• 68.

    הקשב

    ל, 08/02/14 15:32

    כתבה מלאת חורים

    IP: 217.132.200.60דווח על תגובה זו

  • 67.

    תמיד עשירים ידפקו את העניים,מה קשר לאשכנזים ספרדים או ערבים??

    בוריס, 28/12/09 16:01

    אגב לא חסר ספרדים טחונים,מי אשם שלאשכנזים יש בד''כ קצת יותר סכל ??

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 66.

    מי זה אשכנזי? ספרדי?

    דרומי, 27/12/09 21:16

    אני ממוצא אוקראיני / רוסי. אישתי ממוצא מזרחי. מאיזה מוצא הילדים שלנו?

    מצד שני - ההשקעה בחינוך בעיירות הפיתוח קטנה ביותר מחצי מזו שבמדינת תל אביב - לפי דברי רוני בר און בדימונה, כשהיה שר אוצר.

    את זה קל לתקן.

    IP: 87.68.63.239דווח על תגובה זו

  • 65.

    אני מוכן לשים את משכורתי הבאה על שמדובר במחקר נאוריסטי,

    ר.בקצה, 27/12/09 17:21

    שמטרתו לפורר את החברה הישראלית, כצעד מסייע לאויב הערבי. מי יוכיח אחרת?
    כל הוויתם של ארגוני הנאוריסטים ממוקדת בהפיכת ישראל למדינה לא יהודית, ואין בילתה.
    ולכן, מלחמה לנו במיעוט הנאוריסטי, שכרת ברית מגונה עם האויב הערבי.

    IP: 212.199.58.34דווח על תגובה זו

  • 64.

    לא חייבת לך כלום 52

    אשכנזיה, 27/12/09 17:17

    הורי שניהם הגיעו לארץ בשנת 33 שניהם ברחו מאירופה הבוערת שניהם נשארו כמעט בלי משפחה וגם לא קבלו אגורה מאף אחד. לא מגרמניה לא מפולין לא מאוסטריה. הם לא קבלו מעברה ולא שיכון גם לא אולפן מה שיש והיה להם בא מעשר אצבעות מה שאותם פרזיטים בכיינים שחיים על חשבון הציבור לא מוכנים לעשות, פשוט לעבוד.
    הורי דאגו קודם כל להשכלה שלנו ואחר כך לסיר הבשר מה שעשו ועושים רב האשכנזים ולכן אנחנו התקדמנו כי אכלנו לחם עם מרגרינה ולמדנו בעוד שאצל אחרים השלחן היה מלא אוכל והראש היה ריק.
    אנחנו לא חייבים התנצלות לאף אחד כי אנחנו לא פרזיטים שחיים על חשבון אף אחד להיפך ממס ההכנסה שאנחנו משלמים מאכילים את אלה שלא עושים כלום.
    תמיד אפשר ללמוד ולהתקדם בחיים במקום להתבכיין בבכיינות יש לכם ציון עובר גבוהה.

    IP: 79.180.59.5דווח על תגובה זו

    • לאשכנזיה-מה יש לדבר? את צודקת בהחלט !!

      אלברט מ., 27/12/09 19:06

      אין מה לעשות ,אמת דיברת ואני מצדיק זאת בצער.

      IP: 84.228.18.239 דווח על תגובה זו

    • עצה לאשכנזיה: הוא לא שווה לבזבז עליו יותר מדי הסברים ומשפטים

      הוא מפרש זאת כהתגוננות וחולשה, 27/12/09 22:05

      המייללים האלה לא שונים בכלום מרוכלי שווקים רמאים בעולם השלישי. הם יודעים שהם רמאים, ורק רוצים לבחון את הזולת, האם גם הוא יודע זאת, או שאפשר לסדר אותו.

      הדרך הראוייה להתייחס אליהם היא בביטול, ולנפנף אותם במשפט אחד לכל הרוחות. משהו כמו: לך לעבוד, עצלן פרימיטיבי!

      IP: 93.172.181.34 דווח על תגובה זו

  • 63.

    בולשיט! זה הכל בא מהבית!

    אורן, 27/12/09 15:12

    הכל עיניין של חינוך בסופו של דבר.
    עולה מרוסיה לא יאכל אבל ידאג שהבן שלו יקבל השכלה טובה. (ראו כמה סטודנטים יש מהעדה הרוסית).
    רוב רובם של הערסים ואלו שלא דואגים ולא ממש איכפת להם מההשכלה הם בנים/בנות להורים שגם להם זה לא ממש היה חשוב....
    וכמובן תמיד יש יוצאים מהכלל.

    IP: 132.67.8.218דווח על תגובה זו

  • 62.

    פלאשבק משנות ה-70?

    פנדה , 27/12/09 14:45

    מה זה ''אשכנזים''/''מזרחים''? אני תוהה מה היה הסוקר עושה כשהיה מגיע לביתי, ומנסה להבין אם אני אשכנזי או ספרדי, הרי שני הוריי נולדו בארץ והם בעצמם מעורבים... ומה היה אומר על שכנתי העולה מקוווקז - שגם היא ספרדיה? הרי היא לא ''אשכנזית''... בקיצור, הדוח הזה הוא בדיחה אחת גדולה, ואולי אפילו עצובה.

    IP: 10.236.11.247דווח על תגובה זו

  • 61.

    סקר מטעם

    יעקב, 27/12/09 14:41

    מרכז אדווה ממומן ע''י הקרן לישראל חדשה , קרן שממנת את כל אירגוני השמאל כולל ארגוני ''זכויות האדם'' וכל האירגונים הערבים שתומכים בהריסת מדינת ישראל במסווה של ''מדינת כל אזרחיה'' . לכל סקר כזה יש סיבה ויש לקחת אותו בערבון מוגבל עקב זה ,שהוא בא לקדם אג'נדה מסויימת ולא מעבר לזה .

    IP: 212.117.142.227דווח על תגובה זו

  • 60.

    כניראה שרק בישראל יש ערבים אשכנזים וספרדים וזה כול ההבדל הקטן (ל''ת)

    פקק תנועה , 27/12/09 12:36


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 59.

    בעבר הקימו פרויקט שתמך בתלמידים עם פוטנציאל גבוה ממשפחות מעוטות יכולת

    לאחר זמן לא רב,הפרויקט הופסק,אנא קיראו מדוע-, 27/12/09 11:01

    התלמידים שנכנסו לפרויקט (לרוב ממוצא מזרחי),הצליחו מעל ומעבר למשוער.הסיבה לסגירת הפרויקט שהצליח לא פורסמה (אפילו לא תירוץ).

