• 59.

    אבישג, אני נהנת לקרוא את את כל מה שאת כותבה!

    תל אביבית, 22/08/11 16:35

    את בחורה מבריקה ומפוקחת!

  • 58.

    יותר פשוט אבישג זה לבחון את קורבנות של הקומוניזם .

    אורי... ., 12/08/11 19:16

    מדיניות הדיכוי וההרג של המתנגדים לשלטון היה ויהיה תמיד בשם הסמלים הסוציאליסטים וההומנים.

    תספרי את הנרצחים בברית המועצות, תסיעי לראות איך חיים אותם קורבנות עד היום המדינות שחיו במשטרים אלו ותמצאי את הצלקות, צלקות שרק בעוד למעלה מ 60 שנה יעברו.

    לא תמצאי משטר שבשם הקפיטליזם לחם במי שחשב אחרת לחימה אישית ורודפת.

    לא תמצאי את החיסולים ההמוניים במשטר קפיטליסטי, אבל את הדיכוי עד היום את יכולה למצוא בקובה, ולא יכולה למצוא בצפון קוראה כי לשם אינך יכולה להיכנס.

    גם המתפארים בסין על היעילות שלה , והם בעיקר בקרב הסוציאליסטים, מתעלמים מהיעילות שמדכא , גוזלת , וחובטת שם בפרט .

    כי הפרט לא באמת מעניין אותם.

    מה שבאמת מעניין אותם היא השריטה הזאת במוח שרק שם היא נמצאת , אבל בשום פנים ואופן לא בחייהם.

    גם הם חיים את ההב הב והב עוד. והשריטה המשומרת הזו רק מפצה על ההתנהגות הבהמית והחזירית שלהם,

    אלו שהשריטה שלהם קלה יותר או שהם שלמים איתה יותר תמצאי אותם פחות בהמים ופחות חזירים.

  • 57.

    49 אתה חי בסרט!!

    ירושלמי, 12/07/11 12:18

    איזה התעללות יומיומית של ''נערי הגבעות'' איפה אתה חי??? מדבר על שוד אדמות?? בוא לצפון השומרון שם ערבים מאום ריחן נוגסים באדמת יער של קקל כל הזמן ומשטרה לא עושה איתם כלום. ולפני שאתה נוגע במקלדת שוב.. יש הבדל עצום בגישה בהבנה ואפילו בדרכי הפעולה בין כהניסטים נוער גבעות ושאר החברה. ונוער הגבעות ממש לא באמצע של הימין את מדבר מטיפשות ועל כן אין משקל לדבריך.. עקירות עצים והתעללות זה מה שאני סבלתי ממנו כל הילדות אני ראיתי שכנים וחברים נקברים רק בגלל עצם היותם יהודים!!! מה אתה מדבר על דמגוגיה??? אדיוט צא מתל אביב!!! בוא תסתובב קצת בארץ ישראל תראה בעצמך אל תקשיב לכל מה שאתה שומע

  • 56.

    פשוט עצוב...

    איש ציון, 12/07/11 12:12

    אני יסביר לכם לא לא פועלים נגדם... בגלל שהתקשורת ובג''צ נוטים טיפטיפה לטובת צד ערבי ושמאלני. אם מישהו בימין היה מוציא מושפטים כאלה לא על העם היהודי אלה על כל עם אחר ( ראו ספר תורת המלך שדן על הליכות הריגת גוי) אותם0 עוצרים שופטים שמים במעצר מהנלי לכמה שנים וכו'. אני מקווה שכלל הציבור יפתח את עניו ויראה יותר ממה שהתקשורת רוצה שניראה.

  • 55.

    אבישג יקירתי, כהרגלך בקודש, עוקצנית וחדה כתער בנושאים החשובים באמת

    ברנדון וולש, 09/07/11 21:24

    מצליחה להביא במילים מצוחצחות כחרבות את הנושא הבוער במרתפי השב''כ לתודעה הציבורית.
    יישרי כוח!

  • 54.

    לנהוג בהם כשם שהם היו נוהגים בנו לו יכלו (ל''ת)

    צדק צדק תרדוף, 07/07/11 17:30

  • 53.

    על המדינה לנהוג עם האנרכיסטים ביד ברזל הם עברו כל גבול וחברו לטרור

    האזרח מנחם, 07/07/11 11:20

    יש גבול לכל תעלול,זה מזמן לא משובת נעורים אלא חבירה של ממש לטרור,אי אפשר להתעלם יותר,דרושה חקיקה פרטנית נגדם ויישום צווי חירום למעצרים מינהליים לפעילי הארגון המשוקץ הזה.

  • 52.

    על פי התגובות עלית על משהו... כנסו

    ליאור, 07/07/11 09:19

    מכמות התגובות הכועסות ומהשימוש האוטומטי בבמושגים משתיקי האמת ''פאשיסטית'' / ''חשוכה'' / ''בכיינית'', ניתן להבין שאכן יש פה נקודה מסוימת.

    אולם, לצערי, המשפט האחרון שלך אינו נכון ''אני בטוחה שאנשי השמאל המתון, הריאלי, מודע לארגונים הללו, ואני פונה אליהם לפעול נחרצות נגדם. השמאל חייב להסיר את הגידולים הממאירים הללו מתוכו, ולא לקחת כדור אקמול עד יעבור זעם''

    השמאל מוכן לכוון את אלומת הביקורת החריפה רק כלפי מי שלא מייצג את עמדותיו, אין לו את האינטגריטי להסתכל פנימה.

    כל שאמרת שיש לבער את הקיצונים משני הצדדים, אך זה לא טוב מספיק עבור המגיבים, הם רוצים לבאר את הקיצונים רק מהמחנה אליו הם לא שייכים.

    דו פרצופיות, מוסר כפול, התנשאות וחוסר יכולת לבקר את עצמך, הן תכונות בעייתיות מאוד. בדרך כלל של אנשים שחושבים שהם טובים יותר מאחרים ובעלי המםתח לנושאים נשגבים כגון הומניות, מוסר וכו...

  • 51.

    איזו חדות, איזו שנינות... תאווה לעיניים :-)

    המגיב האלמוני, 07/07/11 09:03

    חסרו כאן הטורים השנונים/עוקצניים שלך.
    זאת שלא מפחדת לכתוב את האמת, שחור על גבי אינטרנט.
    שאפו על ההבחנה וההפרדה בין שמאל לשמאל קיצוני.

    ממני השמאלן הציוני !

  • 50.

    מי זאת ההזויה הזאת שכותבת? אפילו לא טורחת לציין של מי השיר שהיא ''מצטטת (ל''ת)

    פאשיסטית-לכי-הביתה, 07/07/11 03:36

  • 49.

