• 213.

    מפעילת האמר קרבי

    סתו, 19/04/13 15:19

    מפעילות האמר יוצאות עם נשק הביתה?

    IP: 95.35.57.214דווח על תגובה זו

  • 212.

    אתם לא רציניים??? באמת היו מלצריות?? אוי אוי אויייייייויייי

    ניר, 13/08/12 17:14

    מסכנות, עוד מעט גם תהיה להן בעיה לעשות מטבחים ושמירות!

    מה הקטע? כל חייל ערך איי פעם שולחן כזה או אחר, אם זה את השולחן של הנשקים והתנ''ך בסיום קורס, או אפילו את השולחן של השתית שחרור שלו עצמו!

    ומה, לא העברתם אוכל מהחמגשיות לחיילים בחיים בחדר אוכל? ולא הכנסתם פסטה לסיר שהוא בערך בגודל שלי? אז מה הפכתן להיות גם טבחיות?

    בצבא כולם עושים הכל, אולי חשבתן שיביאו חברת קייטרינג ומלצריות אזרחיות לכבוד האירוע? איזה צבא נהיה לנו??!!

    IP: 212.199.149.78דווח על תגובה זו

    • "מלצריות"מפעילות האמר קרבי"!!!

      , 30/10/13 20:04

      "ניר"ראשית תלמד להקליד עברית נכון,שנית,הארוע לא היה במסגרת צבאית רשמית כחלק מפעילות שגרתית,ואף לא בתחומי מתקן צבאי.אם נעשה ארוע לא רשמי ובטח כאשר הוא מתקיים מחוץ למתקן צבאי,למעשה הוא ארוע פרטי לחלוטין שבו אכן היו צריכים להביא מלצריוצ וצוות מטבח,אגב לא מוזכר בכתבה היכן הוכן האוכל,ואם הוכן במטבח צהל"י,גם זה לקוי.המקום עצמו נשכר בוודאי באופן פרטי,אז למה לא צוות האולם,ואם לא,(למרות שגם זה לא ראוי)אז לפחות את בנות המנהלה ששיכות לסגל החוגג,יותר ממפעילות ההאמר שנחשבות קרביות,ומכאן תחושת ההשפלה,ושנית ,שהן אמורות לקום מוקדם יחד עם החיילים המתאמנים על ההאמרים!!!פשוט חוצפה,בניגוד לפקודות הצבא.במיוחד תגובת מפקדות המפעילות היא מבישה,מתעמרת ומתנשאת,שנאמרה לכאורה ע"מ לא להצטייר כ"ספק"נמושה ליד חבריה הקצינים!!!צריכים להשעות כאן מיד ועכשיו,את כל המופקדים/ות על הערב הנ"ל,ולנקוט צעדים משמעתיים ופיקודיים כנגד המעורבים/ות בדבר,ואף לפצות את החיילות בתשלום עבור עבודתן ובנוסף פיצוי כספי על הביזוי,והעסקתן על חשבון זמן המנוחה שלהן,"ניר"-"זה צבא"!!!

      IP: 46.116.157.214 דווח על תגובה זו

    • "מלצריות"מפעילות האמר קרבי"-"אבא גאה למפעילה ולוחמת"!!!

      , 30/10/13 20:50

      מלצריות"מפעילות האמר קרבי"!!!

      , 30/10/13 20:04

      "ניר"ראשית תלמד להקליד עברית נכון,שנית,הארוע לא היה במסגרת צבאית רשמית כחלק מפעילות שגרתית,ואף לא בתחומי מתקן צבאי.אם נעשה ארוע לא רשמי ובטח כאשר הוא מתקיים מחוץ למתקן צבאי,למעשה הוא ארוע פרטי לחלוטין שבו אכן היו צריכים להביא מלצריוצ וצוות מטבח,אגב לא מוזכר בכתבה היכן הוכן האוכל,ואם הוכן במטבח צהל"י,גם זה לקוי.המקום עצמו נשכר בוודאי באופן פרטי,אז למה לא צוות האולם,ואם לא,(למרות שגם זה לא ראוי)אז לפחות את בנות המנהלה ששיכות לסגל החוגג,יותר ממפעילות ההאמר שנחשבות קרביות,ומכאן תחושת ההשפלה,ושנית ,שהן אמורות לקום מוקדם יחד עם החיילים המתאמנים על ההאמרים!!!פשוט חוצפה,בניגוד לפקודות הצבא.במיוחד תגובת מפקדות המפעילות היא מבישה,מתעמרת ומתנשאת,שנאמרה לכאורה ע"מ לא להצטייר כ"ספק"נמושה ליד חבריה הקצינים!!!צריכים להשעות כאן מיד ועכשיו,את כל המופקדים/ות על הערב הנ"ל,ולנקוט צעדים משמעתיים ופיקודיים כנגד המעורבים/ות בדבר,ואף לפצות את החיילות בתשלום עבור עבודתן ובנוסף פיצוי כספי על הביזוי,והעסקתן על חשבון זמן המנוחה שלהן,"ניר"-"זה צבא"!!!

      IP: 46.116.157.214 דווח על תגובה זו

    • "מלצריות"מפעילות האמר קרבי"!!!

      , 30/10/13 20:57

      מלצריות"מפעילות האמר קרבי"-"אבא גאה למפעילה ולוחמת"!!!

      , 30/10/13 20:50

      מלצריות"מפעילות האמר קרבי"!!!

      , 30/10/13 20:04

      "ניר"ראשית תלמד להקליד עברית נכון,שנית,הארוע לא היה במסגרת צבאית רשמית כחלק מפעילות שגרתית,ואף לא בתחומי מתקן צבאי.אם נעשה ארוע לא רשמי ובטח כאשר הוא מתקיים מחוץ למתקן צבאי,למעשה הוא ארוע פרטי לחלוטין שבו אכן היו צריכים להביא מלצריוצ וצוות מטבח,אגב לא מוזכר בכתבה היכן הוכן האוכל,ואם הוכן במטבח צהל"י,גם זה לקוי.המקום עצמו נשכר בוודאי באופן פרטי,אז למה לא צוות האולם,ואם לא,(למרות שגם זה לא ראוי)אז לפחות את בנות המנהלה ששיכות לסגל החוגג,יותר ממפעילות ההאמר שנחשבות קרביות,ומכאן תחושת ההשפלה,ושנית ,שהן אמורות לקום מוקדם יחד עם החיילים המתאמנים על ההאמרים!!!פשוט חוצפה,בניגוד לפקודות הצבא.במיוחד תגובת מפקדות המפעילות היא מבישה,מתעמרת ומתנשאת,שנאמרה לכאורה ע"מ לא להצטייר כ"ספק"נמושה ליד חבריה הקצינים!!!צריכים להשעות כאן מיד ועכשיו,את כל המופקדים/ות על הערב הנ"ל,ולנקוט צעדים משמעתיים ופיקודיים כנגד המעורבים/ות בדבר,ואף לפצות את החיילות בתשלום עבור עבודתן ובנוסף פיצוי כספי על הביזוי,והעסקתן על חשבון זמן המנוחה שלהן,"ניר"-"זה צבא"!!! מ-ארי צ'רצ'ס-"אבא גאה "למפעילה"!!!

      IP: 46.116.157.214 דווח על תגובה זו

  • 211.

    זה לא הכל

    רפי, 13/08/12 13:25

    נכחתי פעם בארוע כזה בנפח בגולן. מכיוון שרוצים שיהיה לקצינים ארוחת ערב בשרית, כל האספקה היומית של כל הגדוד הופנתה למסיבה לקצינים בלבד, והחיילים, חיילים קרביים באימוני שטח, אכלו חלבי בוקר צהריים וערב.

    אצלנו בגולני היה כלל שחיילים לא משרתים סגל, אלא יש מישהו מהסגל שעושה תורנות. כי אנחנו לוחמים ולא משרתים. אני מבין שהערכים האלו נעלמו בדרגים היותר גבוהים.

    IP: 132.65.16.64דווח על תגובה זו

  • 210.

    אצלנו עם האוכל הכי טעים !! הקצין אמר שהוא אוכל חרא של

    Avi 777, 13/08/12 02:59

    חיילים !!! הטבח הגיע והיצדיע !! שאל ??
    חרא , הרי בישלנו כל השבוע ! תראה איזה יופי אז הקצין אמר לו,אתה רואה פה זבוב על השולחן?? וכן היה !! אז הטבח אמר זה רק זבוב אחד !! אז הקצין אמר , הרגע הזבוב הזה בא משירותי חיילים !!! הא , הא , הא , בשירותי קצינים הזבובים יותר נקיים ?? גזענות !!

    IP: 72.222.216.250דווח על תגובה זו

  • 209.

    אלוהים אדירים בנות, כחייל קרבי זה נקרא תורנות מטבח

    אמיר, 12/08/12 18:48

    אנחנו עוזרים בתורנות מטבח בנופש צהלי, בטקס חילופי מפקדי פיקוד מרכז, באירועי הצדעה ללוחמים מהעבר, בטקס סיום תרגיל אוגדה וגם בחלוקת תעודות הצטיינות.

    אף פעם לא התלוננו.

    תפסיקו להתבכיין, אם חיילים קרבים יכולים לעשות את זה אז גם בנות מדריכות קרבי יכולות לעשות את זה.

    IP: 92.20.26.231דווח על תגובה זו

  • 208.

    ביזיון

    מיקי, 12/08/12 04:43

    כנראה שדובר צהל איבד את שפיות דעתו בתגובתו. במקום להיות ''גבר'' ולהודות בטעות המציעו תירוץ עלוב ומטופש וחצוף שהבנות היו שוטפות לאירוע וזה היה כמו תורנות מטבח.
    כנראה שמי שדורש ההדרת נשים בצבא צודק כי אז אי אפשר יהיה לדרוש מלוחמות למלצר. דרך אגב מעניין אם בקהל הנהנתנים היו קצינים דתיים !!!!!!!!!!!!!

    IP: 201.123.5.178דווח על תגובה זו

  • 207.

    צביעות והתחסדות בכל הנוגע לבנות בצה''ל

    uksnhr, 12/08/12 01:25

    מעשה זה מצטרף להרבה סיפורים שונים ומשונים אודות צה''ל הגדול ויחסו לבנות.
    מחד שגיסא מבקשים ודורשים הם מהבנות כי הואיל וביקשו לשרת ביחידות שונות כתומכות לחימה כולל חיל האויר המפואר אבל:
    1. בכל הקשור לביגוד והנעלה -הס מלבקש זאת.אין לך נעליים גבוהות של בנים תואמות לבעיותיך ברגליים -זב''ש תקני לבד.
    2. נפגעת בתאונת עבודה -תגיעי בכוחות עצמך למיון מחד ואח''כ לאחר השפלה במיון תגררי עצמך בחזרה לבסיס בכוחות עצמך בלבד. ובאם תרצי בעתיד אישור לבית החולים =למיון ,כדי שלא יחייבו אותך אישית ,בל תהיני לעלות דבר זה על שפתיך.
    3. משתרצי להתקדם בסולם התפקידים -הס מלבקש זאת.שכן,את חייבת להוכיח תמיד כי את טובה,מהירה ומדוייקת מהבנים העובדים איתך בגף.את חייבת להוכיח כי הינך זהה ושווה להם ביכולותיך אבל,משביקשת לקבל הקידום המתבקש בדין (מיכולותיך ומהפז''ם) תקבלי תשובה :''מה פתאום הוראות הצבא מונעות זאת''.
    איני רוצה להמשיך ולמנות את העוולות הנעשות בצבא כנגד בנות .אבל ראוי נדרש ורצוי כי מישהו יתחיל להעורר ולהבין כי באם צה''ל לא רוצה בנות בו אלא כמלצריות,פקידות ומנקות שירותים כי אז הגיע הזמן לעשות רענון בחשיבה ובמעשה

    IP: 46.120.192.131דווח על תגובה זו

  • 206.

    הגברים והנשים עשו את אותה עבודה בדיוק - אבל בשביל הנשים זה ''משפיל''

    אזרח, 12/08/12 01:15

    ובשביל הגברים זה שיגרתי. צביעות.

    IP: 46.120.132.176דווח על תגובה זו

  • 205.

    הייתי תותחן טנק וסדרתי שולחנות עם חברי למפגש קצינים בכירים- מה הבעיה?

    ועכשיו גם לא יעשו עבודות מטבח?, 12/08/12 00:40

    בגלל שהן נשים הם לא צריכות להיות מיוחסות. הן חילות וצחיבות לעשות תורניות ולא לצעוק ''משפיל אותי''.

    מה? לא ''מלצרתי''? לא שטפתי סירים וצלחות? לא ניקיתי כמו כל חברי בפלוגה?

    ואני לא מדבר רק על מפגש קצינים אלא על כל תורנות שהיא.

    שיחליטו או שהן חילות כמו כל החילים או שהן פמניסטיות בשקל מיוחסות שעושות רק מה שבא להן.

    IP: 31.44.131.252דווח על תגובה זו

  • 204.

    בלבול ביצים

    פרופ' יצחק סגל, 11/08/12 22:41

    במסיבה האה החיילות הקרביות תסחבנה את הכיסאות והשולחנותוגם את הסירים המלאים והחילים יציבו את הפרחים ויחלקו את האוכל
    מספיק עם בלבול הביצים נמאסתם

    IP: 87.69.129.204דווח על תגובה זו

  • 203.

    דוגמא למופת על איך הקצינים מעבירים דוגמא אישית לחייליהם.

    כל דג, 11/08/12 22:02

    הרי תכל'ס עולנו יודעים שרוב הקצינים הם שרלטנים,אשר עושים בפקודיהם עבדים ושפחות(וזוהי בעצם הנורמה הצהלית,אם אתה לא שולט בהם לנקות אסלה איך תגרום להפ להילחם?)

    המוסר של צה''ל ירד באלפי מונים בעשורים האחרונים,י פלא שהחרדים לא רוצים להתגייס צהל זו מערכת קלוקלת שההבטחות בה שוות ''לדילמת האסיר''(והמסקנה היא שגם אם צהל רוצה להיות מוסרי הם רוצים קודם כל לשמור על עצמם ולכן בתור פרט הם יבגדו אחד בשני,המזל שלנו הוא שהערבות ההדדית היא שהצילה אותנו המלחמת לבנון השנייה מפני שמפקדי צהל היו שפנים והם ''השתתפו'' במערך המלחמה דרך מצלמות.

    IP: 85.65.234.191דווח על תגובה זו

  • 202.

    אחיקם אמינות היא ערך

    מישהו שמכיר, 11/08/12 21:40

    כתב שמכבד את עצמו מברר את הנתונים לעומק ולא חי על דמם של אחרים
    תתבייש לך כתבתך מלאה שקרים אלא אם כן 6 בנות מתוך 150 אצלך זה שווה עשרות.
    ולהם סייעו עוד כ10 חיילים וחיילות ועוד כ7 קצינים ונגדים חבל שאת זה לא רשמת.
    הלוואי והיית מכיר אלפית ממה שנעשה כלפי בנות אלו ובמיוחד ע''י מפקד המרכז, לדעתי אם שרתת בצה''ל ואני מקווה שכך כנראה גם למג''ד שלך עשו ערב פרידה ובו הוגשו מנות מזון לכלל המוזמנים אלא אם כן שרתת בבסיס בו הייתם אתה ופקידה נוספת ולכן לא היה על מה לחגוג.
    הבנות נשארו עד 1 בלילה לאחר שהקצינים והקצינות סייעו להם לפנות ונשארה מעט עבודה.
    שיבושם לך ומי ייתן ולא תוכל לכתוב כתבות נוספות מעין אלה כי את הנזק עשית.

    IP: 94.159.221.159דווח על תגובה זו

    • תגובה ל-202

      ולדמיר, 12/08/12 01:28

      צר לי עליך ועל דבריך.שכן,דברים אלו אינם חדשים בצה''ל והיו הדברים מעולם.
      יתרה על כל הנאמר לעיל ובתוספת למה שאחרים אמרו\\כתבו , גם לי הייתה החוויה המשפילה הזאת פעם בקורס מכ''ים ופעם בבה''ד 1 .וראינו הכיצד לוקחים חיילי קורסים,משפילים אותם עד עפר ולבסוף עוד מחכים ומצפים כי יסתמו את הפה ולא יחשפו את ההשפלה והנהנתנות .

