• 76.

    ובכן מאז ועד היום לא הישתנה הרבה אצלנו ואצל הפלשטנאים (ל''ת)

    פקק תנועה, 24/11/10 14:49

  • 75.

    דברי מר ש'

    ולדמיר, 24/11/10 13:02

    אין ספק כי בדבריו אודות פעילות מדינית מדבר הוא על חזרה לקווי כ''ט בנובמבר 1947.אשר על כן אין לנו צורך בו כראש ממשלה.לשם כך אפשר לתת בידי עזמי בשארה,כן אותו עזמי שיצא מהארץ ערב חקירתו בשב''כ ואשר לפי עניות דעתי אמין בהרבה ממר ש' מאחז העיניים הסידרתי.עזמי לפחות יעשה הסכם בו עדין תשאר איזו שהיא מדינה.אולם תחת ידי מר ש' המתחרה בגב'שפיצר מי יצליח להשמיד את המדינה קודם,ברי לכל כי המדינה הזאת ימיה נותרו ספורים !אדם התמתנהג כדיקטטור ומנהל את מעשיו בהתאם תוך זילות מירבית במוסדות המדינה, במוסדות השלטון וברצון בעם תוך שימוש ציני ומתחסד בתשקורת, מי אנחנו כי נאמין בו?! מין הדין ומין הצדק היה להעיף את כל ''כנופיית ה-120'' מכנסת ישראל לתהום הנשיה תוך מניעת שובם אי פעם לפוליטיקה, הן במישרין והן בעקיפין.

  • 74.

    אכן צדקה ציפי לבני באומרה,''לא נשמש עלה תאנה לממשלה קיצונית זו''.

    נתן.ש מעלות. , 27/12/09 11:39

    אי לכך רה''מ מזכיר לי את הפסוק,''קול קול יעקב,ידיים ידי עשיו''.

    • תשובה לנתן ש' ממעלות

      ולדמיר, 24/11/10 13:07

      אכן נאמר:''הידיים ידי עשיו והקול קול יעקב''אבל על שום מה ולמה נאמרו הדברים ?בגין מאבק הבכורה,כס השלטון וזאת בדיוק בעייתך.הגב' שפיצר אמרה זאת כהבעת צער עמוק כי למרות הליכתה כה שמאלה, אל מעבר לציפיות הפלסטיניות דאותם הימים, לא זכתה בשלטון.ואכן כן היא רצתה לא ליהיות עלה תאנה אלא המחסלת הראשית של מדינת היהודים ! זאת ולא אחרת .אשר על כן אינני מבין על מה ולמה מתרעם אתה?האינך יודע כי הגב' שפיצר וראש הממשלה שלה באותם הימים מר אולמרט הציעו לסורים שיבה לקווי סייקס פיקו תמורת נסיגה מבוקרת מלבנון?ומשמעו של דבר היית היום אזרח סורי.הלכך מכוון אתה דבריך?

  • 73.

    הבעייה של השקרניהו הזה. הוא לא אמין ולא ניתן לסמוך עליו. עובד על כולם (ל''ת)

    benzi. a, 26/12/09 20:45

  • 72.

    ביביהו- אדם חסר עמוד שדרה, מדוזה מהלכת, האחרון שהיה ראוי להנהיג (ל''ת)

    את ישראל לעת זאת, 26/12/09 16:03

  • 71.

    חבל על בזבוז הכסף-לנפח עוד את הממשלה המנופחת-ועוד בשביל שרידות וג'ובים (ל''ת)

    א7, 26/12/09 00:14

  • 70.

    לנתניהו אין מדינות מדינית, ביטחונית, חברתית וכלכלית. מה כן יש לו?

    מעניין מה ישרה בבחירות הבאות.האם הציבור ינהג בטיפש, 25/12/09 22:47

    פרובוקציות !!! בנושאים מדיניים, איש לא יודע את הקווים ואת האמת, בנושאים ביטחוניים מנהלים את נתניהו אירגוני טרור באמצעות חטיפות ומשא ומתן הזוי. בנושאים חברתיים נתניהו הוכיח ומוכיח כי חיי אזרחי המדינה אינם מעיניינו, כך בחינוך, כך בבריאות וכך בבטחון הפנים. בנושאים כלכליים נתניהו מוכיח כי בעלי ההון הם האג'נדה האמיתית שאליה הוא מחובר, לא לאזרחי המדינה העובדים והמשתכרים ברובם במשכורות רעב, לא לחולים, לא לגימלאים, לא לנכים ולא למעוטי היכולת. זהו נתניהו האמיתי. הצרה היא שמה שציבור הבוחרים שוכח כאן, אירגוני הטרור יודעים לזכור ובכך להעצים את החולשות שלו מחד ומאידך להעצים את הישגיהם.

    • לנתניהו יש לו מדיניות. וזה לשרוד את השלטון בכול מחיר וע''ח משלמי המיסים

      סחבק, 26/12/09 10:53

      לביבי יש לו את היכולת לשכנע את הטפשים בנאומיו הדרמטים . ומסתבר שרוב מצביעי ש''ס-ליכוד הם משוייכים לאוכלוסיה המוגדרת כמזרחים אלימים בורים עניים ודתיים ועבורם החוכמה לא בנמצא...

  • 69.

    מושחתי ישראל אשר התקבצו לפוליטיקה, עושים דילים להרוס את המדינה . זה (ל''ת)

    נתניהו. רוצה שכולם יהיו בסירת השחיתות לסתימת פיות, 25/12/09 22:36

  • 68.

