• 59.

    לכל המתלהמים על הצוערים והאבא-כולכם ראש נצנץ

    עם בעיות בהבנת הנקרא, 31/01/13 15:05

    מה אתם בכלל מבינים - מיום כיפור ועד אסונות צאלים ופרשת הרפז- קציני צבא מצפצפים על החוק ואחר כך בטיעוני פטריוטיות מטומטמים ("מי אתה רוצה שיוביל את הילד שלך למלחמה") מנסים להיחלץ מהעברות שלהם. אז זהו - שלא אנשים נטולי בינה מתלהמים. אלו בדיוק גורמים לקטסטרופות.

    IP: 109.66.40.123דווח על תגובה זו

  • 58.

    בצהל פקודות מטכ"ל הינם המלצה בלבד,כל מפקד מפרשם בהתאם לצורך וסגנונו (ל''ת)

    בעיה רוחבית, 31/01/13 14:03


    IP: 80.230.62.228דווח על תגובה זו

  • 57.

    למה לכתוב נתונים שקריים?

    קצין, 31/01/13 13:28

    השלמת הקצונה היחידה בבהד 1 היא של החיר! שבו יש כ200 במחזור, משמע 600 בשנה מסיימים. אני רוצה לראות את אותם 20 המודחים בשנה ״שלא כחוק״ (כתוב ״עשרות צוערים בשנה״) שהודחו בשנה האחרונה! בהד 1 והצבא לא חסינים מטעויות! אבל אל תהפכו את זה לנורמה, ולמקום של שקרנים, אלו קציני צהל המגנים אלו! ישנים מחוץ לבית, לא יוצעים עם חברים בערב וזוחלים בבוץ! וכל זה בשביל להגן על כולנו! אז בבקשה בואו לא נירק לבאר ממנה אנו שותים

    IP: 2.54.248.218דווח על תגובה זו

  • 56.

    גב. דנה נוף...האם היית מסכימה ש"נפל קצונה " יוביל את בנך למלחמה (ל''ת)

    מתעב משפטנים צבועים כמו יורם שפטל, 31/01/13 11:26


    IP: 89.139.170.94דווח על תגובה זו

  • 55.

    קריטריונים ברורים? (ל''ת)

    אורנה, 31/01/13 11:18


    IP: 46.116.186.62דווח על תגובה זו

  • 54.

    לא יתכן שרמטכ"ל ישתכר 73,000 שח וחייל 350 ש"ח ! (ל''ת)

    שוויון בנטל זה לא רק חרדים!, 31/01/13 11:14


    IP: 79.180.145.219דווח על תגובה זו

    • למה לא יתכן??

      מתנגד, 31/01/13 13:59

      הבנאדם סיכן את חייו כ30 שנה מחייו (יותר מחצי מחייו!) ראה את משפחתו בערך פעם בשבועיים והוא מנהל של החברה הכי גדולה במדינה בערך.. אז אם לא היה בצבא בגלל שזה חשוב לו, היה מרוויח מחוץ לצבא כמה מליונים טובים על עבודה יותר נוחה. וכן בסדיר הוא הרוויח 350 שקל, הוא לא נולד רמטכל..

      IP: 2.54.248.218 דווח על תגובה זו

  • 53.

    מפחיד אותי :

    אמא ללוחם, 31/01/13 11:05

    כאלה שאומרים שהם קצינים ,מדריכים לשעבר בבה"ד,ומנבלים את הפה.זו הרמה ?
    מפחיד שקצין "חסר יכולת" סיים את קורס הקצינים
    וקיבל סיכת מ"מ....אז מה היה לקוי אז ?
    עולה התהייה,אולי הבחור באמת נתון למתקפה לא ברורה מצד סגל הפיקוד ?
    אולי מתקבצים כל אלה שלא נהגו קשורה,ומנהלים משפט שדה,כדי לנקות את עצמם ?
    מפחיד ומטריד....ראו - זה משרשר עד לצמרת !

    IP: 81.218.97.45דווח על תגובה זו

    • טוב שאת לא אומרת גם שדופקים את השחורים.......... (ל''ת)

      תגובה לאמא'לה של לוחם, 31/01/13 11:22


      IP: 89.139.170.94 דווח על תגובה זו

      • תתבגר 89.139.170.94 לא צריך אמא'לה ולא אבא'לה (ל''ת)

        אמא, 31/01/13 19:01


        IP: 84.108.166.107 דווח על תגובה זו

  • 52.

    מזל שנפל קורס הקצינים הזה לא היה בקורס טייס ! או קורס חובלים.. (ל''ת)

    בוגר בהצטינות של בה'ד 1, 31/01/13 10:57


    IP: 89.139.170.94דווח על תגובה זו

  • 51.

    אבא'לה ........... קורס קצינים זה לא קייטנה, זה קשור בחיי אדם (ל''ת)

    בוגר בה'ד 1, 31/01/13 10:51


    IP: 89.139.170.94דווח על תגובה זו

  • 50.

    קצין דמיקולו ..ממתי קובע אבא של חייל שניכשל בקורס קצינים.מה יעשה בצה'ל

    קצין שהדריך בבה'ד 1, 31/01/13 10:45

    בשנה יש עשרות לוחמים שלא התאימו לדעת מדריכי צה'ל להיות קצינים לוחמים שמובילים לוחמים אחריהם .אשרינו שצה'ל מצליח לנפות את אותם לוחמים שאינם מתאימים להיות מפקדי מחלקות לוחמות ולמנוע אסונות מיותרים בזמן מלחמה

    IP: 89.139.170.94דווח על תגובה זו

    • ממש אשרינו-כי ידוע שכל האסונות כבר נמנעו ולא קורים-אויש (ל''ת)

      תנוחו כבר, 31/01/13 15:07


      IP: 109.66.40.123 דווח על תגובה זו

  • 49.

    טוב להשאיר את הכושלים כקצינים עד סוף הקורס .ולמנוים כסמלים בסוף הקורס (ל''ת)

    בוגר בה'ד 1 בהצטינות בשנת 1953, 31/01/13 10:32


    IP: 85.250.180.80דווח על תגובה זו

  • 48.

    בשום מקום לא כתוב שכיפה מבטיחה קצונה !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רס'ן בדימוס, 31/01/13 10:27


    IP: 85.250.177.112דווח על תגובה זו

  • 47.

    למשה ועופר בוקר טוב חכו שתתפרסם פרשיית הזיופים..

    א., 31/01/13 08:43

    ואז תבינו לאיפה זה הולך....
    ואיך העסק מתנהל

    IP: 109.66.40.123דווח על תגובה זו

  • 46.

    נשמע מוגזם שאב מאוכזב לוקח עו״ד ומערער על הדחתו מהקורס... (ל''ת)

    עפר, 31/01/13 07:47


    IP: 109.65.188.130דווח על תגובה זו

    • נשמע גם מוגזם שכך קורים דברים בבהד 1 ואף אחד לא פוצה (ל''ת)

      פה-חבורת פחדנים, 31/01/13 08:59


      IP: 194.90.66.1 דווח על תגובה זו

  • 45.

    קצין מסכן חיי אדם בכך שהוא לא מתאים, אז אם יש ספק אז אין ספק. (ל''ת)

    משה, 31/01/13 01:23


    IP: 84.111.100.89דווח על תגובה זו

  • 44.

