• 33.

    הימין המסכן!! כולם נגדו ......כמה עצוב...... ממש רחמים

    ע, 14/03/11 14:39

    לו היה לאידיאולוגיה המאוסה וההזויה שלכם מה להציע חוץ מ''לא לעשות כלום'' ולחכות לכליה הממשמשת ובאה , המציאות (כן כן ''ד'ר'' בריימן המציאות!!!) היא זו שטופחת על פניכם פעם אחר פעם, ורק טפשותכם המגוחכת גורמת לכם לקרוא למציאות ''שמאל'' .....

    מעורר גיחוך ורחמים שאדם אשר כה חשוב לו להתהדר בתוארו, מבייש את התואר במאמרים היוצאים נגד הבלתי נמנע בטוענה שהוא חבר לאויבי ישראל...........

  • 32.

    ישראל אינה מדינה דמוקרטית.

    שמואל פישר, 08/03/11 09:39

    נקודה.

  • 31.

    לא צודק. דוקא עיתון הארץ הפעם צודק

    הלל ויס, 08/03/11 04:22

    בשביל עמידרור צה''ל הוא אלוהים.
    ולכן אינו ראוי

  • 30.

    הגיע הזמן שהציבור בישראל

    בתיה, 08/03/11 00:19

    הגיע הזמן שהציבור בישראל יתקומם נגד הכת השלטת, העושה בו כרצונה.

  • 29.

    צודק הבעיה היא שביבי התחיל לפעול כסגן של ברק (ל''ת)

    אדוה נוה שערי תקוה, 07/03/11 23:45

    • נתניהו חייב לפטר את ברק, ויפה שעה אחת קודם. (ל''ת)

      בתיה, 08/03/11 21:14

  • 28.

    ברגע שראיתי בדוכן העיתונים את הכותרת הפלצנית של הארץ, (שאינני מקוראיו) (ל''ת)

    היה לי ברור שעמידרור הוא המתאים ביותר לתפקיד., 07/03/11 23:44

  • 27.

    הזנב השמאלני של המדינה - מכשכש במדינה. (ל''ת)

    פסיכיאטר וטרינרי., 07/03/11 23:38

  • 26.

    דמגוגיה כ''כ עלובה! האם אותו פרופ' מהשמאל הוא מועמד לראשות המל''ל? (ל''ת)

    גם כשלפאנאט ימני יש תואר ד''ר, יש לו לוגיקה של חיזר, 07/03/11 23:10

  • 25.

    ישנם גם שמגמדים את כישוריו של עמידרור,

    הניה, 07/03/11 22:59

    במטרה למנוע, מבכל מחיר, את מינויו לתפקיד המדובר. שנאת חינם מגמתית.

  • 24.

    ממילא הכל בלוף

    שי, 07/03/11 22:53

    ביבי ממנה את עמידרור ליו''ר המל''ל ואת מייק הרצוג ליועץ מדיני על מנת ליצור ''איזון'' כביכול. שני התפקידים ריקים מתוכן, ובסוף הפוליטיקאים עושים מה שהם רוצים ולא מקשיבים ליועצים. אם לביבי יש כלב או חתול הוא יכול למנות גם אותם לתפקידים אלה באותה מידה

  • 23.

    רון בריימן מזכיר את הבדיחה על ההוא שרצה לקריין בקול ישראל

    בריימן מתבכיין לשוא, 07/03/11 22:09

    אך לא התקבל כי הוא : ''הההיה חחחחבבבר באאאצצללל''.

    על כל מינוי בכיר שזז כאן (מפכ''ל ורמטכ''ל
    לדוגמה) פורצת לה הפקה מלאה של אופרת סבון
    עם חקירת משטרה, מבקר מדינה, עורכי דין יחצ''נים, ספרים מכפישים ולכלוך שמותז לכל עבר.
    עמידרור יצא בזול למרות דבריו בזכות חיסול חיילי צה''ל. שיגיד תודה.

  • 22.

    דיפלומט שלא מסוגל להסביר את ישראל צריך להגיש את התפטרותו

    בן, 07/03/11 22:08

    שכן אם איננו מסוגל, על מה בדיוק הוא מקבל שכר?

