• 115.

    החלוקה היא כבר ממזמן לא בין שמאל לימין

    אלא בין שוחרי זכויות אדם למתנגדים, 08/02/10 14:54

    החלוקה היא בין אנשים שרגישים לזכויות אדם ולערכי הדמוקרטיה, אנשי שמאל כמו דב חנין וניצן הורוביץ לצד אנשי ימין כמו מיכאל איתן ובני בגין, ומולם אלה שעבורם זכויות אדם זה רק נטל, אולטרה ציוניסטים למיניהם מימין ומשמאל (פה גם נכללים בן דרור ימיני ובן כספית). אני במחנה של הורוביץ ובגין. ואתם?

  • 114.

    מה יש להגיב כ''כ הרבה-פשוט מדויק. מתאים לך- תיקח

    גלעד, 08/02/10 11:29

    הניתוח של בן ימיני הוא אייזן. מי שבעד,שיגיד שהוא תומך בהשחרת ישראל ובמלחמה נגדה. מי שלא שיבקר את הקרן לישראל חדשה.
    עם עצם העובדות והטענות שהוא הביא קשה להתווכח.

  • 113.

    עדות על נפשו של השמאל, מכלי ראשון

    ברל כצנלסון, 07/02/10 21:00

    ''היש עם בעמים, אשר בניו הגיעו לסילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו, הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לִבם רגש של הערצה והתמכרות? ... וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו... עד כדי כך שיראה את הגאולה בנאצים הפלשתינאים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח.''
    ברל כצנלסון ~ 1 במאי 1936
    פורסם בעיתון דבר (בהוצאת ההסתדרות)
    למי שלא יודע: ברל כצנלסון (1887-1944) הוגה דעות של הציונות הסוציאליסטית (פעם ככה קראו לשמאל)

    • חזק מאד! (ל''ת)

      יהודה, 08/02/10 09:17

  • 112.

    ההתקפה נגד ''אם תרצו'' היא בולשביזם במיטבו

    מאיר_5728 , 07/02/10 20:35

    העובדות ש-92% מהציטוטים שגולדסטון הסתמך עליהם מקורם בארגוני הנתמכים - לא חשובות. מה שחשוב הוא העליהום ההאשמות בפאשיזם והירידה לביבים.

  • 111.

    מר הרצוג ישנה עוד אפשרות - פרופ' נעמי חזן - תדווח מי העיד - מה העיד

    יופיטר יופיטר , 07/02/10 14:28

    ועל סמך מה העיד אצל גולדסטון - ומיהם התורמים שמסייעים לקרן כדי שתוכל להכפיש את ישראל - בלי להסתכל על הגרוש - אחרי ההיסטריה הבזויה בחומת מגן - והשקר הנאלח והנבזי - אני רוצה הוכחות - עם מקארתי ובלעדיו - כי גם לנו יש זכות לדעת -

  • 110.

    פטריוטיזם

    אור, 07/02/10 14:26

    עצוב מאוד שבמדינת ישראל מכירים רק סוג אחד של פטריוטיזם. פטריוטיזם עיוור. מה לעשות שיש גם פטריוטיזם ביקורתי. שאפשר להעביר ביקורת מתוך אהבה ודאגה אמיתית - כמו לחברים ולמשפחה כך גם למדינה שאוהבים. בעיני זו גם אהבה בריאה הרבה יותר מאהבה עיוורת, כי רואים את הפגמים וממשיכים לאהוב על אף. יתרה מכך, רוצים לתקן.

    • גם ביקורת על הסכמי אוסלו נעשו מתוך פטריטיזם

      מאיר_5728 , 07/02/10 14:59

      אבל אנשי שמאל והתקשורת תייגו אותה כ''התלהמות'', ''משיחיות'' ועוד סופרלטיבים מהלקסיקון של ה''פטריוטיזם הביקורתי''.

      הבעיה היא מוחו של מי נשטף יותר, והוא מדקלם את ''האני מאמין'' שלו ללא ביקורת עצמית.

      • יש מבקרים ויש דרך ביקורת-הימין הקיצוני הרבה יותר גדול מהשמאל הקיצוני..

        Ehad Haam-Zionist, 07/02/10 17:53

        ואכן בתוכו יש רוב למשיחיים ולאנטי דמוקרטיים.....

        כאשר הויכוח הוא עינייני (הצורך של ישראל בשלום, והסיכויים הבטחוניים לעומת הסיכונים) הוא התנהל ומתנהל באופן תרבותי...

        כאשר מחילים דין ''מויסר'' לגבי שטחים שחי בהם עם אחר והיו חלק מהארץ ההיסטורית שלנו(ושלהם)-אין כאן בסיס לדיון עם המשיחיות המתלהמת....

        • הביקורת היתה של הימין המתון

          מאיר_5728 , 07/02/10 20:16

          שכללה את פרסום הצהרותיו של ערפאת (הסכם חודייבה), וחשיפה של מעשיו של ערפאת. שום דבר מזה אינו יכול להיות משיחי, כולו היה ענייני. זו דרכו של השמאל הקיצוני לתייג כל ביקורת עליו כ''משיחית'' או קיצונית. כך, כל ביקורת אינה יכולה לחדור אליו. בסתר ליבך אתה מאמין שימין הוא תמיד ימין קיצוני ולא משנה מה יטען. כלי התקשורת הרוצים לייצג את הימין תמיד יציגו את הימין הקיצוני. שטיפת מוח כיאה למשטרים אפלים.

        • אתה מדבר על דרכי ביקורת נאותות???

          ziontrain, 08/02/10 02:08

          אתה זה שתגובותיו נגועות לעיתים קרובות בהסתה פרועה ובדמגוגיה לשמה.

          לא מזמן הצגת את רוב אנשי הימין בארץ כמפלצות צמאות דם הרוצות להשמיד מיליארד וחצי אנשים,זוהי הסתה נפשעת של טוקבוקיסט חסר מוסר ויושר,המסתתר מאחורי אנונימיותו...הבט במראה ועשה חשבון נפש.

        • אז לטענתך אין בסיס לדיון עם הפלסטינים?!?

          ziontrain, 08/02/10 02:22

          להזכירך הפלסטינים (המתונים) הכניסו את ''דין מויסר'' לספר החוקים שלהם,גזר מוות על המוכר אדמה ליהודים.

  • 109.

    מישהו יכול להסביר לי

    אמיר, 07/02/10 11:36

    מה קשור העיתונאי אליעזר יערי לקרן החדשה?
    האיש היה טייס חיל האויר ולפי מיטב זכרוני גם כעיתונאי הוא לא היה אנטי ציוני ולמרות זאת הוא ניהל את הקרן עד שנת 2008 .
    האם הוא ידע על חלק זה של פעולותיה?

  • 108.

    מי שלא מדווח על שפיכות דמים נחשב כ''עומד על דם '' (ל''ת)

    הימין שוכח את אלוהים, 07/02/10 11:06

    • לא זכור לי שמיניתי את השמאל לדוברי, גם לא קיבלתי מהם כסף... (ל''ת)

      אלהים, 07/02/10 11:28

  • 107.

    בן דרור, תקפוץ לי

    קורנליה, 07/02/10 10:55

    לא אתה ולא כשכמותך יגידו לי מה אני ומי אני ובמי אני בוגדת.

    אתה ימני מכוער ומתנשא, לא יותר.

    • המתנשאים שייכים לשמאל של ''זכויות אדם''=הגדרה עצמית וזכויות רק לפלסטינאי (ל''ת)

      קונדסון, 07/02/10 12:08

  • 106.

    ההבדל בין עאדלה לאם תרצו הוא שעדאלה לא קיבל 3 עמודים

    יחיאל, 07/02/10 10:52

    במגזין סוף השבוע של מעריב, וראשיו לא הוצגו ע''י בן כספית כאנשי מרכז חוץ פרלמנטרים מתונים.
    רונן שובל עשה לבן כספית תרגיל וניצל תחקיר מחפיר של כספית ע''מ לשתול נתונים מפוברקים, הן על דו''ח גולדסטון והן על הביוגרפיה שלו עצמו.

    אם תקרא מר ימיני, את הגדרתם של אם תרצו את עצמם תגלה כי מדובר בארגון אשר קורא לעצור גופים ויחידים ''אנטי ציוניים'' הגדרה אשר הפרשנות שלה שייכת לרונן שובל וחבורתו.

    ההגדרה שלך קבוצות אחרות כ ''סהרוריות'' גם היא אינה תורמת ללגיטימיות של הדיון הזה.
    הלא ויכוח בין ''שפויים'' ל''סהרוריים'' הוא מיותר בעיקרו שכן הלוגיקה של שני הצדדים שונה במהותה.

    רבין היה סהרורי, בוגד, עצום עיניים, ופוסט ציוני מודחק.
    ראינו איך זה נגמר.

    • עאדלה הוא ארגון אנטי ציוני שרוצה להשמיד את המדינה (ל''ת)

      זה כל ההבדל, 07/02/10 13:49

      • יחיאל עדאלה נהנה מהקרן? בבקשה שיספר מי המשלם - מי מסר עדות

        יופיטר יופיטר , 07/02/10 14:33

        מה העדות - ועל סמך מה נימסרה - אחרי ג'נין והבלוף ההיסטרי על לוחמי חומת מגן - מצטערת אני רוצה לדעת מה עושה השמאל - כמו שהם רצו לדעת מה עושים הכהניסטים - חוק אחד לכווווווווווווולם

    • גם אם כל מה שאמרת זה נכון

      מאיר_5728 , 07/02/10 14:32

      לא הבאת שום עובד, טיעון או בדל ראיה שיפריך את העובדות שהציגו ''אם תרצו''.
      אתה, כמו אדמורי''ם בולשביקים למיניהם, מתרכז בשליח ולא בתוכן. והתוכן לא מפרגן לשמאל הישראלי. העובדות הן שארגונים הנתמכים ע''י ה''קרן'' ''עזרו'' לגולדסטון לטוות את שקריו.
      חוץ מזה, מעיון באתר של ''אם תרצו'' לא מובאת שום קריאה לעצור אנטי ציוניים.

  • 105.

    דרור בין יחדים בתיקשורת שדואג להמשך קיום המדינה היהודית בית לניצולי שו (ל''ת)

    הבית היהודי לנצולי שואה ולפטי העולם נמצא בסכנה, 07/02/10 10:30

  • 104.

    הלשנות על מדינת ישראל בסופם המדינה תחוסל . (ל''ת)

    למלשנים לא תהיה תחקווה ולא בית, 07/02/10 10:24

  • 103.

    יפה אמרת, ולא די אמרת.

    רפניל , 07/02/10 10:23

    צריך להלחם בשונאי ישראל בין אם הם כאן ובין אם הם שם... .
    אחרי גולדסטון אין צורך לחכות עוד לשום מעשה ''מסגיר'' חדש ו/או נוסף.
    לבדוק לעומק את הקרן ואת כל מקורות המימון של השמאל האנטי ישראלי ושם גופים הפועלים בהשראת מדינות אירופיות ואחרות בעלות מדיניות אנטי-ישראלית, ולסגור להם את מקורות המימון ואת רשיונות ההפעלה.די לעצימת עיניים!
    חופש דיבור אינו חופש בגידה.

    • רפניליוס סנטוס בנדיטוס ..בוא לג'יזס (ל''ת)

      אם תירצו -קרן הצלב הקדוש, 07/02/10 11:05

  • 102.

    טרומבוציט שכמוך .. (ל''ת)

    ארלט סנדונוב אגילרה ( טיחואני פלייס &^, 07/02/10 08:09

  • 101.

    במקום להפנים, כותבים פשיסט

    דני, 07/02/10 08:03

    הבעיה של השמאל הוא שהוא חי על ססמאות.
    פשיסט, מקרתיסט.

    מאחורי הססמאות האלה אין כלום, סתם שימוש במילים מפוצצות.

    שהשמאל יקרא ויפנים את מה שכותב בן דרור.

    אם זכויות אדם באמת חשובות לו, הגיע הזמן שפעילי זכויות האדם האמיתיים ירחיקו עצמם משונאי ישראל.

    אפשר לדאוג לזכויות האדם ולתמוך בישראל.

    • דני אתה קשקשן . (ל''ת)

      תפנים, 07/02/10 09:13

      • איזה ''רמה'' יש לדף המסרים שלכם... (ל''ת)

        איציק מהמרכז, 07/02/10 10:11

        • מלחמת צעקות

          דני, 07/02/10 11:04

          חבל שאתם לא מקשיבים ולא מפנימים.

          בן דרור לא מהימין, אני לא ימני קיצוני.

          השמאל באמת לא מבין שהחבירה לרדיקלים הורסת את המסר?

  • 100.

    יש פה דור שלא יודע מה היה

    koko6_99 , 07/02/10 08:00

    ע''פ חלק מהמגיבים, אפשר לחשוב שבוקר בהיר אחד התעוררנו, החלטנו להשמיד את המדינה הפלסטינית השלווה שחיה לצדנו ,כבשנו אותה בסערה, סלקנו וכלאנו את מנהיגיה ומאז אנו נוגשים ומתעמרים באוכלוסיה האומללה, מונעים את עצמאותה ,גוזלים את אדמתה,וכו'
    מ ה ל ע ש ו ת ש ז ה ל א מ ה ש ה י ה.

  • 99.

    החדש והגיש כהרגלו את מאמר המערכת של ''דבר'' לאישור.

    אותו ד''ר פרי שהפתיע את חיים רמון, מזכל ההסתדרות, 07/02/10 07:48

    ככה זה עבד בדמוקרטיה ללא ''מקרטיזים''.''בולשביזם''.
    סליחה מראש אם טעיתי בזיהוי.

  • 98.

    אשה שמנה נתנה לי סטירה בסופרמרקט (ל''ת)

    איציק מהמרכז, 07/02/10 07:40

  • 97.

    החדש והגיש כהרגלו את מאמר המערכת של ''דבר'' לאישור.

    אותו ד''ר פרי שהפתיע את חיים רמון, מזכל ההסתדרות, 07/02/10 07:19

    ככה זה עבד בדמוקרטיה ללא ''מקרטיזים''.''בולשביזם''.
    סליחה מראש אם טעיתי בזיהוי.

  • 96.

    יש לאהוב ערבים. כשהם שלטו ביהודים היה שלום (ל''ת)

    שמאלני מפרעות חברון, 07/02/10 06:55

    • הימין מסית .. מסית .. מסית .. (ל''ת)

      זו דרככם בימין .. להסית ולרצוח, 07/02/10 07:23

      • נשרט לך התקליט... (ל''ת)

        איציק מהמרכז, 07/02/10 08:33

        • יש לי עצירות (ל''ת)

          איציק מהמרכז, 07/02/10 11:08

  • 95.

    צריך להחליף הדגל. יש לשים ירח ירוק במקום מגן דוד מגעיל כחול. (ל''ת)

    שמאלני מתקדם, 07/02/10 06:54

  • 94.

    כשמאלני מאסתי במדינה. אני מתגעגע לימי וורשה של 1939 (ל''ת)

    יהודי גלותי שמאלני, 07/02/10 06:53

  • 93.

    תרומת השמאל לגולדסטון זה פטריוטיות..חמאסית. (ל''ת)

    שמאלני עם תחת גדול, 07/02/10 06:52

  • 92.

    הציונות כבר לא רלוונטית.

    אסף, 07/02/10 04:40

    השמאל החדש לא מתנגד לציונות, הוא פשוט לא מתייחס אליה.

    השמאל הציוני מת, כי שמאל בשנות האלפיים וציונות בשנות האלפיים הם דברים סותרים.

    הצורך במדינה יהודית נובע מזכויות האדם, לא מהציונות.

    • שטיות (ל''ת)

      אלישי, 07/02/10 06:59

  • 91.

    אני נזהר מגמלים יש להם נשיכה חזקה כזאת . (ל''ת)

    איציק מהמרכז, 07/02/10 04:14

  • 90.

    עמותות הימין נתמכות על ידי הכנסייה האונגליסטית (ל''ת)

    חרפה ובושה תחת הצלב, 07/02/10 04:11

    • למרות זאת יש הבדל בין אנשים פרטיים

      יוני, 07/02/10 10:39

      לממשלות זרות שבוחשות בפוליטיקה המקומית!!!

    • ארגוני הקרן מהווים את הדרך לפאשיסטיות לאומנית ערבית (ל''ת)

      לאומניים פלאסיטינים, 07/02/10 11:08

  • 89.