    השערתי-זה בסדר לעזור למזרחיים רק אם זה בשליטה,אבל להראות בבירור כי הפערים הכלכליים,גורמים פערים גם בלימודים-זה היה כבר יותר מידי לגזענים השולטים במדינה !!
    הפרויקט הנ''ל היה לפני יותר מעשרים שנים,כך שאינני זוכר את שמו.

    כמובן מציאת תקציבים לגויים שהביאו לכאן לא היוותה בעיה,אך למטרות של צמצום פערים,הסתפקו הגזענים בבקשת סליחה של ברק..
    גם לחיילים משוחררים כמובן ''לא היה'' תקציב,באותה עת,אבל כאמור ליבוא גויים-בכדי לשמר את שלטון ה''רוב'' נמצאו תקציבים די נדיבים,באופן מופלא..!

    IP: 84.228.78.80דווח על תגובה זו

  • 58.

    בכעיי

    מאיר מלכה, 27/12/09 09:00

    ביזיון

    IP: 192.168.100.201דווח על תגובה זו

  • 57.

    לא רוצה לממן אויבי מדינה שלא משרתים בצבא

    אלכס, 27/12/09 08:36

    הדוח הזה הוא שקר גם ונבזה שמטרתו היחידה לפגוע במדינת ישראל.
    חצי אמת זה שקר הכי נבזה.
    למה לא כותבים על הסיבות של פער בהשכלה, כמה ילדים יז בעדות שונות וכמה ההורים משקיעים בהשכלתם וכו' וכו'.
    זה דוח שקרי לגמרי שיש לו אג'נדה פוליטית ברורה אנטי-ישראלית.

    IP: 217.132.57.7דווח על תגובה זו

    • תחזור לרוסיה-גזען אופורטיוניסט !! הפערים החברתיים זו עובדה גם ללא (ל''ת)

      קשר לעדות השונות., 27/12/09 09:23


      IP: 84.228.78.80 דווח על תגובה זו

    • אלכס אתה צודק ב-100%. התעלם מגסי הרוח שפרט לעלבונות (ל''ת)

      לא מסוגלים להשיב לך בצורה עניינית, 27/12/09 21:42


      IP: 93.172.181.34 דווח על תגובה זו

  • 56.

    רון קופמן, נתן זהבי, אייל ברקוביץ, שלמה שרף, זיו מהשרדות...

    שגיב א., 27/12/09 08:27

    אולי אשכנזים בחזות אבל בהתנהגות שלהם אין שום טיפה של תרבות אירופאית וכמוהם רוב האשכנזים שגדלו בארץ.

    IP: 75.43.192.3דווח על תגובה זו

    • לא הבנתי זה טוב או רע שאנחנו דומים לכם? (ל''ת)

      אלכס, 27/12/09 10:16


      IP: 217.132.57.7 דווח על תגובה זו

  • 55.

    נסיון ליצור קרע מקום שאין כלום

    אייל, 27/12/09 08:24

    יש עוד ''אשכנזי'' / ''ספרדי''.. ??

    אני נשוי עם ''ספרדיה''. שלושת האחים שלה אקדמאים אחד מהם ד''ר, אחותה עובדת במשרד החוץ ואני האקדמאי היחיד בין שלוש אחיי.

    אחד האחים שלי מובטל שנתיים..

    עכשו מה הילדים שלי ? אשכנזים או ספרדים ?

    בקיצור למה לשגע את המדינה עם קיטוב, בידול, כיתתיות ובזיון כזה ? אנחנו כבר מזמן ישראלים למרות שיש בנו שמתעקשים לראות שונה לראות אחר..


    מספיק !!

    IP: 93.173.179.50דווח על תגובה זו

    • יש דבר כזה, אשכנזים - ומזרחיים. וטוב שיש. (ל''ת)

      אבי צנעני, 27/12/09 08:39


      IP: 58.10.36.83 דווח על תגובה זו

    • תל אביב

      משה, 27/12/09 09:34

      אתה צודק 100%,גם אני אשכנזי ונשוי לבחורה מתוקה וטובה ספרדי'ה..יש לנו 5 ילדים(וכן ירבו). כל המחשבות המיותרות לפני לא היו רלוונטיות.הורי'י ''לא היו בטוחים'' וטוב שלא שמעתי להם,למרות שאני אוהב אותם.אני הי'יתי בטוח-וטוב שכך.אהבת ישראל תביא את הגואל.

      משה השמח עם ה 1/2 השני שלו :)

      IP: 217.132.236.178 דווח על תגובה זו

  • 54.

    מגיע ''ללוחמי מרכז אדוה'' שתציינו את שמותיהם, הם לא אנונימים.

    קצת כבוד., 27/12/09 08:18

    ''אדוה'' הינו האירגון הלוחמני ביותר בארץ,שנאבק בבדיות שרשויות השלטון מטפטפות לציבור, על מנת לשכנעו שמצבו משתפר מיום ליום.

    IP: 80.230.14.15דווח על תגובה זו

  • 53.

    מרכז אדווה מתפרנס מהאי שיויון לכאורה ולכן מריץ דו''חות כדי להצדיק

    גיל אזולאי, 27/12/09 08:15

    את קיומו.
    הדו''ח מתעלם כמובן מהשכבה הגדלה והולכת של כאלה שהם ''בני תערובת'' (כמוני) - גם אשכנזי וגם מזרחי. התעלמות זאת הופכת את הדו''ח לפחות תקף מבחינה מדעית.
    אגב בטווח הארוך שיכבת ''בני התערובת תהיה השכבה הדומיננטית לפחות מן הבחינה הכמותית.

    IP: 212.143.165.203דווח על תגובה זו

  • 52.

    רנטה מגרמניה לכל אשכנזי 1 מצד האב+1 מצד האם+שכר מופלא (ל''ת)

    ג'וב+שכר לאנשי שלומם, 27/12/09 07:45


    IP: 87.68.73.105דווח על תגובה זו

    • שטויות, רוב האשכנזים אינם מקבלים רנטה (ל''ת)

      סתת, 27/12/09 14:56


      IP: 93.173.74.20 דווח על תגובה זו

  • 51.

    להשוות בין היהודים

    יהודי שפוי, 27/12/09 07:34

    להפסיק מיד את כל התמיכה בערבים הם רק טרוריסים שאינם משלמים מיסים.
    רע להם שילכו לעזה או למצרים או לסעודיה
    מספיק עם חלוקת כספי משלם המיסים לבוגדים

    IP: 190.241.139.202דווח על תגובה זו

  • 50.

