• 58.

    אבל לתל ברוך החרדים הולכים חופשי (ל''ת)

    עופר, 24/02/11 06:52

  • 57.

    זאת טעות להראות פגיעה בחרדים או סמלי דת בשואה

    גוגו, 24/02/11 00:21

    ככה קשה יהיה למכור את הלוקש שזאת התגובה על החילוניות.
    בנוסף, מה לא חינוכי בלראות נשים ערומות צועדות אל מותן? העובדה שהן על סף מוות תוך ביזוי צלם אנוש, או העובדה שרואים את ערוותן?
    אולי לחילופין יוצגו תמונות ערום של שלדי אדם, או גופות בלבד? אני מניח שגם לילד חרדי שלא ראה ילדה מימיו (שלא בחוג המשפחה) זה לא אמור להביא לעוררות מינית (למורים - אם כן, העניין לא תקין ורצוי להסיר את הכישוף).

  • 56.

    הלם!! אין לי מילים (ל''ת)

    נ, 24/02/11 00:03

  • 55.

    אני צריכה הבהרה לגבי מה מותר ומה אסור

    גילה, 23/02/11 20:04

    האם מותר לשים את התמונות של הגוויות המעונות? כי זה יכול לזעזע.
    האם מותר לשים את התמונות של קברי האחים הפתוחים עם ערימות הגופות כי יש שם חוסר הפרדה בין נשים וגברים רחמנא לצלן וזה יכול להוביל להרהורי עבירה.
    האם נשים ערומות מתות זונות מנשים ערומות חיות שמובילים אותן למוות?
    כי ההסתכלות על ערום נשי כבעיה במקרים אלו, הוא בעיה מנטלית של אלו שעוסקים בכך. העירון מראה את המצב בו היהודים פורקו מכל סממן של כבוד ואנושית בידי הצוררים, ה' לא היה שם ושום נס לא קרה. הדבר צרי לזעזע כדי להבין כי ליהודים אין תוחלת חוץ ממדינה ברשותם ושמירתם בידי עצמם שסותרת את מה שאייכלר אומר: החיים הללו הם עבר הווה עתיד. הם רק עבר אייכלר וכל ניסיון מצידך למגר את מדינת ישראל נידון לכישלון.

  • 54.

    העיתונות הפשיסטית (ל''ת)

    ישראלי, 23/02/11 16:56

  • 53.

    בליל של שטויות

    סופר סתם, 23/02/11 16:22

    קבוצה של יהודים החוטאים בכל מובן אפשרי לחוט המחשבה הציונית ..הרי מה הישות שלנו כאן קמה מתוך מה ..אם לא חרבות הנאצים
    איזה אדם טיפש יכול האוויל הזה להיות ..מה בקריאת שמות המקומות מהם באו יכולים לתאר את האסון שפקד אותנו ...הוא אינו שונה מאחמינג'אד מבחינתי לדעתי האיש חוטא לעצמו ולציבור שהוא מייצג הוא אוויל בכדי להסתיר את מה שעשו לאבותינו כמו כן עלי לציין ש
    רק משפט אחד הוא לא מבין והוא נאמר ע"י הקדוש ....זכור את אשר עשה לך עמלק... אז איך בדיוק הוא רוצה לזכור אם לא בעזרת יד ושם ...ונכון!!! לראות את הכל !!!!!
    עד היכן יכלו חלאות אדם להגיע על מנת להכחיד את זכרנו..שידעו עד היכן הגיעו הרוצחים ..על מנת לחסוך.. אני אחרי יום שם
    צם שבוע ולא יכול לראות אף אחד מול עיני
    אז מה האייכלר(מן) הזה לא נעים לו להסתקל מהו בת יענה ..רב אוויל.. זה החינוך שצריך להנחיל לכל יהודי ..שיראה שיבין מה זה גויים .. כל העולם שתק .. אפילו האמריקקים/והבריטים הארורים..כאשר אצל האחרים עוד מצאנו פה ושם חסידי אומות יקרים ...לך תוקיר אותם טיפש אלה השאירו אודים..צילי אדם שהקימו את המדינה הזו
    שממנה אתה מוצץ דמים..ובז לה

  • 52.

