• 181.

    מסכנים הקיבוצים צריך לארגן עבורם התרמה 20 מיליארד לא הספיקו להם (ל''ת)

    מוני יקים אנטיציוני, 13/04/13 05:12


    IP: 201.26.28.154 דווח על תגובה זו

  • 180.

    לכל המלעיזים

    ראפר, 12/04/13 18:15

    בואו נשים בצד את עניין החללים, נשים בצד שנייה גם העובדה שהקיבוצים בנו את הארץ. בואו נתעלם לרגע מהעובדה שרוב התוצר הישראלי מגיע מקיבוצים, אם מדובר בפירות וירקות, בחלב, ביצים, בשר, או גידולי שדה.
    מה שאני רוצה לשאול אתכם, כמי שטוענים שהקיבוצניקים מפונקים, או מקבלים יותר ממה שמגיע להם, אתם הייתם עושים את מה שהקיבוצניקים עושים? אתם הייתם מוכנים לקום בשלוש בבוקר כדי לחלוב 800 פרות? אתם הייתם מוכנים לחיות בבית של 60 מ"ר למשפחה של 4-6 נפשות? משום מה, יש לי תחושה שהתשובה היא לא... אז אם לא מוכנים לחיות כמו קיבוצניקים, אל תקראו לנו מפונקים...

    IP: 62.128.48.122 דווח על תגובה זו

    • בגלל אשכנזי אחד שקם ב 3 בבוקר לא צריך להקים מדינת אפרטהייד גזענית (ל''ת)

      מוני יקים אנטיציוני, 13/04/13 14:57


      IP: 201.26.28.154 דווח על תגובה זו

  • 179.

    את השנאה אליהם רכשו הקיבוצים הגזענים אויבי האנושות הודות לפשעים שלהם (ל''ת)

    מוני יקים אנטיציוני, 12/04/13 00:47


    IP: 201.26.28.154 דווח על תגובה זו

    • נשארת דוחה ומופרע כבכל תגובותיך ואפילו התעלית על עצמיך הפעם. איכססססס (ל''ת)

      אני רק שאלה, 12/04/13 09:03


      IP: 79.177.158.220 דווח על תגובה זו

      • האמת כואבת האשכנזים אינם מסוגלים להתבונן בראי לראות את המפלצת (ל''ת)

        מוני יקים אנטיציוני, 13/04/13 14:59


        IP: 201.26.28.154 דווח על תגובה זו

  • 178.

    מופלים לרעה? מה קרה מקום המדינה במשך שנים הייתם בעדיפות עליונה כנסו.

    We, 11/04/13 19:17

    לא רק אתם נלחמתם גם המתנחלים נלחמים אלא שאתם ציונים והמתנחלים הם הרעים שניכם רגשתם ערבים מאדמותיהם אז למה מתנקלים רק למתנחלים? אתם קבלתם אדמות ביניכם יכולים להמשיך בקבוץ ולקבל אדמה כבן ממשיך מה עם העירוניים? איזה הטבות יש להם תרגיע בבקשה!

    IP: 84.111.90.254 דווח על תגובה זו

    • מי שיכל ברח מהקיבוץ כמו הדודה הנבלה שלי גיטה טורצין=טורציון...

      עודד יערי, 11/04/13 22:43

      רק נוכלים ורעים כמו הדודה שלי גיטה טורצין=טורציון שידעה ביחד עם בעלה אברמציק להסתיר כסף משאר החברים בקיבוץ רשפים..רק המנוולים מצליחים והפראיירים נשארו שם ובוכים...

      IP: 82.166.140.117 דווח על תגובה זו

    • גם הבני דודים שלי הבני זונות מקיבוץ רשפים ברחו משם...

      עודד יערי, 11/04/13 22:49

      הם שהצליחו לברוח הנבלות כי ידעו להסתיר כסף רב משאר חברי קיבוץ רשפים...כל הכבוד ליורם טורצין=טורציון המנוול...ולדבורה טורצין=טורציון המנוולת ולבעלה מוני המסריח..רק ככה מצליחים בחיים...חחחח

      IP: 82.166.140.117 דווח על תגובה זו

    • תשאלו את ינון אשכנזי הוא מכיר את הדודים המנוולים שלי חחח הוא מרשפים... (ל''ת)

      עודד יערי, 11/04/13 22:52


      IP: 82.166.140.117 דווח על תגובה זו

  • 177.

    אם כך , צריך להקים אנדרטה לזכר החללים שנפלו במערכות ישראל

    למה לקפח?, 11/04/13 15:54

    ממוצא עירקי, ואנדרטה לחללים ממוצא מרוקאי, ואנדרטה לחללים ממוצא פולני או הונגרי או גרמני או תימני. כך יהיו לנו מלא אנדרטאות מפוזרות בכל המדינה.

    IP: 84.238.46.50 דווח על תגובה זו

  • 176.

    הכיפות הסרוחות והקיבוצים הם פניה החמדניים של הציונות האשכנזית (ל''ת)

    מוני יקים אנטיציוני, 11/04/13 01:24


    IP: 187.57.109.72 דווח על תגובה זו

    • ואתה כבשה שחורה ודפוקה של היהודים... (ל''ת)

      עודד יערי, 11/04/13 06:18


      IP: 82.166.140.117 דווח על תגובה זו

      • עודד יערי אתה כוזרי והקשר ליהדות זה שקר היסטורי (ל''ת)

        כוזריה אם כל גלויות אשכנז מוני יקים אנטיציוני, 13/04/13 15:01


        IP: 201.26.28.154 דווח על תגובה זו

  • 175.

    אני מציע לחיזבאללה ,אחמדינגאד,חאמאס,אסאד, ונאסראללה, לא להתערב (ל''ת)

    חחחחה'', 10/04/13 16:28


    IP: 123.243.58.235 דווח על תגובה זו

  • 174.

    מספר חללי הקבוצים

    בני, 10/04/13 16:24

    אין כל קשר, ואסור לקשור בין מספר חללי הקיבוצים וחללי המיגזרים האחרים במלחמות ישראל, לבין זכויותיהם החומריות. אף מיגזר אחר לא קיבל זכויות בזכות חלליו.

    ויחד עם זאת, האמירה "הקיבוצים בנו את המדינה" מבוססת על שקר.
    מאז ומתמיד מספר חללי הקיבוצים הוא סוד שמור.

    אדרבא: יקומו הקיבוצים ויספרו ויפרטו לנו: כמה חללים נפלו בכל אחת מהמלחמות השונות, מאז מלחמת השחרור ועד היום, בהיותם חברי קיבוץ באותו זמן?

    לא במקרה הסוד שמור כל כך. הקיבוצים יודעים היטב שהם הקימו, בעיקר, את... הקיבוצים.
    בודדים מאד מהם נשארו בצבא הקבע כאשר הוקם צבא הקבע אחרי מלחמת השחרור והצבא שיווע למפקדים שיחתמו קבע.

    הקיבוצים הם, במידה רבה, קבוצה סגורה שמספרת לעצמה את הנאראטיב שלה, וכך הם משננים את המנטרה "הקיבוצים הקימו את המדינה".

    בדיוק כמו שהחרדים "יודעים" שהם מצילים את כולנו בזכות אלה ש"ממיתים עצמם באהלה של תורה".

    IP: 79.179.187.65 דווח על תגובה זו

  • 173.

    לא הקמתם שום דבר. אם אתה הולך על ההיבט

    פאק יו שמאל, 10/04/13 15:27

    הפוליטי אז השמאל של פעם היה מאוד ימני ולא ראה עצמו כשמאל. אלא מכשהימין קיבל אליו את כל המזרחיים והדתיים השמאל פיתח שנאה לימין בגלל שזה שיתף את המזרחיים. הכל התחיל בגזענות

    IP: 46.117.193.129 דווח על תגובה זו

    • הם כן הקימו את המדינה אמנם לא לבדם אבל היו חלק נכבד. (ל''ת)

      עודד יערי, 10/04/13 15:56


      IP: 82.80.132.162 דווח על תגובה זו

  • 172.

    העיתוי אינו מקרי-תרומת הקיבוצים מצטמקת ונעלמת אז עכשיו המועד האחרון (ל''ת)

    לפני שהיא תעלם לגמרי, 10/04/13 15:01


    IP: 2.55.136.246 דווח על תגובה זו

  • 171.

    20 מיליארד שקל חובות ב15 שנה אבל כמה עשרות

    גם לי נמאס ממחריב, 10/04/13 15:01

    מיליונים להתנחלויות בשנה איכשהו יותר כואבים את הכיס. שמישהו יסביר לי איך סכום מצטבר של עשרות שנים שאינו עובר את המיליארד גבוה מ10 מיליארד?

    IP: 46.117.193.129 דווח על תגובה זו

  • 170.

    האידיאולוגיה של הקיבוצים עברה למתנחלים (ל''ת)

    מ, 10/04/13 14:50


    IP: 2.55.136.246 דווח על תגובה זו

  • 169.

    המלחמות, חברי הקבוצים

    יהושע, 10/04/13 14:16

    שרתתי בצבא הרבה שנים, מתוכן שנים רבות בפיקוד קרבי. בדרך הטבע, פיקדתי על חיילים מכל המגזרים.

    אי אפשר ואסור לקבל את הקישור שעושה מזכ"ל התנועה הקבוצית בין תרומתה של התנועה, ככזו, לבין מה ש"מגיע" לאנשיה.

    אני מכיר את התנועה הקיבוצית הרבה שנים. ראשוניה ומייסדיה היו דוחים בשאט נפש את הקישור הזה.

    התנועה הקבוצית קבלה על עצמה משימות יישוב הארץ מתוך אידיאולוגיה. היא קיבלה לשם כך אדמות חכורות לחקלאות, ומשאבים רבים מאד שאף מיגזר לא קיבל דוגמתם, בייחוד אם מחלקים את גודל התמיכות למספר חברי התנועות הקבוציות.

    עצוב ומקומם מאד, לראות מהיכן מנסה מזכ"ל התנועה דהיום, לקושש תמיכה ציבורית.

    IP: 79.179.187.65 דווח על תגובה זו

    • אמנם הקישור שהוא עשה לא חביב..אבל מאידך אם החרדים שלא עושים צבא בכלל..

      עודד יערי, 10/04/13 15:22

      חולבים את המדינה וטוענים שמגיע להם לסחטנים האלה..אז בטח ובטח שהקיבוצניקים שתרמו לבטחון המדינה וכולל הקריבו אנשיהם יכולים לטעון שמגיע להם כמה שזה לא חביב...

      IP: 82.80.132.162 דווח על תגובה זו

  • 168.

    הטעות היחידה של אנשי תנועת הקיבוצים זו העובדה שהצביעו למיפלגת העבודה

    פקק תנועה , 10/04/13 14:12

    במשך שנים רבות

    IP: 132.68.4.115 דווח על תגובה זו

  • 167.

    הקיבוצים הם הנטל הגדול ביותר על שכבות הבינים, יותר מהערבים והחרדים יחד (ל''ת)

    חתיכה משיינקין ת''א, 10/04/13 13:21


    IP: 79.179.224.129 דווח על תגובה זו

  • 166.

    כל מי שתרם להקמת המדינה הכוזרית ביצע פשע נגד האנושות ומגיע לו גיהנום (ל''ת)

    מוני יקים אנטיציוני, 10/04/13 12:52


    IP: 187.57.109.72 דווח על תגובה זו

  • 165.

    מי תרם להקמת המדינה

    אמיר, 10/04/13 12:29

    רק לפני ימים ספורים היה יום השואה.
    כל איש שנספה בשואה - תרם להקמת המדינה. כל ילד.
    כל חסיד אומות העולם, לא יהודי, שהציל יהודי אחד בתקופת השואה, או "גוי" שלא זכה לתואר הזה וסיכן את עצמו ואת משפחתו במוות מיידי - תרם להקמת המדינה.
    כל ניצול שואה להגיע לארץ, גויס לצה"ל ונלחם במלחמת השחרור עוד לפני שהבין מילה וחצי בעברית - תרם להקמת המדינה.
    כל ניצול שואה להגיע לארץ, גויס לצה"ל ונלחם במלחמת השחרור ונהרג עוד לפני שהבין את הפקודות שקיבל - תרם להקמת המדינה.

    כל יהודי שעלה לארץ לפני ואחרי מלחמת השחרור, חי בעיר ר"ל, לא בקיבוץ, לא קיבל דירה למחייתו, כמו בקבוץ ןלא מקום עבודה מסודר, עבד, שילם מסים ומשכנתא, נלחם את מלחמת ההישרדות ומהמסים שלו תמכה המדינה בקבוצים ובמושבים - תרם המון להקמת המדינה.
    כל ה"עירוניים" שהתנדבו לצבא הבריטי ולבריגדה היהודית מתוך שיקול שתרומתם תגדיל את הסיכוי להקמת מדינה יהודית, תרמו המון להקמת המדינה - תרמו להקמתה.
    ועוד לא הזכרנו את חללי צה"ל.
    הרשימה ענקית, ואיתן ברושי מנכס לעצמו בלעדית את הזכויות.

    חוצפה, עזות מצח ובורות.

    IP: 84.228.152.78 דווח על תגובה זו

    • אתה מדבר שטויות הוא לא מנכס שום בלעדיות על הזכויות. (ל''ת)

      עודד יערי, 10/04/13 16:30


      IP: 82.80.132.162 דווח על תגובה זו

  • 164.

    אכלולי שתולי קיבוצים גזענים מתבכיינים על השמנת שנוזלת להם על החולצה (ל''ת)

    מוני יקים אנטיציוני, 10/04/13 12:20


    IP: 187.57.109.72 דווח על תגובה זו

    • הקנאה מדברת מגרונך מזרחיסטי נחות... (ל''ת)

      עודד יערי, 11/04/13 06:26


      IP: 82.166.140.117 דווח על תגובה זו

  • 163.

    הקשת המזרחית מסיתה בסגנון אנטישמי כנגד הקיבוצים

    אזרח-1, 10/04/13 12:10

    המזרחיים (לא כולם חלילה - אבל רבים מאד, ובראשם הקשת המזרחית) מסיתים כנגד הקיבוצים מתוך רגשי נחיתות, ומתוך בושה על רבבות בני הנוער ממשפחות מזרחיות הרוסות ומוכות פשע - שהקיבוצים הצילו.

    גועל נפש. פשוט מחליא.

    IP: 79.177.6.33 דווח על תגובה זו

  • 162.

    יושב איזה מנוול במערכת NRG - ומוחק תגובות שלא לפי דעותיו

    אזרח, 10/04/13 12:03

    גועל נפש - מחליא.

    IP: 79.177.2.47 דווח על תגובה זו

    • מוחקים תגובות מאוד ספציפיות (ל''ת)

      אבנר, 10/04/13 12:06


      IP: 192.114.162.114 דווח על תגובה זו

    • אז לך תגיב בפשקויל ידיעות אחרונות או בביובון הארץ (ל''ת)

      חתיכה משיינקין ת''א, 10/04/13 12:07


      IP: 79.179.224.129 דווח על תגובה זו

      • מעריב וידיעות הם מכשירי תעמולה ציונית אשכנזית בסגנון הצהוב מצהוב (ל''ת)

        מוני יקים אנטיציוני, 10/04/13 12:21


        IP: 187.57.109.72 דווח על תגובה זו

        • הקיבוצים וההתנחבלויות הם שני הצדדים של אותה ציונות אשכנזית חמדנית (ל''ת)

          מוני יקים אנטיציוני, 10/04/13 12:28


          IP: 187.57.109.72 דווח על תגובה זו

      • מה הן "תגובות מאד ספציפיות" ומיהו האשכנזי הגזען שמחליט על הצנזורע (ל''ת)

        איש שוליים מן השוליים, 10/04/13 12:36


        IP: 187.57.109.72 דווח על תגובה זו

        • הפוך גוטה - הפוך: התגובות התומכות בקיבוצים נמחקות כאן בסיטונאות (ל''ת)

          אזרח, 10/04/13 13:10


          IP: 79.177.6.33 דווח על תגובה זו

          • הוא צודק עיתון מעריב הוא כבר לא שמאלני, בולשביקי, חזירי, ואדום (ל''ת)

            חתיכה משיינקין ת''א, 10/04/13 13:18


            IP: 79.179.224.129 דווח על תגובה זו

  • 161.

    הקשת המזרחית עוסקת בהסתה איטישמית כנגד הקיבוצים

    אזרח, 10/04/13 12:00

    המזרחיים (לא כולם חלילה - אבל רבים מאד, ובראשם הקשת המזרחית) מסיתים כנגד הקיבוצים מתוך רגשי נחיתות, ומתוך בושה על רבבות בני הנוער ממשפחות מזרחיות הרוסות ומוכות פשע - שהקיבוצים הצילו.

    גועל נפש. פשוט מחליא.

    IP: 79.177.2.47 דווח על תגובה זו

  • 160.

    המקום היחיד בו המזרחיים שוום במאה אחוז לאשכנזים - הוא בקיבוצים.

    אזרח-1, 10/04/13 11:59

    אין - לא היה - ולא יהיה לעולם שום הבדל בין חבר קיבוץ מזרחי לאשכנזי.

    תראו לי עוד מקום בישראל שזה ככה.

