 |
21.
עובדים עלינו בעיניים
אסף,
חיפה,
25/08/04 14:50
|
כל אתרי המכירות עושים מה שבא להם ואחריותם לעסקאות מוגבלת ביותר (אם בכלל).
אני אישית רכשתי ספה מדגם טופז באתר P1000, שלד הספה נשבר ועד היום (אחרי חודשיים) אף אחד לא נאות לטפל בתלונתי.
כמובן שאתר P1000 התנער מאחריות וספק (הום דקור) אפילו לא עונה לטלפונים!
ואני נשארתי עם ספה שבורה ופחות 2000 ש''ח בחשבון הבנק.
מסקנה...מוצרים קונים בחנות עם שם, כך לפחות אפשר לצעוק על משהו עם יש בעיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מה הקשר.....?
רונן דוד,
28/07/04 11:42
|
מה הקשר לתגובה שלך לתוכן הכתבה?
לא בישתי את המוצר מהיו להיום אלא עד סוף זמן ההספקה לה החברה ''פירלס'' התחייבה.
לא היתה לי בעיה עם דמי המשלוח ובטח שלא ביקשתי דמי ביטול.
סך הכל רציתי את המוצר שרכשתי בכספי והם בשיא חוצפתם לא יכלו לספק אותו בהמטלות שונות כמו: אין במלאי, מכולה שלמה הגיע עם מוצרים מקולקלים וכד'.
שאתה רוכש משהו אתה מצפה לקבלו ואם יש עיכוב כלשהו אתה מצפה שהפסק ירים טלפון, פקס אימייל משהו ויודיע על העיכוב ותאמין לי שאם ''פירלס'' היו מתקשרים ואומרים מצטערים אין במלאי ההיתי מתחשב ואפילו שוקל לשדרג על חשבוני אבל הם בחרו בדרך של ''יהיה בסדר'' והתעלמו ממני. מה הם ציפו שאני אשב בשקט (לאחר שכבר שילמתי) ולא אדרוש את המוצר וכמה זמן אני אמור לחכות חודש, חודשיים, שנה שנתיים? וזאת לאחר שהם ולא אני התחייבו ל14- ימי אספקה. פעם הבאה שיגידו.... זמן אספקה כאשר יהיה לנו המוצר עם בכלל.
יום טוב לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לקוחות ישראלים
נציג שירות,
27/07/04 19:17
|
אני בתור נציג שירות של ספק שעובד עם אתרים יכול להגיד לכם שאתם הצרכנים יש לכם בעיה אחת,קניתם מוצר אתמול אתם רוצים אותו היום!לא סתם יש זמן אספקה! גם כולכם פתאום צריכים את המצלמה דחוף כי:''אני טס לחו''ל'',''אישתי יולדת'',''אני יוצא למילואים''.... אתם ליפעמים גם סתם מתחממים כי אתם לא קוראים את האותיות הקנטות כמו שהספק יכול להחליט על דמי המשלוח.. נכון אולי דמי משלוח עולים 20 ש''ח אבל מה עם ביטוח שכלול בפנים? ועמלה? או שאתם מתווכים על דמי ביטול..... כתוב באותיות ברורות שביטול כרוך בדמי ביטול.... ואם אנחנו לא עומדים בימי האספקה אז לרוב מבטלים ללא כל חיוב... אבל הצרכן הישראלי תמיד צודק...כן בטח!!! אה..והכי חשוב פתאום כולם הופכים להיות עורכי דינים או כתב או שסבא שלי עורך דין,דודה,אח,אבא וכו' אולי אם הלקוחות יפסיקו להמציא דברים יהיה הרבה יותר נוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל"ת
רונן דוד,
28/07/04 11:35
|
|
 |
18.
פירלס - לא אמינים
נועם,
צפון,
24/07/04 13:31
|
קניתי דרך נטאקשן זיכרון נייד שזמן האספקה שלו היה 21 ימים - רק לאחר ''רומן'' של 3 חודשים, צעקות שלי על נציגי השרות של נטאקשן הוחזרו לי התשלומים שלי.. (ולא קיבלתי את המוצר). ''מי שמתפתה לעיסקאות בשטח, אוכל אותה, ואוכל אותה בגדול...''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
חרם צרכנים
שמוליק,
24/07/04 11:00
|
אם היינו פחןת קוטרים ויותר חכמים היינו מחרימים ספק רמאי, אחרי חודש הוא היה רץ על 4 עם הלשון בחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאה אחוז!!!
