• 53.

    לפעמים היהודים הם אלה שמבריחים יהודים

    אלי דיין, 17/10/11 14:25

    לפעמים אנשים יהודים כל כך רעים אטומים וגזענים עד כדי כך שהנפגעים מהם מחפשים מפלט אשר איפשר להם להיות בסביבה בדת באמונה אך לא עם האנשים אשר פגעו בהם וגרמו להם לחפש דרך חדשה וקחו אותי לדוגמה

    IP: 217.132.174.218דווח על תגובה זו

  • 52.

    גם אני הייתי צדיק (ל''ת)

    רבי בודהא, 04/02/10 22:44


    IP: 79.183.137.139דווח על תגובה זו

  • 51.

    יישר כח

    דודי ,פ''ת, 04/02/10 21:37

    מותר לרכוש את הרית החדשה בקיוסק שאינו מוכר סיגריות ?

    IP: 89.138.244.240דווח על תגובה זו

  • 50.

    שלמה ריסקין, בגימטריא: ''יש''ו הנוצרי''.

    סטפן רוס - מסדר הישועי בית לחם, 03/01/10 22:53

    אני שמח שרב יהודי, הצליח להביע עמדה נכונה

    IP: 81.247.160.26דווח על תגובה זו

  • 49.

    יש''ו היה חוטא, מסית ומדיח.והנצרות היא עבודה זרה!!! (ל''ת)

    רונית, 03/01/10 13:31


    IP: 212.76.96.169דווח על תגובה זו

    • mefageret primitivit ! (ל''ת)

      i, 04/01/10 02:19


      IP: 109.66.113.240 דווח על תגובה זו

    • הוא היה מסית ומדיח ולכן דנו אותו כמסית והרגו אותו בסקילה ואחר כך נתלה (ל''ת)

      כדין, 05/06/15 13:29


      IP: 2.54.21.127 דווח על תגובה זו

  • 48.

    ישו היה צדיק בדורו עד שהממסד היהודי הרקוב פחד והסגיר אותו לשלטון רומי

    בטענה שהוא מורד.ישו נצלב כי זו היתה שיטת ההמתה...., 02/01/10 23:19

    שהיתה מקובלת בהוצאות להורג הפומביות שהשתמשו בהם הרומאים=עובדה.אז ישו הוא יהושוע נולד יהודי ומת יהודי יש שמיחסים לו קשר לבית דוד.

    IP: 79.176.112.172דווח על תגובה זו

    • מכלול טעויות

      איציק- עכו, 03/01/10 15:05

      ראשית,ישו לא נולד כיהושוע אלא כישוע. שנית,הוא יצא כנגד שחיתות בקרב המנהיגות הלאומית והדתית,וטען כי לו(כמו רבים בתקופתו)יש כוחות על טבעיים לריפוי הגוף והנפש בזמן משבר כשעבוד רומא. בית דוד ? לא ידוע. כל מי שנולד בתחום שבט יהודה יכול לטעון לבית דוד. והחשוב ביותר-התברר לפני כמה שנים כי עפ''י עדויות כתובות,כי ביקש ליפול בידי הרומאים מיהודה איש קריות כדי להציל את תומכיו. הנכון מכל התגובה היא שהוא אכן מת כיהודי בשיטת ההמתה הרומית.

      IP: 217.132.156.59 דווח על תגובה זו

  • 47.

    אמת ויציב

    איציק-עכו, 02/01/10 18:13

    ישוע היה תלמיד חכם של רבי פרחייה באותה תקופה,אך מה זה משנה ? רובה של האנושות חוגג יום הולדת ופותח את השנה החדשה כזכר לברית מילה של יהודי.הוכחה חד משמעית שהיהודים שולטים בעולם ואנחנו כועסים ?

    IP: 217.132.216.118דווח על תגובה זו

  • 46.

    אני המשיח אבל אני אוהב כסף בתי פאר גדולים ומכוניות בנתיים (ל''ת)

    עופר, 02/01/10 08:10


    IP: 77.127.53.70דווח על תגובה זו

  • 45.

    גם לפי הקבלה ישו (ישוע) היה מהתנאים, שאומרים עליהם שהקטן בהם היה יכול

    להקים אדם לתחיה., 02/01/10 01:22

    הנצרות המוכרת היא, ברובה הגדול, עיוות מופרע של דברים ושל תורה שאמר אחד מגדולי היהדות בכל הזמנים. אולי הוא לא הגדול ביותר, אבל בטוח שהוא אחד הרבנים הגדולים שקמו לעם היהודי.
    כל מי שעסוק בשנאה שהופצה בשמו, מאות שנים אחרי מותו ובלי שום קשר אליו או לתורתו - מוטב שיעשה את ההבדלה בין ישו לבין אנשים שמכנים עצמם נוצרים ושונאים בשמו - שווב - בלי שום קשר אליו.
    שנאה היא שנאה היא שנאה. כל מי שנכנע ליהירותו שונא את האחר. נכון שנעשו דברים נוראים בשם הנצרות. גם בשם היהדות נעשו מעשי טווח (קיראו את כיבושי יהושע את ארץ-ישראל). בכל מקרה - אין לכך כל קשר לישו. זהו היפוך גמור ושלם של כל דבר שהוא לימד ושאף אליו.
    הבחור הזה מוזכר בכל אחת מן הדרכים האזוטריות - בכל ידע על התפתחות האדם - בין אם זה בקבלה או בדרכים אחרות.
    הפחד ממנו הוא עיוורןן.
    הנצרות המעוותת באמת מפחידה. כשם שהאיסלם המעוות מפחיד וכשם שהיהדות המעוותת מפחידה.

    IP: 80.179.6.129דווח על תגובה זו

    • התנאים היו גדולים במילים- לא הקימו אף אחד לתחייה

      רק רופאי הדסה מקימים לתחייה, 02/01/10 07:09

      התנאים היו גדולים במילים- לא הקימו אף אחד לתחייה

      IP: 84.109.45.12 דווח על תגובה זו

      • טעות

        א.ב., 04/02/10 23:33

        הקבלה אכן מזכירה את יש''ו אך כדמות שלילית מאוד

        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

      • התלמיד הכי קטן של התנאים יכל להחיות מתים... צא ולמד (ל''ת)

        אין לך שמץ.., 05/06/15 13:12


        IP: 2.54.183.192 דווח על תגובה זו

  • 44.

    גם האיסלם בנוי על יסודות של היהדות וחלקים מהקוראן אני גנבתי מהתורה (ל''ת)

    רבי מוחמד, 01/01/10 22:59


    IP: 89.138.50.91דווח על תגובה זו

  • 43.

