• 21.

    מילא תרופות אני אולי יכולה להבין אולי

    חגית, 27/06/12 09:32

    אבל מה לגבי ניסויים בחיות למינהן בשל קוסמטיקה???? זה נראה למישהו הגיוני?
    וחוצמזה אני לא בטוחה שערך אדם הוא יותר מערכה של חיה שכלואה במעבדה יומם וליל וצריכה לסבול כדי שאני אחיה.

    מי אמר שאלפי חיות אמורות למות כדי שאלפי בני אדם יחיו? מי שם אותנו בעדיפות לעומת אחרים בשרשרת הטבע? רק כי אנו חזקים יותר??

  • 20.

    זוועה,פשוט מזעזע. הלב לא יכול לשאת את הסבל הנורא (ל''ת)

    רונה, 25/06/12 20:25

  • 19.

    שילכו לעזאזל!

    דוד, 25/06/12 12:49

    הייתי עושה לכל מי שעושה ניסויים בדיוק אותו דבר.

  • 18.

    נכתב על השואה, מתאים בול

    לי, 25/06/12 12:30

    עַל הַשְּׁחִיטָה

    שָׁמַיִם, בַּקְּשׁוּ רַחֲמִים עָלָי!
    אִם-יֵשׁ בָּכֶם אֵל וְלָאֵל בָּכֶם נָתִיב –
    וַ אֲ נִ י לֹא מְצָאתִיו –
    הִתְפַּלְּלוּ אַתֶּם עָלָי!
    אֲ נִ י – לִבִּי מֵת וְאֵין עוֹד תְּפִלָּה בִּשְׂפָתָי,
    וּכְבָר אָזְלַת יָד אַף-אֵין תִּקְוָה עוֹד –
    עַד-מָתַי, עַד-אָנָה, עַד-מָתָי?

    הַתַּלְיָן! הֵא צַוָּאר – קוּם שְׁחָט!
    עָרְפֵנִי כַּכֶּלֶב, לְךָ זְרֹעַ עִם-קַרְדֹּם,
    וְכָל-הָאָרֶץ לִי גַרְדֹּם –
    וַאֲנַחְנוּ – אֲנַחְנוּ הַמְעָט!
    דָּמִי מֻתָּר – הַךְ קָדְקֹד, וִיזַנֵּק דַּם רֶצַח,
    דַּם יוֹנֵק וָשָׂב עַל-כֻּתָּנְתְּךָ –
    וְלֹא יִמַּח לָנֶצַח, לָנֶצַח.

    וְאִם יֶשׁ-צֶדֶק – יוֹפַע מִיָּד!
    אַךְ אִם-אַחֲרֵי הִשָּׁמְדִי מִתַּחַת רָקִיעַ
    הַצֶּדֶק יוֹפִיעַ –
    יְמֻגַּר-נָא כִסְאוֹ לָעַד!
    וּבְרֶשַׁע עוֹלָמִים שָׁמַיִם יִמָּקּוּ;
    אַף-אַתֶּם לְכוּ, זֵדִים, בַּחֲמַסְכֶם זֶה
    וּבְדִמְכֶם חֲיוּ וְהִנָּקוּ.

    וְאָרוּר הָאוֹמֵר: נְקֹם!
    נְקָמָה כָזֹאת, נִקְמַת דַּם יֶלֶד קָטָן
    עוֹד לֹא-בָרָא הַשָּׂטָן –
    וְיִקֹּב הַדָּם אֶת-הַתְּהוֹם!
    יִקֹּב הַדָּם עַד תְּהֹמוֹת מַחֲשַׁכִּים,
    וְאָכַל בַּחֹשֶׁךְ ו

    • לפני תחילת הניסויים בבעלי חיים, לפני 150 שנה, אחד מכל שני ילדים מת

      זוהר, 25/06/12 17:56

      לפני גיל 10.
      אני מדבר על העולם המערבי.
      150 שנה של רפואה מודרנית מבוססת על ניסויים בבעלי חיים.

      תמצא ילד בן 10, ותגיד לו שהוא שווה פחות מעכבר.

  • 17.

    אינקוויציה מודל ישראל 2012

    נתן, 25/06/12 12:25

    כאשר קוראים בספרי ההיסטוריה על זוועות האינקוויציה חושבים כמה אנשים היו ברברים.

    כאן ברברים לא פחות.

    • ומה אתה חושב כשאתה קורא על ימי הביניים?

      זוהר, 25/06/12 13:04

      אתה יודע, התקופה ההומנית הזו שבה לא בוצעו ניסויים על בעלי חיים.
      מה אתה חושב כשאתה שומע שאנשים מתו מזה שהם נחתכו בגילוח?או שלא היה חיסונים? או שסתם אנשים מתו בגיל 40?

