• 104.

    המחבלים הערבים רצחו יותר מ-1000 איש רק במהלך האינתיפאדה האחרונה

    א, 17/07/12 18:07

    לא נאמין לכם לעולם! אתם לא רוצים שלום ולא רוצים ביטחון. כל מקום שיש בו ערבי מיד עולה חשש לסכנה בטחונית ובצדק. אין היום אדם במדינה שלא מכיר לפחות נרצח אחד בפיגוע על ידי ערבים. נמאס כבר מהמצב הזה. תחליטו אם אתם רוצים להשתנות או שתעברו לגור בסוריה.

  • 103.

    מר טורק ככה זה - באם קשה לך - חפש ארץ אחרת

    Even Mekir , 10/10/11 23:05

    וחייה שם בטוב בברכת כולנו - ישראל היא מדינת היהודים.

  • 102.

    יפו??????????

    יוסי, 10/10/11 19:27

    היום התראיין אדון ריפעת טורק (שחקן כדורגל וחבר מועצה בעיריית ת''א לשעבר)אצל בן כספית ונשאל עיי בן מה דעתו על עינין חילול הקברים ועם זה יפגע בדו קיום היהודי והערבי ביפו והתשובה היתה שלערבים ביפו לא מפריע שיהודים באים לבקר ביפו???????????? אולי אני לא מדייק במילים אבל כך היה אפשר להבין איזה אתם יכולים להכנס לראיון מלא ולהסתחרר מהתשובות של ריפעת ומה דעתכם

  • 101.

    רבים ממשפחתי קבורים בהר הזיתים שם הערבים מנתצים מצבות יום יום

    אחד העם, 10/10/11 10:24

    לא שמעתי מעולם את טורק או חולדאי אומרים על כך מילה אחת .

  • 100.

    שימו לב!אין מוסלמי1שקם ואמר שזה לא סיבה להתקומם וחשוב לשמור דו הקיום (ל''ת)

    נ.כהן אין בניהם צדיק1שיטיף לשלום ואחווה נהפוך הוא, 10/10/11 09:42

  • 99.

    הכותב משקר או לא מודע לאמת.

    ציוני, 10/10/11 06:06

    בזמן המלחמה בעזה ובלבנון, היו ביטויי שינאה לישראל של ערבים מיפו, שהביאו אותי להחלטה לא לשבת יותר במסעדות של ערבים ביפו. חבל אבל אין דו-קיום, למעט אולי של עולם הפשע.

  • 98.

    הדו קיום ביפו זה בין עבריינים יהודים ערבים ופרוצות רוסיות (ל''ת)

    השאר משתדלים לא להתערבב, 10/10/11 05:33

  • 97.

    '' אפילו הפושעים היהודים והערבים עובדים יחד ''

    '' אנחנו לא מאיימים על אף אחד '' ..., 10/10/11 03:09

    היהודים שג'ימי טורק מוכן לקבל ביפו הם כאלה שעברו הכשר של המתפללים המוסלמים,
    אם לא- ''...אני מבטיח שהמחללים לא היו יוצאים משם על הרגליים שלהם, וכנראה שהיו גומרים את חייהם.''

    אין צורך להוסיף.

  • 96.

    כל הכבוד, צודק בכל מילה.

    קול האמת, 10/10/11 02:59

    וואלה ג'ימי הלוואי היו כמה יהודים שהיה להם השכל שלך, לצערי יש בניינו יהודים שהם יותר גרועים מבהמות.זה העם שלי ואני מיצטער שזה מה שיש אבל זו המציאות. הלוואי תיזכה לראות קצת נחת מהיותך שוכן לצידיינו ואני מיצטער מראש מהיחס המסריח הזה שהמדינה נותנת לאזרחיה הלא יהודיים. זו בושה וזו חרפה למין האנושי. אני מינצל בשם כל המטומטמים שהגיבו כאן כמו חיות על השחתת הקברים. האנשים האלה צריכים לשבת בכלא.

  • 95.

    אני שונא ערבים, יש לכם בעייה עם זה?? עוד פעם, אני שונא ערבים (ל''ת)

    ערן שמיע - חומוס גבעתיים, 10/10/11 01:21

  • 94.

    חחח...חשבתי עד היום שאתה מרוקאי (ל''ת)

    צימרבליט, 10/10/11 01:09

  • 93.

    בחייאת ריפעת טורק, מי שרף את קבר יוסף שהוא לפי האיסלם- נביא! (ל''ת)

    אחד שמתמצא בקברים, 09/10/11 20:34

  • 92.

    למרבה המבוכה, מן הידועות הוא שהמוסלמים מזניחים את בתי הקברות שלהם (ל''ת)

    יערה, ת''א, 09/10/11 19:56

  • 91.

    חשבתם שהיהודים יבליגו לנצח, אה? (ל''ת)

    צופה, 09/10/11 19:37

  • 90.

    לפי השם, הוא בא מטורקיה. (ל''ת)

    המממ, 09/10/11 18:33

  • 89.

    שנרצח תינוק בן שנה ואביו לא אמרת כלום. תשתוק גם עכשיו. (ל''ת)

    גיא, 09/10/11 18:15

  • 88.

    סליחה!

    רותם, 09/10/11 17:27

    אני לא חושבת כך, לא נוהגת כך, כואב לי!

    אם יש לך הצעה או רעיון מה עושים עם הפורעים

    האלה יתקבל בברכה, הם מזיקים לכולנו!

  • 87.

    תן גז ג'ימי (ל''ת)

    gol, 09/10/11 15:09

    • ג'ימי? או ג'מאל? (ל''ת)

      בטח ג'מאל., 09/10/11 18:34

  • 86.

    פשוט מבדר לקרוא את המאמר הזה!

    מור, 09/10/11 13:37

    הוא יגיד לנו מי יתיישב ביפו ומי לא ואיזה יהודים עברתם את הגבול יבכיינים אתם כל פעם עושים רעש מזבוב תעופו מפה כבר!

  • 85.

    ריפעת..אתה פלסטנאי? או ישראלי? (ל''ת)

    רונן, 09/10/11 13:33

    • רונן.... אתה יהודי? או ישראלי?

      אלון, 10/10/11 08:18

      ריפעת, ערבי(פלסטיני)-ישראלי.

