• 28.

    הפצצה לפיצוח הבונקר

    Satanizer, 06/03/12 16:13

    אפשר להסב פצצה תרמית קלה של 10קט לפצצה (singularity affect) זה יגרום לרעידת אדמה ברדיוס צר ביותר לעומק של 20קמ בעוצמה של 9.9 רכטר.

  • 27.

    מומלץ בחום לקרוא את ''ברירת שמשון'' עדיין אקטואלי (ל''ת)

    gadsha , 04/03/12 10:37

  • 26.

    לא הייתי בונה על הפרסום .. מה יש לישראל ומה אין לה

    gadsha , 04/03/12 10:36

    אם חיל האויר לוקח על עצמו משימה אני בטוח שיש לו את כל מה שצריך על מנת להגיע ליעדים שנקבעו. גם לאחר התקיפה בעירק לא האמינו האמריקאים ש-F16 יכול היה לבצע את המשימה.

  • 25.

    היה מקום להשוואה עם הברושורים של פצצות רפאל ותע''ש מגרסאות היצוא (ל''ת)

    לא אלמן ישראל, 04/03/12 09:28

  • 24.

    אז אובמה מסרב, כצפוי, לתקוף, אבל באמצעות נציגיו מתפאר בפוטנציאל התקיפה

    אמ, 01/03/12 23:17

    חשיבה ייחודית רק לאובמה....

  • 23.

    עם כאלה חברים נלך לאבדון

    ימני אתאיסט, 01/03/12 23:06

    האמריקאים מנסים למנוע מאיתנו בכל דרך לתקוף ובהחלט נראה שהם לא מתכוונים לתקוף בעצמם.

    בשלב שבו המערכת הבטחונית/מודיעין שלנו (ולא של אף מדינה אחרת) תראה שאם לא נפעל בו, אז האיראנים ישיגו את הפצצה, נצטרך לקחת את הסיכון ולתקוף.

    איראן גרעינית תהיה הכשלון הגדול ביותר של מדינת ישראל מאז הקמתה, אפילו הרבה יותר מהטמטום של אי גירוש הערבים משטחי ארץ ישראל מיד לאחר מלחמת ששת הימים.

  • 22.

    לא צריך לתקוף את מתקני הגרעין

    שטיגליץ, 01/03/12 21:30

    צריך לחסל את ההנהגה הפוליטית והרוחנית.
    תמיד לכוון לראש.

  • 21.

    ישראל אם תתקוף את איראן

    Avi Ecuador, 01/03/12 21:02

    היא חייבת גם לתוף בלבנון וסוריה...

  • 20.

    מי שמתקיף צריך להפיל את המשטר!

    Avi Ecuador, 01/03/12 21:00

    עדיף שיעשו זאת האמריקאים למרות שאם ישראל תתקיף ארצות הברית תיהיה חייבת להצטף כך שישראל יכולה לסמוך בכל מקרה על הפצצות האלה...

  • 19.

    מתי ישראל תפתח תותח לייזר חזק, שיוכל לפרק את הכורים לאטומים

    יאללה ללכת על זה., 01/03/12 20:39

    ופשוט ימחקו, וללא פיצוץ, פשוט ימחקו.תותח כזה אפשר יהיה להפעיל ממטוס או מהקרקע.

  • 18.

    ברור מאליו שיכולותיהם טובות בהרבה אבל הם מסרבים לתקוף (ל''ת)

    מה החידוש?, 01/03/12 19:07

  • 17.

    ברור שלחיל האוויר אין את הפצצה הזאת

    גלעד, 01/03/12 14:32

    אין מטוס שיכול לסחוב אותה בחיל האוויר. אולי חוץ מההרקולסים ומטוסי הבואינג 707, אבל הבואינג ממש לא פנוי להפצצה ומהרקולס אפשר לזרוק פצצות דרך הדלת האחורית עם מצנח -אבל רק כאלו שמותאמות לכך. מלבד זאת, הרקולס הוא ברווז במטווח עבור מערכות נ''מ.

  • 16.

    הפצצה נראית כל כך גדולה ומסורבלת, שטיל נ''מ יכול לפוצץ אותה בדרכה בקלות (ל''ת)

    אור, 01/03/12 14:30

  • 15.

    לא צריך טילים שחודרים דרך 100 של אדמה

    המבין, 01/03/12 14:27

    צריך 2 סוכנים שמכניסים מטען קטן למנהרות הגישה ולחדר הצנטריפוגות

  • 14.

    היו לישראל פצצות חודרות בונקרים, אבל הבדואים גנבו אותן כאשר קציני צהל

    קתו הזקן, 01/03/12 13:58

    היו עסוקים באונס בנות צעירות ו/או דיונים על גובה השכר והפנסיה

    • מה שבאמת חסר לקצינים בצה''ל

      סטודנט בעברית, 01/03/12 23:36

      זה שכל, מקצוענות, מנהיגות ומחויבות אמיתית לבטחון ישראל.אין מה להשוות את הקצונה של שנות השישים לערסים ודומיהם, הקצונה של ימינו.
      לא מתווכח עם מה שאתה אומר לגבי חלקם, ואני אומר את זה על סמך מה שראיתי בצבא.
      מה שצריך לעשות באירן זה להחריב את התשתית הכלכלית שלהם באופן סיסטמטי עם מל''טים, בלי כסף אין תכנית תעשייתית גרעינית.
      לא חייבים להשמיד מאה אחוז מהמתקנים.
      זאת ועוד, דעתי היא שקרתגו צריכה להחרב(קתו הזקן המקורי).