    ההסתה כאן כנגד הקיבוצים היא בושה וחרפה שמזכירה תופעות אנטישמיות.

    IP: 79.177.2.47 דווח על תגובה זו

  • 159.

    שמישהו מהמסיתים כאן יבדוק כמה באמת שווה דירה בקיבוץ (מחיר מגוחך)

    אזרח-1, 10/04/13 11:55

    דירות קטנות ופשוטות - של 70-80 מ''ר בממוצע, באזרים הכי לא אטרקטיביים.

    ומדוע?

    כי הקיבוצים מתוך מיניעים אידאולוגיים התיישבו באזורי הספר (הגבול).

    ההסתה של המגיבים המזרחים כאן היא מבישה, שקרית, ומחפירה.

    IP: 79.177.37.245 דווח על תגובה זו

  • 158.

    בואו נספור כמה מהם נפלו חלל בשנים האחרונות??? (ל''ת)

    סופר, 10/04/13 11:46


    IP: 192.115.116.24 דווח על תגובה זו

    • "ושבו בנים לגבולם" להחזיר את כל הכוזרואשכנזים למולדת אבותיהם בארופה (ל''ת)

      מוני יקים אנטיציוני, 10/04/13 12:34


      IP: 187.57.109.72 דווח על תגובה זו

      • האם כבודו הוא סתם חריין מזרחיסטי ואו ערבי?... (ל''ת)

        עודד יערי, 10/04/13 16:01


        IP: 82.80.132.162 דווח על תגובה זו

  • 157.

    ילדים מזרחיים ממשפחות מצוקה שהקיבוצים הצילו - מדוע קולכם לא נשמע?

    אזרח - אחד, 10/04/13 11:39

    המזרחיים (לא כולם חלילה - אבל רבים מאד, ובראשם הקשת המזרחית) מסיתים כנגד הקיבוצים מתוך רגשי נחיתות, ומתוך בושה על רבבות בני הנוער ממשפחות מזרחיות הרוסות ומוכות פשע - שהקיבוצים הצילו.

    גועל נפש. פשוט מחליא.

    IP: 79.177.37.245 דווח על תגובה זו

    • היה לנו מזל גדול מאוד

      חיריק קי איי, 10/04/13 11:41

      לא היה ולא נברע אם הגיע מישהוא עבד כחמור גרם מהבוקר עד צאת הנשמה תגידו תודה על זה ממילא היתם קומץ רובם מפולין.

      IP: 109.186.156.137 דווח על תגובה זו

      • אתה מדבר מתוך בושה - לכן אתה שותף למסיתים.

        אזרח-1, 10/04/13 11:44

        הילדים שניצלו על ידי הקיבוצים - היו מתגלגלים לעולם הפשע, לולא הגיעו לקיבוץ.
        עבדו קשה?!... כולם שם עבדו קשה, גם הקיבוצניקים, גם ילדי החוץ, גם בני הגרעינים.
        מה זה שייך שעבדו קשה?

        IP: 79.177.37.245 דווח על תגובה זו

        • אין סבלנות יותר

          מיכה לוי, 10/04/13 11:50

          עולם הפש הוא בראש שלך אם הינו ממשיכים לתמוך בהוריהם כמו ליוצא שואה עד היום כשאין סיבה בכלל.

          IP: 109.186.156.137 דווח על תגובה זו

  • 156.

    רבבות בני נוער ממשפות הרוסות ניצלו על ידי הקיבוצים

    אזרח-1, 10/04/13 11:38

    המזרחיים (לא כולם חלילה - אבל רבים מאד, ובראשם הקשת המזרחית) מסיתים כנגד הקיבוצים מתוך רגשי נחיתות, ומתוך בושה על רבבות בני הנוער ממשפחות מזרחיות הרוסות ומוכות פשע - שהקיבוצים הצילו.

    גועל נפש. פשוט מחליא.

    IP: 79.177.37.245 דווח על תגובה זו

  • 155.

    הקשת המזרחית מנהלת משא הסתה כנגד הקיבוצים.

    אזרח-1, 10/04/13 11:35

    המזרחיים (לא כולם חלילה - אבל רבים מאד, ובראשם הקשת המזרחית) מסיתים כנגד הקיבוצים מתוך רגשי נחיתות, ומתוך בושה על רבבות בני הנוער ממשפחות מזרחיות הרוסות ומוכות פשע - שהקיבוצים הצילו.

    גועל נפש. פשוט מחליא.

    IP: 79.177.19.73 דווח על תגובה זו

    • היה לנו מזל גדול מאוד

      נחום לוי, 10/04/13 11:43

      חמור הקשת המיזרחית הדמוקרטית העלימו אותה הפולנים כמו את הפנתרים השחורים ששחדו ופיזרו בכול קצות הארץ רואים שאתה חמור.מתי שמענו מהים כשאחיהם זועקים לעזרה והקשישים מחפשים את ארוחות הצוהרים בפחי אשפה תתביש לך.

      IP: 109.186.156.137 דווח על תגובה זו

      • לא העלימו אותה - עובדה שהיא ממשיכה להסית.

        אזרח-1, 10/04/13 11:48

        ההסתה של הקשת המזרחית כנגד הקיבוצים מזכירה מאד את ההסתה האנטישמית - שקרים, סילופים, חצאי אמיתות, ובעיקר: שינאה שינאה שינאה.

        IP: 79.177.37.245 דווח על תגובה זו

  • 154.

    הקשת המזרחית מסיתה כנגד הקיבוצים - משקרת ומסלפת.

    אזרח-1, 10/04/13 11:34

    המזרחיים (לא כולם חלילה - אבל רבים מאד, ובראשם הקשת המזרחית) מסיתים כנגד הקיבוצים מתוך רגשי נחיתות, ומתוך בושה על רבבות בני הנוער ממשפחות מזרחיות הרוסות ומוכות פשע - שהקיבוצים הצילו.

    גועל נפש. פשוט מחליא.

    IP: 79.177.19.180 דווח על תגובה זו

    • משפחות הרוסות ומוכות פשע?

      אזרח 2, 10/04/13 11:38

      ולמה הן כאלה, המשפחות הללו?
      אולי בגלל שלא קיבלו מהמדינה חיים בחינם?

      IP: 192.114.162.114 דווח על תגובה זו

      • מי קיבל חיים חינם?! - אתה ניזון משקרים והסתה

        אזרח-1, 10/04/13 11:41

        אף אחד בקיבוצים לא קיבל שום דבר בחינם - הקיבוצניים עבדו מצאת החמה עד צאת הנשמה (בלשון הימים ההם) הם עבדו קשה ובנו את עצמם, וחיו בצניעות.

        אתה ניזון משקרים והסתה פרועה - לך תלמד את ההיסטוריה - תלמד את העובדות - אני הייתי שם לכן אני יודע זאת בוודאות!

        IP: 79.177.37.245 דווח על תגובה זו

        • צודק

          אגרה לוי, 10/04/13 11:53

          אם כך עבדו קשה נכון אז למה להמשיך כעת לתת כספים כיוצא שואה הריי זה מה אני אומר כול הזמן

          IP: 109.186.156.137 דווח על תגובה זו

        • אתה היית שם וגם אני הייתי שם - לא נולדתי על הירח.. (ל''ת)

          אזרח 2, 10/04/13 11:54


          IP: 192.114.162.114 דווח על תגובה זו

  • 153.

    הקיבוצים הקומו באזורים מוכי הפגזות והתקפות מחבלים. עם נדל''ן= אפס

    אזרח-1, 10/04/13 11:32

    המזרחיים (לא כולם חלילה - אבל רבים מאד, ובראשם הקשת המזרחית) מסיתים כנגד הקיבוצים מתוך רגשי נחיתות, ומתוך בושה על רבבות בני הנוער ממשפחות מזרחיות הרוסות ומוכות פשע - שהקיבוצים הצילו.

    גועל נפש. פשוט מחליא.

    IP: 79.177.19.180 דווח על תגובה זו

    • מתוך קנאה בבעלי בית שהביאו אותם למדינה הם מרגישים נחותים.

      עודד יערי, 12/04/13 01:16

      אז אתה רואה למעשה לא רק את השנאה שלהם ואלא את הגזענות שלהם כלפי האשכנזים.

      IP: 62.219.138.12 דווח על תגובה זו

  • 152.

    קיבוצים

    זהבי, 10/04/13 11:31

    תאכלו תחת - בגללכם ישנם פערים אדירים בין לבנים לשחורים במדינה הזאת.
    אוכלי חינם, נראה אתכם מתמודדים עם החיים כמו שאלו שלא קיבלתם לקיבוצים מתמודדים יום יום.
    יצא לכם פעם לחפש עבודה? יצא לכם פעם לא להיות מסוגלים לשלם לטיול של הילד בבית הספר? לחפש דירה? לעבוד כדי לממן לימודים?

    IP: 192.114.162.114 דווח על תגובה זו

    • אמת מקיר תיזעק (ל''ת)

      הקיבוצים וההתנחבלויות מאגרי פרזיטים אשכנזים, 10/04/13 12:53


      IP: 187.57.109.72 דווח על תגובה זו

    • בדיוק להפך..השחורים התקדמו במדינה הזאת בזכות הלבנים...

      עודד יערי, 10/04/13 15:53

      כמו שהערבים...

      IP: 82.80.132.162 דווח על תגובה זו

  • 151.

    ברושי תוציא לי חשבונית על סכום ההרוגים אני יעביר להנה''ח (ל''ת)

    טמבל אחד, 10/04/13 11:29


    IP: 84.94.121.186 דווח על תגובה זו

  • 150.

    הקיבוצים הגנו על הגבולות - בזמן שבתל אביב עשו כסף.

    אזרח-1, 10/04/13 11:27

    המזרחיים (לא כולם חלילה - אבל רבים מאד, ובראשם הקשת המזרחית) מסיתים כנגד הקיבוצים מתוך רגשי נחיתות, ומתוך בושה על רבבות בני הנוער ממשפחות מזרחיות הרוסות ומוכות פשע - שהקיבוצים הצילו.

    גועל נפש. פשוט מחליא.

    IP: 79.177.19.180 דווח על תגובה זו

    • מי בדיוק עשה כסף בתל אביב?

      רועי, 12/04/13 07:09

      מאיפה לקחת את הקשקוש הזה?
      אף אחד "בתל אביב", או בכל מקום עירוני אחד בארץ, לא קיבל אדמה ובית בלי לשלם עליהם מכיסו, ובלי להתחייב למשכנתאות עצומות.

      אף עירוני לא "עשה כסף" על חשבון הציבור. הזכות הזו ניתנה בלעדית לקבוצים ולמושבים. הם קיבלו קרקעות בחכירה לשימושים חקלאיים בלבד, ומאז שנות השמונים המדינה, ברפיסותה הפוליטית, מאפשרת להם למכור, כנדל"ן, קרקעות שהם לא רכשו מעולם.

      זהו שוד הקופה הציבורית הבוטה ביותר והנבזי ביותר בתולדות מדינת ישראל.

      IP: 84.228.152.78 דווח על תגובה זו

  • 149.

    הקשת המזרחית מפיצה שינאה, שקרים, וסילופים כנגד הקיבוצים

    אזרח-1, 10/04/13 11:25

    המזרחיים (לא כולם חלילה - אבל רבים, ובראשם הקשת המזרחית) מסיתים כנגד הקיבוצים מתוך רגשי נחיתות, ומתוך בושה על רבבות בני הנוער ממשפחות מזרחיות הרוסות ומוכות פשע - שהקיבוצים הצילו.

    גועל נפש. פשוט מחליא.

    IP: 79.177.19.180 דווח על תגובה זו

    • זה הליכוד של בגין שהסית נגד הקיבוצים כדי להסתיר שכל הליכוד (ל''ת)

      זה50 פולנים ששולטים ב500000קולות של מזרחיים, 10/04/13 11:29


      IP: 213.8.95.228 דווח על תגובה זו

  • 148.

    הקשת המזרחית מסיתה בצורה מתועבת כנגד הקיבוצים

    אזרח-1, 10/04/13 11:24

    המזרחיים (לא כולם חלילה - אבל רבים, ובראשם הקשת המזרחית) מסיתים כנגד הקיבוצים מתוך רגשי נחיתות, ומתוך בושה על רבבות בני הנוער ממשפחות מזרחיות הרוסות ומוכות פשע - שהקיבוצים הצילו.

    גועל נפש. פשוט מחליא.

    IP: 79.177.19.180 דווח על תגובה זו

    • המוני מזרחיים התחנכו בקיבוצים והם אחר כך היו הבסיס לניהול (ל''ת)

      השכונות ועירות הפיתוח רק ההסתה של בגין נשארה., 10/04/13 11:27


      IP: 213.8.95.228 דווח על תגובה זו

      • הקיבוצניק הלבן העליון חינך מזרחים להיות עבדים ניכנעים תוך גניבת הקופה (ל''ת)

        מוני יקים אנטיציוני, 12/04/13 12:59


        IP: 201.26.28.154 דווח על תגובה זו

  • 147.

    יש קיבוצים שמספר הנופלים בהם במערכות ישראל גדול פי אלף יותר (ל''ת)

    מהאוכלוסיה הדתית חרדית וימנית גם יחד=ניתן לבדוק!!, 10/04/13 11:23


    IP: 213.8.95.228 דווח על תגובה זו

    • בגין מנחם שהחזיר כל סיני השאיר עזה מחוברת לישראל ומעולם לא לחם (ל''ת)

      הוא כפולני אופיני הסית סתם מזרחיים נגד קיבוצים, 10/04/13 11:25


      IP: 213.8.95.228 דווח על תגובה זו

  • 146.

    נו טוב אז אמר

    יעקב, 10/04/13 11:21

    טוב יעשה המזכיר החדש אם יזכר קודם כל מה הוא עשה למען המדינה למעט תפקידי ציבור ששכרס בצידם.
    איך מזה שנים לא היה בקיבוצו למעט בין תפקידי הציבור .......
    יזכר נא בהסדר הקיבוצים המפורסם ובתעשיה הקיבוצית שכבר אינה בידי הקיבוצים בגלל היותה בלתי יעילה.

    IP: 109.65.202.228 דווח על תגובה זו

  • 145.

    הקיבוצים הפכו את ישראל למדינה מובילךה בתחום החקלאות והתעשיה (ל''ת)

    לעומת החרדים והדתיים בקיבוצים מיצרים ומיצאים., 10/04/13 11:21


    IP: 213.8.95.228 דווח על תגובה זו

  • 144.

    ההסתה הפרועה של המזרחיים כנגד הקיבוצים - היא חרפה!

    אזרח-1, 10/04/13 11:21

    המזרחיים (לא כולם חלילה - אבל רבים, ובראשם הקשת המזרחית) מסיתים כנגד הקיבוצים מתוך רגשי נחיתות, ומתוך בושה על רבבות בני הנוער ממשפחות מזרחיות הרוסות ומוכות פשע - שהקיבוצים הצילו.

    גועל נפש. פשוט מחליא.

    IP: 79.177.19.180 דווח על תגובה זו

  • 143.

    מה הקשר? הקשר הוא ש"זה מה שנשאר"

    עמיר, 10/04/13 11:19

    מה הקשר בין תרומתם של הקבוצים להקמת המדינה, לפני 65 שנה, לבין דרישותיו היום של איתן ברושי?
    אין קשר.

    מה הקשר בין הקבוצים של לפני 65 שנה לחברי הקבוצים והמושבים של היום, שקיבלו משך השנים מתנות ששווין הון עתק מהמדינה רק מפני שהם שייכים למיגזר "הנכון"?
    אין קשר.

    מה הקשר בין האמירה השגורה "הקבוצים הקימו את המדינה" לבין העובדה שרובם המוחלט של חברי הפלמ"ח - גם אלה שהתאמנו בקבוצים בתמורה לעבודתם שם - לא היו חברי קבוצים?
    אין קשר.

    האם איתן ברושי מציע להעביר חוק שיגרות לתמיכת המדינה בכל אדם או משפחה שהקריבו את היקר מכל למען הקמתה או קיומה, או שיותר נוח לו לתבוע בשם "תנועה שתרמה להקמת מדינת ישראל"?
    שוב, אין קשר.

    אז מה בכל זאת הקשר שיוצר איתן ברושי בין הדברים?

    ובכן, הקשר הוא, שהתנועה הקבוצית בפרט והמיגזר החקלאי בכלל, לחלקיו השונים, הועדפו ופונקו על ידי המדינה מאז הקמתה במימדים עצומים.
    ועכשיו, לא נותרו לאיתן ברושי הנמקות טובות ומוצלחות יותר באשפתו, מלבד לנצל את הזכרון ההסטורי המעורפל של כולנו, ואת האינדוקטרינציה שעשו מי שעשו, שחזרו שוב ושוב על "הקבוצים הקימו את המדינה".

    IP: 84.228.152.78 דווח על תגובה זו

    • היה מגיע להם הם היו בעלי הבית. (ל''ת)

      עודד יערי, 10/04/13 16:47


      IP: 82.80.132.162 דווח על תגובה זו

      • הם התרגלו לחשוב ככה ...