    דמגוגיה עלובה

    שמי, 07/07/11 03:15

    העניין זה שבשמאל אף אחד לא לוקח את הפאנקיסטים ברצינות. כולם יודעים שזה ילדים כועסים שמוציאים קיטור. אני לא מצדיק את זה אבל זה הרבה פחות גרוע משעשועי כת השטן.

    וזה הרבה הרבה פחות גרוע מהתעללות היומיומית של נוער הגבעות בפלסטינים, כולל שוד אדמות, עקירת העצים, ועוד ועוד - והבעיה היא שבימין נוער הגבעות לא בשוליים אלא במרכז - ראו את נציגיו הכהניסטים בכנסת (בן ארי וחבריו למי שלא הבין)

    וזה ההבדל הגדול ולכן את דמגוגית
    והחץ שלך חוזר אליך - בשמאל כבר יודעים איך להתייחס לקיצוניים
    הגיע הזמן שגם בימין יתחילו להתעשת

    אלף להקות פאנק לא יכולות לעשות את הנזק שפורעי החוק שלכם עושים בתוך הכנסת

  • 48.

    מאמר הסטה-אף אחד שהוא מוסרי שמאלן לא כתב את זה. (ל''ת)

    יהודה, 07/07/11 02:56

  • 47.

    שטרנהל המסית התורן של השמאל לא מאחורי הסורגים

    רואי, 07/07/11 02:16

    אבל הפרקלחטות רודפת כמו כלב פבלובי אחרי דתיים או מתנחלים

    • אין אדם יותר ציוני הוגן מפרופסור שטרנהל-ושמירת הדמוקרטיה ושלטון החוק..

      Ehad Haam-ציוני הוגן כחול לבן, 07/07/11 05:01

      מכתיבה לו הגנה תקיפה על המשך קיומה מסכנות ה''שילוש הקדוש'' של לאומנות חמסנית, פונדמנטליזם דתי פאנאטי וניאו פאשיזם וולגרי

      • הבנו כבר ממזמן את הסטנדרטים החולניים שלך לציונים הוגנים-אלה הקוראים (ל''ת)

        לרצח יהודים!, 07/07/11 11:11

      • 'אחד העם'=רוצ--ח מתנחלים+נהג טנקים שרומס משפחות בעפרה

        שני לעם, 08/07/11 11:58

        כפי שמשתמע מדבריו

  • 46.

    את פוסלת במומך.אין הבדל בין השמאל הקיצוני לימין הקיצוני (ל''ת)

    ג'קסון , 07/07/11 02:03

  • 45.

    נמאס כבר מהשמאלנים האלה מקבלים במה חופשית ואף אחד לא מגביל אותם

    גם אני שונא אנטי ישראלים, 07/07/11 01:25

    השמאלנים מסיתים בצורה כזו מחפירה ולא עושים להם דבר אבל רב שחתםעל הסכמה לספר שנכתב בו הקם להורגך השקם להורגו זה נחשב להסתה
    אני לא מבין מה רוצים השמאלנים האלה
    להגיע למצב שהימין יגיד ''לילה טוב'' ויעצרו אותו לחקירה ?
    ושמדובר בהם אז יאפשרו להם לרצוח ובבית משפט לטעון שזה סוג של חופש ביטוי

  • 44.

    בכיינות כזו כבר מזמן לא ראיתי

    ציוני, 07/07/11 01:20

    אנשי הימין לא מוכנים לשמוע אף אחד שאומר אחרת...

    וכן, אני חושב שאנשי הימין מהווים סכנה קיומית למדינה היהודית. זה הכל.

  • 43.

    איפה הכלב שי ניצן כשצריך אותו? (ל''ת)

    שמעון, 07/07/11 01:16

  • 42.

    שמאל מטורף פשוט מטורף,לא יאומן. (ל''ת)

    אבי, 07/07/11 01:13

  • 41.

    שי ניצן נרדם בשמירה? או סתם מעדיף להסתכל על המדרכה השניה?

    נחום שחף, 07/07/11 01:00

    הבעיה שלי אינה עם האנרכיסטים המטורפים, הבעיה שלנו עם הפרקליטות והמשטרע הסוגרת עיניים עפ''י תפיסתם הפוליטית.

    • כבר שמענו זאת במרכז אירופה, דרומה ומזרחה לפני 90 שנה... (ל''ת)

      Ehad Haam-ציוני הוגן כחול לבן, 07/07/11 03:39

      • 90 שנים? האם כוונתך לתקופה שקומוניסטים ואנרכיסטים שעטו ורצחו ?

        אנרכיסט, 08/07/11 12:00

        או אולי רק חמישים שנים לכל שוכני הגולאגים למען ''יחונכו''מחדש על ידי ''סובייטים הוגנים''...פרפראזה להוגנות שלך..
        הוי כדברי זה המתקרא ציוני איננו כזה כלל וכלל

    • נחום שחף צודק בהחלט !!! (ל''ת)

      סלומון, 09/07/11 15:35

  • 40.

    עם כל הכבוד לאתנו צנטריות היהודית צריך להכניס טוב לראש שהשמאל

    אנטי שמאל, 07/07/11 00:24

    הרדיקלי לא פחות מסוכן ורצחני מהנאציזם. והאיסלם הקיצוני .תובנה זו היא תנאי הכרחי למאבק יעיל נגדו

    • מגוחך שאדם שהצביע למנהיג היחיד בדורו-ניאו פאשיסט כחול לבן בטעם וודקה..

      Ehad Haam-ציוני הוגן כחול לבן, 07/07/11 04:55

      מדבר כך....שמאל הקיצוני הוא חסר משמעות וחסר כוח-אך מה שהורס את הציונות והדמוקרטיה הוא השילוש הקדוש של לאומנות דורסנית, פונדמנטליזם דתי משיחי וניאו פאשיזם וולגרי...

      • השמאל למרות שהוא מיעוט בעם כוחו רב באמצעות בגץ שהיא עריצות

        אנטי שמאל, 07/07/11 09:39

        שמאלנית בכסות הדמוקרטיה.השמאלנים אינהרנטית הזויים ללא צורך בוודקה.עבורי ליברמן הוא כרירת מחדל כי אינו מספיק ימני למי שרוצה ימין חילוני. באירופה יש ימנים ממנו שהם המודל שלי לה פן למשל.

  • 39.

    במדד השנאה אין ספק שעוצמת השנאה של השמאל לימין גדולה הרבה יותר..

    דקל ב, 07/07/11 00:21

    מתגעגעים לאלטלנה ? שם נקבע המחיר..

  • 38.

    אאוץ'....מה זה השיר הזה המזוויע הזה...מי כתב את זה????