    מפחיד. כל הזמן כתבות על אנשים שלא לקחו אותם לקרבי אז הם תובעים את צהל

    ם, 31/01/13 00:44

    ואומרים שהפרופיל הנמוך שניתן להם לא מוצדק. והנה, עכשיו אחד שלא יכל לעבור קיר אז הוא תובע את מפקד בה"ד 1. הצבא נועד להגן על המדינה, לא לספק משענת לאגו של כל מיני מצ'ואים מתוסכלים שחולמים על כנפי צניחה או להיות קצינים בקרבי. מה זה, משחק? יש משהו דפוק במנטליות הישראלית מהבחינה הזאת. בעולם, חיילים וקצינים בראש ובראשונה מצייתים לבכירים מהם (אני לא מדבר על מצבי ערפל קרב, בהם כולם מאומנים להגיב למצב בשטח לפי שיקול דעתם וכו', זה בכלל לא פטנט צה"לי) אבל כאן החיילים גם מצפצפים על המערכת וגם מנסים להראות שהם "מורעלים".

    IP: 79.182.6.102דווח על תגובה זו

  • 43.

    עדיף מלחתום קבע ולגמור במשפט פוליטי כמו אשכנזי, קהלני

    גדי, 31/01/13 00:20

    יצחק מרדכי וכ׳ו ( ונראה מי יודע מה המכנה המשותף?)
    ארץ אוכלת גיבוריה! מי שמשקיע שוקע!
    יש חיים טובים, טובים מאד מחוץ לצה״ל!

    IP: 99.21.193.10דווח על תגובה זו

    • קהלני לא (ל''ת)

      7, 31/01/13 08:54


      IP: 77.126.183.236 דווח על תגובה זו

    • קהלני לא היה גאון צבאי ,יש אומרים שגרם בפעולותיו להרג מיותר של לוחמים (ל''ת)

      קצין שריון בדימוס, 31/01/13 10:35


      IP: 89.139.170.94 דווח על תגובה זו

  • 42.

    צבא של עורכי דין ויחצנים, יכשל בקרב! (ל''ת)

    סקיפיו אפריקנוס, 30/01/13 23:46


    IP: 213.57.73.78דווח על תגובה זו

  • 41.

    קצת מצחיק/עצוב..

    אב, 30/01/13 23:03

    "בטח" לאלוף סמי תוג'מן מפקד מז"י שמאשר הדחה בועדה שבועיים לסוף קורס, יש משהו אישי נגד הצוער הזה, הרי הוא אישר את המהלך ה"לא חוקי".. "לא היה" ועדת מפק"צ ואחריה ועדת מ"פ.. ואחרי ועדת מג"ד.. ואחריה ועדת מח"ט (מפקד הבה"ד) ואחריה אלוף מז"י, אז כולם טועים והצוער, אבא שלו והעו"ד צודקים.
    חבל ללכלך על מוסד הקצונה ובה"ד 1 בגלל מקרה חריג (כן, גם בבהד 1 עושים טעויות) אבל אל תכלילו ותוציאו שם רע! (וכן, כדי להדיח, צריך לעבור את התהליך שכתבתי)

    IP: 80.230.40.67דווח על תגובה זו

    • מתחזה ומחליף שמות

      ב., 30/01/13 23:15

      אני עוקב אחרי כתובת הip שלך..
      לפחות תהיה קצת אינטליגנטי ואם אתה
      מחליף כל פעם את השם שלך ומשאיר את
      כתובת הip כנראה אתה עברת את הקיר....

      IP: 46.19.81.97 דווח על תגובה זו

    • סמי תורג׳מן?איך קישרת אותו לעניין? (ל''ת)

      יולי, 30/01/13 23:21


      IP: 46.19.81.148 דווח על תגובה זו

      • הוא היה אלוף מז"י בזמן ההדחה. הוא מאשר הדחה בשבועיים האחרונים (ל''ת)

        א, 30/01/13 23:31


        IP: 80.230.40.67 דווח על תגובה זו

        • והוא אישר בזמן אמיתי? כי לא כתוב בכתבה (ל''ת)

          שום דבר עליו, 30/01/13 23:35


          IP: 46.19.81.148 דווח על תגובה זו

        • מתחזה תבדוק את העובדות... ותפסיק לשקר

          ב., 30/01/13 23:38

          מי ששלח אותך שיתן לך את העובדות
          הנכונות...

          IP: 46.19.81.97 דווח על תגובה זו

    • למתחזה המגן אתה יודע הרבה דברים אבל תפנה למג״ד ולמ״פ ותבדוק טוב יותרמ (ל''ת)

      ב,, 30/01/13 23:26


      IP: 46.19.81.97 דווח על תגובה זו

      • מהכירותי האישית עם המג"ד והמח"ט אני בטוח שהם לא עשו את זה בשביל עצמם

        א, 30/01/13 23:34

        נראה לי שזה לא עושה להם את זה להדיח צוערים.. ולא נראה לי שיש להם משהו אישי נגד הצוער הזה. כו-לם טועים, ואתה והבן שלך צודקים.

        IP: 80.230.40.67 דווח על תגובה זו

        • נראה לי שאתה בעינינים תבדוק עם המג״ד....

          ב., 30/01/13 23:41

          ותגיד למי ששולח אותך להפסיק
          לספר סיפורים ושקרים

          IP: 46.19.81.97 דווח על תגובה זו

        • אז לידיעתך המגד המליץ לא להדיח הייתי שם (ל''ת)

          נראה לי שאתה טועה ומטעה וגם עוזר לחבר, 30/01/13 23:45


          IP: 109.66.40.123 דווח על תגובה זו

          • שטויות במיץ עגבניות

            מפק''צ בבה''ד 1 לשעבר, 31/01/13 01:15

            בתור מי שהיה מפק''צ וכחלק מכך גם אמון על הדחת צוערים מצוותו, אני מכיר את התהליך היטב על בוריו. לאלו שלא מכירים, אסביר:
            1. מרגע שהחלטתי שצוער אינו ראוי לסיים את ההכשרה ולהיות קצין, אני אוסף את כל החומר הרלוונטי, מכניס לדו''ח ומעלה את הצוער לוועדה.
            2. הוועדה עליה דיברתי מתחילה בשיחה 1 על 1 עם המפק''צ - בה המפק''צ מסביר לצוער למה הוא הגיע לוועדה (מפק''צ חושב שלא ראוי / צוערים אחרים דרך הסוציומטרי וכו'), מסביר מהן הבעיות בתפקוד שלו ומאפשר לו להגיב. לאחר שהגיב אני מקבל החלטה - האם להדיח או להשאיר. אם החלטתי להשאיר הוא חוזר לצוות ושם נגמר הסיפור. אם החלטתי להדיח, הוא עובר הלאה.
            התהליך האמור בסעיף 2 חוזר על עצמו עד להדחה סופית או לחילופין החזרתו לצוות. אני בתור מפק''צ מעביר את המודחים למ''פ שלי, הוא מקבל החלטה, מעביר למג''ד על פי צורך, והמג''ד למח''ט. המ''פ יכול להחליט שאני טועה ולשלוח אלי את הצוער בחזרה, המג''ד יכול להחליט שהמ''פ טעה ולשלוח את הצוער בחזרה, וכך גם מפקד הבסיס.
            במידה והקצין הממונה משתכנע שהצוער כן ראוי להיות קצין הוא יוחזר. אם המג''ד לא רצה להדיח את הצוער הוא לא היה מודח. נקודה.

