• 51.

    אני דווקא מת על חמותי.

    פלוני, 25/10/11 01:58

    אשתי לא יודעת, אבל לפעמים אנחנו מבלים מאחורי גבה.
    מה שנקרא, רוקד על שתי החתונות.
    וחמותי, בלי עין הרע, מלאה במקומות הנכונים וסקסית אפילו יותר מבתה.

    בקיצור, אצלנו יש שלום בית.

  • 50.

    לא ידעתי שאני גר בצפון

    גבר גבר, 24/10/11 11:59

    יש לי חדשות בשבילכם: הקטע עם האישה שמסרבת לחמות קיים בכל הארץ

    מארח את החמות לארוחה - צדיק
    מארח אותה לחג ראשון / שבת / חג שני - קדוש
    מארח אותה לכל השבוע + חול המועד + לינה - שאהיד

  • 49.

    החברה הישראלית היא חברה שלא בריאה בנפשה וזה החלק מהתוצאות (ל''ת)

    פקק תנועה , 24/10/11 11:52

  • 48.

    כשגבר מתחתן צריך לבדוק קודם את אמא שלה, חינוך בה מהבית. (ל''ת)

    להתחתן עם אישה רגועה נפשית, 24/10/11 11:18

  • 47.

    גורר אחר כך לניתוק מאחים ואחיות וכל המישפחה כשכל מיפגש טעון במתח של פ

    פיצוץ קרב, 24/10/11 10:22

    גורר אחר כך לניתוק מאחים ואחיות וכל המישפחה כשכל מיפגש טעון במתח של פיצוץ קרב!
    ומעניין כשיש כלות נוספות וכולן מסתדרות, רק כלבה אחת גורמת לבלאגן! מעניין מה הן פניני חוכמתן של כל המגיבות

  • 46.

    כבד את אביך ואמך למען יאריכון ימייך, לא משנה הורים שלה או שלו. (ל''ת)

    שוש, 24/10/11 10:04

  • 45.

    ראיתי שכלתי היא מכשפה ויתרתי גם על בני רק כדיי שלא יתגרשו.

    מתגעגעת אליו מאוד, 24/10/11 09:54

    ראו את אמו של גלעד שליט, דוגמא חייה.

  • 44.

    בנות ישראל צריך ללמד אתכן לכבד הורים של שני הצדדים, אישה שלא מכבדת את

    כבוד אב ואם מעל הכל, 24/10/11 09:51

    ההורים שלה על הבעל לקחת בחשבון שבחיים היא לא תכבד גם את הוריו הבדיקה הזאת עליו לעשות לפני שהוא מתחתן איתה.

  • 43.

    יש לי שלוש כלות שתי כלות מקסימות והשלישית מחפשת לריב מחממת את בני

    חמות, 24/10/11 09:08

    ניסיתי לדבר איתה היא חושבת שהיא צודקת, היא לא מפסיקה לרכל וךהרחיק את בני מאחיו ממני ומאביו, אוהבת מאוד את נכדיי אני אובדת עצות לא יודעת מה לעשות היא מלאת מרץ וחשק להתווכח ולצעוק אני הרמתי ידיים.

  • 42.

    מתכון לזוגיות טובה לאהוב את אמך את חמותך ואת בעלך כנ''ל לגבי הבעל . (ל''ת)

    עובדת סוציאלית, 24/10/11 08:55

  • 41.

    יש מספיק מקום על מדרגות הרבנות...

    יפית1 , 24/10/11 08:28

    לכו לטיפול!!


    ומה זה ''נישואיו הקצרים''?? ולזוג גם שני ילדים אז.. היתה בחודש התשיעי בחתונה וילדה תאומים?!


    מה היה עד עכשיו בחגים?
    ובכלל חסרים הרבה פרטים בכתבה ההזויה הזו.

    ובכלל כאילו שהכל טוב בעולמנו ומה שנשאר זה רק ידיעות מטומטמות שכאלו. אתמול ילד רב עם אמו ולקח את הרכב והיום האשה לא מדברת עם החמה והולכים לרבנות.

