• 93.

    אני אוכל בגלל ש'ס. דווקא בשר חזיר, עם רוטב שמנת ... (ל''ת)

    חוזר בשאלה, 22/01/10 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    בית המשפט בחר לשים את רצון המחוקק בצד ולקבוע כללים אחרים

    a, 17/01/10 01:17

    מכאן ואילך זה רק מתבקש שהמחוקק

    יאשרר את כוונתו המקורית.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הגיון של כפיית הדת:

    Jerry, 06/01/10 06:59

    רק גויים של שבת יעבדו בחברת החשמל, אינטל, ובטחון המדינה בשבת.

    את החמץ ימכרו לחנייה או משאל מחמס.

    למען הצניעות, כל הנשים יחויבו ללבוש את החיג'ב.

    יזמינו את המנדינג'ב להרצות על חופש הדת במאה שערים.

    ואז בטח יגיע המשיח לירושלים.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מותר ללכת עירום במקום לא פומבי (לפי השופטת צבן)? (ל''ת)

    זה נשמע מגניב, אולי אנסה ברמת אביב?, 24/12/09 01:29

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    פשוט אין על ש''ס-מפלגה יהודית אמיתית ומאוזנת בכל התחומים.

    פשוט אין על ש''ס-מפלגה יהודית אמיתית ומאוזנת בכל הת, 24/12/09 01:27

    בניגוד לרצון הרוב בכנסת.
    אם מאלצים חיילים במחסומים,תוך מילוי תפקידם הביטחוני,להימנע מאכילה במהלך צום הרמדאן,למה את היקר ליהדות מותר לרמוס ברוב חוצות ?
    הכופרים הצבועים שכמעט מידי יום ביומו,מנסים להפר את הסטאטוס קוו,שוב זועקים את זעקת הקוז'אק הנגזל.אין כאן שום כפייה,אלא התחשבות.מי שבאמת אינו יכול להתאפק,שיואיל ב''טובו'' לקנות חמץ מגויים,ולא מיהודים,או שיאפה בביתו.ואף אחד לא נכנס לצלחת האחר.

    לאלי ישי-תודה רבה,ובהצלחה !!

    הגב לתגובה זו

    • יש להפריד את הדת מהמדינה ועכשיו! כל הכבוד להורוביץ

      א.ע., 15/09/10 07:06

      כל התמימים ( ואו השוטים ) שרוצים להשליט שלטון פודמנטליסטי מבלי להבין את ההשלכות שלו.
      כל אחד יעשה בבית שלו כרצונו... אבל גם את זה מונע מאיתנו. העסקן הקטן ישי רוצה לסגור ( היום)את אתי האנטרנט ומחר את כל המחשבים....וכל זה בשם שמים ( של מי? )

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    כמה ריקנות בצעירות לעימת החיים מלאי התוכן של הרב בלוי (ל''ת)

    הערץ, 24/12/09 00:30

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    טוב אני לא מסכים לכפיה, אבל...אין נזק בקמצוץ של מסורת

    קצת מסורת, 24/12/09 00:18

    מי שמתנגד לכך, אינו יהודי ופולש לאזור מזרחי אז בבקשה תקחו את הפקלאות שלכם ותחזרו להרי האטלס או מערות השלג בצפון זה כבר לא משנה

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    במקום המילה 'פומבי' שישנו למילה 'בעולם' ובכך יקרבו את ביאת המשיח

    גוגו, 24/12/09 00:08

    ובנוסף יקלו על יהודי התפוצות את שמירת הכשרות, כמו כן ניתן יהיה לעצור אזרחי מדינות זרות שהפרו את החוק וכן להכריז מלחמה על פגיעה בריבונות החוק האלוהי (שש''ס היא נציגתו עלי אדמות).

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ככל שיענונו, כן נפרוץ! ככל שתנסו לכפות עלינו את האורתודוקסיה

    אתאיסט בדם ובאש, 24/12/09 00:06

    המחורבנת שלכם, כך נעשה דווקא, וביתר עוצמה.
    אם אלוהים באמת חשוב לכם, ואם היהדות החרדית באמת קרובה ללבכם, מוטב שתסובבו את הראש ותעשו קולות של שטיח פרסי.

    זה לא יקרה, לא בישראל. אנחנו נלחם בחורמה.
    אם יהיה צורך, נביא את הכפירה לתוך בתי הכנסת שלכם. לעולם לא נוותר על החופש לבחור, לעולם לא. ככל שתבינו את זה עכשיו, כך ייטב לכם, כי כל נסיון כפיה יעשה בדיוק את ההיפך - עד להחזרתכם אל תוך בתי הכנסת שלכם והשבת השפיות למדינת ישראל החופשית!

    הגב לתגובה זו

    • לאתיאסיט בדם ובאש

      לאתיאסט בדם ובאש, 01/09/10 20:36

      אף אחד לא כפה עליך כלום. את תאכל כמה שאת רוצה חמץ. יש רק בקשה מצד הציבור הדתי שמאוד מפריע לו לראות חמץ בפסח שלא ימכרו את זה באופן בחנויות, מסעדות וכדומה. זה רק שבוע. זה שלא יהיה לך מחסור בלחם. אתה תאכל לקנות שבוע קודם. אז מה זה משנה לך?
      מה אכפת לך שלדתיים יהיה קצת יותר טוב על הנשמה?

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    Enough

    Amir, 23/12/09 21:27

    Let people live by their own code. There is no need to force people to live by your laws if they are hurting no one.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    חוק מיותר

    Wesker85, 23/12/09 21:05

    אם חברי ש''ס לא רוצים לאכול פיתות בפסח, אז שלא יאכלו ושיתנו לאלה שרוצים כן לאכול פיתות בפסח. אף אחד לא מכריח אותם לאכול פיתות בפסח, אז שהם לא יכריחו אף אחד לאכול רק מצות.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ש''ס ויהדות התורה עושים תחרות בהשתלטות על אורח חיי (ל''ת)

    חילוני דפוק, 23/12/09 20:49

    הגב לתגובה זו

    • לפחות לא כופים עליך לעמוד דום בצפירה

      שא תודה, 23/12/09 21:24

      ומעכבים אותך מלהגיע לעבודה בזמן.
      ולעמוד דום לזכר משהו זה פשוט דבר טיפשי וחסר תועלת לחלוטין כיון שאם תשאלו את האנשים החילונים העומדים דום על מה הם חשבו באותו הרגע תופתעו במידה והם יהיו ישרים מספיק לענות ועוד מה זה עושה לנפטרים ? נאדה! אז לחיים לא מועיל וגם למתים לא מועיל

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    חוק טפשי ולא נחוץ! ....