    על מה אתה מסתמך כשאתה כותב שהמגזר החרדי נמנע מלשאול היכן היה אלוהים?

    אתמר, 23/02/11 14:18

    זו שאלה לגיטימית שנשאלת, למרות שלחילוני נראה שאסור לדתי לשאול אותה.

    מותר לשאול אותה ומותר לכעוס ולהגיע למסקנות.

    הדתיים שואלים את עצמם מידי יום האם באמת דרכם נכונה- זו שאלה לגיטימית, שהם בניגוד לך מוכנים להתמודד עם השאלות הקשות האלה.

    אין סיבה לשקר שלך.

    השאלה הזו: ''היכן היה אלוהים בזמן השואה?'' נשאלת גם נשאלת ואף יש לה מספר תשובות אפשריות.

  • 51.

    באמת יש בעיה עם התמונות הללו

    מזדה חלקית, 23/02/11 14:16

    האם לנשים האלו לא מספיק שהגרמנים ראו אותן ערומות (למרות נסיונותיהן הנואשים להסתיר) שכל העולם ואשתו רואים אותן שוב ושוב? אם זו היהת חס וחלילה אמי - הייתי עושה הכל כדי להוריד תמונות אלו! הבעיה היא שמן הסתם כל משתפחן נכחדה גם היא. זוועה ששמים את זה שם.

    • הבל הבלים (ל''ת)

      יורם , 23/02/11 17:29

    • 51, את צודקת בהחלט. אני הכרתי ניצולה ז''ל שהיתה מזועזעת מחוסר הכבוד הזה (ל''ת)

      ר.ס., 24/02/11 03:07

    • צודקת

      זלדה, 24/02/11 14:16

      את צודקת, אבל כאשר יש כתבה על חרדים- יש תחרות מי משמיץ אותם יותר, ואז אין לאנשים זמן לחשוב בהיגיון

  • 50.

    סליחה! בואו נשנה את ההיסטוריה כדי שיתאים לחרדים. בושה! (ל''ת)

    שוש, 23/02/11 14:01

    • צודק (ל''ת)

      מזועזעת, 23/02/11 15:30

    • שטויות (ל''ת)

      ישראל, 23/02/11 20:44

  • 49.

    לצביעות הדתית אין גבולות (ל''ת)

    ראובני, 23/02/11 14:00

  • 48.

    הרב אייכלר

    רות המואביה, 23/02/11 13:57

    הרב אייכלר מי אתם בדיוק גנבים!!!!
    אוכלי חינם יגיע יום ויוקעו אותכם
    מכל חברה בערת ה יתברך אתם לא יהודים

  • 47.

    החרדים הנציחו רק קהילות חרדיות. מבחינתם, לחילונים הגיע להיענש

    הרב לשעבר, 23/02/11 13:47

    איך חשבתם שהם מסבירים את השואה אצלם? עונש על חטאי החילונים שלא שמרו שבת. תקשיבו לאמנון יצחק ותבינו מה זאת שנאה. חבורת קיצוניים שהורסת את פני היהדות

    • אמנון יצחק הוא לא החרדים

      בנימין, 23/02/11 14:20

      הוא אמנון יצחק ולא יותר מזה.

      מה שאתה רואה בקליפים של ההרצאות שלו הן דעותיו ופירושיו.

      הן לא עובדות. הן דעות.

      אתה יכול לקבלן או לא לקבלן.

      אבל בשום פנים ואופן הוא לא מייצג את היהדות ולא את החרדים.

      • ברגע שאף בר סמכא לא יוצא נגד דעותיו, הוא מסכים בשתיקה לדעותיו

        גוגו, 24/02/11 00:24

        פוסקי ההלכה יודעים לקוץ ולהישמע בקול צלול וברור שהדבר בנפשם, כמו אי תרומת אברים, שרות לאומ, הפרדה בין השכל הישר והציבור כולו וכו'.

  • 46.

    למה לעזאזל מראים תמונות עירום של נשים המובלות לטבח? (ל''ת)

    ארז, חיפה, חילוני, 23/02/11 13:43

  • 45.

