• 95.

    חוץ מלהתקיף את נתניהו לא שמעתי מלבני דברים מעוררי חשיבה (ל''ת)

    שירלי, 27/09/11 10:07

  • 94.

    תחמניהו לא מכיר סוג אחר של פוליטיקה! (ל''ת)

    ביבי מלך השוטים!!!!, 28/12/09 10:26

  • 93.

    הוא לא יכול לעסוק בפוליטיקה אחרת-זה מה שהוא יודע ומכיר:שקרים,תככים, (ל''ת)

    והרס! ביבי מלך השוטים!, 28/12/09 09:38

  • 92.

    ביבי לפחות עוסק בפוליטיקה ובמה את עוסקת?. (ל''ת)

    שוטר., 27/12/09 15:28

  • 91.

    ציפיטפוט לכי הביתה לא הועלת בכלום

    יאללה לכי הביתה, 26/12/09 23:20

    ביבי לפחות משקר לטובת העם...

  • 90.

    היא בלחץ, ה'נעליים' הרבה מעבר למידתה, והיא מתחילה לאבד שליטה (ל''ת)

    אורי, 26/12/09 22:37

  • 89.

    אני חבר במפלגה שלך ואת מטומטמת טוטאלית !!!!!

    דודו, 26/12/09 22:33

    שמאלנית עלובה ומטומטמת ,,
    הכנת את הדרכון שלך כדי לברוח מכאן
    או שאת עסוקה בללקק את הישבנים של הפלסטינאים
    תיעלמח לנו מהעיניים לצמיתות

  • 88.

    הפוסל במומו פוסל! (ל''ת)

    גיא, 24/12/09 15:01

  • 87.

    אבל זה מה שהוא יודע לעשות הכי טוב.

    חקלאי דרומי , 24/12/09 14:37

    חוץ מזה מה יש לו עוד על הראש עכשיו?

  • 86.

    ישראל חסון היום.נתניהו ראוי לציון הגבוה ביותר בדיוני עיסקת שליט. (ל''ת)

    איש קדימה.סגן ראש שבכ.הישתתף בחלק מהדיונים., 24/12/09 14:32

  • 85.

    שאת ניפגשת עם מורדי העבודה כדי לצרפם.זו פוליטקה נקייה.אם כל הצביעות. (ל''ת)

    שרים לעיניני כלום.זוכרים?והיא היתה שרה ללא תיק., 24/12/09 14:29

  • 84.

    ישראל חסון היום.ציטוט.בדיונים על שליט נתניהו ראוי לציון הגבוה ביותר. (ל''ת)

    הוא הישתתף בחלקם.הוא מיקדימה.סגן ראש שבכ., 24/12/09 14:19

  • 83.

    ציפורה שפיצר זה שמה

    ישע, 24/12/09 13:52

    ליבני זה שמ של אדם יקר שנלחם למען העם והמדינה ''ציפורה שפיצר מחללת את זיכרו''

  • 82.

    ציפורה שפיצר זה שמה

    ישע, 24/12/09 13:48

    ליבני זה שמ של אדם יקר שנלחם למען העם והמדינה ''ציפורה שפיצר מחללת את זיכרו''

  • 81.

    לה מותר לערוק מהליכוד אבל לאחרים אסור לחזור בגלל שהם יכולים והיא לא. (ל''ת)

    היא תקועה עם הגנבים, 24/12/09 13:28

  • 80.

    לא יעזור לפסיכים ולערסים וחבורות הרחוב של הליכוד וש''ס. ציפי ראש הממשלה

    benzi. a, 24/12/09 12:48

    האספסוף יכול לנבוח ולהשתולל. ציפי לבני היא ראש הממשלה הבא.

    • לא. ממש לא. הספיקו לנו 2 מלחמות (ל''ת)

      אני, 24/12/09 13:28

    • אבל זה לא יעזור חברי מפלגתה לא סובלים אותה ומי כן??? (ל''ת)

      טוטו, 24/12/09 14:18

    • מי שנובח ומשתולל זה אתה, כתבת תגובה ללא אבק של תוכן

      חילוני שפוי כפ''ס, 24/12/09 15:53

      האישה הצבועה הזאת שאתה מעריץ כל כך, ציפורה שפיצר היא לא יותר מפוליטיקאית סוג ט''ז שמשתמשת בשמה של אביה ''ליבני'' לצורך הקידום האישי שלה, בבחירות 2003 הליכוד קיבל כ38 מנדטים ושרון נבחר לראשות הממשלה, והקולות שקיבל הליכוד היתה על בסיס הצהרה שלא מוסרים סנטימטר אחד מעזה.
      ולפתע יום אחד באמצע אותה הקדנציה ובאמצעות אותם קולות שקיבל, החליט שרון שהוא דווקא כן מוסר את עזה, שדרך אגב ההחלטה הזאת לא היתה דקה אחת לפני שהגברת ארבל הגישה נגדו כתב איישום, ואחרי שהסתיים הגירוש הנוראי ואחרי שכבר בגד בבוחריו, החליט שרון יחד עם עוד 13 מחבריו שביניהם גם הגברת שפיצר ופושעים מסוכנים כדוגמת צחי הנגבי והירשזון להשתמש במנדטים שהם קיבלו מבוחריהם הימניים, ולהקים מפלגה (כנופייה) שמאלנית קיצונית עם המנדטים הימניים שהם קיבלו מבוחריהם מבלי לחשוב פעמיים, אז לגברת שפיצר ''סייג לחוכמה שתיקה'', כי אין פוליטיקה מבישה יותר מאכזבת הבוחר, או להיבחר על בסיס מצע שקרי, וההערצה העיוורת שיש לך (וללא מעט אנשים במדינה) כלפיה, היא אך ורק בעקבות טיפשותם/צביעותם..