    עדיף לשמוע אבי ביטר על זה, 07/07/11 00:13

    אפילו אדיש כמוני חש טלטלה לרגע בכנף...
    עדיף לדמיין את אבי ביטר מוטרד מינית בהיכל התהילה מאשר לקרוא את השיר ההזוי הזה

  • 37.

    איזה להקה כתבה את 1929? (ל''ת)

    ירושלמי, 06/07/11 23:49

    • ''סמרטוט כחול לבן'' - זו הלהקה - סולן פדריקו גומז הטרוריסט (ל''ת)

      בטח שלא להקת ''הכל עובר חביבי''...((:, 07/07/11 00:11

  • 36.

    אנשי שמאל מטיפים לרצח לא מהיום

    ארז, 06/07/11 23:34

    ''אורנן יקותיאלי: ''צריך להיכנס למאה שערים עם זחלמים ומקלעים אפס-חמש ולרסס אותם'' ( ''ערב חדש'' 22.12.85 )''
    ''זאב שטרנהל: ''אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונליים. את זה עוצרים רק בכח. וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת הצורך נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעופרה או באלון-מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסף הפאשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית''. ( ''דבר'' 1988)''
    ''יגאל תומרקין: ''הציירים, המשוררים, כל האמנים יפי הנפש אינם מחנכים. המחנכים האמיתיים הם כהנא, רפול וגנדי. תרומתי האמיתית תהיה אם אקח תת-מקלע במקום עט ועיפרון ואהרוג אותם.'' ( חדשות, 28.9.88 )''

    ויש עוד הרבה. אף אחד מהם לא זומן לחקירה, אף אחד מהם לא הועמד לדין. הם נהנים מחסינות מפני החוק, שאמור להיות אחיד לכולם.

    אכיפת חוק סלקטיבית אינה מסממניו של משטר דמוקרטי.

    • פרופסור שטרנהל צדק במאה אחוז-מאבק למען הדמוקרטיה ונגד כפיית דיקטטורה..

      Ehad Haam-ציוני הוגן כחול לבן, 07/07/11 00:38

      הוא היחיד המצדיק (ומחייב) לקית נשק ליד ומלחמת אזרחים (וזה לא משנה אם הדיקטטורה היא פאשיסטית או דתית או קומוניסטית. לפי מהלך הדברים כיום(לעומת 1988 שבו נכתבו הדברים), אנחנו מאד קרובים ל''שטת הצורך בהתמודדות'': יש לנו מנהיג ניאו פאשיסטי קלאסי, מפלגות גזעניות ומשיחיות-וספק אם ''הסף הפאשיסטי'' לא ''יטביע את הדמוקרטיה הישראלית''.....

      ....כפי שכתבת למטה: ''בקרוב ננכש אותכם''....

      • פרופסור שטרנהל צמא הדם גם המליץ לפלסטינים להתרכז ברצח מתנחלים.

        ziontrain, 07/07/11 04:22

        פרופסור שטרנהל צמא הדם גם המליץ לפלסטינים להתרכז ברצח מתנחלים.

        ואתה כתומך נלהב בלאומנות הפאשיסטית של הפלסטינים אומר אחריו אמן...פאשיסט שפל שכמוך.

        אבל נו טוב,אתה אותו פאשיסט שקרן שטען שראאד כרמי הרצחני היה מנהיג פוליטי ...למרות שהפעילות הפוליטית היחידה שלו היתה רצח יהודים.

  • 35.

    מי שם על כמה ילדי כאפות תל אביבים וואנבי פאנקיסטים.

    א, 06/07/11 23:22

    זה לא שמאל, זה כמה חולי רוח שלא יקבלו מספיק תשומת לב מאמא.

  • 34.

    יש''ע/מתנחלים,ציונות וצה''ל בנשימה אחת? פששששששששש

    נעמה, 06/07/11 23:15

    משום מה אנשי חברון נראים לי קצת יותר מסוכנים. או נוער הגבעות.
    משיחי שקר

    • אין ספק נוער הגבעות הר--ג הרבה יותר יהודים מאשר אוסלו ה''שפוי''...

      נאוריסט, 08/07/11 12:01

      אילו רק השמאל יכל להביט במראה

    • אנשיי הגבעות זה לא מה שאת רואה ממקורות מניפולטבים

      נוער הגבעות לשעבר, 11/07/11 16:54

      אם באמת מעניין אותך צפי בסרט ''הבן הסורר''

  • 33.

    כולל כול אלה מהם שדורשים מדינת כול אזרחיה במקום ישראל. אני שמאל

    צודקת אבל השמאל הקיצוני כולו קיצוני- נא לא לשכוח, 06/07/11 23:11

    השמאל האמיתי הקלסי הוא סוציליסטי פרוישראלי. הם בהחלט שופכי דם ברדיפתם את החיילים ו'בזכות' הרוח הגבית שהם מספקים לטרור ואחד השיאים של פועלם הוא מעורבותם בדו''ח גולדסטון. אם להגדיר אותם כ'שמאל חדש' אז - השמאל החדש הוגדר לראשונה - אנטישמי, בכנס אקדמי בנושא 'האנטישמיות החדשה' שהתקיים באונ' חיפה ב 2009.וראו מאמריו של דר' גור זאב שהוא איש שמאל לכול דבר, אך כאשר ראה לאן מידרדר השמאל הרדיקלי- להצגת ישראל כאחראית וכמבטאת כול הרע שבעולם, הוא החליט שמבחינתו - עד כאן.

  • 32.

    תזכורת-רוב מלחמות ישראל בוצעו ע''י ממשלות שמאל

    גל א, 06/07/11 22:59

    רוב מלחמות ישראל בוצעו ע''י ממשלות שמאל, ואת השלום עם מצרים עשה מנחם בגין ''הנורא'',
    אז איך זה שהתקשורת עדיין מתעקשת לקרוא לשמאל מחנה השלום? תחשבו רק על עוצמתה האדירה של שטיפת המח הנדרשת כדי לשמור על האשלייה השקרית אחת הזו, ותתחילו להבין את המטריקס שמשטרת המחשבות מפעילה עלינו.

    • אז תחליט כבר מי אשם במלחמות הערבים או השמאל?

      אלמוג, 06/07/11 23:33

      ותסביר לי איזה שלום עשה בגין עם מצרים ,שלום לפי מצע הלכוד או הסכם שלום לפי מצעה של שלי מפלגת השמאל הקיצוני?

  • 31.

    דווקא הליכוד הוא המפלגה הליברלית

    ענת כהן, 06/07/11 22:55

    או מוטב לומר- הנאו-- ליברלית.