    אליהו שמש, 23/12/09 20:35

    חוק טפשי ולא נחוץ! .... יהודים אינם מוכרים חמץ בפס! האם לא נכון הטקס שהמדינה מוכרת את כל החמץ לגוי ?.... ולכן על פי קביע זו, החמץ אינו שייך ליהודי ונתן לסחור ולמכור בו! לדעתי יש להרחיב את החוק הקיים : למכור את כל המדינה לגוי, גם בשבתות וחגים, ואז אל על תוכל לטוס בסופי שבוע. החוק הוצע ע''י כבוד הרב אליהו בן אבולבול בן טיפשותא שליטא יבדל לחיים טובים, שלמים , ארוכים ובריאים!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כל עוד אסור לפתוח מסעדות בליל יום הזיכרון גם ללא ציונים

    רז, 23/12/09 20:29

    צריך לאסור פתיחת מסעדות בתשעה באב

    הגב לתגובה זו

    • מעניין שאתה לא מבין מה ההבדל בין...

      אנוכי, 23/12/09 21:23

      יום הזיכרון לתשעה באב.

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא מבין

        יואל, 23/12/09 21:58

        כי אין הבדל. שניהם קשורים לערכים, להיסטוריה ולתרבות שלנו. ולכלל יש זכות לעצב את המרחב הציבורי (זאת לא ''כפיה דתית'').

        הגב לתגובה זו

        • מה ההבדל? (ל''ת)

          אכן, אלו עצבויות מסוגים שונים, 24/12/09 01:31

          הגב לתגובה זו

  • 79.

    תחרב דת שבאה בכפייה

    מוני, 23/12/09 20:18

    מי רוצה לשלוח ולסכן את בנו למען עם שכופה פולחן ומסורת על אזרחים, אם זה יתקיים, מצידי שתחרב המדינה, אין שום טעם לבנות ולהיבנות בה או לסכן חיים למענה, ויש להסתלק ממנה ומוטב שעה אחת קודם. כך גם יקרה.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כמו שיש מקומות בילוי בשבת, ופיצוציות פתוחות...

    סקס סמים וטל מוסרי, 23/12/09 18:43

    או מקומות לא כשרים שמוכרים חזיר,
    צריך להיות חמץ בפסח במקומות לא כשרים.
    יש המון חילוניים שלא שומרים שבת, לא צמים בכיפור ואוכלים חמץ בפסח.
    אז כן בכיפור אנחנו נשארים בבית ומשתדלים לא להפריע לאנשים שכן רוצים לצום, אבל בפסח לאף אחד אין זכות להגיד מה יהיה לי בצלחת.
    גם ככה מי שאוכל כשר לא יכנס למקומות שמוכרים אוכל לא כשר.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עימות דתיים - חילוניים הולך וקרב

    חילוני, 23/12/09 17:57

    חילוניים,ציוניים - העמות דתי-חילוני הולך וקרב; זה מתחיל בסרבנויות,ממשיך לכשרות,מתגלגל הלאה לכפיה ולסחטנות הולכים וגוברים - הגיע הזמן לשים לזה סוף,לפני שנתעורר כולנו ונראה שגנבו לנו את המדינה בעוד 20 שנה,וזה לא רחוק בכלל,החבר'ה הללו יהוו 50% ממצביעי הכנסת, נחשו מה יקרה אז אם לא נתאחד כולנו כבר היום

    הגב לתגובה זו

    • קרב דתיים-חילונים הולך וקרב

      דתי, 24/12/09 01:40

      כבר היום החילונים מהוים רוב במדינה, והם כופים עלינו לעבור על דתנו בצבא, בלי אפשרות לסרב, לוקחים לנו את כל התקציבים (כי תקציבי הבסיס הם לדברים ממלכתיים, היינו חילוניים).
      מחייבים אותנו לתת תעודת כשרות למקום לא כשר (באשדוד), מחייבים אותנו ללמד ביקורת המקרא על מנת ללמד בבתי הספר שלנו, זורקים אותנו מהבתים שלנו בלי פיצויים, לא נותנים לנו לבנות בקרקעות שרכשנו כדין, מפלים אותנו בבתי המשפט ובתקשורת, מפיצים תמונות תועבה ברחובות (פרסומות בלעז) בצורה שאנו מוכרחים להסתכל בהם, ועוד ועוד...

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    הורוביץ - מה הבעיה לאכוף שיעשו זאת ''בנחישות וברגישות''(ע''ע הקפאה)

    צביקה ניימן , יקיר, 23/12/09 17:30

    טיעונו של ניצן הורוביץ ''איך יאכפו את החוק ?'' הוא דמגגוגיה זולה לאור שתיקתו בנושא גבי צורת אכיפת החלטת הקבינט:
    אם לשיטתו ניתן וראוי לגייס את כל כוחות המדינה(משטרה ,ימ''מ,יס''מ,מג''ב,שב''כ,חיל האויר,כוחות צבאתפקחי משרד החקלאות ועוד) ע''מ ליישם את החלטת הקבינט - כי לדעתו זה מספיק חשוב ; באותה המידע והדרך ניתן לאכוף את חוק החמץ- אם חושבים שהוא מספיק חשוב.
    הרי ''חוק זה חוק'' - מה עוד שחוק של הכנסת אמור להיות יותר מחייב מהחלטהת קבינט חפוזה.
    חוץ מזה מדובר סך הכל על שבוע בשנה ולא על אכיפה לאורך 10 חודשים רצופים.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כוונת המחוקק

    ישראלי 1, 23/12/09 17:11

    כוונת המחוקק שחוקק איסור על מכירת חמץ בחג הפסח בפרהסיה ברורה לגמרי. בית המשפט עיוות את כוונת המחוקק וקבע שסופר מרקט זה לא מקום ציבורי... אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.
    עכשיו בא המחוקק ומבהיר בצורה חד משמעית למה הוא מתכוון ומונע מבית המשפט לעוות את כוונתו של המחוקק בגלל תפיסותיו של בית המשפט.
    ומי שזה לא מוצא חן בעיניו שיחוקק חוק בעד מכירת חמץ בפסח או שיצביע נגד התיקון החדש לחוק, רק מה.. לא נעים, מתברר שהמתנגדים לתיקון הם מיעוט קטן. זוהי דמוקרטיה, שלטון הרוב על ידי נציגיו.

    הגב לתגובה זו

    • איך זה בדיוק עיוות?