      • אלון , יצאת מפגר עם השוואה מפגרת. ברור מהפיגור שאתה שמאלני (ל''ת)

        גיא, 10/10/11 11:14

      • ישראל היא מדינת היהודים-ופלסטין (ירדן) היא מדינת הפלסטינים (ל''ת)

        לא רוצים להתערבב אחד עם השני, 10/10/11 12:19

        • רק חבר-הכנסת המצויין שלמה מולה יהיה ראש-הממשלה הבא ואני אקבל משרה מלאה (ל''ת)

          ישראל מדינת הגזענים כמוך, 15/09/12 10:38

  • 84.

    אתה עדיין לא נמצא שם

    אאא, 09/10/11 13:29

    כמו שלא נותרה מובלעת יהודית בגוש קטיף,אין שום סיבה שתוותר מובלעת ערבית ביפו.
    יש להעביר את כל הערבים מיפו לשטחי הרש''פ.

    וזה עוד לפני שמתייחסים לעובדה כי היהודים בגוש קטיף לא היו סוחרי סמים ולא עבריינים
    ולא סרסורים ולא רוצחים

  • 83.

    מדינה יהודית ליהודים ומדינה אסלמית לערבים. (ל''ת)

    2 מדינות ל-2 עמים, 09/10/11 13:27

  • 82.

    אני מוכן לממן העברתם לקבר במדינת איסלאם ולא במדינה יהודית. (ל''ת)

    גימי הכסף עלי, 09/10/11 13:25

  • 81.

    טורק : כל משפחתי שוכבת שם

    צימרשפיץ, 09/10/11 13:21

    מדוע עוד לא הצטרפתה אליהם

  • 80.

    עלילות דם,ישראל 2011

    בן גוריון, 09/10/11 13:19

    ולא אחר מג'ימי טורק,שנחשב למתונים אצל הערבים.
    אם הציבור היהודי לא יפתח את העניים,יאכלו אותנו כאן ועוד רק דרך התקשורת.

  • 79.

    באמת תעזבו כבר את מכבי שלנו

    יהודי חיפאי, 09/10/11 13:16

    ותלכו להפועל..אנשים כמו ג'ימי יקבלו אותכם שם בברכה.

  • 78.

    לא הבנתי גם המספר הנורא של 100 שנרצחו בעשור האחרון במה זה קשור לסכסוך

    אלי הרואה, 09/10/11 13:15

    תדמיתו של ג'ימי טורק שהצטייר כבחור נחמד ושחקן מוכשר עוד כשכיכב בהפועל ת''א ובנבחרת ישראל, מקבלת צביון שונה לחלוטין. ג'ימי אומר לנו שסבו וסבתו וכל שאר משפחתו מהדור הקודם קבורים ביפו(כמובן ליד מרכז פרס ל ''שלום'') ועוצר שם. מבלי לנסות אפילו להשוות על מעמדה המקורי של יפו (ממנה יצא יונה הנביא לברוח מ ''המשימה האבודה'' של אנשי ''נינוה'', לפני יותר מאלפיים ושלוש מאות שנה-) שהארץ כולה זרועה לא רק בקברים יהודים אלא גם באלפי אתרים ש ''הוואקפ הערבי'' מנסה בכל כוחו למחוק בכל יום בכל ארץ ישראל- יבוא מר טורק ויספר לנו היכן קבורים דורותיהם הקודמים של אבות אבותיו. הוא יכול בהחלט לספר לנו גם על השתייכות של הכמות הנוראה של הנרצחים ביפו בעשור האחרון(אם המספרים נכונים) בין החמולות ומשפחות הפשע הערביות ביפו, שלשום יהודי מנאמני א.ישראל יש שום קשר אליו. אז אני בהחלט מסכים עם ארז(תגובה 57) ואם בכל זאת כוונותיו של ג'ימי טורק אכן הן בעד ''השלום'' אני ממליץ לו לקרוא את ספרה של ''ג'ואן פיטרס'' ''מאז ומקדם'', אני משוכנע שזה יעזור לו לרדת לעומק האמת על מקורותיה ושורשיה של משפחת טורק בארץ ישראל. בהצלחה.

  • 77.

    העם היהודי מקדש הן את החיים והן את אלו שעזבו, ולכן אני מגנה את חילול

    בחור דתי ימני, 09/10/11 13:08

    הקברים , כמו כן פגיעה במקומות מקודשים ל 3 הדתות המונותואיסטיות דהיינו יהדות נצרות ואיסלאס . אין זה מקובל על היהדות פגיעה במקומות קדושים או חילול כבוד המת ולכן מצד אחד אני מגנה זאת אולם מצד שני קשה לי להאמין שלתלמידי ישיבת ההסדר היתה יד בכך , מה גם שכולם היו עסוקים בצום ובתפילות יום הכיפורים.

  • 76.

    ג'ימי תבין השיטה הערבית של הסתה קינאה שקרים ורמייה ברורה לנו. אתם עם (ל''ת)

    ששוחט בני אדם (לא רק פה) במיליונים כבר אלפי שנים., 09/10/11 12:55

  • 75.

    אז מה עם כל משפחתך שוכבת=אתם מחפשים עילה להבעיר אש הפכתם לאויבי המדינה (ל''ת)

    אם היה בכם מנימום נאמנות הייתם מחכים לסיום החקירה, 09/10/11 12:47

  • 74.

    בגלל מעשה וונדליזים לא צריך להבעיר אש=מראה על חוסר נאמנות פצצה מתקתקת (ל''ת)

    נ.כהן זכרו שעדיין טוב לכם במדינה מכל מקום אחר בערב, 09/10/11 12:40

  • 73.

    זה לא בעיה של היהודים שכל המשפחה שלך עבריינים ומסוממים

    יהודי גאה, 09/10/11 12:39

    הבנת

  • 72.

    בקבוק התבערה, שמטרתו לשרוף והרוג, מחדד את השאלה.

    פרופורציות -קל וחומר, 09/10/11 12:39

    תשים לב כמה כעס הוצאת ,על מי שאיננו יודעים ,אשר כולם מגנים אותו....וליכלך..
    תשים לב כמה התעלמות יש לך מנסיון שריפת בית כנסת,שמכוון גם נגד בני האדם....
    כשתחבר ותחסר ...תמצא שאתה בגירעון אדיר ...

  • 71.

    ראשית, לפי האיסלאם אין חילול קברים לאחר שנה מהקבורה. שנית, כעת (ל''ת)

    אני מבין היטב למה הערבים עושים מעשים כאלו=עלילה., 09/10/11 12:34

  • 70.