      IP: 46.120.192.131 דווח על תגובה זו

  • 201.

    באמת משפיל, חלק מהצבא (המסיבה) שלא צריך להיות בצה''ל (ל''ת)

    אבו עלה מנג'ליל, 11/08/12 18:59


    IP: 212.199.176.161דווח על תגובה זו

  • 200.

    די לבכיינות!!

    מממ, 11/08/12 17:33

    חיילים בצבא נדרשים לעשות סוגים שונים של שירותים, לא צריך לעשות עניין מכל דבר, השירות הצבאי אינו נופש, בזמני מעולם לא נתקלתי בכמות כל כך גדולה של בכיינות, האמת לה היתה בכיינות בכלל.
    חיילים ידעו שהם באים לבצע את כל מה שיגידו להם. הגיע הזמן להפוך למבוגרים ולא להמשיך לחפש את הסינור של אמא!

    IP: 24.193.174.18דווח על תגובה זו

  • 199.

    כחל מי שלא מבין, שיורד על מפעילות ומתעצבן..

    מפעילה, 11/08/12 17:24

    אתם פשוט אל מבינים? ההשפלה היא לא למלצר. ההשפלה היא למלצר לקצינות הישירות שלנו. למפקדים שאיתם אנחנו עובדות. להפוך אותנו מחיילות שעובדות בשטח, עם האמרים, מאמנות לוחמים, מ''פ, מג''דים לשיפחות נקיון.
    דברים כאלו קורים כל הזמן? חבל מאד! אתם אנשים מטומטמים וקטנים שלא עמדתם על שלכם ועל כבודכם. חייל לא אמור לשרת את הצרכים האישיים של המפקדים שלו. נקודה!!!!!!!
    גם כשדברים הופכים לנורמה, זה לא הופך אותם הגיוניים ורלוונטים!

    IP: 207.232.12.20דווח על תגובה זו

  • 198.

    קצין ופלצן

    שלום ברמניס, 11/08/12 15:36

    למה צריך קצין לחגוג פרידה אחרי שנתייים בתפקיד?
    מי בכלל מממן את הפרידות הללו?
    אני הייתי מסרב פקודה ואני מציע לכן, חיילות יקרות לסרב פקודה בפעם הבאה.
    רק כך תוכלו לעצור את הבושה !!!

    IP: 212.116.166.10דווח על תגובה זו

  • 197.

    שום דבר לא משתנה בצבא.

    שרון, 11/08/12 15:11

    אני עוד זוכר את כמויות המזון האדירות שנזרקו לפח בתום האירועים הללו.

    IP: 84.108.127.160דווח על תגובה זו

  • 196.

    Ganz ist ein gants und her est sweines braten (ל''ת)

    Ein Sweine, 11/08/12 14:01


    IP: 46.116.84.123דווח על תגובה זו

  • 195.

    גנ''ץ חייב ללכת הביתה. לא יוכל עוד להמשיך בתפקידו. (ל''ת)

    משה, 11/08/12 12:48


    IP: 5.22.135.151דווח על תגובה זו

  • 194.

    מפקד בכיר? עוד אוכל חינם חסר ערכים בסיסיים שהפנסיה שלו תשאב ממון רב!

    המסטינג בוכה מצחוק, 11/08/12 12:13

    כאשר הרמטכל עסוק בשטויות זה מה שקורה ..כולל מה שדווח על החיילים בגבול מצריים הנמצאים שם בתנאים קשים ועוד באיזור שהפך לחם, אבל למי אכפת אם מפקדים בכירים מכירים רק מסיבות התחלה וסיום ומשכורות שמנות ופנסיה נדיבה על חשבון זוגות צעירים שיצטרכו להסתפק באוהל !!

    IP: 37.46.35.248דווח על תגובה זו

  • 193.

    פריירים אנוסים

    . פריירים בצבא, 11/08/12 06:44

    קצין בצה''ל תתבייש! בושה וחרפה להעסיק לוחמת
    בתפקיד מלצרית! הדרך קצרה לקבל שירותי מין.
    כי עלולים להישלח לכלא.
    איך החיילות מתגונות כדוגמת משה קצב.
    החיילות אל תסכימו להיות שפנפנות.
    העם . ההורים יגנו עליכם.
    שימו פס גדול על הקצינים. ואל תהיו פריירות. ואל תכנסו למיטה שלהם!

    IP: 89.139.30.228דווח על תגובה זו

    • אכן המקרה מתקרב להגדרה של ניצול סמכות שלא כדין

      מודאג, 11/08/12 09:29

      השטח ''האפור'' חייב להדאיג את כולנו. זה לא בבסיס אבל זה כן בפקודה וזה מגדרי טהור. רק לפני חודשיים נהרג קצין מצטיין כאשר חזר ממסיבה צה''לית מאוחרת מחוץ לבסיס, זכור האונס בירקון ע''י קצין ומאבטח - וזכורה לרע הופעתו של האלוף צ'ייני במסיבת חשפנות בתל אביב. בוקי נאה הידען בתחומים אפורים אומר שהיום אם קצין לא משתובב ולא לבד בשירותי מועדון (או לפחות מספר על זה) אז הוא ''לא נחשב''. עם התחום האפור מחר זה יהיה לסדר מצעים בבונגלו ומחרתיים גם לחכות ביניהם. תגובת דובר צה''ל מוכיחה שחייבים להגיב!

      IP: 79.181.244.47 דווח על תגובה זו

  • 192.

    אז מה חדש בזה ,רחבעם זאבי לקח חיילים תחת פיקודו שישמשו ממלצרים

    זכרון של פיל, 11/08/12 01:10

    בבר מיצווה של בנו

    IP: 217.132.31.67דווח על תגובה זו

  • 191.

    צבא מתקדם

    אדי, 11/08/12 00:58

    כנראה שלא ממש התקדמנו או שההשפעה מעמי האזור נותנת בנו אותותיה .
    פשוט בושה וחרפה להשתמש בחיילות לשרת בעלי דרגות .
    מעניין גם מאיזה תקציב מומן האירוע בשעה שלי מקצצים אימונים .
    על החתום רס''ן במילואים .

    IP: 37.142.110.69דווח על תגובה זו

  • 190.

    הכל מתחיל ביחס - קצינים לא מאומנים בזה

    כדור הבדולח, 10/08/12 22:37

    לא היתה נוצרת בעיית תדמית והרגשה של משרתות
    בקרב החיילות אם מלחתחילה היו מציגים להם את
    התפקיד בלווי צ'ופר שיקבלו אחרי זה.
    את זה שכחו בצה''ל תנו כבוד והכרת תודה תקבלו בחזרה.
    זה לא קשור לסנוביות או פינוק - רק גישה אנושית וצ'ופרים בדור הזה יעשו את העבודה

    IP: 184.1.27.3דווח על תגובה זו

  • 189.

    אם זה היה בחדר אוכל בבסיס - אולי היה אפשר לקרוא לזה תורנות מטבח

    גם אני הייתי בצבא, 10/08/12 21:28

    אבל שחוגגים באזור אזרחי
    חגיגה שהיא לא חלק מאירוע צבאי
    זאת סתם חוצפה.
    אם כי אני מניח שגם חיילים זכרים
    אוכלים אותה באירועים כאלה

    IP: 109.65.27.38דווח על תגובה זו

  • 188.

    זה חיסכון משאבים ולא בזבוז . ואיפוא פה ההשפלה? מה קרה? (ל''ת)

    מלצרית בארומה, 10/08/12 20:24


    IP: 93.172.97.118דווח על תגובה זו

    • אין מלצריות בארומה (ל''ת)

      ניר, 13/08/12 17:23


      IP: 212.199.149.78 דווח על תגובה זו

  • 187.

    בושה לצהל מזל שלא ביקשו אותן ללבוש בגדי שפנפנות (ל''ת)

    ישראלה, 10/08/12 20:23


    IP: 81.218.52.99דווח על תגובה זו

  • 186.

    מה זה הפינוק הזה? בצבא עושים מה שאומרים לך לעשות (ל''ת)

    ממתי מלצרות זו עבודה משפילה? שיתביישו להן סנוביות!, 10/08/12 19:44


    IP: 213.57.78.229דווח על תגובה זו

    • מלצרות זאת לא עבודה משפילה אבל

      שיר, 10/08/12 20:12

      לא הייתם שם ומה שהן עשו אולי זה לא משפיל אבל איך שיתייחסו אליהן כנראה היה משפיל !!! וזה בזבוז כוח וכסף מטורף

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 185.

    סירוב פקודה!!

    שיר 49 כבוד, 10/08/12 19:04

    מפעילות יקרות!!!! איך הסכמתן לדבר כזה!!! כולן לסרב פקודה אסור להשפיל חייל בצהל וזו השפלה והמפקדות הסתומות שלכו שענו לכן תשובות תבעטו בהן!!! הן לא ראויות להיות מםקדות ויותר מזה קצינות בצהל!!! יאללה בלאגן!!!

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • Like

      שיר י 49 כבוד, 10/08/12 20:13

      מסיכמה לחלוטין 49 כבוד !!!

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • עדיין שמורה להן אפשרות התגובה המאוחרת

      מסכים בהחלט, 11/08/12 09:03

      אם כבוד יש להן (ויש!) אזי שיפעילו אותו בחכמה אבל בצורה שתגרום ליתר הבנה. תגובת דו''צ כמו תמיד, שווה לתחת. בתור אב ל 3 בנות ששירתו משמעותית, אני מתבייש בצבא שכזה.

      IP: 79.181.244.47 דווח על תגובה זו

    • מפעילות האמר קרבי-מלצקיות-חוצפה ביזוי והשפלה!!!

      ארי, 09/02/15 12:30

      היי שיר-כל מילה בסלע!!! אם היית בקמה"ק 49,כנראה הייתן את ולוטן ביתי ביחד-"שאפו"!!!

      IP: 93.173.128.32 דווח על תגובה זו

  • 184.

    זה לא כי הם בנות זה כי הם קצינים

    תומך לחימה, 10/08/12 18:58

    זה תופעה לא חד פעמית בצבא שיזמין קייטרינג לאיזה ערב יחידה לקצינים ואנשים בדרגה גבוהה וישתמש בחיילים שלו גברים ונשים ככוח עבודה זול-לדעתי זה בזיון
    גם לי זה קרה (ואני לא אישה-דרך אגב).
    ככה זה צבא - חיילים פשוטים לא שווים הרבה מבחינת המערכת בלי קשר למגדרם.

    IP: 85.64.56.80דווח על תגובה זו

  • 183.

    זה לא משנה אם החיילות הן לוחמות,פקידות,אפסנאיות או מאבטחות מתקנים

    יוני, 10/08/12 18:57

    הן חיילות ולא מלצריות ופקודות הצבא אוסרות להעסיק חייל בתפקידי מלצרות(לכן דובר צה''ל יקפיד על הניסוח של ''הגשת אוכל'' ולא ''מלצרות'' למרות שזה אותו הדבר)

    הפקודות שניתנו להן לא חוקיות (עדיין החיילות חייבות למלא אותן) וכדאי שיפנו לנציב קבילות חיילים.

    IP: 80.230.56.25דווח על תגובה זו

  • 182.

    למה לא סירבתן............???? (ל''ת)

    קצינה כנענית, 10/08/12 18:56


    IP: 78.225.156.168דווח על תגובה זו

  • 181.

    החיילות הללו מבזות את צה''ל

    פחחח, 10/08/12 18:52

    מה הן רוצות? שכל פעם שייצטרכו תורנים נוספים למטבח כי יש ארוחה קצת יותר גדולה מכרגיל אז יביאו מיקור חוץ של תאילנדים???

    הפתרון הפשוט הוא לקחת למטבח חיילים נוספים, ואפילו אם הן כבוד הוד מלכותן מפעילות ההאמרים ירום הודן, שלא יאה להן ולא נאה להן לעשות מטבחים כמו כל החיילים הלוחמים הפשוטים שטוחנים מטבחים עד אין קץ, כולל במילואים.

    חכו חכו, תשתחררו מהצבא, ותראו שבאזרחות זה קורה כל יום. תמיד יהיה מישהו בעבודה שייפרוש אחרי כמה שנים טובות, והבוס יבקש מכמה עובדים, גם אם הם מהנדסים/מתכנתים/פרופסורים לפילוסופיה ושאר ירקות לעזור בעריכת שולחן עם כיבודים למסיבת הפרידה, כי אין שום סיבה לגייס עובדים מבחוץ בשביל שיבואו לפזר כמה בורקסים ושתייה על איזה שולחן או שניים. ואפילו תראו שבאזרחות, גם העובדים עצמם וגם הבוס בעצמו יפזרו את הכיבודים על השולחנות בהכי כיף שבעולם, כי הם בסך הכל עושים כבוד לחבר שלהם שפרש/התקדם הלאה.

    IP: 79.176.235.158דווח על תגובה זו

    • מפעילה לשעבר

      שיר, 10/08/12 20:19

      אם היו עושים להם את זה בכיף אז הכל היה בסדר הבעיה היא לא המלצרות הבעיה היא היחס המשפיל זה לא משפיל למלצר היחס משפיל אתה לא יודע איך היתייחסו אליהן שם ומעניין מאוד ששוב בדגש על שוב רק מפעילות עושות את זה בצאלים הן לא מתלוננות שזה פעם אחת באופן גורף הן עושות עבודות משפילות ורק הן אין שיתוף פעולה בבסיס אס לפני שאתה מתנשא תשאל ואל תקפוץ בראש !!

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

      • תגובה לשיר(הגיבה לחצוף 181) היקרה!!!

        ארי, 01/11/13 13:14

        אהלן שיר-איתך ב100האחוזים!!!אני מפנה אותך לתגובה שליהאחרונה "מלצריות מפעילות האמר קרבי משעה 20:57 למגיב מס'212!!!מכעיסה אותי גם ההגדרה הזאת -תומכת לחימה-כאשר אתן נמצאות יחד עם הכוחות בשטח-למרות היותי איש ים-בתקופה שלי לא היו כל האבחנות האלה!!!אני גאה ו"מאוד"במפעילות וכלל חיילות צה"ל!!!אגב,באיזה קמה"ק היית!!!

        IP: 46.116.157.214 דווח על תגובה זו

      • שיר-מפעילה לשעבר

        ארי, 09/02/15 12:32

        כל מילה בסלע!!! כל הכבוד!!!

        IP: 93.173.128.32 דווח על תגובה זו

  • 180.

    זה לא כי הן בנות זה כי הם קצינים. (ל''ת)

    תומך לחימה, 10/08/12 18:43


    IP: 85.64.56.80דווח על תגובה זו

  • 179.

    עד כמה שאני יודע הם לא לוחמות

    תומך לחימה, 10/08/12 18:43

    הם משרתות בבסיס הדרכה והשירות שלהם הוא אומנם קשה יחסית (במיוחד לשירות של רוב החיילות בצה''ל) אבל ההגדרה שלי לשירות לוחם הוא שירות שלא סביר שתעבור אותו בלי שתירה על מישהו.
    עד כמה שאני יודע התפקיד שלהם לא עונה לקרטיריון.
    האם הם משרתות שנת סדיר נוסף?

    IP: 85.64.56.80דווח על תגובה זו

    • מפעילה לשעבר

      שיר, 10/08/12 20:22

      אולי במקום להיתיחס לדבר הכי פחות משמעותי ולהיות תינוק תתייחס לעיקר יודעות שאנחנו לא לוחמות אבל מה לעשות ככה מתייגים אותנו !!!

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

      • צריך להיות נאמן לאמת

        תומך לחימה, 10/08/12 22:12

        יש לוחמות בצה''ל - קרקל ואולי בעוד כמה יחידות שעשות פעולות קרביות-
        צפעילות האמר קרבי הם לא כאלו- העבודה שלהם קשה- אולי יותר קשה ממה שאני עשיתי בצבא- ובכל זאת אני חושב שראוי מבחינת הלוחמות האמיתיות בצהל שלא יכלילו אותם ביחד.
        בלי קשר ראית שאני לגמרי נגד מה שעשו להן ומכיר את זה שעושים את זה לא רק לחיילות אלא גם לחיילים.
        הבעיה בכותרת כאן שהיא לוקחת סיפור שלאו דווקא אמור להיות מגדרי (התרבות הצהלית שמאפשרת ניצול של חיילים למען אירועי הוואי של קצינים בכירים) והופכת אותו בעזרת כמה מילות מפתח לא מדויקות (כמו ''קרביות'') לסיפור מגדרי על השובוניזם (ויש שובוניזם בצבא אני לא אומר שלא) שלוקח לוחמות מפעילות מבצעית וממיר אותם למלצריות.

