• 127.

    השוטר הוא העבריין האמיתי

    נוהג כחוק, 19/03/11 22:53

    לנהג שלום !! אני מזועזע מהתנהגות השוטר
    שהצליח להעניש אותך סתם ללא סיבה .
    צריך להעלות כל התנהגות של השוטר ליוטיוב
    כדי שיטיסו אותו מהמשטרה .

  • 126.

    לנהג מערכת משפט מושחתת

    דוד, 09/03/11 22:11

    לנהג שלום !!! אני רואה את הסרטון שצילמת ואני המום מהתנהגות השוטר .אם זאת אני יודע שאין מערכת צדק במדינה
    וכי בבית משפט תמיד יאמינו לשוטר שעובד מול התובע שהוא
    מכתיב את גזר הדין .חבל לך לבזבז את הזמן כי צדק אמיתי
    לא תמצא ואתה מבזבז את כספך וזמנך לשוו .אני לא יודע
    אם אנחנו טובים מבתי המשפט בבתי המשפט בעירק או במדינות
    מהסוג הזה הכול מבויים.אני כבר הרמתי ידיים ואני לא מגיע
    לבית משפט לתעבורה כאשר אני יודע כבר שאני אף פעם לא יהיה
    צודק .

  • 125.

    לא לוותר צריך לתבוע את השוטר

    עומר, 07/03/11 22:57

    לנהג שלום .יפה עשית שצילמת את השוטר ולמרות כי הנסיעה לבית משפט כרוכה בהרבה הוצאות וביזבוז זמן ,עליך לא לוותר ולתבוע את השוטר
    על כל ההוצאות שנגרמו לך .הפסד ימי עבודה וכו,

  • 124.

    חבל שהשוטר לא מקצועי

    רוני אברהם, 01/03/11 21:14

    חבל שהשוטר לא יודע מה מותר לו ומה אסור לו .לא ברור איך המשטרה נותת גיבוי לשוטר
    שרושם דו''ח לאדם שעומד בתחנת אוטבוס על
    המדרכה .

  • 123.

    להעלות את רמת השוטרים !!!

    לימור, 01/03/11 16:03

    צריך סוף סוף להעלות את הרמה של השוטרים
    במשטרת ישראל ולא לגייס כל אחד.
    אנשים ברמה נמוכה יכולים להשתמש בכוח שמקנה
    להם החוק ולהעניש אזרחים תמימים ללא צדק.
    שיקול הדעת של השוטר במקרה הנ''ל הוא נמוך .
    לא ברור לי איך שוטר שרואה שמצלמים אותו מתנהג כך ? חבל

  • 122.

    השוטר נוהג בניגוד לחוק

    מאיר דניאל, 01/03/11 15:58

    השוטר רושם דו''ח להולך רגל שעומד על המדרכה בתחנת אוטובוס .לאחר שהוא החזיר את
    הרישיונות לאזרח ,האזרח יכול ללכת ולעשות כירצונו .הוא יכול במקרה הגרוע לרשום דוח
    חניה ולהדביקו לווישר .
    בושה למשטרת ישראל שיש שוטרים כאלו !!!!

  • 121.

    יש להגיש תלונה נגד הגאונים האלה בניידת

    לתפארת המדינה, 01/03/11 15:27

    רמת השוטרים בארץ מידרדרת מיום ליום.

    אם המצב לא ישתפר לא ירחק היום שתהיה לנו משטרה עבריינית לתפארת.

  • 120.

    שוטר לא חכם

    אבי, 01/03/11 10:55

    היה מכבה את המנוע וככה חוסך סולר יקר, כי בטח הניידת אצלו דולקת בלי הפסקה, שלא נדבר על חוסר רגישות.

  • 119.

    הם גם נסעו בלי חגורת בטיחות

    ישראל, 01/03/11 02:41

    תשימו לב בסוף

  • 118.

    מרבית שוטרי ישראל הם שכירי חרב מהעולם הלא נאור

    איצחייק אליהו, 28/02/11 22:56

    אנשים נחותים, מטומטמים ושיכורי כח.

  • 117.

    הוא לא צריך לעזוב את המקום במיוחד שזו תחנת אוטובוס,כל הכבוד לנהג

    איציק, 28/02/11 22:09

    מקווה שNRG יעקבו אחרי המקרה הזה.

  • 116.

    הסיבה לאיכות השוטר בישראל

    עודד, 28/02/11 21:59

    אמא אומרת לבנה:
    ''אם לא תאכל אקרא לשוטר''
    ''אם לא תהיה תלמיד טוב, תהיה שוטר''

  • 115.

    מסכן את חיי הילד שלו

    ועוד מצטייר כמסכן, 28/02/11 21:11

    נהג שלילד שלו לא היתה חגורת בטיחות ובתגובה לדו''ח סתם מציק לשוטרים. לא חסרים מקרים ששוטרים מבצעים עוולה. זה לא אחד מהם...

  • 114.

    כל הכבוד לנהג !!!

    עמית ברק, 28/02/11 21:07

    לך לבית משפט צא זכאי .ותוכיח לשוטר שגם לאזרחים יש זכויות .בנוגע לעבירות שביצע השוטר כדאי שתשלח את החומר למח''ש .
    אני בטוח שהשוטר לא ישכח אותך בזמן הקרוב.
    אתה הראשון שמעיז לצלם שוטר פורע חוק ואתה
    מזכיר לי את מיקי רוזנטל .חבל שאין לכולנו את הכוח להעמיד את השוטרים על מקומם .
    יש לך את הגיבוי של רוב הציבור השפוי במדינה
    .

  • 113.

    לשוטר הסמרטוט

    שומר חוק, 28/02/11 20:14

    קראתי את כל התגובות ואני יכול לזהות את השוטר הסמרטוט שכתב את כל התגובות כאילו בתור אחד האדם .השוטר הזה שניראה דרק על פניו בלי שאני מכיר אותו אישית התנהג בצורה
    מבחילה .הוא חושב שהמשטרה היא של אמא שלו הערביה .אני לא שונא שוטרים ולא גזען אבל
    נתקלתי לא אחת בשוטרים שרושמים לנהגים עבירות תנועה ולאחר דקה מבצעים בעצמם את אותה עבירה .אני חושב שצמרת משטרת ישראל
    צריכה לשלוח את השוטר הביתה שילך לקטוף זיתים בכפר שממנו הוא בא .
    אני ממליץ לצלם ללכת לבית משפט לצאת זכאי
    ואז לתבוע את משטרת ישראל ואת השוטר עצמו
    למען ילמדו במשטרה לחנך שוטרים שלא יודעים
    את החוק וממצאים דוחות סתם .

  • 112.

    אזרח עלוב ומחרחר מלחמה

    נתי, 28/02/11 19:54

    אני די מכיר את סוג הנהגים הזה שבכדי לצאת נקיים לכאורה מדו''ח אותו ספגו - הם מטילים דופי בתפקוד השוטרים בשטח - ''בלי כובע'' , ''בלי אפוד'', ''לא חונה כיאות'' , ''הרכב מונע ללא נהג'' וכו'...

    נהגים עלובים שבכדי להשתחרר מעול העברה אותה עשו מחפשים בדרכים חתרניות ורדודות לפגוע במערכת אכיפת החוק.

    אני הייתי נוהג בדיוק כמו השוטרים שמילאו לו מדו''ח נוסף על אי ציות להנחיית שוטר

    בברכה - בואו לא נלמד מהנהג העלוב הזה.....

  • 111.

    יש לתקן את הטעות ולעצור את האזרח עכשיו, על סחיטה באיומים והטרדת שוטר (ל''ת)

    שרון, 28/02/11 17:29

  • 110.

