן
תומך,
23/01/05 21:32
|
אני לא יודע אם רמת התמיכה נפלה כמו רוחם של התומכים בנטוויז'ן. חבל שבסקר שעשו לא בדקו איזה מחיר כבד צריך לשלם התומך בשביל שהסקרים האלה יראו ככה. הזכרת תנאי עבדות אבל תנאים שכאלה הם בגדר חלום בשביל התומך הממוצע בנטוויזן. מקום שלא מפסיקים לדרוך עליך בו, בכל הזדמנות ''מצליפים'' בך. לא מזמן פורסמה כתבה על מקצוע מאד דומה ''קופאיות'' --- http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3032235,00.html --- באופן מפתיע (או שלא) כל תומך נטוויזן שיקרא כתבה זו ימצא עצמו מזדהה עימה. את הדברים האלו אני לא אומר ממקום של עובד מתוסכל אלא ממקום של עובד מיואש שיכול לתת יותר אבל מסורס בכל פעם מחדש. אולי אתם חושבים שזה לא המקום לנושאים מסוג זה אבל תהיו בטוחים שאני בתור לקוח לא היתי משתמש במוצר של חברה שמתייחסת כך לעובדיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא ספק
לקוח,
תל-אביב,
23/01/05 19:46
|
כלקוח שמדבר לא מעט עם התמיכה חשתי בירידה ניכרת ברמת התמיכה ובתומכים חדשים ומבוהלים שבכל פעם שלא יודעים מה לעשות אומרים לך ''תעשה ריסטרט'' ( לך תתניק במילים אחרות ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תודה תודה :)
The Hopper,
23/01/05 17:58
|
גן אנחנו יודעים שאנחנו נותנים שירות טוב :) אנחנו גם שמחים לתת אותו :) אחד מהתומכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
''יוזמה כזו עוד לא ראינו''
DK1,
חיפה,
23/01/05 16:16
|
בנטויזן רגילים לעשות שיחות ועידה בכל שיחה שבה יש חשד כי ספקית התשתית יכולה להיות מקור לבעיה. אז כנראה שבאמת לא ראיתם כלום אם כתבתם כאלה שטויות בכתבה פה. חוץ מזה תנו לי להזכיר לכם כי עזרה בנושאים שהם מעבר לתחום התמיכה לא יכולה לשמש כי מדד לבדיקת השירות של החברה. ספקיות לא צריכות לעזור לחוצפנים שמנסים להקטין את הראש ולקבל תשובה על בעיות שונות ומשונות שלא קשורות לעניין של התקשרות לרשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
זמן המתנה בנטוויזן
עומר,
הוד השרון,
23/01/05 15:59
|
תנסו להתנתק מהם ותגלו מזה זמן המתנה. 48 שעות, וגם אז הם מתקשרים מתי שנוח להם (וכמובן שאני מחכה ליד הטלפון, אני לא עושה שום דבר, רק מחכה לנציג....)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
דוקא התמיכה בברק מאוד מקצועית
לילית,
23/01/05 14:55
|
פניתי לא פעם ותמיד קיבלתי פתרון מהיר ומקצועי. יחס אדיב ודוקא לי ענו מהר בשעות הצהריים, בערב קרה שחיכיתי הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל מיקרי
דוד,
24/01/05 00:28
|
אין עתיד לברק שרות שרק מתדרדר משיחה לשיחה. פשוט בושה זמן המתנה שמגיע ל-20 דקות ומעלה הרגשב מגעילה.
הגב לתגובה זו
|
|