        IP: 85.64.56.80 דווח על תגובה זו

        • קרקל זה לא לוחמות!

          קרקל, 13/08/12 13:53

          זה סתם בנות עם שיגעון גדלות, שמנסות כבר שנים להוכיח שהן יכולות כמו הבנים, ללא הצלחה יתרה, צה''ל נותן להן את המשימות הכי בזויות, במקומות הכי פחות ''מסוכנים\\נחשבים'', אבל הן לוחמות! - זה מה שחשוב (שירתתי בקרקל והשתחררתי לפני קצת יותר משנה, כל השירות שלי ניסיתי לעבור ליחידה קרבית אמיתית - ללא הצלחה, הדבר היחיד שהרווחתי מהשירות הוא הבנות - מה שחיילים קרביים לא זוכים בו בכלל...)

          IP: 194.114.146.227 דווח על תגובה זו

    • אז מה עם נ''מ?

      פטריוט, 22/08/12 13:33

      מתי הפעם האחרונה ששוגר טיל פטריוט על איום? בשנות התשעים?
      יש בצבא המון תפקידים קרביים שבהם סביר להניח שלעולם לא יצא לך לירות על אף אחד (ועדיף שכך). גם טייס קרבי יכול להעביר את כל עשרות שנות שירותו מבלי לירות ולו טיל אחד מחוץ לאימונים. זה לא אומר שצריך לשלול מהם את התואר ''לוחמים''.

      IP: 87.69.120.132 דווח על תגובה זו

    • מפעילות האמר קרבי=לוחמות

      ארי, 09/02/15 12:13

      אנשי צוות סטי"ל במחלקת מכונה,גנ"ק וצוות גשר לא יורים על"מישהו"/משהו-אז הם לא לוחמים?!!!-ובמעבר חד-לקחת מפעילות האמר קרבי לאירוע לא במתקן צבאי,גם אם פרידה מקצין-כמלצקיות זו לדעתי,הוראה לא חוקית העליל!!!לסדר ולערוך שולחנות זה דבר אחד-למלצר זה כבר דבר שונה ,משפיל מבזה ולא מכבד,במיוחד תגובתה של המפקדת "חוויה וכו"' והקצינה"זה לא כל כך נורא"-יכלו לערוך את אותו סדר ופאר כשרוצים בחדר האוכל החיילי ולהשתמש בצוות המטבח הקבוע!!!פשוט,ביזיון,חוצפה ואכן השפלה וניצול!!!

      IP: 93.173.128.32 דווח על תגובה זו

  • 178.

    חיילות יקרות במקום למלצר ולקטר הייתן כולכן מסרבות!

    דנה, 10/08/12 18:42

    גם במחיר הליכה לכלא!

    IP: 71.125.33.43דווח על תגובה זו

  • 177.

    קשקוש. גם אני הייתי לוחם בצה''ל ועשיתי תורנויות מטבח, והגשתי אוכל.

    הרואה, 10/08/12 18:40

    אז כשיש ארוחה גדולה כי יש אורחים וקצינים בכירים, אז בוודאי שצריך לתגבר את המטבח בעוד תורנים, ומי שייפזר את האוכל לשולחנות.

    אני פשוט לא מבין את כל הנהי והבכי שיש היום בצה''ל.

    בקו שטחים כשהייתי צעיר, הייתי טוחן מטבח פעם בשבוע. ואצלנו חדר האוכל היה בסך הכל אוהל גדול ומחניק. חלאס כבר לבכות.

    IP: 79.176.235.158דווח על תגובה זו

  • 176.

    ביתי היתה מפעילה בעבר וגם היא סיפרה סיפורים על השפלה

    דודו, 10/08/12 18:31

    מגעיל מה שקורה שם , הרמטכ''ל חייב להוציא הוראת שעה ופק''ל בענינים שכאלה ולמנוע ביזוי

    IP: 79.176.157.137דווח על תגובה זו

  • 175.

     (ל''ת)

    , 10/08/12 18:24


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 174.

    כתב יקר,קוראים לזה תורנות מטבח

    לוחם בצהל, 10/08/12 18:03

    וגם לוחמים עושים את זה,והצעירים שביניהם בתדירות די גבוהה.

    IP: 109.67.153.199דווח על תגובה זו

  • 173.

    וואו איזו כתבת שטות

    ששש, 10/08/12 18:00

    גם אני כשהייתי חייל הושארתי חג בבסיס שהגדוד הלוחם שלי ישב בו כדי להגיש אוכל לארוחת החג הבסיסית.

    אז כי הן נשים אז זה חמור יותר..? עכשיו נשים ממלצרות זה מביש? וחייל זה בסדר? OVER PC

    IP: 213.57.197.126דווח על תגובה זו

  • 172.

    כן מדובר בבזיון אחד גדול ושום בכיינות וקיטור לשווא לא היה כאן. הדבר ני (ל''ת)

    מפעילה, 10/08/12 17:51


    IP: 79.177.96.198דווח על תגובה זו

  • 171.

    שהחיילות יגישו קבילה (ל''ת)

    E4, 10/08/12 17:48


    IP: 77.126.185.186דווח על תגובה זו

  • 170.

    They should have least done it only with a G string on!

    Nadi, 10/08/12 17:47

    and dance on a pole and make some money!!

    IP: 24.24.235.54דווח על תגובה זו

  • 169.

    זוהי תלונה קנטרנית ותו לא.

    ליקיוויקס, 10/08/12 17:21

    זוהי תלונה קנטרנית ותו לא. אם טקס הפרידה היה נערך בחדר האוכל ולא בקיבוץ ה''מלצרות'' היתה נחשבת כתורנות מטבח לכל דבר ואיש לא היה פוצה פה.

    IP: 41.133.148.40דווח על תגובה זו

    • זה בדיוק ההבדל

      אלעד, 10/08/12 17:43

      אם מדובר על ארוע פרדה יכלו להביא קייטרינג בתשלום

      IP: 80.230.124.104 דווח על תגובה זו

  • 168.

    מבזים מאלו!

    בכייניות! אני בתור לוחם עשיתי הרבה יותר דברים-, 10/08/12 17:13

    3 שנים שעשיתי מחסומים סיורים מעצרים אימונים ושלל פעילויות ''קרביות'' אך גם עשרות תורניות מטבח (כשבימי שישי תמיד היו לוחמים תורנים \\ משקיות שהגישו את האוכל לשולחנות) ניקויי שירותים, סידור מחסנים באפסנאות, ועוד שלל שטויות שאף אחד לא רוצה לעשות אז אנחנו הלוחמים פשוטי הדרג עשינו. ככה זה בכל צה''ל. אז על מה אתן בוכות? אם לוחמים גברים עשו ויעשו כאלה דברים, בטח שנהגות ''קרביות'' יעשו את זה. אין פה שום בעיה.

    IP: 77.126.12.67דווח על תגובה זו

    •  (ל''ת)

      , 10/08/12 18:17


      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 167.

    כנראה צודקים אלה שאומרים שבנות ישראל לא צריכות להיות חיילות (ל''ת)

    אלרואי, 10/08/12 16:58


    IP: 93.172.63.186דווח על תגובה זו

  • 166.

    אם היו הופכים אותן למלצריות מזמרות הכתב היה מבסוט? (ל''ת)

    @, 10/08/12 16:57


    IP: 213.57.169.7דווח על תגובה זו

  • 165.

    די לחפש הדרה...מה קרה ?

    אישה מהודרת, 10/08/12 16:53

    מה קרה אם הבנות לוחמות הן לא יכולות למלצר נו באמת מה כל כך משפיל בזה אתם מתעסקים בשטויות ....ומחפשים כותרות!!!!!!

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 164.

    זכנ.צכ

    אלאק קרביות מתי היו בעזה, 10/08/12 16:50

    צר ץ

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 163.

    הפועלות השחורות של הבסיס: שמירות, ניקיונות, ומלצור (ל''ת)

    לוחמות???? תורנות מטבח..., 10/08/12 16:48


    IP: 109.65.214.29דווח על תגובה זו

  • 162.

    די לחפש הדרה...מה קרה ?

    אישה מהודרת, 10/08/12 16:46

    מה קרה אם הבנות לוחמות הן לא יכולות למלצר נו באמת מה כל כך משפיל בזה אתם מתעסקים בשטויות ....ומחפשים כותרות!!!!!!

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 161.

    בזבוז כח אדם ומשאבים כספיים

    חיים בכר, 10/08/12 16:26

    צה''ל הפך את הטקסים הרשמיים לחגיגות למינהן וכל פעם תחת שם אחר ונכון מאד שזאת תחת פגיעה בחיילים הסדירים.

    צריך להפסיק את ההתבכיינות של צה''ל על חוסר תקציבים לפעילות מבצעית ועל חוסר כח אדם עד אשר יפסיקו את החגיגות ויפנו את המשאבים האנושיים והכספיים לציוד ואימונים.
    מסיבונת זאת היא קצה של שימוש בחיילים לא למטרה שאליה התגייסו ושל קרחון ביזבוזים ענק אשר יש לו תקציבים מיוחדים שלא ניתן לגעת בהם.

    IP: 85.65.121.169דווח על תגובה זו

  • 160.

    מישהו היה צריך לעשות זאת, זה לא מבייש כלל!

    מה קרה?, 10/08/12 15:44

    מביישת הבכיינות!

    IP: 76.99.69.55דווח על תגובה זו

    • הערב היה מיותר- זאת הבעיה.

      תומך לחימה, 10/08/12 19:00

      ערב כיף לקצינים על חשבון צהל והחפשים- זאת הבעיה האמיתית- תאר לך היו שולחים אותך לגנן את הגינה הפרטית של המפקד- זה היה נראה לך הגיוני?- מה שקרה זה לא הרבה פחות גרוע.

      IP: 85.64.56.80 דווח על תגובה זו

  • 159.

    Stop crying

    Amir, 10/08/12 15:41

    We all did kitchen duty even while fighting, not sleeping and showering in cold water while living in tents or shipping containers.

    IP: 173.12.95.86דווח על תגובה זו

    • like you ever been asked to di this...

      מפעילת האמרים!!!!, 10/08/12 16:17

      there is a very big difference between doing kitchen duty and serve the commander! We all do everything you said, but it's not our job to be waitresses and it's humiliating!

      IP: 79.182.11.76 דווח על תגובה זו

  • 158.

    ''חוויה משפילה במיוחד'' זה בוודאי שלא, יחד עם זה -

    אז ככה:, 10/08/12 15:31

    כל מה שלא היו דורשים מלוחמים חיילים אין לדורוש מלוחמות חיילות. ככה פשוט.

    IP: 82.102.146.194דווח על תגובה זו

    • מסכים (ל''ת)

      אורי, 10/08/12 17:23


      IP: 84.228.99.142 דווח על תגובה זו

  • 157.

    ולצבא מזדיין כזה נתגייס? חפשו מי ינענע אותכם. (ל''ת)

    דוס, 10/08/12 15:30


    IP: 79.180.38.33דווח על תגובה זו

    • מה זה ינענע? כשגבר שוכב עם גבר בישיבה בסביבה חד מינית זה נחשב? (ל''ת)

      אורי, 10/08/12 17:24


      IP: 84.228.99.142 דווח על תגובה זו

    • דוס מאיפה אתה מכיר ביטויים כאלה, מהישיבה?.. (ל''ת)

      אלישע בן אבויה, 11/08/12 01:14


      IP: 217.132.31.67 דווח על תגובה זו

  • 156.

    חארטה בונה מרוכזת

    צבא דמי קולו, 10/08/12 15:25

    נהגות האמר הגישו אוכל= תורנות מטבח
    כלוחם קרבי (אמיתי לא נהג) עשיתי עשרות תורניות מטבח
    אבא שלי שירת במיל כלוחם חיר ועשה תורניות מטבח עד גיל 40
    ממש מבזה

    IP: 129.49.40.232דווח על תגובה זו

    • לא במטבח צבאי אלא בקבוץ (ל''ת)

      טרזן, 11/08/12 01:15


      IP: 217.132.31.67 דווח על תגובה זו

  • 155.

    מפעילות ההאמרים הם הפועל השחור של באלי''ש

    מפעילת האמרים במיל', 10/08/12 14:51

    השתחררתי מצה''ל לפני כ-10 שנים. את כל השירות שלי העברתי בבסיס בתפקיד ''מפעילת האמר''.
    מאז ועד היום דבר לא השתנה. מי שחושבת להתגייס לתפקיד, כי היא כביכול תתרום, ותעסוק בתפקיד אתגרתי, שתעשה חושבים בשנית. בפועל התפקיד הוא להיות הפועל השחור של הבסיס, משמירות, ניקיונות, ומלצור.
    אין שום תהילה או כבוד בתפקיד שכזה, יחס משפיל ומזלזל מכל גורם אפשרי בבסיס כולל עובדי המטבח.
    המקרה הנדון בכתבה הוא רק דוגמא זוטא למתרחש בגיהינום צאלים.

    IP: 2.55.113.118דווח על תגובה זו

    • ולזה קוראים תעתועים של שוויון (ל''ת)

      נכון, 10/08/12 17:25


      IP: 84.228.99.142 דווח על תגובה זו

    • אפליה בין יחידות שונות באותו בסיס היא לא סיפור חדש

      תומך לחימה, 10/08/12 22:18

      זה לא בהכרח מגדרי זה רק אומר שהמפקדים שלכם חלשים או שלא אכפת להם ממכם.
      גם לי שהייתי בסדיר היחידה שלי סגרה יותר שבתות ועשתה יותר שמירות מאשר יחידות אחרות שחלקו את הבסיס (בצורה יחסית).
      צאלים הוא אכן גיהנום למרות שלא חסרים בסיסים גרועים בצבא.
      אני דווקא שמעתי דברים טובים עליכם (מפעילות האמרים).

      IP: 85.64.56.80 דווח על תגובה זו

  • 154.

    הייתן צריכות להשתין בחומוס!!!! (ל''ת)

    עמית, 10/08/12 14:37


    IP: 85.250.150.213דווח על תגובה זו

  • 153.

    אין שום בושה בלהגיש מזון

    1, 10/08/12 14:18

    גם אם אתה קרבי - והן ממש לא.

    IP: 89.139.220.105דווח על תגובה זו

    • להגיש מחוץ לבסיס= מלצור!!!

      מפעילת האמר במיל', 10/08/12 14:54

      אין שום בעיה להגיש במסגרת הבסיס. חיילות שמוסעות במיוחד לקיבוץ מרוחק מאות ק''מ מהבסיס, כדי להגיש באירוע ביום חמישי בלילה= ביזיון!!!

      IP: 2.55.113.118 דווח על תגובה זו

    • במילה אחת נכון

      מייקל, 10/08/12 15:26

      פשוט נכון

      IP: 129.49.40.232 דווח על תגובה זו

  • 152.

    מה הביג דיל? ללוחמים גברים עושים את זה כל הזמן (ל''ת)

    אמיר ש, 10/08/12 14:18


    IP: 79.181.236.163דווח על תגובה זו

  • 151.

    מפונקות חיילים קרביים עושים כל הזמן דברים מחוץ ל 'מסגרת'

    ראה, 10/08/12 14:13

    אבל אז זה בסדר ???

    כן וזה גם בסדר לגבי חיילות

    IP: 68.36.94.86דווח על תגובה זו

  • 150.

    מה מיוחד בזה? כל השירות חפשים עושים את זה.... (ל''ת)

    click, 10/08/12 13:59


    IP: 79.179.142.125דווח על תגובה זו

  • 149.

    אחת מהכתבות המגוחכות

    רועי, 10/08/12 13:55

    גם אני מלצרתי בכמה וכמה הזדמנויות בצבא. ההבדל ביני לבינן הוא, שלמרות התפקיד המרתק שמילאתי, מעולם לא חשבתי שעבודה שחורה היא מתחת לרמה שלי.
    צניעות, ענווה וזיעה לא פגעו באיש מעולם. טוב עשה דובר צה''ל שלא התנצל. אין על מה.

