|
|
עד כה: 11 תגובות, ב- 4 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
4.
יופי של כתבה
עופר,
10/01/05 17:39
| |
 |
3.
למה אין אף מילה על האיי-פוד?
ל"ת
ז'ראר,
10/01/05 12:30
| |
 |
למה שתהיה? מי מתלהב כבר מאיפוד
ל"ת
לירן,
לונדון,
13/01/05 01:32
| |
 |
2.
למה בלי מילה על הipod?
ל"ת
גיא,
10/01/05 12:00
| |
 |
למה עם מילה על האיפוד?
רועי,
בנימינה,
10/01/05 15:59
| מה מיוחד כל כך באיפוד? רוב הנגנים מעתיקים ממנו, אז הוא כבר לא ייחודי, והוא גם ממש לא חדש, אז איך הוא מתקשר לכאן? מצד שני, למה אין את התמונות של הרמקולים שמדברים עליהם בכתבה? הכתבה הזו מבוססת על התמונות ואם אין, אז מה זה שווה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שניאור טועה
יצחק,
ירושלים,
10/01/05 10:17
| על פי דונלד נורמן, מחבר הספר ''עיצובם של חפצים שימושיים'', ''המחשב השקוף'', ועוד. תשומת הלב מופנית לעיצוב דווקא בזמן שהמוצר בשל, ולא בזמן של שפל טכנולוגי. זהו למשל המקרה של השעון, המכונית ומערכות הי-פי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-1, מחט, תחת והקשר בינהם?
אבנר,
חיפה,
10/01/05 15:57
| מכונית ומערכות הי-פי? תזכיר לי איך זה מתקשר? וכאחד שעובד בשיווק מוצרי אלקטרוניקה, כשהעולם הבין כבר את הטכנולוגיה, צריך למצוא דרך אחרת למכור את אותו מוצר, אז עוברים לעיצוב שונה, מה שנקרא להחיות את המוצר בצורה אחרת. זה משהו שלא ראיתי בכמה מוצרים של קצף גילוח שנראים כאילו הם עדיין בשנות החמישים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוהי בדיוק הטענה
יצחק,
ירושלים,
10/01/05 16:07
| בשלב הראשון המוצר נמצא בידי מהנדסים שלא מתעניינים בעיצוב. בשלב השני המוצר הבשל מתעצב על ידי מעצבים שפניהם אל המשתמש. רעיון המוצר הוא מובן, ולכן עוברים לפזה שניה. אחת הראיות היא המנוע החשמלי שאיננו נראה עוד והוא חלק אינטגרלי במוצרים רבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאבנר הוא בור ועם הארץ
ל"ת
סמיר,
בועיינה,
11/01/05 05:23
| |
 |
יפה מאוד
לא יצחק,
10/01/05 18:09
| הדברים שאמרת מראים בנה עמוקה של ההתנהגות הצרכנית. לעדר קצת קשה להבין לפעמים איך הוא מתנהג כי הוא לא מרים את הראש וצובר פרספקטיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה אבל
יצחק,
ירושלים,
11/01/05 14:50
| התודות מגיעות לדונלד נורמן. סםריו מרתקים. אגב, מדובר באדם שהיה סגן נשיא אפל וHP. מן המומחים בעולם לפסיכולוגיה תעשייתית.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|