    זה לא 'רופאים ללא גבולות'. זה ארגון אחר שמנכ''ליתו הודיעה

    לא יאומן צונזרתי. אבקש ליידע: 'רופאים לזכויות אדם', 07/02/10 02:13

    במפורש וניתן לראות זאת דומני גם באתרם, שאינם עוסקים כמעט ברפואה כי אין להם תקציב לכך אלא רצונם לעזור ע''י שינוי פוליטי. לכל מי שלא מבין, השינוי הפוליטי שהם רוצים הוא הפיכת ישראל ל'מדינת כל אזרחיה' או מדינה ערבית. זה ארגון אנטישראלי קיצוני ביותר שנושא הרפואה משמש לו יחצ''נות. אין לכם מה לצנזר.

  • 88.

    הפשיזם לא יעבור!

    גלעד, 07/02/10 02:07

    בן דרור ימיני: אתה מצטרף לגרועים שבמסיתים.
    דמגוגיה דוחה כ''כ כבר לא נשמעה מאז נאומי ההסתה נגד יצחק רבין.
    אבל זה לא יעזור לך.
    אתה רק מגבש מחדש את השמאל הישראלי.

    • השמאל הישראלי הוא היסטוריה. למעט גורמים אנטישמים כמו קרן פורד שממנים

      לגלעד הבולשביק הקשקשן, 07/02/10 05:39

      חבורת תמהונים, אין שמאל ישראלי.

    • אתה יודע מה זה פשיזם?

      אלישי, 07/02/10 07:02

      לו ידעת, לא היית מנופף במילים האלו.

  • 87.

    השמאל אנטי ציוני כי הוא צריך את הקול הערבי

    מתכחשים ל''מדינה יהודית'', 07/02/10 02:03

    למעשה השבר בשמאל הציוני התחיל ב 1977 ושמעון פרס אחראי לו.
    אז בגין עלה לשלטון.
    רצון השמאל להעיף אותו גרם לשמאל לחבור אל הערבים. והחבירה הזאת החריכה את השמאל הזה להתכחש ל''מדינה יהודית'' כיעד.

    • השמאל יותר ציוני ממך (ל''ת)

      אבי, 07/02/10 04:12

  • 86.

    תודה לבן דרור ימני, לבן כספית ולאם תרצו על האומת לעמוד מול מנגנון (ל''ת)

    ההסתה של הקרן החדשה לישראל, 07/02/10 01:14

  • 85.

    מדוע אני חושב שימיני פשיסט וצבוע.

    יריב א. , 07/02/10 01:07

    אדם שמתנגד בצורה כזו קיצונית לכל דיעה הפוכה משלו ומתעטף בדגל הפטריוטיות הוא פשיסט. במקרה הנדון הוא גם זקוק לרחמים כי הוא אפילו לא מבין שהוא כזה.
    ולמה צבוע? יש בארץ קבוצה גדולה מאוד שבגלוי מצהירה שהיא אנטי ציונית, שלא מכירה במדינת ישראל ובמוסדותיה, שחלק ממנה חבר לאחמניג'אד עם קריאות למחיקת מדינת ישראל, וימיני שתק ושותק. בעצם הוא צבוע ממין מיוחד. הוא נוטף ארס מטעמים פופוליסטים ןמסחריים.
    אם הוא היה טורח לללמוד מיהם היהודים שמעורבים בקרן בארה''ב, קנדה, אנגליה ואוסטרליה הוא היה מגלה שאין ביניהם אפילו שונא מדינת ישראל אחד. אבל יש ביניהם רבים--ואני תומך בהם--שמתנגדים חזק מאוד למדיניות מדינת ישראל. כל זמן שהכיבוש נמשך ישראל תישאר מצורעת ותיחשב למדינה שמפרה את כל החוקים הבינלאומיים. מאחר וישראל מסרבת להפסיק את הכיבוש ולהיפך מגדילה את גזל האדמות, אני תומך בסנקציות. ''רופאים לזכויות אדם'' פועלים לאור ערכים הרבה יותר מוסריים מאלו שלאורם נע ימיני. ההתקפה על הקרן עשתה לנו עוד נזק בעולם החופשי. ימיני סובל מסכיזופרניה מצויה ישראלית. הכיבוש זה של מישהו אחר. שימוש בפצצות זרחן לבן נעשה על ידי צבא אחר

    • האם א-ת-ה אינך מתנגד בצורה קיצונית לכל דעה ההפוכה משלך ?

      אינכם מנסים לשכנע אתם מנסים לכפות את דעת המיעוט., 07/02/10 03:08

      מצידי אתה יכול להתנגד. אתה עם המיעוט הזניח שלכם לא מפריעים לנו.
      הקיצוניות שלך איננה צביעות אלא בגידה. אתם שברתם את כללי המשחק הדמוקרטי, התחלתם לגייס הון זר שבא ממקורות עוינים, אתם מכבסים את הכביסה בכל בירות העולם, מוציאים דיבתנו רעה, עוזרים לשונאינו ונלחמים בנו בצורה בלתי הוגנת. כל זה מכוער ביותר.

    • משום שהוא מתנגד בצורה קיצונית לדעה הפוכה משלו.

      שים לב מה אתה אומר: ימיני פשיסט, 07/02/10 07:10

      עצתי לך.בקר מפעם לפעם בבית הספר.

    • האמת על המסית הפו''צ האנטישמי יריב היא תמיכתו בנאצים ובהשמדת יהודים בתג

      איציק מהמרכז, 07/02/10 07:52

      בתגובתו למגיב 2 רונן על ''מאמרה'' של ענבר מיכלזון דרורי בויינט ואצטט ''איזה אסון למדינה שיש בה זבל אנושי כמוך. אתה מצדיק כל פעולה שנעשתה בעבר נגד יהודים. כי אם אתה מייצג את ה''יהודים'' אז מישהו שכח לטפל בך לפני שהגחת מאיזה ביוב כעכברוש בקריקטורות הכי אנטישמיות..''

      בקיצור, יריבון עלוב, יצא המרצע מן השק, כפי שטענתי תמיד אתה אנטישמי מהזן הנאלח ביותר, זה פרצופכם האמיתי...

      רק שהאנטישמים בעבר לפחות היו אנטישמים ''לשם שמיים'', אתם ממומנים ע''י מדינות זרות עויינות...

      ואתה מדבר על פאשיסטים...

      ויום טוב לך, כמעט אמרתי לשכמותך ''הייל''...

      הקישור לתגובה המקורית של יריב http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3842053,00.html

    • שבוע טוב אנטישמי קטן שלי - אופנהיימר - ממוצא גרמני ? (ל''ת)

      עוד פעם אופנהיימר, 07/02/10 10:55

      • בפעם המיליון: יריב א. זה לא אופנהיימר (ל''ת)

        ., 07/02/10 13:52

        • נו טוב, הא. זה אידיוט, אויל או אהבל.

          מאיר_5728 , 07/02/10 14:42

          סמן קו מתחת לתשובה הנכונה!

  • 84.

    שמולאני זה בוגד (ל''ת)

    ci, 07/02/10 00:51

    • עילג טיפש,הס (ל''ת)

      הס, 07/02/10 04:13

      • אבל צודק. (ל''ת)

        רונית,, 07/02/10 05:36

      • ההרדמה הכללית שהקרן מבצעת לישראל היא באותם שיטות של גבלס (ל''ת)

        גבלס ושיטות הקרן החדשה לישראל, 07/02/10 11:08

    • לפי תגובות רוב מכריע בעם מסכים אתך (ל''ת)

      אלקס, 07/02/10 10:26

      • גם רוב מכריע בגרמניה חשב שיהודי זה בוגד... (ל''ת)

        אז?, 08/02/10 14:45

  • 83.

    ימיני הפך לקרנף (ל''ת)

    סאפארי 2010, 07/02/10 00:35

    • מוטב קרנף מנחש צפע - קרנף רואים - הצפע גם מרעיל וגם מיסתתר (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 07/02/10 08:52

  • 82.

    די לפופוליזם. כל מי שתומך במדינת כל אזרחיה הוא בוגד על פי ימיני (ל''ת)

    חבל שימיני פספס את העובדה שיש כאן חופש ביטוי, 06/02/10 23:13

    • הנה יצא פרצופכם האמיתי, אתם אנטי ציוניים וזאת בדיוק גם הייתה הטענה נגד

      איציק מהמרכז, 06/02/10 23:50

      נגדכם...

      הציונות המתגוננת כנגד אויביה אינה חייבת לסבול אתכם, להסית נגד המדינה בארץ ובחו''ל אינו מצוי בגדר חופש הביטוי.

      ושבוע טוב לך.

      • איציק ..שיקומך נכשל .. נצטרך להחליף לך כדורים....... (ל''ת)

        -טופס 17-, 07/02/10 00:28

        • סביר להניח שהשמאלנים ''מבינים'' בכדורים הרשומים להם, אף שנראה שאינם לוקח

          איציק מהמרכז, 07/02/10 07:54

          לוקחים אותם בקביעות, להוותנו...

          ויום טוב לך.

          • אתה דוגמה חיה שגם לחולי רוח יש חופש ביטוי בישראל. (ל''ת)

            יריב א. , 07/02/10 10:26

    • לא בוגד. סתם גזען.

      שחר, 07/02/10 01:31

      כי לכול העמים יש זכות להגדרה עצמית ולמדינת לאום, אבל כשמדובר ביהודים, זה פשע מלחמה.

      בנינו, אתה יודע טוב מאוד שמדינה אחת מעבר לירדן תהיה מדינה פלסטינית. אבל מה שמותר לכול עם, אסור ל''יהודנים''.

      אגב, לימיני אין זכות לחופש ביטוי או שזה תקף רק לאנטישמים כמוך. הוא עוד מחמיא לכם וקורא לכם שמאל קיצוני. אתם בושה לשמאל.

    • אתה צודק לחלוטין. כל י שתומך במדינת כל אזרחיה,כלומר מדינה איסלאמית,

      אדם,חיפה, 07/02/10 01:58

      הוא אכן בוגד.
      מדינת כל אזרחיה משמעה הפיכה -משמעה מדינה איסלאמית ע''פ חוקי השריעה- משמעה שואה לעם היהודי.

      • זאת הפרשנות שלך לעניין (ל''ת)

        פרשנות = דעה = לא עובדה, 07/02/10 03:38

    • אתה רוצה להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה? נסה זאת כאן!

      אל תערב בכך גורמים זרים, 07/02/10 03:15

      .

      • מי שדוגל במדינת כל אזרחיה - מחסל למעשה את המדינה היהודית

        יופיטר יופיטר , 07/02/10 14:23

        כי חוק השבות יכלול את זכות השיבה - ותהיה כאן עוד מדינה מוסלמית -- יהודים אני בספק - את אלה שהם לא יהרגו - הם ישעבדו - מי שלא מבין את זה - מהווה בעיה לעם היהודי בארצו ובתפוצות - כי אין ליהודים ארץ אחרת

  • 81.

    האויב הגדול ביותר של השמאל הישראלי הוא המציאות! ואת זה קשה ליונית לוי

    רונן, 06/02/10 23:00

    ושות לביים..יכולים לקרא להו פשיסטים גזעניים דתיים הזויים..בסוף..נכנס מחבל למסעדה וקרוע 30 בני אדם..
    אם היו שומעים לנו לפני אוסלו..גדלעד שליט היה ברגעים אלה בבית..
    1800 ישראלים ו12 אלף פלסטנאים היו בין החיים..
    41% מהפלסטנאים היו קמים מחר ליום עבודה

    אם רק היו מקשיבים לנו באוסלו..
    אולי למר''צ היו יותר מ3% מנדטים
    ועיתונאי ישראלי לא היה ממקום באחד המקומות האחרונים בדרוג הדעה של הציבור עליו..
    אם..אם רק היו שומעים לנו באוסלו..

  • 80.

    אגב, פרי צודק, זהו מקרתיזם. וכל הכבוד שזה מקרתיזם. עכשיו צריך סמכויות.

    ירמיהו הנביא, 06/02/10 22:33

    למי שלא יודע, המקרתיזם היה נסיון מוצלח של העם האמריקאי לנטרל נסיון אמיתי של תנועות קומונסטיות להשתלט על אמריקה ולהנחיל בה קומוניזם בשליטת ברית המועצות, כפי שנעשה בסין, במזרח אירופה בקובה ובמדינות אחרות.

    הקומוניסטים האמינו באמת ובתמים שזו האידאולוגיה הרצויה ושברית המועצות היא השליט המועדף על אמריקה. אבל למעשה זו היתה בגידה בעם האמריקאי. אז אם ד''ר פרי מכנה את מה שקורה כיום בשם מקרתיזם, חזקה עליו שהוא יודע על מה הוא מדבר.

    עכשיו רק נותר לעצור את אלו ששואפים להחריב את המדינה כפי שהוקמה והוגדרה וכפי שהרוב המוחלט רוצה שתהיה.

  • 79.

    צנזרת אותי. אתה מפחד כי זה מה שמשתמע מהמאמר שלך?

    ירמיהו הנביא, 06/02/10 22:29

    אבל אי אפשר לדבר על אנטי ציונות ועל תנועות שרוצות למחוק את המדינה ואת זכות ההגדרה של היהודים בלי להשתמש במלה בגידה, לפחות כתוצאה אם לא ככוונה.

    ואי אפשר לדבר על בגידה בלי להבין שיום אחד הדמוקרטיה הישאלית תיאלץ להגן על עצמה מפני הבגידה הזו, במידה שזה יגיע לנקודה קריטית. על כך הדיעות אולי חלוקות, אבל אני, ממקום שבתי, רואה שהנזק הוא כבר כל כך גדול עד שאין למעשה דרך חזרה. אבדנו.

    אבל יום אחד הדמוקרטיה הישראלית תצטרך לחסום את בית המשפט העליון באופן הנחרץ ביותר. ומכיוון שאין לזה חוקים כתובים כיום, היא תיאלץ לפעול בניגוד לחוק כדי לעצור חוקים כמו זכות השיבה (איחוד משפחות) וחוקים אחרים וצווים אחרים שבית המשפט העליון משית עלינו ממרום האנטי ציונות שלו.

    ואז החלום של האנטי ציונים, אותו חלום שמשותף להם ולערבים - להפוך לקורבן מקצועי, יתגשם, והם יוכלו לדבר על פאשיזם ועל רודנות ועל משטר צבאי. מה שהם לא יבינו הוא שהם יכריחו את הדמוקרטיה הישראלית לטפל בהם כבבוגדים.

    הנה ניסחתי את זה אחרת, אבל אל תפחד לפרסם את זה כי צריך לדבר על הדברים. מי שלא מדבר על הדברים בזמן יאלץ לחוות קטסטרופה.

    • ולזה בדיוק הקמפיין של מעריב ואם תרצו מוביל. מחריד (ל''ת)

      איזבל המלכה, 07/02/10 00:41

  • 78.

    הימין מסית .. ומסית .. ומסית .. (ל''ת)

    זו דרכו, 06/02/10 21:53

    • לא זכור לי שהימין הסית כנגד המדינה, בחו''ל, למשל... (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 06/02/10 23:52

  • 77.

    ימיני שוב נהנתי לקרוא, כל הכבוד על מאמרים השפוים (ל''ת)

    שלומי, 06/02/10 21:43

  • 76.

    תולעי הימין זוחלות בתפוח הכיבוש .. (ל''ת)

    גועל, 06/02/10 21:29

    • זאת הרמה שלכם... (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 06/02/10 23:23

  • 75.

    ומיהו ימני ? (ל''ת)

    בטטה, 06/02/10 21:28

  • 74.

    לפני שעה וחצי נשך אותי גמל

    איציק מהמרכז, 06/02/10 21:27

    אל דאגה נשארתי זבל וטיפש כמו שהייתי
    כואבב




    שלכם איציק מהמרכז

    • שמאלנים, אתם פתטיים... (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 06/02/10 23:38

      • כואב לי ואתם צוחקים עלי (ל''ת)

        איציק מהמרכז, 07/02/10 00:31

    • חחחחחחח (ל''ת)

      ., 07/02/10 00:42

  • 73.

    למפות את כל הישראלים הבוגדנים המסייעים לשתי''ל לבגוד בנו (ל''ת)

    אל תבליגו יותר-עת לפעול, 06/02/10 21:14

  • 72.

    הימין המכוער הארסי הרעיל .. מאשים את מי שלא בדעתו בבגידה (ל''ת)

    זה קטע גרמני כזה ..., 06/02/10 21:12

    • רק חבל שבן דרור ימיני הוא אינו ימני...

      רו, 07/02/10 02:00

      אתה צודק. והשמאל מקבל את הימין בידיים פתוחות לרווחה.

      • מה הופך אותו לשמאלני בדיוק? שהוא בעד 2 מדינות? (ל''ת)

        גם ביבי בעד 2 מדינות והוא לא שמאל..., 07/02/10 03:59

  • 71.