            IP: 70.31.173.7 דווח על תגובה זו

            • באמת שטויות...מה שכתבת...נפתחה פה איזו קבוצת תמיכה למפקצים (ל''ת)

              ??????, 31/01/13 15:15


              IP: 109.66.40.123 דווח על תגובה זו

        • היצרים גדולים על כל הגיון , לכוח ללא גבול קוראים שחיתות

          כשמתחפשים לאלוהים, 31/01/13 00:47

          כשמפקדים עוברים עברות, ולא נותנים דין וחשבון , כולל השעה של המדריכים העבריינים,
          מקבלים נבחרת של מפקדים שהוכיחה במלחמת לבנון האחרונה, שהקשר בינה לפיקוד ואחריות הוא הפוך.ככל שהקצין היה יותר בכיר ,הוא לקח פחות אחריות, הפגין חוסר הבנה צבאית מופגנת. כגון כניסה חוזרת לקרבות בהן הבינו שרוב הקרב מול טילים, בלי לנקוט בצעדים מתאימים. הצטברות החיילים בבניין אחד, שהפך לבית קברות עם טילים היה שיא חוסר האחריות של מפקדי המקום.
          צריך להחזיר למדריכי בית הספר את "שכר הלימוד" שלהם , בתנאי שיודיעו מי הם מוסמכיהם לקצונה...

          IP: 46.120.212.139 דווח על תגובה זו

    • מתחזה תהיה גבר ותחשוף את שמך...

      ב., 30/01/13 23:56

      אבל אתה וכל מי ששלח אותך לטייח
      פחדנים

      IP: 46.19.81.97 דווח על תגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד להורים שנלחמים כך עבור ילדיהם! (ל''ת)

    יוסי, 30/01/13 23:00


    IP: 79.179.161.152דווח על תגובה זו

  • 39.

    בכל דבר הורים מתערבים היום! אפילו בצבא! מה? הבן שלכם לא עבר 18?

    מתבייש, 30/01/13 22:50

    ואתם רוצים שיהיה קצין??

    IP: 80.230.40.67דווח על תגובה זו

    • אתה באמת צריך להתבייש אם אתה לא מבין כמה קשה להיות הורים (ל''ת)

      לחייל קרבי מה הם טובים רק כדי לספק לוחמים לצבא, 30/01/13 23:25


      IP: 46.19.81.148 דווח על תגובה זו

    • מתחזה הסברתי לך תחליף כתובת ip.... (ל''ת)

      ב., 30/01/13 23:29


      IP: 46.19.81.97 דווח על תגובה זו

  • 38.

    האבא אולי מודאג מצהל? הרי ברור שמי שיוצא נגד

    קצין, 30/01/13 22:24

    חוטף מחבורת המטייחים השמצות בלי סוף בדיוק כמו שקורה פה כל זוטר יודע הדרך הבטוחה להתקדם היא להיות יס מן חנפן אבל אני לא מחדש לך כלום נכון?

    IP: 109.66.40.123דווח על תגובה זו

  • 37.

    אכזבה מתפקודי כלל צוות הקצינים בבה"ד 1

    אילת, 30/01/13 22:13

    חשוב לציין כי הסינון הראשוני נעשה בקורס ההכנה, שם הפקודים עברו מבחנים קשים ומגוונים, כאשר הצוער מגיע לבה"ד 1 הוא מגיע להדרכה, הכוונה, הסללה כמעט אחרונה בדרכו לקצונה. לדעתי, אחריות ההתקדמות של צוערים מוטלת בו זמנית על הצוער ועל מפקדו, ובעיקר על מפקדו. מפקדים בקורס קצינים תפקידם להוביל את הצוערים מנקודה א' לנקודה ב'. כשצוער מודח בדקה ה 90, על צה"ל לבחון באומץ את מפקדיו בקורס, ולשאול כיצד קרה שמפקד מוביל צוער במהלך מס' שבועות, ורואה כי אין התקדמות, ולא שואל שאלות לגבי תפקידו ולגבי יכולותיו של הצוער. הייתכן שאי יכולת לתפקד כקצין מתגלה בשבוע האחרון? לצערי, כולם מסתמכים על דעת הקציןבלבד, ולא נעשה בדק בית רציני על ידי הדרגים הגבוהים. כולם מגבים את כולם, ואין אחד שמסוגל לקום ולצעוק "המלך עירום". הקצינים בבה"ד 1 שוכחים שאליהם מגיעים "מלח הארץ", צוערים בהתנדבות, ועם ערכים של נתינה ושירות למדינה, והם ברגע אחד הורסים חלום, דימוי עצמי, גורמים לתסכול ולתחושת חוסר מסוגלות, ובעיקר אנחנו מפסידים. צריך להיזהר כי אם התופעה הזו תתרחב ותהפוך לפופולרית בבה"ד 1, הצבא יפסיד את הקצינים הטוביםיא תוביל את ילדינו

    IP: 82.166.247.66דווח על תגובה זו

    • תיאור מדוייק הצבא מפסיד את הטובים והבינוניים

      מקדמים בינוניים, 30/01/13 22:30

      ניסחת את זה באופן קולע כל הכבוד

      IP: 109.66.40.123 דווח על תגובה זו

    • מסכים ולא מסכים עם דבריך

      מפק''צ בבה''ד 1 לשעבר, 31/01/13 01:22

      ראשית, כבודו לא יכול להכתיב לצבא היכן לסנן והיכן לא. שנית, בממוצע 15% מהצוערים שהחלו את הקורס בבה"ד 1 (לאחר סינון ראשוני בן כשבוע) עדיין יודחו מהקורס.
      אצלי בצוות המצב היה חמור בהרבה, ובכל המחזורים שהייתי בבה"ד 1 הדחתי סביב 50% מהצוות. מה שבטוח - זה שאף אחד מהקצינים עליהם אני חתום לא היו מעורבים בתאונות / מקרים חמורים כאלו ואחרים.
      המטרה היא אמנם להכשיר, אבל כשיש צוער עצלן שכל היום מחפש תירוצים למה לא לעשות, איזו סיבה בעולם יש למפק"צ לנסות ולעזור לו? כדי שהוא יסיים את הקורס ויתעמר בחייליו? הרי חייל עצלן יהפוך לקצין עצלן עוד יותר. בכל אופן - את מי מעניין מה אתה חושב - אילו היית מכשיר קצינים בבה"ד 1 הייתה לך האפשרות להשפיע, עד אז - חסוך לנו את "תובנותיך".

      ואני כן מסכים איתך שהדחה לא צריכה להיות בדקה ה90. אצלי, את רוב ההדחות סיימתי אחרי שבוע שלישי. במקרים נדירים הדחתי גם בסוף הקורס, אבל רק על עבירות אמינות / משהו חריג שלא ידעתי קודם. אז כן - בה"ד 1 מדיח, אבל צריך לחשוב איך עושים את זה. יצא לי להדיח צוער יום לפני הטקס אפילו, אותו צוער נתפס משחק בנשק למשל. כל מקרה לגופו.

      IP: 70.31.173.7 דווח על תגובה זו

    • תגובה אמיתית ונכונה!

      מילואימניק, 31/01/13 07:29

      מי שמחליט באופן כמעט טוטאלי על עתידו של צוער הוא המפק"ץ שלו. בכל ועדת הדחה ניתן גיבוי כמעט אוטומטי להמלצת ההדחה ומשם כמו בדומינו מאשרות וועדות המ"פ והמג"ד. אחרי שהם אישרו איזה מב"ס לא יגבה אותם?
      כלומר אם צוער "לא בא טוב בעין של המפק"ץ והוא הרי נדרש לדלל... גורלו של הצוער נחרץ!"
      אם אתה טיפה יצירתי, לא חושב לפי "הספר" גורלך בקורס נחרץ.
      כל צוער מכיר את הגישה של "לעבור" את הקורס.
      להיות yes man ולעשות רק מה שצריך.
      לצלול בתחילת הקורס ולהגיח מתחת למים רק בסוף...