        אמיר, 11/04/13 19:24

        זהו, שהם מעולם לא היו בעלי הבית. הם קיבלו קרקע חקלאית בחכירה, בתנאי מפורש שהיא משמשת רק לחקלאות, וכאשר המדינה זקוקה לה היא מחזירה אותה לשימושה, תמורת קרקע חקלאית חילופית.
        הם התרגלו לחשוב שהם בעלי הבית, כי היו קרובים לצלחת ופונקו ע"י המימסד משך שנים בסכומי עתק.

        בעלי הבית, מאז ומתמיד, היתה המדינה. כל אזרחי המדינה הם בעלי הקרקעות הללו.

        IP: 84.228.152.78 דווח על תגובה זו

        • הם בעלי הבית כי הם בנו את הנמדינה(עם אחרים)החכירה לא משנה פה. (ל''ת)

          עודד יערי, 11/04/13 23:03


          IP: 82.166.140.117 דווח על תגובה זו

          • איפה אתה גר?

            יוסף, 12/04/13 07:26

            עודד יקירי,
            מחר אני בא אליך הביתה, נכנס להתארח, ומודיע לך, "מהיום אני גר כאן".
            העובדה שאתה גר בדירה, "לא משנה". מהיום אני גר אצלך.

            זאת המשמעות של מה שכתבת.

            החכירה פירושה, שלא קנית את הרכוש, והוא נשאר שייך לבעליו - עם ישראל.

            IP: 84.228.152.78 דווח על תגובה זו

            • לאמיר, עמיר ויוסף

              ראפר, 12/04/13 18:01

              אתם באמת חושבים שהקיבוצניקים קיבלו ומקבלים יותר ממה שמגיע להם? אתם באמת חושבים שהם מפונקים? סנובים? אוכלי חינם?
              אני מזמין אתכם לבוא ולחיות בקיבוץ של פעם, כשבתור ילד אין לך אבא ואמא, או אחים ואחיות, יש לך את הקבוצה שלך. שבגיל צעיר יחסית(סביבות 9-10) אתה מתחיל לעבוד ולהתרגל לעבודה, גם אם זה בגיל 13 לקום בשלוש בבוקר לעשות עבודה שאתם בחיים לא תעשו...
              לפני שאתם באים להאשים ולגדף הייתי ממליץ לכם לחשוב אם הייתם עושים את זה, באמת.
              תאמינו לי שחבר'ה שתורמים למדינה כל כך הרבה(מספיקה העובדה שהם היצרנים כמעט היחידים בארץ), מגיע להם יחס של כבוד(ולא זלזול והתרסה כמו שלכם)

              IP: 62.128.48.122 דווח על תגובה זו

  • 142.

    הנתונים נכונים אך ההצגה שגויה ופסולה.

    ראובן גרפיט רחובות, 10/04/13 11:18

    1.הקיבוצים הוקמו על חשבון מימון סיוע ותמיכה של כל העם וממשלות ישראל ועל ידי תושבי מדינת ישראל שהתנדבו והגיעו מהישובים והערים וממחנות העולים. תושבי הקיבוצים אז וכיום הינם חלק אינטגרלי של העם.
    2. חללי הקיבוצים הנפגעים הפצועים בגוף ובנפש דמם אינו שונה מדמי, ומשל כל אחד ואחת שניפגעו . האם תושבי ירושלים שהיו בקו החזית או קרית 8, מטולה ,באר טוביה והרישמה ארוכה ארוכה שונים במשהו? האם הסטטיסטיקה צריכה להיות בחלוקה של ישוב , כפר, עידה, כיפה או אידאולוגיה? כמבון שלא!
    3. הקיבוצים ותושביהם סובסדו בעבר מעל ומעבר לחלקם באוכלוסיה או לחלקם ותרומתם הכלכלית ובצדק אבל לא עוד.

    IP: 62.0.34.137 דווח על תגובה זו

  • 141.

    הקיבוצים יצרו כאן חקלאות תעשיה היו גורם עיקרי לבניית צבא (ל''ת)

    ומיטב הניהם תרמו לחיזוק וביסוס המדינה., 10/04/13 11:16


    IP: 213.8.95.228 דווח על תגובה זו

    • עדיין 98% מבני הקיבוצים מתגיסים לצהל.בירושלים למשל רק30%מתגיסים (ל''ת)

      אז לא לפגוע סתם בקבוצה שהתרומה שלה מעל ומעבר., 10/04/13 11:19


      IP: 213.8.95.228 דווח על תגובה זו

  • 140.

    הטעות היחידה של אנשי התנועה הקיבוצית היה שהם הצביעו למיפלגת העבודה

    פקק תנועה , 10/04/13 11:13

    בראשית דרכם ועד שנת 77 ומה שקרה בישראל ליפני הסכמי אוסלוו המהוללים

    IP: 132.68.4.115 דווח על תגובה זו

  • 139.

    התנועה הקיבוצית (ל''ת)

    דוד אדרי, 10/04/13 11:12


    IP: 81.80.211.82 דווח על תגובה זו

  • 138.

    כולם גזלנים

    ערן, 10/04/13 11:06

    החרדים, הקיבוצניקים, המתנחלים ועוד. עם שגוזל מעצמו וצועק מגיע לי. אולי צריך איזה טיל גרעיני שיעשה פה סדר חדש. תתביישו כולכם. אור לגויים עאלק.

    IP: 95.35.63.112 דווח על תגובה זו

    • הקיבוצים מכניסים לכיס הקטן את כל שאר הקבוצות שהזכרת (ל''ת)

      התקשורת מעריצה גזלים ומאשימה את החרדים בכל הצרות, 10/04/13 11:08


      IP: 79.182.13.88 דווח על תגובה זו

  • 137.

    זרקו את בני עדות המזרח למעברות שלחו אותם לקרבי ולקחו את הכל לעצמם (ל''ת)

    קיבוצניק זו חרפה שאין כדוגמתה, 10/04/13 11:05


    IP: 79.182.13.88 דווח על תגובה זו

    • לא כולם גזלנים

      לא כולם גזלנים, 10/04/13 11:16

      אם לא היו הקיבוצים מי היה קולט את עלית הנוער מאות אלפי בני נוער מהמעברות ניקלטו כחבורות נוער בקיבוצים .אלא איפה ? היה הרבה הרע היה הרבה טוב אבל זה היה הפיתרון שבלעדיו לא היתה המדינה מסוגלת לקלוט את העליה הגדולה ...תחרוט על ליבך התנועה הקיבוצית ואין בילתה קלטה מאות אלפי בני המעברות היה רע והיה טוב אבל התנועה הקיבוצית היא שעשתה זאת. הורד כובע לפניה והחרש

      IP: 79.176.18.65 דווח על תגובה זו

    • הטרנד החדש של הקיבוצים להתפאר על חלקם ברצח ערבים משום שהם ערבים (ל''ת)

      מוני יקים אנטיציוני, 10/04/13 12:24


      IP: 187.57.109.72 דווח על תגובה זו

      • אתה פשוט מופרע. גש לטיפול ומהר. (ל''ת)

        אני רק שאלה, 12/04/13 09:07


        IP: 79.177.158.220 דווח על תגובה זו

    • היו גם אשכנזים במעברות...מה רצית שיעשו עם המזרחיסטים?

      עודד יערי, 10/04/13 16:17

      מישהוא הפריע למזרחיסטים להתארגן ולהקים קיבוצים?המזרחיסטים שבאו לא היה להם יכולת...

      IP: 82.80.132.162 דווח על תגובה זו

  • 136.

    הרוח הערכים והאנשים של הקיבוצים הם הישראליות היחידה האפשרית

    אליוי, 10/04/13 11:02

    הקיבוצים תרומתם והערכים הגלומים בהם הם הכוח האמיתי
    שאר הדברים הם חיקוי אמריקאי זול וחסר ערך

    IP: 77.127.97.39 דווח על תגובה זו

  • 135.

    יש עוד עם בעולם שקורא לחלוציו ''גנבי קרקעות''? הטעות של הקיבוצים:

    1, 10/04/13 11:00

    כשעלו על הקרקע (בשליחות המדינה) הם היו צריכים לדרוש שהקרקעות עליהם הם נלחמים יהיו ביתם בחוק ובטאבו.
    הסכם החכירה ל-50 שנה הוא הסכם מעליב ומראה על שחיתות הממסד בתש''ח.

    IP: 80.179.198.213 דווח על תגובה זו

    • אתה אומר הם היו צריכים לדרוש בעלות על הגזל (ל''ת)

      80% מאדמות המדינה ביד של הגזלנים האלו, 10/04/13 11:01


      IP: 79.182.13.88 דווח על תגובה זו

      • למה שלא תקים קיבוץ בנגב ??--רובם של הקיבוצים הוקמו לפני קום המדינה

        אפס מאופס, 10/04/13 11:12

        הקימו את הקיבוצים לפני שמישהו חשב על כסף

        IP: 77.127.97.39 דווח על תגובה זו

    • לפי דעתך, כבר אז הם יכלו להכתיב חוק מיוחד לעצמם?

      אמיר, 12/04/13 07:18

      מה פירוש "לדרוש שהקרקעות יהיו על שמם בטאבו"?
      לשם כך צריך כל אדם, לשלם עבור הקרקעות, לקנות אותן!
      הקבוצים חכרו את הקרקעות משתי סיבות:
      א. לא היה להם כסף, לא לקנית הקרקע ואפילו לא כדי לקיים את עצמם.
      ב. הקרקעות המדוברות הן קרקעות של המדינה, שנקנו - ממש - בכספו של העם היהודי, בהסתמך על אמנה אתו, שעל פיה הקרקעות הללו תישארנה רכוש הלאום לעולם!!!

      ה" אבחנה" של הכותב לגבי "הטעות של הקבוצים" מתעלמת לחלוטין מהמציאות.
      חוכר, נעבעך, לא יכול לדרוש מהמחכיר לוותר על רכושו. השחיתות איננה של המימסד, השחיתות היא במוחו של מי שחושב שחוכר יכול לכפות על המחכיר את תנאיו, רק מפני שהוא חש עצמו חזק בגלל... קרבתו למימסד.

      IP: 84.228.152.78 דווח על תגובה זו

  • 134.

    התמונות של הלוחמים מאיפה הבאתם אותם? (ל''ת)

    זה לא קיבוצניקים בדוק!, 10/04/13 10:59


    IP: 79.182.13.88 דווח על תגובה זו

  • 133.

    שקר, אם חוזרים עליו מספיק פעמים...

    רועי, 10/04/13 10:58

    שנים מטפטפים לנו את "הקבוצים הקימו את המדינה".
    הקבוצים הקימו את... הקבוצים. המדינה הקימה את הקבוצים. ודאי שהקבוצים תרמו את חלקם, בעיקר במלחמת השחרור, אבל, ממש ממש, לא רק הם. רוב חבר הפלמ"ח, לדוגמה, לא היו חברי קבוצים. הקבוצים הגנו על שטחם. רוב רובם של חיילי צה"ל, שנפלו במלחמות, לא נפלו "ליד הבית". נגבה, כדוגמה, הגנה על נגבה. בעיראק סואידן ובכיס פאלוג'ה ובקרבות על שחרור הנגב נהרגו הרבה יותר חיילי צה"ל מאלו שנפלו בנגבה על הגנת הבית.
    אם, לעומת זאת, נבדוק את התמיכות - והקרקעות - שקיבלו הקבוצים מאז קום המדינה, לעומת מה שקיבלו משפחות החללים שאינם חברי קבוץ, הפער הוא מזעזע.

    המזעזע ביותר הוא שאיתן ברושי מנסה היום לפרוט את תרומת הקבוץ למדינה - לכסף ולדרישות.

    IP: 84.228.152.78 דווח על תגובה זו

    • הקיבוצים הקימו לעצמם חממה גזלנים גנבים גזענים ושכולם ילכו לעזאזל (ל''ת)

      רועי צודק, 10/04/13 11:00


      IP: 79.182.13.88 דווח על תגובה זו

      • דודה שלי גיטה טורצין=(טורציון)מקיבוץ רשפים עם בעלה אברמציק...

        עודד יערי, 10/04/13 16:54

        הצליחו לברוח מהקיבוץ רשפים וגם ילדיהם יורם טורצין=טורציון..ודבורה טורצין=טורציון..רק עם כסף רב שהסתירו משאר חברי הקיבוץ...הם בנו לעצמם בתים יפים בגבעת אבני חחחחחחח

        IP: 82.80.132.162 דווח על תגובה זו

  • 132.

    משרד החינוך עסוק בללמד ''מורשת'', ושכח ללמד הסטוריה. (ל''ת)

    ערסים כפויי טובה., 10/04/13 10:58


    IP: 80.179.198.213 דווח על תגובה זו

  • 131.

    עכשיו אתם משלמים את המחיר של אליטה מתנשאת

    איש, 10/04/13 10:57

    ככשהייתי נער בן 14 (דור שני לניצולי שואה) שני הורי חלו והיו מאושפזים במקביל.

    לא היו לנו קרובי משפחה ודרך מכרה של אימי
    הגעתי לקיבוץ בית זרע כפתרון זמני.

    היחס אלי היה משפיל ומבזה, אבל בלית ברירה ספגתי את כל העלבונות, הנידוי והניכור.
    אף אחד לא דיבר איתי. בקושי נתנו לי להתקשר בטלפון לבית החולים כדי לשאול מה שלום הורי. שיחות החוץ היו אז יקרות ובמזכירות נהגו מדי פעם לנתק לי את השיחה באמצע.

    זה כמובן לא הפריע למזכיר הקיבוץ לדבר בטלפון שעות עם אנשים בתל אביב ודרומה ממנה.

    בוקר אחד מישהו דחף אותי לבור התחמיץ.
    הייתי בהלם. יצאתי, הלכתי להתרחץ ולהחליף בגדים. היה לי קצת כסף לחירום שאמא נתנה לי. ארזתי את התיק והלכתי לכביש לתפוס אוטובוס. אנשים ראו אותי הולך לתחנה ואף אחד לא דיבר איתי. לאחר שעזבתי, איש בקיבוץ לא שאל ולא התעניין היכן אני.

    נסעתי לתל השומר וחזרתי הביתה לגור לבד עד שאבא השתחרר מבית החולים. אימי נשארה בבית החולים שנה ונפטרה.

    הייתם רקובים מבחינה אנושית.

    IP: 79.177.214.155 דווח על תגובה זו

    • דודה שלי גיטה טורצין=(טורציון)מקיבוץ רשפים עם בעלה אברמציק...

      עודד יערי, 10/04/13 15:44

      הצליחו לברוח מהקיבוץ רשפים וגם ילדיהם יורם טורצין=טורציון..ודבורה טורצין=טורציון..רק עם כסף רב שהסתירו משאר חברי הקיבוץ...הם בנו לעצמם בתים יפים בגבעת אבני חחחחחחח

      IP: 82.80.132.162 דווח על תגובה זו

  • 130.

    פעם באמת היה מה להעריץ

    amir, 10/04/13 10:50

    מייסדי המדינה היו מתהפכים בקברם אם היו רואים את הקיבוצים של היום.
    בין הקיבוצים האידיאליסטיים של פעם לחבורות הפרזיטים הנקראות קיבוצים היום אין כלום מן המשותף. הבנים המוכשרים עזבו מזמן והנשארים עסוקים במלחמות פנימיות על הפגר המתדלדל.
    חברי הקיבוצים דהיום הם אסופה של כלומניקים לא יוצלחים הנצמדים לקרנות המזבח של מה שנשאר מהמודל הקיבוצי שהתאים לימים של טרם מדינה.
    המדינה התקדמה והקיבוצים לא השכילו להתפתח באותו קצב אז הם פתאום מקדשים ערכים שאף פעם לא היו ערכי הקיבוץ.
    הקיבוצים של פעם כבשו את הארץ בעשרות שיטות ואלתורים, גירשו את הפורעים הערבים, גאלו את אדמותיהם והיו חוד החנית של המפעל הציוני. לעומתם חבורת הפלגמטים הזאת המדברת בשם הקיבוצים מדקלמת אידיאלים שמאלניים נשגבים לכאורה ופוסט ציוניים ופרו ערבים למעשה ולא עושה מעשה פרודוקטיבי אחד.

    IP: 194.90.222.127 דווח על תגובה זו

    • אף פעם לא היה את מה להעריץ הם תמיד חיו בסרט ובנו רק לעצמם (ל''ת)

      די לשקרים, 10/04/13 11:04


      IP: 84.94.121.186 דווח על תגובה זו

      • התנועה הקיבוצית המנשלת ומנחשלת היא השקר הגדול ביותר של הסוציאליזם (ל''ת)

        מוני יקים אנטיציוני, 10/04/13 12:26


        IP: 187.57.109.72 דווח על תגובה זו

        • טוב שנישלו אותך מה צריכים חריינים מזרחיסטים בקיבוצים... (ל''ת)

          עודד יערי, 10/04/13 16:51


          IP: 82.80.132.162 דווח על תגובה זו

  • 129.

