• 61.

    לקרוא ולהפנים

    נאוה לרנר, סקסולוגית, 01/04/12 10:51

    מאמר חשוב ביותר. מאמר מצויין !!
    נא לרקוא כל מילה ולהפיץ הלאה

  • 60.

    יש נשים שאוהבות לז..ן ויש נשים שאוהבות לז..ן את השכל!

    שלוימלה מיריחו, 30/03/12 13:19

    הכותבת נמנית על הקבוצה השנייה.

    ההכרות שלי עם נשים שבאמת נהנות ממין מיני (עם חדירה והכל) מפריכה לגמרי את הסיפור הזה. נכון, אולי יש נשים שעברו התעללות או עם בעיות פיזיות. אבל ספק אם מדובר באחוז אחד מהנשים.

  • 59.

    רוב הגברים לא חווים בחייהם אורגזמה גברית כי הם חושבים ששפיכה היא השיא

    לדבר על הגברים, 28/03/12 13:01

    ואין סתירה בין לענג את עצמיך ולענג את בן/בת הזוג, צריך לעשות את שניהם. בלי זה אין ממש יחסי מין, יש מין אבל לא יחסי מין. וזה צריך לבוא משני הצדדים

  • 58.

    משחק מקדים - הגיע הזמן לביטוי אחר

    רותי, 26/03/12 17:44

    משחק = משהו לא רציני
    מקדים = מה שלפני הדבר האמיתי
    אז מהו הדבר האמיתי והרציני כשמדובר על ''משחק מקדים''? אורגזמה גברית המושגת בחדירה.
    אז כדי לדבר על חשיבות הרצונות והצרכים של נשים ביחסי מין, אי אפשר להשתמש במונח הגברי הזה, לכל אותם חלקים שאינם חדירה. הם אינם ''משחק'', והם לא מין מתאבן ''מקדים''.

    • צודקת!

      וואלה, 26/03/12 20:27

      אף פעם לא חשבתי על זה. תודה רותי, הסבת את תשומת לבי :)

    • מחשבה יפה! אם כי לא מדוייקת

      רועי, 27/03/12 02:55

      הביטוי ''משחק מקדים'' הוגדר כפעילות המקדימה את ההזדווגות- את הרבייה.
      ולכן זה לא מונח גברי. אלא לכל היותר ניתן לטעון שזה מונח ביולוגי המתאר את האורגזמה הגברית- כהתרחשות שבאמצעותה מתקיימת הרבייה.
      שתי מערכות המין (של שני המגדרים) ערוכות באופן שמטרתו היא גרימת שחרור תאי זרע בתוך מערכת המין הנשית.

      כמובן שכבני תרבות, המיניות היא הרבה יותר מאשר למטרת רבייה. ולכן הביטוי משחק מקדים ''מאבד מהרלוונטיות'' כשיחסי המין אינם מתקיימים למטרת רבייה.

      ומכאן שניתן לטעון שהטבע הוא שוביניסטי, בכך שיצר את האורגזמה הגברית כמטרת ההזדווגות.

      כנגד זה, מעודד לשים לב, שהמושג ''יחסי מין'', הוא ביטוי לעידון תרבותי המתאר יחסים הדדיים ונותן למיניות הנשית אוטונומיה כשלעצמה- כפי שבהכרח ראוי שיהיה!
      (ההזדווגות היא למטרת רבייה. ויחסי מין הם מפגש שאינו מתקיים למטרת רבייה.

      (וכל מי שהוא בעל/ת חשיבה מעמיקה, יימצא בין השורות את ההסבר כיצד נוצר הקונפליקט הפסיכולוגי אצל נשים המכונה באופן (מעט מגושם)-''קינאת פין''.)

    • זה לא משחק מקדים!

      שרית מרצה בנושא מיניות, 28/03/12 15:33

      נקודה מצוינת. באחת ההרצאות של ד''ר צחי בן ציון הוא הגדיר את זה יפה. הוא אמר בשום פנים ואופן זה איננו משחק מקדים. זו המערכה הראשונה...
      המשחק המקדים הוא הכוס יין, הליטוף העדין, המתח המיני, נשיקה טובה, אבל כשרוצים להביא אישה לאורגזמה, מתחילה מערכה ראשונה וזו רק ההתחלה...

  • 57.

    גבר שלא טורח לספק ולענג את זוגתו ביחסי מין איננו גבר

    ניר, 26/03/12 12:09

    הוא ילד מפגר שלא מבין מין מהו.

    • אם ככה....

      שרית מרצה בנושא מיניות, 28/03/12 15:35

      אז מה עם נשים שאינן יודעות לענג את עצמן? מה הן?

  • 56.

    המיניות של הגבריות החדשה

    ד''ר חן נרדי, 25/03/12 11:22

    תודה לבילי מוסקונה-לרמן על הכתבה מאירת העיניים. המודעות הנשית החדשה בסקס שאת מבטאת, בילי, תורמת מאוד להעלאת המודעות לרעיונות הגבריות החדשה. גבריות זו מאמצת תפיסת מיניות אחרת, גמישה ומשוחררת מחוקים נוקשים על מה זה ''סקס אמיתי'',''גבר אמיתי''.
    בקבוצות הגברים שאני מנחה אנחנו בודקים, בין השאר, את החצ''מים (החייב, צריך, מוכרח) של המיניות ומגלים שאיבר המין האמיתי הכי חשוב שלנו הוא בין האוזניים, בדמיון שלנו, באווירה האירוטית שאנחנו מייצרים, ושבלי זקפת הלב, גם זקפת פלדה לא תועיל.
    תודה על הכתבה שלך
    חן נרדי

    • איך אפשר להצטרף לקבוצה? (גם אני סובל מבעיית אונות) (ל''ת)

      עמוס, 25/03/12 14:43

  • 55.