      IP: 212.116.182.92 דווח על תגובה זו

  • 36.

    הקצונה היא כדי לשרת את הצבא לא את האגו של החיילים

    אזרחית, 30/01/13 22:11

    הרי האבא של הצוער המודח מודאג ממעמדו של בנו ולא מאיכות הקצינים בצבא. בסוף עוד כותבים כתבה מכפישה על על מפקד איכותי כמו מפקד הבה"ד

    IP: 87.69.95.170דווח על תגובה זו

    • תיאור מדוייק, החייל רצה להיות קצין אך אינו מתאים, אז הוא מתעקש עם עו"ד

      קצינה, 30/01/13 22:44

      שכח את המטרה..

      IP: 80.230.40.67 דווח על תגובה זו

      • עוד מומחית והכל ip צבאי גם את שכחת את מטרת הצבא קבלי (ל''ת)

        רמז-לא כיסוי ת..ת תתביישו, 30/01/13 23:15


        IP: 46.19.81.148 דווח על תגובה זו

  • 35.

    אחר כך מתפלאים מדוע צהיל לא מביא את הסחורה

    ephi, 30/01/13 21:36

    ראינו בלבנון שניה עופרת יצוקה עמוד ענןת לנצח בקרב לא מלמדים

    IP: 77.7.205.95דווח על תגובה זו

  • 34.

    !לא להתרגש, צבא לרוב האנשים זו תרומה וחובה

    Avi Ecuador, 30/01/13 21:32

    גומרים ושהצבא יגיד תודה לתרומה והולכים הביתה לחיות את החיים ולא להרוג או להיהרג.

    IP: 74.115.210.196דווח על תגובה זו

  • 33.

    שמחה שגילו את זה עכשיו

    אמא של חייל בגולני 13, 30/01/13 19:39

    לא הייתי רוצה שאחד כזה יהיה המפקד של הבן שלי. אחרי שישיג את הדרגות עם עו"ד.
    אולי הוא יהיה קצת מבואס שלא סיים קורס קצינים, אבל אני ועוד הורים של 30 חיילים נישן טוב בלילה כשנדע שיש מפקד ראוי לילדים שלנו! וגם האזרחים בגיזרה שיגן עליה, ובעצם זה עדיף לעם ישראל

    IP: 80.230.47.136דווח על תגובה זו

    • תגובה ל33

      רעות, 30/01/13 19:56

      היית רוצה משהו מהבה"ד שיוביל את בנך ?
      נראה לי שאין מקום להיות רגוע !!!!

      IP: 84.108.166.107 דווח על תגובה זו

      • כן! ערן ניב קיבל צלש על פעילותו בסמטת המתפללים בחברון

        ג, 30/01/13 20:45

        ערן ניב מפקד בהד 1. הגיע מחופשת שבת בביתו לקרב. והתסער לבדו על המחבלים והרגם.
        כן!! הייתי הולך אחריו ורוצה שיוביל אותי! ואהיה מאוד רגוע

        IP: 80.230.40.67 דווח על תגובה זו

        • אז חבל שלא נשאר לוחם היה עדיף לכולם לא כל אחד יכול לעלות (ל''ת)

          פאזה, 30/01/13 20:54


          IP: 109.66.40.123 דווח על תגובה זו

    • שכחת לציין שזה טוב גם ליקום ולגלקסיות חלופיות (ל''ת)

      איזו מין אמא, 30/01/13 20:45


      IP: 109.66.40.123 דווח על תגובה זו

      • קטע מוזר שכל התגובות פה לטובת החייל הם מאותו כתובת IP. אתה האבא במקרה?

        ג, 30/01/13 21:16

        כל התגובות פה לטובת החייל הם מאותו איי פי. במקרה אתה אבא של החייל??? או סתם מישהו אלמוני שמאוד חשוב לו הנושא....

        IP: 80.230.40.67 דווח על תגובה זו

        • כתובת ip של התומך ״הנלהב״ במפקד הבה״ד

          ב., 30/01/13 23:10

          באמת מוזר מip שלך פעם אתה קצינה פעמיים
          ג ופעם אחת מפקד בה״ד 1 וקצין מהולל
          אתה פשוט שליח מטעם....
          אבל זה לא יעזור לך ולא למתחזים כמוך אדון ip 67
          כמה שלא תנסה להגן על מי ששלחו אותך האמת
          תצא לאור ,הקצונה שהדרגות עלו לה לראש לא ראויה
          לחנך את דור המפקדים הבא

          IP: 46.19.81.97 דווח על תגובה זו

          • מוסד הקצונה כ"כ גרוע.. אז למה אתה כ"כ מתאמץ כדי שהבן שלך יהיה קצין?? (ל''ת)

            מתחזה, 30/01/13 23:39


            IP: 80.230.40.67 דווח על תגובה זו

          • זה לא אותו IP גולם...

            אסי, 31/01/13 08:53

            זה שהספרות באוקטטה האחרונה זהות לא אומר שזה אותו ה-IP... אבל אולי תיקח עו"ד ותבקש להיות מפקד ממר"מ.

            IP: 85.250.97.166 דווח על תגובה זו

    • מוזר שזה מה שמעניין אותך בכל הסיפור (ל''ת)

      אתה מטעם מישהו?, 30/01/13 21:44


      IP: 46.19.80.133 דווח על תגובה זו

      • זה ממש לא מוזר וגם לא תמוה (ל''ת)

        המבין, 30/01/13 22:57


        IP: 79.179.209.196 דווח על תגובה זו

  • 32.

    למה אני לא מופתע, כרגיל החשיבה בצבא תקועה , לא מתחשבת ולא מתקדמת

    עידו, 30/01/13 18:58

    מפקדי הקורס לכבילה!

    IP: 46.19.80.133דווח על תגובה זו

  • 31.

    כל הגיבורים שטוענים שזאת בושה שההורים התערבו צריכים להתבייש

    אזרח מודאג, 30/01/13 18:39

    המעשה שהחייל הזה עושה כרגע לא נובע מפחדנות או פינוק אלא מתוך אומץ, לעמוד מול ארגון גדול ומבוסס להביט לו בעיניים ולומר אתם לא בסדר זה מעשה שהיה מריך להיעשות מזמן הרי אם לא הוא ההדחות האלו היו ממשיכות לבייש את צהל ואותנו.
    בנוסף לכך מהמצב הזה עולה השאלה, מדוע להחזיק חייל כל כך עמוק בתוך הקורס רק כדי להדיח אותו? הרי אם החייל לכאורה לא כשיר כפי שמפקדיו טענו מדוע לבזבז את הזמן שלו ושלהם ? אני חושב שלפני שמפנים הערות רעילות ומאשימית כלפי החייל הצהיר שחותר לצדק בשבילו ובשביל עוד עשרות אם לא מאות צוערים מסכנים אנחנו צריכים להפנות אצבע מאשימה לצבא ולדרוש שיעשו בדק בית אצלם זאת רק חובתנו הבסיסית כאזרחים עושי צבא ושומרי חוק.

    IP: 46.19.80.133דווח על תגובה זו

  • 30.

    כשאומרים "ערן ניב" שערותי סומרות מהפקד הערכי ביותר שהכרתי

    ד, 30/01/13 18:07

    ערן ניב הוא מפקד בעל זכויות רבות והמפקד הערכי ביותר שהכרתי. מעבר לגבורתו בעימותים צבאיים, לערן דעות ערכיות חסרות תקדים ורגישות לכל חייל בצורה מעוררת השתאות.