    החוצפה של השמאל - היא - כאשר מתנגדים להם - הם מנסים לסתום את הפה

    יופיטר יופיטר , 06/02/10 21:07

    לאחרים ומבקשים את חופש הביטוי לעצמם בלב - ומי שלא בדעתם - הוא - או פאשיסט - או מקרתיסט - או כהניסט - בקיצור הם המאיסו את עצמם על רוב העם - והמלשנות עם הסכין בגב - לגולדסטון - זה הקש ששבר את גב הגמל - לדעתי חובה לבדוק את התנהלותה של הקרן והמנהלת נעמי חזן

  • 70.

    בן דרור עושה הבחנה נכונה בין שמאל ציוני לשמאל קיצוני

    דב, 06/02/10 21:04

    השמאל הציוני ראה את טובת המדינה מול עיניו. השמאל הקיצוני טוען שמדינת ישראל אשמה בכול

  • 69.

    ..................מגיבי הימין בולטים כרגיל בטיפשותם (ל''ת)

    קל לזהות, 06/02/10 20:58

    • אני מאחל לך שליש איי קיו מהממוצע של מצביעי הימין (ל''ת)

      יאיר, 06/02/10 22:05

    • אני שמאל ולא יועיל לו לצווח'. (ל''ת)

      65 אחמד הפשיסט שוב צווח 'ימין'., 06/02/10 22:17

    • הטפשות נוזלת לך מאוזניים,חוץ מלגדף איך לך שום דבר ענייני להגיד

      אנטוני הופקינס, 06/02/10 22:24

      בוא תן אנג'נדה נתמודד .

      • שלושה כסילים מהימין הגיבו לזיהוי (ל''ת)

        ספירה חוזרת, 07/02/10 00:32

        • אין ספק שהתגובות מעוררות ההתפעלות שלך מועילות לשמאל. (ל''ת)

          לגאון מוילנה, 07/02/10 05:43

  • 68.

    מציעה את ימיני בן דרור כשר ההסברה שלנו

    ביל, 06/02/10 20:40

    תודה לך בן דרור, המאמרים שלך חושפים את האמת שבערוצי הטלביזיה לא יסקרו לעולם, מעניין למה???
    ביחס ל''אם תרצו'' - החשיפה של הקרן החדשה לא כל נעמה לכל התנועות האנטישמיות היהודיות והערביות ומעריציהם , ולכן, ההתקפה על התנועה הציונית הזו ע''י בנגל ודומיה בוטה מאד במטרה לטשטש את העובדות הקשות . .

  • 67.

    האמת שלך בו דרור מרגשת (ל''ת)

    רפאל.א, 06/02/10 20:16

  • 66.

    כתבה מעולה, כרגיל, של בן-דרור

    יעקב, 06/02/10 20:14

    ברור שהקרן החדשה היא גוף אנטי-ציוני מובהק.

  • 65.

    הבעיה שלי עם בן דרור היא המנעותו מהתייחסות מפורשת,כנה ובזמן אמת

    הדס, 06/02/10 19:58

    לעוולות שמדינת ישראל גורמת לפלסטינים,לעובדים זרים,לניצולי שואה,לעניים (כולל פשעי מלחמה מובהקים שבוצעו בעופרת יצוקה וכל ישראלי מוסרי לא יכול היה להתעלם מהם בזמן אמת).
    לא היה צריך את דו''ח גולדסטון כדי לדעת שצה''ל השתמש בכוח אש מופרז.
    גם ההתעקשות של בן דרור בפרשת סרן ר' לעמוד לצידו של מוודא ההריגה כנגד אילנה דיין תוך התעלמות ממעשיו של סרן ר' (לא רק בהקשר וידוא ההריגה אלא גם התנהלותו השערורייתית כמ''פ) מקשה עלי ביותר.

    • get alife..''החושך'' שאתה משליך על המדינה בא מהחיים העלובים שלך,כמה

      הדס, 06/02/10 23:03

      שנאה יש לך למדינה ''לעוולות שמדינת ישראל גורמת לפלסטינים,לעובדים זרים,לניצולי שואה,לעניים (כולל פשעי מלחמה מובהקים שבוצעו בעופרת יצוקה וכל ישראלי מוסרי לא יכול היה להתעלם מהם בזמן אמת).''

      אם ישראל גורמת לעוולות כאלה...מדוע מנסים להכנס לכאן עובדים זרים..עניים בישראל מקבלים דירות ותמכה
      והפלסטנאים כבר 16 בשלטון עצמאי..
      יודו פוב מגעיל ועלוב..
      בטח ערירי בלי משפחה ומסכן
      תראה כמה שקרים ושנאה יש בדבריך
      איחן פלא שאתה שמאלני!

    • להדס או שמא אילנה, שני בתי משפט פסקו כנגד הסתות אילנה, נא לא לבלף. (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 07/02/10 00:22

  • 64.

    שמאל צבוע ובוגדני

    LIORROTEM , 06/02/10 19:47

    לאחר שהציבור הישראלי הקיא את השמאל מקרבו, (ראה תוצאות הבחירות האחרונות).השמאל הצבוע, שאינו מסוגל להשלים עם מפלתו ואובדן ההשפעה שלו, מקבל שלמונים המגיעים בסופו של דבר משונאי ישראל, כדי להשתין על הבית מבחוץ, שהרי מבפנים אינו יכול... כאשר שואלים את הצבועים מהשמאל, כיצד הפכו למלשנים ומעלילי עלילות על המדינה וצה''ל, תשובתם היא, שגם הימין ממומן כביכול ע''י גורמים אנטישמים... גם אם נניח , שנכון הדבר, האם זו התשובה להאשמות על מלשנות, בצע כסף ובוגדנות?...

  • 63.

    אולי כך יבינו שאם תרצו אינה תנועה קיצונית אלא ציונית

    בן דרור-מצביע שמאל, ערכי וציוני - גרעין אם תרצו, 06/02/10 19:25

    ויש בינינו תומכי שמאל, שבאמת מאמינים בזכותנו על הארץ. אם תרצו מדגישים את העובדה שהזכות של אבותנו היא על כל הארץ אולם היא בלתי ניתנת כיום למימוש בגלל קיום הערבים בארץ ישראל, ולכן חותרים לשלום אמיתי בין הצדדים. העיקר הוא בחיזוק הערכים וירושלים! אולם בעזרת השמאל הקיצוני בתקשורת, טוענים שכיוון שאם תרצו נגד ארגון הקרן החדשה לישמאעל, אזי הם פשאיסטים וקיצוניים. מקווה שיבינו את המשמעות של בן דרור ימיני - מצביע שמאל, אוהב ישראל וציוני

    • אם תרצו תנועה קיצונית הממומנת על ידי הימין הקיצוני - הרצל מתהפך בקברו (ל''ת)

      אורן, 06/02/10 22:17

  • 62.

    הקרן החדשה היא סכנה בסדר גודל לאומי (ל''ת)

    בן דרור חזק ואמץ!, 06/02/10 19:13

    • הקרן החדשה יותר ציונית ממתנגדיה (ל''ת)

      רוני, 06/02/10 22:06

      • רק שהיא נגד מדינה יהודית...אתה יודע, הציונות מטרתה היא מדינה יהודית בא

        איציק מהמרכז, 07/02/10 00:03

        בארץ ישראל...

        ושבוע טוב לך.

        • החרדים מתנגדים לציונות.... אז הם לא יהודים? (ל''ת)

          לאיציק המבולבל, 07/02/10 00:33

          • הם יהודים, רק לא ציונים

            פנדה, 07/02/10 10:59

            ההבדל הוא שרוב החרדים לא פועלים בגלוי נגד מדינת ישראל ולא מחפשים את השמדתה, אלא רק חיים כיהודים בשטייטעל, שזה לא ממש הגשמת האידיאל הציוני אבל גם לא הרסני כמו האנטי-ציוניים, שמשקיעים את האנרגיה שלהם במלחמה תקשורתית נגד המדינה.

        • הקרן בעד מדינה יהודית, חלק קטן מהארגונים בהם היא תומכת לא

          תומכת בדמוקרטיה, 07/02/10 00:45

          אבל גם לארגונים האלה יש מקום בחברה שמתימרת להיות דמוקרטית ולכן חשוב לתמוך בהם.

          • הראה נא לנו במטרות המקרננת את המדינה יהודית, אין משום שהיא מתנגדת למדי

            איציק מהמרכז, 07/02/10 08:00

            למדינה יהודית ותמכת במדינת כל אזרחיה, כנגד הציונות.

            ויום טוב לך.

  • 61.

    השמאל בחלקו אינו סולח על רצח רבין

    מאיר_5728 , 06/02/10 19:00

    לדידו הימין אשם בכך שרצח את השלום יחד עם רבין. הסטיקר ''לא נשכח ולא נסלח'' מכוון לפי הדוקטרינה הבולשביקית, לכל מי שהתנגד לרבין, לא תמך בהסכמי אוסלו ולא שר את ''שיר לשלום''. הצעדים של גופים כמו ה''קרן'' של נעמי חזן, היא אחד מצעדי היאוש של השמאל הצדקני והמתנשא שעבורו, בחירתו של העם בימין היא המלצה בלבד.

    • מאיר-שלא כדרכך, התגובה הזאת ''מטושטשת'' לגמרי-למה שאסלח על הרצח הפאשיסטי

      EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 19:38

      של ראש ממשלה בישראל?? העובדה שלא הסכמתי עם חלק מדברין של רבין (למשל: ''בלי בג''צ ובלי בצלם'')-או שהתנגדתי לסרבנותם של גולדה או שמיר ולחבלות בתהליך השלום על ידי נתניהו-לא נותנים לי או לכל אחד ''רשות'' לרצוח ראש ממשלה (זאת פגיעה פאשיסטית בדמוקרטיה שבשמה נבחר ראש הממשלה-וכמובן שגם רצח ''פשוט'' הוא פשע בל יסולח)

      זה שאתה מסרב להודות שיגאל עמיר פעל ברוחו של חלק מהימין הקיצוני, וכיום האהדה אל מעשיהו מקיפה את רוב הימין הקיצוני-היא נקודה ''עיוורת'' אצלך

      לכל מה שאמרת אין כמובן כל קשר לקרן החדשה לישראל: ראשית, למרות שרבין כרמטכל ביעל את האיסור של גנדי כאלוף פיקוד להשמיע את שירה של להקת הנחל (שיר השלום)-הוא לא היה בדיוק מחסידי השיר והחשיבה הציונית אותה הוא סימל. שנית, וזה העיקר: בתקופות של ''הפרטת ההתחיבות לחברה'' מצד הממשלה, הקרן ממלאת תפקיד חשוב של מימון ארגונים חברתיים רבים (שחלקם אכן לא ציוניים)

      מעודי לא התכחשתי לכל בחירה דמוקרטית בישראל, ודווקא הייתי בעד מינוי נושא הדגל של ההתנוונות הדמוקרטית בישראל(אביגדור ליברמן) לשר החוץ (מה שנקרא, לחשוף את הכביסה המלוכלכת לאור השמש העזה)-אתה שולל כל ביקורת

      • למסית הפו''צ האנטישמי, מי אתה בכלל שתסלח או לא תסלח? (ל''ת)

        איציק מהמרכז, 06/02/10 20:24

        • איציקלה-גם לך לא אסלח על הצדקת טבח גולדשטיין וטבח כפר קאסם-אם יש פקודה

          EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 20:37

          מוסמכת.....

          • למסית הפו''צ האנטישמי, מעבר לשקריך, מי אתה שתסלח או לא תסלח? (ל''ת)

            איציק מהמרכז, 07/02/10 00:23

      • אלה שהם בעד הרצח - אינם ברי שיח

        מאיר_5728 , 06/02/10 23:48

        ומספרם הרבה יותר נמוך מכפי שאתה מציג. לאלה שהיו ונשארו חד משמעית נגד הרצח, אבל גם נגד דרכו המדינית, אין שום צורך לבקש ולקבל סליחה. הסטיקר שהזכרתי מראה שהנושא אותו מזהה את כל המתנגדים לדרך המדינית של רבין, כתומכים ברצח.
        לקחת את מה שרציתי לומר למחוזות אחרים. אמרתי שתופעת ה''קרן'' התומכת באירגונים המבקשים לחסל את מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי, וכן תופעות רבות אחרות שמשותף להן הוא ניסיון של סתימת פיות לציבור שברובו הוא ימני - היא תופעה פוסט טראומתית של רצח רבין. אינני יודע אם מספר הפוסט ציונים גדל, אבל לבטח הם נעשו מיליטנטים יותר וסחפו אליהם רבים ממה שהיה שמאל ציוני ומתון. היחלשותו של השמאל היא הרבה בשל כך.

        • מאיר-אין לי כל בעיה לדיון עם המתנגדים לעמדתי (אחדים מחברי הטובים..)-אך

          EHAD HAAM-ZIONIST, 07/02/10 01:45

          אתה ממעיט בהערכה של כמותו וקיצוניותו של הימין הקיצוני (להערכתי רבע מעם ישרל, שהרוב בו היום תומך בקיצוניות מעשיהו של יגאל עמיר-ורובו המכריע תומך בטבח של גולדשטיין....

          שנית, אין ''חובה'' להיות ציוני בישראל-זה עדין אינו ''רצון לחסל את מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. ברור שכל ערביי ישראל אינם ציונים, ומתי מעט מהשמאל היהודי אינו ציוני (אך אם ניקח את אורי אבנרי כדוגמא, הוא תומך בפתרון של שתי מדגינות, נגד מימוש שיבת פליטים (מעבר למספר קטן ומוגבל ומוסכם)-ורוצה לראות תרבות עברית במדינה ותומך בקשר בין העם היהודי לישראל.).

          אני לא מבין איך אתה מגיע ל''סתימת פיות'', כאשר בעשור האחרון מתנהלת תעמולת זוועה של הכפשה וסתימת פיות על השמאל המורחב כולו(ממש כמו שהיה ב 25 השנה שלאחר מלחמת ששת הימים נגד אנשים ציונים כמוני שדגלו בנסיגה מהשטחים והקמת מדינה פלשתינאית לצד מדינת ישראל.

          את החלשותו של השמאל אפשר להסבין במונחים סוציאולוגים/דמוגרפיים, אך בעיקר זה נובע מהאינטיפדה ומהדבקת ''ההסבר'' הצדקני לה על ידי יורשיו של רבין (שאני מעריך אותו כאחד משני ראשי הממשלה הגדולים של ישראל שלאחר המייסד בן גוריון)

    • ומה עם רצח ארלוזורוב? , ומה עם הרג מעפילי אלטלנה? (ל''ת)

      משה ארץ ישראל, 06/02/10 19:53

      • הכהניסטים יוצאים מהחורים ... (ל''ת)

        כמה גועל, 06/02/10 20:54

      • אני אוהב רק ימין ימין ימין ..ולוחץ על ההדק .. בום בום (ל''ת)

        ג'ק טייטל, 06/02/10 20:59

  • 60.

    עיין ערך סזון כדי להבין מה נדרש היום. הקרן היא רק קצה המוגלה (ל''ת)

    דני, 06/02/10 18:14

  • 59.

    ''משהו קרה לשמאל הזה'' - הימין עלה לשילטון, וצריך להחליף את העם והמדינה

    אפרים, 06/02/10 18:01

    עפ''י מורשתו של בן גוריון (''בלי חרות ומק''י'') ועפ''י מורשתו של בן אהרון (''צריך להחליף את העם'') - המטרה מקדשת את האמצעים. המטרה היא הפלת הימין, והכל כשר - גם הפלת המדינה.
    זאת כל התורה על רגל אחת.

  • 58.

    עם תימן חי (ל''ת)

    סמי מפתח תקוה, 06/02/10 17:53

  • 57.

    yemini always give the clear picture thanks (ל''ת)

    david masica, 06/02/10 17:45

  • 56.

    ...ומעניין מה גורם למעריב לצנזר תגובה מנומקת כשלי??חזרתי פעמים על הכלל

    EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 17:35

    שאם תציב את המילה ''ישראלי'' בשם הועדה של מקארתי ''הועדה לפעולות אנטי אמריקאיות'' תדע מהו מקארתאיזם(שבשלב זה כולל ביקורת חריפה של סתימת פיות-וכבר קריאה להפסקת עבודה של ''מרצים'' ואמנים'' שאינם מתאימים ל''מודל''....

    שמאלנו ציונות היא הגינות פראגמטית: במדיניות, בבטחון, בחברה, וסבדמוקרטיה-ושמירה קנאית על עצמאות שלטון החוק.

    • תודה-ומה עם פרסום התגובות שלי לאסטרטג הטועה(40) וחיזוק דברי אורי 48... (ל''ת)

      EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 17:47

    • הקרן תומכת בזוכרות שמטרתה ליישם את זכות השיבה-

      טל, 06/02/10 18:02

      אנשי זוכרות מאמצים לחלוטין את הנרטיב הפלסטיני ורואים בכל הציונות(לא רק 67 ) מפעל קולוניאלי שצריך לפרקו ע''י דה-ציוניזציה, מר אחד העם, מה ציוני ב''זוכרות''?