בין קודש לחול,
25/07/04 21:00
|
ויפה שעה אחת קודם!!! כל עוד הספק מוכר ומוכר - האתרים לא יפסיקו לעבוד איתו... תחרימו אתם, אנחנו אחריכם! תגיבו, תפיצו את השמועה בכל חור באינטרנט ומפה לאוזן שספק X סורח, מתייחס בצורה מזלזלת ללקוחותיו, מאחר באספקה וכו'. רק אז האתרים ישקלו המשך פעילות עם הספקים הסורחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
פירלס
רונן,
ירושלים,
22/07/04 23:34
|
לפני כשנה קניתי מהם רמקולים ואני מאד מבסוט מהרמקולים ומהשירות. למה סתם ללכלך ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הסוחרים הם הקומבינטורים
זכאי,
תל אביב,
21/07/04 12:01
|
הטענות הנשמעות כלפי הלקוח הישראלי אולי מוצדקות במקרים שונים אך לאהפעם. האתר p1000 וכמוהו אף אחרים הפכו את הקניה ברשת לחסרת ודאות,כל תירוץ אודותבעיות במלאי וכו אינן מעינינו. אנו מבצעים עיסקה ועומדים בחלקנו,לכן נצפה מן החברות שיעמדו בחלקן. אני באופן אישי סבלתי רבות ממס' נסיונות של קניה דרך אתר זה ובי נשבעתי כי מעולם לא אחזור על טעות זו. אני קניתי חשב דרך האתר ואין משוכה שלא עברתי בדרך לקבלתו- איחור בזמן המסירה, כשנמסר היה המחשב מקולקל,כשהתלוננתי ותבעתי בצדק להחזיר את המוצר המקולקל אף נתבעתי לשלם עבור ההובלה. החזרתי אתהמוצר בעצמי,אני אחסוך מכם את השעות שביליתי עם ''שירות הלקוחות'' של החברה,מה שהתברר בביקורי במקום בבחורה אחת. אנא מכם אם בריאותכם הנפשית חשובה לכם הדירו רגליכם מאתרים אלו. ומי שיש לו בעיות עם אורח הקניה שלנו שימכור בחו''ל,ולא יעשה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה קשקשן אתה...
צביקה,
חדרה,
23/07/04 10:37
|
מה אתה לא מבין??? אתה ל א קונה מהאתר, אלא מספק שמפרסם את המוצרים שלו באתר! אתה ל א משלם לאתר את הכסף, אתה מוסר להם אותו שיעבירו לספק ממנו קנית! על אנשים כמוך להבין אחת ולתמיד, שירות הלקוחות של האתרים אינו שלוחה נוספת של שירות הלקוחות של הספק. שירות הלקוחות של האתרים ירצה לסייע לך בכל פניה, אבל אם שירות הלקוחות של הספק עצמו החליט לענות את הלקוח - מה אתה רוצה שהאתרים יעשו??? הגיע הזמן שאתה ועוד אנשים כמוך יבינו את הפרינציפ ותפסיקו לפרנס כתבים בינוניים כמו ה''ערן טל'' הזה, בכתבות בכייניות ופאתטיות... השירות של פירלס זוועה - זה נכון! אפשר להתקשר אליהם שעה וחצי ותמיד תפוס - תמיד! השירות של פי אלף אחלה שירות, במיוחד אפשר לציין שני נציגים ספציפיים שעזרו לי באופן אישי - שרון וארנון. התאמצו ולא ויתרו לספק שניסה לתחמן אותי כשזכיתי בדיסקמן MP3 במחיר נמוך ( אלקטרו טק הידועים בכינויים SALE IL ) עשו טלפונים במקומי לספק ובכל פעם דאגו לעדכן אותי בהתקדמות מול הספק הנוכל הזה!!! יש לפי אלף אחלה שירות לקוחות ואני לא אחליף אותם, בשום אתר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לכל מי שמגן על אתרי המכירות
טל,
21/07/04 11:45
|
אל תבלבלו את המוח! זאת שיטה ה''שדרוג'' הזה. הזמנתי לחבר DVD והמכשיר לא הגיע. לא שלחו מייל, לא טלפנו,לא הודיעו ולא נעליים. זמן האספקה היה 2-3 ימי עבודה! זאת אומרת שקיים מלאי זמין מיידית. אחרי 4 ימים התחלנו לרוץ אחריהם בשאלת השאלות...איפה המכשיר? כסף כבר לקחתם. סיפורים מפה ועד להודעה חדשה..ואז הטריק המבריק...תשדרגו! וואלה אחלה פתרון למה לשדרג? דגם אחר? לא. פונקציות שונות?לא. משהו ששווה לשלם עבודו שדרוג?לא. בקיצר שקרנים גנבים רמאים. ביטלנו את העסקה בשמחה וקנינו במקום אחר. הגיע בזמן והכל סבבה. ועכשיו התשובה לשדרוג...למכשיר שהזמנו היה פנל כסוף ורגליות כסופות ועל מה ביקשו 90 ש''ח יותר? לפנל ורגליות מוזהבות. הבנתם את התכסיס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לקוחות יקרים. תתחילו לקרוא !!!
סוחר מקוון,
20/07/04 17:36
|
ותנסו גם להבין. יש תקנון. הוא לא כתוב בארמית. זו עברית. ואם לא הבנתם אז תשאלו. ואם לא הבנתם עדיין אז אל תקנו. אבל לקנות ואחרי זה להרעיש זו הסיבה שאתר כמו NNN החליט שחבל לו לבזבז זמן עלייכם ואנחנו אלא שנשארנו בארץ נמשיך לסבול את בני עמינו. לא לחינם ברוב העולם לא אוהבים אותנו. בחנויות בכל העולם יודעים שישראלי=קומבינטור. והמילה פראייר היא מילה ישראלית שאין דומה לה בשפות אחרות. לא שאני אוהב את P1000 אבל הם ממש לא אשמים. וגם ואללה ונטאקשן ועוד רבים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסר שכל
שלומי,
ת''א,
21/07/04 11:56
|
אתה מדבר כאילו אתה מוכר בבסטה בשוק אתה צודק, המדינה שלנו נראית ככה כי אנשים כמוך חושבים שלגבות את הכסף זה הדבר החשוב, אך לתת את השירות חס ושלום, הרי את הכסף גבינו את השירות אפשר למרוח , רק לידיעתך כל ספק (שמוכר דרך האינטרנט , יודע בוודאות כמה מוצרים הוא ימכור באתרים בכל רגע נתון על כן הוא אכן יכול להתכונן ויש לו צפי מדוייק (על האחד) כמה יימכרו שורה תחתונה הישראלי משלם ומשלם טוב אך את השירות קשה מאד להוציא מהספק אגב לא מכולם יש ספקים ששירות חרוט על דגלם וככה צריכים להיות נותני שירות והייתי קורא להם גם מקבלי כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם חסרי שכל?