    דברי ההבל ש מר נ'

    ולדמיר, 25/12/09 21:21

    צר לי על כך שממשלה זאת נשלטת ע''י שרלטנים האינטרס שלהם פרסום יח''צ ולא טובת המדינה .
    כי אם טובת המדינה היה באמת האינטרס הייתה נעשת עבודה מסודרת על הכל מכל.מהם הקווים האדומים של מדינה החפצה חיים .האם ניתן לתת לחמאס מתנה שכזאת ולהבין משמעות הדבר במישור המקומי והבינלאומי.ההדרדרות במעמד המדינה עקב טיפשות מנהיגיה שרלטנות והברברת אין סופית המאפשרת לפלסטינים לדרוש עד אין קץ הכל מכול .אולם,אין בא ואין יותא .כולם רוצים ליהיות קרוב לצלחת,לחום של הכיסא ומנעמיו ואין פותח ומצייץ שיקום ויזעק כלפי כל :''המלך עירום''! מר נ' מספר הסיפורים הסידרתי יודע ומבין כי קווי 1967 הם סופיים ובעיקר לאור הכרזתו מיום כ''ט בנובמבר.אולם,ניסיונותיו כעת אינם על איו''ש ,על קווי 1967 אלא על מפת כ''ט בנובמבר 1947 ,שהיא המפה היחידה המקובלת על ידי כל העולם .מר נ' יודע כי במעשה או במחדל מאז כניסתו לתפקיד ראש הממשלה הוליך את המדינה בעזרת חבריו לאבדון ואשר על כן מנסה הוא לספר לנו סיפורי מעשיות !בתחלס איננו עושה דבר וחצי דבר כדי למנוע את הסחף הבינלאומי כנגדנו,או כל דבר אחר!

  • 67.

    ביבי עדיין לא הגיעה לשום תוצאה בשטח לכיוון 2 מדינות-הכל בלה בלה

    my story , 25/12/09 19:25

    בחיתולים -ציפי לבני צריכה לתמוך רק ברגע שיהיו תוצאות חיוביות וקידום בתחום-הקפאה ל10 חודשים -מה מתבשל פה ואחרי בזמן המוקצב.

    אסור למדינה דמוקרטית לאבד את הצ''אנס של האופוזיציה-ליבני צריכה להיכנס רק מתי שיוסג לקונסוס וחטימה על הסכם שלום.

  • 66.

    המטרה של נתניויו ברורה: נטישת הימין

    ''להתקדם במו''מ'' פירושו לוותר עוד ועוד, 25/12/09 18:32

    כל ההבטחות וכל הנאומים של נתניויו מלפני הבחירות, עורבא פרח.

  • 65.

    ראש הממשלה, עשה את ההחלטה הנכונה

    אדם חושב, 25/12/09 17:24

    בנימין נתניהו, צא וחשוב.

    אדם, חזק ככל שיהיה, לא יכול על מליונים. לכן רוב השפעתו במה שהוא מסמל ואיזה סוג של אנשים הוא מעורר לפעולה.

    לבני מסמלת דרך ישרה ומינויה ישפעל (=יהפוך לפעילים) אנשים ישרים ופוריים - שפופי קומה כיום - לטובת הכלל.

    זה ממש קריטי.

    אם אתה חזק דייך, תתגבר על יצרך ועל סביבתך הפוליטית ומסור את ראשות הממשלה ללבני - למען המדינה.

    • ביבי לא התכוון לזה ! (ל''ת)

      my story , 25/12/09 19:26

  • 64.

    משא ומתן על מה ועם מי ?

    ישמעאל, 25/12/09 16:11

    על הקמת מדינת פאתח בגדה ומדינת חמאס בעזה ?

    • רעיון לא רע בכלל...מדינה בעזה ומדינה בגדה ללא רצף..צריך רק ...

      רומאו, 26/12/09 10:14

      להעביר את הערבים מישראל למדינות הללו...כך שישראל תהיה מדינה יהודית ללא ערבים...שבלאו הכי לא מרגישים טוב בישראל...

  • 63.

    המפלגה המושחתת בתולדות המדינה נמצאת בפאניקה,נתניהו מפרק להם את המפלגה! (ל''ת)

    דקל ב, 25/12/09 15:54

  • 62.

    מוכן לימכור את המדינה הביבי הזה

    יוסי, 25/12/09 15:31

    מאוד מקווה שממשלתך תיפול כמה שיותר מהר אתה אסון למדינת היהודים. לך הביתה שקרן.

  • 61.

    מה רונית תירוש היא הכוח שמניע את ביבי? (ל''ת)

    גלעד, 25/12/09 15:10

  • 60.

    - איחוד המושחתים ''יציל את המדינה''--השם החדש-''ליכודימה'' או ''קוד-מילכוד'' (ל''ת)

    המצע כבר קיים - לא לשלום הצודק שמציעים הערבים, 25/12/09 15:03

    • תגובה ל-60

      ולדמיר, 25/12/09 21:24

      אתה צודק השלום המוצע ע''י הערבים הינו באמת שלום צודק.זהו שלום הנקרא בערבית ''כאמל ושמאל ''.שלום האומר באם מדינת כל יהודיה תתחסל ותעלם מהמפה המדינית העולמית ובאם כל יהודיה יושלחו לים או לאושוויניצים זהו השלום השלם והמלא עליו נוכל להסכים !
      ממש כל הכבוד לך.שמה ואולי אציע לך רק דבר קטן:לפני שאתה מתחיל לכתוב דבר כדאי ובאמת כדאי שתלמד ותבין מעט מעט ממה שנאמר בגוף הדברים !

    • תגובה -פגז! (ל''ת)

      my story , 26/12/09 03:07

  • 59.

    שוחד פוליטי תמיד היה דרכו של שקרניהו.זוכרים את בר-און תמורת חברון? (ל''ת)

    tbh, 25/12/09 14:13

  • 58.