    דרך אגב, כמה אנשים נרצחו בהיסטוריה ע''י אנרכיסטים וכמה ע''י מדינות ''חוקיות'' ??

  • 30.

    איפה הפרקליטות והמשטרה??? שכחתם שמילים מובילות

    ירמיהו, 06/07/11 22:50

    למעשים?

    • זה לא קשור

      מישהו, 06/07/11 23:21

      תלוי מי אמר אותן, ושנינו יכולים להסכים שיש הבדל באם ראש ממשלה יגיד דברי הסתה ובין אם סתם אזרח יגיד אותן, כל עוד ההתארגנויות ההזויות הללו לא מתעצמות אני מניח שלא יעשו דבר. אגב, אני בטוח שהשב''כ יודע עליהן.

  • 29.

    שכחת את העיקר: הראשונים שפצעו חיילים בחומרה היו אנשי השמאל הרדיקלי

    אלי, ת''א, 06/07/11 22:39

    רב''ט מיכאל שוורצמן, יוני 2005, בילעין: עינו השמאלית נעקרה ע''י אבן שנזרקה לעברו מתוך הפגנת השמאל והפלסטינים.
    זוהי הפציעה החמורה הראשונה של חייל ישראלי בידי ישראלי יהודי. שמאלני.

    • ושוטר חטף לבנה בראש בפינוי עמונה ,פציעה שממנה הוא סובל עד היום (ל''ת)

      ארי, 06/07/11 23:34

      • זרקו עליו אבנים עד שהוא הידרדר מההר ומת. וכמובן לא נתנו את הדין (ל''ת)

        הם הרגו חייל ב 2005 בבילעין, 07/07/11 00:43

        • האנארכיסטים הרגו חייל אתיופי

          אחד תוהה, 08/07/11 01:06

          בגלל המוצא האתיופי שלו , לא קמה שום זעקה! בושה. אלו המדברים על גזענות!

    • ולחשוב שהכל התחיל בשנת 2005

      אחד, 07/07/11 01:20

      קצת פרופורציות, קצת.

  • 28.

    אנו שונאים את הציונות ואת צה''ל כי הם הרוצחים.

    אוסף של בדותות, 06/07/11 22:29

    אנחנו לא כמוהם.

    • אתה אמיתי, או סוג של חייזר מסרט מד''ב ? (ל''ת)

      שמאל ציוני, 06/07/11 23:31

      • ברור שחייזר

        נורמלית, 12/07/11 01:34

        יש לך ספק????

  • 27.

    פדריקו גומס- נשמע יותר כמו הוגו צאווס והלהקה דיר יאסין

    השם דווקא לא יהודי, 06/07/11 22:19

    אז כן, השיר הזה הוא שירו של פדריקו גומז (אני לא אוהב להיות מרושע אבל אני בספק אם הוא יהודי...) בהתחשב בעובדה שלהקתו נקראת דיר יאסין והוא קרא במהלך הופעה לירות בחיילי צה''ל העומדים במחסומים ולשים את ראשו של אהוד ברק על עמוד.

    מדובר ב''אנשי שוליים'' של השמאל הסהרורי (להבדיל מהשמאל הציוני, שהוא סהרורי גם כן, אבל קצת פחות) וכן תצפי לקבל שורה של תגובות ממומנו היטב ע''י הקרן לישראל חלשה (אופס... השגיאה במקור).

    מה שכן, אני יכול להבטיח לך שהוא לא ייחקר או ייעצר במכוניתו אלא ימשיך להנעים לנו בחרוזיו המרנינים ושירתו האיכותית (למען הגילוי הנאות, הכותב אינו דתי, סבור שתורת המלך כמוהו כהארי פוטר-2 ספרים חסרי ממעות לחלוטין, למעט העובדה שמהשני ישלפחות הכנסות) וחושב שרבנים צריכים להתייצב לחקירה כמו מסעוד משדרות או רינה מאופקים

  • 26.

    חתן פרס ישראל: ''מלחמה בין שמאלנים למתנחלים''- מה אתם באים אליה בטענות ?

    אלדו, 06/07/11 22:13

    לא פחות מפרופסור בישראל חתן פרס ישראל , לפעמים נראה לי מהצד שככל שההשכלה גוברת הקיצוניות והטמטום מתעלה לשיאים חדשים .
    גברת חייק את צודקת במליון אחוז . יש מהם שקראו בפומבי לרצוח את שר הביטחון ולשים את ראשו על עמוד גדר ההפרדה ביהודה ושומרון .

    • שמאל בועדה מחלק פרסים לחברים, לאחר שסידרו לחברים תקן וקביעות האקדמיה (ל''ת)

      כנ''ל בפרקליטות,שמאלן מביא חבר ומסדר לו תקן וקביעות, 06/07/11 23:06

      • לא רק בג''ץ, גם בפרס ספיר הפוליטרוקים חברי קובעים את ''תרבות הציבור'' (ל''ת)

        יוסק'ה שריד, 08/07/11 12:02

  • 25.

    נראה לי לפי התגובות המאמר פורסם בטעות באתר הרשמי של החמאס

    מקס, 06/07/11 22:10

    נראה לי לפי התגובות המאמר פורסם בטעות באתר הרשמי של החמאס

  • 24.

    ההוא שקיבל פרס ישראל לקולנוע מסיט למלחמת בין השמואל לימין!!! (ל''ת)

    הראל אברהם, 06/07/11 22:06

  • 23.

    לאנשים האלה מגיע מעצר מנהלי (ל''ת)

    וגם למשמרות בלעין ושיח ג'ראח, 06/07/11 22:01

  • 22.

    את פשוט חולה, את יודעת? מאיפה המצאת את השטויות האלה?

    חתיכת מופרעת, 06/07/11 21:55

    אני מקווה שמישהו יתבע אותך תביעת דיבה. חתיכת שקרנית מופרעת שממציאה שירים ממוחה ההוזה ומפרסמת אותם באינטרנט בתור עלאק שירי השמאל הקיצוני.
    ואני ממש לא שמאלני ולא אנרכיסט ולא כל השטויות האלה - אבל די, יש פה כמה אנשים שנדפק להם המוח לגמרי כבר.

    • לפני שפלוני אלמוני מתחילים לגדף סתם תעשו חיפוש קצר בגוגל

      פוסט פוסט ציוני, 06/07/11 22:36

      ואתם תמצאו את השם של היהודי המטומטם והנאלח שכתב את אסופת הזבל הזה.
      הסיבה היחידה שאני לא כותב את השם של ערימת הפסולת כאן היא בגלל שאני לא רוצה שמיץ הכיבה הזה יהנה מפרסום נוסף.

