• 96.

    ממממ (ל''ת)

    , 09/07/13 15:02


    IP: 2.55.128.214דווח על תגובה זו

  • 95.

    לכול הנשים !

    אדיר, 15/11/12 18:26

    סתם הגזמות של כול הנשים!
    היום כול אישה הופכת את עצמה לנפגעת מינית זאת הפכה להיות מגפה של ממש!
    היום אי אפשר לדבר אפילו עם בחורה כי אי אפשר לדעת אם היא תפרש תמילה להטרדה מינית או שלא!
    לנשים מותר הכול פשוט הכוללל ולגבר לא מותר שום דבר , וזה אומר שלאישה מותר לגעת בגבר ולגבר אסור לגעת באישה!
    עובדה שאפילו החוק אומר שאין כזה דבר שאישה יכולה לאנוס גבר (את החוק הזה יש רק במדינת ישראל) וזה אומר הכוללל!
    היום החוק עובד לזכות האישה ונגד הגבר ואני מכיר ושמעתי על המון גברים שנפלו לתלונות שווא של אישה כזאת או אחרת שהרסו תגבר על סתם מילה של אישה מפגרת!
    ואני לא מדבר על כול הנשים שבאות למקומות העבודה בלבוש חושפני עם כול השדיים שלהן בחוץ ועם מכנסי מיני שרואים להם את כול הכוס שלהם!
    אם תבואו למקומות העבודה בלבוש מכובד ולא חושפני לא תזמינו הערות והטרדות מיניות חד וחלק!
    אתן לא יכולות ללכת לעבודה בלבוש חושפני כאילו שזה מועדון ולקוות שלא יטרידו אותכן!
    ואני לא מדבר (2) על כול הילדות בנות 12-14 שהולכות כמו שרמוטות קטנות עם מכנסי מיני וחולצות חושפניות כאילו שהן בגיל 30!
    פשוט בושה וחרפה!

    IP: 79.179.180.154דווח על תגובה זו

  • 94.

    עובדת שתלין על התעמרות שנבעה מדחיית חיזור, תזכה במשפט (ל''ת)

    ירא שמים, 15/11/12 15:01


    IP: 109.64.195.70דווח על תגובה זו

  • 93.

    תמשיכו להיות הקוזקיות הנגזלות,להגדיל שדיים ושפתיים,להגיע חצי עירומות ל

    מוטרד מינית מנשים חשופות, 15/11/12 14:50

    עבודה,על עקבי ענק מיני ומחשופים.

    IP: 77.126.217.50דווח על תגובה זו

    • ואם תראה פרי טעים בחנות - גם תחטוף כרצונך?

      חיים, 15/11/12 19:45

      אישה מתקשטת כצו האבולוציה. היא רוצה להראות טוב ולהרגיש טוב. כדי שיהיו לה מעריצים ומחזרים. זהו רצון אנושי תמים ונכון. לא תפקידך להכתיב להן.

      IP: 2.123.2.222 דווח על תגובה זו

      • הדוגמא שלך שגויה.

        מומו, 16/11/12 09:41

        אף אחד לא חוטף אף אחת.

        IP: 82.81.30.225 דווח על תגובה זו

      • ...ואם תראה שקית ברחוב המכילה חצי מיליון ש"ח לא תנסה לקחת ? (ל''ת)

        , 09/07/13 15:00


        IP: 2.55.128.214 דווח על תגובה זו

        • אפילו אם היא מסריחה ? (ל''ת)

          תוהה, 16/09/13 15:41


          IP: 2.55.141.88 דווח על תגובה זו

  • 92.

    נראה נחמד להצטלם לתמונות אילוסטרציה,

    הייטקיסט, הרצליה קיפוח, 15/11/12 14:48

    ממשמשים בחורות מכל הכיוונים ועוד מקבלים על זה תשלום...

    IP: 193.9.13.137דווח על תגובה זו

  • 91.

    בגלל זה לא מחבקים/מנשקים/מלטפים/מחמיאים לנשים בעבודה

    שמיצ, 15/11/12 13:53

    הכי פשוט וקל!
    לא יושבים איתן אף פעם בחדר לבד בלא שיש עוד אנשים!
    פשוט וקל!
    לא שואלחם אותן מה הן עשו אתמול בלילה' שלשום בבוקר או מה הן עושות אחר הצבריים!
    פשוט וקל!

    מתייחסים אליהן כסכנה מהלכת על שתיים, וזהו!

    IP: 77.127.5.63דווח על תגובה זו

  • 90.

    הטרדה משני הכיוונים

    מירית, 15/11/12 13:48

    היא: אל תלחץ לי יד יותר ממה שצריך, אל תחבק אותי ''חיבוק אבהי'' ואל תתן לי צ'פחות ידידותיות.
    הוא: בבקשה אל תבואי במחשוף עמוק או בגופיה כשאת מתכופפת, רואים הכל. כנ''ל לגבי מיני קצר. זה ממש מטריד אותיולא, לא נעים לי לראות את החלקים המוצנעים של הגוף שלך.למה אני חייב? אין קודים מקובלים ללבוש מכובד במקום עבודה?

    IP: 95.86.64.143דווח על תגובה זו

    • somebody

      nachon meod, 15/11/12 16:35

      this is so true. Men should be able to complain when woman dress ''MINIT''. It's not probably worse then a woman getting a hand-shake a second too long.

      IP: 67.85.215.237 דווח על תגובה זו

  • 89.

    אתם מדברים רק על תופעת ההטרדה המינית בעבודה אבל לא ההטרדה הנפשית

    אחד העם, 15/11/12 12:55

    התופעה רחבה ונפוצה יותר וגם גברים וגם נשים סובלים ממנה. נכתב ספר מכונן ומטלטל של הפסיכיאטרית הצרפתייה הגדולה מארי פרנס היריגוין על התופעה. BULLING במקומות עבודה. אין חקיקה בנושא ואין שום סיקור של התופעה.
    http://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=37984

    IP: 94.159.196.194דווח על תגובה זו

  • 88.

    הבבון המצוי כמובן בטוח שנשים מעלילות. איך הן לא נופלות לרגליו מרצונן (ל''ת)

    גועל נפש, 15/11/12 11:20


    IP: 217.132.255.94דווח על תגובה זו

  • 87.

    תלונות נשים הפכו לרנד

    סתם יהודי, 15/11/12 10:55

    השאלה היא האם ההטרדות הפכו למגיפה, או התלונות של נשים שחלקן הלא מבוטל הם תלונות שוא או שהן באות למטרות נקם, היום קל להתלונן ועוד יותר קל להסתבך גם אם אתה לא אשם בכלום

    IP: 84.108.175.69דווח על תגובה זו

  • 86.

    מעניין שמסתננים או ערבים אונסים יהודיות יש שתיקה רועמת מצד ארגוניים חב (ל''ת)

    השמאלנים משחקים באש ועכשיו ניכוו, 15/11/12 09:06


    IP: 79.182.211.195דווח על תגובה זו

  • 85.

    מעניין שמסתננים או ערבים אונסים יהודיות יש שתיקה רועמת מצד ארגוניים חב (ל''ת)

    השמאלנים משחקים באש ועכשיו ניכוו, 15/11/12 09:05


    IP: 79.182.211.195דווח על תגובה זו

  • 84.

    לפי הכתבה והמציאות אסור לנשום ליד אישה כי זה ייחשב כהטרדה...... (ל''ת)

    נשים =שק של נחשים, 15/11/12 07:48


    IP: 194.177.16.3דווח על תגובה זו

  • 83.

    מקריאת חלק מהתגובות כאן אני מתחילה לחשוב שלגברים פה אין אמהות ואחיות!

    אנה, 15/11/12 07:47

    אם מישהו היה ממשש את ישבנה של אימכם, אחותכם או הבת שלכם, אומר לה שיש לה חזה יפיפה או חמור מכך, מנסה לנשק אותה...מה הייתם אומרים על זה? ''זאת אשמתך כי יצאת לעבוד''? ''את מנסה לסחוט את הבוס שלך?''

    אני רוצה לראות לאיזה מה''גברים'' המגיבים כאן יש את הביצים להגיד את זה בפרצוף של אימא שלהם...

    כולם אמיצים מאחורי טוקבאקים- בסופו של יום אתם שפנים פחדנים כי הנשים התחילו למצוא את הכוח שלהן ומה לעשות-זה מפחיד.

    יש לכם שתי בררות- או להשתנות, או להבין מה באמת קורה כשאתם אל שומרים על הידיים שלכם עם האישה הלא נכונה.

    IP: 79.177.178.46דווח על תגובה זו

    • קודם כל תפסיקו להשתמש ברעה בכח שלכן

      אבי, 15/11/12 18:54

      עובדתית לנשים יש יותר כח, מלא חוקים לטובתן בלבד, ובתי המשפט מטיבים איתן לעומת גברים, אז עדיף שתפסיקי להקליד.