    הטיפשה לא רואה ממטר פוליטיקה זה לא המגרש שלה (ל''ת)

    טוטו, 25/12/09 14:04

  • 57.

    ביבי בטח תתקדם = כי כמו תמיד את ההצלחות תזקוףלעצמך (ל''ת)

    את הכשלונות תפיל על ליבני, 25/12/09 13:57

    • כמה שאתה צודק -העם מטומטם! (ל''ת)

      my story , 25/12/09 19:27

  • 56.

    נתניהו: גם אם לבני תיכנס אתקדם בתהליך המדיני - אחורה! (ל''ת)

    ביביברקאיבט - סרבני שלום!, 25/12/09 13:50

    • BBBBBBBBBBBBBBBBBB אם לבני תיכנס -- אני יוצא BBBBBBBBBBBBBBBBBB (ל''ת)

      ₪₪₪₪₪ לכו כבר - לכל הרוחות - סרבני השלום ₪₪₪₪₪, 25/12/09 17:08

  • 55.

    אין מקום למפלגת מישמש גמו קדימה בפוליטיקה הישראלית (ל''ת)

    alonr , 25/12/09 13:28

    • אין לביבי במה להתעסק? (ל''ת)

      שיטפל במחירי המים שהולכים לזרוק על האזרחים, 25/12/09 16:46

  • 54.

    נתניהו: אם ליבני תיכנס, אוכיח לכולם ששרון ילד לידי ואני מסוגל למסור

    alan18 , 25/12/09 13:10

    שטחים לאויב בכמה רמות מעליו ומעל אולמרט ביחד.
    אני יהפך להיות הילד האהוב של בייניש ואהרון בקר והתקשורת תמליך אותי למנהיג העל של מדינת ישראל מאז קום המדינה.
    אם ליבני תסכים, אין זו אגדה.
    אופס, כמעט שכחתי: והכול כמובן למען בטחון המדינה.

  • 53.

    ביבי מפנטז על כנסת ''מקיר לקיר'' אבל עם המשך אשליית המחנה שלו (ל''ת)

    ועם יו''ר קדימה סתם בכיס בלי תוכן. זה לא הולך ככה!, 25/12/09 13:06

    • ביבי יכול לפנטז לשטיח מקיר לקיר ולא לכנסת ! (ל''ת)

      my story , 25/12/09 19:30

  • 52.

    להפך ! צריך אותה כדי לא! להתקדם בתהליך... (ל''ת)

    ראש קרימינלי, 25/12/09 13:04

  • 51.

    נתניהו גאון, כעת בכל צעד שתבחר הרי הוא הרוויח בגדול. איזה ענק !

    מתן, 25/12/09 12:59

    אם היא תיכנס, הרי יזקף לרעתה, שהרי מצטרפת לאותה סירה אם אלו שלא יודעים לחתור, ואפילו לא מציעים לה משוטים.
    אם לא תצטרף, הרי היכן האמת שלה ? שהרי היא דוחפת שפשרה עם הפלסטינים, ולמה פתאום כשיש הזדמנות כזו, היא דוחה אותה ?
    מה אומר ומה אגיד, פשוט מהלך גאוני.

    • ??

      מה הקשר של לבני למשהו? ביבי לא ר''מ??, 25/12/09 14:59

      במה בדיוק ביבי מתעסק?

  • 50.

    מאחז עיניים שיתעסק בעיניני המדינה

    דוד, 25/12/09 12:53

    הבחור טוב בתקשורת . מדינאי קטן. כאשר עמד מול שרון התחיל להזיע כמו סוס. לא רוצה לחשוב מה יקרה כאשר נצטרך להיכנס למלחמה.יש לו קואליציה הכי גדולה ועדיין לא קיבל החלטה אחת בהיבט הלאומי. שימו לב לדפוס קבוע בהתנהגותו מתי שהוא צריך לקבל החלטות גורליות (היום בנושא שליט) הוא מייצר דרמה. כמו מול קדימה. ואני אומר לעצמי הלהטוטן הזה כבר פעם שנייה ראש ממשלה ועדיין לא גיבש איסרטגייה וחזון.

    • ביבי טוב לדאויינים לא להחלטות גורליות! (ל''ת)

      my story , 25/12/09 19:17

  • 49.

    ביבי התחרפן? מה קשור קדימה למו''מ? הפלסטינים חתמו לאולמרט?

    מרוב שביבי מנסה לחקות את שרון הוא מתבלבל.., 25/12/09 12:35

    בשביל מה ביבי צריך את ''פירוק קדימה''?
    מה יוצא לו מזה?

  • 48.

    מי שעוד לא הבין . ביבי מעוניין לפלג את הליכוד באמצעות פילוג קדימה.

    benzi. a, 25/12/09 12:35

    אני כחבר ליכוד ותיק אך תומך בקדימה ומאמין שציפי לבני היא המנהיגה הגדולה והראויה ביותר להנהגת העם והמדינה. יש לי עוד הרבה חברים בליכוד ובניהם חברי מרכז ובעלי תפקידים בכירים שאין ביכולתי וברשותי לומר את שמם. ובשיחות עימם ניתן להבין. שביבי עצמו מאוד מעוניין לקדם במהירות את התהליך המדיני. דהיינו להמשיך את מה ששרון ואולמרט החלו בהם .כנראה שביבי מעוניין לפלג את הליכוד ולקבל את קדימה על מגש הכסף . במצב העניינים שבתוך הליכוד לא נראה לי שאכן הוא יצליח בכך ובקדימה רוב החכי''ם ממש לא מאמינים לביבי ומכירים אותו כלא אמין ןאת הערמומיות שלו. כך או כך הימים או החודשים הקרובים נחזה כולנו את המרקחה והמהומה בשדה הפולטיקה בארץ .

  • 47.