לשלומי מת''א,
27/07/04 18:10
|
אבל בעצם אתה הוא החסר שכל, תשים לב טוב טוב למה שאתה כותב!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ואסביר למה
סוחר מקוון,
אינטרנט,
24/07/04 09:41
|
דבר ראשון שאני רוצה לומר לפני שאני עונה הוא שאתה כניראה אחד מאותם חלאות. כתבתי משהו אז תגיב בהתאם ואל תתיחס למנת המשכל שלי או של כל אחד אחר אלא תגיב כמו בן אדם. ועכשיו להסבר..... קודם כל אנחנו לא מחייבים לפני שהמוצר מוכן למשלוח. אבל הלקוחות לא ממש אכפת להם והם דורשים לקבל מוצר למרות שלצערנו היבואן לא עדכן אותנו שהוא כבר לא קיים ורק ברגע הזמנת המוצר מהיבואן אנחנו מגלים שהוא איננו יותר. (שוב : לא חייבנו אבל הלקוח עדיין צועק). גם לקוחות שהזמינו מוצר שלא מתאים למחשב שלהם צועקים למרות שהם האשמים ובחרו סוג זיכרון לא נכון או מעבד שלא מתאים ללוח שלהם. ויש לקוחות שמחליטים לקנות מוצר ולהשתמש בו כמה ימים ואז לנצל את זכות ההחזרה ולריב למשל אם הם צריכים מדפסת או סורק כדי להגיש עבודה כזאת או אחרת. בקיצור אולי אתה קדוש אבל תתפלא בכמה נבלות אנחנו נתקלים מדי שבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שנקרא דעה קדומה
שלומי,
ת''א,
25/07/04 16:20
|
יש לי חדשות רעות בשבילך, אתם כן מחייבים לפני שהמוצר מוכן למשלוח, דבר שני זה שהיבואן לא עדכן אתכם, האחריות חלה עליכם לוודא אם יש או אין במלאי - אם אין - עליכם להפסיק מייד את המכירות או להגדיל מיידית את זמן האספקה ע''מ שהבחירה תהיה בידי הלקוח, דבר אחרון לגבי דיעה קדומה ברגע שלדעתך יש רמאים בחוץ, מן הסתם גם תמימים כמו רוב האנשים הופכים בעיני הספק לרמאים ו''נבלות'' והיחס בהתאם, בקיצור העסקה היא כזו , אני (הלקוח) מתחייב לשלם - ואתה הספק מתחייב לספק ולתת שירות, בסופו של עניין מי שלא נותן שירות יפסיק באיזשהו שלב לקבל כסף ומישהו כבר אמר כאן חרם צרכנים, אם תנסה לשים את עצמך בנעלי לקוח ששילם ואינו מקבל ,וגם תנסה להבין כמה מקומם העניין - תתן שירות יותר טוב וכולם יהיו מרוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלומי, אתה עוד קשקשן...
בין קודש לחול,
25/07/04 20:36
|
ע''על האתרים לבדוק אם מוצר אזל במלאי''??? נראה לך הגיוני שמדי יום האתר יתקשר לכל ספק וספק (בכל אתר גדול יש בסביבות מאה ספקים המפרסמים את מוצריהם...) וישאל אותו האם מוצר זה או אחר ירד מהמלאי (יש ספקים, כגון ישפאר או ניופאן, המפרסמים מדי יום כ-300 מוצרים...), נראה לך הגיוני??? אם כן, אתה מדבר שטויות! על הספק חלה החובה, לא על האתר! אתם מחמיצים נקודה מסויימת. אם הספק מפרסם את המוצר בעיתון של יום ששי, נניח ב''מעריב'' והמוצר אוזל במלאי - האם על העיתון החובה לעמוד מול הלקוחות??? משום מה יש כאלה שיענו בליבם תשובה חיובית... אם אני שם עצמי בנעלי לקוח שלא קיבל - אני אפנה למי שהבטיח לי ולא עמד בהבטחתו, לא הגיוני בעינייך??? האתר הוא פלטפורמה פירסומית לספקים והאתרים מציינים בתקנון שלהם - וגם P1000 פרסם זאת - שהאחריות מוטלת כולה על הספקים, לטוב ולרע. הגיע הזמן שתפנימו זאת ותפסיקו לבוא בטענות בכייניות לכל העולם. אני לא אתייאש להעמיד את הצרכן הישראלי הטיפש על טעותו, כל אימת שאתקל באחד כזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אסביר לך בפעם השלישית
שלומי,
ת''א,
26/07/04 13:34
|