    טורק הדמגוג על כמה מנרצחי יפו אתה יודע את האמת!?

    ziontrain, 09/10/11 12:29

    קודם כול,הרמז ממבנה הטקסט בהקשר ל100 מקרי רצח ביפו שמדובר לפחות חלקית במקרי רצח ע'י בני הישיבה,הוא רמז שפל ושקרי,אתה יודע יפה שרובם ככולם זה על רקע פלילי.
    ולפני שאתה בא להאשים את המשטרה באי פיענוח,הבט בפרצוף המכוער של החברה הערבית ביפו,זאת שמעורה עמוקות בפשיעה,זאת שמסרבת כמדיניות לשתף פעול עם המשטרה,ומגינה על הרוצחים ושאר הפושעים שבקירבה.
    ואגב, לא היית צריך להזכיר לנו שיש לכם בחברה הערבית ''כאלה שאין להם ערך לחיי אדם'',יש לכם המון כאלה,ולא סתם אתם כמגזר מובילים את טבלאות הפשיעה והרצח..ולא,גם זה לא בגלל הישיבה ביפו.
    וכמובן שמעשי הונדליזם האחרונים ראויים לגינוי חמור,ולא סתם ראינו אצלנו,היהודים, את המנהיגות ,המקומית,הדתית והפוליטית,עד לראש הממשלה,יוצאים בגינויים חריפים...מעניין באמת שזה לא קורה במקרים הפוכים,ורוב הממסד הערבי ממלא אז פיו מיים.

    וג'ימי,אל תשחק אותו אביר הדו קיום,בזמן שאתה מאלה שששופכים בקביעות רעל ביפו,וכלאומן ערבי הרי ידוע שאתה חס וחלילה לא ''משתף פעולה'' עם ''הציונים''..

  • 69.

    עם ישראל לא מוכן לקבל את סוכני האויב (גיס חמישי) בתוכנו. (ל''ת)

    חייבים להפריד בין העמים.-ירדן היא פלסטין., 09/10/11 12:19

  • 68.

    מה אתה אומר...

    יענה, 09/10/11 12:14

    אז אם מתגלה שבכלל לא פעילי ימין או ישיבה עשו את זה אלא סתם ערסים שריססו שם נגד ערבים, רוסים, ומכבי תל אביב אז כן יש שלום??

    ואפילו שריססו צלבי קרס על קבר יוסף וזרקו בקבוק תבערה על בית כנסת ביום כיפור???

    ששששש

  • 67.

    מה זה השטויות האלה ? יהודי דתי בחיים לא ירסס כתובות בליל יום כיפור

    יהודי, 09/10/11 12:10

    גם לא בליל שבת.

    בדר''כ גם אוהדי כדורגל הם לא הסגנון שנמצא בישיבות הסדר, לך חפש לך עץ אחר להסית בעזרתו נגד יהודים שבאים לגור ביפו.

  • 66.

    מתי אתה תגיע ? (ל''ת)

    אלדד, 09/10/11 11:57

  • 65.

    ג'ימי תרגיע, מי שעשה את המעשה לא שייך לדו קיום שקיים

    דוד, 09/10/11 11:54

    המשטרה יודעת לטפל בזה בינתיים לא רע, כבר תפסו כנראה את החלאה מהצפון.
    אתם צריכים גם ללמוד להבליג ולא להתלהם.

  • 64.

    ערבים,,,,נקעה נפשי ממכם.

    יהודה המכבי., 09/10/11 11:42

    תבינו יהודים יקרים.
    טבח,הרס,אכזריות ,שקרים,רמאות,יידוי אבנים,הצתות וחילול בתי קברות וכל תחלואי העולם הם זכות יוצרים ויצירות קלאסיות שעליהם חתומים המוסלמים.וכל ניסיון חריג מבני עמנו היהודים לגנוב אחד מהם גורר זעם ופרעות אלימות של בעלי היצירה.אז הבה נבין אותם,,את בני הביליעל.(בינינו,,שום יהודי לא מצליח לעשות זאת טוב)

  • 63.

    חילול מצד יהודים ישרת את תעמולה הערבית נגדנו

    גילה, 09/10/11 11:41

    אני מתנדגת לחילול קברים ומקומות קדושים באשר הם.
    ערבים חיללו בתי קברות יהודיים ולא הייתה שום צעקה מצד הערבים.
    אבל חילול מצד יהודים יגרום ליותר ערבים לחלל בתי כנסת וקברים יהודיים,למלחמת דתות .
    חוץ מזה התעמולה הפלשתינית קופצת על כל הזדמנות להראות את הגזענות הציונית והמסכנות הערבית ואלו מעשים שישרתו אותה טוב, במיוחד בימים אלו.

  • 62.

    they should have been in the sands of the arabian peninsula (ל''ת)

    downunder, 09/10/11 11:37

  • 61.

    פשוט ערבי קלאסי.

    ארז, 09/10/11 11:31

    הערבי הזה ,נכד למהגרים מטורקיה הוא דוגמא קלאסית לערבי הניחן בערמומיות ,שקרים ומניפולציות. ראשית אם אנו מדברים על כך שקברים מעידים על שייכות למקום אז בכל חלקי ארץ ישראל פזורים בתי קברות של יהודים מהתקופה שעוד לא נולד מוחמד.הערבים שנימצאים בשטח ישראל הם מהגרים,אספסוף ,פושעים ועבדים שפלשו לכאן .
    דבר נוסף,הערבי הזה שכתב את המאמר הזה צבוע ושונא ישראל,הוא מדבר על גזענות,והוא בעצמו לא מקבל את העובדה שיהודים בחרו להתגורר ביפו,כאילו זרים מנסים להשתלט על אדמות ערביות,חוצפן,,שכחת שאנו בעלי הבית,פה זאת מדינת היהודים ואנו עושים לך טובה שאתה חי כאן ברמת חיים שלא תחלום עליה בשום מקום במזרח התיכון.אנו לא מבקשים רשותך לכך,אנו קובעים עובדה,אתה יכול אולי לנגן לאוזניהם של יהודים גלותיים שמאלנים שהם מעט ,,אך רב העם היודי מפוכח ויודע מי אתם,,עניין של זמן,,,יפו תהיה נקייה מהאשפה האנושית שאתה חלק ממנה.