      • ''חילוני'' מכפר סבא תקשיב טוב!

        benzi. a, 24/12/09 16:27

        אריק שרון פינה את גוש קטיף ועשה זאת באומץ ובחשבה צלולה אלמלא כן היינו משארים שם מאות אבדות רבות ובסוף היינו נסוגים משם עם בושת פנים. אך לא זה מה שאני רוצה להתווכח אתך. אני רק יכול להצהיר בפנך ובפני חברך הנלהמים . אני כמי שחבר ליכוד ותיק משנות החמישים . מכיר היטב את היוצרות שם . מבטיח לך מי שיפנה את כל ישובי יו''ש כולל ירושלים ויסוג לגבולות 67 כולל רמת הגולן יהיה זה נתניהו הגיבור הלאומי של מתלהמים כמוך וחבריך. הייצור הלחיץ והמזיע הזה שיודע לדבר חזק ולהופיע בציבור בנאומים דרמטים ומרטיטי לבבות של הנאיבים. לא מסוגל לנהל מדינה ולא לשלוט. כל מה שהוא נלחם בחרוף נפש . זה רק לשרוד את השלטון המנופח והבזבזני שלו ואת זה הוא עושה בהצלחה יתרה ע''י מתן אתנן לש''ס והחרדים ובזבוזי סרק . ואומר לך עוד משהו. זה לא סוד שהרוב המוחלט של מצביעי ש''ס-ליכוד הם ממוצא מזרחי ובעלי מנטליות
        הדומים לשכננו מסביב ועבורם הדמגוגיה זה אבן הדרך והפנטיות הדתית מביא להם ראת ההשראה . רק אם הציבור הנורמטיבי והשפוי בארץ יתעוררו וילכו להצביע כמו שהייצורים האלה הולכים לקלפיות. כמובן שהמגמה תשתנה והשפויים בארץ ינהלו את השלטון ...

  • 79.

    הזהרו מין הצבועים

    עמרי העברין המורשע ואחיו ששותק בחקירה, 24/12/09 12:37

    תומכי ליבני ה''נקיה''

  • 78.

    יותר מבישה מגניבת מפלגה עי שרון בשותפותך ? (ל''ת)

    ישמעאל, 24/12/09 11:50

  • 77.

    אוהבים אותך לבני, את ראש הממשלה הבאה של ישראל!!!

    חיים, 24/12/09 11:25

    בסופו של דבר הצביעות והנקמנות של ביבי וברק תחזור להם בפרצוף.

    לא יעזור לכם, ציפי לבני תנהיג את ישראל.

    • לא אמרת את זה לפני הבחירות? (ל''ת)

      בנתיים מי שנמחק בגלל גועל הנפש זה קדימה.(וציפי), 24/12/09 14:13

  • 76.

    ''פוליטיקאים בעלי הגינות''

    מירו, 24/12/09 11:11

    אמרה מי שעומדת בראש מפלגה שמקימה היה חשוד בעברות חמורות של שוחד וטובות הנאה, הבא אחריו היה מושחת גם כן אבל מוכשר פחות בטיוח, אחד מבכירי הטריד מינית ונהיה אח''כ משנה למושחת שלפניו, ועוד אחד חשוד בדברים אחרים (בר-און).
    ממש הגינות למופת!

    תגידי, החליפו את הכדורים שאת לוקחת כל בוקר?

  • 75.

    הסילבסטר אומנם בפתח,אך החוגגים הקדימו פתיחת בקבוקי השמפניה.

    נתן.ש מעלות. , 24/12/09 10:45

    800000 בוחרי קדימה גאים בציפי לבני,העדיפה את הטוהר מעל פני המוהר.קרי כורסאות עור הצבי סביב שולחן הממשלה המנופחת וההזויה.

  • 74.

    תגידו, אדלר וארד עוד עובדים אצלה ??? (ל''ת)

    סתם שאלה, 24/12/09 10:27

    • לא. היא עובדת אצלם. (ל''ת)

      jozefinyot , 24/12/09 11:12

  • 73.

    לא נשכח ולא נסלח: שרון המנוול והנוכל/2 מלחמות/מגה שחיתויות/גירוש

    jozefinyot , 24/12/09 10:01

    את הכשלון ההסברתי של משרד החוץ בראשות ציפי בזמן עופרת יצוקה, אנחנו אוכלים עד היום. ועם זה ביבי צריך עוד להתמודד עם זה. לנקות אחריה. איזו גאונית!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • 72.

    לשמאל הישראלי אן יותר מקום בחברה הישראלית אנשים אומרים

    פקק תנועה , 24/12/09 09:33

    שמיפלגת קדימה מאוד מאכזבת אותם ודרך היתנהלותה וגם נאומי היור ותוכנם הפנימי של הנאומים ושל המיפלגה הזו שלא קשורים למציאות של חיינו

  • 71.

    שמיר:''הים הוא אותו הים והביבי אותו הביבי,מלאך חבלה מסוכן לעצמו ולאחרים (ל''ת)

    ElGk , 24/12/09 09:32

    • לא בסדר לעוות את דברי שמיר גם כשאני לא סובל את ביבי.

      חקלאי דרומי , 24/12/09 14:39

      ''הים אותו ים והערבים אותם ערבים'' וזה דבר נכון תמיד ואל תבזבז את המשפט הזה על ביבי.

  • 70.

    קדימה זאת מיפלגת עריקים - בודאות - אז שלא ידברו על אחרים (ל''ת)

    יופיטר, 24/12/09 09:22

  • 69.

    ליבני הבלון שהתפוצץ וכל הטוכס-לקרס מיללים (ל''ת)

    ברוך, 24/12/09 08:47

  • 68.

    פייגי אני לא מבין מה את רוצה , ומה זה קשור לדיון שהיה בכנסת אתמול , כל

    אורן1234 , 24/12/09 08:42

    המפלגה שלך קמה באותה צורה מבישה שאת זועקת עכשיו , לא שאני מת על ביבי או על הליצן השני ברק , אבל לך אין שום זכות לצעוק על זה שעורקים לך מתחת לידיים , כל המפלגה שלך קמה על עריקים ממפלגות אחרות , אז מה את צועקת ובוכה אולי תעשי משהו מועיל למדינה במקום ליילל.

    • אתה צודק בדברייך,אבל (ל''ת)

      היא פשוט לא יכולה לעשות כלום, חוץ מלילל., 24/12/09 14:15

  • 67.

    אכן עוסק גם בפוליטיקה

    עופר, 24/12/09 08:33

    להבדיל מחבני שלא עוסקת בכלום וחושבת לתחזק בועה של 28 ח''כים ללא שום תפקיד.
    נפלא נפלא ?

  • 66.

    שמיר:הים אותו הים והביבי אותו הביבי, מלאך חבלה, מסוכן לעצמו ולאחרים ''. (ל''ת)

    ElGk , 24/12/09 08:27

  • 65.

    בשביל מה נתניהו צריך את זה? (ל''ת)

    יש לו אובססיה להתנהג ''כמו שרון'', 24/12/09 08:24

  • 64.

    ליבני ! איזה מין טיעונים ילדותיים את מביאה לנו ?

    ע. מיכאלי, 24/12/09 08:21

    הטיעון המרכזי של ליבני\\ איציק - מדבר על כך שכל המדינה עסוקה בשליט (???-ממש לא !!)ונתניהו עוסק בפירוק קדימה . איזו מין שטות זו ? מה זה ? בגלל שליט הכל עוצר וכולם עוברים לדום ? לא נסחפתם קצת ? או שכנראה באמת כמו שמשהו כתב לפני מספר ימים '' משפחת שליט השתלטה על המדינה''

  • 63.

