• 105.

    צריך לזכור מי מינה את עוזי ערד לתפקידו. (ל''ת)

    אהבתי את אדוני, 08/05/10 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    זה שלאנשים יש דעות שונות - זה לא מאזן יחסים בעייתי

    יופיטר, 23/12/09 16:21

    ולהלן אימרה - כשבועדה מצומצמת יש שניים עם אותה דעה - אחד מה הוא מיותר

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    האם לא ברור לכם שרמטכ''ל לא מחליט הוא רק מבצע. (ל''ת)

    ד.ט., 23/12/09 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ארד דווקא צודק הפעם

    פנדה , 23/12/09 11:48

    עושה לביבי צרות, וחבל, כי הוא איש מוכשר מאוד, אבל ברור שהוא צודק והרמטכ''ל התבטא כמו אחרון האמהות וזה יכול גם להוריד את המורל לחיילים אמיצים שמאמינים שהצבא שומר על אזרחים ולא להיפך.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אשכנזי,את האמהות תשאיר לי אתה תהיה רמטכ''ל

    אמא, 23/12/09 11:13

    כל אחד והתפקיד שלו.התפקיד שלך הוא לא לחשוב מהרחם

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    רק אשכנזי מבין את משבר האמון שהפקרת גלעד תיצור

    מקווים שאשכנזי יתעקש, 23/12/09 10:26

    הפקרת גלעד שליט תיצור משבר אמון נוראי בין חיילים והורי חיילים לעתיד לבין הצבא.
    הצעירים בישראל והוריהם יבינו שאין על מי לסמוך כי ישראל אינה רואה חובה לעצמה להשיב את הבנים שנפלו בשבי הביתה- אפילו הם נפלו שלא באשמתם.
    אשכנזי שהוא חייל ומפקד אמיתי מבין שהחזרת השבוי היא חובה לאומית שאין שניה לה ואבוי לנו אם לא נקיים מצווה פידיון שבויים בכל מחיר.

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא רוצה להפקיר את גלעד - אבל צריך להזהר מהפקרת חיים תמורתו (ל''ת)

      יופיטר, 23/12/09 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    3 שנים, 2 ממשלות, 4 נציגים ועולם שלם מעיד - ישראל הורגת את גלעד !!! (ל''ת)

    אין סיכון ! רק אגומניאקים שלא מסוגלים להתפשר !!!, 23/12/09 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כל הכבוד לעוזי ארד, אם כי ביקורת יש לשמור בסוד (ל''ת)

    ברוך, 23/12/09 10:02

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא אמר זאת ברשות הרבים - את זה עשו העיתונאים (ל''ת)

      יופיטר, 23/12/09 16:23

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    נתניהו הוא זה שאמר את הדברים אבל ארד לוקח את האש כדי לא להפליל את ביבי (ל''ת)

    אל תהיו תמימים, 23/12/09 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אבל הוא צודק...למי אכפת,הא?אףחד לא מדבר על מחר...

    ריאליסט, 23/12/09 09:31

    וכשחלילה נשלם בדם וחלילה הרבה דם..פתאום כולם יתעוררו וישאלו שאלות...

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מקומו הטיבעי של גלעד שליט זה בישראל ולא בפלסטינה

    פקק תנועה , 23/12/09 09:22

    אסור לנו לפחד מגורמי החוץ הללו אחרת זה יהיה בעוכרנו וחברי השביעיה הסודית צרכים לסיים כבר את התהליך הזה

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ביבי, עוזי ארד יוריד אותך שאולה !!!! (ל''ת)

    הרצלינית, 23/12/09 07:34

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הידיים ידי ביבי והקול קולו של ארד.

    לא קונה מביבי חיפושית משומשת., 23/12/09 05:47

    וברק - הוא מגחך בהנאה.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    פרופ' ארד, אתה אידיוט! ...אופס!... סליחה. זה לא נועד לתקשורת! (ל''ת)

    אליהו שמש, 23/12/09 05:22

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ארד מנוול חוצפן (ל''ת)

    כן, 23/12/09 01:34

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    '' תדע כל אם עבריה שמסרה גורל חיי בנה לידי מפקדים, ראויים לכך''

    אמא של חייל ומפקד בסיירת מטכ''ל, 23/12/09 01:21

    וגבי אשכנזי הוא דוגמה ומופת למפקד שכזה.

