הכותב בור בענייני הלכה היהודית כמו בענייני הנצרות
איש-יהודי, 21/10/10 19:14
מודאגת, 16/09/10 20:40
תראו לי מקום אחד בהלכה שבו נאמר שגיור רפורמי לא תקף
Amandla , 19/07/10 22:52
שמעלץ, 21/07/10 11:31
לפי שקד מי שגדל כנוצרי יכול להיות יהודי אבל מי שעבר קורס גיור של שנה
Amandla , 19/07/10 19:38
שקד צודק. לא ניתן להכיר בגיור אורתודוקסי. כי מרבית הרבנים אינם יהודים. (ל''ת)
אורתודוכסים הם נוצרים., 16/07/10 14:32
עוד דבר שאוהד שכח לכתוב, ממזרות עוברת בתורשה!
ניר, 16/07/10 13:32
ממזר בן ממזר, 18/07/10 01:31
אתה מתכוון להתחתן עם ה''שחורים'' לא תודה
גיורת, 16/09/10 20:45
דווקא גבר ומאמין באל, 16/07/10 13:17
השסניקים והחרדים מקבלים את האתיופים שרובם נוצרים עם קעקועי צלב (ל''ת)
בתנאי שילמדו בבתי הספר שלהם=זה גיור זה?!, 16/07/10 12:29
מה לעשות שהוא צודק,, לא יתכן שרק אצל היהודים לגיוד יהיה שום משמעות
יהודי ישראלי, 16/07/10 12:26
רפורמי כמו כולם, 16/07/10 11:44
מה לעשות ו''הטפשים'' צריכים להתחשב ברוב היהודים הגרים בארץ ...
זלמנוביץ ישראל, 16/07/10 13:22
רוב היהודים בארץ מרגישים טוב מאוד אם גיור רפורמי
Amandla , 19/07/10 22:59
זה שלעבור גיור סה סיוט- זה עניין אחד. אבל אתם המצאתם הלכה שלמה
שמעלץ,, 21/07/10 11:42
יהודי רפורמי הוא יהודי על פי ההלכה. הגיור שלו אינו גיור על פי ההלכה
יואב, 16/07/10 11:37
פשוט קורא בכתובים מדי פעם ומזדעזע לגלות עד כמה החרדים משבשים
אבי צנעני, 16/07/10 11:23
זה מה שקורה כשהבורות נוזלת המאזניים...
זלמנוביץ ישראל, 16/07/10 12:26
אתה כל כך אטום. ברור שהשולחן ערוך מתייחס לתורה.
אבי צנעני, 16/07/10 13:56
חילונים נא תקראו את המאמר הזה ותראו מה העתיד צופן לנו! אירן!
ארז, 16/07/10 11:20
לכל המגיבים הרוצים גיור סוציולוגי או לאומי - ענו:
מי יגייר? כל אחד? פקיד? רב חילוני? מהו גיור? הכל?, 16/07/10 10:57
לכל המגיבים כאן: הרפורמים מסתירים סיבת המאבק והוא (ל''ת)
קידומם בישראל כמגיירים לצורך התאזרחות. זה בסדר?, 16/07/10 10:48
יש לערוך משאל עם האם גברים הנשואים לגברים יכולים
ומחללי שבת בפרהסיה יכולים לגייר לצורך אזרחות בארץ, 16/07/10 10:38
ממתי דת-כל דת- מבוססת על דמוקרטיה ?! ברגע שמבוצע שינוי בדת היא כבר (ל''ת)
נחשבת למשהו חדש... תרצה-דת חדשה,אחרת., 16/07/10 11:02
ולכן הדת היהודית בזמן שבית המקדש היה קיים היא דת אחרת
Amandla , 19/07/10 23:14
איך האורתודוכסים משניאים את הדת על החילוניים
oran, 16/07/10 10:34
גם אנשים מאפריקה מנקים את המדינה ועובדים בה, אז מה אידיוט פשיסט!