    אזרח משעומם

    אזרח לא משועמם, 28/02/11 15:51

    יש סעיף בתקנות התעבורה הקובע כי לניידת משטרה מותר לבצע עברת תנוע על מנת לאכוף חוק

    רואים שהאזרח המשעומם חושב שהוא חכם
    אבל את הדוח הוא ישלם

    ועוד דבר מח''ש מטפלת בעברות פליליות שדינם מאסר של שנה ומעלה ולא ומטה

  • 109.

    שוטר הוא מתחת לחוק?????? אוכלי חינם משטרת התנועה לפח

    ידידיה הלוי, 28/02/11 14:35

    בושה למשטרה- לתת דוחות?...זה הכוח?...והשוטרת עוד מחייכת- בושה לאוכל הציבורי שהיא אוכלת

  • 108.

    נהגים שימו לב

    יוסי, 28/02/11 14:31

    נגיעה באף או בשיער ובמיוחד באוזניים בזמן נהיגה הינה מסוכנת ביותר ומי שיתפס יקבל קנס בסך 1000 שח כאילו דיבר בטלפון הסלולרי גם אם הסלולרי בנרתיק וגם אם אין לכם טלפון סלולרי באוטו נא להתנהג בהתאם

  • 107.

    מטרידן!!!

    ליאור !, 28/02/11 14:30

    נוקם על כך שקיבל דוח!
    נעלב!מסכן!
    ברור שהוא מציק להם,כנקמה.!
    גם אים יש לו השגות על אופן היתנהלותם
    עדיין הוא הגזים!
    אפילו שכותב הכתבה ניסה להצניע את העובדה ש''הצלם''ביצע עברת תנועה.
    פוייה אשכנזי,אתה צריך להביא עובדות לא דעות!!!

    • ביג פויה, אולי חבר של חבר (ל''ת)

      שרון, 28/02/11 17:27

  • 106.

    לכל המגיבים

    יוסף, 28/02/11 14:21

    מעניין מאוד לא ידעתי שבמדינה הזו יש כל כך הרבה שופטים ואנשים צדיקים. בינתתים רק שמעתם את ''המסכן '' הזה שקיבל דו''ח ולא שמעתם את גרסת השוטרים אז אין לאף אחד מכםאת הזכות לשפוט אותם.
    דבר שני אותו אזרח בטוח צילם את מה שהוא רוצה ולא צילם את כל האירוע בכדי שיראה כמה שהוא מסכן .
    בקיצור מגיע לו וחבל שלא נתנו לו עוד כמה דוחות .
    שוטרים יקרים תמשיכו לעשות את עבודתכם נאמנה.

  • 105.

    האזרח הקטן והמיסכן כל הזמן מתלונן על המישטרה בגלל שהוא לא מודע לעבודת

    פקק תנועה , 28/02/11 14:17

    המישטרה לטובת הציבור בישראל החברה בישראל לא אוהבת ביקורת עצמית ושליטה עצמית בהיתנ גותה הכוללת לכן הבלגן חוגג במדינה ולשם כך יש מערכות בסדר הציבורי שזה תפקידם לבצע לטובת כולם

  • 104.

    נהג חוכמולוג וחצוף כל הכבוד לשוטרים! בארה''ב היה נעצר מזמזן (ל''ת)

    raz, 28/02/11 14:11

  • 103.

    זה מה שקורה שהשוטרים הם מעדות המזרח (ל''ת)

    שוטרת מגונדרת, 28/02/11 14:10

  • 102.

    למיטב ידיעתי-כמתנדב לשעבר.מנוע הניידת צריך לעבוד כל זמן המחסום,למקרה ש

    אליקבליקבום , 28/02/11 14:06

    שמישהו פרץ מחסום,הרדיפה מהירה יותר-אלו תקנות חירום.
    בקשר לנהג-קיבלת דו'ח-תחייךותתשתוק.השוטרים עושים את עבודתם.
    בארה'ב היו עוצרים אותו על המקום.כאן עוד היו נחמדים איתו.

  • 101.

    לאחר הצפיה בסרט - השוטר צודק והוא עשה חסד לנהג !

    מיכאל, 28/02/11 14:04

    1.במעשים של השוטרים אין עבירה ! זה לא הסעיף של הפקרת רכב.
    2.הנהג המצלם הפריע לשוטרים במילוי תפקידם כאשר נצמד ''לתחת'' שלהם בשאלות לא עינייניות.אם הוא חשב שהם ביצעו עבירה מה שהיה עליו לעשות לצלמם מבלי להטרידם ולהעביר את החומר ללישכת התנועה באיזור מגוריו,ולחלופין לבקש להישפט ולהציג הכל בפני השופט.
    השוטר יכל לפתוח לו תיק פלילי על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו.
    3.בסערת התגובות כולם שוכחים כי האיש הזה הוא עבריין תנועה ! הוא הסיע ילד מאחור כשהוא לא חגור בחגורת בטיחות !!!

  • 100.

    בושה למשטרת ישראל

    חיים ילוז, 28/02/11 13:53

    בושה למשטרת ישראל יש לפטר את השוטר לאלתר
    .

  • 99.

    ללא מילים

    dd, 28/02/11 13:01

    עכשיו אני מבין למה אנשים שונאים שוטרים.

  • 98.

    משטרת התנועה מלאה בחסרי חיים

    אורי, 28/02/11 12:57

    גם לי קרה בדיוק אותו הדבר-הם חנו על המדרכה !!!!

  • 97.

    משטרת ישראל = ארגון טרור במדים כחולים (ל''ת)

    אלקזאי, 28/02/11 12:41

  • 96.

    האזרח הפשוט לא מכיר את עבודת המישטרה לכן הוא מיתלונן כמו ילד קטן

    פקק תנועה , 28/02/11 12:29

    וגם לא רוצה להודות בתרומת ובכוונת המישטרה ועבודתה המיקצועית לטובת החברה הישראלית

  • 95.

    כל הכבוד לשוטרים !!!חבל שלא ניקנקו אותו !!! (ל''ת)

    כל טמבל מתגרה בשוטרים ללא צורך, 28/02/11 12:28

  • 94.

    השוטר בסדר גמור

    דודי, 28/02/11 12:17

    עשה את העבודה שלו ולא מעבר.
    האזרח יצא מטריד.

  • 93.

    עבד כי ימלוך-הסיפור של משטרת ישראל במשפט אחד (ל''ת)

    תמנון, 28/02/11 12:11

  • 92.

    ההבדל שבאמיריקה השוטרים הם פלס ןלא היו עושים את זה פה בארץ כל שוטר הוא

    ץץץ, 28/02/11 11:47

    אל קפונה

  • 91.

    המשטרה בארץ מתנהגת כמו ארגון פשע כשמ''חש עומדת בראש (ל''ת)

    הארגון ומכפה עליו !, 28/02/11 11:11

  • 90.

    השוטרים הם עברייני התנועה הגדולים ביותר... וזה כבר לא סוד

    דרוזי קרבי, 28/02/11 10:57

    בושה למשטרת ישראל. תעשו בדק בית, ותתחילו להתנהל בצורה חוקית.

    • כל בוקר אני רואה

      עודד, 28/02/11 22:05

      כל בוקר אני רואה את קציני המטה הארצי טסים במהירות האור לירושלים על כביש 443

  • 89.

    העיר לשוטרים

    יוסי, 28/02/11 10:56

    סליחה .לאחר שצפית בסרט מספר פעמים עולה בבירור כי איזה נודניק גטפל לשוטרים שנראים באמצע עבודה והם התייחסו אליו די באיפוק

  • 88.

    לא רק עבירות תנועה גם עבירות פליליות ובשפע, עברינים במדים (ל''ת)

    adam, 28/02/11 10:51

  • 87.

    זו תרומת מעריב להפקרות בדרכים--האיש היה צריך להעצר-באמריקה היה

    אזרח, 28/02/11 09:58

    עומד ומשתין במכנסים על יד השוטר--חתיכת מפגר

  • 86.