      ובכלל, מה אתה חושב על העברים שמתים בשביל לשמור על השדה שבו גדלה החסה שאתה אוכל?
      אתה חושב שאולי אפשר היה, במקום להרוג אותם ברעל, להשתמש בהם בשביל למצוא תרופות?

      לא.
      אתה בטח חושב שאתה הומני כי אתה נגד ניסויים בבעלי חיים ושאחרים הם רעים כי הם בסך הכל מפתחים לך תרופות (או מגדלים לך חסה).

      • חסה

        נתן, 26/06/12 08:57

        החסה שאני אוכל היא אורגנית, ללא חומרי הדברה.
        שום עכבר לא מת מאכילת איזשהו ירק שאני אוכל.

  • 16.

    לזוהר

    לי, 25/06/12 12:11

    אתה עובד קשה היום, כל תגובה יש לך תשובה. אתה ממחזר את עצמך, NRG אולי קצת פחות מהזוהר הזה.

    • אני עובד כרגיל. תודה. ואולי תגיב לתגובות שלי במקום לנסות לסתום לי את

      זוהר, 25/06/12 12:57

      הפא?

      או שהעובדות פשוט מפריעות לך מדי?

      ולא, אף אחד לא משלם לי.

  • 15.

    לקרוא לילד בשמו. כשלא מנסים על בע''ח המשמעות היא שמנסים על בני אדם.

    יואבחלב, 25/06/12 07:21

    ככה זה.

    • ואז הילד יצא מפגר

      מיכאל, 25/06/12 12:54

      כי נתנו לו תרופה שנוסתה על חזיר

      • כן, ידוע שמאז שהתחילו עם ניסויים בבעלי חיים תוחלת החיים ירדה

        זוהר, 25/06/12 17:46

        הרי, לפני 150 שנה היא הייתה בסביבות 50 וכיום היא בסביבות 80.

        (לידע כללי, אחרי שמנסים תרופות על חיות ורואים שהן לא מזיקות, מנסים אותן גם על בני אדם. אפשר לדלג על השלב הראשון אבל אז הרבה יותר ילדים ימותו).

  • 14.

    חוקרים סדיסטים (ל''ת)

    קוף, 25/06/12 00:57

  • 13.

    הכותרת של הכתבה צריכה להיות:

    אנה, 25/06/12 00:41

    ''רידה של ***רק*** 2.5% בניסויים בבע''ח בשנת 2011''
    בושה וחרפה. אפשר היה להתאמץ יותר.

    • נכון מאד, איזה כמות גדולה של קורבנות

      לי, 25/06/12 12:22

      וזה לא הכל, זה רק מה שמדווח!
      ל מ ה ?

      למה צריך לרצוח כל כך הרבה בעלי חיים?

      בשביל מה?

      בשביל כלום!!!!!!!

      • בשביל תרופות... (ל''ת)

        זוהר, 25/06/12 17:47

        • בשביל קרם פנים, בושם, חומרי ניקוי ו''מחקר'' של תלמידים

          לי, 26/06/12 08:48

          סדיסטים שלא אכפת להם לרצוח חיה כדי שילמדו את פעל הגוף שלה כשהוא עוד היה בחיים.

          תרופות של חיות לא טובות לבני אדם ולהיפך.

          לא בשביל תרופות, בשביל כסף.

  • 12.

    מי אנחנו באמת

    רונן, 24/06/12 18:39

    ולחשוב שכל זה נעשה ע''י לאום שעבר שואה..

    • זה לא אני ולא אתה

      דליה, 25/06/12 12:34

      אלה רוצחים בחסות ה''מחקר'' המיותר שלהם.

      ובנוסף רוצחים לצורך תאוות בצע.

  • 11.

    לאט מדי ומעט מדי (ל''ת)

    רו בם הגמור של הניסוים מיותר, 24/06/12 18:37

  • 10.

    רוב הניסויים בבעלי חיים מצלחים או שהם מתים (ל''ת)

    ע, 24/06/12 16:31

  • 9.

    לא ידעתי שעדיין עושים ניסויים בבעלי חיים- עצוב! צריך להתקדם (ל''ת)

    זה פרימיטיבי, 24/06/12 15:13

  • 8.

    הגיעה הזמן שהניסויים בבעלי חיים יפסיקו לחלוטין (ל''ת)

    יש מענים טובים ומתקדמים יותר, 24/06/12 15:13

    • איזה מענים? תן דוגמא לתרופה שפותחה ללא ניסויים בבעלי חיים.

      זוהר, 25/06/12 07:57

      רק אחת.

  • 7.

    מקווה שזאת תחילתו של סוף העידן החשוך של ניסויים בבעלי חיים (ל''ת)

    אירית, 24/06/12 14:21

    • כן, ושל פיתוח תרופות...

      זוהר, 25/06/12 07:57

      מישהו אמר ימי הביניים?