    לא לצנזר

    אתם כל הזמן מצנזרים אותי למה? מה לא בסדר?, 10/04/13 10:48

    לא יעזור לכם ולמערכת עיתון מעריב אנחנו הקיבוצניקים הקמנו את המדינה הזו אנחנו הקרבנו את המיטב בנינו למען אותם לכלכני ניר שאינם מוכנים לקבל את העןבדה שמשנת 1948 ועד שנת 1973 כולל התנועה הקיבוצית היתה חוד החנית ששילם את מחיר הדמים הגבוה ביותר מכל אוכלוסיה אחרת.אנחנו הקיבוצים הקמנו מתחילת קיבוץ דגניה את מדינת ישראל אין סיכוי לאף אדם לשנות עובדה זו ההיסטורי לצידנו ואנחנו עדיין בחיים לספר את הםיפור האמיתי של התנועה הקיבוצית שבנתה מדינה יצרה כלכלה קלטה עליה והייתה מוכנה לשלם כל מחיר לאידיאולוגיה שלה שאין דומה לה בעולם כולו

    IP: 79.176.18.65 דווח על תגובה זו

    • כבודכם במקומו מונח אל תדאג. (ל''ת)

      עודד יערי, 10/04/13 21:20


      IP: 82.166.140.117 דווח על תגובה זו

  • 128.

    תזכורת לאיתן ברושי

    אמיר, 10/04/13 10:44

    עם קום המדינה וסיום מלחמת העצמאות, הוקם צבא הקבע. הצבא פנה אל כל הקצינים ובעלי התפקידים בבקשה שיצטרפו לשרות הקבע, לפחות לתקופה קצרה. כמעט כל חברי הקבוצים שאליהם פנה אז הצבא, קיבלו סרוב מהקבוץ, ולא חתמו קבע. "המשק" היה הרבה יותר חשוב מהקמת צה"ל. היתה אז אמירה בין הקבוצניקים, שבצבא יש "סטיכיה". ההוכחה הברורה לתקופה ההיא היא מספרם הזעום של חברי קיבוצים שעשו קריירה צבאית תוך הישארותם חברי הקיבוץ.

    IP: 84.228.152.78 דווח על תגובה זו

    • חובה לקרוא תגובה חשובה ומעניינת (ל''ת)

      מצטרף, 10/04/13 10:45


      IP: 79.182.13.88 דווח על תגובה זו

    • תיזכורת לאמיר

      תיזכורת לאמיר, 10/04/13 11:07

      כשהקיבוצניק הלך לקיבוץ זה היה אחרי שפורק הפלמח ..התנועה המאוחדת של טבנקין הצבא הפך ליהיות צבא רשמי רק לא היה מי שיגן על הגבולות.. ואת זה עשו הקיבוצים ןהם עבדו בשדה ביום וגויסו בלילה להגן על מאדמת המדינה בכל בית בקיבוץ היה נשק והמדינה היתה מאובטחת בשרשרת קיבוצים מהצפון לדרום אידיאליזם קראו לזה אז .לא פרזיטיות ..כל הטוב שבארץ כל ההגשמה והחלוציות באו מהקיבוצים ותנואעות הנוער שלהם איפה היה הימין איפה היה הצבא ?? רק הקיבוצים הסר את הכובע אדוני והחרש

      IP: 79.176.18.65 דווח על תגובה זו

      • מה זה שייך לנדל"ן?

        אמיר, 12/04/13 07:34

        בשרות בצה"ל נפלו למעלה מעשרים ושלושה אלף חללים. הם ומשפחותיהם איבדו הכל, הכל ממש, כדי להגן על המדינה.

        אף אחד לא מעלה על דעתו להעניק למשפחותיהם מגרשי נדל"ן.

        הקישור, שהקבוצניקים יצרו, בין תפקידם ההסטורי ביישוב הארץ, לבין זכויותיהם החומריות, הוא השחתה איומה, הן בחשיבתם של מנהיגי הקבוץ, והן בהתנהלות של מינהל מקרקעי ישראל.

        IP: 84.228.152.78 דווח על תגובה זו

  • 127.

    אני בספק אם תמונת הלוחמים היא של קיבוצניקים בכלל (ל''ת)

    רוב מסייעת 51 הגיעו מהשיכונים ולא מהקיבוץ, 10/04/13 10:41


    IP: 79.182.13.88 דווח על תגובה זו

  • 126.

    המדינה חייבת להם הרבה

    ינון, 10/04/13 10:39

    ללא הקיבוצים לא היתה קמה המדינה. הם הקבוצה התורמת ביותר

    IP: 212.116.162.70 דווח על תגובה זו

    • המדינה לא חייבת להם כלום, ההפך הוא הנכון (ל''ת)

      הם תמיד יבכו הגזלנים, 10/04/13 10:41


      IP: 79.182.13.88 דווח על תגובה זו

  • 125.

    עזות מצח

    אמיר, 10/04/13 10:39

    על קיר הנופלים ביד השריון בלטרון יש הרבה יותר חללים ממספר חברי קבוצים שנפלו במלחמות.
    לא זכור לי שאיתן ברושי תובע להעניק למשפחותיהם מגרשי נדל"ן בחינם, כמו אלו שקיבלו - וממשיכים לקבל - חברי הקבוצים והמושבים.
    אין סקטור בחברה הישראלית שהופלה לטובה כמו הקבוצים. אם נחלק את מה שבאמת קיבלו חברי הסקטור למספרם האמיתי, הם קיבלו - ומקבלים - הרבה יותר מהחרדים.

    IP: 84.228.152.78 דווח על תגובה זו

    • חדר וחצי

      שמאלני מפוכח, 10/04/13 11:00

      הכוונה במושגי הנדלן היא שעל האדמה הריקה עליה הוקם הקיבוץ יוכל הקיבוצניק אחרי התפרקות הקיבוץ לקבל את ביתו ולהורישו לילדיו המינהל והימין לא רוצים לתת לאדם שבנה את הארץ הזו את החדר וחצי שניקרא בית בקיבוץ בושה

      IP: 79.176.18.65 דווח על תגובה זו

      • זה הרבה יותר מחדר וחצי וחדר וחצי זה הרבה יותר ממה שקיבלו כל השאר (ל''ת)

        די לחרטאות, 10/04/13 11:05


        IP: 84.94.121.186 דווח על תגובה זו

  • 124.

    עוד פעם גנבו לי לקחו לי שתו לי (ל''ת)

    די, 10/04/13 10:39


    IP: 84.94.121.186 דווח על תגובה זו

    • גם זה נכון לא

      אני, 10/04/13 12:00

      נכון צריך להפסיק מיד את הקמפיין בערוץ 10 מהיום,רק ליוצא שואה.רבק ישנם עוד רעבים גם מיזרחים .מדוע לחלק למי שעבד שנים השתכרו יפה היו גם מנהלים שלנו ברוב המקרים.יש דבר כזה מדד ההכנסה חלקו לכולם

      IP: 109.186.156.137 דווח על תגובה זו

  • 123.

    קמפיין ענק של דיסאינפורמציה

    אמיר, 10/04/13 10:33

    אחי היה חבר תנועת נוער, התנועה המאוחדת, בנערותו. גם אני. כאשר נפל במלחמת יום הכיפורים, הוא כבר מזמן לא היה חבר בתנועה. לפי הכתבה ב"זמן הירוק", כאשר התנועות הקבוציות מונות 3004 חללים, הם מונים "בני וחברי קיבוץ, חברי הכשרות וגרעינים, תנועות נוער ולוחמים שנפלו על הגנת היישובים, ללא הבחנה בין חללים שנפלו במלחמה או פעולת איבה".
    אחי היה חבר תנועת נוער, התנועה המאוחדת, בנערותו. גם אני. כאשר נפל במלחמת יום הכיפורים, הוא כבר מזמן לא היה חבר בתנועה. לפי הכתבה ב"זמן הירוק", כאשר התנועות הקבוציות מונות 3004 חללים, הם מונים "בני וחברי קיבוץ, חברי הכשרות וגרעינים, תנועות נוער ולוחמים שנפלו על הגנת היישובים, ללא הבחנה בין חללים שנפלו במלחמה או פעולת איבה".

    IP: 84.228.152.78 דווח על תגובה זו

  • 122.

    הקיבוצים הם הנטל הגדול ביותר על שכבות הבינים, יותר מהערבים והחרדים יחד (ל''ת)

    חתיכה משיינקין ת''א, 10/04/13 10:26


    IP: 79.179.224.129 דווח על תגובה זו

    • אין מה לעשות. את צודקת בענק.יש מיליארדי דולרים שנמצאים בידיים שלהם בכל

      אלי הישראלי, 10/04/13 10:54

      מיני צורות

      IP: 95.86.79.163 דווח על תגובה זו

    • סוף סוף את כותבת דברי טעם (ל''ת)

      מצטרף, 10/04/13 10:58


      IP: 79.182.13.88 דווח על תגובה זו

  • 121.

    מגיע להם כמו לכל משפחה שכולה.המדינה מעניקה למשפחות השכול אדמות חינם? (ל''ת)

    או מכסה להם חובות הימורים איזו חוצפה דרשנית זו?, 10/04/13 10:26


    IP: 46.117.179.99 דווח על תגובה זו

    • כבר אין אדמות לתת. הערבים והבדואים התלבשו עליהם. (ל''ת)

      אין כבר מה לתת., 11/04/13 16:29


      IP: 84.238.46.50 דווח על תגובה זו

  • 120.

    רק זה חסר לנו - תחרות של מי נהרג יותר...

    עמית, 10/04/13 10:25

    אם לתרום=למות, אז אולי נארגן עוד מלחמה מקיפה ונספק אפשרויות מוות רבות לתחרות המטורפת הזו...

    IP: 81.218.57.61 דווח על תגובה זו

    • עמית.תהפוך את הנוסחה.לכל הרוג דונם אדמה וכיסוי חובות הימורים. (ל''ת)

      מה רע?, 10/04/13 10:26


      IP: 46.117.179.99 דווח על תגובה זו

    • לזכור ולא לשכוח

      אזרח מהשורה, 10/04/13 10:54

      זו התוצאה של ניסיון פןליטי לקבור את התנועה הקיבוצית ולהשכיח את הערך שלה מהאוכלוסיה. ולכן צריכים להזכיר לימין מידי פעם מי עשה מה למה ואייך שלא יתבלבל ויחשוב שהוא הקים את המדינה

      IP: 79.176.18.65 דווח על תגובה זו

      • הקיבוצים לא הקימו כלום חוץ מקיבוצים וגם זאת עשו ע"י יבוא עבדים מארצות

        ערב, 10/04/13 11:08

        הקיבוצניקים הדוחים האלה הלכו לתורכיה טונסיה עירק וכו לאסוף ילדים לגיסם לצבא בכדי שילחומ עבורם כדי שיכולו להקים לעצמם ארמונות

        IP: 84.94.121.186 דווח על תגובה זו

  • 119.

    ומה עם ציבור המתנחלים ? (כן,כן, אלה עם שיעור אחוז הקרביים הגבוה ביותר)

    מתנחל, 10/04/13 10:21

    הרי מדובר שמוגדר בחברה הישראלית "בעייתי" בעוד המספרים מראים ציבור בעל שיעור הגיוס לקרבי הגבוה בארץ.

    IP: 168.87.3.33 דווח על תגובה זו

  • 118.

    גם מתושבי הפריפריה ושכונות המצוקה יצאו גיבורים שנהרגו ...

    אור, גבעתים, 10/04/13 10:19

    במלחמות ישראל, ומה הם קיבלו?
    דמוגוגיה זולה של אנשי התנועה הקיבוצית אשר תושביה המעטים יושבים על חלקות אדמה עצומות ואשר הם הם הגוזלים את "כבשת הרש" .
    הגיע הזמן שמדינת ישראל תעשה סדר חדש בהפקרות המתמשכת במשאבי מדינת ישראל .

    IP: 46.121.237.6 דווח על תגובה זו

  • 117.

    חיים גבאי.למזרחיים לא מגיע שום דבר בדיוק כמו שלקיבוצים לא מגיע.כל אחד (ל''ת)

    פה תרם את חלקו .הניצולים לעומת זאת שילמו עבור כולם, 10/04/13 10:14


    IP: 46.117.179.99 דווח על תגובה זו

  • 116.

    ישעיהו ליבוביץ אמר נכון.הערך הסגולי שלהם ותרומתם לחברה הישראלית שולי (ל''ת)

    הם בזמנו שאפו לקריירה צבאית.לא אידאולוגיה, 10/04/13 10:12


    IP: 46.117.179.99 דווח על תגובה זו

  • 115.

    צודק אי אפשר לסבול זאת

    חיים גבאי, 10/04/13 10:11

    כול התקשורת כאן לבנה "פולנית" מגויסת רק לטובת יוצא שואה בלבד הביטוח לאומי משלם לקומץ שנשאר 4 מילארד שקלים לשנה נתוני אוצר.בזמן שהם הגיעו לכאן ילדים צעירים כן אם הם בני 85 עשו חשבון.עבדו יפה והשתכרו מאוד יפה כי הם היו המנהלים כאן.איכן החסכון שלהם למה צירכים עזרה של ציבור שחי בקושי,למה לא לבדוק למי יש הכנסות כשישנם מאות אלפי קשישים מיזרחים ברובם מלקטים את ארוחותיהם בפחי אשפה.את זה עדין אני לא קולט.רק הלובי והתקשורת.בשום אתר לא מעלים טענות של הציבור המיזרחי ממש מתעלמים.

    IP: 109.186.156.137 דווח על תגובה זו

  • 114.

    הציבור היה מוכן לממן אותם כל עוד נדמה היה שהם מוסריים.מרגע שהתברר (ל''ת)

    שהם נצלנים האהדה פסקה .הם כישלון לתפארת, 10/04/13 10:10


    IP: 46.117.179.99 דווח על תגובה זו

  • 113.

    ועכשיו חברי הקיבוצים מגוייסים לעם הפלשתיני (ל''ת)

    רון, 10/04/13 10:08


    IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

  • 112.

    הגיע הזמן להתפכח - לא כבוד גדול לשרת

    שירה, 10/04/13 10:07

    הקיבוצניקים הלכו כעדר עיוור לצבא ונתנו את הנשמה ואת החיים.
    הגיע הזמן להתפכח: זו לא המדינה שחלמנו עליה ולא הצבא שחלמנו עליו.
    ברושי צודק - אף אחד לא סופר את הקיבוצניקים כי עסוקים במתנחלים המוטרפים.
    לשמירה על מתנחלים - אפשר לקחת מתנחלים אחרים ולעזוב את הבנים שלנו בשקט.

    IP: 192.116.165.203 דווח על תגובה זו

  • 111.

    קיבוצניק עם מעט מאד חברים שחיים

    שמאלני מפוכח, 10/04/13 10:07

    אנחנו הקיבוצניקים עד שנת 1982 שילמנו בגופנו ובחיינו הכי הרבה מכל האוכלוסיה בארץ ..דאז..כל מה שנאמר עלינו כל מה שליכלכו עלינו הקשת המזרחית ודומיה את הפאקט הזה של העובדה הפיזית האיומה הזו אי אפשר לקחת מאיתנו לצערי הרב .בקיבוץ שלי בשכבת הגיל הקטנה שלנו איבדנו מתוך 14 בנים ובנות 4 בנים משנת 1973 כך שאם המדינה שלנו חייבת משהוא לקיבוצים חוץ מזה שאנחנו הקיבוצים היקמנו את המדינה הזו ובלעדינו לא היה את מה שיש חוץ מהעובדה הזו אנחנו חוד החנית של ישראל היפה

    IP: 79.176.18.65 דווח על תגובה זו

  • 110.

    הכניסו להם לראש שהם גזע מנדרינים מהפכני שמגיע לו הכל.הם היו אפיזודה (ל''ת)

    שהתאימה לזמן קצר.והפכו חומרנים יותר מהעירוניים, 10/04/13 10:06


    IP: 46.117.179.99 דווח על תגובה זו

  • 109.

    צודק הבחור כול מילה בסלע

    מאיר עלמני, 10/04/13 10:05

    מספיק סבלו ממיכם המיזרחים מקום המדינה עם מפאי הגזענית והאפליה .כשחלקו שני חצאי ימי עבודה בשבוע והפקידים והמנהלים הלבנים עם משכורות חודשיות קבועות.שדדתם את המדינה מספיק הגיע זמן לתרדמת .

    IP: 109.186.156.137 דווח על תגובה זו

  • 108.

    לא עובדים ולא נעליים. כל העובדים בקיבוצים הם תאילנדים (ל''ת)

    חתיכה משיינקין ת''א, 10/04/13 10:05


    IP: 79.179.224.129 דווח על תגובה זו

  • 107.

    בגין צדק והגדיר אותם מדוייק לגמרי.הם מפונקים ודרשנים וחצופים.מדוע אגב (ל''ת)

    כיום חלקם בצבא לא גדול מחלקם באוכלוסיה?, 10/04/13 10:03


    IP: 46.117.179.99 דווח על תגובה זו

    • המיליונרים עם הבריכות שחיים על חשבון כל העם (ל''ת)

      בגין, 10/04/13 11:22


      IP: 84.94.121.186 דווח על תגובה זו

  • 106.

    הקיבוצים גנבים ושקרנים, אנחנו משלמים על ק"ג בשר פי שלוש בגללם (ל''ת)

    חתיכה משיינקין ת''א, 10/04/13 10:02


    IP: 79.179.224.129 דווח על תגובה זו

  • 105.

    מר ברושי: על מוקי צור שמעת???