      לא מבין, 23/12/09 20:34

      נשמע לי הגיוני שמקום פומבי הוא מקום שרואים אותו מכל מקום (חלונות ראווה, דוכנים בחוץ וכו'). מקום שאינו שומר כשרות שמוכר מזון לא כשר בתוך כתליו איננו מקום המוגדר פומבי אלא מקום שיש לעשות החלטה קודם שנכנסים אליו- האם אני באמת רוצה לרכוש במקום הזה-הרי אין לו תעודת כשרות: עלי להחליט האם להיכנס או לא להיכנס.
      זה נשמע לי הגיוני בהחלט, וזאת גם נשמעת לי כוונת המחוקק. אני מודה שלא עשיתי בדיקה בדברי הכנסת, אבל לא ראיתי שמישהו הביא איזה בדל ראיה שאומרת שהכוונה במקום ציבורי זה בכל מקום.
      ש''ס רק מושכים אש ואני מאוד מקווה שנראה גורם כמו שינוי שיגרום להם ולבוחרים שלהם לעוף מפה.
      ש''ס היא מפלגה לא ציונית ולא דמוקרטית, בושה שהיא יושבת בכנסת ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • היה בחורצ'יק שהסתובב עירום באחת החנויות.הוא טען כי אם זה לא (ל''ת)

        מקום פומבי,אז הוא לא עובר על שום עברה..עכשין מבין?, 24/12/09 01:31

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    הפעם ש''ס צודקים.השופטת עיוותה לחלוטין את החוק ולכן יש לתקנוץ (ל''ת)

    דרור הנאור מרמת גן, 23/12/09 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    באם קיים עיוות זה במוחם של חברי הבנסת של שס

    אזרח פשוט, 23/12/09 15:49

    שיאכלו מצות ושישתו מי רגלים מתי וכמה שהם רוצים.
    אנשי שס והמפלגות הדתיות האחרות אינם מבינים שככל שהם יחמירו ויקשו כך יתנגדו למעשה הזה רבים יותר כאמור ''כאשר יענהו הוא ירבה ויפרח'' [באם הציטוט נכון אבל זאת הכוונה]
    מוטב שירדו מהכוחניות ויעזבו את הנושא - מי שרוצה לאכול מצות יאכל אותן ומי שלא רוצה שלא יאכל.

    הגב לתגובה זו

    • מהו יהודי

      יעקב, 23/12/09 16:09

      אז אם יהודים רחמנא ליצלן יאכלו חמץ בפסח וח''ו חזיר. איזה מדינה יהודית תהיה פה? מה ההבדל בין כל מדינות הנכר? יהדות זה לא סתם שם יפה של עם, אלא ע''י קיום תרי''ג מצוות ובלי זה עם כל הכבוד לך זה לא נקרא מדינה יהודית!!! יהדות זה לא רק סמל זה דורש קיום תורה ומצוות. ואם ישנם יהודים שעדיין רחוקים מתורה ומצוות אפשר לעזור להם לאט לאט כל פעם מצווה אחרת להוסיף אבל הדבר החשוב ביותר הוא שמדינה יהודית צריכה לעשות מינימום ולפחות לשמור על צביון יהודי ור''ל לאכול חמץ אפי' הגוי יודע שהיהודים לא אוכלים אז למה לבא ולקלקל את זה

      הגב לתגובה זו

      • מי שרוצה לאכול חמץ בפסח יאכל חמץ גם אם לא תאפשרו

        סקס סמים וטל מוסרי, 23/12/09 18:52

        אנחנו כבר שנים קונים יותר לחם לפני פסח ומקפיאים.
        כל אדם עושה את הבחירה שלו אם לשמור את מצוות התורה או לא, ושום חוק לא ישנה את זה.
        חוץ מזה כן חמץ לא חמץ, כשר לא כשר, מה שחשוב זה להיות אנשים טובים.

        הגב לתגובה זו

        • אין כוונה להכנס לך לצלחת,אלא לשמור על צביון יהודי במקומות פומביים. (ל''ת)

          גם הפרה טובה.., 24/12/09 01:33

          הגב לתגובה זו

        • אני לא מסכימה איתך על השורה האחרונה כמובן

          דתיה, 01/09/10 20:39

          אבל ברור שאף אחד לא מונע ממך לאכול חמץ בפסח. מטרת החוק היא למנוע מהדתיים להגיע מצב שירגישו לא בנוח כי יראו בפסח מוצרים שהם חמץ מוצגים לראווה.

          הגב לתגובה זו

      • תחליף בכל ההודעה שלך את ''יהודי'' ב''יהודי-אותודוקסי'' והיא תיהיה נכונה

        ש, 23/12/09 20:35

        רוב היהודים בעולם לא משתייכים לזרם האורתודוקסי הקיצוני, וזה המצב ששורר מאז שיוסד הזרם האורתודקסי לפני פחות מ200 שנה, ולפני זה לא בכלל היו יהודים שדומים לאורתודקסים שלמעשה המציאו יהדות חדשה, והיום מנסים למכור אותה כאילו היא היהדות המקורית.

        אבל אני בטוח שאת זה לא סיפרו לך בבית.

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    מה לגבי חוק נגד זקנים וכובעי קאובוי? לרוב האזרחים אין כאלה (ל''ת)

    מנדלבאום, 23/12/09 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ישי הוא האחמדיניג'אד שלנו. במראה ובגישה (ל''ת)

    יקי, 23/12/09 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    צאו לנו מהצלחת וצאו לנו מהחיים. כבר הוכח שמעולם לא היינו במצרים

    אתאיסטיק, 23/12/09 11:09

    אין אפילו עדות אחת מחוץ לתנך על אירוע שאמור היה להיות כה גדול וחשוב בתולדות העולם העתיק, וודאי שלא מצרית.

    הם לא כתבו על בריחת העבדים העבריים מארצם כי לא היתה כלל בריחה, כי לא היתה יציאת מצרים.
    הסופר המקראי המציא אותה. סופרי המקרא אינם דוברים אמת, הם שיקרו לנו.

    יתרה מזאת, כל שנה, מדי שנה, אנו משקרים לעצמנו ולבננו ואנו מצווים לספר סיפור שלא היה ולא נברא.

    הגב לתגובה זו

    • זה סיפור מאוד יפה וראוי לספרו ונאה אווירת החג (ל''ת)

      -רק שאכן גם ראוי שיצאו לנו מהצלחת והורידים.., 23/12/09 15:35

      הגב לתגובה זו

    • כי שאר התנך הוכח אחד לאחד כאמיתי ואלוהים גם

      לא יכול להיות, 23/12/09 16:00

      אלוהים שולט בכל ,הקפאת ההתנחלויות רצון האל, פינוי עזה רצון האל

      הגב לתגובה זו

      • אכן כן. מסובב הסיבות רצה בכך. הדברים עמוקים וארוכים. (ל''ת)

        ואל תחשוב שדתיים לא מתמודדים עם שאלות כאלה, 24/12/09 01:44

        הגב לתגובה זו

    • מי הוכיח את זה וכיצד זה הוכח?