שמי, 16/07/10 11:23
היהדות הרפורמית התחילה את הסוף של היהדות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יהודי דואג, 16/07/10 10:26
איזה יופי - 'מדינה יהודית' מתגלה כאוקסימורון
בני פלד צדק, 16/07/10 10:21
ביג מבין, 16/07/10 10:04
רק שגם הרפורמים מגיירים לפי ההלכה
Amandla , 19/07/10 23:20
צפוני, 16/07/10 09:28
יהודי הוא אך ורק מי שנולד לאם יהודיה או שהתגייר כהלכה
bayitgan , 16/07/10 09:08
ואם נולד לאם יהודיה אבל התנצר אוכל חזיר ורוקד ערום סביב הפסל של ישו
אבי צנעני, 16/07/10 09:39
''ישראל אף-על-פי שחטא ישראל הוא'': סנהדרין מ''ד א'
ronentat , 16/07/10 10:27
אז הוא נחשב למשומד, יהודי עם סטטוס גרוע משל גוי אתה מרוצה? :)
צנצנת ריבה, 16/07/10 11:25
והחרדים כן יהודים? ככה לא חיו יהודים לפני 2000 שנה.
אלון, 16/07/10 08:53
מי הוא יהודי זה עיניין של הגדרה. מוזר שלאנשים חשובה יותר ההזדהות עם
שאל- מי הוא רוחני ולא מי הוא יהודי, 16/07/10 08:35
מינים זה זרם נוצרי הם נפרדו מהיהדות ולא יקבלו אזרחות בחינם
יליד שמי, 16/07/10 11:26
בארה''ב.חברי נשא אישה מהאיים הקריביים.ורב ריפורמי...
דובר מישרים, 16/07/10 08:27
יש דבר כזה ''בערך יהודי'' - ולדבר הזה קוראים רוב היהודים
אבי צנעני, 16/07/10 08:10
כן אבל שמירת המצוות וההלכה לא מתבטלים על ידי הקבלה - לא למדת?
ההלכה היא קבלה היורדת לגשמיות, 16/07/10 09:20
אני לא לומד קבלה עם הרב לייטמן ולא לומד קבלה בכלל.
אבי צנעני, 16/07/10 09:35
יא קשקשן, 16/07/10 12:09
הזוי לגמרי אנשים מסוגו יביאו לסוף היהדות.
דוד, 16/07/10 07:39
החרדים רואים את החילונים כעדר בקר שמשריץ יהודים כשרים
דני האדום, 16/07/10 07:37
מיעוט של 0.05% מהאוכלוסיה עושה רעש כאילו מה?
לכו לארה''ב או אירופה ותעזבו אותנו בשקט, 16/07/10 07:15
אולי האיומים לא יעזרו? הרפורמים הם לא מיעוט ביהדות - תבדוק בארה''ב
גוגו, 16/07/10 07:09
פרדי בן-זאב , 16/07/10 06:55
T4, 16/07/10 06:33
ביג מייבין, 16/07/10 10:39
אף אחד לא שואל אותך או מבקש ממך רשות
ronentat , 16/07/10 05:44
רפורמים: תנועה חברתית שלקחה דברים מהיהדות - זה לא ממש דת
אין לרפורמים שום קשר לדת - כי אין להם בסיס רוחני, 16/07/10 06:50
הרפורמים עשו מעשה אמיץ והסירו מעליהם הלכות בלתי מוסריות בעליל
ronentat , 16/07/10 08:06
לא מוסרי - לפי המוסר הנוצרי .... לפי היהדות זה כן מוסרי ומחוייב (ל''ת)
מי מגדיר לך המוסר?, 16/07/10 09:22
הרפורמים עשו את הרפורמה לפי ערכי היהדות. הם לא באים מהירח.