    התבטאות אנושית ומחזקת.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ביבי משתדל בכל כוחו להראות שההחלטה לא באה ממנו אלה שדרשו זאת ממנו העם

    Avi Ecuador, 23/12/09 00:50

    את אותו התרגיל הוא יעשה לכם אם יהיה באפשרותו עם יהודה ושומרון וירושלים, את אותו התרגיל שעשה עם גוש קטיף יעשה הפעם עם מתנחלים.
    ליקוק-(נק)ניקים, ראו הוזהרתם, עובדים עליכם!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    יועץ יתנצל

    אריה פישר, 22/12/09 23:39

    בסד
    אתה חייב לפטר את היועץ למען יראו ויראו
    ביבי זהו המבחן שלך היום כי מחר אולי נצטרך את הרמטכ''ל ואם הוא נהלו קשהיהיה להחזיאר את הבושה שהוא היה בחוץ וברק נצרך לצאת כדי להכניס אותו אל מול העם זהו טעות בלתי נסלח
    שוב אינני יודע אם אפשר לבטוח באיש ההוא אולי יש לו מה לומר אבל אני חושש שרמטכ''ל אסור לבזות

    הגב לתגובה זו

    • אבשלום לא קיבל את עצת אחיתפל שנחשבת בטעות רעה

      Avi Ecuador, 23/12/09 01:15

      היא הייתה עצה טובה לאבשלום ורעה לדוד אבל היא הייתה העצה הנכונה לאדם שהיא נתנה.
      לך תפטר את אחיתפל, המוסלמים יחגגו שיש אידיוטים שעוזרים להם מאצלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    ארד צודק, הרמטכ''ל צריך לדאוג לכל העם, ולהציע פתרון צבאי

    ש', 22/12/09 22:56

    את המדינאות שישאיר לפולטיקאים

    הגב לתגובה זו

    • מאז שהצבא עוסק בפוליטיקה איבדנו את ההרתעה

      קצין בדימוס, 23/12/09 01:06

      צודק, אכן צודק,
      צבא צריך וחייב לדאוג לפתרונות צבאיים, ורמטכ''ל חייב וצריך להציע פתרונות צבאיים, ולא לעסוק בהתלבטויות של הממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    Arad words are the correct ones and he should not be ashamed to

    mark, 22/12/09 22:56

    and he should not be ashamed to express them

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    עוזי ארד צודק !!!

    הגנן, 22/12/09 22:11

    אם אשכנזי תומך נלהב בשחרור שליט, אז שיתכנן מבצע צבאי וישחרר אותו.
    תפקיד הרמטכ''ל הוא להציג פתרונות צבאיים למשברים וסוגיות שונות. אם לרמטכ''ל אין תוכנית צבאית אז לא צריך לשמוע אותו ודעתו לא חשובה בכלל!!! להגיד ש''צריך להחזיר את שליט בריא ושלם.. זאת חובתנו... '' ועוד סיסמאות מהסוג הזה יכולים להגיד גם פוליטיקאים שתומכים בעיסקה. למה הרמטכ''ל צריך להתבטא ???
    אשכנזי היה תקווה שהתנפצה, הוא היה צריך לסיים את העבודה בעופרת יצוקה, הוא צריך להוביל וללחוץ למתקפה על איראן והוא חייב לחסל את חיזבאללה אחרת אנחנו נמשיך לחיות כמו ברווזים במטווח

    הגב לתגובה זו

    • correct (ל''ת)

      ani, 22/12/09 22:55

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    אבל מה לעשות ארד צודק... (ל''ת)

    ירון, 22/12/09 22:02

    הגב לתגובה זו

    • האם ארד מוכן שגם כשבנו יהיה בשבי נחכה ל''מחיר המתאים'' (ל''ת)

      מבקש תשובה, 23/12/09 10:27

      הגב לתגובה זו

      • האם אתה מוכן שבנך יהיה הקורבן של אחד מהמשוחררים? (ל''ת)

        חרב פיפיות, 23/12/09 16:37

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    מעניין מי הדליף את זהותו של ארד - אשכנזי ? חפץ?