    ואם ליבני לא תיכנס אז נתניהו לא התקדם בתכנית השלום? love story

    my story , 25/12/09 12:33

    all of a sudden!

  • 46.

    איך מגדילים את ממשלת הצללים של ביבי? היכנסו להצעה מקסימה

    הנחה מיוחדת למצביעי הליכוד ו- 3333 שריה, 25/12/09 12:28

    במקום לצפות כל ערב במסכי העריצים הקטנים -- קנו טמבלוויזיה מגדילה - למשל ''42 Full-HD . כך ''תגדילו'' את התדמית של ביובי.

    • SPECIAL CHRISTMASS - NEW YEAR SALE - 2 BIBIs 4 FREE! (ל''ת)

      WOULD U BUY THIS SECOND HAND PRIME MINISTER?, 25/12/09 17:11

  • 45.

    יופי עוד שרים, למה שלא יהיו 120 שרים?

    עמי, 25/12/09 12:27

    קדימה קמה בצורה לא נאותה ואולי מגיע לה להתפרק באותה צורה אבל הגיע הזמן שהחברי כנסת שנבחרים לא בצורה ישירה אלא עפ דרוג במפלגות לא יוכלו לעזוב יחד עם הכסא שלהם למפלגה אחרת כי זו גנבת קולות ,מצבעי קדימה לא בחרו ליכוד ולכן אין זה נכון יהיה שאותם מורדים יקחו איתם את קולות האזרחים שבחרו קדימה ויעבירו אותם לליכוד . טוב אבל מפלגה שקמה מגניבת קולות לא יכולה להתלונן שכך יהיה סופה המר ויפה שעה אחת קודם שישנו את החוק בנוגע לכך.

    • השאלה למה ביבי מתעסק בזה ולמען מה (ל''ת)

      אין לו מספיק סדר יום כראש ממשלה?, 25/12/09 15:04

  • 44.

    הכי בריא לפוליטיקה שקדימה תתפרק .

    ישמעאל, 25/12/09 12:23

    קדימה אינה מפלגה אלא איגוד של אינטרסנטים שהתקבצו תחת כנפיו של הנוכל שגנב מפלגה . אין דרך , אין רעיון , אין שום דבר משותף בין הנגבי לרמון או דליה איציק ובר און . גוף שאין לו שום מכנה משותף רעיוני פרט , למכנה המשותף האינטרסנטי , אסור לו שיתקיים אם אנחנו רוצים פוליטיקה נקייה .

  • 43.

    מדוע ביבי כל כך להוט לצרף את קדימה. ודי-לחכימה-ברמיזה!!!

    בחדרי חדרים !!!!!!!!!!!!!!!!!, 25/12/09 12:14

    בייבי רוצה ללכת על תהליך מדיני הכולל את מפת הדרכים . וזה אומר פינוי כל ישובי יו''ש ונסיגה מהגולן. . במצבו הנוכחי . הוא לא יכול ולא מסוגל ללכת על תהליך כזה . ישנם הש''סניקים והימין הקיצוני כולל הקיצונים בליכוד. הם הרי יוצאו לו את נשמה ויפרקו לו את הממשלה. . ביבי עצמו יודע רק שותפות עם קדימה והעבודה והמתונים בליכוד וישראל ביתנו הוא יכול בהחלט לבצע את המדיניות שלו ללא הפרעה וללכת על אותו התהליך שבו החלו אריק שרון ואולמרט. וזה אומר! ממשלה שבה שותפים. כשני שליש הליכוד ושני שליש מישראל ביתנו העבודה וקדימה . בלי ש''ס וחרדים ובלי קיצוני הימין והבית היהודי. לממשלה כזאת יהיה לביבי רוב ובמצב כזה מפת הדרכים תצא לדרך .

    • נכון מאד (ל''ת)

      אבל, בכל זאת, נקווה שתתבדה, 25/12/09 18:34

  • 42.

    רק במדינה שיש הרבה ''בובונים'' תיתכן ממשלה עם ביבי וברק במקום ציפי לבני

    tbh, 25/12/09 11:52

    מה שעשו לשמעון פרס, אחד מגדולי המדינאים בטבל בכול הזמנים, הבובונים עושים לציפי לבני.
    למרות הנסיעות הבזבזניות לחו''ל של ברק וביבי, למרות הקומבינות, למרות המינויים של מקורבים וכיו''ב, למרות הבידוד שלנה בעולם, הבובונים מעדיפים את ביבי וברק ולא את ציפי לבני אשר התנהגותה היא ללא דופי, למה? ככה.... האמת שהם בעצמם לא יודעים למה.
    רק נקווה שבעוד כמה שנים, אם ציפי לבני תתמודד על הנשיאות, לא ייבחר מישהו כמו האנס קצב על פניה.

  • 41.

    מר נתניהו חבל''ז, כל אמצעי מקדש את המטרה שהיא פירוק קדימה.

    אריק ג., 25/12/09 11:48

    טובת המדינה לפניהם.

  • 40.

    חלפות.

    cinege, 25/12/09 11:46

    ביבי רוצה להחליף את שותפיו הימניים במתונים יותר על מנת לאפשר משא ומתן עם הפלסטונאים. צעד מתבקש לאור הלחץ האמריקאי ומצבה הגרוע של ישראל מול אירופה.
    כמצביע קדימה אני ממליץ לציפי ליבני לשקול היטב את ההצעה ואת השלכות דחיתה על מפלגתה.

  • 39.

    זהו אונס פוליטי (ל''ת)

    פמיניסט, 25/12/09 11:45

  • 38.

    לא יאמן. נתניהו מציע לאור יום שוחד לח''כים מקדימה. (ל''ת)

    אלי, 25/12/09 11:29

    • ולמען איזה מטרה בכלל (ל''ת)

      לא יאומן!, 25/12/09 15:05

  • 37.