    קללות גידופים והשמצות זאת דרכה של קדימה להסביר ולנמק (ל''ת)

    משיח, 24/12/09 07:38

  • 62.

    אולמרט וצפורה היו חייבים להשאיר לביבי שולחן נקי בנושא שליט במקום זה (ל''ת)

    עסקו כולם בתיקי השחיתות של אולמרט, 24/12/09 07:36

  • 61.

    קדימה שבתקופת משילותה נשבה שליט,לא עשתה כלום,ועכשיו החלולה תוקפת את (ל''ת)

    ביבי שמנסה לסיים העיסקה?? ראוי לה לשתוק, 24/12/09 05:51

  • 60.

    איך הפך מבצע לגיטימי כמו עופרת יצוקה לפשע מלחמה,הסברה עלובה של ציפורה (ל''ת)

    כשרת חוץ הכושלת ביותר, 24/12/09 05:46

    • מה אתה רוצה ממנה? (ל''ת)

      היא היתה עסוקה בחוגי בית ותעמולת בחירות, ובהכחשתם., 24/12/09 14:17

  • 59.

    עד היום קדימה הוכיחה את היותה אלטרנטיבה מול הממשלה בעקרונות ובמדיניות''

    קיקו, 24/12/09 04:41

    אלטרנטיבה? זאב בוים?
    הירשנזון מתגלגל בתאו.

    אם חברה שלי הייתה פה, היא הייתה צוחקת.

  • 58.

    שימוש מתועב בעניין גלעד שליט לצרכי פוליטיקה זולה ובזויה

    מיקי, 24/12/09 02:27

    זה מה שהיום מפלגת קדימה ייצגה בכנסת
    ביזיתם את עצמכם

  • 57.

    היא בפאניקה, כבר 3 שנים מיללת ומקללת את ביבי והעולם

    מיקי, 24/12/09 02:23

    ביבי עושה מהלך אחד וכל המפלגה שלה מתפרקת

  • 56.

    אוכלי חינם

    אליפז העיראקי, 24/12/09 01:37

    ליבני+מופז+אפללו עלו לנו החודש-210,000 ש''ח.מישהו יכול להסביר לי במה הועילו?מה עשו בשביל סכום שערורייתי זה???כלום.שום דבר.במדינה מתוקנת היו מוציאים עסקנים כאלה דחויים לכיכר העיר-ומסלקים אותם מחיינו.מאסנו גם אנו באסופה דוחה זו של עסקנים שממררת את חיינו,ומרוקנת את הקופה הציבורית.אזרחי הרפובליקה-תתעוררו,יש הרבה כסף,הבעיה-שהמנגנון הממשלתי הענק עשה מאיתנו''כספומט''.אין סיבה שיהיה פה הפקרות,והתפרקות כללית של המדינה המתחמקת מחובותיה,ומשקיעה את המשאבים על מנגנון מטורף רק כדי לשרוד,ולהעביר את הזמן. שנה הבאה שר האוצר האוויל יאמר ''הקופה ריקה,''מצב קשה''-ושוב יחלבו אותנו. זה שהוא וחבורת הזבל השוכנת ב''מעון הכנסת''רוקנו את הקופה-הפך לבעיה שלנו??????????????תחליטו.

  • 55.

    קדימה-מפלגה של אופורטיוניסטים שהוקמה בשיטה זו. (ל''ת)

    מזמן לא שמענו את הנביחות של ציפציפ,וטוב שכך.., 24/12/09 01:37

  • 54.

    ספינת קדימה,מתחילה לטבוע,העכבר אפפלו,ראשון

    זראטוסטרא, 24/12/09 01:23

    הבורחים על נפשם.אחריו מתכוננים עוד כמה
    לברוח.קדימה,לאן?

  • 53.

    ציפי'לה השכחת את הפוליטיקה המבישה שלכם עם הבגידה בליכוד?

    pini, 24/12/09 00:29

    לא את טועה לא הפוליטיקה של מר נתניהו מבישה, אלה החוסר מעש שלך בפוליטיקה, הריקנות בתיפקודך כיו''ר המפלגה, החוצפה של חבריך במפלגתך, הצורחים מעל בימת הכנסת שטויות וקריאות גנאי על ממשלה שמנהלת את כל הצרות עם העןלם, שהבאתם עלינו בניהולכם הכושל כל דבר שלקחתם לעשות. מנהיגי העולם כועסים עלינו, האנטישמיות במיטבה, והדרישות הקיצוניות לוויתורים עוד ועוד לשונאינו הטרוריסטים ממנהיגי העולם שהיגיעו עם התאבון שקיבלו בעקבות ביצוע ההיתנתקת.

  • 52.

    ליבני בבעיות ובפאניקה (ל''ת)

    rona, 24/12/09 00:02

  • 51.

    מי שניהלה אספת בחירות בזמן עופרת יצוקה, וערקה מהליכוד לטובת הכיסא (ל''ת)

    מלינה? מאיפה החוצפה הזו? היכן הבושה שלך?, 24/12/09 00:01

  • 50.

    פוליטיקה מבישה? אלה הם חברי מפלגתך שרצים אחרי הכסאות לממשלה.... (ל''ת)

    תתביישי את שזו היא הנבחרת שאת מציעה לנו, 23/12/09 23:53

  • 49.

    נמאס כבר מההתבכיינות הצדקנית שלה (ל''ת)

    מוקי, 23/12/09 23:27

  • 48.

    איך האישה הזו הגיע הכל כך רחוק ?? (ל''ת)

    ירון, 23/12/09 22:42

  • 47.

    מעניין, זה מדהים לראות כיצד הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו אלא של אחרים

    שירהW, 23/12/09 22:26

    ודי לחכימא ברמיזא.

  • 46.

    לבני תמשיכי להתמיד בפוליטיקה נקייה!!! כל הכבוד!

    איש קש, 23/12/09 22:24

    לא צריך להתלכלך כמו רוב הפוליטיקאים!

    מישהו צריך דוגמא איך צריכה להיראות הפוליטקה במדינה שלנו!!!


    יישר כוח!!!

  • 45.

    מי זו ציפי לבני ואת מי היא מענינת (ל''ת)

    m.d, 23/12/09 22:22

  • 44.

    תזכירו לי מי השתתף בחוגי בית בזמן מלחמה? - פוליטיקה אחרת עלאק (ל''ת)

    שפינוזה, 23/12/09 21:49

  • 43.

    חיים רמון מנסה כבר שנה להעביר מהעבודה לקדימה

    ליכודניק, 23/12/09 19:33

    וציפי לא אומרת מילה
    גם על שרון היא לא אמרה מילה

    ככה זה עם צבועים

  • 42.

