 |
16.
איזו שפה זו?
יוצי שתני,
12/01/05 23:41
|
מה קרה למעריב? איזו מין שפת ביבים משתשמשים פה? ''עוד כאפה'' ''למישהו להשתין מהתרגשות'' ''טריק שיווקי בדינר ירדני וחצי'' ''יוגורט בטעם תעשייתי שנוסה על בעלי חיים'' ''בבולשיט שיווקי'' ''שחארות כמוכם מתקמצנים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מי שלא קורא מפסיד!!!!!
ח'ליל עזמי,
12/01/05 19:02
|
אני מנוי בדה מרקר ובעיקר על דה מרקר וומן שזה ממש וונדר וומן ולא כמו העיתון הקודם שהייתי מנוי לו - לאשה. דה מרקר וומן הרבה יותר ברמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי קורא דה מרקר?
ל"ת
אחיה שילון,
12/01/05 19:08
|
|
 |
יא גזען מנתחל מהשטחים הקבושים!
ל"ת
זיו קרא,
12/01/05 19:13
|
|
 |
14.
מה זה? כל כותב מגיב
ל"ת
נחמה ברודר,
12/01/05 18:59
|
|
 |
13.
שדמי פוגע בול
נועה אגאביוף,
12/01/05 18:39
|
אכן כן, יש דברים בגו! השדמי הזה מבין ענין. התפישה העיתונאית שלו רמה. חבל שבהארץ אין כתבות כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שדמי, תפסיק כבר
ל"ת
מיכה אסיף,
12/01/05 18:49
|
|
 |
זה לא אני
ל"ת
שדמי,
12/01/05 19:14
|
|
 |
12.
יופי של מאמר
שרון,
זנברג,
12/01/05 18:12
|
מצפה לטורים נוספים ברמה כזו. סוף סוף כתיבה חכמה, ידענית וקולחת. נדיר למצוא כזה דבר. רק אולי השימוש במלה חארות מיותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן כן באמת לא רע
ל"ת
דלית קרצר,
12/01/05 18:50
|
|
 |
11.
מלים כדורבנות - כנסו דחוף!!
דפנה,
ריבלין,
12/01/05 18:05
|
המאמר כתוב מצוין, אם הטור היה מפורסם גם במהדורה המודפסת הייתי מוציאה 4 שקלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה זה כל כך דחוף?
ל"ת
שמי מזרחי,
12/01/05 18:51
|
|
 |
10.
המגזין של דה מרקר
אחד העם,
12/01/05 09:56
|
|
 |
9.
חארות
דוד,
11/01/05 23:14
|
במילה הזו הפסקתי להמשיך לקרוא, ואני דווקא מנוי על הארץ. המשך לא מדבר אלי, ואפשר למצוא ביטוי יותר עיברי. כמו אולי, בני זונות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
דווקא יש מי שמשתינים מהתרגשות
גיא לירן,
ת''א,
11/01/05 23:03
|
תראה, ברמת העיצוב הצליח להם. גם במידת הידידותיות והגשת התכנים. העלו את רמת המוצר מונים רבים. כמו כן, הצליחו לעבות את העיתון - בתכנים שקולעים לטעמים שונים. זאת לא המרה פרופר של תכני אתר TheMarker. בפירוש יצרו כאן עיתון בתוך עיתון, במלוא כובד המשקל - וזה תקדים כשלעצמו. לא עוד מוסף. יש כאן עוד מגמה, לדעתי, יצירת מוצרי תוכן שונים תחת חבילה מאגדת אחת - שהתחילה כבר ב''גלריה'' וב''קפטן אינטרנט''. אלה מוספים ממותגים ששונים ממיתוג המוספים היומיים של העיתונים האחרים (24 שעות, גלובס הערב, מעריב היום [=המגזין], סגנון, שלך, מעריב עסקים, חלק ב' נטול המיתוג, רק בריאות וכו'). המיתוג המדובר כולל שמות פחות ישירים ומפורשים, יותר ברנז'איים, כיצירת מעין נישה נפרדת, ממוקדת וייחודית, הפונה לקהל המזדהה איתה. המגמה הזו המשיכה אולי גם ב''G'' של גלובס. ניסיון נוסף לבידול המוצר העיתוני הבסיסי - במקרה זה, מוסף שבועי.
אם כי, TheMarker היומי שואפים לפנות לכולם. על שיווק הרעיון הזה הם יצטרכו עוד לעבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מאמר מצויין!
ערן גפן Y&R,
11/01/05 22:43
|
גם ניתוח מבריק וגם לא לוקח את עצמו ברצינות יותר מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מאמר מצויין, אבל ''בחור רציני''?
גדי ש,
11/01/05 22:04
|
|
 |
5.
נקודה למחשבה
ע. קטן,
תל אביב,
11/01/05 20:23
|
לדעתי הכתבה הזו צריכה להוות נקודה למחשבה עבור כולנו. כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הוא מבינה באינטרנט
ל"ת
ביג'ו,
11/01/05 20:07
|
|
 |
3.
שאפו! מאמר מצויין
Zero Cool,
11/01/05 19:49
|
|
 |
2.
מאמר מעולה
חלרי,
ירושלים,
11/01/05 17:25
|
|
 |
ממה בדיוק התקבל הרושם?
ל"ת
חמו גולדיש,
12/01/05 18:52
|
|
 |
1.
השאלה היא אם עכשיו יגיע תורו
איתי,
/,
11/01/05 16:51
|
|