  • 21.

    אתה צודק. עמידרור הוא בחירה מצוינת (ל''ת)

    מיכאל גוגנהיימר, 07/03/11 21:26

  • 20.

    בישראל יש שלטון ניבחר ושלטון מוטמע,קרי מועדון העליטות מטעם עצמם. (ל''ת)

    אחד מהעם-ישראל, 07/03/11 20:42

  • 19.

    נשמע כמשפט הזוי בישראל אחרי 60 שנה . אבל בצער אודה שככה

    גדי, 07/03/11 20:16

    פני הדברים . אבל אנחנו הדור הצעיר מתפקחים ואנו עתידים להיות הכת השלטת תוך 20 שנה להוות איזון לטירוף שקורה פה

  • 18.

    אין צורך במועצה לבטחון לאומי-הבעיות החברתיות הן הבעיה.

    ארה''ב קובעת מה יהיה, 07/03/11 19:36

    יתכבדו כל הקצינים הבכירים במיל לשבת בבתי קפה, ללכת לים, לעזור לנכדים בשעורי הבית.
    לא צריך להמציא ג'ובים שמרוקנים את הקופה הציבורית.
    למשל אלוף במילואים עמוס גלעד שנכנס ללחץ מקבלת החלטות.הוא העיד על עצמו וקיבל אישור של בית משפט על כך. מכניס לעצמו עשרות אלפי שקלים בחודש-נטו.
    מי באמת שולט במדינה האזרחים או מערכות הבטחון.תחשבו על זה?
    בשדרות אנו כבר 8 שנים חיים בשגרת מוצב.
    לגדל ילדים אי אפשר.למרות כל הצבא הענק

  • 17.

    אתה צודק אך ''התקשורת החליטה'' מזל שנתנו לך לפרסם

    אילן, 07/03/11 19:34

    תגובה.

  • 16.

    גם אם על חלק מהדברים ניתן לחלוק ולהתווכח - הטענה המרכזית נכונה (ל''ת)

    אורן, 07/03/11 19:00

  • 15.

    הייתי פקודו של אלוף (מיל.) עמידרור

    אודי, 07/03/11 18:40

    ואף שאני חלוק עימו על דעותיו הפוליטיות - אני סבור שגם הוא וגם אלוף (מיל.) עמוס גלעד הם מינויים ראויים ביותר לתפקיד זה, ושניהם יוכלו לצקת בו תוכן אמיתי ולהפוך את המועצה לבטחון לאומי לגוף עם יכולות הערכתיות אמיתיות תוך תרומה ממשית לבטחון המדינה.
    אגב - גופים כאלו פועלים בעולם - ורק בארץ יש אנומליה של גוף מודיעין צבאי הכפוף למעשה לרמטכ''ל, אך מתפקד בפועל כמעריך הלאומי של הממשלה..אין ספק שנכון יותר יהיה לבסס גוף אזרחי חזק ומשפיע שיוכל לרכז את כלל עבודת המטה ולהציגה באופן אינטגרטיבי לצרכנים..

    • עמוס גלעד ישלים את נכות צהל שלו ל100%

      ועדה רפואית, 07/03/11 19:46

      50 % יש לו כבר מפני שהעיד על עצמו כחולה סכרת בגלל תפקידיו הצבאיים- הייתי בלחץ ועוד כל מיני בכיינות של טירונים.
      לאדם כזה שנהייה חולה מקבלת החלטות אנו נותנים להעריך ולהחליט.
      לכן יש לו קייס להמשיך לתבוע אותנו על פגיעה גופנית שגרמנו לו.
      ואיפוא אתם כל לוחמי צהל שאפילו לא העזתם לגשת לרופא מחשש שידיחו אותכם מהמסלול
      ממשיכים לעשות עוןד מילואים ולממן את עמוס גלעד ומפלגות של חרדים

  • 14.