    שכחתם שקדימה נולדה באותו חטא מביש של פילוג מפלגות אם?? (ל''ת)

    עידו, 23/12/09 19:30

  • 41.

    צ'יפופו=ת=יש לך הרבה מה ללמוד=לא אמרו לך בפוליטיקה הכל מותר=וקביל^:^ (ל''ת)

    נ.כהן הכדור בידו מותר לו לשחק ב=כאוות נפשו=תתעוררי, 23/12/09 19:27

  • 40.

    לבנצי 32

    Avi Ecuador, 23/12/09 19:12

    למעשה שמאלנים היו צריכים להצביע לביבי, למה?
    מכיוון שרק הוא יכול לעשות את שהשמאל לא מסוגל ורוצה, ראה בגין ושרון.
    כמו אידיוטים קשה לך בטח להבין וכמו לרשעים בני דודיך גם להם קשה שהם היו צריכים לסמוך על אידיוטים שמאלנים בכדי שיקימו להם מדינה, אם לא לסמוך לפחות לא להפריע לצבא הכנה לפלסטין להלחם ולעשות ניקוי אתני ליהודים.

  • 39.

    מעניין שהיא שכחה שהדיון אמור לעסוק במדיניות החוץ 'הכושלת' של הממשלה

    וילי , 23/12/09 19:07

    כרגיל אצל ציפי.

    שטחי, רדוד, וחסר ענין.

  • 38.

    ציפי ''המייללת'' - פועלת באמצעות רמון לפרק את מפלגת העבודה

    ארז, 23/12/09 18:44

    מדהים לראות את הציפי והאיציק החסודות שמצד אחד הן תומכות במעשים המגונים של חיים רמון במאמציו לפרק את מפלגת העבודה ומצד השני הן מייללות שעושים בהם את אותם מעשים..מגונים..

  • 37.

    למעלה מ85% ממצביעי נתניהו הם פרענקים אלימים. בורים. עניים . ודתיים .

    BONI-M, 23/12/09 18:34

    וגם הרבה מובטלים כרונים. ואלה שהביאו לכך שביבי וש''ס הם בשלטון הדפוק ביותר מאז קמה המדינה.

    • אספר לך על מתנשאים מסוגך, סוג של פשיסטים שמוק-לנים

      Avi Ecuador, 23/12/09 18:51

      הסטוריה של מתנשאים שמאלנים:
      . עמוס קינן קורא לג'יהאד נגד בגין
      זכות ראשונים, תמיד לשמאל, 13/09/04 20:11
      ''... ייאמר בפה מלא ובגלוי: הפצצת הכור האטומי בעירק היא פשע לאומי, היא הימור פוחז וקליל על גורלו של עם ישראל, היא התגרות בנצח ישראל, היא מותירה אותנו לבדנו בעולם ללא בעלי ברית, והיא מתירה את דמנו והופכת אותו הפקר. אם האיש הזה (בגין) לא ייעלם מן המפה המדינית, ניעלם אנו חלילה מן המפה...
      בקורות הימים האחרונים, עולה וזוהרת דמותו של שמעון פרס. בדמגוגיה אינו יכל להתחרות עם האיש הזה(בגין) ובשווקים אין אוהבים אותו, אבל המכתב ששלח לראש הממשלה היה בו מהגדלות הטרגית ומהראייה ההיסטורית הנוקבת של צופה לבית ישראל. 'נישאר כמו ערער בערבה', כך אמר שמעון פרס. אם בגין יישאר בשלטון, יהיה מכתבו של שמעון פרס העדות היסטורית היחידה לכך שבמקום חורבן, אפשר היה אחרת – אילו היו שומעים לו. המכתב הזה עשה, לפחות בעיני, את שמעון פרס למנהיג לאומי. לו אני מערך, הייתי יוצא עכשו למלחמת קדש נגד הליכוד, כדי להציל את עם ישראל מחורבן בידי מטורפים....'' (עמוס קינן, ידיעות אחרונות, 2.6.81)

      • שימו לב בבקשה!!!

        Avi Ecuador, 23/12/09 19:06

        לשמאלנים מותר לקרוא למלחמת ז'יהאד, מותר בעצם לקרוא למרד.
        אם חס וחלילה היה אומר ימני דבר כזה היו מאשימים אותו בקריאה לרצח ראש ממשלה כנראה.
        שמאלנים צבועים שמשתלטים על הימין ועוד חושבים שחובה על צה''ל להיות צבא הכנה לפלסטין כשלשמאל אפילו אין זכות תגובה.
        מה עשו לעם-הארץ לכל הרוחות השמאלנים האלה, מטמטמים את העם והופכים את תורתו לתורת האידיוטיות.
        עובדי עגל הזהב מכת השמאל שלא נבחרו היום שוטים, ''סליחה'', שולטים.

        • שימו לב בבקשה!!!

          prhsni, 23/12/09 22:01

          אני כלל לא מסכים על האמירות הגזעניות של זה המכנה עצמו.''BONI-M'' אך למרבה האירוניה אי אפשר להתעלם מהעובדה שרוב מצביעי הליכוד וש''ס הם מעדות המזרח שרובם אכן עניים ודתיים והבורות עבורם זה אבני דרך . זה האמת המרה ואי אפשר להתעלם מכך. אך יש גם הערה לגבי המגיב ''BONI-M'' גם העניים והדתיים ואם הם בורים או חכמים ונאורים. לכולם יש את אותם זכויות ההצבעה ללא הבדל של חכמה בינה או דעת ומוצאם העדתי .

          • שימו לב בבקשה!!!

            פרצופה של המדינה., 23/12/09 23:03

            המזרחים האלימים הבורים הדתיים והעניים האלה. הם הם שקובעים לעם ולמדינה מי יהיה בשלטון. כי במדינת ישראל. לאחר 62 שנות קיומה הבורות הולכת וגדלה ותופסת תאוצה ואלה הם התוצאות. הצ'חצ'חים והערסים מקימים לנו ממשלה בראשות ליכוד וש''ס.

          • על ההבדל בין השמאל לימין.

            ASCH , 24/12/09 01:18

            הימין מורכב מכל מיני אנשים. חלקם פרופסורים. חלקם בורים חסרי השכלה.

            השמאל מורכב מכל מימי אנשים. חלקם פרופסורים. חלקם בורים חסרי השכלה.

            אלא שבימין שולטת הכנות והצניעות. אדם לא מצטרף לשורות הימין מתוך רצון להחשב ''אינטלקטואל'', אלא מהזדהות עם דרכו.