    ביטול מבחני הבגרות - צעד ראשון להבראת מערכת החינוך! (ל''ת)

    מורה, 27/12/09 07:20


    IP: 84.108.247.41דווח על תגובה זו

  • 49.

    The discrimination against sfaradic Jews

    This is why we are living in Los Angeles, 27/12/09 07:14

    This is why we are living in Los Angeles...The discrimination is ovious..Jews that just 50 years ago were treated like they are subhuman doing it today to their brothers and sisters -see Amnon Levy show about the dicrimination inside IBM

    Please post my comment!!!....

    IP: 75.27.188.251דווח על תגובה זו

  • 48.

    זה פשוט מאוד...

    מאוד, 27/12/09 07:02

    ''אשכנזי'' שעובד באותה משרה כמו ''המזרחי'' מקבל שכר גבוה יותר. זה קורה בכל מקום ובשושו... לרוב ''המזרחי'' לא יודע שעובדים עליו.

    IP: 84.229.66.158דווח על תגובה זו

    • זה נכון, אבל לא בגלל שהוא אשכנזי, אלא בגלל שהוא רוצה יותר

      אבי צנעני, 27/12/09 08:42

      ולומד איך להשיג את זה - במסגרת החוק. מזרחי פירושו - אחד שלא רוצה יותר מדי.

      IP: 58.10.36.83 דווח על תגובה זו

  • 47.

    מספיק עם הבכיינות . (ל''ת)

    אבו יסמין, 27/12/09 06:56


    IP: 85.250.202.191דווח על תגובה זו

  • 46.

    על לנו להלין אלא על עצמנו על כך שקיבלנו את רוע הגזרה בשקט וללא הפגנות. (ל''ת)

    מזרחי מקופח, 27/12/09 06:26


    IP: 217.132.62.111דווח על תגובה זו

    • כן שכל הפרזיטים ילכו להפגין עם שלטים ''מגיע לי'' במקום ללמוד ולעבוד (ל''ת)

      אלכס, 27/12/09 08:17


      IP: 217.132.57.7 דווח על תגובה זו

  • 45.

    נא לקרוא את שכתוב בספר הזוהר על השילטון לפני ביאת משיח.

    זוהר עם תרגום לעברית :, 27/12/09 05:53

    א''ל רעיא מהימנא: באומאה עלך בשמא ד-ד’ לא תאחר בכל יכולתך דהא אנא בצערא סגי, (שמות ב) ויפן כה וכה וירא כי אין איש עוזר לי לאפקא לי מהאי צערא בהאי קבורה דאתמר עלי (ישעיה נג) ויתן את רשעים קברו ולא אשתמודען בי ואני חשיב בעינייהו בין ערב רב רשיעייא ככלב מת דסרח בינייהו דחכמת סופרים תסרח בינייהו בכל קרתא וקרתא ובכל אתר דישראל מפוזרין בינייהו בין מלכוון ואתהדרו אינון ערב רב רעיין על ישראל עאנא דקודשא בריך הוא דאתמר בהו (יחזקאל לד) ואתן צאני צאן מרעיתי אדם אתם ולית לון יכולת למעבד טיבו עם ת''ח, ואנשי חיל ויראי חטא מסובבים מעיר לעיר ולא יחוננו ומחרימין ערב רב בינייהו ולא יהבין לון באתרין סגיאין אלא דבר קצוב דלא יהא תקומה לנפילו דלהון ואפילו חיי שעה.

    {משה רבינו מדבר כביכול עם אליהו הנביא, אודות עצמו כביכול (שהרי גואל ראשון הוא גם גואל אחרון) בתקופת אחרית הימים, ואומר לו בערך כך: אני משביע אותך שלא תתעכב (בבשורת הגאולה), כי אני נמצא בצער גדול! ואין מי שעוזר לי לצאת מהצער הזה. ואני נחשב בעיניהם של הערב רב ככלב מת, משום שאצלם התקיים ''חוכמת סופרים תסרח'' (גועל ובוז לתורה ולומדיה), בכל מקום ומקום בישראל, וחזרו הערב רב ונעשו מנהיגים של ישראל צאנו של הקב''ה, ואין לערב רב יכולת לעשות טוב עם תלמידי חכמים, ואנשי חייל ויראי חטא עוברים מעיר לעיר (לבקש תרומות למוסדות התורה), ולא יחוננו (ואין כמעט מי שיתן), ומחרימים להם הערב רב, ולא נותנים להם אלא תקציבים (''דבר קצוב'' בלשון הזוהר) מדולדלים, וזה מכוון מלמעלה כדי שלא תהיה לערב רב תקומה בנפילתם}

    וכל חכמים ואנשי חיל ויראי חטא בצערא בדוחקא ביגונא חשיבין ככלבים (איכה ד) בנים המסולאים בפז איכה נחשבו לנבלי חרש בראש כל חוצות, דלא אשכחו אכסניא בינייהו.
    ואינון ערב רב אינון עתירין בשלוה בחדווא בלא צערא בלא יגונא כלל. גזלנין! מארי שוחד! דאינון דיינין רישי עמא (בראשית ו) ''כי מלאה הארץ חמס מפניהם'' עלייהו אתמר (איכה ה) ''היו צריה לראש''.

    {וכל החכמים ואנשי החייל ויראי החטא בצער, בדוחק וביגון, והם נחשבים ככלבים, ומתקיים בהם הפסוק באיכה ''בנים המסולאים בפז איכה נחשבו לנבלי חרש בראש כל חוצות'', והם לא מוצאים מנוח. ואילו הערב רב הם עשירים, בשלוה, בשמחה, בלי צער ויגון בכלל. הם גזלנים! לוקחי שוחד! והם אלו השופטים וראשי העם, ''כי מלאה הארץ חמס מפניהם'', ועליהם נאמר באיכה ''היו צריה לראש''.}

    IP: 84.228.78.80דווח על תגובה זו

  • 44.

    I have a problem

    beigale, 27/12/09 05:52

    I am part labrador and part cocker spaniel. how do i claculate my salary curve.

    IP: 99.34.31.104דווח על תגובה זו

  • 43.

    ==דוחות מוטים ואינטרסנטים==

    קוורטי, 27/12/09 05:48

    בדיוק כמו הדוחות המצביעים על אפליה נגד המוזיקאים המזרחיים, כאשר בפועל אתה מרגיש שאתה נמצא במרכז דמשק. רק מוסיקה מזרחית, בכל הערוצים. כל הזמן. הבכיינות על הקיפוח כביכול, מפרנסת ומעשירה הרבה אנשים במדינה.