    נמאס מהיחס הגרוע של השוטרים

    מדינת משטרה, 28/02/11 09:55

    השוטר לא מתבייש ורושם לאזרח דו''ח מכיוון שהוא מצלם אותו מבצע עברות ועוד מעיר לו לעזוב את המקום בושה וחרפה למשטרת ישראל
    ודרך אגב גם מח''ש לא יעזור כי זאת מחלקה שנועדה כדי לטייח את עברות השוטרים ולהראות כאילו עושים משהו

  • 85.

    כל הכבוד. (ל''ת)

    @@, 28/02/11 09:54

  • 84.

    השוטרים עומדים בתוך תחנת אוטובוס ומפריעים לנוסעים (ל''ת)

    -, 28/02/11 09:41

  • 83.

    מדובר בקוץ בתחת ומגיע לו לחטוף דו''ח

    ברמן, 28/02/11 09:28

    אין בכלל קשר לעבירה של השוטרים , אם הוא לא ציית להוראה שלהם לעזוב את המקום , יש לעצור אותו ולהאשים אותו בהפרעה לשוטר .

    אם הוא ראה את השוטרים מבצעים עבירה , היה עליו לתעד את העבירה, ולהגיש תלונה למח''ש , מבלי שיתערב בנעשה.

  • 82.

    כל המגיבים כאן פשוט חוצפנים............

    דני, 28/02/11 07:54

    יושבים להם 2 שוטרים בתחנת אוטובוס עם רכב מונע. מה הפאקינג בעיה עם זה?
    מה זו החוצפה הישראלית העלובה הזו לחפש את השוטרים על כל דבר שהם עושים ולהציק להם?
    בארה''ב הבן אדם היה שוכב מזמן על האדמה עם אזיקים.
    תלמדו לכבד את השוטרים והלעריך את עבודתם במקום להציק להם.

    • כשהשוטרים יעשו עבודתם נאמנה נעריך אותם

      אבי, 28/02/11 13:33

      אך חבורת הליצנים הזו,של אגף התנועה במשטרת ישראל,שאינה מקיימת את החוק אך דורשת היטב מאחרים לקיימו,אינה יכולה לבוא בטענות לעבריינים.
      בארה''ב השוטר שעוצר אותך,אמנם כותב דוח ולפעמים דוח כואב,אך מאידך הוא מקפיד על שמירת החוק.
      לעומתו בישראל שוטר תנועה הנו עבריין במדים,שרק מנצל את המדים להפגנת כח כלפי אזרחים תמימים וישרי דרך.
      לא ראינו אותם מצליחים למנוע או לעצור את העבריינים האמיתיים על הכבישים,אלא הם נטפלים לאנשים שבד''כ טועים או מפספסים משהו ותו לא, שלא לדבר על כך שרוב דוחותיהם הנם שקריים ומפוברקים ונועדו רק למלא את הפנקס.

      • חרטה לא נכון וממש כללני זה כמו להגיד של המרוקאים שחורים ! (ל''ת)

        פלוני, 28/02/11 15:20

  • 81.

    כי אתם נודניקים

    שוטר, 28/02/11 07:41

    אם לא נעצור בתחנת אוטובוס אז איפה?
    עלפי ההוראות אנחנו מחוייבים לעצור במקום בטוח ומואר.
    על כן תפסיקו להטריד או להעיר כל הזמן הזה, זה לא ישנה את הדוח הלגיטימי שמגיע לאזרח כאשר מבצע עבירת תנועה.

    תשמרו על החוקים!!

    • לשוטר הזבל

      עברין תנועה, 28/02/11 14:48

      עוד לא ראיתי מעודי שוטר שהשטן לא עלה על ראשו. שוטר בוחר במקצוע זה למען האיגו שלו. ולמגיב שטוען שבארה''ב אתה תעמוד דום חששוב פעמים. גרתי בארה''ב 40 שנה. כולם אותו זבל

      • תלמד עברית לפני שאתה מבזה את עצמך בפני הרבים

        שוטר מגיב לעברין, 01/03/11 07:07

        היתכן שאנשים נותנים כאן לגיטימציה לבצע עברות תנועה
        אחר כך מתפלאים מדוע יש תאונות דרכים
        כי כל אחד נוסע כאילו הכביש של אבא שלהם

  • 80.

    מטומטם

    ז'אקו, 28/02/11 07:37

    כמו ילד מפגר הנהג הזה ועוד הוא אבא לילדים...הוא מתגרה בשוטרים לקבלת תגובה ןממש רוצה שיתקפו אותו כדי שיוכל לבכות אח''כ
    ,לא אוהב שוטרים אבל כל הכבוד להם על ההיתאפקות,ומה לעזאזל אתם ב nrg בכלל נותנים לאדיוט הזה במה ועוד כותרת אוהדת כל-כך די כבר עם הרייטינג הזול הזה

  • 79.

    NRG - אתם מסלפים את האמת

    David King, 28/02/11 07:26

    השוטרים הם לא מעל החוק המקרה זה.
    ממה שאני מבין, הנהג קיבל דו''ח תנועה על כך שבנו נסע ללא חגורת בטיחות. כדי לצאת מזה הוא ניסה להתחכם עם השוטרים והוא זה להתנקם בשוטרים

  • 78.

    האזרח סתם אחד שמציק וקטנוני והשוטר היה צריך לישלוח אותו למעצר כ (ל''ת)

    אזרח סתם טיפש, 28/02/11 06:59

  • 77.

    אני רואה הרבה שוטרים שנותנים דוחות ואח''כ עוברים על החוק

    לא שכאן זה קרה, 28/02/11 06:52

    שוטר חייב להבין שהוא נותן דוגמה אישית לאזרח הוא לא מעל החוק הוא למען החוק ולצערי אני רואה הרבה ניידות שנותנות דוחות על עצור ומיד אח''כ עוברות על תמרור עצור לדעתי המשטרה צריכה לתת יותר דגש לשוטרים על זה כמו שיחות מוטיבציה ושליחות יש לי חברים שחושבים ששוטר נועד בשביל למאלות את קופת המדינה וחבל הם עושים עבודת קודש בהרבה תחומים חבל שהתחום הזה נזנח מבחינתם ומה שהצעירים לומדים זה לא שאסור לעבור על החוק זה שאסור להתפס

  • 76.

    קרציה!!! (ל''ת)

    מושבניק, 28/02/11 05:30

  • 75.

    ווואאההוו - על מה ולמה הפלא ? שוטרים לא עושים עברות תנועה

    דוד, 28/02/11 05:16

    על מה ולמה הפלא ... זאת פעם ראשונה שהשוטרים מבצעים עברות תנועה ? אלא שלהם יש גם מקום שבו הם מתנכלים לנו האזרחים ...

  • 74.

    להם מותר. (ל''ת)

    שלמה, 28/02/11 02:50

  • 73.

    האזרח לא ציית להוראת השוטר למרות שנדרש לעזוב את המקום.

    אמיר מי-ם, 28/02/11 02:08

    עבריין חצוף השוטר הזה...

    כאילו שהוא ביקש את זה לצורך ''מבצעי''.

    עיצבן אותו שמפריעים לו להיות פושע (בלי כובע, קנס קנטרני...)


    האזרח צריך לקבל את הקנס שלו, והשוטר צריך לאבד חצי משכורת להבין שהוא מחוייב לחוק יותר מאשר אזרח רגיל, בטח בזמן שהוא בתפקיד.

    • ואם היה מגיע גנב וגונב את הניידת???????

      ידידיה הלוי, 28/02/11 14:37

      אסור להשאיר ניידת מונעת בחיים

  • 72.