    איזה רה''מ עלוב נפש. במקום להכריע בעסקת שליט,או בבעיות הדחופות הוא עסוק

    גייא, 25/12/09 11:29

    בפירוק קדימה

  • 36.

    אין מפלגות בארץ

    dmumits , 25/12/09 11:11

    אלא ראשי כנופיות שנלחמים על איזורי שליטה

  • 35.

    כתומך קדימה , לדעתי היא צריכה להצטרף לקואליציה.

    agent47 , 25/12/09 11:11

    שם קדימה יכולה לתרום הרבה יותר .

  • 34.

    בקרוב יודו כל ההתנחלויות, חוץ מ 2 גושים גדולים. (ל''ת)

    הכל בכל מכל כל, להכין את הציבור לקראת הגירוש הבא, 25/12/09 11:09

  • 33.

    מי צריך אייפון???יש ביבי ממזריקו (ל''ת)

    אלון, 25/12/09 11:09

  • 32.

    ואני אומר מפלגה מושחתת ללא זכות קיום (ל''ת)

    מפלגה דמיקולו אמרה תירוש, 25/12/09 11:04

  • 31.

    נקמניהו בשטח כולם במתח! ואני לתומי חשבתי שראש ממשלה צריך לנהל מדינה (ל''ת)

    ????, 25/12/09 11:01

  • 30.

    לא מאמין לאף מילה שלו

    יובל, 25/12/09 11:01

    ביבי הוא בן אדם עם יכולות עצומות אבל גם שקרן פתולוגי.
    ראש ממשלה שמתעסק בפוליטיקה הכי קטנה וביזיונית לא יכול להיות ראש ממשלה.
    לבני לא יכולה להכנס לשם. אם יש צורך אפשר לתמוך מבחוץ. ושחברי הכנסת המורדים ילכו. מנהיג חייב להיצמד לאמת שלו ויהי מה.

  • 29.

    תאמינו לביבי הוא הוכיח שהוא יודע לסכסך, לפלג ולפורר, ביבי מסוכן וניבזי (ל''ת)

    יאיר, 25/12/09 10:57

  • 28.

    כולם מושחתים. פשוט עלוב לראות את ליבני מתבכיינת אחרי שהיא ערקה מהליכוד

    ליבני הבייתה, 25/12/09 10:52

    כל קדימה נולדה בחטא, והגיע הזמן שהבלוף הזה יתפוצץ. מפלגה אופורטוניסטית שהצמיחה חברי כנסת מושחתים כמו שיטרית שהביא לנו את החוק הביומטרי הפשיסטי.
    אני ממש לא אבכה לצפות בקריסתה של המפלגה המיותרת הזאת שמורכבת מעסקני ליכוד לשעבר.

  • 27.

    ורק אהוד ברק עושה מה שטוב למדינה...

    אלון רוזן, 25/12/09 10:47

    כשכל שאר הפוליטיקאים משחקים בפוליטיקה.

    לכן גם שונאים אותו במיוחד בימין ובשמאל הקיצוני, כי הוא מסוכן לאג'נדה שלהם.

  • 26.

    במדינה מתוקנת קדימה הייתה מקימה ממשלת צללים

    אורי, 25/12/09 10:32

    מה שהיה מגבש מאד את האופוזיציה וגם מציג חלופה אמיתית לממשלת הבזיון.
    תחמניהו לא יכול היה לחדור בכזו קלות בין חברי הכנסת של קדימה.
    וחוץ מזה - ראש הממשלה אמור לשלוט, לא לשקר, לתחמן ולפלג.

    • מה לישראל ולמדינה מתוקנת?

      אפרים, 25/12/09 12:30

      באיזו מדינה מתוקנת יש בהגדרה אזרחים מסוג א' (עם כל הזכויות וללא כל החובות - חרדים), אזרחים מסוג ב' (עם כל הזכויות והחובות - אתה ואני) ואזרחים מסוג ג' (ללא כל הזכויות וללא כל החובות - ערבים)?

  • 25.

    שטייניץ למה לא תגיד משהו על הוצאות מופקרות? (ל''ת)

    יואב, 25/12/09 10:06

  • 24.

    פנייה אישית לביבי

    קיקו, 25/12/09 10:02

    אצלי המפלגה לא מעל הכל. אם תפנה אתה אליי, אשקול הצטרפות לממשלתך. כן, למען השלום, לא, למען השם.

  • 23.

    אין לקדימה כלום להציע. חבל. את הנישה שלה צריך בארץ. (ל''ת)

    יהודית, 25/12/09 09:57

    • אם התכוונת לשמאל ב''נישה'' הרי שאת 100% צודקת.

      אריק ג., 25/12/09 11:50

      מפלגה ימנית שהתחפשה לשמאל.

  • 22.

    הישגו הבולט והיחיד: פירוק קדימה

    omessi, 25/12/09 09:56

    המצב אליו ביבי הגיע כשקיבל את המפתחות הוא חלומו הרטוב של כל מנהיג בעולם. מה שביבי לא יעשה, שום דבר לא באשמתו ויכול להיות רק פחות גרוע. למשל:

    המשבר כלכלי (ככה קיבל את התפקיד)
    שליט (לא אצלו נחטף ולא הוא הציע תמורה)
    מדינה פלסטינית (שרון ואולמרט כבר אמרו את המילה הגסה).

    בקיצור: ביבי קיבל אפשרות לעשות ולהזיז ולקדם - מבלי שניתן יהיה להאשים אותו. מה שלא יעשה - זה לא יכול להיות יותר גרוע.

    לאור מזלו הטוב, במה בחר ביבי להתרכז? נכון, בפירוק קדימה.

