• 91.

    אופנועי ים

    אביב, 21/10/15 14:15

    מביא תיירות והמון כסף למדינה מדוע כל דבר טוב סוגרים

    IP: 62.219.190.196דווח על תגובה זו

  • 90.

    ברקע גלים של סנטימטר

    משה, 28/06/12 22:46

    תעשו טובה, ישראל זה לא ארץ של גלישת גלים
    פעם בחודש יש גל של בוהן וכולם מתלהבים עם ציוד מחול ומצלמות ראש

    נראה פטאתי, מי שרוצה באמת להנות מחווית הגלישה שיעבור לאוסטרליה, חיים פעם אחת וזה שווה את זה עם האהבה לגלישה היא גדולה אצלכם. אם אהבתכם לאלוהים, חרדים, וטרוריסטים היא יותר גדולה אז כמובן תשארו כאן ותמשיכו להלחם על גלי במבה+ שבאים פעם בחודש.

    IP: 77.127.114.186דווח על תגובה זו

  • 89.

    עם המכבד את עצמו הורס את הגדרות, הים של העם ולא שם מאפית העיריה (ל''ת)

    גודמן, 28/06/12 18:42


    IP: 87.161.241.189דווח על תגובה זו

  • 88.

    אין איפה להוריד אופנועים בים התיכון!

    רוצה לקנות אופנוע, 28/06/12 16:14

    אני תושב ראשל''צ ורוצה בזאת לציין שאין איפה להוריד אופנוע ים איזור המרכז!
    איך ייתכן שבכל רצועת החוף לא קיימת נקודה אחת שבה אוכל להגיע עם רכבי להוריד אופנוע למים ?!?!?
    מדוע עלי לשלם 1800 ש''ח וגם אז אני צריך לנסוע עד הרצליה כאשר אני גר בעיר בעלת חוף ים ???!?!
    רמפה אחת בחוף ראשון יכולה לפתור בעיות של איזור שלם.
    דב צור לטיפולך אודה.

    IP: 192.118.10.10דווח על תגובה זו

  • 87.

    ביזיון

    איתמר, 26/06/12 20:59

    ביזיון

    IP: 201.230.79.242דווח על תגובה זו

  • 86.

    בלבולי ביצים

    הדרי, 26/06/12 10:36

    אוף נמאס כבר מכל הבכיינים למיניהם .. אז בתור אחת שהולכת קבוע כל שבת לחוף הזה .. וחייבת לציין שאני מאוד נהנית ...אני מבקשת מכל יפי הנפש למניהם ת-פ-ס-י-ק-ו לבלבל את המוחחחחחח..!!!!!!

    יש כולה חוף אחד של אופנועי ים .. אז תתמודדו עם זה .... ואותו סיפור עם המטקות ... מי שלא טוב לו שילך לחוף אחר לא חסר חופים

    IP: 212.179.147.97דווח על תגובה זו

    • להדרי כנסי

      יפה נפש, 28/06/12 18:33

      אני יפה נפש בכיין, מה קרה שיקחו את החוף שאני גולש בו 15 שנה ? מי מת? מה זה חוואה בפנים? מה אנחנו כל האנשים שהיינו בחוף? אוויר? אם היה לך טיפה שכל היית מבינה שאם זה ימשך עוד 20 שנה החוף היחידי שאת תראי זה בטלוויזיה. אבל חבל אפילו לנסות להסביר לך...

      IP: 79.177.221.146 דווח על תגובה זו

    • תפסיקי את לבלבל את המוח! (ל''ת)

      זה לא חשוב, 05/07/12 03:59


      IP: 85.64.126.61 דווח על תגובה זו

  • 85.

    שיר מחאה נוקב על התופעה המקוממת הזאת ....כנסו

    lioration, 25/06/12 15:43

    מחאה על הגירוש מהים :


    בעלי ההון רכשו אופנועי ים,
    זה לא דורש מהם מאמץ מסוים,
    עכשיו הם רוצים לרכוש להם חוף,
    לגרש את הילד ולהרוס את הנוף.

    הון ושלטון הוא קוקטייל מסוכן,
    יש את זה שנולד עם כפיות זהב תקועות בעיניים,
    ויש את הילד שעובד וחוסך, כי הוא רוצה גלשן,
    אין לך מקום כאן ילד, אתה גולש טוב מדי ,
    ולנו אין כשרון כמו שלך ולכן נרכב על סוסי הצלחה.

    סמל סטאטוס גורר סמל סטאטוס על החול,
    עוד מעט הרעש יחרוש את הכול ,
    עכשיו הם רוכשים את השטחים מול החוף,
    עוד שנה יבנו מגדלים במקום שבו צפינו בנוף.

    הנער חוזר לחוף ילדותו, גלשן לצידו וכובע על מצחו
    המציל קיבל מענק פרישה, והחוף נראה כבר כמו בוצה,
    עסקנים פשטו אט אט על החוף, ילדיהם פשטו עם אופנועים על המים,
    מישהו מכר את נשמתו לבעלי ההון, מישהו נרדם בשמירה, מישהו עצם עיניים .

    IP: 84.109.173.19דווח על תגובה זו

  • 84.

    אי אפשר לראות חצי תמונה

    בבקשה תחשבו, 25/06/12 14:22

    דבר ראשון הכניסה לחוף היא לא בחינם אלא בדמי מנוי של כמעט 2000 ש''ח לעונה.
    בנוסף, אין חוף נוסף באיזור המרכז בו אפשר להכנס עם כלי שיט קטנים כגון אופנועי-ים.

    במקום לשמוח שאפשר למצוא פתרונות כך שכולם יוכלו להנות בצורה מסודרת ומוגנת, הגולשים החליטו שלקחו להם את החוף?!
    כל אלה שישר קופצים למסקנות, הרי הקנס נועד להגן על הגולש,כל כלי שיט ממונע הוא מסוכן לגולשים ומתרחצים ולכן מונעים את הכניסה לחוף זה ממכם.

    להאשים ולהצתדק אפשר תמיד, גם על הגולשים אפשר להקים קול צעקה, הרי אין מי שלא נכנס פעם למים והיה גולש ברקע שהפחיד אותו עם גלישה לא זהירה לידו.

    המסר שלי הוא לחשוב, להסתכל מזוית ראיה רחבה ולהתחשב בזולת, אם אותו בחור (אערס) כמו שרבים ממכם כותבים פה בתגובות, רוצה לבלות עם המשפחה שלו בשבת בספורט ימי שהוא לא גלישה - צריך לתת לו את האפשרות גם אם זה לוקח לכם 200 מטר של רצועת חוף.

    תחשבו על זה.

    IP: 62.219.127.178דווח על תגובה זו

    • כנס תקרא

      חשבתי, 28/06/12 18:30

      חבר תבין, לא רוצים אותכם כי אף אחד ממכם, אף אחד לא מציית לחוקי השייט ולחוקים של אופנועי הים. אם הייתם יוצאים במהירות באמת של 5 קמ''ש לאט ובזהירות ולא קופצים על הגלים כמו מטורפים או עולים לנהוג שתויים. אולי גם היה בעוד מקומות, העובדה היא שזרקו אותכם מבת ים ומת''א ושום מרינה לא מוכנה בכלל לשמוע מילה עליכם. תשאלו את עצמכם למה. דבר שני כנס לגוגל תרשום אופנועי ים, תראה קישורים לתאונות ואסונות, תכתוב גולשים תראה כתבות על גולשים שהצילו טובעים. זה קורה כל שנה. לא שמעתי עדיין על אופנוע ים שהציל מישהו. עשה מישהו צמח, כן... הרג גם כן.. הציל?! לא... תחשבו. וזאת כל התמונה. אתם כלי מסוכן ואתם צריכים לרדת הכי רחוק מהחוף שאפשר (300 מטר) שם תעשו מה שאתם רוצים.

      IP: 79.177.221.146 דווח על תגובה זו

  • 83.

    הון ושלטון קלאסי! (ל''ת)

    גולש חובבני, 25/06/12 13:03


    IP: 46.120.83.168דווח על תגובה זו

  • 82.

    גם את הרוכבים היא מרחיקה 1500 שח מנוי כניסה..יעל מארגנת לה חוף פרטי (ל''ת)

    א, 25/06/12 11:03


    IP: 77.125.241.125דווח על תגובה זו

  • 81.