    IP: 58.9.140.198דווח על תגובה זו

    • אינך חי בתוך עמך (ל''ת)

      א, 27/12/09 07:52


      IP: 212.179.74.234 דווח על תגובה זו

  • 42.

    ביבי נותן לבעלי ההון להתעשר על גב כולנו.הנבל שקיצץ בכל קיצבה אפשרית,

    ללא רחם,ממשיך להטיב עם החזירים העשירים., 27/12/09 05:34

    ואביא רק דוגמא אחת:האם זה מוצדק להקל במיסוי לעשירים,ובו בזמן להטיל על כולם מס בתכניות חיסכון סולידיות ?-

    לידיעתכם:כל אזרח היום משלם מס על כל תכנית חיסכון.בנוסך לכך שמונופול הבנקים לא מאפשר רווח ריאלי בתוכניות אלו,(או אפילו נותנים מדד מלא=שמירת ערך הכסף בלבד),אנו משלמים על ה''רווחים'' הנומינאלי מס של עשרות אחוזים,וזאת כשלמעשה בפועל אנו מפסידים בחסכונות אלו.הבנקים לעומת זאת גובים מאיתנו במקביל רביות הרבה יותר גבוהות,ללא שום פרופורציה.כאשר את הכסף למימון ההלוואות הם מקבלים בחלקו מאיתנו (כלומר אין שיתוף אמיתי ברווחים) !!

    בעבר חששו שרי האוצר להטיל מס אפילו על הבורסה,אך מאחר ועשו זאת לבסוף,החליטו לפגוע משמעותית גם בחוסך הסולידי,במקום לעודד חסכונות מסוג זה.
    זו מדינה מושחתת מן היסוד,שסופה ברור לכל בר דעת.

    IP: 84.228.78.80דווח על תגובה זו

    • אז התחלת במתקפה פרו-סוציאליסטית

      פנדה , 27/12/09 14:54

      וסיימת במתקפה פרו-קפיטליסטית, בעד הפחתת מס על רווחי הון. סימן שלמרות שאתה משתמש במושגים לא נכונים אתה בסוף חושב נכון :) צודק, ביבי לא הפחית מספיק מיסים, אם היה מפחית יותר היינו יכולים לחסוך יותר ולהרוויח יותר. בעלי ההון? סמוך עליהם שהם תמיד יתעשרו, בגלל זה הם בעלי ההון ולא אני אתה... אבל שים לב שהם תמיד מתעשרים על גבך בזכות חוקים שמעבירים להם כסף, למשל חוק החסכון לפנסיה - חוקים שנחשבים ''חברתיים''...

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 41.

    נתונים מעוותים.

    אתרוגיאדה, 27/12/09 05:26

    רוב הציבור היהודי היום מורכב מנישואי 'תערובת' של אשכנזים ויוצאי עדות המזרח. כל עוד אין נתון על הכנסת רוב זה הרי שעולה חשד לנתונים מעוותים במקרה הטוב.
    היות שמרכז אדוה ידוע בנתיותיו הפוליטיות וממומן ע''י...
    הרי שיש לקחת את נתוניו בזהירות רבה

    IP: 93.172.185.162דווח על תגובה זו

  • 40.

    תגיבו עניינית

    David, 27/12/09 05:21

    קיימת גזענות בחברה שלנו ואי אפשר להתחמק מכך.
    ה''אשכנזים'' ימשיכו לעד לשלוט בנקודות הכח מאחר וישנה הסכמה שבשתיקה שכך צריך להיות . שיוויון ההזדמנויות לא קיים .

    IP: 212.179.74.234דווח על תגובה זו

  • 39.

    שימוש פופוליסטי בכותרת. אמנם המדינה בהיווסדה דאגה ליצור פערים איומים

    בין העדות,תוך מתן תמיכה לתומכים מהקיבוצים וכו',אך, 27/12/09 05:01

    אין זו הנקודה העכשווית.
    כרגע יש לטפל בפערים בין המעמדות,בהן ישראל מצויה בין הראשונות בעולם !!

    גם בשנים האחרונות דאגה המדינה להגדיל את הפערים הבין עדתיים,ע''י חלוקה נפשעת של אדמות המדינה היקרות ביותר לקיבוצים.כמו כן תמיכה בלתי מובנת בעולים מרוסיה,שהגיעו ממדינות חלשות כלכלית,וקיבלו תנאים בלתי סבירים להם לא היו מורגלים,כך ששוב קיבלו פער עצום לטובה לעומת חלק מהמזרחיים שנותרו חלשים.להתנצלות של ברק הצבוע אין משמעות,אם מביאים עולים חדשים ונותנים להם אפשרות לרכוש דירה בסבסוד ובמחיר של כמעט חינם.
    וגם בעניין הפיצוי של יוצאי השואה ישנה הפלייה כלפי יתר החלשים במדינה.אם תומכים בזקנים עניים צריך לתמוך בכולם ללא הבדל של מוצא,וזאת עפ''י קריטריונים של מעמד כלכלי,ולא של ארץ המוצא.

    לסיכום-העניין העדתי הוא נושא בפני עצמו,וצריך לתקן את הכותרת שמנסה להסית את הנושא לאפיק צר של הבעיה הרחבה שנוצרה

    IP: 84.228.78.80דווח על תגובה זו

  • 38.

    אם היה מדובר בגויים,התקשורת לא הייתה יורדת מן העניין.אך כאשר (ל''ת)

    מדובר בבעיה של יהודים-עושים כותרת יומית,ומתפרנסים., 27/12/09 04:47


    IP: 84.228.78.80דווח על תגובה זו

  • 37.

    מיעוט החזירים הקפיטליסטים ממשיכים לחגוג על גבו של רוב העם,בניצוחו של

    ביבי. בעוד החזירים מתפרנסים לרוב מניצול מחפיר של, 27/12/09 04:45

    החלשים בשוק העבודה (מה שמוגדר התייעלות בלשון מכובסת).ובעוד החלשים מתפרנסים ממש מזיעת אפם,ממשיכה המדינה זה מספר עשורים לגבות ולהגדיל את הפערים לטובת החזקים במדינה.אותם חזקים נהנים מכל מני הטבות,על גב הציבור כולו (כמו הורדת הריבית במשק,התאמת שער ה-$ למה שנוח להם,הטבות בהעסקת עובדים,תמיכה בעת משבר כלכלי וכו').