אבי צנעני, 16/07/10 09:45
חמודי אם גוי נישא ליהודיה ילדיה יהודים (לא נוצרים כפי שאתה חושב)
הוא בעצמו איננו יהודי - וזה לא ממש מעניין אף אחד, 16/07/10 07:12
ronentat , 16/07/10 07:51
כולי צער וחרטה על אי הדיוקים בפרטים!!, 16/07/10 09:14
התנועה הרפורמית התפצלה מהיהדות לא הוציאה עצמה ממנה
ronentat , 16/07/10 11:06
יהודי אמיתי, 25/07/10 11:03
הדוגמא שלך לא טובה כי התוצר של הזיווג יהיו ילדים יהודים
דני האדום, 16/07/10 07:40
חוזה העתיד, 16/07/10 05:15
היהדות לעולם לא תהיה במספר גדול - והטעם לקיומנו הוא רק באיכות (ל''ת)
מעטים אתם מכל העמים - עם לבדד ישכון ובגויים לא יתח, 16/07/10 06:52
אף אחד לא שואל אותך או מבקש ממך רשות
ronentat , 16/07/10 04:50
ניצן רוהוביץ רוצה לכפות פה גיור רפורמי כדי לכפות נישואין
חד מיניים. זה הסיפור ולשם כך מסיתים חברי קונגרס., 16/07/10 04:38
הרבי מסלונים לא היה מוכן לתבוע ישראל בחו''ל, הרפורמים
והקונסרבטיבים מסיתים חברי סנאט וקונגרס כדי לקדמם., 16/07/10 04:36
הרפורמים מסיתים חברי קונגרס נגד ישראל וקורא להתערבותם
מסלפים את החוק כלפי חוץ כדי להרוויח הכרה לרבניהם, 16/07/10 04:33
הרפורמים יותר יהודים מרוב העולים ממדינות ברה''מ לשעבר
מיכאל, 16/07/10 08:21
ומי אתה שתקבע מי כן ומי לא זכאי להיות יהודי? מי שמך שופט וקובע?
תומר, 16/07/10 04:02
אנשים שוכחים שגיור זה הליך דתי לפי חוקים ברורים. כל בור נהיה גאון גדול (ל''ת)
לא לומדים יהדות ורצים להכתיב הלכות גיור, 16/07/10 03:44
אני התחתנתי לפני 28 שנים עם אמריקאית שנולדה להורים קתולים
מתבולל בכיף., 16/07/10 03:25
סחטיין הסתדרת בחיים - ילדיך לא יהודים וזה שהם בצה''ל לא משנה זאת
גם דרוזים בדווים ושאר טובים מתגייסים, 16/07/10 07:01
נכון, חוויתי את השרות בצה''ל כחוויה מעצבת כישראלי, לא כיהודי,
מתבולל בכיף., 16/07/10 08:36
מצחיק אותי שכל החילונוצרים אומרים לו מי שמך כשופט?
רוני, 16/07/10 03:06
חשבתי שיש רק שופט אחד, בוחן לב וכליות שופט עליון.