    אני בטוח ש - 90% מהמגיבים לא גלשו בחיים. יש לי אופנוע ים

    בני, 25/06/12 07:36

    זו זכותי - הוא לא מזהם יותר מרכב רגיל שיש לכולם. וזה החוף היחידי באיזור - פיסת חוף באורך כ - 100מטר אליו אפשר ךרדת עם אופנוע. גולשים יכולים לרדת לחוף כמעט בכל נקודה

    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

    • לבני שאלה חשובה

      מוכר אופנועי ים, 04/07/12 13:54

      תגיד שהלכת לקנות את האופנוע ים, אמרו לך בחנות: אתה מקבל איתו גם חוף פרטי?! מישהו התחייב לך על כזה דבר? אתה רוצה להגיד לי שאופנוע ים מגיע עם חוף? מה זה השטויות האלה?!??!?!?!?!?!?!?!? מה אתם צריכים חוף? כדי לעבור על חוקי השייט לאופנוע ים? לנסוע מעל המהירות ולקפוץ על הגלים? חביבי אתם רק צריכים נקודת גישה למים, וזה אם אני לא טועה יש במרינה (יש 3 רמפות) שידחפו אותכם לשם ושלום על ישראל.

      IP: 79.177.218.228 דווח על תגובה זו

  • 80.

    לל המתלהמים - זה החוף היחידי במרכז שאפשר לרדת עם האופנוע (ל''ת)

    דימה, 25/06/12 07:34


    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 79.

    תבדקו מי בעירהיה קנה אופנוע ים

    יובל, 25/06/12 07:08

    כניראה לאיזה פונקציונר יש אופנוע ים כיאילו זה לא כלי שייט בשביל זה יש מרינה , אפשר לארגן כניסה לים בצירה מוגנת כמו שביל בין מצופים שרק משם הם נכנסים ויוצאים החוק אומר 300 מטר מהחוף לדעתי אז מה הסיפור לה הכל פרטיזאני

    IP: 85.65.127.152דווח על תגובה זו

  • 78.

    Someone

    Eitan, 25/06/12 03:32

    Someone received illegal payment, under or over the table....

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 77.

    עכשיו אתם מבינים מדוע רק כוח עובד במדינה הפרימיטיבית שלנו? (ל''ת)

    דוד, 25/06/12 02:54


    IP: 121.219.106.55דווח על תגובה זו

  • 76.

    עירייה אטומה! אתם חייבים קורס בהבנת הנשמע והקריאה

    idan, 25/06/12 01:10

    נושא הויכוח הוא שהחוף הספציפי הזה הוא הטוב ביתר בארץ לגלישה! אל תשלחו אותנו לחופים אחרים כי הם לא אופציה! הם לא טובים כמו זה!

    לעומת זאת, אופנועי ים לרוב נגררים על ידי ג'יפים שיכולים להגיע לכל(!) חוף ברצועה!

    בבקשה ממכם, הכלכלה בארץ בשפל והמצב הבטחוני לא מזהיר. המעט שיש כנחמה הוא הוא החוף שאנו אוהבים, וכעת אתם רוצים לקחת אותו מאיתנו.

    אל תגרמו לנו ולדור הבא אחרינו לקום ולהגר למדינה שמכבדת את כל אזרחיה, את הטבע שלה ובעיקר את עצמה.
    בסוף אתם תישארו פה לבד. אתם, הסביבה המלוכלכת שיצרתם ואויבכם.

    IP: 2.55.125.24דווח על תגובה זו

  • 75.

    אחת שפחות אוהבת ים אבל אוהבת צדק!

    עדי יוגב, 24/06/12 22:45

    מזה השטויות האלו! סירוס הקהל ההרצליני וגידור החוף בושה ליעל גרמן (ועוד חשבתי שהיא בסדר איכשהו!)

    IP: 79.183.205.111דווח על תגובה זו

  • 74.

    הערס כובש כל חלקה טובה .

    קובי, 24/06/12 21:57

    בכל תחום הערסים שולטים - והכל באלימות...
    ראש עיריית הרצליה, הגם את ערסית?

    IP: 79.183.12.63דווח על תגובה זו

  • 73.

    אבסורד למנוע מגולשים ומתחרצים להנות בשביל שג'יפים ואופנועי ים מזהמים (ל''ת)

    דור, 24/06/12 20:33


    IP: 85.64.14.178דווח על תגובה זו

  • 72.

    מניאקים.....

    אופיר, 24/06/12 19:56

    ממש ביזיון

    IP: 85.65.173.181דווח על תגובה זו

  • 71.

    בריונות בחסות החוק

    yyy, 24/06/12 19:38

    בזיון, פיתחו את החוף לגולשים מייד !!!!

    IP: 109.64.219.180דווח על תגובה זו

  • 70.

    החומר מנצח על הרוח, freespirit בסוף ננצח (ל''ת)

    עמיר, 24/06/12 19:01


    IP: 46.117.180.177דווח על תגובה זו

  • 69.

    חינם? 1800 שקל מנוי זה לא חינם... (ל''ת)

    אבי, 24/06/12 18:08


    IP: 217.132.191.120דווח על תגובה זו

  • 68.

    בחיים לא נוותר על החוף שלנו!!!

    רונן, 24/06/12 18:02

    אני זוכר בתור ילד איך מצאנו את החוף הזה שנוצר בעקבות התנאים של שובר הגלים.
    גל שאין שני לו בארץ ומאז אני גולש רק בו!!!
    ומאז ועד יומי האחרון אני אגלוש רק בדרומי לא מעניין אותי פקחים שוטרים וזבלים כדוגמתם!!!
    גברת גרמן והעייריה צריך לדעת שעל כל שקל קנס אני יזיין אותם ב- 1000 שקל לעירייה...
    מצידי ללכת עם פטיש 10 קילו ולשבור את העיר!!!
    לא תצליחו להוציא אותנו משם.
    נ.ב
    אל תבינו תחנת דלק בחוף כי היא הראשונה שתתפוצץ!!! זהירות חולירות!!!

    IP: 46.116.133.201דווח על תגובה זו

  • 67.

    אתה בטח מהישראלים שעושים יום כן יום לא מסיבות קריוקי

    ל החוצפן 13, 24/06/12 17:56

    ועל הדרך גם על האש עד השעות הקטנות של הלילה
    מבלי להתחשב בשכנים זקנים וילדים שגרים בבנין שלכם.


    ערס !!!


    תמיר הגלשן

    IP: 46.117.140.179דווח על תגובה זו

  • 66.

    הסירות והאופנועי ים יכולים לצאת מהמרינה תחזירו את הדרומי לגולשים !!!

    שחר, 24/06/12 17:54

    הסירות והאופנועי ים יכולים לצאת מהמרינה
    תחזירו את הדרומי לגולשים !!!

    IP: 109.65.174.128דווח על תגובה זו

  • 65.

    גלישה

    גולש רצח!, 24/06/12 17:45

    הם העופנועי ים הסתומים האלה לא מבינים את המהות של הריסת החוף למה??
    כי הם לא גולשים ביכלל טיפשים שכמותם!

    IP: 46.120.198.169דווח על תגובה זו

  • 64.

    גב (ל''ת)

    גולש רצח!, 24/06/12 17:42


    IP: 46.120.198.169דווח על תגובה זו

  • 63.

    זה הבית שלנו!!

    דורון, 24/06/12 17:16

    זאת בושה וחרפה לעירית הרצליה ולמדינת ישראל שחוף אפשר לקנות בכסף והוסיף חטא על פשע מי שנכנס למים נקנס במאות שקלים ככה שהם מרוויחים כפול ומכופל... אה ושהמשפחות של משלמי המנוי נכנסים למים לא ראיתי פקחים נותנים להם דוחות רק למתרחצים שיושבים בצד ולגולשים באים להנות מהמתנה הכי טובה שהטבע נתן. זה החוף שאני גדלתי בו ולמדתי שם לגלוש כנ''ל כל החברים וכנ''ל הילדים שלי אנחנו לא ניתן לאונס הזה להמשיך ואנחנו נאבק עד שננצח!!!

    IP: 77.125.166.79דווח על תגובה זו

  • 62.