    נמאס כבר מכל הפלצנים האלה עם המצלמות שלהם

    נהג מונית אילתי, 28/02/11 01:56

    קיבלת דו''ח שב בשקט בושה בכלל שמראים את הוידאו הזה זאת פגיעה בפרטיות השוטרים. כל אזרח עם פלאפון היום ישר יוצא עם המצלמה פשוט עלוב.

  • 71.

    הנהג חוצפן כמו רוב הישראלים

    שחף אליהו, 28/02/11 01:46

    פשוט בושה שמפרסמים כתבה כזאת.
    את מי רוצים לעודד פה.

    • צודק !!!! (ל''ת)

      פלוני, 28/02/11 15:17

  • 70.

    ככל שהם מטומטמים יותר, כך הם נעלבים יותר. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 28/02/11 00:26

  • 69.

    מעל החוק

    בורכיאן, 28/02/11 00:22

    השוטר הזה הוא פורע חוק סידרתי יום אחד הוא חסם נתיב ודיבר אם שוטר אחר שפיקח על עבודות בכביש אחד הנהגים ציפצף לו והוא לא ספר אותו לי נגמרה הסוללה בפלאפון אז לא יכלתי לצלם אבל ראיתי איזה אזרח מצלם .פניה לאזרח שצילם בתקוה שאתה רואה תעשה אם זה משהו תודה מראש ליאב בורכיאן

  • 68.

    ככל שהם מטומטמים יותר, כך הם נעלבים יותר. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 27/02/11 23:59

  • 67.

    האם השוטרים לא הושעו בינתיים? מדובר מלבד עבירות תנועה בהתנהגות שאינה .

    שני, 27/02/11 23:50

    הולמת

  • 66.

    אני לא מבין

    גבי, 27/02/11 23:40

    איזה עבירה עבר השוטר??בגלל שהאוטו היה ממונע??? שוטר בתפקיד יכול לעמוד היכן שהוא רוצה האזרח הזה כנראה שיעמם לו ורצה עוד לשלם כסף למדינה

    • צודק !!!! (ל''ת)

      פלוני, 28/02/11 15:16

  • 65.

    המשטרה במדינה זה ארגון פשיעה מס' אחד בארץ

    אליאב, 27/02/11 23:31

    גם אותי עצרו פעם... ואפילו שלא היה ממש סיבה למהר לתחנה בחזרה השוטר הנהג עשה כל טריק מלוכלך שהוא יכול כדי להגיע מהר... הרגשתי שאני צדיק עד שהגעתי לתחנה.

    וכל הסיפורים הידועים על כך שלא מתייחסים לתלונות עד שאיזה קרוב מפעיל פרוטקציה במשטרה ... ורק אז הם מתחילים לפעול...

    לפחות חיים של נערה אחת היו יכולים להינצל, אבל גם זה עבר כאילו כלום

    יורק על כל השוטרים בקשת! (מאחורי הגב כמובן, מה אני טמבל?!?)

    • המשטרה יותר גרוע מאיגון פשיעה - כנסו

      מאפייה במיטבה, 28/02/11 10:03

      המשטרה יותר גרועה מאירגון פשיעה
      1. כי הם בחסות החוק ותמיד ימצאו איפה האזרח לא בסדר והם כן.והשוטר יכול לעצור את האזרח להמציא סיבה ואל תדאגו את הגב הוא כבר יקבל
      2.אין למי לפנות כדי להגיש תלונה (מח''ש לא נחשב זאת מחלקת טיוח וקומבינות)

      • השוטרי היו רוצים שזה יהיה כך

        פלוני, 28/02/11 15:15

        לך תנדב ונראה מה יקרה לך שיחקרו אותך במח''ש נראה כמה זה יהיה קליל !

  • 64.

    ככל שהם מטומטמים יותר, כך הם נעלבים יותר. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 27/02/11 23:31

    • נמאסת כבר לך מפה (ל''ת)

      FU, 28/02/11 12:27

  • 63.

    שכחת נסיעה ללא חגורה בסוף!!!!! (ל''ת)

    רועי, 27/02/11 23:14

  • 62.

    השוטר נסע ללא חגורת בטיחות! (ל''ת)

    עידן, 27/02/11 22:54

  • 61.

    מספר הבהרות חשובות 2

    פלוני, 27/02/11 22:53

    לגבי עבירה שניה של האזרח - שוטר יכול לכוון תנועה וביחד עם התנועה ישנם גם הולכי רגל והם מחוייבים לחוק בדיוק כמו נהגים ומזה אנו מבינים כי עם בקשו מן האזרח שלא ממתין לאוטובוס, אלה נשאר רק על מנת להפריע לשוטריםפ ורכבו שחונה לפני הנייד מפריע גהו לעבודת האכיפה במקום, אז הוא לא מציית לכוונת שוטר בדיוק כמו שיגיד השוטר לנהג מסויים לעצור או לפנות ימינה. דרך ההתמודדות של השוטר היתה יפה מאוד לדעתי מאחר והוא יכל לקחת את העניין לפלילי ולעשות מזה הפרעה לשוטר במילוי תפקידו וזה להפוך אזרח לעבריין! ואז יהיה עוד כתבה לפרסם. השוטר לא עשה זאת אלה רשם דוח נוסף והשאיר את הנושא בעבירות תנועה ועזב את המקום למרות לרצה לבצע אכיפת תנועה במקום ואת תפקידו !

    • הוא לא הפריע לשוטר! הוא צילם את הנבלות! (ל''ת)

      אזרחית, 28/02/11 09:20

      • הפריע וחצי

        פלוני, 28/02/11 15:13

        הרכב מרצדס שלו חונה מאחורי הניידת ומפריע לעצור רכבים אחרים ! וזה לשיקול דעתו של השוטר ובמידה והאזרח רוצה להתלונן הוא יכול אבל דבר ראשון הוא צריך לציית כמו כולם אחרת נהיה מדינת מלגאן !

  • 60.

    המספר הבהרות חשובות !

    פלוני, 27/02/11 22:48

    נתחיל בנושא ששוטר נותן שירות באכיפת תנועה לפעמים זה גורם לסבל מסויים לאזרח אחר כמו הדוח הראשון, על אי חגירת בטיחות מאחור.
    לאחר שהאזרח פה מבין שהוא הולך לקבל דוח תנועה הוא מתחיל לחפש על מה הוא יכול להתלונן על השוטר. מדובר בעניין לא רלוונטי כי לא מבטלים דוח תנועה בדוח אחר (גנב מגנב אינו פטור) הכוונה שעם שוטר לא בסדר זה לא מבטל את הדוח אלה רק מוסיף עוד דוח תנועה נגד השוטר.
    לגבי העבירה שהאזרח טוען לגבי השוטר. השארת רכב מונעה אינה טועמת את המתרחש בסרטון הנל מאחר והשוטר היה ברכב ! ובנוסף לשוטר מותר על פי חוק לעבור על כל עבירות התעבורה על מנת לבצע את תפקידו תוך כדי שמירה על בטחונם של העוברים ושבים וללא לסכן אותם יותר מאשר העבירה אותה הוא אוכף. עבירה החגורה מסכנת יותר מהשארת רכב מונע ! ובנוסף יש הנחיה מבצעים במשטרה כי לא מכבים מנוע על מנת לחסוך זמן תגובה במקרה של יציאה לנסיעה מבצעית סיבה כל שהיא!

  • 59.

    טיפוס מתחכם - שישלם! (ל''ת)

    מרים, 27/02/11 22:47

    • תיעוד עיברה זה לא פשע

      השוטר הטיפש, 28/02/11 10:06

      הוא לא מתחכם הוא צודק וחוץ מזה מותר לא לצלם והוא לא מפריע לשוטר אלא מתעד אותו ולכן הוא חטף

  • 58.

    האזרח פשוט טיפש (ל''ת)

    עמית, 27/02/11 22:13

  • 57.