    גם העניין שמגלים משפחות ההון בהשארת העובדים הזרים הבלתי חוקיים בארץ (זאת ניתן לראות באופן ברור ע''י גיוס רוב הכתבות בתקשורת בנושא),איננו מקרי.ע''י כך הם יוצרים תחרות בלתי הוגנת עם המגזר החלש בארץ.בעוד העובד הזר יכול לחסוך במשך שהותו בארץ סכום בו יוכל לחיות הכבוד רב,עם חזרתו למולדתו,נאלץ העובד הישראלי להתחרות בו תחרות שאינה הוגנת,כיוון שבארץ השכר לא מספיק למחייה בכבוד.

    מצד אחד אני בוש להשתייך לעם כ''כ אדיש למצב ההולך ומחמיר,בו קומץ קטן מחזיק ברוב ההון במדינה,ובמקביל מתנערת המדינה מיום ליום מחובותיה בתמיכה בחלשים בכל קנה מידה של מדינות מפותחות,ומצד שני אני מבין את הקושי להיאבק תוך הישרדות יומיומית..

    מה שברור,ברגע האמת ינטשו אותנו החזקים !

    פשוט מדינה בהתפוררות וודאית..

    IP: 84.228.78.80דווח על תגובה זו

  • 36.

    תודה מיוחדת לחזרזיר ביבי,ולכל יתר החכי''ם (מלבד של ש''ס).

    הגדלת הפערים החברתיים במדינה,נעשית באופן מכוון,, 27/12/09 04:23

    בכדי ליצור מעמד של ''עבדים'' במדינה,להם לא יהיה כוח להיאבק על זכויותיהם הבסיסיות (כיוון שהם עסוקים במאבק הישרדות יומיומי).
    האשליה שמכר לנו הביבי,הינה דמגוגית,כיוון שאף פעם אין מצב שהצמיחה תגיע למעמדות הנמוכים,ללא מדיניות מכווונת.משאבי המדינה מוגבלים,לכן השאלה היחידה היא:כיצד הם מתחלקים בציבור.הביבי גם הבטיח שההפרטה הפרועה תיצור תחרות,ובמקום זאת קיבלנו מונופול בבנקים,בסולרי וכו'.
    במקום ללמוד מהטעויות בארה''ב,שפנפניהו מחכה אותם ככלב השב על קיאו,ומגדיל את הפערים החברתיים.
    בנוסף ממשיכים לחלק את אוצרות ומשאבי המדינה היקרים-למספר משפחות השולטות בארץ (המחזיקות ברוב ההון במדינה),ולבני הקיבוצים-הפרזיטים האמיתיים במדינה.וזאת לאחר כיסוי מיליארדים של חובות בהסדר הקיבוצים,אותם בפועל מימן כל אזרח במדינה.

    ללא קשר לדת-ש''ס היא המפלגה היחידה שדאגה,ודואגת לציבור החלש במדינה.כל השאר כולל ה''שמאל'' עסוק באינטרסים צרים.

    IP: 84.228.78.80דווח על תגובה זו

    • אתה טועה, שס לא דואגת לציבור הנחשל

      היא דואגת לך רק אם אתה חרדי מזרחי ותומך ש''ס, 27/12/09 04:59

      שמעתי את אלי ישי בשנה שעברה בכנס שדרות ונחרדתי.
      הוא אמר קבל עם ועדה מעל דוכן הנואמים שהתפקיד שלו זה לדאוג לציבור החרדי.
      הוא לא השר של כל מדינת ישראל, אלא רק של מגזר הבוחרים שלו.
      זה מאוד עצוב שאיש שמגיע לעמדת שר לא מנסה לדאוג לאינטרסים של כולם.
      אם אתה לא דוס, מזרחי עם 10 ילדים אין לך לובי.

      IP: 89.138.92.77 דווח על תגובה זו

      • ציפיתי לכאלו תגובות,מעוד שטוף מוח תקשורתי..

        דבריך ממש אינם מבוססים על עובדות., 27/12/09 05:15

        בניגוד ליתר המפלגות החרדיות,ש''ס איננה עוסקת רק בעניין הדתי.
        רוב בוחרי ש''ס אינם חרדים דווקא,ולראייה-תמיד לאחר ספירת קולות החיילים,יש שיפור במנדטים של של לאחר הבחירות (כיוון שבצבא יש רוב יהודי מסורתי).
        בבקשה-בדוק את עצמך או בסס את עמדתך !!
        ש''ס הייתה היחידה בתולדות המדינה שפרשה בעבר מן הקואליציה,על רקע של נושאים חברתיים-ללא קשר לחרדים/מסורתיים/חילונים (בכל המגזרים יש חלשים).
        צא מהתפישה הדוגמאטית שמחדירה לך התקשורת,ובדוק רק נתונים יבשים.
        אגב-לדאוג למגזר הבוחרים שלך,זה עניין מהותי בדמוקרטיה,ואין בכך שום פסול.. (אם לא למדת).

        IP: 84.228.78.80 דווח על תגובה זו

        • ש''ס מטפחת את הנחשלות

          משה, 27/12/09 08:16

          במקום לחזק את הציבור ע''י הקנית כלים לעובדים בכדי שיועלה שכרם, ש''ס נותנת להם השלמות הכנסה ובכך מקבעת את מצבם ומשמרת את הכח האלקטורלי שלה!!!!!!!!!!!

          IP: 212.179.74.130 דווח על תגובה זו

          • למשה (שטוף המוח הנוסף)-ש''ס היא המפלגה החרדית היחידה,שדואגת להשכלה

            גבוהה בקרב החרדים., 27/12/09 09:29

            תלמד מעט את הנושא לפני שאתה פולט שטויות.הבת של הרב עובדיה הקימה אוניברסיטה שמתאימה לציבור החרדי.וש''ס בכלל דאגה,ודואגת להשתלבות החרדים במקצועות המחשבים וכו' (במסגרות מתאימות).
            ישנה אקדמאית קיבוצניקית שכתבה על כך רבות,אך משום מה (ובאופן לא מפתיע),זה לא מוזכר בתקשורת..

            אנא-בסס את טענותיך הגזעניות על עובדות,ולא על סיסמאות נבובות !!

            IP: 84.228.78.80 דווח על תגובה זו

  • 35.

    a head start!!!

    mongolia, 27/12/09 04:15

    who got the best location=land ? when and why???? that how it's start!!! something to think about!! look around you !!!

    IP: 68.174.40.139דווח על תגובה זו

  • 34.

