• 124.

    רם כהן אמיץ וישר. די להסתה של הימין שמשתמשים בבתי הספר שלהם כדי להסית

    אורית, 16/05/10 07:19

    ולהטיף לשנאת האחר

  • 123.

    אמור לי מי החברים שלך רם כהן =ואומר לך מי אתה! (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה, 16/05/10 04:39

  • 122.

    כשמישהו מדבר באופן גלוי בעד ערכים

    מזועזעת מהתגובות, 15/05/10 18:23

    כשמישהו מדבר באופן גלוי בעד ערכים, מיד מתייגים אותו במילת הגנאי ''שמאלני'', ''עוכר ישראל'' ועוד פנינים שנשמעים כאן, אבל כשראש ממשלה וכנסת שלמה, בגיבוי העם גוזלים זכויות בסיסיות של אנשים זה נראה נורמלי לחלוטין!! יומיומי!! לאן הגענו?!
    מקווה שבסופה של התקופה המטורפת הזו יעמידו לדין את הפושעים שמבצעים פשעים נגד האנושות, ויזכרו את אלו כדוגמת רם כהן שפעלו על פי צו המצפון.

    וחוצמזה מערכת החינוך צריכה להפסיק להתייפייף ולדבר נגד חינוך פוליטי, כי היא מחנכת לעמדות פוליטיות אם תרצה ואם לא. פשוט כרגע העמדות הן ימניות וזה משרת את אינטרס הממשלה והשרים.

  • 121.

    אם היית מחנכים אמיתיים=לא היית כופים דעותיכם האישיות על תלמידכם =בושה (ל''ת)

    נ.כהן אינכם ראויים=ההורים חייבים להתעב=בטרם מאוחר!, 15/05/10 11:14

  • 120.

    מותר גם לחנך שרבין לא קדוש? אפשר לבקר את המדיניות שלו? (ל''ת)

    רונית, 14/05/10 19:09

  • 119.

    הכבוש חלק מחיינו אין להתעלם ממנו. להביא דעות שונות (ל''ת)

    מגיבה, 14/05/10 17:44

  • 118.

    מה לעשות שאנחנו לא רוצים תעמולה פלשתינית בבתי הספר שלנו? (ל''ת)

    עידו, 14/05/10 17:02

  • 117.

    חובה עליו? מי כפה עליו? הוא עצמו קבע שחובה עליו. הוא כישלון

    עודד, 14/05/10 16:29

    ויש לפטרו מתפקיד מנהל ומחנך. הוא יכול ללמד וזהו. למרות שקשה לדעת אם הוא ראוי ללמד עקב שיקול דעתו הלוקה.

  • 116.

    אני שומע כל הזמן ''כיבוש כיבוש כיבוש'' ואני לא מבין על מה מדברים

    יהודי, 14/05/10 15:23

    על איזה כיבוש מדברים? אני לא מצליח להבין מהו הכיבוש אליו מתייחסים.
    הרי בקוראן עצמו כתוב (17:104) שארץ ישראל שייכת ליהודים, אז איך יהודים יכולים להיות כובשים באדמה ששיכת להם?
    אם כבר יש בארץ ישראל כיבוש הוא של הלא יהודים שיושבים בה, אבל אם הם יתנהגו יפה, כמו שאורחים צריכים להתנהג, אין שום בעיה שימשיכו לשבת כאן איתנו, אבל אם יעשו בעיות, כמו אורחים סוררים - הם יסולקו חזרה לארץ אבותיהם - אי שם בחצי האי ערב...

    • 23 מדינות ל-2 עמים! (ל''ת)

      צודק, 14/05/10 18:40

  • 115.

    הכותבת פעילה ארגון הצורח על חיילנו .בננו.ילדינו..צורחות ומשפילות את י. (ל''ת)

    תמר-אם ללוחם בצנחנים, 14/05/10 14:44

  • 114.

    מנהל רך-לבב שמלמד את תלמידיו להיות תבוסתנים

    עזרה הסופר, 14/05/10 14:43

    זה למעשה מסביר את הירידה הדרסטית בהתגיסות התל-אביבים ליחידות שדה.

    רם כהן + זאב דגני ''עושים את העבודה'' והופכים חלק מתלמידהם לראש קטן.
    משרד החינוך צריך להפסיק את התופעה!

    • או אולי להיפך...

      עדריאל, 19/05/10 18:01

      אולי הוא מחנך להיות ראשים גדולים שמסוגלים לבקר את המערכת ושיטת ה''עדר''...

      אולי...

  • 113.

    לפי התגובות הציבור הפנים שיש סכנה שגורמים מטורפים חדרו למערכת החינוך (ל''ת)

    רואה, 14/05/10 13:46

  • 112.

    לכל פאנאט מצוי יש תמיד תוכנית לפתרון מוחלט ופשוט של מצבים מסובכים.

    בילעם מבילעין , 14/05/10 13:01

    מחסום ווטש ודומיהם גורמים לדחיית כל הסדר אפשרי בלבותם את האש אצל הקיצונים הערביים.
    מר כהן רצוי שיציג את דעותיו כחלק יחסי לדעות אחרות ויתן לתלמידים את האפשרות להתמודד עם החומרים שהוא ואחרים כמותו נכשלו בהתומדות איתם.

  • 111.

    רם כהן סיכם עם 32 ארגוני הטרור ועם 450 מ' ערבים ישראל בג' 67 (ל''ת)

    אפילו אתקברי אבותיו יותירו בשלמותם, 14/05/10 12:59

  • 110.

    גב' ביילי אז עד הסוף לפי הנכבה היהודים פלשו לפלסטין וכבשוה (ל''ת)

    או שמא את המצפון שלהפלסטינים?, 14/05/10 12:32

  • 109.

    מה שהמנהל עשה זה ניצול כוחו כמנהל והטרדת המורים ועל זה צריך לתבוע אותו (ל''ת)

    ההוא שממש נמאס לו, 14/05/10 12:31

  • 108.

    מיה ביילי להזכירך בית ספר אינו סניף של מר''צ (ל''ת)

    שלומי, 14/05/10 12:18

    • הם לא מר''ץ זה ימינה לכוון חד''ש בל''ד ימין קיצוני ערבי (ל''ת)

      רואה, 14/05/10 13:34

  • 107.

    זה לא קשור לדעות פוליטיות. חובה ללמד את התלמידים על הכיבוש

    שרון, 14/05/10 12:13

    זה חלק חשוב מאוד בחיים שלנו ולא ברור לי איך אפשר לא ללמד את התלמידים מה קורה במדינה שלנו ? זה כמו שיחליטו שאסור לספר לילדים שקיימת עיר בשם ראשון לציון. הכיבוש הוא עובדה קיימת עם השלכות משמעותיות על החיים של כל אזרח ותושב במדינה כולל אותם תלמידים. הכיבוש הוא נושא מעניין בעל דילמות קשות ודעות שונות ומגוונות, ולימוד הנושא יפתח אצל הילדים את חוש הצדק והמוסר, את יכולת הדיון, הכרה בכך שדעות שונות יכולות כולן להיות הגיוניות, יפתח את אהבת המדינה, ואת הרצון להתגייס לצבא ולעזור, לקחת אחריות. בקיצור זה צריך להיות מובן מאליו שיש ללמוד על הכיבוש ולדון בו.

    • הדעה הפוליטית מגדירה את שהייתנו הלגיטימית בארץ ישראל כ''כיבוש''

      המגדיר, 14/05/10 18:41

      23 מדינות ל-2 עמים

  • 106.

    לא להתמם השמאל הוא אלוף ההשתקות- כל מי שאינו שמאלני נקרא פאשיסט

    ישראל דמוקרטיה למופת, 14/05/10 12:13

    לא להתמם השמאל הוא אלוף ההשתקות- כל מי שאינו שמאלני נקרא פאשיסט
    ישראל דמוקרטיה למופת היחידה באיזור
    שבוא שליטים אינם מתחלפים אלא אם הם מתים

  • 105.

    פעילת שמאל רדיקלית מעידה על מנהל פוליטרוק .כמו שמולנר יעיד בעד אבוטבול (ל''ת)

    אבסורד לפטר ומיד, 14/05/10 12:06

  • 104.

    חזקו ואמצו

    עוזי יער, 14/05/10 12:05

    אין ספק שהביבוש משחית. ולא רק את המוסר של הפרט. גם את המוסר הלאומי. כבר אסור לחשוב אחרת ובודאי כל מי שמביע דעה שונה מזו של הימין ההזוי נחשב לתוקע סכין בגב האומה, ביטוי שנשמע מוכר ממרחק 80 שנה. לצערי הציבור מקצין בדעותיו ואין ספק שכרגע אנו מדינה לאומנית-דתית עם משטר אפרטהייד הלכה למעשה.

    • נכון ''הביבוש משחית'' גם אתה כנראה שטוף זימה ושינאה

      איציק, 14/05/10 18:10

      אפרטהייד, סכינים
      רק לעקומי נפש ועוכרי המדינה.

  • 103.

    אינני רוצה ישראל דמוקרטית,אני רוצה ישראל ציונית ודמוקרטית. (ל''ת)

    אריה , 14/05/10 12:05

  • 102.

    גם השר מוציא את הילדים בשותפות עם עמותת אלעד - הכנסו.

    בשם פלוגות הסער, 14/05/10 11:58

    שר החינוך מוציא אלפי ילדים לעיר דוד ונותן להם סיבסוד רב כדי שישתפו את מוח הילדים באידיאולוגיה ימנית.

    הלאה הכיבוש.

  • 101.

    מיה ביילי היקרה, על מה הפליאה ? ישראל כיום היא מדינת אפרטהייד ימנית

    EXTRA-שמאל, 14/05/10 11:52

    וכך מתנהגים משטרים פאשיסטים.

  • 100.

    האם מורים בעלי דעות ימניות בעירוני א' צריכים לחשוש למקום עבודתם? (ל''ת)

    האם תלמידים בעלי דעות ימניות אמורים לחשוש לציוניהם, 14/05/10 11:40

    • אתה יכול להיות רגוע - אין כאלו (ל''ת)

      בוגר עירוני א', 14/05/10 12:32

      • בעירוני א' גם אלה שאינם שמאל, מתחזים לאנשי שמאל מתוך חשש (ל''ת)

        מישהו שיודע, 14/05/10 12:53

  • 99.