      • ''זוכרות'' לא ארגון ציוני, אבל כל מי שתומך ביהודית ודמוקרטית חייב לתמוך

        בזכותן להתקיים!, 07/02/10 00:47

        אחרת נישאר יהודית בלי דמוקרטית.

    • המקרה היחידי שעיתון רצה להשתיק מרצה היה הארץ שרצה להשתיק את פנינה ברוך (ל''ת)

      ימיני חושף אותם והם רוצים להשתיק אותו, 06/02/10 18:07

      • קרא את ''כל כתבי ימיני''...''מרצים הממומנים על ידינו ה''אמיתיים''..להפסיק..

        EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 18:27

        מימון לאמנים ''נישט ציונים בהגדרת אונדזריקה''....לא להזמין זמרים שלא שרתו....לא לתת פרסים לאמנות בגלל ''דעות האמן''.....

        בקיצור: הפגיעה האפקטיבית ביהודים היא דרך הכיס (האם זה מזכיר לך משהו??)

        • אתה שקרן. בדקתי. ימיני לא קרא להדיח מרצים. רק הארץ קרא להדיח (ל''ת)

          אין לך תשובה אתה ממשיך לשקר, 06/02/10 18:38

          • ימיני כינה את שורפי המסגד המוסלמי -נאצים -

            לידיעתך, 06/02/10 21:05

            ומה הם ?
            אכן קקות וחארות ..

    • ההגינות של השמאל מצטמצמת לעידן בו הימין בשילטון

      אפרים, 06/02/10 18:13

      אך כשהשמאל בשילטון מותר לגרש ולספח, ו- 20 שנה לאחר מכן להקים התנחלויות (בגוש קטיף, בקרית ארבע וכו').

    • למסית הפו''צ האנטישמי, ממתי יש לך תגובות מנומקות ולא ''העתק והדבק''? (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 06/02/10 18:40

      • כשאתה מעתיק את דברי התנך (או להבדיל את דברי)-הם נשארים נכונים במהותם..

        EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 19:09

        התנך כנכון ליהודים דתיים וגברי כנכונים לציונות ודמוקרטיה וליברליזם בישראל....

        • למסית הפו''צ האנטישמי, חה חה חה, אתה מגיב מגהה? אתה התנ''ך? מה שלום נפול

          איציק מהמרכז, 06/02/10 20:55

          נפוליאון?

          ושבוע טוב ושפוי לך.

    • האמת היא שמקארתי דווקא צדק.

      אחד, 06/02/10 18:56

      פשוט, ההסטוריה נכתבת על ידי המנצחים, במקרה הזה על ידי השמאל ששולט בתרבות ובאקדמיה במערב ולכן מקארתיזם הפך לכינוי גנאי.

      מקארתי הפסיד, והמערב נמצא בנסיגה מתמשכת, מפסיד בכל המלחמות - הצודקות והלא צודקות, ובמיוחד מפסיד לאיסלם, שכובש אותו מבפנים מבלי יכולת של המערב להגיב - פשוט מפני שהתודעה שלו מסוממת ומוחזקת על ידי אנשי השמאל הקיצוני בתרבות, בתקשורת ובאקדמיה - בדיוק אלה שמקארתי ניסה ולא הצליח לעצור (הפוליטקלי קורקט המגונה הוא רק סימפטום אחד לבעיה).

      אם התהליך הזה לא ייעצר התוצאה תהיה תום העידן המודרני וחזרה לימי הביניים - שהפעם יובלו בידי האיסלם.

      • מקארתי היה זבל . אמריקה הוקיעה אותו (ל''ת)

        עידכון, 06/02/10 22:01

        • תקרא שוב ויותר לאט אולי תקלוט.

          אחד, 07/02/10 00:24

          ו'מעצבי דעת הקהל וכותבי ההיסטוריה באמריקה' זה לא 'אמריקה', בדיוק כמו שאנשי התקשורת בישראל זה לא 'הישראלים'. אני מקווה שהמסר הזה מספיק פשוט בשבילך.

          • תקרא מאוד לאט ..-מק'ארתי היה פושע - (ל''ת)

            מקווה שהפנמת, 07/02/10 04:09

    • ''שמירה על עצמאות שלטון החוק''-הצחקת-את החוק קובעת הכנסת,שבה רוב לימין

      שלמה, 06/02/10 21:26

      אתה מכיר בזכות הכנסת לחוקק חוק האוסר על הפליטים וצאצאיהם להגיע לישראל?

    • The real question is

      Alex, 07/02/10 01:00

      Why are they letting you spread your hate a lies in the first place, and block dozens of responses like mine

  • 55.

    תודה שאתה שומר לנו על המדינה (ל''ת)

    דניאל, 06/02/10 17:32

  • 54.

    אתה חמוד אתה, אבל מילים לא מספיקות, יש להוציא מחוץ לחוק (ל''ת)

    ללה לנד, 06/02/10 17:28

  • 53.

    שהכסות המזוייפת הסוציאליסטית של ''השמאל'' הציוני

    פשעי המלחמה לא מהיום, 06/02/10 17:24

    ההיסטורי לא תבלבל אותך.

    אין שום דבר שמאלי בקולניאליזם בעל ניחוח גזעני.

    • לפו''צ, אתה רק מוכיח שימיני ואם תרצו צודקים... (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 06/02/10 18:38

    • הימין מטונף בכל מקרה (ל''ת)

      כן, 06/02/10 21:00

  • 52.

    ואני לתומי חשבתי ש''שונאי ישראל'' הם החבר'ה

    בוזגלו, 06/02/10 17:18

    של ימיני ואם תרצו.

    נראה לי נכון שאג'נדה לאומנית ואנטי דמוקרטית היא שנאת ישראל. מי אמר ש''מדינה יהודית'' היא לא ''מדינה דמוקרטית''? וערכי זכויות האדם הם לא חלק מסל הערכים היהודי?

    • היכן מופיעה מדינה יהודית במטרות המקרננת? ומה עם התמיכה בעדאללה? (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 06/02/10 18:37

      • חשוב שארגון כמו עדאללה ישמיע את קולו במדינה שמתיימרת להיות

        דמוקרטית - גם אם אנחנו לא מסכימים איתו, 07/02/10 00:53

        אחרת ממדינה יהודית ודמוקרטית נהפך למדינה יהודית לא דמוקרטית - וזאת כבר לא הציונות של הרצל.

        • זה ''חשוב'' כמו שחשוב שהנאצים ישמיעו קולם... ובכל אופן, אתם מממנים אותו,

          איציק מהמרכז, 07/02/10 08:05

          וזה כבר לא ''חשוב'' אלא תמיכה בו.

          למשל, לא ראיתי שחשבתם ש''חשוב'' שכהנא ישמיע את קולו...

          ויום טוב לך.

  • 51.

    ימיני המשך לחבוט ''במקורננים'' אבירי הזכויות !!

    פינטו, 06/02/10 17:17

    אוי כמה שאתה צודק !
    תענוג לראותם מתפתלים משנחשפה ערוותם בפרהסיה.

    • ימני קורנוטו מקרורנן פיליו דה פוטאנה -בקיצור וה פה אונקולו פשיסט (ל''ת)

      סלבטורה, 06/02/10 21:01

  • 50.

    אוי לא אנטי ציונים... אני מפחד

    דמוקרט, 06/02/10 17:16

    רק שלא יתחילו לדבר עם הדעות שלהם.. פחד אלוהים.

  • 49.

    ה''אסטרטג'' בתגובה 40 מוכיח שימיני צודק בניתוח שלו (ל''ת)

    הקרן נגד מדינה יהודית והוא מאשר את זה, 06/02/10 16:57

    • ה''אסטרטג'' הינו מגיב ידוע, בור פרוע וגס רוח, מה אתה בכלל מתייחס אליו... (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 06/02/10 18:35

  • 48.

    מי החליט מה מחייב את מדינת ישראל ומה שולל אותה?

    אורי, 06/02/10 16:51

    מי החליט, מר ימיני, שמה שאתה קורא שלילת מדינת ישראל הוא אכן שלילה? אולי חושבים אנשי הקרן שהשלילה של המדינה היא המשך המציאות הנוכחית? על סמך מה אתה קובע שרק מי שאינו מוכן לבקר את ישראל הוא תומך במדינה? האם אוהבים ותומכים אינם מבקרים? האם פצעי אוהב אינם מוכרים ככואבים יותר? מאיפה אתה יודע בדיוק איפה עובר הגבול בין אהבת המדינה והחברה לבין שנאה שלה? את המשחק שאתה משחק הייתי יכול להמשיך. הייתי יכול לשאול מאיפה הכסף הגדול לתחקיר של ''אם תרצו'' עכשו, אבל זו בכלל לא השאלה. השאלה היא מה נתן לך את היכולת לקבוע באופן ברור כל כך שמי שחושב כמוך אוהב את המדינה ומי שלא, לא.

    • ימיני מציע הגדרה שנוחה לשמאל, ולך השמאלני זה לא מספיק טוב (ל''ת)

      שמאלן שפוי, 06/02/10 17:01

    • פשוט - הפיכת המדינה היהודית היחידה ל טאוקרטיה ערבית 23,= שלילת ישראל (ל''ת)

      הגיון אין לשמאל, 06/02/10 17:12

    • נא להשיב בכן או לא, אתם בעד מדינה יהודית כמטרת הציונות או נגד? (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 06/02/10 18:34

      • מי זה אתם? חלקנו כן וחלקנו לא

        לא כותב ההודעה המקורית, 06/02/10 18:56

        השמאל הציוני (שאני שייך אליו) תומך, השמאל הלא ציוני לא תומך. אבל זכותו של השמאל הלא ציוני לרצות במדינת כל אזרחיה ללא סממנים לאומיים. זאת דרישה לגיטימית גם אם אני אישית לא מסכים איתה ומעדיף לנסות לשלב את המודל של מדינת כל אזרחיה עם המודל של מדינת הלאום.

        • ברגע שאתה משתף פעולה ומממן את הפו''צ שהוא המשך ההידרדרות שלכם, אתה כמוה

          איציק מהמרכז, 06/02/10 19:27

          כמוהם.

          לא יתאפשר לך לתת להם לעשות את העבודות המלוכלכות שלכם עדיין לא נעים לעשות.

          ושוב, אתם בעד מדינה יהודית או לא?

          וגם, האם לקרן במטרותיה יש את המדינה היהודית, כן או לא?

          האם הקרן תומכת בארגונים, כעדאללה, שמטרתם המוצהרת היא חיסול המדינה היהודית, כן או לא?

          אם דבר כזה מדינת כל אזרחיה יחד עם מדינה יהודית, אלה מונחים הסותרים האחד את השני.

          כאשר היו דיונים על כך בעליון, פרופ' אלון ייצג את הגישה ה''יהודית'' ופרופ' ברק את הגישה האנטי יהודית כאשר ברק רק שילם מס שפתיים ל''יהודית'' בדלית ברירה ולכן ברק פעל כנגד הציונות וניסה לסרס בכל כוחו את המושג ''יהודית'' שהוא נאלץ לרשת אותו ממגילת העצמאות ומחוקי היסוד שגם אותם הוא סירס לחלוטין.

          ושבוע טוב לך.

          • זה מושגים סותרים בדיוק כמו שיהודית ודמוקרטית סותר

            החיים זה שילובים, 06/02/10 20:00

            אבל החיים הם מורכבות ושילובים ולא שחור או לבן. כמו שאני רואה את זה מדינה בגבולות 67 עם רוב יהודי ושוויון מוחלט לאזרחים הלא יהודים במדינה + חוקי הגירה שנותנים עדיפות לעם היהודי (אם תרצה חוק שבות משופר) + הפרדה מוחלטת בין דת למדינה.

            • ידידי-בדמוקרטיה(גם הישראלית) כל אזרח הוא שווה זכויות-כמדינת לאום לעם..

              EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 20:51

              היהודי, יש לכל יהודי בעולם זכות לעלות אליה ולקבל אזרחות...

      • אנחנו בעד ישראל כמדינת לאום לעם היהודי ודמוקרטיה לכל אזרחיה...ואתה????

        EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 19:00

        לפי הבנתי מ''כל כתבי'' שלך, נגד דמוקרטיה לכל אזרחי ישראל, בעד טיהור אתני חלקי של חלק מאזרחי ישראל ממדינתם-ובעד דיכוי שני זרמים גדולים ביהדות והשלטת זרם דתי אחד על הרוב החילוני בישראל(ועוד לא נגענו ברצונך ''לאלף'' את מערכת שלטון החוק בישראל)

        • למסית הפו''צ האנטישמי, אתה בכלל תומך נלהב של זכות השיבה ובכך אתה מגלה פ

          איציק מהמרכז, 06/02/10 19:34

          פעם נוספת את פרצופך האמיתי.

          אני בעד שוויון מוחלט לכל מי שנאמן למדינה היהודית - ציונית, כולל בחובות.

          מי שאינו נושא בחובות ובוודאי מי שנלחם במדינה היהודית באופן מוצהר, אין מקומו כאן.

          במילים פשוטות, כל ערבי המוכן לקבל את עקרון הציונות והמדינה היהודית ולהילחם למען המדינה, ככולנו, ברןך הבא עם שוויון זכויות מוחלט.

          אך מי שפועל לפי מסמך ה''חזון העתידי'' של ערביי ישראל, לרבות עדאללה וארגונים נוספים הממומנים ע''י המקרננת'' החוצה בלי חוכמות, בדיוק כפי שעשה בן גוריון.

          אין כאן ענין של דת או תיאולוגיה כלל, אתה גם יודע זאת היטב, רק שבעיניך גם בן גוריון פושע מלחמה, לכן אתה תומך בזכות השיבה במלואה שמשמעותה היא הצדקת תוקפנות הרוצחים הערביים בעת הקמת המדינה והפיכתנו לגזלנים, גם אנו מבינים את המלחמה על התודעה שהערבים מנהלים נגדנו ואתם, השמאל הפו''צ, תומכים בהם.

          ובמאמר מוסגר, אין זרמים ביהדות, הרפורמים אינם זרם ביהדות ואפילו תלמידי חכמים שהיו ביניהם בעבר, אין אצלם היום, הם זרם פוליטי על גבול המתבולל, בדרך כלל, מעבר לגבול, הקונסרבטיבים למעשה כבר כמעט אינם קיימים.
          המשך יבוא

          • איציקלה-פעם היית ממספר את שקריך-כך שהיה יותר קל להצביע על מופרכותם....

            EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 20:01

            זכות שיבה???אני???שטויות!!!

            לגבי ההתפתלות שלך בנושא ''מיהו אזרח'': קרא את דברי פרופסור גביזון הקובעת שמאדם בעל אזרחות ישראלית מקורית אין לתבוע ''הצהרת נאמנות'' ובוודאי שלא ''הצהרת אידיאולוגיה ציונית''(זאת להבדיל מאדם זר המבקש להתאזרח)

            ובבקשה, אל תצבע את בן גוריון בצבעיך השחורים-אני מעריך אותו כגדול ראשי הממשלה בישראל וגדול הנמהיגים בעת החדשה-ומבקר אותו על מדיניות גזילת האדמות במהלך שנות החמישים...

            לגבי יהדות, פשוט לא רק שאינך מבין אלא אינך יודע: בארהב האורתודוקסיה היא המיעוט הקטן בין זרמי היהדות(שהם בעיקר קונסרבטיבים ורפורמים)-וגם בישראל היא מיעוט לעומת הרוב החילוני

            • מה יש להסביר לאיציק האומלל הזה ... (ל''ת)

              עזוב, 06/02/10 21:02

          • מהם הראשי תיבות של פו''צ? תודה מראש :) (ל''ת)

            שמאלנית עוכרת ישראל, 06/02/10 20:51

            • אצל איציקלה הנפשע זה ''פוסט ציוני''-אצלי זה ''פתיחות והגשמה ציונית'' (ל''ת)

              EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 21:27

            • איציקלה הנפשע נותן זאת ל''פוסט ציוני''-ואצלי זה ''פתיחות והסברה ציונית''.. (ל''ת)

              EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 22:58

              • למסית הפו''צ האנטישמי, בטח בטח, גם גולדסטון עושה ''הסברה ציונית''... (ל''ת)

                איציק מהמרכז, 07/02/10 01:46

    • רוב העם החליט בבחירות ובשל זה יש ממשלה ניבחרת-קוראים לזה דמוקרטיה!

      tel aviv, 06/02/10 19:27

      רוב העם החליט בבחירות ובשל זה יש ממשלה ניבחרת-קוראים לזה דמוקרטיה!
      אירגונים שפועלים לרעתה של המדינה- פועלים לחרמים כלכלים, פוליטים ואקדמים, מסיתים בחו''ל נגד המדינה. הם בוגדים תחת החוק בכל מדינה דמוקרטית! חבל שפה לא עצרו אותם עדין. יש הבדל גדול בין שיח בתוך המדינה לבין פעילות אקטיבית להרע למדינה!