    • אתה מוזמן לעשות גוגל על להקת סמרטוט כחול לבן

      שמאל ציוני, 06/07/11 23:15

      ואתה זה שחולה.

    • האנרכיסטים לא שקרנים. הם הזויים לחלוטין

      שמאל ציוני, 06/07/11 23:33

      הם חיים במציאות מדומה. הבעיה היא שאנחנו צריכים לסבול בגלל הבעיות הנפשיות שלהם.

    • אמא שלך חולה שהביאה אותך לעולם

      אורית, 07/07/11 11:57

      איפה אתה חי? במדינת ישראל או בעזה? לאנשים כמוך אני מציעה לעבור את הקו הירוק ואולי נשם הדברים יראו אחרת

  • 21.

    את תוהה ? מדוע ?

    שרוליק, 06/07/11 21:54

    מי יעיז להוציא אותם מחוץ לחוק ???
    מייד יאכלו אותו חי...

    ואת הטקסט שכתבת בשמם, מן הראוי שתעבירי למשטרה.... לא שהם יעשו משהו בנושא, אבל אם את יודעת על קריאה לרצח. . או לפשע שטנה... צריכה לדווח (שאלי את מרגלית...)

  • 20.

    מעריב אתם תת רמה- מנסים לצור פרובוקציות בעזרת איזה בחורה מטומטמם

    בועז, 06/07/11 21:52

    וזה עוד אנדרסטייטמנט

    • מעריב צדיקים-אנחנו יוצרים פרובוקציות באמצעות הענקת פרס ישראל לבוג-די-ם (ל''ת)

      וועדת פרס ישראל, 08/07/11 12:03

  • 19.

    חשוב לציין שיש גם השלכות מעשיות: מאות חיילים כבר נפצעו בהתפרעויות

    עינת ערד, 06/07/11 21:31

    בבילעין, אחד מהם איבד עין. עידוד למשטים למינהם וכו'

  • 18.

    אבישג, למה להיות צבועה ?

    GOD SAVE THE QUEEN ?, 06/07/11 21:12

    כל אחד יכול לראות שבפייסבוק שלך את מצולמת במוזיאון פאנק ( אבות האנרכיסטים עלי אדמות ) ונהנית מזה - אז בפעם הבאה שאת יוצאת נגד האנרכיסטים, תשתדלי לא לכתוב שאת אוהבת את ג'וני רוטן מהסקס פיסטולס כן ?

    ובלי קשר, גם אני לא סובל את האנרכיסטים הישראלים כי הם זיוף מצועצע, אבל תמיד נהנה להתרפק על תקליטי הויניל של סיד וישס המסטול

    • היא לא אמרה שפאנק זה רע להזכיר לכם שהסולן הופיע כאן לא מזמן

      פוסט פוסט ציוני, 06/07/11 22:38

      היא רק אמרה שיש אסופת אנשים שמכנים עצמם''אנרכיסטים'' ומה שהם באמת זה ערימת שינקינים מפונקים שלא היו צריכים לעבוד יום בחייהם כי אמא ואבא דאגו להם להכל כולל לפטורים מהצבא.

  • 17.

    זאת לא משהו

    אהבתי יותר את התמונה הקודמת שלך, 06/07/11 21:08

    איך קוראים ללהקה ששרה את השיר הזה?

    • הסולן פדריקו גומז מנהיג תנועת ''סמרטוט כחול לבן'' (ל''ת)

      הסולן פדריקו גומז מנהיג תנועת ''סמרטוט כחול לבן'', 06/07/11 22:23

  • 16.

    עד כמה שאני זוכר תג מחיר זה לא שיר... אבל למה להתייחס למציאות אם אפשר (ל''ת)

    להמציא תיאוריה שלמה על בסיס שיר אנונימי?, 06/07/11 21:05

    • מה הקשר לתג מחיר

      רותם, 06/07/11 22:00

      ההגנה הכי טובה זו התקפה מה?

  • 15.

    מה זה השיר הזה ???????? מי כתב אותו ????

    WTF ?????, 06/07/11 21:03

    אוי ואבוי יש לי בחילה !!!
    מי כתב את הדבר הזה ???
    בא לי לבכות !!!
    ''טינופת הופכת לסבון'' ???
    אוי ואבוי לי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 14.

    חיפשתי איפה הם קוראים ''לרצוח יהודים ולהשמיד את המדינה'' ולא ממש מצאתי (ל''ת)

    האם הכותבת המשולהבת והדמגוגית מוכנה לעזור?, 06/07/11 21:02

    • הם רק קוראים להפוך את היהודים לסבון

      רוני, 06/07/11 21:59

      תקרא לאט

      • אהבה פנאטית שלי לראותם הופכים לסבון

        אתה מיתמם או מיטמטם, 06/07/11 22:22

        אתה כנראה הקוף הרביעי.

    • חפש קודם את החלק במוח שאחראי להבנת מלים (ל''ת)

      להוט לעזור, 07/07/11 00:01

  • 13.

    מי חיבר את המילים, מי שר, למי אכפת

    כתבה מביכה, 06/07/11 20:54

    אינני יודע במסגרת איזה סוג של דאחקה על חשבון הגברת הגיעו מילות השיר לידיה, אבל אם הם קיימים, אני בטוח שהם שמחים שלראשונה מישהו טורח לקרוא - ועוד לפרסם בראש חוצות, ובחינם - את יצירתם.

  • 12.

    וואוו, איזה דמגוגיה זולה. תגידי, את אמיתית? ואיפה העורך???!

    אוהד, 06/07/11 20:48

    את מוכנה לספר לנו מי כתב את השיר הזה, מי הקהל שמזדהה איתו, כמה אחוזים (לדעתך) מהשמאל הקיצוני מזדהים איתו? אבל התשובה לכך תהיה מן הסתם: כתבו את זה להקה של פנקיסטים בני 15 מתוך מטרה לזעזע, הקהל שלהם מורכב מ-60 מעריצים פנקיסטים באותו הגיל (שמן הסתם לא ממש יודעים מה הבדל בין שמאל לימין, שלא לדבר על תודעה פוליטית עמוקה), ןמזדהים איתו 0 אחוז מהששמאל. אבל את זה את לא רוצה לספר לנו, כדיי שתוכלי ליצור מצג שווא של סימטריה מדומה בין הימין הקיצוני לשמאל הקיצוני. המאמר שלך מביך, ברמה של תעמולן כיתה ז', במקרה הטוב. בושה שפרסמו את הקשקוש הזה.