    כל מילה בסלע

    ישראל, 07/03/11 17:59

    את האמת הזאת לא זוכים לשמוע כל יום בתשקורת.
    בד''כ מביאים את חולמי השלום, אם מנאיביות ואם מטמטום.
    יישר כח למחבר המאמר

    • מה לעשות והביקורת אינה על כישורי עמידרור(שלא כמו ליברמן) אלא על דעותיו

      Ehad Haam-ציוני הוגן, 07/03/11 18:26

      שיבודדו עוד יותר את ישראל בעולם

      • מי שמבודד את ישראל בעולם זה השמאל הקיצוני שמפגין נגד המדינה

        יובל, 07/03/11 19:08

        דווקא לאירופה יש נסיון בקבלת הדעות של השני, ברגע שהוא מביע אותן. האירופאים היו מכבדים את דעתנו אם היינו מביעים אותה, אבל מה ששומעים באירופה כל הזמן זה את השקרים של השמאל.

        • מה לעשות וליברמן הוא ''פרסונה נון גרטה'' ברוב מדינות המערב... (ל''ת)

          Ehad Haam-ציוני הוגן, 07/03/11 20:38

  • 13.

    לא שמעתי שמאלני שייתן כדור בראש למישהו; שיאמר שהחילונים הם גויים דוברי (ל''ת)

    הרשלה, 07/03/11 17:54

    • להלן מבחר ציטוטים

      סטודנט, 07/03/11 19:54

      ''רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית.'' זאב שטרנהל, דבר 1988)
      ''מה דעתכם על פלוגה אחת שנותנים לה רשות לירות'' ירון לונדון 7.8.07.
      ''אתם וצה''ל צריכים להציב מארבים ואפילו לירות במי שמבצע את הפשע של גדיעת עצים, מפני שמדובר במעשה טרור נגד המדינה'' ח''כ רן כהן (לדיסקין בינואר 06)
      ''צריך להיכנס למאה שערים עם זחלמים ומקלעים אפס-חמש ולרסס אותם'' אורנן יקותיאל (ערב חדש מ85)
      ''אם מספר המפגינים עולה על מספר השוטרים או כחות הבטחון, בעולם פותחים באש. הברירה היא דמוקרטיה או שפיכות דמים. אין להרתע מ'אלטלנה' שניה''. ח''כ אפרים סנה בתגובה לאירועי כפר מימון.
      ''למרצחים מעבר לקו הירוק, שהתנחלו ביהודה ושומרון, יש נשק. לכן אני קורא לכם להחזיק בנשק נגדם'' ישעיהו ליבוביץ', הארץ 1985.
      ''מבחינתי, המילואים שהכי אשמח לבוא אליהם, זה כשיגידו לי לפנות את המתנחלים. אבל, יש כמה התנחלויות, כמו תפוח ויצהר, שלא צריך רק לפנות, אלא צריך לרסס אותם ולהרוג את כולם... צריך לתפוס את האנשים האלה ולעשות להם כמו בשואה...'' ידיעות מ99 בשם רס''ן ששמו לא פורסם.

      • ציטוטים חשובים ומרתקים. (ל''ת)

        בתיה, 08/03/11 21:12

  • 12.

    עמידרור מעולם לא היה בתפקיד קרבי. (ל''ת)

    שפוי., 07/03/11 17:36

    • אתה אולי שפוי אבל בור. עמידרור היה קצין צנחנים בגדוד 202

      דוד הצודק, 07/03/11 17:49

      ונלחם במלחמת ששת הימים

    • ועוזי ארד היה בתפקיד קרבי?לתפקיד הזה צריך מוח לא רגליים. (ל''ת)

      ואמיר פרץ היה בתפקיד קרבי?, 07/03/11 23:12

  • 11.

    העניין הוא איזון, כאשר הממשלה כלכך ימנית, עדיף יועץ שמאלני ולהפך (ל''ת)

    שרון, 07/03/11 17:35

    • יועץ שמאלני - איזו איוולת

      אליעם, 08/03/11 10:02

      השמאל, עוד משנות השלושים של המאה שעברה הוא טועה ומתעה - החל מסגידתו העיוורת לארכי מרצח סטאלין, שלו קראו ''אבי העמים'' ולממלכת הרשע ברית המועצות שראו בה את עתיד האנושות כולה. ההמשך הוא ''משיח השלום'' ערפאת, ו''הפרטנר לשלום'' אבו מאזן.
      השמאלנים הישראלים הם בעלי דפקט מוחי ממאיר והטיפול הנכון להם הוא במוסדות פסיכיאטריים

    • ממשלה שרוצה מדינה פלשתינאית איננה ממשלה ימנית.