    • הצלחתה היחידה של ליבני, הפלת חוק תקציב הקולנוע ! (ל''ת)

      יפה, 25/12/09 11:43

      • ביבי רצה מפתחות,לא??

        עכשיו הוא לא יודע מה לעשות בהם.., 25/12/09 12:41

        ויותר גרוע-
        אחרי שגמור להכריז ש''מחנה הימין ניצח''---הוא לא מפסיק להתחנן לשמאל/מרכז שיתמוך בו!

        מה הוא בעצם רוצה?
        כנראה גדול עליו רה''מ..

        • נתניהו מנהל את המדינה נכון!

          יפה, 25/12/09 15:44

          קואליציה רחבה בשילוב שמאל לייט - זאת הדרך הנכונה!
          לכל הניזונים מפרשני התיקשורת ולא מראית המצב האמיתי, יש בעיה.....

  • 21.

    בבחירות הבאות אני עם מר''צ

    חיים, 25/12/09 09:53

    נמאס כבר מכנופיית ליכוד- קדימה -עבודה. חבורת אוכלי חינם, נוכלים ונהנתנים. למרות שאני ממש לא מסכים עם דרכה המדינית של מר''צ, לפחות אני יודע שאני לא מצביע לחברי כנסת מושחתים וכיסאולוגים

    • בדיוק זן הסיבה שאצביע חד''ש - חזית דמוקרטית [באמת] לשלום ולשיוויון (ל''ת)

      לחיים טובים, 25/12/09 12:08

    • בדיוק זו הסיבה שאצביע חד''ש - חזית דמוקרטית [באמת] לשלום ולשיוויון (ל''ת)

      לחיים טובים, 25/12/09 13:53

  • 20.

    לפרק ולפורר את קדימה בהחלט ראוי.חלילה לקבלם לליכוד.עברינים ומושחתים.

    אליקו-4MORE YEARS , 25/12/09 09:53

    ביבי האיש המבריק ביותר בישראל. עושה בית ספר לכולם ללא יוצא מהכלל. תעקבו אחריו ותלמדו. נסיון התקשורת לגמד ולבטל הישגיו ממש פתטי ועלוב.
    במחיר של 7 חברי קדימה הוא מתכנן לקנות את כל המפלגה. כמה משרות והם בכיס שלו. הרי ידוע שזו מפלגה ללא מסורת וללא שורשים. חבורת אופורטוניסטים שמחפשים משרות וכבוד. למי מח''כי קדימה שעוזרי ביבי לא פנו מהעלבון הם משחקים אותה לעת עתה כקשים להשגה ונאמנים כביכול למפלגתם. ברגע שיציעו להם נזיד עדשים הם ישכחו מהנאמנות כביכול וכבר ימצאו תרוץ והצדקה לעריקה. כאלו הם אנשי קדימה. לרובם נסיון בעריקות ובריחות למרות שאת חלקם מפלגת האם הקיאה.

    • מה זה מבריק? לפי ההגיון הזה גם אלפרון מבריק. הוא רה''מ או סוחר שטיחים?

      גל, 25/12/09 11:30

      ואגב ממתי לליכוד יש בעייה עם עבריינים?

    • צעד שחמטי מבריק,...הוא לא צריך שכל קדימה תצטרף..מספיק ששה ותחשבו על זה (ל''ת)

      דג, 25/12/09 12:47

    • בי''ס למה?

      מה יוצא מ''פירוק'' קדימה?, 25/12/09 12:55

      כל הח''כים של קדימה נשארים בכל מקרה בכנסת..

      אם ח''כי קדימה יכנסו לליכוד,הרי הליכוד הופך יותר מרכזי ופחות ימני-מתאים לך?
      עושה בי''ס למי ועל מה??

      זה כמו לעשות בי''ס לקבוצת הכדורגל הנגדית ע''י שתכניס בעצמך גולים לקבוצה שלך חחח

      אם ביבי רוצה תמיכה במהלך מדיני לפי שמאל/מרכז יש לו את התמיכה בכנסת גם עם קדימה לא מפורקת.
      הוא רוצה להיות יותר ימני?
      -יפסיד את מפלגת העבודה..

      אז מה הוא בעצם עושה?
      בי''ס למה??

  • 19.

    פוליטיקאים בישראל לא על רמה רצויה במישור הלאומי . (ל''ת)

    דעתי?...דואגים רק לכיסא., 25/12/09 09:52

  • 18.

    אם הם לא יודעים להיות אופוזיציה,,, פרק להם את הצורה,,,, (ל''ת)

    מצווה, 25/12/09 09:51

  • 17.

    הצעה רצינית נוכח האיומים ''החדשים'' אך

    מיקי_ג, 25/12/09 09:45

    תשובה מהירה ללא שקילה? נו באמת..
    ואם ללא תיקים, רק לצורך גיבוי בהצבעות, ''קדימה'' לא יכולה להצביע מבחוץ?

    ציפי לבני,
    המשיכי בדרך בה את מאמינה. יש רבים שחושבים כמוך, לכן קבלת כל כך הרבה קולות.

    גיבוש המפלגה הוא תרגיל חשוב לקראת גיבוש קואליציה עתידית והוא אכן מבחן.
    יחד עם זאת, בל נשכח שהעם מצביע קודם כל לפי ראש המפלגה ורק אחר כך לפי הצוות.

    כבר ראינו ראש מפלגה שלא קיבל גיבוי מספיק ממפלגתו, פרש, הקים מפלגה חדשה, זכה בבחירות והקים ממשלה!

  • 16.

    לתגובה 1

    כפר סבאי, 25/12/09 09:39

    ההבדל הוא בשקרן חדל האישים העומד בראש המפלגה ותו לא.

  • 15.