    פה האשכנזים עובדים בשביל המזרים (ל''ת)

    ניר מלוס אנג'לס, 27/12/09 04:15


    IP: 75.47.168.206דווח על תגובה זו

    • הישראלים הערסים בלוס אנג'לס. המשכילים בעמק הסיליקון/סן פרנציסקו

      אחד שגר בשני המקומות, 27/12/09 22:16

      הערסים בלוס אנג'לס שוחים כמו דגים במים: קונים בתים מוזנחים בזול, לוקחים עובדים מקסיקנים עניים, בונים בהם בנייה לא חוקית, מחלקים בתים לכוכים, משכירים אותם לשוהים לא חוקיים, וכדומה, גם בענפים אחרים. למי ששומר חוק קשה להתחרות בערסים שאין להם מעצורים.

      בעמק הסיליקון נמצאים המהנדסים, אנשי המחשבים, המדענים ויזמי ההייטק.

      IP: 93.172.181.34 דווח על תגובה זו

  • 33.

    יש לי פיתרון

    avi, 27/12/09 03:48

    כל מי שנדפק בארץ שיעזוב למדינות אחרות באירופה או לקנדה. תנו לאשכנזים לאכול את החרה לבד

    IP: 24.185.16.194דווח על תגובה זו

    • זה לא יעבוד כי אם אתם תעזבו לאירופה לא ישאר כאן שום חרה (ל''ת)

      אלכס, 27/12/09 07:21


      IP: 217.132.57.7 דווח על תגובה זו

      • Gadol (ל''ת)

        Jehova, 27/12/09 08:25


        IP: 76.254.65.241 דווח על תגובה זו

  • 32.

    נמאס מהשטויות האלה...

    משה, 27/12/09 03:17

    חלאס עם החרטא הזאת, גורלו של אדם נתון בידי החינוך שהוא מקבל מהוריו בלי שם קשר לעדתו.

    ואיך באמת מבדילים היום בין מזרחי לאשכנזי?
    ע''פ השם משפחה?
    ע''פ צבע העור?

    הרי אני בטוח שאחוז לא קטן מהאוכולוסייה הוא כבר תוצר ''מיקס'', אז אחוז זה צריך לחוש משבר זהות?

    דיי לקטלוגים הבזויים האלה, דיי...

    IP: 85.65.69.99דווח על תגובה זו

    • יפה כתבת

      פשוט ולענין, 27/12/09 05:33

      אני בן לאמא אשכנזיה ואבא תימני ואני עובד בחברת הייטק. תאמין לי אין לי שום משבר זהות אני ישראלי גאה שאוהב את המדינה.
      כנראה שכותרות מוכרות עיתונים.

      IP: 98.110.233.252 דווח על תגובה זו

    • בת יענה

      חיצון 5, 27/12/09 06:38

      גם מכניסה ת ראש לחור בשביל לא לראות את המציאות

      IP: 123.243.58.235 דווח על תגובה זו

  • 31.

    A MIZRAHIM HALASIM

    TURKI EIM SAFAM KERES VE YASHVAN DEY GADOL, 27/12/09 02:50

    AFILU AL HOLE NEFESH KMO YONATAN GEFFEN
    VE SHLULIT GIBENET KMO AVIV GEFFEN EM BE KOSHI MITGABRIM

    IP: 173.32.151.68דווח על תגובה זו

  • 30.

    רק בישראל זה קורה .בעולם לא .חומר למחשבה . (ל''ת)

    קובי, 27/12/09 02:42


    IP: 190.218.204.229דווח על תגובה זו

  • 29.

    ידוע שכסף מביא כסף,,ישנם פה ושם כמה מזרחיים שהצליחו אבל הם מעטים מאוד

    יהודי מזרחי לא גומר את החודש, 27/12/09 02:39

    ורובם נהיו עבד כי ימלוך,האשכנזים לעומת זאת % גבואה מהם בעל עמדה חזקה בישראל, כי כסף מביא כסף ,,הם קיבלו ומקבלים עד היום תמלוגים מגרמניה הנצאית אמנם זה לא הרבה אבל זה די עזר להם במירוץ למעמדם בחברה הישראלית ,נקווה שיום יבוא ויביא שיוויון וצדק בחברה הישראלית כשיהיה שלום עם הערבים נדרוש את מה שהותרנו אחורינו במדינות ערב,,להזכיר לכם היהודים נאלצו לעזוב ביגלל הקמת מדינת ישראל ופוגרומים ביהודים,,אז ככה מי שמקבל על ידי לקחו לי עשו לי זה האשכנזים

    IP: 123.243.58.235דווח על תגובה זו

    • איך אתה יכול לקשור את העניין לגרמניה הנאצית?

      זזה קשור להגמוניה, לא לתגמולים, 27/12/09 04:54

      זה קשור לזה שעם קום המדינה, שלטה במדינה שלנו הגמוניה אשכנזית אשר דאגה לדומים לה.
      השונים ממנה (דהינו המזרחים) נדחקו לעבודות השוליות ולישובי הספר.
      שני מקומות שעד היום קשה להם לצאת מהם.
      אולי עד שמדינת ישראל תחגוג 100 שנה להווסדה, כבר לא נראה כאלו פערים.

      IP: 89.138.92.77 דווח על תגובה זו

      • ככה אני קושר זאת !!!!!

        יהודי, 27/12/09 06:35

        אם אני ואתה יוצאים למירוץ 60 מטר ואתה מקבל פור של 30 מטר למי יש סיכוי לזכות במירוץ?

        IP: 123.243.58.235 דווח על תגובה זו

        • אז אל תצא למירוצים של 60 מטר, אלא של 10 אלפים קילומטר (ל''ת)

          יגעת - מצאת, 27/12/09 21:46


          IP: 93.172.181.34 דווח על תגובה זו

  • 28.

    הם לא מרוויחים יותר הם פשוט שודדים כי הם שולטים בקופה (ל''ת)

    יבוא המשיח ונתפטר מהם, 27/12/09 02:39


    IP: 67.82.119.63דווח על תגובה זו

    • המשיח שלך הוא השטן, כמו שורש המילה שטנה - שנאה

      המשיח שלנו הוא משיח אהבת ישראל, 27/12/09 21:48

      ואם לבואו של משיח כזה אתה מחכה ומצפה, אין עלוב ממך.

      IP: 93.172.181.34 דווח על תגובה זו

  • 27.

    תראו את הסרט הבא, ותבינו עוד הרבה, ''הונאת אובמה''

    רוני, 27/12/09 02:38

    סרט ואתר שחובה לראות

    http://conspil.com/2009/07/04/obama-deception/

    IP: 79.181.105.117דווח על תגובה זו

  • 26.

    מיכל גרינברג ואפרת זמר, מקווה שזו הכתבה האחרונה שלכם בהסטוריה שלכם.