    אבל צודקים, את מי מעניין שיש רעידות אדמה בעולם ושיש אלף רוצחים משוחררים ושהחור באוזון גדל...

  • 40.

    יש פיתרון, לעזוב את הארץ, אני עשיתי זאת בגלל חמתי, ואז....

    משה, 24/10/11 08:27

    אחרי שנים חזרתי לארץ, וחמתי מתעללת בכל משפחתי פי 10 ועל כל השנים שלא היינו בארץ. חברה אם אתה אוהבת את בעלך ברחו מכאן הכי רחוק שאתה יכולים, חמות יכולות להרוס כל דבר טוב.

    • וכשהאישה היא כניראה מקור הבעיה? רבה עם כולם כולל בעבודה? (ל''ת)

      יש פיתרון?, 24/10/11 12:40

  • 39.

    עוד כלבה הורמונאלית -מסתירות את פניהן האמיתיות עד אחרי החתונה (ל''ת)

    עד אחרי, 24/10/11 08:21

  • 38.

    That's the most Jewish statement ever uttered (ל''ת)

    ''התייסרתי בין אהבת אישה לאהבת אם'', 24/10/11 07:31

  • 37.

    כשלוקחים בעל צריך לבדוק בפינצטה את המשפחה כי אם לא אחרכך יהיו צרות ...

    בעל עם אופי חלש זה בעיה חחחחחחחחחחחחח, 24/10/11 06:38

    חחחחחחח רואים שהבעל רק חיפש איזה תירוץ לפרק את הנישואין חחחחחחחח אם חמותה לא סובלת אותה למה שהיא מצדה תרצה לארח אותה בחג או בכלל הא?חחחחחחחחח כל אחד במקומה היה מתרחק מחמותה של בעל במקרה כזה לא?חחחחחחח בכלל יש את האמהות שלו משחררו ת את הבן שלהם אפילו כשהוא מתחתן נו אז למה אפשר לצפות מאשתו שאמא של בעלה תכתיב להם איך לחיות ?חחחחחחח

    • עם כלה שכמותך הייתי מוותרת גם על בני שילדתי, מאחלת לך כלה כמוך באופי. (ל''ת)

      אפרת, 24/10/11 11:10

    • גם אישה מתוסכלת ופרימיטיבית חחחחחח! מה זה ה''חחחח'' הזה? איזו רמה? (ל''ת)

      TVL, 24/10/11 12:39

    • מה זה חחחחחחחחחחחחחה כניראה שאת כלבה או מכשפה מקווה שאת רווקה מתוסכלת (ל''ת)

      רון, 24/10/11 20:30

  • 36.

    בקיצור, הדפוק הזה עושה לה טובה שהוא מתגרש ממנה.

    ., 24/10/11 06:23

    שיישאר עם אמא שלו, ויישן איתה מחובק בלילה, אם זה מה שעושה לו טוב. ושאשתו תמצא גבר אמיתי, לא ילד מפונק.

    • בטוחני שאת גרושה מתוסכלת שלא מסתדרת גם עם המשפחה שלך. (ל''ת)

      משה, 24/10/11 11:12

  • 35.

    מלך!

    דני, 24/10/11 06:15

    גבר שלא דואג לכיבוד הוריו יהפוך למטרה הבאה!

    • דני כל הכבוד גברים כבדו את הוריכם כדיי שגם האישה תכבד אותם. (ל''ת)

      רון, 24/10/11 11:19

  • 34.

    צודק...

    לימור, 24/10/11 06:08

    עשה בשכל.... טוב מוקדם מאשר מאוחר... אפילו אם האשה לא אוהבת את החמות היא צריכה לפחות בחגים רק בשביל בעלה להתפשר ולהיות עם חמתה.... בעלה לא צריך להיקלע לסיטואציה הזאת רק מחוסר רגישותה... עדיף לו בלעדיה..

  • 33.

    סגן השר ליצמן צריך להתערב בדחיפות בסיפור הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    נדרשת התערבות, 24/10/11 05:14

  • 32.

    סגן השר ליצמן צריך להתערב בדחיפות בסיפור הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    נדרשת התערבות, 24/10/11 05:13

  • 31.