      IP: 79.180.205.190 דווח על תגובה זו

    • אם נשים אכן התחילו למצוא את הכח שלהן, אז כל כוח ניתן לנצל לרעה.

      אלכס, 15/11/12 21:37

      ועל זה באמת מדובר.

      IP: 82.81.30.225 דווח על תגובה זו

  • 82.

    מקורות לסטטיסטיקה

    שיראל, 15/11/12 07:32

    האם יש לינקים למחקרים או מקורות המידע המקוריים?
    קשה להבין נתונים סטטיסטיים בלי המקור.

    IP: 109.67.168.188דווח על תגובה זו

  • 81.

    העיתונות צועקת שוויון ,פתיחות ומתפלא שזה מביא לסקס ? (ל''ת)

    שקר, 15/11/12 07:10


    IP: 79.182.211.195דווח על תגובה זו

  • 80.

    היום.. רק להסתכל על בחורה שנייה אחת יותר מדי זו כבר הטרדה מינית. (ל''ת)

    דורון, 15/11/12 06:42


    IP: 82.166.65.222דווח על תגובה זו

  • 79.

    גדלים בבית דתי או מסורתי הופכים לחרמנים ביחוד הכיפות הסרוגות ושחורות (ל''ת)

    יואב, 15/11/12 06:37


    IP: 76.93.23.150דווח על תגובה זו

  • 78.

    מי המפגר שמעסיק נשים זול בהתחלה יקר בסוף (ל''ת)

    אתה מעסיק או סרסור?, 15/11/12 05:36


    IP: 85.65.85.85דווח על תגובה זו

  • 77.

    מי צריכה חיבוק אבהי בעבודה? מה זה השטויות האלה?

    לא תודה יש לי אבא, 15/11/12 03:52

    מה פתאום להתחבק עם הבוס או כל עובד אחר? אני מבינה במקרים מסוימים אם מישהו מת במשפחה, אבל סתם ככה?
    יש גם דרכים להתחיל עם בחורה בעבודה. אפשר לבוא ולהגיד: ''את מוצאת חן בעיני. את רוצה לצאת איתי לקפה הערב?'' וכמובן שאם היא אומרת לא, אז זהו.
    אצלי יש חוק: אני לא יוצאת עם אנשים שאני עובדת איתם. זה סתם מסבך את החיים בייחוד אחרי שנפרדים.

    IP: 122.148.75.181דווח על תגובה זו

  • 76.

    גועל נפש.... (ל''ת)

    ella, 15/11/12 02:31


    IP: 77.126.45.9דווח על תגובה זו

  • 75.

    די, אסור ומסוכן להתחיל עם אשה במדינה הזאת. הרגו את הרומנטיקה. (ל''ת)

    אצביע למפלגה שתעודד להתחיל עם בחורות., 15/11/12 00:35


    IP: 84.228.246.149דווח על תגובה זו

    • הטרדות בולשיט

      קצלה, 15/11/12 12:16

      אכן כך, הוסיפו לזה את טענות הסרק של חלק מהנשים וישלנו ''הסלט'' שאליו נקלענו.

      IP: 84.108.175.69 דווח על תגובה זו

  • 74.

    אני מזועזע קשות מהסטיטסיקה/אמתהמחרידה (ל''ת)

    ארז, 15/11/12 00:11


    IP: 89.128.228.138דווח על תגובה זו

  • 73.

    /

    /, 14/11/12 23:48

    nv t,v ctn, bhxh, krtu, nv f,c,h pv !

    IP: 46.117.213.61דווח על תגובה זו

  • 72.

    די לבכיינות הנשית. אם לא היה סתיו וחורף, הן היו הולכות ערומות ברחוב

    א', 14/11/12 23:31

    מתלבשות כמו פרוצות ומבקשות יחס של גבירות.
    אתה אוכל את מה שאתה מבשל.

    IP: 95.86.117.77דווח על תגובה זו

  • 71.

    פשוט אל תעסיקו נשים

    דב, 14/11/12 23:10

    פשוט אל תעסיקו נשים

    IP: 24.105.255.248דווח על תגובה זו

  • 70.

    להעסיק רק מבוגרות

    ירון, 14/11/12 22:55

    הכי טוב.

    IP: 82.81.87.156דווח על תגובה זו

    • לירון, תכלס, הכי טוב

      ירונה, 15/11/12 06:34

      אבל לא בגלל ההטרדות אלא בגלל שהן מנוסות יותר בעובדה ויכולות לתרום יותר ולצערנו רק בגלל עניינים מטופשים של גיל, דוחים אותן במקומות עבודה.

      IP: 79.181.5.93 דווח על תגובה זו

  • 69.

    צריך להטמיע בתרבות הציבורית את ''איסור נגיעה'' ו''איסור ייחוד''

    ובא לציון גואל, 14/11/12 22:28

    ובא למטרידים הקץ ולמוטרדות גואל.

    IP: 212.76.111.179דווח על תגובה זו

    • נכון גם נכון! (ל''ת)

      maya, 15/11/12 11:31


      IP: 82.80.148.133 דווח על תגובה זו

  • 68.

    מעניין. קראתי את המאמר הזה במגזין של מקור ראשון. (ל''ת)

    האם העיתונים התאחדו?, 14/11/12 22:26


    IP: 212.76.111.179דווח על תגובה זו

  • 67.

    איזה תגובות, קשה להאמין

    לי, 14/11/12 20:57

    לכל הניאנדרטלים, זה ממש פשוט: אם תתייחס לאישה שמולך כמו שהיית מתייחס לגבר או כמו שהיית רוצה שגבר קולגה יתייחס אליך, לא תהיה לך בעיה לעולם.
    ולאלה שלא הבינו, לחיצת היד הארוכה היא לא סתם לחיצה שנמשכת שנייה-שתיים יותר מהרגיל, אלא כזו שלא עוזבת, ומלווה במבט ו/או חיוך רומזני, ואולי גם בלחיצה או ליטוף בתוך כף היד... בקיצור, שוב, משהו שלא היית רוצה שגבר אחר יעשה לך. המתמטיקה היא אותה מתמטיקה, לא מסובך ואל תעשה את עצמך.

    IP: 85.64.217.16דווח על תגובה זו

    • להפך התיחסות כמו לגבר תוביל לכלא.

      אזרח, 15/11/12 07:09

      אי אפשר לדבר בחופשיות כי כול מילה עלןלה להכניס לכלא. תמיד לדאוג אך זה יתפרש.
      אסור לעשות שיחות אחד על אחד כי זה פתח לעלילה .

      IP: 77.127.8.39 דווח על תגובה זו

  • 66.

    פורנו חשוף לכל משתמש בנות לבושות כמו בחוף הים (ל''ת)

    מה רציתם?, 14/11/12 20:55


    IP: 79.179.162.108דווח על תגובה זו

  • 65.

    רק לידיעתכם רוב התלונות אמיתיות והמיעוט תלונות שווא. כמובן שזה לא חשוב (ל''ת)

    העיקר נתלהם, נעליב נשים. בזה אנחנו טובים., 14/11/12 20:34


    IP: 217.132.219.67דווח על תגובה זו

    • רוב התלונות הן תלונות שווא.רק הגבר משלם מחיר מייד אפילו ללא משפט (ל''ת)

      מבין, 15/11/12 07:10


      IP: 77.127.8.39 דווח על תגובה זו

    • רק לידעתך במשפט הישראלי כמעט ואין זיכויים, בכל עניין

      שם, 15/11/12 11:04

      וגם אם זוכה, הכתם נשאר.

      IP: 193.106.52.32 דווח על תגובה זו

  • 64.

    הכי קל להאשים את האשה. להפלות אותה בשכר. בתפקידים. בכנסת (ל''ת)

    לזלזל בה ולצאת צודק. ''החברה'' הישראלית מזעזעת, 14/11/12 20:30


    IP: 217.132.219.67דווח על תגובה זו

  • 63.

    אחרי הכתבה אני צריך לחשוש שעמיתה בעבודה תראה בלחיצת יד הטרדה?

    אלכס, 14/11/12 20:25

    עדיין לא הגעתי לשלב בו לחיצת היד שלי פותחת את החזייה.

    תגידו, לא הגזמנו עם המשפטיזציה של היחסים בין המינים?

    IP: 80.178.158.133דווח על תגובה זו

  • 62.

    גם לכן הפמיניסטיות יש בנים - היזהרו מתלונות שווא (ל''ת)

    נקודה למחשבה, 14/11/12 20:03


    IP: 80.178.11.201דווח על תגובה זו

  • 61.

    השוביניזם הישראלי כל כך דוחה ומחריד. התגובות כאן מחפירות (ל''ת)

    אין לכם בושה וגבולות, 14/11/12 20:03


    IP: 217.132.219.67דווח על תגובה זו

    • השובניזם הישראלי הוא תמונת ראי לפמינזם הרדיקאלי ושניהם טמטום צרוף (ל''ת)

      שם, 15/11/12 11:00


      IP: 193.106.52.32 דווח על תגובה זו

  • 60.