אכן על הספק חלה חובת הדיווח לגבי מוצר שאינו קיים במלאי, אך על האתרים וזו הייתה כוונתי לאסור המשך עבודה עם ספק ו/או לא לאפשר לספקים רמאים להמשיך להונות לקוחות , ישנן דרכים רבות לכפות על ספק לספק שירות הוגן. בפעם העשירית , אני לקוח של האתר ברור לי שהספק אינו שייך לאתר אך האתר צריך להיות ערב לשירות (לא אחריות משפטית) ז''א ספק שאינו עומד בקרטריונים בסיסיים כמו מתן שירות , את הונו יעשה במקום אחר רק כך תוכל להבטיח הנהלת האתר כי לקוחות כמוני וכמו רבים אחרים יחזרו ויקנו באתר, (שזה בעצם מהותו של האתר -להרויח כסף) מטענותיך משתמע כאילו האתר הוא מתווך בהתנדבות ואינו מרוויח מהעניין בקיצור ''ראש קטן'' זה יפה אבל כדאי לאתרך להתחיל לנהל את עצמו כי בסופו של תהליך לא יהיה בשביל מה לנהל אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
פירלס נשמות טובות לעומת סקאל
נפגע סקאל,
20/07/04 15:47
|
אני מקווה שיפרסמו את הסיפור ששלחתי על קנייתי באתר של סקאל. המתנתי 3 חודשים למוצר שמכרו לי שלא היה בכלל במלאי..... רק לא סקאל. השרות הגרוע ביותר שנתקלתי בו אי פעם, יש להמתין מעל 10 דקות בכל פניה לשרות לקוחות- תבדקו בעצמכם 1-700-705-006
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מגיבים 1+2 דוגמא ללקוח הישראלי
בין קודש לחול,
20/07/04 13:47
|
''אני לא מכיר את הספק, אני מכיר P1000...'' בדף המכירה בכל אתר רשום לכם מי הספק, מספר הטלפון שלו, הכתובת שלו לאיסוף המוצרים וכו'. הצרכן הישראלי חובב הדילים והקומבינות, לא קורא את האותיות (שהן לא קטנות בכלל, אלא קריאות וברורות...), כי זה מעכב לו את הקומבינה שעכשיו הוא הולך לקמבן. הוא לא קורא את תנאי המכירה ואחר כך בא בטענות לכל העולם - והכל בגלל שהוא היה בלהט המכירה! תתחילו להבין, מרבית האתרים הם מתווכים ולא מוכרים! הם גם מציינים זאת בתקנון שלהם, עזבו את זה שזה מצויין בדף כל מכירה ומכירה! פשוט נוח לצרכן הישראלי הטיפש, להקטין ראש ולפנות להיכן שהכי קל לו לפנות ולצפות שיפתרו לו את כל הבעיות, כולל לדבר עם השליח של הספק - שהם בכלל לא יודעים מי הוא! לא, אני לא עובד P1000 אלא של חברה מתחרה, אבל אני מבין בדיוק מה עובר עליהם שם - כי גם אנחנו מקבלים את אותו חומר אנושי שפונה אלינו - הצרכן הישראלי הטיפש! יש ספקים שהשירות שלהם מתחת לכל ביקורת, אבל הם אלו שמציעים את הדילים הטובים ביותר באינטרנט ולכן הישראלי המצוי וחובב הדילים קונה מהם. בירור מקדים היה חוסך לצרכן הטיפש עוגמת נפש! לסיכום דבריי, אתרי המכירות לא אשמים ולא יכולים לדעת שאין לספק מוצר במלאי, אלא אם הספק יפנה אליהם ויורה להם להוריד מכירות מהאתר... P1000, אני לא קונה אצלכם כי אני משיג דילים דרכנו, אבל אני איתכם ואתם לא אשמים! הספקים צריכים לשאת באחריות לקומבינות שלהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיב במקום להתלהם.
עוד צרכן טיפש,
ת''א,
25/07/04 16:33
|
זה שאתה עובד באתר מכירות אבל המשכורת שלך בנויה על המשכורת שלי (כלקוח) והספק שעושה מיליונים בעזרת האתר ואני לא צריך לחשב בשבילך את כמות המכירות היומיות דרך האתרים שום חנות בשום קניון לא תתן תפוקה טובה יותר ועל כן המפתח בידי האתר כי אני לקוח של האתר ואני רואה בו גוף בעל כח שיכול להתמודד מול ספק סורר שאני בתור לקוח קטן ומושתן שמבזבז את מיטב כספו באתרי מכירות לא יכול להתמודד וגם לא מקבל מענה הולם. האתר יכול למשל ... להטיל סנקציות ואולי לשמור על פאסון מול הלקוחות כדי שיחזרו, בקיצור אסכם בזה שכשאני נכווה איני זוכר רק את הספק אלא בעיקר זוכר לא לחזור לאתר שלא דואג ללקוחות שלו, קחו דוגמת שירות מאולסייל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקחת דוגמא מאולסייל??