    הילה, 22/12/09 21:50

    אוי לאנשים שלא יכולים לקבל ביקורת ולשמוע דעות השונות משלהם, וחייבים לעורר בלגן תקשורתי. דעתו של ארד לגיטימית וחשוב שראש ממשלה יוכל לשמוע את כל הקולות בלי לחשוש כל הזמן מדעת הקהל.

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת ב-100% הילה - (ל''ת)

      יופיטר, 23/12/09 16:25

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    העוזי ארד הזה איש ריב ומדון וצרה צרורה (ל''ת)

    גד, 22/12/09 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ל-75 אם אשכנזי כישלון כרמטכ''ל אתה ביזיון לאנושות

    א, 22/12/09 21:08

    רק לידיעתך זה הרמטכ''ל הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל העובדות מדברות בעד עצמם הוא לא מדבר אבל עושה כל יתר הקשקשנים דיברו ולא עשו כלום לדוגמא בוגי הוא קשקשן בלתי רגיל בפועל הוא גרם לצבא להיות צבא של ליצנים!!! ראינו אותם חלוץ היה טוב?? תראה למה הוא גרם כל המחבלים צוחקים מהצבא שלנו עכשיו הם מתחילים לכבד את הצבא שלנו .

    הגב לתגובה זו

    • אולי תספר לנו במה הוא טוב כל כך ?..

      cyrano, 22/12/09 21:31

      המינימום שהיה חייב לעשות זה להחזיר את גלעד שליט הביתה חי או מת ...
      אפילו את זה הוא לא עשה, זה שהוא לא מדבר הרבה זה הדבר היחידי שטוב בו ?..
      אז שיילך למנזר השתקנים, יהיה שם מצטיין,
      אהה , כן , בקשר לכסות את הפשלות שלו בכך שישחררו מאות רוצחי יהודים מתועבים על שחרור גלעד שזה היה מתפקידו לבצע , על זה הוא דווקא מדבר..

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    חונטה צבאית מוגבלת, משכיחה מביבי את כפיפות השיקול הצבאי לשיקול הממלכתי (ל''ת)

    גלעד הוא תמצית הערבות ההדדית (או לכו כולכם לעזאזל), 22/12/09 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אל תמסרו את גורל ישראל בידי גנרלים צרי אופק כארד ודיסקין !!!

    אין להם מושג בערבות הדדית, אחוות לוחמים רוח קרב,,,, 22/12/09 21:03

    כבודם במקומם,,,
    ורק שם ישאר

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    תודה לאל שיש לנו רמטכ''ל שמבין, לא רק בלוחמה אלא גם בלוחמים !!! (ל''ת)

    ארד- דוגמא לחשיבה מוגבלת, צרה, חלקית- ולכן שגויה, 22/12/09 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לשם שינוי עוזי ארד צודק במאה אחוז

    ראובן, 22/12/09 20:54

    הביקורת של עוזי ארד כלפי הרמטכ''ל ובעקיפין גם כלפי ראש השב''כ מוצדקת ועוד איך.
    גלעד נחטף לפני 3.5 השנים. כיצד ייתכן שבמשך תקופה כה ארוכה לא הוצגה ומומשה תוכנית כל שהיא לשחרור גלעד שלא דרך שחרור מסיבי ומטורף של מאות רבי מרצחים היושבים בכלא הישראלי.
    הרמטכ''ל לאןרך כל הזמן אכן הציג גישה של יו''ר וועד ההורים של החיילים. הוא דיבר על חובה כמעט בלתי מוגבלת לשחרור גלעד כמעט ''בכל מחיר''.
    תפקידם של שני מפקדים אלו הינו להציג חלופות אחרות לשחרור גלעד (צבאיות או אחרות) ולא להשאיר את הדרג המחליט עם חלופה אחת שמשמעותה כניעה טוטלית לארגון טרור עם משמעויות בטחוניות ומדיניות הרות אסון למדינת ישראל.
    הם פשוט כשלו בתפקידם והשאירו אותנו עם ''המכנסיים למטה''
    ידוע שעוזי ארד הוא איש מדנים עם פתיל קצר ביותר. אך הפעם הוא צודק וכל מילה שאמר חקוקה בסלע