    הבג''צ אשם.היה אפשר אחרת.הכנסו.

    שופט בדימוס, 24/03/12 23:24

    היה נסיון לחוקק חוק פוזטיבי שבו כל התארי הפורנו יהיו מסוננים באופן שמי שמעונין יוכל לבקש לקבל אותם מבעלי השרתים ללא תוספת מחיר. בעלי השרתים הפעילו לחץ ועורכי דין שהגיעו לבגץ.שופטת בג''צ- טיפשה ידועה עם אגו מנופח -פסלה את החקיקה בשם חופש המידע.והנערים והילדים משוטטים באתרחם -באין מפריע.

    • אם זה נכון- זו שערורייה!

      מתקשה להאמין, 25/03/12 00:06

      זה נושא שראוי שפעילות ופעילים פמיניסטים יחקרו ויפרסמו בתקשורת.

  • 54.

    שאלה לשרון אורשלימי

    ליאת, 24/03/12 20:40

    למה המחקר שלך נעשה רק על נשים אשכנזיות?
    למה ההפליה? אפליה בין גברים ונשים אינה רצויה, מדוע בין עדות?

  • 53.

    ד''ר צחי צודק

    בר, 24/03/12 17:23

    הייתי הולכת לשיטתו של ד''ר צחי בן ציון. הוא ללא ספק צודק. הבעיה שאוכלוסית המורים היא בדר''כ שמרנית ולכן המסר הסמוי שהם ישדרו על סקס יהיה שלילי. קודם צריך לבנות תכנית לדידקטיקה מינית כולל צפייה פונוגרפית מבוקרת ורק אח''כ כשזה ישתרש רק אז להכניס לתכניות הלימוד.

  • 52.

    גברים נהנים מפורנוגרפיה זו דרכו של הטבע, ככה זה וככה ישאר מספיק להגזים (ל''ת)

    ימני אתאיסט, 24/03/12 17:11

    • גברים גם נהנים לרצוח. ככה זה ולכן בתי הסוהר מלאים גברים (ל''ת)

      יש טבע גברי אכזרי שחובה לעצור אותו, 24/03/12 19:32

    • פורנוגרפיה היא איננה דרכו של הטבע בשום פרמטר!

      רועי, 24/03/12 21:16

      1. המין המוצג בדרך כלל בפורנו הוא לרוב מין המורכב מסטיות, נליזויות ופטישיזם. והוא איננו לפי דרכו של הטבע.

      2. לצרוך פורנו, היא גם כן סטייה (מציצנות) הסוטה מדרכו של הטבע.

      3. העוסקים בפורנו עושים זאת לשם רווח משני: או כסף, או פירסום, או סטייה (אקסהיביציוניזם מיני) שגם הוא סטייה מדרכו של הטבע.

      הפורנו מעודד שוביניזם.
      מעודד סטיות אצל ההמונים ומקבע אותן כנורמה.
      ומשבש את מהלכיה ותכניה הטבעיים של הפנטזיה.-(שלה יש תפקיד חשוב מאוד בויסות ובאיזון חיי הנפש.)

      • רועי, תודה על תגובה איכותית! (ל''ת)

        אפי, 02/06/12 20:20

  • 51.

    הפורנוגרפיה פוגעת ומעוותת את דימויי המיניות של שני המגדרים

    רועי, 24/03/12 17:07

    טעות לחשוב כי רק תפיסת המיניות הגברית נפגמת ומקצינה. גם תודעת המיניות הנשית נפגעת, ונשים רבות מושפעות תודעתית ומתחקות אחר התכנים המוצגים בפורנו,- תוך הנחה כי כך מגולמת המיניות הנשית בחברה. ישנן לא מעט נשים בעלות ''נקודת מבט פורנוגרפית'' על יחסי המין.
    ולמרות הבעייתיות הרבה שבהשפעת הפורנו על תודעת המגדרים, אין כל קשר בין פורנו ובין הרצון המשותף וטבעי ביותר של שני המינים לקיים יחסי מין מלאים הכוללים חדירה, כפי שהטבע יצר את אירגון המיניות האנטומי.יש לציין כי בספרות העוסקת במיניות האדם, כל אקט מיני החורג מהאקט הטבעי של החדירה של הגבר אל האישה, נחשב כנליזות, פרוורסיה או קיבעון. (אך כמובן שמיניות האדם משתנה בהתאם להתפתחות התרבות הנלוזה, המקבעת סטיות כלגיטימיות וכ''נחלת הכלל''.)
    עוד ידוע כי נשים הסולדות מחדירה, במיקרים רבים סובלות מ''תסביך סירוס'' הגורם להן להמנע ולסלוד מאקט החדירה, ובמקרים רבים נשים אלו מיזדהות עם המגדר הזכרי, ומעדיפות אובייקט מיני נשי.-(זהו אחד המכניזמים המתארים את התפתחות ההומוסקסואליות הנשית)

  • 50.

