• 83.

    צריך פעם לבדוק כמה ישראלים ירדו מהארץ בתקופתו ..הארץ תגעש (ל''ת)

    שמיר היה מכה, 09/07/13 22:22


    IP: 37.24.101.146דווח על תגובה זו

  • 82.

    יצחק שמיר -ספורו של שודד בנקים שהרס את החלום הציוני יהודי .

    אינו, 09/07/13 21:22

    ארכאולוגים יפצחו את גולגולותיהם , איך הצליח אדם שע"פי כל הסממנים לקה בנפשו להפוך עם של שיאני פרס נובל לאזרחים דרג ב' בארץ ערבייה שאותה הקימו היהודים ואחרי מאה שנות דימום הותירו אותה לבדואים פלשתינים שיותר מאוחר ישחטו את אלה שאנחנו היום מכנים "מתנחלים" בזמן שכל העולם מחייך בשימחה..

    IP: 37.24.101.146דווח על תגובה זו

  • 81.

    איך מגיע יהודי להגן על שומר מ סוביבור ...

    מורשת שמיר שפטל, 09/07/13 20:50

    בשנות ה40 הגיעו אבות הישוב למסקנה הבלתי נמנעת , אנשים כמו שמיר ובגין ( ואביו של כותב המאמר הנירצע) חייבים להיות מאחורי סוגר ו בריח , שנים אחרי , תוך כדי ניצול המנטליות של עדות המזרח והטחת שקרים ומניפולציות על אפליה על רקע עדתי , הגיעו אותם אלה שהיותם חופשיים היוותה סכנה לעם היהודי לשילטון! הם שרפו שדה אחרי שדה, בית אחריי בית , הם אפילו מצאו לנכון להגן על דמיניוק , זו מורשת שמיר/בגין/אחימאיר , ניראה אתכם לא מפרסמים את העובדות לעיל.

    IP: 37.24.101.146דווח על תגובה זו

  • 80.

    יצחק שמיר ז"ל

    יוסף קיסטר, 09/07/13 20:47

    בשנים האחרונות לחייו, היה יצחק שמיר ז"ל יו"ר כבוד של מכון ז'בוטינסקי בישראל. מן הראוי שכל המסמכים שהותיר, יישמרו עד להקמת מרכז מורשת יצחק שמיר, בארכיון ז'בוטינסקי, בתל-אביב.

    IP: 109.65.122.68דווח על תגובה זו

  • 79.

    שמיר היה המנהיר שעמד זכותנו ןלא נפל מדברי הבלע של השמאל

    רונן, 09/07/13 20:39

    שמיר אחד המהיגים הדגולים שקמו למדינה אמר את אשר חשב בלי להניד עפעף.השמאל הפך אותו ללעג ולקלס כרגיל .
    שמיק למרות קומתו הנמוכה לא ידע מורא גם מול שועי עולם- יהיו זכרו ברוך אני מקווה שההיסטוריה תחזיר ותכמול לו

    IP: 46.120.85.177דווח על תגובה זו

  • 78.

    הדבר היחידי לזכותו של שמיר שהוא אמר את האמת על ביבי

    הוא אמר את האמת, 09/07/13 20:32

    שמיר קרא לביבי מלאך חבלה שמיר חשב שהליכוד לא צריך לקבל את ביבי חזרה לליכוד אחרי פרישתו ב99 שמיר אמר עדיפה ממשלת אחדות מאשר שביבי יהיה ראש ממשלה זה מתועד בYOU TUBE וברשת

    IP: 77.127.48.61דווח על תגובה זו

  • 77.

    ""יצחק שמיר ז"ל """""""""המנהיג הכי טוב בתולדות המדינה"""""""" (ל''ת)

    ציוני לנצח, 09/07/13 20:24


    IP: 90.185.150.27דווח על תגובה זו

  • 76.

    בלתי נתפס כמה פעמים צונזרו עובדות הסטוריות על שמיר , NRG ,אין לכם עתיד (ל''ת)

    X, 09/07/13 20:16


    IP: 37.24.101.146דווח על תגובה זו

  • 75.

    מה שזכור לי משמיר שאמר לקחת הסכמים קואלציונים ולנגב

    ערן, 09/07/13 20:03

    בהם תתחת

    IP: 82.80.147.49דווח על תגובה זו

  • 74.

    מי זה שמיר??מה הוא היה תזכירו לי (ל''ת)

    חיים, 09/07/13 20:02


    IP: 82.80.147.49דווח על תגובה זו

  • 73.

    וזה הדבר היחידי שהוא היה! רה"מ-לא מריח ולא מסריח (ל''ת)

    יעקב, 09/07/13 19:59


    IP: 82.80.147.49דווח על תגובה זו

  • 72.

    אצל יצחק שמיר לא היו נכנסים 250 אלף מסתננים ואונסים וגונבים (ל''ת)

    רן, 09/07/13 19:46


    IP: 84.108.174.140דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע ידידי (ל''ת)

      ציוני לנצח, 09/07/13 20:24


      IP: 90.185.150.27 דווח על תגובה זו

  • 71.

    יצחק שמיר היה עילוי (ל''ת)

    שי, 09/07/13 19:45


    IP: 84.108.174.140דווח על תגובה זו

  • 70.

    הצואה השמאלנית רותחת מכעס בתגובות כאן. רואים כמה שמיר היה טוב לישראל. (ל''ת)

    מאבחן לאומי, 09/07/13 19:45


    IP: 77.125.5.62דווח על תגובה זו

    • צואתון (ל''ת)

      ימני, 09/07/13 20:22


      IP: 79.176.151.104 דווח על תגובה זו

    • מה שבטוח , כבודו חזק בצואה..... מאוד טיפוסי לימין (ל''ת)

      גסטרולוג, 09/07/13 22:28


      IP: 37.24.101.146 דווח על תגובה זו

  • 69.

    צנוע? על מה יש לו בכלל להתפאר לאפס הזה (ל''ת)

    קיצוני וצר אופקים, 09/07/13 19:40


    IP: 82.1.177.252דווח על תגובה זו

  • 68.

    איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא! יהי זכרו ברוך לעולמים. (ל''ת)

    מגיבה מיואשת, 09/07/13 19:20


    IP: 87.68.146.158דווח על תגובה זו

  • 67.

    """שמיר הגדול גם הבין מי זה נתניהו וסירב להעניק לו כל סמכות""" (ל''ת)

    מתגעגע לשמיר, 09/07/13 18:54


    IP: 90.185.150.27דווח על תגובה זו

  • 66.

    שמיר דווקא כן נגרר לועידת מדריד בלחץ האוייב האמריקני. (ל''ת)

    שמיר היה מנהיג יהודי גדול, מנהיג חם ונאמן לעמו, 09/07/13 18:47


    IP: 213.57.150.136דווח על תגובה זו

  • 65.

    אכן איש דגול , הלואי והיו המנהיגים אחריו מאמצים את צניעותו ויושרו !

    עובר אורח, 09/07/13 18:34

    יצחק שמיר זכור שמנהיג שלא היה מוכן לוותר על עקרונותיו , ועמד בפני לחצים אדירים מבית (שמאל הזוי) ומחוץ.
    עם ישראל ברובו מוקיר אותו ומעריך את גדולתו בלי הקמת ארכיון לזכרו ובלי מסיבות....

    IP: 46.116.116.19דווח על תגובה זו

  • 64.

    עם כל הכבוד אם זה מה שכתב האיש המקורב עליו ביותר אין פלא שלא מתפעלים (ל''ת)

    לא מבין ממה יש להתפעל, 09/07/13 17:13


    IP: 132.76.61.22דווח על תגובה זו

    • ערבי לך לגלוש בעזה,זה אתר של יהודים פה (ל''ת)

      1, 09/07/13 20:25


      IP: 90.185.150.27 דווח על תגובה זו

  • 63.

    """"""האם אתר Y NET הוא אתר אנטישמי?""""