    בושה וחרפה

    דני, 23/02/11 13:29

    אם כבר הם באים לשם אז אולי כדאי גם ללמד על התהגות הרבנים כגון הסטמארי, הלובביצ'ר והבעלזי שהפקירו את צאן מרעיתם ונמלטו כשפנים לחו''ל.

    חלקם על סרטיפיקט ציוני. הווה אומר יהודי לא חרדי נרצח ודמו עליהם.

    אם מייסדי הקיבוץ המיתולוגיים היו שבים לחיים - הם היו חוזרים בפחי נפש לקברם.

    כציוני אני מתבייש בעליבות של לוחמי הגיטאות.

    • יש להישמר מהכללות

      עזרנת, 23/02/11 14:22

      זה כמו לומר שישראל היא מדינה מושחתת בגלל שהנשיא שלנו אנס.

      אז רב אחד או יותר ברחו וזנחו את הקהילות שלהם- זה לא ומר על הכלל וגם אם רבים היו בורחים זה עדיין לא אומר על הכלל- זה היה אומר שהם ברחו וזנחו.

      גם אם כל נשיאי המדינה יאנסו נשים זה לא אומר שאנחנו עם דפוק- זה אומר שהנשיאים שלנו אנסים.

    • כציוני תקרא היסטוריה

      מיקי, 23/02/11 15:39

      ותגלה שבן גוריון רצה להציל רק את מי שיכול לעבוד כאן
      לא זקנים ולא ילדים

      במקום לבא בטענות לחרדים (זהו כנראה תחביב) לבדוק מה קרה כאן בישראל כשאירופה נרצחו

      תום שגב יכול לספר לך כמה דברים מענינים

  • 44.

    למי שיוצא נגד החרדים שיחשוב האם היהודים שנטבחו היו רוצים שתראו אותם כך

    מוטי, 23/02/11 13:03

    צודקים ב 100% החרדים.
    באיזה זכות אנחנו מציגים תמונות של אנשים ערומים ???
    לא מספיק שהם סבלו מיד הנאצים אנחנו צריכים להעניש אותם עוד ?????

    • חוצפן שכמוך

      דני, 23/02/11 13:31

      החרדים טענו שעקב הציונוצת ארעה השואה - המרידה בשבועה וכו'.

      למדתי שבסרטן מטפלים כבסרטן.

      אם לא נתעורר המדינה תיאכל ותתעכל ע''י הסרטן החרדי - המתעקש להכתיב את אורחות חיין הפרוצים על כולם.

      עורו החילונים!

      • א- אני לא חרדי ואף רחוק מכך ב- לא ענית על מה שאני כתבתי

        מוטי, 23/02/11 14:32

        נראה לי שמרוב השנאה שלך לחרדים ( האם גם את המחבלים אתה שונא כל כך ?) כל מה שהם אומרים פסול בעיניך!
        בזה הם צודקים לא צריך להראות אנשים ערומים בתמונות.
        כנראה שאתה וכל החילונים ששונאים כל דבר שקשור בדת אוהבים לראות את הפורנוגרפיה הזאת1

    • חובה לראות ולהראות

      קשקוש בלבוש, 23/02/11 14:06

      מדובר בתמונות קשות, אבל חייב לראות אותן כדי להאמין שזה באמת קרה. להסתיר את התמונות רק יעזור למכחישי שואה.

      • אני חולק עליך, מי שמכחיש את השואה תמיד ימצא סיבה להכחיש

        מוטי, 23/02/11 15:08

        הוא יגיד שהתמונות מזוייפות וכו...
        לא צריך לרקוד לפי החליל של שונאי ישראל.
        אנחנו מבזים את המתים ( ממשיכים את הקו של הנאצים ימח שמם), אפשר ליצור אפקט מזעזע ללא העירם.