    שוטרים עבריינים - יותר גרועים מהשוטרים המצרים!!!!! (ל''ת)

    גד, 27/02/11 21:59

  • 56.

    האזרח הגזים ונכנס לדווקא

    חבל, 27/02/11 20:54

    השוטר היה מאוד סבלני דווקא.

    • אולי סבלן יחסית לאחד שחושב שהחוק הוא רק חד צדדי

      אליאב, 27/02/11 23:23

      אבל מה בכלל אזרח לאומת שוטר... הרי הם בטוחים שהם אלוהים במדינה הזאת...

      לצערי הם צודקים... יכולים לעשות מה שבא להם

  • 55.

    השוטרים מעל החוק במדינה..

    משל, 27/02/11 20:43

    לי היה אותו סיפור צילמתי תאונת דרכים לא בכביש הרכב עף למאחורי המעקה בטיחות צילמתי ממרחק בלי להפריע לשוטר או להפריעה לפינו הנפגעים ואז הגיע השוטר העצבני וביקש תעודת זה,ות נתתי לו את הרישון כי אני הולך עם זה ואז אני מקבל דו''ח שרשום שהגעתי עם רכב ולא שמעתי להורהות השוטר לעזוב את המקום הזמנה לבית משפט ו6 נקודות.. היית בלי רכב , היית במקום ציבורי..

    אני ממליץ לך לקחת עורך דין ואז יתבטל התיק ואז לתבוע את המשטרה ואת השוטר עצמו בתביעה, זה מה אני עושה..

  • 54.

    למה האזרח היה צריך לעזוב את המקום? מעניין מהי תשובת המשטרה (ל''ת)

    קלוד, 27/02/11 20:41

  • 53.

    הנהג הזה קרציה גם סיכן את הבן שלו ועבר על החוק . הוא צריך לומר תודה רב

    משה, 27/02/11 20:14

    רבה לשוטרים ולעזוב את המקום. אין ספק שיש מצב גדול שהדו''ח הזה הציל את בנו.

    הוא קרציה נתפל אליהם ומפריע להם לעבוד.
    קיבל דו''ח שיתן גז ויסע

    • צודק 100 אחוז אתה תותח!! (ל''ת)

      נתנאל, 27/02/11 22:47

  • 52.

    שוטרים לא אוהבים כשמציקים להם - הם אוהבים להציק. (ל''ת)

    מאיר שרמן, 27/02/11 19:45

  • 51.

    לא חוקי

    ליאור, 27/02/11 19:35

    אם אני לא טועה כחלק מהוראות ותקנות הגשת דוח השוטר צריך להיות במדים מלאים וזה אומר כובע, כמו שבמשפט צבאי צריך להיות עם כומתה ודגל ישראל במקום השוטר צריך היה לחבוש את כובע, עכשיו תקנו אותי אני טועה במידה ולא דברו עם הבחור שידחף את הדוחות האלה ל... של השוטר ויפה שעה אחת קודם,
    עלה והצלח אזרח יקר

    • את צודק לחלוטין

      ליאור החוכמולוג, 27/02/11 21:42

      אם אין לו כובע אז הוא לא יכול לאכוף את החוק ולתת דו''ח
      וגם כאשר יאנסו מישהי או ינסו לרצוח מישהו בלי כובע אסור לו להתערב
      אח יקר כלכך עצוב שאתה אזרח שלא רואה את המדינה שלך כדבר חשוב

  • 50.

    כמה דברים לידיעתכם בלי ציניות למקרה הספציפי הנ''ל בלבד

    MA בכיפת חוק ודמוקרטיה 15 שנה בתחום, 27/02/11 19:32

    1.המקרה הנ''ל השוטר נהג בדיוק לפי החוק
    א. ניידת משטרה חייבת להיות מונעת בעת ביצוע פעילות - נוהל משטרתי שמטרתו למנוע פגיעה בשוטרים וביצוע מעקב וחסימות - זהו נוהל חירום.
    ב. השוטר לאחר שהאזרח צילם אותו ביקש ממנו לא להפריע לו בעבודתו שכן מאותו רגע שנמסר לאזרח הדו''ח הוא אינו מעוכב יותר- האזרח בחר להטריד את השוטר ולכן השוטר נהג כחוק המאפשר לו לתת דו''ח על הפרעה לשוטר.
    ג. אם לאזרח יש טענות הוא יכל לפנות למח''ש עם הצילומים והוא היה נענה שהשוטר פעל בדיוק כשורה.
    ד. שוטר לא חייב דין וחשבון לאזרח אלא למפקדיו ולמח''ש במקרים פליליים.
    ה. השוטר היה סבלני עם האזרח שימו לב!!!
    ו. האזרח עבר עבירה וכיוון שמניעת קבלת הדוח לא צלחה לו הוא החליט ממניעו ל''חפש'' פגמים בעבודת השוטר אך לצערו השוטר נהג בדיוק איך שהיינו מצפים ממנו.
    ז. בחיים לא הייתם מעיזים להתעסק עם שוטרים בחו''ל כי הם היו שמים אתכם מאחוריי סורג ובריח והייתם פונים בבכי לרפי רשף או לשגרירות שיחלצו אתכם אז אל תהייו ראש קטן בארץ
    ח. תהיו גברים -כמו שהייתם גברים לבצע עבירה תהיו גברים לקבל את הדו''ח.
    ט. כל השאר קטנטניות.
    MA באכיפת חוק ודמוקרטיה:-)

    • צודקים , הוא הציק לשוטר (ל''ת)

      צודקים , הוא הציק לשוטר, 27/02/11 21:48

    • אז מה השעו אותך כבר אדוני השוטר?

      איתמר 122, 28/02/11 02:10

      :D

    • כמה דברים עם המון ציניות לתגובה הספציפית והמעצבנת:

      אזרח זועם!, 28/02/11 09:37

      א. אין לי בעיה עם רכב מונע. יש לי בעיה עם שוטרים נבלות!
      ב. הוא לא הפריע לו - הוא צילם אותו מבצע עברות וכשוטר הוא א י נ ו מעל החוק!
      ג. לא צריך לטרטר את האזרח עם פניות למח''ש או טח''ש! צריך לא לדפוק דוחו''ת לאזרח אלא לעזוב אותו בשקט!!!
      ד. שוטר ח י י ב דין וחשבון לאזרח, כיוון שהוא מ ש ר ת אותו, הוא מקבל ממנו משכורת - השוטר בעצם עובד אצל האזרח וצריך להתנהג אליו בנימוס ולא כאילו האזרח חייב לו משהו!
      ה. הוא לא היה סבלני! הוא היה קרצייה!
      ו. אני לא יודע איזו עבירה עבר האזרח, אבל אבל האזרח רצה להראות לשוטר שגם לנו האזרחים יש כח! הצילום והפרסום בתקשורת תאלץ את השוטרים להתנהג בהתאם למדים שהם לובשים, ולכבד את האזרח בכך שגם הם לא מעל החוק!
      ז. בחו''ל השוטרים מנומסים מאוד! הם קוראים לך אדוני ומתייחסים בכבוד, ולא מתנהגים כאילו הם רסרי''ם בצבא והאזרחים הם כאילו עובדי הרס''ר שלהם!
      ח. זה לא קשור לגברים או נשים. מדינת ישראל והמשטרה שלה צריכים להפסיק להציק ולהתעלק על האזרחים שלהם. לכו תפתרו פשעים ותפסיקו להעשיר את קופה המדינה על חשבון האזרח הקטן והעני!!!
      ט. הלוואי והשוטר הזה יבוא על שכרו.
      דוקטור בהצקות לאזרח!