    הנוצרים מדחיקים את העובדה שישוע היה יהודי

    הגנן, 01/01/10 22:50

    הנוצרים לקחו את האמונה באל אחד של היהודים, את התנ''ך ואת האמונה במשיח והלבישו אותה על ישוע וצירפו לתנ''ך את הברית החדשה. הם פשוט גנבו לנו את הדת בכך שרק מי שיכיר במשיח שלהם, יזכה לברכה והגנה מאלוהים ויגיע לגן עדן.
    אם הנוצרים היו מספיק הוגנים וישרים להודות באמת הפשוטה שכל האמונה שלהם מבוססת על יסודות יהודיים, הדבר היה בלתי נסבל מבחינתם כי פעם נוספת הם היו צריכים להודות ליהודים האלה שתרמו תרומה גדולה נוספת לאנושות ולמעשה זה דורש מהם לעמוד לצד היהודים בכל דבר ועניין ולהגן עליהם מכל אוייב כי הרי אנחנו העם הנבחר והמשיח שלהם הוא בן עמנו.

    IP: 85.5.39.200דווח על תגובה זו

    • הנוצרים לא מדחיקים ולא מתעלמים מהעובדה שישוע היה יהודי ומהיהדות כמקורה

      רעמסס, 02/01/10 06:24

      של הנצרות. מי שרדף ראשון לא היו הנוצרים את היהודים אלא היהודים את הנוצרים במשך תקופה ארוכה עד שהנצרות הפכה לדת השלטת באימפריה הרומית. הגיע הזמן שמאמיני שתי הדתות ייצאו מהפרימיטיביות שלהם ויבינו שהמקור לכל הדתות אחד הוא.

      IP: 93.173.109.54 דווח על תגובה זו

    • the chritians know

      me, 02/01/10 10:17

      thank and recognise to the jews, that christ was jew, at least from the side of his blessed mother.
      But they cannot love the jews '' very much '', as long as their talmud and sources talk very ugly about Jesus Christ ( the jewish Light of the world ).
      When the jews were strong, they also knew to persecute other people.
      It is clear that antisemitism or anti-judaism are not pure Christianity !

      IP: 79.176.133.227 דווח על תגובה זו

  • 42.

    איך להיפטר מכל מסיונר

    ערוץ ההיסטוריה בע''מ, 01/01/10 22:26

    תסבירו להם שהסיפורים על ישו בדת הנוצרית הם פשוט מאוד סיפורו של הורוס האל המצרי העתיק שיכל לתבוע אותם על זכויות יוצרים אם היה בחיים. זהו סיפור חייו של הורוס את ההשוואה תעשו לבד:

    הורוס היה אל מצרי שנולד ב-25 לדצבמר
    לפי האגדה המצרית אמא של הורוס הייתה בתולה!

    בזמן לידתו של הורוס כוכב במזרח בישר את לידתו,בזמן לידתו גם היו נוכחים 3 זקנים חכמים.

    שמו של אביו היה SEB (יוסף) והורוס היה נצר לשושלת מלכות.בגיל 12 הורוס היה ילד שלימד במקדשים בגיל 30 הוטבל אחרי שנעלם ל 18 שנים.

    הורוס הוטבל בנהר על ידי אנור המטביל.היו לו 12 תלמידים נאמנים מתוכם 2 עדים.

    הוא ביצע ניסים והעלה את ''אלזרוס'' מהמתים.

    הוא היה נואם על ההר וגם שם נצלב בין שני גנבים וחזר לחיים אחרי 3 ימים, הסימן שלו היה דג ונחשב ''לנבחר''. תעשו חיפוש על ''הורוס'' האל המצרי ותגלו בעצמכם! ישו היה רב יהודי שחי כיהודי, מת כיהודי אהב יהודים ולחם להגן על עם ישראל מהשחיטות של פעם, הוא אהב את היהדות ולא דרש שיעזבו את הדת ויקימו חדשה ויהפכו אותו לאל!

    IP: 75.43.203.157דווח על תגובה זו

    • אפשר לעשות ניתוח דומה של אלוהי העברים

      סטודנט, 02/01/10 02:10

      גם היהדות צמחה מתוך מרחב תרבותי מסוים, והרבה מהמיתולוגיה שלה שאוב מתרבות מסופוטמיה.

      IP: 80.230.7.46 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד - מדויק במאה אחוז. (ל''ת)

      רעמסס, 02/01/10 06:25


      IP: 93.173.109.54 דווח על תגובה זו

  • 41.

    ישו היה רב בדיוק כמו החרדים

    שגיב א., 01/01/10 22:03

    עם הציצית, תפילין, כשרות, שבת...

    אפשר להגיד שפעם הם היו עוד יותר ''קיצונים'' מהיום אז כן סביר להניח שהוא היה יהודי הדוק ובעל ישיבה קטנה שמת והשאיר אחריו תלמידים שחשבו שהוא המשיח בחייו ושגילו שהוא לא הפכו אותו למשיח במותו.

    IP: 75.43.203.157דווח על תגובה זו

  • 40.

    מה הם כל כך מתרגשים, האווילים? ריסקין צודק לגמרי. ישו חי ומת כיהודי (ל''ת)

    ה''נצרות'' הומצאה שנים אחרי מותו., 01/01/10 21:43


    IP: 79.183.35.223דווח על תגובה זו

  • 39.

    אם הרבובדיה נקרא רב אז גם ההוא מנצרת יכול להיות...

    ישורון, 01/01/10 20:53

    שלא לדבר על המשומד הזה יצחוק טוביה וואיס.

    IP: 85.65.24.208דווח על תגובה זו

  • 38.

    עליו ישו היה בא ונותן קצת לחרדים הסתומים האלה בראש:

    חילוניהו, 01/01/10 19:22

    רק לקרוא את דבריו של ישו, יותר נכון ישוע, ולראות את ההבדל בין הדמות המדהימה הזאת לבין החרדים הגאוותנים והצבועים

    IP: 109.160.160.162דווח על תגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      במאה %!, 01/01/10 21:57


      IP: 82.80.144.251 דווח על תגובה זו

    • אם הוא היה בא הוא היה מעדיף אותם ולא אותנו...

      שגיב א., 01/01/10 22:04

      כי מה לעשות הוא גם היה אחד כזה ששומר שבת, תפילין, מצוות...

      IP: 75.43.203.157 דווח על תגובה זו

      • טעות בידך. לפי כל מה שיודעים עליו הוא דגל בקשר אמיתי של האדם עם הבורא, (ל''ת)

        ולא בחיקוי ריק מתוכן שמביא לקהות חושים ולאלימות, 02/01/10 01:24


        IP: 80.179.6.128 דווח על תגובה זו

  • 37.

    ישו נולד כיהודי, חי כיהודי, ומת כיהודי

    א.ג., 01/01/10 17:48

    החרדים הם אלה שלא מבינים. אף אחד לא הרג יהידים ''בשם דתו של ישו'', מהעובדה הפשוטה שדתו של ישו וגם של תלמידיו היא הדת היהודית. זהו. את הדת הנוצרית המציאו בערך 200 שנה אחר כך כדי לשווק אותה כדת מונותאיסטית, אבל לא כל כך תובענית כמו היהדות.

    IP: 66.16.198.230דווח על תגובה זו

  • 36.