    IP: 212.189.216.20דווח על תגובה זו

  • 148.

    מה הן עושות סיפור, אני שירתתי בקרבי ויצא גם למלצר באירועים של קצינים (ל''ת)

    לוחם לשעבר, 10/08/12 13:54


    IP: 87.69.171.66דווח על תגובה זו

  • 147.

    ממש נבזות מה שעשו החיילות בפרסום הזה !!

    משרת במא''לי, 10/08/12 13:46

    מדובר היה בטקס פרידה צנוע ומכובד ממפקד וקצין שכבוד גדול מאוד היה להיות ת''פ שלו, רון אשרוב קידם את המא''ט שנות אור בתפקידו שארך שנתיים בכל רבדי האימון והלחימה למי שמתמצא בכך.הבנות שפרסמו ועיוותו אירוע פרידה מכובד מאדם מכובד פשוט דוחות.בכלל באופן גורף רוב רובם אם לא כול הבנות שם מתות עליו שתבינו, הוא זה שהיה אחראי לשיפור תנאי השירות שלהם מקצה לקצה, וזו התודה שהוא מקבל. פשוט בושה וחרפה לכן בנות!

    IP: 84.229.248.227דווח על תגובה זו

    • לא משהו

      גם משרתת במל''י, 10/08/12 16:54

      הוא גם זה שהיה מתקשר לפקידה שלו וצורח עליה תכיני לי קפה. אדם כלבבי..הבן אדם חושב שמגיע לו הכל.

      IP: 79.182.11.76 דווח על תגובה זו

  • 146.

    Shame

    Eitan, 10/08/12 13:42

    Shame on you, IDF, for allowing this to happen!

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 145.

    גם לנקות שירותים זה ביזוי והשפלה? (ל''ת)

    רונית, 10/08/12 13:39


    IP: 89.139.23.134דווח על תגובה זו

    • כן!!! מה אי אפשר להביא חברת ניקיון???!!!!!! חחחחחח (ל''ת)

      ניר, 13/08/12 17:27


      IP: 212.199.149.78 דווח על תגובה זו

  • 144.

    לגייס חרדים שיגישו את האוכל (ל''ת)

    פחחחחח, 10/08/12 13:39


    IP: 84.229.233.175דווח על תגובה זו

  • 143.

    קשקשניות!!! מלצרו כמו כל חייל

    יודע, 10/08/12 13:22

    אז מה אם הן בנות?
    אנחנו חיילים קרביים (לא פחות ממפעילות האמר) ''מלצרנו'' זאת אומרת היינו תורנים.
    למה מה קרה?
    זה בסדר גמור לעשות אירוע לקצינים. אם האירוע לא מוגזם והמזון והכלים על בסיס אספקה צבאית.

    אם הארוע לא בסדר, זה לא משנה בנות או בנים.

    IP: 95.86.87.148דווח על תגובה זו

  • 142.

    צריכים לגייס למלצרות בצבא תאילנדיות?? פסיכולוגיה מוזרה של כותב מ מאמר.

    borisdo , 10/08/12 13:15

    פסיכולוגיה מוזרה של כותב מאמר.
    עוד מעת לוחמת קרבית יכולה להפוך לאימה, מנקה זבל של תינוקת. זה לא מתאים לה???
    צריכים לגייס למלצרות בצבא תאילנדיות??

    IP: 5.22.130.163דווח על תגובה זו

  • 141.

    נשים ומזרחים יאללה צאו מהרגשי נחיתות שלכם ועשו מה שצריך... (ל''ת)

    גבר לבן, 10/08/12 13:15


    IP: 89.139.216.201דווח על תגובה זו

    • טמבל לבן -אחותך היתה בין המלצריות ...ולא רק זה (ל''ת)

      מעורב, 10/08/12 13:44


      IP: 87.69.93.13 דווח על תגובה זו

  • 140.

    כנראה שהחרדים צודקים. יעני לוחמות פרימדונות.

    jhpth, 10/08/12 12:52

    כשהייתי בצבא לפני 45 שנה המפקד היה שולח את הפסנתרנים ושאר מנגנים בכלי נגינה ודוברי שפות ומומחים במתמטיקה לנקות שירותים ולעשות עבודות רס''ר. ואף אחד לא צייץ.

    IP: 213.57.245.162דווח על תגובה זו

    • איזה ימים נפלאים, איך השפלנו את כל האינטלגנטים עם העור הלבן והמשקפיים (ל''ת)

      רס''ר, 11/08/12 01:18


      IP: 217.132.31.67 דווח על תגובה זו

  • 139.

    שום דבר זה לא בושה..לא בצבא ולא למלצר בבית קפה באזרחות.. (ל''ת)

    חוץ מאלו שלא מורידות שערות ברגליים, 10/08/12 12:51


    IP: 89.139.32.59דווח על תגובה זו

    • לא כשאתה נשלח למלצר למי שנחשב חשוב ממך

      עמוס, 10/08/12 13:14

      ובהזדמנות זאת, כשהייתי סמל-מחלקה לא עשיתי תורנות מטבח משום שגם בלי זה עבדתי בערך פי 1.5 ממי שאינו מפקד.

      IP: 109.67.209.238 דווח על תגובה זו

  • 138.

    היפות נבחרו לבדר את הקצינים אחרי המופע חחחח (ל''ת)

    שי.ע, 10/08/12 12:48


    IP: 46.121.249.233דווח על תגובה זו

  • 137.

    אז מה? מה ביזוי פה? הגזמתם לגמרי!

    אם לחיילת ולשתי קצינות במיל., 10/08/12 12:46

    חיילים עושים כל מיני מטלות לפי הצורך. אז סידרו שולחנות וניקו. וזה לא הגדרת המקצוע. נו, אז מה? מה הבכיינות הזאת והזדעקות התקשורת?

    IP: 85.65.62.193דווח על תגובה זו

  • 136.

    הן לא חיילות קרביות

    שפוי, 10/08/12 12:33

    הן אכן משרתות בשטח, והשירות קשה, אבל הן לא לוחמות, ולא קרביות.

    IP: 192.117.153.224דווח על תגובה זו

    • אבל קרובות לכך ככל האפשר (ל''ת)

      עמוס, 10/08/12 13:15


      IP: 109.67.209.238 דווח על תגובה זו

      • אבל עדיין, לא. (ל''ת)

        מוח, 10/08/12 16:07


        IP: 79.183.35.248 דווח על תגובה זו

  • 135.

    שמאלניות פמיניסטיות שונאת גברים מנסות לנפח את הסיפור שלא שווה גרוש

    אריה, 10/08/12 12:25

    לפעמים בצבא צריך לעזור אחד לשני ולעשות עבודות שלא קשורות לתפקיד הצבאי.

    IP: 213.57.199.8דווח על תגובה זו

    • צדק כנראה. (ל''ת)

      borisdo , 10/08/12 13:16


      IP: 5.22.130.163 דווח על תגובה זו

    • שוביניסטים שונאי נשים מנסים להעלים את הסיפור

      לכו לעבוד או תמצאו תחביב, 10/08/12 13:47

      כי מה זה בשביל שונא הנשים המצוי ''אשה'' אם לא ''משרתת''?
      אפילו אם האשה הזו היא במקרה חיילת, שמגינה על התחת המדושן שלהם בזמן שהם יושבים בנחת מול המחשב ויורקים את שנאת הנשים והתסכול שלהם.
      חבורה של רווקים עלובים, שמאז שאיזו ילדה בגן סרבה להצעת חברות שלהם הם שונאים נשים בכל נפשם ומשתמשים באנטרנט ככלי להפצת השנאה שלהם.
      פרזיטים עלובים, טפו על פרצופם.

      IP: 92.80.68.41 דווח על תגובה זו

  • 134.

    ביזוי חיילות

    חיילות קרביות, 10/08/12 12:25

    מתי קציני צהל יפנימו שהם לא מורמים מהעם שאת כספו הם מוצצים !!!!!!מתי יפסיקו עים החפלות. לקצינים בבואם ובצאתם ובלכתם ובהיתהפכם הרי הם רק עוברים תפקיד שיכול ליהיות גם בפרוטקציה. או בעיטה למעלה

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 133.

    הצבא מלא במחדלים נוראיים ולאף אחד לא אכפת !

    חייל בתותחנים, 10/08/12 12:21

    מה שקורה אצלנו ביחידה הוא בושה וחרפה אחת גדולה. כתם שמכתים את שמו של הצבא והאחראים היחידים עליו אלו קציני היחידה !
    עצוב שאין למי לפנות גם כשניסיתי ליצור קשר עם ynet וגם עם נציבי קבילות החיילים ועל אחת כמה וכמה כל ה''ביקורות'' שמגיעות אלינו. ''ביקורות'' במרכאות כיוון שמצווה עלינו להתחבא בחדרים ולא להחליף מילה עם נציגי הביקורת, ואילו הם? בכלל לא מתעניינים לדבר איתנו ולא נראה להם תמוה שאין אף חייל מסתובב בבסיס. פשוט בושה וחרפה.

    IP: 213.57.179.124דווח על תגובה זו

  • 132.

    באמת בושה שהרמטכל יתן לעצמו הערה (ל''ת)

    מרינה, 10/08/12 12:14


    IP: 84.229.0.53דווח על תגובה זו

  • 131.

    פשוט מגעיל שככה זה הצבא שלנו

    גועל נפש באמת, 10/08/12 12:00

    מנצלים חיילות לשרת קצינים... מה האלה ?..
    פשוט מגעיל

    IP: 77.124.15.96דווח על תגובה זו

  • 130.

    יעני ''תקציב בטחון''.טקסי פרידה ע''ח כסף פרטי ! (ל''ת)

    גנדי - לגייס חרדים שיחליפו בנות במלצרות, 10/08/12 11:59


    IP: 95.97.83.37דווח על תגובה זו

  • 129.

    כי גם אני בצבא עשיתי מטבחים, הגשה, נקיון שירותים, נקיון הבסיס... (ל''ת)

    אולי אני אישה, 10/08/12 11:44


    IP: 87.69.89.205דווח על תגובה זו

  • 128.

    העיקר מציקים לצנחנים על הפצ׳ולי בקטע אידיוטי בזמן שמשפילים נשים לוחמות (ל''ת)

    תומר, 10/08/12 11:44


    IP: 2.55.129.168דווח על תגובה זו

  • 127.

    חמוד ומבזה

    חייל קרבי, 10/08/12 11:39

    אני לא מכיר חיילים קרביים שממלצרים שמסיבות פרידה של המפקדים שלהם בין אם אלוף משנה, או מג''ד.
    זה לא חלק מתורנות מטבח שלא יסובבו אותכם!
    זה ניול ושקרים שיש כמו תמיד בצבא המחוברן שלנו.
    אולי אם לא כל יום הייתה כתבה כזו על הצבא אנשים לא היו פוחדים וחושבים פעמיים אם להתגייס!
    צה''ל זה חרא!

    IP: 207.232.12.20דווח על תגובה זו

  • 126.

    חבר'ה נסחפתם...

    משה, 10/08/12 11:35

    בכל אירוע חיילים מסייעים בעריכה/הגשה/פינוי.
    בד''כ זה חיילים גברים, הפעם במקרה נשים.
    ברור לכולם שאין בצה''ל מדיניות שדווקא נשים יעסקו בזה.
    מה הסקופ הגדול?

    IP: 77.125.74.2דווח על תגובה זו

  • 125.

    יש בזה משו

    ל, 10/08/12 11:35

    אני יכול להבין תורנויות מטבח בבסיס- למה לעזאזל צריך לקחת חיילות ולהפוך אותן למלצריות? אבסורד. יש פה אנשים שכתבו שעשו ים תורנויות שכנראה פגעו בהם פיזית/נפשית והחליטו להמשיך לעבוד כדי לא להישפט- כנראה שלא אכפת לכם מעצמכם מספיק. כנראה שאתם לא יודעים יותר מדי על החוק הצבאי. נכון, לעתים מפקידם בצה''ל תופסים את הקטע הזה שחיילים זה רכוש- אבל לא עבדים!!!!! אני לא יודע אם הגשת קבילה בכלל תוביל לשינוי בנושא היות וצה''ל נוהג לגבות את הקצינים שלו. התגובה של דובר צה''ל אשר כתובה כאן, מצביעה על כך. האם אני רואה עוד סיבה לכך שיש הרבה חיילות משתמטות?

    IP: 79.181.206.46דווח על תגובה זו

  • 124.

    הנה הסיבה האמיתית שמעריב קורס- עיתונות צהובה וחיפוש אחר סקופים

    שי, 10/08/12 11:28

    שלא קיימים באמת .

    IP: 79.182.34.192דווח על תגובה זו

  • 123.

    חייל מילואים שמעריך

    תקשיבו כולם טוב טוב, 10/08/12 11:22

    לא איתי בחיים שלי אנשים חצופיםםםםםםם כמוכם!
    ''רק נהגות'' מיללות'' חצופות'' בכייניות''
    תסתמו את הפה! אם הייתם לרגע עומדים במצב של הבנות האלו..
    להגיש אוכל מתוך פקודה לקצינים בכינים שצוחקים ונהנים, והן מסתובבות מול הקצינות שלהן עם מגשי אוכל ביד, צריכות לחייך בזיוף ונקרעות בושה והשפלה מבפנים!
    אף מפעילת האמר קרבי (כן.. קרביייי) אינה התגייסה לעבודות רס''ר. בניגוד לעובדי מטבח ורס''ר הן עושות משהו משמעותי. חיות שטח, ללא תנאים מתאימים בעליל!
    היחס מהמפקדות הישירות מזלזל, אין הערכה וכל מה שנותנים להן זה שבתות וימים ביציאה כשלא ישנו לפני התרגיל כי לא הרגישו טוב כי קפאו מקור בתרגיל לפני.
    אנשים- אל תתקפו! תבינו על מה אתם מדברים..

    IP: 207.232.12.19דווח על תגובה זו

    • אני בספק אם עשית הרבה מילואים

      גולנצ'יק זקן, 10/08/12 12:30

      איזה שטויות.
      לא שמעת על תורנות מטבח ??
      מה חשבת שמי שעושה תורנות מטבח זה רק ''עובדי מטבח ורס''ר''.
      איפה היית בצבא ? בקריה ??

      IP: 77.127.227.223 דווח על תגובה זו

      • כאחד ששירת

        ניר, 13/08/12 19:47

        שנתיים רחוק מאד ושנה אחרונה בקיריה , אני כמעט בטוח שהאיש אכן שירת בקיריה. תתפלא אדון תגובה מקורית לא רק עובדי רס''ר עושים עבודות רס״ר, אלא, כל החיילים! כמובן שאם אתה צפונציק מהרצליה פיתוח ושירתת בשלישות הראשית או בקירה, אז הנוהל פוסח עליך. תהנה

        IP: 93.172.166.5 דווח על תגובה זו

  • 122.

    פעם הבאה שיבאו את הנשים שלהם והילדים שלהם לאכול חינם

    יניב, 10/08/12 11:17

    החזירות הצהלת ללא גבולות זה לא טורנות זה מסיבה פרטית שהם ישלמו
    ואתה לך כבר כל שנתים מסיבה איפו אתה חי
    סמרטות

    IP: 84.229.72.212דווח על תגובה זו

  • 121.

    קצינים שקרנים

    מפעילת האמר, 10/08/12 11:11

    הגשת האוכל לא הייתה כמו ב''תורנות מטבח'' כי מי שאי פעם היה בחדר האוכל של צאלים יודע שלא מגישים שם אוכל לשולחנות.
    מלבד זאת, גם אם דברים כאלו קורים וקרו בצבא, זה לא הופך את המקרה הזה למשהו לגטימי ומוסרי. זה ניצול והשפלה! חד משמעי! די לבזיון! די לכוחניות!

    IP: 207.232.12.20דווח על תגובה זו

  • 120.

    פשוט בושה !!! - אני כלוחם קרבי יודע מה זו תורנות מטבח ולעולם לא הייתי

    גדי, 10/08/12 10:59

    מסכים לשמש כמלצר לקצינים. גם ברור לי שכל מפקד בר דעת לא היה דורש דבר כזה.