      יהודי מאמין, 23/12/09 18:56

      איך בכלל אפשר לדעת היום מה היה לפני 3500 שנה?
      אם הם לא כתבו על בריחת עבדים זה אומר שלא הייתה בריחה?
      הגיון לוגי מוזר, ממש כפתור ופרח.
      אני לא אכתוב על זה שמחר תזרח השמש ומכאן מוכח שמחר היא לא תזרח?

      הגב לתגובה זו

    • מיסטר 70 חפש בגוגל ''פפירוס איפואר'' ותמצא

      רק חסר דעה ממהר להגיב לפני שלמד, 23/12/09 19:48

      אחת לאחת את 10 המכות

      הגב לתגובה זו

      • מיסטר ''פפירוס איפואר'', לתשומת ליבך שטוף הדת

        בני, 24/12/09 00:12

        זה לא איפואר, זה איפוור.
        והתיאור של הפפירוס הוא כ-500 שנה לפני אירוע יציאת מצרים. לא שזה משנה למדיחים בתשובה שאוהבים לשנות את ההסטוריה ולשחק עם העובדות כדי לשכנע בורים שכמוך ב''אמיתות התורה''..

        חפש ''פפירוס איפוור'', לא כמו שמאייתים אותו אתרי דת ומדיחים בתשובה שונים, כדי להסיט את העובדות לצרכיהם.

        הגב לתגובה זו

    • מי שקרא את כל התנ''ך פעם אחת

      דתיה גאה, 01/09/10 20:46

      יכול לראות שאין לזה ''סופר בן אדם''- הרי אין לזה סדר של היגיון אנושי.
      יש בזה הרבה סתירות ולא תמיד אפשר להבין בדיוק מה המסר שא-לוקים רוצה להעביר לנו.
      אם היה זה ספר של בן אנוש- הוא היה כותב את זה ללא סתירות, ללא חזרות שנראות לכאורה (ורק לכאורה) מיותרת ובאופן מתומצת וברור.
      כי בן אנוש רואה לא בצורה שלמה. נכון, יש 70 פנים לתורה וזה דבר נפלא. לא כולם צריכים לחשוב אותו הדבר.

      כל התנ''ך כתוב באופן א-לוקי. ולפני שמנסים לסתור- קודם תקראו את התנ''ך ואז תראו איזה ספר א-לוקי מדהים הוא.

      וחשוב לי במיוחד בחודש אלול לומר לכולם- כ''כ חבל שמנסים להכחיש. תנסו קודם לקרוא, להתחבר ואז תראו עד כמה זה החיים הטובים באמת. זה חיי החופש האמיתיים. ''טעמו וראו כי טוב ה'''.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    ליצן החצר

    רגלית, 23/12/09 11:04

    להצדיק את הכלום של אלי ישי הוא צריך לנבוח לפעמים

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מצוין ! עוד 10,000 משרות משגיחי כשרות (ל''ת)

    ישראלי, 23/12/09 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    חשוב יותר לסדר ג'ובים בכירים לבנים השוטים של הרב עובדיה (ל''ת)

    עדית ( =רבנית-שדכנית-בלנית-פדיקוריסטית ), 23/12/09 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אני מתגעגעים למפא''י הישנה שידעה לתמוך בדיני התורה (ל''ת)

    גם מפא''י הישנה תמכה בחוק החמץ, ובן גוריון בראש, 23/12/09 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אני מאוד אשמח לראות את ישראל שוב עושה כבוד למורשת. (ל''ת)

    דוד מלכי, 23/12/09 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    יוצא מהכלל יש לכבד את חגי ישראל ההסטוריה שלהם ואת הדת היהודית

    פקק תנועה , 23/12/09 09:59

    סביר להניח שכולנו יהודים גאים במוצאנו ובהיסטוריה שלנו ולא יקרה כלום אם במהלך חג הפסח יוכלו מזון כשר שמתאים לחג

    הגב לתגובה זו

    • ומה הלאה? חוק שאוסר מכירת אוכל לא כשר? איפה עובר הגבול?

      ארז, 23/12/09 15:31

      לאכול שרימפס במהלך כל השנה זה בסדר, אבל לאכול פיתה במשך שבוע אחד זה לא בסדר?

      זה חוק מגוחך ומיותר, שמוטב שיבוטל כליל.

      מי שרוצה לשמור כשרות (במהלך השנה בכלל, ובפסח בפרט) - יעשה זאת. ומי שלא -ממילא המדינה לא תעניש אותו, ולכן החוק מיותר.

      הגב לתגובה זו

    • דבר בשם עצמך

      ש, 23/12/09 20:24

      הגאווה שלי במסורת עוצרת במנהגים טיפשים וחסרי טעם כמו שמירת כשרות לסוגיה.
      ובטח שאני לא מתכוון לתת לאנשים נבערים כמוך להכריח אותי לשחק במשחקים שלכם, במפלצות מתחת למיטה הפסקתי להאמין כשהייתי ילד. אם אתם רוצים להאמין בפיות ובאגדות אל תגררו אותי לזה.

      רוצה לאכול דיקטים? תהנה, רק תקפיד לא להכנס לי לתוך הצלחת.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    די כבר!! אנחנו לא אירן! תירגעו אולי תעברו ותבדקו את הפריזרים??

    מהמהמאיה , 23/12/09 09:41

    כל פעם שמשעמם בש''ס הם חושבים איך להציק ולהתסיס את הציבור החילוני. מספיק!!!

    לא טוב לכם פה לכו! הבנים שלנו משרתים בצבא ושלכם לא! אנחנו ממנים לכם את הבריאות, את הקצבאות ובקרוב גם את טיפולי השיניים (שאנחנו בטח לא נהנה מהם כי לא נתאים מן הסתם ל''קריטריונים'') ובזכותי ובזכות שכמותי אתם מתקיימים אז לפחות שבו בשקט ןתנו לנו לחיות!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עוד פעם החשוכים האלה מנסים לכפות על הציבור את הכללים שלהם? עד מתי?? (ל''ת)

    ב, 23/12/09 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מי זה 2 הבבונות האלו ליד הצדיק הזה? (ל''ת)

    yoya, 23/12/09 09:38

    הגב לתגובה זו

    • מאין לך שהוא צדיק? גם לרב אליאור חן יש זקן וכובע. אתה מכיר את המצולם? (ל''ת)

      מנדלבאום, 23/12/09 11:34

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    משאל עם יפתור את הבעיה

    חבייר, 23/12/09 09:33

    ואולי יהיה טוב לעשות זאת לפי אזורים: מה שהרוב יקבע בכל איזור.
    בכל מקרה, את החוק הזה לדעתי צריך לבטל, לא לשנות...