      • הימין טועה . השמאל צודק . (ל''ת)

        אלי, 06/02/10 21:02

        • נניח ועדיין זאת הדמוקרטיה. (ל''ת)

          איציק מהמרכז, 06/02/10 23:56

  • 47.

    איך תסבירו שמשתיקים במהדורות החדשות את הפארסה של הקרן לישראל חדשה? (ל''ת)

    מחשיד משהו, 06/02/10 16:37

  • 46.

    מר ימיני זה לא שמאל ומורשתו זה הכל כ-ס-ף עד לכדי בגידה (ל''ת)

    שמאל מחלה אובדנית חשוכת מרפא, 06/02/10 16:27

  • 45.

    הקרן החדשה

    ד., 06/02/10 16:12

    ''דו''ח גולדסטון הוא פשע נגד העם היהודי'' ׁ(אלי ויזל, ''הארץ'', 5.2.2010).
    מי שסיפק מידע כוזב להכנתו של אותו דו''ח מתועב הוא שותף לפשע...

    • המידע לא כוזב.

      האמת יוצאת לאור, 06/02/10 17:22

      לא צריך את דו''ח גולדסטון, צריך רק לאסוף עדויות ואת התקשורת הבינלאומית (על הישראלית נאסר להכנס לעזה).

      פשע נגד העם היהודי הוא לזעוק אנטישמיות אנטישמיות מול ביקורות לגיטימיות.
      המשל הידוע של הזאב זאב..
      אני רק מקווה שתעמולנים כמו ויזל לא יצאו בצורה כל כך נחרצת, כי זה גם שומט את הלגיטימציה של כל הקריירה שלהם. בתור ''יהודים ליברלים וחביבים''.

      • גם המידע כוזב עוד פני שמדברים ע הלגיטימיות של מסע הרדיפה הפוליטי נגד ה

        איציק מהמרכז, 06/02/10 18:22

        הציונות שאתם מנהלים.

        ושבוע טוב לך.

      • אתם משקרים, מנסים לסתום פיות טוענים שכולם תועמלנים, אתם מוקצים מחמת מי

        איציק מהמרכז, 06/02/10 18:33

        מיאוס בעם היהודי.

        ושבוע טוב לך.

      • לא כוזב? מאוד כוזב!

        EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 22:00

        עדויות מעורפלות (ללא ציון מקום ושמות) והוספת משפטים בסגנון ''נראה כי מפקדי צה''ל החליטו במודע לפגוע באזרחים'' הופכות את המידע לכוזב.
        להלן דוגמא : יוסי הלך ברחוב, רוטווילר ענק רץ לתקוף אותו. יוסי לקח מקל וחבט בכלב עד שברח. לאחר מכן איתר את בעליי הכלב ונזף בו על שנתן לכלב מסוכן כל כך להסתובב חופשי.
        עד כאן עדות לגיטימית, לו היה הדבר מדווח על ידי ''בצלם'', יוסי ישראלי והשכן פלסטיני הדבר היה מנוסח כך :
        ''יוסי, לאחר שמאס בשכנו, שעל שטחו בנה ללא רשות את ביתו, החליט להבריחו מהשכונה על ידי התעמרות שיטתית.
        דוגמא אחת מני רבות לאותה התעמרות היא הכאה נמרצת שהכה יוסי את כלבו של השכן, התעללות שגרמה לכלב נזק בלתי הפיך. להוסיף חטא על פשע במהלך האירוע גידף יוסי את השכן ואף איים עליו פיזית''.
        ההבדל ברור?

      • לפי דבריך גם כל טענות הנאצים כלפי היהודים היו ביקורת לגיטימית (ל''ת)

        גד, 07/02/10 09:31

  • 44.

    ימיני, לצערי אתה מסיח את הוויכוח מהנושא האמיתי-מכבסת להכשרת כספים

    ומימון פוליטיקאים ושופטים, 06/02/10 15:40

    הקרן החדשה משמשת למעשה כמכבסה להכשרת כספים ומימון פוליטיקאים ושופטים לדחוף אגנדות להשמדתה של מדינת ישראל! המעורבים הם מימשלים זרים המממנים את הקרן ובעקיפין פוליטיקאים כבן סימון, ונחמן שי ועוד ושופטים כאהרון ברק ושות'. נישאלת השאלה אם בעיקבות המימון הכבד הממומנים ע''י הקרן דוחפים אגנדות של עם ישראל או של ממשלים אשר בחלקם עוינים את ישראל ובחלקם נגד זכות להיתקיים כמדינה יהודית!
    בכל המדינות הדמוקרטיות, קבלת מימון ע''י פוליטיקאים ממימשלים זרים, ישירות או בעקיפין, נחשב כבגידה!
    בנוסף ישראל הוכרה ע''י האום בהיוסדה כמדינת הלאום היהודי וכ מוזכרת כזאת בהכרזת העצמאות. חוק יסוד, מניעת השתתפות מיפלגות, 7א, מכתיב שמפלגה או מי מחבריה, בישירות או בעקיפין, נגד הכרתה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, תוצא מחוץ לחוק! ודת הבחירות דחתה את רעמ בלד תעל מלרוץ לכנסת. אהרון ברק אשר קשור לקרן וכספיה ביטל החלת זו! האם יש פה ריח של פגיעה במדינה בשביל מימון מהקרן?

    • המשך- פעילות חתרנית תחת אושיות הדמוקרטיה וקביעת האגנדה הציבורית!

      ומימון פוליטיקאים ושופטים, 06/02/10 16:17

      במימון של ממשלים זרים חותרת הקרן ושלוחותיה תחת אושיות הדמוקרטיה ע''י קריאה לחרמים כלכלים, אקדמים ופוליטים כנגד ישראל, מציפה את בתי המישפט בתביעות נגד החלטות ממשלה אשר בחלקן עלו בחיי אזרחים וכוחות הביטחון (מניעת השלמת הגדר), משתפת פעולה עם גורמים עוינים כנגד המדינה אשר מנסים לציירה כ''פושעת מילחמה'' וכ''מדינת אפרטהיד'' (גולדסטון). ומממנת כנסים ודוברים בעולם שמצירים את ישראל באותו אור!
      מממנת את הצפתה של ישראל בבערבים מיהודה, שומרון ועזה ומהגרי עבודה אשר הקרן מכנה ''פליטים'' וכשמשלת ישראל מוציאה דוח שקורה להם מהגרי עבודה ,רצים אירגוני הקרן לועדות האום עם דוחות שמציגים את אותם מהגרי עבודה כ''פליטים''!
      הקרן חותרת להשמדתה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקראטית ולהפיכתה למדינה ערבית

  • 43.

    הבעיה בנצגי הימיןבכנסת שלא יוצאים בהתקפה חורמה נגד אלה (ל''ת)

    היימין הנבחר שבכנסת מדושן ולא מגן על העם היהודי, 06/02/10 15:33

  • 42.

    כל מי שמכיר את הקרן החדשה לישראל יודע שהיא שמאל קיצוני וסהרורי

    אללי, 06/02/10 15:30

    לא הייתה כאן שום חשיפה.

  • 41.

    הסבר קצר

    אייל, 06/02/10 15:24

    השמאל ההיסטורי הראשוני רצה להקים מדינה סוציאליסטית חקלאית וחילונית לזה הם חתרו וכיוונו אבל תהליכים כמו גליי עליה גדולים התמוטטות הגוש הםובייטי הפרטת השווקים והתפרקות המשק הריכוזי השאירו אותם מחוץ למשחק הפוליטי שלא נדבר על התחום החברתי שם הם כמעט על תקן של מנודים בגלל תהפוכןת אלה מצאו עצמם אנשיי השמאל מנותקים משאר חלקיי החברה שהתהוותה בישראל מאחר שהם מחזיקים באידיאולוגיה שפשטה את הרגל בלשון המעטה פנתה קבוצה זו בלית ברירה אל התחום הפוליטי מדיני וגיבשה אידאולוגיה שדוגלת בסלחנות לאויב והחמרה עם החברה הישראלית אותה חברה שהקיאה את השמאל מתוכה לכן אנו רואים אנשים שקוראים לעצמם אנשיי שמאל פעילים רק בתחום המדיני האנטי ציוני ממומנים מארגונים אנטי ישראלים לעומת זאת בתחום החברתי כגון ארגוניי צדקה וחסד כמעט ולא ימצאו לכן אפשר להסיק שאנשיי השמאל שונאים את העם הישראלי בכללתו ומעדיף לצדד באויביו

    • לשמאל היו כמה דגלים, כולם נמרטו, כל שנשאר לו הוא רק האנטי יהדות

      מחשבות, 06/02/10 17:50

      השמאל ההיסטורי שחלם על מרקסיזם השולט בכל התבל, על ''עולם ישן עדי היסוד נחריבה'', השמאל שציפה והתפלל שסטאלין ''שמש העמים'' ישלוט על כולנו. וראה בקיבוצים את מעוז הצדק החברתי והשוויון, נותר ללא כלום. סטאלין התגלה כרוצח המונים מן הסוג הנחות ביותר, הקומוניזם הפך להיות שם נרדף לבתי סוהר ועינויים ופשטית רגל. הקיבוצים פושטי רגל ועור, משעבדי תאילנדים וסוחרי נדל''ן בזויים. ''חברת העובדים, קופת החולים, ומפעלי ההסתדרות, הם סמל לכשלון ולביזוי האדם. אפילו ''בנק הפועלים'' מעוזם נפל לידי אישה מיליונרית. לכן כל שנותר לעלובי החיים הוא השנאה. שנאה כלפי היהודים הנאמנים לדתם לעמם ולארצם.
      שינאה היא ''לפיד'' שאפשר אכן לכנס סביבו כמה אחוזים מבני עמנו המוסתים, כך הוכיחו גם האב וגם הבן - הממשיך, אך היקף השונאים הוא מוגבל. ואין זה משנה אם הם מופיעים פעם אחת תחת שולמית אלוני, ציפי לבני או ברוורמן ונעמי חזן, מדובר באותו קהל מוגבל ונטול ערכים ויושר.

      • מסכים עם הרוב, אבל קצת פספסת עם הלפיד

        פנדה, 07/02/10 11:20

        הבן הוא לקקן מקצועי, אבל האב לא יכול להיחשב כשמאלני משום בחינה - הוא גם היה ניצי מספיק בשביל להיות בליכוד, וגם מבחינה כלכלית היה ימין מובהק.

        היום השמאל מתבטא בפוסט מודרניזם ונסיון להיות אזרחי העולם, ולכן גם השנאה לישראל - ברומא התנהג כרומאי, וה''עולם'' (הכוונה היום שונא את ישראל. זה שונה מהחילוניות הימנית - זאת שדוגלת ב''חיה ותן לחיות'' וזכויות אדם, בהן החופש לדת והחופש מדת.

  • 40.

    בוז לימיני! 1

    האסטרטג, 06/02/10 15:16

    ימיני הוא עיתונאי עצלן. עצלן משום שהוא בוחר בדרך הקלה (והנלוזה) ביותר לגייס קוראים נאמנים – ליקוק ישבנו של האספסוף הישראלי באמצעות הסתה משולחת רסן נגד ארגונים שהשפעתם על הנעשה באזורנו דלה. ימיני הוא עיתונאי חובבן. חובבן מפני שאינו מבין כלל את האג'נדה שאותם ארגונים מנסים לקדם. השילוב המבחיל הזה, של עצלנות וחובבנות, מניע אותו לנפק מאמרים חד-גוניים וחלולים אשר זוכים לאהדה עצומה בקרב קוראים שתכונתם הבולטת ביותר היא בערותם. לו ימיני היה מבין ''ציונות'' מהי, הוא לא היה מעז לכנות את פעילי הארגונים התומכים במימוש ''זכות השיבה'' בתואר ''אנטי-ציוניים''. הרי ''ציונות'' פירושה: מימוש זכותו של הלאום היהודי להגדרה עצמית במסגרת מדינתית. הקריאה להפיכת ישראל למדינת ''כל אזרחיה'' או ''דו-לאומית'', ע''י מימוש ''זכות השיבה'', אינה עומדת בסתירה לאידיאל זה. היא בסה''כ מבקשת להציע מודל פוליטי אחר למימוש הרעיון הציוני; מודל לפיו ישראל תהפוך למדינה ''יהודית, פלשתינאית ודמוקרטית''.

    • ''מדינה יהודית, פלשתינאית ודמוקרטית''? חחחחחחח באמת. תצביע קודם כל על

      מדינה ערבית דמוקרטית אחת.... וחוץ מזה - לא ממש לא, 06/02/10 15:31

      לא באנו לכאן להקים מדינה יהודית-פלשתינאית. לפלסטינים, שהפכו לעם רק בגלל הציונות, יש מדינה מצויינת שבה הם רוב מכריע - זוהי ירדן.
      מי שרוצה להישאר כאן כאזרח ערבי במדינת הלאום היהודי, אהלן וסהלן, אבל שיבין שזה המצב: מדינת הלאום היהודי בה חיים גם אזרחים בני מיעוטים.

      אין ציונות אחרת.

    • המודל השמאלני טפל כמו תרומתכם לחברה. סתם כינים מטרידנים. לא יותר. (ל''ת)

      m, 06/02/10 15:37

    • שמע חבוב

      אייל, 06/02/10 15:38

      דבר ראשון פתחתה בהשמצה שזוהי אסטרטגיה מסורתית של השמאל להבא תנסה לדבר לגופו של עניין דבר שני למה בדיוק אתה מחשיב את עצמך שאתה מכנה את כלל עם ישראל כאספסוף ניבער מדעת זוהי בהחלט טענה לא נכונה ולא מבוססת האמת שההיפך הוא הנכון עוד דבר לגביי זכות השיבה אתה מיצג דעת מיעוט רוב הישראלים מעדיפים לחיות כרוב במדינתם כמו כול עם בכול העולם להיות מיעוט זה לא כזה להיט(ראה ההיסטוריה היהודית לדורותיה)דע לך שמטרתה של הציונות בעיקרה היא יצירת מדינה שבא הרוב הוא יהודי בתחומיי גבולות בריי הגנה אז בוא נראה מה היה לנו עד כה בתגובתך השמצה התנשאות והכללה חוסר בהשכלה היסטורית ואי הבנה של חוקיי ההישרדות של כול עם

      • אין לך מושג מהי מטרת הציונות. (ל''ת)

        האסטרטג, 06/02/10 19:15

    • הבוז לבז

      טלי יהלום, 06/02/10 16:31

      אלא אם הוא מתבדח

      להלן ציטוט ממגילת העצמאות:

      ''....ובתוקף זכותנו הטבעית וההיסטורית ועל יסוד החלטת עצרת האומות המאוחדות אנו מכריזים בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ־ישראל, היא מדינת ישראל''.

      ''...מדינת ישראל תהא פתוחה לעלייה היהודית ולקיבוץ גלויות; תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה...''

      מדינה יהודית כתוב-לא מדינה דו-לאומית, עליה יהודית כתוב-לא ערבית

      • אספסוף:

        האסטרטג, 06/02/10 19:14

        מגילת העצמאות מגדירה את אופייה של מדינת ישראל, לא של הציונות.
        יתר על כן, אין בה פיסקה השוללת הפיכתה למדינה דו-לאומית.

        • טועה ומטעה

          טלי יהלום, 06/02/10 22:49

          הקמת מדינה יהודית-היא מדינת ישראל -בארץ ישראל, היא שיאו של המאמץ הציוני של שיבת ציון, ונועדה לפתור את הבעיה של העם היהודי, שסבל מאות שנים של רדיפות והתבוללות (כולל במדינות ערב).

          עצם הגדרתה של מדינת ישראל במגילת העצמאות, כמדינה יהודית , שוללת את הפיכתה למדינה דו-לאומית.

          יותר מכך, מדינה דו-לאומית היא דרך אמנם בלתי אלימה, לחיסולה של המדינה היהודית היחידה בעולם, לא לשם כך קמה הציונות.

          • את פשוט לא מבינה:

            האסטרטג, 06/02/10 23:51

            גם מדינה דו-לאומית היא מדינה יהודית.

            • כמו שיום הוא גם לילה (ל''ת)

              טלי יהלום, 07/02/10 07:05

    • במשך 22 שנה השתייכתי לשמאל הזה. עכשיו כשהתפכחתי, אני מבין

      ירמיהו הנביא, 06/02/10 17:19

      עד כמה הייתי נבער, עד כמה תפיסת העולם שלי היתה פשטנית, תפיסת עולם של אספסוף שאינו חושב אלא נוהה אחרי מנהיגיו בעיוורון של מסוממים. היפנוזה קולקטיבית של אנשים שמחפשים דרך להרגיש טוב יותר מאחרים, נעלים מאחרים. כל הדיבור הזה של השמאלן שלעיל על אספסוף רק ממחיש את הכמיהה הנסתרת של אותו שמאל סהרורי לבנות לעצמו זהות של מי שנעלה על אחרים. ההגדרה של האחרים כאספסוף מקנה לו את האפשרות הזו להתעלות.