    על גלים ותופעות טבע

    תופעת טבע, 24/06/12 16:43

    1. גל הוא תופעת טבע.שילוב של מאות משתנים שיוצרים את מבנהו באופן ייחודי כמות שהוא. החוף הדרומי הוא מקום בוא יש גל כזה. אין לכך תחליף, ולא ניתן למצוא גל כמותו בישראל.
    2. אני מתחום החקלאות. בתחום הגידולים יש מונח שנקרא ''טרואר''- אוסף המשתנים הייחודים לחלקת (טמפ, משטר רוחות,משקעים, סוג אדמה, שיקועים, זויות השמש וכו) .
    לא ניתן לגדל במדבר תפוחים. כמו שלא ניתן לגלוש במקום שאין בו את שילוב הפרמטרים הייחודים שיצרו את הגל .
    את האופנועים והסירות ניתן לשלוח לכל מקום אחר. את הגל בדרומי אי אפשור למצוא בשום מקום אחר.

    IP: 62.219.249.202דווח על תגובה זו

  • 61.

    יהודים עלובים

    ערבים החוצה!, 24/06/12 16:38

    מצטופפים על פיסת אדמה קטנה ומתכתשים.

    במקום להעיף לכל הרוחות את כל הערבים משטחי ארץ ישראל...

    מגדילים עשות הם יפי הנפש והשמאלנים שמצד אחד רבים מהם מייללים שאין להם מקום ופיסת קרקע ואוויר. מצד שני, הם ממשיכים לצדד בערבים המחורבנים שכל השטח של מדינות ערב עומד לרשותם.

    תמשיכו ליילל, בבונים מסכנים ועלובים.

    IP: 85.64.190.49דווח על תגובה זו

    • מה הקשר ערבים שמאלנים ימנים או איראנים?!? - אתה חי בסרט (ל''ת)

      יונתן, 24/06/12 17:15


      IP: 212.143.76.199 דווח על תגובה זו

  • 60.

    עיריית הרצליה מתכננת להרוס את החופים אחד אחד!

    אין עוד חופים!, 24/06/12 16:37

    בחוף אחד בנו מרינה ובנייני יוקרה שהרסו את כל מאזן החולות האזורי.
    חוף אחר סגרו לבעל הסירות.
    שלושה חופים נוספים הפכו אותם לבריכות גורה - בנו שוברי גלים ומזרימים לשם ביוב כל שני וחמישי.

    נשארנו עם שלושה חופים, אבל אל דאגה גברת גרמן כבר רוצה לבנות שוברי גלים גם בזבולון ובשרון בשביל שהוילות שעל המצוקים לא יפלו למים.

    חוצפה!

    IP: 82.81.146.186דווח על תגובה זו

  • 59.

    לאופנועי הים אין איפה להוריד אופנועים כמעט!

    רון, 24/06/12 16:35

    אני מכיר את הבעיה הזו שלהעלי אופנועי ים וסירות חסרים חופים כל הזמן רק אוסרים על הורדה למים בעוד ועוד חופים אז עד שמוסיפים חוף אחד כולם קופצים.
    בנוסף אופנועי הים אינם מזהמים את הים רק את האויר אולי אך זה מה שעושה מכונית גם ולכן אין שום זכות לומר כי אופנועי הים מזהמים!

    IP: 77.127.168.171דווח על תגובה זו

    • אתה טועה! אופנוע ים מזהם גם את המים!!!!

      יונתן, 24/06/12 17:16

      לא יהיו אופנועים בחוף הזה תפנימו!!! הרווחתם 4 שנים מההפקר וזה נגמר... אז אהה.. ביי!

      IP: 212.143.76.199 דווח על תגובה זו

    • בדיוק כמו שלא רוצים ערסים במועדונים, אתה רוצה להידקר?

      רון - לא רוצים אותכם כי אתם מסוכנים, 24/06/12 17:38

      לא! ואנחנו לא רוצים למות!

      IP: 79.177.221.146 דווח על תגובה זו

    • טיפש

      גולש, 24/06/12 17:44

      תיסתום תפה המטומתם שלך אתה לא גולש אמיתי אז אתה לא מבין את המהות של מה שאתם בעצם עושים בכך שאתם הורסים תחוף אידיוט

      IP: 46.120.198.169 דווח על תגובה זו

    • החוף הזה כבר מאוכלס באלפי אנשים

      אחד, 24/06/12 18:57

      שימצאו להם פתרון אחר

      IP: 79.183.7.57 דווח על תגובה זו

  • 58.

    מ-ז-ע-ז-ע !

    אשדודי, 24/06/12 16:33

    בושה וחרפה לכם תושבי הרצליה שננתם לזה להגיע למצב הזה !
    קבלו את ראש העיריה שלכם עושה צחוק מעצמה :
    http://www.youtube.com/watch?v=96TOgaOKlRU

    IP: 79.182.32.7דווח על תגובה זו

  • 57.

    צריכים לעשות הפגנה!

    הפגנת הסירות, 24/06/12 16:22

    כל גולשי הגלים צריכים לבוא בשבתות להכנס עם סירות גומי לחוף הסירות ולא לתת לאופנועי ים להנות!

    100 סירות גומי יעשות את העבודה!
    אסור לתת להם לנשום!

    IP: 82.81.146.186דווח על תגובה זו

  • 56.

    תגובה לאדיוט מס' 9

    שוש, 24/06/12 16:17

    מה הקשר? כנראה תגובה בתשלום של השמאלנים

    IP: 194.90.155.22דווח על תגובה זו

  • 55.

    הרצליה לערסים, לקראת הבחירות

    אחד העם, 24/06/12 16:09

    יעל גרמן מתכוננת לבחירות המקומיות ותשפוך כספים כדי לרצות בעלי השפעה..
    לפתח את החוף כחוף לאופנועי ים 20 מטרים ממרינה מסודרת זה לירוק בפרצוף של של כל מי שיכול להינות מהחוף ואין לו כרס, גורמט מוזהב ואופנוע ים מרעיש.
    גם ככה כולם שם עוברים על החוק ומשתוללים בקרבת החוף, כשאחד ממשפחת גרמן יפעה בטעות מאופנוע ים היא תצטער על התעלול בחירות הזה..
    לכו למרינה ואל תפריעו את שלוות הרוחצים!

    IP: 79.179.209.69דווח על תגובה זו

  • 54.

    להוציא את אופני הים מחוץ לחוק

    Z, 24/06/12 16:06

    פרט לכוחות הצלה

    IP: 79.182.21.129דווח על תגובה זו

  • 53.

    לא פעם ולא פעמיים ראיתי אופנועי ים גם בצפוני, אזאיך זה בדיוק החוף היחי (ל''ת)

    עדן, 24/06/12 16:03


    IP: 84.229.217.53דווח על תגובה זו

    • כי הם עושים מה שהם רוצים יוצאים מהדרומי למרינה ולכל חוף אחר

      יונתן, 24/06/12 17:12

      אפילו מחנים עם האופנועים שלהם ליד ה9 ביץ בחוף זבולון..

      IP: 212.143.76.199 דווח על תגובה זו

  • 52.

    שיסעו לארסוף

    אחד שמבין, 24/06/12 15:46

    שבעלי אופנעי הים יסעו לארסוף או לקיסריה נראה אותם !!! שם כל המליינים שמחזיקים את המדינה בביצים יביאו תוך יום משטרות/בתי משפט/בגצי''ם ואת אלוהים כדי שיפנו אותם מהנוף שלהם ולא יזהמו להם את החיים ( כמו שחולדאי עושה בשדר' רוטשילד) חכמים על חלשים על אזרחים שפעם בשבוע לוקחים את הילדים לים אחרי שכל השבוע פתחו את התחת בעבודה . ואז מה הם מוצאים חוף סגור הכניסה למי ששילם מנוי של 1700 שח לשנה .

    IP: 193.106.206.10דווח על תגובה זו

  • 51.

    מה קורה פה במדינה????

    mordi, 24/06/12 15:41

    נמאס!!! החופים הם של כולם

    IP: 87.68.218.173דווח על תגובה זו

  • 50.

    גונבים לנו את החוף

    תומר נוני, 24/06/12 15:34

    פשוט בושה לחשוב שהון וביריונות מצליחים להשתלט על מרחב ציבורי בכזו קלות...

    IP: 109.67.223.27דווח על תגובה זו

  • 49.