    רק מטומטם סתום ודביל יעסיק נשים בעסקו!!!

    יוסף, 14/11/12 19:42

    תמשכנה תמשכנה לפמפם ולהפגין ולהתלונן שאתן מוטרדות, תבטלו גם את ההתישנות כך שגם אחרי חמישים שנה יוכל כל אדם (בתנאי שהוא אשה) להתלונן על הטרדה מינית ולהרוס חיים של כל גבר (מגיע לו כי הוא היה טיפש להעסיק בחורה במשרדו).
    הקשקשניות ימשיכו בחייהן ואת המחיר ישלמו הנשים שרוצות להתפרנס ואיש לא יעסיק אותן.

    אני מכיר קצינים בצבא, שכל משרדם מורכב מחיילים בלבד, אין חיילות בכל הסביבה, איך מישהו יכול להתגונן מפני תביעות שקריות או מדומות.. נשים דעתן קלה, תמשיכו תמשיכו נראה מי יפסיד מכל הקמפיינים שלכן.

    IP: 79.179.246.86דווח על תגובה זו

    • את אמא שלך,אשתך,אחותך,ביתך גם לא היית מעסיק,הם ממציאות? (ל''ת)

      שוי, 15/11/12 10:26


      IP: 212.143.169.166 דווח על תגובה זו

  • 59.

    Do NOT hire women then. If they lie, you are finished (ל''ת)

    Gustav von Gaza, 14/11/12 19:13


    IP: 79.203.84.203דווח על תגובה זו

  • 58.

    זה לא אחת מעשר, זה כל אחת! תתעוררו! גברים, רק אתם תעשו את המהפכה

    ביררתי, 14/11/12 18:49

    תתחילו להתייחס לנשים זרות כאילו היו בנותיכן ולא כאילו היו זונות.

    IP: 93.172.147.25דווח על תגובה זו

    • ואיך אני אמור להתייחס ל...(המשך)

      סרוסי סרסורי, 15/11/12 09:36

      נשים במקום עבודתי, הבאות באיפור כבד, רגליים חשופות (לא משהו) מתחת למיני קצרצר. חזה (לעיתים כבד) חשוף עד קו הפטמות ?

      ולא...איני עובד בבר, אלא במקום עבודה ציבורי מכובד.

      להתייחס אליהן כאל בנותי או כאל זו... ?

      IP: 212.143.134.129 דווח על תגובה זו

      • הלכתי לבדיקה אצל רופא אזניים. אוזניים! התיישבתי (זה היה שרפרף עגול כזה

        מיקי, 15/11/12 18:45

        והרופא התגלגל על הכסא המשרדי שלו,מולי, ''עטף'' את הרגליים הצמודות שלי ברגליים הפשוקות שלו ככה שהברכיים שלי כל הזמן נגעו לו וביצע את הבדיקת אזניים. נו, עכשיו, מה הייתי יכולה לעשות?! כל העניין הזה התמשך אולי שתי דקות כאשר בחצי דקה הראשונה קלטתי את המצב והייתי בהלם ובדקה וחצי שנשארו חשבתי לעצמי מה עלי לעשות... ואני כבר הייתי אמא לשלושה ילדים וזה רופא מוכר.
        גברים, אין לכם מושג, אין לכם מושג, אין לכם מושג, אין לכם מושג.
        די, תפסיקו.

        IP: 46.116.51.231 דווח על תגובה זו

  • 57.

    כיוון שמעלילה יכולה רק להרוויח, מעניין כמה שקרים ,או סחיטה יש

    מעניין כמה עלילות ישנן, 14/11/12 18:28

    מכיוון שלא שמעת על אף מעלילה שנאסרה באותה מידה כנגד השקר.
    וכיוון שיש שקרים במערכת.
    זו הזמנה לסחיטה, או עלילה
    תבדקי ותדווחי גם על זה

    IP: 46.120.212.139דווח על תגובה זו

  • 56.

    יש גברים דוחים ומגעילים שהורסים לכל הגברים האחרים

    אבי, 14/11/12 18:05

    יש המון גברים טובי לב שרק רוצים לקבל אהבה. לא כולם רוצים לזיין כל הזמן, זה מיתוס. ובשביל לספק דחפים מידיים ברוך השם יש פורנו. גבר צריך סבלנות ולהוכיח לאישה שהוא מעוניין בה ובמי שהיא ולא רק בכיבוש עוד מטרה.
    מישהו שהגיע למעמד גבוה של ניהול למשל מתוקף תפקידו ואחריותו הוא מקבל גם אהדה של נשים, זה שגבר לא יודע לעשות את ההבחנה בין אישה שלא רוצה איתו שום קשר רומנטי לבין אישה שכן- זאת בעיה. ברור שגם לנשים יש חלק בדיכוי הגברים אבל הגבר צריך להכיר במעמד החדש שלו בעולם כיום. צריך להיות הרבה יותר מוכשר מפעם.

    IP: 84.108.148.76דווח על תגובה זו

  • 55.

    לפי התלתלים בתמונה הראשונה זו שלי יחימוביץ'

    מפא''יניק, 14/11/12 16:50

    אני לא יודע על הגבר, אבל יחימוביץ' היא מטרידת שכל גדולה.

    IP: 109.186.160.87דווח על תגובה זו

  • 54.

    בקיצור - מי שמעסיק אישה פותח לעצמו תיק פלילי במשטרה

    דני, 14/11/12 16:28

    אסור לנשום לידה
    ובטח שאסור לעצבן אותה
    כי הרי כל דבר שלא עשית
    הוא הטרדה מינית
    טירוף

    IP: 79.180.251.243דווח על תגובה זו

    • צודק ב- 100%. למדתי על בשרי להתרחק מהן... (ל''ת)

      לא מעסיק יותר נשים, 15/11/12 01:16


      IP: 79.180.106.82 דווח על תגובה זו

  • 53.

    הצד המכוער של גברים.... (ל''ת)

    א, 14/11/12 16:27


    IP: 71.225.225.23דווח על תגובה זו

  • 52.

    תקנו מצלמה מוסוה בעט או מחזיק מפתחות-וצלמו את המטריד בפעולה... (ל''ת)

    הבעיה היום מאד קלה לפיתרון, 14/11/12 16:08


    IP: 109.186.229.199דווח על תגובה זו

  • 51.

    אין כמו הנשים האסיתיות.. כנועות, ציתנייות, ומעריכות את הגבר שלהן

    דורי, 14/11/12 15:39

    שהישראליות ילכו לקיבינימאט. בגלל זה שליש מהישראליות נשארות רווקות. בגלל האופי המסריח שלהן

    IP: 147.236.238.70דווח על תגובה זו

    • אוף אתה טיפש - להתחתן עם אסיאתית זה להיכנס לכלא לכל החיים!

      פולניות כבשה לעומתן, 14/11/12 18:17

      רואים שאתה לא ממש מבין. תשאל כמה גברים אסיאתים יספרו לך, במיוחד יפנים. לנשים שם יש את הכוח, כל הכסף אצלן, והגבר כל מה שהוא עושה בחייו זה לעבוד כמו חמור בכדי לממן את אישתו.

      אז תרגיע ולך תקרא ספר ותחכים.

      IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

    • הביטחון העצמי שלך ברצפה,בגלל זה אתה צריך אישה כנועה

      מתי, 15/11/12 10:28

      גם אמא שלך כזו? נצלנית, אינטרסנטית,ממציאה הטרדות

      IP: 212.143.169.166 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אפשר לחשוב רק היום באה אליי אחת העובדות החדשות שלי

    הבוס, 14/11/12 15:37

    בשביל לבקש חופשה ליום אחד, ישר ליטפתי אותה בשיערה כאינסטינקט ודחיתי לה את החופש אלא אם כן תסכים לחשוף את שדייה.
    ככה זה אצלי עם העובדות והן יודעות את זה טוב טוב. היא אמנם חדשה הנ״ל אבל אני חושב שהיא גם כבר הבינה את הראש שלי.

    IP: 212.179.221.7דווח על תגובה זו

  • 49.

    מדוע זה בסדר שנשים מלתבשות פרובוקטיבית?

    אבי, 14/11/12 14:56

    נשים מגיעות לעבודה עם חצאיות בגובה התחתונים
    מחשופים יותר נמוכים מים המלח
    בגדים צמודים שלא משאירים שום מקום לדמיון

    וכל זה בסדר וסביר בשם ''החופש''
    אבל כל התייחסות של גבר למראה של אישה היא ''הטרדה''

    IP: 212.179.71.70דווח על תגובה זו

    • זכותה לבוא עם בגד ים, אבל אתה אל תשלח ידיים (ל''ת)

      אהבל, 14/11/12 16:09


      IP: 109.186.229.199 דווח על תגובה זו

      • זכותך לקרוא לעצמך אהבל/ית.

        אלכס, 14/11/12 20:07

        ברוב המוחלט של מערכות היחסים בחברה שלנו, אלה הם הגברים שמחזרים אחרי נשים.