    הגב לתגובה זו

    • אבל רק למי שמתגייס ומשלם מיסים

      ופועל לפי המשטרה, 23/12/09 20:42

      דמוקרטיה זה גם מדינת חוק לא רק בחירות.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    צריך חוק נגד כיפות ומכיוון שהרוב לא חובש אז אין בעיה לכפות את זה (ל''ת)

    OMG, 23/12/09 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הורוביץ, תחזור לרוסיה!

    אבי, 23/12/09 09:29

    כל מה שנודף ממנו טיפת יהדות, אתה יוצא נגד.
    את מי אתה מצייג בכנסת??? את הנוצרים?

    הגב לתגובה זו

    • אבי-אחמד טיבי?? (ל''ת)

      בוריס בוזגלו, 23/12/09 18:48

      הגב לתגובה זו

    • הוא מייצג אותי

      יואב, 23/12/09 20:19

      ואני שירתתי בצבא וממשיך לשרת במילואים, משכיל, עובד, משלם מיסים, שומר חוק.

      אותך מייצג ניסים זאב, באיזה בוחרים הוא יכול להתגאות? בבטלנים חשוכים שלא תורמים כלום למדינה? תחזור אתה לברוקלין, חוץ מזק''א אתם לא נחוצים כאן. ולגרד גופות תאילנדים יכולים לעשות לא פחות טוב ממכם.

      הגב לתגובה זו

      • יואב תתבייש לך!אתה מלא בשנאה

        יהודיה שאוהבת גם חילונים גם דתיים וגם חרדים!, 23/12/09 20:51

        המילים והניסוח שבחרת להשתמש מתאימות להרבה אנטישמים שמשתמשים בשפה שלך...
        גם הם שונאים את היהודים האלה עם הזקן והפאות,אלה שלבושים כמו פעם,שחורים כאלה,מיושנים...אה,אופס,התבלבלתי..אתה בכלל לא גוי!שאלת פעם את עצמך מאיפה השנאה הזאת????אתה בכלל מכיר את הציבור הזה מקרוב????
        אם הציבור החרדי היה בטלן כמו שרשמת הוא לא היה טורח להקים כל כך הרבה עמותות חסד ולעזור בהתנדבות לכל כך הרבה נזקקים(יד שרה,עזר מציון,גמ''ח מזון וכ''ו).והגיע הזמן שתפקח את עיניך ותצא לעולם האמיתי בו תמצא הרבה חרדים עובדים ותתפלא גם משלמים מיסים,מפתיע,לא??
        ונראה אותך חכם גדול,לך אתה פעם לגרד גופות של יהודים(ואני בכוונה משתמשת במילים הדוחות שבחרת להשתמש) מזירת פיגוע ואז תחזור ותדבר,הכי קל לזרוק מילים מאחורי מסך מחשב.
        הגיע הזמן שנפסיק לשנוא כל כך אחת את השני!!!!

        הגב לתגובה זו

      • ליואב אז אתה לא מרצניק!

        אבי, 23/12/09 23:05

        אם נכון ששירתת בצבא אז אתה המרצניק היחיד שעשה זאת....

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    אני חרד לאן מדינת ישראל נופלת.

    ארז, 23/12/09 09:27

    למה המפלגות החילוניות לא מבינות שאסור להיות בקואליציה עם ש''ס ושאר המפלגות החרדיות הקיצוניות? לא אכפת להם שהם הורסים את הדמוקרטיה?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מה תהיה הצעת החוק הבאה שלך ישי? לאסור על נשים לצאת ללא כיסוי ראש??? (ל''ת)

    לך תעזור לעובדיה לבחור שמלה חדשה!, 23/12/09 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מצות עושות לי עצירות

    קוראים לי איציק העולם יפה, 23/12/09 09:22

    אני מבקש מכבוד האייטוללה עבדללה יוסוף ומשליחו עלי אדמות עלי ישי (הישאם) להתחשב בי קצת. אולי תאפשרו לי לאכול פתית שזה מגעיל כמו מצה אבל עוזר לי בפעילות הקיבה?
    ובעד זה אני יתרום לתנועה שלכם קצת כסף .הרי ככה מקובל אצלנו בעולם האיסלם ובמרוקו בפרט.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אולי מישהו יציע חוק: לאסור כפייה דתית מכל סוג שהוא. (ל''ת)

    איפה הדמוקרטיה????, 23/12/09 08:52

    הגב לתגובה זו

    • ומה אם כפיות אנטי דתיות- גם אותם לאסור!! (ל''ת)

      דתיה, 01/09/10 20:50

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    שונא את אלי ישי , אבל בעד החוק!

    החילוני ההדוק, 23/12/09 08:46

    הלו חברים מה קרה? אנחנו יהודים! רוב המדינה לא אוכלים חמץ בפסח.

    במה נהיה יהודים אם לא בסמלים האלה?

    ןההורביץ הזה שונא אותו יותר מישי , לך הורביץ תחזור לבית הקהילה שלך עם בן זוגך הצבעוני ותישאר שם, אל תטמא אותנו!!!

    הגב לתגובה זו

    • הדוק במהדק?

      חילוני בשקל, 23/12/09 20:44

      מה עניין טומאה לחילוני?
      מה עושה חילוני שחש טומאה?
      איך אתה מטהר את עצמך? קופץ לבריכה במקום למקווה?

      לא ידעתי שגם ש''ס מחזיקים טוקבקסטים בתשלום

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    החוק הבא: איסור שימוש באופניים ביום כיפור

    דגידפ, 23/12/09 08:45

    נצטרך להסיע את הילדים ברכב

    הגב לתגובה זו

    • רעיון לא רע- צריך לשמור על קדושת יום כיפור! (ל''ת)

      אלמונית, 01/09/10 20:51

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מדינת ישראל היא לא

    כ-פ-י-י-ה, 23/12/09 08:41

    מדינת הלכה, חד וחלק. אנחנו לא חיים בימי הביניים. צריך להוציא לש''ס האלה מהראש את ההנחה שזה בכלל הגיוני לחשוב שאי פעם נהיה מדינת הלכה.

    הגב לתגובה זו

    • למה ימי הביניים???

      פלונית אלמונית, 01/09/10 20:53

      תבדוק לפני שאתה מדבר! היהדות מתחדשת מיום ליום היא מאוד עדכנית! (התורה שבע''פ... ההלכות...)
      למה תמיד לטעון ככה???

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    להעיף את הפרימיטיבים מהכנסת!!!חיה ותן לחיות!!!! (ל''ת)

    אייטולה יוסף-----הביתה נמאסתם!!!, 23/12/09 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ומה עם חוק לבוש צנוע לנשים, אי נסיעה בשבת?