    • הלו - נאוריסט דמגוג - בני נוער ישראלים וקראים לטבח יהודים

      טין-טין, 06/07/11 21:36

      והאדישות הדוחה שניגרת מדבריך רק מוכיחה כמה השמאל אטום - כי ביני ובינך - הרבה חברה מהשמאל היו שמחים ''למחוק'' התנחלויות עם האנשים ביחד. אז אל תשחק אותה תמים!!!!!!!!!!!

    • אני כתבתי את השיר ומתכוון לכל מילה בו (ל''ת)

      סנטיגו גומז העוזר של יונתן פולק, 06/07/11 21:42

    • בכל יום אני מעדיף מאה אנשי הציונות הדתית על ''נאור'' אחד כמוך

      לאוהד המתחסד;, 08/07/11 12:05

      ומבחינת שכל והגיון בריא- צריך מאה כמוך בשביל דתי ציוני אחד...תפסיק לסגוד לדת האדם וותחיל לחשוב קצת מחוץ לשטיפת השכל

  • 11.

    אבישג, כל מילה בסלע

    שמאל ציוני, 06/07/11 20:45

    השמאל הקיצוני הרס את כל השמאל במדינה, ולראיה תוצאות הבחירות האחרונות. האנרכיסטים חסרי המוסר, המצפון והיושר גרמו גם נזק גדול לתהליך השלום, כי הם מציתי האש ומלבי הלהבות הגדולים ביותר. הם חלאת המין האנושי.

  • 10.

    אנרכיה היא ההפך הגמור מסוציאליזם (ל''ת)

    הם פלסטינים ימניים בהשקפתם, 06/07/11 20:38

  • 9.

    מאה אנשים מול מאות אלפי אנשים (ל''ת)

    3 שירים מול 3 ספרים (ברוך הגבר, תורת המלך...יהושע), 06/07/11 20:34

    • המוסר היחסי שלך מפליג בטפשותו הלוגית- ביוון היו מוציאים אותך להור--ג

      משחק הפרופורציה, 08/07/11 12:06

      מעניין, קודם כל תפגין נגד הקוראן, אח''כ נגד המניפסט הקומוניסטי שהרג הרב היותר אנשים מאשר ספר יהושוע ולבסוף תתעורר ותבין שאתה סוגד לבשר האדם--אוויל משריש

  • 8.

    וואו, איזה שיר מזעזע!!

    דרע, 06/07/11 20:16

    לרגע קפצתי לשורות המודגשות- ונשבעת, הייתי בטוחה שזה שיר של מפלגה ניאו נאצית. אוי הזוועה...

  • 7.

    בסדר, מצאת ילד אחד שמצא דרך מעניינת למשוך תשומת לב,

    מזועזע, 06/07/11 20:02

    תחזרי אלינו עם דוגמא למעשה אלימות. אין לי בעיה עם השטויות שנאמרות משני הצדדים, רבני הטאליבן מהשטחים או להקות פאנק מתל אביב, בישראל מסתבר, לא ממש מבינים את חשיבות חופש הביטוי לדמוקרטיה. אבל להציג מצב כאילו קיימת סימטריה בין הצדדים זאת פשוט בדיחה. להקת פאנק מבטאת תסכול דרך אומנות. כשנערי הגבעות רוצים לפרוק את תסכולם הם מבצעים לינץ׳ בפלסטינאי או שורפים את רכושו. אז בסדר גברת מחזאית כושלת / מארגנת חתונות, מצאת ילד שמחפש פריצת דרך כזמר, תחזרי אלינו כשהוא מעיז לעשות אלו מהדברים שהוא שר עליהם. רק טיפש לא מבחין בין אומנות פרובוקטיבית לבין מעשה אלימות. 

    • על מי אתה מנסה לגונן ''מזועזע''?

      נו שוין, עוד אחד., 06/07/11 20:20

      תגיד אתה חי בסרט ?? אתה יודע מה החיות האלה עושות ? אתה שטוף מוח שרואה כל היום מתנחלים ''עוקרים'' עצי זית, כי למה לתשקורת להתעסק עם אנרכיסטים שזורקים פגרי חיות ביישובים של מתנחלים על סף הדלת ? וחוץ מזה, לשטוף מוח של נוער שישראל זה דבר נפשע וצה''ל זה דבר נפשע ויהודים ככלל זה נזק-להזכירך מה תעמולה יכולה לעשות. 70 שנה אחורה מספיקות לך ??

      • אני מנסה לגונן על חופש הביטוי.

        מזועזע, 06/07/11 21:09

        אני ואתה אולי לא מסכימים עם דבריו, אבל ביטוי אומנותי לתסכול וביטוי אלים לתסכול זה לא אותו דבר. כשאתה וחבריך המתנחלים מבססים את חייכם על חשבון שכניכם, ילידי חבל הארץ הזו, אתם מבצעים מעשה אלימות פיזית יומיומית, ומאבדים כל צלם אנוש. אתה זכאי לדעותיך וחשוב שתוכל לבטא אותן במדינה דמוקרטית, אבל יש הבדל בין דעה למעשה אלימות. אין סימטריה: זמר שר ואתה גוזל, זמר פותח אופקים ואתה מעורר יצרים של בהמה, זמר הוא אומן ואתה פושע. 

        • WOW,הסתה לרצח היא אומנות,הבנו אותך.

          ziontrain, 07/07/11 04:47

          מעבר לדמגוגיה שלך,ברור שאין לך מושג מהו חופש ביטוי ומה גבולותיו.

          ובקשר ללינצ'ים,שריפות רכוש וכו,עושיהם צריכים לתת את הדין...רק להזכירך הפלסטינים ועוזריהם השמאלנים הקיצוניים מצטיניים בכך עשרות מונים מנערי הגבעות.

    • מזועזע ? גם אנחנו

      שמאל ציוני, 06/07/11 20:49

      זה בסדר. גם למיין קאמפף התייחסו כאל גיבוב של שטויות של אדם הזוי. זוכר איך זה נגמר ?

      • אולי. אבל למה אתה חושב שההשוואה הזאת עוזרת לטיעון שלך?

        מזועזע, 06/07/11 22:34

        באירופה של לפני מלחה״ע היהודים היו מיעוט נרדף, אבל זה לא המצב בישראל של היום אתה מסכים איתי? בישראל, היהודים הם הרוב, אתה וכשמותך מאמינים בעליונות העם היהודי, ומתנכלים למיעוטים יומיום. ולכן ההקבלה הנכונה היא שאתה וחבריך נמצאים באותו צד של ההיסטוריה עם רודפי היהודים לדורותיהם ולא להקת הפאנק שמבטאת תסכול ומחאה בצורה פרובוקטיבית דרך אמנות. 

