• 27.

    הכוונה: מעטים נתנו תעודת גיור שקרית בעבור כסף!!

    הפרשן, 20/03/11 06:55

    לדוגמא פושע צריך לברוח ממאסר במדינה אחרת - ומבקש להתגייר.
    הוא אפילו לא יודע מה זה יהודי ורק יודע שהתעודה הזאתי עוזרת לו - אז הוא קונה אותה

    לכזה ''גיור'' המדובר

    גיורים שבתהליך הרב מקבל כסף - זה משהו די רגיל אני חושב, אבל שמנפיקים תעודה למישהו שבכלל לא יודע מה זה יהודי - זה לא כל כך נפוץ אני מקווה.

  • 26.

    אני נגד גיורים מקילים - ויש לקבוע קרטריונים הלכתיים ברורים

    והמתגייר חייב להוכיח שעומד בכולם!, 20/03/11 06:46

    כמו כן יש לקבוע מנגנון שמפקח על שמירת הקריטריונים ומי שמפשל הגיור+אזרחות נשלל ממנו

    אין לעם היהודי צורך במתגיירים כלל!!
    יש צורך לשפר את אלו שכבר יהודים - זה מספיק בהחלט!!

  • 25.

    בשביל מה להתגייר. תן לחיות, הרב שלי ביקש רוסיה ללילה ולמחרת הייתי (ל''ת)

    יהודי כשר, 17/03/11 02:06

  • 24.

    למה לעשות את הישיבה אצל הרב? דני דנון קיבל לפחות קמיע? אולי חוט אדום?

    גוגו, 16/03/11 21:42

    חמסה, חמסה, מלח מים, טפו טפו טפו.
    גם את נושא הכשרויות אפשר לזרוק לפח. עדיף לתרום את הכסף לנזקקים במקום לשלם לפרזיטים.

  • 23.

    Close Rabanut forever. Conversion, GUET all is money

    itamar, 16/03/11 21:11

    Check all the files and you will see what happens in Israel.

    Dery has a mafia in rabanut, Check who is his friends and u will find many interesting things

  • 22.

    מישהו מכיר רב כזה? אני צריך לגייר מישהו בדחיפות... (ל''ת)

    בני, 16/03/11 16:37

    • יש אחד כזה

      zigi, 17/03/11 13:17

      רב בוכרי בקווינס ניו יורק

  • 21.

    הם גם משיאים תמורת כסף, מלים תמורת כסף

    זה בסדר, 16/03/11 16:36

    כל שירותי הדת שצריכים להיות בחינם, קצת גמ''ח עוזר שהרב גם יחייך...

  • 20.

    הוא התכוון כולם לא בודדים

    bob, 16/03/11 16:17

    המחיר, תרומה לכיסו של רב בדרך כלל 1-3 אלף. זה ישכנע כל רב בכל מקום בעולם ובמוחד ישראל. הטמטום של הצורך בגיור עובר כל גבול. הגיע הזמן להפגין לא רק נגד האחים המוסלמים אלא גם נגד הרבנים והדת שהורסים כל חלקה טובה. חייבים להקל בגיור. להוציא מידיהם את כל משקשור בנישואים משפחה וגיור. להוציא מתעודת הזהות של כולנו את ההשתיכות הדתית.. לאום - יהודי, רוסי... טירוף בשילוב עם טמטום.

    • להחזיר הלאום לת.ז. !! ויש להקפיד עליו (ל''ת)

      לא לגויים במדינה יהודית!, 20/03/11 06:48

  • 19.

    ''גם בארץ, היו מקרה אחד או שניים כאלו..''

    ??, 16/03/11 15:40

    אין סיכוי! אני בטוחה בארץ יש עשרות כאלו

  • 18.

    אפשר לקבל פרטים נוספים? את הטלפון שלהם? כמה הם גובים? וכו'0 (ל''ת)

    יהודית, 16/03/11 15:16

  • 17.

    הרב הראשי: מספר חחחחחחחח

    חוזר בשאלה, 16/03/11 15:01

    הרב הראשי: מספר רבנים גיירו תמורת כסף חחחחחחחח מצחיק הבן אדם אז את זה יכולתי לספר לך כבר לפני 15 שנה אים לא היתה עסוק מדי בדברי אבל נגד החילונים ובפולטיקה

  • 16.

    מדינה מערבית לא מתקצבת דת ופולחן ביטול משרד הדתות והמועצות הדתיות

    חי-ביטול תעשיית הדת, 16/03/11 14:59

    צורך לאומי.

  • 15.

    גיור

    שמשון קורצמן, 16/03/11 14:53

    מערכת הגיור קרסה הן בארץ והן בחו''ל.
    רוב רושמי הנשואין בארץ לא מכירים בתעודות המרה לא אזרחיות ולא צהליות.
    גרים הינם סוג ב' אצל רושמי הנישואין.
    וועדת החריגים של משרד הפנים בראשותו של הר' רפאעל דיין לא מתכנסת חודשים ארוכים . כך תקועים מאות מתגיירים ללא טיפול הולם.
    במקום לטפל בבעיות הגיור עוסק הרב עמאר בסינדול של רבנים דתיים לאומיים לגייר בחו''ל. ע''פ החוק אין לרב עמאר שום עמידה בגיורים שלא נעשים בארץ בשעה שהמתגיירים לא באים לכאן.
    חבל שהרב עמאר מוקף ביועצים חסרי יכולות חשיבה יצירתית המביאים אותו לטעויות בלתי הפיכות.

    • רוב המתגיירים אינם יהודים לפי ההלכה היהודית - ולכולם צריך קומבינה!