    באח הגדול אין פורנוגרפיה

    חנה ק, 24/03/12 14:41

    בן ציון מונה בנשימה אחת את עניין הציצים והעפעופים של אביבית באח הגדול במסגרת ההתקפה הגדולה שלו. ואני רוצה לומר, שלמרות שזה מאוד פופולרי להיכנס באח הגדול, שאין שם ולו טיפת פורנוגרפיה. להיפך, בגלל שאין היכן להתחבא - הזוגות עסוקים שם בעיקר בלדבר ולייצר יחסים שהסקס בהם קטן וגנוב ויותר מפונטז מכל דבר אחר. זוהי תוכנית אולטרה שמרנית מהבחינה של חינוך ליחסים משפחה ויחסים חבריים. ובאשר לאביבית - מי שבאמת צופה בתוכנית רואה אישה צמאה לחום אנושי בצורה נואשת, שיותר קל לה להשיג אותו מגברים, ולכן היא מעפעפת כל כך. אבל פורנו? סליחה?

  • 49.

    למה לערבב נושאים שאינם קשורים?

    אדם, 24/03/12 14:09

    הנה תגובה (לדעתי) נורמלית (יחסית לגבר):

    יחסי מין מגדידים זוגיות (בניגוד לידידות).

    לרוב הנשים החדירה היא נעימה ואינה כואבת. משחק מקדים או תשוקה סוערת - האשה רטובה ומכוונת לחדירה.אחרת מחכים.

    יש נשים שכואב להן-זו בעיה ולא הנורמה. לבן זוגן הבחירה אם להשלים עם מין ללא חדירה או לעזוב. חדירה בכח או סבל כדי לרצות את הגבר אינה באה בחשבון.זה לא נעים גם לנו.

    בעולם החי חדירה היא נורמלית. גבר זקוק לה. היא אינה פוליטית. סקס אינו מזימה גברית.

    האם בשלב הבא תוכרז מלחמה על הגמירה הגברית?

    • באמת הגבר זקוק לה?

      שרון אורשלימי, 24/03/12 19:03

      גם במחיר שהאישה לא הכי נהנית ממנה? באמת? לא מקבלת את הטיעון הזה בכלל

      • לא יודע אם זקוק או לא, יש עוד דברים שאפשר לעשות

        יוסי, 24/03/12 21:37

        חדירה אוראלית או אנאלית למשל. גם את זה בטח רואים בפורנו... לא שזה משנה.

        אבל שאלה מעניינת לי אליך - האם אי פעם נבדקה הסטטיסטיקה של כמה נשים רוצות גבר שלא עומד לו? או שהן פשוט לוקחות את הרגליים ועוברות לאחד שכן? בשביל מה בדיוק הן צריכות שיעמוד לו? והאם גם בזה אשמה תרבות הפורנו (שנשים אינן מצרכניה)?

        גילוי נאות: יחסי המין שלי נמשכים לרוב לפחות שעה - עם הרבה פורפליי - וכוללים כל דבר אפשרי ששנינו רוצים באותו הרגע. חדירה זה משהו שקורה בסוף והיא ממש לא העיקר (למעשה אני נהנה ממנה רוב הזמן אך לא גומר ממנה חצי מהפעמים).

  • 48.

    מצער מאוד שמצנזרים כאן תגובות ענייניות ותרבותיות.

    רועי, 24/03/12 12:26

    כנראה שזו אחת מיני דרכים לשמור על הכותבת מפני ביקורת עניינית.

    לא אגיב יותר למאמרייך!

    את לא הראשונה ולא האחרונה שחותרת תחת הנשיות ומכרסמת בטיבעה, מבלי שתהיי מודעת לכך.

    המאבק הפמיניסטי (בעל הקודים השוביניסטים) שלך, הוא עניינן של נשים, שייצטרכו לקום מולך ולהשיב לעצמן את קרקע הנשיות שאת ושכמותך גוזלות מהן, במרוצת מאבקכן אחוז העמוק מול הגבר.

    • אין טעם להגיב כאן! הכותבת מצנזרת כל מה שנוגד לדעתה המסולפת! (ל''ת)

      גם תגובתי העניינית צונזרה כאן!, 25/03/12 15:46

    • נכון, זה באמת עניינן של נשים

      אפרת, 25/03/12 18:49

      אז אל תתערב! אני ממש בעד כל מה שכתובמתאר יפה פה במאמר הזה. קראתי את כולו והוא מתאר יפה תופעה שכיחה מאוד אצל הרבה נשים.
      חבל שיש לך רגישות אפסית, נראה גם שלא ממש הבנת את כוונת הכותבת.

  • 47.

    כתבה נכונה, חבל שלא קראתם

    יעל, 24/03/12 11:20

    הכתבה לא יוצאת נגד חדירה. אם זה נעים לשני בני הזוג, חדירה זה נהדר וכך גם אומרת הכתבה. הכתבה מדגישה שנשים שמות את עצמן במקום שני בסקס, וחבל. ולתעשיית הפורנו אכן יש חלק בזה, קשה להכחיש.

    • צודקת

      יוסי, 24/03/12 21:40

      כגבר, אני חיפשתי במשך זמן רב סרטים בהן רואים את האשה גומרת. בדרך-כלל אחרי ה''אקט'' (איזו מילה הולמת!) זהו, נגמר. הסרטים בהן האשה נהנית הן או מוגזמים ומזוייפים, או נדירים ביותר, ובד''כ מדובר בסרטי ''פורנו נשי'' או סרטי לסביות. כך שיש גם פורנו אחר, אבל גברים לרוב לא נחשפים אליו אלא בווקא לפורנו שהופך להיות יותר ויותר כוחני ולא מתחשב בבת הזוג... חבל.

  • 46.

    ותודה לשרון ולבילי

    איילת, 24/03/12 11:16

    כתבה מצויינת שמעלה נושא חשוב מעין כמוהו לסדר היום הציבורי. איזו מן מיניות אנחנו רוצות ואיזה מן מיניות אנחנו רוצות להעביר לדור הבא

  • 45.