        אישה שתבוא לעבודה בבגד יד תזכה לתשומת לב גברית מכיוון שכך 2 המינים עובדים וזה טוב ולגיטימי.

        משיכה גופנית בין 2 אנשים היא דבר טבעי ולגטימי. ממשיכה גופנית בין 2 אנשים, מגיעים בסופו של דבר הילדים.

        לא תמצא/י זוג שהחל ללא משיכה גופנית ולו הבסיסית ביותר.

        גם להבין שתשומת לב גברית לאישה בבגדים חשופים היא רק *שליחת ידיים* היא פשוט שימת פס על אחרים, אפילו שלבוא בבגדים חשופים זה חוקי ולשלוח ידיים - לא.

        IP: 80.178.158.133 דווח על תגובה זו

      • אז זכותו לבוא עם הביצים בחוץ, ואל תפתחי עניים. (ל''ת)

        אדיוטית, צודק במידה מסויימת, 14/11/12 23:16


        IP: 77.124.24.224 דווח על תגובה זו

      • הבנתי שזאת זכותה.אבל האם הלבוש הזה אינו לשם פרובוקציה מינית

        אבי אחר, 14/11/12 23:42

        אם אישה מגדילה חזה ושפתיים ושמה את הבגד בדיוק באופן שיחשוף מקומות מסוימים הרי שבהחלט מותר לה.
        אבל בו ניהיה כנים וישרים-האם הכוונה אינה מינית.האם הכוונה אינה למשוך מבטים?האם הכוונה שהמין השני יתעלם ממנה או הכוונה שהוא יביט בה וינסה לפלרטט?
        כל מי שהיה במקומות עבודה יודע שיש הרבה רומנים אסורים והרבה פחות הטרדה מינית.
        לא ראיתי אישה קורקטית שמכבדת עצמה ומנסים להטרידה מינית.

        IP: 93.172.169.137 דווח על תגובה זו

    • אבי, אתה מובטל נכון? (ל''ת)

      רירי, 14/11/12 18:18


      IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

    • גם זו הטרדה מינית! (ל''ת)

      משי, 14/11/12 20:13


      IP: 79.182.245.184 דווח על תגובה זו

    • טיפש

      Jack, 14/11/12 22:52

      פשוט טיפש

      IP: 84.228.69.113 דווח על תגובה זו

    • באותה הרוח, פרובוקטיבי שהבוס שלי בא עם חולצה שחורה צמודה

      רונה, 15/11/12 06:37

      שמבליטה את השרירים שלו. מאוד פרובוקטיבי. אני חושבת עליו כל יום העבודה ''איזה חתיך, איזה שרירי, איך יפה לו צבע שחור'', אז לגיטימי שאני אתקרב אליו ואדחוף את הידיים שלי אל מתחת לחולצה הזאת?

      די לדבר שטויות. אמנם האופנה של הרבה נשים היום היא פרובוקטיבית, אבל היא לא הזמנה למישושים ונגיעות.. אולי בעלת טעם רע וחוסר התאמה, אבל בהחלט לא הזמנה.

      תתאפס ותלמדו לשלוט על היצרים שלכם. אתם לא גורילות.

      IP: 79.181.5.93 דווח על תגובה זו

      • גם אצל הגורילות הגברים לרוב הם המחזרים אחרי הנשים.

        אלכס, 15/11/12 21:29

        יש הבדלים בין הגברים לנשים והם מסתכמים לא רק בהבדלים במסת שריר.

        אישה בלבוש חשוף אכן תזכה בתשומת לב גברית = אותם גברים יחשבו עליה ולא על משהו אחר שרצו לעשות. לא בגלל שכולנו *גורילות* כהגדרתך אלא בגלל משיכה בסיסית בין המינים. בבסיסו של כל זוג עומדת גם משיכה גופנית וזה טוב ולגטימי. היחס למשיכה גופנית שונה אצל הנשים ואצל הגברים. אם אני נמשך (גם גופנית) לאישה שמוצאת חן בעיניי, זה לא הופך אותי ל*גורילה*.

        ועל סוג של ניצול ההבדל הזה, כתב הבחור. אף אחד לא דיבר על שליחת ידיים, את זה את הכנסת.

        IP: 82.81.30.225 דווח על תגובה זו

  • 48.

    המגיפה היחידה בישראל היא מגיפת תלונות השווא

    אייל, 14/11/12 14:19

    כל כונפה שמנה ומגעילה עם עודף רגשי נחיתות ותסביכים מהבית רצה להגיש תלונה על גבר מסכן שרצה להחמיא לה או להתחיל איתה השם ישמרנו...

    הכי טוב לכם החילונים כבר לאמץ את הסטדנדרטים של העולם החרדי, לא להתקרב לנקבות המתוסבכות בסביבה שלכן, כי כל זבלה עם ציצי היא היום אקדח טעון לרקה שלכם. כל נקבה ארורה היא מגישת סדרות של תלונות שווא בפונטנציאל.
    תתרחקו מהן. ועוד 20 או 30 שנה כל הנבלות הללו יכלו להתחנן על הברכיים לתורם זרע אלמוני כדי לממש את האימהות שלהם (אלוהים ישמור על הילדים שיוולדו לאימא מטורללת כזאת) כי אף גבר לא היה יכול לשרוד איתן. הפסיכולוגיה של הנקבות הללו ההיא בדיוק כמו של חתולה ברחוב: כשהן צעירות הן נושכות כל מי שמנסה להתקרב אליהן כשהן זקנות ובלות הן מתות שמישהו ידגגע בהן בלילות רבים של בדידות אבל אז כבר אף אחד לא רוצה.

    IP: 84.109.253.148דווח על תגובה זו

    • תן לנו את הכתובת שלך (ל''ת)

      שנדע לאיפה לשלוח את השכיר, 14/11/12 18:18


      IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

  • 47.

    מה זה בדיוק הטרדה מינית לפי הסקר?

    רון הכחול, 14/11/12 14:17

    מה שנחשב הטרדה מינית במדינה כמו נורבגיה, בה אב שמחבק את בתו בפרהסיה מוזמן לתחקיר אצל עובדת סוציאלית, לא צריך להיחשב כהטרדה מינית במדינה ים-תיכונית, בה מגע גופני בין בני אדם הוא חלק בלתי נפרד מיחסי אנוש.

    IP: 110.174.76.85דווח על תגובה זו

  • 46.

    התרדה זה עיניין של השקפה

    נועה, 14/11/12 14:13

    כל אישה רוצה להיות מחוזרת .הטרדה זוהי המצאה של הפמניסטיות שעברו מזמן את הגבול.היום כל חיזור הופך או יהפוך בעתיד להטרדה גם אחרי 40 שנה . האשה שעברה כביכול הטרדה ע''י אורי שגיא לפני 40 שנה כאשר היה בשנות ה20 לחייו, צריכה להתבייש על כך שפנתה לשלי יחימוביץ(שמיד ללא בדיקה השמיצה את אורי שגיא ) 40 שנה באיחור במקום שתוכל להיות מוחמאת מכך בחרה ללכלך על האלוף (היום) אז בטח היה סגן אורי שגיא. בקצב כזה לא אתפלא אם יגישו תלונה נגד דוד המלך על שהטריד את בת שבע ועוד כמה מפילגשיו. הפמניסטיות הורגות כל רצון של המין הגברי לחזר אחרינו ובכך אנו מפסידות. לכן מוסד הנישואין הולך ונעלם והדתיים לא רוצים את הנשים בקירבתם שמה יואשמו בהטרדה. לדעתי מפלגת העבודה שהיה לה סיכוי טוב להיות המפלגה השנייה בגודלה תהפוך למפלגה שולית בעלת 4 מנדטים בלבד וזאת בגלל דרך פעולתה של שלי שלומר את האמת בתחילה חשבתי להצביע עבורה אבל בהחלט לא כעת

    IP: 93.172.185.109דווח על תגובה זו

    • אני בשוק שבחורה כתבה את זה

      איתן, 14/11/12 14:42

      יש מרחק ענק בין חיזור לבין הטרדה.
      סתם דוגמא אם אני נשוי בן 40 ומחזר אחרי בת 22,אני מטריד

      IP: 81.218.37.2 דווח על תגובה זו

      • לאיתן: יש צעירות שאוהבות מבוגרים

        אנה, 14/11/12 15:38

        אני לא בעד ניאופים, אבל אין שום סיבה שרווק או גרוש מבוגר לא יתחיל עם צעירה אם היא מעוניינת. יש בחורות שלא אוהבות את בני גילן, כי יש כאלה ששכל עושה להן את זה, ולא שרירים.

        IP: 128.139.251.57 דווח על תגובה זו

      • נתת דוגמה יפה

        הבןבן , 14/11/12 15:45

        אם אתה מחזר, זו לא הטרדה.
        אם למרות שהיא מסרבת חד משמעית, אתה ממשיך לחזר ומשמיע הערות מיניות ונוגע בה מבלי שהיא תסכים, זו כבר כן הטרדה.