    נראה אותך מאיים על משעל לא על ציפי (הנבכית)

    מיקי, 25/12/09 09:37

    חכם על חלשים,
    איזו עליבות ועוד של ראש ממשלה בישראל,
    ומי הח''כים שיערקו? העשירון התחתון!

    אוי לנו שאלו מנהיגינו

  • 14.

    אופרטוניזם במיטבו

    ניבה, 25/12/09 09:29

    מותר לשנות הרכבים קואליציונים תוך כדי ע'י מפלגות במו'מ רק שהמום הנפסד כאן ועכשיו נעשה עם יחידים ע'י כיבודים שיחודים הטבות והבטחות ואני אומרת אם זו השיטה והיא כשרה בעיני החוק והמחוקקים אז בואו שנו את כלל המשחק בכך שיעמדו לבחירה אנשים שיציגו כישורים ,העם יצביע ויחליט מי המתאימים ואח'כ רק אח'כ נבחר מתוכם מנהיגים שיצליחו לארגן קבוצות שיכילו להתאגד לקואלציה שתציג ממשלה, הכל פתוח בלי שטיקים הד-הוק למה לשקר לנו הבוחרים במעשיות של אידאולוגיה ודרך,בואו נשחק בריאליטי במיטבו שהוא כוכב נולד פוליטי ובא לציון גואל, אולי זה יוריד את סף השנאה והציפיות ויכניס יותר עניין ומעורבות בבחירת הנציגים המוכנים לעבוד עבור
    הציבור במגדלי השן ולא להוציא את העיניים.

  • 13.

    מה שעושה ביוביהו זה לפלג תכניס עו שרים שתהיה לך

    פו הדב, 25/12/09 09:28

    קוליציה מקיר אל קיר כמו שטיח ותוכל לדרוך
    עליהם בכיף, רונית תירוש בעת בלותה באה לה
    עדנה, הלוא אתה שנוא בכול העולם, וגם בארץ
    אתה לא מי יודע מה אהוד, תפסיק עם השטויות
    שלך

    • ואיך, בדיוק, הוקמה קדימה? מפלגה שהוקמה מפירוק מתפרקת. (ל''ת)

      מי זה היהו הזה?, 25/12/09 10:52

      • כלומר פירוק בשביל פירוק.. (ל''ת)

        לקדימה לפחות היתה מטרה (גוש מרכזי ציוני פרגמטי), 25/12/09 13:02

  • 12.

    הקולאציה של שקרניהו כנראה לקראת פירוק

    יאיר, 25/12/09 09:20

    קטן קטן קטן

  • 11.

    תחמניהו, עד מתי יספיק כבר לעם הזה ממך??? ליבני המנהיגה הציונית! (ל''ת)

    ערן, 25/12/09 09:19

    • את התואר הזה אי אפשר לקחת מנתניהו. נחש ערמומי סכסכן ותככן.!!!!!!! (ל''ת)

      benzi. a, 25/12/09 12:38

  • 10.

    סחטניהו

    יעקב, 25/12/09 09:19

    הבהילות לפירוק קדימה מרמזת ויותר על כשלון שלטוני -מדיני - פוליטי.

    התכמנות בעיצומה .

    גועל נפש .

    מקיוואלי היה מסמיק !!!!!!!!!!

  • 9.

    רונית תירוש בכנס קדימה אתמול-מפלגה דימקולו,מנהיגות כושלת ודיקטטורית (ל''ת)

    גנבו למופז את הניצחון--מי צריך מפלגה שכזאת, 25/12/09 09:18

    • רונית תירוש הבזויה בפוליטקאים....

      יואב, 25/12/09 11:03

      בשביל תואר של שרה במשרד החוץ...

  • 8.

    הצבעתי ליכוד להפטר ממושחתי קדימה --- נתניהו מחזיר אותם (ל''ת)

    הכול בשביל ברק שישקם האבודה, 25/12/09 09:15

  • 7.

    בקיצור, שמעון פרס מנכ''ל המדינה. מזרח תיכון חדש.

    דן, בחרתי קדימה שקיבלה יותר מנדטים, 25/12/09 09:09

    ולביבי הנכבד, אם רצונך להקים קואליציה להחזיר שטחים, עדיף שתמשוך זמן ותגיד לאובאמה שיעסוק בענייני בריאות שהרי הרוסים כבר מכינים טילים למעל 11,000 ק''מ ויש עוד המון בעיות בעולם ושמור על הקדנציה שלך.
    שבת שלום.

  • 6.

    לציפי אין סיכוי נגד ה-IQ המתוחכם של נתניהו. אני מצפה מאבי דיכטר לחבור

    סמ, 25/12/09 09:06

    לנתניהו. איזה דמות יפה ויחודית דיכטר מתגלה בספר ''צוות איתמר'' של אבנר שור.

  • 5.

    קדימה וליכוד, הכל אותו דבר. ליכודניקים כולם

    .., 25/12/09 09:06

    ליכוד א וליכוד ב'. אפילו ליבני היא ליכודניקית לשעבר.

  • 4.

    מי שרצה הוכחה לכך ש...

    ישראלי, 25/12/09 09:04

    שאותנו האזרחים להלן המצביעים לא סופרים תרתי משמע וכל ה ''רוצו להצביע'' זה משחק בידי הפוליטיקאים ויחצניהם כדי לסדר להם עבודה וכל השאר קישקושי מילים.
    ההנחה הבסיסית היא שהעם מטומטם וזכרונו חלש והעקר שאנו עובדים אצל הנבחרים וכל סיפורי הדרך הם אובדן דרך.
    נכון שכל בר-דעת יודע זאת אך הנה לכם ראשיתו של תהליך שסופו ידוע מראש המעורר שאט-נפש.
    אז...לא לשכוח לרוץ להשפיע כדי להשפיע רחמנא ליצלן, לא עכשיו לא עכשיו יש עוד כמה חודשים למרוץ הגדול.