      • This is a case where everybody is right

        me, 23/02/11 15:38

        On the one hand I don't believe it is fair to show these people naked (may-be making their faces unrecognizable is a good step) on the other hand you must show it so people will know the facts

        What to do

    • תן לי לנסות להסביר לך למה זה חשוב

      ronentat , 23/02/11 18:11

      המטרה היא הזעזוע.
      אתה חייב לראות את היהודים במלא עליבותם כדי לקבל מושג ולו קטן על רמת הבושה שחוו אותם קורבנות לפני שחוו את המוות האלים שחיכה להם.
      לך לא נוח לראות את התמונות? אז תחשוב כמה ''לא נוח'' היה לאותם מצולמים- ותתעלה על עצמך ותביט לזוועה בעיניים מבלי לנסות לרכך אותה.

      הכי קל זה לדמיין את היהודים שומרים על כבודם ועם גו זקוף מובלים לתאי הגזים ושירת אלוהים בגרונם.
      אך כשמביטים בתמונות הקשות מבינים שהתייחסו אליהם כאל בהמות, השפילו ורדו בהם ככלבי רחוב- וכל מה שמתבקש ממך זה להביט בזוועה ישר בעיניים, ולזכור ולא לשכוח.

  • 43.

    החרדים מתכחשים לאמת ומקדשים את השקר

    אורי, 23/02/11 12:56

    החרדים הם הכופרים הגדולים בכך שעובדרים על עשרת הדיברות כשהם לא מקימים את אל תשקר
    כל חינוכם מבוסס על שקר
    הם משקרים שכאינם מודים שהרבנים ברחו בשואה והשאירו את אנשיהם לההירג במחנות
    הם משקרים בכך שלא מספרים כי התנגדו לציונות ומנעו מאנשיהם לעזוב את אירופה ולעלות לישרכאל
    ובכלל כל אמונתם מבוססת על שקר רמאות הכחשת האמת וחוסר התמודדות עם האמת
    בנוסף לנצלנות ופראזיטיות
    לא יהיה חלקי עימהם

  • 42.

    כל הכבוד למוזיאון (ל''ת)

    דני, 23/02/11 12:11

  • 41.

    אז תמונות ילדים מובלים למותם בשואה לא פוגע בנפשם (ל''ת)

    אכן הזוי ומקומם, 23/02/11 11:56

  • 40.

    שותפות גורל

    קובי וינר רב-אנוש, 23/02/11 11:38

    היא יסוד החיים של העם היהודי. על-כן יפה עשה בית-לוחמי הגיטאות, בפתחו נתיב לאוכלוסיה החרדית. השואה היא סיפור של כולנו. אירוע שעדיין או בנו היכולת להבין את פשרו. אירוע מכונן ברמה של מתן תורה.
    במתן תורה היינו שישים ריבוא.
    בשואה היינו שישים ריבוא בריבוא. כולנו עדים. כולנו שותפים.

    שיוויתי
    שיוותי דמותך
    לנגדי תמיד,
    בכותונת פסים
    נשקף בשלולית
    במגרש המסדרים.
    שישים ריבוא במנין.

  • 39.

    יפה . ונכון .

    שלמה, 23/02/11 11:28

    ישר כח על מחשבה נכונה נטולת אגו
    אנני חרדי ולא דתי חילוני בריא שלא נדבק באגו
    אני בטוח שהמחשבה הוא פרי מח נשי שעולה על של הגבר.

    • זאת הבעיה- שאין דבר ''יפה'' או ''נכון'' כשמדובר בשואה

      ronentat , 23/02/11 18:17

      החרדים רוצים ללמוד על השואה? מצויין. אבל תלמדו על אותה זוועה מבלי לנסות לרכך אותה. מבלי לנסות וצנזר את הזוועה, שתהיה יותר ''ידידותית למשתמש''.
      כל מה שקשור בהשפלות שעברו יהודים מידי הנאצים הוא קשה לצפיה ולעיכול. אך אנו מחוייבים להביט בזוועה בעיניים כדי לקבל ולו שמץ של מושג על מה שעברו 6 מליון יהודים באותה תקופה ארורה.

  • 38.

    אם לא נעים להם, אז שלא יסתכלו

    פרובוקטור, 23/02/11 11:23

    זה באמת החלק הקשה, שהנשים ערומות. לא שהן הובלו למותן בקור, לא כל הזוועות האחרות של השואה. זה מה שקשה.