      • שאתה מבצע את העבודה שלך ואזרח קרוב אליך

        זה די מפריע, 01/03/11 10:04

        במטר ומצלם כל פיפס שאתה עושה, אתה לא יכול להיות מרוכז בעבודה , במיוחד כאשר אתה יודע שזה שמצלם אותך רוצה לנקום בך עכשיו וגם מעיר לך הערות בלי סוף.

        האיש בכיף יכל להפסיק לדבר עם השוטרים לצלם ולשלוח במחש אבל הוא החליט להרגיז אותם דווקא.

  • 49.

    איתות

    יוסף, 27/02/11 19:27

    הניידת לא אותתה כאשר יצאה מהחנייה
    עברה נוספת.

  • 48.

    עד מתי?

    יואל, 27/02/11 19:02

    עד מתי נהגים שמבצעים עברות תנועה ישלפו טלפונים ויצלמו את השוטרים?
    1. עצם העובדה לכאורה שהשוטר לא פועל לפי הנהלים לא פוטרת את האזרח מלשלם על העברה שביצע.
    2. שוטר שלא לובש כובע (אגב, התפלאתי שהנהג לא אמר את זה...) יכול לרשום דוח וזה לא סיבה לביטול הדוח.
    3. השארת ניידת מונעת זה צורך מבצעי והוא יכול ליילל עד מחר, לא יעשו לשוטר הזה כלום. כנ''ל עמידה בתחנת אוטובוס.

    נמאס כבר מעברייני תנועה שמנסים לגלגל את האשמה שלהם לכיוון השוטרים.
    מי שמגן על חלאות קטנות כאלו מעודד את עבריינות הכביש בישראל

    • חבל שלא לקחו את הנהג הקולנוען למעצר

      בני, 27/02/11 20:14

      השוטרים מייצגים את החוק באם זה מוצא חן בעינינו או לא.
      הם לא אמורים להיות שחקנים בסרט.
      נהג חוצפן

    • זה לא חלאות. זה אזרחים תמימים שהשוטרים מפריעים להם לחיות!!! (ל''ת)

      זעם זעם תרדוף!, 28/02/11 09:39

    • לו השוטרים לא היו מבצעים עבירות אלא היו באמת פועלים עפ''י החוק

      אבי, 28/02/11 13:28

      יכול היה העבריין שנתפס לצלם אותם עד מחר וכלום לא היה עוזר לו.
      אך כיון,שלצערנו, אגף התנועה במשטרת ישראל מלא בדפ''רים שיכורי כח,שהנם גם עבריינים,אזי שלא יתלוננו אם מול נסיון להאשים נהג ישר דרך שאולי טעה,הוא שולף מולו את המצלמה ומראה לו שהוא כשוטר לא מהוה דוגמא ולכן אין לו מה לחפש.
      יתכבדו השוטרים וישמרו הם על החוק,טרם בואם למלא פנקס עם דוחות שקריים בדרך כלל,שכל מטרתם רק לעשוק את האזרח כדי ש:
      א. השוטר ימלא את מכסתו וילך לנוח.
      ב. האוצר יתן עוד תקציבים למסחטת הכסף הנקראת אגף התנועה של משטרת ישראל.

  • 47.

    כל הכבוד!

    מנחם, 27/02/11 18:37

    וממש לא בציניות! אמר את מה שמותר להגיד לא התחצף מילא אחרי הוראות השוטר, לא הפריע במילוי תפקידו (!). את הדוח שקיבל המשטרה צריכה לשלם!

  • 46.

    חחח מה יהיה מח''ש תח''ש כחש חחחחחח זה מה שיהיה (ל''ת)

    משטרע!, 27/02/11 18:34

  • 45.

    הוא יכול להוסיף לטענות שהשוטרים נסעו ללא חגורת בטיחות (ל''ת)

    חמי, 27/02/11 18:14

  • 44.

    הפרעת-בפירוש-לשוטר במילוי תפקידו--אם אני הייתי שוטר היית עצור

    אזרח, 27/02/11 18:06

    חטפת דו''ח בצדק והחלטת לנקום--הצקת לשוטר והפרעת לו להתרכז ולמלא תפקידו--אחרי פעמיים שביקש ממך לעזוב את המקום ולא עזבת היה חייב לעצור אותך--טיפוסים כמוך אנחנו פוגשים על ימין ועל שמאל בכביש וכך גם הפרצוף של הנהג הממוצע,אם יש קצין משטרה עם ביצים יזמן אותך לחקירה על הטרדת שוטר והפרעה במילוי תפקידו--דפקו אותך בצדק אבל מעט מדי--בעיניך אתה צדיק הדור בעינינו אתה בריון כביש טיפוסי

    • יפה אמרת (ל''ת)

      אורן, 27/02/11 18:57

    • לאזרח שאינו אלא שוטר מתחזה

      אבי, 27/02/11 19:30

      לפי תגובתך ברור כי הנך שוטר דפ''ר.
      לכן סתום פיך ועדיף שתתבייש יחד עם עם שוטרי משטרת התנועה על מעלליהם.
      לא לחינם עקומת ההרוגים בכביש במגמת עליה,זה בגלל שיש לנו שוטרים דפ''רים דוגמתכם.

      • מה קשור רמת ההשכלה של השוטרים למניעת תאונות דרכים

        אוקיי גאון הדור, 27/02/11 21:38

        תגובה לא חכמה שלך בלי להעליב אותך בוודאי שאתה לא משכיל לפי צורת ההתבטאות שלך

        • איני צריך להוכיח את רמת השכלתי

          אבי, 28/02/11 13:23

          אך מול גסות של שוטרים דפ''רים יש להגיב בגסות דומה.
          אנשים שמצדיקים את התנהגותם עושים זאת מ-2 סיבות:
          א. הם נמנים על חבורת הדפ''רים הזו.
          ב. הם מקבלים שכר מהמשטרה ולכן הם בעדה.
          ידוע כי תדמית המשטרה בשפל ולכן הם שוכרים טוקבקיסטים להראות ''כאילו'' הם עושים עבודה נאמנה,אך ההוכחה הטובה ביותר היא מבחן התוצאה ושם המשטרה נכשלת ובגדול בכל תחום.
          ולא קשה להציג את מס' ההרוגים בתאונות שהנו במגמת עליה עקב עבודתה ''הטובה'' של משטרת ישראל ה''מהוללת''.

      • אני לא שוטר ואין לי קשר למשטרה--אנאלפבית כמוך צריך קב''ן דחוף (ל''ת)

        אזרח, 28/02/11 02:09

      • הוא לא שוטר אלא אזרח כמוני והוא צודק -המצלם חוצפן ומטרידן (ל''ת)

        יש לי הרבה טענות לשוטרים אבל לא במקרה זה, 28/02/11 05:36

    • זוהי חובתו של האזרח להעיר להם על השארת מכונית מונעת ללא נהג

      משפםן, 27/02/11 23:53

      כבר קרו תאונות רבות כתוצאה מכך.
      שוטר טוב והגון היה אומר לאזרח אתה צודק ונכנס לרכב או מכבה את המנוע.אבל בין עשרות אלפי השוטרים יש כמה נמושות שמטילות צל כבד על האחרים

    • ברור שאתה שוטר מנייק שנהנה לראות אזרחים סובלים!!! (ל''ת)

      חטף דו''ח לא בצדק!, 28/02/11 09:41

  • 43.

    למה הם חושבים שמותר להם לעבור על החוק אם הם מייצגים את החוק ? (ל''ת)

    לא הבנתי, 27/02/11 17:43

  • 42.

    להקים קרן הסיוע לנפגעי המשטרה

    זאב, 27/02/11 17:41

    לפחות כדי שיוכל להגיש תביעה ייצוגית

  • 41.

    היו צריכים לעצור את הצלם!

    חצוף, 27/02/11 17:30

    העיר לשוטר. בסדר אבל לא להמשיך לצלם אותו ולמעשה להפריע לו לעבוד.
    השוטר היה צריך לעצור אותו ולקחת אותו לתחנה!