ronentat , 16/07/10 04:51
אין לך שום קשר אליו - מלבד רגשות מתעתעים ודמיוניים
התירוץ הזה צבוע וטיפשי, 16/07/10 07:03
אז כשאני רוצה לדעת מה אלוהים רוצה עלי לפנות אליך אני מבין
ronentat , 16/07/10 08:12
אתה נושא שם אלוהים לשווא, כשאתה משמיע בשמו דברי גזענות
עוד יהודי, 16/07/10 10:26
איזו כתיבה עילגת ובלתי מובנת, אולי יקח המורה לאזרחות שיעורי
אורן, 16/07/10 02:07
אור ניר, 16/07/10 02:03
הוא יותר מחובר להוויה של אזרח ישראלי חילוני - מאשר חרדי התכוונת
בפרוש הוא לא יותר יהודי, 16/07/10 07:07
מעולה אם אין קשר בין מדינת ישראל ויהדות בוא נכריז
אור ניר, 16/07/10 10:51
אי אפשר, 16/07/10 12:01
מי שגויר בגיור רפורמי אינו נחשב כיהודי-Someone who talks like that
Avy, 16/07/10 01:36
אחד שמבין, 16/07/10 04:39
אחד שמבין, 16/07/10 04:46
אני מניח שכשאתה אומר יהודים אתה מתכוון לאורתודוקסים
ronentat , 16/07/10 08:13
ronentat , 16/07/10 04:57
בדיוק מה שאמרתי, הם יהודים כמו הקראים
אוהד שקד, 16/07/10 09:36
ronentat , 16/07/10 10:52
חז''ל טעו כי לא הכירו את החרדים. אחרת היו קובעים אמפירית (ל''ת)
שהחרדים קשים הרבה יותר, 16/07/10 08:26
מאיפה הביא את השטויות האלו...להלן כמה דוגמאות...
אוסף של קישקושים, 16/07/10 01:20
אתה גם אוסף קישקושים משל עצמך,
עוד קשקשן, 16/07/10 06:15
הרב משה פיינשטיין קבע ''שחתונה'' רפורמית אינה תופסת...
לא מדויק, 16/07/10 12:32
גידי, 16/07/10 01:15
לגמרי חילוני, 16/07/10 01:07
אוהד שקד, 16/07/10 09:39
רפי, 16/07/10 01:03
שימי, 16/07/10 00:53
את טועה מאוד כן הם הולכים לטמפל והתפילה שונה ציון בוטל שם
רבקה, 16/07/10 02:20
אוהד שקד, 16/07/10 09:42
אלמוני, 16/07/10 00:48
אוהד שקד, 16/07/10 09:47
אוהד שקד, 16/07/10 09:50
אחד שדווקא כן הבין, 16/07/10 00:38
אוהד שקד, 16/07/10 09:51
ארי, 16/07/10 00:36
תסתכל כמה טיקונים של עשירי הארץ שמקבלים מענקים למינהם
רבקה, 16/07/10 02:24
ארי, 16/07/10 06:12
יהודי כמו שקד שווה בעיני כקליפת השום
חן אדון , 16/07/10 00:35
כיצד מתחרד המתנגד ללימודי ליבה משמש כמורה לאזרחות?
ישראל, 16/07/10 00:27
שאלה לאוהד שקד - אני יהודי כי אמי יהודיה ואני רשום ככזה
כספי, 16/07/10 00:23
כספי היקר-כנס לתגובה והגב אם תרצה!
מיכאל, 16/07/10 00:52
הרעיון הוא יותר הגנה על האורתודוקסים
גוגו, 16/07/10 07:18
אוהד שקד, 16/07/10 09:53
בשבילי הוא יהודי. יש לי קרובת משפחה מקנדה שהתגיירה ככה, ומכל המשפחה
עמנואל, 16/07/10 00:11
אין ''בשבילי''-יש שיטה ולא שוברים אותה!
מיכאל, 16/07/10 01:00
אם כבר מדברים על בורות... אין כל בעיה בלהיות חילוני גמור ולהשאר יהודי
זלמנוביץ ישראל, 16/07/10 01:25
הרפורמים כאן 200 שנה. איזו התבוללות אתה מדבר?
יוני, 15/07/10 23:59
גם האינדינים יכולים לציין 500 שנה...
זלמנוביץ ישראל, 16/07/10 00:29
200 שנה זה כלום-תבדוק בטווח גדול יותר!
מיכאל, 16/07/10 01:04
תבדוק מהמיסדים שלהם מה נשאר מהמשפחה של אבי ז''ל יוק אף אחד
אושרית, 16/07/10 02:28
אין היום יהודי אחד לרפואה במשפחתו
הרב קלין, הרב הראשי של שבדיה לפני מאה שנה, 16/07/10 08:10
אוהד שקד, 16/07/10 09:57
יש לך אסמכתא לנתונים המופרכים?