  • 37.

    חולני! חינוך קיצוני מידי מוליד תופעות כאלו!!! (ל''ת)

    דניאל איש חמודות, 23/02/11 11:09

  • 36.

    הכל על השואה ועוד באתר של הכהנים

    מיכאל הכהן, 23/02/11 11:01

    http://hacohen.goop.co.il

  • 35.

    ואז תעלה השאלה "איפה אלוהים היה בשואה?"....אולי (ל''ת)

    רונאלדיניו, 23/02/11 10:59

  • 34.

    bizayon lishmo! hazuiim legamrei .mamash sakana (ל''ת)

    leshfiot israel., 23/02/11 10:54

  • 33.

    בושה !!!! לא מדובר בערום כארוטיקה . אלה בנשים שאולצו להתפשט (ל''ת)

    אלון הורביץ, 23/02/11 10:52

    • אז כיון שהן אולצו להתפשט, מותר לנו להנציח את השפלתן. (ל''ת)

      אכן תיזה מעניינת..., 23/02/11 11:47

      • אנו גם מחוייבים לשמור על כבוד המת

        ronentat , 23/02/11 18:21

        אז אולי נסיר גם את התמונות של ערמות הגופות המתות של יהודים?
        התמונות האלו הם לא מבחירה- הם תעוד של מה שעברו מליוני יהודים במחנות ההשמדה, ולאדוני לא נוח להביט לזוועה בעינים אז הוא בוחר להעלים עדויות כדי לרכך את המכה?

  • 32.

    מזעזע. ראוי שהתמונות יוסתרו גם בפני הקהל הרחב.

    יואב, 23/02/11 10:49

    לנשים האלה יש כבוד, ואסור שהעם היהודי ירמוס אותו. כפי שלא היינו רוצים לראות תמונות עירום בלתי מכובדות של נשים שצולמו בלי ידיעתן או בניגוד לרצונן, גם התמונות האלה מוות פגיעה נוראה בכבוד האדם.

    יש להצניע את התמונות האלה גם מהקהל הרחב, כולו, בגלל הכבוד שאנחנו רוכשים לאדם באשר הוא אדם.

    • לא היה שום דבר מכובד בדרך בה ניספו קורבנות השואה

      ronentat , 23/02/11 18:28

      ואולי אתה תכבד את אותן נשים בכך שלא תכניס את התמונה שככל הנראה מתעדת אותן בפעם האחרונה, עמוק למגירה שאף אחד לא יראה.
      אני חוזר על זה שוב ושוב- אנו מחוייבים להביט לזוועה בעיניים, לא לנסות לעדן, לרכך או להפוך אותה ליותר נוחה לעיכול.
      זה מה שיש- ועם זה צריך ללמוד להתמודד.

      • אין לך זכות להשפיל את הנשים האלו.

        R, 24/02/11 03:10

        אתה רוצה להביט לזוועה בעיניים, לא על חשבון הנשים הללו, שרבות מהן לא היו רוצות להיות מוצגעות ערומות מול עיניך.

  • 31.

    אני רגישה לגז. האם אפשר לארגן עבורי סיור שיעקוף את תאי הגזים? (ל''ת)

    א. פרנק, 23/02/11 10:44

  • 30.

    החרדים מדחיקים את התנהגות חלק מרבניהם בשואה

    פוצר, 23/02/11 10:42

    הרבי מסאטמר הרגיע את קהילתו להשאר במקומה וברח ברכבת קסטנר.ברוב חוצפתם הם וכמה פוסט ציונים משמאל מאשימים את הישוב הציוני בארץ בחוסר עזרה.האם ישוב של כמה מאות אלפים ללא צבא ומדינה היה יכול להצליח היכן שנכשלו צבאות בנות הברית?האם מנהיגי הציונות לא התחננו והזהירו עשרות שנים בפני יהדות אירופה לעלות לארץ או לפחות לא להשאר במקומם? הנורות האדומות נדלקו כבר אחרי הפרעות הצאר,טבח קישינב ומשפט דרייפוס.