    כרגיל רקנות תקשורתית מלאה שקרים וכזב

    שמעון הצדיק, 24/03/12 09:47

    מי זוכר את ימי הבית הספר שכל הבנות רדפו אחרי מלך הכיתה שלו ספר אותן ממטר מי זוכר בבית הספר את ההוא שלא היה מניאק אגואסט נרקסיס מצוי שהיה נותן את כול המלכות רק עבור מבט של הילדה הכי יפה בכיתה .
    למה את מייללת אתן יצרתן את הזבל הגברי שיורק לכם בפרצוף אתן אלה שמחפשות תמיד את זה שלא יספור אותכן ממטר אז מה את רוצה כרגיל מוסקונה
    אין כמו קשרים להגיע לאן שאתם אלה המקושרים מגיעים

    • ושוב, כרגיל

      אפרת, 25/03/12 18:50

      צץ לו מישהו שממהר להאשים את החלש במקום להסתכל על עצמו.
      מי שיוצר את המציאות בתרבות המערבים הם הגברים. המלצה - כמה שיותר מהר תפסיק להאמין בשקרים ככה יוטב לך!

  • 44.

    This is a well written, balanced, article. Thanks (ל''ת)

    Older dude, USA, 24/03/12 02:13

  • 43.

    ריצה אחרי הנאות היא מקור הסבל.תהנו אבל אל תרוצו (ל''ת)

    איינשטיין, 24/03/12 00:14

  • 42.

    כתבה נהדרת (ל''ת)

    אשה לא חפץ מיני וגבר לא אידיוט עם זין, 23/03/12 23:46

  • 41.

    עם עובדות ועם הטבע אין מה להתוכח!!!

    החושב א., 23/03/12 23:27

    אנחנו בני האדם נמנים על משפחת היונקים שקיימת על כדור הארץ למעלה מ - 200 מליון שנה. התפתחות הפרימטים יצרה תווי התנהגות והעדפות מיניות מיוחדות. מה שברור לחוקי הברירה הטבעית הוא כי אקט החדירה הוא מחוייב המציאות. הטבע בורר את הפרטים לפי כושרם לשרוד, לכן, כול אלה דלא אהבו להזדיין (כלומר, היתה להם הנאה מהחדירה) סביר שתפוצת הגנים שלהם באוכלוסיה תהייה פחותה.
    אישית, אני אוהב להיות בפנים. גם אישתי, למרות שמגיעה לאורגזמה בגרוי הדגדגן, רוצה לבסוף חדירה כדי להשלים את הנאתה.
    אז אנא בילי, הטבע לא יצר את המשחק המיני או המקדים לשם משחק. הטבע מודד את המינים לפי כושרם לשרוד ולא לפי משיכתם המינית או העדפותיהן המינייות. נקודה.

    • אם הטבע מודד כל כך מדויק השרדות, אז מדוע בני אדם הורסים את כדור הארץ? (ל''ת)

      הטבע נגד עצמו?, 24/03/12 19:38

      • כי האדם סטה מחוקיות הטבע והסטייה הזו הפכה לו לייתרון.

        רועי, 24/03/12 22:55

        ומה שמהווה ייתרון למין האדם, בה על חשבון האיזון בטבע ופוגם בכדור הארץ.

        ובמילים אחרות: המין האנושי הוא סטייה שצלחה מבחינה השרדותית.
        עד כדי כך צלחה,- שהאדם הכתיר את עצמו כ''טעמה של הארץ''.

  • 40.

    שוב העליהום על הגברים (ל''ת)

    מה קרה, יש בחירות בנעמ''ת ?, 23/03/12 21:38

    • שוב הבכיין התורן שמגיב אוטומטית בלי לקרוא (ל''ת)

      בו-הו, 24/03/12 21:27

  • 39.

    כתבה טובה וחשובה

    עדן, 23/03/12 21:33

    בילי, שרון, וכל העוסקות/ים במלאכה - ישר כוח. כל טיפה של רוך, עדינות ותבונה שאתן מטפטפות אל העולם היא מבורכת. כמובן שאין מה להתרגש מהתגובות השליליות, שהן מוכרות לעייפה כולן. המשיכו כך ולאט לאט ישתנה העולם שלנו לטובה.

  • 38.

    לא קשור בפורנו

    מנוסה, 23/03/12 20:36

    גבר אוהב לגמור מהר אשה גומרת יותר לאט. כל השאר זה קשקושים. אבל מתוך נסיון אם גבר יגמור לאט ויתן לאשה לגמור שהיא רוצה אז באמת יהיה לו מין מטריף. כי היא תמשיך לגמור ויהיו כמה חזרות.

  • 37.