    כנסו דחוף חברים,, 09/07/13 17:04

    כידוע בעל האתר הוא ארנון מוזס או בשמו המוכר יותר תמנוני מוזס,מדובר בטיקון מיליארדר שהוא גם בעל ידיעות אחרונות ואתר הספורט ONE,מוזס שלט במדינת ישראל במשך 20 שנה עם העיתון ידיעות אחרונות,עד שהופיע המתחרה ישראל היום
    2-האתר הוא תמיד נגד יהודים ובעד ערבים,כל גרפטי של יהודי זוכה לכותרת ראשית באתר,ואילו רצח של יהודי זוכה לכתבה צדדית
    3-האתר מצנזר את תגובות היהודים ונותן עדיפות לתגובות של ערבים
    4-האתר מרמה בסימון התגובות הממולצות באדום,תמיד התגובה הממולצת תהיה נגד היהודים
    מסקנה
    מדובר באתר אנטישמי,לעולם אל תקנה שום מוצר שמתפרסם שם ואל תכנס לכתבות ווידיאו(יש בפנים פירסומת)
    אל תקנה,Y NET ביטוח,Y NET צימרים,Y NET טורס
    שום דבר ש Y NET מוכר לך

    IP: 90.185.150.27דווח על תגובה זו

    • עם התיאור המעוות שלך , אתה רק עושה נזק למאבק בYNET (ל''ת)

      תשתמש בתיאורים מדוייקים, ותעזור להילחם בהם, 09/07/13 18:49


      IP: 5.29.157.15 דווח על תגובה זו

      • זה מגיב ערבי בתשלום של הקרן "לישראל חדשה" מאוניברסיטת חיפה (ל''ת)

        הקרן החדשה להשמדת ישראל, 09/07/13 18:53


        IP: 90.185.150.27 דווח על תגובה זו

  • 62.

    ""יצחק שמיר ז"ל """""""""המנהיג הכי טוב בתולדות המדינה"""""""" (ל''ת)

    ציוני לנצח, 09/07/13 17:01


    IP: 90.185.150.27דווח על תגובה זו

  • 61.

    ""ביבי לא ראוי לצחצח את הנעלים של המנהיג האדיר שמיר ז"ל""""" (ל''ת)

    חייב להחליף את נתניהו כראש הליכוד, 09/07/13 16:59


    IP: 90.185.150.27דווח על תגובה זו

  • 60.

    באמת היה יחיד ומיוחד במינו

    מיכל, 09/07/13 16:22

    מי יתן ויקום לנו עוד בימינו מנהיג כמותו.

    IP: 87.68.248.150דווח על תגובה זו

  • 59.

    ((( מה יש להגיד שמיר היה ראש ממשלה כאן וזה עצוב שכזה כלום (ל''ת)

    שלט במדינתו היחידה של העם היהודי., 09/07/13 16:17


    IP: 79.176.146.21דווח על תגובה זו

  • 58.

    איש צנוע וחזק נכון- אבל אדם שדרדר את ישראל

    שחר, 09/07/13 16:16

    ורק ידע להגיד ״לא״.

    ישראל מעולם לא הלכה לשום מהלך מדיני אלא למרבה הצער רק אחרי שבעטו בנו, ואז הלכנו להסדר גרוע מההסדר שיכולנו להשיג.
    יכולנו להשיג הסדר עם מצרים אבל היינו צריכים לחטוף קודם 2500 הרוגים ונזק כלכלי ומורלי נורא ביום כיפור.
    שלוש שנים דממנו בלבנון רק כדי לצאת 12 שנה לאחר מכן.
    שמיר טרפד הסכם לונדון שרוב עם ישראל היה מת לחתום על הסכם כזה היום, ונאלצנו ללכת להסכם גרוע יותר באוסלו.

    IP: 98.201.105.106דווח על תגובה זו

    • זה מגיב ערבי בתשלום של הקרן "לישראל חדשה" מאוניברסיטת חיפה (ל''ת)

      הקרן החדשה להשמדת ישראל, 09/07/13 16:59


      IP: 90.185.150.27 דווח על תגובה זו

  • 57.

    כמה חבל שהימין הפילו והביא עלינו את מחוללי אוס(ב)לו(ף)

    , 09/07/13 16:12

    אכן ימצחק שמיר יזכר לטוב כמי שעמד כסלע איתן בפרץ ומנע את הסחף באחיזתנו בארץ ישראל
    כמה חבל שדווקא אנשי ימין קיצרי ראות הביאו לנפילתו ובעקבות זאת לעליית שלטון השמאל שנחפז להמיט עלינו את הסכם שלום השולל- אוסלו- שגרם לאסון בקנה מידה היסטורי : ישראל נפגעה ונחלשה מכל הבחינות מאז אסון אוסלו : ביטחונית כלכלית ומדינית
    היבוא הסיטונאי של המחבלים מטוניס וחימושם יצר מציאות בלתי אפשרית ולצערינו בלתי הפיכה שבה צבא אוייב יושב בתוכינו
    טרור הדמים שבא בעקבות אוסלו תבע הרבה קורבנות
    לו שמיר היה נשאר בשלטון ייתכן שהכל היה נראה אחרת היום

    IP: 82.80.123.226דווח על תגובה זו

    • גם נתניהו כבר כמעט על תקן 'סמולני' בימין (ל''ת)

      הימין נועד להיות בהקצה בלתי מסופקת לנצח, 09/07/13 16:57


      IP: 79.176.151.104 דווח על תגובה זו

  • 56.

    שמיר רצח את הלורד מוין ובגגלו הבריטים דחו

    עדיאל בן, היסטוריון, 09/07/13 15:34

    את נסיגתם מהארץ, והיהודים נשארו באירופה והיטלר המשיך לטבוח בהם. הבריטים הודו שאם הלורד מוין לא היה נרצח הם היו עוזבים עוד קודם. זאת הסיבה שבן גוריון שנא את הימין ההזוי והאלים, שלא לדבר על ברי הבריונים שאחד מהם אבא אחימאיר האבא של....

    IP: 46.121.123.186

  • 55.

    In retrospect Madrid was a mistake

    Amir, 09/07/13 15:23

    It was the beginning for the Oslo disaster

    IP: 173.12.95.86דווח על תגובה זו

  • 54.

    שמיר ואנשי הלח"י גויסו למוסד ע"מ שיוכלו לפקח עליהם - אך ורק

    גילוי נאות, 09/07/13 15:10

    המוסד בשנותיו הראשונות נהג לא פעם לגייס אנשים עם אופי קרימינלי מעצם העובדה שלא מעט מעבודת המוסד היא לא חוקית , שמיר ואנשי הלח"י שדדו בנקים ( ועוד התפארו על כך כמו האנדרטה לזכר השוד עד היום עומדת ברח' אלנבי בת"א!!!!) רצחו את ברנדוט רצחו את מויין , למעשה רצחו את כל מי ששמיר רק חשד בו ( אני מפנה את כולם לספרו של מי שהיה הקמב"צ של הל"חי) בספר הוא מתאר איך היה צריך להסתתר אחרי ששמיר חשד בו... שמיר היה קרימינל חסר מוסר, פסיכופת אמיתי

    IP: 62.143.160.96דווח על תגובה זו

    • אל תגזים . בטחו בהם ומי שגוייס התאים לתפקיד (ל''ת)

      במקצוע הזה לא פעם יש 'קו אפור' באישיות באופן כללי, 09/07/13 15:14


      IP: 79.176.151.104 דווח על תגובה זו

  • 53.

    אכן היה צנוע והיו לו סיבות טובות להיות כזה.10 שנים בוזבזו על ידו לכלום

    , 09/07/13 15:08

    ולא ברור לי מה בדיוק היו הגיגיו אותם רוצים להנציח.ההגיג היחיד שלו היתה המלה "לא"!

    IP: 80.179.207.185דווח על תגובה זו

    • זה מגיב ערבי בתשלום של הקרן "לישראל חדשה" מאוניברסיטת חיפה (ל''ת)

      הקרן החדשה להשמדת ישראל, 09/07/13 17:00


      IP: 90.185.150.27 דווח על תגובה זו

  • 52.