    • האזרח צודק! השוטר צריך לשלם את הדו''ח בעצמו! (ל''ת)

      ומה בתחנה? קפה?, 28/02/11 09:43

  • 40.

    דוח להולך רגל כאילו הוא נהג ?! (ל''ת)

    להשעות השוטרים השקרנים, 27/02/11 17:28

  • 39.

    שוטרים דפוקים. יש לי כמה צילומים של עבירות שוטרים.הם לא מבינים שהם (ל''ת)

    חייבים לשמש דוגמא, מה שקשה מאוד כנראה.עצוב.מח''ש., 27/02/11 17:25

  • 38.

    שוטר נישבע שיגן וישרת את העם והמדינה ! - אז מה ,למה מה...

    אחד העם, 27/02/11 17:20

    השוטרים הפכו לאויב העם.

  • 37.

    אם כל זה היה קורה בלי העיניין עם החגורה היה על מה לדבר (ל''ת)

    HU, 27/02/11 17:15

  • 36.

    השוטר מחלק דוחות כאילו המדינה זה החנות מכולת של הסבתא שלו

    אזרח, 27/02/11 17:15

    השוטרים מאוד מנומסים. האזרח יכול וצריך לגשת לעורך דין ובאמצעותו להעביר למח''ש. הוא יכול גם להגיש , אם דאג לרשום את פרטי השוטרים, קובלנה פלילית אישית כנגד כל אחד מהם ואולי אפילו לגרום להם לקבל זימון לבית המשפט.מה זה יעזור ולמי? כל עוד השר לבטחון פנים המפכ|''ל וראש משטרת תנועה לא יסיקו מהאירוע מסקנות ויחדדו את ההוראות לשוטרי הסיור, כל זה מיותר. פעם אחרת כשאתה מקבל רפורט, קח אותו ותטפל בו כחוק. כל השאר שטויות.

  • 35.

    בארה''ב תוך 2 דקות הבחור עם המצלמה עצור - ובצדק

    דימו, 27/02/11 17:15

    בוא נראה אותך מעיר ככה לשוטר בגרמניה או בארה''ב

    חנטריש בטטה הסרט הזה

    כל הכבוד לשוטר

  • 34.

    גיבור על שוטר עם המצלמה קיבל דווח על עבירה שביצע שלא חגר חגורה

    יוסי, 27/02/11 17:04

    אם הוא היה מצלם את השוטר אבל לא מתפלצף אולי היה עוזר לו נגד השוטר אבל לפי התנהגות שלו הוא ניסה להפחיד את השוטר הוא יקבל זבור שהוא יצטער גם במשטרה יגנו על השוטר גם אם הוא עשה עבירה וגם לפעם הבא לא כל מי שמקבל דוח לא יצלם

  • 33.

    לובשי המדים- שיכורים מכוח ועוברים על החוק בדמוקרטיה הזו (ל''ת)

    כןכן, 27/02/11 16:49

  • 32.

    שאלה במתמטיקה

    פוגי, 27/02/11 16:14

    פוגי נסע במהירות 140 קמ''ש.
    עצר אותו שוטר.
    נשאלת השאלה מי נסע יותר מהר? פוגי או השוטר?

    (כוורת - 1998)

    • ענק אחי..חחח (ל''ת)

      עמית, 27/02/11 18:45

  • 31.

    צלם גבר ! ירבו כמוך בישראל ! (ל''ת)

    אזרח מודאג, 27/02/11 16:09

    • כל הכבוד לאזרח , פשוט כבוד !! (ל''ת)

      קובי, 27/02/11 18:14

  • 30.

    האמת? אין כאן שום דבר לא בסדר. האזרח יצא טמבל.

    איתמר, 27/02/11 15:57

    איפה הוא רצה שיבקשו ממנו לעצור? באמצע הכביש? קיבל דו''ח על אי חגירת הילד ועוד התלונן. חוצפן.
    אתם מתלהבים מזה שהוא צילם שוטרים שמתנהגים כביכול מעל לחוק. ובכן חברים, השוטרים התנהגו כמו שצריך וביצעו את תפקידם בעוד שהאזרח אלון גל יצא קטן. טיפש.

    • האזרח היה הולך רגל (ל''ת)

      איפה בדיוק לא הבנת?, 27/02/11 16:27

    • איך התנהגו השוטרים כמו שצריך?

      מנחם, 27/02/11 18:39

      הם חנו בתחנת עצירה של אוטובוס ציבורי!
      לא היתה שם משימה משטרתית גדולה שהיתה חייבת לעצור שם ניידת, חבר- תן לי לספר לך סוד קטן. משטרה לא תמיד עושה את מה שהחוק מצווה.

  • 29.

    היו צריכים לעצור אותו

    אסי, 27/02/11 15:56

    ביום שהאזרחים יבינו שאי אפשר לפתוח את הפה על שוטר ולצאת מזה נקי אז המדינה תהפוך ממדינת פשע ועבריינות למדינת חוק. תקחו דוגמא מהמשטרה בארה''ב שם אדם לא היה מעז לדבר כך לשוטר

    • ירון (ל''ת)

      ואתה ןןדאי שוטר ..., 27/02/11 17:37

  • 28.

    טעות בסיסית

    שי, 27/02/11 15:56

    לשוטר ולניידת בעת מילוי תפקידם נזכפת הזכות גם לעבור על חוקי התנועה ככה שההערה של הזרח היית מלכתחילה קטרנית ולא נכונה הרי שהוא לא היה מעיר להם אם לא היה מקבל דו''ח לפני כן.
    עכשיו שייגש לדואר בבקשה לשלם את הדו''ח!

    • רק במקרה הצורך

      tbh, 27/02/11 16:39

      ולא סתם!

    • ל28 אתה טועה בגדול ! קימות מיגבלות רבות לשוטר לעבור על החוק - לא

      שוטר לשעבר, 27/02/11 17:17

      ברור שאין הצדקה לחלוטין על שצולם.השוטרים יצאו רע מאד.

    • אתה צודק.

      אסי, 27/02/11 17:57

      לאזרח המתנדב להיות אזרח הגון לא כך פני הדברים.הוא התנהג כפי שהתנהג כשהבין שהינו מקבל דוח .

  • 27.

    ישראלי עם פה גדול (ל''ת)

    אני, 27/02/11 15:55

  • 26.

    המשטרה:''הנושא בבדיקה'' כמובן אצל עורך הדין שלהם...אכלו אותה (ל''ת)

    יחי, 27/02/11 15:47

  • 25.

    משטרת אילת לא אוהבת להתעסק עם עבריינים

    אילנה, 27/02/11 15:44

    ליד 2 גני ילדים באילת (גן רעות וגן רימון), האופנוענים של התיכון הסמוך ושל מסעדות המשלוחים הפכו את המדרכה לחלק ממערכת הכבישים.
    כמה שפנינו בכתב ובטלפון ובאינטרנט למשטרת התנועה האילתית, אין שום התייחסות. פנינו אליהם כולנו יחד במכתב רשום עם אישור מסירה, אבל זה לא עוזר כלום- הם בשלהם כבר יותר משנה שלמה, סירוב עיקש לבצע אכיפה נגד האופנוענים.

    אבל עליו, הם גיבורים גדולים פתאום.

  • 24.

    כל הכבוד לאזרח קיין (ל''ת)

    אאא, 27/02/11 15:42

  • 23.

    אחת הבעיות הן ''עבד כי ימלוך''

    שמוליק, 27/02/11 15:33

    השוטר, שברוב המקרים כלל לא ימצא עבודה, מצטייר בעיני עצמו כמורם מעל הציבור. במיקרים רבים כלל אינו יודע את החוק אך רושם דוחות על ימין ושמאל והשופטים האהבלים מקבלים זאת כתורה מסיני (תמעד תגובת הדובר תהיה - הנהג לא ציית / התנגד וכו', הוא הרי כלל לא בודק). הגיע הזמן ששר המשטרה והמפכ''ל החדש יעבירו את אנשי המשטרה קורס בנימוסים והתנאי להעלאה בדרגה יהיה לעבור את המבחנים בקורס זה

  • 22.