    יחי הדמוקרטיה, 23/12/09 08:39

    תמשיך ככה ולא ישארו כאן חילונים

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם סקילה של מי שלא שומר שעטנז

      ומטלטל שידות בכרמלית, 23/12/09 20:46

      כל הבגדים שמשלבים שני סוגי בדים זה פשוט נורא. אני לא מבין למה לא לסקול את אלה שהולכים עם זה. אולי אפילו לשרוף כדי שילכו גם הבגדים.
      את הסקילה נשאיר לאלה שאומרים ג'הווה. (ותודה למונטי פיטון)

      הגב לתגובה זו

    • לכל האלה שחשובה להם הדמוקרטיה

      דתיה גאה שבוכה על הכפשת מגזרה, 01/09/10 20:56

      בקשר לדבר הזה- בהחלט הרבה מהציבור (גם הציבור החילוני) לא אוכלים חמץ בפסח. זוהי השמירה על הדמוקרטיה! לאפשר להם לטייל בפסח בלי לראות חמץ בכל מקום ושתהיה להם אפשרות לקנות אוכל.

      לא כופים עליכם כלום! מנסים לאפשר לשני הצדדים לחיות לפי אמונתם!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    במסעדה אפשר להסתיר את הלחם ולכסותו בכמה פרוסות שינקן (ל''ת)

    דגידפ, 23/12/09 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    זוכרים את התגובה של צעיר חרדי לפסיקה?

    זכרוני, 23/12/09 08:32

    הוא התפשט בסופרמרקט וטען שלפי הפסיקה זה לא מקום פומבי. באמת לא עשו לו כלום!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יוצא מהכלל יש לכבד את חגי ישראל ואת ההסטוריה שלהם ויש

    פקק תנועה , 23/12/09 08:31

    גם לציין את שני ימי חורבן בית המיקדש הראשון והשני כימי אבל לאומי ולמרות הכול אנחנו יהודים גאים במוצאנו ודתנו וההיסטוריה שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רבי ומורי ישי השכן שלי מסרב למלא את חוק מה לעשות

    הרשלה קוני למל, 23/12/09 08:15

    רבי
    השכן שלי קופר פו..פו..פו.. לא עלינו .
    ראיתי אותו נושע בשבת לים . ישב לא רחוק ממני (למזלי לא ראה אותי כי היתי מוסתר)

    אני חיממתי מצות כשרו על המנגל ( כי החוק אסר עלי לאכול פיתות).
    שאלה לכבודו: אם התנעתי את הרכב לפני כניסת השבת והאוטו היה דלוק כל הלילה , נכון שאזי מותר לנסוע אתו בשבת מבלי לחלל חלילה את מנוחת השבת . חוץ מזה לא רע לנוח בשבת על שפת הים נכון .?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא מבין למה יש כל כך הרבה ישראלים יהודים שרוצים להתחקות לגוים

    אדם, 23/12/09 08:05

    אף לא מכריח אותכם לא לאכול חמץ תעשו זאת בביתכם,,וכבדו את האדמה שאתם חיים בה

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מכירת חמץ

    ניר, 23/12/09 07:59

    אותם חובשי כיפה שכחו או לא רואים לאן מובילה אכיפה דתית! הם עדיין חושבים שהם חיים בגלות!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    רבי ישי בוא אלינו על המרבד אצלנו תתקבל בברכה

    בן לאדן, 23/12/09 07:55

    לא יצעתי שיש צדיקים אצל האישות הציונית הגזענית .

    כל הכבוד לך כבוד השר ישי כך צריך לנהוג בעם שסרח . גם אצלנו כך התחלנו .

    ראה היום מיליוני אדם אומרים אמן לכל נפיחה שאני מוציא

    ידידך ואחיך לדרך
    בן לאדן

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    רבי כמה פעמים מותר בשבוע לקיים יחסים

    הרשלה קוני למל, 23/12/09 07:44

    כל הכבוד לרב הגיע הזמן שנתמסד
    נותרה לי רק שאלה אחד ,אני תקווה שיצא חקיקה בנדון .

    כמה פעמים מותר לאדם לקיים יחסים עם אשתו . או עם שכנתו . ובאלו תנוחות .

    שאלה נוספת : תוכנית החלוקה עדיין קיימת?

    הגב לתגובה זו

    • כולם שם מתוכנתים

      בבלט, 23/12/09 08:10

      הרי אין לאף דתי או דוס דעה משלו או נימוק לדעותיו. הכל ''כי כתוב'' או ''כי הרב אמר'' זה מספיק.
      הם לא צריכים לחשוב הרי הכל ידוע וכתוב בכתובים.
      איזה בולשיט טהור, כמו לפני 500 שנה אין שום התקדמות.

      הגב לתגובה זו

      • החוק מיותר ופוגע

        מסכים, 23/12/09 08:29

        אבל השטויות שכתבת על היהדות הן פשוט בורות מושלמת. אין לך מושג איזו דינמיקה והתפתחות יש ביהדות. אולי הן לא בכיוון שאתה מעונין בו, אבל יש שינויים כל הזמן.

        הגב לתגובה זו

      • חכם גדול!! סה''כ גם אתה עושה את מה שאומרים לך לעשות- אם תחשוב לעומק (ל''ת)

        גם אתה במטריקס., 23/12/09 09:28

        הגב לתגובה זו

      • אבל אני רץ אחרי כל טרנט ומשועבד לפרסומות (ל''ת)

        חילוני מזה נאור, 23/12/09 21:41

        הגב לתגובה זו

      • לבבלט

        דתיה, 01/09/10 21:04

        מה פתאום אין לאף אחד דעה משלו???
        זו ממש סטיגמה! היהדות מחנכת את האדם לחשוב ולנסות להבין על פי הבנתו והשקפתו. זה מאוד מבורך.
        יש כ''כ הרבה שיטות שונות, פסקי הלכה שונים בקרב היהודים ברחבי העולם- איך אפשר לומר- שאין לכל דתי דעה משלו. לכל בן אדם יש דעה משלו ונימוק לדעתו.

        וממש לא הכל כתוב וידוע בכתובים. הרי את התורה אפשר להבין בכל מני דרכים ''70 פנים לתורה''- מנסים להגיע לאמת ע''י דיונים אבל בסופו של דבר לא כולם חושבים אותו דבר. כל אחד פוסק אחרת. לפי דעתו.

        איך אפשר להגיד אין התקדמות???