    שמיר הוא תאונת דרכים קטלנית של ההיסטוריה ,מלאך החבלה בהתגלמותו

    גילוי נאות, 09/07/13 15:03

    הוא גרם לדחיית הקמתה של המדינה עם רצח הלורד מויין ודן מיליון וחצי ניצולי שואה לעוד שלוש שנות נדודים ( צ'רצ'יל שהיה בעד הקמת המדינה זרק את העניין לפח) , הוא הקים התנחלויות על ימין ועל שמאל והפך את מדינת ישראל ממדינה יהודית למדינה שהעולם יחייב אותה להיהפך לערבית , הוא הביא עלינו את נתניהו , הוא ניתק אותנו מהעולם , בלי שימון פרס הוא היה תקוע עם 400% אינפלציה וצה"ל בלבנון ... למה אתם לא מפרסמים את האמת על האיש הזה ???

    IP: 62.143.160.96

  • 51.

    מנהיג גדול. כל אלה שבאו אחריו היו מושחתים ורקובים עד היסוד (ל''ת)

    עצוב שזה גורלנו, 09/07/13 14:53


    IP: 84.228.26.224דווח על תגובה זו

    • איך שמיר הגדיר את ביבי האיש הזה שטן (ל''ת)

      מפלגת השטן הלאומית, 09/07/13 14:57


      IP: 77.125.116.246 דווח על תגובה זו

    • האמת לא השאיר רישום ציבורי מיוחד (ל''ת)

      נמוג לו .אבל נשאר ה'נו טוף ' שלו (בזכות רוזנבלום), 09/07/13 14:59


      IP: 79.176.151.104 דווח על תגובה זו

      • עדיף על מה שנשאר מרבין. סרחון המוות של הפיגועים (ל''ת)

        וריח השתן מהקבר, 09/07/13 18:42


        IP: 84.228.26.224 דווח על תגובה זו

        • מושתן ימני (ל''ת)

          שתה אקונומיקה, 09/07/13 19:15


          IP: 79.176.151.104 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אכן, מנהיג שעשייתו המדינית צנועה: אפס, כלום, נאדה (ל''ת)

    , 09/07/13 14:44


    IP: 46.116.79.131דווח על תגובה זו

  • 49.

    אכן, שמיר היה אחד ממנהיגי ישראל החזקים והטובים (ל''ת)

    בעל עקרוות ואהבת ארץ ישראל, 09/07/13 14:37


    IP: 96.234.193.192דווח על תגובה זו

  • 48.

    שמיר היה ראש ממשלה דגול! שני רק לבן גוריון! גם כאיש שמאל הערכתי אותו.

    אבירם,מפא''יניק במיל', 09/07/13 14:33

    הוא היה חסר פשרות וידע להגיד את האמת בפרצוף בדיוק כמו ...בן גוריון.
    היום אני מבין את מה שלא הבנתי אז. האיש היה פלדה יצוקה וזה בדיוק מה שהמדינה הייתה צריכה בשנות ה80. לו היה שייך למחנה "הנכון", היו הופכים אותו לאליל דוגמת ברל ובן גוריון..

    IP: 212.235.98.153דווח על תגובה זו

  • 47.

    הימין נזכר באנינות תגובות חחחחחחח (ל''ת)

    הבידור עובד אצלם שעות נוספות היום, 09/07/13 14:15


    IP: 79.176.151.104דווח על תגובה זו

  • 46.

    קראתי את התגובות של השמאלנים חולי הנפש ונדהמתי

    מקס פאואר, 09/07/13 13:54

    איך הם לא נוהרים לרחוב שיינקין, הקימו שם דוכנים לגיוס לאחים המוסלמים, מהאחים השמאלנים לאחים המוסלמים באהבה. שמאלנים הזויים.

    IP: 79.177.162.6דווח על תגובה זו

    • מי צריך אחים מוסלמים (ל''ת)

      יש לנו אחים יהודים דתיים כיפה שחורה/סרוגה משלנו, 09/07/13 14:13


      IP: 79.176.151.104 דווח על תגובה זו

    • מה רוצה זה מהאחים החרדים שנשקר ונספר סיפורי מעשיות ימניות (ל''ת)

      הבולשיביקים הימניים מחורפנים תלכו לאכול גלידה, 09/07/13 14:28


      IP: 77.125.116.246 דווח על תגובה זו

  • 45.

    לא שנה , 10 שנים לא שמענו את קולו, 10 שנים הוא הסתגר בשל המחלה הארורה (ל''ת)

    דלדל, 09/07/13 13:53


    IP: 212.117.143.250דווח על תגובה זו

  • 44.

    המנהיג הגדול ביותר שהיה פה מאז בן גוריון

    בני, 09/07/13 13:52

    ברור שאין בכלל מה להשוות בין שמיר לבין חבורת הנהנתנים שבאה אחריו - ביבי, אולמרט וכו'.

    אבל גם ביחס למנהיגים בני דורו - רבין, פרס, בגין ושרון, שמיר בולט לטובה. הוא היחיד שבאמת ראה לנגד עיניו רק את טובת העם והמדינה ולא את טובת עצמו והאגו שלו.

    אלה שמשמיצים את שמיר הם בעיקר מי שחושבים שעיקר תפקידו של ראש ממשלה בישראל הוא למסור חבלי מולדת ללא תמורה לערבים, מה שמכונה בשם הציני "התקדמות בתהליך השלום".

    IP: 79.180.14.104דווח על תגובה זו

  • 43.

    אדם שנולד כזה מכוער וגמד סופו שיהיה קיצוני וצר מוחין - פשוט מסכן (ל''ת)

    לא מאשים את שמיר, 09/07/13 13:44


    IP: 82.1.177.252

    • לא יפה לדבר כך על אבא שלך קצת כיבוד הורים! (ל''ת)

      לא יפה, 09/07/13 13:53


      IP: 85.65.199.211 דווח על תגובה זו

    • ושוב- סמולני פתח את פיו... וריח צואה חריף התפשט באוויר. (ל''ת)

      מאבחן, 09/07/13 13:55


      IP: 77.125.5.62 דווח על תגובה זו

  • 42.

    לפני שקלטו אותו לחיים נהנתניים במוסד שמיר מכר כרטיסים (ל''ת)

    בקופות של קולנוע אלנבי=במוסד בעיקר אכל טוב., 09/07/13 13:38


    IP: 213.8.95.228דווח על תגובה זו

  • 41.

    לא צנוע פשוט עלוב נפש חסר כל דמיון מעוף או שאר רוח (ל''ת)

    איש צר מוחין וקיצוני, 09/07/13 13:36


    IP: 82.1.177.252

  • 40.

    ראש הממשלה הגרוע ביותר שהיה לנו

    אפי, 09/07/13 13:32

    אפילו בגין המעופף שלא ידע מימינו ושמאלו עשה שלום עם מצרים,ששמיר כמובן התנגד לו

    IP: 79.181.66.96

  • 39.

    למעריב יש חובה לצנזר תגובות שיקריות ופוגעניות-או שתקבלו תביעה (ל''ת)

    יאיר, 09/07/13 13:27


    IP: 213.151.56.211

  • 38.

    יוסי אחימאיר

    זכרוני, 09/07/13 13:04

    יוסיניו, קרא את התגובות לכתבה האוילית שלך ותבין שהטיית ההיסטוריה במקרה הזה, כמו בתגנתך הפבלובית על מעשי אביך בפרשת רצח ארלוזורוב, גובלות ברשעות מוסרית. גם לאחר 50 שנה זוכר אותך לרעה, שהיית המ"כ השנוא על כולנו, פרחי קורס טייס 44. בוש לך!