    גם לי זה קרה עם שוטר נוער על אזרחי

    נ.פ., 27/02/11 15:30

    הערתי לו שהוא עבר נתיב מבלי לאותת ומבלי לתת זכות קדימה והוא המציא עבירה שביצעתי של אי ציות לתמרור למרות שהתמרור לא היה בכביש שהשוטר נסע. בסוף רשם לי זימון למשפט. מסקנה: לא לתת להם את התענוג פשוט לומר להם שהם צודקים ואנחנו מצטערים, חבל על הכסף אף שופט תעבורה לא יאמין לאזרח יותר מאשר לשוטר גם אם הכל צולם ותועד בוידיאו.

    • אתה טועה ובגדול!!!

      שמוליק, 27/02/11 16:21

      תלמדו ממדינות אחרות

  • 21.

    כולם יודעים

    אחד שראה דברים מקרוב, 27/02/11 15:28

    ששוטרים עושים דברים כאלו וחמורים יותר..
    הם מחלקים דוחות סתמיים לא פעם ולא פעמיים וחלילה פגעת בכבודו והוא גם יתנכל אליך ובמידת הקריזה שלו לא יהסס לתת לך גם בעיטה קטנה או לעצור אותך על לא עוול...
    בקיצור מח''ש לא עושים את העבודה שלהם והמדינה נראית כמו שהיא נראית

  • 20.

    איזה גבר כל הכבוד אחי (ל''ת)

    איזה גבר, 27/02/11 15:28

  • 19.

    שכחנו כבר שהשוטרים אמורים להיות המגן של האזרח.השוטר מהוה איוםעל האזרח (ל''ת)

    אזרח מאוים, 27/02/11 15:20

  • 18.

    הם גם נסעו בלי חגורות!! (ל''ת)

    רמי, 27/02/11 15:20

  • 17.

    ''...איזה אידיוט / אידיוט מושלם / במדים או לא / שמרים את קולו

    הדג נחש, 27/02/11 15:18

    כי הוא חושב שהוא חשוב / ממש עצוב!

  • 16.

    יצאת גבר אחי הצלם! אל תירא ואל תפחד הם לא מעל החוק (ל''ת)

    מאיר, 27/02/11 15:18

  • 15.

    ובסוף השוטר נוסע שהוא לא חגור (ל''ת)

    השוטר אזולאי, 27/02/11 15:17

  • 14.

    משטרע (ל''ת)

    יונתן, 27/02/11 15:15

  • 13.

    אזרח מעל החוק

    מוח, 27/02/11 15:13

    לא קשה להבין שהאזרח מנסה לשכנע את השוטר בצורה עקיפה, שאם הוא יוותר לו על הדו''ח אז הוא לא יפיץ את הוידאו.
    ''חבל, זה דוח יותר יקר'' וכו'.
    זה נשמע כמו סוג של שוחד וסחיטה של האזרח.
    חבל שמעריב נותנים במה לכל ליצן שלא מודה בזה שהוא נסע כשהילד שלו לא חגור כשכל יום נפצעים עשרות בכבישים.
    מקווה שלא יעשו כלום לשוטרים שראוי לציין שהיו מאופקים וסובלניים.

    • בדיוק, היו צריכים לעצור אותו על סחיטה (ל''ת)

      שרון, 27/02/11 15:46

  • 12.

    השוטר עבר על התקנה 74/ב לידיעתך אלון! (ל''ת)

    מיקי, 27/02/11 15:09

  • 11.

    משטרת ישראל

    אורדון, 27/02/11 15:07

    מה עוד חדש?
    ויקוןם המקל ויכה את בעליו.

  • 10.

    תתלונן במח''ש. ותאיים שתפתח להם תיק ירוק. הם כבר יודעים מה זה. (ל''ת)

    יוסי חולון, 27/02/11 15:03

    • מח''ש זה על אלימות

      יואל, 27/02/11 19:07

      כל הכבוד לשוטר הזה! איזה סבלנות יש לו מול הערס הקטנטן הזה. איזה כושר הבלגה!

  • 9.

    לא רק שנתן דוח לא מוצדק הם עוד נסעו מהמקום כשהם עצמם לא חגורים (ל''ת)

    חיים, 27/02/11 15:02

  • 8.

    חובה להעמיד את שני השוט(ר)ים האלה לדין (ל''ת)

    למען יראו ויראו. חינוך שוטרים לא פחות חשוב!, 27/02/11 14:58

  • 7.

    בצדק, הייתי גם עוצר אותו. (ל''ת)

    אזרח, 27/02/11 14:56

  • 6.

    למה אין איתות שהשוטר נוסע (ל''ת)

    שחר, 27/02/11 14:51

  • 5.

    כל הכבוד על האומץ

    אחת שאיכפת לה, 27/02/11 14:48

    כתושבת ירושלים, אני כל הזמן נתקלת בעבירות תנועה של מכוניות משטרה. לא ברור לי מאיפה החוצפה או האומץ. פעם הערתי לשוטר בנימוס אחרי ש''חתך'' אותי בנתיב התנועה וזכיתי לתגובה בלתי הולמת. אנשים צריכים להבין שהמדים שהם לובשים והרכב שבו הם נוסעים מהווים דוגמא לזולת, אבל בעצם אני לא בטוחה שהם יודעים מה זה ''זולת'' אז חבל על הזמן.

  • 4.

    אמון

    מוטי, 27/02/11 14:43

    למה ולמרות הכל אני

  • 3.

    האם השוטים הם מעל החוק? האם מותר להם לעשות

    דניאלה, 27/02/11 14:42

    כל מה שעולה על רוחם, וחסר לאזרח שיעיז להעיר להם, כשהם עצמם מבצעים עבירות?
    שאלה לאנשי החוק בישראל.
    ראיתי כל כך הרבה פעמים שוטרים, שמדברים בטלפון הנייד בזמן נסיעה, ואף מדברים בו בזמן שהם מבצעים סיבוב בכביש. כשראיתי את זה - העיניים שלי סירבו להאמין למה שהן רואות.
    שוטרים עוצרים אזרחים על כביש בית העמק כפר יאסיף - במקום שלכל הדעות ומבחינת החוק הוא סכנה לעצור שם, ודופקים להם דוחות כנראה על זה שהם עולים על פס לבן. השאלה - מי עבריין יותר - האזרח שדרך על הפס הלבן, או השוטר שעוצר אותו במקום מסוכן?
    שאלה לאנשי החוק והסדר במדינה.
    שוטרים שעוקפים בלי לאותת, ושוטרים שנוסעים במהירות מעל למותר. מותר?
    שאלה למנהיגי המדינה - אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר?

    • השוטרים לא ביצעו עבירה. הרכב עפ''י התקנות חייב להיות מונע. (ל''ת)

      אלי, 27/02/11 16:34

    • השוטרים האלה אינם ארזים. מי כבר נהיה שוטר? (ל''ת)

      האמת לאמיתה, 27/02/11 17:13

  • 2.

    היה צריך לעצור את האזרח הוא חוצפן

    חרצוף, 27/02/11 14:40

    פעם אחת מעירים לא יותר
    שולח למח''ש ונגמר הסיפור

    לא הוא ימשיך לעמוד ולהציק
    חוצפן

  • 1.

    במקרה הזה נראה שהאזרח הזה עבר כל גבול בגלל שיש לו כנראה I-PHONE (ל''ת)

    אובייקטיבי, 27/02/11 14:38