    להסביר לתלמידי עירוני א' חשיבות ההתנחלויות לביטחונם

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 14/05/10 11:36

    ולבטחון המדינה בכלל.

    • כמובן, יש לדון בכל השלכות הכיבוש, בכל הרבדים (ל''ת)

      שרון, 14/05/10 12:14

  • 98.

    למה ימניים ששמים להם ראי מול הפנים-קופץ הפיוז?

    אמנון, 14/05/10 11:29

    ימניים-תיראו איך אתם ניראים

  • 97.

    נכון מאוד-רם כהן נלחם על העיקרון-שיצליח (ל''ת)

    אזרח, 14/05/10 11:26

  • 96.

    ברור שפעילת טרור איסלאמי ממחסום ווטש בעד חיסול מדינת ישראל (ל''ת)

    אריה, 14/05/10 11:22

  • 95.

    המנהל צודק

    יובל, 14/05/10 11:22

    כן, צריך לקחת את כל התלמידים, במיוחד אלה שעומדים לפני גיוס, לסיור קצר בארץ המחסומים. זאת צביעות מדהימה שלוקחים תלמידי תיכון לסיורים במחנות השמדה באירופה כדי לראות בעיניים ולהבין מה עשו ליהודים לפני 60 שנה ובאותו זמן מתנגדים להראות מה עושים היהודים היום לפלסטינאים.

    • כשתיקח אותם להתנחלויות, או אפילו תראה להם את היחס של הערבים ליהודים

      למען השיוויון, 14/05/10 18:44

      בארצות ערב, אז נראה מי דומה לגרמניה הנאצית

  • 94.

    השמאל הישראלי פועל לחיסולה של מדינת היהודים !

    שינאת אחים, 14/05/10 11:13

    מה שהשמאל התל אביבי לא רואה זה שבעת מילחמה הקרובה עם איראן הם יהיו המטרה הראשונה שתופגז בנשק לא קובנצינאלי !
    יש הבדל בין להביע ביקורת דמוקרטית לגיטימית לבין חתרנות נגד המדינה השילטון העם והצבא בו אתה חי !

    • it's people like you who ruins Israel (ל''ת)

      benny the kid, 14/05/10 11:37

      • לא אנשים כמוהו מכפישים את ישראל ומפיצים רפש עליה בעולם

        בוב, 14/05/10 11:56

        אלא אנשי הקרן החדשה והשמאל הקיצוני

  • 93.

    אם זה מאהבת הצדק והמוסר יופי - אם זה משינאת מתנחלים והסתות - גרוע

    לא מכיר אותו - נקווה שהוא אדם אמיתי ומוסרי, 14/05/10 10:57

    אני בתור ימני אוהב ממש ומעריך כל שמאלני שבאמת יקרים לו זכויות אדם וחופש וכבוד - וכל הדברים היפים שמצווים עליינו בתורה ביחסים שבין אדם לחברו.
    מי שמחנך לדברים כאלו בין כל אדם וכואב לו בסבל האנושי של גירוש מתנחלים כמו שכואב לו לעצור אנשים במחסומים - זה לגיטימי.
    ----
    אבל אם האיש מתאכזר למגזר אחד ומסית כנגדו ומזלזל בסבל אנושי ומהלל מגזר אחר - אזי לא מדובר בבן אדם אלא באידיוט ששבוי באג'נדה שפשטה את הרגל בזמננו היום.
    לא מכיר המנהל - האם הוא בן אדם או קוף חולה אג'נדה מתחזה ליצור אנושי כמו שמאלנים רבים (וגם ימנים) שבינינו.

  • 92.

    מי מעיד בעד המנהל פעילת שמאל רדיקלית זה כבר אומר הכל (ל''ת)

    לפטר ומיד את הפוליטרוק המחנך, 14/05/10 10:40

  • 91.

    2- מדינות לשמאל ולימין. (ל''ת)

    שמאל שנוא יותר מערבים, 14/05/10 10:28

    • most bloggers here are fascists (ל''ת)

      benny the kid, 14/05/10 11:38

  • 90.

    דעות השמאל הקיצוני מעודדים אוייבים להמשיך מלחתו בנו.כשהימין הקיצוני (ל''ת)

    מוסיף שמן למדורה, 14/05/10 10:24

  • 89.

    השמאל חיי על זמן שאול. כשהימין האמיתי יעלה, לא יהיה שמאל. (ל''ת)

    אנרכיה בשם הדמוקרטיה, 14/05/10 10:20

  • 88.

    פעילת מחסום מעידה על פעיל שמאל קיצוני זה כבר פוליטיקה רדיקלית (ל''ת)

    פושע ןפושעת זוממים, 14/05/10 10:15

  • 87.

    רם כהן מנהל רמת משכל נמוכה לא מבחין בן פוליטיקה לחינוך.

    לפטר לאלתר, 14/05/10 10:08

    עם מנת משכל כזה לא היה מצליח אף ברמה המקומית של הפוליטיקה לא מביין איך מערכת החינוך התדרדרה וקיבל ניהול של תיכון.

  • 86.

    מי שתומך בדעותיך ובדרך המעוותת הוא ''צדיק''

    איציק, 14/05/10 09:55

    כשקראתי בסוף הכתבה מי את הבנתי את ההתחלה.
    היית יכולה להכין כתבה בת שתי מילים ''הוא צודק'' ולחחתום ''פעילת מחסום ווטש''
    [שרואה רק צד אחד משום מה - בעית ראייה?]
    ובזה היינו פטורים מלקרוא את הסברייך המעוותים שברור שהמילה ''כיבןש'' מככבת בו.
    נדמה לי שהריחוף והניתוק הם הבעיה.
    כאילו שבשנת 1967 ישבו חברי הממשלה והמטכל וחשבו......
    נו אמר אחד השרים מה אנחנו כובשים היום???.
    וכך בשיחות לצון וצחוק החליטו ''פה אחד'' לכבוש [ככה סתם מתוך יצר התפשטו ותו לא] את יהודה ושמרון [שאת קוראת לו השטחים]
    והתרגיל עבר בהצלחה וכבשנו
    כעת עובדים השרים על תוכניות ''כיבוש נוספות'' ובין השטחים שהוכרו נכלל בין היתר
    ''מדבר סהרה'' והשטח בצפון אפגניסטן''
    בוגרת עירוני א במחזור 1956
    היתה מלחמה שהירדנים פתחו בה - וצהל [בטעות לטעמך] ניצח בקרב ומאז היו שיחות והבטחות של בקר ואולמרט ו..... הם לא הסכימו
    אז ברורר שאנחנו אשמים נכון? כי אולי לא נתנו מספיק החצופים ''ברק ואולמרט''
    שני אישים ''טיפשים'' שלא הסכימו לזכות השיבה - כלום peanuts


    חבל להכביר מילים.

  • 85.

    חינוך ילדים

    חני, 14/05/10 09:54

    מבלי להכנס לוויכוח האם זה כיבוש או שחרור ומי כבש את מי ראשון-
    אם המנהל כל כך רוצה להראות לתלמידיו אוכלוסיות חלשות ומסכנות שיירד לשדרות. מצד אחד אבטלה במדינה שלהם מבלי שהממשלה תסייע לפתרון, מצד שני- מיזה יורים עליהם. לא הרבה. רק איזה טלי או שניים בשבוע. גם לרוב לא פוגעים אז למה להתלונן. אז לפעמים ילד מאבד רגל.....

  • 84.

    לא את תקבעי מה דמוקרטי ומה לא

    האזרח הפשוט, 14/05/10 09:49

    עצם קיומו של ארגון כמו שלך - שמשרת את את האויב יותר משהוא ''מחזק ערכים דמוקרטיים'' אצלנו, מראה שהדמוקרטיה הישראלית חזקה עד כדי שהיא מנוצלת להפקרות ולחתירה תחת המשך קיומה של המדינה כציונית-יהודית. אז אל תטיפי שמי שיוצא נגד רם כהן ''אינו דמוקרטי''. מי שם אותך לקבוע???
    לימוד דיעות פוליטיות אישיות, מכל סוג שהוא, פסול ואם כ''כ בוער לו לקדם את סופה של הציונות ולהביא לחורבן מדינת ישראל, שיתפטר ויצטרף לפעילות שלך. אני בטוח שיש מקום לעוד מישהו מלא שינאה עצמית.

  • 83.

    אילו המנהל היה מסביר את המצב שנקלענו אליו הן אנחנו והן הפלסטינים

    סיזיפוס, 14/05/10 09:44

    הייתי יכול לקרוא לזה חינוך, אבל מושגים של כיבוש ועוולות...זו צביעות שהרי גם אנו חיים בתוך העוולות שגורצים לנו הפלסטינים, רובינו סובלים מהקיצוניים הן הקיצון השמאלי והן הימני,הן הישראלי והן הפלסטיני,יש בעיה זה לא חדש,אבל להלקות את עצמינו ולהאשים את עצמינו ,זה התחסדות שוטה.

    • סליחה??

      סטודנט, 14/05/10 13:46

      יש שמאל פלסטיני??
      יש הפגנות למען שלום ואחוה בעזה?בשכם? ברמאללה?
      למרבה הצער יש פלסטנים קיצוניים (חמאס++)שרוצים בהשמדת היהודים (אמנה נאצית)
      ועש פלסטינים מתונים יותר שרוצים גירוש והשפלת היהודים (אולי רק כצעד ראשון)

  • 82.

    אל תיטלי בעלות על הדמוקרטיה. (ל''ת)

    האזרח הפשוט, 14/05/10 09:39

  • 81.

    חינוך לערכים הומאניים = התנגדות לרצח ישראלים חפים מפשע (ל''ת)

    עזרה הסופר, 14/05/10 09:15

  • 80.

    למה לקרא לתגובות מרושעות ? זה דמוקראטיה במיטבה (ל''ת)

    אלדו, 14/05/10 09:11

  • 79.

    אין מה לעשות, האוייב משמאל קנה את מוסדות החינוך ועיצוב דעת הקהל.