    מאיר, 10/04/13 10:02

    באחד הראיונות עמו כמזכ'ל התנועה הקיבוצית בזמנו נשאל: למה אחוז בני הקיבוצים ביחידות הקרביות והקצונה בצה'ל ירד???
    תשובתו היית: הנוער שלנו חשב שאם העם בחר במפלגה של בגין לנהל את המדינה, אז הם כבר לא רואים את השרות בצבא כשליחות (לא ציטוט מדוייק, אבל זה היה המסר)
    ובהמשך לרוח דבריך: מה מגיע לחרדים שבמשך 2000 שנה שמרו על הגחלת שאיפשרה לקומץ יהודים לא כל כך דתיים, לראות בציון מולדתם, שלמען קיומה ובטחונה לא רק קיבוצניקים הקריבו את חייהם????????

    IP: 77.125.139.33 דווח על תגובה זו

  • 104.

    הקיבוצים הם סקטור מופלה לטובה ומועדף בשל הלובי החזק שהיה להם.לא מגיע (ל''ת)

    להם יותר מכל אזרח אחר במדינה שלא מקבל אדמות חינם, 10/04/13 10:01


    IP: 46.117.179.99 דווח על תגובה זו

  • 103.

    דבריו של ברושי

    פרידה דראי, 10/04/13 09:59

    שלום דברי ברושי נכונים מאד מי שמכיר את ההסטוריה לא היה מגיב כפי שהגיב התגובות הן אלו שמעוררות חמת זעם איזו שנאה עיוורת אני לפעמים מתביישת להיות חלק מזה תודה לאל שהחלק הזה הוא שולי רוב העם יודע להעריך את מה שעשתה התנועה הקיבוצית בכל שנותיה יעידו עשרות אלפי חניכי עליית הנוער שבאו מכל הארץ להתחנך בקיבוצים בשנות החמישים וגם אני בתוכם . אנשים יקרים תלמדו להקשיב לזולתכם לא צריכים תמיד להתלאם. תודה

    IP: 82.166.247.130 דווח על תגובה זו

  • 102.

    השימוש בנופלים בזוי ולא ראוי-הטענה לאפליה נגד הקיבוצים מופרכת ומקוממת.

    ישראלי, 10/04/13 09:58

    אין לפגוע בכבודם של כל הנופלים במערכות ישראל ולערב אותם בפוליטיקה בזויה ואינטרסנטית. התנועה הקיבוצית קיבלה מהמדינה תמורה נכבדה לתרומתה. יש ציבורים שלמים שתרמו מסרו ומוסרים את חייהם, ונזנחו לאנחות. ילדי עיירות הפיתוח והפריפריה מהווים היום את עיקר הכוח הלוחם בגדודים הרגילים- גדודים שנושאים במרבית נטל הבט"ש. להם אין בית קרקע, אין זכות לקבל חלקת אדמה בעתיד לבניית בית כ"בנים ממשיכים", ומקומם באתוס הציוני זניח. אם הוריהם שגרים בדיור ציבורי לא ישלמו את דמי השכירות החודשיים, הם יזרקו מבתיהם. איתם איש לא ינהל מו"מ לפיצוי שהמדינה צריכה לתת להם על השבת הדירה לחזקת המדינה, כפי שמנוהל עם הקיבוצים על השבת קרקעות המדינה לידי המדינה. כעירוניים אין להם זכות לקבל קרקע או דירה בעיר מגוריהם כ"בנים ממשיכים".
    טול קורה מבין עיניך ומלא פיך מים. אל תבזה את זכר הנופלים הקדושים כדי לקדם מטרות אינטרסנטיות בזויות ולא צודקות, בצורה דמגוגית.

    IP: 213.57.78.218 דווח על תגובה זו

  • 101.

    ובשל כך נדרשו העירוניים לכסות את כספי ההימורים של הקיבוצים ולחלק את (ל''ת)

    אדמות המדינה לסקטור המועדף הזה, 10/04/13 09:57


    IP: 46.117.179.99 דווח על תגובה זו

  • 100.

    והאם מי שמסרו נפשם והתגוררו בתל אביב זכאים לבתים חינם וקרקעות אין כסף? (ל''ת)

    החוצפה הקיבוצית פשוט מעצבנת, 10/04/13 09:55


    IP: 46.117.179.99 דווח על תגובה זו

  • 99.

    שהקיבוצניקים ישלמו חשמל ומים כמוני-נתחיל להתחשבן.. (ל''ת)

    הבזבוז בלתי נתפס-חסרי אחריות ובזבזני משאבי המדינה, 10/04/13 09:50


    IP: 84.229.26.28 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל82

      פרידה דראי, 10/04/13 10:04

      שלום יקירי איני יודעת מאין שאבת את זה אנחנו משלמים חשמל ומים ואת כל המיסים המוניציפלים בכל חודש בדיוק כמוך יש לי את כל הקבלות אז תבדוק את הדברים לפני שאתה מזדעק

      IP: 82.166.247.130 דווח על תגובה זו

  • 98.

    מי שמעביר קרקעות לאום לידיים ערביות זו הממשלה, ראה תוכנית בגין למסירת (ל''ת)

    גוטע, 10/04/13 09:45


    IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

  • 97.

    "מופלים לרעה"???הלוואי ולי היו מוחקים שקל מהחוב שלי ולא מיליארדים.. (ל''ת)

    קיבלתם די והותר כשהחונטה הייתה בשלטון-די לעלוקיות., 10/04/13 09:45


    IP: 84.229.26.28 דווח על תגובה זו

  • 96.

    אני מכיר אישית את התימנים הנחמדים שבנו את המדינה כולל בתי הקיבוצניקים (ל''ת)

    אז פתסיקו לבלבל במוח עם בוני המדינה המזוייפים, 10/04/13 09:44


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 95.

    אני אומא לכם העם הזה חייב עוד מלחמה אחרת יאכלו פה אחד את השני (ל''ת)

    Zig-Zag, 10/04/13 09:42


    IP: 123.243.58.235 דווח על תגובה זו

  • 94.

    ברושי ברושי אתם כבר שדדתם מעל ומעבר על חשבון מחיר הדמים (ל''ת)

    שתיתם את דמה של המדינה ומצצתם את לשדה, 10/04/13 09:42


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 93.

    22,293 מספר חללי צהל עד היום לעומת 3000 בקיבוצים (ל''ת)

    והם לא מבקשים דבר רק תפסיק לנצל אותם, 10/04/13 09:39


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 92.

    חבל, סתם יוצר פלגנות

    עמית, 10/04/13 09:38

    הגיע הזמן לבטל את הביטוי "מגיע לי". ריקי כהן מחדרה לא אשמה שהיא לא נולדה בקיבוץ, היא לא צריכה עכשיו לממן את הקיבוצים בגלל שהיו ביניהם יותר נופלים. גם בין המתנחלים יש הרבה מאוד נופלים, זה אומר שמר ברושי תומך בפרויקט ההתנחלויות? אני מניח שלא... אז די עם הפלגנות, לכולם מגיע יחס שווה מהמדינה והגיע הזמן להפסיק עם הסקטוריאליות ועם ה"מגיע לי", כי זה תמיד בא על חשבון מישהו אחר שגם לו מגיע.

    IP: 193.43.245.250 דווח על תגובה זו

  • 91.

    כואב הלב באמת כמה חללים נפלו לנו במלחמות ישראל בנינו כולם

    נכון, 10/04/13 09:33

    לשאלה למי מבין החללים מגיע יותר הענה כך תתבישו!!!,אבל אין ספק שלמשפחות החללים ישנן זכויות יותר מכלל האוכלוסיה,אבל לבוא ביודעין ולדרוש הון ממון תמורת דם זו חוצפה !קיבוצים הרי ידועים כילדים מועדפים לממשלות ישראל בעבר אפילו נימחקו חובת בגדלים לאין שיעור "

    IP: 123.243.58.235 דווח על תגובה זו

  • 90.

    הקיבוצים הם הגנבים הכי גדולים במדינה (ל''ת)

    פרה חולבת, 10/04/13 09:29


    IP: 79.182.13.88 דווח על תגובה זו

  • 89.

    סבת השנאה

    אל תבליגו יותר -עת לפעול, 10/04/13 09:29

    העם היהודי השקיע בקרקעות והעביר אותם לקיבוצים לעיבוד יהודי, היום הקיבוצים מעבירים קרקעות לעיבוד ערבי באופן בלתי חוקי ולכן יש להלאים אותם כמה שיותר מוקדם.
    ולהחזיר לעם היהודי.

    הסדר הקיבוצים פושטי הרגל בגלל ההפסדים שלהם בבורסה מהווה פשע נגד העם היהודי ונגד מדינת ישראל, מעל עשרה מיליארד עלה ההסדר הזה, כולל הפשרת קרעות מסיבית וכולל פשעים של שימוש לא חוקי באדמות למטרות מסחר (געש) ותעשייה (שאין עליה מיסים כחוק)

    לכן התגובות הקשות של מי שנמאס להם להיות הפריארים של הקיבוצניקים שבנוסף לשודים הם מתייצבים בחזית הארגונים שונאי ישראל

    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

    • מי שמעביר קרקעות לאום לידיים ערביות זו הממשלה, ראה תוכנית בגין למסירת

      הפוך גוטע, עפוך, 10/04/13 09:42

      הנגב לבדואים!!!!

      IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

  • 88.

    קרקע שלא תעובד לעבור לידיים ערביות, צפונבונים ומקופחים, זה רצונכם? (ל''ת)

    ציון, 10/04/13 09:26


    IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

    • לידי התיישבים האמיתיים ביהודה ושומרון (ל''ת)

      לא בידי הבוגדנים מהקיבוצים, 10/04/13 09:28


      IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 87.

    איך אדמות חקלאיות בגעש הפכו למרכז קניות העובד לא חוקית בשבת ?? (ל''ת)

    גנבים משומדים, 10/04/13 09:24


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 86.

    כשהקיבוץ היה קיבוץ היה מגיע לכם

    א, 10/04/13 09:24

    היום רוב הקיבוצים מופרטים ואתם בתוככם דורסים אחד את השני ובדרך דורסים ע"י כול מיני תרגילים חשבוניים ואחרים (חוקים שנחקקו בעזרת הלובי החקלאי) את משלם המסים הישראלי המצוי אז לא מגיע לכם כלום מעבר לאזרח מין השורה

    IP: 82.166.57.2 דווח על תגובה זו

  • 85.

    עם ישראל יודע שאתם גנבים שודדים ברושי, עדיף שתחזור למחילה שלך (ל''ת)

    עד כאן, מהיום תשלמו על מעשיכם בריבית דריבית, 10/04/13 09:23


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 84.

    מי נתן אישור להקים מרכז קניות על אדמה חקלאית

    חוצות שפיים, 10/04/13 09:23

    שיבדקו איזה מענקים קיבלו על הרחבת המפעל אבל בסוף לא היה צריך אז עשו שינוי יעוד....וזה הפך למרכז משרדים/קניות/השכרות.

    IP: 37.142.157.201 דווח על תגובה זו

  • 83.

    הקיבוצים הם הנטל הגדול ביותר על שכבות הבינים, יותר מהערבים והחרדים יחד (ל''ת)

    חתיכה משיינקין ת''א, 10/04/13 09:21


    IP: 79.179.224.129 דווח על תגובה זו

  • 82.

    ממשלה שמתעללת בניצולי שואה, מתנכלת לזקנים ומגנה על בטלנים. מה הפליאה? (ל''ת)

    ראה איפהאתה חיי ישראל אבדה לשמאל קיצוני וגנבה דתית, 10/04/13 09:17


    IP: 190.96.64.234 דווח על תגובה זו

  • 81.

    ינון אשכנזי, אב שכול, אח שכול ואדם אציל לתפארת מדינת ישראל. (ל''ת)

    ליאורה ורדי, 10/04/13 09:15


    IP: 212.143.125.228 דווח על תגובה זו

  • 80.

    בקיבוץ אחד קטן ומושתן יש יותר כאלה שנהרגו בקרב ממש מבכל המקומות (ל''ת)

    של ימניים דתיים וחרדים=נתון שניתן לבדוק!!!, 10/04/13 09:15


    IP: 79.177.146.68 דווח על תגובה זו

    • לא נכון הכל שקרים תבדוק בטבריה נהרגו 171 איש בבית זרע 7 (ל''ת)

      תפסיק לברבר במוח, 10/04/13 09:16


      IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 79.

    די נמאס!

    איתי, 10/04/13 09:15

    רק במדינת ישראל יש את כל התתי קבוצות הללו.
    מתנחלים ,קיבוצים וכ"ו.מספיק כבר עם התתי קבוצות זה גורם לתת רמה.כמו האיש הנכבד שבכתבה.אז מה אם נהרגו הרבה מהקיבוצים אז מגיע להם את המדינה?ובכל הקרבות שרשומות למעלה נלחמו שכם אל שכם,דתיים חילונים וחרדים!!!אז מספיק עם השנאת חינם הזו,

    IP: 46.116.127.39 דווח על תגובה זו

    • לא נכון

      רן, 10/04/13 10:46

      ממש לא לחמו שכם אל שכם,דתיים וחרדים!!!
      במלחמת השחרור?.אל תסלף את ההיסטוריה!!!

      IP: 81.218.225.114 דווח על תגובה זו

  • 78.

    הקיבוצים הם שהפכו את פיסת הקרקע הזו למדינה והם הובילו את (ל''ת)

    הפיכת צהל לצבא שמגן על העם והמדינה=עובדות, 10/04/13 09:13


    IP: 79.177.146.68 דווח על תגובה זו

    • לא הפכו ולא בטיח העולים המסכנים והעבדים של הקיבוצים בנו את המדינה (ל''ת)

      וגם את הבתים של הקיבוצניקים, 10/04/13 09:15


      IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

    • לא צריך לשתכב את ההיסטוריה - הם גנבו את האדמות הטובות

      רון, 10/04/13 09:20

      והפכו אותם לפרה חולבת של המדינה !!

      הפיכת צה"ל ???? - את כל הקורסים הכי טובים בצה"ל הם גנבו - קורסי הטיס והסיירות המובחרות כולם של הקיבוצים - בקומבינה אחת גדולה !!!

      לא ראיתי בני קיבוץ בתותחנים או ביחידות מעפנות - רק את הקצפת, רק לחלוב את המדינה ואת המשאבים שלה !

      מי שהפך את המדינה הזאת למדינה - הם הפולעים השחורים שבנו כבישים וחצבו בגב ההר - ואלו ממש ממש לא הקיבוצים המפונקים עם האספרסו!

      אנחנו עוד חיים כדי לספר מה הם עשו - לא לשכתב את ההיסטוריה כל עוד אנחנו חיים !

      IP: 62.159.77.167 דווח על תגובה זו

  • 77.

    חלבתם את המדינה - הרבה יותר מחלקכם באוכלוסיה !!!!!

    חלבתם את המדינה - הרבה יותר מחלקכם באוכלוסיה !!!!, 10/04/13 09:11

    מר ברושי , גילה ביום ג', כי לטיל אשר הצפון קוריאנים מאיימים לשגר ביום ד' 10.4, יש טווח של 5,600 ק"מ, ולדבריו הוא איננו מסוגל לפגוע במטרות בתוך ארה"ב, כולל הוואי. בהופיעו בפני הסנט בוושינגטון, אמר ברושי , כי ארה"ב לא תיירט אוטומטית כל טיל צפון-קוריאני, אלא אם יתברר כי הטיל עומד לפגוע בקיבוצים או בבעלי בתאיילנדים שלו.
    ברושי , לא אמר מילה על כך כיצד אגודת הקיבוצים תגיב, אם לא טריטוריה קיבוצית תפגע, אלא מטע בננות או הארון
    של הוויאגרה שלו.....!

    IP: 84.108.132.166 דווח על תגובה זו

  • 76.

    הקיבוצים הם שהפכו את צהל לצבא מוביל לא האצל לא החרדים ולא יתר (ל''ת)

    הימניים=את זה ניתן לבדוק!!, 10/04/13 09:10


    IP: 79.177.146.68 דווח על תגובה זו

    • בקיבוצים נוצרה חקלאות תעשיה ותרבות לתפארת העולם.תרומתם (ל''ת)

      לעם ולמדינה פי 1000ממספרם ., 10/04/13 09:11


      IP: 79.177.146.68 דווח על תגובה זו

  • 75.

    כבוד גדול

    ציון שמאי, 10/04/13 09:09

    אני ציון שמאי,מצהיר בזאת על אהבתי והערכתי
    לאנשי הקיבוצנקים על מסירות ואהבת הארץ אני
    יכול להעיד על כך מאז שנקלטתי כילד היום אני בן 74 כל אשר ספגתי בקיבוץ ,ערכים ואהבת
    האדם והמולדת ילוו אותי כל חיי היום אני סבא
    ל,14 נכדים,חינכתי את ארבע ילדיי בחינוך שספגתי בילדותי בקיבוץ .בברכה שמאי ציון.

    IP: 87.68.161.65 דווח על תגובה זו

  • 74.

    הם אכן תרמו המון למדינה - אבל גם קיבלו המון!!

    eli, 10/04/13 09:09

    קרקעות חינם.
    מכסים גבוהים נגד יבוא שמתחרה בתוצרת שלהם.
    מחילת חובות של מיליארדים.