  • 13.

    איזה פצצה ראיתי אותה אתמול ברחוב ואאווו (ל''ת)

    cbu 29 כוסית, 01/03/12 13:38

  • 12.

    הבנו את עוצמת הפצצות האמריקאיות ה''חכמות''

    גקי, 01/03/12 13:23

    אבל מה יהיה עם התגובה האיראנית?האם הם יבכו על המתקן שלהם שיצא מכלל פעולה או ישיבו מלחמה בצורת גשם של טילים על ת''א רבתי בישראל?זאת השאלה שצריכה להישאל.הרי איראן לא לחינם הקימו את חיזבאללה וחימשו את סוריה.על מנת לאפשר מתקפה על ישראל ממספר חזיתות.למעשה התקיפה היא לא רלוונטית והם ישיגו נשק גרעיני בדרך כזאת או אחרת.

    • יאללה, יאללה.

      ?, 02/03/12 20:46

      עדיף כמה טילים עכשיו מאשר פצצה אחת גדולה אחר כך.

  • 11.

    שאובמה ימשיך עם מסיבות פופ

    לילית, 01/03/12 13:00

    ושהבחורים הרציניים יעשו את העבודה...

  • 10.

    כתבה טובה. טוב שנפתרתם מאבוטבול. (ל''ת)

    אורן האתאיסט, 01/03/12 12:56

  • 9.

    לא הגודל קובע, אלא הכמות

    סטרייקי, 01/03/12 12:55

    10 פצצות מונחות של חיל אויר שפוגעות באותה נקודה, אחת אחרי השניה, יכולות לחדור כ 60 מטר של בטון וכ 300 מטר של אדמה. נראה לי שזה הרבה מעבר לנדרש. 3 מטוסי קרב עושים זאת בכייף.

  • 8.

    ע''פ הפרסום לא נמצאת ברשות ישראל... ברור, אין לנו מטוסים מתאימים...

    טל, 01/03/12 12:53

    רצוי היה להסביר שמדובר בפצצה ענקית שלא ניתנת להטלה ממטוסי קרב טיפוסיים כמו F15 ו-F16 אלא רק באמצעות מפציצים כבדים כמו B-2

  • 7.

    למה שישראל תתקשה לעמוד בפעילות מבצעית ממושכת?

    ישראלי 1, 01/03/12 12:44

    נראה לי שקצת מזלזלים ביכולת של ישראל.
    לא ברור לי הפער הגדול בין שתי הפצצות: זו האמריקאית יכולה לחדור 8מ' של בטון וז שבידי ישראל יותר מ6 מ', בשביל הבדל של 1.5 מ' בעובי קיר הבטון הנחדר צריך עוד 11 טון משקל (פי 5.5)?

    • Please read the article again... (ל''ת)

      Aldo, 01/03/12 16:27

    • אירן במרחק 2500 ק''מ מישראל - חיל האוויר יהיה עסוק

      ד, 01/03/12 23:19

      בתקיפת חיזבאללה, חמאס וסוריה ולא יוכל לעמוד זמן ממושך גם מול אירן בעלת השטח העצום, הפיזור הגדול של המתקנים והסתרתם הממוגנת בתוך הקרקע

  • 6.

    תשברו להם את העצמות !!! (ל''ת)

    דדו - רמטכ''ל מלחמת יום הכיפורים, 01/03/12 12:34

  • 5.

    בטח שרק מפצצים יקחו אותה

    D, 01/03/12 12:26

    זאת פצצה מפלצתית

  • 4.

    אסטלה לה ויסטה אחמדי... (ל''ת)

    מיקי, 01/03/12 12:26

  • 3.

    מה עוזר לנו המידע שארה''ב יכולה יותר מאיתנו??

    נתנאל, 01/03/12 12:22

    אם הם לא מוכנים לנקוף אצבע בשביל לפעול עבורנו, אין לנו ברירה אלא לפעול לבד.
    נכון. ארה''ב חזקה יותר, ואם היא תתקוף זה יהיה מוצלח יותר.
    אבל היא לא תתקוף. לכן אנחנו צריכים לעשות זאת. למען ילדינו.

  • 2.

    מלכי הדיבורים. (ל''ת)

    אבי, 01/03/12 12:21

  • 1.

    חשיבה אחרת יכולה לעזור

    עמוס תא, 01/03/12 12:15

    במקום להשמיד את המתקן עצמו , להשמיד את דרכי הכניסה והיציאה ממנו,ובכך לנטרל אותו.

    תתארו לכם טיל מונחה שנכנס דרך פתחי הכניסה , ומחריב את המעבר פנימה והחוצה.
    אמנם ישארו צנטריפוגות, אבל הם יהיו קבורות מתחת להריסות ולא יהיו שימושיות.

    • Good thinking

      AvnerA, 01/03/12 12:34

      Attacking a few (to start off with)of the oil wells is preferable.

    • תודה , לא חשבנו על זה . (ל''ת)

      בני, 01/03/12 12:48

    • שטות.. (ל''ת)

      א, 01/03/12 12:50

    • כן, וזה יעקב אותם לאיזה שבועיים, אולי שלושה! (ל''ת)

      הטקטיקן המבריק, 01/03/12 13:08

    • פשוט ויפה ופשוט יפה! (ל''ת)

      לחשוב!, 01/03/12 23:32