    על כן מעבר לאמירה שניתן לסמוך עליו בעינים עצומות, אני גאה בצבא שיש לו מפקד בעל עוצמות ערכיות כשל אל"מ ניב.

    IP: 79.180.2.230דווח על תגובה זו

  • 29.

    אם מדריכים ומפקד הקורס היו יודעים שהם חייבי הסבר..ושקיפות

    אם היו העבריינים מודחים, 30/01/13 17:59

    אם היו מבינים שמי שגדול על חברו ..יצרו גדול עליו
    אם הייתה ביקורת על התהליכים הללו ...היו שוקלים דיני חיים כאלו פי עשר ברצינות.
    כיוון שאף מפקד קורס ומדריכיו לא שילמו על עבירות , יש לנו מפקדים כמו אשכנזי ..וינר
    ואין לנו ווינר

    IP: 46.120.212.139דווח על תגובה זו

  • 28.

    חייבים להעלות את הרמה

    שבץ חלובה, 30/01/13 17:32

    קורס קציני חי"ר זה לא קורס של מתבכיינים. מי שלא עומד בצפיות יש להדיחו בלי לחשוב פעמיים. קצין חי"ג ז לא משחק ילדים. צריך להוביל את מחלקתו תחת אש מול האויב. מי שרוצה להיות קצין בכל מחיר שיבחר לעצמו מסלול של קצין דת או קצין כשרות....

    IP: 37.142.117.60דווח על תגובה זו

  • 27.

    לא לעבור קיר

    משוחרר, 30/01/13 17:07

    אני לא הייתי רוצה לראות מ"מ חיר שלא עובר קיר, אלא אם הוא נפצע וזה משהו זמני..

    IP: 134.191.232.68דווח על תגובה זו

    • הקיר

      ישראל, 30/01/13 18:49

      יש לאניח שמשח הקורס עבאר פעם לא אזמהקרא

      IP: 79.183.138.26 דווח על תגובה זו

  • 26.

    המפקדים בצה"ל כבר לא ראויים (ל''ת)

    W, 30/01/13 17:07


    IP: 79.176.203.214דווח על תגובה זו

    • מי את/אתה שתקבע דבר כזה ? (ל''ת)

      זיו, 30/01/13 22:51


      IP: 79.179.209.196 דווח על תגובה זו

  • 25.

    הסיפור האמיתי

    מפקצ בהד 1, 30/01/13 17:02

    מדובר על השלמת הקצונה בחיל הרגלים. החיל בו הכושר גופני הוא בין 3 התחומים החשובים ביותר. ההשלמה נמשכת כ-4 חודשים אחרי השלב הבסיסי בן 3 חודשים, בו מקבלים את סיכת המ"מ. במהלך ההשלמה יש מספר מבחנים אולם לא מדיחים צוער במהירות, אלא נותנים לו צ'אנס להישתפר ועוד הזדמנויות לעבור. צוער שלא יעבור מספר מבחנים מחייבים על מנת להיות קצין חיר, לא יוסמך! אז במקום להגיד תודה שניתנה לו הזדמנות נוספת , הוא מנצל זאת כדי לקבל סמכות ותואר שהוא לא ראוי לא?! ע"י עו"ד ומשפטים? נכון! יש חוק שלא שמו לב אליו, יופי! עכשיו גם משנים אותו. וגם לא נותנים יותר לצועירם את ההזדמנות להשתפר ומרגע שהם לא עוברים בפעם הראשונה, מדיחים אותם (גם אם הם חולים או פצועים בזמן הבוחן הראשון) אז מי שלא מכיר את הנושא שלא יקבע שהצבא הוא הבעייתי, ויחשוב טוב טוב אם ירצה שיהיה קצין לוחם ויוביל לוחמים למלחמה כשהוא לא מתאים לכך!

    IP: 80.230.81.22דווח על תגובה זו

    • ברור שהקורבן אשם אבל צה״ל תמיד בסדר ומעל החוק! תגיד אתה לא (ל''ת)

      המפקצ בקורס במקרה???, 30/01/13 17:13


      IP: 46.19.81.198 דווח על תגובה זו

      • לא, סיימתי תפקיד לפני שנה (ל''ת)

        מפקצ בהד 1, 30/01/13 17:38


        IP: 2.55.138.7 דווח על תגובה זו

    • תגיד ע׳ שלח אותך? מה זה הפואמה הזאת? מפקדי הקורס פישלו

      נקודה ועכשיו הצוערים אשמים בטמטום שלך?, 30/01/13 17:31

      אני בטוח שהמודח שאתה מתלונן עליו אוכל 20 כמוך

      IP: 46.19.81.198 דווח על תגובה זו

      • המודח שאני מדבר עליו זה המודח מהכתבה ויכול להיות שהוא יותר טוב פי 20 מ

        מפרת בהד 1, 30/01/13 17:45

        אבל לא מספיק טוב כדי להיות קצין/ממ חיר. ואני הוסמכתי ככזה, לא רק אלא לאחר תפקיד ארוך ראו בי גם כמי שמתאים להכשיר כאלה... ואני לא קשור למקרה, סיימתי את תפקידי בהדרכה לפני שנה, אני כיום מפקד לוחמים

        IP: 2.55.138.7 דווח על תגובה זו

        • אם כך אז אתה פשוט משקר כי המקרה בכתבה היה באוקטובר ואתה

          כבר שנה לא בבהד1 אז איך בדיוק אתה מומחה, 30/01/13 18:36

          כנראה שתול מטעם

          IP: 109.66.40.123 דווח על תגובה זו

          • מצטער לאכזב.. הייתי קצין בפלוגה שלו בהכשרה, בגולני (ל''ת)

            מפקצ, 30/01/13 18:57


            IP: 2.55.138.7 דווח על תגובה זו

    • קצת פחות התפעלות עצמית ,ודין וחשבון על חיי אדם

      חוסר סימטריה מוחלט, 30/01/13 18:02

      כשמסתבר שבוצעו הדחות, אבל אף מדריך ,שעבר על החוקים הללו, לא הודח מההדרכה, ומדרגת הקצונה, שניתנה לו כנראה בטעות, אל תספר שהאמת רק בצד שלך
      כנראה שצניעות לא הייתה אף פעם בצד שלך,כשחותמת של מעלה בידך

      IP: 46.120.212.139 דווח על תגובה זו

    • הדחה

      עמית, 30/01/13 18:45

      ראוי ונכון לשמור על הכללים והוראות בכל תחום.הם
      נועדו כדי לשמור על התנהגות נורמטיבית כמו גם על היושרה
      ובוודאי כדי להמנע מהחלטות שרירותיות.
      מדאיג שמתגלה תמונה אחרת !!! הן בדרך קבלת
      ההחלטות,והן בהתנהלות אחר-כך,
      נפלו פגמים מדאיגים,ובמקום לתקנם ,הפיקוד
      מייצר עוד כללים.שמרו על אלה הקיימים,דיינו !

      IP: 46.19.80.111 דווח על תגובה זו

    • האמת המעוותת אבא של החייל המודח

      בועז, 30/01/13 20:18

      לצערי אתה אינך ראוי להיות קצין כי אם ההבנה
      שלך היא עבר על פקודות קצת זייפו...
      קצת פירשו את הפקודה אחרתלא נורא... זה מראה שאולי
      את הקיר עברת אבל לפקד על אנשים אינך ראוי!!
      אולי בעצם בצבא סודן
      במדינה דמוקרטית הבסיס הוא שמירה על החוק
      בדיקטטורות לא...... רק צריך לדעת לקפוץ על
      קירות......