    ישו והרב ריסקין עדיפים על פני רבני הטליבאן החרדים שממררים לנו את החיים (ל''ת)

    צד''רניק מהסיירת, 01/01/10 15:18


    IP: 79.182.230.32דווח על תגובה זו

  • 35.

    רבי ישוע. לא ישו. רבי ישוע מנצרת. (ל''ת)

    אבא יוסף ואמא מרים, 01/01/10 15:13


    IP: 85.250.98.40דווח על תגובה זו

  • 34.

    רבי ישו

    Jesusli, 01/01/10 14:44

    אני מסכים לגמרי עם הרב,ישו היה יהודי

    IP: 84.251.118.40דווח על תגובה זו

  • 33.

    ואם היהודים

    צלילה, 01/01/10 14:37

    ואם היהודים היו מפסיקים לחשוב את עצמם שהם היחידים בלהיות הכי מיוחדים והכי נבחרים בעולם אולי היו מפסיקים קצת לשנוא אותנו? אולי...אני מעלה השערה...ואם הרבנים היו בעלי חוש הומור וחוכמה ? אולי...

    IP: 82.226.61.143דווח על תגובה זו

  • 32.

    כנסו דחוף

    דני, 01/01/10 14:33

    לכל החכמים למיניהם.קיראו בספר ישעיהו פרק נג' ותראו מה כתוב על המשיח. והפרק הזה מתחיל במילים.מי האמין לשמועתנו.זאת אומרת שהנביא בא לספר לעם.אבל עד עכשיו הרבנים לא מאמינים לזה ואומרים שהפרק הזה מדבר על עם ישראל.בשביל לבדוק אם זה נכון תחפשו בתלמוד בבלי מסכת סנהדרין דף צח' עמוד ב' תקראו ותראו בעצמיכם שחז''ל כתבו שהפרק הזה מדבר על המשיח.שהוא מחולל מפשעינו ובחבורתו נרפא לנו.כולנו כצאן תעינו איש לדרכו פנינו וה' הפגיע בו את עוון כולנו.כדאי לכם לקרוא.זה מעניין מאד.מי שרוצה לדעת את האמת שיבדוק בעצמו

    IP: 79.177.66.25דווח על תגובה זו

    • ובירמיהו פרק ל''א פסוקים ל'-ל''ג כתוב במפורש על הברית החדשה (ל''ת)

      יעקב, 01/01/10 15:02


      IP: 93.172.11.66 דווח על תגובה זו

      • אתה מבלבל ת'מח...כנס ולמד

        נמאס מ''יהודים'' משיחיים, 02/01/10 01:32

        פרק ל''א הוא מקובץ פרקי הנחמה ל' – ל''ג. בפרק מתוארת גאולתם השלמה של כל שבטי ישראל שגלו לאשור ובבל. הם ישובו לארצם, יבנו אותה ויזכו לשפע כלכלי. יחסי אחווה ישררו בין כל שבטי ישראל, ומרכזם הרוחני-דתי יהיה בית המקדש בירושלים. ה' יכרות אתם ברית חדשה וקיומם בארץ יהיה נצחי. פרק ל''א הוא לקט של נבואות נחמה וגאולה, כנראה מזמנים שונים מחיי ירמיהו. חלקן מתקופת מלכות יאשיהו, וחלקן, כנראה, מימי חורבן הבית.

        הפרק מתחלק לשלוש יחידות גדולות וליחידות משנה רבות. החלוקה ליחידות המשנה נעשית הן על-פי התוכן, הן על-פי הרווחים הגרפיים בין הקטעים (נעשו על-ידי חכמי המסורה, שתפקידם היה לשמר את מסורת הקריאה) והן על-פי נוסחאות פתיחה וסיום, כמו ''כה אמר ה'..'' ''לכן....'' ''הנה ימים באים וכו'.

        אין שום אזכור ל''ברית החדשה''.

        IP: 212.150.146.221 דווח על תגובה זו

        • כנס

          דני, 02/01/10 11:40

          קודם כל תלמד את הפרק אחרי זה תרשום.זה הפרק- {הִנֵּה יָמִים בָּאִים, נְאֻם-יְהוָה; וְכָרַתִּי, אֶת-בֵּית יִשְׂרָאֵל וְאֶת-בֵּית יְהוּדָה--בְּרִית חֲדָשָׁה. לא לֹא כַבְּרִית, אֲשֶׁר כָּרַתִּי אֶת-אֲבוֹתָם, בְּיוֹם הֶחֱזִיקִי בְיָדָם, לְהוֹצִיאָם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם: אֲשֶׁר-הֵמָּה הֵפֵרוּ אֶת-בְּרִיתִי, וְאָנֹכִי בָּעַלְתִּי בָם--נְאֻם-יְהוָה}.עכשיו תבין עם ישראל הפרו את הברית של יציאת מצריים.בגלל זה יש את הברית החדשה.וזה שאתה מנסה להבין את הפרק בצורה שאתה רוצה. אז זה כבר בעיה שלך

          IP: 79.177.66.25 דווח על תגובה זו

          • כשכתוב ברית חדשה זה לא אומר שהתורה היא מבוטלת ותהיה תורה אחרת

            יהודה מהקריות, 07/04/10 16:08

            הברית החדשה נכתב ע''י עמי ארצות שציטטו פסוקים בטעויות מבישות,לברית החדשה יש מאות נוסחאות מה שאמר שזה ספר כלל לא אמין ,מקסימום
            אפשר להתשמש בו בתור נייר טואלט

            IP: 194.90.151.18 דווח על תגובה זו

  • 31.

    הרב ריסקין הוא רפורמי קטן חסר הבנה בסיסית ביהדות

    אזרח יהודי, 01/01/10 14:32

    שישו היה יהודי זה נכון אבל כל הסיפורים עליו הם אגדות !!!
    אביו של ישו היה למעשה חייל רומי ולא יוסף !! היה נאוף !! כך שהוא לא יכול להיות בכלל משיח אין לו כל קשר לבית דוד !! לאחר מותו הדת החלה להעלם עד שבא קיסר רומי שהאמין בשמש והחזיר את הנצרות אבל עם תוספות פגניות הראיה יום ראשון באנגלית בתרגום יום השמש הקיסר רצה יום תפילה לשמש ! 25 בדצמבר חג המולד משהוא יכול להגיד האם זה יום לידתו של ישו???? התשובה לא כי יש . ןלפחות חמישה ימי לידה המיוחסים אליו !! הצלב זה בכלל לא קשור לישו !!! הפסלים ישו לא דרש כלל לעבוד פסלים כמו שהנוצרים מנשקים פסלים שכל אחד מראה את ישו לפי דמיונו החולני!!! הוא היה שחרחר כמו כל הערבים והמזרחים לא בלונדיני עם עיניים כחולות!! כל הניסים המיוחסים לו לא היו ולא נבראו !!! דת בלי בסיס אמיתי .לכן האגמון ריסקין יכול לחזור לכנסיה שלו ולשתוק

    IP: 93.172.236.158דווח על תגובה זו

    • ואוו, היה ניאוף? מי אמר? ספר תולדות ישו שנכתב 900 שנה לאחר הולדת ישו? (ל''ת)

      בהכפשות אנחנו הכי טובים!, 01/01/10 17:19


      IP: 212.117.141.150 דווח על תגובה זו

    • איך כל מה שאמרת סותר את האמירה שישו היה רב? (ל''ת)

      קראת בכלל את הידיעה לפני התגובה?, 01/01/10 17:20


      IP: 212.117.141.150 דווח על תגובה זו

  • 30.