    • תותח (ל''ת)

      יונתן מהשומרון, 09/10/11 13:57

    • כל הכבוד ארז מנוסח היטב ,שנה טובה (ל''ת)

      שרון, 09/10/11 14:08

    • כל מילה שאמרת נכונה, ג'ימי לך תגור בעזה (ל''ת)

      מגי, 09/10/11 14:24

  • 60.

    ''אני מבטיח שהמחללים לא היו יוצאים משם על הרגליים שלהם, וכנראה שהיו

    דוד, 09/10/11 11:26

    גומרים את חייהם... בישראל 2011 איום והסתה לרצח של מציירי גרפיטי - מה עובר על המדינה הזאת?

  • 59.

    טורק השקרן! זהו בית קברות נוצרי וג'ימי טורק מוסלמי. אין גבול לשקרנות ! (ל''ת)

    גיל ברנע, 09/10/11 11:26

  • 58.

    גימי טורק

    אני, 09/10/11 11:16

    תודה לך גימי על השנים היפות שנתת בהפועל אוהבים אותך והשלום ינצח לבסוף

  • 57.

    ריפעת,זה שימך,לא ג'ימי,אנו לא רוצים אותכם פה !!!

    אייל, 09/10/11 11:13

    מה לא ברור????
    וזה לא קשור לחילול הקברים,אתם פשוט לא רצויים פה,אתם אוכלוסיה בעייתית שתומכת באוייבנו,כל הזמן מתבכיינים,והתרומה שלכם לחברה שואפת לאפס,אני בז לכם !!!

  • 56.

    יודו נאצים-

    יותם הראובני, 09/10/11 11:09

    אל תתרגש מתגובות השנאה של הבלוגרים-רובם מבולבלים ומיעוטם שטופי שנאה ובעיקר רגשי נחיתות. רובם משתייכים לשכבת הבערים בחברה שלנו. אני אגב משוכנע שמבצעי האירוע המטונף הזה-כמו גם הצתת מסגד וכריתת עצים-מאד גאים להיקרא נאצים,לא שהם יודעים מה זה.

    • ''צודק''...הנאצים קבלו את שמם הרע על ציורי גרפיטי. (ל''ת)

      רונן ליכודניק, 09/10/11 13:37

  • 55.

    בכל ארץ ישראל מפוזרים , שוכבים אבות אבותינו באדמה

    לילי בלום, 09/10/11 11:04

    שהערבים שדדו מהעם היהודי ומנכסים אותה להם.
    אתה צודק יפו היא חומר נפץ והפתרון הוא ליישב אותה בעוד ישיבות הסדר רבות. למרבה הצער חולדאי תומך ערבים והסיכוי שזה יקרה יהיה כאשר יבחר ראש עיר ימני אמיתי לא כמו היצור העלוב מילוא.

  • 54.

    שקרן! מאז שהישיבה הוקמה לא שום אירוע או פרובוקציה.

    תלמיד הישיבה, 09/10/11 11:03

    הישיבה קיימת כבר 3 שנים ולא קרה כלום! שום פרובקציה למרות כל מה שהבטיחו שיהיה.
    אף תלמיד ישיבה לא יעשה דבר כזה ביון כיפור שבו כל היום יושבים ומתפללים.

    אבל למה לספר את האמת?

  • 53.

    ג'ימי היקר

    יגאל, 09/10/11 10:59

    בעבר היו היהודים והערבים חיים ביחד משום שהיה כבוד משני הצדדים, כן ג'ימי אותו הכבוד שאתה אומר שנשאר אצל הערבים וטוען ברוב הראיונות שלך שלא קיים אצל היהודים. הנני לא ימני ולא שמאלני ויש לי דעה ודרך משלי, אני מאמין גדול בשלום ורוצה אותו מאוד אולי אפילו יותר מכמה אנשים אחרים ג'ימי(ערבים ויהודים).אינני חושב שלומר בראיון בתור דעה של עיתון גדול כמו מעריב ואני מצטט ''אם שניים כאלו היו פוגשים את מחללי הקברים בבתי הקברות, אני מבטיח שהמחללים לא היו יוצאים משם על הרגליים שלהם, וכנראה שהיו גומרים את חייהם.'' זה מגיע מכעס ומשנאה וגם אתה כמוני צריך לגבור על הכעס ולפעול מתוך רצון לשפר ולסגור את פערי החברה. מה שנוצר עכב משפטים כאלה זה שנאה התססה ותגובה של אנשים קטנים ומפוחדים אשר בעצם השיגו את מטרתם וגרמו להסלמה שתגרום שוב ושוב תגובה הרסנית משני הצדדים.פעם מישהו חכם מאוד אמר לי שבעיות כל אחד יודע למצוא אבל פתרונות לבעיות רק אנשים חכמים מוצאים ולכן ג'ימי סמל כמוך אשר משפיע על אלפים ואפילו על עשרות אלפים חייב להזהר בלשונו וחייב להצעיד את שני הפלגים לעמק השווה ומי ייתן וחזון זה ישמש כצעד הראשון לעבר השלום.

    • הוא לא כועס, הוא מאיים, כמו שהערבים יודעים לעשות. הם מאיימים

      זו הטקטיקה של המוסלמים., 09/10/11 18:50

      כדי להפחיד.

  • 52.

    איזה יופי - גם איום מרומז לרצח וגם קריאה ליודן ראוס במאמר אחד! (ל''ת)

    דן, 09/10/11 10:50

  • 51.

    הקישור לישיבת ההסדר מקומם

    יאיר, 09/10/11 10:47

    הקישור של המקרים האחרונים לישיבת ההסדר ביפו היא לא רק שקרית ומקוממת היא בעיקר מטופשת ומראה משהו על האינטילגנציה של הכותב.
    כל מי שמכיר יודע שאין שום קשר, ולא יכול להיות קשר, בין ישיבת ההסדר לבין חילול הקברים. הקישור בין הדברים נועד לממש מטרות פוליטיות שמתנגדות לייהוד יפו, ולא מעבר לכך.

    • נכון, הערבים לא רוצים שהיהודים יגורו ביפו, אבל לא מפריע להם

      צודק, 09/10/11 18:56

      להתיישב בתל אביב או ערים יהודיות אחרות. הכל אצלהם הולך חד סיטרי, ורק להם מותר.נצרת עילית מתמלאת בערבים, וגם ברמת אביב מתחילים , לאט לאט יכבשו אותנ מבפנים. לכן זה מפריע לתוכנית שלהם שהיהודים עושים אותו דבר.

  • 50.