            המוני בורים ורדודים, צבועים וטפשים, הצטרפו בעבר לשמאל, או סתם הצהירו עצמם כשמאל בכדי לזכות בהילה ''אינטלקטואלית'', ''מוסרית'' או סתם בשביל הפוזה. זאת, בעודם חסרים הבנה בסיסית במזרח התיכון, בפוליטיקה האזורית או הגלובאלית, או במהות האמיתית של השמאל (הכלכלי) מול הימין.

            הבעיה היא שמהפוזה הזאת, נפלו ממשלות טובות, שהביאו לישראל שגשוג ויציבות בטחונית, ואחריהן עלה השמאל ונפלנו לתהומות בטחוניים-כלכליים.

            כך היה בשנת 1991, עת הפילו סתם ככה את ממשלת שמיר וקיבלנו את אוסלו, קריסת הפנסיות, הפקרות בטחונית-מדינית ופיגועים.

            כך היה בשנת 1999, עת הפילו סתם ככה את ממשלת נתניהו וקיבלנו מלחמת אוסלו וחטיפות ללבנון, הפקרת חייל בשכם ובזיונות.

            כך היה ב2005, עת פירקו את ליכוד וקיבלנו...נו טוב, כולם כבר יודעים.

    • ואת/ה מיצג את השמאל הליברלי, המתון, ההומניטרי, הנאור....הבילתי גיזעני.

      tel aviv, 23/12/09 19:32

      עוד הוכחה שמרבית האנשים בשמאל הליברלי הקיצוני צריכים אישפוז דחוף lol

    • יצא המרצע מהשק. תומכי ליבני כשמתוסכלים מגלים פרצופם הפרימטיבי-גזעני (ל''ת)

      ד''ר יורם לייבוביץ, 24/12/09 00:05

    • וכל השאר קיבלו 0 במתמתיקה ובסוציולוגיה

      מיקי, 24/12/09 02:36

      או שהם סתם טיפשים שחיים בסרט שהם הגאונים של אמא שלהם
      בטח על סמך הנתונים שהצגת.

  • 36.

    לאשה הזאת אין בושה

    אייל, 23/12/09 18:30

    המפלגה שלה הוקמה במשרד יחסי ציבור
    כל החכים במפלגה שלה נחטפו ממפלגות אחרות...

    • לא מדובר בבושה, מדובר בטיפשות, היא חיה בסוטול (ל''ת)

      Avi Ecuador, 23/12/09 19:13

  • 35.

    עוד לא קרה שלבני לא אמרה משהו שלא נגוע בצביעות...היא בעצמה ערקה. (ל''ת)

    לבני הקשקשנית מקשקשת שוב, 23/12/09 18:28

  • 34.

    אתם בקדימה כל היום בחקירות משטרה ככה שאין לכם זמן לפוליטיקה. (ל''ת)

    שוטר, 23/12/09 18:26

  • 33.

    אבולוציה מסריחה,כאשר מדברים על ברירה טבעית ועל נתניהו

    דש, 23/12/09 18:19

    אבולוציה מסריחה,כאשר מדברים על ברירה טבעית ועל אבולוציה, מדברים לרוב על תחרות בין פרטים מאותו מין או ממינים קרובים,ראש ממשלת ישראל הנוכחי נתניהו מעולם לא הכיר בעובדה שחצי מהציבור לא בחר בו,הוא אומנם קיבל מנשיא המדינה את הגה השלטון ,ובמקום להכיר באופוזיציה כמיצגת ציבור גדול של תושבים במדינת ישראל ולהושיט יד לציבור הזה ,הוא מנסה לחתור מתחת ליסודות הדמוקרטיה ,חיבר לממשלה מפלגות שהמילה דמוקרטיה היא קללה עבורם כדי לזכות ברוב ,ומעמיד לרשותם את קופת את המדינה לשרת את הציבור הסקטורילי שלהם,ומנהל מהלכים לפרק את המפלגה הגדולה במדינה, במתן שוחד בסתר,ועל ההשג הגדול של ממשלתו עד היום אפשר למנות ,ישראל נראת כמצורעת בעולם , במערב מדינת ישראל חותרת לחינוך של מדינת עולם שלישי,פערים הולכים וגדלים בין העניים והעשירים,ובזבוז מליארדים על תחזוקה של ממשלה שלא מקבלת החלטות ,מה שחשוב זה מטוס מיוחד שיוכל להוביל את הפמליה המכובדת הזאת לעיתים למקומות שעדין מוכנים לקבל אותו ואת ממשלתו. עם כזה ראש ממשלה, האיום האירני מתגמד.ובאשר לחייל הנמק בכלא בעזה ?אין זמן ,שרה לא אוהבת את הבטן ואת התחת השמן ,נראה לא אסטטי

  • 32.

    תכלס ולעניין. הביבי הזה הוא ראש ממשלה ד-מ-י-ק-ו-ל-ו. שכל הפסיכים בחרו (ל''ת)

    benzi. a, 23/12/09 18:15

    • הצאן(העם)מובל לאן שהכלבים נובחים (לפי מסורת מוטעת) בלי כובד ראש

      my story , 23/12/09 18:34

      העיקר להצביע ובסיטונות למטרה לא תמיד מוצדקת ולא מבצעת לפי בחירת העם!

    • אוי בנצי הקולו הגדול, מי שבחר בביבי הם האינטילגנטים שבעם.

      pini, 24/12/09 00:32

      ואתה שטוף פיך בבורית כאשר אתה מעלה את שם ראש ממשלתנו בפיך המטונף. מר נתניהו הוא הראש הממשלה הטוב היותר שהיה לנו עד כה.

      • כן, הוא כל כך טוב עד שהפכנו למצורעים בעיני כל העולם.

        הפנס של גולדה, 24/12/09 05:19

        מישהו למעלה ציטט ''בודדים כערער בערבה'', עכשיו כבר מדברים עלינו כעל מדינה מצורעת, גרועה מדרום אפריקה בשעתה.

        ומה עושה ראש הממשלה שאתה משבח כל כך, המפורסם כל כך בצחות לשונו, כדי למנוע את ההידרדרות במצבנו בעולם? הוא מינה עשרות שרים, סגני שרים וסגני סגני שרים לכל עניין, אבל למה אין אפילו חצי עוזר פרלמנטרי לענייני הסברה? היחסים הבינלאומיים של מדינתנו הולכים מדחי אל דחי, וראש ממשלתנו, שהיה פעם שגריר באו''ם ויודע היטב את חשיבותה של ההסברה וגם בקיא במלאכה, מפקיר את השטח לחלוטין לאויב ולשמאלני משרד החוץ?