    רב כן ..אבל משיח לא . (ל''ת)

    כולם רוצים היום רק כסף, 01/01/10 14:12


    IP: 77.127.185.183דווח על תגובה זו

  • 29.

    מה המהומה הרב יהושוע חיי ומת כיהודי ועל קידוש השם..

    משה דגן מאוסלו, 01/01/10 14:01

    יהודי יקר באשר אתה... הקריסמסט הנוצרי חייב להיות יום זיכרון לעם היהודי..כמו הנקבא הפלסטינית...כשהנוצרים חוגגים את הולדת הרב יהושוע אני מתכנס לי לאבל וליום זיכרון על מיליוני יהודים שנירצחו בשמו של הרב המסכן הזה..אל תישכחו...כל מה שקרה ונעשה הוא ללא ידיעתו ובודאי לא בהסכמתו של רבי יהושוע..אם היה יודע מה שעשו בישמו לא היה ניצלב !!! הוא ודאי מתהפך בקיברו היה אבל אומרים שגם שם הוא לא נימצא...ואני כיהודי מקפיד לדבר הרבה על מה שעשו ליהודים בגלל אמונה ברבי הזה..
    אם יהושוע מת ולכח עליו את חטאי האנושות..ואם זה היה רצון האלוהים..אם כך צריכה הנצרות להודות בוקר בוקר ליהודים שכאילו צלבו את הרבי המסכן הזה...במקום זה יש אנטישמיות רעה....עולם הפוך רבותיי
    תודה משה דגן אוסלו

    IP: 85.164.33.172דווח על תגובה זו

  • 28.

    זה נכון (ל''ת)

    net, 01/01/10 13:33


    IP: 84.108.37.173דווח על תגובה זו

  • 27.

    ישו נולד יהודי ומת כיהודי=עובדה.אם יקום לתחיה לפי ההלכה יכול להיות (ל''ת)

    חלק ממניין=עובדה.אז מה רוצים מיני הדתיים חרדים?!, 01/01/10 13:32


    IP: 79.176.112.172דווח על תגובה זו

    • נראה שאלוהים בכלל אוהם את הנוצרים והמוסלמים יותר מהיהודים.להם (ל''ת)

      מליארדים ואנחנו עם הולך ונעלם בעיקר בגלל הדתיים ., 01/01/10 14:11


      IP: 79.176.112.172 דווח על תגובה זו

  • 26.

    ישו היה כנראה רב כמו ריסקין (ל''ת)

    מסכן, 01/01/10 13:23


    IP: 89.139.155.81דווח על תגובה זו

    • אם הכוונה למורד בשחיתות הרבנית ומאמין שבכל אדם יש קשר ישיר לבורא

      אז כנראה שכן. ישר כוח לכל עובדי האור באשר הם!, 01/01/10 13:33

      זו יהדות אותנטית עוד מימי האבות.

      IP: 89.139.161.98 דווח על תגובה זו

      • לא הבנתי איפוא אתה רוצה שאני אשים את הצלב ? (ל''ת)

        אהבל תיאולוגי, 01/01/10 13:52


        IP: 89.139.155.81 דווח על תגובה זו

  • 25.

    יהושוע מעולם לא המיר את דתו או שמו או חזותו , מורה יהודי ענק. (ל''ת)

    ד., 01/01/10 13:23


    IP: 93.173.80.231דווח על תגובה זו

  • 24.

    אני מסכים לגמרי עם הרב,ישו היה יהודי, מה הבעיה ? (ל''ת)

    הנרי, 01/01/10 13:11


    IP: 93.173.78.141דווח על תגובה זו

    • אין שום בעיה - להפך. רק עם השלמה וכיבוד העבר אפשר לצעוד הלאה (ל''ת)

      בעתיד:אור גדול וגר זאב עם כבש, ונמר עם גדי ירבץ, 01/01/10 13:31


      IP: 89.139.161.98 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אבישי? ההתנחלות אפרת?

    באבא, 01/01/10 13:02

    אפרת זו חתיכת מטרופולין. גם על אריאל וגילה ופסגת זאב היית כותב התנחלות?

    IP: 93.173.126.185דווח על תגובה זו

  • 22.

    אבישי? ההתנחלות אפרת?

    באבא, 01/01/10 12:43

    אפרת זו חתיכת מטרופולין. גם על אריאל וגילה ופסגת זאב היית כותב התנחלות?

    IP: 93.173.126.185דווח על תגובה זו

  • 21.

    תזהרו ממני אני עצבני!!!!!!!

    חרדי, 01/01/10 12:35

    אתם החילונים קונים מה שמאכילים אותכם מדהים!

    IP: 87.68.51.205דווח על תגובה זו

    • עצבים זה ניתוק מהאור, ובוא לא נדבר על מי קונה מה שמאכילים אותו (ל''ת)

      לך לך, ומצא את האמת בתוכך, לא שיאכילו אותך בכפית, 01/01/10 13:21


      IP: 89.139.161.98 דווח על תגובה זו

      • אותי מאכילים???

        חרדי, 01/01/10 15:23

        אתה נותן הרבה קרדיט למנסחי הכותרות בעיתונים אתה באמת לוקח אותם ברצינות החידה משהו

        IP: 87.68.51.205 דווח על תגובה זו

  • 20.

    היהודים פספסו בגדול כשלא ניצלו את סיפור ישוע לטובתם.

    מיקי, 01/01/10 12:34

    במקום זה נתנו לנוצרים את הדמות היהודית החכמה הזאת, ועכשיו יש להם מונופול עליה. תארו לעצמכם מה היה קורה אילו היהודים היו מפיצים את תורתו של ישוע על אהבת האלוהים.... איפה היינו היום?

    IP: 87.68.83.122דווח על תגובה זו

    • מסיונר

      ליאור, 01/01/10 12:49

      אין דבר כזה תורתו של ישוע, מגעיל אותי הצלב מגעילה אותי הנצרות - תורתו של ישוע

      IP: 79.182.128.74 דווח על תגובה זו

      • טיפש

        שרון, 01/01/10 13:12

        במה הצלב מגעיל יותר מהמגן דוד ?
        אתה פשוט גזען קטן וטיפש

        IP: 87.69.166.254 דווח על תגובה זו

        • אלוף האלופים של הטיפשים !!!!!!!!