טל, 16/07/10 13:34
''השפויים''....אה? כנס כנס לשטיפה אצלי!
מיכאל, 16/07/10 01:09
פוז, 16/07/10 14:43
מיהו יהודי? מי שאמו אוכלת טשולנט ואביו מצביע שס או אגודה
יהודה ישראלי, 15/07/10 23:52
חבל כ''כ שהידע שלך ביהדות נוגע רק באוכל
מיכאל, 16/07/10 01:12
אורן סטודנט לסטטיסטיקה, 15/07/10 23:51
יש שני שימושים שונים למונח ''יהודי'':
יהודי ישראלי, 15/07/10 23:48
רפורמי לא יהודי? אז גם חילוני לא יהודי לפי הגדרתך.
נו באמת, 15/07/10 23:46
יהודי חילוני הוא יהודי על לכל דבר ! רפורמי ? יש ספק ! למשל: במקרה
זלמנוביץ ישראל, 15/07/10 23:59
וחילוני לא מסוגל להתחתן עם גויה?
נו באמת, 16/07/10 07:22
אוהד שקד, 16/07/10 10:00
ג'קסון , 15/07/10 23:44
אוהד שקד, 16/07/10 10:02
המונופול הזה עומד על כרעי תרנגולת
ronentat , 16/07/10 05:02
ואז הקרע יהיה גדול עוד יותר ביהדות
אוהד שקד, 16/07/10 10:04
בכל דת יש את המוסמך שיכול להמר את דתו של אחר
אלעד, 15/07/10 23:16
אך בניגוד לאורתודוקסיה היהודית
ronentat , 16/07/10 05:06
נכון, כי הזרמים בנצרות ובאסלאם לא שוללים זה את זה
אוהד שקד, 16/07/10 10:06
אילן צפון, 15/07/10 23:06
כולנו בני אדם - מה זה משנה מיהו יהודי?
ד, 15/07/10 23:04
שאינו יודע לשאול.., 15/07/10 22:42
הנקודה שלך היתה יותר קולעת למטרה אם היית מתנסח כך:
ronentat , 16/07/10 05:10
נח, 15/07/10 22:35
ומי הסמיך אותך לקבוע שמשז שאין סנהדרין אין לאף אחד סמכות...
זלמנוביץ ישראל, 15/07/10 23:51
נח, 16/07/10 00:22
מצטער, אני לא תלמיד חכם - אני סתם לא יהודי חוכמולוג ...
זלמנוביץ ישראל, 16/07/10 00:53
לו כולם חרדים לא היה היום עם יהודי
אא, 15/07/10 22:22
אוהד שקד, 15/07/10 23:00
תתפלא, והציונים של התלמידים שלי מעולים
אוהד שקד, 16/07/10 10:11
אוהד שקד, 15/07/10 23:02
מי שקורע את העם זה אתם ולא אנחנו
אוהד שקד, 15/07/10 23:01
אמיר, איליה קפיטולינה, 16/07/10 00:25
הדת היהודית היא לקים את התורה והגמרא וחכמי ישראל לדורותם
אשרית, 16/07/10 02:34
אוהד שקד, 16/07/10 10:12
אנחנו חלק מהעם היהודי, אם טוב לך עם זה או לא
תתמודד, 16/07/10 11:29
אני לא יודע מה זה אומר, אבל רק הכובע והמעיל גרמו אצלי לאנטגוניזם. (ל''ת)
אולי כדאי שגם אתם תעשו בדק בית. ותשתקו., 15/07/10 21:59
ורק התגובה הגזענית שלך גרמה לי כחילוני גועל ואם היית
אלעד, 15/07/10 23:19
הרפורמים זה הדבר הכי טוב שקרה ליהדות
אור ניר, 15/07/10 21:55
זה בדיוק הקטע, שזה לא רק בני ברק
אוהד שקד, 15/07/10 23:04
יוצאי צפון אפריקה בחלקם הגדול עובדי אלילים
שמעון אזולאי, 15/07/10 23:59
אור ניר, 16/07/10 02:14
וכי תרומות החרדים לא טובות בעיניך?