      בתיה, 08/03/11 23:48

      נתניהו הפך לאוסלואיד מן המנין,
      והוא מציית לכת השלטת.

      • בתיה, זה שלמחנה שלך אין די מוח להבין את המציאות, לא אומר שכולם טועים

        י, 21/03/11 14:06

        אתם טפשים הנלחמים נגד הבלתי נמנע!

        וכדרככם כשאתם לוחמים אתם משאירים אדמה חרוכה!
        בכך אתם בעצם בוגדים במדינתכם, בוגדים בארצכם (א''י השלמה היא חורבן מדינת ישראל) ובוגדים בעמכם!

        שיקוצים, ראוי להם להחריש ולאהתבייש בטפשותם

  • 10.

    ואיפה מוקדי הכוח ?? בתשקורת הכתובה והמשודרת (ל''ת)

    מ.ח. חולון, 07/03/11 16:43

  • 9.

    אדוני, זה שאתה דוקטור ולובש חליפה לא עושה אותך איש חכם במיוחד

    ג'ימי, 07/03/11 16:35

    אני ועוד רבים כמוני שאין להם דריסת רגל בשיח הציבורי וטיקבוק (רעיון גאוני לשכעצמו) הוא בערך כלי הביטוי הציבורי היחיד שיש לנו, לא מבין מה הקשר בין דעותינו לימין ושמאל. אם אתה לא מבין שעיתונאי השמאל והצווחני/כוחני הימין, כבר לא שולטים בשיח הציבורי, אם אתה לא מבין שלרוב האנשים כאן (מעמד בינוני, משלם המיסים ולרוב גם חילוני, ולא שמאלני), נימאס לחיות במדינה שהדת הסחתנית והימין המטורף מכתיבים את גורלנו, אז אתה ועוד רבים שכמותך לא מבין כלום. אם אתה לא מבין שעמוד השידרה של המדינה הזאת קורס, ושרוב דתי בצמרת הצבא מוביל לאסון, וכן, גם לקיבוצניקים נימאס לחטוף ולהמשיך להחזיק את הצבא (2% מהאוכלוסיה) על כפיים, אתה פשוט לא מבין כלום. תראה לי חוסן בבקשה ד''ר מכובד ואולי אסלח לך על כסילותך.

    • אתה טועה, לרוב נמאס מהשמאל האנטי ציוני האנטישמי.

      לרוב יש 75 מנדטים ולשמאל רק 5 מנדטים הבנת ברוך?, 07/03/11 23:15

      ושפה פלצנית כמו שלך לא תשכנע אותנו בשטויות שלך.

    • עתונאי השמאל וצווחני הימין? תשובה לג'ימי

      אליעם, 08/03/11 10:54

      ה''איזון'' בתגובתך: מהשמאל הוא: עיתונאי'' ומהימין הוא ''צווחני/כוחני'' - אכן, אל תתן לעובדות לבלבל אותך.
      הקיבוצים, תנועה שהתנוונה והיא במצב קריסה, אינם מחזיקים את הצבא, ההיפך, כשמפא''י שלטה והזרימה נחלי כסף ממשלתי לקיבוצים, אז הם פרחו, כשהזרם נפסק החלה ההידרדרות, ואחר כך ההפרטה. את תפקידם החלוצי והציוני ומקומם בצבא תופסים עכשיו אנשי הציונות הדתית, שמעוררים עליהם את זעמם של השמאל שהציונות החדשה שלו היא הקמת מדינה פלסטינית לאויבי ישראל.הדת הסחטנית היא דת ה''שלום'' שלום הכזב של השמאל.
      בתגובתך הראית שאתה אויל וצבוע
      יום טוב

  • 8.

    תארו לעצמכם כזה מאמר נגיד רק לפני ... 10-15 שנה? הא?

    עלי-בבה, 07/03/11 16:29

    כוהני ה''שלום'' מתנפלים על בריימן: מסית, קיצוני, הזוי.