    IP: 93.172.64.209דווח על תגובה זו

    • זה אתה שנתפס משתין על הג'יפ? מצטער על הריתוק, אבל זה הגיע לך... (ל''ת)

      יוסי, 09/07/13 14:54


      IP: 84.228.26.224 דווח על תגובה זו

    • הקיבוצניקים של מפא"י האשימו את אחימאיר, למרות שידעו שהוא לא אשם. (ל''ת)

      תקרא את הספר ''האדומים'' ותגלה מי רצח את ארלוזרוב, 09/07/13 19:02


      IP: 5.29.157.15 דווח על תגובה זו

  • 37.

    אחד הרו צחים הצנועים שקמו לישראל,גמד פולני שירה לחבר לנשק כדור בין העי

    ##################################################, 09/07/13 13:01

    אחד הרו צחים הצנועים שקמו לישראל,גמד פולני שירה לחבר לנשק כדור בין העיניים בלי למצמץ וגם סיפר על כך בצניעות ובלי למצמץ

    IP: 50.1.170.171דווח על תגובה זו

    • אתה מתכוון למנחם בגין או ליצחק שמיר ? (ל''ת)

      גילוי נאות, 09/07/13 13:04


      IP: 46.116.238.172 דווח על תגובה זו

    • לא, לא על רבין מדברים (ל''ת)

      על שמיר!, 09/07/13 14:45


      IP: 84.228.26.224 דווח על תגובה זו

    • כנראה מתכוון לרבין שהתגאה שהיה המפקד שירה על אלטלנה

      בנצי, 09/07/13 20:40

      יצחק שמיר נאלץ להגיע להחלטה קשה נגד חבר שבגד.
      אבל הוא לא ירה פגזים על עולים חפים מפשע.

      IP: 85.250.75.195 דווח על תגובה זו

  • 36.

    את כל מעלליו של שמיר אפשר לכתוב על קיר השרותים במכון ז'בוטינסקי (ל''ת)

    אותו יוסי אחי מאיר , מנהל בשכר !, 09/07/13 12:58


    IP: 46.116.238.172

  • 35.

    האילומינטי - ראשי הבנקאים הבינלאומיים - מושכים בחוטי השלטונות בארה"ב

    ואירופה CONSPIL.COM קונספיל, 09/07/13 12:56

    האילומינטי -ראשי הבנקאים הבינלאומיים -מושכים בחוטי השלטונות בארה"ב ואירופה כדי:
    לגרום לאירן לפתוח במלחמת השמדה-תמכו בהפלת השאה החילוני והידידותי למערב לידי שיעים איסלמונאאצים שמתכוננים למלחמת השמדה גרעינית...
    סוריה - רוצים להוציא את הרוסים מנמל טרטוס ולא אכפת להם שישראל תיכנס לקלחת ולמלחמת האזרחים בסוריה,
    ישראל-הפלסתינאים - מעוררי תהליכי שלום ויוזמות למיניהן כדי להמשיך את הקונפליקט ולהחליש את ישראל ,
    לכונן מדינת משטרה עולמית - מעקב אחרי שיחות טלפון, פקס, הודעות, דוא"ל, מצלמות,לווינים,ת.ז ביומטרית, רוצים לבטל את המזומן, שבב זיהוי - בישראל עושים זאת כבר לחיות מחמד... בנוסף האילומינטי מעוררי מלחמות והפיכות - ע"ע האביב הערבי - טוניס, לוב, מצרים,
    מצרים: אובמה בובת אילומינטי רוצה להעלות את מוחמד אל ברדעי סוכן אילומינטי ואירן לשלטון במצרים

    IP: 109.64.122.136דווח על תגובה זו

  • 34.

    אדם שטייקונים לא מסוגלי לקנות (ל''ת)

    בניגוד לרוב מה שמסתובב בכנסת היום, 09/07/13 12:48


    IP: 2.55.112.80דווח על תגובה זו

  • 33.

    מאד אהבתי את שמיר (ל''ת)

    פגשתי בחוף הים, 09/07/13 12:46


    IP: 2.55.112.80דווח על תגובה זו

    • גם אני אהבתי את שמירצ'יק (ל''ת)

      מזוכיסט, 09/07/13 12:51


      IP: 46.116.238.172 דווח על תגובה זו

  • 32.

    ההבדל התהומי בין שמיר שעשה ושתק לפרס שמדבר וזוקף לעצמו הצלחות

    ראובן גרפיט, 09/07/13 12:45

    לא לו ובונה בחייו, כמו הורדוס ,אתרי הנצחה על כל גבעה והר.

    IP: 62.0.34.137דווח על תגובה זו

    • אולי תספר לנו מה הוא עשה נורא היינו רוצים לדעת?????? (ל''ת)

      רק תזכור שהכור ואנטבה רשומים בטאבו על פרס לעד, 09/07/13 14:34


      IP: 77.125.116.246 דווח על תגובה זו

      • רשומים על הרקטום שלך (ל''ת)

        אבל לפרס הם לא קשורים כלל, 09/07/13 18:43


        IP: 84.228.26.224 דווח על תגובה זו

        • על הרקטום שלי רשום ימניים מסכנים בואו לנשק חחחח (ל''ת)

          הרקטום הקדוש, 09/07/13 20:34


          IP: 77.127.48.61 דווח על תגובה זו

  • 31.

    את כל פועלו של שמיר אפשר לכתוב על קיר חדר השרותים במכון ז'בוטינסקי (ל''ת)

    אותו יוסי אחימאיר מנהל בשכר, 09/07/13 12:40


    IP: 46.116.238.172

  • 30.

    יוסי אחימאיר כמו יורם שפטל המתועב של דמיאניוק מחבלי תיקשורת (ל''ת)

    הבל הבלים אמר קהלת, 09/07/13 12:36


    IP: 46.116.238.172דווח על תגובה זו

  • 29.

    שמיר פטרוזיליה היה איש קטן עם צל גדול .ברוך שפתרנו מעונשו של זה (ל''ת)

    ארכיון בגובה דשא, 09/07/13 12:31


    IP: 46.116.238.172

    • ברוך שפתרנו מעונשו של רבין (ל''ת)

      הצחנה השמאלנית קשה מנשוא, 09/07/13 14:46


      IP: 84.228.26.224 דווח על תגובה זו

  • 28.

    מזכיר לי מה שצ'רציל אמר פעם על שר הכלכלה שלו (ל''ת)

    הוא בן אדם מאוד מאוד צנוע ובצדק, 09/07/13 12:21


    IP: 69.121.93.22דווח על תגובה זו

  • 27.

    שמיר כאפיזודה

    גידי ברעד, 09/07/13 12:09

    לדאבוננו הצניעות לא מחקה את חסרונותיו וחוסר התאמתו לתפקיד ראש הממשלה . אדם מקובע, חסר יצירתיות מחשבתית ומעוף מדיני.
    הוא ושאר מנהיגי הליכוד לא היו ראויים לתפקיד הזה כמעט מאותן סיבות.

    IP: 109.186.151.27דווח על תגובה זו

    • שמיר כטרגדיה לאומית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      גילוי נאות, 09/07/13 12:54


      IP: 46.116.238.172 דווח על תגובה זו

    • "מעוף מדיני"! תראה איך עפנו מהמעוף של פרס! (ל''ת)

      תעוף מכאן לסוריה כדי ללמוד מקרוב, 09/07/13 14:45


      IP: 84.228.26.224 דווח על תגובה זו

  • 26.

    הצניעות בראש מעיינך?מתי לאחרונה תקפת את חוסר הצניעות של הביב של הפיג (ל''ת)

    תתנד למשמרות הצניעות(יש באירן,עזה,בית שמש,עיר צדק), 09/07/13 11:56


    IP: 79.177.96.62דווח על תגובה זו

  • 25.

    הבן של המעריץ של מוסוליני משכתב את ההסטוריה !

