 |
15.
יובל, למה אתה לא מתקשר
ל"ת
גיא,
23/11/04 14:46
|
|
 |
14.
איפה עוד ניתן לתקן?
עינבי,
הרצליה,
07/07/04 00:27
|
ברשותי פאלם ששבק חיים ואין לי מושג איפה אני יכולה לבדוק מה קרה לו. למישהו יש פיתרון? אשמח לשמוע :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקוני פאלם בהרצליה
אלמוני,
הרצליה,
20/07/04 14:45
|
ישנה באזורינו חברה בשם עידן 2000 והם בשמחה יטפלו לך במכשיר אני חושב שזה בבנין ''העיריה החדש'' בקומת מרתף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בזיון... לשירות של כלנית
פרנקו,
תל אביב,
01/07/04 22:34
|
זו החברה עם השירות והתמיכה הגרועים ביותר שהכרתי אי פעם.אפילו שקלתי לפנות ליצרנית שתפסיק לכלנית את הזכיון אגב,נדמה לי שאפשר לקנות גם אצל יבואן אחר שקיים.המעבדה שלהם נראית כמו מחסן פחי זבל של החמס.אנשי השירות והתמיכה לא עונים לטלפוניםלא שמים.... זלזול והתנשאות זהו המוטו שלהם. כ''כ לא ניתן להחליף חלק נכבד מהחלקים כמו למשל המסך ועוד. רבים מחברי חושבים כך וכולם לא מבינים איך חברה כזו קבלה את הזכיון לשיווק. אם היו מקפידיםעל אופי ואיכות הסוכן כמו שמקפידים בעף המכוניות למשל לא היינו פריירים של כלנית. אני עברתי לH P וחסכתי התקף לב מחברה גרועה כמו כלנית עשו כמוני ותרוויחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כל הכבוד ל- NRG
סאם הקוסם,
נתניה,
01/07/04 18:44
|
אין הכוונה שלי דווקא לכתבה עצמה אלא לעצם האומץ של עורך האתר לפרסם את ההודעה מס' 11 שהינה ביקורת על הכתבה (אני לא בהכרח מסכים עם תוכן ההודעה). להבדיל אלף הבדלות, ב- YNET לא מעזים לפרסם ביקורת על כתבה לא ראויה ויש ליאיתם נסיון מר מאוד בצנזורה מימי האינקוויזציה. מעריב/NRG - יישרו כוח ותמשיכו להיות אמיצים ואמיתיים - כך יעריכו אותכם, ותזכרו שהקהל מספיק אינטיליגנטי לסנן תוכן לא רלוונטי או מוגזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו לא פעם ראשונה
סופוקלס,
03/07/04 08:59
|
מאז שעברו לפורמט החדש שלהם, NRG מפרסמים גם תגובות גולשים שלא בהכרח מהללות את הכתב או את תוכן הכתבה (וזה בניגוד מוחלט למה שהיה לפני המעבר לפורמט החדש). מקווה שימשיכו ככה.
לדעתי, כל עוד התגובות לא כוללות מילים גסות, גזעניות, או ברמה נמוכה באופן קיצוני אין סיבה אתית לפסול את התגובה, למרות שמדברים על כך שעיתוני אינטרנט מסויימים נוהגים בצורה לא הוגנת לסנן תגובה שמטיחה ביקורת בכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כתב לא חכם, ורודף סנסציות
דני,
29/06/04 23:07
|
אז מה היה לנו ? 1. לקוח מסר לתיקון מכשיר עתיק, עם מסך שחור לבן, שהוא כבר בגדר גרוטאה. 2. הלקוח לא היה מרוצה מהתיקון ולכן הספק שלח, על חשבונו, שליח לאסוף אותו שוב. 3. המכשיר הלך, לכאורה, לאיבוד. אולי הלקוח לא מסר אותו. אולי השליח איבד. אולי אפילו, שומו שמיים, אבד במעבדה. 3.א. וצריך לזכור שבמעבדה כזו מתקנים מדי יום כמה עשרות מכשירים, במקרה הטוב. 4. הלך המכשיר לאיבוד. לא התנערו מהלקוח אלא הציעו לו כפיצוי מכשיר צבעוני (במקום השחור לבן שלו) עם 16 מ''ב זכרון במקום ה 8 שלו. 5. הלקוח הבכיין זיהה הזדמנות לתפוס טרמפ. ''לא רוצה מכשיר יותר טוב. רוצה את הגרוטאה המקולקלת שלי!!!''. 6. ואז הוא התקשר למעריב. 7. שם הוא פגש כתב לא חכם במיוחד, שכל מה שמעניין אותו זה ''לצאת גבר'' ולהשמיץ. 8. אז הוא יצא גבר והשמיץ. 9. ואז כלנית, שכבר מקודם הציעה ללקוח פיצוי נאה במיוחד, שדרגה לו את המכשיר למוצר חדש לחלוטין (ומיזכר שוב, במקום פאלם עתיק, מקולקל, על תקן גרוטאה, שלא שווה יותר מ 200 ש''ח כשהוא פועל). 10. והכתב האוויל, במקום להגיד איזה מילה טוב, ממשיך להיות עסוק ב''לצאת גבר''. אין מה לדבר. הלקוח הישראלי תמיד צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדוייק
תוהה,
30/06/04 01:03
|
כמה נקודות שלך נכונות, אבל סך הכל גם אתה מגמתי.
1. נתת מכשיר לתיקון, אתה אמור לקבל אותו חזרה. לא משנה מה שווי השוק שלו, לא ניסית למכור אותו, כך שהיותו ''גרוטאה'' אינה רלונטית.
2. הלקוח לא היה מרוצה מהתיקון? הרי המכשיר לא תוקן! על מה בדיוק שילם הלקוח דמי תיקון + דמי משלוח? וודאי שהלקוח לא ישלם דמי משלוח כפולים על טעות של הספק.