    IP: 89.138.34.49דווח על תגובה זו

  • 119.

    עיתונאים- פשוט השתגעתם !!! תמיד חיילים עשו תורנות מטבח או הגשה

    שאול, 10/08/12 10:56

    הצבא הזה נהפך קוקסינל -כל דבר לוקח עובדיי קבלן

    IP: 138.134.102.15דווח על תגובה זו

    • שאולל חמודדדד

      מפעילה, 10/08/12 11:30

      יש דברים שאתה לא יודע!!!!! בצאלים, לפחות המפעילות וחיילי המא''ט, לא מגישי אוכל לאף אחד!! מלבד בימי שישי כשההגשה היא לכל החיילים, כולל הקצינים. זו חלק מתורנות מטבח! לא ערב פרידה ממפקד שאין בו שום חיילת מהיחידה, שום חייל זוטר. ר-ק מפקדים בכירים.

      IP: 207.232.12.21 דווח על תגובה זו

  • 118.

    ובסוף זה הצבא שצריך להגן על המדינה , די לבכיינות (ל''ת)

    יוסי, 10/08/12 10:53


    IP: 79.176.23.24דווח על תגובה זו

  • 117.

    חזרתי ממילואים בצאלים ויש לי סקופ חיילות ניקו שירותים ומקלחות

    שי, 10/08/12 10:43

    יאללה בלאגן

    IP: 79.176.23.24דווח על תגובה זו

    • בבסיס לא בארוע מחוץ לבסיס (ל''ת)

      אלישע בן אבויה, 11/08/12 01:21


      IP: 217.132.31.67 דווח על תגובה זו

  • 116.

    צהל מגייס חיילים לקרבי - ובסוף הם ברוב הזמן עובדים במטבח, ניקוי שירותי (ל''ת)

    לוג, 10/08/12 10:41


    IP: 84.94.167.164דווח על תגובה זו

  • 115.

    ההורים כותבים לכם את הכתבות?

    עשתה צבא, 10/08/12 10:40

    כפמיניסטית טון הכתבה מצחיק אותי. ממתי מלצרות זו עבודה משפילה? מה צריכים להגיד הטבחים ועובדי המטבח בצהל על טענה כזאת? הייתי מבינה את הכעס אם רק בנשים נלקחו לבצע את העבודה ורק גברים השתתפו במסיבה, אבל לרוץ לעיתון עם כל פיפס שלא מוצא חן בעיני ההורים?

    IP: 132.64.37.29דווח על תגובה זו

  • 114.

    חזית הדרום והצפון בוערת האיראנים בדרך לפצצה ולמעריב אין על מה לכתוב

    גולנציק במיל, 10/08/12 10:35

    גם בסדיר טחנו מטבחים וקילפנו תפוחי אדמה ושטפנו סירים בגשם
    וגם במילואים אנחנו צריכים לאכול אז כל פעם מישהו אחר , גבר כן גבר , עורך שולחנות ושם עליהם אוכל .
    סייג לחוכמה שתיקה

    IP: 79.176.23.24דווח על תגובה זו

  • 113.

    תגובת הצבא כרגיל תהיה שקר שהוא גם על גבול הפיגור

    צהלה, 10/08/12 10:33

    לכן בנות חביבות, צאנה וראינה כיצד נוהגים החרדים והדתיים לאומים שאינם מרשים לבנותיהם להתגייס.
    מחליא לחשוב שחיילת קרבית ערכה, מלצרה ונקתה בעבור פעילות של קצינים שבד''כ מצטיינים בצחצוח נעליים ומלוי טפסי תלונה כנגד פקודיהם.

    IP: 77.127.24.44דווח על תגובה זו

  • 112.

    די כבר גם אני כלוחם עשיתי תורנויות חדר אוכל, בכייניות (ל''ת)

    ג'יבריש, 10/08/12 10:27


    IP: 89.139.19.134דווח על תגובה זו

  • 111.

    כולם עושים תורנות מטבח

    חיים, 10/08/12 10:17

    זה חלק מהתפקיד, אז פה היה מטבח מאתגר יותר, נו באמת בכייניות.
    כולנו רוצים בצבא רק לעשות דברים כיפיים ומגניבים.

    IP: 85.65.27.45דווח על תגובה זו

  • 110.

    עשרות מפעילות האמר ל100 אורחים-כנראה לא עבדו קשה (ל''ת)

    יוסי, 10/08/12 10:15


    IP: 93.172.251.246דווח על תגובה זו

  • 109.

    מזל שההאמר קרבי כי המדריכות לא

    שיניק ירוסלבל, 10/08/12 10:10

    בסך הכל מדריכות.

    חשבתי שהוציאו אותן מלב המוקטעה בעזה כדי למלצר לקצינים.

    העיקר הכניסו את המילנ ''קרבי''

    IP: 77.126.8.80דווח על תגובה זו

  • 108.

    המשך לסגנון הזובור שירשו מ''המפקדים''

    מני, 10/08/12 09:51

    הזלזול והאלימות הם שלוחה של חינוך צבאי על ידי הדוגמנים -המפקדים, כיום הם אלמים ואלופים, זהו ''כור ההיתוך'' בנושא וימשיך, כמאמר החיילים המכים זהו גוף שעצמותיו חלשות, או עצמיותו חלשה וצבועה!

    IP: 84.228.155.77דווח על תגובה זו

  • 107.

    שמישהו יסביר לי

    890, 10/08/12 09:50

    לא מבין מה קרבי בנהגת הנוסעת בצאלים. מה קרבי בחיילת שיושבת על כסא נהג בין באר שבע לאופקים? מה קרבי בחיילת שמבקשת שמישהו יחליף לה גלגל? פאטת. כולנו עשינו מטבחים. כולנו הרמנו בילדי סיגריות כי גבל הרסר מרח עלינו ולא הלכנו לבכות לאימא. חלקנו אגב לא חזרו הביתה עד היום.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • צמררת אותי...יפה (ל''ת)

      ציון, 19/08/12 17:50


      IP: 84.228.150.147 דווח על תגובה זו

  • 106.

    ממתי לעבדים יש את הזכות להחליט איזו עבודה

    לעשות ואיזו לא ?, 10/08/12 09:49

    המפקד שלי בשריון אמר לי ולצוות ללכת לאימון חובשים (מתאמנים עליך בהכנסת אינפוזיות) ומי שלא ילך-יעלה למשפט מג''ד.

    צריך פשוט לסבול ולעבור את השרות.

    IP: 217.132.219.104דווח על תגובה זו

  • 105.

    שיגידו תודה שלא התבקשו להגיש שירותים אחרים (ל''ת)

    מה הנשים חושבות לעצמן?, 10/08/12 09:44


    IP: 217.132.44.206דווח על תגובה זו

  • 104.

    נו באמת

    אחד, 10/08/12 09:41

    ואני חייל קרבי שעושה עבודות רס''ר,
    בגלל שאני קרבי לא לכבודי לנקות?

    IP: 81.218.47.1דווח על תגובה זו

    • תגובה

      מפעילת האמר, 10/08/12 11:13

      רק שתדע שבנוסף לזה שמילצרתי קצינים, בלי שום אפשרות לסרב.. היחידה שלי (החיילות בלבד, לא כולל נמפקדות וקצינות) לוקחות חלק מאש גדול בעבודות רסר. נקיונות בבסיס, הקמת אוהבלים, נקיונות ברחבת המפקדים. שלא תעיז להגיד שאנחנו בכייניות. נראה אותך שור חצי שבוע בתפקיד!

      IP: 207.232.12.19 דווח על תגובה זו

  • 103.

    מה הן בוכות ? הן בסה''כ רכוש של צה''ל

    מילואימניק, 10/08/12 09:39

    זה כמו שהמגבת של תתלונן שאני מנגב איתה את הרגליים ולא את הראש.

    IP: 217.132.219.104דווח על תגובה זו

    • כמובן מילואימניק יקר אתה לא התלוננת מעולם ...תרשה לי לגחך (ל''ת)

      תותח, 11/08/12 01:23


      IP: 217.132.31.67 דווח על תגובה זו

  • 102.

    בכייניות

    תוהה, 10/08/12 09:35

    במסגרת השירות שלי עשיתי אינסוף דברים שלא היו קשורים למקצוע שלי...בין היתר גם מלצרתי ביום ספורט בוינגייט של אנשי הקבע מכל החיל בו שרתתי. אז מה? סתמנו ת'פה והמשכנו לעבוד!

    IP: 207.232.41.2דווח על תגובה זו

  • 101.

    מה הסיפור?

    ערן, 10/08/12 09:33

    איזה סקופ עיתונאי

    IP: 89.139.219.235דווח על תגובה זו

    • ''בנות מילצרו לקצינים'' זו נורמה ולא סקופ. צודק מאד

      מושיקו, גליל-עליון, 10/08/12 12:48

      עיתון צריך סקופים. בפעם הבאה תפרסמו רק אם ''קצינים מילצרו לנהגות האמר''. זה סקופ !

      IP: 212.179.66.34 דווח על תגובה זו

  • 100.

    מה הקטע שלכם כולם היו צריכים לזור - בחורה בחרה רק נשים לא צהל

    שינו תפיסתי, 10/08/12 09:21

    בע

    IP: 77.124.148.69דווח על תגובה זו

  • 99.

    חיילות נאלצות לבדוק פלסטיניות שבאות לבקר בכלא את יקירהן

    גלעד, 10/08/12 09:13

    ואלה מתבכיינות שהגישו אוכל בקיבוץ לקצינים

    שישלחו אותן להיות רק נוכחות במעמד של בידוק נשים שלא התרחצו שבוע בלשון המעטה וצריכות לעושות עליהן חיפוש מלא לבדוק שאינן מבריחות כלום.

    חבורת בכייניות, נישנשו נקניקים בין הגשה להגשה ויש להן רגשי נחיתות קשים ממש פוסט טראומה

    IP: 46.116.148.162דווח על תגובה זו

  • 98.

    מה בדיוק החיילות האלה רצו שישכרו מלצרים מבחוץ!?

    שרון, 10/08/12 09:07

    הבחורות היום חושבות שהן מינימום הנסיכה דיאנה. זה צבא ובצבא עושים כל מה שנדרש ממך. וזה כולל גם מלצרות וגם תורנות מטבח.

    IP: 46.117.12.226דווח על תגובה זו

  • 97.

    בנות

    ראובן, 10/08/12 09:05

    נו אז מה רוצות הבנות להביא חברת קטרינג .בצבא עשינו הכל מטבח שמירות ולחמנו . בקיצור נישבר הזין הכל הפמניסטיות שהביטחון העצמי שלהם בריצפה אילו סוג הדברים שגורמים לסלידה מהפמניזים

    IP: 41.132.20.9דווח על תגובה זו

  • 96.

    הקצין שירת בתפקיד שם רק שנתיים מה פתאום עושים לו אירוע?

    דוגרי אחרי שכתבתי כאן חצי המתגובות, 10/08/12 09:02

    החיילות זה לא האישיוו בכלל

    צריך ועדת חקירה למה מבזבזים זמן וכסף על אירוע פרידה מקצין על תפקיד של שנתיים אפשר לחשוב איזה תקופת שירות זאת כבר.

    בשביל זה מקסימום הרמת כוסית.

    תחשבו כמה קצינים כאלה עושים תפקיד קצר כזה ומסיימים בכל שנה את תפקידם וקיבלתם בזבוז משאבים וזמן לדבר שאין לו שום הצדקה מינימאלית.

    IP: 46.116.148.162דווח על תגובה זו

    • זה לא ענינך. נקודה (ל''ת)

      וסתום את הלוע הפתוח המפזר נתונים, 11/08/12 01:53


      IP: 84.228.175.72 דווח על תגובה זו

  • 95.

    כותרת לא מתאימה ובצהל עושים הכל חוץ מהקפקזים

    ישראלי, 10/08/12 08:58

    אם צריך אז גם את השירותיים מנקים . צהל זה צבא העם לא צבא של שכירי חרב בושה לכתב

    IP: 85.64.52.14דווח על תגובה זו

    • זה צבא חלק מהעם (ל''ת)

      מילואימניק, 10/08/12 09:53


      IP: 217.132.219.104 דווח על תגובה זו

  • 94.

    את האוכל ב''טעות''

    אם הייתי אחת מהן הייתי שופכת, 10/08/12 08:57

    על כל קצין שהייתי מגישה לו. הייתי מערבבת מלח וסוכר בכמויות מחרידות בתוך המנות. הייתי ''מייבשת'' את ה''לקוחות'' שלי במשך שעות כי הרי טיפ אני במילא לא אראה מהם. הייתי גורמת נזק בכל דרך שעולה בדימיוני הפרוע ודואגת לוודא שהערב שלהם יהיה סיוט בלתי נשכח כדי שלעולם יותר לא יחשבו לנצל אותי ככה! את הכל הייתי עושה כמובן ב''טעות'',''בתום לב'' ובגלל ''חוסר ניסיון בתפקיד''. you get what you pay for!

    IP: 87.69.243.174דווח על תגובה זו

    • אני מקווה שהיית חוטפת על זה כלא ובאזרחות בטח לא היית מקבלת ממני טיפ

      דני, 10/08/12 09:19

      חושבת שאת עושה למישהו טובה

      לא הייתי מגייס אותך בכלל לצבא

      IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

    • סוד קטן- בעתיד שתעבדי גם תעשי דברים שלא יימצאו חן בעינייך

      שי, 10/08/12 10:40

      את חושבת שבמקומות עבודה כולם אוהבים את מה שעושים או איך שמדברים איתם בכל רגע נתון ? תתבגרי ומהר

      IP: 79.176.23.24 דווח על תגובה זו

  • 93.

    מדובר באירוע שבו השתתפו מפקדים משני המינים וחיילים משני המינים

    כתבה שיקרית, 10/08/12 08:55

    מכאן להפוך זאת לארוע שבו מפקדים שורתו ע''י חילות הוא שקר גס כי ראשית היו שם גם מפקדות ושנית היו גם חיילים שעסקו בלוגיסטיקה של הארוע לפיכך אם הארוע מיותר אז הוא מיותר לשני המינים ולא רק לחיילות אבל במדינת ישראל שמנוהלת ע''י חונטת נשים פמניסטית השונאת גברים הכל מעוות לכיוון המסכנות והאפלייה של האישה בא לי להקיא מהכתבה....

    IP: 84.109.219.52דווח על תגובה זו

    • שים לב גם שהכתב ניסח ''שהבנות הועלו לרכבי הקצינים''

      עייני העייוני, 10/08/12 09:20

      כאילו לקחו אותן לאיזו מעשה מגונה בכוח...

      בושה איך שכתבים מסיתים את הקוראים

      IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

      • אולי

        ל, 10/08/12 11:37

        הכתיבה הינה הגיונית היות והצבא מתייחס לחיילי חובה כאל רכוש. רכוש מועלה לרכב- הוא לא עולה בעצמו.

        IP: 79.181.206.46 דווח על תגובה זו

        • לכן מספיק לכתוב ''לרכב'' ולא צריך לכתוב ''לרכבי הקצינים'' (ל''ת)

          עיוני, 10/08/12 16:23


          IP: 93.172.63.186 דווח על תגובה זו

  • 92.

    זה כשלעצמו שדרוג משפחת מין של המפקדים. (ל''ת)

    אבי, 10/08/12 08:51


    IP: 213.151.58.71דווח על תגובה זו

  • 91.

    קרביות ?וללא קרביות זה בסדר? אתמהה

    ריש, 10/08/12 08:51

    גם לחיילות לא קרביות זה לא המקצוע....

    IP: 213.57.151.187דווח על תגובה זו

  • 90.

    לא קוראים לזה תורנות מטבח ? עשיתי הרבה כאלה

    גולנצ'יק זקן, 10/08/12 08:50

    מי הן רצו שיעשה במקומן את התורנות ? הקצינים ?
    זה אירוע צבאי גם אם נערך בקיבוץ.

    IP: 77.127.227.223דווח על תגובה זו

  • 89.

    גברים = לוחמים, נשים = זונות ולפעמים מלצריות

    לוג, 10/08/12 08:46

    ולא יעזור דבר - המנטליות הזו תשאר בצבא לנצח, גם אם כמה חיילות יהיו לוחמות בכאלו.