    מפאי לנצח, 09/07/13 11:48

    הסטוריונים לא יוכלו להתעלם מהנזק הבלתי נתפס שהשאיר אחריו שמיר , כמו בגין שלא הצליח לעבור יום כראש ממשלה מבלי להשאיר חורבות ,עשן ואבק וטפיליו הצליחו לאנוס את המפה עם "מורשת בגין..." ( 400% אינפלציה , צה"ל -20 שנה בלבנון + 1650 חללים, מזרחים נגד אשכנזים מה לא ...?) אם בגין עוד הצליח ,קצת , להסוות את כשלונותיו בדמגוגיה בלתי פוסקת , שמיר התנהל כמו שחבר בארגון טרור מתנהג, אם בלח"י הוא שדד בנקים ,חשב על לשלוח לוחמות לח"י לעבודה בזנות ע"מ לגייס כספים, וחיפש שיתוף פעולה עם מוסוליני , אחימאיר , לא יעזור לך ! אתה ויוצאי חלציו של הפגע הרע הזה שנקרא יצחק שמיר ,כמו עד סוף הימים קעקוע על מיצחכם , אתם נזק מצטבר , הישוב היהודי בשנות ה40 הסגיר אנשים כמוכם לאנגלים , הם ידעו למה....

    IP: 62.143.160.96

    • כל מילה כתובה בסלע .. שמיר תמיד נבח כמו שר העמולה הגרמני ימח שמו (ל''ת)

      ישר כוח, 09/07/13 12:48


      IP: 46.116.238.172 דווח על תגובה זו

  • 24.

    מי יגול עפר מעיניו

    משה טבלן, 09/07/13 11:47

    תחת מנהיגותו של יצחק שמיר קלטה ישראל מעל מיליון עולים מברית המועצות המתפוררת. הוא עמד מול לחץ מתלהם של שרים בממשלתו רובם ככולם בעלי דעות פוליטיות הרבה יותר שמאלה ממנו, ולא איפשר להתערב במלחמת המפרץ הראשונה. איפוק נחוש, אישיות יציבה ודרך ציונית ברורה ובהירה-אורח חייו הצנוע, העמדת טובת המדינה תמיד מעל לאינטרס האישי
    עשו אותו, בעיני, הטוב בראשי הממשלה !
    לייד שמיר על אף קומתו הנמוכה,- ביבי וברק
    גמדים זעירים.

    IP: 82.80.158.160דווח על תגובה זו

    • מסכים איתך בכל מילה

      עיני, 09/07/13 13:06

      אין לי צל של ספק, כי שמיר היה ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל.
      איש של תקיפות איפוק וסבלנות.
      יהי זכרו ברוך.

      IP: 94.159.135.20 דווח על תגובה זו

    • כל מילה שלך חקוקה בסלע הצדק והאמת (ל''ת)

      אוריה החיתי, 09/07/13 14:11


      IP: 46.121.237.6 דווח על תגובה זו

    • מי יכסה פיך בעפר ?? אף אחד לא רצה להתערב בעירק (ל''ת)

      עוד המצאות מבית הימין הבולשיביקי, 09/07/13 14:37


      IP: 77.125.116.246 דווח על תגובה זו

  • 23.

    שמיר לא היה ראש המוסד עבד במוסד ומי שעבדו איתו התפלאו שהכלום (ל''ת)

    הזה הפך לראש ממשלה בישראל=אפשר לבדוק!!!, 09/07/13 11:44


    IP: 213.8.95.228דווח על תגובה זו

  • 22.

    ((( ההגנה ההסתדרות ותנועות השומר הצעיר והנוער העובד יצרו כאן התישבות (ל''ת)

    תעשיה בריאות כלכלה ובטחון שהיו תשתית למדינה., 09/07/13 11:36


    IP: 213.8.95.228דווח על תגובה זו

    • האצל והלחי היו אירגונים של כמה עשרות פולנים שניצלו תמימות הנוער התימני (ל''ת)

      שלחו אותם למשימות והם עצמם לא טינפו ידיים., 09/07/13 11:38


      IP: 213.8.95.228 דווח על תגובה זו

      • בגין התחבא בבטן האלטלנה ושלח את "לוחמיו" אל מותם !! (ל''ת)

        ע ו ב ד ה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 09/07/13 12:44


        IP: 46.116.238.172 דווח על תגובה זו

        • אתה זייפן היסטוריה, לך תקרא בספרים, אל תשלה את הנתונים מחבריך (ל''ת)

          דלדל, 09/07/13 18:53


          IP: 212.117.143.250 דווח על תגובה זו

    • לא, לא, ולא (ל''ת)

      שיכפולי השמאלני מצחינים את האתר, 09/07/13 14:47


      IP: 84.228.26.224 דווח על תגובה זו

  • 21.

    בגין היה הגרוע במדינאים שהיו לנו החזיר כל סיני והשאיר2מליון עזתים (ל''ת)

    מחוברים לישראל-שרון הבין את האסון והשה התנתקות., 09/07/13 11:32


    IP: 213.8.95.228

    • שמיר השתדל להתישר לגובה של הפנל שלא יראו שהוא קיים לא קידם (ל''ת)

      לא בנה לא יצר ישן שנת צהרים כל היום., 09/07/13 11:34


      IP: 213.8.95.228 דווח על תגובה זו

    • לא רבין ולא פרס יצרו את המושג"אוטונומיה לפלשתינים"היה זה בגין (ל''ת)

      ואפשר לומר שיגאל אלון הזהיר אותו שהוא נופל למלכודת, 09/07/13 11:41


      IP: 213.8.95.228 דווח על תגובה זו

    • בגין+ שמיר = דון-קישוט + סנצ'ו פנצ'ו (ל''ת)

      הברון מינכהאוזן, 09/07/13 13:02


      IP: 46.116.238.172 דווח על תגובה זו

    • השד השמאלני הרים את גולגלתו (ל''ת)

      ומה יש לעשות במקרה זה?, 09/07/13 14:48


      IP: 84.228.26.224 דווח על תגובה זו

  • 20.

    הגמד הרשע (ל''ת)

    גלי זייגר, 09/07/13 11:07


    IP: 93.172.175.64

  • 19.

    אחד הרו צחים הצנועים שקמו לישראל

    ##################################################, 09/07/13 11:06

    אחד הרו צחים הצנועים שקמו לישראל,גמד פולני שהיה כבן 30 כשירה לחבר לנשק בן 16 כדור בין העיניים בלי למצמץ וגם סיפר על כך בצניעות ובלי למצמץ

    IP: 50.1.170.171

    • אליהו גלעדי? או שהיו עוד כמוהו? (ל''ת)

      אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא, 09/07/13 12:37


      IP: 50.1.170.171 דווח על תגובה זו

  • 18.

    שמיר היה אחד האנשים הרעים ביותר למדינת ישראל (ל''ת)

    יניב ש, 09/07/13 11:04


    IP: 93.172.175.64

    • כי הוא לא עשה דבר כדי לקדם הקמת מדינת-טרור ערבית? (ל''ת)

      , 09/07/13 11:08


      IP: 109.186.230.11 דווח על תגובה זו

      • הלך למדריד.. (ל''ת)

        זה נחשב כמעט בגידה בזמנו ע''י הימין(כהרגלם), 09/07/13 11:26


        IP: 79.176.151.104 דווח על תגובה זו

        • נכון

          , 09/07/13 12:05

          ובכל זאת, הוא לא גרם אפילו אחוז אחד מהנזק שגרם ראש הממשלה שבא אחריו.

          IP: 109.186.230.11 דווח על תגובה זו

  • 17.

    בן גוריון שם את שמיר כראש המוסד בראשית המדינה (ל''ת)

    הפתיע את הימין, 09/07/13 11:02


    IP: 79.176.151.104דווח על תגובה זו

    • תיקון טעות-לא ראש המוסד (ל''ת)

      אבל תפקיד רציני 'סודי' במוסד, 09/07/13 11:52


      IP: 79.176.151.104 דווח על תגובה זו

    • ראש המוסד הוא מעלם לא היה ! בס"ה רצו אותו תחת השגחה

      האסיר X, 09/07/13 11:54

      כמו אנשי לח"י אחרים שהמדינה הצעירה הייתה מוציאה להורג אם רק הייתה יכולה ( למה ירו על אלטלנה??? הימין היום כמו אז היה מטורף מסוכן) מצאו פתרון , המוסד היה זקוק ל עברינים עם רקע טרוריסטי , ביחד עם האפשרות לפקח על פסיכופט כמו שמיר הוא גוייס למוסד, גאוני , לפעמים זה נגמר בקטסטרופה כמו עם האוסטרלי ... או שמיר כראש ממשלה ..