      IP: 46.19.81.254 דווח על תגובה זו

      • יש חוק גם לעבור את הרף כדי להיות מוסמך -

        מפקצ בהד 1, 30/01/13 20:41

        וכל חייל בצהל לומד כבר בשבוע השני, שלפעמים יש שני ערכים בצבא שמתנגשים וצריך להכריע! במקרה זה ערך כבוד האדם מו ערך חיי אדם וערך המקצועיות והערך החשוב ביותר עמידה במשימה! לכן הוועדה הכריעה בנושא - שהוא לא פשוט. לטובת עם ישראל ולא לטובתו האישית של אף אחד!! ויכול להיות שאיני ראוי להיות קצין, אולם מפקדיי ב6 השנים האחרונות אינם חושבים כך.

        IP: 80.230.40.67 דווח על תגובה זו

        • טוב לדעת שקיר זה בשבילך ערך כמו חיי אדם עכשיו ברור איך הגענו

          עד הלום חשיבה שטחית ורדודה, 30/01/13 21:13

          בתור אחד שמתהדר במוצלחתו הצבאית כדאי שתלמד קצת מה פירוש סדר עדיפויות עיקר ותפל ועוד כמ דברים קטנים כאלה

          IP: 46.19.81.97 דווח על תגובה זו

        • אתה ראש נצנץ

          א, 30/01/13 22:22

          אתה עדיין ילד מורעל ומפקדיך אינם סמכות עליונה כמו שאתה חושב.
          העמידה במשימה לא עומדת כאן מול כבוד האדם אלא מול החוק.
          לא לך ולא למפקדיך יש רשות לפרש ולשנות את החוק. תתפלא, אבל אל"מ הוא דרגת קצונה בינונית, ממש לא קצין בכיר. מוכשר וערכי ככל שיהיה הוא לא בעל סמכויות לשנות פקודות מטכל. הוועדה החוזרת היתה כסת"ח.
          בושה לצה"ל.
          ולא, אני לא קשור ולא מטעם.

          IP: 77.125.118.154 דווח על תגובה זו

  • 24.

    בושה וחרפה!להדיח את מפקד בה״ד 1 במקום (ל''ת)

    חייל שיודע, 30/01/13 16:41


    IP: 46.19.81.198דווח על תגובה זו

  • 23.

    אז נחזיר אותם וניתן להם לפקד על חיילים??? למרות שהם לא מתאימים?

    א, 30/01/13 16:27

    אני הייתי עד לפני שנתיים מפקד צוות בבהד 1 בקורס קציני חיר. אז מי רוצה שלבן שלו יהיה מפקד שלא מתאים לפקד רק בגלל חוק שאף אחד לא שם לב אליו.. אח״כ שהבן ימות יעשו ועדות..

    IP: 2.55.138.7דווח על תגובה זו

    • אם עילג כמוך היה מפקצ לא פלא שככה נראה (ל''ת)

      מפקדבה״ד 1, 30/01/13 16:45


      IP: 46.19.81.198 דווח על תגובה זו

      • יכול להיות שאני עילג אבל איבדתי חברים בגלל מפקדים לא מתאימים

        א, 30/01/13 16:54

        כך קבעו הועדות..
        וחוץ מזה, לא מדיחים צוערים לפני כי רוצים לעזור להם! נותנים להם את ההזדמנות להשתפר עד הסוף! אם הם לא משתפרים אז חבל והם לא יוסמכו להיות קצינים לוחמים, במיוחד בחיל הרגלים! שכשירות גופנים הכי חשובה בו!
        שילך להיות קצין ג'ובניק

        IP: 80.230.81.22 דווח על תגובה זו

        • חמוד לא רק אתה איבדת חברים מה הקשר בין הדברים?קורס קצינים צריך להתנהל

          עפ״י הפקודות והחוק, 30/01/13 17:18

          וגם הגיון לא מזיק ועם כל הכבוד קיר הוא לא ממש אינדיקציה לשכל ו או יכולת פיקודית וחלאס עם הסיסמה הזאת שעשו הכל כדי שהצוערים כן ישתפרו כולם היו בצבא ומכירים את החארטות הכל פה כיסוי תחת

          IP: 46.19.81.198 דווח על תגובה זו

          • זה קציני חיר! כן! הם צריכים גם לדעת לעבור קיר!

            א, 30/01/13 17:53

            עוד מעט תבואו בטענות למה נכים לא יכולים להיות קציני חיר.. מה לעשות?! זה הכשירות שלנו! אני לא יכול להיות רופא, גם אם אלמד 7 שנים אבל לא אעבור את המבחנים המסמיכים, כנ״ל עו״ד וכו..

            IP: 2.55.138.7 דווח על תגובה זו

            • יופי מפקצ אז היו לכם 4 חודשים ליישם את זה למה חיכיתם לשבוע (ל''ת)

              האחרון?קיר יודעים לעבור ותכנון פשוט גדול עליכם?, 30/01/13 18:51


              IP: 109.66.40.123 דווח על תגובה זו

              • אתה מתכוון : היה לצוער 4 חודשים לעבור קיר...

                א, 30/01/13 19:30

                ודא"ג קצת מוזר שאתה ככה עוקב אחרי התגובות שלי וממשיך לענות.. אני ממשיך להגיב כי הייתי במערכת וממש סילפו פה את הפרטים.. אבל אתה בטוח שאתה לא שייך לחייל הזה, שאתה ככה עוקב אחרי מה שאני כותב?!....

                IP: 80.230.47.136 דווח על תגובה זו

                • אני הייתי בצבא כמוך ותמיד תעבתי את הזלזול באנשים ובחוק

                  וכלום לא משתנה, 30/01/13 20:40

                  כשנוח מנפנפים בחוק ומכניסים חיילים לכלא על שטויות וכשנוח עוקפים את החוק בטענות מגוחכות של קרביות ותמיד שוכחים שמה שהכי חשוב אצל חייל וקצין זה האישיות והאומץ ואם לא מתאים לך אל תענה

                  IP: 109.66.40.123 דווח על תגובה זו

      • אם פיקוד מלחמת לבנון קיבל תעודת כשרות מכם...

        עילגות וכישרון, 30/01/13 18:07

        אז ברור למה אתה לא רואה בעיה בהתעלמות מחוקי מטכ"ל.
        כעת יותר ברור למה הרמטכ"ל לשעבר ועוזרו היו עסוקים פחות בפיקוח על הכשרות קצינים, מאשר בפוליטיקה .
        במקום שאף אחד מהמדריכים לא טועה, גם כשהוא עובר על החוק, כנראה שהמדריכים מושלמים.

        IP: 46.120.212.139 דווח על תגובה זו

      • קשקשן וטמבל: קראתי שוב את תגובת "א" ולא בדיוק מצאתי היכן העלגות שלו

        פרופסור ללשון, 30/01/13 19:02

        אז נכון שיש שגיאה קטנה אחת (צ"ל: "ואח"כ כשהבן...."), אך השפה - מקובלת ונהוגה.
        לעומת זאת אצלך, איש קטן, קשקשן ויהיר, יש שתי שגיאות, ולא, אל תספר לי על המקלדת שלך. מי שפותח את הלוע יאכל כינים..

        IP: 85.65.36.111 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל-א'

      אסי, 31/01/13 08:47

      אל תתייחס לקשקשן, כנראה מקושר לחייל המדובר או מודח בעצמו, ההתפסות שלו ל "עילגות" רק מצביע על עומק התגובה שלו.