    ביום שבו הם יתמכו במתן כספים להתנחלויות בגלל שבהתנחלויות יש המון קרביים - נדע שהם דוברי אמת.

    IP: 147.237.70.107 דווח על תגובה זו

  • 73.

    ///הקיבוצים הם שהפכו את פיסת הקרקע הזו למדינה=לא האצל לא הדתיים// (ל''ת)

    //לא השסניקים ולא חברי מרכז הליכוד//, 10/04/13 09:07


    IP: 79.177.146.68 דווח על תגובה זו

    • ((בקיבוץ אחד נפלו יותר בקרב מכל מיני המינים של פטריוטים ימניים מזויפים (ל''ת)

      ((בני הקיבוצים הם שהפכו את צהל לצבא מוביל)), 10/04/13 09:09


      IP: 79.177.146.68 דווח על תגובה זו

  • 72.

    כמה שנאה

    ג, 10/04/13 09:06

    90 אחוז מהטוקבקיסטים פה הם בושה לאנושות. כמה שנאה. כמה חוסר כבוד זה כלפי זה. מביך.

    IP: 79.180.0.83 דווח על תגובה זו

    • בזמן שאתה מברבר על נימוסים והליכות אתם ממשיכים לשדוד אותנו

      זה כבר לא עובד עלינו, 10/04/13 09:14

      אתם מקבלים קרקעות במליוני שקלים לטובת בנייה בגלל צבע העור שלכם...קרקעות מדינה שמיועדות לחקלאות פתאום הופכות לפארק הייטק ואזורי מסחר שלא לדבר על "בנים ממשיכים".
      זה נראה לכם הוגן שילד שלא למד ועישן סמים רוב ילדותו יזכה לקרקעות במליונים מהמדינה בגלל צבע העור של הוריו? תראו מה קורה בקיבוץ יקום- "בנים ממשיכים" מקבלים קרקע של 500 מ"ר ב-80 אלף שקל לבניה. קרקע בבעלות מנהל מקרקעי ישראל. למה אני לא יכול לקבל? אגב צבע עורי לבן...אבל אני לא שייך לקליקה הנכונה. אליעזר פישמן לקחת קרקעות חקלאיות מהקיבוץ וכדרך פלא הן הופשרו לבניית פארק הייטק שמגלגל עשות מליונים כל חודש.
      תפסיקו לבכות. זה "הפוך על הפוך". אתם בעצם עושקי המדינה. אם אתם חושבים שמגיע לכם לקבל מהמדינה כי בניכם נפלו ואם זאת הסיבה שאתם שולחים את בניכם לצבא- הייתי מציע לכם לא לשלוח אותם. אני גר בת"א וגם הורי והייתי ביחידה קרבית 5 שנים. ולא קיבלתי כלום מהמדינה חוץ ממיסים ומיסים.
      אחת הכתבות הכי מרגיזות שראיתי.

      IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

      • גנבים פולנים באיצטלל'ה של קיבוצניקים....

        דני אברג'יל / הרברט (לונדון), 10/04/13 09:18

        מר ברושי , גילה ביום ג', כי לטיל אשר הצפון קוריאנים מאיימים לשגר ביום ד' 10.4, יש טווח של 5,600 ק"מ, ולדבריו הוא איננו מסוגל לפגוע במטרות בתוך הקיבוצים, כולל גבעת ברנר. בהופיעו בפני ראשי המוסד לשעבר, אמר ברושי , כי אגודת הקיבוצים לא תיירט אוטומטית כל טיל צפון-קוריאני, אלא אם יתברר כי הטיל עומד לפגוע בקיבוצים או בנתינים התאיילנדים שלו.
        ברושי , לא אמר מילה על כך כיצד אגודת הקיבוצים תגיב, אם לא טריטוריה קיבוצית תפגע, אלא מטע בננות או ארון
        הוויאגרה שלו.....!

        IP: 84.108.132.166 דווח על תגובה זו

      • אוי, יצאת חומוס. אני מב"ש. לא קיבוצניק בכלל

        ג, 10/04/13 09:23

        סתם מחליא אותי השיח של תושבי המדינה הזו.

        IP: 79.180.0.83 דווח על תגובה זו

        • אותי מחליא השודים האמיתיים לא השיח העקר (ל''ת)

          להלאים את האדמות היום, 10/04/13 09:26


          IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

    • כשיגנבו לך את המדינה - תדבר על חוסר כבוד !

      רון, 10/04/13 09:21

      איפה הפנקס האדום שלך ???? אני רוצה לראות !!

      IP: 62.159.77.167 דווח על תגובה זו

      • די

        מיני, 10/04/13 10:16

        לא מבין מדוע הלובי והתקשורת ממישכה להתבכיין לגבי יוצא שואה.מנתונים בממוצע כול אחד מהביטוח לאומי כ50 אלף לשנה וזה בסדר למי שאינו יכול להתקים יש כללים מי לא יכול להתקים וזה לא חל עליהם,הם היום זקנים בני 85 חשבון מראה שהגיעו צעירים ושתכרו יפה.למה עוד יש לנו את מי לשלם

        IP: 109.186.156.137 דווח על תגובה זו

    • ידידי, זה לא 90% מהמגיבים, זה 90% מתושבי המדינה.

      “Hell is empty and all the devils are here.”, 10/04/13 09:21

      * ציטטה של ויליאם שקספיר

      IP: 79.177.156.172 דווח על תגובה זו

  • 71.

    חצופים ופרזיטים שלא רוצים לעבוד קשה מדיי!!! עם החובות שהמדינה כיסתה (ל''ת)

    להם עם השנים, אפשר היה לפתור את כל תחלואיי המדינה!, 10/04/13 09:06


    IP: 84.229.31.83 דווח על תגובה זו

  • 70.

    חלבתם את המדינה - הרבה יותר מחלקכם באוכלוסיה !!!!!

    רון, 10/04/13 09:04

    איפה החובות שנמחקו - איפה הקומבינות ??? איזה אנשים כפויי טובה !

    IP: 93.172.164.161 דווח על תגובה זו

  • 69.

    אם המפתח לחלוקת הקרקעות במדינה היא כמות הדם שנשפכה

    נאפו, 10/04/13 09:03

    אז יש קבוצות באוכלוסייה שזכאיות לקבל הרבה מעבר למה שיש להן היום.

    IP: 62.90.95.180 דווח על תגובה זו

  • 68.

    ₪₪הקיבוצים הפכו את המקום הזה למדינה לא האצל לא השסניקים ולא הדתיים₪₪ (ל''ת)

    ((עד היום בירושלים30%מתגיסים ובקיבוצים99%)), 10/04/13 09:02


    IP: 79.177.146.68 דווח על תגובה זו

    • (((בקרבות האמיתיים לא בתאונות דרכים ובנפקדויות בני הקיבוצים הם שהפכו)) (ל''ת)

      ((את צהל לצבא שמאפשר קיום מדינה יהודית)), 10/04/13 09:04


      IP: 79.177.146.68 דווח על תגובה זו

  • 67.

    הקיבוצים הם הנטל הגדול ביותר על שכבות הבינים, יותר מהערבים והחרדים יחד (ל''ת)

    חתיכה משיינקין ת''א, 10/04/13 09:00


    IP: 79.179.224.129 דווח על תגובה זו

  • 66.

    פרזיטים חצופים ! לקחו את רוב כספי השילומים,מחקו להם חובות של מילארדים

    לאחר שקיבלו הטבות רבות המדינה, קיבלו ללא שום, 10/04/13 08:59

    הצדקה קרקעות יקרות מאוד חינם (לאחר ששילמו מחירים מגוחחים של דמי חכירה, בסדר גודל של משפחה אחת בעיר עבור קיבוץ שלם), וכעת לאחר שויתרו על כל ה"ערכים" והפכו לקפיטליסטים חזיריים יש להם עוד דרישות..!

    ככה זה בני הגזע הלבנבן, מתבכיינים וסומכים על החזרזיר האח לפיד שיעזור לבני הגזע ה"נכון".

    IP: 77.127.188.199 דווח על תגובה זו

  • 65.

    פשוט להנות מהימנים הדפוקים מייללים, תמשיכו ליילל ולנבוח, אנחנו נמשיך

    צדוק, 10/04/13 08:59

    לבנות המדינה

    IP: 109.226.41.252 דווח על תגובה זו

  • 64.

    לפני כל עלייה סמיסוי יש להתחיל לגבות מס מהקיבוצים שלא שילמו עד היום (ל''ת)

    לתשומת לב לפיד, 10/04/13 08:57


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 63.

    לבטל את כל הגנות המכס על מפעלי התעשייה הקיבוצית והמחירים יירדו (ל''ת)

    אתם משלמים מס עקיף במחיר, 10/04/13 08:56


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 62.

    הקיבוצניקים הם הבזויים שבאדם יותר גרועים מהערבים גזלנים שקרנים (ל''ת)

    קיבוצניקים התעללו בסבא שלי, 10/04/13 08:55


    IP: 79.182.13.88 דווח על תגובה זו

  • 61.

    להעביר מידע על קיבוצים שהעבירו אדמות לעיבוד ערבי למינל מקרקעי ישראל (ל''ת)

    שהם ייתבעו את האדמות חזרה, 10/04/13 08:55


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

    • לא הבנת, הפקידים הבכירים במדינה רוצים להעביר את קרקע הלאום לידיים ערבי

      ציון, 10/04/13 08:57

      הם מיישמים את משנתה של הקרן החדשה שלמדה את לימודיהם בחו"ל ובוגריה מאיישים את מערכת המשפט

      IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

      • אל תבלבל במוח הקיבוצים מעבירים אדמול לעיבוד ערבי (ל''ת)

        אפשר לתת אדמות ליוצאי צבא לעיבוד, 10/04/13 08:58


        IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

        • לך פעם לישיבה של ועדות התכנון ותראה איך מעבירים קרקעות לאום לערבים

          הפוך גוטע, הפוך, 10/04/13 09:12

          הדרך היחידה לנסות למנוע זאת היא עיבוד חקלאי וגם זה לא תמיד עוזר

          IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

  • 60.

    כבר אבותיהם בגדן במדינת ישראל עבור שמש העמים סטאלין (ל''ת)

    היום הם בוגדים עם האוייב הערבי, 10/04/13 08:54


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 59.

    להלאים את אדמות הלאום שהועברו לעיבוד יהודי בקיבוץ אבל מעובדים עי ערבים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר -עת לפעול, 10/04/13 08:53


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 58.

    במספרים מוחלטים יש הרבה יותר נופלים מעיירות הפתוח מאשר בקיבוצים (ל''ת)

    תפסיקו לבלבל במוח, 10/04/13 08:52


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 57.

    גזל הקיבוצים לא ישכח! (ל''ת)

    דוד, 10/04/13 08:50


    IP: 84.108.140.148 דווח על תגובה זו

  • 56.

    ברושי, ברצינות, עזוב את זה,

    גילברט, 10/04/13 08:48

    ברושי, ברצינות, עזוב את זה,
    בצער אני כותב לך, וכמו שאומרים, מדינה שלא מכירה את ההיסטוריה שלה הרי שאין לה עתיד.
    אין לך באמת עם מי לדבר, המדינה השתנתה ולא לטובה, זירעי הרשע טמונים בהר הרצל, והוא ברוך השם גידל מיליוני צאצאים שהשינאה היא משנתם העיקרית. אפילו שר ביטחון אחד קיבוצניק (אופססס עכשיו כבר שניים) שילבו ידיים עם.....
    אבל למה כי נלין, גם לתנועה הקיבוצית, יש תרומה לא קטנה בדבר, גם אצלכם כבר כמעט כל אחד לעצמו וטובתו. רק לפני כמה שבועות נחשפתי איך בקיבוץ אחד בצפון מתעללים באישה בת 85, ממקימות הקיבוץ, לוחמת פלמ"ח, סתם ככה, כי אפשר. מר ברושי, עזוב את זה, עסוק בחינוך, במוסר, בטיפוח הנהגה חדשה, שלח את בניך לקורס קצינים, כי מרבית הקצינים בצה"ל הם כבר דתיים, שמונחי רבנים הם. מר ברושי , קח שני צעדים אחורה ותיבנה את התנועה הקיבוצית להוביל מחדש ולא להיות עוד מגזר יללן בחברה הישראלית השסועה.

    IP: 79.177.156.172 דווח על תגובה זו

  • 55.

    הקינאה בקיבוצים מעבירה אנשים על דעתם. ובלי קשר ברושי, לא העיפרון הכי

    חדווה, 10/04/13 08:47

    מחודד בקלמר. אבל איזה תגובות איזה שינאה. רוב הקיבוצניקים אנשי עמל שקמים לעבודתם ומפרנסים בכבוד. משפ' עופר, נמרודי, דנקנר, פישמן, תשובה, קיבלו מהמדינה הרבה יותר. לא שמענו אנשי עירות פיתוח, דורשים את קיפוחם למולם, למה?

    IP: 188.120.143.101 דווח על תגובה זו

    • הקיבוצים עשקו את אדמות המדינה! (ל''ת)

      יונה, 10/04/13 08:50


      IP: 84.108.140.148 דווח על תגובה זו

    • כי התגובות כאן ממומנות ע"י הקרן החדשה שמטרתה היא חיסול ההתיישבות

      גלילה, 10/04/13 08:52

      והחלשת צה"ל כי כך תאבד ישראל את זהותה הציונית יהודית

      IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

  • 54.

    הקיבוצים הם הנטל הגדול ביתר על שכבות הביניים, יותר מהערבים והחרדים יחד (ל''ת)

    חתיכה משיינקין ת''א, 10/04/13 08:47


    IP: 79.179.224.129 דווח על תגובה זו

    • הנטל הגגדול ביותר הם הבטלנים שיושבים בבתי קפה, לא עובדים לא מתגייסים

      ציון, 10/04/13 08:55

      וכותבים טוקבקים בתשלום עבור הקרן החשדה

      IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

  • 53.

    נקבלים בדיוק לפי התקן (ל''ת)

    קלאודיו מהנוי, 10/04/13 08:47


    IP: 95.35.63.36 דווח על תגובה זו

  • 52.

    נקבלים בדיוק לפי התקן (ל''ת)

    קלאודיו מהנוי, 10/04/13 08:47


    IP: 95.35.63.36 דווח על תגובה זו

  • 51.

    לכל הימנים האנלפבתים, תמשיכו לנבוח, זה מה שאתם יודעים (ל''ת)

    צדוק, 10/04/13 08:46


    IP: 109.226.41.252 דווח על תגובה זו

    • היללה האמיתית תהיה שלך בקרוב מאוד - החגיגה נגמרה (ל''ת)

      בקרוב יטפלו בכם עד לפשיטת רגל, 10/04/13 08:49


      IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 50.

    הבעיה היחידה של אנשי התנועה הקיבוצית הייתה שהם הצביעו בהמוניים מבלי

    פקק תנועה , 10/04/13 08:45

    לדעת מה הם עושיםלמיפלגת מפאי העליזה עד שנת 77 ועבור מה שבא אחר כך

    IP: 132.68.4.115 דווח על תגובה זו

  • 49.

    למכור את הקיבוצים פושטי הרגל למרבה במחיר בהוצאה לפועל (ל''ת)

    אל תבליגו יותר -עת לפעול, 10/04/13 08:44


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

    • ולתת את הכסף למקופחים, שישמשיכו לשחק שש בש בבתי קפה

      ואת האדמה לתת לבדואים, 10/04/13 08:46

      אנחנו לא נבוא מת''א לעבוד בשמש בנגב או בגליל

      IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

  • 48.

    יש ליבש את הקיבוצים - להוריד את המכסים על בשר מיובא, די לניצול העם (ל''ת)

    חתיכה משיינקין ת''א, 10/04/13 08:43


    IP: 79.179.224.129 דווח על תגובה זו

    • יש יבש את החקלאות, ליבא את כל התוצרת החקלאית ואת האדמה לתת לבדואים (ל''ת)

      הקרן החדשה לישראל, 10/04/13 08:45


      IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

    • מסכים! הקיבוצים עשקו מדי את העם הזה, גם בכפר שלם לצערי יש נופלים. (ל''ת)

      יונה, 10/04/13 08:48


      IP: 84.108.140.148 דווח על תגובה זו

      • אז נפרק את הקיבוצים ואת הקרקעות ניתן למי שירצה כלומר לבדואים (ל''ת)

        ציון, 10/04/13 08:54


        IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

  • 47.

    הם שתו את כל הירושות של חברי הקיבוץ במשך 50 שנה לטובת הקיבוץ (ל''ת)

    ים של דירות בת״א, 10/04/13 08:42


    IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

  • 46.

    שיחזרו למדינה את כל אדמות החקלאות שמהם התפרנסו 70 שנה (ל''ת)

    יואב, 10/04/13 08:39


    IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

  • 45.

    לכל הימנים הרקובים תפוצצו ותחנקו (ל''ת)

    צדוק, 10/04/13 08:38


    IP: 109.226.41.252 דווח על תגובה זו

    • רק שהימין זה הרוב ובקרוב נמכור את הקיבוץ שלך בהוצאה לפועל (ל''ת)

      בקרוב מאוד, 10/04/13 08:41


      IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 44.