        IP: 84.78.180.88 דווח על תגובה זו

    • נועם לא יפה להתחזות לאישה ועוד לכתוב כל כך הרבה שטויות

      ועוד ''התרדה'' במקום ''הטרדה'', 14/11/12 18:19

      לא כל אישה רוצה להיות מחוזרת, במיוחד אחת שיש לה בן זוג!

      IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

    • הטרדה אינה עניין של השקפה, יש לה הגדרה מאד ברורה, והיא חוק!!!! (ל''ת)

      איריס, 14/11/12 23:06


      IP: 84.109.60.149 דווח על תגובה זו

  • 45.

    מקליטים ומצלמים את המטריד והופ..ליוטיוב ופייסבוק (ל''ת)

    כך הורסים חזרה, 14/11/12 14:08


    IP: 81.218.118.126דווח על תגובה זו

  • 44.

    שמישהו יסביר לי מה זה הטרדה מינית

    בחור אחד, 14/11/12 14:03

    אם אני אזמין מישהי לכוס קפה זאת הטרדה? או לחיצת יד? או מחמיא למישהי (בלי הערות בעלות אופי מיני) ?

    IP: 81.218.61.54דווח על תגובה זו

    • זה פשוט - כל מה שלא היית רוצה שגבר יעשה לך. (ל''ת)

      מכשפה לבנה, 14/11/12 15:24


      IP: 213.8.121.200 דווח על תגובה זו

    • כל הדוגמאות שנתת אינן הטרדה. (ל''ת)

      הבןבן , 14/11/12 15:46


      IP: 84.78.180.88 דווח על תגובה זו

    • לא זה לא הטרדה.אבל אם התבקשת כמה פעמים להפסיק ולא הפסקת אז זו הטרדה (ל''ת)

      אבי, 14/11/12 23:43


      IP: 93.172.169.137 דווח על תגובה זו

    • כל מה שלא היית רוצה שהבוס של הבת שלך יעשה לה במקום העבודה (ל''ת)

      אלה, 15/11/12 13:53


      IP: 132.74.57.20 דווח על תגובה זו

  • 43.

    שאלה לנשים: אם אתן מדברות על שיוויון, אז מדוע אתן

    דימה, 14/11/12 13:52

    נעלבות על כל רמיזה או הערה בעלת אופי מיני. אני לא מדבר על מקרים ל שליחת ידיים, אלא על התלוצצות שיש בה משהו סקסיסטי. מדוע גברים לא מתרגשים מזה, ואשה שסיפרו בקירבתה בדיחה על סקס יכולה להגיש תלונה על הטרדה מינית?

    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 42.

    אני דיווחתי וכולם טייחו..אז מה עוד נשאר?

    לשעבר, 14/11/12 13:46

    בתור מנהלת לשעבר בחברת ג'ון ברייס הוטרדתי על ידי אחד המישמים באתר הלקוח. מנהל הפרוייקט ידע, המנהל הישיר שלי ידע,נציגת משאבי אנוש של ג'ון ברייס שרון ידעה ( ועוד ירדה עליי בגלל זה), המנמ''ר של הלקוח ידע. אבל מה? אף אחד לא העבהיר זאת הלאה.בג'ון ברייס התעלמו לחלוטין מצד אחד וניסו לגרום לי לחוש שאני אשמה מצד שני. אצל הלקוח אמרו לי: אם תגישי תלונה אולי נפטר את שניכם ואולי רק אחד מכם, תחשבי טוב מה את רוצה.
    אגב המיישם עדיין עובד בשוק, ושמעתי גם שניסה להכפיש את שמי במקומות עבודה עתידיים....
    ברוכים הבאים למדינת ישראל !!

    IP: 212.179.165.129דווח על תגובה זו

  • 41.

    שגם הנשים יראו איך הן מתלבשות ומתנהגות שלא ייצפו .... (ל''ת)

    אא, 14/11/12 13:34


    IP: 194.90.12.80דווח על תגובה זו

  • 40.

    כל אשה ביום הראשון לעבודתה

    שולה, 14/11/12 12:51

    צריכה להזהיר את הבוס שלה שלא יטריד, וזו שום מחמאה

    IP: 84.108.112.196דווח על תגובה זו

  • 39.

    הנשים היום מגיעות לעבודה בלבוש קצר אגרסיבי ולא מבינות למה מתחילים איתן (ל''ת)

    דודי, 14/11/12 12:37


    IP: 193.238.191.86דווח על תגובה זו

  • 38.

    גברים שוביניסטים מפגרים ו-אנאלפבתים.

    אלון, 14/11/12 12:33

    כתוב - ''במקרים בודדים נשים מספקות מידע שקרי כדי לפגוע בבוס או בעמית שלהם''. אבל אתם ממשיכים לשקר ולהגיד שזו הנורמה. אין לי מה להגיד, אני מרחם על הנשים שלכן ועל הבנות שלכם. אה, וגם על הנשים שעובדות אתכם.

    IP: 85.64.101.151דווח על תגובה זו

  • 37.

    כגבר, גם אני חוויתי הטרדה מינית בעבודה, מגבר אחר

    אורן, 14/11/12 12:25

    במסגרת עבודתי כמאמן כושר אישי, אימנתי גבר מזדקן ועשיר בביתו. אמנם היתה לו חברה צעירה אך מסיפורים ששמעתי עליו מאנשים שעבדו איתו, הוא הומו. לא הפריע לי בהתחלה, עד שהרגשתי שהוא נוגע בי קצת יותר מדי, מתחכך בי כאילו בטעות ועוד נגיעות ורמיזות עדינות שבהתחלה לא יחסתי להן חשיבות אך כשהן לא הפסיקו, הן התחילו להטריד אותי ולהפריע לי. לא יכולתי להגיד לו שאני עוזב. הוא גם איש נחמד מאד והתחברנו וגם הייתי זקוק מאד לכסף. אך בהחלט הרגשתי איך נשים בטח מרגישות כשמטרידים אותם והן לא מעוניינות. זה בהחלט לא נעים ואני יכול להבין למה נשים שותקות וממשיכות לעבוד באותו מקום. פחד לפרנסה, בושה, פסיביות ואי רצון לטלטל את הסירה וכד'.

    IP: 213.57.138.200דווח על תגובה זו

    • ידעת שהוא בוחש, מה חשבת? שהוא רצה שיעור פרטי? (ל''ת)

      יוני, 14/11/12 13:24


      IP: 193.238.191.86 דווח על תגובה זו

      • זה לא היה מיד בהתחלה והתאמנו 6 שנים ביחד בסה''כ

        אורן, 14/11/12 16:04

        הוא לא היה אגרסיבי ומעולם לא ממש ניסה משהו. הוא רק הגניב נגיעות כאילו בטעות פה ושם. במקרה התפלקה לו היד והברישה את המה שמו. הוא התלהב יותר מדי מהשרירים שלי ומיקש למשש אותם קצת יותר מהמקובל. הכל ברוח טובה ובסה''כ היינו חברים טובים ובכ''ז, היו פעמים שלא הרגשתי בנוח. בכלל לא בנוח. כנראה שגם נשים מרגישות ככה. הן לא בטוחות אפ הגבר באמת התכוון או לא. הן מרגישות אי נעימות. אולי מאשימות את עצמן. אולי הן בקשרי ידידות עם הבוס. ולמרות הכל, זו הטרדה.

        IP: 213.57.138.200 דווח על תגובה זו

  • 36.

    לפי ההתלונות כל גבר בישראל ביצע 2.64 מקרים של הטרדות. יש גבול לטיפשות (ל''ת)

    מרציאנו, 14/11/12 12:22


    IP: 46.116.190.37דווח על תגובה זו

  • 35.

    ההבדל בין אישה מוחמאת לאישה מוטרדת הוא דק מדי

    זה מההוא , 14/11/12 12:18

    הרבה פעמים גבר פשוט מנסה להתחיל עם אישה במקום העבודה, אם היא מעוניינת אז כנראה שהיא תראה זאת בחיוב ואם לא אז סיכוי לא רע שהיא תראה זאת כהטרדה מינית.
    כמובן שאני מדבר על דברים שהם סבירים כמו מחמאות, הזמנות ליציאה ושאלות קצת אישיות מעבר לתחום המקצועי שנעשות בצורה הולמת ומכובדת. בשום פנים ואופן אני לא מדבר על הערות גסות או מביכות ובוודאי שלא על מגע ללא הסכמה מפורשת.
    בחברה של היום זוגות רבים נוצרים במקום העבודה, מוטל על כולנו לשמור על קור רוח והתנהגות הולמת, כדי שנוכל לתת מקום לאהבה לגדול אבל לא לאי נוחות ותחושת חילול.