    ומגייסים את אם כל האישומים: ''רון בריימן הוא נגד ה''שלום'', ''רון בריימן הוא אוייב ה''שלום''''.

    וזהו. חלאס הסיפור. תם ונשלם. כי לפני 10-15 שנה להיות ''אוייב ה''שלום'''' היה לא לגיטימי כמו להיות ציוני במצריים וסוריה של היום. ואבוי אם יתפסו אותך ברחוב כשהתווית דבוקה לך לבגד.

    ככה, לפני שבועות ספורים כשהמפגינים המצרים האשימו את מובאראק שהוא ''סוכן אמריקאי'' (...ויש דברים בגו) וזה לא פגע בו כל כך, הם הלכו והאשימו אותו שהוא ''ציוני''. ואין לך עוולה גדולה מזו בשכנתנו בדרום למרות הפתק שבגין הביא מהראיס שלהם לפני 34 שנים.

    כהני ה''שלום'' הם אליטה שלטת שהתנוונה. ואף אליטה לא וויתרה בהתנדבות על מיקומה בשלטון, ללא מאבק. המהפכה הציונית השנייה היום בעיצומה. הראשונה הקימה את המדינה לפני 60 שנה, השנייה מנקה את אורוות השלטון מהרקבון בימים האלו.

    • סוף סוף אחד שבאמת מבין מה קורה במדינה (ל''ת)

      גדי, 07/03/11 20:21

  • 7.

    עמידרור הזהיר ב 1992 ששדרות תופגז בטילים מעזה.

    אוסלואיסט אדוק ומסומם, 07/03/11 16:14

    את הדברים האלה הוא אמר לראש איריית שדרות הרבה הרבה לפני שמישהו העלה בדעתו דבר כזה.

    כמובן שהאוסלואיסטים הפונדמנטליסטים התעלמו מדבריו ואלה שלא התעלמו לעגו לו.

    למי שעוד זוכר: בתעמולת הבחיורת של המערך משנת 1992 כיכב רמון בסרטון שבו הוא המליץ בלהט רב על יציאה מרצועת עזה. הוא טען בתוקף שלא נשקפת שום סכנה למדינת ישראל אם צה''ל ייסוג מן הרצועה

  • 6.

    מאמר כן ואמיתי

    אורה, 07/03/11 16:12

    אין מה להוסיף

  • 5.

    עוד סמפטום של גזענות של השמאל הצבוע להפליה דתית ומגדרית (ל''ת)

    עוד מקרתיזם שמאלני וסטליניזם מסוכן, 07/03/11 16:03

  • 4.

    חשבתי שהיהדות היא דת השלום. כנראה שטעיתי. (ל''ת)

    צדק צדק תרדוף, 07/03/11 15:42

    • אתה פתאט... (ל''ת)

      מתן הקטן, 07/03/11 17:34

    • אכן לצערי טעית (ל''ת)

      שרון, 07/03/11 17:36

  • 3.

    האלוף במיל' עמידרור הוא בין האנשים הראויים לתפקיד (ל''ת)

    בני, 07/03/11 15:30

  • 2.

    כך מנעו פרס ישראל משמאל שניצר. (ל''ת)

    צפוני, 07/03/11 15:27

    • שמואל שניצר לא קבל את פרס ישראל בגלל מאמר חריף כנגד העולים מאתיופיה

      עוד יותר צפוני, 07/03/11 20:29

      ולא בגלל היותו ימני

      • משניצר מנעו את פרס ישראל (ל''ת)

        אליעם, 08/03/11 10:57

      • משניצר מנעו את פרס ישראל

        אליעם, 08/03/11 10:59

        והעניקו אותו לתומרקין, שעם הפה המלוכלך שפך שנאה ורעל נגד המתנחלים.

        • תומרקין סתם קשקשן, המתנחלים הפכו עצמם מצורעים במו ידיהם המתועבות (ל''ת)

          ע, 21/03/11 14:08

  • 1.

    פמפלטו של המיעוט הנאוריסטי עוסק בריגול, אין לו זמן לעיתונאות (ל''ת)

    ר.בקצה, 07/03/11 14:45