    מסוכן שגם גולשים וגם אופנעי ים יהיו באותו חוף !!!כל הכבוד בריאות לפני (ל''ת)

    כל הכבוד לערייה, 24/06/12 15:30


    IP: 85.65.90.220דווח על תגובה זו

  • 48.

    זה סופם של הגרמנ-ים (ל''ת)

    הרצלייני מפותח, 24/06/12 15:23


    IP: 62.90.202.191דווח על תגובה זו

  • 47.

    שתי בעיות עם ההחלטה של עריית הרצליה

    שרון, 24/06/12 15:09

    1. מדוע אופנועי ים לא יכולים לרדת בנמל הרצליה ?
    2. למה הם בכלל צריכים להיות בקרבת עיר ? מה רע שיסעו עוד חצי שעה ויצאו מתחומי עיר ?

    IP: 212.143.99.171דווח על תגובה זו

    • רעיון מצוין!!! (ל''ת)

      יונתן, 24/06/12 15:43


      IP: 212.143.76.199 דווח על תגובה זו

  • 46.

    בושה ליעל גרמן

    ינוש פיטוש, 24/06/12 15:04

    משלמים מיסים בשביל הגנבת הזאת בושה וחרפה לעירייה זבלים

    IP: 79.176.210.198דווח על תגובה זו

  • 45.

    שמו הראשון והמקורי של החוף הינו חוף הדרומי...!! (ל''ת)

    עומר וולף, 24/06/12 15:02


    IP: 77.124.105.54דווח על תגובה זו

  • 44.

    זה אחד החופים הטובים ביותר בארץ לגלישת גלים

    אחת שאוהבת לגלוש, 24/06/12 14:32

    אסור לסגור חוף כזה.

    IP: 79.180.146.240דווח על תגובה זו

  • 43.

    ככה זה אצלנו היהודים, דופקים את החלשים... (ל''ת)

    שי, 24/06/12 14:15


    IP: 87.69.88.255דווח על תגובה זו

  • 42.

    החוף הדרומי שייך לכולם

    גולש, 24/06/12 14:14

    פשוט בושה. החוף הטוב בארץ לגלישת גלים, שמאכלס יותר מ2000 גולשים ביום טוב נסגר לטובת 40 אופנועי ים! זיהמתם לנו את המים ושתקנו, וזה מה שקיבלנו - סגירת חוף! תעודת עניות לעיריית הרצליה. לא נעצור עד שהחוף יחזור לבעלותו של העם, גולשים ומתרחצים כאחד.

    IP: 2.55.133.226דווח על תגובה זו

  • 41.

    אני משלם 1,700 שקל למנוי לחוף הסירות בשנה!

    עומר, 24/06/12 14:12

    חוף אחד מג'ייף יש לנו וגם אותו אתם רוצים?
    חלאס, יש לך כל כך הרבה חופים, מה אתם רוצים???
    לי קורזיץ הצטרפה! מי ישמע שמעון פרס ישן באוהל בחוף הסמוך
    רדו מהגל, קיבינימאט

    IP: 212.179.5.3דווח על תגובה זו

    • יא מעפן, תקנה גלשן ותפסיק לאונן על הג'טסקי שלך (ל''ת)

      עידן, 24/06/12 14:21


      IP: 84.111.149.31 דווח על תגובה זו

      • איזו תגובה עלובה.. כמה אתה טיפש (ל''ת)

        עומר, 24/06/12 16:02


        IP: 212.179.5.3 דווח על תגובה זו

    • החוף הדרומי

      יונתן, 24/06/12 14:23

      לא יקרה בחיים ידידי - תמצאו מקום אחר במרינה או בחוף אחר לא כאן! זה החוף שלנו!!!

      IP: 212.143.76.199 דווח על תגובה זו

    • רוצים את החוף שאנחנו גולשים בו עשרות שנים חזרה... (ל''ת)

      ד, 24/06/12 14:41


      IP: 88.162.122.12 דווח על תגובה זו

    • יא חביבי, החוף לא היה מג'ייף עד שבאתם.

      אייל, 24/06/12 15:36

      תקבל רמפה למים עם שוטר צמוד שיבדוק שאתה לא משתולל ועל הדרך יעשה לך ולכל הערסים בדיקת אלכוהול לפני שאתם נכנסים למים.
      בכל מקרה אתם תהיו רחוק רחוק מילדים ורוחצים שעלולים להפגע.

      IP: 212.235.71.30 דווח על תגובה זו

    • זו בדיוק הבעיה שקניתם את החוף בכסף! חוצפן!!!!!!

      הגולש מהרצליה, 24/06/12 16:11

      אתה משלם מנוי לחוף פרטי ואתה חושב שזה מוצדק??

      ככה זה עובד במדינה שלנו? למי שיש מספיק כסף לשלם למנוי שנתי + מחיר עלות של אופנוע ים, מקבל חוף ענק פרטי למשפחה שלו ולכמה חברים?!?!

      מה שאתה לא מבין שקנייה של חופים בכסף זה גם לא לטובתך. יום יבוא ומישהו יציע מחיר יותר גבוה על החוף ואז יקחו את החוף גם ממך!

      ואני חשבתי לתומי שחופי הים בישראל זה שמורת טבע....

      IP: 82.81.146.186 דווח על תגובה זו

    • החוף מג'ייף בגללכם יא מאוס!!! תלכו משם והוא יהיה אחלה של חוף! (ל''ת)

      מתרחץ, 24/06/12 16:21


      IP: 212.143.76.199 דווח על תגובה זו

    • יש לכם את כל המרינה בהרצליה שבנויה על 3 חופים שלמים,

      eli, 24/06/12 16:37

      כבר גזלו את חופי המרינה לטובת סירות, עכשיו רוצים עוד חוף לטובת עוד סירות ???
      ראש עיר מושחתת!

      IP: 79.182.32.7 דווח על תגובה זו

    • מה אתה גבר שאתה בא עם המשפחה שלך לחוף?

      ================, 24/06/12 16:38

      תבוא לשם לבד
      נזין אותך

      IP: 213.57.148.126 דווח על תגובה זו

    • חוף אחד?! אתה לא מתבייש?!

      עומר רואים שאתה ערס מפגר, 24/06/12 17:35

      גנבתם 3 חופים כדי ליצור מרינה של כמעט קילומטר יא שקרן בן שקרן! יודע למה לא רוצים אותכם שם?! בגלל אנשים אפסים וטיפשים כמוך שלא מעניין אותם כל העולם רק הם עצמם. אינשאללה גם המרינה לא יקחו אותכם ויזרקו את כולכם לאלף עזאזל, מה אתם צריכים חוף בכלל רוצחים!

      IP: 79.177.221.146 דווח על תגובה זו

    • רוצה תגובה טובה?

      שלמה המלך, 24/06/12 19:05

      אתה יכול להוריד את האופנוע שלך בכל מקום. אף אחד לא לוקח לך את חוף הסירות פשוט מבקשים להעביר אותו למקום שאין בו את התופעה המיוחדת שיוצרת גלים כל כך טובים, תחשוב על זה כעל שמורת טבע.

      גולשים, רוחצים ואופנועי ים חיים ביחד בכל העולם בשלום ולא להאמין אפילו בישראל. כן כן, בישראל! בכנרת מסדרוני מצופים מסדירים את התנועה וכולם מרוצים.

      בוא נתחלק אחי!

      IP: 84.110.243.9 דווח על תגובה זו

    • זו הבעיה שכולם חושבים שאפשר לקנות הכול בכסף ! גועל נפש !

      גולש, 24/06/12 20:21

      דחוף את ה 1700 שקל שלך !

      IP: 109.253.250.12 דווח על תגובה זו

  • 40.

    החוף הכי טוב לגלישה זה הילטון (ל''ת)

    שמוליק, 24/06/12 14:06


    IP: 62.219.92.213דווח על תגובה זו

    • גם הילטון וגם החוף הדרומי נחשבים לגלים בין הכי טובים בארץ אז צריך לשמו (ל''ת)

      יונתן, 24/06/12 14:23


      IP: 212.143.76.199 דווח על תגובה זו

      • תגובה

        אברהם, 25/06/12 19:07

        מה אתה מזכיר את הילטון ביום שיזיו משהו בחוף הזה פיסת אבן מתחת למים יהיה רצח

        IP: 213.57.77.82 דווח על תגובה זו

    • הילטון קטן, רחוק, בלי חנייה וזה לא הנושא (ל''ת)

      ע, 24/06/12 14:42


      IP: 88.162.122.12 דווח על תגובה זו

  • 39.