  • 29.

    ערימת הזויים פונדמנטליסטים. ממה אתם חוששים?

    חדד, 23/02/11 10:40

    שילדים יתגרו מהצילומים הנוראים האלו?
    עד מתי תנסו לשנות את המציאות בעולם לפי המשקפיים המעוותות שלכם?
    קשה לכם להבין שכך האדם נולד והגוף שניתן לו הוא כזה?

    • צודק לגמרי (ל''ת)

      נעה, 23/02/11 13:27

    • הכי טוב, ללכת בעירום

      ניר, 24/02/11 14:23

      אתה צודק, אני מציע לך מהיום והלאה ללכת ברחוב בלי בגדים, וגם אשתך והילדים שלך, כי ככה נולדתם, אז אין סיבה להסתיר את זה.
      אני סתם סקרן לדעת, מי שנכנס אליך הבייתה צריך להתפשט? כדי לכבד את המקום?
      אידיוט!!!

  • 28.

    יוזמה מבורכת

    ויטיה הרוסי, 23/02/11 10:31

    בטוח נשים הללו לא היו רוצות שכל הזכר שישאר מהן זה תמונות בהן הן מבוזות על ידי הנאצים.

  • 27.

    הם פשוט מגעילים. אך דעתי לא מעניינת אותם לכן למה שאתעצבן?

    חמין, 23/02/11 10:31

    רק אני חושב שגם אלוהים נגעל מהם עם הוא שפוי.

    • אתה תסלחי לי אם אני אגיד לך שבפעם הבאה אשאל את דעתך בנידון? (ל''ת)

      אלוהים, 23/02/11 12:55

  • 26.

    כן, להמשיך לטמון את הראש בחול

    דני, 23/02/11 10:29

    זו הדרך!

    אנשים אומללים...

  • 25.

    באמת לא מבין למה ילדים שאינם חרדים צריכים לראות את זה (ל''ת)

    נ.פ., 23/02/11 10:22

    • כי זה קרה! (ל''ת)

      ronentat , 23/02/11 18:29

  • 24.

    בזיון להראות את אימותינו צועדות עירומות אל מותן -בלי קשר לחרדים

    חנה, 23/02/11 10:14

    למה מוזיאון יד ושם משתף פעולה עם הנאצים בהשפלה והביזיון של היהודיות הללו, למשך דורות אחרי מותן ומציג את תמונתן בשיא השפלתן??

    • אני עם הגברת הנכבדה.... (ל''ת)

      צודקת, 23/02/11 14:05

  • 23.

    הטמטום החרדי ממשיך. האם זה שלא יראו תמונות של

    שמוליק, 23/02/11 10:12

    נשים בעירום מובלות לתאי הגזים יגרום לכך שזה לא קרה? האם הם חוששים שתלמידיהם יתגרו מתמונות אלו? הגיע הזמן שגם תלמידי החרדים יראו ויבינו כל מה שקרה בשואה, הסתרת הראש בחול מסיבות אלו ואחרות לא יעזרו בהבנת השואה.

  • 22.

    אתם לא מנציחים את זכר השואה - אתם מנציחים את שמות העיירות טרם השואה!

    אלון רוזן, 23/02/11 10:02

    חשבתי ''שלא תשקר'' מעשרת הדברות,
    זה תקף גם לגבי אנשים מאמינים כמו אייכלר.


    מה הקשר בין זה, לבין הלימוד על השואה ועל הקטל שנעשה בעם היהודי, על ידי הצורר הנאצי.

    אלא אם כן, אתם חוששים שהתלמידים ישאלו שאלות נוקבות, כמו איפה היה אלוהים בשואה...

    יש דברים מזעזעים, שאפילו ל- all mighy god
    אין תרוץ.

    נראה לי שהאל, לקח פסק זמן מהעולם,
    כבר כמה אלפי שנים. ואולי יש לו עולם מקביל,
    שם גם הוא נהנה לברוא דברים ולראות אותם מתנהלים מעצמם, כמו איזו גרסא אנושית של משחק מחשב, כאשר אנו השחקנים והוא הארכיטקט, שנהנה מהתפתחויות המשחק שהוא תכנן.