        הגב לתגובה זו

    • זה תלוי, אם אתה ספרדי מותר לך יותר מהאשכנזים (ל''ת)

      דגידפ, 23/12/09 08:40

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    חופש...דמוקרטיה. ש''ס מכירים את המושג? (ל''ת)

    ארז, 23/12/09 07:19

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למישהו לא ברור מה עשו הרבנים האלו באירופה ? הם עכשיו בניו יורק. (ל''ת)

    ויוי, 23/12/09 07:09

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ח''כ הורביץ צריך כאן את שלטון איראן .אז ניראה אותו מצייץ . . (ל''ת)

    מתנחל משנקין, 23/12/09 07:04

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן לעבור לשם

      רן, 23/12/09 09:18

      ואז נראה אותך כותב טוקבקים

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    בגלל אהבתי הרבה לש''ס אני מתכון לאכול חזיר בפיתה בפסח. (ל''ת)

    פישלזון, 23/12/09 07:01

    הגב לתגובה זו

    • תעשה מה שאתה רוצה- מה ש''ס קשורה לעניין.

      אלמונית, 01/09/10 21:06

      מה אתה עושה ברוגז עם ש''ס ? אתה עושה דווקא בשביל לעצבן? תעשה לפי מה שמתאים לך לא לפי מה שמעצבן אחרים, זה לא חוכמה גדולה לעצבן אחרים ולעשות דווקא וזה לא מועיל לכלום. 

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אלפי נוצרים מרוסיה עלו לארץ רק בגלל היהדות ..... (ל''ת)

    ---- ועכשיו יש להם טענות כלפי ש''ס ....., 23/12/09 06:55

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כמו פרעה לעברים כך עובדיה ליהודים.ככל שהוא יתענה לנו יותר,כך נמלא מקפי (ל''ת)

    מורדו, 23/12/09 06:51

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צודקים . במדינת היהודים יש לנהוג לפי ההלכה היהודית .. (ל''ת)

    אני בעד, 23/12/09 06:50

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כמו באיראן

    בני, 23/12/09 06:29

    \

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נמאסתם!!! (ל''ת)

    se7en, 23/12/09 06:17

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חוצפה שכזו (ל''ת)

    בוקי-אזרח פשוט, 23/12/09 06:16

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לבטל את האזרחות למשתמטים  (ל''ת)

    השתמטות=בוגדנות, 23/12/09 06:08

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מי שעוד צריך הוכחה שהדת היהודית היא דת כפיה,גזענות,אפליה ודיכוי מקבל

    כופים ש''סניקים, 23/12/09 06:05

    את העובדות והאמת,חדשות לבקרים,מהש''סניקים והחרדים היישר לפרצופו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מקווה להצלחת ש''ס, סוף סוף אוכל חמץ בפסח, תמיד יש פעם ראשונה (ל''ת)

    הצדיק מבני ברק, 23/12/09 06:01

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    איך קורה שרק ניצן הורוביץ אומר משהו נגד

    דוקטור , 23/12/09 05:43

    רק יפה ליפה הנפש המלוקק הזה יש מה לומר נגד או שלא טרחו לקבל תגובה ממישהו אחר?

    הגב לתגובה זו

    • אתה טמבל. אולי אתה צריך להתקרב יותר לאיראן כדי להעריך את פועלו (ל''ת)

      ב, 23/12/09 09:39

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אונס חופש הבחירה

    החילוני, 23/12/09 05:41

    איזה ביזיון!! לעשות סוף לתנוע החולה והמיותרת הזו.פשוט אונסים את חופש הבחירה .

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מורשעים

    MAX, 23/12/09 05:24

    אז מי מכל המורשעים בפלילים (והזכאים כמובן...)יאכוף את החוק הזה:
    יאיר לוי,
    אריה דרעי,
    רפאל פנחסי,
    יאיר פרץ,
    עופר חוגי,
    שלמה דיין,
    שלמה בניזרי

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    איראן!

    פישל אבו רחמה, 23/12/09 05:21

    אני מציע לחברי הכנסת מטעם ש''ס להיפגש עם המולות באיראן ולשאוב מהם רעיונות לאיסורים נוספים. אין הרבה הבדל בין הקנאות הדתית של בערי ש''ס לזו של חכמי השיעה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תלמד את הצדיקים מה לעשות הם יודעים

      קוני למל, 23/12/09 10:27

      מאין אתה חושב שלקחו את הרעיון ??
      הם גם ידרשו יחס שווה
      ראה גיוס החרדים לצה''ל
      תמורת שחרור חייל אחד = שחרור אלף מחבלים

      תמורת גיוס לצבא לכל מגוייס = מיליון ש''ח
      תמורת 10 מגויסים = עשרה מילון ש''ח
      כך הלה .
      יחס הוגן ביותר, שכדאי מאוד לחילונים לממן זאת ללא שום ציוץ .

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    primitive monkeys u belong to the masot (ל''ת)

    rom, 23/12/09 05:20

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עורו בני תמותה והבינו מעשיכם תחת השמש,, (ל''ת)

    JOW, 23/12/09 05:20

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    עורו בני תמותה והבינו מעשיכם תחת השמש,, (ל''ת)

    JOW, 23/12/09 05:02

    הגב לתגובה זו

    • אל תאמר הא זה חדש ,זה כבר היה משכבר הימים, (ל''ת)

      יהודי בלב, 23/12/09 07:16

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    Not to belive - the JEWISH STATE (ל''ת)

    Nebach... one week cant respect, 23/12/09 04:51

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    They are nuts! Send them all to Iran where they belong (ל''ת)

    Koby, 23/12/09 04:49

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    Hasn'e

    Moshe, 23/12/09 04:42

    Ma po kore po, humeni, rofsanjani.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אפשר לשמור לחם במקפיא ולאכול אותו מתי ואיפה שרוצים

    ג'קסון , 23/12/09 04:36

    עוד הוכחה שהיהדות והקומוניזים זה אותו דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צריך לשלול מעוכרי ישראל אזרחות

    חן אדון , 23/12/09 04:09

    ויפה שעה אחת קודם!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הפתרון לצרוך חמץ בפסח ולא להיות עבריין.

    אורן, 23/12/09 03:58

    לכל המעוניין שירותי המרת דת בחינם.
    מופיעים במשרד הפנים ומצהירים על היותם בני בלי דת או בני דת שנטי אנטי ומותר לאכול חמץ ולנסוע בשבת

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר שאם אתה יהודי אסור לך לנסוע בשבת או לאכול חמץ בפסח? (ל''ת)

      שמוליק, 23/12/09 06:50

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    פני הדור כפני הכלב (ל''ת)

    רואי, 23/12/09 03:53

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מי שרוצה חמץ שיקנה מהערבים ומהדרוזים. (ל''ת)

    יוסף, 23/12/09 03:42

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא מבין על מה התעוררתם

    מנחם, 23/12/09 03:13

    בסך הכל זאת היתה כוונת המחוקק מלכתחלה, איש אינו פתי לחשוב שכוונת המחוקק היתה כפרשנותו התמוהה של בג''ץ.