    למה שלא תצטרף אליהם אדון טורק, (ל''ת)

    אחמד, 09/10/11 10:41

  • 49.

    עלילה.

    ישראל היפה, 09/10/11 10:30

    על סמך מה אתה מקשר את ישיבת ההסדר למעשה?
    ישיבת ההסדר ביפו רחוקה כרחוק מזרח ממערב ממעשים כאלו. מאמר זה כולו חרחור ריב והסתה פרועה.

  • 48.

    גימי לא לקטוף סקופים.

    אסי א, 09/10/11 10:17

    גימי טורק ידוע כמי שממהר להאשים את כולם מבלי שיבדוק עשה זאת גם בעבר ואינו נמנה על הצד המפשר אלה תמיד בוחר בצד הקיצוני וזה מצער אין זו פעם ראשונה .גימי מנצל בציניות את עברו כשחקן אהוד על כל רבדי האוכלוסיה .וככזה היה מאוד מכובד מצידו למתן דברים ולא להקצינן.אדון גימי טרם נתפסו חשודים ולא מן הנמנע שיכולים באותה מידה דווקה אולי שכנך בן אם ערבים או יהודים .אנא ממך המתן בטרם תספר לנו את קורות חייך מי קבור והיכן.

  • 47.

    הוא רוצה לנקות את יפו מיהודים. למה הוא לא גינה והפגין נגד הבקבוק תבערה (ל''ת)

    גימי טורק ערבי קטן וגזען, 09/10/11 10:14

  • 46.

    מתחת להם שוכבים יהודים מתקופת המקרא. גזלנים שכמותכם

    אזרח, 09/10/11 10:09

    כרגיל, הערבי מיתמם ומתעלם מכך שהוא ובני עמו גזלו כל חלקה טובה בארץ ישראל, בנסיון לטשטש את העובדה שהמדובר בארצו של העם היהודי, שיחזור אליה מהגולה.
    כך, על אף שירושלים מעולם לא נזכרת בקוראן (וכך גם יפו), משום מה, הם בחרו להקים את מסגדיהם על הר הבית, בדיוק מעל חורבות בית המקדש היהודי.
    עכשיו הם מיתממים.

  • 45.

    טורק = טורקי

    יניב, 09/10/11 10:03

    שם המשפחה של טורק מצביע שאין הוא ''מקורי'' הוא הגיע יחד עם הטורקים לארץ. ולכן הוא מתפאר שסבתא שלו קבורה שם, כי יותר מזה הוא לא הצליח למצוא.
    הישיבה ביפו לא מסיתה, אלא בסך הכל מציבה לכם מראה מול העיניים האם אתם ערבים גזעניים או שמא באמת למדתם משהו ואתם מקבלים גם את האחר.

    • גם סבתא שלו לא קבורה שם !!! זה בית קברות נוצרי והוא בכלל מוסלמי (ל''ת)

      אחד שיודע, 09/10/11 15:58

  • 44.

    אנשי השמאל האשכנזים פחדנים ולמה ..כול הקיבוצים רמת אביב ועוד הרבה

    קובי, 09/10/11 10:03

    יש כפרים ערבים ..נמושות יבוא יום והם ידרשו את המקומות הנ''ל אתם מפחדים ?
    יקוקסינלים

    • השמאלנים אוהבים להידפק על ידי הערבים, אז זה טיבעי שהם מגינים

      השמאלנים והמאהבים שלהם., 09/10/11 19:00

      על המאהבים שלהם. כי מי ירצה לדפוק אותם?

  • 43.

    יש פה אחלה יהודים - כשמאיימים על חייהם הם נוטשים ומשאירים לנו את הבית

    מאיר, 09/10/11 10:01

    רק המתנחלים האלה שלא מתנהגים כמו שמצפים מיהודי להתנהג מפריעים.

    ההתנכלות הערבית היומיומית שהביאה לנטישת
    היהודים את יפו ודירבנה את הקמת הישיבה שם לא מעניינת את התקשורת ואת השמאל הקיצוני.

    הרי מה הבעיה? אמרתם שלא נתנחל מעבר לקו הירוק ''שנחזור הביתה'' שנדאג לדמוגרפיה. הנה באים יהודים ומחזקים שכונות יהודיות ובתי כנסת ונלחמים ביודן-ריין שהערבים רוצים לעשות פה בתוך הקו הירוק וישר קושרים בינם לבין מעשי ונדליזם.

  • 42.

    מי שרוצה לדעת את הסוד הגדול למה ערבים יושבים במקומות הכי קדושים ימתין (ל''ת)

    פולשי יפו זמנכם הסתיים תודה מה-קב''ה על השמירה !!, 09/10/11 09:54

  • 41.

    גם בחולדה חוללו קברים - טורק העלה טור גינוי ?

    המעשה עלוב וראוי לכל גינוי, 09/10/11 09:49

    אכן ראוי לכל גינוי ואני סקרן לדעת האם לאחר חילול הקברים של משפחת חולדאי בחולדה היה עלה ב NRG טור דומה של טורק, אשמח לדעת שכן, ככל ולא רבים עלולים לראות בכך צביעות... וניסיון לתפוס טרמפ תקשורתי בעיתוי זה

  • 40.

    ג'ימי, אני יהודי ימני שמוקיע את המעשה הזה ומתנגד לו בכל תוקף

    אריה, 09/10/11 09:48

    לדעתי האנשים שביצעו זאת צריכים להענש בחומרה.
    עכשיו תראה לי ערבי שמביע עמדה כזאת כאשר יש אלימות ערבית כנגד יהודים.

    • ירצחו אותו באותו יום. גם אני עוד לא ראיתי ערבים מפגינים לשלום.

      הרמאות והשקר של הערבים., 09/10/11 19:07

      כי אין כאלה. אלה שמפגינים עם שלום עכשיו בכיכר רבין, קיבלו כסף בשביל זה.

  • 39.

    באנ'ה אתה בחור בעייתי ברמות

    שלמה החכם, 09/10/11 09:47

    מה הקשר בין ישיבת ההסדר לפורעים?
    0, כלום.

    כל כך ילדותי. והבעיה היא שהילדותיות שלכם עולה בחיי אדם בעוד הטפשות הימנית עולה בקירות מרוססים.

    קיצר, כנראה שבדיבורים אתם באמת לא משהו

  • 38.

    וואלה !