      אנחנו לא רוצים קצינים לא כשירים וקצין צריך לעבור חומה גם אם זה רק בשביל להדגים אח"כ לטירון איך עושים את זה, אנחנו סומכים על שיקול הדעת שלכם ובאם היו סטיות מהפקודות מאמינים כי הנושא יבדק.

      יום טוב!

      IP: 85.250.97.166 דווח על תגובה זו

  • 22.

    תוספת למגיב מס. 5

    חיים, 30/01/13 16:16

    אותי הדיחו כ 10 ימים לפני תום הקורס, אחרי קבלת "כובע הקצונה", דרגות "שדה התעופה" ותירגולי מסדר הסיום בסירקין באמתלא של "לא מתאים", האם לקח להם 5 וחצי חודשים למצוא זאת? חבל שאבא שלי איננו כעת להילחם עבורי, היה זה לפני 50 שנה בדיוק, ב 1963, הייתי בן מחזורו ומחלקתו של אמנון ליפקין שחק ז"ל, ובחיי שבא לי כעת לאחר ממצאים אלה להילחם איתם כעת ולקבל לפחות דרגת כבוד.

    IP: 74.12.80.127דווח על תגובה זו

  • 21.

    למה למה כל הזמן בצהל פועלים בניגוד לנהלים? (ל''ת)

    אמא של חיילים, 30/01/13 15:37


    IP: 79.182.135.58דווח על תגובה זו

    • כי אם תחפשי מספיק זמן ומספיק לעומק

      ילחיעצחי, 30/01/13 17:17

      תמצאילעומק מצאי שלכל פקודה יש פקודה נגדית, ממש חוקי ניוטון.
      במצב הזה, בכל מצב יעברו על פקודות.

      IP: 80.178.164.87 דווח על תגובה זו

  • 20.

    the one that has to go home is the one that

    david, 30/01/13 15:27

    kicks someone out 7 days before the end!!! FROM MAMACH BAHAD-1 1981

    IP: 66.229.209.148דווח על תגובה זו

  • 19.

    "לא עבר את הקיר" ?????

    MM, 30/01/13 14:47

    זוהי בדיחה או טימטום?
    את רמת הפיקוד של צה"ל ראינו לצערנו במלחמת יום כיפור ובמיוחד במלחמת הגליל האחרונה.
    אני בטוח שהמטומטמים שהנהיגו את הצבא במלחמות אלו עברו את הקיר בקלילות.
    איזה מזל שהיריבים שלנו חמורים יותר גדולים.

    IP: 109.226.48.42דווח על תגובה זו

    • את הקיר\\חומה\\קו ברלב המצרים עברו בקלות בעזרת....

      ששון, 30/01/13 15:43

      משאבות כיבוי שהרסו את חומת החול...למה אני מספר את זה?,כי תם עידן הקפיצות אנחנו בעידן הטכנולוגיה המלחמתית .וצוער שלמעשה סיים ונותרה לו פעולה של החזרת ציוד לא צריך להיות מודח בחריגה מפקודות הצבא.

      IP: 84.229.214.225 דווח על תגובה זו

    • זו כשירות של לוחם! אם הוא לא עובר שיעבור מקצוע

      א, 30/01/13 16:32

      שלא יהיה לוחם

      IP: 2.55.138.7 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הביזיון אינו של צה"ל, אלא של אותו צוער

    נ, 30/01/13 14:43

    שמביא את אבאל'ה עם העו"ד שלו שיילחם בשבילו בצבא.

    אם הצבא ייכנע לו ויעניק לו את דרגות הקצונה, איך הוא יוכל בכלל להסתכל בעיניים של החיילים שלו? איך הוא יוכל להתייחס באופן אובייקטיבי לכך שחייל לא עובר את מכשול הקיר? (או כל מבחן אחר, לצורך העניין...)

    תדע כל אם עברייה ש... שמה? שמסרה את גורל בניה לידי המפקדים שהיה להם עו"ד מספיק חלקלק שהצליח להעביר אותם את הקק"צ, למרות שהגורמים המקצועיים החליטו להדיח אותם מהקורס?

    IP: 85.64.146.104דווח על תגובה זו

    • אפס בטח שרתת בשקם

      אבי, 30/01/13 14:48

      תן לצבא לדפוק את החברה הטובים זה כנראה טוב לך...

      IP: 109.66.40.123 דווח על תגובה זו

      • בטח אתה שרתת בשקם

        א, 30/01/13 16:29

        כל לוחם עושה בוחן מסלול כזה וחייב לעבור! אז אם הוא לא עבר, הוא לא ראוי! שילך לקנות דרגות! כמו אלה שקונים תואר

        IP: 2.55.138.7 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מה ? נתנו לו לעבור שוב את המכשול ולא הצליח לו ?

    עדנה, 30/01/13 14:38

    אולי כדאי גם לרענן את הסגל והעומד בראשו ?

    IP: 132.75.15.151דווח על תגובה זו

  • 16.

    שקר של דובר צה״ל האבא של הצוער

    בועז, 30/01/13 14:21

    אני האבא של הצוער כרגיל הצבא משקר במצח נחושה
    בני מעולם לא ביקש ועדה חוזרת זו הייתה החלטת מפקד מז״י מעבר לכך בני אולץ לחתום על מסמך מזויף לפני הוועדה ״כאילו הועדה החלה 4 ימים לפני ככה מלמדים את הקצונה שלנו לזייף ולשקר!!!

    IP: 109.66.40.123דווח על תגובה זו

    • ניצלת.

      לבועז היקר, 30/01/13 16:03

      ליבנו איתך ועם בנך שיודע ימים לא קלים.
      בנך משכמו ומעלה ,
      אנחנו מצדיעים לו!!

      IP: 110.142.233.12 דווח על תגובה זו

  • 15.

    לאלו שנפסלו רק על כושר צריך לתת את הדרגות ולהפכו לקצין ג'ובניק.

    קצין בסיסי כ''מ, 30/01/13 13:34

    די מצחיק שקצינים ג'ובניקים כ"מ שהם נכים לגמרי עברו קורס קצינים ומקבלים דרגות והצוערים הללו לא.

    בכלל צריך לעשות שינויים, כך שמי שנופל מקק"צ חי"ר על סיבה של כושר גופני אך עמד בכל הדרישות האחרות בהחלט יוכל לשמש בתפקידי קצונה שאינם מצריכים כושר גופני, כמו קמב"צ או ע.ק. אג"מ בגדוד וכו'.

    IP: 212.199.134.130דווח על תגובה זו

  • 14.

    לא יתכן שרמטכ"ל ישתכר 73,000 שח וחייל 350 ש"ח ! (ל''ת)

    שוויון בנטל זה לא רק חרדים!, 30/01/13 13:18


    IP: 79.180.145.219דווח על תגובה זו

    • וואי כמה צחקתי! אחת התגובות המצחיקות כפרה אל תעלב

      אבל הרמטכ''ל לא בשירות חובה, 30/01/13 14:57

      ב"ה
      גם הרמטכל עשה שירות חובה כמו כולם אל תדאג.

      IP: 46.116.216.165 דווח על תגובה זו

      • צה"ל עושק את חייליו במחיר מבצע (ל''ת)

        350 ש''ח לחודש, 30/01/13 17:33


        IP: 79.180.145.219 דווח על תגובה זו

      • ברומא בנו את ההיפודרום,שהעם יהיה עסוק בשטויות (ל''ת)

        ולא במהות, 30/01/13 17:55


        IP: 79.180.145.219 דווח על תגובה זו

    • חייל זה דמי כיס, לא משכורת. הוא מקבל את כל צרכיו מהצבא

      גד, 30/01/13 22:28

      ארוחות, לינה, נסיעות, ביגוד, מגורים, חשמל/מים, ציוד, טיפולים רפואיים ועוד. המשכורת הצהלית היא רק צ'ופר לבמבה וקולה בשקם.