    שכל, 27/12/09 02:00

    שלא נדע עוד בורות כזאת.

    IP: 79.182.110.155דווח על תגובה זו

  • 25.

    אני חצי מזרחי חצי אשכנזי מצד האימא - מרוויח שכר ממוצע - באמת הסקר נכון (ל''ת)

    ציניקן, 27/12/09 01:55


    IP: 79.183.30.72דווח על תגובה זו

  • 24.

    אני ממוצא תימני ואילו אישתי היא אשכנזיה מנובלת

    כמה צרות במדינה הזו, 27/12/09 01:43

    למרות זאת היא מרוויחה הרבה פחות ממני אך מה שבאמת מטריד אותי היא השאלה איך התגמלו את ילדינו בעתיד כאשר יתחילו לחפש את עצם בחיים האם ישתכרו לפי עקומת השכר של תימנים או עקומת השכר האשכנזית

    IP: 98.242.232.22דווח על תגובה זו

    • ''מנוולת'', יחיא, ''מנוולת''. (ל''ת)

      :-), 27/12/09 03:29


      IP: 109.66.11.207 דווח על תגובה זו

      • הוא לא התכוון

        מעופף: WELL, 27/12/09 04:11

        למנוולת הוא היתכוון למנובלת מלשון בלה או ישנה ''או מלשון ישן'' כמו אישתי האשכנזיה

        IP: 24.46.78.9 דווח על תגובה זו

      • הוא התכוון ל''מתבגרת'' ולא ''מנוולת ח''ס

        משה, 27/12/09 09:38

        אז נא לקרוא עברית נכונה ולא לקפוץ בראש...

        IP: 217.132.236.178 דווח על תגובה זו

  • 23.

    הכל פה קומבינות

    jak, 27/12/09 01:40

    כישורים באים רק אחר כך אם בכלל...

    IP: 82.166.74.126דווח על תגובה זו

  • 22.

    שערבים יעברו לרמאללה ותעזבו כבר את האשכנזים בשקט (ל''ת)

    אריק, 27/12/09 01:36


    IP: 85.65.157.78דווח על תגובה זו

  • 21.

    מרכז אדוה = תעמולה בולשביקית פרועה. שמאל = הרס (ל''ת)

    מ. גיב, 27/12/09 01:31


    IP: 62.219.97.61דווח על תגובה זו

  • 20.

    גם אם עלה תאנה יכסה פיל,עדיין יש פיל (ל''ת)

    יובל, 27/12/09 01:31


    IP: 84.229.83.236דווח על תגובה זו

  • 19.

    קצב גרם לסלידה מהציבור המזרחי (ל''ת)

    אורן, 27/12/09 01:28


    IP: 78.92.87.3דווח על תגובה זו

    • ומה עם משה דיין,ששיגל חיילות ללא הפסק,ובמקום לכלוא אותו-הוא רק קודם ?! (ל''ת)

      ל מ ה זה לא גרם לך ל''סלידה'' ??, 27/12/09 05:39


      IP: 84.228.78.80 דווח על תגובה זו

  • 18.

    כל החלוקה הזאת לאשכנזים ומזרחים היא די מגוחחת היום, הרוב מעורבים.

    לירן, 27/12/09 01:21

    אני אני חצי רוסי רבע לבנוני ורבע תורכי, כמה אני אמור להרוויח לפי הדוח?

    IP: 77.124.149.178דווח על תגובה זו

    • Katashvili

      Georgia, 27/12/09 05:56

      Eima shel savta sheli russia
      Aval bishvil ze lo tzarih leeov russim

      IP: 173.32.151.68 דווח על תגובה זו

    • מי שכותב מגוחחת מרוויח פחות ממי שמדייק וכותב מגוחכת. (ל''ת)

      סתת, 27/12/09 15:03


      IP: 93.173.74.20 דווח על תגובה זו

    • דווקא המחקרים מראים ש

      ליטי, 16/04/13 21:14

      הרב לא מעורבים

      IP: 85.250.151.55 דווח על תגובה זו

  • 17.

    הקפיטליזם הפך צידוק לשחיתות האשכנזית (ל''ת)

    איציק, 27/12/09 01:07


    IP: 84.108.144.153דווח על תגובה זו

  • 16.

    מה גורם לכך שיש פער בין ספרדים לאשכנזים?

    הסרוג, 27/12/09 01:03

    האם זו אפליה מכוונת?

    IP: 93.172.141.159דווח על תגובה זו

    • עשינו ניסוי, שלחנו קורות חיים מאוד דומים

      כן, 27/12/09 04:49

      בפעם הראשונה עם שם משפחה מזרחי ובפעם השניה שם משפחה אשכנזי.
      עם יתרון קל למזרחי
      תנחש, את מי זימנו לראיונות העבודה?
      עדיין ישנם מקומות שעוד לפני שפגשו את האדם או ראיינו אותו מעדיפים את האשכנזי ולא את המזרחי.
      זה בולט בעיקר בתל אביב ובמשרות בכירות.

      IP: 89.138.92.77 דווח על תגובה זו

      • ניסוי מדעי. יש לך רקע בסטטיסטיקה? מהי קבוצת המדגם? 1? (ל''ת)

        אורן האתאיסט, 27/12/09 05:16


        IP: 78.92.87.3 דווח על תגובה זו

      • ==רק שכחת לציין, שברוב המקרים, המעסיק-ספרדי== (ל''ת)

        קוורטי, 27/12/09 05:51


        IP: 58.9.140.198 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מי שהצביע ליכוד שיבושם לו.

    מובטל יותר משנה, 27/12/09 00:53

    אני לא הצבעתי בבחירות האחרונות כי לא היה למי.

    בבחירות הבאות אני מצביע רק''ח.

    IP: 79.179.42.76דווח על תגובה זו

  • 14.