    הגב לתגובה זו

    • ל12- שכוייח!

      פלונית, 01/09/10 21:09

      בדיוק! כולם לקרוא!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    עד מתי יאפשר הרוב החילוני לש''ס לשלוט במדינה? (ל''ת)

    איתי, 23/12/09 03:08

    הגב לתגובה זו

    • כי זו מדינת היהודים והיהדות . ואי אפשר להפריד את המדינה מהדת (ל''ת)

      ..מכל הבחינות --- רק חוקי ההלכה עובדים ., 23/12/09 06:53

      הגב לתגובה זו

      • אפשר ורצוי. חבל שאתה שבוי בקונספציה שלך, כי אתה תשניא את הדת על הציבור (ל''ת)

        ב, 23/12/09 09:40

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה חדש??????????????????????? (ל''ת)

    באוטובוס בשבת לא נוסעים, 23/12/09 02:43

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם מנהגינו מורשתנו ודתנו לא ימומשו בארצנו היהודית אז איפה? (ל''ת)

    JOW, 23/12/09 02:36

    הגב לתגובה זו

    • זאת לא ארצינו היהודית - טמבל

      חן אדון , 23/12/09 04:10

      זאת ארצינו הציונית של היהודים!!!!

      הגב לתגובה זו

      • טמבל ,,,,,חן,,,,, חן ,,,

        JOW, 23/12/09 04:57

        זה שעשה אותך

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    Hametz

    dAVID, 23/12/09 02:21

    Mamash Taliban !!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ש''ס : חבורה של פושעים ופרובוקטורים, להפריד הדת מהמדינה ומייד !!!! (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 23/12/09 02:17

    הגב לתגובה זו

    • דת? מה זה ?

      iany, 23/12/09 07:21

      וטובה עשה אחת קודם.

      אמן :)

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    2 הבחורות בתמונה. ברררר (ל''ת)

    שי, 23/12/09 02:11

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אנשי ש'ס מבזי הדת.

    דוד המשקיף, 23/12/09 02:11

    לא מספיק לכם שאתם עם יד אחת בכיס הציבור גוזלים את כספנו חילונים ודתיים.נו באמת עסקני ש'ס ,יש לכם יד נוספת לסתימת הפה של הציבור . אני מקוה שהרוב השקט הפעם לא יוותר.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ורוביץ שתמך בי כדיקטטור מבין הי טוב מהי דיקטטורה (ל''ת)

    הוגו צ'אבס, 23/12/09 02:11

    הגב לתגובה זו

    • צאבס ,זה נכון שפעם היית מתנדב בקבוץ? (ל''ת)

      דגניה א, 23/12/09 21:43

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    איך בדיוק פיתה פוגעת בחרדים?

    למה נכנסים לי לצלחת???, 23/12/09 02:10

    לא אוהב מצות. מה לעשות - לא אוהב. זה משמין, יבש, נתקע בגרון ולא טעים. אני גם לא נהנה לאכול כל מיני תחליפים של לחם כמו לחמניות כשרות לפסח, פיצות לאוכלי קטניות וכו'. זה לא מתקרב לקרסוליו של הדבר האמיתי. אוכל כשר לפסח גם הרבה יותר יקר.

    אז למה לעזאזל מנסים אנשים שאני לא מכיר להכריח אותי בכוח לאכול אוכל לא טעים ויקר? איך בדיוק מראה הפיתה פוגע בהם? האם הם עד כדי כך רגישים כמו המוסלמים שנפשם הרכה קורסת ממראה תמונה של מוחמד?

    תאכלו מה שאתם רוצים ותעזבו אותי בשקט. אני מבטיח לא למכור חמץ בבני ברק אז אל תכריחו אותי לאכול מצות בת''א.

    הגב לתגובה זו

    • יש לנו, כיהודים גם לא חרדים, עקרון של ערבות

      קובי, 23/12/09 07:42

      וכן, כואב לי שאתה מחלל שבת
      כואב לי שאתה בועל נידות (למרות שאיני רואה זאת)
      כואב לי שמבזים את פסח,

      כואב לי ד כדי כך שהחג שלי פחות טוב

      הגב לתגובה זו

      • כואב לך? תחזור לברוקלין

        יואב, 23/12/09 20:29

        לי כואב שאתה מתכסה במסורת כדי להצדיק גזענות מכוערת.
        לי כואב שאתה דן את הילדים שלך לחיי עוני ואבטלה.
        לי כואב שבשם הדת אתה מתחמק מחובותיך האזרחיות ומטיל אותן עליי.
        לי כואב שאתה גוזל ממני את הכסף שעבורו אני מתאמץ רק כדי לממן את סגנון החיים ההזוי שלך.

        אבל מה לעשות, לחיות במדינה דמוקרטית ופלורליסטית פירושו לחיות על אף הכאב. לא טוב לך, אתה מוזמן לקבל ההצעה שלי בכותרת.

        הגב לתגובה זו

      • גם לי כואב

        חילוני, 23/12/09 20:49

        שאני משלם מלא כסף למדינה ולא רואה מזה כלום.

        שטחנתי שלוש שנים בצבא ולא ראיתי מזה כלום.

        שאני עושה מילואים ולא רואה מזה כלום.

        אבל כשאיזה דוס דוסון רוצה לשבת בבית וללמוד את לימודיו הוא רואה השלמת הכנסה, ומלגה, ודמי אבטלה וביטוח לאומ וקצבת לדם וקצבת אברכים וקצבת מוצצי דם.

        הגב לתגובה זו

    • אם אתה זורק פיתה יבשה והיא פוגעת לעובדיה יוסף בעין (ל''ת)

      דגידפ, 23/12/09 08:39

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    צאו לנו מהצלחת!!! (ל''ת)

    מיכאל, 23/12/09 01:59

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הכפייה הדתית שוב מרימה ראש?

    זראטוסטרא, 23/12/09 01:55

    אין יותר מה לעשות עכשיו במדינה,מאשר להתעסק
    בעוד מלחמת יהודים ישנה נושנה? אפשר להבין
    מדוע ש''ם אוכלים מצות בפסח,זה המנהג.אבל
    לכפות על אחרים שאינם חפצים בכך,יקרב אותם
    לדת? ישקף שגם הם יהודים כשרים? ולמה לעצור
    בזה? יש עוד כמה ימי צום דתיים,שאפשר לחייב
    בחוק שכ ו ל ם יצומו,ובא לציון גואל.

    הגב לתגובה זו

    • תזכיר לי מתי היא הורידה את הראש? פשוט התרגלנו.. לא עוד (ל''ת)

      אתאיסטיק, 23/12/09 12:07

      הגב לתגובה זו