    אישה חכמה ! גבר שמוכן להתגרש בגלל אימו-עדיף להתרחק ממנו !!! (ל''ת)

    הסינור של אמא, 24/10/11 03:08

  • 30.

    קרתה תקלה עם הכלה ואחרי הגירושים תהיה ה ק ל ה (ל''ת)

    קול ששון, 24/10/11 02:43

  • 29.

    האישה אמרה לו או אני או היא אז הוא בחר ב.....אמא (ל''ת)

    דודו, 24/10/11 02:41

  • 28.

    ועל כן נאמר ''שפוך חמ(ו)תך על הגויים''......... (ל''ת)

    חמה חמה, 24/10/11 02:37

  • 27.

    איך מסתדר נישואין קצרים ושני ילדים? ההודעה לעיתונות שהעבירו אליכם ...

    אבי, 24/10/11 01:01

    בעייתית ומוזר שלא עליתם על זה

  • 26.

    אין על הטוקבקן הישראלי המצוי והידע השופע שלו

    קשקוש בלבוש, 24/10/11 01:00

    אני נורא נהנה לקרוא את פניני החוכמה של כל מיני טוקבקנים מהוללים שיודעים ישר שהבעל קשור מדי לאמא שלו שאמא שלו מיררה את החיים לאישה והם יודעים בדיוק מי אשם במה ומה צריך לעשות ומה לא צריך לעשות.

    צריך לגייס את הכוח המוחי הזה למען טובת האנושות! לא לתת לזה להתבזבז ככה!

  • 25.

    תגידו לי, החמיות האלה לא היו פעם כלות בעצמן?!

    כלה, 24/10/11 00:15

    מה גורם להן להיות כאלה קלאפטיות לכלות שלהן???

    טיפוסים מרירים ומתוסכלים...

  • 24.

    אין מה לעשות... נשים בחיים לא יחשבו עם השכל

    נשים ללא היגיון, 23/10/11 23:45

    נשים חושבות שברגע שהן בזוגיות הגבר צריך לוותר על הכל ולשים כל הזמן אותן במרכז תוך כדי דריסת האחרים...
    הכל נובע מחוסר ביטחון...
    חוסר ביטחון אצל נשים הופך אותן לנשים רעות וביציות...

    • you are not a real man.... (ל''ת)

      zg, 24/10/11 04:29

    • ולכן גבר צריך להתכונן לגירושים עוד מתחילת הנישואים

      אוהד, 24/10/11 06:08

      רבותי 90% מפותחי תיק גירושים ברבנות הן נשים.
      תתכוננ ליום זה. שימו כספים בצד, חשבונות ע''ש אחים וכד'

    • זאת התשובה הנכונה, (ל''ת)

      אורית, 24/10/11 06:37

  • 23.

    איזה כלה מלוכלכת את למה לא תכבדי את חמותך למה?

    סילבי, 23/10/11 23:28

    את יודעת מה זה לפגוע באשה מבוגרת?
    מה כבר עשתה לך מסכנה?
    ועוד פגעת בבעלך מסכן עשית אותו סמרטוט בעיני המשפחה שלו כאילו אין לו מילה בבית שלו.
    ממש לא יפה חמודה תביני מותק שזה חמותך ואת חייבת לכבד אותה וללכת אליה או להזמין אותה.
    מי את שתזלזלי בה ובכל המשפחה ותעשי מהם זבל? מי את יא מלוכלכת אחת.
    יאללה נשמה תתפייסו ותחזרו ביחד כמו חברים טובים תעזבו את הכבוד והאגו ותשלימו ,
    חרם על הילדים חבל עליהם שיסבלו מאד אם תתרגשו חס וחליליה.
    יאללה שנה טובה

  • 22.

    רוצים את הצד של האישה. (ל''ת)

    נ, 23/10/11 23:05

  • 21.