      IP: 62.143.160.96 דווח על תגובה זו

  • 16.

    ראש הממשלה הטוב מכולם

    אביעד, 09/07/13 11:02

    מתגעגעים לאנשים כאלו

    IP: 147.237.70.106דווח על תגובה זו

    • חחחח ממש לא האיש כישלון ענק (ל''ת)

      קלוסאלי, 09/07/13 11:19


      IP: 87.68.242.102 דווח על תגובה זו

      • הטוב מכולם, השמאלנים נכשלו בלכפות עליו את רצונם (ל''ת)

        ועל כן הם שונאים אותו, 09/07/13 14:49


        IP: 84.228.26.224 דווח על תגובה זו

  • 15.

    איש קטן ענק...

    א, 09/07/13 10:58

    צריך לזכור לו לטובה את העובדה שהוא עבד עם שמעון פרס ונשאר שפוי.כאשר שילחו בו את ג'יימס בייקר, איש המרינס, שר החוץ של בוש האב,שמיר לא נבהל ממנו וגרם לו להכריז בנתב"ג על מספר הטלפון שלו ,אם מישהו יצטרך לו.איש עם שכל ישר ,חף מפוזות והצגות,היתה לו אמת פנימית.הוא לא היה עלה נידף כמו פרס.

    IP: 84.229.199.234דווח על תגובה זו

  • 14.

    Mmm (ל''ת)

    Mmm, 09/07/13 10:49


    IP: 50.1.170.171דווח על תגובה זו

  • 13.

    מי-כמוך-אל!!!

    מיכאל הכהן , 09/07/13 10:33

    http://hacohen.goop.co.il

    IP: 79.182.6.191דווח על תגובה זו

  • 12.

    אדם מכבד זולת ומקדים שלום לכל אדם. פגשתי בו פעמים אחדות ואף שוחחתי עמו

    יחזקאל -רמת גן, 09/07/13 10:33

    גם הוא וגם שולמית היו מכבדים ומקדימים שלום גם לאנשים פשוטים.
    אכן בתקופתו הייתה הקליטה הגדולה מארצות חבר העמים בהצלחה מדהימה שלא מוכרת באף מקום בעולם.
    אני חבר במפלגה היושבת היום באופוזיציה אבל האמת חוצה מפלגות.
    טעותו הגדולה שלא ניצל אחרי התרגיל המסריח את גל המחאה ששטף אז את הארץ שיכל לשנות את ההסדרים והמבנים הפוליטיים הישנים מה שהיה מקדם את המדינה תוך ייתור הצורך להישען על מפלגות החרדים.
    כששאלתי אותו על כך, מתשובתו הבנתי כי לא הבין שגל המחאה אז היה יכול להוות עבורו פוליטית נקודת ארכימדס חוצה מפלגות.

    IP: 89.139.178.10דווח על תגובה זו

  • 11.

    אילו הגיגים?

    moshmoshe, 09/07/13 10:25

    הגיגיו לא עברו את סף ההגיגים של בוגר תיכון. נכון, צנוע וישר אבל הוגה? מזכיר את רפול עליו השלום. דחילק....

    IP: 80.230.66.194דווח על תגובה זו

    • הוא היה ביצועיסט ומנהל מוכשר, אך צנוע ולכן יודעים עליו מעט (ל''ת)

      יחזקאל -רמת גן, 09/07/13 10:35


      IP: 89.139.178.10 דווח על תגובה זו

  • 10.

    שמיר היה מקובע נוקשה וסטגנצי מדי (ל''ת)

    קצת פיגר אחרי תקופתו, 09/07/13 10:24


    IP: 79.176.151.104דווח על תגובה זו

    • כן. אני אכן זוכר את הפיגור בתקופתו.

      עלי-בבה, 09/07/13 10:34

      המדינה החלה לצאת מהמפולת הכלכלית במשק.

      החלה קליטת עלייה מסיבית מברה"מ.

      שוגר הלווין הראשון לחלל. כולו ישראלי, כולל המשגר.

      תעשיית ההיי-טק החלה בזינוק שלה בסוף שנות ה80 במהלך כהונתו.

      החל זינוק משמעותי ברמת החיים, וממש ראו את זה מחודש לחודש.

      דרך אגב- השמאל חתר גם אז נגד המדינה- כשהחלה להגיע העלייה, "שלום עכשיו" שלחו משלחת לארה"ב שתפעל לסיכול מתן ערבויות בנקאיות לקליטת העלייה כי "העולים ייושבו בהתנחלויות". זה מאוד התאים למדיניות האנטי-ישראלית של ממשל בוש האב עם שר החוץ שלו ג'יימס בייקר.

      IP: 77.125.5.62 דווח על תגובה זו

      • נראה לי היית כותב בדיוק אותם משפטים (ל''ת)

        על כל ר''מ מהמחנה שלך חחח, 09/07/13 10:50


        IP: 79.176.151.104 דווח על תגובה זו

      • יש לך זכרון של שודד גם אנחנו זוכרים היטב את תקופתו ולא לטוב

        אל תתייאש עשן כנסת שש, 09/07/13 10:57

        את המדינה שמעון פרס שהיה ראש ממשלה הוציא מהמפולת הכלכלית שהליכוד יצר על הביזיון קליטה אפשר לדבר שעות כיצד ממשלת הליכוד לא ממש התכוננה אין קשר בין שמיר והלווין או ההייטק יצחק שמיר היה האיש שסרב להסכם לונדון 1987 יצחק שמיר לא ידע לטפל בתופעת הסכינאות הפלסטינית הזינוק ברמת החיים היה לאחר התוכנית הכלכלית של שמעון פרס זכרון זה דבר משעשע בעיקר אם אפשר להמציא אותו כמוך

        IP: 87.68.242.102 דווח על תגובה זו

  • 9.

    נרדם כשנכנס לתפקיד.לא עשה דבר-כמו ביבי.נכון,ביבי קשקשן שמיר שתקן (ל''ת)

    , 09/07/13 10:18


    IP: 109.65.181.113דווח על תגובה זו

    • מלחמות מיותרות, מסירת שטחים לאויבנו, מכירת אשליות (ל''ת)

      לא עשה, 09/07/13 12:28


      IP: 80.179.143.116 דווח על תגובה זו

    • עלייה, ביטחון והתיישבות. (ל''ת)

      עשה, 09/07/13 12:29


      IP: 80.179.143.116 דווח על תגובה זו

  • 8.

    בוודאי ששמיר ראוי להקמת ארכיון לזכרו ואף יותר: קריאת שמות

    רחובות על שמו ואתרים נוספים., 09/07/13 10:08

    אהבתי את הנחישות שלו... חבל שכל תהליך השלום לא התקדם מועידת מדריד (בשל עליית מפלגת העבודה לשלטון).
    יהי זכרו של יצחק שמיר ברוך!

    IP: 77.125.13.51דווח על תגובה זו

    • רבותיי - צאו! צאו כבר מהילדות שלכם. עשרות שנים עברו - תתבגרו כבר!

      עלי-בבה, 09/07/13 10:24

      השלום זו כלל לא סחורה הנמצאת על המדף במזרח התיכון.

      אף אחד לא מוכר. בסדר? לא ניתן לקנייה. אין. נאדה. כלום. לא קיים.

      מה שכן אפשר זה הסדרים שבעל פה המבוססים על הרתעה ואינטרסים פוליטיים משני הצדדים. מה שהשמאלנים נורא אוהבים: אנחנו פה-הם שם, אבל לא מקיימים בפועל.