    IP: 93.172.43.129דווח על תגובה זו

    • כנראה מעולם לא היית בצבא אם אתה אומר ככה (ל''ת)

      יואב, 10/08/12 08:52


      IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

  • 88.

    כל הממורמרים מהצבא או מיחסי מרות אחרים התעוררו (ל''ת)

    חיים, 10/08/12 08:44


    IP: 46.116.148.162דווח על תגובה זו

  • 87.

    חחחחחחחחחחחחח מעריב עושים צחוק

    אור, 10/08/12 08:43

    מה הקטע הם לא הוכרחו

    IP: 84.229.135.232דווח על תגובה זו

  • 86.

    מה חדש? צהל לא משתנה, הוא תמיד יהיה חזיר שובניסט ומנצל חיילים (ל''ת)

    אפרת, 10/08/12 08:41


    IP: 85.250.84.90דווח על תגובה זו

  • 85.

    דובר צהל אוטומטי בתגובות ולא אמין

    קובי, 10/08/12 08:40

    מה הוא חושב לעצמו , שום חרטה או נימה מתנצלת. בושה שכך השפילו חיילות שעובדות קשה בגלל חגיגת קצינים. יש משהו שובניסטי בהתנהלות הצבא

    IP: 109.67.37.135דווח על תגובה זו

  • 84.

    חצופות! לסנג'ר אותנו להרים להן קופסאות הן יודעות! (ל''ת)

    משוחרר, 10/08/12 08:37


    IP: 80.230.55.109דווח על תגובה זו

  • 83.

    בפעם הבאה ימלצרו חיילים קרביים רצוי פזמניקים. (ל''ת)

    גיא, 10/08/12 08:36


    IP: 84.109.169.113דווח על תגובה זו

  • 82.

    קשקשניות - אתן בשירות חובה, תפסיקו לילל

    אבי - מתנגד למחאה, 10/08/12 08:35

    מה הסיפור? עצם הפז''ם לוחצת?
    בחופשות אתן ממלצרות תמורת טיפים, אז מה הסיפור כאן?!

    IP: 84.242.137.126דווח על תגובה זו

  • 81.

    גועל נפש! צה״ל במיטבו

    לוחמת, 10/08/12 08:34

    בזיון ענק,
    הייתי מסרבת פקודה ועל הדרך מורידה סתירה למפקד.

    בושה.

    IP: 37.142.146.239דווח על תגובה זו

  • 80.

    בושה לדובר צהל

    דניאל, 10/08/12 08:31

    עוד יותר אני מתבייש מתגובת דובר צהל ב

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 79.

    מלצריות בצבא

    ריקי, 10/08/12 08:29

    כנראה שהמגיבים הינם בעיקר גברים מדובר על אירוע לא צבאי שכן הוא לא היה בבסיס צבאי וניצלו את החיילות לבצע עבודות מלצרות ונקיון על מנת לחסוך בכסף אם כך אתם חושבים על נשים סימן שאתם עדיין חיים במאה החמש עשרה והגיע הזמן שתצטרפו למאה העשרים ואחת בה יש לנשים גם זכויות שאחת מהן היא הזכות לקבל יחס שווה ולא מבזה לגברים

    IP: 188.64.204.5דווח על תגובה זו

  • 78.

    אני הרגשתי מושפל כל השרות שלי.

    אלון, 10/08/12 08:28

    ואני עדין מרגיש מושפל מעצם זה שהסכמתי לשרת.

    IP: 79.179.236.27דווח על תגובה זו

  • 77.

    מפגינה אטימות מרשימה, הוא אפילו לא הבין את הבעיה,קל וחומר...

    תגובת דובר צהל, 10/08/12 08:28

    כמו טלפון אוטומטי מערכת הדובר פולטת אינסטינקטיבית מלל עלוב, של ריח רע, טעם רע, והתעלמות של ניצול סמכות לרעה.
    לא ברור למה המפקדת לא מונתה לאחראית מלצרות , להמשך החוויה גם עבורה

    IP: 87.69.32.143דווח על תגובה זו

  • 76.

    צריך להפוך למלצרית את המפקדת שנתנה את הפקודה! (ל''ת)

    אבי, 10/08/12 08:24


    IP: 93.173.9.111דווח על תגובה זו

  • 75.

    מה בושה בזה?

    אביב, 10/08/12 08:22

    ושחיילים גברים עושים את זה אז זה בסדר?
    שרוב הטבחים בצבא גברים?
    פמינזם בשקל

    IP: 108.237.208.134דווח על תגובה זו

  • 74.

    פא,קן טיפה התחשבות בזולת,,חהחהחה חויה בשבילך (ל''ת)

    סליחה, 10/08/12 08:20


    IP: 123.243.58.235דווח על תגובה זו

  • 73.

    אתם רוצים מסיבה פרטיתלמה אני צריך לשלם?המפקדים צריכים לבוא על עונשם

    אזרחים, 10/08/12 08:18

    היום כל קצין הופך לאלוהים קטן
    סכנה לשלוח את הילדים שלנו לצבא
    המכות היחס של המפקד האי איכפתיות
    סכנה לצעירים שלנו
    אני מתחיל לחשוב שאולי צודקים אלו שלא הולכים??!!לצבא אני רק מקוה שהחיילים האלה
    מספרים בבית ולא שומרים בבטן דברים רעים
    שיכולים אחרי זמן להתנקם בנפשם

    IP: 46.117.142.230דווח על תגובה זו

  • 72.

    נו אז מה אם היו צריכות להגיש.תפסיקו ללכלך על צה''ל כל הזמן. (ל''ת)

    דיי עם ההיתפנקות!, 10/08/12 08:18


    IP: 80.219.250.181דווח על תגובה זו

  • 71.

    בנות, די!! לא להגזים. אתן בצבא, גם אני הייתי, אתן לוחמות אבל גם חיילות

    אמא של חיילת, 10/08/12 08:13

    די, מספיק. הבת שלי חיילת, ובצבא עושים צבא.
    בנות יקרות, תפסיקו. זה לא מוסיף כבוד לרעיון השוויון, זה מוסיף שונאים לרעיון הזה
    חיילת וחייל עושים תפקידים שונים, שמירה, תורנות מטבח, תורנות חדר אוכל ולחימה.
    אתן מביישות את הבנות כי אתן הופכות לפרומדונות

    בקשה של אמא - די!

    IP: 109.186.33.152דווח על תגובה זו

  • 70.

    הו כרמלה, הו כרמלה....

    עזרא, 10/08/12 08:11

    הבחורה מזדקנת כנראה. אף פעם לא התפעלתי מכישוריה ככתבת צבאית, (אבל היא אישה, אסור לומר דבר כזה כי זה ''שובניסטי''), אבל הכתבה הזו היא שיא של גיחוך וביזיון אפילו במושגים ''כרמליים''. ולחשוב שעל השטות הזו היא קיבלה אתמול פריים-טיים בטלוויזיה וכתבות גם ביומן הבוקר של ''קול ישראל''.

    תגידו, אין כבר על מה לדווח? זו כותרת ראשית?

    לגופו של דבר, לא מצאתי שום דבר לא תקין בסיפור. מדובר בחיילות לכל דבר, וכל חייל נדרש מפעם לפעם לתורנות מטבח. (גם אני עשיתי תורנויות כאלה כחייל סדיר, וגם אני סידרתי שלחנות וניקיתי במסיבות קצינים שהיו חלק מהווי היחידה). זה בסדר גמור.

    מה שלא בסדר הוא שכתבת בעלת אג'נדה פוליטית פמיניסטית קיצונית מנצלת את המקרופון והעט שלה לקידומה באופן המפר כל כלל של אתיקה מקצועית בסיסית.

    IP: 109.65.144.27דווח על תגובה זו

  • 69.

    מלצרות ואבטחה בקניון / עבודה בעגלות בחול - ככה מתחילים את החיים בישראל (ל''ת)

    אחוזה פיאודלית רקובה, 10/08/12 08:11


    IP: 93.173.50.32דווח על תגובה זו

    • מה יש לכם נגד מלצרות ? (ל''ת)

      ראבאק, 10/08/12 08:46


      IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

  • 68.

    יש עבודות ויש עבודות. אם הם הרגישו מושפלות. אז זאת כנראה היתה השפלה.

    זיו, 10/08/12 08:05

    לא נורא. זה מחשל לחיים.

    IP: 109.186.76.10דווח על תגובה זו

  • 67.

    לפי רוב התגובות כאן צהל זה כבר לא צבא העם, אלא צבא העמך. והצבא

    ירון לוי, 10/08/12 08:03

    הצבא הזה אוהב את הבנות, כי עמך ישראל אוהב מבצעים של ''הכל כלול''.

    IP: 37.46.42.84דווח על תגובה זו

  • 66.

    גם אני כמפקד

    markrin, 10/08/12 07:57

    לא רציתי לעשות תורנויות מטבח.

    אז מישהו שאל אותי?

    בושה לחיילת, בושה לכותרת פה.

    מרק בריל.

    IP: 109.160.202.61דווח על תגובה זו

    • יש הבדל גדול בין תורנות מטבח לזה

      דורון, 10/08/12 08:27

      וחבל שבתור מפקד אתה לא רואה את ההבדל.
      יש גם הבדל בן לסדר ולהכין את האירוע לבין למלצר באירוע וחבל שדובר צהל לא מבחין בהבדל.
      צודקות החילות שחשו מושפלות, בושה לצהל שכך הוא מתנהג.

      IP: 80.230.34.113 דווח על תגובה זו

    • זו לא תורנות מטבח, זה ניצול לרעה באירוע פרטי

      אתה טועה ומטעה, 10/08/12 08:29

      מסיבה איננה תורנות מטבח, ובוודאי לא אם היא מחוץ לבסיס.קל וחומר אם היא למפקדים בלבד
      כנראה שלא הבנת..תקרא שוב..ותבין

      IP: 87.69.32.143 דווח על תגובה זו

  • 65.

    אותי יותר מטריד כמה עלה האירוע הזה

    אלון, 10/08/12 07:57

    וגם אם הוא עלה שקל אחד- עדיף היה לקנות בשקל הזה עוד כדור 5.56 למילואימניק הבא שיבוא להתאמן בצאלים, ולא לבזבז אותו על מסיבת הפרידה הדבילית הזו.

    IP: 82.80.113.246דווח על תגובה זו

  • 64.

    הבזבוז בצה''ל

    צביקה, 10/08/12 07:51

    משום מה מתרכזים בנושא חשוב אחד אבל זונחים נושא אחר, לא פחות חשוב. מעניין כמה עלתה המסיבה שלפי התיאור נראה כי הושקעו בה לא מעט כספים. מידי פעם שומעים על מסיבות סיום של קצינים שמושקעים בהם סכומים מטורפים, כולל מטסים מיוחדים למפקד חיל האויר שפורש ואח''כ בוכים שלצבא אין מספיק כסף. זוהי השחיתות האמיתית. מה קרה, אי אפשר להפרד באופן צנוע בהרמת כוסית?

    IP: 77.127.209.42דווח על תגובה זו

  • 63.

    אוי תראו יש פאנצר להאמר

    ששון, 10/08/12 07:51

    שפטישות כאלו יגישות אוכל ? הן רק מתעסקות בגריז

    אה רגע בעצם הן רק מדריכות הן לא מתעסקות במכונאות ?

    הם מלמדות איך לנהוג רכב, ועכשיו גם איך להתנהג

    אני חכמה כל כך אני מדברת אתם תקשיבו

    כשאהיה גדולה אני אדבר וישלמו לי בשביל לשמוע אותי וימחאו לי כפיים.

    אני אהיה ד''ר לענייני מיגדר והעצמה נשית

    על שעת עבודה אקדמית אחת (45 דקות) שישלמו לי אוכל להעסיק עוזרת בית ליום שלם

    IP: 46.116.148.162דווח על תגובה זו

  • 62.

    העיקר על החרדים הדרת נשים אתם יודעים לשנוא

    ., 10/08/12 07:50

    בושה וחרפה.

    IP: 213.57.131.21דווח על תגובה זו

  • 61.

    חיילת,החוויה שלך תתעצם כשיקחו אותך גם להיות נערת ליווי (ל''ת)

    לקצינים הבכירים, 10/08/12 07:50


    IP: 109.67.151.230דווח על תגובה זו

  • 60.

    ךט שמים זין: קריאתו של הרמטכ''ל התקבלה בזלזול ע''י מפקדי היחידה (ל''ת)

    ציניקן, 10/08/12 07:46


    IP: 79.180.80.77דווח על תגובה זו

  • 59.

    אימהות...תמשיכו לשלוח את בנותיכן לצבא הזה (ל''ת)

    אכן התבהמנו, 10/08/12 07:39


    IP: 93.172.228.96דווח על תגובה זו

    • ואיך אתה הגעת לכאן? קישתא לאוהלה של תורה לפני שהשמאל יגנוב לך את האוהל (ל''ת)

      בשביל המחאה המזוייפת שלו !, 11/08/12 13:00


      IP: 37.46.35.248 דווח על תגובה זו

  • 58.

    לא מבין על מה הרעש. נמאס מהפינוק הצפונבוני הזה . (ל''ת)

    אריק האדום, 10/08/12 07:39


    IP: 87.68.61.152דווח על תגובה זו

  • 57.

    אין לי בעיה עם לקחת חלק בארגון ובהפעלה. אך השאלה היא האם היו גם גברים. (ל''ת)

    עב, 10/08/12 07:38


    IP: 37.46.40.24דווח על תגובה זו

  • 56.

    מה קרה ?מחר תכתבו שחיל ניקה בסיס או עשה טרונות מטבח ? (ל''ת)

    אין גבול לטמטום לשמאלני, 10/08/12 07:32


    IP: 109.160.186.184דווח על תגובה זו

    • מי דבר על תורנות בבסיס?? (ל''ת)

      מתי הימניים ילמדו לקרוא, 11/08/12 01:27


      IP: 217.132.31.67 דווח על תגובה זו

  • 55.

    מחר הן תהיינה גם נערות ליווי לצבא.בושה לצה''ל. (ל''ת)

    ריקי, 10/08/12 07:26


    IP: 85.64.48.26דווח על תגובה זו

    • אין לכם לכתוב שטויות בדבר אחר ? (ל''ת)

      מספיק עם השטויות, 10/08/12 07:33


      IP: 109.160.186.184 דווח על תגובה זו

    • נסחפת לגמריי

      אוקיאנוס, 10/08/12 07:41

      זה מה שקורה לקוראים תמימים אחרי שהם קוראים כתבה מסיתה ולא מקצועית בעליל.

      איזה בושה ואיזה נעליים

      IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

    • הצבא משבץ על פי הכישורים והיכולת של החייל...

      שרון, 10/08/12 12:56

      בין כה אחרי הצבא אתן נערות ליווי ביום יום אז למה שלא תתאמנו ותריצו קילומטראז' כבר מהצבא!?

      IP: 46.117.12.226 דווח על תגובה זו

  • 54.

    הן ממש קטנוניות

    מה משפיל בלמלצר ??? ,,, הן שרות בממשלה ?, 10/08/12 07:19

    אז הן מילצרו לילה אחד
    זה בטח לא יותר קשה מתורנויות מטבח

    IP: 79.180.14.47דווח על תגובה זו

    • הן גם תתחננה למלצר יום אחרי השחרור. אבל לא קבלו טיפים (ל''ת)

      באמת צבא של זונות, 10/08/12 09:43


      IP: 84.228.175.72 דווח על תגובה זו

  • 53.