      IP: 109.66.98.196 דווח על תגובה זו

  • 13.

    האבאמא והעו"ד הצמוד לכל צוער = קציני שוקולדה מונפצים.

    אזרח מודאג, 30/01/13 13:12

    כך מגינים על המולדת.

    IP: 46.116.205.2דווח על תגובה זו

    • אהבתי (ל''ת)

      קול קורא, 30/01/13 13:22


      IP: 177.192.106.203 דווח על תגובה זו

  • 12.

    הבעיה היא לא ההדחות, אלא שיש צוערים גרועים שמסיימים את הקורס

    אלי, 30/01/13 13:01

    והופכים להיות קצינים גרועים שהורסים את הצבא

    IP: 147.237.70.107דווח על תגובה זו

  • 11.

    מי רוצה להיות קצין בצבא המחורבן הזה חפש ושיחנקו (ל''ת)

    גובניק, 30/01/13 13:01


    IP: 77.127.5.254דווח על תגובה זו

  • 10.

    מה קרה? הבן של מי הודח? (ל''ת)

    דוד, 30/01/13 12:45


    IP: 79.179.145.177דווח על תגובה זו

  • 9.

    " והיה מחננו טהור" - ממש לא וצריך לבדוק מה קורה שם. (ל''ת)

    ארז הלבנון, 30/01/13 12:40


    IP: 84.108.89.93דווח על תגובה זו

  • 8.

    אני לא מבין

    יובל כהן, 30/01/13 12:33

    אצלנו בצנחנים, מי שלא היה עובר את הקיר עם ציוד מלא בבוחן מסלול לא היה מסיים טירונות 07. ה"חייל" מתלונן על כך שמדיחים אותו מקק"צ, אני שואל איך בכלל הוא נהיה לוחם....אני הייתי ממליץ להחזיר אותו לטירונות,שיעבור את הקיר, בלי עזרה מאבאל'ה....

    IP: 84.228.90.34דווח על תגובה זו

    • דווקא בה"ד1 אוהב אנשים עם כושר מוגבל

      מוקה טרופיקנה וכו', 30/01/13 13:36

      בעיקר כושר שכלי מוגבל

      IP: 212.199.134.130 דווח על תגובה זו

    • צנחן אלק...אם באמת היית צנחן היית יודע שמי שמגיע לבהד1 מזמן

      סיים טירונות ומכים, 30/01/13 16:52

      לך להתחזות במקום אחר חתיכת כלום שכמוך במקום לחלק עצות

      IP: 46.19.81.198 דווח על תגובה זו

      • אתה רציני שלא הבנת את התגובה...??

        אסי, 31/01/13 08:38

        גולני אה...?

        IP: 85.250.97.166 דווח על תגובה זו

  • 7.

    תפסיקו בכיינים

    עוזי קקון, 30/01/13 12:29

    אם הוא לא עובר את הקיר הוא לא יכול לשמש דוגמא לפקודיו. שיפסיקו להתבכיין ולחפש סעיפים קטנים בחוק.

    IP: 212.143.122.5דווח על תגובה זו

  • 6.

    גם אותי העלו לוודא אך הצלחתי לשרוד

    גרג, 30/01/13 12:22

    המג"ד שלי בבה"ד1 חיפש אותי מאוד מאוד
    אך הצלחתי לשרוד .
    בתפקיד שני שלי הוא היה מדר של היחידה ואני קצין קשר - נקמתי בו

    IP: 212.199.69.1דווח על תגובה זו

    • לפי התגובה שלך - חבל שלא הדיחו אותך.

      אסף, 30/01/13 12:35

      "נקמתי בו"? ככה מתנהג קצין בצה"ל? תתבייש.

      IP: 85.210.36.138 דווח על תגובה זו

  • 5.

    גם אותי הדיחו

    אחד שהיה שם, 30/01/13 12:16

    שבוע בדיוק לפני הסיום. זה היה לפני 15 שנה.
    העילות: אף אחד לא ידע מה העילה, כל אחד טען עילה אחרת (המפק"ץ, המ"פ, המב"ס...).
    עירעור כמובן נדחה..זה צה"ל שלנו!!!

    IP: 212.25.111.193דווח על תגובה זו

  • 4.

    שוב צה"ל נוהג בטימטום?

    טר''ש בטיטו, 30/01/13 12:15

    כפי שהדברים מובאים, כן!

    IP: 213.57.38.160דווח על תגובה זו

  • 3.

    לצוהרים הגברים של המדינה

    ישראלה, 30/01/13 12:08

    צוהרים יקרים אני מצדיעה לכם כל הכבוד על שעמדתם בכל הקשיים אל תתנו לאף אחד במדינה הזו שיצער אותכם אם תשאלו אותי אני יכולה להגיד לכם אתם הרווחתם מכל המצב אין בשביל מי להלחם במדינה הזו כי זו הפכה להיות מדינה מטריאליסטית לצערי הרב.

    IP: 84.228.223.251דווח על תגובה זו

    • כותבים צוער ולא צוהר, ישרעלה. צועוריים טובים לך (ל''ת)

      מקרה עין, 30/01/13 13:18


      IP: 82.102.146.194 דווח על תגובה זו

    • בשביל לוזרים כמוך...

      אסי, 31/01/13 08:28

      באמת אין בשביל מה להילחם...

      IP: 85.250.97.166 דווח על תגובה זו

  • 2.

    ככה בדיוק אנחנו נראים.אין דין ואין דיין.כל הטוב בעיניו יעשה. (ל''ת)

    אלכסנדר, 30/01/13 12:03


    IP: 84.137.86.113דווח על תגובה זו

  • 1.

    שיקחו בימקום המודחים חיילים חרדים (ל''ת)

    פקק תנועה , 30/01/13 11:36


    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

    • המשתמטים מתל אביב הרבה יותר כמותי מהחרדים - שיקחו אותם (ל''ת)

      דני, 30/01/13 12:04


      IP: 84.229.169.161 דווח על תגובה זו

      • כמובן וללא ספק הקל שבקלים (ל''ת)

        פקק תנועה , 31/01/13 08:30


        IP: 132.68.4.115 דווח על תגובה זו

    • גם אותי הדיחו לאחר חודשיים בעבודה חדשה, רק שבאזרחות קוראים לזה פיטורים

      יוסי, 31/01/13 01:41

      ולא רק זה, שלחתי קורות חיים לגוגל והם לא חזרו אליי, ואני מתכוון לתבוע את גוגל על כך שהם לא חזרו אליי!

      העו"ד דין אומרת שזה לא נחמד מצידם שהם לא חזרו וזה משפיל אותי מול כל המשפחה ולכן יש לי סיכוי לזכות בתביעה.

      יאללה צוערים בכיינים, הדיחו\\פיטרו אתכם תתבגרו כבר.

      IP: 92.20.105.218 דווח על תגובה זו

      • אתה צודק החברה הישראלית פשוט לא מסוגלת ליסבול את מקום עבודתם

        פקק תנועה , 31/01/13 08:33

        מקום העבודה נחשב כבררת מחדל הפרזיט המצוי נחשב לגאון הדור והעובד המסור נחשב למוקצה מחמת מיאוס לכן כך ניראה פרצופו של שוק העבודה והעובדים במדינת ישראל וכוליי

        IP: 132.68.4.115 דווח על תגובה זו