• 68.

    לקרוא דחוףף

    מירב, 24/12/15 10:45

    סתם חירטוטים מספרים לכם אני הייתי המסילה 4 שנים הצוות שם מסור ומטפל בנערות מי שהיא אומרת שהיא יוצאת יותר עברינית זה רק בידיים שלה למה אני לא הייתי נערה מרדנית אז מה אבל המקום הזה עוזר ומשקם ואני מיצטערת על דבר אחד שאני ברחתי ולא המשכתי בכיוון הזה יש המון דברים שאפשר להוציא במקום הזה בגריות רשיון תעודה לעתיד של הבנות כן נכון קצת קשה אז מה הבנות יבואו את עצמם למקומות ההאלה מי שרוצה לעזור לעצמה תעזור מי שלא שלא ישחקו אותה אבו עלי ואז יבוא ויאשימו את המקום כי מסילה זה רק מקום המעשים זה הבנות

    IP: 149.78.199.110דווח על תגובה זו

  • 67.

    אחלה מסילה

    קרן חגאני, 22/12/15 22:37

    אין כמו התקופה שלי במסילה אירה חיים שלי את 💔💜💜💜💜💜💜💜💜💔

    IP: 5.102.254.117דווח על תגובה זו

  • 66.

    מלך !

    אירה קוזנצוב, 01/03/15 02:15

    תודה רבה רבה לשלמה ולכל צוות המעון !!
    אם לא אתם אני לא יודעת באיזה תהום הייתי נמצאת !
    כל התודה שבעולם מגיעה לכם !!
    ולא רק ממני .. לדעתי מכל הבנות שהיו ..
    למרות שיש כאלו שיכחישו 😤
    יכחישו אלו שברחו ולא השלימו את תהליך הלמידה על מה נכון ומה לא ..
    יכחישו אלו שהיה ''חסר להן חופש מין ואלכוהול'' כאלו שלא רצו להשתנות !
    ויעידו אלו שעכשיו חיות יותר טוב ממה שחיו אי פעם !למדו מי עושה להן טוב ושלא כסף קונה הכל !
    לעולם לא אשכח אותכם !!!
    אם מישהו מהצוות יראה את זה ויזכור אותי .. הייתי בביתן סביון אצל בתיה בל .. בבקשה תיצרו איתי קשר במייל ..
    ira.qween@gmail.com

    IP: 2.54.58.76דווח על תגובה זו

  • 65.

    לא נכון

    אופיר, 04/12/14 12:42

    הכל פה שקר כלום לא נכון

    IP: 81.218.251.252דווח על תגובה זו

  • 64.

    ררררר

    ר45, 19/11/14 11:48

    ררררררר

    IP: 87.68.74.99דווח על תגובה זו

  • 63.

    כתבה חרטהההההה מי שלא היה לא יודע מה זה

    מירב, 22/07/14 18:20

    עיתונאים חחחחחח זה הלחם שלכםםםם אני הייתי שם 4 שנים
    אל מה אתם כותבים כתבות כאלה ומעילים תמונות חחחחחח אם תאים מה זה ניראה לכם פשוט תתביישו לכם גואל נפש מי שלא עבר מסילה לא יכול להגיד על המקום הזה כלום

    IP: 188.120.148.65דווח על תגובה זו

  • 62.

    אין על מסילה בעווולם אחלה מקום ואחלה שלמק'ה!!! (ל''ת)

    נורית מלקו, 01/12/13 12:30


    IP: 207.232.35.188

  • 61.

    גם אני הייתי במסילה

    רחלי, 23/11/13 17:03

    בס"ד
    אני יושבת וקוראת את דבר הבנות ובוכה
    קוראת ואומרת לעצמי זה לא יכול להיות
    שהמקום הזה כמו שמתארים..אני הייתי שם
    שלוש שנים וזה ממש ממש רחוק מהמתואר
    אן לי כל מושג מה קורה שם היום...מי
    הצוות שעובד שם קשה לי להאמין שבמקום
    המקסים הזה ששמר עלי והגן עלי מכל פגע
    מתארים אותו כמקום פוגע...יש לי קשר עד
    היום עם מורה מקצועית שעבדה שם...אבל בשיחות
    שלי איתה משום מה נושא על מסילה אתום...וזאת
    בגלל שאני זאת שמתביישת לשאול אותה...אני הייתי שם בשנת 76 77 78 אני הגעתי לשם תמימה
    ילדה טובה שרק בבית שלה היה לה רע מוכת ובמסילה הרגשתי שאני הכי הכי מוגנת ואף פעם לא פגעתי או עשיתי משהוא הכי קטן שמתואר שם
    כואב לי כאם שהבנות עוברות מה שהם עוברות מקוה בשבילם רק אור וטוב בהמשך דרכם
    רחלי

    IP: 93.172.143.198דווח על תגובה זו

  • 60.

    גיהנום זה לא מילה למסילה -שאול תחתית!!!

    שלהבת דהרי, 24/09/13 05:06

    אני כיום נימצאת במסילה ואני בבריחה מישם ואני מסכימה עם כל מילה זה מקום לאילוף ולא לחינוך זוועת עולם מה שהולך שם אני נעולה שם כל היום חותכת את עצמי מנסה להתאבד בוכה וצורחת משתגעת עם עצמיי נעולה ואם אני מתפרצת נוהגים ביי באלימות ומכניסים אותי לחדר פסק זמן זוהי סריטה לכל החיים זה תראומות זה מקום שלא מוציא ממשבר אלא מכניס למשבר מרחיקים אותי מהמשפחה שליי עושים ליי רע בחיים המדינה הזאת מגיל 13 אני במוסדות סגורים ולא נותנים ליי צאנס הרסו ליי תחיים הייתי ילדה טובה זה מקום שממש לא בטוח מסמים כל ילדה בת 12 שמגיעה מלמדים אותה אייך לשות סמים ואייך לדקור ואייך להיות פושעת זה יותר גרוע מכלא את נהיית פושעת מהתשכול במקום שיתנו ליי להיות בבית עם המשפחה שליי ללמוד בבצפר רגיל כמו ילדה נורמלית לעבוד נועלים אותי ורומסים אותי פוגעים ביי והורסים אותיי אני מתחננת לאלוהים כל יום במקום הזה שיקח אותיי קשה ליי מאוד ואני כבר אובדת עצות עם המקום הזה אני רק בורחת מישם וחיה תחת לחץ והרבה נימצאת ברחוב ולא בבית כיי שם מחפשים אותיי הרבה במקום שאניי אהיה עם המשפחה שלי..אני מבזבזת את הזמן שלי במקום שיתנו לי צאנס לשקם!

    IP: 79.180.149.27

    • אפשר לעזור לך? (ל''ת)

      , 06/06/14 15:49


      IP: 95.35.62.36 דווח על תגובה זו

  • 59.