    צביקה, 09/10/11 09:41

    ממש ימות המשיח:
    ''אפילו הפושעים היהודים והערבים עובדים יחד, ושיתוף הפעולה ביניהם מוצלח מאוד לצערי''
    כן כן לצערך - אגב מאיפה המידע המודיעיני על השת''פ העברייני המוצלח ?
    טוב כמובן שהשת''פ מצער ואפילו מדכדך, אבל כמובן יש משהו מצער הרבה יותר:
    ''אין יום שאני לא יוצא לרחוב ומוצא על הקירות כתובות גרפיטי חדשות. אני עושה הרבה ספורט בחוף הים, ואין דבר שנסתר מעיניי.''
    גרפיטי זה כמובן הרבה יותר מצער מפשע (ציורים לעומת שוד/רצח/אונס די דומה אחד לשני סך הכל)
    כמי שאין דבר שנסתר מעיניו וודאי ראית את תלמידי ההסדר מסתובבים המון בים של יפו, הים כידוע הוא בילוי מועדף על בחורי ישיבות, ובאמת חיפשתי ומצאתי את הלו''ז של תלמידי ישיבת הסדר ביפו, ואני מצטט ממנו כדלקמן:
    7:00 - תפילה
    8:00 - ארוחת בוקר
    8:15 - השתזפות בוקר בים
    12:15 - ארוחת צהריים
    12:45 - שחיית צהריים
    16:15 - תפילת מנחה
    16:30 - השתזפות בין הערביים
    20:00 - תפילת ערבית.
    20:30 - שחייה לילית (+ פעילות גרפיטי יוצרת למעוניינים)

  • 37.

    באיזה שלום מדובר?! בשלום שהביא שמעון פרס. (ל''ת)

    המזרח התיכון החדש הגיע ליפו., 09/10/11 09:39

  • 36.

    כשחילולו את קבר יוסף וקברים של יהודים בהר הזיתים כולם שתקו (ל''ת)

    צביעות שאין כדוגמתה, 09/10/11 09:38

  • 35.

    מי שיעז להזכיר ו/או לדבר על

    רונן גולדשטיין, 09/10/11 09:38

    חילול בתי הכנסת ובתי הקברות היהודים ע''י ערבים לאומנים פאשיסטים וגזענים,מיד יוקע ע''י קובעי הטעם הטוב בתקשורת כגזען ששופך שמן על המדורה. מי שיוקיע חילול קברי ערבים ומסגדים, (מעשה נפשע שלא יעשה) יחובק ויוצג כפעיל שלום מתון ואחראי הפועל לדו-קיום ערבי יהודי. מישהו יכול להסביר לי איך הגענו עד הלום?

    • רונן. אני תמיד שמח לקרא אותך. אבל.....

      מהפך 77, 09/10/11 10:26

      שרפת מסגדים/ חילול קברים/שרפת יערות.שלא לדבר לגבי שחיטות/ופיגעים. זה תחום ששיך לערבים. פחדנות כזו לא אנחנו.בשביל זה אנחנו מקדימים אותם במאות שנים.[למשל פרס נובל 10 לישראל] אין צורך בנשק המטומטם הזה.

  • 34.

    לאבי גנבו הארון נחושת לנרות בביה''ק ירקונים - ולא זרתי בקבוק על מסגד

    ואפילו לא זרקתי בקבוק תבערה על מסגד, 09/10/11 09:33

    אולי טעיתי וזה לגיטימי להעניש הערבים האלה ע''י סריפת איזה מסגד?

    החד צדדיות המזעזעת
    אם לא מגנים זריקת בקבוק תבערה על בית כנסת מצידי שישרפו כל המסגדים!

  • 33.

    למה מאמר שקרי מקבל במה? - כנסו

    ישראלי, 09/10/11 09:31

    איזו עזות להאשים את בחורי ההסדר בכתובות גרפיטי, בתור בוגר הסדר אני יודע בבירור שזו לא הדרך שלנו.
    אנחנו לא נלחמים בחושך אלא רק מוסיפים אור (וממילא החושך מסתלק)

    ד''א, מה עם קבר יוסף שחולל ונותץ ורוססו שם צלבי קרס רק לפני כמה ימים!!!

    זה לא כלכך מפריע אני מבין...

  • 32.

    120 עצי זית של יהודים נשרפו על ידי ערבים ליד קדומים

    120 עצי זית של יהודים נשרפו על ידי ערבים ביו''ש, 09/10/11 09:21

    למה לא כתבת על שריפת עצי זית של יהודים? 120 עצי זית של יהודים נשרפו על ידי ערבים ליד קדומים לפני כמה ימים זה חמור יותר מגרפיטי

  • 31.

    האשכנזים יותר גרועים מהערבים והאיסלאם ,זהירות הם בוגדים . (ל''ת)

    יהודי אותנטי, 09/10/11 09:19

    • יימח שמך וזכרך במהרה בימינו גזען פשיסט (ל''ת)

      אבי, 09/10/11 12:16

    • ''יהודי אוטנטי'' ופשיסט אתה אדם קטן והבושה הגדולה היא שאתה חי בקרבנו. (ל''ת)

      דני, 09/10/11 12:17

  • 30.

    לאשכנזים השמאלנים הצבועים מותר לגור בבתים ערבים של פליטים? (ל''ת)

    יהודי אותנטי, 09/10/11 09:18

    • גם לספרדים ימניים מותר לגור בבתים ערבים של פליטים? (ל''ת)

      יהודי, 09/10/11 17:32

  • 29.

    לא טוב לך עזוב ולך לעזה

    כיכר מלכי ישראל, 09/10/11 09:16

    מתי גינת התקפה טרוריסטית על יהודים

    רק היום היתעוררת???

    כמו כל הערבים תבועים ושקרנים...

    מעריב מי יתן ותעלמו מהמפה עם ההסתה שלכם..

  • 28.

    רגע, טורק - זה לא מטורקיה ? (ל''ת)

    טורקי, 09/10/11 09:14

  • 27.

    לאשכנזים השמאלנים הצבועים מותר לגור בבתים ערבים של פליטים? (ל''ת)

    יהודי אותנטי, 09/10/11 09:11

  • 26.

    נו אולאי (ל''ת)

    כיכר מלכי ישראל, 09/10/11 09:11

  • 25.

    לא נורא...

    אבי, 09/10/11 09:08

    שתמשיך לשכב חצוף! מי אתה בכלל? הפועל תל אביב לא?

  • 24.

    שמעתי ואני יודע שהערבי המתורבת היה מכה את אישתו והרבה למה?