    תפסיקו עם הקנאה שלכם..

    אסף, 24/06/12 13:52

    כל דבר שעושים לא טוב..
    חוף הסירות ( לא מרמז למה הוא נועד בכלל ) נועד בשביל שיהיה לאופנועי הים מקום כדי שהם לא יסכנו את שאר המתרחצים בחופים המוכרזים.

    אז גם עכשיו אתם מתלוננים? כשהם נכנסים לידכם למים אתם מתלוננים , כשהם בחוף סגור בשביל עצמם אתם מתלוננים.

    נמאסתם..

    למען הסר ספק, אין לי ואני לא מתכנן לקנות אופנוע ים היום או בעתיד הקרוב...

    IP: 212.29.192.14דווח על תגובה זו

    • אם הם מסוכנים אז שלא יהיו במים! (ל''ת)

      מתרחץ, 24/06/12 14:24


      IP: 212.143.76.199 דווח על תגובה זו

    • מרינה = חוף הסירות !

      גל, 24/06/12 16:39

      שלחו אותך מהעירייה מהר מהר חמוד ?

      IP: 79.182.32.7 דווח על תגובה זו

    • הקנאי

      לאסף, 24/06/12 17:32

      יודע מה?! כן אני מקנא בהם? מה קרה? הם יש להם מליונים ומקבלים מה שהם רוצים ואנחנו אין לנו כלום ומהכלום לוקחים לנו. כן אני מקנא! בעיה?!

      IP: 79.177.221.146 דווח על תגובה זו

    • הגיון חלמאי לך

      אחד, 24/06/12 18:35

      תמיד תהיה עדיפות למתרחצים על פני בריונים, שימצאו להם פתרון אחר(מרינה, חוף בלי מתרחצים) למשל

      IP: 79.183.7.57 דווח על תגובה זו

  • 38.

    ביזיון מוחלט!!!

    הרצלייני, 24/06/12 13:52

    גרמן מה זה הבריונות הזאת? למה צריך לסגור חוף בשביל 200 אנשים שרובם גם לא מהרצליה???????? ועוד ליד מרינה שעם קצת עבודה תוכל לאפשר להם להוריד את כלי השיט שלהם למים????? גועל נפש ממדרגה ראשונה!!!! איפה הראש הירוק שלך יא מושחתת????

    IP: 84.228.170.73דווח על תגובה זו

  • 37.

    גונבים ממנו את מה ששלנו, מוכרים לעשירים וקונסים אותנו ?!!?!!

    אופיר, 24/06/12 13:46

    בפלמחים הצליחו להדוף את הגזלה הזו גם כאן זה יעבוד. כל החופים בישראל שייכים לכל האזרחים בישראל. נקודה.

    IP: 62.90.72.253דווח על תגובה זו

  • 36.

    הרצליה זה חרא של עיר !!!!!!!! והסירחון מתחיל בראש העיר (ל''ת)

    אורן, 24/06/12 13:44


    IP: 62.90.202.191דווח על תגובה זו

  • 35.

    ומה עם החוף הנפרד לדוסים ?הוא מטרים דרומה (ל''ת)

    האוטובוסים של הדוסיות מחכים, 24/06/12 13:44


    IP: 94.159.171.134דווח על תגובה זו

  • 34.

    גולת הכותרת - לגולשים אין! אופציה אחרת! (ל''ת)

    ג, 24/06/12 13:38


    IP: 84.108.190.37דווח על תגובה זו

  • 33.

    החוף הוא באמת אחד מהחופים הטובים בישראל ואסור שיקחו לנו אותו

    גולש גלים מהמרכז, 24/06/12 13:30

    גלשתי בחוף זה כמה פעמים ובאמת שהגל שם יותר מכל החופים במכרז ישראל.
    הצטרפו למאבק: https://www.facebook.com/groups/338678252872412/

    או חפשו בפייסוק: ''גולשים שומרים על הדרומי''

    IP: 212.199.51.85דווח על תגובה זו

  • 32.

    זה פשוט מאוד,בעלי הממון השתלטו על החוף בהרצליה.הם ניסו להשתלט בחיפה (ל''ת)

    בבת גלים והגולשים ניצחו!, 24/06/12 13:26


    IP: 89.139.199.39דווח על תגובה זו

  • 31.

    סכנת נפשות

    tomer, 24/06/12 13:22

    ההשתוללות של אופנועי הים על קו החוף היא לא חוקית הם אמורים להיות לפחות 300 מטר מקו החוף
    בפועל הם עושים מה שבז%ן שלהם

    IP: 109.67.177.133דווח על תגובה זו

  • 30.

    מדהים שאופנועי ים שמזהמים ופוגעים בים מותר להיות ביום אך לשוחה אסור

    עוד גולש שקיבל קנס של 500 שקל, 24/06/12 13:20

    מדהים שאופנועי ים שמזהמים ופוגעים בים מותר להיות ביום אך לשוחה הפשוט שרק בא להנות מהים אסור עד כדי כך שמביאים לו קנס של 500 שקל בושה וחרפה !

    IP: 85.65.245.196דווח על תגובה זו

  • 29.

    בושה וחרפה (ל''ת)

    תושב, 24/06/12 13:14


    IP: 93.172.152.46דווח על תגובה זו

  • 28.

    חוף לגולשים צריך להיות מנותק מחוף מתרחצים

    בתאל, 24/06/12 13:00

    לטעמי -עירית הרצליה צריכה להכין חוף מיוחד לגולשים ולא לסגור את חוף המתרחצים עבורם !!!

    IP: 109.64.150.162דווח על תגובה זו

    • טעות קטנה

      בלאט/, 24/06/12 19:08

      החוף הוא לא חוף למתרחצים, הוא חוף לאופנועים

      IP: 84.110.243.9 דווח על תגובה זו

  • 27.

    בטח איזה בכיר ערייה עם אופנוע ים עשה קומבינה. (ל''ת)

    גדי, 24/06/12 12:52


    IP: 217.132.15.221דווח על תגובה זו

  • 26.

    אנשים לא מבינים שהחוף הזה לא נגזל רק מהגולשים

    לא יגרשו אותנו מהבית, 24/06/12 12:47

    הוא נגזל מכולנו! ואם אנחנו נמשיך לתת יד לדברים האלה - עוד 20 שנה כל החוף של הרצליה יהיה מועדון סגור של העשירון העליון, ואם איזה הרצלייני ירצה ללכת באיזה שבת ככה עם המשפחה לים, שיחשוב על פתרונות... אל תגידו לא אמרנו לכם!

    IP: 79.177.221.146דווח על תגובה זו

  • 25.

    להוציא את אופנועי הים המחופים שצמודים לערים - יש להם כסף שינסעו רחוק

    דני, 24/06/12 12:31

    למה לגרש את הגולשים?

    IP: 82.166.42.246דווח על תגובה זו

    • אמת!! (ל''ת)

      אחד, 24/06/12 18:24


      IP: 79.183.7.57 דווח על תגובה זו

  • 24.

    גרמן, הפעם תצטרכי לרדת מעץ הדיקטטורה שלך

    אסתר, 24/06/12 12:30

    עברת כל גבול,
    זה מריח מקשרים ובצע כסף.
    לקחתם חוף של כמעט קילומטר למרינה ועכשיו הטינופת הזאת.
    אני תושבת הרצליה 31 שנה, וראיתי הרבה עוולות
    אבל את מה שחוויתי אתמול בחוף אני לא מעכלת.
    חוף מלא בג'יפים ואופנועים וערסים ומוזיקה מזרחית צועקת.
    למה אצלנו???

    IP: 212.235.71.30דווח על תגובה זו

  • 23.

    דוברות עיריית הרצלייה הוציאה הודעה שיקרית (אין לזה מילה אחרת!)...

    אורי כדורי, 24/06/12 12:21

    לגבי אלימות במהלך הפגנת הגולשים בישיבת העירייה. עשרות עדים, כולל אנשי עירייה ואחרים, יודעים אחרת!