      גיור לשם נישואין פסול!!, 20/03/11 06:52

      כל גיור לשם נישואין או טובת הנאה אחרת פסול לפי ההלכה - ללא שום ספק וללא שום הקלה!!

      אם מישהו לא רוצה להיות עובד ה' לפי חוקי היהדות הוא איננו מגוייר!!

      99% מהגיורים הם פסולים לחלוטין - ונשאיהם אינם יהודים כלל!!

      עד מתי לרמות ולהונות?

      יהדות לא מעניינת אף אחד בעולם כמעט - ככה זה היה וככה צריך להיות!!!
      ולא צריך גיורים!

    • גיור

      מרתין, 03/04/11 22:26

      אמת מה שכתבתה הרב רפאל דיין לא פועל ומועל בתפקידו מי הוא בכלל ומה הוועדה הזאת האם היא לגיטימית נראה לי שהרב עמאר מנותק ממה שנעשה במשרדי הגיור ששיכים למשרד ראש ההממשלה שבראשו עומד אחד בשם מולי שעומד ועושה כלום

  • 14.

    לידיעת כבוד הרב - גם בארץ יש וכסף 'מריץ קדימה' גיורים. מידיעה אישית (ל''ת)

    א.ב., 16/03/11 14:53

  • 13.

    רק בחו''ל??

    מימון, 16/03/11 14:33

    האם כבוד הרב יודע כמה רבנים בארץ גיירו תמורת כסף??!!

  • 12.

    זה היה דבר ידוע כבר שנים

    חיים, 16/03/11 14:24

    רבנים עשו על זה הון גדול על הגיורים האלו

  • 11.

    האם יש באפשרותי לבטל את רישום הדת בתעודת הזהות, ואם כן, כמה

    יהודי שנמאס לו להיות יהודי, 16/03/11 14:19

    זה עולה? האם המרת הדת תגרום לביטול האזרחות הישראלית (או הטרדות מצד השב''כ / מוסד)? אנא ענו ברצינות, כי אני רוצה להתחתן עם אהובתי הגויה ולא רוצה ילדים יהודיים ולא רבנים שמחטטים לי בחיים ולא שום דבר עם היהדות

  • 10.

    הרב עמאר הוסיף :''...ובימים אלו אנו בתהליכים של יצירת

    אבי צנעני, 16/03/11 14:15

    מערכת דומה בארה''ב...'' אבל פה זה מדינת ישראל, לא ארה''ב. מה אתה נוסע לארה''ב כל שבועיים? משלמי המיסים משלמים על הנסיעות שלך לארה''ב כדי להקים מערכות דומות לארה''ב?

  • 9.

    הוא שכח מילה אחת קטנה. לא. הציטוט המדויק צריך להיות:

    אבי צנעני, 16/03/11 14:10

    ''''גילינו רבנים בודדים ש''לא'' גיירו תמורת כסף''. אבל זה הוא יגיד שהוא התכוון להגיד רק אחרי שיקימו ועדת חקירה.

  • 8.

    גם בחיפה זה קיים

    אחד שיודע, 16/03/11 14:10

    תיבדקו אצל הרב הראשי גם שם היה גיור
    תמורת כסף

  • 7.

    ולערוך חופות וברית מילה בתשלום מותר? כנסו ותיפלו בכיסא מהרצפה!

    מרינה, 16/03/11 14:06

    תתארו מצב בו אתם באים לעירייה כדי לרשום את הילדה לגן חובה או לבי'ס והפקידה שאצלה את רושמת הילדה דורשת ממך תשלום של מאות/אלפי ש''ח בנוסף לדמי הרישום עצמם
    כאשר כל התשלום הנ'ל נדרש במזומן ובלי קבלה והולך לכיס הפרטי של הפקידה!
    זה מה שמעוללים כאן הרבנים המתעלקים!

  • 6.

    ואו מה הלאה - הוא עוד עלול להודות שרבנים מחתנים ודורשים תשלום (ל''ת)

    אזרח, 16/03/11 13:57

  • 5.

    גילוי מדהים - כנסו

    חילוני, 16/03/11 13:56

    כשרבנים רואים כסף הם שוכחים גם את האלוהים שלהם.

  • 4.

    מסחרה של הדת. (ל''ת)

    מ, 16/03/11 13:50

  • 3.

    הכסף מכשיר כל שרץ

    זכי, 16/03/11 13:38

    כבר נאמר במקורותינו ''שהכסף יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים''
    ואת זה רבנים טרם הפנימו ומכשירים כל שרץ תמורת כסף.
    לא פלא שכך נראית היהדות שלנו מושחתת ומשחיתה כל חלקה טוןבה בעם היהודי שלי ולא שלהם.

  • 2.

    על ראש הרב ''בוער'' הכובע ,מעניין ,קיבל כסף / פלשמורה???

    שלמה אילת, 16/03/11 13:31

    מעניין כמה מזומנים ,או בלשון תנ''כית שלמונים, קיבל ,זה שקורא לעצמו רב, הוא וחבריו אחראים להצפת מדינת ישראל בעשרות אלפי זרים שאין להם שום קשר ליהדות.
    והם באים במיוחד ממדינות נחשלות

  • 1.

    אני בשוק......מדהים ......רבנים גיירו בשביל כסף

    אילן, 16/03/11 13:23

    מה הלאה?

    הוא יודה שהשמש זורחת במזרח שוקעת במערב ושכדור הארץ לא שטוח ומסתובב סביב השמש וסביב עצמו??????????

    ספר לנו משהו שאנחנו לא יודעים אולי????