        • מזועזע, החטאת את המטרה לגמרי

          שמאל ציוני, 06/07/11 23:38

          גם אני איש שמאמין בפתרון של שתי מדינות, רוצה לסיים את הכיבוש, ובעד לתת לפלסטינים עצמאות מדינית. הבעיה היא שהם לא שם. הם אומרים מעל כל במה אפשרית, בבירור, ללא נסיון לטייח ולהסתיר, שהמטרה שלהם זה לא 67. הם רוצים לשנות את תוצאות 48, כולל הכנסה של מליוני פלסטינים לשטחי ישראל. כל זמן שאתה ושכמותך ימשיכו להאשים רק את ישראל, ולהריע לכל מעשה נבלה שלהם, הם לא יחפשו פתרון אמיתי של שלום.

          • אתה מאמין בפתרון של שתי מדינות כמו שאני מאמין בישו,

            מזועזע, 07/07/11 00:55

            אפילו אם מה שאתה אומר נכון, אין שום הצדקה לנוכחות של אזרחים יהודים בגדה המערבית. או במילים אחרות, לא מעניין אותי מה הפלסטיניים רוצים או מה אתה חושב שהם רוצים, יש הסכמה אוניברסלית לשתי מדינות בגבולות 67 עם שינויי גבול מוסכמים. תפסיק לבלבל את המח, חזור לגור בישראל המוכרת, ותמצא משהו מועיל לעשות עם החיים שלך.  

            • באמת לא נשמעת יהודי (ל''ת)

              למזועזע חובב ההסתה לרצח יהודים, 07/07/11 10:57

    • צא ולמד, לינצ'ים פה מבוצעים ע''י ערבים ברברים.

      גיא, 06/07/11 21:41

      אפילו מחבלים נתפסים ונשפטים

      • מסכים. לינץ׳ הוא מעשה ברברי. אבל אתה יודע מה עוד ברברי?

        מזועזע, 06/07/11 22:44

        אתה יודע.

        • אל תעליבו אותנו ותשבו את העם הגאה שלנו לדת לעם של מתאבדים

          ברברי, 08/07/11 12:08

          אפילו בעולם הלא תרבותי היו נורמות בסיסיות שהפלסטינים הפרו..

          שלום עכשיו=פלסטין מהים לנהר אח''כ

  • 6.

    ברמת גן מתגורר לו אדם בשם רוני ערמון

    אורי, 06/07/11 19:49

    כדאי לבדוק עליו בגוגל ולהתפלץ.
    רוני ערמון מנהיג ומייסד של ארגון האנרכיסטים בישראל.

    • ורוני מה שמו הוא המנהיג הרוחני של רוצח רבין וטובח 29 המתפללים בחברון?? (ל''ת)

      Ehad Haam-ציוני הוגן כחול לבן, 06/07/11 20:34

      • לא,הוא סתם עוד שמאלן שקורא לרצח יהודים,ותומך בטרוריסטים הרצחניים

        שעושים זאת., 07/07/11 04:56

        .

      • רצח רבין=אבישי רביב=שמפניה=שב''כ=כרמי גילון=עדנה ארבל=דורית בייניש

        ציוני בסיסי, 08/07/11 12:08

        תחקור במקורות קצת יותר אמינים מידיעות אחרונות

    • למה המשטרה לא עוצרת אותו? (ל''ת)

      רפאל, 06/07/11 21:22

    • כולה מחבק עצים הזוי..... (ל''ת)

      ג'ו, 06/07/11 21:43

    • עוד סיבה לא להאמין בכתוב באינטרנט

      מירי, 07/07/11 03:07

      לידיעתך איש תמים כל מה שמופץ באינטרנט על ערמון יוצא מפיו של איש מסכן ומוטרף בשם איציק מגרפתא. האיש באמת מסכן - אישתו עזבה אותו עקב התנהגותו האלימה ולדעתי ערמון פשוט מרחם עליו. כל מי שבברנז'ה יודע שרוני ניסה לעזור לו בעבר, לפני שמגרפתא התחרפן סופית.

      במקום לחפש בגוגל לך חפש אותו בין חבריו המתנחלים, ואני מבטיח לך שכשתפגוש אותם כבר לא תחשוב שהאנרכיסטים הזויים...

      • בויקיפדה ובהארץ רוני ערמון מוצג כמייסד ארגון האנרכיסטים

        אלי, 07/07/11 11:15

        נכון או לא נכון?

        • רוני ערמון=מפ''ס 2011 =פ.ק.פ 1949 = חיסול היהדות והציונות

          רוני ערמון, 08/07/11 12:09

          אוטואנטישמי--הוזה בחלום הגלובליזציה וביטול הזהות

  • 5.

    חכו חכו...

    טוש מחובר, 06/07/11 19:46

    חכו, בקצב הזה עוד ילמדו את השיר הזה שהם כתבו, עוד 20 שנה לבגרות בספרות לצד ביאליק כ--יצירות אומנות-.
    מ-ז-ע-ז-ע אפילו למישהו מהצד
    .

  • 4.

    מאמר חשוב ביותר ,אבישג תודה !!!!! (ל''ת)

    חיים, 06/07/11 19:46

  • 3.

    עוד ימנית הזויה שחופרת וחופרת כדי ''להוכיח'' שיש שמאל קיצוני (ל''ת)

    אולי תחפשי גם משמעות נסתרת בחמישה בלונים?, 06/07/11 19:37

  • 2.

    לא הבנתי

    דר שעשוע, 06/07/11 19:33

    מי כתב את השיר ואת מי הוא מייצג. על איזה אנרכיסטים גבירתי מדברת? מה שכן ברור הוא שישראל שולטת ביו''ש על מיליוני אנשים ללא זכויות וכי אחוז ניכר מן היישובים היהודיים שם בנוי על אדמות פרטיות שנלקחו מבעליהן. עוד ברור שמפעל ההתיישבות ביש''ע היה שנוי במחלוקת מיומו הראשון בדיוק בגלל שהוא נועד לשלול ממחצתית העם את היכולת לקבוע את הגבולות העתידיים ואת אופייה של מדינת ישראל. אלו הן השאלות המרכזיות ולא איזה שיר שנפקותו אינו ברורה, או טענות שאינן מבוססת על איזה קשר אנרכו שמאלני

    • אדון שעשוע תמים, או עושה את עצמו

      שמאל ציוני, 06/07/11 20:47

      השאלה היא ממזמן כבר לא הכיבוש. ההנהגה הפלסטינית והאנרכסטים ופעילי השמאל המהווים זרוע ביצועית שלה, מתמקדת עכשיו בשלילת זכות הקיום של מדינת ישראל. לא 67 מעניין אותם, אלא 48. עצוב שאנשים כמוך מעדיפים להתעלם מהעובדות.