בין קודש לחול,
25/07/04 20:57
|
אני משאיר את התגובה לשורה זו לשאר הגולשים, בטוח שיהיה להם הרבה מה לכתוב לגבי השירות של אולסייל. כל האתרים, זאת אני מבטיח ומתחייב אישית, יעזרו ויסייעו לכל לקוח אשר יפנה אליהם ואפילו יעלו נציג אחר נציג של שירות הלקוחות של הספק באש פיהם על מנת לעזור ללקוח. לא זאת השאלה ולא על כך סב הויכוח כאן! כולנו מסכימים על כך שאנו מחוייבים לתת שירות והכי טוב שיש! השאלה היא, זה שאני כאן לתת שירות, האם זה אומר שאני ''האבא והאמא'' שלך בקניה הזאת?? האם אני אחראי לבוא הביתה ולהתקין לך את המזגן שרכשת?? האם אני זה שצריך לספוג את כל הקיטונות והתסכולים שלך - רק בגלל שהספק איחר לך בשעה לאספקת המוצר?? אני מבין את התסכול הרב הנצבר - גם אני ישראלי שחי במדינתנו הנאורה, אבל אני לפחות יודע מי מבטיח לי מה ולכן למי עלי לפנות כשיש לי טענות! אני לא פונה ל''מעריב'' שיתקינו לי מזגן, שחברת X פרסמה במגזין ''סופשבוע'' - רק בגלל שמעריב פרסמה אותו... התשובה הישראלית הנפוצה ביותר, היא גם המרגיזה ביותר ומראה עד כמה הצרכן רוצה ומעדיף להיות ראש קטן: ''אני לא מכיר את הספק, אני מכיר את האתר...'' לקרוא קצת, ואז לקנות - כך נדע למי לבוא בטענות לאחר מכן... (-;
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לצרכן הטיפש
רונן דוד,
21/07/04 13:50
|
שלום לך, כן זה אני רונן דוד הצרכן הישראלי הטיפש לידעתך לא חיפשתי קומבינה ולא שום דבר אחר פשוט התקלקלה לי הטלויזיה ורציתי חדשה ומטעמי נוחות פניתי לאינטרנט ודבר נוסף אני רכשתי עד ליום זה עשרות של מוצרים דרך אתר נטאקשן. מה בסך הכל ביקשתי ש- P1000 יעזרו לי מול הספק ולא יותר רק בגלל האחריות ללקוחות שלהם לא ביקשתי התקנת מזגן ושום דבר אחר בוא אתה תנסה בשמך 3 ימים ברציפות להתקשר לקבל תגובה מהאתר כלום, נדה לא הגיבו להודעות ולא לאימייל וכן אני קורא את האותיות הקטנות שם כתוב בברור 14 ימי עסקים מה סך הכל בישקתי לראות טלויזיה בסופו של דבר אחרי שהשקעתי באתרים כאלו ואחרים אלפי שקלים ברכישת מוצרים תהיה בטוח שאני כבר לא יעשה זאת ולו רק בגלל השרות העלוב שלהם ושל אנשים שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטות אחת גדולה!
stoned,
ת''א,
21/07/04 08:40
|
אם אתר מכירות, אפילו אם הוא רק על תקן ''מתווך'' מעוניין שאנשים ירכשו אצלו, עליו לדאוג לכך שהספקים שאת מוצריהם הוא מוכר באתר יעמדו בקריטריונים שהוא מציב. התלונה אל אתר המכירות הינה מוצדקת ביותר ורק ע''י הפעלת אמצעי לחץ מעין זה (אשר יכול לגרום, בסופו של דבר, להפסקת ההתקשרות בין אתר המכירות לאותו ספק ובכך להפעיל לחץ כלכלי עליו) אולי נזכה לשירות טוב יותר.
הטענה לגבי ''הישראלי הקומבינטור'' הינה מגוחכת וחסרת שחר. לא מדובר באף ''קומבינה'' אלא בפרסום מחירים ומלאי באופן רשמי כולל התחיבות לספק את המוצר תוך זמן קבוע, דבר המהווה בסיס להתקשרות בין הלקוח לספק.
אל תנסו להאשים אותנו בספקים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטות אחת גדולה??
בין קודש לחול,
24/07/04 13:11
|
הספקים ''שלנו'', הם גם הספקים שלך, שלו, שלה ושל כולנו. הם מוכרים את מוצריהם זירהות לא מקוונות במרבית המקרים. עדיין, גם אם הצרכן יודע שיש בעיה עם ספק מסויים ושהוא ידוע כבעייתי - הוא יקנה ממנו, כי יתכן והספק (הבעייתי, אציין שוב) מציע את מוצריו במחירים מפתים. הצרכן הישראלי הטיפש הוא זה שיקנה בכל זאת מהספק הזה, בגלל המחיר הנמוך! תתפלא וודאי לדעת שמרבית הצרכנים לא טורחים לברר מיהו הספק - מהסיבה הפשוטה שהמחיר מסנוור אותם! הישראלי המצוי חובב הקומבינות, כבר הזכרתי?? אז ידידי המסטול, המלצה לי אליך, עשן קצת פחות - אתה מתחיל לפספס את המציאות סביבך... ולרונן דוד, את חוק הגנת הצרכן אתה מכיר? את תקנון האתר P1000 קראת? אני קראתי אותו, שם מצויין במפורש שיתכן מצב ובו אזל לספק מוצר במלאי ובמקרה שכזה הוא זכאי להציע לך לשדרג תמורת מחיר הגיוני או לחילופין - לבטל את העסקה ולא לחייב את חשבונך. אמנם מרגיז ומקומם, אבל החוק הוא החוק! אתה מדבר כאן כאילו עיקר טענותיך הן כלפי האתר ולא כלפי הספק וכאילו עיקר הרוגז הוסט מפירלס כלפי P1000, פשוט פאתטי... לקרוא, לא עולה כסף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצרכן הישראלי הטיפש???