      • ימי הביניים זה כאן

        לי, 25/06/12 12:36

        אולי בעצם הם היו יותר הומניים.

        עינוי ורצח בעלי חיים לצורך קוסמטיקה.

        • מי דיבר על ניסויים לקוסמטיקה?

          זוהר, 25/06/12 17:48

          ואם אתה חושב שימי הביניים היו יותר ומנים אז לך ללמוד היסטוריה.

  • 6.

    מי שעדיין עושה ניסויים בבעלי חיים - מקמצנות לעשות ניסויים מתקדמים יותר (ל''ת)

    טל, 24/06/12 14:20

    • תני דוגמא לניסוי מתקדם יותר. תני דוגמא לתרופה או תהליך רפואי שפותח

      זוהר, 25/06/12 07:56

      ללא ניסויים בבעלי חיים.

      דוגמא אחת.

      • תן שם של מחקר שהצליח ואיפה למצוא עותק PDF ממנו

        לי, 25/06/12 12:37

        נכון שאין לך?

        • מחקר שהצליח? מה זאת אומרת? תפתח את ארון התרופות.

          זוהר, 25/06/12 17:54

          זה תלוי מאיזו שנה אתה רוצה.
          יש מאות אם לא אלפים.
          רק מה שקופץ לי לראש:
          - גילוי מקדים של סרטן (התפתחות רבת שנים, כל יומיים יוצא משהו חדש),
          - גילוי מומים מולדים בלבבות של אוברים (פיתוח משנות השמונים).
          - ניתוחים בלייזר (משנות השמונים)
          - מסתמים מכאניים (התחיל בשנות השישים, מחקר חדש בנושא יצא לפני חצי שנה).
          - חקר חומרים לרפואה (גפיים מכאניות, מפרקים, איברים מכאיניים. מפותח כל הזמן).

          יש עוד ועוד.
          תפתח כל ירחון ביולוגי.

          תן לי אחד שלא נוסע על בעלי חיים.
          אחד.

          • מחקר PDF שאפשר לקבל באינטרנט ומוכיח מעל לכל ספק

            לי, 26/06/12 08:52

            שאם לא היו רוצחים חיות בשביל מחקר זה,
            לא היו מרפאים מחלה מסוימת.
            שם המחקר:
            שם המדען:
            תרופה למה:

            אני לא מצאתי

        • סתם כדי שיהיה לך מעניין. נכנסתי ל-google scholar וחפשתי את הערך stents

          זוהר, 25/06/12 18:04

          זה המאמר הראשון שמצאתי''
          http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa035071#t=articleTop
          מדובר על ניסוי בבני אדם שהצליח לשפר את הסטנטים בטיפול באיזושהי מחלה (לא התעמקתי יותר מידי).
          הניסוי מתבסס על ניסוי מקדים שבוצע בבעלי חיים.
          כל תחום הסטנטים התחיל בניסויים בבעלי חיים (אני חושב שחזירים).

  • 5.

    רוב הניסויים בבעלי חיים מיותרים ופרימיטיביים! טוב שיש ירידה

    צריך להפסיק לחלוטין, 24/06/12 14:19

    צריך להפסיק לחלוטין את הניסויים הסאדיסטיים האלה.

  • 4.

    ניסויים (עינויים) ביונקים מפותחים כמו חזירים, כלבים, חתולים וקופים

    קיטו, 24/06/12 14:05

    צריכים להיאסר לחלוטין, ומי שמבצע אותם - כולל הסטודנטים והמדענים, צריכים לדעת שבעתיד הלא רחוק הם יועמדו לדין.
    בדיוק כמו בעלי עבדים במאה ה-19.

    • אז אני מבין שאתה נגד תרופות שנוסו על בעלי חיים?

      זוהר, 25/06/12 07:55

      אז אם אתה נגדן, למה אתה ממשיך לקחת אותן?
      אקמול, אנטיביוטיקה, כדור נגד שיעול, גלולות נגד הריון וכו', כולן פותחו ע''י ניסויים בבעלי חיים.

      ולמרות זאת אתה לוקח אותן.

      למה שלא יעמידו אותך לדין?

  • 3.

    ירידה של 2.5 אחוז ביכולת הרפואה למצוא מענה למחלות חשוחות מרפא (ל''ת)

    י, 24/06/12 14:00

    • הפוך גוטה- עליה במציאת מענה ע''י אמצעים מתקדמים יותר

      המדע מתקדם, 24/06/12 14:18

      כמו מעבדות שמפתחות ריקמות אנושיות באנגליה והתוצאות הרבה יותר אמינות ואין אכזריות בניסויים!

      • איך תדע אם לתרופה ללבלב , יש תופעות לוואי על מערכת העצבים?

