|
|
עד כה: 6 תגובות, ב- 5 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
5.
בעיה ידועה של בזק
בעל DSL,
20/01/05 22:34
| באופן עקרוני, החברה מאפשרת הזמנת השרות תמיד, ובכל חבילה, אך רק בעת ההתקנה רואים באמת לאיזו מהירות מקסימלית יגיע הקו - במחשבים של בזק יש ''השערה'' על מרחק הקו מהמרכזת שלפיו יודעים להעריך איזו חבילה ניתן לספק ללקוח. אך שוב, רק בעת ההתקנה יודעים בוודאות...
היום יש כבר ציוד מקומי שמאפשר ''קירוב'' של המודם במרכזת לבית הלקוח - כלומר הארונות ברחובות, אך בשביל קו אחד לא כ''כ משתלם להתקין דבר כזה.
ככל הנראה זה מה שבוצע בבית הספר.
למרות ההסבר ההגיוני, מבחינת הלקוח נדמה שהחברה עובדת בצורה לא נכונה, כי מרגע קבלת ההזמנה הלקוח מרגיש שהשרות כבר ''שלו'' וכל דחיה מלווה בהרגשה רעה ואכזבה. בזק מצידה מודעת לזה ולא כ''כ מודאגת, שהרי רוב הלקוחות עדיין בכיס שלה (כולל מחבר שורות אלו, שאף התחייב לשנה)
למרות מבצע WOW בכיתה בית הספר היה צריך כצעד מחאה לפנות לכבלים ולקבל פתרון רק לשם המחשת המושג ''תחרות''.
אז כשתזמינו DSL בפעם הבאה, קחו זאת בחשבון. השרות כנראה יפעל מצויין, אבל תמיד עלול לקרות מקרה דומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
למי אכפת
ל"ת
אבירם,
20/01/05 12:51
| |
 |
3.
שכחו לספר...
יודע דבר,
19/01/05 20:25
| סבה''ס קיבל את הקו הרחב במחיר אפסי במסגרת WOW CFH,V כתרומה של בזק לקידום החינוך אגב, זו הסיבה שלא הלכו לכבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא היה יותר פשוט
רמי,
19/01/05 12:38
| לא היה יותר פשוט להתחבר לכבלים ללא תלות במיקום המרכזיה של נזק?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לרמי
שמואל,
חיפה,
20/01/05 16:16
| הכבלים בכלל לא נמצאים שם . כדאי שתבדוק לפני שאתה מגיב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אין כל הצדקה לעיכוב הזה
ל"ת
שגית,
19/01/05 09:55
| |
|
|
|