          אזרח יהודי, 01/01/10 14:47

          אם ידעתה באמת מה מכיל המגן דוד הייתה מעדיף לחתוך את לשונך לפני הוצאת לשון הרע על המגן דוד עדיף שתלך ללמוד לפחות עוד חמש שנים כדי להבין מה בדיוק מסתתר במגן דוד איזה חכמה עמוקה אבל לא תבין זאת כלל הצלב מראה עמוד תליה !!

          IP: 93.172.236.158 דווח על תגובה זו

      • יש דבר כזה - ואהבת לרעך כמוך, ודברים כאלו היו צריכים להאיר

        על אלו שהפכו בסוף להיות הנוצרים, 01/01/10 13:20

        אמנם דרך רבה הם עברו עד שבאמת תירגלו אהבה, אבל זה לא קשור אליו או דבריו המקוריים.

        ומספיק עם זעקות המיסיון, אף אחד לא ביקש מאיתנו להתנצר, אלא לכבד.

        מאוד מאוד הווי שפל רוח..

        IP: 89.139.161.98 דווח על תגובה זו

      • תירגע מהר אין חיה כזאת תורתו של ישו!!!!

        אזרח יהודי, 01/01/10 14:44

        כל הסיפורים מבוססים על סיפורי פוגי וסיפורים שהמציא קיסר רומי כשהקים את הנצרות מחדש !! ישו היה יהודי הוא לא ביקש שינשקו פסלים זה נגד את האמונה שלו ! תראה את הנצרות כדת של פרמיטיביות

        IP: 93.172.236.158 דווח על תגובה זו

    • ולא ישוע

      ישו, 01/01/10 13:59

      ישו קוראים לו ישו ולא ישוע! קפיש?

      IP: 84.108.223.224 דווח על תגובה זו

    • כניראה שאתה לא חכם ביותר כדי שתלמד יותר עליו

      אזרח יהודי, 01/01/10 14:41

      למעשה רוב מה שניקרא תורת הנצרות מבוססת על התנ''ך ועל עבודה פגנית והעירבוב הזה יצא נצרות רק תבדוק עובדות פשוטות !!! ישו לא יכול להיות משיח כי הוא לא מזרע דוד בנוסף אמו הייתה נואפת היא קיימה יחסים עם חייל רומי ומזה יצא ישו זה בדוק אני רק לא זוכר את שם החייל כי יש לו שם !!

      IP: 93.172.236.158 דווח על תגובה זו

  • 19.

    ישו היה יהודי וגם מת יהודי

    ג'ק ראיין , 01/01/10 12:33

    רק אחרי שהוא מת ונעלם הפכו אותו לנוצרי

    IP: 93.172.177.230דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד.

      תמיד יש שורש מלמעלה, לאירועים ההיסטוריים על האדמה., 01/01/10 13:37

      וגם זו (הקמת הנצרות שהתרחקה מדבריו המקוריים) כיוון שהיתה מטרה לבריאה להפיץ הלאה את האור לאלו שיכלו לקבל אותו רק בדרך זו.

      IP: 89.139.161.98 דווח על תגובה זו

    • עובדה מעניינת

      דוד, 01/01/10 16:44

      כל דבריו של ישו מסתכמות כולה בכשעתיים...

      ניפחו את דבריו וסילפו הכל...

      (כפי שהרבנים האורטודוקסים יודעים לעשות טוב מאוד)

      IP: 85.159.160.194 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הנצרות אכן בנוייה על יסודות היהדות, אך היא סטייה חדה מאד ממנה

    חזאי הטמטום הישראלי , 01/01/10 12:08

    הנצרות היא גם לא מעט (בלשון המעטה) פאגנית כתוצאה מהדת שהיתה שלטת ברומא בעת שקונסטנטינוס, קיסר האימפריה הרומית החליט מסיבות שלטוניות לאמץ אותה כדת. יסודות פאגניים אלה שולבו לנצח באגדות לילדים שבנה פאולוס (יוחנן התרסי) אודות ישו והפכו לדת רצחנית והמשמשת כיום בדיוק כבעבר להיות מוקד כח שילטוני ריק מתוכן אמיתי ומלא באגדות ילדותיות למאמינים נבערים.

    שלא תהיה לנו טעות, גם האיסלאם המתועב והרצחני נבנה על יסודות יהודיים ואף קרוב הוא ליהדות הרבה הרבה יותר מן הנצרות.

    שמא לכן אפשר לקרוא למוחמד - הרב מוחמד?

    רב הינו תואר ביהדות. האם ישו קיבל אותו ממוסד מוסמך באותה העת והוסמך לו?

    IP: 91.156.70.227דווח על תגובה זו

    • היום - כשכל חובש כיפה מתהדר בתואר רב - אז יהושוע הוא רב גדול ... (ל''ת)

      avre10 , 01/01/10 12:56


      IP: 93.173.77.2 דווח על תגובה זו

    • קצת הבנה והבחנה לא תזיק

      ריסק, 01/01/10 13:40

      ישו נולד כיהודי ומת כיהודי .
      מוחמד לא נולד כיהודי ולא התגייר .
      והאם בזמנו של ישו התואר 'רב' היה קיים ? האם מישהו הסמיך אז רבנים ?

      IP: 79.177.1.72 דווח על תגובה זו

      • בוודאי שהתואר ''רב'' היה קיים

        א.ג., 01/01/10 18:53

        ובברית החדשה כתוב בכמה מקומות שתלמידיו של ישו היו מכנים אותו בתואר ''רב''.

        IP: 66.16.198.230 דווח על תגובה זו

    • orthodox judaism today is very pagan

      me, 01/01/10 14:34

      mezuza, kotel, batei-kvarot, kipa...

      IP: 79.182.203.175 דווח על תגובה זו

    • כל מילה שלך חקוקה בסלע וזאת האמת

      אזרח יהודי, 01/01/10 14:53

      אם משהוא יודע מדוע יום ראשון הוא השבת של הנוצרים??? לא נא לתרגם מאנגלית לעברית את יום ראשון מה נקבל?? יום השמש!! זה האל של אותו קיסר ! שהיו צריכים לעבוד אותו ! מי נולד ב-25 בדצמבר?? מי שיגיד ישו הוא טיפש כי גם הנוצרים חלוקים בזה יש כחמישה תאריכים ללידה שלו ! ועוד ועוד . האיסלם רחוק מהיהדות כי גם היא בנויה על יסודות פאגנים !!!

      IP: 93.172.236.158 דווח על תגובה זו

      • 25 December

        me, christian, 01/01/10 15:25

        is the day, from which the day and the light begin to grow, and the night and darkness begin to decrease.
        Christ is the light of the world. That is why Christianity decided 25 December ( a day after the shortest day of the year ) as His birthday. Religions use signs and symbols for the divin presence in the word and history.

        IP: 79.182.203.175 דווח על תגובה זו

        • ומאותו יום ואילך היום מתארך, וזאת עובדה מדעית.