    להלאים חזרה את האדמות שניתנו לעיבוד יהודי בקיבוצים המועברות לעיבוד ערב (ל''ת)

    אל תבליגו יותר -עת לפעול, 10/04/13 08:37


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 43.

    יותר קל לשבת בבית קפה בת"א לכתוב טוקבקים במימון הקרן החדשה (ל''ת)

    מאשר לקום בשעה 03:00 לרפת, 10/04/13 08:37


    IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

    • רק תאילנדים קמים ב 3 בבוקר הקיבוצניקים עדיין מבלים (ל''ת)

      אל תהיה תמים, 10/04/13 08:38


      IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

      • גנבים פולנים באיצטלל'ה של קיבוצניקים....

        עמרם דעבול / נימרודי-יוצא מרוקו., 10/04/13 09:16

        מר ברושי , גילה ביום ג', כי לטיל אשר הצפון קוריאנים מאיימים לשגר ביום ד' 10.4, יש טווח של 5,600 ק"מ, ולדבריו הוא איננו מסוגל לפגוע במטרות בתוך הקיבוצים, כולל גבעת ברנר. בהופיעו בפני ראשי המוסד לשעבר, אמר ברושי , כי אגודת הקיבוצים לא תיירט אוטומטית כל טיל צפון-קוריאני, אלא אם יתברר כי הטיל עומד לפגוע בקיבוצים או בנתינים התאיילנדים שלו.
        ברושי , לא אמר מילה על כך כיצד אגודת הקיבוצים תגיב, אם לא טריטוריה קיבוצית תפגע, אלא מטע בננות או הארון
        של הוויאגרה שלו.....!

        IP: 84.108.132.166 דווח על תגובה זו

    • ברפת יש רק תאילנדים שישנים יחד אם הפרות. אף אחד לא קם שם (ל''ת)

      יואב, 10/04/13 08:40


      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

      • הסתה וטעות חמורה, לך תבקר בקיבוץ ותראה אותי קם ב 03:00 (ל''ת)

        ציון, 10/04/13 08:42


        IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

        • ציון איך זה יכול ליהיות ציון שם של קיבוצניק בטח טעות (ל''ת)

          יואב, 10/04/13 08:55


          IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

  • 42.

    ואם כל כך טוב בקיבוצים, למה עם ישראל לא עוזב בהמוניו את בתי הקפה בת"א

    ציון, 10/04/13 08:36

    ומבקש לעבור לקיבוץ??

    IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

    • כי אין כניסה. הם זורקים את הילדים שלהם מהקיבוץ שלו יאכלו מעוגת הכסף (ל''ת)

      יואב, 10/04/13 08:38


      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

      • לא מכניסים לקביוץ בטלנים ואנשים שעובדים בטוקבקים של הקרן, צריך להראות

        אי אפשר לעשות מנגל על הדשא, 10/04/13 08:44

        יכולת השתכרות מוכחת, נכונות לגור בפריפריה ויכולת השתלבות במרקם חברתי

        IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

    • מה קרה לך??

      יעלה, 10/04/13 10:16

      מה קרה לך? לשבת באיזה חור בצפון או בעין גדי?? הלו?? איך נעשה סרטים מופלצים על מלצרים רגישים שיהיו פעם יוצרי קולנוע מדהימים וישמיצו את המדינה? איך נערוך סרטי וידאו חסרי תוחלת? איך נצרוך "תרבות". אנחנו? לעבוד בעבודה יצרנית/חלקאית? נו, די איתך..

      IP: 84.111.75.154 דווח על תגובה זו

  • 41.

    איך אומרים אצלנו באידייש " לך חפש מי ינענע אותך" (ל''ת)

    חתיכה משיינקין ת''א, 10/04/13 08:36


    IP: 79.179.224.129 דווח על תגובה זו

  • 40.

    אתם גנבים נאלחים ברושי , ושודדים את אדמות היהודים בארץ (ל''ת)

    להלאים מייד את האדמות, 10/04/13 08:35


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 39.

    לא עובדים ולא נעליים. כל העובדים בקיבוצים הם תאילנדים (ל''ת)

    חתיכה משיינקין ת''א, 10/04/13 08:34


    IP: 79.179.224.129 דווח על תגובה זו

  • 38.

    עוות היסטורי

    חקלאי, 10/04/13 08:33

    אינני מזלזל בתרומתה של התנועה הקיבוצית לבניין הארץ ולהגנה עליה, אך ראוי לבדוק את האמת. ראשית ההתיישבות בישראל הייתה של המושבות, אשר קמו ע"י היוזמה הפרטית שלושים שנה לפני שהוקמה הקבוצה הראשונה. המושבות סימנו את גבולות הארץ ונתנו את חלקן להגנה ולבניית הארץ לא פחות מן הקיבוצים ואולי אף יותר. בעוד שהקיבוצים קיבלו אדמת לאום וזרימה בלתי פוסקת של כספי העם היהודי - הרי שהמושבות לא קיבלו דבר (למעט תמיכת הברון שהיא נושא בעייתי כשלעצמו). מדיניות זו של אפליית הסקטור הפרטי נמשכה גם אחרי הקמת המדינה, ונציגי הקיבוצים היו דומיננטיים במימסד הסוציאליסטי אשר שלט כאן עד 1977.

    רק עשורים האחרונים חל שינוי בסדרי העדיפות והקיבוצים , אשר סבלו מקשיים, אשר הפכו לפחות חלוציים וכבר לא זכו להזרמת מיליארדים חזרו למימדיהם האמיתיים.

    IP: 77.125.140.208 דווח על תגובה זו

  • 37.

    אפילו את ברכות השחייה שלכם לא שילמתם (אבח סגרתם אותם לשכנים העניים) (ל''ת)

    נאלחים, 10/04/13 08:33


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 36.

    להזכירכם כל המפעלים בקיבוצים הוקמו בהלוואת של מדינת ישראל אפס ריבית (ל''ת)

    יואב, 10/04/13 08:33


    IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

    • אפס החזרת כסף, והכל בפתקים של ספיר מהמפלגה הנכונה (ל''ת)

      גנבים נאלחים, 10/04/13 08:33


      IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 35.

    קיבוץ הולך ונעלם

    אריק, 10/04/13 08:32

    הקיבוצניקים לא צריכים לצעוק " מגיע לי" הם תמיד אמרו את זה בשקט בצורה מתוחכמת יותר בחדרים הממוזגים של אנשי שלומנן.. כעת כשכוחם הפוליטי אבד הם משולים לאותה פרה שמחפשת את מנת החציר שלה...

    IP: 84.94.161.186 דווח על תגובה זו

  • 34.

    תודה ברושי שהעלת את הנושא, עם ישראל רוצה את הכסף והאדמות חזרה (ל''ת)

    גנבים, 10/04/13 08:29


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 33.

    הקיבוצים גנבים ושקרנים, אנחנו משלמים היום על ק"ג בשר פי שלוש בגללם (ל''ת)

    חתיכה משיינקין ת''א, 10/04/13 08:29


    IP: 79.179.224.129 דווח על תגובה זו

  • 32.

    פשיטת הרגל של הקיבוצים עלתה למדינת ישראל יותר מעשרה מיליארד שקל שחסרים (ל''ת)

    הסדר הקיבוצים היה פשע נגד עם ישראל, 10/04/13 08:27


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

    • בוזגלו מדימונה איבד את הבית העבודה וחיו בגלל הפסדי הבורסה (ל''ת)

      לא הקיבוצים הנאלחים, 10/04/13 08:28


      IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

    • וכל הבטלנים שיושבים בבתי קפה ומשחקים שש- בש כי לא מצאו עבודה "מכובדת (ל''ת)

      ויש להם כבוד עולים הרבה יותר, 10/04/13 08:29


      IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

    • דודה שלי גיטה טורצין=(טורציון)מקיבוץ רשפים עם בעלה אברמציק...

      עודד יערי, 10/04/13 17:00

      הצליחו לברוח מהקיבוץ רשפים וגם ילדיהם יורם טורצין=טורציון..ודבורה טורצין=טורציון..רק עם כסף רב שהסתירו משאר חברי הקיבוץ...הם בנו לעצמם בתים יפים בגבעת אבני חחחחחחח

      IP: 82.80.132.162 דווח על תגובה זו

  • 31.

    מחיקת חובות של מליארדים רק לקיבוצים האזרח בת״א נרדף אחרי כל שקל

    יואב, 10/04/13 08:26

    המדינה לאורך 65 שנה מחקה לקיבוצים הלוואות במיליארדים לאזרח הקטן לא נמחק כלום

    IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

    • בזמן שבתל אביביושבים בבתי קפה בקיבוצים עבודים מעלות החמה עד צאת הנשמה (ל''ת)

      ציון, 10/04/13 08:28


      IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

      • והולכים לחדר אוכל ממוזג ובריכת שחיה אולימפית וזה שנת 1970. ויש מתנדבות (ל''ת)

        יואב, 10/04/13 08:31


        IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

      • שקרן בזוי, אין היום קיבוצניק שעובד, מי שמעבד את האדמות זה ערבים (ל''ת)

        שקרן, 10/04/13 08:31


        IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

        • אם לא נותנים אדמות לחקלאי יהודי, בא בדואי ערבי , משתלט עליה בכוח

          קום לעבוד ב 03:00 ברפת, 10/04/13 08:34

          ואח"כ בית המשפט שבו יושבים אנשי הקרן החדשה לא נותן לפנות אותו וכך מדינת ישראל נחלשת

          IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

          • אתה תמים, כי הקיבוצים הגנבים מעבירים את האדמות לעיבוד ערבי (ל''ת)

            תעשה סיבוב בגליל ותראה בעין בלתי מזויינת, 10/04/13 08:36


            IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

        • ערבים כבר מזמן לא עובדים בחקלאות. איפה אתה חי? (ל''ת)

          קיבוצניק - צפון, 10/04/13 08:47


          IP: 84.95.60.158 דווח על תגובה זו

      • לא עובדים ולא נעליים. כל העובדים בקיבוצים הם תאילנדים (ל''ת)

        חתיכה משיינקין ת''א, 10/04/13 08:33


        IP: 79.179.224.129 דווח על תגובה זו

        • ראשת ממשלת תאיילנד ואשתו של אסד הסורי , הן היפות בנשים.

          מאת : נעמה סובוח, השפויה מהר גירון ,אשר בשומרון., 10/04/13 09:05

          את סתם פלצנית משנקין...!

          IP: 84.108.132.166 דווח על תגובה זו

  • 30.

    אתם תמיד התגייסתם לכל מה ששנאת ישראל נודפת ממנו (ל''ת)

    לא נשכח ולא נסלח למשומדים, 10/04/13 08:25


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 29.

    כל חייל בדואי משוחרר זכאי לקבל חצי דונם לבנייה בחינם!!!! (ל''ת)

    צפונבון, הידעת???, 10/04/13 08:24


    IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

  • 28.

    פעם ה-"משלמים בחייהם" היו הקיבוצים והמושבים וכיום ה-"כיפות הסרוגות"..! (ל''ת)

    גורג, 10/04/13 08:24


    IP: 85.250.182.174 דווח על תגובה זו

    • לא שילמו ולא בטיח רק קיבלו את משכורת הקבע לקופה של הקיבוץ (ל''ת)

      עובדים עליכם בעיניים, 10/04/13 08:32


      IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 27.

    אפס מס הקיבוצים הנאלחים משלמים בגלל מאפיה פוליטית (ל''ת)

    אפס מס, 10/04/13 08:22


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 26.

    שלחו את הספרדים לדימונה ירוחם ומעלות וקרית שמונה, והם אכלו את השמנת (ל''ת)

    יואב, 10/04/13 08:20


    IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

    • הקימו את המפעלים באפיקים במימון מדינה והעבדים באו מטבריה ב 3 משמרות (ל''ת)

      גנבים נאלחים שעוד יש להם טענות במקום לשתוק, 10/04/13 08:21


      IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

      • מה אתה אומר? למה לא הלכו הטבריינים לגור באפיקים?

        יעלה, 10/04/13 10:20

        כי זה לא מתאים לתפיסת עולמם.. יכלו גם כן לשבת שם ו"להנות מכל טוב". הם לא רצו.

        IP: 84.111.75.154 דווח על תגובה זו

        • נסי להיות מרוקאית שרוצה להתקבל כחברת קיבוץ בשנות ה 50-60-70-80.

          בת קיבוץ, 10/04/13 11:37

          ונראה איזו "ועדת קבלה" ו"אספת קיבוץ" תתן לך דריסת רגל.

          IP: 85.65.117.81 דווח על תגובה זו

      • וואלה? מעניין מאוד... סבא וסבתא שלי עלו מארצות המזרח

        אני, 13/04/13 19:43

        והיו בין מקימי קיבוץ אפיקים.
        רוצה גם אתה לגור מטר מהגבול?
        יאללה בוא.
        דרך אגב, תראה לי פועל שעבד במפעל באפיקים ולא זכה לפנסייה או לכספי פיצויים

        IP: 81.218.225.240 דווח על תגובה זו

    • לא היתה שמנת בגליל ובנגב, היו אנשים שידעו לחבוץ אותה (ל''ת)

      שי, 10/04/13 08:53


      IP: 46.117.152.253 דווח על תגובה זו

  • 25.

    בסוף בסוף, תמיד תמיד, שמאל זה רק כסף כסף כסף. כי אידאולוגיה אין שם. (ל''ת)

    עובדה! מורשת רבין היא גידול סרטני בגוף העם היהודי., 10/04/13 08:19


    IP: 79.179.150.103 דווח על תגובה זו

  • 24.

    נשלם לכם גם על עופר שרון הקיבוצניק שלא הסתער וגרם לחיסול בלחסן גרנית ו (ל''ת)

    עדיף שתסתמו את הפה ותכנסו חזרה למחילות שלכם, 10/04/13 08:19


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 23.

    איך הגלגל מסתובב? תנועה שהקימה פה מדינה דמוקרטית נדפקת

    לייבלה וייספיש, 10/04/13 08:17

    ע"י חארות ימניות גלותיות ומעותות.

    IP: 212.143.104.105 דווח על תגובה זו

    • תנועה דמוקרטית? זה בדיחה. למה אין תמנים ומרוקאים בקיבוץ, עלאק דמוקרטיה (ל''ת)

      יואב, 10/04/13 08:19


      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

      • למה אין? יש, והרבה. (ל''ת)

        מישה, 10/04/13 08:24


        IP: 79.177.156.172 דווח על תגובה זו

        • היום כן, בשנות ה60-70 היו יותר מתנדבות מתמנים ומרוקאים יחד (ל''ת)

          יואב, 10/04/13 08:29


          IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

    • התנועה הקימה מדינה ???? לא לשכתב את ההסטוריה !!!

      רון, 10/04/13 09:07

      אתם קימבנתם לכם כאן את האדמות הכי טובות במדינה, ומרוויחים מליונים על גבי המשאבים הטבעיים של המדינה הקטנה שלנו, תתביישו לכם - חלבתם את המדינה הזאת עד הסוף !

      IP: 93.172.164.161 דווח על תגובה זו

  • 22.

    ל - 7 , שעל נעלייך עלוב נפש אוויל משריש שכמוך בטרם

    צדוק, 10/04/13 08:13

    תפתח את לשונך הרקובה כלפי מגש הכסף עליו הונחה מדינת היהודים , זיל גמור נבער שכמותך, רוב מוחלט של הקיבוצים, הוקם הרבה לפני שהייתה מדינה כלל, ובדם , יזע ודמעות עבדו ושמרו על הקרקעות מדן ועד אילת ובית הערבה ועד שפיים, לאורך כל גבולותיה של המדינה, וגם לאחר שהוקמה , שמרו ועיבדו את הקרקע גם אם הדבר היה כרוך בהפסדים גדולים, כי היה ויש ערך נעלה בשמירה על הקרקע היקרה של הארץ הזאת, כי אילולא הקיבוצים, כל הקרקע הזאת היתה בידם של הערבים. המדינה חייבת חוב שלעולם לא תוכל לפרוע לקיבוצים ולבניה !!

    IP: 109.226.41.252 דווח על תגובה זו

    • כמה ארנונה הקיבוצים שילמו? כמה מס? תספר שקרים למי שאתה רוצה (ל''ת)

      הקיבוצים גנבים ושודדים, 10/04/13 08:18


      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

    • שטויות במיץ עגבניות הקיבוצים נכנעו לאוייב הערבי בצפון כמו בדרום (ל''ת)

      תקרא את מילשטיין, 10/04/13 08:20


      IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

    • אל תחביא את תאוות הבצע שלך ושל חברייך מאחורי דיבורים גבוהים

      לצדוק, 10/04/13 08:21

      זה לא יפה מתוק ,,, כולם כולל כולם כבר רואים ומבינים את חוסר הצדק שקיים ואף אחד לא יתן לכם יותר לגזול אדמות ולהמשיך לייצר פערים חברתיים שהאגו המסריח שלכם מכור אליו !
      זהו נגמרה המסיבה תתעוררו ותשלימו עם המצב לפני שתתחיל פה מהפכה שהאביב הערבי יהיה קייטנה לידה

      IP: 2.55.141.19 דווח על תגובה זו

    • ועדיין, אתם המגזר שקיבל הכי הרבה כסף מאז ומעולם

      אריק הויקינג, 10/04/13 08:30

      לקיבוצים נמחקו חובות של מיליארדים ובנוסף קבלתם מלא מתנדבות צעירות ויפות.
      מספיק עם הבכי והנהי.