אוהד שקד, 16/07/10 10:19
מתי פעם אחרונה ראית חרדי בבית הלבן ?
אנונימי, 16/07/10 10:53
מהורהר, ניו יורק, 15/07/10 21:35
איש לא יגחך לנוכח הטלת ספק ביהדותו של רפורמי
יהודי פשוט, 15/07/10 22:11
אתה מנסה להפריך את המציאות כי לא נוח לך איתה
אוהד שקד, 15/07/10 23:07
הרב אורתודוקסים אבל בטח לא חרדים בעלי השקפות שהם שחור ולבן
אנונימי, 16/07/10 02:17
יוס, 16/07/10 04:35
., 15/07/10 21:25
הבעיה היא שיש המון שחיתות וגם שביטלו גיורים אם
האורתודוקסים לא ינקו את המערכת היא תקרוס לרעת כולם, 15/07/10 22:33
Boaz, 15/07/10 21:21
ומי הוא בדיוק עמוס עוז, שצריך להתחשב בדעה שלו? (ל''ת)
אנשי ''רוח'' עלק... רוח וצלצולים..., 16/07/10 02:04
דני, 15/07/10 21:19
אוהד שקד, 15/07/10 23:11
מסכים, 15/07/10 21:11
אוהד שקד, 15/07/10 23:13
המחתרת הסגולה, 15/07/10 21:04
אוהד שקד, 15/07/10 23:15
תם, 16/07/10 00:05
חרטטן... היהודים תמיד היו משכילים יותר. זו היתה אחת הסיבות לאנטישמיות. (ל''ת)
נא ללמוד את העובדות לפני שאתה ''מדייק'', 16/07/10 02:08
האם דבר שקר לא אסור בדת האורתודוקסית?
ronentat , 16/07/10 05:30
אוהד שקד, 16/07/10 10:23
שים לב, 15/07/10 20:54
היום יש בחירה, ועדיין מעדיפים את המסורת
אוהד שקד, 15/07/10 23:17
בגללכם אזרח ישראלי צריך לחפש קומבינות כדי להקים משפחה בישראל
ronentat , 16/07/10 05:35
קשה להתמודד עם מי שמבין באזרחות, הא?
אוהד שקד, 15/07/10 23:18
התלהמות לא תעזור כאן .יכול להיות שהוא אדם נפלא פי עש
יחזקאל, 15/07/10 22:17
אחד, 15/07/10 20:47
אוהד שקד, 15/07/10 23:19
Armand, 15/07/10 20:46
מורה עם בורות מדהימה על האיסלם והנצרות
יריב א. , 15/07/10 20:45
פעיל פוליטי עם חוסר מדהים באייקיו...
יובל, 15/07/10 22:17
התואר הראשון שלי עוסק בין היתר בדתות
אוהד שקד, 15/07/10 23:21
כן, כת ''קטנה'' בת 70 מליון איש
טל, 16/07/10 13:21
הבעיה היא לא אם הדחיה של גיורים רפורמים
ציוני דתי, 15/07/10 20:38
אוהד שקד, 15/07/10 23:27
דוחות מס הכנסה ניתן לבדוק רק עד 7 שנים לאחור
יועץ מס, 16/07/10 00:12
מר אוהד שקד - אתה עצמיך לא נחשב בעיני יהודי אלא גידול
חן אדון , 15/07/10 20:38
מי שלא שירת בצה''ל בגלל תורתו הוא בוגד
המ''כ המכה, 15/07/10 20:19
איזהו החכם, 15/07/10 20:49
t משה, 15/07/10 20:08
אף אחד לא מגדיר אותך כלא יהודי
אוהד שקד, 15/07/10 23:29
זהו, בגלל שלא כל אחד ''רשאי'' להיות יהודי, אנחנו עם קטן נרדף וחלש.