      מאחורי כל זה מסתתרת תחושת נחיתות גדולה ובהלה מהשתייכות. בהלה מההיבלעות. זה כמובן קשור גם לבעיות של זהות גברית ושל דומיננטיות מול כניעה. אותו מאל, המבין במעמקי ליבו את נחיתותו מול הגבריות האמיתית של המודל הישראלי, מחפש להתעלות ע''י כניעה לגבריות האלימה של הטרוריסט. הוא אינו מודע לזה, אבל מממש את הפנטזיה שלו להיכנע מבלי לשלם את המחיר של כניעה לישראלי אחר, אלא לזר. כך בעזרת הגבר הזר הוא מכניע את הגבר שמולו הוא נאלץ להתמודד כחלק ממציאת מקומו בזהות הקוקטיבית.

      מי שלא מבין על מה אני מדבר שלא יטרח. זה דורש לימוד.

    • השמאל הקיצוני הם עצלנים

      תומר, 06/02/10 18:01

      השמאל הקיצוני הוא פופוליסטי ועצלן, שאיפתם ללקק ישבנם של מליארדים בעולם. הם הולכים עם הרוב המסית נגד היהודים, במטרה לקעקע את זכותה של מדינת ישראל להיות בית לעם היהודי, אפילו לא על שטח קטן של 20000 קמ''ר, פחות מחצי אחוז מהשטח הסטרילי-מיהודים של עמי ערב, אפילו בשטח הזה יש לערבים דרישה. מה יותר קל למי שמסתובב בעולם ומלקק ישבנים בשביל לקבל כסף ועבודה, להגן על ישראל, או להצטרף ללהקה האנטישמית הגדולה מלאה בעלילות הדם נגד ישראל? כמובן שהכסף זורם להם לכיסים ועכשיו כשהתחילו גם בתקשורת לדבר על זה, הם בלחץ, לא בגלל שאכפת להם, אלא בגלל שהם חוששים לאבד את הכסף!!!

    • לעלוב הנפש שמיתקרא אסטרטג, מה קרה ,נטשת את העיתון ''לאנשים חושבים''

      ציונית, 06/02/10 18:16

      ועברת לNRG להרביץ בנו את מישנתך היהירה וההזויה. עשה טובה, חזור ''לעיתון לאנשים חושבים'' ופטור אותנו מהזיותיך.

  • 39.

    אין מסביר לאומי טוב יותר מאשר בן-דרור ימיני...אם הוא היה מקורב לביבי, (ל''ת)

    ההסברה שלנו הייתה עולה כמה וכמה דרגות, 06/02/10 15:11

    • BB

      O, 06/02/10 16:14

      Yemini can't join BB, cause he work for Maariv which is anti BB, he should join IsraelHayom and take it from there

      • אתה צודק, אבל צריך איזושהי קונטרה לכל שאר השמאל הקיצוני שכותב ב NRG (ל''ת)

        מיה בן גל, 06/02/10 16:23

  • 38.

    מה בדיוק כתב יעקובסון במכתב ההתפטרות שלו? (ל''ת)

    מתעניין, 06/02/10 15:02

  • 37.

    ''דמוקרטיה מתגוננת''? הגיע הזמן שהדמוקרטיה תתגונן! (ל''ת)

    ציוני שפוי, 06/02/10 15:00

    • נצגים בכנסת מהימין מתעסקים בשתיות ולא בעיקר נגד אוייב משותף לעם (ל''ת)

      יהודים וציונים תתעוררו במדינה מתפשט סרטן, 06/02/10 15:41

  • 36.

    אלף גוונים ללילה.

    משורר עַרְש, 06/02/10 14:54

    חושך כזה וכזה וכזה וכזה.
    אבל הוא חשוך ואפל ונבזה.
    זה השמאל. כולם כאלה.
    בג''צ, התקשורת, קדימה ועדאללה.

  • 35.

    ש''ס הדואגים לחוקים סוציאליסטים לטובת החלש-הם השמאל. תומכי האנטי ציונים (ל''ת)

    אינם שייכים לצד שמאל או לצד ימין, אלא לצד אויבנו., 06/02/10 14:54

  • 34.

    הבעייה שפחות מאחוז החסימה נגישים יותר לאמצעי התקשורת ולבג''צ (ל''ת)

    משה, 06/02/10 14:27

  • 33.

    גם אם זה רק 14% זה נורא ואיום (ל''ת)

    משה, 06/02/10 14:22

  • 32.

    זה לא חשוב כמה ימיני יהיה מנומק ומתון הם תמיד יצעקו שהוא מקרתיסט (ל''ת)

    דני, 06/02/10 14:14

  • 31.

    אין מדינה דמוקרטית שאינה שייכת לכל אזרחיה! אם רובם המכריע יהודים

    עמנואל, 06/02/10 14:07

    היא תהיה מדינה יהודית, דמוקרטית של כל אזרחיה.

    הסיסמה של ''מדינת כל אזרחיה'' מאיימת רק על מי שחולם לספח את השטחים ולהקים פה הלכה למעשה משטר אפרטהייד.

    • למה אתה מציג עובדות חלקיות?

      אתה מטעה במתכוון?, 06/02/10 16:08

      הקונצנסוז היום הוא של הקמת מדינה פלסטינאית ברוב חלקי יו''ש ועזה, תוך חילופי שטחים מרובי אוכלוסיה (ההתנחלויות הגדולות אלינו, וואדי ערה ,עוטף ג'נין וכו' לפלסטין.
      מדינת ישראל הקטנטונת, המוקפת במדינות ערביות ומוסלמיות לרוב, תכיל בתוכה גם ערבים.כאן נשאלת השאלה: האם הערבים האלה מכירים בעובדה (ומסכימים לה), שישראל היא מגינה יהודית ומדינת היהודים? אלו שכן יסכימו-ישארו לחיות כאן, האחרים, מקומם בפלסטין.
      זהו הפתרון היחיד ל ''שצי מדינות לשני עמים'', או שמא רוצים מדינה ערבית נוספת (פלסטין) ומדינה דו-לאומית? אין ליהודים זכות למדינה קטנטונת שתחיה בשקט? האם הערבים מאמינים ב''חיה ותן לחיות''?
      אבל, אתה ''עימנואל'', כנראה לא רוצה בישראל כמדינה יהודית, לשיטתך לא מגיע לעם היהודי מדינה.
      בברכה PANACEA

      • ממתי קונצנסוס לפשע נגד האנושות(הרחקת אזרחים אתנית ממדינתם) היא חוקית??

        EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 17:58

        כן, יש מיעוט לאומני ישראלי גדול המטפח את הרעיון של הפשע הזה של הרחקת אזרחי ישראל הגרים בוואדי ערה מארצם-אך זאת פעולה בלתי חוקית בעליל שדגל גדול ושחור של אי חוקיות תלוי מעליה.....

        לגבי עימנואל רק אוסיף, שמעצם היות ישראל מדינת הלאום של העם היהודי, יש לכל יהודי בעולם זכות לעלות אליה ולקבל אזרחות-מה שאין כך לגבי אזרחי ישראל הערביים או קרוביהם בעולם(או הפליטים, החייבים להיקלט בהגינות במדינה הפלשתינאית שתקום על בסיס 67)

        הדבר הזה אינו שולל את היות ישראל דמוקרטיה מלאה לכל אזרחיה

        • אתה מסלף במתכוון?

          יש לך בעית הבנת הנקרא?, 06/02/10 19:25

          העיקר לצעוק: פשעים...הרחקות...
          קרא טוב את תגובתי: תושבי ואדי ערה לא יזוזו ממקומם- הם יסופחו יחד עם בתיהם, רכושם וערמות האשפה שלהם, לפלסטין.
          יהיו חילופי שטחים מאוכלסים.
          לגבי יתר ערביי ישראל- מי שיסכים לחיות במדינה המוגדרת יהודית, (ולא דו-לאומית), יהיה נאמן למדינה ולחוקיה ולא יסית נגדה, ישאר בתור אזרח שווה זכויות (וחובות).

          • ..והרי ידעתי שתענה לי בפילולוגיה סמנטית...ולכן כתבתי ''הרחקה ממדינתם''..

            EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 19:48

            זהו פשע נגד האנושות (אלא אם כל התושבים שם מבקשים זאת ואזי בהתאם להחלטה הלאומית הישראלית אפשרי יהיה להיענות לבקשתם.

            לגבי המרכיב שאתה קורא ''נאמנות-א-ל-ליברמן'', ראוי שתקרא את דבריה של פרופסור גביזון הקובעת שמאזרח מלידה של כל מדינה(להבדיל מאדם זר המתקבל על סמך בקשת אזרחות) אין לתבוע שבועת נאמנות, וכל הנדרש מכל אזרח הוא שמירת החוק.

            • אתה מנסה להתחכם במניפולציות סמנטיות על מנת לברח מתשובה:

              ענה לעיניין., 06/02/10 22:38

              1) (וזה כדרך אגב), היכן קראתי לנאמנות -א-לה ליברמן? (זה שאתה מנסה במניפולציה שטותית לזלזל בעקרונותיו של ליברמן-מילא, אבל למה לצאת שקרן?) ציטוט: ''לגבי המרכיב שאתה קורא ''נאמנות-א-ל-ליברמן'', ''
              2) כמנהגך-אתה משתמש בכפל גרסאות, (פעם מדינה,פעם ארץ), על מנת לשבת בו זמנית על שני כסאות...ציטוט:'' הפשע הזה של הרחקת אזרחי ישראל הגרים בוואדי ערה מארצם'' ארץ=אדמה, הם ישארו על אדמתם, אבל משחרר אותם מסבלם: ניתן להם אפשרות להפסיק להיות ''נכבשים'', הזדמנות להצטרף אל בני עמם במדינה הפלסטינאית, לנהל את חיההם כראות עינם (או שמא מה שמטריד אותך הוא אובדן הזכויות הסוציאליות המוגזמות של בני עמך, אשר אינם תורמים מאומה אבל חולבים את הפרה?)
              3) עזוב סמנטיקה: מדברים על פיתרון של שתי מדינות לשני עמים? אתה רוצה לפנות התנחלויות על מנת שפלסטין תהיה ''נקייה'' מיהודים? אנו לא דורשים ''לנקות את פנים הארץ מערבים...(ראה זה פלא..) שמחת כאשר עקרו את מתישבי גוש קטיף מאדמתם, אבל אתה מוחה כאשר מאפשרים לערביי ואדי ערה להשתחרר מ ''כבלי הכיבוש האכזר''.
              אם זו לא צביעות, תאבון מןפרז, וחלק מניסיון לחסל את ישראל כמדינה יהןדית-אז מה זה?

              • לא סמנטיקה ולא נעלים-כתבתי ממדינתם-למונח ארץ ישראל יש משמעות היסטורית

                EHAD HAAM-ZIONIST, 07/02/10 02:13

                בלבד-בשעה שלדמוקרטיה וזכויות האזרחים במדינתם יש משמעות עכשוית ברורה(או כמו שאמר של''ג בפירוש התנך: זהו הווה תמידי...)

                מתנחלי גוש קטיף ישבו מחוץ למדינת ישראל(שהתחייבה בינלאומית ב242 שלא לעשות כל מעשה סיפוח חד צדדי)-ופינוים(הכפוי אך המפוצה באופן מכובד) עבר את כל השלבים הדמוקרטים במדינה(כולל השלב המכריע-פסיקת בג''צ)

                אין לאף אדם זכות לפנות אזרח ממדינתו מסיבות אתניות או אחרות-זה יסוד מוסד בדמוקרטיה ושלטון החוק. מדינת ישראל תחוסל כמדינת לאום וכדמוקרטיה אם אתם מהימין הקיצוני תכשירו ביניכם את השרץ של טיהור אתני-ותגרמו לבידוד מוחלט וחרם מקיר לקיר על ישראל(כולל הצנתקות נפשית ממנה של הרבה מיליוני יהודים בעולם ובישראל.

                לגבי ''בני עמך שאינם תורמים מאומה אך חולבים: אתה צודק, אך מה פתאם עברת לדיון על חרדים (כן, בעית אי העבודה בישראל היא של כלל החרדים ורוב הנשים הערביות-הגברים דווקא עובדים קשה)

                הבנת? אני יכול להרחיב ולהסביר לך שמהות הציונות לאחר צאת ישראל מחשרת מלחמת קוממיותה היא פנימה ולא טריטוריאלית, אך אני בטוח שקראת זאת קודם.

                • לא ענית ישירות לאף אחת מהשאלות

                  שוב קישקושים, 07/02/10 09:27

                  1) למהה יחסת לי מילים מפורשות שלא אמרתי?
                  2) כתבת במפורש ''ארצם'' בנוסף למדינתם.
                  3) ערביי ואדי ערה רואים את קום המדינה כ ''נכבה'',אסון-אז מה התחסדות תהזאת של ''להוציא אותם ממדינתם''? ענה על הטיעון הזה כפי שכבר נשאל-וענה ישירות ולעיניין-או שאל תענה כלל.
                  נמאס מהסחור-סחור שלכם כשיטת התשה.
                  אין תשובות ישירות? לא נורא-נתקיף מהצד...

                  • לא התיחסת לאף אחד מהפשעים שאתה מקדם-ואני מתחנן לפניך שתסלח לי על פליטת

                    EHAD HAAM-ZIONIST, 07/02/10 15:54

                    הקולמוס ''ארצם'' לאחר שכתבתי בכותרת ''מדינתם''-אזרחים הם שווי זכויות במדינתם(ארצם אינו מושג רלוונטי משפטי או דמוקרטי, אלא להיסטוריה ולתחושה הלאומית)

                    טוב, אם נעלבת מ''א-ל-ליברמן'' אני אקרא לזה ''גירוש ממדינתם א-ל-פנסייה''....

                    בוודאי שהם רואים בנכבה אסון-האם יהודי העולם לא רואים בגלות אסון???(גם כאן היה מנהיג.לוחם כריזמטי-בר כוכבא-החסר הבנה מדינית והבנת ההתאבדות שהוא ורבנים פונדמנטליסטים הובילו אליה....

                    אבל...ערביי ישראל רואים במדינת ישראל את מדינתם-וגם מגילת העצמאות וחוקי המדינה רואים בהם אזרחים שדווי זכויות-אין לקבוצת אוכלוסית רוב שום זכות להוציא אותם מארצם.

                    הצורך הישראלי הוא לשלב את האוכלוסיה הערבית(16% מהאזרחים בגבולות ישראל של הקו הירוק)-כך שהמרקם החברתי הישראלי יהיה חזק ודמוקרטי יותר....

        • למסית הפו''צ האנטישמי, בן גוריון היה פושע נגד האנושות? (ל''ת)

          איציק מהמרכז, 06/02/10 19:42

          • איציקלה-למה אתה צובע את גדול מנהיגי העם בעת החדשה בצבעים השחורים שלך??

            EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 20:34

            האם לא הדרך של ''הימין הנוכל'' להתנחל בלבבות??????????

            מלחמת הקוממיות עקובת הדם היתה הגנה מפני עמי ערב והפלשתינאים שקמו עלינו כדי לא לאפשר את החלטת משפחת העמים לאפשר הקמת מדינת לאום לעם היהודי(והקמת מדית לאום לעם הפלשתינאי) בחלק מהשטח ממערב לירדן, שכל עם רואה בהם את מולדתו...

            ומלחמה זאת היתה מלחמת קיום עקובה מדם שכתוצאה ממנה נעקרו 80% מהפלשתינאים שגרו בשטח מדינת ישראל דהיום מביתם-ורק מיעוטם כתוצאה מהחלטה מודעת של גירוש(כמו בלוד-שגם אז הוגדר כשחרור העורף של החזית המזרחית מאוכלוסיה עוינת רבה).

            לשבחו של בן גוריון שהחליט על גירוש לוד, אפשר לאמר כי כשקרא טורו הזועם והכואב של אלתרמן על הטבח בלוד, הוא נתן הוראה לקראו כפקודת יום של ''לא תעשה'' בכל מחנות צהל

            • כמובן - כל זאת בתנאי

              EHAD HAAM-ZIONIST, 06/02/10 22:08

              אני לחלוטין מקבל את הגדרת שתי מדינות לשני עמים.
              מדינת ישראל לאזרחי ישראל (היהודים והערבים) ופלסטין לפלסטינים.
              עם זאת, אני דוגל בגישה שאם הפתרון הנ''ל התקבל על ידי שני הצדדים, הרי שאין יותר מקום לתופעה הכל כך נרחבת כיום של אזרחי ישראל שרואים בעצמם פלסטינים לכל דבר ועניין.
              מרגע שיופרדו הלאומים, אם אדם אינו רואה עצמו כאזרח ישראלי, על כל המשתמע מכך, עליו לעבור למדינתו שלו - היא פלסטין (ולהיפך)

              • למגיב מ22.08-האם אתה כל כך עני בדמיון, שהחלטת לאמץ את הכינוי שלי....