      "תהליך ה"שלום"" אינו אלא דרך של חרחור מלחמה והשמדת המדינה היהודית על ידי האמריקאים והאירופים. הם משחקים משחקים איתנו ועם הערבים ומונעים בכח את המצב שבו אנחנו והם פשוט נשב כל אחד בחלקתו ולא נלחם.

      "תהליך ה"שלום"" הומצא ע"מ לקדם מלחמה באזור שתחליש הן אותנו והן את הערבים עצמם. ה"תהליך" מייצר סבבי אלימות וגלי מלחמות ביננו לבין הערבים כל כמה שנים וזו כל מטרתו.

      תפסיקו לקשקש את השכל על שלום. לאף אחד לא מעניין ממנו. בוודאי באירופה וארה"ב.

      IP: 77.125.5.62 דווח על תגובה זו

      • בסדר (ל''ת)

        אל תעשה שלום וגם אל תתנחל, 09/07/13 11:05


        IP: 79.176.151.104 דווח על תגובה זו

  • 7.

    הרבה יותר טוב מרבין. פי מליון. (ל''ת)

    שמיר חזק מצור, 09/07/13 10:00


    IP: 132.68.245.192דווח על תגובה זו

  • 6.

    הוא בכלל לא מת! הוא מתחזה לשר החקלאות! (ל''ת)

    אחד שמשתין כשבא לו, 09/07/13 09:56


    IP: 85.64.18.157דווח על תגובה זו

    • סמולני פתח את פיו.... וריח צואה חריף התפשט באוויר. (ל''ת)

      הנגעל ממעמקי נפשו, 09/07/13 10:05


      IP: 77.125.5.62 דווח על תגובה זו

      • ימני גאה ?

        ב.ע.ג, 09/07/13 12:13

        תריח היטב את מוצא פיך ותגלה את מקור הסירחון. בלהעליב הייתם תמיד הכי טובים כי היה לכם מורה מומחה- בגין.

        IP: 109.186.151.27 דווח על תגובה זו

        • שמאלני - תהנה מלהתיז צואה, כל עוד אתה יכול... (ל''ת)

          שמאלנים לסוריה, וחסל, 09/07/13 14:50


          IP: 84.228.26.224 דווח על תגובה זו

  • 5.

    שמיר הצטיין בחוסר מעש מוחלט. בובה היתה עושה יותר ממה שהאיש עשה בכהונ. (ל''ת)

    אלגרו, 09/07/13 09:48


    IP: 46.117.119.140דווח על תגובה זו

    • שטויות! שמיר תיקן ת'כלכלה המעוותת מתקופת מפא"י,קלט עליה,דאג לביטחון...

      אבירם, 09/07/13 10:08

      בתקופת שמיר, האינפלציה ירדה מ400% לאחוז דו ספרתי (בסיוע יצחק מודעי ז"ל), הוא קלט מיליון עולים מרוסיה ואתיופיה במבצע אדיר, ריסק את הטרור והאינתיפדה הראשונה ודאג למצב בטחוני מצויין.
      אבל כמובן שבעיני שמאלן כמוך, אם אין 'תהליך שלום' עם הארכי מחבל ערפאת וטקסים על מדשאות הבית הלבן-אין טעם לחיים. ומה זה משנה שהטעות הארורה של אלה שבאו אחרי שמיר נגמרה ביותר מ1500 ישראלים שנרצחו.
      שמיר היה ראש ממשלה אדיר! שני רק לבן גוריון.
      מזל שההיסטוריה תשפוט אותו ,ולא שמאלנים 'נאורים' כמוך...

      IP: 212.235.98.153 דווח על תגובה זו

  • 4.

    שמיר היה צנוע אבל השתדל רוב היום לבלות בשנית צהרים כי לפי תפיסתו

    העניינים יסתדרו גם בלי לנווט לקדם ליזום=בגלל זה..., 09/07/13 09:44

    התקופה שלו התאפיינה בעיקר בנסיגה כלכלית והתדרדרות החינוך והעוצמות של ישראל.

    IP: 79.177.204.123דווח על תגובה זו

    • שנת צהרים כמובן(סייסטה לישון כמובן) (ל''ת)

      אחד מהעם, 09/07/13 09:45


      IP: 79.181.110.91 דווח על תגובה זו

  • 3.

    אם מנחם בגין ויצחק שמיר היו ראשי ממשלת ישראל הראשונים של מדינת ישראל

    פ'קק תנועה, 09/07/13 09:26

    בימיה הראשונים של המדינה בימקום אנשי מיפלגת העבודה העליזה וההזוייה מדינת ישראל והחברה שלה היו כיום במצב הרבה יותר טוב מעכשיו

    IP: 132.68.245.192דווח על תגובה זו

    • אז זהו שמדינה לא הייתה קמה .קנאות ורגשנות ועידוד דת ופולחן

      אריק, 09/07/13 09:39

      לא הולכים יחד בדרך לפרוייקט עצום כמו הקמת מדינה. רק התנועה הקיבוצית שחפה משיקולי דת פולחן ולאומנות של הכורסא וניחנה בפרגמטיזם יכלה להוות בסיס להקמת הישוב. בגין ושמיר לא עבדו יום אחד בחייהם במובן המלא של הביטוי ולא היה להם עורף של מפעל התיישבות אדיר.

      IP: 85.64.43.23 דווח על תגובה זו

    • {{{ בגין היה הזוי מעולם לא לחם לא יצר ולא בנה שמיר נתן לעניינים להתנהל

      כאילו אין ראש ממשלה במחתרת ניצל בעיקר תימנים ...., 09/07/13 09:41

      תמימים ששמו פצצות ופסקולים והפולנים לקחו את הקרדיט.

      IP: 79.181.110.91 דווח על תגובה זו

      • בן גוריון וקבוצת מפ"מ כלל לא רצו להקים את מדינת ישראל.

        עלי-בבה, 09/07/13 10:16

        המדינה נכפתה עליהם בכח ע"י אצ"ל ולח"י שנלחמו להעיף את הפולש הבריטי מכאן והצליחו בענק.

        השמאל- מפ"מ-מפא"י בלוחמה הזאת- הציבו עצמם בצד האוייב הקולוניאלי הבריטי בשתפם עימו פעולה בהלשנות, הסגרות וסזונים.

        הייתה עדנה קצרה לציונות השמאל, בין 1948 למהפך 1977, אז השמאל, כנראה מחוסר ברירה נהג באחריות לאומית (שוב- יחסית) וקידם את המדינה ופיתח אותה (שוב במגבלות תפיסתו הסוציאליסטית, דבר שהביא לנו מחנק כלכלי ותקופת צנע. זאת בנוסף לשחיתות המערכתית שלו, שחיתות מקיר לקיר, שחיתות ממסדית, "חוקית", עמוקה ונוראית).

        מאז מהפך 1977, בהבינו שכנראה השלטון ללא עוררין, ה"הגמוניה", אבדו לנצח, השמאל חזר שוב לחתור נגד קיום המדינה היהודית ומשתף פעולה באופן גלוי ולאור היום עם התככים וחרחור המלחמות האמריקאיים-אירופיים באזור, אותם הוא משרת, ובמקביל הוא משתף פעולה עם גופי טרור אנטי-ישראלים כפת"ח, וכחמאס (שוב- כיום רק השמאל הקיצוני משתף פעולה עם החמאס. השמאל ה"שפוי" ככה הוא קורא לעצמו משתף פעולה רק עם ה"מחבלים הטובים", ה"פרטנרים" בלשון המתייונים).