    מצטער, 14/05/10 09:06

    הליברלים הם המשת''פים העיקריים של הברברים השואפים לכלות את תרבות המערב.

  • 78.

    מה לעשות-אם המנהל היה מביע דעות לא מוסכמות על השמאל-מגיני הדמוקרטיה כל

    מילי, 14/05/10 09:03

    כל כלי התקשורת היו דורסים וכותשים אותו-חזור וכתוש וסותמים כמידי יום פיות ימניות-אין לימין מגן בשום ערוץ תקשורת.

  • 77.

    השתקה? את משקרת - 90% מכלי התקשורת הם שמאל קיצוני (ל''ת)

    יעקב, 14/05/10 08:53

  • 76.

    חינוך לערכים הומאניים = להתנגד לכיבוש

    יהודה, 14/05/10 08:41

    ודי לכיבוש - הגיע הזמן לצאת מהשטחים.

    • או ארץ ישראל השלמה או כיבוש או ציונות

      שאולי או שאול, 14/05/10 09:02

      בתור מורה לא החלטתי מה ללמד...

  • 75.

    אין מקום לפוליטיקה בבית ספר. (ל''ת)

    יוסי, 14/05/10 08:35

  • 74.

    צריך ללמד על הסירוב הפלסטיני לשלום עם ישראל

    דן, 14/05/10 08:35

    מהלחץ שלהם על מדינות ערב לא לחתום הסכם על ישראל לאחר מלחמת ששת הימים, הדו פרצופיות של ערפאת שהמשיך לטפח את ארגוני הטרור וההסתה בבתי הספר הפלסטינים לאחר ההסכם עם רבין, לסירוב של ערפאת לקבל את גבולות 67 מידי ברק ולסירוב של אבו מאזן לקבל את אותו דבר עם מיני זכות השיבה מאולמרט.
    צריך ללמד על מלחמתו של הישוב היהודי במשך דורות רבים מול הטרור המוסלמי, על העובדה שרוב ה''פלסטינים'' הגיעו או הובאו ממדינות שכנות.
    אבל מנהל שילמד את זה יחשב כפנטי ימני.

    • הישראלים הם סרבני שלום מדוע הם עדיין לא החזירו את הגדה ? (ל''ת)

      בתור ישראלי, 14/05/10 10:15

      • משום שהם ראו מה קרה אחרי שהחזירו את הרצועה! חמאסתן! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 14/05/10 11:32

  • 73.

    האם לתלמידים מותר לסרב ל''חינוך'' שלכם?

    דמר94, 14/05/10 08:33

    אני בטוח שהמנהל השמאלני לא שאל את התלמידים ו.או את ההורים האם הם מסכימים לשטיפת המוח השמאלנית! מה קורה לתלמיד שלא מסכים או מה אם במקרה האבא הוא ימני שאינו מסכים שישטפו לילדו או ילדתו את המוח בתעמולה שמאלנית?
    צריך לזכור שהחינוך בגילאים האלו הוא חובה ולכן שטיפת מוח פוליטית של התלמידים ללא רשות, זוהי עבירה רצינית!

    • עכשיו חינוך לדמוקרטיה זו שמאלנות? אז מה זה ימניות? מדינת אפרטהייד או

      בן אנוש, 14/05/10 09:18

      או מדינת הלכה?

      • השמאל הקיצוני מזכיר קצת את מחנות החינוך מחדש של בריה''מ

        מיקו, 14/05/10 11:57

        ועוד קורא לזה דמוקרטיה.

  • 72.

    איפה היית כשפיטרו את ישראל שירן, ומשרד החינוך רדף אותו גם כשעבד בעמותה

    עינת, ערד , 14/05/10 08:30

    פרטית, בגלל שהביע עמדות ימניות?
    למה את נזעקת להגן על חופש הביטוי רק לצד אחד?
    ובאותו עניין- לפני פרוץ תהליך ''השלום'' (המכונה גם הסכם אוסלו) הגיעו רבבות פלשתינים להתפרנס בישראל, ואז הבאתם רוצחים מתוניס,נתתם להם רובים וחומר נפץ, ודאגתם להם לאימונים, ופתאום (בלי שום קשר), התחילו להתפוצץ אוטובוסים בירושלים ותל אביב, ואנשים פחדו לצאת לאכול פיצה, ויש שומר לכל בית ספר. נסי לחשוב, אולי יש לזה איזשהו קשר לכך שאנחנו לא נותנים לפועל המסכן לבוא לעבוד אצלנו?

  • 71.

    מחנך טוב ילמד תלמידים להתנדב ולהגיש מרק חם לחסרי בית

    שגיב א., 14/05/10 08:30

    במקום ללכת לקלל חייל בן 19 במחסום, מה את אומרת?

  • 70.

    במקום ללמד לחשוב, הוא מלמד מה לחשוב!

    די לצביעות, 14/05/10 08:25

    אין פלא שאת תומכת בו ואומרת שהוא צודק בכל מה שהוא עושה, הרי את מחזיקה באותה דעה.
    אני אמנם לא מסכים עם הדעה שלך ושלו, אבל אני חושב שזו זכותכם להחזיק בה.
    אבל קריאה לא כל כך מעמיקה מראה שה''כיבוש'' הוא האג'נדה הפוליטית היחידה בביה''ס הזה.
    מחנך אמור ללמד ילדים לחשוב בעצמם, הוא אמור לתת להם כלים להחליט בעצמם במה הם מאמינים ובמה לא.
    החינוך אמור להיות א-פוליטי לחלוטין.
    אבל במקום זה, יש לנו מנהל בי''ס, שמחנך ילדים לחשוב כמוהו ולהחזיק בדעות שלו.
    מטריד.

    אם, למשל, היית שומעת על מנהל בבי''ס ציבורי, שמחנך ילדים על טהרת הימין הרדיקלי, עדיין היית אומרת שזה בסדר?
    כנראה שלא.
    השאלה היא למה? כי חינוך מגמתי כזה הוא אסור? או כי הוא מחנך לדעה שונה משלך?
    אני חושב שבמקרה שלך זו הסיבה השניה.

    השמאל בארץ איבד את דרכו, וחבל.
    שכחתם שמותר לכם לבקר את עצמכם, ושגם אתם לא תמיד בסדר.
    מה קרה להגינות בסיסית? לצדק?

    נמאס מהצביעות של הסמול. תשתפרו.

  • 69.

    מדוייק יותר! מחנך עם יושרה גרמנית..... (ל''ת)

    ללל, 14/05/10 08:14

  • 68.

    במקום ללמד לחשוב, הוא מלמד מה לחשוב! (ל''ת)

    נמאס מהצביעות של הסמול!, 14/05/10 08:11

  • 67.

    מה הפלא שאת תומכת בו?

    עודד, 14/05/10 08:05

    המנהל הזה הוא שלא נותן לדעה אחרת להביע בבית ספרו.
    הוא זה שמפר את כללי הדמוקרטיה .
    ולכל יפי הנפש ( חולה נפש . כן ? ) אין כיבוש בגדה יש ביטחון לישראלים בגדה . כי אנחנו בטימטומנו נתנו להם את שטח A שטח B שטח C .ומה קיבלנו מהם בחזרה ? טרור טרור ועוד פעם טרור .
    להזכירך פעילת ווטש הזויה .לפני ''הסכמי אוסלו'' של הזוי לא פחות ממך שהיום הוא מנהל את מרכז פרס לשלום. לא היה לנו טרור כמו שיש היום בעזה ובגדה נכון בגדה אנו שולטים לכן אין להם קאסמים , אבל אם מלכתחילה לא היינו נותנים לתת להם רובים בספק אם היה להם נשק להשתמש נגדנו.
    הפקרנו את ביטחוננו למען נסיון לשלום של מספר אנשים הזויים שחשבו שאפשר לעשות איתם שלום.אל תשכחי שלפני מבצע חומת מגן איזה טרור היה כאן.
    כמה הרוגים היו לנו כל יום .
    בליל סדר חג יהודי קדוש נטבלו בדם יהודים במלון פארק בנתניה. למה ? כי לא היה לנו מחסומים. היכן שאת מבקרת עם חברותייך ההזויות כמוך.
    אני חושב שצריך לקבל בחזרה את השליטה בכל איזורי הגדה ועזה ולנקות אותם עד אחרון הטרוריסטיםוגם אם זה יהיה על חשבון של מספר הרוגים מצידנו בגלל זה הצבא קיים לשמור על ביטחוננו ולא על נוחיות

  • 66.

    מה לעשות-אם המנהל היה מביע דעות לא מוסכמות על השמאל-מגיני הדמוקרטיה כל

    מילי, 14/05/10 07:32

    כל כלי התקשורת היו דורסים וכותשים אותו-חזור וכתוש וסותמים כמידי יום פיות ימניות-אין לימין מגן בשום ערוץ תקשורת.

  • 65.

    אין בעיה

    א.ר, 14/05/10 07:29

    בואו נחליט שלכל ''מחנך'' מותר ללמד מה שבאג'נדה שלו, לעצב את מוחות התלמידים כפי שהוא רוצה. לא נשתיק אף דעה.

    מורה, במיוחד ''מחנך'', מחוייב להעביר לתלמידים שלו מידע אובייקטיבי. אם הוא לא מסוגל לעשות זאת כך, שלא יעשה זאת כלל. אין כאן שום סתימת פיות, שהרי אני מתנגד לביטויים ימניים או שמאלניים בכל דרך שהיא שבה מועבר החומר.

  • 64.

    בהחלט מורה ראוי. וראוי שיועבר לעזה (ל''ת)

    צןחצד, 14/05/10 07:12

  • 63.

    כיבוש הוא איננו עניין פוליטי הוא עניין שבמוסר וערכים!!! (ל''ת)

    חיים ר., 14/05/10 07:08

    • ''כיבוש'' הוא מושג יחסי.תשאל את הקאתולים בצפון אירלנד (ל''ת)

      אבי,התנחלות רמת אביב ג', 14/05/10 11:32

  • 62.