    תתארו לכם

    דן פולק, 23/03/12 20:26

    ''אהבה זה כואב'' היתה סדרה מצויינת (של דנה מודן), זה כואב כי כולנו זקוקים לאהבה, אפילו גברים, אפילו גברים מאצ'ואיסטים, ולעולם לא די לנו מכך. תמיד נרצה עוד.
    אבל יחסי-מין חייבים להיות עניין זוגי, משותף, שיוויוני, שהשותפים לו בוחרות ובוחרים לעשות מתוך רצון שלם ומתוך אהבה.
    הגישה הגורסת כי כשגבר רוצה ''יותר מדי'' ואשה רוצה ''פחות מדי'' כל מה שצריך, לכאורה, לעשות זה ממוצע - פג תוקפה. אמנם אנו עוסקים, לעיתים, בכינוס איברים, אבל אין צורך בחשבונות מתמתיים בכל הנוגע באהבה וביחסים של אהבה.
    די לכאב !!! אם זה לא נעים לה - דבר איתה. למד להכיר אותה, לעומק (לשם הרי אתה רוצה להגיע, לעומק). נראה אותך גבר, כשתדע לדבר ולהקשיב, ותלמד לענג אותה ואת צמך, אך ורק בדרכים שיגרמו לשניכם טוב. כשהיא סובלת ואתה נהנה - זה ניצול. אין לזה מילה אחרת. וגם להיפך, כמובן.
    גברים יקרים - תתארו לכם: בת הזוג שלכם (או בן-הזוג, זה לא משנה, או מישהו) יאלץ אתכם, ולו גם בלשון חלקלקה ומתחנחנת (ומתחננת, או כזו שתשים אתכם בפינה) להסכים להיחדר. רק תתארו לכם: זה כואב. האם תסכימו להמשיך בזה? האם תרגישו שזה בא מאהבה? בילי, שרון - חזקו ואמצו.

    • בבקשה הילד הנחמד של הכיתה

      שמעון הצדיק, 24/03/12 09:53

      ידידי הנחמד אתה עדיין לא מבין שמה שהן מחפשות יצרו את התופעה הבזירית הזו הן מאשימות את הגברים ולמעשה הן אשמות בלבד הן אלה שרודפות אחרי הנרקסיס הן אלה שנמנעות מהבחור שיתן להם הכול הן יסתכלו עליו בבוז ובלעג אז למה אתה משקר לעצמך
      אתה מוזמן לקרוא ולהבין שלנשים יש השפע גדולה יותר על מצבן כשהן יתחילו להתייחס למלך הכיתה בזלזול ויתחסו לבחור הנחמד יותר אני בטוח שמצבן יהיה טוב יותר לכן אל תאשים את הגברים אלה את הנשים עצמן קרא מאמר מעניין http://translate.google.co.il/translate?hl=iw&langpair=en%7Ciw&u=http://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_dimorphism

  • 36.

    חבל שאלו הן התגובות.....

    דנה, 23/03/12 19:01

    לדעתי הכתבה מצוינת. מנוסחת ועניינית. מלאת תובנות. במקום להיבהל כל כך ממה ש אולי חדש, או מלדבר את רחשי הלב בקול רם, אפפשר לחשוב לרגע, לפני שמגיבים, ורק אז לכתוב מילים ממקום אחרץ בעלות משמעות. ולא כאלו שבאות לקטול. אין כאן מטרה לפגוע או לצאת כנגד גברים. יש כאן בהחלט מטרה לחזק את הנשים ולהשמיע את קולן. ורק מהתגובות הנשמעות (נכתבות) כאן, אפשר להבין את הצורך להשמיע אתהקול, רק ע''י אישה חזקה כ''כ כמו בילי, אחרת, נשים חזקות פחות פשוט יבלעו ולא יעמדו בהשלכות של דברים שנאמרים כאן ללא טעם וריח.
    אפשר לא להסכים. אבל יש דרך לנהל דיון.
    לטעמי, הדברים שנכתבו לא רק נכונים, אלא מציבים את האמת בפנים. והאמת? לפעמים כואבת ומניבה תגובות כמו אלו שנכתבו.

    אין ספק שיש מקום לתת טיפול למי שמעוניינת ולא מצליחה לקיים יחסים מתוך כאב פיזי שהיא מרגישה, אךזה לא סותר את האמירה שאפשר גם להנות מסקס בלי חדירה. יש המון ד ברכים אלטרנטיביות.
    למה אמירה כזו מאיימת? למה לצאת כנגד?
    אפשר לקבל ואפשר לא. אפשר להכיל ואפשר להתנגד.
    אבל טוב שיש שיח חברתי ובחירה, בדיוק בשביל אותן נשים שרוצות ולא מצליחות.
    במקום לבקר עדיף לאפשר!

  • 35.

    לא כל זוג מתאים פיזית ואישיותית

    גבר רגיש, 23/03/12 18:06

    בגדול הכתבה צודקת . אבל אתם קצת מגזימים . יש המון מחסומים בדרך לאושר הזוגי. הבעיה העיקרית של נשים רבות שהן נמנעות פסיביות כל הדרך. מתביישות לחפש בן זוג מתאים , להתחיל לנסות להכנס למיטה לבדוק להתנסות , ואפילו חלקן לא מאוננות . בקשר לבני נוער פורנוגרפים זו בעיה , לכן חשוב להדגיש חינוך לקשר חברי רומנטי. ואולי לזרוק כמה מילים ביקורתיות על עולם הפורנוגרפיה הסמים האלכוהול ההימורים , וגבול הטעם הטוב .

  • 34.

    תודה על המאמר המעניין. (ל''ת)

    חגי, 23/03/12 17:30

  • 33.

    איש גדול תרתי משמע

    ורד נבו, 23/03/12 16:26

    ד''ר בן ציון הינו איש גדול בכל המובנים.
    ההופעות שלו הינן חוויה אמנותית, רגשית וחינוכית.
    חבל שלא שומעים לו !
    העיקר שנותנים מקום לד''ר רבינוביץ בועדת החינוך ובעיתונות.

  • 32.

    בילי בילי הכל נישמע כה דיבלי תני להנות מסקס בלי בילבולי (ל''ת)

    אשה הפעם הגזמת, 23/03/12 15:51

  • 31.

    בילי הופכת משונאת גברים לשומאת אנשים

    אלון, 23/03/12 13:57

    הבחורה לגמרי מנותקת מהעולם, לא סיפרו לה שאנשים ממש נהנים מסקס עם חדירה וזה גם אחת הדרכים המענינות להכנס להריון..