    IP: 79.182.174.35דווח על תגובה זו

  • 22.

    כתבה מגמתית וחד צדדית

    סתם אני, 24/06/12 12:20

    הנה לכם שתי עובדות:
    א. לא ניתן להוריד אופנוע ים או קטמרן לים ממרינה. ניתן להוריד אותם אך ורק מהחוף (אשמח להסביר למה למי שמעוניין).
    ב.הורדה של אופנוע ים או קטמרן לים וחזרה לחוף באיזור שיש בו רוחצים וגולשים מהווה סכנת נפשות, כיוון שכלי שייט אינו מכונית שניתן לבלום בפתאומיות כאשר ילד צץ לך מול הפנים. מלבד המנוע או הרוח שמניעים את כלי השייט יש גם אלמנט של סחיפה של הגלים, בעיקר בעת החזרה לחוף.

    מכיוון שכך יש להפריד באופן מוחלט בין חופים המיועדים לרחצה או לגלישת גלים לבין חופים המיועדים לשייט.

    כל הכבוד לעריית הרצליה שמצד אחד מגנה על הרוחצים ומצד שני מאפשרת לעסוק בספורט ימי בבטחה.

    IP: 77.125.150.248דווח על תגובה זו

    • כמה דמגוגיה

      אחד, 24/06/12 18:22

      זה חוף עמוס וגדוש גולשים ומתרחצים
      צריך למצוא לכם פתרון אחר.

      IP: 79.183.7.57 דווח על תגובה זו

    • ''ספורט ימי'' עלק... מכונות מזהמות של עשירים (ל''ת)

      בושה. לסגור את המדינה, 27/06/12 15:08


      IP: 77.127.131.244 דווח על תגובה זו

  • 21.

    לנדאו היה שופוני אבל עשה משהו לעיר

    הרצליאני, 24/06/12 12:13

    גרמן סתם אפס. נפגש בשביעיות

    IP: 95.35.62.35דווח על תגובה זו

    • זו טרפה וזו נבלה

      הרצליני ותיק, 24/06/12 12:48

      חבל

      IP: 85.64.180.235 דווח על תגובה זו

  • 20.

    נמאס מגזלת החופים

    חזיר ים, 24/06/12 12:08

    אתה מגיע לחוף ומערימים עליך חניות וגדרות ותשלומים מה זה הדבר הזה? פשוט גוזלים את החופים
    מי נתן להם רשות לגעת בטבע?
    כמעט לא נותר חוף אחד פתוח שאפשר לבוא לים בשקטץ מדינה מחורבנת ודפוקה

    IP: 77.127.71.189דווח על תגובה זו

  • 19.

    העובדה שיש חופי גלישה נוספים לא רלוונטית

    אפרת, 24/06/12 12:00

    גם אם אני מוכנה לקבל שהחוף הוא חוף המיועד לסירות אני ממש לא מוכנה לקבל את סגירת החוף בפני אנשים, סלילת שבילי גישה על החוף!!!! ובטח ובטח שלא הקמת תחנת תדלוק וכו בחוף הים!! ונא לא לשכוח שהמרינה של הרצליה צמודה לחוף. מרינה - למיטב הבנתי אמורה לשמש סירות. אז שלא יגידו שאין חופים לסירות. כל זה בלי להזכיר בכלל את ההתנהגות המתפרעת והמפריעה של אופנועי הים.

    IP: 192.114.23.210דווח על תגובה זו

    • תשובות

      סתם אני, 24/06/12 12:46

      סגירת החוף נועדה להגן על אנשים חסרי אחריות שנכנסים להתרחץ בחוף המיועד לכלי שייט.
      לא ניתן להוריד אופנועי ים וקטמרנים לים מהמרינה.
      אופנועי הים לא יפריעו לך אם יהיה להם חוף ייעודי והם לא יסתובבו בחופי רחצה.

      IP: 77.125.150.248 דווח על תגובה זו

      • לסתם אחד

        אחדשמבין, 24/06/12 13:59

        למה שחוף שנמצא צמוד למרכז עיר במרכז הארץ העמוסה מתרחצים יהיה בכלל חוף שבהגדרה סגור לציבור ? את זה אולי תסביר לנו סתמי .וכן באמת אנחנו רוצים להבין למה קטמרן או אופנוע ים לא יכולים לרדת למים ממזח עץ שנמצא בתוך מרינה . למה במרינה ת''א כן הקטמרנים /אופנועי ים יוצאים לים מתוך המרינה וכנ''ל באשקלון ובעולם . מי אמר שנהג האופנוע חייב להיכנס עם רכבו לתוך החול ממש צמוד למים ? אופנוע ים ניתן לגרירה /דחיפה עם עגלתו עד לרמפה שיורדת למים גם בתוך מרינה . סתם תורץ דחפת לנו אלק מבין

        IP: 193.106.206.10 דווח על תגובה זו

  • 18.

    שעירית הרצליה תחשוב למה זה המקום היחידי,אולי בגלל הזהום והרעש (ל''ת)

    טוני תושב הרצליה, 24/06/12 11:57


    IP: 82.166.162.73דווח על תגובה זו

  • 17.

    חוף לעשירים רק מי שיכול לשלם על מנוי ואופנוע ים יכול להיכנס (ל''ת)

    ג'ון גודמן, 24/06/12 11:55


    IP: 85.65.78.107דווח על תגובה זו

  • 16.

    ל13 wtf

    סמי, 24/06/12 11:54

    חוף הסירות לא נקרא חוף הסירות בגלל שהוא מטבעו נועד לסירות.....אלא בגלל שבעירייה החליטו לשנות את השם שלו כדי לשים לאזרחים הלא עשירים מספיק לקנות אופנועי ים ומנוי קנסות

    IP: 85.65.78.107דווח על תגובה זו

  • 15.

    לעיריה סמכות להקצות חופים לשימושים שונים , שיגלשו בחוף אחר (ל''ת)

    א, 24/06/12 11:45


    IP: 212.235.98.153דווח על תגובה זו

  • 14.

    סגירת החוף

    אייל, 24/06/12 11:39

    איזה מדינה זונה מה עדיף הילדים האלה יתחילו בחופש לעשות שטויות ולעשן סמים ...הים הוא של כולנו!!!!

    IP: 84.109.141.173דווח על תגובה זו

  • 13.

    למה שלא תנסו לשנייה להסתכל גם על הצד השני

    אחד שאין לו אופנוע ים \ ג'יפ..., 24/06/12 11:25

    חוף הסירות בהרצליה נקרא ככה בגלל שהוא חוף לסירות !!! היחידי באזור השרון וגוש דן שנתן להוריד בו סירות באופן מאושר וחוקי.
    מנוי עונתי עולה 1500 שח על מנת שיהיה אפשר להוריד שם אופנוע ולא ''חופשי'' כמו שכתוב בכתבה!
    לאן נראה לכם שהסף הזה הולך ???
    אנשים מסכנים אתם... צרי עין וקנאים.... פשוט ככה

    IP: 46.120.117.248דווח על תגובה זו

    • 'לא ''חופשי''!? אתה מוזמן ביום שבת הבא לראות איך ניראה מגרש חנייה על..

      אורי כדורי, 24/06/12 12:14

      קו המים של חוף ציבורי - למי שידו משגת כמובן - תוך איסור ואכיפה גורפים על השימוש בחוף ע''י הציבור הרחב (גולשים ורבים רבים אחרים).
      אכן צרות עין: חוסר רצון להבין את חשיבותו הספציפית של חוף זה לגולשים, כאשר לאופנועים עשוי להתאים גם כל חוף אחר.
      אגב, חלק מרוכבי האופנועים דווקא מבינים את הגולשים ואת מה שעיריית הרצלייה ו'החברה לנישול תושבי הרצליה והסביבה' מתקשים כל כך...

      IP: 79.182.174.35 דווח על תגובה זו

    • אף פעם לא היתה בעיה עם סירות, האופנועים הם המכה!