        י, 24/06/12 15:29

        אין מנוס מלבצע בדיקה על יצור חי שלם ולא פיסת ריקמה שגודלה במעבדה.

        • איך תדע? תנסה על עצמך. למה לא?

          אוהבת חיות, רמת גן, 24/06/12 22:01

          אה, סליחה, שכחתי - זה כואב... אבל לא אכפת לך שלבעל חיים כואב. מאוד קל לתמוך במעשי עוולה כשלא אתה הוא הקורבן.

          • אני מציע שתקחי את הכדורים ל-פ-נ-י שאת כותבת. (ל''ת)

            יואבחלב, 25/06/12 07:22

          • לערוך את הניסויים על בני אדם מפספס את כל המטרה של הניסויים.

            י, 25/06/12 09:40

            מטרת הניסויים היא למצוא מרפא לבני האדם ולא להפוך בני אדם לחולים.

            • בדיוק להיפך

              אוהבת חיות, רמת גן, 25/06/12 10:49

              בני אדם הם מודל מוצלח הרבה יותר לניסויים בגלל שהם אלה שעבורם עושים את הניסויים. זאת בזכות הדמיון הגנטי שעומד על 100%. ולא חסרים חלאות אדם עליהם אפשר לעשות ניסויים. ומה לגבי חולים במחלות חשוכות מרפא אשר יתנדבו לניסויים?

              • טיפולים חדשים מתגלים בדרך של ניסוי ותהייה

                י, 25/06/12 12:35

                בשיטה שלך כל טיפול חדש יצריך מאות אם לא אלפי קורבנות אדם.

      • גם אתה לא יותר מרקמה אנושית. שווה לזכור את זה. (ל''ת)

        יואבחלב, 25/06/12 07:22

      • כמה תרופות פותחו ע''י הרקמה האנושית הזו?

        זוהר, 25/06/12 07:54

        כולנו בעד פתרון הומני יותר.
        וכשיהיה כזה, כולנו נהייה נגד ניסויים בבעלי חיים.

        היום אין.
        והיום עדיין צריך תרופות.

        אי אפשר לחכות שאולי בעוד 50 שנה יצליחו לפתח רקמה אנושית של גוף שלם (רק בלי מודעות אני מקווה) כדי לנסות עליו תרופות.

  • 2.

    דיי, מספיק כבר. ישראל שבעה מאלימות (ל''ת)

    מיצאו חלופות עכשיו, 24/06/12 13:54

    • אין חלופות!!!! אין! או ניסויים בבעלי חיים, או שאין תרופות.

      זוהר, 25/06/12 07:59

      אתה רוצה חלופה?
      תפתח אחת.
      אם תצליח, תזכה בפרס נובל ותהייה אחד האנשים העשירים בעולם.

  • 1.

    למה לא רשמתם שרמת המחקר ירדה בשנה האחרונה ב-2.5%?

    זוהר, 24/06/12 13:44

    אין דרך אחרת לפתח תרופות למעט ניסויים בבעלי חיים!
    אין!
    אם למישהו יש, בבקשה, תציגו אותה. תראו תרופה שפותחה בדרך זו. תראו מחקרים על כמה אנשים התרופה הצילה.

    אם אתם נגד ניסויים בבעלי חיים, אתם נגד תרופות.
    אז תפסיקו לקחת תרופות.
    אם אתם נגד ניסויים בבעלי חיים ועדיין לוקחים תרופות, אתם צבועים.

    אתם לא יכולים להיות נגד אכילת בשר ולאכול בשר.
    אז אתם לא יכולים להיות נגד ניסויים בבעלי חיים ובעד תרופות.
    זה פשוט לא עובד ביחד.

    כל תרופה.
    כל ניתוח.
    כל בדיקה רפואית.
    כולם נוסו על בעלי חיים.

    • כי רמת המחקר לא ירדה רק עלתה! אין צורך ביותר ניסויים אכזריים! (ל''ת)

      דניאל, 24/06/12 14:18

      • איך אתה יודע? בדקת? ברור שלא.

        זוהר, 25/06/12 12:55

        יש לך פתרון אחר לפיתוח תרופות?
        ברור שלא.

        אז איך אתה יודע שרמת המחקר עלתה?

    • שקרן וטיפש

      לי, 25/06/12 12:18

      מישהו משלם טוב לטקבק שקרים.

      שימו לב, יש כאן רוב של מתנגדים לניסויי על בעלי חיים ויש אחד שמקבל כסף כדי להיות בעד.

      אנחנו נסגור את חוות מזור המקוללת.

      • אני לא מקבל כסף מאף אחד בשביל להיות בעד ניסויים בבעלי חיים

        זוהר, 25/06/12 12:53

        אני מקבל אקמול כשכואב לי הראש ואנטיביוטיקה כשיש לי זיהום.

        אני לא צריך שגם ישלמו לי כדי להבין את זה.