    נערה לשעבר ממסילה

    חופית, 14/04/12 14:09

    אני הייתי שלוש שנים במסילה באגף הפתוח קידום קראו לאגף הזה בהתחלה אני מאוד פחדתי אני גם ברחתי יום אחד משם זה היה בהתחלה שלי בשבועיים הראשונים אחרי הביקור הראשון שהיה לי ואני חייבת לציין שמה שבנות אחרות מספרות על המקום הזה באמת נכון המקום מאוד לא קל היו לי תקופות שאני לא רציתי לחזור מחופשות אבל לא הייתה לי ברירה אחרת וסידרו לי עבודה בחוץ ואני חייבת לציין שאני בתקופת השלוש שנים האלה אם תאמינו או לא אפילו פעם אחת לא הייתי בחדר הבטוח (החדר הסגור)לפחות אני יצאתי משמה גם עם מקצוע וכיום אני עובדת בקוסמטיקה יש שמה צוותים של אנשים שיודעים איך לפנות ללב שלך ויש שנהנים לראות איך משפילים ומכאיבים לבנות אחרות בתקופה שלי היו לוקחים לנו את הטלפון ורק כשהיינו יוצאים לחופשה היינו מקבלים אותו וכשהיינו חוזרות מחופשה היו עושים לנו חיפושים בתיקים שלא יחשבו שהחדרנו שתייה או סמים והיו בנות שהיו כן מביאות ואז זה היה נגמר בזה שהם לא היו מקבלות חופשה ולא היו יוצאות מהחדר וגם לא היו נותנים להם ליצור קשר במשך כמה ימים לבית ממש כמו כלא למרות שאף פעם לא הייתי אבל מסילה זה סוג של בית סוהר לנערות במצוקה.

    IP: 87.69.105.147דווח על תגובה זו

  • 58.

    היתי 5 שנים במסילה

    סוסו, 13/02/12 17:02

    ממש גועל נפש מה שאומרים על המעון
    המעון עוזר להמון בנות ובמיוחד לאלו שרוצות לעזור לעצמם כל מה שרשום זה הגזמה של נערה שלא רצתה לותר על השטויות שלה ולא היתה מוכנה לקבל עזרה

    IP: 46.121.197.91דווח על תגובה זו

  • 57.

    היתי 5 שנים במסילה

    סוסו, 13/02/12 16:43

    ממש גועל נפש מה שאומרים על המעון
    המעון עוזר להמון בנות ובמיוחד לאלו שרוצות לעזור לעצמם כל מה שרשום זה הגזמה של נערה שלא רצתה לותר על השטויות שלה ולא היתה מוכנה לקבל עזרה

    IP: 46.121.197.91דווח על תגובה זו

  • 56.

    אני היום נערת מסילה

    אור {שם בדוי}, 21/04/11 02:25

    אני נערה שנמצאת במסילה חודשיים שמעתי דברים מזעזעים על המקום אבל הגעתי לשם מרצוני
    אני יכולה להגיד לכם שהמקום הזה היום פשוט גן עדן
    הגעתי מבית הרוס כל יום תיק חדש בלי חיים בלי משפחה בלי הצלחה ותמיכה...
    המקום הזה פשוט נתן לי את כל מה שחסר לי ...
    הצוות והנערות פשוט עוזרות אחת לשניה וכ''כ כיף להיות שם
    נערות מצליחות שם ומסיימות אם בגרויות קשר טוב אם המשפחה ובסוף צבא (:
    אני מודה כל יום לה' שנתן לי הזדמנות חדשה לחיות חיים נורמלים והכל בזכות המעון
    המנהל שלמה שהם פשוט מלךך ונותן לנו כל מה שאנחנו צריכות עוזר לנו בהכל ותומך בנו בלי סוףף (:
    חצי ממה שכתוב פה ממש לא נכון וכל מי שאמר את השטויות האלה זה פשוט בנות שלא הצליחו פה וקשה להן לראות את כל הטוב והמאמצים של הצוות (:
    מעון מסיללה = גן עדן

    IP: 79.179.198.39

  • 55.

    אני היתי בגהנום כזה שנקרא צופיייהה!!

    אפי כהן, 29/03/11 02:10

    קודם כל מה שיש לי להגיד אני בחיים שלי לא עברתי סבל כל כך גדול כאב לב עצווווווםםם כמו שעברתי בצופייה הקטע הזה של לחיות לפי התנאים הלא נורמליים האלה שהם המציאו יכל לגרום לי לשיגעון ואני כמעט השתגעתי אני אשכרה השתגעתי מהמקום הזה ואני לא מאחלת לאף נערה להגיע לשמה !!! אני לא מבינה בכלל למה המציאו את החוקים המטופשים האלה שיכולים לשגע בן אדם אז מה עם נערות עשו טעויות נכון שצריך לעזור להם אבל לא בדרך הזאת בתנאים האלה יש דרך לכל דבר ואני לא חושבת שזה שלהכניס לחדר מבודד יעזור לנערה להפך רק בגלל שהיא נכנסה לשמה היא תעשה יותר גרוע ופרינציפ

    IP: 84.228.127.136דווח על תגובה זו

    • תשמעי!!

      מאיה, 24/12/15 04:44

      אניי הייתי בצופיה וזה אחלה מקום שלימד אותי המון והייתי משלמת בשביל לחזור לשם רק לשבוע ולהסביר לבנות שם כשהן יצאו משם הן עוד התגעגעו אז תיהי בשקט יחתיכת כפוית טובה תתביישי לך

      IP: 109.253.137.230 דווח על תגובה זו

  • 54.

    ...

    אנה נערה ממסילה לשעבר, 14/11/10 22:05

    המקום הזה רק מדרדר בנות וגורם לבנות ללא לרצות לחיות איכס צריך לסגור תמקום הזה או לשרוף

    IP: 109.186.75.177דווח על תגובה זו

  • 53.

    נערה ממסילה

    רנין, 26/10/10 18:14

    ואלה מסילה עזרה להרבה בנות ואני לא חשבתי שאני יגיד את זה מתי שהוא שהיא גם באיזשהו מובן עזרה גם לי.
    הצוות שם נהדר תמיד עוזרים תומכים אבל גם קשה נורא שם ואני חושבת שכן יוצאות משם עם יותר תיקים .
    אבל המקום הזה הוא נועד לפסק זמן מהבחוץ .
    ליפעמים גם היחס מגעיל והפסקי זמן והצעקות והישיבות בחדר ימים שלמים והמשחקי סיגריות מה קרה הבנות שכחו לכמה זמן מה היה להן בפנים . כמה הן בכו כול יום בטלפון למשפחה שלהן שתיקח אותן משם .

    IP: 46.116.78.140דווח על תגובה זו

  • 52.

    נערה ממסילה

    בדוי, 26/10/10 18:05

    אני חושבת שכן הנערות יוצאות משעם עם יותר תיקים .
    ומה קרה שם בכיתם ופיתאום בחוץ התגעגעתם אני יגיד לכם למה כי אתן מתגעגעות לתמיכה של תמיד יש אנשים שמתיחסים עליך וצבועים איתך

    IP: 46.116.78.140דווח על תגובה זו

    • נערת מסילה

      סוסו, 13/02/12 16:47

      אני ממש לא מיתגעגעת אבל אם הייתי יכולה לחזור אחורה הייתי משנה המון ובאיקר את התיקים במישטרה כי אם לא הייתי בורחת לא היו לי תיקים

      IP: 46.121.197.91 דווח על תגובה זו

  • 51.

    הייתי ''במסילה''

    ענבל גבאי, 24/10/10 08:43

    אני מקירה בנות ממסילה וכימת כולם הצליחו אני הייתי במסילה מי גיל 13 וחצי עד 18 והצלחתי בכול מה שאני היום בזכות הצוות של מסילה אני יודעת איך לעצור את עצמי בזמן נתנו לי במסילה כלים ליום יום אני אמא לשלוש ילדים נשווה ובאושר ויש כמוני עוד הרבה אז שלא יבלבול במוח מי שרוצה לכחת ממסילה את הדברים הטובים מצליחה ובגדול ולכול אנשי הצוות אני מתה אלכם נורית חולה אלייך ותודה על כול מה שעשתים בשבילי ובשביל כול החברות שלי אוהבת

    IP: 84.229.113.189דווח על תגובה זו

  • 50.