        עוד נושא שמפקיר ראש הממשלה שאתה משבח כל כך, הוא נושא האנרגיה המתחדשת. לאחר שנים של פיתוח טכנולוגיות שתאפשרנה ניצול של אנרגיית שמש ורוח להפקת חשמל, סוף סוף הטכנולוגיה זמינה ומחירה הוזל, אבל על המעוניינים להפיק חשמל מהשמש או מהרוח מוטלות מיגבלות, שייעודן לשמור על המונופול של חברת החשמל. מדוע לא מעניק ראש הממשלה עדיפות לאומית לנושא, שיחסוך למדינה כסף רב וזיהום סביבתי, שלא לדבר על הרווח המדיני שישראל יכולה להפיק מכך?

        • תגיד, הפנס של גולדה: זה לא קדימה שהפכה אותנו ל''פושעי מלחמה''?

          כמה דמגוג אתה יכול להיות?, 24/12/09 14:21

          יום-הכיפור ההסברתי של משרד החוץ בראשות לבני, הפכה הצלחה צהלית לתבוסה מדינית, והפכה את ישראל למצורעת, וני חשבתי שדווקא נגד לבני הוצא צו מעצר בלונדון...

  • 31.

    כנראה שביבי הולך להעיף את ליברמן ומפלגתו, ככה זה עם סרסורים

    Avi Ecuador, 23/12/09 18:07

    כולל ליבני

    • יותר נכון. ביבי רוצה לפנות ישובים ביו''ש. והוא רוצה גיבוי מקדימה ועבודה

      בחדרי חדרים., 23/12/09 18:29

      וזה נכון שהוא רוצה להעיף את ליברמן והבית היהודי.
      כדי שלא יפריעו לו בתוך הממשלה.

      • ביבי סוכן, שמאלני בתחפושת שמחפש חיזוקים וחישוקים מהשמאל (ל''ת)

        Avi Ecuador, 23/12/09 18:55

        • מתנצל, תיקון:

          Avi Ecuador, 23/12/09 19:33

          ביבי מ ס ו כ ן, שמאלני בתחפושת שמחפש חיזוקים וחישוקים מהשמאל

  • 30.

    ''אני מאמינה בקדימה ובפוליטיקאים שיש להם הגינות''

    ציפיטפוט, 23/12/09 18:06

    ציטוט מהכתבה, לבני רק שכחה שהמושחתת בממשלות ישראל הייתה בהנהגת קדימה: ראש ממשלה עו''ד מושחת, שר אוצר גנב, שר ביטחון חסר כל יכולת שמונה ע''י אולמרט ועוד לא הזכרנו את עלילות מופז. כדאי שציפי תסתכל קצת על מפלגתה לפני שהיא מפטפטת.

    • איך יכולת לשכוח את המטריד מינית ,ההוא עם הלשון המגעילה ? (ל''ת)

      מזכירך האישי המסור, 23/12/09 18:28

      • תודה על התזכורת

        ציפיטפוט, 23/12/09 22:05

        מרוב מושחתים כבר שכחתי

        • ומה עם גברת קראמיקה, ומר פנסיה לכל החיים עבור 3 שנים של חידוד עפרונות? (ל''ת)

          תזכורת נוספת, 23/12/09 23:59

  • 29.

    ביבי גדוווווווול ! (ל''ת)

    שיפוצניק, 23/12/09 18:03

  • 28.

    חחח, על מה תלין לבני?!

    Avi Ecuador, 23/12/09 18:00

    היא ומפלגתה נולדו בחטא למפלגה שחבריה בגדו בליכוד ויצאו עם קול הבוחר שנבחר לליכוד למפלגת השמאל.
    היה מאוד צפוי ''שיבגדו'' בקדימה ואני כתבתי לכם את זאת כבר בבחירות למי שזוכר, פשוט חזיתי בזמנו שזה יהיה יותר מהר וטעיתי כנראה בזמן שזה ייקח.
    יהיה מצחיק לראות איך הקול של השמאלנים מקדימה עובר לליכוד.
    כן, “ומצחיק'' שגם השמאל השתלט על הליכוד דבר שגם היה צפוי וחזיתי זאת מראש.
    כן, לא רוצה לומר לכם מה עוד אני חוזה, לא רוצה לייאש אותכם, אין ספק שבי זה פוגע.

    • דבקה ליבני ואולמרט ניהלו 2 מלחמות הרות גורל לישראל בגלל זה יש שקט .

      my story , 23/12/09 18:39

      בשלטון צריך לדעת גם מה להחליט בנסיבות הקשות ביותר.

      • כן, כל יום קאסמים על ישראל עד שעלה ביבי שהם מפחדים לפחות ממנו

        Avi Ecuador, 23/12/09 19:53

        עופרת רקובה מלחמה לחיסול חמסטאן והקמת פתחלנד, המלכת אבו מכחיש שואה.
        מזל ''שנכשלו''.

  • 27.

    אדלר השקיע בה מיליונים ואין קונים לה גם במכירת חיסול (ל''ת)

    סוחר בשוק הפשפשים, 23/12/09 17:53

  • 26.

    כולם שכחו

    razefi , 23/12/09 17:52

    כמה ואיזה כיבודים יכול ביבי לחלק .
    גם כך הממשלה מפוצצת מאוכלי חינם גם העם מבין שכל כיבוד עולה כסף שבא בעצם מכיסו.

  • 25.

    ובמה בדיוק עוסקים בוים, יואל חסון, דליה איציק ועוד?? בעשיה?

    ציון בזוקה, 23/12/09 17:51

    רק בהכפשת ראש הממשלה בתיקשורת. ככה זה כשאין מה לעשות. האמת, גם בקדנציה הקודמת לא עשיתם כלום - אפס הישגים.

  • 24.

    אם אכן מה שציפורה אומר זה נכון

    חילוני שפוי כפ''ס, 23/12/09 17:46

    שנתניהו מנסה לפרק את כנופיית ''קדימה'', זה אומר שבפעם הראשונה מאז עלה נתניהו לשלטון הוא עושה משהו הכרחי למדינת ישראל, פירוק הכנופיה המושחטת הבוגדנית והמסוכנת הזאת היא הכרחית מפני שדעותייה של הכנופיה הזאת אינם רחוקים מדעותייה של בל''ד, והשחיטות חסרת הבושה של חלק ניכר בחברי הכנופייה הזאת נהפך ללגיטימי, אבל ההבדל האמיתי בינה לבין בל''ד, היא שלכנופייה הזאת יש 28 מנדטים (שלא כמו בל''ד) ולכן עם כוח כזה היא מהווה איום קיומי על מדינת ישראל..

    • הבעייה שגם ביבי והבובות שלו בליכוד מהוים סכנה לעם ישראל.