          טעות, היום הקצר בשנה הוא 21 בדצמבר, 01/01/10 21:56

          אז אולי יש לך הסבר יותר מדויק בבקשה

          IP: 99.31.84.233 דווח על תגובה זו

          • you maybe right

            me, 02/01/10 10:28

            but the principe is the same:
            when Christ, The Light, is born ( in history or in the soul ), the cosmic light begins to grow.
            It is not the only mistake made by the institutional Church, at least concerning the calendar.
            The date is a symbole.

            IP: 79.176.133.227 דווח על תגובה זו

  • 17.

    בעזרת השם כל הכופרים היהודים יתנצרו אגב השם הוא יושוע לא ישו (ל''ת)

    נוצרי מנצרת, 01/01/10 12:06


    IP: 77.126.213.24דווח על תגובה זו

    • השם הוא יהושוע הפרוע

      חזאי הטמטום הישראלי , 01/01/10 12:40

      נוצרי מנצרת וערבי מערב הסעודית
      ואם תרצה - יהודה מיהודה

      IP: 91.156.70.227 דווח על תגובה זו

    • עוד נוצרי

      ליאור, 01/01/10 12:53

      הרי אתם בעצמכם הרגתם את ה''משיח'' שלכם, מה קרה רגשות אשם הביאו אותכם להיות יהודים כאילו מתקדמים?
      אתה צודק השם הוא לא ישו הוא יש''ו - שמו וזכרו

      IP: 79.182.128.74 דווח על תגובה זו

      • די כבר לשנאה, כולנו יהודים, גם הוא היה - ממשיכיו הראשונים עיוותו דבריו (ל''ת)

        כמו שהרבה אוהבים לעשות זאת אצלנו בבית עם כתבינו, 01/01/10 13:18


        IP: 89.139.161.98 דווח על תגובה זו

      • גם אתה חכם ישו= ימח שמו וזכרו של בן המופקרת (ל''ת)

        אזרח יהודי, 01/01/10 14:56


        IP: 93.172.236.158 דווח על תגובה זו

    • ישו זה רשי תיבות של

      יהודי, 01/01/10 20:32

      י מח
      ש מו
      ו זיכרו .

      יהושוע היה יהודי ומת כיהודי שהצליבו אותו כמו תמיד מיתעללים ביהודים גם בו היתעללו הגוים כיהודי.
      ולאחר מותו הפחוהו הגוים לקדוש מעונה .
      ברור שאינו משיח 1 .כי אינו מזרעו של דוד המלך

      IP: 132.68.249.203 דווח על תגובה זו

    • ישו לא התנצר אז למה שאני אתנצר? ההיסטוריה שלכם רצחנית

      רונית, 01/01/10 20:46

      ומדממת מידי לטעמי.

      IP: 192.117.253.41 דווח על תגובה זו

  • 16.

    פגשתי היום כמה חרדים כבר, והם בכלל לא נראו לי עצבניים (ל''ת)

    עדי, 01/01/10 12:05


    IP: 80.179.17.49דווח על תגובה זו

  • 15.

    הרב ריסקין צודק חלקית וגם החרדים צודקים חלקית

    מחשבה- כנסו לפירוט, 01/01/10 12:04

    הנצרות היתה מראשיתה דת נפרדת וישו לא היה רב הוא היה נביא של דת נפרדת שהתפלגה מן היהדות מהר. ואולם, היא אימצה חלק מן העקרונות של היהדות (כמו משפחה, קדושת התנ''L, משיחיות וכו'). בזה - בחלק האחרון הרב ריסקין צודק. ואילו החרדים צודקים בכך שהנצרות רצתה להחליף את היהדות ורדפה את העם היהודי בצורה נוראה ועמדה מן הצד בשואה. דם היהודים על הכנסיה הנוצרית בהחלט. כדאי לקרב את הנוצרים לכבד את היהדות כדת שותפה- נפרדת ממנה. ולכבד את שיבת העם היהודי לארצו שזה קשה לה מאד.

    IP: 83.130.112.242דווח על תגובה זו

    • העובדות אחרות - ישו היה יהודי ונשאר יהודי ... ריסקין צודק לגמרי !

      avre10 , 01/01/10 12:54

      החרדים ממש לא צודקים - כי העובדות לא מעניינות אותם.
      אוי ליהדות שהגיעה לרמה נמוכה כזו כמו אצל החרדים.

      IP: 93.173.77.2 דווח על תגובה זו

      • לא רק שהוא היה רב אלא הוא היה אחד מאנשי כנסת הגדולה אבל...

        ארז, 01/01/10 13:19

        אבל בתקופה בה הוא חי היתה הסתאבות גדולה של הנהגת העם . והוא יצא חוצץ אל מול העוולות הללו. כמו איש נוסף ... ירמיהו.

        אם את ירמיהו כמעט הרגו. הבעיה היא שישו לקח את הביקורת שלו צעד אחד קדימה וטען שאם כך היהודים מתנהגים הרי שהיהדות לא תקינה וצריך להכניס בה שינויים - ופה ביתה הטעות הגדולה שלו.
        בכל מקרה היהדות לפי ישו רחוקה מאוד מהנצרות של ימינו. זאת התגבשה והתפתחה כ200 שנה לאחריו ע''י תלמידיו ושליחיו שלקחו לעצמם את הרשות לעצב דת חדשה.
        אגב באותה תקופה במקביל היו עוד מספר ''נביאים'' ברחבי האימפריה הרומית שטענו להתגלות ולכך שיש להם דרך חדשה אולם הכתות הקטנות הללו התפוגגו בניגוד לנצרות שהפכה להיות פופולארית ו''INN'' עד למימדיה כיום

        IP: 95.86.112.83 דווח על תגובה זו

  • 14.

    הרומאים הצעידו את ישו כשלידו הולך מישהו עם שלט שבו כתוב ''מלך היהודים''

    יהודי, 01/01/10 11:47

    ישו היה כל חייו יהודי שסטה מהדרך...
    אבל הוא חיי ומת כיהודי..
    רק אחרי מותו הכת שלו התבדלה באופן רישמי מהיהדות.. והפכה לנצרות.

    IP: 79.176.13.193דווח על תגובה זו

    • מאיזו דרך ''סטה'' ישו? גם אתה לא קראת את הברית החדשה. (ל''ת)

      יצחק, 01/01/10 12:27


      IP: 89.138.20.60 דווח על תגובה זו

      • ישו היה יהודי אבל נא לדייק בפרטים

        אזרח יהודי, 01/01/10 14:59

        ישו היה בנה של מרים ששכבה עם חייל רומי והוא יצא אביו לא היה למעשה יוסף ולכן ישו נחשב לבו של זונה .

        IP: 93.172.236.158 דווח על תגובה זו

      • גם ישו לא קרא (ל''ת)

        רונית, 01/01/10 21:14


        IP: 192.117.253.41 דווח על תגובה זו

  • 13.