        IP: 77.125.5.62 דווח על תגובה זו

        • איזה ליצן ימני חמוד . קטעים איתכם חחח (ל''ת)

          הצחוק יפה לבוקר, 09/07/13 10:19


          IP: 79.176.151.104 דווח על תגובה זו

        • ואהו כל כך הרבה דברי הבל בבת אחת? יש מסמכים היסטוריים שסותרים ת'שטויות (ל''ת)

          יחזקאל -רמת גן, 09/07/13 10:20


          IP: 89.139.178.10 דווח על תגובה זו

        • עלי בובה איזה תרופות פסיכיאטריות אתה נוטל תחליף אותן (ל''ת)

          חולי הנפש ממציאים לעצמם היסטוריה חחחחח, 09/07/13 11:17


          IP: 87.68.242.102 דווח על תגובה זו

    • לבגין היו 600 אנשי אצל.ולשמר 80 אנשי לחי.שניהם היו אפסים כמו היורשים ש (ל''ת)

      , 09/07/13 10:20


      IP: 109.65.181.113 דווח על תגובה זו

      • מי אמר: אנו מתנגדים להקמת מדינה יהודית בא"י ורואים בזה רעיון בורגני"?

        עלי-בבה, 09/07/13 10:28

        בואו נשחק 10 מי יודע, שמאלנים קטנים וחמודים.

        אז מי אמר את זה? ומתי?

        IP: 77.125.5.62 דווח על תגובה זו

        • סיפורי עלי בבה לילדים מפגרים

          האצ''ל והלח''י היו בסדר גודל גורנישטי יחסית, 09/07/13 10:58

          תשתדלו לשכתב בגבולות הטעם הטוב פחות או יותר..
          לא דורשים ממכם יותר מדי

          IP: 79.176.151.104 דווח על תגובה זו

          • שתבין עם איזה הזויים אתה מתעסק בשנות ה80 לפני בחירות

            שירקי משרוקיתי, 09/07/13 14:47

            שאלו אנשים למי הם מצביעים ענתה גברת אחת לבגין כי הוא מרוקאי ענו לה גברת בגין פולני ענתה הוא נולד בפולין וגדל במרוקו האצל לחי כמו המצביעים שלהם מדברים הרבה ובקול רם על "המשרוקית" הקטנה שלהם

            IP: 77.125.116.246 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אוקיי צנוע. אבל הנזקים העצומים שהמשיך לתקצב חרדים הפך אותם

    דה-טולדו, 09/07/13 09:25

    מורמים מעם בהסכמים קואליציונים נתעבים .המשיך את האסון שבגין החל בו ב-77 חבירה לאוייבים המרים ביותר של מדינת ישראל . תשאלו את גפני פורוש אובדיה וגזירת הגיוס ובמקביל קופת המדינה פתוחה לרווחה וכל טפיל פולחן יטה ויאכל.

    IP: 85.64.43.23דווח על תגובה זו

    • אתה מטעה בזדון

      בורגא, 09/07/13 13:09

      לאחר הבחירות הראשונות בהם עמד בראשות הליכוד, היה הוא זה שלא הסכים להסחט ע"י ש"ס והחרדים.
      דווקא פרס מילא את רצונם ובכך הצליח לכפות על שמיר הקמת ממשלת אחדות.

      IP: 94.159.135.20 דווח על תגובה זו

  • 1.

    יצחק שמיר בזבז שנים ארוכות וטובות לריק. הוא לא יזכר

    רמי, 09/07/13 09:21

    יצחק שמיר נמחק כבר בשנים האחרונות לחייו לא רק מאיתנו אלא גם מעצמו וממשפחתו וסבל מאלצהיימר. סוף עצוב אך סמלי לראש ממשלה שסתם היה שם ולא תרם מאומה למדינת ישראל ועתידה ואף גרוע מכך בזבז שנים חשובות בהם ניתן עוד היה להציל את תהליך השלום לפני שכולנו הפסדנו למתנחלים.

    IP: 46.117.77.143דווח על תגובה זו

    • אז להביא ארגון טרור ורב מחבלים ערפאת למדינתנו נחשב אצל הסמאלנים הפסד?! (ל''ת)

      דביר, 09/07/13 09:52


      IP: 46.121.215.172 דווח על תגובה זו

      • "ניתן היה להציל את .... תהליך ה"שלום""?

        עלי-בבה, 09/07/13 10:03

        בוא תקשיב סמולני מתוקי קטן שלנו. אני מדבר בשם העם הזה, שלמרות הסתה ותעמולה לא מפסקת בתקשורת שוב ושוב שולח את הסמול לספסלי האופוזיציה. ושוב ושוב הסמול חותר וחותר וחותר לשלטון ללא מעצורים וכשהוא מקבל אותו- יש לנו מערום גוויות וכריסה כלכלית תוך 2-3 שנים:

        הנה מה שאני אומר לך בשם העם שמאס בכם:

        לא רוצים אתכם בשלטון.
        לא רוצים "שלום".
        לא מעניין אותנו מה"תהליך".
        רוצים שתעופו לנו מהתקשורת, מהאקדמיה, מהפקידות הממשלתית ומהחינוך.

        עופו כבר. נמאסתם לגמרי!

        IP: 77.125.5.62 דווח על תגובה זו

    • אתה מכזב, לפי התמורות בעולם הערבי האסלאמי, הסכמים עד כה חסרי משמעות.

      יחזקאל -רמת גן, 09/07/13 10:16

      אלו שנקטו עד עתה בהסכמים חלקיים ובהשהיה בנוגע לסוריה והפלסתינים צדקו!
      טחו עיני הדוגמטיים מראות את המציאות, כמו סוריה העכשווית שרמה"ג בידיה.
      אתה יודע מי יהיה השליט ומה תהיה המדינה הסורית אם תהיה?
      כך גם בעניין ערביי פלשתינא.

      IP: 89.139.178.10 דווח על תגובה זו

    • תהליך אוסלו כשל בימי רבין ואין לתקופת שמיר כל קשר

      אצלכם בשמאל המסית תמיד ימציאו שקרים, 09/07/13 10:48

      כדי לשנות את ההסטוריה.
      רבין ירד לשפל חסר תקדים בסקרים והיה ברור שיאבד את השלטון, הרצח דווקא שיפר את מצב העבודה בסקרים ועדיין איבדה את השלטון תחת הנהגתו של החתרן פיירס

      IP: 46.117.60.131 דווח על תגובה זו

    • ואחריו בא ראש ממשל שעשה, לא בזבז רגע

      , 09/07/13 11:07

      הביא צבא מחבלים מטוניס, גאל את אש"פ מתהום הנשייה, אפשר לו להתבסס בלב הארץ ולבצע מעשי רצח וטבח תחת מעטה של לגיטימיות פוליטית.
      כן, אתה צודק, זה היה הרבה יותר טוב...

      IP: 109.186.230.11 דווח על תגובה זו

      • כי בטח היה אפשר להישאר בקסבות בכיףף (ל''ת)

        עם ציפרים מצייצות עד אין קץ, 09/07/13 11:34


        IP: 79.176.151.104 דווח על תגובה זו

        • אם היינו נשארים בקסבות...

          , 09/07/13 12:06

          פחות אוטובוסים היו מתפוצצים בלב תל אביב...

          IP: 109.186.230.11 דווח על תגובה זו

          • לך תדע, חוצמיזה

            שחיטות הסכינאות גם היו טראומטיות למי שחשב שהכלעומד, 09/07/13 12:36

            גם יש בעייה לא קטנה לשים 20 חיילים על כל פלסטיני..
            ועוד יותר חוצמיזה
            אין לדעת מה היה קורה ב 20 שנה "אם" ..
            מה שבטוח
            לא היה ריקודי הורה בקסבות

            IP: 79.176.151.104 דווח על תגובה זו

          • כשישבנו בקסבות לא זה הפריע לפלסטינים להכנס לישראל ולדקור למוות אנשים

            תופעת הסכינאות הפלסטינית, 09/07/13 14:55

            באמצע הרחוב הוציאו סכין ושחטו אנשים ונכנסו לכלא זה לא הפריע להם לדרדר אוטובוס מלא נוסעים לתהום

            IP: 77.125.116.246 דווח על תגובה זו

            • איך אתה משווה? בתקופת שמיר דקירה הייתה אירוע טרור מזעזע! (ל''ת)

              אצל רבין אפילו לעיתון זה לא הגיע..., 09/07/13 18:46


              IP: 84.228.26.224 דווח על תגובה זו