    כל בעל שעדיין קשור לסינר של אימו הוא לא בעל ולא גבר. (ל''ת)

    גברים נלוזים וחלשים כולכם, 23/10/11 22:10

    • צודק...'' ביתו '' של הגבר ביהדות...זו אשתו...היא היא הבית !! לא האמא ! (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 23/10/11 23:31

      • כל בעל שקשור לסינר אשתו הוא לא גבר (ל''ת)

        נשים מגעילות כולכן, 24/10/11 07:48

    • תגובה ל 17 לא יודעת מהו גילך? כשבנך יתחתן וכלתך לא תסבול אותך אז תביני (ל''ת)

      יוסי, 24/10/11 08:54

  • 20.

    מגיב מס' 1 צודק - אין מה לעשות. מעתה והלאה הוא דפוק בחיים (ל''ת)

    עין חדה, 23/10/11 22:08

  • 19.

    נישואיו הקצרים?

    אריק, 23/10/11 22:06

    יש להם 2 ילדים

  • 18.

    משום מה יש לי ניחוש שהחותנת מיררה את חייה של הכלה עד שהיא לא יכלה יותר

    די ברור, 23/10/11 21:41

    וגברים שנשואים לאמא שלהם, ממילא לא ראויים לנשואים.

    עצוב שיש אמהות שהאגו שלהן יותר חשוב מלעודד את הילדים שלהם לעצמאות ולזוגיות.

  • 17.

    איזה בקורת חמה מעבירה על כלתה? (ל''ת)

    עכגד, 23/10/11 21:01

  • 16.

    תגידי תודה רבה ותברחי כמה שיותר מהר

    כרמל, 23/10/11 20:51

    כי הבעלים האלה לא משתנים הם רק
    נהיים גרועים יותר

  • 15.

    הפרקליטות אשמה עורכי הדין חוגגים והמדינה סובלת

    שרון, 23/10/11 20:49

    מערכת המשפט מרוויחה כספים בזמן הגירושים והמדינה משלמת לנשים גרושות זה סיוע ברווחה רק צרות והיום זה טרנד להתגרש כל פליצה קטנה גירושים מה אנשים הגזימו כל אחד רודף כבוד כל אחת רודפת בצע מה אתם רוצים שלא יהיו יותר נישואים לחיות כמו חיות להביא נשים אוהבות שגבר מתנהג אליהן כזבל במקום לעשות מאמץ ולשמר את הנישואים אז תתעוררו גם גברים גם נשים לא יכולים להסתדר אל תתחתנו
    אין לכם חינוך טוב מהבית תפסיקו לחפש נשים או גברים מסוג ז

  • 14.

    שטויות זו לא הסיבה היו עוד הרבה=החמות לא צריכה להיות במקום ראשון נקודה (ל''ת)

    נ.כהן ברגע שהוא מתחתן חייב לקבל דעתה ולא לכפות עלי, 23/10/11 20:45

    • נכון....גבר מחויב לכבד את אישתו יותר מגופו !! (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 23/10/11 23:29

      • יותר מגופו? את שוביניסטית מכוערת (ל''ת)

        בעלך סמרטוט פתאטי, 24/10/11 07:45

  • 13.

    אף אישה אינה יוצאת נגד חמותה אלא אם יש לה סיבה טובה

    מינה, 23/10/11 20:38

    החמות מרשה לעצמה בד''כ דברים שאפילו הורים לא אומרים! עברתי את זה על בשרי, כולל אמירות נגד מזרחיים ועוד וחבל שלא עצרתי את זה בזמן. כל הכבוד לאישה. ידע הגבר כי לפי הדת שהוא נשוי בה ,טקס דתי על בטוח, כתוב כי יעזוב איש את אביו ואמו ודבק באשתו והיו לבשר אחד.נראה שגם לו לא חסר והוא חיפש עילה לגרושין.

    • מינה זה לא שם מזרחי אף גבר לא יעזוב את אמו שילדה אותו בשביל אישה

      רוני, 24/10/11 09:01

      אם יש ילדים את תביני זאת בעוד כמה שנים.

    • אולי דפוקה בראש? (ל''ת)

      אולי, 24/10/11 10:17

  • 12.

    מי העביר את המידע לעתונות עם שמו של עוה''ד?? זאת עבירה אתית. (ל''ת)

    ניחוש אחד בלבד., 23/10/11 20:01

  • 11.