    אני אוהבת את המעון מסילה זה היה בית שלי

    אילנה פק, 23/10/10 18:15

    עם לכול הבנות זה היה גינום, למה כש היה מבגש של 10 שנים אחרונות הבנות צריחות לבוא למסילה . שלומו נורית בנצי רינה איטה חיומה וכול השאר הצוות אני אוהבת אותכם

    IP: 192.118.11.112דווח על תגובה זו

  • 49.

    נערה ממסילה

    תהילה .., 27/09/10 15:47

    צריך לשים סוף למה שקורה שם.
    והלוואי שהנעדרות היו הבעייה.
    למה בכלל נערות בסיכון או במצוקה, צריכות לעבור את היסורים האלו.

    ובכלל שיטת המשעמעת שלהם איומה.

    IP: 83.130.113.180דווח על תגובה זו

  • 48.

    נערה ממסילה

    תהילה .., 27/09/10 15:43

    צריך לשים סוף למה שקורה שם.
    והלוואי שהנעדרות היו הבעייה.
    למה בכלל נערות בסיכון או במצוקה, צריכות לעבור את היסורים האלו.

    ובכלל שיטת המשעמעת שלהם איומה.

    IP: 83.130.113.180דווח על תגובה זו

  • 47.

    ..

    אורפז אפללו, 23/09/10 03:08

    ואלה יש שם גם אנשיים טובים לא אומרת שלא כמו חלי כפרה עליה אבל רוזה רוזההההההההה הזאתי שתישאר בבית שלה למה הביאו אותה ביכלללל

    IP: 85.65.250.49דווח על תגובה זו

  • 46.

    מישהיא שעברה הרבה במסילה !

    שיראל כהו, 04/07/10 03:09

    אני הישתחחרתי בידיוק לפני 4 חודשים ואני חיייבת להגיד שמססילה שינתה אותי בהרבה .
    אני הגעתי לשם עם רקע פלילי חמור ויצאתי משם עם עוד 5 תיקים נוספים !
    דבר שלא כול כך הועיל ללמצב המשפטי שלי חח :)
    וואלה בתור נערה שעברה שם ה-ר-ב-ה מאודדדד ובאמת הרבה . המקום הזה קשה רצח יש בכתבה המון דברים נכונים , אני הגעתי למצבב שכול הפסק זמן מלא מלא דם וחתיכות חרא של איזה בחורה שמהתסביכים שלה חירבה על עצמה שמה וחתכה את כול היידים ועוד דברים שאינני רוצה רוצה להוסיף . .
    ואני בוכה למדריכים שיוצאי אותי משם כי אין לי איפה לשבת ואני עומדת על רגל אחת כמו טמבלית .
    מסילה זה מקום קשה ולא תמיד צודק אבל המקום הזה מובנה לבנות עם כוח סבל , אני מודה לה' שאני יוצאת משם אבל אני יוצאת משם עם צלקות פיזיות ונפשיות למרות הכולל המקום הזה חרא אבל ההאנשים שם נהדרים .
    יש בחורות שננננופלות חזקק רצח , ויש כאלהה שעוללות וכובשות המקום הזה צריך שיפוור וצריך לשים עיין יותר על המקום כי יש שמה דברים לא חוקיים ובנות סובלות [
    אבל במקום הזהה יש אנשים פשוט נהדרים שלא באים לעשות רעע . וכול ההחלטה שהם מקבלים זה בא מממהנהלה .

    IP: 79.176.37.185דווח על תגובה זו

  • 45.

    לא מסכימה

    זרינה, 25/06/10 03:19

    אני נערה לשעבר של המקום ואני עברתי חוויות כל כך קשות שאף אחד לא יוכל להכיל אבל מצד שני המקום הזה עזר לי הרבה להתמודד עם הכאבים שלי והרגשות שלי ולנווט את זה למקומות טובים אומנם אני לא מסכימה עם כל השיטות אבל כל נערה בכדילא להגיע לחדרים הללו שמצוינים בכתבה צריכה להתנהג כפי שנאמר לה ועם היא לא עושה את זה אז מה נותר וחץ מזה ביליתי כל כך הרבה ימים בחדרים הללו לילות שבועות אבל אני יודעת שזה היה בגלל ההתנהגות שלי הכל היה תלוי בי הכי קל לשים אצבע מאשימה אבל את הטוב במקום ברור שלא ירשמו את המחסה וההגנה שהוא נותן לבנות אוכל מיטה חמה בגדים עזרה בריאותית
    ברור הרי הכל ''רע שם'' אבל מי שלא נמצא שם לא יכול להגיד סתם ומי שרוצה לדעת את האמת יכול לשאול רק את הבנות חלקן יגידו דרים רעים וחלקן הבות בתקופה שלי יסכימו איתי ועם דעתי בנושאאאאאאא בגדול אל תאשימו סתם המקום עוזר ואני עובדה לכך ומי שהיה רואה אותי פעם לא היה מאמין שהיתי מתנהגת כמו שהתנהגתי במסילה

    IP: 87.70.81.237דווח על תגובה זו

    • תודה לך

      אחת שמכירה, 25/06/10 17:13

      וכן ירבו בנות מופלאות ומקסימות כמוך,
      שעברו את הדרך הקשה והבלתי אפשרית הזו
      והצליחו! הצליחו בגדול!!!!
      כיף לשמוע אותך מדברת כך.

      IP: 217.132.242.23 דווח על תגובה זו

    • זרינה- את נערה מדהימה ואהובה וגאווה גדולה לכל איש צוות שעבד איתך (ל''ת)

      תודה לך- ל', 30/09/10 14:15


      IP: 84.229.58.139 דווח על תגובה זו

  • 44.

    מעון מסילה

    אורפז אפללו, 20/06/10 13:25

    אני אורפז אפללו ממסילה ואני יכולה להגיד שאף אחת שם לא עבריינית ושלמה בן אדם שקרן צבוע ומניפולטיבי שעבר ניתוח עיניים בימים האחרונים ואמן שיתעוור לכול החיים
    אנחנו בנותשבאנו מבסיס טוב שפוט משוטטות ואלכוהול הכניסו אותנו לשם בגלל שההורים לא ידעו איך להתמודד ומה שקורה במסילה זה פשוט אבסורד לא סתם אני בבריחה

    IP: 84.228.209.163

    • וואו אורפז, נשמע שמצבך ממש טוב

      מכירה אותך, 24/06/10 23:34

      מסתובבת ברחבי הארץ, אלוהים יודע איפה. תאחלת לך רק בהצלחה, אבל מציעה שתתחילי להתמקד בלטפל בעצמך מתוקה

      IP: 109.65.36.77 דווח על תגובה זו

      • ...