    לגנות ולנדות מקרבנו כל שמאלני קיצוני העויין את המדינה

    השמאל הקיצוני נוהג כאוייב ולא כאוהב המדינה, 14/05/10 06:55

    והצביעות של השמאל מדהימה אותי כל פעם מחדש .
    ישיבה שלמה הוצאה מההסדר עם צה'ל בתמיכה ועידוד השמאל בתקשורת ובכלל רק משום שהעזו לומר את דעתם .
    אבל בהמנהל השמאלני קיצוני המדבר פועל ומחנך נגד המדינה וצה'ל אתם תומכים ?
    זו צביעות שמאלנית טיפוסית בדיוק כמו שהחייל שרק הרים שלט המתנגד לגירוש יהודים מביתם יושב בכלא והמרגלת ענת קם השמאלנית שגנבה אלפי מסמכים סודיים והעבירה אותם להארץ עיתון השמאל בכדי שיפרסמו אותם כאשר הכוונה היא להכפיש את צה'ל ומדינת ישראל יושבת בביתה.
    רוב העם ימני בדעותיו או שפשוט מאס בדרך השמאל השגויה המזיקה לנו אבל קומץ שמאלנים קיצונים שהתברגו בעמדות כוח כמו בתקשורת במערכת המשפט וגם בחינוך פועלים נגדנו מתוכנו ודי נמאסו כבר .
    לכן עלינו מוטלת החובה לגנותם בכל מקום ובכל שעה ולנדותם מקרבנו כי הם מזיקים לנו קשות .

  • 61.

    אין לך מושג מהי יושרה ומהו מחנך (ל''ת)

    קוסא מחשי, 14/05/10 06:54

  • 60.

    השמאל הקיצוני שובר שיאי גינס בצביעות.

    כבשה פועה, 14/05/10 06:44

    את פרופ' וויס ניסו לפטר על הרבה-הרבה-הרבה-הרבה-הרבה פחות. שטיפת מוחם של קטינים במסווה של חינוך לערכים-שיטת אינדוקטרינציה היאה למשטרים קומוניסטיים ופאשיסטיים

    ....הומני?? - בתXX שלי.

  • 59.

    חברי כנסת מהימין .. עדת צבועים מיללים .. חבורת בטלנים ... (ל''ת)

    נו, 14/05/10 06:31

  • 58.

    מה ההכשרה שלך בחינוך שאת מחלקת ציונים למנהל? (ל''ת)

    עאזמי בשארה - אמיר מחול - רן כהן, 14/05/10 04:37

  • 57.

    פלורליזם? כמו שפיטרתם את המורה שאמר שאין מורשת רבין

    טובאריש, 14/05/10 03:44

    תמיד זה קורה. שמאל שולט בכל צמתי המדינה ומתעמר בכל מי שימינה מבל''ד - וכשהימין זועק על זה אתם מתבכיינים שהימין סותם פיות. בולשויקים טיפוסיים.

  • 56.

    חחח את מי הביאו לסנגר... (ל''ת)

    א, 14/05/10 02:18

  • 55.

    מותר להיות ''כובש'' או אפילו כובש מאשר להיות מת

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 14/05/10 02:15

    המחסומים והגדר הם בגלל פיגועי ההתאבדות שהפלסטינים הנחיתו עלינו כאשר ניתן להם שליטה על שטח.אם הפלסטינים היו מקימים מדינה רק ביש'ע כמו שהם לכאורה מתכוונים היום לעשות אז גם לא היינו מגיעים ל''כיבוש''.

  • 54.

    32 שרים על הגדר בממשלה הזו בכלל לא שומעים עלהם-בשביל מה כל

    my story , 14/05/10 01:05

    כך הרבה שרים שלא עושים כלום ולא פעילים-רק כדי לקבל משכורות שרים ללא שום התמודדות בבעיות המדינה!

  • 53.

    הבעת עמדה לגיטימית כנגד עמדת רם כהן היא התקפה מרושעת? מוזר, (ל''ת)

    עדנה, 14/05/10 00:55

  • 52.

    מנהל בית ספר הכופה מין על תלמידה הוא עבריין, דעות כנ''ל

    אונס של בעל שררה, 14/05/10 00:43

    כשבעל שררה כופה מין על תלמידה הוא עבריין ובדין.
    כשהוא כופה על תלמידיו ''חינוך'' לפי סטייתו השמאלנית , זהו אונס כוחני של ניצול שררה .
    את קוראת לזה יושרה ???
    אז גם זכותו לאונס היא יושרה

  • 51.

    כל הכבוד לפולטיקאי כושל שמזהם את החינוך בפוליטיקה. (ל''ת)

    נוכל במסווה של מחנך הכהן, 14/05/10 00:40

    • כיבוש זו מציאות ...............למה אסור ללמוד עליו (ל''ת)

      ...., 14/05/10 06:22

      • כי הוא מתנהג כמו פולטיקאי מהסוג הנחות .כמחנך נכשל . (ל''ת)

        כרטיס אדום, 14/05/10 08:41

      • כיבוש ???? הכן איפה לך ולמד הסטוריה (ל''ת)

        שמעון הצדיק, 14/05/10 11:22

  • 50.

    מצא מין את מינו.

    דוד, 14/05/10 00:36

    הרקבון בעירוני א' הוא דבר לא חדש.

  • 49.

    הוא לא גילה את אמריקה-הכיבוש יוצר עוולות אבל התמונה מורכבת בהרבה

    אבי, 14/05/10 00:33

    הכיבוש הוא רבע שעה ממרכזי האוכלסיה.הכיבוש הוא תוצאה של מלחמת מגן.הכיבוש נמשך היות ועדיין אויבינו לא השלימו עם קיומנו.לא צריך אידיוט שמבין רק חלק קטן מהבעיה .
    בודאי שאין רע להתעמת איתו

  • 48.

    בתור אחד שלמד בישיבה תיכונית,אני יכול לספר....

    מנחם, 14/05/10 00:29

    שכל היום וכל הלילה דחפו לנו דעות פוליטיות,כמה ארץ ישראל חשובה,וכמה שאסור לוותר על גרגר קדוש,וכמה שהפלסטינאים בכלל לא עם ועוד ועוד.
    היינו מחויבים לעשות שבוע בהתנחלויות,עודדו אותנו להמשיך לישיבות הסדר בהתנחלויות (מי שהלך לשם-קיבל בונוס לציונים),ואפילו יצאנו להפגנות על חשבון הלימודים.
    וכן,המוסד מתוקצב ממלכתית,אז מי שיאמר שהימין לא משמיע דבריו מדבר ממש ממש שטויות

    • הם כנראה לימדו אותך גם טיפשות התקשורת לא אומרת אמת

      שמעון הצדיק, 14/05/10 07:37

      לא מספר על לימוד השנאה של הערבים בשטחים
      ערבים בשטחים מלמדים דבר אחד שיש חובה לגרש את היהודים מארץ זו.
      וכנראה אתה כל כך טיפש שכנראה לא קלטת את המשמעות פליסטין

  • 47.

    כל מנוול חושב שהוא מנהל שיתמודד בפוליטיקה. (ל''ת)

    מרץ חדש בל''ד מתאים, 13/05/10 23:52

    • לא אינטליגנטי מספיק לפוליטיקה הארצית אולי למקומית.

      כפר כנא חלחול, 14/05/10 00:30

      ל\\

  • 46.

    השמאל בארץ לוקה בבילבול מחשבתי

    יוני, 13/05/10 23:35

    גברת נכבדה - אף אחד לא בא בטענות למנהל הנכבד על דעותיו.
    הטענות הן לגבי העובדה שהוא לא שומר אותן לעצמו.
    אין תפקידו מתיר לו להביע את דעותיו הפוליטיות, אלא רק רעיונות אזרחיים עקרוניים.
    באם הוא בעל דעות שנויות במחלוקת, עליו לשמור את רעיונותיו לעצמו, ולא לפזרן בין תלמידיו - בית הספר זו לא סדנא פוליטית, אלא מקום שבו לומדים רעיונות אזרחיים ופוליטיים, מבלי לנסות ולהשפיע על התלמידים.
    בתנועות הנוער הפוליטיות שם המקום לענינים כגון אלו, או, בסניפי המפלגות השונות.
    אם המנהל הנכבד מתבלבל ונוהג שלא לענין, זה המקום להתריע בפניו, ואם הוא ממשיך בענינים אלו, צריך לפטר אותו.

  • 45.

    פולטקאי סוג ז שילך להתמודד במרץ או חדש (ל''ת)

    אפס לא מחנך, 13/05/10 23:32

  • 44.

    כל הכבוד למנהלים שלא פוחדים לחנך

    מתבונן מעל, 13/05/10 23:28

    רם כהן כל הכבוד על ההעזה ללכת נגד הזרם העכור. כל הכבוד על ההתעקשות לחנך. כל הכבוד.

    • נכון כל הכבוד

      .., 13/05/10 23:36

      הגיע הזמן שמישהו יחנך לרדיפת פרסום. די כבר עם ההצנע לכת המעצבן הזה. זה לא מנהל זה שלט של עבודי.

    • איזה כבוד יש למנהל בהצגת בורות לעיני התלמידים, המורים והציבור הרחב ?

      זלמנוביץ ישראל, 14/05/10 00:54

      אף אחד לא כבש מהפלסטינים שום דבר ! עד 1917 ארץ ישראל (כולל הגדה המערבית) היתה בשליטת התורכים, ואר-כך עד 1948 בשליטת המנדט הבריטי.
      במלחמת השחרור (1948) הגדה המערבית נכבשה ע''י הירדנים ובמלחמת ששת הימים (1967) חזרנו לשלוט בגדה המערבית.

      בשנת 1964 - בזמן שלטון הירדנים בגדה -נוסד ה''עם'' הפלשטיני, שכל תכלית קיומו היה (ועדיין...)''לזרוק את כל היהודים לים'' ולרשת את ארץ ישראל.

      כל הסטוריון מתחיל יודע שה''עם'' הפלסטיני הגיע לכאן ב 150 השנים האחרונות כ''מהגרי עבודה'' בעקבות עלית היהודים לארץ ישראל - בדיוק כמו בשנים האחרונות בשאר מדינות המערב !