    קובי, 09/10/11 09:06

    ותבין יערבי זה שלנו

    • טורק

      רוני, 09/10/11 10:28

      כאדם שעבד עם מר טורק הנכבד אני יכול להעיד ממקור ראשון שהאיש עבריין וכל '' חבריו'' הם עבריינים , כל מכובדי יפו שאתם עבדתי באופן צמוד הם עבריינים אצלם מוסר זו מילה מיותרת ולא קיימת . לאף אחד אצלם אין כבוד לחיי אדם ורכוש אדם.

      עדיין וללא כל קשר אני נגד המעשה.

      אבל מספיק לתת במה לעבריינים

  • 23.

    ניסוחים גזעניים: מאה איש לעומת יהודי אחד.לחברים שלי אין בעיה עם יהודים

    רפעת, חשבתי שגם יהודים יכולים להיות חברים שלך., 09/10/11 09:06

    רפעת, יש לי המון כבוד אליך ואני שמח שייצגת את מדינת ישראל בנבחרת ישראל. רק בקשה אחת אני מבקש ממך: כשאתה שולח מאמר לעיתונות של היום, שכור קודם כל עורך לשוני פרטי. לצערי, ההגהה והעריכה בעיתונות של היום לא עולות על ניסוחים מאוד בעייתיים ומאוד מעליבים.

    איחולי שלום ואושר.

    סתם אזרח.

  • 22.

    על איזה שלום אתה מדבר ?

    פישלזון, 09/10/11 09:04

    מי שחושב שיהיה שלום הוא אופטמיסט.
    אני פסמסיט דהיינו - אופטמיס עם ניסיון.
    בשום אופן לא מצדיק את השיפלות משני הצדדים אבל הפתרון יהיה רק בהפרדה מלאה בין העמים.
    תקום מדינה פלסטינית ובה יתגוררו גם ערביי ישראל. ( אז מה אם הם נולדו פה ? גם בבלקנים בוצעה הפרדה והמוסלמים עברו לגורר בבוסנייה ).
    יקום מנגנון לפיצוי לאלו שיעזבו את תחומי ישראל למדינה הפלסיטינית.
    יחד - לא נוכל לעולם להתקיים.

  • 21.

    בתור יהודי ימני, אני מתנצל בפני הערבים על שהדרדרנו לזה. (ל''ת)

    עידן, שינקיניסטן , 09/10/11 09:04

  • 20.

    ג'מי - החלילנים מהמלין שלנו מנגנים את הלחן שמוציא את עכברושיי הגזע

    תמנון, 09/10/11 08:56

    והמדון ולכל בן אדם ששכל בין אוזניו צר על כך שגם אצלנו שורפים ספרים ומחללים קברים

  • 19.

    המאמר הזה הוא הסתה לרצח- שקר אחד גדול

    אברהם תומר, 09/10/11 08:44

    ההפגנה המדוברת היתה של בן-גביר ולא השתתף בה אף אחד מתושבי יפו. בטח לא מהישיבה.
    אף בחור מישיבת ההסדר לא עשה מעולם שום דבר כנגד ערבי כלשהו ביפו. הישיבה ביפו וכלל הדתיים שגרים ביפו מאמינים בדו קיום ולא רוצים ברעתו של אף ערבי שגר בה- להפך.
    לצערי, יש גורמים כמו רפעת טורק ואגבריה ובעצם רוב נבחרי הציבור הערבי שמעוניינים בהתססת האזור הם רק מחכים לתירוץ שייתן להם, ובנתיים הם עושים פרובוקציות. התג מחיר האחרון ביפו היה ניסיון של ערבים! לפוצץ מסגד כדי להפיל את האחריות על הדתיים.
    הישיבה נמצאת בבית- כנסת עתיק ותמיד היו יהודים בשכונת גבעת עליה והישיבה רק באה לחזק אותם. טורק וחבריו לא מעוניינים בהם כי היום הדתיים הם הכוח האידיאולוגי היחיד במדינה הזו שלא מתרפס בפני הערבים הקיצוניים ולא מאמין לשקרים שלהם.
    אם תהיה תסיסה ביפו, היהודים יוכלו להגיד בלב שלם שלא ידם גרמה לזה. אני גר ביפו ומכיר את הנפשות הפועלות.

    • יצאת תותח. (ל''ת)

      יונתן מהשומרון, 09/10/11 13:50

  • 18.

    א.מגנים פגיעה במוסלמים ב.תומכים במתנחלים ביפו!!!

    יפואי, 09/10/11 08:42

    הלוואי עוד הרבה גרעינים כאלה ביפו,ואתה תפסיק להסית ,אני רוצה להזכיר לך בכל החפירות ביפו עד היום [והיו הרבה] לא מצאו אות בערבית ההתיישבות הערבית ביפו כ150 שנה בלבד,לעומת אלפי שנות היסטוריה יהודית,אז תרגיע אתם אזרחים ישראלים כבדו את הדגל והמדינה,ותזכור שתמיד יש אופציה מעבר לירדן

  • 17.

    כל משפחתך גם זרקה אבנים במהומות 2000? (ל''ת)

    התוהה, 09/10/11 08:37

  • 16.

    הקברים של סבא וסבתא שלי בהר הזיתים

    יעל, 09/10/11 08:27

    מחוללים כל כמה שנים, וזה לא מזיז לאף אחד. אף אחד לא בא לבקש ממני סליחה, אף מנהיג לא חושב שזה נושא מספיק חשוב כדי להעלות לכותרות, והשורה המסכנה שזה תופס בעיתון מעניינת בעיקר אותי ואנשים נוספים במצבי.

    אז?

  • 15.

    אני מגנה את המעשה אבל גם הערבים לא צדיקים גדולים

    אלמוג, 09/10/11 08:23

    בערב יום כיפור הגיעו צעירים ערבים מיו לטיילת בת ים ונסעו שם בצורה מתגרה והפגנתית , אז מטומטמים יש בשני הצדדים !

  • 14.

    לא שמעתי אותו מגנה את הבקת''ב שהושלך על בית הכנסת!!! צבוע!!! (ל''ת)

    שמאלני טיפוסי שרואה רק חצי תמונה, 09/10/11 08:17

  • 13.

    רפעת תחזור להיות כדורגלן

    ישי, 09/10/11 07:58

    רפעת /ג'מי (כנראה חשוב השם השני יותר מהראשון - בנלאומי שכזה)

    1. היכן אתה שמחללים כל יום את קברי היהודים בהר הזיתים?
    2. היכן היית ששחטו את משפחת פוגל ?