  • 3.

    עכשיו עם ישראל יוכל להבין סוף כל סוף מה זו פוליטיקה נקייה.

    רונן גולדשטיין, 25/12/09 09:02

    עכשיו כשבכירי מפלגתה של מיסיס קלין מאיימים עליה שהיא תשאר לבד אם לא תענה בחיוב להצעת נתניהו להצטרף לממשלה,נוכל לראות סוף כל סוף למה התכוונה הגב' חלילה שפיצר כשדיברה על ''עקרנות'' ''יושרה ציבורית''
    ''ממשלה מנופחת'' וכ'ו.
    בכירי מפלגתה של חלילה שפיצר אומרים לה שאין לה סיבה לומר לא לנתניהו. בתקופה שאחרי הבחירות היא תירצה את אי רצונה לכניסה לממשלה בכך שנתניהו לא אומר שתי מדינות לשני עמים.היום אחרי שנתניהו אמר את מילות הקסם הללו (שגם ציפי יודעת שהם ריקות מתוכן) לציפי אין סיבה,אבל בכל זאת אנחנו נראה אותה זוחלת לממשלת נתניהו,ובקשר להסברים שלה על ממשלה מנופחת ותיקים מיותרים,אין מה לדאוג,היא כבר מנוסה בישיבה בממשלה מנופחת כשרה ללא תיק,והיא כבר תמצא את הצידוק לישיבתה בממשלת נתניהו ללא תיק.
    (כנופיית היחצנים שלה ארד & אדלר כבר ימצאו לה את המנטרה המצטדקת)

    • אתה לא ממהר להסיק מסקנות

      שי, 25/12/09 09:48

      האם ראית את ציפי ליבני כבר מצטרפת לממשלה?
      זה שיש בקדימה חברי כנסת שרק הכיבודים של שלוחן הממשלה מעניינים אותם זה עדין לא אומר שציפי ליבני היא כזאת

    • ברשותך, שמרתי את התגובה שלך במועדפים.

      נביא, שוטה ועקרב, 25/12/09 11:43

      אני אשתדל להזכיר לך אותה אם וכאשר לבני תשאר עם עשרים ח''כים ועם העקרונות, וביבי ישאר עם האפללואים והתירושים.
      או אם לבני תצטרף לממשלה וישובי הגולן ישלמו את המחיר.
      אם היא תצטרף לממשלה וכלום לא יקרה, אז אני אפרגן לך שצדקת.

      • ציפי לבני כבר הודיעה שיש מה לדבר- (ל''ת)

        אך ורק בקשר למהלכים רציניים!, 25/12/09 13:08

    • ₪₪ הממשלה כבר מנופחת בנאדות--העיקרון היחיד שמנחה אותה=סרבנות שלום ₪₪ (ל''ת)

      יושרה ציבורית? לא נמצא במפלגות הציוניות!, 25/12/09 13:57

  • 2.

    ברוך שובך שקרניהו הישן והטוב....

    יואב, 25/12/09 08:52

    כבר חשבתי לתומי שהאיש השתנה אבל השבוע חזר אלינו האיש השקרן תחמן שמסמל את כל מה שרע בפוליטיקה....האמת שרונית תירוש מתאימה לו

    • יואבי! תכבד את ראש הממשלה!

      בני, 25/12/09 09:32

      קדימה תפורק ותעלם כמו דש שינוי . תתחיל להפנים ולא להשמיץ.

      • בנילה חמודי שהוא יכבד את עצמו (ל''ת)

        יואב, 25/12/09 11:02

    • תשובה למס' 2 (ל''ת)

      ולדמיר, 25/12/09 21:25

  • 1.

    שמישהו יסביר לי בבקשה -מה ההבדל בין הליכוד , קדימה והעבודה ? (ל''ת)

    === מה ההבדל בין כל המושחתים באלה ????, 25/12/09 08:43

    • אין הבדל.. בגלל זה ביבי מנסה לאחד את כולם

      קוקי, 25/12/09 09:33

      היום הבדלי אידיאולגיה כל כך קטנים שהם רחוקים מלהיות משמעותים
      ביבי יודע את ולכן נסיון איחוד.
      אך קדימה והעבודה מלאים מושחטים לא פחות מהליכוד.
      בהחלט ביבי ראוי להרבה כבוד על העבודה הטובה שהוא עושה עד כה.

    • מי ששואל שאלת תם יכול לצפות רק לתשובה של טיפש

      ירון, 25/12/09 09:43

      אין שום הבדל, המאחד אותם הוא היצר לשלוט למשול ולהיות מורם מעם עם הטבות וכיבודים מפליגים המפריד ביניהם זה המגבלות הנבזיות של החוקים שנחקקו לאורך שנים ע'י נבחרים שכותם ומונעות מהם לעשות עוד יותר למען עצמם ורק לעצמם.

      • אתה לא טיפש ..אז למה ענית ? ....זו בכלל לא הייתה שאלה ץ (ל''ת)

        ===, 25/12/09 13:44

        • DIFFERENCE FOUND: זה מושחת / משחית - וזה סתם שד משחת! (ל''ת)

          ש.ח.ת.ש.ח.ת.ש.ח.ת.ש.ח.ת.ש.ח.ת.ש.ח.ת.ש.ח.ת. - מהתחת, 25/12/09 17:15

      • מה ההבדל ?

        חיים, 25/12/09 15:27

        בוא תראה מה ההבדל העבודה שדדו את הקופה בשם הממלכתיות. הליכוד עשו את זה בשביל ארץ ישראל, וקדימה סתם בשביל הכיף. ומי המטומטמים שמשלמים ?, נכון אנחנו !