  • 30.

    כדרכה בילי מקצינה ומעוותת (ל''ת)

    מה חדש, 23/03/12 13:30

  • 29.

    למה להכניס את שמי שלכל כתבה ? אין לכם על מי לכתוב ?

    שולה א כפר שמריהו, 23/03/12 12:30

    אגב , אורשלימי זה מ''אל קודס'' ?

    • השם הוא מפרסית עתיקה

      שרון אורשלימי, 23/03/12 18:52

      והוא כמו אורשלימאלקוץ....

  • 28.

    קראתי את שכתבת. שלא לדבר על תמונתך

    מהפך 77, 23/03/12 12:14

    אין סיכוי שהלילה אני מצליך לעשות משעה. תודה.. באמת תודה.

  • 27.

    כל הכבוד על העדינות ואומץ. יופי של טקסט. מתמיה למה שונאי

    שרה, 23/03/12 11:55

    נשים נכנסים בכל שבוע מחדש לטור הזה. מרתק.

    • תודה על הפידבק

      שרון אורשלימי, 23/03/12 18:52

      חשוב לראות שזה דיבר גם לכמה...

  • 26.

    כל כך הרבה שמות ללסבית אין פלא שלא יודעת מיהי

    גלית, 23/03/12 11:37

    אם יעשו הפגנה נגד הגוקים היא תצטרף

  • 25.

    כל הכבוד! רפואה עם מבט גברי לא מתאימה יותר! (ל''ת)

    טליק, 23/03/12 11:19

  • 24.

    מה יהיה בילי? שוב באת לברך... ויצאת מקללת!

    רועי, 23/03/12 11:16

    כשהתחלתי לקרוא את הטור,לרגע התרגשתי ובליבי אמרתי,הנה, בילי הצליחה להביא נושא ראוי שיש להאבק נגדו. אך כשהמשכתי לקרוא, אותה תחושת החמצה שבה אלי.
    תעשיית הפורנו היא רעה חולה שיש להאבק בה בכל הכוח. השפעותיה הן הרות אסון,והיא אחד הגורמים המדרדרים את התרבות שאולה.
    בכל הטור שכתבת לא נאמרה אף לא מילה אחת על הצורך להאבק בתעשיית הפורנו.כל שעניין אותך הוא ניצול הפלטפורמה הפורנוגרפית-לצורכי ביזוי תכונת המין הגברית הטיבעית-החדירה.
    להטיל סייגים על הדינמיקה הטבעית שאליה מותאמים אברי המין (ההזדווגות) היא מעשה אוילי. ולכנות את זה כ''מעשה פוליטי'' זו טיפשות של ממש.
    מחקרים מעידים בבירור שנשים ב ר י א ו ת בגילאים 20 עד 40 מפנטזות על חדירה בפנטזיות המיניות שלהן.
    כמובן שנשים נוירוטיות, או בעלות פרוורסיות שונות, מפנטזות על דינמיקה מינית שונה שאיננה בהכרח כוללת חדירה.
    חבל שאת ןפמיניסטיות מסוגך לא נאבקות בתעשיית הפורנו באמצעות לחץ ולובי על חקיקה נוקשה מול מפיצי פורנו. ובמקום זאת, את מוצאת לנכון להאבק ''בחדירה'' כעניין שיש לבוז לו? מילא אם היית בוחרת להדגיש את החשיבות של המיניות במובנה הרחב. אבל לצאת נ ג ד החדירה?

    • מי לימד אותך לקטר? היא לא כתבה על פורנו. חראם על מי שחי איתך...

      שרה, 23/03/12 11:51

      כמה תלונות... הטקסט האמיץ הזה בא לשחרר נשים וגברים ממשהו מאוד מדוייק.
      איף.

    • רועי. אתה צודק לגמרי. מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      מהנדס, 23/03/12 13:46

    • רועי אתה טועה בגדול. פשוט טועה (ל''ת)

      דוקטור, 23/03/12 14:20

    • רועי, עניין החדירה אינו פוליטי במהותו. הוא הופך פוליטי משום

      ליטל, 23/03/12 18:17

      שעליו מושם דגש בעולם הפורנו ומשם מחלחל אל הציבור כמהו גבר, כמהם יחסי מין וכמהם יחסי הכוח בין המינים. אין לבוז לעניין החדירה אם הוא חלק מתוך מערך שמספק את שני המינים, אבל ברגע שהוא מספק אחד ומותיר את השניה לא מסופקת ולעתים אף כאובה שלא לצורך - הבוז הוא המינימום.
      הנה קישור לפוסט שכתבתי בנושא:
      http://kishcashta.wordpress.com/2012/01/23/lib-vs-lube-2/

  • 23.

    את צודקת אבל האשמה היא בך ובפמיניזם שלך!

    נביא הזעם, 23/03/12 11:02

    מי שמצפה מהגבר הממוצע להיות ג'נטלמן לכל דבר אחרת הוא שום דבר, מי שמסרס מחזרי אמת,
    מי שבוחן בעין מלוטשת התנהגותו הטבעית של בן-אנוש על כל צעד ושעל ומי שמחלק ציונים - שלא יתפלא שהגברים המבוהלים והמסורוסים מתרגלים לחלופות זולות נוחות ומגרות יותר כי מה שלא משיגים במציאות תמיד אפשר להשיג בקלות בדימיון!
    חוץ מזה הנשים המזויפות שמככבות בתעשיית הפורנו, הן אלו שמייצרות גירוי שווא וסיפוק מדומה, הן אלו שמספקות אלטרנטיבה לגברים המבוהלים והמסורסים והן אלו שאחר-כך גם חוזרות בתשובה אחרי שהבינו שלאורך כל חייהן הן שירתו את עולם החומר ולא את עולם הרוח!!