      היחודיות אצל ''מהגר העבודה'' הערבים - שאינם מתערים באוכלוסיה המקומית וקצב הגידול אצלם הוא פי 5 מהממוצע, וזה יוצר מצב שלאחר כ 50 שנה הם הופכים מיעוט משמעותי ולאחר 150 שנה הם יהפכו לרוב בכל מדינה מערבית שיתמקמו.

    • לזה יקרא חינוך? אתה השתגעת? (ל''ת)

      מחנך אמיתי, 14/05/10 08:35

  • 43.

    הכיבוש הוא חלק מהחים שלנו. חייבים ללמד ולהראות אותו. הוא הורס אותנו. (ל''ת)

    מי יתננו הרבה מנהלי בי''ס כמו רם כהן!, 13/05/10 23:25

    • בגלל זה רמת החינוך בארץ ממש דפוקה (ל''ת)

      חזי, 14/05/10 07:12

  • 42.

    עוד הוכחה שהוא הקיף עצמו עם מורים שדעותיהם אינן שונות משלו=חאט על פשע (ל''ת)

    נ.כהן כלכם חבורת שמאלנים=שמעוותים נפשות התלמידים, 13/05/10 23:25

  • 41.

    אל תכניסו פוליטיקה לבית הספר!

    אלי, 13/05/10 23:05

    זכותו של המנהל לדעותיו הפוליטיות.

    הבעיה מתחילה כשעובד ציבור מנסה להשתמש בתפקידו כדי להנחיל את דעותיו הפוליטיות.

    את היית הראשונה שהיית משתיקה מנהל שהיה מטיף לתלמידיו בעד התנחלויות ואדמת ישראל ההסטורית, זאת חוכמה קטנה לזעוק ''סתימת פיות'' כשמדובר בדעותייך.

    חופש הביטוי הוא החופש לומר את הדעות שאת אינך מסכימה להן, לא הדעות שאת מסכימה להן.

  • 40.

    יום יבוא ונסגור את הקרן החדשה לישראל.

    עידודו., 13/05/10 22:58

    ואז כל המנאצים המשוקצים, יצטרכו ללכת ללשכת העבודה. ''באתי לשכת העבודה, אמרו לי מאיפה אתה, אמרתי מהקרן החדשה, קראו למשטרה בבקשה''

    בוז לאויב הפנימי! תחי מדינת ישראל! כל הכבוד לצה''ל!

  • 39.

    אני מת שיחשפו את צביעות השמאל ויש שיטה !

    ששש, 13/05/10 22:51

    לקחת בית ספר ציבורי, ששם יש מנהל ימני עם אומץ, ושיעשה את אותו הדבר רק עם דעותיו.
    זה מצב שבו הימין לא יכול להפסיד.

    אם השמאל ידבר נגד המנהל, אז הם חשפו את צביעותם.

    אם לא, אז המנהל יפיץ את האג'נדה שלו.

    לערי האופציה השנייה מטרידה, כי אני לא חושב שאנשי חינוך צריכים לעסוק בפוליטקה.

    אבל מה לעשות, שהשמאל ילמד לאכול את מה שהוא מבשל.

    • אוויל משריש . אתה בעד להסתיר את הכיבוש? (ל''ת)

      למה להסתיר, 14/05/10 06:33

      • הכיבוש של מה?

        אחמד, 14/05/10 18:16

        מלפפונים? גילית את ערוות בורותך במשפט קצר אחד. אי אפשר לקרוא לשטחי הגדה המערבית שטחים כבושים פשוט - כי מעולם לא נכבשו ע''י ישראל. מדינה פלסטינית לא היתה אף פעם כי הפלסטינים אף פעם לא רצו מדינה. השטחים ש''נכבשו'' ב-67 ''נכבשו'' מידי הממלכה ההאשמית (ירדן) שכבשה אותם באופן לט חוקי ב-48 והחזיקה אותם עד 67 במקום להקים בהם מדינה פלסטינית.

    • ישיבת מרכז הרב הוצאה ממהסדר עם צה'ל עקב דעותיהם הימניות

      הצביעות השמאלנית חוגגת, 14/05/10 07:02

      והחייל שהרים את השלט המתנגד לגירוש יהודים מביתם יושב בכלא בעוד המרגלת השמאלנית הקיצונית ענת קם יושבת בביתה .
      השמאל צבוע ומגעיל .והימין שותק במקום להביע את דעתו הימנית בכל מקום ובכל זמן

      • הם הורחקו בגלל דעותיהם האנטי-דמוקרטיות ולא בגלל דעות פוליטיות

        בן אנוש, 14/05/10 09:14

        יש רבים מבני המחנה הדתי לאומי בצבא עם דעות ימניות מוצהרות שהצבא מקבל בשמחה. הצבא לא מקבל סרבנות: לא משמאל ולא מימין וזה לא קשור לדעות פוליטיות. בצבא יש פיקוד ויש פקודות. נקודה.

        • ולקרוא לחיסולה של מדינת ישראל זו דעה דמוקרטית?

          בוב, 14/05/10 11:28

          כי בינתיים ארגוני השמאל הקיצוני מגינים בחירוף נפש על אלו שקוראים לחיסול המדינה.

    • אני אגלה לך את השיטה: חינוך למדינה יהודית-דמוקרטית

      בן אנוש, 14/05/10 09:16

      כאשר אתה מזהה את האידאולוגיה הימנית כמתנגדת למדינה יהודית-דמוקרטית אתה חושף את ערוותה ברבים.

      • וכשאתה חושף את ערוות השמאל ברבים קוראים לך פאשיסט ואוויל משריש. (ל''ת)

        מיקו, 14/05/10 11:58

  • 38.

    אין מקום לפרופוגנדה פוליטית בבתי הספר! לא ימנית ולא שמאלנית! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 13/05/10 22:49

    • כיבוש זו מציאות ...............למה אסור ללמוד עליו (ל''ת)

      למה, 14/05/10 06:23

      • ה''כיבוש'' הוא מוסג שנוי במחלוקת פוליטית! יש ימנין ושמאל שמעת על זה פעם? (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 14/05/10 08:48

  • 37.

    כנראה שרף הקבלה לניהול בית ספר נמוך מאוד

    זה הדבר היחיד שאפשר ללמוד מרם כהן, 13/05/10 22:48

    להעלות את הדרישות דחוף ולחייב בציון פסיכומטרי מעל 600 לפחות.

  • 36.

    על ראש הגנב בוער הכובע: אנחנו פוחדים לפתוח את הפה יותר מ-30 שנה

    השמאל מטיל טרור על מי שמציג דיעה ציונית פטריוטית., 13/05/10 22:43

    כמי שגרה בתל אביב ועוסקת בתחום אמנותי - אני מצויה בקהילת התרבות כאן. אנשים פוחדים לדבר, להביע דיעה ציונית. אתה מסתכן באיבוד עבודה, ביחס מסתייג, מתייגים אותך כחשוך, ימני נתעב. ומה לא?? הרבה אנשים שותקים לא מתערבים בפוליטיקה כדי לשמור על עבודתם ומצבם החברתי.
    המאמר שלך הוא הצעקות של הקוזק האנס והרוצח שניגזל.
    חוצפה!!!

    • מי שבעד שליטה על מיליוני אנשים ללא זכויות איננו ציוני ואיננו פטריוט (ל''ת)

      בן אנוש, 13/05/10 23:43

      • מי שתומך באויביי עמו הוא גיס חמישי ובוגד !

        ציוני פטריוט ובן אנוש, 14/05/10 01:25

        לדעתכם צריך לתמוך בחמאס ובחיזבאללה ובכל דבר שמקרב את הרס המדינה

        • אם אתה תומך בהפיכת ישראללמדינה לא דמוקרטי/לא יהודית אתה אכן תומך באויב (ל''ת)

          בן אנוש, 14/05/10 09:04

        • דרך אגב: רם כהן לא תומך באירגוני טרור ואני שרתתי בחייל קרבי

          בן אנוש, 14/05/10 09:10

          עכשיו תירגע ותחשוב לבד: המשך שליטה ישראלית בשטחים היא דרך שתביא למדינה דו-לאומית או מדינת אפרטהייד שלא תחזיק מעמד מול לחץ בינלאומי. מצד שני נגד הטרור ניתן להילחם והוא לא מסכן את קיומה של המדינה. הטרור הוא מתועב, מעצבן, מרתיח ושפל אבל הוא קיים כבר 100 שנה ולא מונע מישראל קיום והתפתחות. בתאונות דרכים ומזיהום האויר מתים יותר אנשים מאשר בטרור. לכן בין שתי האפשרויות אני מעדיף להיות מדינה יהודית-דמוקרטית שסובלת מטרור פה ושם ולא מדינה דו לאומית או מדינהת אפרטהייד.

          • אז עכשיו אנשי השמאל הקיצוני הם גם נביאים?

            מיקו, 14/05/10 10:58

            נראה שאתה יודע המון על העתיד!
            אולי תגיד לנו גם מה יהיו המספרים בלוטו בשבוע הבא?

          • קודם השמאל הקיצוני ממציא מציאות, ואז הוא משתמש בה לכפיית השקפתו

            בוב, 14/05/10 11:03

            שימו לב לדרכי התנהלות השמאל הקיצוני:

            -איומים (אם לא תתעשו מה שאנחנו אומרים, תהיה כאן מדינה דו-לאומית),
            -הפחדות (אם תעיזו לחלוק עלינו, נתבע אתכם על הוצאת דיבה! מי שחושף שקרים שלנו, יוביל למדינה לא דמוקרטית!)
            -הכפשות (כל מי שלא חושב כמונו, הוא פאשיסט וסותם פיות)
            - והיהלום שבכתר - כפיית השקפת עולמם כבר בביה''ס (הרי ברור שזו אמת מוחלטת - אנחנו חושבים כך).

            תחת אפינו קמה כאן דיקטטורה. קבוצה קטנה של קיצונים, שממומנים ע''י קרנות אנטישמיות (קרן פורד) וערביות (סעודייה בעיקר) חותרת תחת קיום המדינה, והופכת אותה אט-אט לדיקטטורה.

            ואבוי למי שעז לצאת נגדם.

          • השמאל הקיצוני סותם את הפה לכל מי שחולק עליו. מאיפה החוצפה? (ל''ת)

            בוב, 14/05/10 11:08

  • 35.