3. בכל מעבדה לפיתוח תמונות מטפלים במאות, אם לא אלפי לקוחות ביום, וכל המעטפות והפילמים נראים אותו הדבר. מדהים. קוראים לזה ''סדר''.
4. ברגע שהמכשיר אבד, על החברה המאבדת לפצות את הלקוח.
5. זכותו. מכשיר משומש אינו פיצוי הולם! מחר המכשיר המשומש יפסיק לפעול, ושוב יצטרך הבחור לשלם כסף לכלנית על התיקון. הסוללה כבר לא טריה, המסך אולי שרוט, פיקסלים שרופים, למה לו צרות שהוא לא אחראי להם?
כלנית יכלו להציע לו VX חדש, והוא היה מרוצה. הבעיה היא שאין כזה. אז הציעו לו 515 משומש. לא לגיטימי. יכלו להציע לו מכשיר חדש מהמודל הכי פשוט שלהם, שעדיין טוב לפחות כמו ה VX.
זה זייר 71.
חבל שהיה צריך לפנות לעיתונות בשביל לקבל פיצוי לגיטימי. אין סיבה להגיד ''כל הכבוד'' לחברה שרק אם עושים רעש ולוחצים אותה, היא נותנת פיצוי הולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כלנית פריירים
אור,
29/06/04 17:51
|
|
 |
9.
הירשת וגם רצחת!!
גלעד,
נתניה,
29/06/04 17:42
|
|
 |
8.
גם אני רוצה פיצויי, יש פאלם VX
ל"ת
חיים בוצצו,
חיפה,
29/06/04 17:40
|
|
 |
7.
כל הכבוד
אמיר,
השרון,
29/06/04 17:39
|
כל הכבוד לאח של יובל הוא ממש ממש כלי עולם עלה והצליח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל הכבוד לכלנית
לקוח מרוצה,
29/06/04 17:38
|
יובל עם כל הכבוד אתה חוצפן , קבלת מכשיר בשווי 1500 ש''ח תמורת מכשיר ענתיקה ששווה 100 ש''ח , איך אתה מעיז להתלונן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
גם לי יש נסיון רע עם כלנית
בפנים למעוניין,
29/06/04 17:31
|
קניתי דרך אתר סקאל פאלם חדש כשהספק הוא כלנית. הובטחו עשרה ימי עסקים להגעת הפאלם לביתי.
אחרי שלושה שבועות אף אחת מהחברות לא לקחה אחריות והאשימה את השניה. אחרי חודש וחצי קיבלתי את הפאלם הבייתה, ללא הפיצוי שהובטח לי מכל אחת מהחברות.
מיותר לציין שזמן ההמתנה בכלנית עמד על 20 דקות וזמן ההמתנה בסקאל עמד על מעל 35 דקות ונזקקתי ליותר משיחה אחת עם כל אחת מהחברות.
מאז אני מחרים את כלנית ואת כל החנויות שמוזכר בהם השם ''סקאל'', הצלחתי לגרור אחריי את כל מי שאני מכיר והמטרה הסופית שלי היא שכולם ידעו שסקאל וכלנית הן שתי חברות ששירות לקוחות הוא בעדיפות האחרונה אצלם.
הן גם מככבות בראש רשימת החברות הגרועות במועצה לצרכנות (בעיקר סקאל).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היכן ניתן למצוא את הרשימה הזו?
ל"ת
סאם הקוסם,
נתניה,
01/07/04 18:25
|
|
 |
4.
כלנית - תת שרות
יונתן,
ת''א,
29/06/04 17:21
|
לי יש את ה ZIRE71 המפורסם. כבר פעמיים שלחתי אותו למעבדה של כלנית על אותה תקלה והיחס והשרות היו גרועים ומזלזלים בלשון המעטה! לדוגמה, שלחתי שליח על חשבוני כמובן לאסוף את המכשיר מתיקון (מאחר ושעות פעילות המעבדה לא מאפשרות לאנשים עובדים לגשת לשם באופן עצמאי) כשהשליח הגיע לא הייתה ברשותו מספר תקלה במעבדה, אלה רק שמי הפרטי ושם משפחתי. כלנית במקום להתקשר ולוודא איתי שהשליח בא מטעמי, שלחו אותו לדרכו מבלי ליידע אותי. כמובן שגם לחברת השליחויות יש אשם אבל מן הראוי היה שכלנית יתקשרו. בקיצור, להתרחק מכלנית כמה שיותר רחוק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה הולמת
אלמוני,
ת''א,
29/06/04 21:47
|
מר יונתן היקר !!! בכל חברה הנותנת שירות והמקבלת מכשיר מידי הלקוח , ניתן ללקוח דף הפקדה ובו מספר השירות המראה במפורשות את פרטי הלקוח . מה חשבת לעצמך ?? שכל אדם שיזדהה בשמך בכל מקום ללא טופס הפקדת המוצר יוכלו לתת לו את המכשיר שלך ?? אנשים כמוך מיתלוננים שלקוח להם את המכשיר ולמה נתנו את המכשיר למישהו אחר ולא לך. אם אתה מצפה לשירות בכל מקום תידע בעצמך לא לכתוב שטויות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
דווקא בסדר
פאלם,
29/06/04 15:36
|
סה''כ כלנית צודקים והפיצוי הוגן. אין סיבה שבעל מחשב כף יד לא יגבה את תוכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
זה אחי התותח כל הכבוד!!!
ל"ת
דורון פסוב,
רעננה,
29/06/04 14:54
|
|
 |
1.
כלנית וצרות, שני ידועים-בציבור
ל"ת
חגי,
רעננה,
29/06/04 13:55
|
|