    • אז חשבת- אם כבר כתוב ''מדבר שקר תרחק''. וזה לא מופיע ב-10 הדברות

      בור ועם הארץ, 23/02/11 11:45

      תפתח תנ''ך לפני שאתה הולך למוזיאון. לפחות תדע לקרוא נכון את הפסוק שכתוב שם על האנדרטה: ''בדמיך חיי''.

  • 21.

    רק זה חסר למסכנות האלו , רובן נשות איש, שגם אחרי מותן יראו אותן כך.

    yoya, 23/02/11 09:51

    ישר כוח

  • 20.

    האמת שגם אני לא חש בנוח לנוכח התמונות הללו. לדעתי, זה ביזוי המת.

    כנניהו המיסר, 23/02/11 09:49

    אפשר היה להראות את התמונות הללו מטושטשות קמעא.

  • 19.

    החלטה שגויה החרדים צריכים לראות את העובדות על השואה

    אזרח, 23/02/11 09:49

    אין להסתיר כדי שלחרדים יהיה נוח, נשים יהודיות הלכו ערומות אל מותן ואלה עובדות שגם החרדים צריכים לדעת ולא לראות את השואה באופן סלקטיבי

  • 18.

    "הצורך ללכת למוזיאון הוא איננו ערך חינוכי אצלנו"

    R3, 23/02/11 09:38

    מר איכלר,

    אם מה שמתעד את העבר איננו ערך חינוכי אצלכם, אז תודה לאל - אחת ולתמיד נפטרנו מן ההסטוריה שלנו, כמו שהיא מתועדת בחמישה חומשי תורה.

    לא עוד סדר פסח. לא עוד מרור!

  • 17.

    יפה מאוד. כולם מרוויחים :) (ל''ת)

    טליה, 23/02/11 09:36

  • 16.

    כי הם חבורה של קופים פרמיטיבים למה שלא יראו את ההשפלה של הנשים

    דור שני, 23/02/11 09:34

    המובלות לטבח?
    או שגם אז הם אינם יכולים לשלוט ביצרים שלהם?
    סהכ עובדי אלילים עדר ללא יכולת מחשבה עצמית

  • 15.

    אם תמונה של קורבן עלולה להצית את אש החרמנות...

    המטיף בשער, 23/02/11 09:34

    אז כנראה שמשהו דפוק אצל החרדים יותר ממה שחשבנו.

    • אתה אידיוט

      אורן, 23/02/11 12:10

      תשתלט כבר על השנאה שלך
      ותסתכל על הדברים בעיינים אנושיות

  • 14.

    חשוב וראוי ביותר (ל''ת)

    דודי, חילוני, אשקלון, 23/02/11 09:32

  • 13.

    תמיד ימצאו על מה להתנפל. מחלה (ל''ת)

    אלון, 23/02/11 09:29

  • 12.

    די כבר!!! אי אפשר להראות חצי אמת!

    אשם, 23/02/11 09:16

    ככה אנחנו נראים, ככה החיים של כולנו. חצי חצי.
    עדיף שלא יכנסו לשם בכלל, כי לאחר הסיור הרבנים והמלמדים שלהם יסבירו להם שהכל בגלל ''קוצו של יוד'' שלא נשמר בשבת. או חס וחליליה כי משהו הביא ביד במקווה...
    מה שבטוח בכל אשמה הרוח החופשית של ההשכלה והתרבות.
    בא לי להקיא. טסלר בוא הנה, תתכופף... בההאאא על כל המגזר שלך.

  • 11.

    אין שום סיבה הגיות שתמונות נשים שבעל כורכן הלכו ערומות למוות יופיעו

    הגיון בריא, 23/02/11 09:15

    יש חובה לפחות מצידנו לשמור על כבודן שנרמס ע''י הנצים ימ''ש

  • 10.

    ''החיים שלפני השואה הם לא מוזיאון, אלא עבר הווה ועתיד''

    ..., 23/02/11 09:14

    מזעזע אם תפנימו את המשמעות של המשפט הזה.

  • 9.