    מיליוני חיילים מאז קום המדינה עשו תורנות מיטבח , חיילות שוקולד

    אבי, 10/08/12 07:13

    יש בצבא מאות פעולות שאינן קשורות למיקצוע שרכשנו ומיליוני חיילים מאז קום המדינה עשו אותן כי אין מישהו אחר שיעשה, ולא יביאו פועלים זרים או עובדי שטחים בשכר.
    ניקיון הבסיס
    פירוק משאיות
    ניקוי כלי נשק
    ניכוש עשבים
    תורנות חדר אוכל
    שמירה בצמתים
    עזרה לקשישים
    חלוקת מסכות אב''כ
    הכנות של ארגזי מזון לניזקקים בחגים
    ועוד ועוד
    קצת מישמעת בצבא לא הזיקה לאיש...
    כתבה פלצנית

    IP: 93.172.228.131דווח על תגובה זו

    • אני נאלצת להסכים איתך

      גלי, 10/08/12 08:45

      בתחילה התרעמתי על הרעיון, אח''כ חשבתי על זה שוב- זו תורנות. מה הקטע?? מישהו הבטיח להן שהן יעסקו אך ורק במקצוע שלהן? זו כתבה מגמתית ונובעת מהפינוק אליו הורגל הנוער. הכל עושים בשבילו ורק מה שמרגיש לו נכון- שיעשה.. נו באמת!!!!!! כשאני ניקיתי שירותים- לא חשתי מושפלת.. אז למלצר?? מה הקטע?? איזו השפלה יש בלמלצר??

      IP: 84.228.225.56 דווח על תגובה זו

  • 52.

    התאור מפנק הוא מגמתי, על עזרה של חיילים וחיילות במסיבות פרידה (ל''ת)

    יש לחשוב שוב, הדור היום מפונק יותר וחושש לכבודו, 10/08/12 07:08


    IP: 95.86.116.100דווח על תגובה זו

  • 51.

    כתבה ראשית ???? על כמה בכייניות ? לא נסחפנו ?? (ל''ת)

    נסחפנו, 10/08/12 06:59


    IP: 109.65.202.135דווח על תגובה זו

  • 50.

    סולם ההשפלות ו''הכבוד''

    אהליבמה חנטרוביץ', 10/08/12 06:57

    סולם ההשפלות ו''הכבוד''
    אני בטוחה שגם נהגות ה''האמר''נמצאות בהיררכיה הצה''לית מעל בנות למשל פקידות או שומרות שער וגם הן נוהגות להשפיל ולזלזל באלה שתחתיהן. צה''ל זה כבר לא הפלמ''ח לצערי, והוא בנוי על ''מעמדות'' ''כבוד'' ובעיקר על ''בלונים נפוחים''שהשתן עלה להם לראש!

    IP: 77.127.136.55דווח על תגובה זו

  • 49.

    גם אני הייתי מלצר, ושוטף כלים ומה לא בצבא עושים מה שצריך

    890 1986, 10/08/12 06:57

    אס מה קרהv?

    IP: 95.86.70.10דווח על תגובה זו

  • 48.

    לא הבנתי מה ההבדל בין מלצר, מלצרית, חייל או חיילת

    עין חדה, 10/08/12 06:54

    האם בדיוק בשעה זו הם נלחמו???
    האם יש בצבא אנשים שווים יותר ושווים פחות?

    הרעיון של הכתבה הוא בזיון.

    IP: 37.46.33.223דווח על תגובה זו

  • 47.

    אני גבר קרבי וגם אני מילצרתי פעם בשרות

    אריאל, 10/08/12 06:50

    כחייל צעיר בקורס טייס בארוחה עם הורים שכולים כל הגף שלנו מילצר. אחר כך הייתי בצנחנים ובעצם גם במילואים יש תורנות ״מילצור״

    IP: 87.69.157.197דווח על תגובה זו

  • 46.

    פקודה לא חוקית!

    אמא-לה, 10/08/12 06:45

    הפעילות היא לא מבצעית ואין שום קשר לעובדה שאולי חלק מהן ימלצרו אחרי הצבא באזרחות.
    מדינת ישראל מחייבת להתייצב לגיוס והבנות האלו עשו מעל ומעבר כשהתנדבו לתפקיד קרבי.
    זה בדיוק כמו לקחת חייל קרבי ולהגיד לו להגיע לשדרות רוטשילד ולצבוע את כל גזעי העצים בלבן ואחרי זה להגיד שזה עבודות רס''ר לגיטימיות.
    אבל אף אחד לא חושב שזה בסדר להעמיד חייל קרבי לוחם לעשות עבודות שנחשבות פחותות.

    IP: 46.121.194.188דווח על תגובה זו

    • תקראי את התגובות תביני שאת לא מדברת לעניין

      סמי, 10/08/12 07:36

      א.חיילים קרביים כן עושים את כל מה דאמרת כולל צביעת עצים.

      ב. החיילות הללו לא עושות טובה לאף אחד יותר מכל חייל וחיילת אחרת. לא מתאים להן שלא יהיו קרביות. אפשרו להן להיות קרביות שיגידו תודה ושיעשו מה שכל חייל קבי עושה. מסיירת מטכל ועד לש''ג כל חייל עושה את כל העבודות כולל ניקוי שירותים.

      איפה אתן חיות ?

      IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

  • 45.

    מהמראשוניה השטויות האלה

    ש מראשון, 10/08/12 06:44

    הן התגייסו לצבא כדי למלא אחר פקודות שיתנו להן וכך דרך אגב גם הבנים. אז אם היו צריכים למלצר שים חצרו וישתקו כי זה צבא. למה ציפו שיביאו לשם חיילים מהקריה כדי שלא תרגשנה מושפלות? אנחנו מאבדים פרופורציות

    IP: 85.250.76.240דווח על תגובה זו

  • 44.

    חיילים משמשים כ''מלצרים'' בארוחות זה בסדר אבל חיילות לא?

    כבשה פועה כועסת על ''הדרת הקוראים''., 10/08/12 06:41

    בכל ארוחת שבת, חיילים משמשים כ''מלצרים'' לחבריהם, מדוע כשחיילות עושות אותו דבר זו ''הדרה''?
    מספיק עם הספינים.
    הרי גם לו חיילות לא היו מגישות אוכל לקצינים, הכותרת הרעשנית היתה : ''הדרה בצה''ל'' רק שהפעם בגין ''אי השתתפות חיילות בטקס בו סועדים קצינים גברים''..
    די כבר עם גנבת הדעת!

    IP: 109.160.249.160דווח על תגובה זו

    • ככתוב זו לא היתה עוד ארוחת שבת!

      דנה, 10/08/12 18:32

      זה היה אירוע פרידה במקום אזרחי! וזה ההבדל ועל כך הזעקה!

      IP: 71.125.33.43 דווח על תגובה זו

  • 43.

    צה''ל 2012

    חחחחחחחח, 10/08/12 06:38

    גועל נפש

    IP: 82.166.137.129דווח על תגובה זו

  • 42.

    כתבת זבל של עיתון שאין לו כותרות.

    אלון, 10/08/12 06:37

    תת רמה
    ואותי כמהנדס בצהל שלחו לנקות מטבחים

    IP: 84.228.181.242דווח על תגובה זו

  • 41.

    רפול מסכן מתהפךץ (ל''ת)

    oded, 10/08/12 06:36


    IP: 188.64.201.7דווח על תגובה זו

  • 40.

    כנראה שגילו שכל הנשים ממלצרות לאחר צבא. (ל''ת)

    אבי, 10/08/12 06:32


    IP: 82.81.179.194דווח על תגובה זו

  • 39.

    בושה וחרפה שמנצלים ככה חיילות טובות וערכיות שהתגייסו והתנדבו לתרום

    יגאל, 10/08/12 06:27

    למדינת ישראל...די לניצול נשים

    IP: 109.67.247.216דווח על תגובה זו

  • 38.

    לפני הטיול לדרום אמריקה, הן תחפשנה מסעדה לעבוד בה כמלצריות.

    כתבה סנסציונית מיותרת., 10/08/12 06:20

    זה הצבא, אלה הפקודות.

    IP: 109.65.164.238דווח על תגובה זו

  • 37.

    אני לא מבין איך זה יכול להיות לגיטימי

    ליאור, 10/08/12 06:07

    ממתי מגישים אוכל בחדר אוכל? אתה בא ולוקח.
    וחוץ מזה, האירוע לא התרחש בבסיס צבאי - אלא במקום אזרחי. שיקחו קייטרינג! לא בשביל זה הבנות האלו התגייסו!

    די לבזיון הזה, חיילים הם לא עבדים אלא נכס. מי שמתייחס ככה לפקודים שלו לא ראוי להיות מפקד, אפילו לא חייל.

    IP: 74.73.177.215דווח על תגובה זו

    • אז כנראה שבצבא לא שירת... (ל''ת)

      מילואימניק, 10/08/12 08:30


      IP: 82.81.27.41 דווח על תגובה זו

    • תגובה הולמת (ל''ת)

      דנה, 10/08/12 18:29


      IP: 71.125.33.43 דווח על תגובה זו

  • 36.

    רק מהתגובות כאן בא להקיא. (ל''ת)

    תדע כל אם עבריה, 10/08/12 06:06


    IP: 37.19.116.152דווח על תגובה זו

    • ולי בא להקיא מהכתבה עצמה

      יהלי, 10/08/12 08:49

      חיילות תינוקות וכתב שעושה מניפולציות כדי ליצור פרסום ועניין

      IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

  • 35.

    תגובת הצבא משפילה

    אלכס, 10/08/12 05:56

    ''כמו בכל תורנות מטבח''. באף תורנות מטבח חייל בסדיר לא מגיש אוכל לקצין. חייל מגיש רק לחייל אחר. רק נגד בקבע מגיש לקצינים.

    IP: 50.33.180.14דווח על תגובה זו

    • אולי ככה זה בקריה בת''א... (ל''ת)

      מילואימניק, 10/08/12 08:30


      IP: 82.81.27.41 דווח על תגובה זו

  • 34.

    אוי יו יוי

    אנ נימוס, 10/08/12 05:54

    באמת בלתי אפשרי ! איזה צבא זה ?! עכשיו בטח יבקשו מהן ללבוש מדים, לעשות שמירה ולציית לפקודות בלתי חוקיות בעליל ! לא עלינו, איזו הדרדרות מוסרית.... זה הזמו לצאת בהפגנות ברחבי הארץ: רוצים צדק חברתי״. שהמפקד הבנזונה, הוא וכל החברים שלו ינקו אחריהם, ואם לא- לא לצאת למלחמה. ככה- למה מי הם ?!!! אנחנו לא מלצריות של אף אחד, בינתיים...חוצמיזה שלא אככפת לנו למות בהאמר אך לא נסכים למות מבושה. אם למלצר- אז רק בשביל טיפים ! איזו בושה . שיאכילו את עצמם, גם כן צבא. מה זה פה !!!???

    IP: 95.35.63.230דווח על תגובה זו

    • שכנעת אותי סופית לא לתת טיפים למלצרים - תודה (ל''ת)

      גיא, 10/08/12 06:41


      IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

  • 33.

    אפשר לחשוב שביקשו מהם להגיש פצ'ולי.

    בית נבאללה לנצח, 10/08/12 05:33

    ונוסף על כך הן נאלצו לשרת נשים אחרות.
    זו כבר סטיה חמורה.

    IP: 84.228.175.72דווח על תגובה זו

  • 32.

    הלא מקום האשה במטבח! לא? (ל''ת)

    חנה, 10/08/12 05:32


    IP: 79.176.169.22דווח על תגובה זו

    • לנשים כאלו לא הייתי נותן להכין לי או למשפחתי אוכל

      עודד, 10/08/12 06:40

      אתן עוד תקועות בתסביכים הפמינסטים אנו כבר מזמן לא שמה אתן עושות מעצמכן צחוק.

      IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

  • 31.

    חחח. הפלצנית המושפלת תשתחרר ותמלצר לקראת הטיול להודו (ל''ת)

    אייל, תל אביב-יפו, 10/08/12 05:31


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 30.

    so happy that everybody allready wrote what i think-

    dino, 10/08/12 05:31

    as a mail soldier u do a lot of this kind of work

    IP: 190.55.57.73דווח על תגובה זו

  • 29.

    דובר צה'ל מתאים בהחלט לתפקידו הוא מזכיר את סרג'נט שולץ מהסידרה:Hogan's

    אבי גיל, 10/08/12 05:30

    עכשיו השאלה שנשארה תלויה,מי הוא בעצם קולונל קלינק;מפקד הבסיס,או הרמטכ'ל.
    הייתי רס'ר בצה'ל.מעולם לא הייתי מעלה על דעתי להשפיל חילים ו/או חילות בצורה כזאת!כשמפקד ’בכיר’ מוזמן לאירוע שאורגן בצורה שכזו–מחובתו לעזב את המקום ולא לקחת ’אירוע’ כזה תחת חסותו על–ידי לקיחת חלק בו.
    אם הקצין ה,בכיר’ אוהב ליקוקים, אז התנהגותו מובנת...אבל אם הקצין ה'בכיר' הוא כל–כך אהוד,אז האוהדים,במחילה מכבודם,שיוציאו מכספם הפרטי ויארחו אותו ויפזזו לפניו באירוע פרטי...אבל כנראה שהאוהדים קימצו והחליטו להתנהג בצורה הבלתי–הולמת.
    אם הרמטכ'ל,או מפקד היחידה,אינם חושבים שהם דומים לקולונל קלינק,עליהם לקרוא את ה,מארגנים' לסדר ולחיבם לשלם פי שלוש מהעלות לקרן היחידה.בכספים הללו על המארגנים יהיה לבצע אירוע דומה לחילות שנוצלו לרעה.
    אני משוכנע שלהבא לא יהיה קצין,או חוגר,שינסו לחזור על ה,,מבצע''.
    בואו ונראה מי זה קולונל קלינק...

    IP: 76.241.85.148דווח על תגובה זו

  • 28.

    הצבא אכל אותה עם הכאילו קרביות נשים, ועם החרדים הוא בכלל יקרוס (ל''ת)

    אמא'לה ראיתי עקרב, 10/08/12 05:27


    IP: 84.228.175.72דווח על תגובה זו

  • 27.

    הן גויסו לצהל לגרש יהודים (ל''ת)

    פרופ' יצח סגל, 10/08/12 05:27


    IP: 87.69.129.204דווח על תגובה זו

  • 26.

    זעזוע עמוק, לא ניהיה כנבלה הזו בישראל

    דוד, 10/08/12 05:23

    לא יודע איך אישן בלילה אחרי שקראתי את הכתבה המזעזעת הזו באיזה עולם אנו חיים
    איך עושים דברים כאלה איך ?

    IP: 46.116.148.162דווח על תגובה זו

  • 25.

    תורנות מיטבח\\סידור שולחן כולם עושים, אבל למלצר בחינם זה השפלה (ל''ת)

    בז נודד דיגיטלי, 10/08/12 05:20


    IP: 76.113.134.125דווח על תגובה זו

  • 24.

    בושה לעיתונות שכותבים כתבות בצורה כזו

    גדי, 10/08/12 05:18

    בושה לצה''ל ממש ? אירוע מפנק ? שכחתם אולי גם לכתוב שהן נתבקשו לעשות לו עיסוי ?

    החיילות לא התנדבו לצבא ...

    הם מפעילות האמרים כולם נא לקוד קידה ולהצדיע להן.

    IP: 46.116.148.162דווח על תגובה זו

  • 23.

    תתעוררו כבר!!

    י, 10/08/12 05:06

    ראשי השלטון בישראל מאז יצחק רבין מסתירים מכם שואה שניה שמתרחשת במדינת ישראל!!!
    מדי יום נרצחים כאן אזרחים רבים בשל ''משחק ריאליטי עולמי'' שמשום מה ישראל במרכז החרא הזה.
    ראשי השלטון מסתירים מכם רצח של ילדים נשים זקנים ואנשים חפים מפשע מדי יום.
    הם נעזרים במחשבי על ובבורסות ושוקי ההון שזה כמו דת-פוגעים ורוצחים אנשים רבים לפי הגחמות שלהם.הם רואים עצמם מוארים וכלום לא עומד בדרכם לשלוט בעולם ובבני האדם,באופן הולך ומתהדק תוך השמדת חפים מפשע.
    זה לא רק שהם מושחתים,זה משהו גדול בהרבה-הם כמו הרייך הרביעי שקם על העולם לשלוט ולהשמיד כל מה שעומד בדרכם.
    הכל באופן סמוי וגאוני.הם כבר קנו את רוב ראשי השלטון במדינות העולם כולל ישראל.
    בשלבים הבאים לדעתי -תוך השמדת אוכלוסיות שלמות הם יהפכו את בני האדם לעבדים מוחלטים שלהם והם יחליטו מי יחיה ומי לא.
    אתם חושבים שאני משוגע? אתם המשוגעים והטפשים ואתם אפילו לא מבינים עד כמה.
    אתם הבאים בתור אם לא תתקוממו מיד!!!