      IP: 212.179.149.98 דווח על תגובה זו

    • והמושבים? ועיירות הפיתוח?

      eli, 10/04/13 09:12

      לא שמרו על גבולות המדינה??

      IP: 147.237.70.107 דווח על תגובה זו

    • למד את ההיסטוריה שלך באופן קצת יותר מעמיק לפני שאתה מקלל אחרים.

      בת קיבוץ, 10/04/13 13:27

      ב1948 8% מאוכלוסיית ישראל התגוררה בקיבוצים. אתה וודאי ניחן במספיק אינטליגנציה כדי להבין ש8%, גם אם חלקם במאמץ הלאומי מוכפל ב 3, לא היו לבדם מגש הכסף. אלפי צעירים שאינם קיבוצניקים נהרגו למען הקמת המדינה, כולל נערים ניצולי שואה שירדו יומיים לפני כן מהאוניות, כולל לא מעט תל אביבים. אבל את הסקטורים שלהם אין איש מהלל.
      90% מאוכלוסיית הקיבוצים היו בגילאי שירות. 16% מהחללים השתייכו בדרך זו או אחרת לתנועה הקיבוצית. יותר מחלקם היחסי בציבור, בהחלט. אבל לא מגש הכסף-רק חלק קטן מתוכו.
      האדמות עליהן התיישבו הקיבוצים נקנו ע"י המגבית הציונית ודומיה- כלומר כסף של כלל עם ישראל.
      הקיבוצים חיו מהקצבות כספים שהמדינה העבירה אליהם עד אמצע שנות ה 60, וגם אח"כ נהנו מהרבה מאוד כספים ממשלתיים שבלעדיהם כנראה לא היו מצליחים להתקיים. לכן לא כ"כ השפיע עליהם שעיבוד האדמה כרוך בהפסדים כספיים.
      סיבת ההפסדים ראויה להיחקר אף היא, כיוון שבאותה עת היו גם מושבים שעיבדו את האדמה וחיו מיגיע כפיהם.
      עד שנות ה 60 הקיבוצים עשו הרבה והתגייסו למטרות לאומיות. הם גם קיבלו הרבה מאוד בתמורה.
      ועכשיו מספיק. המשוואה יותר ממאוזנת.

      IP: 85.65.117.81 דווח על תגובה זו

  • 21.

    למה כל דבר מסתכם ב"לקבל"?

    דני, 10/04/13 08:13

    עובדתית איתן צודק. אחוז הגיוס ותרומה להקמת ובטחונה של המדינה גבוה מאוד. אז? זה שיש להם ערכים גבוהים יותר, אמור להוות בעיה? אמור להיות מתוגמל? איך זה קשור בכלל. יישר כח לכל הקיבוצניקים. באמת בלי ציניות. ברושי תמיד היה מתלהם. זהו סגנונו, עוד מימיו ככראש מועצה. אני לא מכיר מישהו בעמק יזרעאל שיגיד את המשפט - " תרמתי אז לי מגיע". יגידו "תרמתי כי זה היה הנוהג". נוהג מכובד בהחלט

    IP: 217.194.202.77 דווח על תגובה זו

    • אתה שקרן. התרומה הכי גדולה בחללים זה גוש דן. אז מגיע לם ארנונה בחינם

      יואב, 10/04/13 08:16

      תלמד עובדות העירונים שילמו מחיר יקר יותר מכולם.

      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

  • 20.

    לכל כפויי הטובה, אכולי הקינאה והשינאה- כדאי לכם לקרוא:

    דוד, 10/04/13 08:11

    הסיבה לכך שאתם יכולים היום לשבת מול המחשב ולירוק בפנים של הקיבוצים את השינאה שלכם היא הקיבוצים עצמם. בזכות הקיבוצים וההתישבות קיימת המדינה הזו שלכם בגבולות שחורגים מגוש דן. הקיבוצים שישבו כאן לפני קום המדינה הם אלו שהעניקו למדינה את הקרקע, לא להיפך. הם אלו שהתנדבו ושרתו והסכימו להעלות לארץ את ההורים שלכם. הם אלו שהסכימולהתחלק איתכם בזכות על הארץ ובקרקע. אתם אנשים קטנים שעברו שטיפת מוח של שינאה וסילוף האמת. איך אתם לא נגעלים מעצמכם???

    IP: 77.126.75.134 דווח על תגובה זו

    • אדם רגיל צריך 200 שנות עבודה בשביל מה שהקיבוץ קיבל חינם. די לצביעות (ל''ת)

      יואב, 10/04/13 08:14


      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

    • דויד,עזוב זה בזבוז זמן.הנוער של היום אבוד

      קיבוצניק - צפון, 10/04/13 08:54

      הריאליטי בטלוויזיה הפייסבוק ושאר השטויות באינטרנט אכלו להם את המח ,לא נשאר שם שום דבר ראוי.

      IP: 84.95.60.158 דווח על תגובה זו

      • אני חוששת שאם אתה באמת מאמין שכל המדינה קיימת רק בזכות הקיבוצים

        בת קיבוץ, 10/04/13 13:42

        ש"הסכימו להתחלק בזכות על הקרקע" שנקנתה בכספי העם היהודי, כנראה גם לך אכלו את המוח.

        IP: 85.65.117.81 דווח על תגובה זו

        • לא נקנתה "בכספי העם היהודי", בדיוק הפוך .מאיפה המצאת את השטויות האלו (ל''ת)

          קיבוצניק - צפון, 10/04/13 20:00


          IP: 84.95.60.158 דווח על תגובה זו

  • 19.

    בשטח של שפיים געש להקים עוד תל אביב

    בגלל הקיבוצים אין לנו דירה., 10/04/13 08:11

    ובשטח של גליל ים להקים עוד גבעתיים.
    הקיבוצים שודדי קרקעות

    IP: 212.150.92.82 דווח על תגובה זו

    • צודק ב100% (ל''ת)

      יואב, 10/04/13 08:16


      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      טל, 10/04/13 08:29


      IP: 212.179.46.134 דווח על תגובה זו

    • חוצות שפיים זה לחקלאות בלבד (ל''ת)

      אבי, 10/04/13 09:24


      IP: 37.142.157.201 דווח על תגובה זו

  • 18.

    לא יכול ליהיות חלום של התיישבות ציונות. ויום אחד מגיע לי. זה שלי,

    יואב, 10/04/13 08:10

    התנועה הקיבוצית נולדה למטרה אחת ועברה למטרה אחרת של כסף. אפילו את הילדים הם זורקים מהקיבוץ שלו יאכלו להם מהעוגה . מי ששרת בצהל זה הבעיה שלו. כולם ישרתו ויבקשו אדמות בחינם? קיבוצים די לחוצפה קיבלתם מהמדינה שטחים ששוים מיליונים ואנשים רגילים צריכים לעבוד 200 שנה רצוף בשביל לקבל חצי ממה שיש לכם.

    IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

  • 17.

    כמה מס הכנסה הקיבוצים שילמו משנת 1948 עד 1990. לא מגיע לם כלום (ל''ת)

    יואב, 10/04/13 08:06


    IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

  • 16.

    ינון אשכנזי

    אסף, 10/04/13 08:05

    דברי חוכמה מפי אב שכול

    דוגמא למופת

    IP: 93.173.137.24 דווח על תגובה זו

  • 15.

    נציגת הקיבוצים בעבודה ערקה מהמפלגה עם ברק

    מצביע למפלגת העבודה, 10/04/13 08:04

    ברושי - אתה חברת עם נוקד לברק. בגללכם אין היום בכנסת נציגות לקיבוצים. תבוא בטענות אל עצמך ואל נוקד. בלי נציגות בכנסת - אתם חלשים - ובדין.

    IP: 147.237.73.201 דווח על תגובה זו

  • 14.

    איתן , יישר כוח, דבריך ישרים ואמיצים, יש למגר את שלטו הקרן החדשה לישרא

    תושבת משגב, 10/04/13 07:59

    שהצליחה לשכנע בשנים האחרונות את קברניטי המדינה שההתיישבות היא "הבעייה".
    חיסול ההתיישבות פירושה חיסול המדינה ואת זה הצפונבונים לא מבינים!

    IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

    • אנחנו מבינים יפה שהקיבוצים הפכו לחולי בצע כסף וגונבים מהמדינה (ל''ת)

      יואב, 10/04/13 08:01


      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

      • הקיבוצניקים חיים בצנעה בעבודה קשה שמרו על הקרקע מפני השתלטות

        גלילה, 10/04/13 08:22

        עויינת ולכן הקרן החדשה וארגוניה מסיתים נגדם כבר שנים- כי הם מגשימים את הציונות ושומרים על הביטחון הלכה למעשה והקרן רוצה לפרק את הסולידריות הלאומית ולצורך כך היא מבצעת מבצע הסתה רב היקף נגד ההתיישבות ונגד צה"ל. ולצערנו הפקידים הצפונבונים שלא מכירים את השטח הולכים שולל אחריה.
        אינם מבינים שבזכות ההתיישבות אפשר לשבת בבית קפה בתל אביב

        IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

      • הקרן החדשה זה הקיבוצניקים סייעני האוייב (ל''ת)

        שים לב, 10/04/13 08:23


        IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

        • הקרן החדשה זה צפונבונים שלא מצאו עבודה אחרת ועל הדרך סחבו

          ציון, 10/04/13 08:26

          אותם כמה יוצאי עיירות פיתוח אחרי שהסבירו להם שמי שקיפח אותם אלו הקיבוצים

          IP: 109.160.183.199 דווח על תגובה זו

  • 13.

    4 הזונות שגרמו לתבוסת לבנון באו מהקיבוצים בעיקר אשדות יעקב (ל''ת)

    לא נשכח לא נסלח, 10/04/13 07:58


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

    • צודק. הקיבוצים מובלים בשרמוטות ואחוז גבוה לא יודע מי האבא באמת (ל''ת)

      יואב, 10/04/13 08:00


      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

  • 12.

    הלייקרס ניצחו וזה מה שחשוב. ניו אורלינס הפסידו (ל''ת)

    יואב, 10/04/13 07:57


    IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

  • 11.

    צבוע ! איפה היית כאשר עקרו את תושבי גוש קטיף ?

    אבי,התנחלות רמת אביב ג'י, 10/04/13 07:56

    הם לא תרמו למדינה ?

    IP: 85.64.187.108 דווח על תגובה זו

    • מתנחבלים וקיבוצים הם פניה המכוערים של הציונות האשכנזית (ל''ת)

      מוני יקים אנטיציוני, 10/04/13 23:02


      IP: 187.57.109.72 דווח על תגובה זו

  • 10.

    שני מיליון עניים כולל נכים וקשישים מופלים לרעה.אתם משחקים בקיבוץ

    קצבת נכות 2400שח אכלתם כל הכסף, 10/04/13 07:56

    ילדי שמנת מפונקים

    IP: 77.127.96.210 דווח על תגובה זו

  • 9.

    צריך להוציא את הקיבוצים פושטי הרגל למכירה פומבית (ל''ת)

    שודדים נמאסתם, 10/04/13 07:55


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 8.

    ההתנדבות לשרת בצה"ל הייתה במטרה לקבל משכורת קבע לקיבוץ (ל''ת)

    תפסיק לברבר לנו על התנדבות, 10/04/13 07:54


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אתם מופלים לרעה?!?!?!? --- מה!?!?!?!?!!?

    ארז, 10/04/13 07:53

    אתם מקבלים קרקעות במליוני שקלים לטובת בנייה בגלל צבע העור שלכם...קרקעות מדינה שמיועדות לחקלאות פתאום הופכות לפארק הייטק ואזורי מסחר שלא לדבר על "בנים ממשיכים".
    זה נראה לכם הוגן שילד שלא למד ועישן סמים רוב ילדותו יזכה לקרקעות במליונים מהמדינה בגלל צבע העור של הוריו?!?!?! תראו מה קורה בקיבוץ יקום- "בנים ממשיכים" מקבלים קרקע של 500 מ"ר ב-80 אלף שקל לבניה. קרקע בבעלות מנהל מקרקעי ישראל. למה אני לא יכול לקבל? אגב צבע עורי לבן...אבל אני לא שייך לקליקה הנכונה. אליעזר פישמן לקחת קרקעות חקלאיות מהקיבוץ וכדרך פלא הן הופשרו לבניית פארק הייטק שמגלגל עשות מליונים כל חודש.
    תפסיקו לבכות. זה "הפוך על הפוך". אתם בעצם עושקי המדינה. אם אתם חושבים שמגיע לכם לקבל מהמדינה כי בניכם נפלו ואם זאת הסיבה שאתם שולחים את בניכם לצבא- הייתי מציע לכם לא לשלוח אותם. אני גר בת"א וגם הורי והייתי ביחידה קרבית 5 שנים. ולא קיבלתי כלום מהמדינה חוץ ממיסים ומיסים.
    אחת הכתבות הכי מרגיזות שראיתי.

    IP: 212.179.46.134 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק וכל עם ישראל חושב כמוך. הקיבוצים הפכו לשודדים וגנבים (ל''ת)

      יואב, 10/04/13 07:59


      IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

    • שלא לדבר על שוד ההרחבות הגדול שהעשיר במליארדים את הקיבוצים (ל''ת)

      ואתם שתקתם ושילמתם מיסים כעבדים, 10/04/13 08:26


      IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

    • סליחה - ובני עידות המזרח והספרדים לא נפלו ????

      רון, 10/04/13 09:11

      ובקיבוצים ???

      כולם הלכו לקורס טייס, ויחידות מובחרות - והתקבלו על חשבון צעירים אחרים שלהם לא היו קומבינות מהקיבוץ !!!

      את הספרדים ובני עידות המזרח שלחו עם רובה וכמה כדורים - כשבני הקיבוצים יושבים במטוס למעלה ושותים אספרסו בין הטיסות !!

      זאת האמת של המדינה שלנו - וצריך לומר אותה

      לא נשכח ולא נסלח !! למרות שתנסו לשכתב את ההסטוריה - אנחנו תמיד נזכור !

      IP: 93.172.164.161 דווח על תגובה זו

    • יש לך אובסייה לצבע עור, לך תבדק

      דני מוקה, 10/04/13 09:14

      את אותה הכללה שאתה עושה על הקיבוצניקים. אפשר ועושים גם על תל אביבים. אז מה? אתה חי בבועה ויושב כל היום בבתי קפה? אני מכירה מספיק קיבוצניקים צעירים שעובדים בחקלאות, מדגה בשמש עם התאילנדים. אנשים טובים ומוסריים. החטא היחיד שלהם זה תזמון טוב. הם הגיעו לכאן קודם ובנו את הקיבוצים מאפס.

      IP: 132.69.228.238 דווח על תגובה זו

      • " הם הגיעו לכאן קודם..." וקבעו לכל השאר את החיים ...

        רון, 10/04/13 09:49

        בלי כרטיס אדום - אין עבודה ! ואין לחם לילדים - הם גם סרבו לשתף פעולה עם המושבים מסביבם - ויצרו כאן מדינה בתוך מדינה. וזה יותר גרוע מאפרטהייד !

        IP: 62.159.77.167 דווח על תגובה זו

        • צודק בהחלט כל מי שהיה מעברה זוכר את הפרוטקציה לאשכנזי הלבן העליון (ל''ת)

          מוני יקים אנטיציוני, 10/04/13 23:00


          IP: 187.57.109.72 דווח על תגובה זו

  • 6.

    במילים אחרות: תנו לנו כסף , תמורת כל חלל.... (ל''ת)

    התרגלו לחלוב את המדינה עשרות שנים, ע''ח כולנו., 10/04/13 07:52


    IP: 93.172.36.125 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כבר אבותיכם בגדו במדינת ישראל עם שמש העמים סטאלין (ל''ת)

    היום אתם הפכתם לסייעני אוייב, 10/04/13 07:51


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 4.

    החרדים מקבלים יותר הטבות מכולם ביחד והקיבוצים קיבלו מתנדבות (ל''ת)

    יואב, 10/04/13 07:49


    IP: 108.184.251.254 דווח על תגובה זו

    • כסף תמורת דם=דמים תמורת דם-יותר נמוך אי אפשר לרדת.. (ל''ת)

      א, 10/04/13 14:59


      IP: 2.55.136.246 דווח על תגובה זו

  • 3.

    10 מיליארד ששדדתם מעם ישראל בגלל פשיטת הרגל המופקרת שלכם היא הסיבה (ל''ת)

    צבועים נמאסתם, 10/04/13 07:49


    IP: 89.139.59.97 דווח על תגובה זו

  • 2.

    התק"מ---תנו אדמות לבניית 100,000 יח"ד במיידי!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דנה, 10/04/13 07:45


    IP: 87.69.190.78 דווח על תגובה זו

  • 1.

    דמוקרטיה לכולם מהירדן ועד הים, לא לאפרטהייד! (ל''ת)

    אני עם ציפי חוטובלי, 10/04/13 07:44


    IP: 85.64.209.195 דווח על תגובה זו