מצטער, 15/07/10 20:07
אפשר להפוך לדת מסיונרית כמו הנצרות אך זו דת אחרת.
האמת, בארה''ב הרפורמים מגיירים פחות כי בן לאב יהודי, 15/07/10 22:36
שטויות, 16/07/10 00:42
אחרי שהרבנות פסלה את הגיורים של דרוקמן האורתודוקסי-ציוני, ברור שאסור (ל''ת)
להפקיר את הגיור בידי החרדים, 15/07/10 20:07
מיכאל, 15/07/10 19:56
לא אחראית על כל אחד, 15/07/10 20:44
גם היהודים שיושבים בבתי המשפט עם כיפה גדולה?
חכם? לא בטוחה, 16/07/10 11:19
תחזור לרוסיה או אירופה, בלי קשר לדת אתה פולש אתני ואזורי החוצפה שלכם
הגיעה לשיא, אולי אסע ליפן ואטעם שאני יפני, 16/07/10 11:32
למה שכתוב פה יש רק פתרון אחד - הפרדה גמורה של הדת מהמדינה.
ההלכה הפרימיטיבית, 15/07/10 19:46
הפרדה בין דת ומדינה לא תסייע בנושא
אוהד שקד, 15/07/10 23:36
אחרי אלפים שנה גלות תפסה כת קיקיונית את המונופול על היהדות בישראל
דש, 15/07/10 19:45
קובי, 15/07/10 20:00
אוהד שקד, 15/07/10 23:38
תחשוב מה היה פה לפני 60 שנה ותבין שהנכדים שלנו יפתרו את הבעיות שלהם
בלעדיכם, 15/07/10 19:40
ואפילו יכול להיות אדם טוב לא פחות מהכותב
אם לחשוב לעומק..., 15/07/10 20:39
אף אחד לא אמר שגוי הוא בהכרח אדם רע
אוהד שקד, 15/07/10 23:40
אני בן להורים יהודים נצר למשפחת רבנים ידועה כבר מאות שנים
לא מעניין אותי יהודי יהדות, 15/07/10 19:38
אולי בגלל אנשים כמו כותב הכתבה
מבינה ומזדהה, 15/07/10 20:36
איציק, 15/07/10 19:38
יהודיה חילונית, ולא פחות יהודיה ממך, 15/07/10 20:34
וזו בדיוק הסיבה שיש להפקיע את הגיור מהרבנות
בת קול, 15/07/10 19:36
האם האורתודוקסים יסכימו לקבל גיור שרבה לסבית גיירה?
על הנושא הזה התפוצץ בית הדין המשותף בדנוור., 15/07/10 21:29
יפה כתבת. אבל לא חידשת. הדברים ברורים ועתיקים (ל''ת)
ארגון ''מצווה'' לגיור עפ''י הלכה, 15/07/10 19:35
משה, 15/07/10 19:35
רם שמעון אלישיב, 15/07/10 23:21
המשפט האחרוןם היה מיותר- לשתוק זה בודאי אינו מנהג יהודי,והיהדות מעודדת
ציוני, 15/07/10 19:32
אם ברצונך להפריד דת ממדינה התנגד לחוק הקובע מיהו יהודי!
דוד, 15/07/10 19:55
היתי אומר פחחחחח. כי הבעיה בכלל אינה של הגיור הרפורמי.
////, 15/07/10 19:23
Uלפי התגובה שלך אתה טיפש עם בעיה בהבנת הנקרא
לא?, 16/07/10 00:50
אוהד שקד, 15/07/10 23:45
אוהד,שמחתי לראות שאתה קורה טוקבקים,כנס...
שפוי, 16/07/10 00:20