        אורפז אפללו, 22/09/10 02:33

        את לא תגידי לי במה להתעסק ואל תציעי כי אף אחד לא ביקש מימך חוות דעת כושלהראבראבקקקקקקקקקקקקק תיהיה בחורה ותגידי ת'שם שלךךךךך אני פותחתת אותךךך ימזדייינת

        IP: 85.65.250.49 דווח על תגובה זו

    • VHH

      זרינהחמיר, 25/06/10 03:24

      חמודה אני שנתיים וחצי היתה שם ותאמיני לי לא הכל רע עם היית יודעת מה עבר עלייי ןכמה פעמים שלמה ריחם עליי ומנע מהצוות להאיתי לא הית מדברת ככה הכי קל להאשים את כולם אבל יותר עדיף שהבנות יהיו זונות ונרקומניות אה שיסתובבו ויבזבזו את עצמן ומה עם אלה שאין להם בית גם לא טוב המחסה שהן מקבלות במסילהההההההה

      IP: 87.70.81.237 דווח על תגובה זו

    • נערת מסילה

      ולנטינה, 26/06/10 15:31

      חמודה עם את במסילה אז את לא סתם שם ורק שתדעי אוללי תבני יותר מאוחר שהם ניסו לעזור וחמודה אני הייתי 4 שנים במגן במלחמה עם הצוות והיום אני מצטערת על כל יום שעשיתי איתם מלחמות

      IP: 87.69.229.111 דווח על תגובה זו

      • ..

        אנה נערה ממסילה לשעבר, 14/11/10 22:07

        המקום לא עוזר הוא מפיללל

        IP: 109.186.75.177 דווח על תגובה זו

    • מסילהההה אח איזה תקופה !

      שיראל כהן, 02/07/10 01:12

      חחחחחחחח אורטל את לא 100%
      טוב מילה ששלמה בן - אאדם זהב ואף אחת לא יכולה לערער על זה ואני באמת אחת שעברה חרא הרבה במסילה אומרת שהמקום הזה סבבה

      IP: 79.176.37.185 דווח על תגובה זו

    • וואלה צודקת שלומהה הוא באמת כזה (ל''ת)

      נערה ממסילה, 26/10/10 18:06


      IP: 46.116.78.140 דווח על תגובה זו

  • 43.

    לא מבינה מה הבעיה באמירה של שלמה

    מדריכה בצופיה - כן דוגלת בגישה האמפתית, 19/06/10 22:09

    לא מבינה מה הבעיה באמירה של שלמה
    נערה שהייתה בסיכון גבוה להפוך לזונה
    כנגד הסיכויים לא הפכה לזונה -
    זאת בהחלט הצלחה
    לא?

    כשאומרים הצלחה - אנשים מסביבה נורמטיבית בדרך כלל מדמיינים דוקטורט, וקריירה, רמת חיים גבוהה ווילת קרקע, וכו וכו..
    צריך לזכור שהכל יחסי בחיים, לכן הצלחות של נערות שנמצאות במצב כמו זה המתואר בכתבה יראו לגמרי אחרת. כמו היכולת למצוא עבודה ולהתמיד בה. או לרכוש הרגלי היגיינה בסיסיים, ללמוד את היכולת לנהל שיחה או קונפליקט ללא שימוש בכוח או אלימות. אלו דברים בסיסיים שאת חלקן לא היה אף פעם מי שיראה וילמד אותן איך עושים זאת.

    לעיתים הצלחה עבורן זה שהן זכו להישאר בחיים ולא להירצח על ידי הסרסור או החבר
    או ישאפו ליותר מאשר השאכטה הבאה, או הצלחה קטנה - יצליחו לחנך את ילדיהן ולו קצת יותר טוב ממה שגידלו אותן.

    ?

    IP: 87.70.162.99דווח על תגובה זו

  • 42.

    נערה ממסילה הייתי שם שנה

    מלליללי, 16/06/10 04:58

    זה לא בעיה של המדריכים המדריכים עושים סך הכל את העבודה שלהם זה הבעיה של הנעלים מי שהמציאי את הנהלים זה שלומה שוהם ואילנית..לא זוכרת את המשפחה שלה...
    אני מאוד נקשרתי לצוות מסילה כי הם ממש נחמדים ועם הם יכולים הם מביאים את נשמתיהם...!

    צריך להשמיד את שלומה....!

    לשים אותו כל החיים שלו בפסק זמן...

    IP: 192.118.11.120דווח על תגובה זו

  • 41.

    שוהם: נערה שלא מידרדרת לזנות נחשבת להצלחה

    אביגדור, 16/06/10 00:07

    צוות מסילה עוין ויורה בנערות ומשפחותיהן ללא הצדקה וגורם לנזק חסר אחריות לאנשים טובים ולמדינה מתוך עמדה חד צדדית וצדקנית. שיחה עם נערים מגילעם, מצפה ים, בני ארזים, צופיה ועוד.. הייתה מעלה תמונה זהה. זו דוגמה קשה של מדיניות משרד הרווחה רעה כושלת ומגמתית שמתפרנסת על הכפשה והתעללות בנערים ומשפחותיהן.

    IP: 79.178.5.155דווח על תגובה זו

  • 40.

    הלואי שהיו עוד אנשים כמו שלמה שוהם

    דוד מיכאלי, 15/06/10 22:32

    היכרתי מקרוב את צוות מסילה בפרויקט טיפולי. כל הצוות מן המנהל ועד למדריכים נותן את נשמתו לנערות ועוטף אותן באהבה ותמיכה בלתי פוסקת. זהו צוות שנמצא בעבודה סיזיפית תמידית ולא מוותר. ההנהלה, העובדים הסוציאליים, הרכזים, המדריכים החברתיים שפגשתי ראויים לציון לשבח על עבודתם בחזית החברתית הקשה הזו.
    הכתבה עוינת ויורה במדריכים ובמנהל ללא הצדקה וגורמת לנזק חסר אחריות לאנשים טובים ולמוסד מתוך עמדה חד צדדית וצדקנית. שיחה עם נערות אחרות הייתה מעלה תמונה שונה. זו דוגמה קשה של תקשורת רעה ומגמתית שמתפרנסת על הכפשה.

    IP: 79.180.126.139דווח על תגובה זו

  • 39.

    משרד הרווחה מיילל ומשחית את הנוער

    מנחם, 14/06/10 23:52

    הדפוס הרגיל של משרד הרווחה, מכין לכל ''מטופל'' תיק מלא עלילות, ואבחונים ומציג אותו בתור מפלצת.

    שלב הבא הוא הזנחה והתעללות במסגרת החוץ ביתית.

    אל תתודעו לרשויות הרווחה - הם יהרסו את חייכם וחיי יקיריכם

    IP: 109.64.22.194דווח על תגובה זו

  • 38.

    נראה שעושים שם חיים משוגעים. (ל''ת)

    ממש כפר נופש., 14/06/10 21:11


    IP: 89.139.1.52דווח על תגובה זו

  • 37.

    נראה אוותך כתבת נכבדת ואת כל השאר שאין להם מושג ירוק...

    מאוכזבת, 14/06/10 16:16

    נראה אותך מתמודדת, לא עם הצוות השבור,
    אלא עם הנערות. שבגלל הכתבת ''מופת'' הזו, בה חשבת שהועלת, רק ריסקת.
    כל מה שהבנות הללו חושבות עכשיו,
    זה שהן זונות וכלום לא ייצא מהן, והכל בגלל סילוף משווע של דברי שלמה המנהל, שכמו כל הצוות, גם הוא מסור ונותן את נשמתו לבנות.
    למה לקחת כדוגמא 2 נערות שכשלו? מה עם הנערות שהצליחו? מה עם הנערות שנמצאות כאן ועכשיו ולא רק אלו שמנסות לנקום?!
    פשוט מביש ובעיקר עצוב, עצוב!
    אחת שנמצאת במסילה כבר שנים ומרגישה בבית.

    IP: 217.132.31.99דווח על תגובה זו

    • לא ניראה לי שזו תגובה של אחת ממסילה. זו תגובה מגוייסת. (ל''ת)

      לכיסוי מעללי הצוות וחבל., 14/06/10 20:45


      IP: 89.139.1.52 דווח על תגובה זו

      • הצוות במעון נותן את נשמתו...