    אישה שמפתחת אנטי מתחילת הנישואים נגד החמות, זאת תהיה זוגיות

    בעל יקר, 23/10/11 19:55

    לא מוצלחת, ולכן עדיף מוקדם מאשר מאוחר על הבעל להתגרש אחרת חיו יהיו גיהנום.

    • jkhukh

      jkjh, 24/10/11 00:36

      lihoui

  • 10.

    זאת לא אשה אלא נחש צפע . (ל''ת)

    מסכן הבעל, 23/10/11 19:42

    • סיפור דומה קרה גם לנו,

      אסי, 23/10/11 19:56

      במשפחתי הקרובה היה מקרה דומה.אומנם לא היגיעו לגירושים אולם היו די קרובים.לבדוק אם לא מדובר בפרסיה.

    • הוא לא מסכן- הוא מטומטם. עם קצת שכל היה יכול לפתור את הבעיה. (ל''ת)

      אילנית, 23/10/11 21:23

  • 9.

    מדוע אמא שלך כן ואמא של בעלך לא, מדוע השינאה הזאת לחמות? (ל''ת)

    נפגשים על מדרגות הרבנות, 23/10/11 19:31

    • זה לא השינאה כמו הקינאה.

      אסי ., 23/10/11 20:00

      ההסבר פשוט האישה מקנא לבעלה ולכן הינה מפתחת שינאה לחמה .שמה תינגוס בתשומת לב הבעל לאישה ויחלק בינה קרי האישה ובין אימו.כמובן סההסבר רחב ביותר זוהי תמצית הקינאה שמתפתחת לשינאה.

  • 8.

    אישה בונה אישה הורסת, הפתגם כל כך נכון (ל''ת)

    משה, 23/10/11 19:29

    • התבלבלת בפתגם

      גברבר, 24/10/11 11:57

      הפתגם הנכון הוא - אישה חונה אישה דורסת

  • 7.

    אישה רעה שמרחיקה את הבעל מאמו הזוגיות שלה תהיה כושלת. (ל''ת)

    יוסי, 23/10/11 19:27

  • 6.

    מה מיוחד בידיעה הזו ??? (ל''ת)

    שווה כותרת ?, 23/10/11 19:24

  • 5.

    אישה שלא מכבדת את חמותה ומרחיקה את הנכדים מסבתם צריכה לפגוש את בעלה

    רינת, 23/10/11 19:23

    במדרגות הרבנות, אמא יש רק אחת.

  • 4.

    זה לא קוריוז

    תמר, 23/10/11 19:16

    זאת תופעה הרבה יותר שכיחה ממה שחושבים והרבה גרושים נובעים מחוסר היכולת של אחד מבני הזוג ''להיפרד'' מהקשר הסימביוטי לאם.

  • 3.

    כנראה שהחמות התייחסה אליה כאל בת חורגת...לא סתם מסרבים ללכת לחמות. (ל''ת)

    זוהר, 23/10/11 19:13

  • 2.

    אני מכיר משהו

    חולי נפש גברים דפוקים, 23/10/11 19:11

    שמתגרש בתירוץ כמובן אחרי שאשתו בלידתה הראשונה לא רצתה לראות את אימו וראתה את אימה ,עשה למסכנה סרט כי הוא ברח מאחריות

  • 1.

    ''על כן יעזוב איש את אביו ואימו ודבק באישתו''

    מיה, ירושלים, 23/10/11 19:01

    מתוך פרשת השבוע, בראשית.
    לא מתגרשים כ''כ מהר.

    • האישה שלו קשה מאוד ולא מתפשרת. (ל''ת)

      אחד שמבין, 23/10/11 22:47

      • אולי אמא שלו קשה? אולי היא מתערבת לכלה בחיים בלי גבול? (ל''ת)

        לא ידועים פה מספיק פרטים, 24/10/11 15:30

    • התורה רק מסבירה שאדם צריך ליזוב את סביבתו הטבעית ולהנשא אבל

      אברהם, 24/10/11 00:17

      אין זה נותן כוח לאשה לעשות כל העולה על רוחה, כי היא מצווה לכבד את רצון הבעל.