      אלי, 24/12/09 02:07

      להערכתי ביבי הוא המסוכן ביותר לעם ישראל היום.

  • 23.

    אבל, כשהיא ערקה מהליכוד, זה היה בסדר.

    צביעות מכוערת, 23/12/09 17:37

    אינני מצדיק את ביבי, כל מטרתו היא לגייס תמיכה, כדי שיוכל, בבא העת, לזרוק את ש''ס והדתיים מהקואליציה, ולהפיק את זממו, לגרש יהודים מיהודה ושומרון, היה לא תהיה.

  • 22.

    ואני מהמסים שלי מממנת משכורת לאפס עשיה ונמיכות כאלה! (ל''ת)

    בושה וכלימה, 23/12/09 17:31

  • 21.

    אני לא אבחר בעתיד בנתניהו

    בבא יגא, 23/12/09 17:22

    אבל הפוליטיקה של קדימה לא פחות מושחתת
    ויותר מבישה מהפוליטיקה של הליכוד.

    על פי תורת היחסות שתי המפלגות גרועות.

    קדימה מושחתת והליכוד משרת סוחרי עבדים.

  • 20.

    ציפי מי היא תוצר של פוליטיקה מבישה (ל''ת)

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 23/12/09 17:16

  • 19.

    ולמה לך מותר לנסות לצרף את מורדי העבודה?

    ומה זה קדימה?, 23/12/09 17:15

    מי שמדברת... קדימה זה אוסף של עריקים פוליטים שירקו על בוחריהם בפרצוף וסך הכל נעים ממפלגה למפלגה לפי מצב הרוח הלאומי.
    כבר עדיף לשמוע הרצאה על זכויות האשה מבני סלע ולא על פוליטיקה נקיה מראשי קדימה

  • 18.

    ציפי. למי שיש חמאה על הראש עדיף שלא ילך בשמש (ל''ת)

    זוכרת מי פילג את הליכוד?, 23/12/09 17:12

    • נכון

      מלך, 23/12/09 17:23

      נכוןמאד!!

  • 17.

    האם לבני למדה מהערבים?

    HaMashkif , 23/12/09 17:07

    בואו נראה אם אנחנו מבינים אותה. לפרוש מהליכוד ולהקים את קדימה זה פוליטיקה מכובדת והגונה, אבל לחזור לליכוד זה ההיפך? לבני מזכירה את הערבים. להם מותר לתקוף ולהרוג אך כשמכים בהם חזרה הם צועקים חמס. ליבני מגוחכת בשחקה את הקוזק שנגזל. פוליטיקה היא משחק מלוכלך. עדיף לשתוק כשמפסידים, ומי שמתאונן מפסיד עוד יותר כי אז הצביעות מתגלה בכל מערומיה.

  • 16.

    שלבני תבדוק את רמת השחיתות במפלגתה ואת הצורה בה היא נבחרה לראשותה

    שלומי, 23/12/09 17:04

    אחר כך אולי היא תוכל לדבר על מוסר(להזבירתכם היא קבלה את ראשות קדימה לאחר קומבינה מכוערת מאוד בפריממריז)

  • 15.

    אוי כמה צביעות . את לא ניסית לצרף את מורדי העבודה לקדימה ??? (ל''ת)

    דוד, ארץ ישראל, 23/12/09 17:02

    • ולא נהלת אספת בחירות בימי עופרת יצוקה ? (ל''ת)

      נ.ב., 23/12/09 17:46

  • 14.

    חשוב לציין שאולמרט עמד בלחצים גבוהים אל מול מעטפות הכסף שנזרקו אליו (ל''ת)

    מצליח, 23/12/09 17:01

  • 13.

    בתור מי שלכה יועצים ליעץ למימשל זר איך לחוץ על ראש הממשלה

    מקומה של ליבני בכלא על בגידה במדינה, 23/12/09 17:00

    תיראו מי מדברת! בתור מי שלכה יועצים ליעץ למימשל זר איך לחוץ על ראש הממשלה מקומה של ליבני בכלא על בגידה במדינה

  • 12.

    התעוררת כדי להשמיץ? כל כך הרבה דברים קורים בזמן האחרון ולא שמענו דעתך

    פסיכולוגית קלינית, 23/12/09 16:59

    על כלום.
    רק על נתניהו את מדברת. ממש כמו בת 16 דחויה שחיזוריה לא צלחו אז היא משמיצה את מושא הערצתה
    עצתי לך לכי קבלי עזרה מקצועית. הפסיכיטריה מאוד התפתחה בשנים האחרונות בטוח תמצאי בה תשובה לבעיותייך

  • 11.

    לציפי ליבני סיבה אחת מדוע לא להצטרף לממשלה

    אריה , 23/12/09 16:58

    אני המנה מס' סיבות מדוע כן להצטרף.
    1.שלושתכם במרכז, איני רואה כל הבדל בין שלושתכם.
    2.כמשקל נגד לש''ס, והחרדים האשכנזים וסחיטת
    קופת המדינה,ביטול חוק טל,ולימודי הליבה בכל בתי הספר.לבטל את קצבאות הילדים,הכסף יוזרם ישירות לילדים ,דרך משרד החינוך.
    3.לספח בחוק מיד את: רמת הגולן וגושי ההתישבות הגדולים,עליהם יש קונצנזוס בין כל המפלגות הציוניות.
    4.חוק -המנדט שיך לסיעה.חבר כנסת הפורש מהסיעה עוזב את הכנסת.
    5.להעלות את אחוז החסימה מעל ל-5% , או שינוי שיטת הבחירות ואולי גם מבנה הכנסת.

  • 10.

    ר.ממשלה-קטן ותככן.ואנחנו משלמים את המחיר.

    אביעזר שמואל., 23/12/09 16:52

    רק ליבני.
    מנהיגה אמיתית מול מנהיגים קטנים-אהוד את ביבי.מדינה בדרך לאבדון.

  • 9.

    ציפי הנכבדה,במקום לתקוף את יועצייך שהם בפרוש הורסייך,את תוקפת את ביבי (ל''ת)

    בצלאל, 23/12/09 16:49

  • 8.

    ציפי - על הראש שלך יש חמאה תזהרי

    בלי, 23/12/09 16:45

    תראו מי שמדבר. מי שפילג את הליכוד שישתוק.
    מי שיצא לשתי מלחמות כושלות - שישתוק.
    מי שהביא אותנו לבידוד עולמי - שישתוק
    ציפי תשתקי.

  • 7.

    תראו מי שמדברת...