        עוד מאוכזבת, 15/06/10 14:04

        באו נראה אותכם מתמודדים עם בנות שהגיעו לשם...הם בנות מקסימות שהמציאות שבה הם חיות הביאו אותם למצב הזה . אך הם בנות שחוו דברים קשים ולכן התגובות שלהם קשות והצורה ההתנהגותית שלהם קשה. צוות המעון מנסה להתמודד עם התנהגויות קשות ולעיתים אף אלימות מאוד . חלק ניכר מהנאמר בכתבה אינו נכון

        IP: 192.114.23.18 דווח על תגובה זו

  • 36.

    תגובה אישית של מדריך במעון על הכתבה ותגובותיה- המשך 9

    מדריך במעון, 13/06/10 17:42

    לסיכום, מאוד קל לבוא ולכתוב ביקורת חסרת רסן על המעון ודרך הטיפול בנערות ואז ללכת חזרה לבית החם הנעים ונטול האימה. מעט יותר קשה ומאתגר לעבוד בעבודה יומיומית בתחום זה. עוד יותר קשה הוא לעבוד בעבודה יומיומית שוחקת זו ועדיין לנסות להביא לשיפורים מתוך המערכת יחד עם הנערות. אני מאמין שזה מה שמנסים לעשות במעון.
    בבחינת כל האופציות אני מעדיף להיות בתוך המערכת לשמור על מה שטוב ולנסות להביא שינוי במה שטעון שיפור , גם במחיר התמודדות עם העובדה שיש דברים שלוקח זמן לשנותם ויש דברים שלא ניתן לשנותם בשל מגבלות המערכת. אני מאמין שזה נכון ומוסרי כי זו הדרך היחידה שאפשרית. אחרי ככלות הכול, עוד לא שמעתי על מקרה של נערה שהשתפרו חייה בגלל כתבה בעיתון או בגלל טוקבקיסט רשע.... ואתם? מה אתם חושבים? ''מה אתם הייתם עושים''?????

    IP: 84.228.218.200דווח על תגובה זו

    • תשימו את עצמכם במקום הצוות

      הודיה עבודי, 16/07/10 13:57

      אני לא יודעת מה השם שלך יש הרבה מדריכים במסילה אבל ללא ספק אם היית בתקופה שלי עזרת לי רבות כל מדריך ומדריכה וכל שאר אנשי הצוות במסילה עזרו לי ושיקמו אותי אתה כל כך צודק היום אחרי שנים אני מבינה את זה מה שצוות מסילה עשו אף אחד לא עשה היו לי חיים קשים ובכל מקום שהייתי לפני מסילה בהתחלה חייכו אליי והבטיחו לעזור אבל בסוף וויתרו עליי כי נואשו ממני אבל במסילה לא וויתרתם עליי בעצם אתם לא מוותרים על אף אחת מישהו חשב איך המדריכים מרגישים???? כשהם מגיעים הביתה בסוף משמרת ארוכה כמו נצח אחרי שספגו במהלך המשמרת תקיפות ועלבונות? אחרי ששמעו קללות ואיומים על משפחתם? ידעתם שהייתה רכזת בוקר שלא הסכימה לגלות לנו את השם של הילד שלה כי לא רצתה שבנות יקקלו אותו? ו''יאחלו '' לו דברים איומים? ובכל זאת הם תמיד חוזרים אם אתם הייתם מגיעים לעבודה שלכם לכל עבודה באשר היא והייתם חוטפים מכות והשפלות מהבוס או מעובד אחר הייתם חוזרים לעבודה? לא נכון? הייתם מתפטרים לכל הפחות ואולי אף תובעים את האדם שפגע בכם אז מה אתם מצפים ? המדריכים גם ככה סופגים השפלות ומכות ועדיין חוזרים כי האהבה והאיכפתיות שלהם לבנות גדולה יותר מהאגו

      IP: 82.81.92.116 דווח על תגובה זו

  • 35.

    תגובה אישית של מדריך במעון על הכתבה ותגובותיה- המשך 7

    מדריך במעון, 13/06/10 17:41

    . בנוסף מקוממת העובדה, שהכתבת לא ביצעה תחקיר מעמיק, שכן אם הייתה עושה כזה הייתה מגלה שהשימוש בחדר זה ירד פלאים בשנה האחרונה, עד לכדי מצב שבמרחב הפתוח חודשים לא השתמשו בחדר כלל. אף בנושא החדר הבטוח יש במעון מגמות של רפורמה ושינוי וכלל הצוות שואף לא להשתמש כלל באמצעי זה.
    5. הצורה שבה מתואר הקשר של הצוות עם הנערות היא כמעט חולנית. בין הצוות לנערות יש אהבה גדולה מאוד שמופגנת הן מצד המדריכים\\ות והן מצד הנערות. יחד עם זאת, כמו כל חיבור בין שני אנשים ובפרט כמו כל קשר הורה-ילד, מערכת היחסים היא מעט יותר מורכבת ממה שכתבה יכולה לתאר . גם בנושא זה, יש שיני ושיפור כל הזמן אך אין ספק שתמיד הנחת היסוד בעבודה עם הנערות הייתה עבודה וקשר מתוך אמפתיה ורצון לעזור. ולא קשר של סוהר-אסיר כמתואר בכתבה.

    IP: 84.228.218.200דווח על תגובה זו

  • 34.

    בושה!!!!!11

    מורה ומחנך, 13/06/10 14:29

    מה ידוע לכל יפי הנפש כאן על חינוך? על התמודדות עם נוער אלים?
    הבנות המתוקות הללו קיימות גם במערכת החינוך הרגילה.פרחות עם פה מטונף,עם התנהגות עבריינית ואלימה שמגובה על ידי הורים שלוכים,או סתם חסרי כוחות ואחריות.מורה הוא לא שוטר הוא חייב להעביר שיעור לכל התלמידים ולא לתת לכמה חארות להרוס.אם אתם רוצים שהמורה יהיה שוטר וסמכותי,גבו אותו,ע''י הבנה וקבלה שלפעמים מותר לו להשתמש באמצעים תקיפים.(הרחקה לצמיתות,קנס כספי להורים,כליאת הילד,או הלקאתו)חושבים שאני טיפש? אלים? אז קבלו ילדים ונערים סטייל ליטל מעתוק.למסילה מגיעות בנות שעברו שלב''עלו ליגה''-אם הן רוצות להשתקם הן יכולות עם המון מאמצים.למדריכים שם יש מגוון של מקרים,וברגע שאיזה נערה תוקפת,מתפרעת,משתוללת-מותר וחובה לרסן אותה בתקיפות.גישה של הבנת הפוגע,היא שהביאה את המדינה למצבה הקשה.השמאלנים ובג''צ שמנסים להבין ולהתחשב בטרוריסטים צמאי דם יהודי,בתי המשפט שמרחמים על אנסים ופדופילים כי הייתה להם טראומה בילדות,ומערכת החינוך שמשותקת מפחד מההורים שמתערבים בנעשה בין המורה לתלמיד עם גיבוי מלא למלאך שלהם.

    IP: 77.124.147.90דווח על תגובה זו

  • 33.

    מסכנים הדיירים ששוכנים במקומות שכאלו זו מערכת מינהלתית ציבורית פגומה

    פקק תנועה, 13/06/10 14:29

    שעושה את מה שעושה רק כדי לצאת ידי הכל ואת חובתה

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 32.