  • 22.

    זה עובד גם הפוך: מה רבה היא הבושה עבור גבר שסובל מחרדת ביצוע, או

    אורן, 23/03/12 11:00

    או גבר שסובל משפיכה מוקדמת או כהנא וכהנא בעיות, ובעבור חלקם זה סבל בלתי רגיל - אותם הלחצים שפועלים על נשים, פועלים גם על גברים. ודרך אגב, זה שנשים מזיפות זה בעיה, אבל זה מראה שבכל זאת הנורמה התרבותית הוא שזה לא נגמר עד שהאישה לא גונחת מאורגזמה. כלומר, הגבר חייב לספק את האישה (זה גם כתוב במקורות, לדעתי).

  • 21.

    סוף סוף סירסנו אתכם, גברים, עאלק גברים, פחחחחחח (ל''ת)

    ליזיסטראסה הנוקמת, 23/03/12 10:05

  • 20.

    האם אין אלה הפירות הבאושים של הפמיניזם הרדיקלי?

    אזרח סולידי, 23/03/12 10:02

    המין החזק, כך רציתן להיות, והנה התוצאות.

    • נכון בהחלט.

      דיקטטורה עכשיו, 23/03/12 22:06

      נשים של היום מתנקמים בגברים. למשל חוק הזנות שעלה לאחרונה על הפרק מעיד על כך. הפרדוקס הוא שאפילו נשים מתנגדות להצעת החוק.

  • 19.

    ההפתעה היחידה בכתבה הזאת היא שלא האשמת את ביבי

    אלון, 23/03/12 09:58

    נשים רבות משתמשות במין כדי לסחוט את הגברים, כלכלית ונפשית.

    הן מוכנות לסבול קצת במיטה כדי לקבל הטבות אחרות בתמורה.

    • האשמות השמאלניות נגד הימין יבואו בכתבה הבאה (ל''ת)

      ח, 23/03/12 10:33

  • 18.

    תכלס צודקת. גם האורגזמה מיותרת. מי אמר למשל שקניית נעליים לאשתך היא

    גבר פתוח, 23/03/12 09:38

    אקט מיני פחות מוצלח?

    • לאשה לא צריך להיות אורגזמה עוד המצאה שמאלנית

      נכון, 23/03/12 10:35

      משהו שמה פעם על חיה שהזכר גורם לה אורגזמה ?

  • 17.

    מה יהיה שרון? אוסיף לך קריצה קטנה, למדנו יחד בבן גוריון.

    אולטרה ימין , 23/03/12 09:17

    אני חושב שאת אישה אינטיליגנטית, עם רגש והרבה טוב לב וכוונות טובות. נסי קצת לשחרר את הראש שלך מהדוגמה הזו של ''חשיבה ביקורתית'', ''תפיסה מיגדרית'' ושאר ירקות מרקסיסיטיים.אחרת את עלולה להשאר מרירה עם תחושת החמצה וחבל. תתנערי משטיפת המוח האינטנסיבית שהעבירו שם במחלקה לפוליטיקה וממשל, הם אנשים חולים ומסוכנים.תחשבי לבד, דרך האינטלגנציה שלך ולא דרך תיאוריות הזויות, תאמיני לי, תגיעי לתובנות קרובות יותר למציאות השלמה. שיהיה לך כל טוב.

    • אשמח אם לא תהיה פחדן ותזדהה (ל''ת)

      שרון, 23/03/12 18:53

      • ולכתוב שרון זה זיהוי טיפש שכמוך (ל''ת)

        שמעון הצדיק, 24/03/12 09:57

  • 16.

    נכון. חדירה זה אקט פוליטי! וגם כאן, הליכוד וש''ס זבל.

    וגם קדימה העבודה יהדות התורה ליברמן והזבל הלאומי, 23/03/12 09:13

    והליכודיניקיות והשסניקיות גם.

  • 15.

    שתמצאי מה את תפני לפסיכיאטר של האח הגדול (ל''ת)

    לעיתונאית בעלת 10 השמות, 23/03/12 09:10

    • גדול (ל''ת)

      חחחח, 23/03/12 11:47

  • 14.

    אומלל הגבר אשר נאלץ לכלות את חייו עם אשה בעלת דעות שכאלו (ל''ת)

    ניר, 23/03/12 08:46

    • זה אשה דבר דבר , לא עובדת , לא שווה לירה (ל''ת)

      חחח, 23/03/12 11:48

    • הוא דווקא מאוד מאושר. אבל תציץ בראי - אולי תלמד משו חדש על עצמך (ל''ת)

      שרה, 23/03/12 11:52

    • תנוח דעתך - אין גבר כזה בעולם. (ל''ת)

      דורון, 23/03/12 21:46

  • 13.

    גאוני

    מיקי, 23/03/12 08:46

    אז יחסי מין פשוטים שלי ושל אשתי מזה 15 שנה, שאנחנו נהנים מהם מאד, הם גועל נפש. אני באמת צריך לבדוק יותר טוב כמה חזק היא נושכת את השפתיים ובוכה.

    בילי, אל תדברי על דברים שאת לא מבינה בהם. זו עצה טובה בהרבה תחומים.

     

  • 12.

    כבר בתחילת הכתבה ידעתי שיגררו פוליטיקה לחדירה))) (ל''ת)

    מליגן, 23/03/12 08:34

  • 11.