      אהרון, 24/06/12 12:24

      שנים הורידו שם את מעט הסירות שמגיעות ולא היתה בעיה עם המתרחצים.
      אבל האופנועים זה כבר סיפור אחר,
      אף אחד לא רוצה אותם באיזור שלו ובצדק.
      הם משתוללים ומסכנים את כל הציבור,
      שיכניסו אותם למרינה עם פיקוח צמוד, או שיתנו להם מקום מוגדר עם רמפה.
      זה בזבוז וחוסר אחריות מטורף לתת להם חוף שלם כשיש מתרחצים במים.
      וכדאי שתגיע ותראה איך נראית שם שבת טיפוסית, ג'ונגל.

      IP: 212.235.71.30 דווח על תגובה זו

      • מסכים עם כל מילה חוץ מהמפרשיות...

        אחד, 24/06/12 18:10

        גם הן מהוות סכנה בכניסתן ויציאת, והשליטה שלהם לקויה בחסר באותו זמן

        IP: 79.183.7.57 דווח על תגובה זו

    • למגיב 13 - כנס!

      אחד שאין לו אבל יודע, 24/06/12 12:45

      אנחנו מסכנים?! אנחנו צרי עין וקנאים?! אתה קראת בכתבה שהחוף המדובר צמוד למרינה?!?!?!?!?!? אבל אתה מה אכפת לך, אתה עושה את ה50 אלף שלך בחודש ואתה חושב שכל המדינה שלך, אז בוא אני יספר לך משהו חביבי, המדינה לא שלך, היא של כולם, והים הוא של כולם לא של חבורה של מליינים שרוצים להפר כל חוק אפשרי במדינת ישראל. פעם הבאה לפני שאתה מגיב תלמד את העובדות. punk!

      IP: 79.177.221.146 דווח על תגובה זו

      • לזה שטוען שהוא יודע...

        אחד שאין לו אופנוע ים \ ג'יפ, 25/06/12 00:21

        וואו אתה כנראה סופר אינטליגנט...
        אז רק בשביל לתת לך מעט רקע...
        אני, לא מרוויח 50 אלף שקל בחודש אלא דווקא מוציא אותם...
        אני סטודנט, משרה מלאה, לא עובד בכלל ורק מוציא כסף מחסכונותיי. חוץ מזה שאני לא גולש ולא על אופנוע ים או זירה...
        מעבר לזה, גדלתי כל החיים בהרצליה, אני כל סופש מגיע לחוף הזה ספציפית, גרתי בהרצליה גם בתקופת לנדאו ראש עיר וגם בכל הקדנציות של גרמן...
        אז תקשיב טוב לפני שאתה מתחיל לקרוא פה לאנשים בשמות , חוף הסירות צמוד למרינה בהרצליה, בדיוק כמו שאמור להיות... אין מה לעשות שזה בא על חשבון אחרים... ככה זה... עובדתית בשטח, חייבת להיות גישה לאופנועי ים וסירות להוריד את הכלים למים, החוף הזה הוא חוף ייחודי בארץ ומכניס לעירייה...
        אז מה האלטרנטיבה אני לא מבין ???
        הים של כולם, טוב את זה הבנו... אז מה עם בעלי הסירות והאופנועים? להם לא מגיע כי יש להם כסף ? או שלהם לא מגיע כי הם לא גולשים ??

        IP: 77.126.71.215 דווח על תגובה זו

    • אחד שאין לו אופנוע ים

      יונתן, 24/06/12 12:51

      אתה יודע למה יש להם רק את החוף הזה כי בשום מקום אחר לא מוכנים לקבל אותם בגלל הסכנה שהם יוצרים - לא במרינות בהרצליה ותל אביב ולא בחופים באזור המרכז! אז ןלמה לתת להם פרס חוף שלם ועוד החוף הכי יפה במרכז - כי הם מסוכנים? כי הם עוברים על החוק? כי הם מסכנים ואין להם איפה להשיט את הצעצוע שלהם ולעשות רושם על האשה והחברים? שילכו לכנרת!!! שם יודעים איך לטפל בהם. כלי שייט יורדים ממרינות ומעגנים לא חופים!!! בשביל זה בנו את זה - ואם הם מסוכנים מדי אז שלא ירדו בכלל זה כבר בעיה שלהם!!!

      IP: 212.143.76.199 דווח על תגובה זו

      • מילים כדורבנות (ל''ת)

        אחד, 24/06/12 18:13


        IP: 79.183.7.57 דווח על תגובה זו

    • חתיכת אידיוט למה בנו מרינה ??????

      גולש, 24/06/12 13:12

      וזוהי בדיוק הבעיה שהוא עולה כסף !!!! למה שחוף יעלה כסף ???? הוא שייך לציבור !!!!!!

      IP: 93.172.152.46 דווח על תגובה זו

      • גולש

        אחד שאין לו אופנוע ים \ ג'יפ...,, 25/06/12 00:24

        אני אוהב אנשים שלא יודעים על מה הם מדברים...
        סירות קטנות ואופנועי ים לא יכולים להוריד במרינה !!!!
        רק בחופים מסודרים...
        חוץ מזה... לזה שרוצה שיסעו לכנרת...
        גם שם מורידים סירות ואופנועים בחופי רחצה...

        למה לדבר על דברים שאתם לא מבינים בהם ??

        IP: 77.126.71.215 דווח על תגובה זו

    • אתה מדבר בלי לדעת

      אחד, 24/06/12 18:14

      ותכלס גם לשלם מנוי על חוף ציבורי זה בזיון

      IP: 79.183.7.57 דווח על תגובה זו

  • 12.

    עד שחלילה אופנוען יפגע בילד קטן ואז האבא בצדק יוציא אקדח ויחסל את (ל''ת)

    הבין אלף---------, 24/06/12 11:18


    IP: 213.57.242.125דווח על תגובה זו

    • סגירת החוף נועדה למנוע מצב בו ילד יפגע מאופנוע ים (ל''ת)

      סתם אני, 24/06/12 12:49


      IP: 77.125.150.248 דווח על תגובה זו

      • חוקי המדינה אוסרים על אופנועי ים להיות בחוף בכלל!

        אחד, 24/06/12 18:05

        גם בלי ההפרדה הבזיונית הזאת אסור לכלי שיט להיות ליד ילדים!!
        לא פעם, ראיתי מפרשיות דורסות ילדים לעלפונם!!!!!!!!!!!!!!!!!! וממשיכים כאילו כלום
        רובכם פשוט בריונים ואותכם צריך לרסן!!

        IP: 79.183.7.57 דווח על תגובה זו

  • 11.

    גרמן תתבישי לך! ממש חרפה

    שורוק, 24/06/12 11:06

    לגרש את אופנועי הים לכל הרוחות

    IP: 81.218.136.44דווח על תגובה זו

  • 10.

    החניון הדרומי - ביזיון!

    יונתן, 24/06/12 11:05

    בפועל יצרו שטח הפקר לאופנועי ים עם חוף פרטי משלהם בלי כל אכיפה נגד העבירות של חוקי השייט שהם מבצעים באופן קבוע, אי קיום הוראות החוף (אי חניית רכבים ותיחום שטח שבו האופנועים יכולים לנסוע), זיהום הסביבה ועוד. השקיעו 400 אלף שקל בשביל הביזיון הזה וכל זה עבור 200 מנויים ש/ל אופנועי ים חוליגנים (ברובם המוחלט) וזאת כשיש מרינה ענקית בצמוד אבל שם, לטענת הנהלת המרינה, מסוכן להוריד אופנועי ים. אז הנה החליטו לתת להם חוף משלהם כפרס על הסכנה שהם יוצרים וזאת בצמוד לחוף עמוס במתרחצים (אף שאינו מוכרז). זה בוודאי לא מסוכן.. לפחות לא לבעלי היאכטות ושאר הגורמים בתוך מרינה הרצליה... ב י ז י ו ן !!!

    IP: 212.143.76.199דווח על תגובה זו

    • צודק מאה אחוז (ל''ת)

      טוני, 24/06/12 11:57


      IP: 82.166.162.73 דווח על תגובה זו

    • צודק!

      צודק!, 24/06/12 18:01

      צודק!

      IP: 79.183.7.57 דווח על תגובה זו

  • 9.

    ערסים מזרחיים ליכודיים עלק ימניים השתלטו על מדינת ישראל (ל''ת)

    זה לא רק בים, 24/06/12 11:03


    IP: 84.109.55.203דווח על תגובה זו

    • מה הקשר???

      צא מהסרט, 24/06/12 12:23

      מה הקשר ימין שמאל????