    חוסר הבנה זה כל הסיפור

    יוסי הירושלמי, 13/06/10 12:04

    אנשים שלא מבינים כלום כותבים כתבה, אנשים שלא מבינים כלום חושבים שמה שכתוב בעיתון זו אמת.
    אני מכיר את העובדים והם אנשים מעולים , אני שמח שיש אנשים כלכך טובים ומסורים, חבל שהעיתון יורק עליהם

    IP: 85.250.191.242דווח על תגובה זו

    • משרד הרווחה יורק על המוחלשים

      אחד מבפנים, 13/06/10 14:22

      משרד הרווחה הוא זה שיוק על המוחלשים.

      ידע כל אזרח כי כך יעשה לכל מי שיבקש סיוע ממשרד הרווחה: יעלילו עליו, יבזו אותו ישפילו אותו, יתעללו בו, במקרה הטוב ישליכו אותו לרחוב, במקרה הרע...

      IP: 79.179.16.205 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אלוהים ישמור

    גל, 13/06/10 10:03

    ואדוני ירחם

    IP: 85.64.94.50דווח על תגובה זו

  • 30.

    בית זונות ושמו '' מדינת ישראל'' (ל''ת)

    רפי, 13/06/10 09:46


    IP: 109.65.184.86דווח על תגובה זו

  • 29.

    הדירה של ארביב התנהלה בדרום תל אביב, כשחולדאי ראש העיר (ל''ת)

    חולדאי הביתה!, 13/06/10 08:37


    IP: 77.126.43.208דווח על תגובה זו

  • 28.

    מעון שתמיד בכותרות אן עשן בלי אש יש לחקור לעומקק ולא לטייח (ל''ת)

    אבי, 13/06/10 06:53


    IP: 77.127.220.28דווח על תגובה זו

  • 27.

    בהורות מסכנות (ל''ת)

    לתת להן סיוע סוציאלי, 13/06/10 06:37


    IP: 84.110.100.140דווח על תגובה זו

  • 26.

    !!!Shlomo Shoham is an amazing person

    ronen, 13/06/10 06:31

    Shalomo. I will never forget what you have done for me. Ronen
    California
    USA

    IP: 76.102.119.126דווח על תגובה זו

    • זה נכון! (ל''ת)

      זה נכון!, 13/06/10 22:13


      IP: 77.127.47.28 דווח על תגובה זו

    • תודה

      הודיה, 16/07/10 13:45

      גם אני מרגישה צורך עצום להודות לצוות מסילה אם זה למנהל שלמה שהם ואם זה לרכז לשעבר מוטי כהן ואם זה למדריכה האישית שלי ענבל שכיום היא רכזת במקום מוטי וכן לכל שאר צוות מסילה שהקשיבו לי בכל פעם שהייתי זקוקה לכך בזכותכם אני היום מי שאני הצלחתי להיות מתוך ה10 אחוז של הבנות שמצליחות והכל בזכותם הם היו שם בשבילי כשמשפחתי ואף אחד אחר לא היה תפסיקו כבר להתנהג כאילו אתם יודעים הכל אפשר לחשוב שאתם מושלמים עובדי מסילה יותר בני אדם מרבם מכם

      IP: 82.81.92.116 דווח על תגובה זו

  • 25.

    הכתבת מביאה מלבד עדיות הנערות, פירוט של מסמכים פנימיים של המוסד,

    למה להרוס את הילדות הבאות? חסרות בארץ בעיות?, 13/06/10 01:25

    איזכור של תלונה במשטרה על אחד המדריכים, דו''ח של הסנגוריה הציבורית, עדות של עו''ד של המועצה לשלום הילד לשעבר שעדיין מטפלת בתיקים של נערות ממסילה, גורם ממשרד הרווחה שחושש למעמדו, פרופ' אסתר הרצוג שחקרה את הנושא ועוד ממצאים ועדויות של גורמים שונים.
    ולבסוף את מנהל המוסד שמודה במילים אחרות בכישלון המקום וזועק להציל את הבאות בתור. לדעתי הכתבת עשתה עבודה רצינית מאוד.

    IP: 89.139.209.38דווח על תגובה זו

    • רק שלא בדקה את נכונות הפרטים (ל''ת)

      אזרחית, 15/06/10 14:10


      IP: 192.114.23.18 דווח על תגובה זו

    • בקצרה: עשתה עבודה גרועה (ל''ת)

      תעשה לי טובה, 24/06/10 23:39


      IP: 109.65.36.77 דווח על תגובה זו

  • 24.

    כל הכבוד לצוות העובדים של מסילה!!

    א, 13/06/10 01:06

    אל יאוש מכתבות צהובות

    IP: 84.228.153.229דווח על תגובה זו

  • 23.

    קצת יהדות

    חלללל, 13/06/10 00:39

    במקום כל ספורי ההיתעללויות אמת או לא אמת
    מזמן החינוך החילוני פשט את הרגל אם היו נותנים קצת יהדות קצת רוחניות סמינר ערכים אני בעצמי הרצאתי בכל מני מקומות כאלה
    והבנות בכו ושאלו אפה אפשר לשמע

    IP: 95.86.78.236דווח על תגובה זו

    • דתיים לא יותר טובים

      הודיה, 16/07/10 13:41

      כמו שיש חילונים רעים וחילונים טובים ככה גם אצל דתיים יש דתיים טובים ויש גם דתיים רעים אכזריים אני יודעת על מה אני מדברת אל תכליל את כל הדתיים כטובים כי זה ממש לא לפני שאנחנו ממגזר כלשהו אנחנו קודם כל בני אדם ובני אדם טועים ולבני אדם יש חסרונות ותשוקות אפלות והתנהגויות לא רצויות נמאס כבר לשמוע כמה הדתיים טובים וכמה אצלהם זה שונה כי זה בולשיט שקר אל תהיו צבועיםדתיים טועים באותם טעויות של חילוניים תן לי מקרה אחד שחילוני עשה משהו שדתי לא עשה ואז תראה שצדקתי

      IP: 82.81.92.116 דווח על תגובה זו

  • 22.

    הן נשלחו למוסד הזה בדיוק בגלל העיוות והשוטטות והטלת

    די להשמיץ, 13/06/10 00:33

    אשם באחרים ולא בשיתוף פעולה ורצון לצאת מהבוץ של החיים. אז התנהגויות אימפולסיביות, דה-וואלואציה וזעם כלפי מי שמנסה לשנות דפוסי חיים כאוטיים אצלן- התנהגויות אלו בדיוק מסוכנות מאד.
    לכן, אין מסגרת פתוחה שהן יכולות להחזיק שם מעמד. הן בורחות, נופלות לסרסורים, לסמים.
    מסילה היא תחנה אחרונה לפני התהום.

    IP: 93.172.100.181דווח על תגובה זו

  • 21.

    כתבה לא רצינית, עם כל הכאב קשה לסמוך רק על המילה של כמה מהנערות (ל''ת)

    די רק להרוס, 13/06/10 00:13


    IP: 79.181.199.36דווח על תגובה זו

    • זה רק 10% מי מה שהולך שם (ל''ת)

      חברה שלי לשעבר היתה שם, 13/06/10 01:59


      IP: 77.125.110.181 דווח על תגובה זו

  • 20.