                Ehad Haam-Zionist, 06/02/10 23:37

                ועוד להגיב בחלאה של טיהור אתני נפשע....

    • כרגיל אצלך,'' עמנואל'', לכתוב שטויות זה בחינם. גם בני בן ה--3 צווח (ל''ת)

      ''אפרטהייד'' כשאחותו הגדולה יוצאת ולו לא מרשים...., 06/02/10 17:52

    • עמנואל, אתה משקר, עדאללה חותר במימין המקרננת לחיסול מדינת היהודים. (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 06/02/10 18:29

    • מדינת כל אזרחיה=קוסובו פה=שואה לעם היהודי.

      אדם,חיפה, 07/02/10 01:47

      כל יהודי שתומך במדינת כל אזרחיה-שיבין מה משמעותה.

  • 30.

    בן דרור ימיני בשלו. . .

    מני, 06/02/10 13:54

    אף אחד לא הופך! את ישראל למצורעת. . . ישראל
    שוכבת על הבטן לבנה כשלג (עיין בפרשת השבוע:
    מצורע) וגם אם הפוך תהפוך אותה היא לא תאדים
    מבושה. . . כי זהו המצב ימיני אולם אתה בשלך. . .

    ואמרו רבותינו: כאן אתה עומד אינך יכול אחרת. . .

    • מני, כפי שרבים כתבו כאן, לשמאל אין דרך להתמודד עם עובדות. (ל''ת)

      ותגובתך מוכיחה זאת., 06/02/10 15:25

      • על מה אתה חולם בהקיץ. . .

        מני, 06/02/10 16:41

        עזוב את השמאל הקטן. . . עם העובדות מתמודדים כבר בכל
        העולם - התגובות משם מוכיחות שאינך יכול להתחבא מאחורי
        השמאל. האג מחכה לכולכם. . .

        • מני, למה האג מחכה ''לכולכם'' ולא ''לכולנו''?? אתה ערבי? אין דבר...... (ל''ת)

          והעולם? אלפיים שנה ''העולם'' ממש אוהב ''אתכם'', 06/02/10 17:55

          • נודניק, על קוצו של יו''ד. . .

            מני, 06/02/10 18:51

            התכוונתי כמובן למגיב המצטדק אך (על ראש הגנב בוער הכובע!)
            גם לך. . . מה שכן, לא התכוונתי לכל עם ישראל כי אז הייתי כותב
            ''לכולנו''. אז תעזוב לצורך הדיקדוק את הערבים החיים או המתים
            בצד ותתמקד בפשעים האיומים בעופרת יצוקה. .

          • על קוצו של יו''ד. . . (אלטרנטיבה לצנזור)

            מני, 06/02/10 19:47

            התכוונתי כמובן למגיב ''שמתחבא מאחורי
            השמאל'' כפי שכתבתי. אך (על ראש הגנב
            בוער הכובע!) גם לך. מה שכן, לא לשמאל,
            לא לכל עם ישראל רק כדי שנוכל להאשים
            שוב את העולם באנטישמיות! חסוך לצורך
            הדקדוק את הערבים החיים והמתים ואותי.
            והתמקד בפשעים האיומים בעופרת יצוקה.

          • הבנת נכון. . .

            מני, 06/02/10 21:02

            שהגבתי לימין המתחסד בכאילו השמאל הקטן (לא
            ''השמאל'' הציוני!) אשם בכל הטררם, לא בפשעים!!
            ושלכולכם (לא כל עם ישראל לא השמאל הקטן, לא
            חפים מפשע) מחכים בהאג. . . מה עניין אנטישמיות
            לפשעי רצח 300 ילדים. . .

    • לפי האג'נדה ההזויה שלך מדינת ישראל צריכה לא לעשות דבר למתקיפיה (ל''ת)

      רק כך אולי לא נחשב ל''מצורעים''. רק שגם לא נהיה...., 06/02/10 15:32

      • תפנים ותחכים. . .

        מני, 06/02/10 16:26

        בין לא לעשות דבר (ומאימתי ישראל לא
        עשתה דבר?) ועד לרצח של 300 ילדים
        נפערים הקברים ביננו. . .

        • שנבין, ב''רצח של 300 ילדים'' אתה מתייחס לילדים יהודים שנהרגו ע''י מחבלים (ל''ת)

          או שרק קברים ערביים מטרידים את נפשך הענוגה?, 06/02/10 23:52

          • מספיק לסחור בדם ילדים. . .

            מני, 07/02/10 01:10

            יש גבול למה שליהודי מותר! האם כולכם רבי איציק שפירא?!
            ילד הוא ילד הוא ילד! ואם השטן מבדיל בן ילד לילד אז אפילו
            הוא יתבייש לפנות אלי בשאלה שכזאת. . .

    • למסית הפו''צ האנטישמי, אתה מתכוון שהאג מחכה למנהיגי השמאל הציוני ציפי

      איציק מהמרכז, 06/02/10 18:28

      וברק...

      והיכן השמאל הציוני שיקיא אתכם?

      ושבוע טוב לך.

      • על קוצו של יו''ד. . .

        מני, 06/02/10 19:59

        התכוונתי כמובן למגיב ''שמתחבא מאחורי
        השמאל'' כפי שכתבתי. אך (על ראש הגנב
        בוער הכובע!) גם לך. מה שכן, לא לשמאל,
        לא לכל עם ישראל רק כדי שנוכל להאשים
        שוב את העולם באנטישמיות! חסוך לצורך
        הדקדוק את הערבים החיים והמתים ואותי.
        והתמקד בפשעים האיומים בעופרת יצוקה.

        • למני, אצלכם להתגונן מפני הטרור הערבי זה ''פשע מלחמה''... (ל''ת)

          איציק מהמרכז, 06/02/10 23:35

          • אתה הולך מדחי אל דחי. . .

            מני, 07/02/10 00:46

            וכי מי סיפר לך שלא התגוננתם? כל יום כל שעה מהאויר,
            מהיבשה ואפילו מהים 8 שנים. . . אלא מה, לאחר שחיטה
            בלי תוצאות עשיתם טבח ב-300 ילדים ועל הטבח תגיעו
            להאג! תפנים במקום לענות לי. . .

            נ.ב. מיזה ''אצלכם''? חפשתי בכל הדירה מתחת למיטות
            במרתף - לא מצאתי נפש חיה. . .

            • למני, אה, מי זה ''התגוננתם''... ואין ספק שאני הולך מדחי אל דחי, מפו''צ לפ

              איציק מהמרכז, 07/02/10 08:08

              לפו''צ, ממסית למסית...

              ויום טוב לך.

              • מדברים לקירות והם אפילו עונים. . .

                מני, 07/02/10 11:00

                קרא את כל המגיבים לי, את כותב המאמר, כולכם צועקים:
                תנו לנו ''להתגונן'' ואנוכי, עבדכם הנאמן צועק: התגוננתם 8
                שנים, תפסיקו לשקר. . . לא טוב? כסף בחזרה. . .

          • תפנים ותחכים. . . (אלטרנטיבה לצנזור)

            מני, 07/02/10 03:16

            בין לא לעשות דבר (ומאימתי ישראל לא
            עשתה דבר?) ועד לרצח של 300 ילדים
            נפערים הקברים ביננו. . .

            נ.ב. מי זה אצלכם? חפשתי בכל הדירה
            מתחת למיטות במרתף לא מצאתי נפש
            חיה! אמור לי מי החברים שלי ואומר לך
            מי אתה. . .

  • 29.

    הבעיה היא שאנשי השמאל כה הפנימו את תעמולת הפלסטינים שעובדות היסטוריות

    כבר לא מעניינות אותם. ממש תינוקות שנשבו., 06/02/10 13:42

    דבר אתם על מלחמת העצמאות והם יענו לך בנכבה - אצלם היישוב יהודי הקטן שהיה כאן אז, ש-10% ממנו נהרגו בקרבות מול כל צבאות ערב, שסבלו מהמצור בירושלים, שנרצחו בגוש עציון - כל אלה פשוט לא קיימים יותר. בנרטיב שלהם יש רק את הפליטים המסכנים.

    לדידם אין בכלל טרור פלסטיני - הם לא מכירים בכך כטרור למרות שהוא מבוצע נגד אזרחים ישראלים ברחבי העולם כולו.

    מבחינתם עזה תחת מצור, לא משנה שישראל כבר מזמן לא שם, לא משנה שלמצרים יש גבול עם מצרים, לא משנה שדרך המנהרות אפשר להכניס כל מה שרוצים במקום קסאמים.

    וברגע שאתה אומר להם ולו משפט אחד מאלה, הם מייד מכתימים אותך כ''פשיסט, לאומן, מתלהם, לא שפוי, הזוי'' - כל זאת בעודם מדברים גבוהה גבוהה על דמוקרטיה וחופש הביטוי.

    אם זה לא היה כל כך עצוב, זה היה בהחלט מצחיק.

  • 28.

    חותם על כל מילה במאמר! (ל''ת)

    שמאלן, ת''א, 06/02/10 13:41

  • 27.

    בפעם הראשונה שבה השמאל הקיצוני נמצא בפאניקה וההיסטריה היא רק בגלל....

    נעמה, 06/02/10 13:27

    שחלק מהתקשורת מצטרף סוף סוף לבקורת עליו.
    בפעמים הקודמות שמפלגות ואנשי ימין
    מתחו בקורת,השמאל לא ספר אותם.

  • 26.

    הבעיה היא שהימין שנבחר ברוב גדול לא באמת שולט

    הבעיה היא לא השמאל ולא הערבים, 06/02/10 13:22

    כל עוד אין שילטון ימין בישראל, (למרות שרוב עם בחר בגוש הימין) אין מה לבוא בטענות לארגוני שמאל השוללים את זכות קיומה של מדינת ישראל.
    כל עוד ראש ממשלת ישראל שנבחר בקולות הימין לא משמיע קול ברור על זכותו על העם היהודי על ארץ ישראל, אלא מדבר על הפקרת חבלי מולדת בידי כנופית אבו-מאזן-מה לנו כי נלין על השמאל הסהרורי?
    כל עוד ראש ממשלת ישראל שנבחר בקולות הימין, חושש מדמקרטיזציה של מערכת המשפט ומשאיר אותה בידי השמאל הקיצוני-מה לנו כי נלין על בג''צ הפוסק ברוח מועצת מר''צ.
    כל עוד ראש ממשלת ישראל שנבחר בקולות הימין, מעביר תקציבים לגופים אנטי-ציונים-מה לנו כי נלין על יוצרי סרטים שמאלנים היוצרים סרטים אנטי-ישראליים.
    את כל אלו ניתן לשנות ע''י בחירת מנהיג ימין אמיתישעם ישראל וחיי היהודים יהיו בעיניו ערך עליון, ולא יחשוש ''ממה יגידו'' מהשמאל ומהגולדסטונים.
    מה ניתן לעשות בפועל? ללכת בעצתו של פייגלין להתפקד לליכוד ולהעיף את הביבי מראשות הליכוד בבחירות הבאות.

  • 25.

    המלך עירום

    א.י, 06/02/10 13:22

    טוב שיש לנו עתונאי אמיץ שרואה את ההתקרנפות של השמאל. השמאל בישראל איבד את הצפון. איבד את האמונה בצדקת הציונות, קנה לחלוטין את הנרטיב הפלשתיני, ולכן איבד את כוחו הפוליטי.

  • 24.

    לנין אמר: כמה שיהיה יותר רע, ככה יהיה יותר טוב 2

    רסקולניקוב, 06/02/10 13:01

    אלא שככשיו לא כאב שיניים קל אלא דלקת חניכיים חריפה, באדיבות אדון גולדסטון, ושוב אין מנוס מלרוץ לרןפא.

    הרופא הוא אנחנו, כולנו. ויש תרופה. יש מה לעשות נגד הקמים עלינו לכלותנו, בחזית הל''פ כמו בשדב בקרב. בראש ובראשונה אסור לחזור ולשקוע בתרדמת. מי שראה את מודעת התמיכה בקרן לישראל חדשה, המודעה הענקית על עמוד שלם ב''הארץ'' ביום ו', שעליה חתומים עשרות רבות של אנשי מדינת כל אזרחיה, ומי שראה מי הם - פרופסורים ועיתונאים, ומשפטנים בכירים ואמנים וסופרים, השמנא והסלתא, התותחים הכבדים, נוכח למען מה התגייסו: לשימור המצב, לשימור זכותם להלחם בנו, בנפשנו, בתחושת הצדק שלנו, במורל שלנו.

    עם זה אסור להשלים. בזה צריך להאבק, ובכל האמצעים, גם החוץ פרלמנטריים.

    ויפה שעתיים אחד קודם.

  • 23.

    כמו תמיד - דברים יפים, שפויים ונכונים (ל''ת)

    חיפאי אחד, 06/02/10 13:00

  • 22.

    לנין אמר: כמה שיהיה יותר רע, ככה יהיה יותר טוב 1

    רסקולניקוב, 06/02/10 12:51

    מי לא מכיר את כאב השיניים הקל שמוזנח ימים ושנים, ואת הדלקת שמעירה באמצע הלילה ומריצה לרופא השיניים?מי שטרוד בבעיות רבות נוטה להתעלם מבעיה קלה. הטיפול בה מצוי במקום נמוך בסדר העדיפויות שלו. התוצאה היא שבגלל חוסר ההתיחסות הבעיה הלא מטופלת מונצחת.אבל כשהבעיה אינה נותנת לנו לדחוק אותה לשולי סדר היום, כשהיא חמורה באמת, עוזבין הכל ומטפלים בה. בגלל שאי אפשר להתעלם ממנה לבעיה כזו יש סיכויי פיתרון.זה סוד הפרדוקס הלניני. וזה מה שמשמח כל כך בפרשת חשיפת ערוותה שלהקרן לישראל חדשה (זה שמה הנכון ושלא יבלבלו לכם את המוח בקאמופלאז'ות שבהם הם מתמחים).
    שנים, מעל ראשי כל הגגות, צועקים אנשים (ואני הקטן עמם) שמתנהלת נגדנו מלחמה פסיכולוגים כאן ובעולם, ע''י שונאינו מבחוץ והלורדים האו-האו המקומיים.ושנים לא נשברת השתיקה מול כאב השיניים הקל-כביכול-הזה, מה גם שמכל עבר נשפכות תרופות הרגעה ששמותיהן חופש הביטוי, דמוקרטיה וכדומה. שנים מתריעים המתריעים שעמדות מפתח בתקשורת מאוישות על ידי מרעילי בארות, שלא להזכיר כלי תקשורת שמגוייסים לגמרילטובת, או לרעת, תלוי מי המדבר, העניין.והעניין הוא לגיטימיות הקיום שלנו כאן. (המשך)

  • 21.

    תודה לקול הברור של ימיני שמשבח גם את השמאל הציוני (ל''ת)

    דנה שמאלנית, 06/02/10 12:40

  • 20.

    חחחחח ימיני בן דרור הפכת להיות מקארתיסט . מי אתה שתקבע מי ציוני (ל''ת)

    אתה עיתונאי סוג ב', 06/02/10 12:37

    • נראה שהשמאל הפשיסטי התאהב במילה מקארתיסט (ל''ת)

      אילן, 06/02/10 14:27

      • ואתה טוקבטיסט סוג ז

        אזרח, 06/02/10 15:39

        אם אין טענות נגדיות עניניות אז אפשר להזכיר את המקארטיזם

        • תגיד, מר חכם בלילה: איפה יש טענה נגדית אחת של השמאל? (ל''ת)

          על ראש הגנב בוער הכובע., 06/02/10 22:48

    • המקרתיזים הוא שמאלי מנסה בכח הכסף והשקר להשתיק את הרוב השפוי. (ל''ת)

      רואה נכון, 06/02/10 16:00

      • שמאל לא יכול להיות פשיסטי .. בור ימני ..נבער שכמוך .. (ל''ת)

        לימני המסכן שהגיב וגיבב .., 06/02/10 21:10

  • 19.

    עשרות אלפי הפעילים בעמותות החתרנות בועטות בציבור הישראלי.