    IP: 89.134.181.188דווח על תגובה זו

    • תגובה הכי שפויה שכתובה פה (ל''ת)

      אדר, 14/11/12 12:55


      IP: 79.181.24.16 דווח על תגובה זו

    • יש להתחיל ויש להטריד

      לילך, 14/11/12 18:24

      אפשר לגשת לאישה ולשאול אם היא רוצה ללכת לשתות קפה שלא במסגרת העבודה. אין יותר שחור לבן וברור מזה. לא צריך חינחונים ומחמאות. פשוט להיות גבר ולהגיד למה מתכוונים - אני רוצה להיפגש איתך כי את מוצאת חן בעיני. אם היא לא תרצה היא תגיד שלא ואם כן אז כן.

      אם מתחילים לגעת ולרמוז רמיזות מיניות ולא להגיד בדיוק למה מתכוונים זו הטרדה מינית.

      IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק - דק אבל ברור

      Jack, 14/11/12 23:01

      כל התגובות השוביניסטיות לא במקום.
      לא קשה להבחין בין הטרדה לפלירטוט שמתרחש הדדית.... וזה נכון שנשים קצת מסתבכות עם בוס מפלרטט שהן אינן רוצות להביך או לסבך בצרות... הפיתרון לזה הוא הבהרה למטריד לפני מישהי שלישית שזה לא מקובל עליה.

      לגבי השאר הקווים ברורים: אם הגבר רומז משהו מיני או רומנטי יותר מפעם אחת (נגיד שלוש ארבע) והאישה לא חשה בנוח, זה הזמן להביע בקול שזה לא מקובל! אני לא בטוח אם אפשר להתלונן על מישהו אם הוא לא התבקש להפסיק....ייתכן שאז הוא פשוט יגיד שזה היה תמים והדדי

      IP: 84.228.69.113 דווח על תגובה זו

    • נכון, ולכן זו לא נחשבת הטרדה מינית

      איריס, 14/11/12 23:12

      ההטרדה מתחילה כאשר האישה אומרת או מראה שהיא אינה מעוניינת, והמחמאות או ההזמנות ממשיכות למרות התנגדותה. אין בעייה עם מחמאות, רק עם הטרדות חוזרות

      IP: 84.109.60.149 דווח על תגובה זו

    • בוא נאמר שעם חתיך ניסה להתחיל אז זה רומנטי.ואם כעור התחיל זו הטרדה (ל''ת)

      אגד, 14/11/12 23:47


      IP: 93.172.169.137 דווח על תגובה זו

  • 34.

    אופירה (שם בדוי) רק התחלת לעבוד וכבר הרגשת ...

    קובי ( שם בדוי ), 14/11/12 11:56

    הטרדה מינית ---אז מדוע לא לעזוב מיד........את לא מפסידה כלום.....מספיק עם השטויות .......

    IP: 79.181.3.245דווח על תגובה זו

  • 33.

    המגפה האמיתית היא של מתלוננות שלא קיבלו משהו שרצו

    טורקמדה, 14/11/12 11:48

    ורצות למשטרה שבעיניה הגבר תמיד אשם.
    עלייתן של הגברות יחימוביץ / מיכאלי עוד יעלו את זה לרדיפה של גברים בסגנון האינקויזיציה.
    משהו בסגנון להשליך את הגבר לנהר הירקון אם הוא צף אז הוא אנס ואם לא אז לא.

    IP: 84.109.216.172דווח על תגובה זו

  • 32.

    במקביל יש לכתוב מאמר ''כיצד הפך החוק להטרדה מינית לחרב פיפיות נקמני''

    לא חשוב, 14/11/12 11:42

    יש ללא ספק הטרדות מיניות וצריך לטפל בכך בנוקשות וביעילות ככל האפשר

    אבל הענין נופח מעבר לכל פרופורציה וגרוע מכך זה הפך להיות נשק יעיל ואכזרי כלפי מי שאשה נקמנית נפגעה ממנו בתחומים אחרים כמו פיטורין, אי- קידום בעבודה, צמצום בשכר וכיו''ב.

    אגב, שמתי לב לתופעה מענינת.. אם הבוס של אשה מסוימת הוא גבר נאה ומושך האשה תחוש מוחמאת ובלתי מוטרדת בעליל ונוכחותו הקרובה אפילו תרגש אותה מאד, בעוד שאם הבוס לא עלינו לא ניחן ביופי חיצוני הוא יחטוף תלונה על הטרדה מינית כאשר שניהם יעשו אותה פעולה בדיוק.

    גם בעבודה הקודמת שלי שבה היו רק שלשה גברים וכעשר נשים היה בחור אחד (אז הוא היה נשוי טרי) שבכירות ממנו ואף אחראיות עליו ''הזמינו אותו לקפה במשרד'' התחככו בו התחנחנו לפניו ברמיזות מיניות ברורות שאינן ניתנות לכל פירוש אחר- בטח לא ''יחס אימהי''.

    הפחד מנקמנות תוך שמוש בכלי היעיל של הטרדה מינית זו הסבה שמעסיקים פרטיים רבים כל כך חוששים להעסיק נשים צעירות .

    לכן לדעתי צריך להתיחס לתופעה בצורה מציאותית ובפרופורציות הנכונות כי אחרת אף אחד כבר לא יאמין יותר למוטרדות ! ואלה שבאמת סובלות, תפגענה.

    IP: 164.138.117.17דווח על תגובה זו

  • 31.

    גם נשים מטרידות

    שני, 14/11/12 11:31

    זה לא חד צדדי
    אבל להרבה גברים זה לא מזיז
    או פשוט מחמיא להם

    IP: 193.43.246.250דווח על תגובה זו

    • זה נכון אני מכירה אחת כזו (ל''ת)

      שולה, 14/11/12 12:52


      IP: 84.108.112.196 דווח על תגובה זו

  • 30.

    נשים מנצלות את החוק

    דורון, 14/11/12 11:16

    צריך לפרסם שמות של נשים שהתלוננו כדי לנקום.

    IP: 109.67.151.191דווח על תגובה זו

  • 29.

    האם לבוש חושפני יכול להתפרש כהטרדה מינית? האם גבר יכול לדרוש זאת?

    שבי, 14/11/12 10:51

    אם כבר אתם מחליטים להעסיק נשים תעמידו להם תנאים של לבוש זה המינימום
    הרי אשה שמגיע למקום עבודה לא צריכה לבוא עם לבוש של מועדון לילה
    א. כי זה לא מכובד לעבוד בלבוש כזה
    ב. הלבוש מייצג אותנו ואת מקום עבודתנו
    לכן צריך להעמיד תנאים
    ואם אתה כבוס עדיין מוטרד ולא מצליח לתפקד כשיש אשה בסביבתך פשוט אל תעסיק נשים ולך לעשות בדיקה פסיכולוגית
    מעבר לגברים חולי נפש יש נשים חולות נפש ולא איכפתיות בכלל עניין הלבוש בעבודה מייצג את מקום העבודה ובראש ובראשונה מייצג אותנו כבני אדם

    IP: 79.183.219.222דווח על תגובה זו

  • 28.

    כמה שזה נשמע ארכאי- טוב אם נאמץ במקומות העבודה אמות מידה הלכתיות (ל''ת)

    המגדירות גבולות ברורים, שחצייתן תהווה עבירה., 14/11/12 10:51


    IP: 132.64.44.218דווח על תגובה זו

    • ואז מה? אלוהים ישבח אותנו או יקטול אותנו?

      מאמין בשם, 14/11/12 16:56

      הרי כבר 3500 שנים הוא לא מדבר איתנו. לך תדע, אולי הוא שינה את דעתו בינתיים.

      IP: 109.186.160.87 דווח על תגובה זו

  • 27.

    היום כל פלוץ זה הטרדה מינית אז הפתרון פשוט אל תעסיקו נשים

    שבי, 14/11/12 10:46

    ובמיוחד נשים שחושבות שמנסים לגעת בהן כל הזמן
    יש כאלו נשים הזויות שחושבות שכל העולם דלוק להם על התחת

    IP: 79.183.219.222דווח על תגובה זו

    • ha..ha...ha..

      manyak, 14/11/12 18:03

      nice...

      IP: 105.250.158.35 דווח על תגובה זו

  • 26.

    בגלל זה יפסיקו להגיד בוקר טוב לנשים

    @, 14/11/12 10:45

    כי הן יחשבו שאתה מטריד אותן מינית.
    נגיעות והערות מיניות זה הטרדה.
    אבל אם מישהו אומר למישהי שהיא יפה זה גם הטרדה?
    זה בהחלט יכול להיות הטרדה אם היא תחשוב ככה ותהרוס את החיים לאותו אחד

    IP: 109.67.209.57דווח על תגובה זו

  • 25.

    אני בעד הטרדות מיניות- במידה

    גדעון, 14/11/12 10:45

    לא בעד אונס למעשים מגונים, אבל פה צביטה בטוסיק, ושם מחמאה על החזה רק עושות טוב לנשים

    IP: 79.176.205.34דווח על תגובה זו

    • חחחחח... אהבתי.. תותח.. (ל''ת)

      מרגל בדימוס, 14/11/12 12:21


      IP: 62.219.175.66 דווח על תגובה זו

    • גדעון והצ'ופצ'יק הקטן (ל''ת)

      מסכן שכמוך, 14/11/12 18:26


      IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

  • 24.