    תמיד כשאני קוראת כתבה שנראיית חד צדדית באופן מובהק

    ש, 12/06/10 23:59

    אני מפתחת באופן בלתי רצוני אמפתיה כלפי הצד המותקף..ואז כמובן שואלת את עצמי מה היה עושה העיתונאי המכובד לו היה צריך לשמור על רווחת נערות והיתה נערה אלימה שתוקפת בפראות את חברותיה ואת המדריכים?
    כן...בודאי הוא היה מסביר לה יפה שלא נאה לנהוג באלימות ומוציא אותה החוצה להתאוורר בשמש...
    התחושה שלי היא שצריך להגיד תודה רבה למדריכים שעושים שם עבודה קשה ביותר. ולא לכתוב כתבה שלמה שכל כולה ציטוטים של נערות אנונימיות שמצבן הנפשי והאישיותי כנראה כרוך בעובדה שהגיעו עד כדי אשפוז במוסד לנערות עברייניות

    IP: 213.151.44.166דווח על תגובה זו

    • זה לא משנה. יכול להיות שהמנהל מקסים, אבל לא משתלט.

      קוראת, 13/06/10 00:32

      יתכן שהוא בסדר. אבל כשזה כך נראה, יש להביא צוות אחר. עם כוון שונה. לא כטענות, אלא לשיפור מציאות.

      IP: 109.67.110.234 דווח על תגובה זו

      • נכון, יכול להיות שהצוות בעל כוונות טובות וגם המנהל, אבל הם לא

        זאת לא בושה., 13/06/10 07:54

        מתקשרים טוב עם הבנות, ולכן לא מגיעים אליהן ולמיצוי הפוטנציאל שלהן.
        זה כמו שעם ניגמלים מסמים התברר שהמדרכים הטובים ביותר הם אלה שהיו בעברם צרכני סמים.
        פשוט להביא צוות שמכיר את החוויות שעברו הבנות. כמו שמצויים במרכזי הסיוע לתקיפה מינית למשל.

        IP: 93.173.164.164 דווח על תגובה זו

  • 19.

    הכתבת מבטאת את קולן של הנערות. על הצוות לקחת אחריות על כישלון כמו גם

    תגובת המוסד והעומד בראשו עולה בין השורות ובתוכן., 12/06/10 23:57

    על הצלחה(?)

    IP: 89.139.209.38דווח על תגובה זו

  • 18.

    כתבה מתיפיפת, עבודה קשה עם הנערות

    מספיק עם הצביעות !, 12/06/10 23:48

    לכל החוכמולוגים צריך לזכור שמדובר בבנות על סף בית סוהר ובאמת במקרים קשים מאוד שמזמן איבדו את כל הגבולות וכלילי התנהגות בסיסיים, היתי מציע לכתבת האמיצה לשהות שבוע במחיצת הבנות במעון ולהבין באמת את מצבן. לפגוש משהי לשעה לכתבה הכל נראה אותנטי ובטח חומר טוב לכתבה. מספיק עם הצביעות !המעון מנסה ללמד את הבנות לחיות לפי חוקים ובולות שהן לא מכירות ולא מוכנות לקבל כך שהתפקיד של המחנכים קשה ביותר. לכתוב מוד קל ,להתמודד עם הבנות מאוד קשה.

    IP: 77.127.24.180דווח על תגובה זו

    • אם קשה לך לעמוד במטלה, אולי כדאי לנסות עבודה קלה יותר.

      הכתבת לעומת זאת עושה את עבודה היטב וללא תלונות., 13/06/10 00:09

      כי עבודה עם הבנות אין פירושה מלחמה.

      IP: 89.139.209.38 דווח על תגובה זו

      • רק שלא בדקה את העבודות בשטח (ל''ת)

        אזרחית, 15/06/10 14:12


        IP: 192.114.23.18 דווח על תגובה זו

    • אם הצוות ירצה, הוא יגלה שהמשותף בינם לבין הנערות רב על השוני.

      חבל., 13/06/10 00:28

      והצרכים הבסיסיים זהים: צרכים.., אהבה, כבוד ועוד.
      מי ששולט במקום הוא הצוות ולא הנערות. כך שהתנשאות עליהם מיותרת ולא מועילה.

      IP: 89.139.209.38 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מעניין כמה מהן הגיעו ללימודים אקדמאים, או בכלל התפתחו בחיהן הלאה. (ל''ת)

    בזה נמדדת הצלחת הצוות., 12/06/10 23:47


    IP: 89.139.209.38דווח על תגובה זו

  • 16.

    איפה תגובת המוסד? איזו מין עיתונות זו? (ל''ת)

    חד צדדי מדי, 12/06/10 23:42


    IP: 132.66.16.26דווח על תגובה זו

  • 15.

    אנשים סתם מלכלכים על המוסד.ניזונים מתגובות של נערות

    התיאור פה מוטה ביותר נגד מסילה, 12/06/10 23:39

    שטעונות במרדנות כלפי דמויות סמכות, שלא משתפות פבטיפול וממניעים של עיוות המציאות משליכות בוץ על מי שרוצה לעזור להן.

    IP: 93.172.100.181דווח על תגובה זו

  • 14.

    אני מניחה שהכותבת המיומנת עשתה שיעורי בית טרם פרסמה את הכתבה.

    אם זה היה בי''ס מזמן הצוות כולו היה מפוטר., 12/06/10 23:38

    וצדקה בכותרת: באופן אירוני אכן מסילה לגיהנום ולא לחיים טובים יותר.

    IP: 89.139.209.38דווח על תגובה זו

  • 13.

    מי שמפסידות מזה בסופו של דבר אלו הנערות

    מתוך המערכת, 12/06/10 23:10

    התקשורת צהובה ומגמתית, מפרסמת מה שמוכר בלי לדעת מה שקורה באמת, הכי קל ופופוליסטי לפרסם כתבה כזו, חבל, הכל קורה על גב הנערות... בשביל למכור עוד כמה עיתונים, תקשורת בכיעורה

    IP: 84.229.103.93דווח על תגובה זו

    • אם רק רבע מהמתואר בכתבה אכן ה, אין תקנה למקום. (ל''ת)

      וככל הניראה לא תהיה במתכונתו הנוכחית., 12/06/10 23:48


      IP: 89.139.209.38 דווח על תגובה זו

  • 12.

    תגובת החסות

    ל5, 12/06/10 22:42

    זאת הבעיה של העיתון - לא נותנים להגיב לחסות הנוער, כדי לא ''להרוס'' את הכתבה. כרגיל ''מסילה'' יוצאת כמקום השפל והמלוכלך.

    IP: 109.160.177.93דווח על תגובה זו

  • 11.

    אחת שיודעת

    מדריכה בחסות, 12/06/10 22:36

    הכתבה מגמתית וחד צצדית ביותר! פשוט בושה למעריב ולתקשורת!

    IP: 109.160.177.93דווח על תגובה זו

    • חוסר מקצועיות

      ....., 13/06/10 07:21

      בתור אחת שעובדת באחת המסגרות הללו.. אין שום אמת בכתבה הזאת. אנשים האלה נותנים את הנשמה שלהם בשביל הבנות, בשביל שכר זעום. הבנות האלה מגיעות למצב של חוסר כישורי חיים בסיסי. אני ראיתי כי יש ''תוצאות'' בשטח.. הכתבות האלה באמת חד צדדיות!!

      IP: 85.65.109.53 דווח על תגובה זו

  • 10.

    ל-NRG

    אנאלפביתים, 12/06/10 22:36

    מישהו עשה הגהה לכתבה לפני שהיא עלתה לאתר? כמה שגיאות דפוס! איזה חוסר מקצועיות וכן, חוסר כבוד לקוראים ולבנות בכתבה

    IP: 86.172.241.227דווח על תגובה זו

  • 9.