    מדוע

    דרומי, 13/05/10 22:41

    שימי לב למילות התואר המלאכותיות: ביקורת ''מרושעת'', התקפה ''נזעמת'' וכן הלאה.
    תורידי את מילות התואר ואת נשמעת חסרת תוכן.

    אני גם מניח שחינוך לדמוקרטיה לא כולל את שני הצדדים: האם הוא גם מראה להם את הגופות מהאוטובוסים שהופצצו על ידי מתאבדים? האם הוא מראה להם את הגניבות החלקאיות, ואת תרומת גדר ההפרדה להקטנתן.

    אני מקווה שתשכילי להבין שאוייבינו משתמשים בך ובשכמותך.

  • 34.

    הגברת ביילי -'מחסום ווטש '

    גדע, 13/05/10 22:36

    גברת ביילי המכובדה,למרות כל טענותיך ומענותיך מקומי של אותו מנהל איננו במערכת החינוך.שכן,מקומו אצלכן ולא כמורה,מחנך ומנהל.אין מקום לצדקנים מסוגך העושים הכל בין במישרין ובין בעקיפין כדי שילדינו הנמצאים שם בפקודת המדינה יפגעו ממעשיך ומעשי חברותיך .הן במעשה והן בעקיפין במדינה שפויה ולא שסועה בין טיפשות ועיוולת של אנשיך,חברותיך ובין השפיות של הימין אנשים מסוגך מזמן היו מוכנסים לברור במוסד סגור !

    • השמאל הקיצוני הוא אוייב המדינה מספר אחת במעשיו ודיבוריו נגדנו (ל''ת)

      רמי מתל אביב, 14/05/10 07:04

  • 33.

    כל הכבוד למחנך רודף הפרסום

    תלמיד של רם כהן, 13/05/10 22:27

    סופסוף מחנך ששם את הפרסום והפרובורציה במרכז, ולא כל מיני שטויות כמו מתמטיקה ופיסיקה.

    • גדול (ל''ת)

      תגובה לעניין, 13/05/10 23:21

    • לך לדרוקמן שלך לך (ל''ת)

      לך, 14/05/10 06:34

  • 32.

    רם כהן וגברת ווטש ביילי

    עמירם, 13/05/10 22:26

    למה גבירתי המבוגרת שחושבת שהבעת דעות אנטי ישראליות הן דוגמה ליפי נפש ומחאה היא רק מהימיןתלמה את ושכמותך לא נוסעות לעזה ורמאלה ושורפות ספרי לימוד המטיפים לשנאה והרס נגד ישראל?למה? כי פה אנחנו נותנים לגבירות כמותך להתבטא בחפשיות ונותנים לאשת נאשם בריגול את הבמה לצווח ככרוכיה שפה זה כמו בגואטמו.
    אנא חזרי למערה.

  • 31.

    כל הכבוד לרם כהן

    נמאס ממנהלים כבדים, 13/05/10 22:21

    סופסוף מנהל בית ספר שלא מתבייש לעשות מעצמו צחוק בפומבי. אז הוא לא כל כך חכם אז מה?

  • 30.

    הכל מבית היוצר של הקרן האמריקאית לישראל חדשה (ל''ת)

    הקרן החדשה לחיסול ישראל, 13/05/10 22:20

  • 29.

    מי שלא יכול לעשות מלמד..

    ראש ביצה, 13/05/10 22:18

    ..ומי שגם לא יכול ללמד מנהל בית ספר... ומי שאפילו מנהל בית ספר לא מסוגל להיות - מקשקש על כיבוש כמו תוכי.

  • 28.

    להתנגד לכיבוש זה לא פוליטי זה מוסרי

    רזי, 13/05/10 22:18

    כל הימנים תפסיקו כבר לבלבל את המוח. אתם כועסים שמתחילים לקעקע לכם את האמונה בארץ ישראל השלמה ולכן אתם מאשימים את השליח ולא את עצמכם שהבאתם אותנו למדינה שהוזה על ארץ המשתרעת מהנהר ועד הים.

    • תתנגד למה שאתה רוצה, אבל תעזוב את הילדים שלנו בשקט.

      בוב, 14/05/10 11:04

      הם לא צריכים שכלומניק אנטי-ציוני יחליט בשבילם מה לחשוב.

  • 27.

    האם להיות יהודי זה פוליטי ? כיהודי

    קובי, 13/05/10 22:14

    להאמין בציווי התנכי על ירושלים על ארץ ישראל לא מדינת ישראל זה פוליטי ?האם להיות יהודי שומר מיצוות הלכה תלמוד תורה תורה שבעל פה המשך המסורת זה פוליטי או ימני ? או אולי להיות יהדי בפשטות העובדות וההסטוריה המורשת זה הוא יהודי .מה שאבות אבותי חירפו נפשם שאני אמשיך בדרכם אמונתם .אני שייך לעדה מהעיר חלאב בסוריה שהוקמה עוד מתקופת בית ראשון ויש הוכחות .הורי זכרונם לברכה גורשו משם בראשית שנות הארבעים של המאה שעברה .ואין שום גוף ארגון שדואג לפיצוים או לזכויות של אותם יהודים שחייו שם יותר מאלפים שנה .את ודומיך יחד עם מנהל בית הספר לא תוכלו לעקור את האמונה מיהודים כמוני ורבים אנחנו .פשוט עוד סוג חדש של אנטישמיות אולי יותר מסוכנת באנשים שקוראים לעצמם יהודים ורוצים לעקור מאיתנו את הזהות האמונה המסורת .

  • 26.

    רב ראש ישיבה הובל אזוק למחוזי בידיו ורגליו כשיום קודם שוחרר בשלום

    מיה ביילי שתקה קול מחאתם של איטלקטואלים לא נשמע!, 13/05/10 22:08

    ביהמ''ש המחוזי, כמו השלום, לא עצר את הרב.

  • 25.

    רם כהן נוהג כמחנך אמיתי. איש ישר דרך הראוי לכל תהילה

    מי יתן וירבו כמותו בישראל, 13/05/10 22:07

    ואם יהיו שניים בעיר אולי תוושע סדום הרשעה.

    • לא יכול להיות עוד אחד כזה

      מצטער, 13/05/10 22:13

      מטומטמים, כמו טביעת אצבע יש רק אחד מכל סוג.

  • 24.

    גם אתה וגם אני האוייב הציוני

    לכבוש זה אומר לאהוב, 13/05/10 22:07

    כשאגדל, גם אני רוצה להיות האוייב הציוני.

  • 23.

    מחנך עם יושרה ? !!! why is it all built on lies

    we won the war !!!!! the land is OURS, 13/05/10 22:06

    which part you dont get ?!!!!!

    if the Arabs will accept us like the arabs in Heifa ect ... and will notfight us - they, and us will have a better life

    they way they are now , aligning with the enemy. we MUST protect ourself.

    Which part of this you dont get ???!!!!! are YOUR eys open ?!!.

    • The arabs in Haifa are citizens!

      בן אנוש, 13/05/10 23:49

      אתה מציע לתת לכל הפלשתינאים בשטחים אזרחות? ואתה חושב שאתה פטריוט? או שנמשיך את השליטה במיליוני אנשים ללא זכויות ונמשיך לטעון שאנחנו דמוקרטים?

      לא חייבים לאבד צלם אנוש בשביל להגן על המדינה וכאשר נאבד חס וחלילה את צלם האנוש לא יהיה שווה יותר להגן על זה.

  • 22.

    חינוך פלורליסטי אינו חינוך פוליטי

    רעות, 13/05/10 22:05

    ירבו מנהלים כמו רם כהן.

    • חינוך שמציג רק צד אחד - (ל''ת)

      קצת קשה לקרא לו פלורליסטי..., 14/05/10 10:47

  • 21.

    מילא שיאמין בדעותיו אבל למה להטיף אותן במוסד שאינו פוליטי?

    השני מהאמצע, 13/05/10 22:05

    ואם כן, האם הציג דעות אחרות משלו כדי לאזן את הדיון?
    לדמוקרטיה יש כללים משלה.

  • 20.

    הישובים ביו''ש כולם חוקיים,ומי שאומר אחרת-משקר,ואינו יכול להיות מחנך ב

    שלמה, 13/05/10 21:51

    בישראל.

  • 19.

    אין שום דבר פוליטי בלהראות לתלמידים את המציאות (ל''ת)

    אורן האתאיסט, 13/05/10 21:38

    • נא לא להאכיל את הטרול

      תודה, 13/05/10 22:22

      תודה

    • ואם מה שאתה קורא לו מציאות הוא בעצם הדמיון שלך? (ל''ת)

      הארנב הלבן, 13/05/10 23:02

    • אלי אתה אתאיסט, אבל בטוח שאתה שמאלני מטומטם. (ל''ת)

      דוד, 14/05/10 10:54

  • 18.

    הכיבוש שולתתתתתת1111

    כיבוש זה הכי אחי, 13/05/10 21:34

    כל הכבוד לכיבוש.

    • שיואו אנחנו מתנגדים לכיבוש! אנחנו כאלו נאורים ודמוקרטים!

      המגניב, 14/05/10 12:00

      וכל מי שלא חושב כמונו הוא גזען פאשיסט!!!

  • 17.

    גב' ביילי. בזכות היחס ''המחפיר'' כדברייך. את ישנה טוב בלילה..... (ל''ת)

    ophir1992 , 13/05/10 21:25

  • 16.

    גב' ביילי. בזכות היחס ''המחפיר'' כדברייך. את ישנה טוב בלילה..... (ל''ת)

    ophir1992 , 13/05/10 21:24

    • בזכות היחס המחפיר

      אילנה, 13/05/10 22:47

      הגברת ביילי וגם אני לא ישנים טוב. לא מסיבות בטחוניות גוזלים אדמות פלסטיניות, מונעים מהם להגיע לבתי חולים, או להתפרנס מאדמתם, אלא מסיבות התפשטותיות. מעבר להתעללות הנגרמת בכך, כך מונעים כל פיתרון בין שני העמים ומנציחים את הסכסוך ואת שפיכות הדמים

      • ומה רע בכך ? (ל''ת)

        עאזמי בשארה - אמיר מחול - רן כהן, 14/05/10 04:38

  • 15.