      • אם לא הכיבוש

        שעשוע מגיב, 07/07/11 07:13

        אז מדוע שלא נסיים אותו. בלי קשר לשאלת 48 שליטה על אנשים אחרים ללא זכויות היא פסולה

    • שקר נאוריסטי,יש להם זכויות ברשות הטירור הערבית,

      ר.בקצה, 06/07/11 20:56

      פרי בטנם של רבין,פרס וכנופיות אוסלו ובהסכמתו המלאה בכתב של המחבל ערפאת.
      אך אם אתה מתעקש לקרוא להם אנשי אפרטהייד,
      אני מה'כפת לי?

      • ובמיידי

        שעשועון מגיב, 07/07/11 07:14

        הרשות היא יישות בקושי ריבונית ששולטת על שטחים זעירים. אם לפלסטינים יש כבר זכויות למה ביבי מתנגד להכרזת מדינה פלסטינית?

    • בתגובתך נפלו מספר טעיות בעובדות , כיאה לאיש שמאל אתה מכופף את המציאות

      לכבוד ד''ר שעשוע, 08/07/11 12:11

      1.ביו''ש 1.4 מיליון, לא מיליונים
      2.יש לרובם המוחלט זכות הצבעה(שהרש''פ שוללת מהם דרך אגב) וחופש תנועה כמעט ומוחלט
      3.מה שאין להם זה שום גורם מלכד להיותם עם מלבד שנאה לישראל ואנטישמיות
      4.לצערך רוב העם דאז וגם היום תומך במפעל...למזלך הוא הצליח וכך יישות טרור פרועה לא נוסדה בהרים שמעל ראשך=תביט אחורה על השומרון ותבין שאתה בטווח הרקטות טמב-ל

  • 1.

    אבישג יקירתי-מיהם ''שלל להקות פאנק'' לעומת עשרות אחוזים בימין קיצון ודתי

    Ehad Haam-ציוני הוגן, 06/07/11 19:24

    שפשוט שןנאים את עקרונות הדמוקרטיה ושלטון החוק בישראל.....והם אדוני הארץ האמיתיים

    מי שקורא להרג יהודים או ערבים או כל בן דת ולאום אחר מאוס בעיני כחלאה.

    • שקר נאוריסטי,אתה מעריץ את ברגותי ומנהיגך אורון הוא חברו הטוב ביותר..

      ר.בקצה, 06/07/11 20:54

      כמו כן,אתה תומך בהתערבות מדינות זרות בעניניה של מדינת ישראל ע''י מימון ארגונים פוליטיים ולכן אין לך דבר עם דמוקרטיה.

      • אני לא מעריץ את מ.ב הפלשתינאי ולא הערצתי את מ.ב הישראלי...אך הערכתי את

        Ehad Haam-ציוני הוגן כחול לבן, 06/07/11 23:47

        בגין (מנהיג מחתרת בפי הישראלים ומנהיג טרור בפי הבריטים) על יכולתו להשתנות ולהוביל לשלום כולל החזרת שטחים כבושים ממצרים עד המטר האחרון-ואני מעריך שברגותי רוצה ויכול להוביל לשלום.

        ולגבי דמוקרטיה: היא מכילה בתוכה-וכחלק אינטגרלי-את המעורבות של אזרחים וגופים זרים בהשפעה על דרכן של כל מדינות האזור לכוון שלום והשלמה (ואני מעריך הרבה יותר את תרומת שוויץ לפעילות של זכויות האדם וחתירה לשלום ובטחון-מאשר את פעילותם של בעלי מועדוני הימורים ובתי זונות בחתירה למלחמת נצח)

        • היא הנותנת ,אתה תומך בהתערבות מדינות זרות לקידום מטרותיך

          ר.בקצה, 07/07/11 07:54

          ....הפוליטיות,הווה אומר אתה מתנגד לבחירת הציבור ומימושה.לכן אינך דמוקרט אלא נאוריסט הניזון מכספי מדינות זרות.
          וכמובן , ההבלים הרגילים על ערפאת החדש שיביאנו אל הארץ המובטחת...
          לא די בכך שהבאתם ערפאת אחד,כעת אתם מפילים עלינו עוד אחד?
          ומנהיגך אורון הוא חברו של ברגותי, הוא מודה בכך בעצמו...

        • אין במדינות דמוקרטיות מתוקנות אישור למערבות של ריבונות זרה!

          ציוני הוגן, 08/07/11 12:13

          זאת נקרראת פגיעה בריבונות..אבל כמון ש''לציונים כמוך'' היית המאז ומתמיד שאיפה לחדירה אדומה לריבונות-אתה ושאר חבריך למחתרת מפ''ם שתכננה את הקו דה טה

    • שלל להקות פאנק...

      ארז, 06/07/11 23:31

      מרצים באוניברסיטה, סופרים ו''אנשי רוח'', חברי כנסת... לא מדובר בעשבים שוטים, מדובר בכל גינת השמאל.
      והולך ומתקרב היום שבו ננכש את כל העשבים השוטים.

      • הגשר רועד מנקישות המגפים

        Ehad Haam-ציוני הוגן כחול לבן, 07/07/11 00:25

        ....

        • הגולאג רועש בעיקרכיתות החינוך מחדש

          אחד העם, 08/07/11 12:13

          עוד ''ציוני הוגן כזה'' ואבדנו

    • אחד העם המסית הפאשיסט,מאוחר עבורך להתחזות לבן תרבות.

      ziontrain, 07/07/11 04:20

      הרי הבעת תמיכה בהרבה שמאלנים צמאי דם יהודי(ולא שכולם כאלה),כך למשל פרופ' שטוען שרצח מתנחלים היא פעולה חכמה ולגיטימית,הוא לדעתך איש מוסרי,ציוני והגון...
      ורק לפני כמה ימים התפתלת כאן בנסיון להסביר לנו למה קריאתו של מרצה צמא דם אחר לעולם לעזור לו לרצוח אנשי ימין היא חוקית ומותרת..

      ומצד שני מעולם לא תבחל אף פעם בהסתה שיקרית פרועה על אנשי ימין,כך למשל אמרת בעבר שליברמן טען שכל המוסלמים בעולמנו מפלצות ושצריך להשמיד את כולם...שקר גס כמובן והוצאת דיבה המנוגדת לחוק העונשין.

      אפשר עוד לסלוח על כל הדמגוגיה המטופשת,האגו המנופח חסר הכיסוי,על התגובות הסיטונאיות בשיטת העתק והדבק,ועל הצורך האובססיבי שלך לשקר באופן קבוע....יש משהו מעורר רחמים בזקן העושה עצמו ללעג.

      אבל על הרוע שלך אין סליחה.