    כתבה למדור הסאטירי

    אילה, 23/03/12 08:30

    אני לא חושבת שאישה אמיתית יכולה לכתוב שטויות כאלה.
    כנראה שלא פגשת גבר אמיתי שידע לעשות לך את זה.

  • 10.

    ממש ירדתם מהפסים

    יריב, 23/03/12 07:43

    ''חדירה מינית, מהרהרת אורשלימי בקול רם, היא לדעתי פעולה פוליטית יותר מאשר מינית, ותפקידה לייצר את המבנה החברתי של כוח ושליטה בין גברים לנשים.''

    ''הרי ברור שיש אינסוף אלטרנטיבות ליחסי מין מספקים ומענגים, וממילא רוב הנשים לא מגיעות לאורגזמה מחדירה. האתגר של השפה הזוגית הוא להגיע ליחסי התענגות הדדיים (כיום הרי חדירה לא הכרחית אפילו בשביל להיכנס להריון).''

    אז במקום לטפל בכאבים של האישה וללמד אותה לקיים יחסי מין נורמאליים הפכתם יחסי מין טבעיים למשהו מרושע.

  • 9.

    על מה את מלינה בדיוק?

    בר טלמן, 23/03/12 07:41

    השתתפת במהלך שמטרתו לקדם ''שוויון'' ו''חינוך מחדש'' למינים.סירסתן את הגבר (לפחות ניסיתן) וניסיתן לבנות אשה ''חדשה''.כזו עם ביצים.
    ההליך הזה,רב הנזק בו מתועלתו.
    התוצאה היא שגברים נוהגים בנשים,כפרטנריות חד פעמיות,לא למטרת קשר ארוך ומחייב,קרש קר עקר ומנוכר - שבמרכזו - החדירה וההחפצה של האשה,ככלי קיבול שכל ייעודו לשמש לחדירה ופריקת פנטזיות פורנו,בצורה האגרסיבית והמכוערת ביותר.אין זוגיות ודואליות - יש ''אני'' ואפסי עוד ועכשיו ומייד.
    אגב,גם נשים רבות,''הצליחו'' לפתח נכות רגשית מעין זו דלעיל,וכיום ''טוב להן'' עם הלבד והמתחבא הערירי והגלמוד שלהן.נוצרו קיטוב ואינטרסנטיות בין המינים.זה לא נהנה וזה כן חסר.יצרתן ניכור וכיעור ביחסי המינים.

    באתן ליצור שינוי,ויצרתן מפלצת שתכלה את היחסים בין המינים כפי שהיו עד לפני 2 דורות. מיחסים הדדיים מאורגנים במארג משפחתי,יהפכו היחסים למקח וממכר,סחר מכר קר ותועלתני,שיותיר טעם רע אצל שני המינים,עד קהות רגש וקור אינטימי ברמתו הנחותה ביותר.

    חבל על כך,אבל קחי אחריות על חלקך וחלקן של שכמותך בענין.

  • 8.

    הלסביות מנסים לחנך אותנו איך לקיים יחסי מין (ל''ת)

    לא לסביות, 23/03/12 07:39

  • 7.

    חחח עכשיו גם חדירה זו הטרדה מינית? (ל''ת)

    כתבה בעייתית כרגיל אצל בילי, 23/03/12 07:36

  • 6.

    אל תיכנסי ל''נשים ואנשים'' לסדינים.

    טל, 23/03/12 07:28

    מי שלא טוב לה עם הגבר שלה שפשוט תעיף אותו. ומי שלא עומד לו כי הוא חזיר שרק מעניין אותו פורנו אז בעיה שלו.
    והמפתח לאישה נמצא בלשון

  • 5.

    אז עכשיו כל זיון זה הטרדה מינית ?

    מה נסגר עם השמאלנית ההזויה הזו ?, 23/03/12 07:12

    לא הבנתי..
    איך זה קשור ל''כיבוש'' ?

  • 4.

    וזה מתחיל בביקיני על החוף וגופיות ברחוב (ל''ת)

    איפה הכבוד של החילוניות ?, 23/03/12 07:00

  • 3.

    אין כמו חדירה. זו המנה העיקרית. השאר זה קינוח. (ל''ת)

    רק חבל שהגברים הישראלים פרימיטיבים וגרועים במיטה, 23/03/12 06:36

  • 2.

    ויותר מכך

    דורון, 23/03/12 06:15

    יחסי מין הם החותמת של הזוגיות. ע''פ התפיסה החברתית שלנו זוג מתחת לגיל 70 הוא לא זוג אם הוא לא מקיים יחסי מין בצורה תדירה.

    הם באמת חסי מין צריכים להיות הקרטריון העיקרי?

  • 1.

    זו התוצאה של הסירוס הפמיניסטי שאת מובילה

    יובל, 23/03/12 05:13

    הפמיניזם של היום הוא ברובו מאבק כוחני ואלים נגד גברים כשהמאבק למען נשים הוא עלה תאנה בלבד.

    התוצאה היא ויתור של הגברים ובעיקר הצעירים על סקס טבעי ופנייתם לחלופות פחות מאיימות.
    עכשיו אתן רוצות לעצור גברים שפונים לזנות ומתלוננות שהם פונים לפורנו.

    בפורנו אגב הנשים לא אתן תוכלנה לגעת. יש כל כך הרבה חומר פורנוגרפי ברשת שהוא יספיק פחות או יותר עד אינסוף גם אם הפמיניזם יצליח לעצור את המשך התעשייה הזאת.

    המאמר הזה הוא בבחינת ''הרצחת וגם ירשת''.

    • כל מילה סלע (ל''ת)

      כל מילה סלע, 23/03/12 11:45