    התגובות המזעזעות כאן רק מחזקות את מה שכתוב בכתבה (ל''ת)

    אישה, 14/11/12 10:42


    IP: 109.65.15.126דווח על תגובה זו

  • 23.

    דעתי בנושא

    תמיר, 14/11/12 10:39

    http://www.youtube.com/watch?v=gBVuAGFcGKY
    לא יכול לתאר את זה יותר טוב מהסרטון

    IP: 62.219.145.234דווח על תגובה זו

    • חזק!!!

      ירון, 14/11/12 22:51

      חחח

      IP: 82.81.87.156 דווח על תגובה זו

    • הצחקת אותי (ל''ת)

      יפה, 15/11/12 11:43


      IP: 109.67.141.218 דווח על תגובה זו

  • 22.

    פשוט תקליטו את הבוס ונגמר הסיפור...

    בן, 14/11/12 10:39

    היום עם הפלאפונים זה ממש לא ביג דיל.

    IP: 147.237.70.61דווח על תגובה זו

  • 21.

    חוק מטומטם, משום כך אני לא מעסיק נשים מתחת ל55.

    שם, 14/11/12 10:23

    לחיצת יד ארוכה היא הטרדה מינית????!!
    נדפק לכן השכל?!!
    בפגישות עם נשים אני תמיד מוודא שהדלת פתוחה או שישנם אנשים נוספים בחדר.
    אני אפילו שוקל להתקין מצלמה במשרד לתיעוד כל פגישה עם אישה.

    IP: 79.181.216.15דווח על תגובה זו

    • לא, לחיצת יד ארוכה זה לא

      קול הצדק, 14/11/12 10:45

      אבל אם אתה משלב בלחיצה גם ליטוף עדין עם היד השניה - יש תחושה של חוסר נעימות. האם היית עושה את זה גם לעובד ממין זכר??

      לכן, המלצתי: שהבוסים יהיו קצת יותר נוקשים ויותר קשוחים - אף אחד עוד לא מת מזה - ושימננעו גם מכל לחיצת יד מכל סוג שהוא. בהיעדר מגע כליל (וקליל), לא תוכל להיגרר גם למילים שיכולות להיחשב כמטרידות. ללא מגע - אין סיכון בכך שמישהי תתלונן עליך לעולם על הטרדות. מקסימום היא תאמר שסביבת העבודה היתה נוקשה וקשה. וזה קורה וזה בסדר. לא נעים אולי - אבל חוקי למהדרין!

      IP: 84.108.146.129 דווח על תגובה זו

    • אמץ לך חוק אישי משלך - תגיב לאשה כמו שאתה מגיב לגבר (ל''ת)

      אפרת, 14/11/12 12:22


      IP: 62.0.54.2 דווח על תגובה זו

      • את העובדים שלי אני מחבק, כאשר יש סיבה לכך. אם אחבק אישה.....

        שם, 15/11/12 10:53

        אעמוד למשפט....

        IP: 193.106.52.32 דווח על תגובה זו

  • 20.

    לדעתי חצאית מיני זאת הטרדה. הפקידה אצלנו תמיד באה עם מיני

    אבי, 14/11/12 10:21

    ואף אחד לא מסוגל לעבוד.

    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

    • אני הייתי מעיר לה.

      ירום, 14/11/12 11:26

      יש זכות למעביד לדרוש קוד לבוש מסוים במקום העבודה.
      מקום עבודה ייצוגי אינו כמו מסעדת חוף או בר לילי. קוד לבוש מכובד, נטול בגדי טריקו וג'ינסים נדרש וכך גם נטול מחשופים ורגליים חשופות בלבוש מינימלי - מיני.
      אין קשר לדת, שכן ממילא אין אלוהים לדידי. רק קשר לרפרזנטטיביות! נקודה.

      IP: 84.108.146.129 דווח על תגובה זו

      • הערה כזו תתפרש כהטרדה מיניתץ (ל''ת)

        אזרח, 14/11/12 18:27


        IP: 194.31.58.8 דווח על תגובה זו

      • לא צריך להעיר - שמים בכניסה למשרד רשימת קוד לבוש לכו-לם

        נירה, 15/11/12 06:29

        וככה אף אחד לא נעלב.

        IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

  • 19.

    תלונה על הטרדה מינית זה נשק של אשה במקום עבודתה. מומלץ

    בני, 14/11/12 10:19

    לא לקיים פגישות עם נשים בעבודה שהן ב - 4 עיניים, או תמיד להשאיר דלת פתוחה.

    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 18.

    רוב הנשים התחתנו עקב הטרדה מינית ולא עקב ההשכלה שלהן (ל''ת)

    אלי רימון, 14/11/12 10:17


    IP: 93.157.87.35דווח על תגובה זו

    • אלי, אתה פשוט דביל וצר לי על כך. (ל''ת)

      רונה, 15/11/12 06:38


      IP: 79.181.5.93 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מבט חודרני - הטרדה. לחיצת יד - הטרדה. תסביך הנחיתות הזה רק

    רן;, 14/11/12 10:17

    פוגע בנשים

    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 16.

    הבעיה היא איך יודעים מי באמת הוטרדה ומי רוצה להתנקם, בנוסף יש מקרים אפ

    כ, 14/11/12 10:06

    אפורים, שהגבר באמת ובתמים לא מתכוון להטריד אבל קודי ההתנהגות שלו יותר חמים וחופשיים מקודי ההתנהגות והתרבות של המתלוננת ולכן מה שבעיני הגבר באמת ובתמים לא נחשב להטרדה יכול להיתפס על ידי האישה כמשהו שכן עבר את סף ההטרדה.
    בעיה נוספת היא שגבר שמוגש נגדו תלונה ישר ''מוכתם'' ומפסיד בוודאות כסף על עורכי דין עלול להפסיד את עבודתו ואת שמו וכל זאת אפילו אם בסוף יזוכה מכל אשמה.

    IP: 192.117.143.174דווח על תגובה זו

  • 15.

    גברים יושבים בבית סוהר ללא שהטרידו אישה, זו מלחמה אישית במין הגברי (ל''ת)

    משה, 14/11/12 09:53


    IP: 79.182.214.39דווח על תגובה זו

  • 14.

    מתבייש לקרוא חלק מתגובות הגברים כאן

    אוהד, 14/11/12 09:52

    להפסיק להעסיק נשים?
    להאשים אותן שלבושן גורם להטרדה? לא עברנו את השטויות האלה כבר??!?
    איך לעזאזל אפשר להצדיק מטרידים או להתייחס אליהם בכזו הבנה וסלחנות?

    IP: 85.64.143.149דווח על תגובה זו

    • בשל חשש מתלונות שוא (ל''ת)

      גל, 14/11/12 10:06


      IP: 5.144.60.62 דווח על תגובה זו

    • ההגדרה שמבט או לחיצת יד ארוכה הינם הטרדה היא הגדרה חולנית

      דניאל, 14/11/12 10:20

      אתה באמת רומה שאשה תגיש תלנה במשטרה על כך שמישהו הסתכל לה על המחשוף?

      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

    • אוהד זה פשוט מאוד אשה שעובדת במקום עבודה שלא שייך לה צריכה לבוא בהתאם

      שבי, 14/11/12 11:04

      תראה תסכים איתי שהבגד מייצג אותנו בכל מקום שנהיה בו
      מה שאומר שאתה לא תגיע לבית המשפט עם לבוש של בריכת שחיה וההפך
      אשה שעובדת במקום עבודה שלא שלה פרטי או לא של בעלה שהוא יכול להרשות לה הכל
      לא תגיע בלבוש של מועדון לילה ובטח שלא יהיה חושפני זה לא מכובד היא נמצאת במקום עבודה והבגד שעל גופה מייצג את המקום
      הרי עניין הלבוש החושפני זה לא לגרום לגברת להיראות רק סקסית זה גם עניין של שידור ותשומת לב
      כמו כל זכר בטבע גם לגבר יש גבול של פירוש לעניין חושפני ישנם כאלו שרואים ומתרחקים ויש את אלו שמרוצים ומתקרבים
      עניין הלבוש הוא כן חשוב בייחוד במקומות עבודה
      ואם הבוס לא יודע להתנהג גם כשהאשה בלבוש תואם אז שלא יעסיק נשים כי הוא לא יכול לעמוד ביצר שלו ואם לא איכפת לו אז שאשה תהיה מספיק חכמה לראות את המהלך הזה ולהתפטר נשים חכמות אשה יודעת ומרגישה כשיש באמת הטרדה
      לא צריך לעשות מזה סיפור וכתבה על הטרדה פשוט תעזבי ותלכי למקום מכובד יותר
      אז גם הגברים בתגובות פה יש צדק בדבריהם
      וגם בשל הנשים זה תלוי באיזה פן מדובר

      IP: 79.183.219.222 דווח על תגובה זו

      • שבי כתבת הרבה שטויות - הטרדה מינית לא קשורה ללבוש חושפני

        מישהי, 14/11/12 18:28

        אחרת לא היו גם דתיות מוטרדות ויש בדיוק כמו חילוניות. ואפשר לחשוב שכולנו מגיעות עם מיני וחזיות בחוץ לעבודה. בליל של שטויות כתבת. קוד לבוש אפשר לתת לעובד חדש ולא קשור אם זה גבר או אישה. אבל להגיד שבגלל לבוש צמוד מטרידים זה תירוץ עלוב!

        IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

    • ילד. אתה כל כך נאיבי. גט א לייף... (ל''ת)

      עו''ד בכיר, 15/11/12 01:29


      IP: 79.180.106.82 דווח על תגובה זו

  • 13.

    כל אישה שקצת מעצבנים אותה מיד מגישה תלונה שמתקבלת ככה זה בישראל (ל''ת)

    יעקב, 14/11/12 09:50


    IP: 79.182.214.39דווח על תגובה זו

  • 12.

    חגית ששר!את כנראה מכוערת,רק נשים כמוך ,גורמות לגברים לא להעסיק נשים

    אילן, 14/11/12 09:44

    אני אישית מעסיק נשים 60+,הצעירות מחפשות ''כסף קל'',לא אצלי..

    IP: 217.132.4.231דווח על תגובה זו

  • 11.

    נשים צריכות להתלבש יותר צנוע ולדעת לדחות הטרדות בצורה מכובדת (ל''ת)

    לפעמם בדיחה נחשבת כהטרדה... קחו את החיים בקלות!, 14/11/12 09:35


    IP: 37.142.150.135דווח על תגובה זו

  • 10.

    לפי ההגדרות העדכניות: גם כל חתול שלישי הוטרד מינית

    המהפכה החוקתית, 14/11/12 09:20

    במבט, התעלמות, מגע, הימנעות, או קריאת קישטה בעלת אופי מיני.
    המטרידים הם בדר''כ שכנים, חתולים במעמד בכיר יותר, ואפילו עובדי תברואה המתנכלים לו בדרכו לפח או לתקשורת.

    IP: 85.65.60.24דווח על תגובה זו

  • 9.

    אין הטרדות מיניות . יש סחטניות שעושות הון מהטענה של הטרדות מניות (ל''ת)

    מרציאנו, 14/11/12 09:14


    IP: 93.172.59.8דווח על תגובה זו

  • 8.

    לא להעסיק נשים נקודה !!!

    רון, 14/11/12 09:14

    ואם כבר אתה מעסיק אותן - להוריד את הדלת במשרד שלך, ועדיף תמיד שתהיינה 2 נשים במשרד כל הזמן !!!

    תיזהר להפיל את הסבון בכלא !!!

    IP: 62.159.77.167דווח על תגובה זו

    • תגיד, באיזו מערה אתה חי? רוצה להביא לך בוטנים ושורשי מאכל... (ל''ת)

      מה יהיה עם הבורות והחושך בנשמה העלובה שלך?, 14/11/12 09:36


      IP: 37.142.150.135 דווח על תגובה זו

    • אידיוט שכמותך!!! לא היית קיים בעולם אלמלא הנשים!!! (ל''ת)

      תגובה לרון, 14/11/12 09:54


      IP: 79.177.214.115 דווח על תגובה זו

      • הוא לא אידיוא. את/ה אידיוטי/ית ורדוד/ה (ל''ת)

        גבר אחר, 15/11/12 01:31


        IP: 79.180.106.82 דווח על תגובה זו

  • 7.

    גם נשים מטרידות וזה כולל תלונות שווא על הטרדה (ל''ת)

    גם נשים מטרידות מינית, 14/11/12 09:04


    IP: 89.139.64.247דווח על תגובה זו

  • 6.

    רשימה שלמה ע''ס ''נתונים שפירסם משרד התמ''ת''? מה עם סימוכין של המחקר?

    בוגרת ''שיטות מחקר 1'', נגיד, 14/11/12 09:04

    יש כאן בניית נושא שלמה כולל מערך יחצ''נות כאשר לא ברור כלל על מה מסתמכים. למה אין סימוכין למחקר אקדמי בנושא, כולל חזר על התוצאות בבמחקר בלתי צלוי ומבחן סטטיסטי לבדיקת אמינות?

    IP: 93.172.56.175דווח על תגובה זו

  • 5.

    תפסיקו להתלבש פרובוקטיבי!!!!

    דב, 14/11/12 09:03

    לאישה שבאה עם מחשוף אין זכות להתלונן.
    היא בעצם מבקשת את זה ללא מילים.

    IP: 208.120.80.204דווח על תגובה זו

    • אם היית נוגע בי מותק היית מתקצר באזור מסויים בגוף, אידיוט (ל''ת)

      נעמה, 14/11/12 14:10


      IP: 81.218.118.126 דווח על תגובה זו

    • וגברים שלובשים מכנס קצר או חולצה פתוחה מזמינים נגיעות בעלות אופי

      אנה, 15/11/12 07:43

      הומוסקסואלי.
      אין לכם מה להתלונן במקרה הזה, אתם ביקשתם את זה!

      IP: 79.177.178.46 דווח על תגובה זו

  • 4.

    לא להעסיק נשים !!! כול גבר חשוף לתלונה פיקטיבית של הטרדה מינית

    אזרח מודאג, 13/11/12 15:23

    אנו רואים שלחיצת יד היא הטרדה תלוי בפרשנות האישה. מבט הוא הטרדה ....
    כול אחת יכולה לחשוב שהיא מוטרדת למרות שבהרבה מיקרים זה בראש שלה בלבד.
    אישה שרוצה לנקום בבוס מגישה תלונה והיא הרסה את חייו לפני בכלל שזה מגיע לחקירת משטרה הבחור מפוטר וזהו. אף מעסיק לא לוקח סיכון ...
    הפיתרון הוא מקומות עבודה נפרדים לנשים.

    IP: 194.31.58.8דווח על תגובה זו

    • אי אפשר להנות ממתירנות מינית ולא לשלם את המחיר.. (ל''ת)

      קורא נכוחה, 13/11/12 16:06


      IP: 2.55.125.134 דווח על תגובה זו

      • יפתר חלקית אם ייאמר בחוק שהאישה צריכה לומר לא ורק בארוע חוזר זו הטרדה.

        אזרח מודאג, 13/11/12 16:51

        חלק גדול מהבעיה שהגבר לוחץ יד ולא מבין שמבחינת האישה זו הטרדה. שהגבר נותן מחמאה כדי לצאת ידי חובה והאישה מפרשת את זה כהטרדה.
        במקרים כאלו מספיק שהאישה תגיד זה מפריע לי כדי לסיים את הבעיה.

        IP: 194.31.58.8 דווח על תגובה זו

        • היא לא תגיד זה מפריע לי כי היא נהנת מהדברים-אבל תנצל אותם ביום פקודה (ל''ת)

          מ, 13/11/12 18:59


          IP: 2.55.123.139 דווח על תגובה זו

      • נכון (ל''ת)

        א, 14/11/12 10:48


        IP: 132.68.20.209 דווח על תגובה זו

    • צודק ב100%

      מילואימניק, 14/11/12 09:17

      נשים מנצלות את זה על מנת לנקום בגברים ולסחוט אותם!!

      IP: 212.235.120.197 דווח על תגובה זו

      • אויש לך תעשה קפה (ל''ת)

        מילואימניק דמיקולו, 15/11/12 06:30


        IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

  • 3.

    יותר מ-40% דיווחו שהוטרדו ורק 11% מכירות מישהי שהוטרדה...משהו לא מסתדר

    נתון מטריד במחקר, 13/11/12 15:06

    כל אשה מכירה נשים רבות,איך יתכן שכאשר 40% הוטרדו,רק 11% מכירות מישהי שהוטרדה ?

    IP: 2.54.251.105דווח על תגובה זו

    • כי אם לחיצת יד ארוכה זו הטרדה, אז היום הטרדתי והוטרדתי כבר כמה פעמים.. (ל''ת)

      אור, 14/11/12 11:58


      IP: 212.235.125.21 דווח על תגובה זו

  • 2.

    עשרים אחוזים מהמיקרים הללו הם בסך הכול עשיית צחוק על חשבון אלו שנפלו

    פקק תנועה, 13/11/12 14:58

    בפח של התרבות הזו וגם על חשבון גבם של אלו שבאמת ובתמים עוסקים בתרבות הסקס הסמים האלכוהול והרוקנרול כנורמה בעידן מתירני מודרני ופמניזים מקולקל וכוליי

    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

  • 1.

    לנשים אמן שכל (ל''ת)

    נעומי, 13/11/12 14:08


    IP: 109.226.61.240דווח על תגובה זו