ד.,
20/07/04 14:19
|
לולא ''הצרכן הישראלי הטיפש'' לא היתה לך עבודה,ואם זאת גישתך,כדאי שהממונים עליך ידעו את גישתך לגבי עבודתך,וידעו את דעתך לגבי ''הצרכן הישראלי הטיפש''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצרכן לא רק שטיפש. הוא גם רעשן
עובד מסחר מקוון,
20/07/04 17:32
|
הצרכן הישראלי קונה בלי לחשוב. בלי לקרוא. בלי להבין. ואחר כך הוא משלם את המחיר של הטימטום שלו. כאחד שמפעיל אתר למסחר מקוון של מוצרי מיחשוב אני נתקל יום יום באנשים מרעישי עולמות שהכל מגיע להם אבל לקרוא הם לא יודעים. או אולי לא מסוגלים ? אבל מה לעשות. זה מה שיש לנו פה כחומר אנושי וכדי להתפרנס נסתדר גם איתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Costumer care in the US of A
SexyBoy,
USA,
21/07/04 23:08
|
Let me tell you about the costumer service in this land. I bought a Dell laptop (inspiron 8600) for $1300. I originally bought it off Ebay, but since I still had a warrenty, Dell was obliged to provide me a technical support. After 40 hours of speaking with their useless representatives in India, they sent me a new upgraded system (DVD burner and fast 60MB drive) plus $350 worth of products. Now, for all the ''smart'' Israeli people out there that complain about the quality of your costumers, look at your plate first... I'm not saying that all the costumers are right with there complaints, but it doesn't take away your responsibility as merchants. It is well known fact that the costumer care in Israel (in most cases) is appalling, Whether it's because the ''stupid'' clients or maybe the clients became stupid as a result of the bad service, it doesn't matter now. So dear sir, put up or shut up!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, הצרכן הישראלי הטיפש!!!
בין קודש לחול,
20/07/04 14:58
|
זה שאנו מבוססים על אנשים שיקנו את המוצרים המתפרסמים באתרנו לצורך קיומנו, לא משנה כהוא זה את העובדה שהצרכן הממוצע לא קורא ולא טורח להתעניין בתנאי המכירה וממי הוא קונה!!! מה לא היה ברור במה שרשמתי? כנראה שאתה הוא אחד מאותם צרכנים שלא טורחים לקרוא עד הסוף, קרי, אתה הוא צרכן ישראלי טיפש... זה שהצרכן קונה מוצר של ספק שמפרסם את מוצריו אצלנו ובאתרים אחרים, לא מקנה לו את הזכות לבוא ולדרוש ממני, קח דוגמא שקרתה, להתקין לו את המזגן, כי הוא ''לא מכיר את הספק, אני מכיר את האתר...'' אנו טורחים לרשום בכל פינה באתר ולהדגיש מיהו הספק, מי נחשב ''המוכר'', את הטלפונים שלו, את כתובתו וכל פרט רלבנטי. אבל עובדתית, מרבית הלקוחות מעדיפים להתעלם מזה ולבוא אלינו בדרישות מגוחכות... פשוט לפתוח עיניים ולקרוא, אלו לא ''אותיות קטנות'', אלא כתב קריא וברור!!! לא מקבל את הטענה שלך, נקודה. חוזר ומדגיש, P1000 - אנחנו מתחרים בכם אמנם, אך מזדהים איתכם בהחלט! לצרכן הישראלי הממוצע, לא למדת לקרוא בבית הספר, אל תיכנס לאינטרנט. עלולה להיגרם לך ''עוגמת נפש''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטיפש הגדול הוא אתה
שלומי,
ת''א,
25/07/04 16:46
|
תקשיב חסר מוח, זה שאתה נותן שירות גרוע ללקוחותיך כי כל שמעניין אותך הוא להגיד כתבתי , כתוב , תקראו , למה לא קוראים. אתה ושכמותך חיים עלינו הצרכנים וזה שעשית קצת כסף על חשבון הטיפשים האווילים שקנו מאתרך תבין חסר שכל הם גם אלה שיפילו אותך ואת מפעל חייך העגום, כפי שאמרת באחת התגובות הישראלי קומבינטור ואתה הראשון להיות כזה העיקר נרוויח כמה גרושים ושהצרכן ישבור את הראש, אני ראש קטן. וכשאתה ושכמותך תלמדו ששירות הוא לתת אפילו יותר ממה שמגיע (בעזרה מול ספק למשל) בידך הכח. אך אני מאחל למנהלי אתרים שכמותך שתיגזל פרנסתם ואנו הצרכנים ניגאל מדעותיהם האוויליות , לך עשה סדנת שירות ותחזור לדבר איתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לקוח איכותי ביותר...
בין קודש לחול,
25/07/04 20:45
|
שוב פעם אחזור על שיטת המכירה של האתרים - אותה הם לא מסתירים ומצהירים עליה בתקנונים שלהם, אותם אתה ושכמותך הצרכנים הישראלים הממוצעים הטיפשים מתעקשים שלא לקרוא - מי כאן הראש הקטן??? האתרים אומרים דבר כזה: האתר מהווה במת פרסום לספקים שאחריותם למוצרים ולתוכן הנתונים הטכניים בדפי המכירות היא של הספק בלעדית. של הספק בלעדית!!!!! במת הפרסום של האתרים עובדת בצורה הבאה: מכרזים/מכירות פומביות, מכירות קבוצתית ועוד. כלומר, האתרים אחראים להעברת פרטי האשראי של הלקוחות ישירות לספקים. ז ה ו !!!! לא מחייבים את הלקוח (מרבית האתרים), לא מספקים לו (שוב, מרבית האתרים) ולא נותנים לו אחריות על המוצרים הנקנים באתר (ניחשת נכון, מרבית האתרים). לכן, משעכשיו אולי והבנת את השיטה, אני מרשה לעצמי לבחון אותך (גולשים אחרים מוזמנים לבחון עצמם גם כן): 1) אם רשום שהאחריות לאספקת המוצרים היא על הספק בלבד, מי אחראי בלעדית לאספקת המוצרים? 2) אם בדף המכירה רשום שהחיוב ייעשה ב-X תשלומים, מי אחראי לכיתוב זה? 3) אם הספק מבטיח א' ומבטיח ב' ומוסיף הבטחה ג' - מי אחראי להבטחות אלו? לפותרים נכונה יובטח שדרוג לדרגת צרכן ישראלי נבון. בחברוווות, אולי עכשיו המסר יעבור. אמן ואמן, כן יהי רצון, כך ייטב לכולנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו חוזרים על עצמנו , אבל.