    כל הכבוד למחנך שלא מתקרנף כמן מרבית הציבור

    תמי, 13/05/10 21:20

    רם כהן הוא דמות חינוכית ראשונה במעלה,הפוקח את עיני תלמידיו למציאות קשה של התקרנפות מרבית הצביר הישראלי בנושא הכיבוש. תנו לנו עוד כאלה ואולי נצליח להטות את המצב מהידרדרות נוראה לעבר אסון.

    • כל הכבוד למחנך שמראה לילדים איך לעשות פרובוקציות ולהתפרסם

      האזרח המכוער, 13/05/10 22:10

      רק חינוך לבהמיות הוא חינוך אפקטיבי בתל אביב.

  • 14.

    זה שהוחא קיצוני מילא אבל שהוא מכניס פוליטיקה לתיכון זה פשע (ל''ת)

    לפטר לאלתר, 13/05/10 21:16

  • 13.

    מחסום ווטש זה חשוב. הבעיה היא האג'נדה . תושבי יו''ש הערבים, זכאים ל

    יחס אנושי במחסום., 13/05/10 21:16

    אם נוכחות הנשים, מסייעת למניעת התעמרות מיותרת וחסרת טעם בתושבים ,זה בהחלט חשוב וחיובי. הבעיה שהכותבת, כמו מנהל ביה''ס מתקשה לבהחין בגבול הדק בין דמוקרטיה לניצול מרות לצורך כפיית עמדה פוליטית.
    כשכותבים בנושאים ערכיים, רצוי לדייק. המחסומים במתכונתם הנוכחית אינם בני 43 שנים. הם תוצאה של טרור אכזרי , חסר אבחנה של חיות אדם חסרי גבולות ונורמות שהחל בעקבות הסכמי אוסלו. המחסומים האלה נועדו להגן בעיקר על תושבי ישראל המתגוררים בתוך שטחי הקו הירוק.בזכות המחסומים האלה, ירדנו משיא בתקופה הקשה של מתאבד ליום לכמעט אפס. אסור לשכוח שבזכות המחסומים נתפסו לא פעם ילדים ונערים צעירים שעל גופם הותקנה חגורת נפץ. נעצרו אמבולנסים שמתחת לאלונקת החולה או היולדת,נעשה ניסיון להבריח, מטעני חבלה.
    ומו שפתחתי הבעיה האג'נדה. למנוע התעמרות מיותרת ,חשוב. הניסיון לקשור זאת בעתיד השליטה ביהודה ושומרון הוא נואל.
    במידה והייתה ממשלה שהייתה מקבלת החלטה לצאת משטחי יו''ש , האם קיים גורם שניתן למסור אותם?

  • 12.

    גם מנהל נטורי קרתא מחנך נגד החילונים הכופרים - זכותו.

    גם מנהל מתנחל מחנך נגד השמאלנים הבוגדים - זכותו, 13/05/10 21:07

    ככה זה נראה כשאיש במשרה צבורית מתעסק בפוליטיקה. אבל הגברת הכל כך לא חכמה לא מבינה מה היא עושה ומה היא אומרת.

  • 11.

    רוב המורים עם IQ נמוך מהממוצע וכישורים מהגרועים שבחברה

    את מי זה מעניין מה מטומטם חושב על פוליטיקה?, 13/05/10 21:04

    התלמידים ב 100% לא שמים עליו כלום - כי לפי דעותיו והתנהגותו כולם רואים שהוא בלון ריק ....
    הבעיה כיצד אפס הגיע להיות מנהל בית ספר ...
    וזה בגלל מה שאמרתי באקדמה..

  • 10.

    לא קיים

    לא פוליטי, 13/05/10 21:03

    להיוולד כאן זו אמירה פוליטית. אי אפשר לא להיות פוליטי במדינה שכל קיומה מותנה הניגוד של דמוקרטי ויהודי. כל עוד והמדינה מגדירה עצמה דמוקרטית ויהודית = כל דבר הוא פוליטי.
    ולמחוק את הקו הירוק מהמפות זה לא פוליטי?
    ולהפלות תושבים זה לא פוליטי?
    ולהתגייס לצבא זה לא פוליטי?
    וללמוד תורה או קוראן זה לא פוליטי?
    לא פוליטי = לא קיים,
    אי ריבוי דעות = לא דמוקרטי
    הסתרת האמת= סכנה!

  • 9.

    על צביעות ושקרים

    נמאס כבר מהנודניקים האלה, 13/05/10 20:59

    מנהל בית ספר, תקראי את המילים אחת אחרי השניה ותגידי לי מה את לא מבינה. מה קשור חופש הביטוי לנסיון של מעסיק לכפות על עובדיו לבלות איתו את זמנם הפנוי בסיור ב''ארץ הכיבוש''? הוא כזה הומניסט גדול? האם הוא יקח אותם לתל ברוך לראות את הזנות? להולילנד לראות את השחיתות? המנהל הזה פשוט נהנה להתחמם מאור הזרקורים, לא פחות ולא יותר. הטמטום שלך לא מאפשר לך להבין שאף אחד לא ביקש להשתיק אותו והוא יכול לעמוד מחוץ לכותלי בית הספר ולעסוק בפעילות ציבורית כאוות נפשו. שיפנה לפוליטיקה, שיפגין, אף אחד לא משתיק אף אחד, מספיק כבר עם הצווחנות הזאת, לפעמים פשוט עדיף לשתוק, תנסי את זה בבית. האחריות היחידה שאני בתור הורה רואה במורי ילדי היא ללמד אותם חשבון, עברית, וכו', מקצועות ליבה, שמעת על זה? מה אנחנו מתלוננים על החרדים אם מה שחשוב לך שילדים ילמדו בבית ספר זה על ה''כיבוש''?

    • צודק! (ל''ת)

      PRIMAKUKU, 13/05/10 21:40

    • כמה נכון ! (ל''ת)

      אזרח, 13/05/10 22:13

    • קשה לך לשמוע דעה שונה אז אתה קורא לו נודניק

      בן אנוש, 13/05/10 23:41

      מדינת ישראל מפקידה בידי בית הספר את החינוך למדינה יהודית ודמוקרטית. את חשיבות המדינה לעם היהודי מחזקים על ידי מסעות לפולין. את העובדה שהחזקה של מיליוני אנשים ללא זכויות פוגעת בדמוקרטיה הישראלית רואים, בין השאר במחסומים. פעולותיו של מנהל בית הספר הם ציוניות וצעקותיהם של המתנגדים מגלות ציבור אנטי-דמוקרטי.

      • צר לי לאכזב אותך

        סטודנט, 14/05/10 01:55

        אבל דאגה מיתחסדת לפלסטינים המסכנים היא לא מטרת הציונות (וקראתי את ''האידיולגיה הציונית'' מצד לצד ולהפך) המחסומים והעוצר הם צעדים של מדינה נילחמת (מילחמת העצמאות עוד לא נגמרה)
        ותיזכור אתה מדבר על מדינה יהודית-דמוקראתית
        תגיד לי מי הוא יהודי ללא יהדות?(אין כזה דבר)
        מה היא ציונות ללא ציון?
        לא אני אמרתי את זה אמר את זה הס מראשי הציונות ואבות מיפלגת העבודה ואטאיסט מוחלט

  • 8.

    אויי הצביעות.. הרי הגברת הייתה הראשונה לקפוץ אם היה מדובר במנהל

    יהודי, 13/05/10 20:53

    עם דעות שהן לא חלקן של בל''ד.. אלא כאלה שהם של העבודה וימינה לה..

  • 7.

    לסגור את הקרן החדשה לישראל

    ארגונים גזעניים יש לסגור, 13/05/10 20:45

    לסגור כמו שסגרו את כך

    • הקרן החדשה פועלת כמרגל מתוכנו הפועל נגדנו כל הזמן (ל''ת)

      במימון ארגונים שונאי ישראל בחו'ל, 14/05/10 07:08

  • 6.

    איזו זכות יש למנהל להשמיע דיעות פוליטיות לתלמידים?

    אבי, 13/05/10 20:42

    כמנהל, הדיעות שלו עלולות להשפיע על הצעירים.
    אסור לערבב השכלה עם דיעות פוליטיות, לא בתיכון ולא באוניברסיטה. תלמידים מגיעים לשם כדי ללמוד, לא כדי להיות מושפעים מדיעות של פרופסורים, מורים או מנהלים.
    ברור שכאן הוא מעודד התנהגות אנטי-ישראלית והשתמטות מהצבא.
    הרי ''שטחים פלסטינאים'' יש גם בתוך ת''א, למשל שייך מוניס וסומייל, אולי תפגיני גם שם?!

  • 5.

    מנהל בי''ס שמטיף לדעה פוליטית מסויימת- מקומו אינו במערכת החינוך. (ל''ת)

    מורה ומחנך, 13/05/10 20:19

    • מחנכים כמוך

      צפי, 13/05/10 22:40

      תמיד סייעו לעליית משטרים חשוכים לאורך ההסטוריה. תמצית החינוך הדמוקרטי הוא חינוך להומאניזם ולבקורת על מה שלא הומניסטי,

  • 4.

    קשקוש בלבוש

    שלמה, 13/05/10 20:08

    סליחה, אם היה המנהל ימני, והיה לוקח את הילדים לעטרת כהנים ולהשבע על קבר רחל כחלק מפעילות לימודים מה היית אומרת?

    ההצדקה הפוליטית הזו היא רעה והיא אפילו מירעה עם השמאל עצמו, שמוכיח כי לא מעניין אותו אלא האמת שלו - וששאר העולם ילך קיבינימט

    הוא מנהל בישראל. שיוציא את הפוליטיקה מהלימודים של הילדים.
    אם היה עושה סדנאות פוליטיות (נניח בשיעורי אזרחות) ופאנלים בהם יש איש שמאל ואיש ימין - ניחא,
    אבל לכפות את דעותיו מעצם היותו מנהל ?! על מורים ותלמידים שיש חשש שהם חוששים לעמוד מולו?