    מה שמפריע לך זה ישיבת הסדר? אתה בכלל יודע מה זה ישיבת הסדר? כנראה שלא

    חוץ מזה חברך יכולים לקנות בכל מקום בארץ ישראל (לא פלסטין) ואתה לא מרשה להיהודים
    איזה דמוקרט אתה? אולי בסגנון של אסד !

    לכם מותר להפגין בכל מקום בארץ וש''היהודים'' רוצים להפגין נניח באום אל פחם - אסור להם

    מצידי תחזור לשחק או לגור בדמשק נראה אותך גבר

  • 12.

    חילול הקברים הוא גועל נפש וראוי ללהוקעה אבל:

    צהובשחורשונאדום, 09/10/11 07:57

    טורק היקר,
    כל עוד העם שלך חושב שריסוס כתובות הוא ''מעשה טרור'' ושחיטת תינוקות במיטתם הוא ''התנגדות לכיבוש'' אז אנחנו לא מדברים באותה שפה, תרתי משמע.
    אילו הרוצחים מאיתמר היו באים עם ספריי צבע לבית משפחת פוגל אני מבטיח לך שהדבר כלל לא היה מגיע לתקשורת...
    כנ''ל לגבי כל המקומות הקדושים שחוללו ע''י מוסלמים. הכל בוער רק כשהמוסלמים הם בצד הנפגע.

    אגב, נקודה מעניינת להזכירך:
    בחודש יולי 2008 חוללו קברי יהודים בקיבוץ חולדה, מבצעי המעשה היו אוהדי קבוצתך האהובה הפועל תל אביב.

  • 11.

    מגנה, אבל אל תשכח שה''טרור היהודי'' מסתכם בספריי צבע... (ל''ת)

    לג'ימי היקר, 09/10/11 07:51

  • 10.

    אתה גם מתבכיין וגם מחליט מי יהיו התושבים ביפו - גזען!!

    בילדי בילדי, 09/10/11 07:47

    איפה הת

  • 9.

    ג'מי, אהבתי אותך ככדורגלן, אבל למעשה מבחינתכם אתה המשת''פ הכי גדול

    אוהד הפועל, 09/10/11 07:39

    הרי שיחקת בנבחרת ישראל, אז אל תזרוק אבנים על בית הזכוכית שלך,

  • 8.

    עוד מעט גם אתה תגיע לשם (ל''ת)

    אבי, 09/10/11 07:24

    • נו, התגובה הזו ממש הכרחית? (ל''ת)

      למה זה טוב?, 09/10/11 09:06

      • סתם משאלת לב. זה הכל. גם שלי. ישראל תהיה טובה בלעדיו. (ל''ת)

        יונתן, 09/10/11 13:47

  • 7.

    נו אז מה? כל משפחתי בהר השמן זית. אז מה. שמעון פרס לא בא לנחם אותי. (ל''ת)

    יעקב ישו על החילול השבועי שם מצד הבדויים הערבים., 09/10/11 07:12

  • 6.

    חילול

    zev, 09/10/11 07:00

    נאמר בתחילה חילול בתי קברות ולא חשוב היכו חילול בתי כנסת ומקום קדוש הוא פשע לא רק כלפי אדם אלא שלפי שמים עד כאן אנו מסכימים ומי כמונו העם היהודי בעל ההיסטוריה הארוכה ביותר שנפגע מחילול מקומותיו הקדושים .ואני מבין מר טורק חבר מועצת העיריה שנפגעת באופן אישי היות ומשפחתך שם .עד כאן אנו מסכימים ומכאן אתה ממשיך בדרכם של המחללים אתה כבר קבעת שאנשי ישיבת ההסדר עשו זאת אתה בטוח.רקיהודי מסוגל לדבר כזה. אולי זה פרובוציה וכמו שיהודי פושע יכול לעשות זאת גם ערבי מוסלמי מסוגל לעשות זאת .לא רוצה ללבות את האש וראוי שתרגע ןתצא מתל אביב שעה נסיעה יש מקוום שנקרא שכם ויש שם קבר של יהודי חשוב בשם יוסף בשפתךיוסוף האם החבלה והחילול הקבוע נעשה שם על ידי הברסלבים שמסכנים נפשם בלילות להכנס לשכם ולא כמוך שחופשי להלוך הלילה ביפו וגם לייצג את נבחרת ישראל האם גם שם בשכם היהודים אשמים או שיותר נוח לך לשתוק כי עד עכשיו שתקת כי זה יותר נוח .לאורך כל ההתנהגות שלך היה לך ממי ללמוד מאלה שחיללו מקומות שקדושים ליהדות ובעינך זה בכלל לא חשוב.שאלת נכון היכן השכל שצריך להפעיל אותו היית צריך לשאול לפני שכתבת מאמר זה שבחלקו מועת

  • 5.

    האנשים שאתה מניף הדגל (הפלשטיני) שלהם רוצחים וגוזלים אדמות של יהודים

    והם מכריזים על השמדת המדינה היהודית, 09/10/11 06:46

    אז ברור שזה מרגיז יהודים שחיים כאן
    כי אתה לא מניף דגל ישראל
    אלא מניף דגל האוייב הפלשטיני!

  • 4.

    z (ל''ת)

    zev, 09/10/11 06:45

  • 3.

    ושערבים מחללים בתי קברות כבר 40 שנה בירושלים איש לא קם

    די לצביעות, 09/10/11 06:10

    ולא מדבר לכו להר הזיתים או להר המנחות אין כמעט מצבה אחד שהם לא חיללו גונבים באופן קבוע את בתי הנרות מבזים ומחללים את הקברים שם.
    אני לא בעד חילול מצבות של ערבים
    אבל בוא לא ניתמם פה

    • יש עוד בתי קברות של יהודים בתחומי הקו הירוק שחוללו,

      מיקי, 09/10/11 07:34

      בנוסף לי-ם.

  • 2.

    Jimi we love you forever! arab, jew lets just live in peace (ל''ת)

    red, 09/10/11 06:03

  • 1.

    עשבים שוטים

    אלי, 09/10/11 06:00

    רוב העם מתנגד ומוקיע פעולות נבזיות שכלה
    ולא צריך לעשות מזה יותר ממה שזה.פעולה של קומץ שוטים שנסה להעבעיר את המקום