      IP: 213.57.7.4 דווח על תגובה זו

    • כל כך הרבה ארס גזעני פרימיטיבי....

      יוסי אבוטבול, 24/06/12 12:57

      בתגובה מטומטמת אחת ?

      בלי ''ערסים מזרחיים'' ממה תתפרנס אחותך ?

      IP: 46.117.142.156 דווח על תגובה זו

    • מה זה קשור לליכוד ולמזרחים

      שחין, 24/06/12 13:44

      קרוב לודאי שהגולשים צודקים , ההחלטות של גב. גרמן ,שהיא לא מזרחית ולא ליכודניקית,מוכיחים שוב שהגברת כנראה לא הולכת לים ולפיכך מתיחסת אליו כאל פיסת נדל''ן וכראיה ראה את שני מגדלי המעליות שעלו ועולים הון ואת מצוקת החניה שיצרה בקיץ על ידי הגבלת החניה בחלק ניכר מהרחובות הסמוכים לים ,לתושבי פיתוח ,בשעה שכל אחד יודע שלכל אחד מתושבי רחובות אלו 2 חניות בחצר פלוס חניה אחת או שתים שברשותו ברחוב בכניסה לחצר.בכל מקרה בתור שחין אני מעדיף גלשנים וסירות מפרש על כלי שיט ממונעים ומדרגות על מעליות

      IP: 192.115.116.24 דווח על תגובה זו

    • טוני - צא מהסרט אתה לא במגרש של ימין נגד שמאל... (ל''ת)

      יונתן, 24/06/12 17:14


      IP: 212.143.76.199 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אין לזה תקדים בכל העולם !!

    יניב ר., 24/06/12 11:02

    בכל העולם אופנועי הים ניכנסים על סיכון מתרחצים וגולשים ורק בהרצליה נותנים לזה לגיטימציה.. אני מתביש להיות תושב הרצליה

    IP: 79.177.198.239דווח על תגובה זו

    • טיפש! בכל העולם אופנועי ים (ומפרשיות) נכנסים תוך סיכון המתרחצים

      סתם אני, 24/06/12 12:51

      ורק בהרצליה יצרו הפרדה הרמטית כדי שהתושבים יוכלו להינות מספורט ימי מבלי לסכן את המתרחצים. למתרחצים דרך אגב, יש אין סוף חופים אחרים לרחוץ בהם. גאווה!

      IP: 77.125.150.248 דווח על תגובה זו

      • אופנוע ים צריך להיות בים - לא בחוף!

        די לחרטא, 24/06/12 17:57

        כנסו לים ותתרחקו מהגולשים והמתרחצים בחוף
        לחופים שלנו יש סוף והם צפופים גם ככה, לאופנועים יש את כל הים!

        IP: 79.183.7.57 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מושחטים נמאסתם...

    יניב, 24/06/12 10:56

    כשיהיו גלים יהיה שם בלגן ... כבר עכשיו הבלגן חוגג שם- בעלי האופנועים נוסעים בפראות, שותים אלכוהול, משתוללים קרוב לחוף, מרעישים ומזהמים. גרמן צריכה להבין שבכל העולם מחבקים את הגולשים ... אפילו באשדוד - בנו להם שם מקלחות, תאורה- בשביל שיוכלו לגלוש בלילה ועוד... כשאנחנו גולשים- החוף והטבע נשאר פתוח לכל ובעיקר נקי ולא מרעיש ומזהם... ...

    IP: 77.126.225.73דווח על תגובה זו

    • מושחתים, נמאסתם.. לזה התכוונת.. (ל''ת)

      יובל, 24/06/12 13:25


      IP: 194.90.18.242 דווח על תגובה זו

  • 6.

    ממליץ בחום לעזוב מדינה של ערסים כי...

    טל בונדאי אוסטרליה, 24/06/12 10:55

    זאת מנטליות ערבית לכל דבר.באן לעומת זאת הטבע והאדם עומדים במרכז.פרייאר מי שנשאר בביצה של הערסים שמוקפת ערבים ערסים.כאן אני מגדל ילדים בסביבה סטרילית מוקף בטבע ובאנשים מנומסים שחשובים להם הפרטים הקטנים בחיים

    IP: 46.117.183.152דווח על תגובה זו

    • אתה עוסק בטפל( הפרטים הקטנים) ולא בעיקר

      בן גוריון, 24/06/12 11:14

      במקום לגדל את ילדך לציונות ואהבת הארץ והמדינה אתה מגדל אותם לאהבת הגלים והכוכבי ים. צא מהסרט שלך סמרטוט אחד.
      אם אתה חלש ולא מסוגל להתמודד עם הקשיים הארץ ישראלים תתחפף, אבל אל תחליש את הרוח של העם.
      נמושה

      IP: 46.117.81.18 דווח על תגובה זו

    • אז למה לעזאזל אתה קורא NRG! תעבור לעיתון אוסטרלי מקומי... (ל''ת)

      ...ותקח את ההמלצות המחורבנות שלך איתך לעתון החדש.., 24/06/12 11:29


      IP: 82.166.162.149 דווח על תגובה זו

      • תוך עשרים שנה לא יהיה הבדל בין ישראל לג'נין (ל''ת)

        ישראלי. שסובל מערסים, 24/06/12 12:17


        IP: 95.35.62.35 דווח על תגובה זו

        • הלוואי! הללויה. אבל לא נראה לך שזאת דרך ארוכה מאוד בשבילהם!!! (ל''ת)

          צריך לתקן את הבית, לא לבכות מסיפון של אוניה נוסעת!, 24/06/12 14:04


          IP: 82.166.162.149 דווח על תגובה זו

    • גם בגרמניה הסביבה נראתה סטרילית...גם אני כרגע באוסטרליה

      רחל, 24/06/12 14:36

      והמנטליות הערבית תיכף תשלוט גם כאן, לפי כמות הערבים שנמצאים סביבי בשכונה ובאוניברסיטה. אבל חוץ מזה, זה הפתרון? לברוח במקום להלחם על המקום היחיד שהוא הבית שלנו?

      IP: 120.148.211.151 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כנראה שאיזה מקורב יש לו אופנוע ים והגולשים הפריעו לו (ל''ת)

    שרון, 24/06/12 10:54


    IP: 46.117.150.10דווח על תגובה זו

  • 4.

    לגולשים..להלחם בהם עד חורמה (ל''ת)

    מהנדס, 24/06/12 10:49


    IP: 199.203.51.134דווח על תגובה זו

  • 3.

    איך גונבים לנו את החופים.. פשוט ביזיון. כל הערסים של גוש דן היגרו אליו

    אייל, 24/06/12 10:36

    חוף נדיר למתרחצים וגולשים שנכבש ע''י כל הערסים מהאיזור
    קיבלו חוף פרטי להשוויץ בג'יפ והאופנוע החדש
    פשוט מגעיל לראות מה נהיה מהחוף הזה

    IP: 212.235.71.30דווח על תגובה זו

    • בתור תושב הרצליה ,פשוט בושה החלטת העיריה

      משה, 24/06/12 11:59

      בשביל 100 חולי הגה ים סגרו לנו את החוף

      IP: 82.166.162.73 דווח על תגובה זו

  • 2.

    החלטה אומללה של ראש עיר חובבנית. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 24/06/12 10:36


    IP: 46.120.82.43דווח על תגובה זו

  • 1.

    במדינה כמו ישראל, שיש כל כך מעט חופים פתוחים, צריך בכלל לאסור על

    אופנועי ים. יש דברים שפשוט אין להם מקום פה, 24/06/12 10:22

    אופנועי הים רועשים, וכמו שכולנו יודעים מי ששט בהם לא בדיוק שומר על החוקים, הכללים וההגבלות.
    אין מקום עבורם בחופי ארצנו הצפופים גם ככה.
    אגב, בכנרת על אחת כמה וכמה- ואני עוד זוכרת את אבי רן ז''ל.
    אנשים בטח לא מכירים את חזי רול ז''ל, אבל האיש הטוב הזה טבע בים מפגיעת פגע וברח של סירה/ אופנוע ים, שהשאירו אותו מדמם במים.
    כל בר דעת מבין שהגולשים עדיפים בהרבה על האופנוענים (אני לא גולשת, אגב).

    IP: 212.25.92.126דווח על תגובה זו