    ''שלמה ריסקין'' בגמטריא: ''יש'''ו הנוצרי'', כנראה שלמה גלגול יש''ו

    הרב אביעד כהן, 01/01/10 11:19

    הדיבורים האלו של אחד שחשבנו עד עתה שהוא מזרע ישראל, נובעים ממה שינק מחלב אמו, כך אמרו חז''ל בכמה מקומות. גם ''אלישע בן אבויה'' המכונה בחז''ל: ''אחר'' [מלשון ''אחור'' - ''זנות''], יצא לתרבות רעה, בגלל התנהגות הוריו. גם בסוף מסכת סוכה יש סיפור על נערה אחת שנישאה לרומאי והביאה חורבן על עמינו, בגלל מה שספגה בבית הוריה. בין כך ובין כך, אין צורך להוקיע אותו, אלא פשוט להעבירו ל''כנסיית המולד'' בבית לחם, שם מקומו, כי אם לא, עוד הרבה נסבול ממנו, וכבר היו הדברים מעולם.

    IP: 91.179.215.71דווח על תגובה זו

    • אוי לאוזניים ששומעות כאלה דברי בלע כנגד אחיך היהודי (ל''ת)

      שכחת כבר על מה חרב הבית שלנו?, 01/01/10 13:14


      IP: 89.139.161.98 דווח על תגובה זו

      • כך מקובלני מפי חכמים, כל המשבח את הנוצרי, נשמתו פגומה (ל''ת)

        הרב אביעד כהן, 02/01/10 21:41


        IP: 81.241.34.155 דווח על תגובה זו

  • 12.

    הלוואי שכל הרבנים יהיו עם דרך ארץ ומאור פנים כמו הרב ריסקין (ל''ת)

    דניאל, 01/01/10 11:08


    IP: 212.76.102.176דווח על תגובה זו

    • אל דאגה, האור תמיד מנצח כנגד כל ההפחדות והחושך. (ל''ת)

      תן קצת אהבת חינם, תראה איך כל עולמך משתנה, 01/01/10 13:28


      IP: 89.139.161.98 דווח על תגובה זו

  • 11.

    חרדים אוהבים לנקוט בצעדים חריפים כנגד מי שלא חושב כמותם. (ל''ת)

    חרם, רדיפות, משטרת הצניעות....נורא., 01/01/10 11:04


    IP: 93.173.227.73דווח על תגובה זו

  • 10.

    הוא כו''כ צודק. הכפייה החרדית חוגגת את הדמגוגיה שלה בדיוק כמו כל גוף (ל''ת)

    פוליטי, על חשבון הבורות בקרב הציבור., 01/01/10 11:02


    IP: 93.173.227.73דווח על תגובה זו

  • 9.

    לא, באמת?

    Hollander, 01/01/10 10:38

    תמיד אנשים נוטים להתעלם מהעובדות הישירות: 1) ישו היה יהודי לכל דבר ודבר (הוא הוגדר כמלך היהודים), 2) הוא אף פעם לא ניסה ליצור דת חדשה, אלא רק לפרש את התנ''ך בצורה מסויימת, בדיוק כמו שעשו פרשנים יהודים רבים אחריו (חז''ל, רמב''ם וכל חרדי בימינו שלומד תנ''ך ומנסה למצוא פירושים אלו ואחרים). בקיצור, הנצרות אף פעם לא הייתה התוכנית שלו (או ככה לפחות נראה מהברית החדשה), והיחיד שיצר את הנצרות היה פטרוס, ככל הנראה בחיפוש אחרי כוח (ברגע שהנצרות תצבור מספיק אוהדים, היא תהפוך לאחת מהדתות החזקות בעולם, והוא צדק).

    IP: 86.94.44.223דווח על תגובה זו

  • 8.

    הוא היה יהודי וכל אחד מאיתנו הוא המשיח (ל''ת)

    ואלו שבאו אחריו עשו דברים בשמו אבל זה לא הוא, 01/01/10 10:34


    IP: 89.139.161.98דווח על תגובה זו

    • Emet dibarta ! (ל''ת)

      me, 01/01/10 14:41


      IP: 79.182.203.175 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אוי לאותה בושה זה רב בישראל ? לשלול לו את הרבנות

    יעקב, 01/01/10 10:31

    גם אם הוא יחזור בו לשלול לו את הרבנות יש לו דעות של רפורמי

    IP: 217.132.126.168דווח על תגובה זו

    • די לבורות (ל''ת)

      רוני, 01/01/10 11:28


      IP: 89.139.242.163 דווח על תגובה זו

    • די כבר לניסיונות הפילוג - כולנו אחים, יהודים, נוצרים ומוסלמים (ל''ת)

      אלו שהשתמשו בו להצדקת רדיפות, היו מוצאים גם אחר, 01/01/10 11:29


      IP: 89.139.161.98 דווח על תגובה זו

      • עם ''משפחה שכזו'' אולי כדאי להיות יתומים ושכולים (ל''ת)

        חזאי הטמטום הישראלי , 01/01/10 12:42


        IP: 91.156.70.227 דווח על תגובה זו

        • ''ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים'', אל תחטא מהמטרה (ל''ת)

          מטרתנו להיות אור לגויים לקירוב, לא לפירוד ושנאה, 01/01/10 13:15


          IP: 89.139.161.98 דווח על תגובה זו

      • לא אחים ולא בטיח. (ל''ת)

        רונית, 01/01/10 21:40


        IP: 192.117.253.41 דווח על תגובה זו

    • יעקב, אתה בור קנאי, לא בדיוק מביא כבוד ליהדות. (ל''ת)

      איציק, 01/01/10 12:29


      IP: 89.138.20.60 דווח על תגובה זו

    • הוא שייך לכת המשיחית שמאמינים בבנה של זונה (ל''ת)

      אזרח יהודי, 01/01/10 15:00


      IP: 93.172.236.158 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אטימות וחור בהשכלה החרדית

    פבלו, 01/01/10 10:17

    יישר כח הרב ריסקין!! ישו נולד יהודי ונידון למוות בגלל היותו יהודי בעל חזון משיחי!!-

    IP: 82.81.254.157דווח על תגובה זו

    • נכון, אבל האם ישו קיבל הסמכה (מאוחרת) לרבנות מידי הרב רסקין? (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 01/01/10 12:43


      IP: 91.156.70.227 דווח על תגובה זו

      • נו באמת הוא אמר זאת בצורה סמלית להזכיר שהוא יהודי (ל''ת)

        אפשר לחשוב שכל רב כאן הוא מופת - בדוק בקנקן, 01/01/10 13:16


        IP: 89.139.161.98 דווח על תגובה זו

        • נו, ומהיכן הפרשנות הזו? האם בדקת איתו?

          חזאי הטמטום הישראלי , 01/01/10 14:11

          מהכתבה משתמע כי כך הוא רואה ומתייחס לישו - ''רבי ישו''...

          נכון, ישו נולד חי ונצלב כשהו יהודי. הוא מעולם לא התכוון לסטות מן היהדות. הנוצרים של היום היו נחשבים בעיניו ככופרים בעיקר.

          אבל, כמו שנאמר: ''מליוני זבובים אינם טועים''...