שלומי,
ת''א,
26/07/04 13:46
|
בא נתעלם רגע מהעובדה שקיימים כמה מציקנים שכשמאחרים להם בשעה הם פונים לאתר ומתבכיינים,
נעמוד על העובדה שיש לקוחות תמימים שאוכלים מרורים מהספק . אני מקווה שעד כאן אנחנו מסכימים.
כמו שאמרתי פעמים רבות אתה מתחבא מאחורי הכתוב ''האחריות היא על הספק בלבד''. אני מסכים איתך מבחינה משפטית אבל מבחינת שירות רק ואך ורק ורק ואך האתר יכול לעזור מול ספק הכח בידיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם P1000 היו ישרים וידעו לתת
א.ל.,
22/07/04 09:01
|
שרות, אז: 1. הם היו מתקשרים ללקוח --מיד-- כשמתברר להם שאין ביכולתם לתת את המוצר בזמן שהתחייבו 2. לא היו מורחים את הלקוח ב''לך-ובוא'' כמו איזה פקיד במשרד ממשלתי 3. לא היו קורים כל כך הרבה מקרים שבו ''''פתאום'''' אין סחורה, ומנסים למכור לך סחורה יקרה יותר , עם איום שאם לא תסכים אז תצטרך לחכות שבועות.
איך תדע שהסחור שקרן? לפי הגישה שלו והיחס ללקוח. מצטער, אתה יכול לאמר מה שאתה רוצה, אי אפשר להסתיר את זה. כבר התנסיתי ברכישה אצל סוחר ישר שקרתה לו תקלה, ואני מכיר אישית את ההבדל בתחושה בין המקרים. לא תוכל להחליק במילים את המעשים של סוחרים לא הגונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנים!
גרביל מצוי,
20/07/04 17:33
|
2 דברים, 1) בין קודש לחול צודק,ויש לו נקודת מבט אובייקטיבית למקרה.במקרים רבים לקוח יוצא מדעתו ברגע שספק מזייף בזמני משלוח, מה שמוביל אותו להתגוששות מילולית עם עובדי האתר למיניהם,כי למעשה שם ורק שם הוא מקבל את היחס בזמן ולעניין, למרות ששם , ואולי לומר חבל שלמרות ששם אין יכולת לעזור לו במידה ומדובר בבעיות עם הספק, אך אני יודע לומר כי ספקים בעייתיים ''נמוגים'' , למרות שנבחרו בקפידה ונבחנים מדי דקה באתרים מכובדים וגדולים. כתם של כתבה שכזו על אתר, מספק איכשהו את מי שנפגע פה, אבל מי קונה לעזאזל ישירות מ''פירלס שיווק'' ? אף אחד לא יזכור בכלל שהם אלו הבעייתיים וימשיך לרכוש באתרים אחרים, מוצרים של אותם ספקים בעייתיים, ושוב ימצא עצמו אוכל קקי ,רק על צלחת של אולסייל במקום נטאקשן או P1000. לך תקנה באולסייל, הם ישמחו. גם פירלס. 2)לאחר זמן מה, P1000 שולחים משוב לכל מי שקנה (ללא יוצא מן הכלל) אצלם. זה שירות בן כמה חודשים שנועד לשפר שירות ולדעת מה היה לאחר אספקת המוצר, ומה מידת שביעות הרצון שלך משרות הלקוחות,הספק והמוצר עצמו. אני יודע לספר שתלונות במשוב גררו שיחות חוזרות מצוות שרות הלקוחות שלהם והובילו גם לטיפול במוצרים בעייתיים,אי שביעות רצון או ספק בעייתי. ואכן, פירלס הוא בלגניסט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למילים כדורבנות
רונן דוד,
21/07/04 13:59
|
זה שהתגובה של p1000 לא נכונה זו מקור הבעיה תבין לאחר שתפסתי את האתר נציגת השירות אמרה ואף ביקשה תתקשר אלי אם לא תקבל את המוצר בזמן וכך ניסיתי לעשות אבל משום מה הם לא ענו במשך שלושה ימים תמימים למרות שהשארתי 4 הודעות טלפוניות ואימייל אחד בתקופה זו הם ולא משהו אחר בחרו לא לחזור אליי וששאלתי למה אי אפשר להשיג אותם המשך שלושה ימים תמימים היא אמרה ''בגלל עומס'' אמרתי טוב עומס מקובל אבל למה אתם לא עובדים בשעות שפירסמתם 8:00 עד 18:00 ענתה בצורה מאוד פשוטה אהה... כי הלכנו מוקדם.. וזה לאחר דקה שהיא אומרת שיש להם עומס ממש משונה לכן תבין לבד ששירות הלקוחות של האתר לא משהו בלשון המעטה. לסיום סך הכל רציתי להחליף טלויזיה שהתקלקלה בחדשה ולקבל מה שמגיע לי לפי מה שהספק והאתר התחייבו לו ולא קומבינה כ שהיא ודרך אגב המחיר ששלתי לא כזה זול הרכישה דרך האינטרנט היתה מטעמי נוחות בלבד
ואם אני עדיין הישראלי ''הטיפש'' שעומד על זכויותיו מה קורה עם אלו שלא עומדים על זכויותיהם הם ממש מפגרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
השווה מחיר
רועי,
20/07/04 13:45
|
שווה ליבדוק, לעומק מחיר והבדל הספקים, ללא ספק פירלס הוא בעיתי אבל יש אחרים שמביאים את אותו המוצר, ובכמה שקלים יותר גם מספקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אם אין לכם אל תשקרו נמאס...