    IP: 109.226.28.134דווח על תגובה זו

    • שגעון שגעון

      הפסיכיאטר, 10/08/12 06:38

      שגעון אחד גדול. כמו לתת לנשים למלצר. אבל להיותה משוגע זה הנורמה

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • מאיפה בא לך הlsd שצרכת לפני כתיבת ההגיג ההזוי הזה??? (ל''ת)

      האלכימאי, 10/08/12 07:01


      IP: 79.177.169.114 דווח על תגובה זו

    • good morning kuku. (ל''ת)

      elad, 10/08/12 07:28


      IP: 109.69.227.252 דווח על תגובה זו

    • ומה גורם לך לחשוב שהמגיבים פה תמימים ולא חלק מכל זה? (ל''ת)

      דג, 10/08/12 08:32


      IP: 79.182.221.175 דווח על תגובה זו

    • מה אתה מעשן@????

      תוהה, 10/08/12 09:37

      גם אני רוצה!!!!!

      IP: 207.232.41.2 דווח על תגובה זו

  • 22.

    בכיינות

    אני, 10/08/12 05:06

    לטובת סקופ


    תורנויות בצבא? חס וחלילה.

    חיילות כאלו מגיעות אחר אך למלצר,מעמיסות על המלצרים שאיתן וטוענות שהן לא יכולות להרים בקבוק קולה בטענה שזה פוגע להן ברחם.

    שיסחבו וישתקו

    IP: 213.57.223.55דווח על תגובה זו

  • 21.

    What a bullshit article.....

    Nadi, 10/08/12 05:05

    So if men serve the tables its ok, but oh my god, women sreve table in the military????
    how can that be????
    That is bullshit. It is called reverse racism. The israeli women have such stupid pride.
    Thank God i am not married to one.
    '' I am a woman , i will never serve you dinner. I used to drive a hummer''
    what bullshit

    IP: 24.24.235.54דווח על תגובה זו

    • NICE (ל''ת)

      גיל, 10/08/12 06:36


      IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

  • 20.

    החיילים התעסקו בסבלות והעמסה והחיילות מילצרו. רוצות להתחלף???? תגידו. (ל''ת)

    סתם מחפשים לעשות כותרות, 10/08/12 05:02


    IP: 109.65.194.51דווח על תגובה זו

  • 19.

    נו באמת אחרי הצבא רובם ממלצרים נשים וגברים (ל''ת)

    עשינו הכל גם דברים שלא התאימו במיוחד לי, 10/08/12 05:01


    IP: 68.5.139.162דווח על תגובה זו

    • זהו בדיוק - אחרי הצבא! (ל''ת)

      שיקחו קייטרינג, 10/08/12 06:59


      IP: 46.120.81.23 דווח על תגובה זו

    • התגובה שלך נותנת את התשובה, הם פוגעים בפרנסת המשוחררים הממלצרים!

      הבנת ברוך?, 11/08/12 13:14

      מי מפעיל את הקייטרינג (המעולה לרוב שהצבא לא יכול להתחרות בו)? נכון חיילים וחיילות משוחררים/ות כדי לממן את הטיול או לימודים וכו לכן הקמצנים האלה שמרוויחים בשביל מאה מסיבות יכלו לשכור קייטרינג ולקחת חיילים שלהם בעבר שעכשיו עובדים בזה !!

      IP: 37.46.35.248 דווח על תגובה זו

  • 18.

    ביזיון!!!! (ל''ת)

    גוני, 10/08/12 05:00


    IP: 46.117.183.140דווח על תגובה זו

  • 17.

    מה הבעיה ?

    אדיר, 10/08/12 04:57

    אני לא ידע מי אתה אבל לפי כמות התגובות כדאי שתמצא עבודה אחרת אף אחד לא לוקח אותך ברצינות
    מה חשבת שתגיד הדרת נשים ותיצור סנסציה ?
    בא וספר לנו מנין לך שהצבא נלחם בביזוי והדרת נשים
    בכלל על איזה הדרה אתה מדבר כמה צוערים הודחו מקורס קצינים בשל סירובם לשמוע שירת נשים ולא שחלילה הם ניסו להכתיב את אופי הטקס הם לאחשבו לרגע לגרום לחילות לרדת מהבמה אז מילה שהתקשורת חגגה על הנושא כל כך הרבה זמן אבל כמה אפשר למחזר וללעוס את הנושא גם שאין לו שום קשר למציאות ובנוסף איך עובדת היותן לוחמות רלוונטית לעניין ואם היה מדובר בחיילים אז זה בסדר כל פעם שיחלת קבל יחס לא הוגן נעלה את הושא של הדרת נשים ?
    בקישור פשוט לא היה לך נושא טוב יותר לכתוב עליו אז קשקשת משהו הוספת הדרת נשים ואתה כאילו מנשה לחנך את הצבא
    אני לא יודע אם אתה מכיר את הצבא אבל חיילים נוהגים מדי פעם לעשות עבודות רס''ר עבודות מטבח לשטוף כלים (גם של קצינים ואנשי קבע ) ומסתבר שגם עבודות מלצרות

    IP: 85.250.114.167דווח על תגובה זו

    • אתה כל כך צודק (ל''ת)

      משה, 10/08/12 06:35


      IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

  • 16.

    כמו שהן מילצרו החיילים העמיסו שולחנות וכיסאות ועוד.. פשוט מפונקות!!!!! (ל''ת)

    סתם לעשות עיניין מכלום, 10/08/12 04:56


    IP: 109.65.194.51דווח על תגובה זו

  • 15.

    צודקים מעכשיו חייב כל קצין לקבל אישור מ NRG איך לתפעל חיילות (ל''ת)

    איש שלום, 10/08/12 04:55


    IP: 211.103.163.135דווח על תגובה זו

  • 14.

    אם גם חיילים נטלו חלק במשימה

    ציוני, 10/08/12 04:54

    אין בה שום השפלה או אפליה. אם דרשו זאת רק מחיילות, יש כאן טעם לפגם.

    IP: 79.180.225.89דווח על תגובה זו

    • קיבלת מינוי בוררות או משהו? (ל''ת)

      שופט קו, 10/08/12 05:35


      IP: 84.228.175.72 דווח על תגובה זו

    • תורנות מיטבח\\סידור שולחן כולם עושים אבל למלצר בחינם זה השפלה (ל''ת)

      בז נודד דיגיטלי, 10/08/12 06:10


      IP: 76.113.134.125 דווח על תגובה זו

      • מה השפלה בלמלצר? מי שזה קשה לו נפשית זקוק לקב''ן

        דניאל, 10/08/12 06:34

        שיטפלו בו, כנראה יש לו הפרעות חרדה או בעיות בתקשורת בין אישית וכיו''ב שיהיה בריא ושיטפל בזה בהקדם.

        IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

  • 13.

    חיילות חצופות וסנוביות (ל''ת)

    איתי, 10/08/12 04:54


    IP: 46.116.148.162דווח על תגובה זו

  • 12.

    אני אישית - הייתי יורק להם באוכל...

    קובי, 10/08/12 04:47

    כמו שבעבר מפקד היחידה שלי אמר לי להכין לו קפה, כאשר לא הייתי כלל פקיד אבל הפקידה שלו הייתה ב- ג' ונשלחתי לעזור וירקתי לו בקפה פעמיים.

    בכלל, אם הייתי פקידה - הייתי מסתכן בכלא אבל הייתי נאבק על הכנת הקפה הזו - למפקדים אין את הזכות בגלל שנשלחו לאיזה קורס לתת פקודה כל כך מבזה לחיילת שלפעמים בעלת נתונים הרבה יותר גבוהים משלהם!

    IP: 84.111.44.138דווח על תגובה זו

    • בגלל אנשים כמוך אני לא נותן טיפים למלצרים

      יותם, 10/08/12 05:14

      מי שלא בכבוד שלא לשרת אחרים

      ומוכן בסתר לפגוע בהם הוא אדם עלוב. (תירק בספל כשהוא רואה אם אתה גבר)

      כל אדם שהיה מבקש ממני ובטח שאם אני חייל או מלצר הייתי עושה את מה שביקש בשמחה ובחיוך.

      גמכן חבורה של יחסנים. כאילו שלהיות פקיד או מלצר זה דבר בזוי.

      תגידו תודה שיש לכם את היכולת לבצע פעולה כזו ואתם לא נכים בגופכם או במוחכם.

      IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

  • 11.

    אני מבקש

    אחמד, 10/08/12 04:45

    מכול עם ישראל לקרוא את הספר מגש הכסף

    IP: 67.85.147.173דווח על תגובה זו

    • אם אתה מבקש (ל''ת)

      יוסי, 10/08/12 05:24


      IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

    • בחייאת - ממש משעשע.....(אנחנו שנינו מאותו הכפר?) (ל''ת)

      יוסוף, 10/08/12 17:21


      IP: 93.172.44.17 דווח על תגובה זו

  • 10.

    פשוט חוצפה

    אלעד, 10/08/12 04:44

    פעם הבאה תרשמו ב״מנילה״ מפעילת קייטרינג קרבי, פשוט חוצפה, בשביל שצה״ל יחסוך עוד כמה מאות שקלים ואז ישלם אותם לאיזה קצין כהוצאות כלשהן, דרוש קבו״ד דחוף.

    IP: 95.35.62.198דווח על תגובה זו

  • 9.

    מטלה משפילה במיוחד?

    חיים פאר, 10/08/12 04:40

    לסדר שולחן זה מטלה משפילה במיוחד?
    מאיפה החיילות? סביון? שמריהו?
    מטלה משפילה במיוחד?
    היא חשה מושפלת?
    בסוף המושפלות יקבל אחוזי נכות על התחושה המושפלת.

    IP: 67.82.93.1דווח על תגובה זו

  • 8.

    קוראים לזה שוויון

    על בשרי הזכרי, 10/08/12 04:36

    חיילים קרביים עושים זאת על בסיס קבע.
    אבל נשים בכותרת זה נבזי יותר - יופי לכם.

    חיילים קרביים הם המאגר הבלתי נדלה של כלבויניקים בצבא. בסופו של דבר הם עושים את העבודות של כולם.
    ונהגות האמר זה לא בדיוק סיירת, ולא קרבי.

    IP: 84.228.175.72דווח על תגובה זו

    • מישהו ירד מהפסים לוחמים עושים דברים כאלו כל הזמן

      מסכימה איתך, 10/08/12 08:37

      נהפוך הוא בד''כ בנות ממעטות לעשות מטלות כאלו

      IP: 89.138.0.32 דווח על תגובה זו

  • 7.

    גם אני הייתי סדרן, טבח, מלצר, ומנקה שירותים בצבא

    מוש השור, 10/08/12 04:36

    כולם עוברים סינג'ורים בצבא, במיוחד בעלי פז''ם נמוך, זה לא שלקחו קצינות מצטיינות ושלחו אותן להיות מלצריות בהוטרז.

    IP: 46.117.237.201דווח על תגובה זו

  • 6.

    חיילות כן וחיילים לא? או שרק חיילות מילצרו?

    אחד, 10/08/12 04:29

    אם מדובר בחיילות בלבד - מישהו צריך לדעתי לעלות על טיל.

    IP: 93.173.33.99דווח על תגובה זו

    • ברוב הסינג'ורים האלה הבנות והפטוריסטים

      מוש השור, 10/08/12 05:15

      מקבלים תורנות מטבח + סדרנות, בעוד שכל שאר חיילים סוחבים את השולחנות הכסאות, הג'ריקנים, וקורעים את התחת בניקיון ההיכל וכל הבסיס מהבוקר ועד הלילה.

      IP: 46.117.237.201 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל הכתבה המכפישה הזו יוצאת מנק' הנחה שזה דווקא כי הן בנות.

    אקדמאי, 10/08/12 04:27

    אולי הן היו החיילים הזמינים? ואם שמוליק יגיש במקום חדווה זה בסדר ''להשפיל'' את שמוליק? דומה שהדרישה ''לא להשפיל'' חוטאת בהנחות חסרות בסיס, ובהוצאת תחומי חיים רבים (כמו עבודות מטבח) מחוץ לצלם אנוש. חבל.

    IP: 93.172.50.43דווח על תגובה זו

    • זה היה בסדר אם שמוליק וחדוה היו מגישים יחד. (ל''ת)

      לוג, 10/08/12 08:49


      IP: 93.172.43.129 דווח על תגובה זו

  • 4.

    ירדתם מהפסים - סקופ דרמטי!

    הוי כרמלה, אוי כרמלה, 10/08/12 04:25

    מה רציתם שיביאו מלצרים מהשוק החופשי? שיישכרו שירותי מלצרות מחברת כוח אדם?
    אירוע מהסוג הזה משמש גם דרך לציין פרידה מקצין שמילא תפקיד וגם ערב גיבוש של יחידה וגם בסס למטיבציה של אלה שממשיכים כי זה מסמל הערכה למי שמצטיין.
    כחייל, לא פעם עשיתי עבודות שאינן הייעוד הצבאי המקורי שלי.
    פעם פיניתי זבל וקברתי כלבים שהורעלו. ולא הוכשרתי להיות קברן. פעמים רבות מלצרתי בחדר האוכל ופעמים רבות שטפתי ומרקתי סירים וניקיתי את המכרעות והשירותים. ולא קרה שום דבר רע לחיילות שלי. שרתתי בחזית במלחמת יום הכיפורים ובלבנון ונשארתי בריא בנפשי עם תחושת שרות מצויינת וגאווה.
    בזמני לא היה פלאפון ולא הייתה כרמלה מנשה נתנו לה גישה לרדיו הממלכתית ובאין ידעות רציניות נטפלים לפרטים טפלים. בטוח שכול הסקנדל הזה הוא בזכות חיילת מפונקת ואמא דעתנית.
    תשמרו את הדעות ואת זמן השידור לדברים רציניים.
    ולא! השמיעו ללנו שירים עבריים.
    למשל השיר - אוי כרמלה! אוי כרמלה!

    IP: 93.173.161.74דווח על תגובה זו

    • חיילים בסדיר לא מגישים לקצינים! מה לא ברור כאן?

      אחד, 10/08/12 06:02

      מה זה כאן צבא מונגוליה? אם היו מבקשים מהן למלצר לחיילים אחרים לא היתה בעיה, אבל לקצינים אסור לחייל להגיש.

      IP: 50.33.180.14 דווח על תגובה זו

      • למה קצינים הם לא בני אדם ? (ל''ת)

        ירון, 10/08/12 06:30


        IP: 46.116.148.162 דווח על תגובה זו

  • 3.

    רצחת וגם ירשת!!! חבל שיש קצינים בכירים שמשתמשים בחיילי צה''ל

    אריק, 10/08/12 04:17

    לא די בכך שהבנות אמורות להרים משאות שגם אנו הגברים קשה לנו כגון ג'ריקנים כלי נשק ועוד עזרים שיש לזווד את הכלי הנ''ל אז הוא מעיז לקחת את אותן בנות לתפקידים שאותו קצין יכל לפתור ע''י הזמנת קייטרינג על חשבונו. אבל במדינת ישראל כמו ''המדינה כל אחד עושה את אשר חשקה נפשו על חשבון חיילי צ''הל לא פלא שאנו צועקים בראש חוצות '' די נמאס מהשחיתות''
    רק שיהיה טוב לעם ישראל אמן

    IP: 65.94.245.132דווח על תגובה זו

  • 2.

    תורנות מטבח עלק. פשוט השפלה

    חושרמוטקיס, 10/08/12 04:11

    תגובת דובר צהל בזיונית לגמרי

    IP: 46.117.143.131דווח על תגובה זו

    • אכן תגובת דובר צה''ל ביזיונית. זו השפלה!

      הראל מקיבוץ השמו''צ, 10/08/12 07:36

      איפה קול של שלי יחימוביץ?

      IP: 81.218.91.170 דווח על תגובה זו

  • 1.

    כשאני הייתי חייל גם הגשתי, גם עשיתי מטבחים ולא היו לי תנאים של אישה! (ל''ת)

    אז מה????????????????????????, 10/08/12 04:02


    IP: 79.176.232.132דווח על תגובה זו