    הבנות צריכות מטפלים אכפתיים ואוהבים

    דנה, 12/06/10 22:31

    יחס מזעזע היה להם בבית, בגלל זה הוציאו אותן מהבית.

    IP: 62.219.130.221דווח על תגובה זו

    • נכון, הצדק איתך! אך מה לעשות שהצוות חושב שהוא המציא את הגלגל

      גל, 12/06/10 23:46

      והוא יודע מה הכי טוב לבנות הללו. במקום לנהל דיאלוג ולהבין אותן.
      הכי קל זה להפוך אותן לרובוטיות המצייתות ציות עיוור לכל חוק שמחוקק הצוות ואם לא, אז העונש יגיע.
      אפשר למשמע, אבל המתואר בכתבה גובל בהתעללות ולא במשמעת.

      IP: 89.139.209.38 דווח על תגובה זו

      • לא צריך להאמין לכל מה שקוראים (ל''ת)

        סקפטי, 14/06/10 00:47


        IP: 82.166.136.214 דווח על תגובה זו

  • 8.

    חרם על מעריב המפרסם שקרים (ל''ת)

    משה, 12/06/10 22:22


    IP: 217.132.234.36דווח על תגובה זו

    • צודק

      יותם, 13/06/10 00:10

      כמו הסיפור המלא שקרים נגד שי אברהמוף שהואשם בחינוך אלים נגד ילדים ובכת, התקשורת עושה עוול להמון אנשים ונזק בלתי הפיך!
      צריך לעשות משהו נגד זה,נמאס!!!

      IP: 109.253.232.213 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מדינה מכוערת במקום לעזור הורסים עד הסוף

    מזועזעת, 12/06/10 22:20

    תודה על הכתבה
    עכשיו יש למצוא פתרון הולם

    IP: 77.125.161.233דווח על תגובה זו

  • 6.

    הדברים מאוד מורכבים.צריך בהחלט לעשות בדק ביית.יש תחושה שהכתבה חד צדדית (ל''ת)

    למה חסות הנוער לא הגיבה, 12/06/10 22:08


    IP: 85.65.8.81דווח על תגובה זו

    • בדק בית? קודם לשחרר את כל הצוות הזה. (ל''ת)

      ולמצוא לבנות פיתרון חלופי במקום הכלא הזה או האחר., 12/06/10 23:33


      IP: 89.139.209.38 דווח על תגובה זו

    • בחורה שהיתה 4 שנים במסילה

      טאטי מלקמו, 02/09/13 00:07

      חרה של מקום. בנות 14.12. מגיעות לשם בלי לדעת מזה. סמים. מזה הלכוהול. וזנות. מגיעות. למסילה. וכחה הים אני יכרתי. מסלה זה כמו סרט אמה. אלומות שיש שם. ואמדינה מלאימה עין. קאילו שהכול בסדר. כול בחורה. שם עוברת עונס מאיזה מדריך. שהוא מאפשר לעצמו לעשות ארוה פיזי אך שהוא רוצה. אמדרכים אולים אלבנות בצורה מינית. למלה למטה. והכאב הפיזי . ואנפשי. זה אוד בקטנה. אז אך בחורה לא תיפגעה בעצמה. פיזית. אף אחד לא מאמין למה שקורה שם .

      IP: 2.55.140.246 דווח על תגובה זו

  • 5.

    עבריינים לא משקמים ,עבריינים מחסלים!!

    בולשיט, 12/06/10 22:03

    מי מוכן להעסיק בביתו או בבית העסק שלו רוצח ,אנס,גנב או סתם ערס?
    מי מוכן שביתו תתחתן עם אסיר משוקם?

    IP: 79.176.202.146דווח על תגובה זו

    • לפי הכתבה הן מגיעות ללא עבר פלילי ויוצאות עם תיקים במשטרה

      צילי, 12/06/10 23:02

      כנראה שזה נערות שקשה להן בסביבתן וצריכות מקום לשהות בו. פנימיה או משהו כזה. בכל אופן לא כלא. האבסורד שהן יוצאות עברייניות מדופלמות.

      IP: 109.160.144.239 דווח על תגובה זו

      • .יש הוסטלים ופנימיות טיפוליות לבנות ש''קשה להן''.כאן זה

        מסילה היא להארד קור, 12/06/10 23:35

        לבנות שכשלו כל הדרכים בקהילה לטפל בהן. והן משוטטות , מתדרדרות לזנות ולסמים ולעבריינות וניצול.
        אם אין לך מושג- אל תתערבי.

        IP: 93.172.100.181 דווח על תגובה זו

        • ראשית יש זכות לכל אחד להביע את דעתו לכתבה המופיעה. (ל''ת)

          ושנית אם את דגם למדריכה שם, אז זה כבר מפחיד., 12/06/10 23:59


          IP: 89.139.209.38 דווח על תגובה זו

    • מדובר בילדות שנכנסות למוסד בגיל 12, 13 מה הן כבר הספיקו (ל''ת)

      מלבד להיפגע מהסביבה?, 12/06/10 23:31


      IP: 89.139.209.38 דווח על תגובה זו

  • 4.

    הבנות הללו צריכות חום ואהבה ולא יחס נוקשה ומדכא. את זה הן קבלו מספיק.

    כוכי., 12/06/10 21:45

    התירוץ שהן מופרעות לא קביל. הן קודם כל בנות אדם והן זכאיות ליחס מכבד. אם הצוות הוא המודל שהן צריכות לחקות, מפחיד לחשוב איך הן תחנכנה כשיהיו להן ילדים משלהן.
    מעניין אם הצוות מחנך את ילדיו שלו באותן שיטות?

    IP: 89.139.209.38דווח על תגובה זו

    • הבעיה אינה בצוות

      אשת חינוך, 14/06/10 00:45

      אין לי ספק שאנשים שמגיעים לעבודה כזו הם אנשים טובים ומסורים. יש קשיים בעבודה עם נערות בסיכון ואינספור דילמות.
      הכתבה מתבססת על עדויות של שתי נערות שהשהות שלהן במעון לא צלחה. וההסתכלות שלהן היא צרה וחלקית.

      IP: 82.166.136.214 דווח על תגובה זו

  • 3.

    צריך להכניס את הצוות ''המסור'' הזה לחדר הסגור הזה לכמה שעות טובות.

    מחפיר ממש., 12/06/10 21:39

    ניראה אותם מתאפקים מלעשות צרכים / או יוצאים מדעתם.

    IP: 89.139.209.38דווח על תגובה זו

    • אל תאמין לכל מילה שכתובה בעיתון. (ל''ת)

      קורא ביקורתי, 13/06/10 01:11


      IP: 84.228.153.229 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מזעזע

    יפעת, 12/06/10 21:20

    לאיזו מדינה הפכנו.

    מייאש.

    IP: 93.172.158.64דווח על תגובה זו

    • לא הפכנו, תמיד היינו!

      לייה, 10/07/12 15:34

      זה שרק עכשיו הלכלוך יוצא זה כי לאנשים קשה להסתכל על דברים רעים
      עדיף לא לראות....

      IP: 84.94.173.226 דווח על תגובה זו

  • 1.

    יימח שמם וזכרם

    במקום לתת לחרדים ולערבים, 12/06/10 20:40

    שיעזרו לאנשים כאלה במצוקה .

    במקום לשלם לישבות ולמלא כיסים של חרדים .

    IP: 79.181.25.112דווח על תגובה זו