    שיתכבד ויפגין או יעסוק בפעילות שמאל רדיקאלית כמה שבא לו, אחרי הלימודים... למה הילדים צריכים לקבל פרופגנדה שמאלנית? כי את , גבירתי, בטוחה שזו האמת ואין בלתה? איזו מין דמוקרטיה זו כשאת כופה את הצד שלך כמערך שיעור בלעדי על תלמידים ומורים מכח סמכותו ומרותו כמנהל?
    זה כ''כ ברור ושקוף שהוא עובר את הגבול ואת המותר ואת הרצוי, שלא נותר לי אלא להצטער על ההתגייסות העיוורת . דוקא משמאל היו צריכים לבקר אותו על כי עבר את הגבול. אני מאד מקוה שיקומו צדיקים בשמאל שעניינית יבקרו אותו, ולא יתמכו בו אוטומטית רק כי אתם מחזיקים באותה דעה.

    • אם לקבל את עמדתך צריך לנזוף בכל מנהלי בתי הספר המזכירים את יום איחוד..

      Ehad Haam-Zionist, 13/05/10 20:25

      ירושלים.....הסיפוח החד צדדי של העיר ההיסטורית ושטח ענק לכל סביבותיה, ומתן זכות שיבה לרבע עד שליש מליון פלשתינאים(כיום)-בוודאי שזה נושא פוליטי שאסור להזכירו בבתי הספר

      • זה חוק במדינת ישראל, להציג עמדה נגד החוק זו עמדה פוליטית

        יהודי, 13/05/10 20:46

        למלאות את הכללים כל עוד הם קיימים זו לא עמדה פוליטית אלא חובתו של כל אזרח במדינה דמוקרטית

        • נניח-אז על כל איזכור של מערת המכפלה או קבר רחל או...או...לתת נזיפה!!!! (ל''ת)

          Ehad Haam-Zionist, 13/05/10 22:43

          • על כל אזכור?

            שלמה, 14/05/10 08:49

            הרי אלה מוזכרים עוד לפני שהיה קיים עם פלסטיני, עוד לפני מדינת ישראל, עוד לפני שמוחמד נולד, ועוד לפני שהיתה תורה בעולם....

            זה לא פוליטי, אם כן.
            חוצמזה, ביננו... באיזה הקשר מזכירים את מערת המכפלה אם לא בשיעורי תנ''ך? האם בתי ספר ממלכתיים שולחים אוטובוסים עם ילדים לקבר רחל? מאיפה הקשקושים האלה?

            הוא שמאל-רדיקאלי? אז כל הגווארדיה מתגייסת , לא משנה מה עשה ולא משנה אם צדק אם לאו, בדיוק כמו מקריי מח'ול / ענת קם. קודם מתגייסים, התירוצים כבר יימצאו, ועל הדרך נאמר שהמדינה הזו פשיסטית, מדרון חלקלק לדמוקרטיה הישראלית, בלה בלה בלה

      • אל תתממם, יום איחוד ירושלים זה חוק במדינת ישראל.

        נו באמת, 13/05/10 20:57

        כמובן שאפשר לטעון שזו עמדה פוליטית לחגוג אותו.
        גם אפשר לטעון שזו עמדה פוליטית לחגוג את יום עצמאותה של מדינת ישראל ויש מספיק אנשים שטוענים כך.

        יש פה שאלה מסובכת - איפה במדינה דמוקרטית עובר הגבול בין עמדה פוליטית אישית שמגונה בכיתת הלימוד, לבין ערך בסיסי שעם מסוים רוצה לחנך את ילדיו בו?

        והתשובה לשאלה המסובכת הזו היא דווקא פשוטה: בחוק.
        העם שולח את נבחריו לחוקק ברוב קולות את מה שהעם רוצה כקולקטיב לחנך בו את ילדיו.

      • יש להפריד בין חינוך ע''פ חוק לדין שעשה לעצמו מר כהן .

        בוב, 13/05/10 21:00

        יום איחוד ירושלים מוזכר ע''פ הוראות משרד החינוך. ההטפות של מר כהן, אינטלקטואל בעיני עצמו, הן שלו בלבד ולא צריכות להיות נחלת תלמידיו.

        אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ומתוקנת. לא יתכן שכל אחד יעשה כראות עיניו.
        אם מדיניות משרד החינוך איננה מוצאת חן בעיניך, עלייך להיאבק לשנותה במסגרת החוק,ולא לדרוס את החוק ברגל גסה, רק כי הוא לא מצא חן בעינייך.

    • אם כהן מחזק את המדינה יהודית דמוקרטית שהיא מטרה של משרד החינוך

      בן אנוש, 13/05/10 23:36

      החזקה של מיליוני אנשים ללא זכויות מערערת את ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית ותלמידים צריכים לדעת זאת. יש צורך לחזק את חשיבות הדמוקרטיה על ידי פעולות מהסוג שרם כהן עושה ואת חשיבות המדינה לעם היהודי כפי שמסעות לפולין עושים.

      • י לי שאלה בשבילך

        סטודנט, 14/05/10 02:01

        יש לך רעיון אחר איך להגן על מדינת ישראל??אני לא חושב שללטף לפלסטינים את המצח יעזור אבל אולי זה רק אני.
        יש מולך שני כפטורים אחד אומר פיגוע ושני אומר חיסול המחבל(גם במחיר פגיעה בלא מעורבים ו/או החזקת מיליוני אנשים''ללא זכויות'' על איזה כפטור אתה לוחץ??
        (אל תגיד את התשובה המטמטמת ''כפטור שלישי לעשות שלום'' כי זה כפטור שלחוץ כבר 100 שנה)

      • תקליט שבור שחוזר על עצמו שוב ושוב

        צופה מהצד, 14/05/10 12:38

        תראה את כל התגובות שלך כאן..כל פעם כשמישהו מציג מולך עמדה שמבטלת את דבריך, אתה חוזר על אותם מילים ורעיונות כמו תקליט שבור או אדם שמסתגר בחלומו. בכל פעם, אתה מציג את האידאל במדינה מושלמת ושואפת לערכים..גם אם הדבר עובר על החוק. אתה מרגיש שאתה נדחק לפינה, מוצא שאין לך שום דבר להגיד להגנת רעיונות ומעבר על חוקים ופשוט פולט את צביר המילים שפוטר אותך מהסתכלות עצמית על נפשך- ''למען מדינה מתוקנת, חופשיה ושקטה''. ידידי..חדשה לי אליך. כל עם ישראל רוצה להפסיק בסכסוך ולהגיע לשלום. כבר נעשו אינספור נסיונות של הגעה למשא ומתן עם הצד השני..אנא ממך, ציין התקדמות אחת שנעשתה בתהליך השלום. אצג בפני, כדי שאאמין בדבריך, בכך שהצד השני מעוניין בו גם כן, בצורה תמימה ואמיתית. אל תגיד לי שאין אנו מוותרים מספיק..הרי זה יהיה רק תירוץ. כמו כן, ספר לי על הדרך מה דעתך על תושבי שדרות, קרית גת, באר שבע, אשקלון, המשפחות השכולות של מפגעי האוטובוסים, על משפחת גלעד שליט (שיסלחו לי שאני עושה שימוש בבנם). אינני מעונין להטיף לך..רוצה אני שתפסיק להינעל רק בצד אחד..אל תדקלם בבקשה משפטים ששומעים ואומרים כל הזמן..בדוק את הדברים

  • 3.

    אסור לנושא משרה ציבורית להטיף פוליטית

    מצביע למפלגת העבודה, 13/05/10 20:06

    איך תרגישי למשל אם תבואי לקבל טיפול רפואי ןהרופא יטיף לך על חשיבות ארץ ישראל השלמה?

    אגב אין צורך לפטר את המנהל, כי זה רק ישרת את צרכיו הפוליטים. כפי הנראה חינוך לא ממש מעניין אותו והוא כבר יעזוב לבד.

  • 2.

    מנהל הומניסטי ובעל יושרה

    רעיה ירון, 13/05/10 19:54

    דוגמה לתלמידיו ומוריו

    • ממש דוגמא. כל כלומניק מחליט שהדעות שלו הן עובדות, וכופה אותן (ל''ת)

      בוב, 13/05/10 20:12

    • אכן דוגמא

      .., 13/05/10 20:39

      דוגמא רעה. דוגמא איך לעשות פרובוקציות כדי להתפרסם. דוגמא איך להיות הישראלי המכוער.

  • 1.

    מה הקשר? מנהל בית ספר אינו אישיות פוליטית. נקודה. (ל''ת)

    יוני, 13/05/10 19:53

    • כל מנהל מחנך פוליטית....

      רות, 13/05/10 20:17

      איו חינוך לא פוליטי.תסתכל בעיקר ימינה לישיבות למיניהן.פוליטי או לא?!

      • לכאורה צודקת. אבל עירוני א הוא בי''ס ציבורי

        איציק, 13/05/10 20:25

        ותלמידים נשלחים אליו על בסיס אזור מגורים

      • רק בורים חסרי כל אישיות הם לא פוליטיים, וגם הם פוליטים (ל''ת)

        adaravon , 13/05/10 20:25

      • מי ששולח את תלמידיו לישיבות יודע לאן הוא שולח אותם.

        יהודי, 13/05/10 20:28

        מי ששולח את ילדיו לבית ספר ממלכתי רגיל, מניח שהוא שולח את בנו למקום שבו המורים לא יכניסו את דעותיהם הפוליטיות האישיות לכיתת הלימוד.

        • completely blind man - did you show them the dead or hurt by terror ? (ל''ת)

          one side blind idiot, 13/05/10 22:18

      • ישיבות הן לא בית ספר ממלכתי

        אף מנהל לא מחנך פוליטית, 13/05/10 20:37

        עובד ציבור צריך לתת שירות לציבור ולא לנצל את הכוח שניתן לו לרעה.

    • אין חיה כזו ''לא פוליטי''.

      ציונה, 13/05/10 22:35

      אם אתה לא מגיב למציאות פוליטית, גם זו פעולה פוליטית - משמעותה תמיכה (אם כי פסיבית) בפעולות הפוליטיות של המשטר הקיים.

      • גברת ציונה: המשטר הקיים זהמה שהעם בחר ורוצה. (ל''ת)

        לכן תוכנית הלימודים מעוגנת בחוקים., 14/05/10 15:13