    יובל בוקר, 23/12/09 16:44

    מראשי מפלגי מפלגות העבודה והליכוד, משושבינ מקימי מוטציית קדימה, מפלגה פטתית, חסרת צבע וריח, ללא עמוד שדרה, ייצור כלאיים שאינו כשר ואינו טרף, פשוט מפלגת אפס, מי שדרסה ברגל גסה ודרכה על מנהיג קדימה הקודם , אולמרט, רק כדי להפוך את אותה ממפלגה ללא עבר והווה למפלגה ללא עתיד, עורי עורי והביטי מראה שעל הקיר...

  • 6.

    המנהיגה האמיתית

    איציק אלפסי, 23/12/09 16:34

    היחידה שיש לנו בארץ כיום. נמאס מכל הטוקבקים מטעם נתניהו שמכפישים אותה. הגיע הזמן שמישהו יעשה סוף לחרפה הזו שמשמיצים אותה בצורה מכוערת בתגובות לכל כתבה שמפורסמת עליה. שמו לב מי המגיבים ותראו שאף אחד מהם לא מזדהה בשמו ותבינו שמדובר במגיבים סדרתיים מטעם.

    • משלמים להם... זה שקוף אבל זה עובד על בבונים... (ל''ת)

      אורן, 23/12/09 16:51

    • אני לא כותב מטעם נתניהו. והנה מה שיש לי לאמר לך:

      ASCH , 23/12/09 16:54

      ''קדימה'' מורכבת מהפסולת אופורטוניסטית של מפלגות אחרות. כולל ליכוד. כולל עבודה.

      היות ומה שמעניין את אנשי קדימה זה הכסאולוגיה הם אינם ראויים לשלוט בישראל, ללא קשר לליבני.

      זה שליבני מטיחה בפניו של נתניהו האשמות שווא (בידוד בינלאומי? יש לנו כזה מאז 1948), תוך הטיית עובדות והחלקת האמת המרה- מראה שהיא עצמה לא ראוייה לשלטון.

    • שמח שעשיתי לך את היום

      איציק כהן מאשדוד, 23/12/09 16:55

      יש שם ועיר.
      עכשיו אתה יכול לישון בשקט ולהכיר את העובדות שציפי לבני לא עשתה כלום בכנסת חוץ מלהביא הסכם עם ארגון טרור.
      כל הכבוד לה!!!

    • חחחחח (ל''ת)

      ללא מילים, 23/12/09 16:59

    • דווקא הזדהתי

      נעמי, 23/12/09 17:03

      וגם הצבעתי בשבילה אבל היא נעלמה מהאופק ונראה שהיא לא עושה כלום.יתרה מכך כולם רוחשים סביבה ונראה שהיא לא מבינה מאיפה זה בא לה.....

    • כואב לך שכווווווולם לא סובלים את קדימה?

      גם אני נגד לבני, 23/12/09 17:14

      ולמה בדיוק לבני היא המנהיגה האמיתית היחידה שיש לנו בארץ? על זמך מה אתה אומר את זה? מה היא עשתה בחיים שלה למען המדינה?
      נאדה!

    • מנהיגה אמיתית? נא להראות את הריקורד שלה...

      אפסי מאופסי, 23/12/09 17:40

      חוץ מדיבור בוטה וחוצפה מעושה, היא לגמרי חלולה.

    • מנהיגה של מה (ל''ת)

      m/d, 23/12/09 22:27

    • משמיצים אותה בכל כתבה כי אין שום דבר חיובי להגיד עליה (ל''ת)

      מיקי, 24/12/09 02:28

    • עכשיו היא תזחל לקואליציה בלי תיקים....כדי לא להמחק לגמרי (ל''ת)

      היא מובסת,ולא יודעת מאיפה זה בא לה., 24/12/09 18:36

  • 5.

    קדימה הוקמה במהלך פוליטי מושחת ציני ובוגדני! שלא תלמד אותנו מוסר! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 23/12/09 16:32

    • מצעד המושחתים טרם הסתיים !!! הירשנזון - אולמרט - שולה - רמון - איציק ! (ל''ת)

      קדימה - אפיזודה חולפת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 23/12/09 16:52

    • שלא לדבר על כך שהיא נסתה לצרף את מורדי העבודה לקדימה (ל''ת)

      דוד, ארץ ישראל, 23/12/09 17:03

  • 4.

    נתניהו עסוק בעיקר בטיפול בבושות שהותירה לבני. עדיף שתשקוט. (ל''ת)

    אורן, 23/12/09 16:29

  • 3.

    לציפי לבני היקרה

    נעמי, 23/12/09 16:19

    הרבה זמן לא שמענו ממך.אז איך המצב בבית? מה שלום הילדים?
    ציפור קטנה לחשה לי שיצאת לפנסיה אז רציתי לשאול איך את מבלה היום ומה את עושה בכדי למלא את הזמן הפנוי.
    תשמרי על קשר ושנשמע ממך יותר.

    • תגיד לה - ש''קדימה '' זו אפיזודה חולפת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      הייתי נותן לה מגפיים ושולח אותה לחלוב פרות ברפת !!, 23/12/09 16:48

    • ''היקרה''???? (ל''ת)

      דג, 23/12/09 18:55

      • כמעט חצי מיליון שקל בשנה היא עולה לנו - ומה מקבלים בתמורה בדיוק?? (ל''ת)

        פנדה , 24/12/09 12:46

  • 2.

    ציפי לבני צריכה להסתכל על הכיעור במיפלגתה ואחר כך לדבר

    יופיטר, 23/12/09 16:17

    היא עשתה אסיפת בחירות בזמן לחימה - והחבר שלה רמוןמצא לנכון להתנשק - גם בזמן לחימה - קדימה עד כה לא עשתה שום דבר בצורה טובה - לטובת המדינה -

    • למה אתה מעליב אותה ? ומה עם 1701 ????????????????????????????????????? (ל''ת)

      קדימה = בזיון אחד גדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 23/12/09 16:50

  • 1.

    אני לא יכול יותר- תסגירו אותה לבריטניה!!! (ל''ת)

    ציפי דיייייייי, 23/12/09 16:15

    • חזק!!! חחחחחחחחח (ל''ת)

      צבי, 23/12/09 16:36

    • ליבני ! טלי קורה מבין עינייך ! מה את עשית בזמן מלחמת לבנון השניה ???

      נתניהו עשה את כל העבודה במקומך באירופה !!!!!!!!!!!, 23/12/09 16:47

      ואת חיכית מאחרי הדלת שאולמרט ופרץ ייכשלו !!!!!!!!!!!

    • בהמשך למכתב י-חסון למזוז.ראשית וינשטין בתפקיד.חכ שקיבל פניה רשמית מרהמ (ל''ת)

      שיגיש תלונה לגורם מתאים ויפרט תוכן שיחה.בלי טישטוש, 23/12/09 19:48