          IP: 91.156.70.227 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הרבי מלובביץ הוא ממשיכו של הרב מנצרת

    1 במאי, 01/01/10 10:05

    כל אחד מהם גרם למאמינים לחשוב הוא המשיח ,
    ההבדל שזה מלובביץ זכה בחים טובים בברוקלין ,
    זה במזרח התיכון , כמו במזרח התיכון ''זכה '' לקיצור חיים .

    IP: 62.219.115.74דווח על תגובה זו

  • 4.

    עובדה היסטורית היא כי יש'ו היה יהודים ויום אחד בינואר הוא ברית המילה ש

    משה בודק, 01/01/10 10:03

    שלו. קראתי באחד האתרים כי יש מדינות נוצריות הכותבות כך ' היום אחד ביונואר הוא יום ברית המילה של אדוננו יש'ו המשיח

    IP: 109.64.33.214דווח על תגובה זו

    • כדי שתחזור ללמוד אין לנוצרים תאריך מוסכם

      אזרח יהודי, 01/01/10 15:08

      על לידתו של ישו

      IP: 93.172.236.158 דווח על תגובה זו

  • 3.

    החרדים (ולא רק הם) בורים גמורים

    יצחק, 01/01/10 09:47

    הפחד שלהם מפני הנצרות ושנאתם ל''אותו איש'' חסרים את הידע הבסיסי. ישו היה באמת ''רב'', יהודי ב- 100%. מי שהיה מייסד הדת החדשה היה חסידו שאול התרסי (פטרוס). כדאי לחרדים, לדתיים ולסתם יהודים משכילים לקרוא את הברית החדשה. ישו אף פעם לא טען שהוא ה''משיח'', ואמר בפירוש שמי שישנה מהתורה קוצו של יוד לא יהיה לו חלק בעולם הבא. אני לא מציע לאף אחד להתנצר - להיפך. הדת הזו הזויה לחלוטין ומי שמוכן לחשוב באופן עצמאי יבין את זה אחרי שיקרא את ''הברית החדשה''.

    IP: 89.138.20.60דווח על תגובה זו

    • אחד שכן מאמין ברבי ישו

      ישראל, 01/01/10 12:22

      למה כל הפחד הזה - ישוע לא הקים את הנצרות הרומית קתולית ואת זה כל אחד יודע - אנשים באופן כללי פוחדים היום מנסיון לחזרה לדת- מפחדים שהבן או הבת יחזרו בתשובה לחיק היהדות - מפחדים לקרוא את הברית החדשה ןלהזכיר את שמו של רבי ישו - בקיצור היכן שאלוהי אברהם יצחק ויעקב נמצא לא צריך לפחד.

      IP: 86.92.56.159 דווח על תגובה זו

    • יפה אמרת. התרופה הכי טובה לפחד היא מידע. (ל''ת)

      הוא דיבר כנגד השחיתות בימיו ובעד אהבה. זה הכל., 01/01/10 13:24


      IP: 89.139.161.98 דווח על תגובה זו

    • christianity is not ` hazui `

      me, 01/01/10 14:51

      It is a great spiritual and philosophical initiation towards the Divinity, its judgment and Eternity.
      Check and see, for exemple, that mosy of the germans who tried to kill Hitler and and stopm the war and holocaust were religious and pious chritians. It is not a coincidence.
      Christianity brought not only inquisition ! also real Martyrs and Saints of God !

      IP: 79.182.203.175 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אל תדאגו . אנחנו כבר שולחים אליו את משמרת הצניעות . (ל''ת)

    הטליבאן הליטאי, 01/01/10 09:39


    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

    • תיקון: משמרת הצביעות! בדוק בחצרות הזונות (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 01/01/10 12:44


      IP: 91.156.70.227 דווח על תגובה זו

  • 1.

    ריסקין צודק מה לעשות ישו היה יהודי טוב

    יצחק, 01/01/10 09:29

    פאלוס תלמידו הפך אותו למה שהוא

    IP: 93.173.189.155דווח על תגובה זו

    • ומישו יצא האימרה-שומרוני הטוב

      ראספוטין בן מדבידיב, 01/01/10 10:44

      בבני ברק פרצה שרפה-לתושויו הדתיים-ההצגה,
      לא רצו לעזור לנשרפים,רק ערבים-להם שם עבודה
      סיכנו את חייהם(זוכרים?שומרוני הטוב)במעשים
      וקיום:את הישן בפני חדש תוציא-נוצרים ממשים.

      IP: 85.250.131.152 דווח על תגובה זו

    • העניין הוא שהחרדים לא באמת מתעניינים בעובדות ההיסטוריות. (ל''ת)

      אלא בשליטה על כל מה שזז.., 01/01/10 11:05


      IP: 93.173.227.73 דווח על תגובה זו

    • ריסקין צודק?

      ישראלי, 01/01/10 11:35

      במדינה סמוכה לקאן חי לו רבי בלי זקן.דע לך.. רבי הוא כינוי ר.אש ב.ני י..שראל...או.. ר.שע.ב..עיני.י''ה..אם הוא רב אז אני הוא פאולוס האפיפיור

      IP: 98.208.168.122 דווח על תגובה זו

      • מסתבר מתגובתך שאת ה''ברית החדשה'' לא קראת

        יצחק, 01/01/10 12:25

        ואתה מגיב בדיוק כמו החרדים. אכן, לפי הגדרתך - ישו היה ''רב''י'' במובן החיובי של ראשי התיבות, וזו לא אשמתו שאחרי מותו הקימו חסידיו דת חדשה.
        פעם ניסה נוצרי (פרוטסטנטי) לשכנע אותי להתנצר. עניתי לו שאני מוכן, בתנאי שהוא, הטוען שהוא הולך בדרך שהתווה ישו, יתחיל לשמור שבת, לאכול כשר וכו', כשאני מצטט לו את דברי ישו. הוא ויתר מיד על הניסיון. ליהודי אמיתי ומשכיל אין מה לחשוש מהנצרות.

        IP: 89.138.20.60 דווח על תגובה זו

        • כל מילה חקוקה בסלע יצחק!

          עופר, 01/01/10 13:06

          צודק.
          הוא היה יהודי, ואין מה לפחד מזה.
          החרדים סוגרים את עצמם לעולם, ועוד באים בתלונות.
          או : אנחנו בווינדווס 7 להם יש עדיין מחשבון חרוזים.
          פרימיטיביים הם לא , כי לא יפה לקרוא לבני אדם קופים.
          אבל הם הכי לא דתים שיש לדעתי. אמונה באל לא צריכה להתקיים בלבוש כבד או בזקן עבות.

          שנה ''אזרחית'' טובה לכולם, גם לכאלו שמצקצקים עכשיו (הלשון תתנפח לפני השבת)

          IP: 212.143.227.144 דווח על תגובה זו

        • לעופר

          הוא היה משומד!!!, 01/01/10 14:28

          וא''א לא אמר שלהיןת יהודי צריך תסמינים חיצוניים.

          IP: 212.179.194.164 דווח על תגובה זו