מוקי,
20/07/04 13:43
|
מההתנהגות הישראלית הבזויה הזאת! לא יכולים לספק אזי תגידו אמת. לא נכעס , ואולי נעריך אתכם יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
עושים כסף מהשדרוגים הזהרו!!
דן,
20/07/04 13:40
|
קניתי כירה חשמלית ,וגם לי סיפרו כי פקהפקהפקה,אז עשיתי שדרוג ב50 ש''ח. עכשיו אני קולט כי זה נוהל לעשות עוד כמה שקלים............. ראו הוזהרתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
גביה למרות שהמוצר לא סופק
טויסטר אלי,
מעלה שומרון,
20/07/04 13:08
|
השתתפתי במכרז ב P1000 לרכישת מדפסת וזכיתי אבל מאחר והספק אינו מוכן להגיע לשומרון בטלתי את העסקה למרות זאת P1000 הורידו את סכום המדפסת בשלושה תשלומים וכל פעם שאני פונה אליהם אומרים לי שבחודש הבא אני יראה את הזכוי נכון להיום לא ראיתי עדין את הזכוי אני חושב שמשחקים עם הכסף שלך ארבעה חודשים יש מקום להחזירו מידית ותת פיצוי. מצפה לתגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חברת פירלס רמאים ושקרנים
דוד ג.,
רמת-גן,
20/07/04 13:06
|
קניתי מחברת פירלס רמקולים של פירלס שהיו אמורים להיות רמקולים אורגינלים. בפועל בתוך ארגזי הרמקולים היו רמקולים סינים מאיכות ירודה רק לאחר התערבות משפטית הסכימו להחליף לי חלק מהרמקולים בתוספת תשלום. מי משעוניין לקבל את הסיפור המלא שישלח לי למייל. להזהר מהחברה הזאת ! ! !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
גם אני קניתי......
רונן,
ת''א,
20/07/04 12:53
|
אני קניתי בפי 1000 לפני כמה שבועות טלוויזיה וקיבלתי מיד אחרי כמה ימים, לא היו סיבוכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
1 ו 2 , חינטרושי מוח כאלו
גרביל מצוי,
20/07/04 12:44
|
מזמן לא שמעתי, מה 20 שקל משלוח ? למדפסת? אה, נכון, גם מכונית שולחים ב 20 שקל. יש משמעות למשקל החבילה שאתה שולח. וממש מקובל לתת לך אפשרות להגיע ולקחת, זה שאתה לא גר בבאר שבע במקרה הנ''ל זו בעיה שלך. ואם המחסן בת''א והרוכש בב''ש ? ו ''תריקים'' נהוג לכתוב עם ט'. גם אתה, מספר 1, חכמולוג גדול, זה שמציעים לך משהו אחר זה ברוב המקרים לטובתך. לא מציעים לך שפן בחומץ במקום מקרר, אלא מוצר מדגם מתקדם (אגב לעתים התוספת הינה בהנחה משמעותית, בגלל שקרתה התקלה,תפתחו אוזניים אז תבינו).בכל אתר , גם באולסייל היה יכול לקרות מה שקרה לך, (שלא תבין, אתה עדיין מספר אחד הא?) אל תשכחו שהם מתווכים, ולא ספקים, כמו אתרים רבים, לכן לפעמים הם מרגישים רע יותר ממה שהלקוח מרגיש, ואין להם הרבה ברירות. מה לעשות, זה קורה גם עם חנויות ''בשר ודם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-4
קונה חכם,
24/07/04 10:55
|
|
 |
3.
זה קרה לי גם בנטויזין עם M D K
יוסי,
דרום,
20/07/04 12:33
|
גם אני הזמנתי מצלמת וידאו דרך האינטרנט דרך נטויזין והספק M D K סיפק לי את המוצר אחרי חודש מיום הזמנתי וזה אחרי שאני פנתי כמה פעמים לספק וכן להנהלת הנטאקשן וגם שם כנראה לא היה להם במלאי המצלמה שזכיתי בה והציעו לי לשדרג עם תוספת מחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הכל תריקים
איציק רבינביץ,
ראשל,צ,
20/07/04 12:00
|
אני רכשתי מדפסת מ P1000 המשלוח 70 שקל ביקשתי לקחת לבד והודיעו לי שאני יכול לקחת את המוצר בבאר שבע. לידיעתכם 1.עלות המשלוח ע''י הדאר עד לבית עולה כ-20 שקלים . 2. מנסים לרמות במחיר המשלוח ובמידה ואתה רוצה לקחת ללא משלוח סע לבאר שבע
פעם ראשונה ואחרונה ב P1000
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
פי 1000
צפוני,
צפון,
20/07/04 11:27
|
זה לא הפעם הראשונה שהם מושכים ובסוף מציעים לך משהו אחר שהזמנת קרה לי אבל סגרו בשקט את הסיפור לאומת זאת עברתי לאולסייל והכול הגיע בזמן ועוד שאלו עם הכול בסדר? אז עברתי לקנות מאולסייל וגם יותר זול ויותר אמין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בארה''ב יש חוק נגד הטריק המלוכ
א.ל.,
22/07/04 08:55
|
|