    ציונית, 06/02/10 12:34

    בעוד הציבור בישראל מזפזף בין ערוצי הטלויזיה, שקוע עמוק בכורסותיו,
    בעודו מטייל בהמוניו בשבילי אירופה והאמריקות. כאשר צועד הוא זחוח
    בשבילי ישראל. כאשר מתכנס לשיר את השירים האהובים עליו בצוותא,
    חוזה במופעי נוסטלגיה, משתכשך בין גלי הים ועל החול הזהוב שמחוצה
    לו, מתנהלת במחשכים, מאחורי גבו מערכה אדירה המנצלת את פתיחותה
    של החברה הישראלית על מנת לנשלו מאדמתו וממדינתו.

    כי מאחורי גבנו, בעוד אנו, תמימים שכמותינו, ממשיכים בחיינו כסומים
    בארובה, נערכת מתחת לאפנו מערכה אדירה הכוללת מאות ואלפי עמותות, ממומנות במאות מיליוני דולרים
    בחשבון רב שנתי אשר כל מגמתן ומשימתן היא ''לחנך'' אותנו, הישראלים, להכיר בכך כי מדינת העם היהודי היא
    אך פיקציה, אפיזודה היסטורית חולפת אשר תלך ותעלם מאחורי מסך החול של ''ממשיכיו של צלאח' א דין
    המודרנים'', אלו הם הערב רב ה''פלסתיני''.

    מערכה זו מנוהלת על ידי שוטמי ישראל מובהקים באירופה ובאמריקה אשר מגייסים לעזרתם חבורות ''אידיוטים
    מועילים'' בישראל כמו גם בכל ארצות העולם ומשתמשים לשם כך בכספי אנשים תמימים התורמים ממונם מתוך
    אמונה כי נעשה בו שימוש הולם למען ישראל.

  • 18.

    הקרן צריכה להסיר את המסכות (ל''ת)

    עובד ניר, 06/02/10 12:30

  • 17.

    Liers and history

    amhaler@hotmail.com, 06/02/10 12:30

    Who said if you tell a lie eanough times it becomes true?????????????????????

    • מדוע אתה כותב באנגלית? אתה הרי אינך יודע את השפה. מה רע בעברית? (ל''ת)

      אורן האתאיסט, 06/02/10 22:18

  • 16.

    יריב אופנהיימר 100 אלף ש''ח בחודש,חגי אלעד 100 אלף ש''ח בחודש,כנסו

    ''''''''''''''הם עושים הרבה כסף בשמאל'''''''''', 06/02/10 12:27

    אם מישהו שאל את עצמו למה השמאל יצא נגד המדינה,התשובה היא פשוטה,יש הרבה כסף בזה
    המשכורת של מנכ''ל שלום עכשיו יריב אופנהיימר 100 אלף ש''ח בחודש,ושל מנכ''ל שוברים שתיקה חגי אלעד 100 אלף ש''ח בחודש,רחל ליאל אישתו של אלון ,תרוויח 130 אלף ש''ח בחודש עדנה ממחסום וואט''ש 50 אלף ש''ח בחודש

    • ולא בכדי הם אינם מעזים להכחיש (ל''ת)

      איציק מהמרכז, 06/02/10 18:26

    • אז מדינה מושחתת?אז הון ושלטון בטאנגו?אז ארגוני הפשע?

      ראספוטין בן מדווידיב, 06/02/10 21:16

      כולם בתקשורת זועקים:אנו בסדום ועמורה,אבל
      הדראק ימני עדיף על צואה שמאלית-איזה מחדל!
      כל ציוני,אוהב ארץ חמדה-אישית ילחם ובקבוצה
      למען:טוהר הנשק,נגד שחיתות וחברה יותר טובה.

  • 15.

    בנים נכדים וננים של יוצאי מחנות השמדה ששולטים בתיקשורת לא יוצאים להגן (ל''ת)

    תיקשורת נשלטת בידי הנזכרים ולא מגנים על הבית, 06/02/10 12:23

  • 14.

    לפח קו המחשבה הזה המעוות הזה, גם יפתח ספקטור הוא אנטי ציוני (ל''ת)

    ימיני המקרטיסט, 06/02/10 12:10

    • אכן, יפתח ספקטור היום הוא אנטי ציוני! היום בניגוד לעבר (ל''ת)

      עודד, 06/02/10 12:31

  • 13.

    תבדקו את חלקה של הקרן בפרשת ועידת דרבן. לא תופתעו.... (ל''ת)

    מושיקו, 06/02/10 12:08

  • 12.

    לא הפך לסהרורי

    שומר תמיד, 06/02/10 12:08

    כמי שהלך והדריך גרעינים של השומר הצעיר להתיישבות בגליל, אני זוכר היטב את ההתלבטות שלנו בסוף שנות השבעים, האם לשתף פעולה עם אריק שרון ולהתיישב באדמות שהמדינה רכשה והפקיעה בגוש תפן מערבים. היו שקראו לזה אז בגידה. ובכל זאת, הרוב השפוי הכריע ללכת על התיישבות בגליל. מדוע? כי זו המדינה שלנו, מדינת הלאום היהודי, מדינה וארץ שאנו אוהבים וצריכים כדי להמשיך לחיות את הזהות שלנו שהיא המשך לזהות עברית, יהודית, ישראלית בת אלפי שנה.

    אני בוש ונכלם בכך שיש אנשים המעזים להכתים את שמו של השמאל בכך שהם משתפים פעולה ומסייעים למי שתומך בביטול מדינת הלאום היהודי והפיכתה, בפועל, לעוד מדינה עם רוב ערבי. הרי אירגון עדאלה מודה בגלוי בכך שזוהי מטרתו: זכות השיבה היא מרכזית באג'נדה שלו. הקרן החדשה לישמעאל לא רק שהקימה את אירגון עדאלה, היא מטפחת את הסטודנטים שמאוחר יותר מחברים בשמו ובשם שלוחותיו בחו''ל את כיתבי האשמה נגד חיילי צה''ל ושרי ישראל המוגשים לבתי דין ולוועדות חקירה.
    סהרורים אלה אינם שמאלנים, הם פשוט בוגדים.

  • 11.

    שטות מוחלטת - ממתי התנגדות ללחימה לא מידתית היא אנטי ציוניות ?

    יואב, 06/02/10 12:06

    בן דרור ימיני היה ונותר מקרטיסט. משייך כל מי שמחזיק בערכים של טוהר לחימה כאנטי ציוני. גם את מערכת המשפט שלנו (שבלעדיה ישראל לא היתה מדינה דמוקרטית)הוא שונא ותוקף, ללא הרף.

    אני כל פעם מתרגז מחדש שאני קורא את השטויות שלו, ושאני בכלל מבזבז זמן לקרוא את דברי ההבל שלו ולהגיב עליהם, אבל האיש מנהל משא שטנה רב שנים כנגד כל מי שמעז לבקר את צה''ל.

    • לבקר את צה''ל כן .להפיץ סיטנה נגד מדינת ישראל יחשב בגידה (ל''ת)

      כל המפיץ סיטנה יחשב בוגד.מדינה יחידה ליהודים, 06/02/10 12:34

    • ''לחימה לא מידתית''?

      מיכאל, 06/02/10 13:11

      ''ערכים של טוהר לחימה''? זה מה שאתה קורא לתעשייה שלמה של שקרים שמופצים בצורה שיטתית? איפוא כל הערכים שלך על ''טוהר הלחימה'' כשמדובר בפלסטינים שרוצחים ילדים ומשתמשים באזרחים כמגן אנושי? איפה הייתם אתה והחברים שלך כשנרצח רבע מהעם הקמבודי בידי הקומוניסטים? איפה הייתם כשהצבא הלבנוני השמיד מחצית הבתים במחנה הפליטים נאהר אל בארד והרג 400 איש (פלסטינים!)? איפה הייתם כשרוצחים פלסטינים פוצצו אוטובוסים בכל הארץ? או אולי זה בשבילך ''לחימה מידתית''?

      אתה יודע טוב מאד שישראל לא ביצעה יותר פשעי מלחמה מכל מדינה אחרת שהשתתפה בכל מלחמה שהיא - ולמעשה הרבה פחות. לך תלמד היסטוריה של המאה ה-20. אתה יודע טוב מאד שהמטרה של כל תעשיית השקרים הזו היא השמדת מדינת העם היהודי. ואם זה יקרה, חלילה, ויתרחש כאן ג'נוסייד של העם היהודי, האחרונים שאפשר יהיה לצפות מהם לעזרה הם החברים הצבועים שלך.

      • עברייני עירך קודמים.... (ל''ת)

        אסף, 06/02/10 14:42

        • לכן צריך לחקור מייד את התנהלות עמותות השמאל. (ל''ת)

          השקרים והדיבה הן סוג של עבריינות., 06/02/10 16:11

    • מה זאת ''מלחמה מידתית''? מחבל מתאבד שמתפוצץ באוטובוס? קסאמים על אזרחים?

      איך אתה מציע להתמודד עם זה?, 06/02/10 13:47

      ומעבר לכך, אם תקרא את מה שבאמת כתוב ולא מהרהורי לבך תראה שימיני לא התייחס כמעט לדו'' אלא דן בנושא של העמותות שמראש טוענות שאין לישראל זכות קיום.

      זה מידתי בעיניך?

    • חוסר המידתיות עולה רק כשמדובר בישראל- האם הפצצות החיזבללה מידתיות?

      הרי עם לבנון אין בעיה של כיבוש - ובכ''ז יצאו למלחמה, 06/02/10 14:11

      לא שמענו אף אחד צועק על זה שהחיזבללה הפגיז את כל אזור הצפון - איך כבודו מסביר את זה?

    • דרישה לתגובה מידתית היא דרישה להמשך עימות ולכן אנטי ציונית

      יהב עצמון, 06/02/10 16:22

      טילים פרמיטיבים חזרה על תושבי עזה זה אולי תגובה מידתית אך לא יעילה משתי סיבות
      1. ערכם הנמוך להחריד של חיי אדם בתרבות האיסלם הפנאטי הקיים בעזה
      2. מטיבעה חברה דמוקרטית נאורה כמו זו הקיימת בישראל לא תאפשר התמשכות אין סופית של ירי טילים הדדי ומידתי בניגוד לחברה הפלסטינית הנתונה לחסדי כוחות פנאטיים חסרי עכבות
      אי לזאת ובהתאם לכך התנגדות ללחימה לא מידתים המרתיעה ומסיימת במהירות קונפליקט אלים נגד אזרחי ישראל במינימום נפגעים היא לא ציונית ותואמת מטרות חמאס !

    • תמיכה בגופים אנטי ציוניים כעדאללה ואי אזכור מדינה יהודית במטרות הקרן

      איציק מהמרכז, 06/02/10 18:25

      לישראל חדשה, אינם לגיטמיים.

      לא בכדי אתפ מנסים להקים ישראל ''חדשה'' ולא ציונית.

      ושבוע טוב לך

  • 10.

    יש לאסור כל אלה המדברים על מדינת כל אזרחיה

    אבי מ, 06/02/10 12:01

    מדינת כל אזרחיה היא הדרך הקלה לחיסולו הסופי של עם ישראל ,זה חלומם של ערביי ישראל של כלל האנטישמים ושל פעילי שלום לישראל,

    • להורג למה לאסור, אפשר לחשוב שאנחנו חיים בדמוקרטיה (ל''ת)

      פחחח, 06/02/10 17:19

  • 9.

    ד''ר פרי פשוט מעורר רחמים , הוא לא מבין שהוא כלי משחק ועלה תאנה (ל''ת)

    שרון, 06/02/10 11:55

  • 8.

    השלב של להגיד שליהודים אין זכות על כל א''י.. הוא רק רמה אחת מעל

    יהודי, 06/02/10 11:54

    השלב בו אומרים שליהודים אין זכות על חלק מא''י.

    אל לו למי שאומר שליהודים אין זכות על חלק מא''י.. שהוא נהפך לאט לאט להיות חלק ממי שאומרים שליהודים אין זכות על כל א''י.

    מה שאני אומר לא בא בשביל להגיד שאסור לסגת מיהודה ושומרון..
    אלא פשוט שיש לזכור את מצוות בן גוריון...
    שאמר לאחר מלחמת ששת הימים.. ''אפשר למסור חלק מהשטחים (מלבד ירושלים והגולן) לערבים, כל עוד לעולם לא מאבדים את הזיקה ההיסטורית כלפיהם''.

    לצערי, השמאל הציוני ממזמן איבד את הזיקה ההיסטורית.

    • ממליץ! (ל''ת)

      בן אנוש, 07/02/10 11:26

  • 7.

    ביום שהשמאל הפסיד את השלטון לבגין גילה את פרצופה האמיתי

    @ בנצי - א @, 06/02/10 11:50

    זאת אומרת שגם לפני זה לא היו ציונים אלא תאבי שלטון
    הסיזון ואלטלינה כבר היו סימן לכיוון ששמאל הולך

  • 6.

    ישראל בעזרת ''יהודים טובים'' הופכת לפחות ופחות לגיטימית !!!

    משה דגן אוסלו, 06/02/10 11:49

    בעוד האיסלאם עולה עלינו לכלותינו.. בעזרתה הטובה של מסכת הכזב הארוכה... הם מקבלים סיוע ממקור כן צפויי היהודי עצמו..והעולם מביט ומשתאה..מה לנו כי נלין על הפלסטינים...הרי היהודים מצדיקים אותם..מיילה גולדסטון או נועם צמסקי המנומנם נו מילא.. אבל יש פה יהודים ישראלים בתוכינו שכאשר אני שומע אותם אני רואה את גבלס הנאצי....ואני רוצה לבכות.. צודק גיא בכור וצודק בן דרור...עצרו !! עצרו ישראל !! משהוא מאוד מאוד דפוק אצלינו אם אנחנו מזריקים סמים לעצמינו...אני חיי בארופה..והיא מקשיבה ל''יהודים הטובים'' וכך אנחנו פחות ופחות לגטימיים ויותר ויותר אשמים בכל הרע שקורא בארופה ובמזהת..הערבי האלים צודק כניראה...יש שוב להפתר מהבעייה הזו שניקראת ארץ ישראל הבעייתית.. זוכרים ??

  • 5.

    מה שמזעזע זה שהקרן מצהירה בגלוי שמטרתה היא חיסול ישראל (ל''ת)

    שולמית א, 06/02/10 11:46

    • שקר וכזב (ל''ת)

      אביגדור ל, 06/02/10 23:12

  • 4.

    לנדות, לבודד, להוקיע ולהקיא (ל''ת)

    תצביע לאגזוזנית ההזויה, 06/02/10 11:43

    • הימין רקוב (ל''ת)

      ._+, 06/02/10 12:39

      • אגב רקוב, (ל''ת)

        קנה לאחותך סבון אנטימי טוב, אפילו אחמד התלונן., 06/02/10 16:12

        • ימני כסיל .. אימך המליצה על סבון טוב .. תודה (ל''ת)

          משפוחה ..., 06/02/10 20:56

  • 3.

    כתבה מצוינת וממצה ......חזק ואמץ מר ימיני ..... (ל''ת)

    אמת, 06/02/10 11:34

    • איזה מצוינת .................הוא עוד יתבייש במאמר הזה .. (ל''ת)

      אבי, 06/02/10 12:38

      • אבי, אבל נימוקים אין...כמה טיפוסי...(מי רוצה יורו?) (ל''ת)

        דגי, 06/02/10 15:18

        • כן , מאמר לא משהו (ל''ת)

          אלי, 06/02/10 21:54

          • מאמר מעולה - ברוך הבא למציאות. (ל''ת)

            דגי, 07/02/10 00:55

  • 2.

    זו בדיוק הנקודה - אנשי הקרן פועלים לחיסול המדינה , הם בוגדים בעמם!!! (ל''ת)

    הגידרון, 06/02/10 11:30

    • פלטו שרון:כן,מה אתה עשיתה בשביל המדינה(במפטע כבד)...

      ראספוטין בן מדווידיב, 06/02/10 21:31

      מדינה מושחתת,צבא כושל שבולע 50 מיליארד
      גימלאים וילדים בלי פת לחם,נשדדים מיד...
      השילטון-פרה משגעת:לפציץ אסואן טורקי להשפיל
      לחסל?אנו כמעט בקצה התהום-תתחילו שכל להפעיל

  • 1.

    הצבעתי לכנרת הציונית. אח״כ לעבודה. אין לי למי להצביע (ל''ת)

    גם שמאלני וגם ציוני, 06/02/10 11:27

    • הגדרות

      בנג''ו, 06/02/10 11:59

      ראשית הגדר לעצמך את המוסגים שמאל וציונות ,וכשתגיע לטובנה שאן כשר בן השניים ,אולי תמצא עצמך בימין,,,,,

    • פעם הצבעתי למר''ץ. בבחירות האחרונות כבר ישבתי בבית ולא הצבעתי כלל (ל''ת)

      אתה צודק - לשמאל הציוני אין היום כתובת. עצוב., 06/02/10 15:35