    לא סובל אשכנזים זה העם הכי שקרן נוכל רמאי ומגעיל שיש

    א, 27/12/09 00:47

    אין להם לא חינוך לא דרך ארץ ולא כלום הם ימכרו את ההורים שלהם בשביל חופן דולרים

    IP: 85.65.1.100דווח על תגובה זו

    • כן בדיוק, זה הם אלו שיושבים בבתי כלא, זה הם אלו שדוקרים... (ל''ת)

      .., 27/12/09 03:30


      IP: 79.181.107.150 דווח על תגובה זו

    • אנחנו גם עושים מצות מדם של ילדים עיראקים! (ל''ת)

      הסנהדרין, 27/12/09 03:30


      IP: 109.66.11.207 דווח על תגובה זו

      • YOU ARE SO PREJUDICE THAT I BELIVE YOU CAN DO THAT (ל''ת)

        MEIR MIZRAHI, 27/12/09 05:18


        IP: 71.57.145.89 דווח על תגובה זו

        • אתה כה גזען ואנטישמי, שאני מאמין שאתה מאמין. (ל''ת)

          סלין, 27/12/09 08:50


          IP: 109.64.51.69 דווח על תגובה זו

    • לכן הם מרוויחים יותר - כי הם מוכרים את ההורים (ל''ת)

      אבי חיפאי, 27/12/09 07:55


      IP: 77.124.1.45 דווח על תגובה זו

    • אנשי משפחות הפשע המזרחיות נאמנים מאד להוריהם, קצת לאחיהם,

      ורוצחים את כל השאר, 27/12/09 21:57

      זו על רגל אחת תורת הכבוד המזרחי.

      IP: 93.172.181.34 דווח על תגובה זו

    • אני מוכר עבור אונקת זהב (ל''ת)

      אנונימי אשכנזי, 23/12/11 15:17


      IP: 77.127.117.236 דווח על תגובה זו

  • 13.

    מה שמדרדר את התימנים במורד העשירונים התחתונים הם ש''ס,הדת והגאת (ל''ת)

    תימני, 27/12/09 00:43


    IP: 79.180.255.117דווח על תגובה זו

  • 12.

    ישראל- מדינה לעשירים בלבד. בחסות כל הפוליטיקאים: ביבי, ברק, אולמרט (ל''ת)

    אסף, 27/12/09 00:43


    IP: 79.179.72.206דווח על תגובה זו

  • 11.

    המדרסות=ישיבות הם הסיבה המרכזית לפיגור ועוני העולם האיסלמי ואצלנו..? (ל''ת)

    הסיבה לעוני ונחשלות העולם המוסלמי, 27/12/09 00:42


    IP: 79.180.255.117דווח על תגובה זו

    • את כל 6 התגובות העלובות שלך,שכתבת כאן ברצף,לקח לך לכתוב במשך 6 דקות ?

      הרי ממילא אתה טוקבקיסט בתשלום של ירון ידען וכל, 27/12/09 09:31

      תגובותיך מסתכמות באותן המילים באופן אובססיבי,ללא שום קשר לנושא הכתבה.
      עצם זה שדעת אמת מממנים שוטה דל רעיונות שכמותך,רק מעיד על ה''עומק'' והרמה האינטלקטואלית שלהם.רפואה שלימה..

      IP: 84.228.78.80 דווח על תגובה זו

  • 10.

    האיום האסרטגי המרכזי על המדינה בא ממפלגות ש''ס והחרדים וכולם

    האוייבים הקיומיים אסטרטגים של המדינה.........., 27/12/09 00:41

    יודעים למה.

    IP: 79.180.255.117דווח על תגובה זו

    • למה? (ל''ת)

      חנוך, 27/12/09 08:26


      IP: 109.66.115.175 דווח על תגובה זו

  • 9.

    מאז שש''ס נכנסה לכנסת/ממשלה הפער בין מזרחיים לאשכנזים

    החינוך של ש''ס וחרדים=מלכודות עוני, 27/12/09 00:39

    מתרחב והולך לרעת המזרחיים.

    IP: 79.180.255.117דווח על תגובה זו

  • 8.

    מי שעשה להם סלקציה הם היום מיישם את אשר למדו על בשרם (ל''ת)

    ילדי תימן..., 27/12/09 00:38


    IP: 84.229.65.222דווח על תגובה זו

  • 7.

    מיליארדים מבזבזת ממשלת נתניהו על חממות הבערות=ישיבות במקום על חממות

    ממשלת חבלת נתניהו, 27/12/09 00:37

    מדעיות טכנולוגיות ומכוני מחקר.

    IP: 79.180.255.117דווח על תגובה זו

  • 6.

    החינוך התורני הממאיר לבערות,טפילות,נחשלות,עוני ופיגור במימון ממשלת

    הפושעים הש''סניקים והחרדים מגדילים את הפערים, 27/12/09 00:35

    נתניהו מהווים אסון קיומי למדינת ישראל,כלכלתה ועתידה.

    IP: 79.180.255.117דווח על תגובה זו

  • 5.

    כותרת גזענית

    חכם, 27/12/09 00:24

    זיג הייל מיכל גרינברג ואפרת זמר, תודה שהארתם אותי לכך שהאשכנזים הם העשירון העליון והמזרחים כולם עובדים בשוק. תודה תודה תודה
    רק שיש לי בעייה קטנה, כמו שאר המדינה אני מורכב מאיזה 5-4 עדות ולא מסוגל להבין איזה מהם לשנוא יותר, אנה תוציאו ספר שמגדיר זיהויי של היצורים הללו כמו בימי הרייך השלישי.

    IP: 79.182.110.155דווח על תגובה זו

  • 4.

    תמשיכו להצביע למפלגות כמו הליכוד שנשלטות על ידי העשירון העליון- טמבלים (ל''ת)

    יואב, 27/12/09 00:14


    IP: 84.108.20.8דווח על תגובה זו

  • 3.

    כי אשכנזים דוחפים את ילדיהם להצלחה ומזרחיים קופצים מעץ לעץ (ל''ת)

    אפרת, 27/12/09 00:09


    IP: 82.81.232.208דווח על תגובה זו

    • וההורים שלך דחפו אותך להיות גזענית.

      שחר, 27/12/09 23:32

      אז את יכולה להרוויח גם מילארד שקל בחודש וזה יהיה שווה לתחת.

      כל פעם אני מתפלא איך דווקא אנחנו היהודים, יכולים להיות כה גזענים.

      IP: 77.125.242.223 דווח על תגובה זו

  • 2.

    הדוח נכון לשנת 2008.

    יוסי, 27/12/09 00:08

    שקדימה הייתה בשלטון

    IP: 93.173.3.102דווח על תגובה זו

  • 1.

    אשכנזי מחזיק מחשבון מרוקאי מחזיר פטיש

    רון, 27/12/09 00:08

    זה טבע העולם.
    וזה לא כי המרוקאים קופים.

    טוב זה כן....

    IP: 82.81.232.208דווח על תגובה זו

    • עיזבו שיקול זר.המדינה חייבת לתגמל נאמניה כמדיניות ושלא נהיה אגואיסטים (ל''ת)

      לדוגמא : מסיימי 3 שנות שרות בצה''ל ., 27/12/09 08:39


      IP: 81.218.5.5 דווח על תגובה זו