    למה בכלל להציג תמונות כאלה במוזיאון? זה מכבד את זכרן?

    מאיר, 23/02/11 09:14

    בטוח שאם היינו יכולים לשאול את הנשים הללו לגבי התמונות הן היו מבקשות להשמיד אותן.
    אז מה אם אף אחד לא מזהה אותן? זה מחלל את כבודן ומנציח את ההשפלה שהן עברו רגע לפני שנרצחו.
    חלקן אף יכול להיות נשות רבנים!

    לא הכל מותר בשם זכרון השואה ולמנהלי יד ושם אין מונופול על המוסר.

  • 8.

    מה הבעיה? (ל''ת)

    אין מונופול על זכרון השואה, 23/02/11 09:13

  • 7.

    בושה פשוט בושה!!!!

    ענבל, 23/02/11 09:09

    ירדנו מהפסים או מה???? אלוהים או לא אלוהים גם החרדים צריכים לראות מה עשו שם לנשים... לא ניראה לי שהנצים צינזרו שם את הנשים העירומות או לא... ולא את החרדים!!!! מאמינים או לא באהלוהים לכולם היה אותו יחס!!!!!
    אני באמת מזועזעת מהיוזמות המוזרות שלכם!!!!!
    וכן גם הם צריכים לשאולך את עצמם איפה היה האלוהים שלהם שכל זה קרה

    • לא רק שהנאצים השפילו וצילמו אותן- אנחנו נהנים מהארכיון. זה יותר מביש (ל''ת)

      שפוי, 23/02/11 11:39

      • מה הקשר להנאה

        ענבל, 23/02/11 14:11

        זה עובדות וזה קרה
        מהבוקר אני מהררת בכתבה הזאת וקראתי את התגובות ועד היום לא עלה בדעתי בכלל שמשהו לא בסדר בתמונות של הנשים הערומות ועדיין אני מאמינה שצריך לראות את המציאות איך שהיתה..אם נתחיל לטשטש ולוהריד ולמחוק זה כבר לא יהיה ככ מחריד מזעזע ומפחיד כמו שהיה ...
        . דור השואה הולך ונעלם כבר אין ככ הרבה שיכולים לספר לנו את הזוועות שחוו מה שנישאר זה הצילומים והסיפורים הכתובים!!! זו לא מביש ולא מבזה ואין בזה שום חילול קודש או כבוד, מי שחילל את כבוד האנשים והנשים הללו הם הנאצים אנחנו כאן כדי לזכור ולא לשכוח!!! א

  • 6.

    הצגת נשים עירומות מחללת את כבודן ללא קשר לדת. גם מפיגועים מצנזרים תמונ

    טל, 23/02/11 09:09

    חשוב שתמונות כאלו ישמרו בארכיונים אבל הצגתן ברבים מבזה את הנרצחות האומללות.

  • 5.

    באמת, הנאצים היו צריכים להתחשב בחרדים

    ..., 23/02/11 09:05

    מקווה שהם גם לא צילמו בשבת

    • אהבתי! (ל''ת)

      מאוד, 23/02/11 11:38

    • צודק 100 אחוז !! אם זה לא היה עצוב היתי צוחקת (ל''ת)

      ענבל, 23/02/11 14:12

  • 4.

    מה כול כך רע בלשים תמונות יותר מוצנעות לא כול אחד רוצה לראות איבר

    קובי, 23/02/11 09:05

    מין נשי ..תבינו ..בזמן תפילה או בכלל יש כוונות לבורא עולם חרדי ששומר את עיניו לא
    רוצה בזמן תפילה להיזכר באיבר מין נשי תעשו כבוד גם לזה

  • 3.

    ממש מסכנים, המוות של הנשים לא היה צנוע!!! (ל''ת)

    s, 23/02/11 08:58

  • 2.

    האם גם אנחנו במדינת ישראל ניתן יד ל''שיפוץ'' השואה???? (ל''ת)

    אתי פישר, 23/02/11 08:38

  • 1.

    האם הנשים והגברים הערומים בשואה לא היו דתיים???? (ל''ת)

    עד כאן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 23/02/11 08:34