    הגב לתגובה זו

    • אילו גלעד היה בנו של ארד- מה היה אומר האיש? (ל''ת)

      אב, 23/12/09 10:29

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    אל לו לרמטכ''ל להתערב בעניני מו''מ בשביל זיש ר''מ=לא חלה עליו חובת התגובה (ל''ת)

    נ.כהן ממתי הוא קובע=את דעתו האישית חייב לשמור לעצמ, 22/12/09 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אשכנזי נכשל כישלון חרוץ בתור רמטכ''ל !!! (ל''ת)

    אזרח, 22/12/09 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ד''ר ארד - אשכנזי השכיב מארבים בלבנון כדי שאתה תוכל להקריח בשקט (ל''ת)

    למה ביבי לא הטיס איתך אחרי הברקת ה OECD, 22/12/09 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    עוזי ארד אתה דוקטור שקשוקה. מלומד - כן , נבון - פחחחחח (ל''ת)

    בזמן שאתה חרשת בספריה גבי שכב במארבים אז תרגע אפס, 22/12/09 20:34

    הגב לתגובה זו

    • אוי נו באמת, הישראלי האולטימטיבי... מזלזל באינטיליגנציה ובהשכלה (ל''ת)

      רועי, 23/12/09 00:17

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    רק לא לשכוח בכל המהומה הזו מי אחראי לאסון הזה-פרס רבין שהביאו את אוסלו (ל''ת)

    גדי, 22/12/09 19:58

    הגב לתגובה זו

    • והיכן ברשימה עוזי ערד החכם מכל אדם ?? (ל''ת)

      א, 22/12/09 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    ארד צודק. אשכנזי עסוק בלדאוג לידידו הפלילי צ'יקו. ולא בהכנת מבצע לחילו

    אלי, 22/12/09 19:57

    לחילוץ שליט חי או מת (!!!) מידי החמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הסיבה האמיתית שהימין מתנגד לעיסקה - כנסו...

    בין השורות, 22/12/09 19:45

    הימין מאוד מתוסכל על שהשנה האחרונה חלפה עם אפס הרוגי טרור. ולא שאויביה של ישראל לא חטפו מכות... בשקט, ולא הצליחו להגיב. לכן הם מנסים ליצור הישיג לחמס. הם ''נלחמים'' מבפנים בעיסקה כדי לגרום לפחות להישיג למראית עין לחמס. כך הם גם עשו בעבר בתקופות של פיגועי התאבדות כאשר מנעו בכוח הקמת גדר בטחון כמו זו הקיימת בכל הגבולות של ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • היכן ישבתה כשחילקו את השכל ????

      א, 22/12/09 21:19

      נראה אותך פלצן שבוע או חודש לאחר השחרור הרוצחים הולך לבשר להורים שבנם מפוזר בשטח לאחר פיגוע !!! ,אני רוצה לראות אותך פלצן מביט בעיניים לאישה וילדים בבית העלמין בזמן שהם קוברים את הבעל או האבא איך שתחליט! תשאל את אותם אנשים שנאלצים לבשר את הידיעה איך הם מרגישים, תשאל את אנשי זק''א איך זה לראות את הזועות של פיגוע לכן יש בעיה בשחרור

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הרמטכ''ל חיב להציע לממשלה אך ורק מטרות צבאיות .חוץ מזה כלום (ל''ת)

    ישראל רפובליקה בננות, 22/12/09 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מעניין מי ''מגייס'' ''מגיבים'' כנגד הרמטכ''ל ?!

    נבו, 22/12/09 19:42

    הרי זה ברור לחלוטין שזהו בדיוק אחד מתפקידיו הרבים והקשים של הרמטכ''ל. כן, זה גם נכון מאד שתפקידו של הרמטכ''ל לדאוג להשבת חייל שבוי / חטוף.
    דאגתו של הרמטכ''ל לחייל החטוף מקרינה יותר מכל על הצבא כולו ועל הנוער העתיד להתגייס.
    אני מביע את הערכתי הרבה לרמטכ''ל גבי אשכנזי על השבת עוצמתו של צה''ל, על שיקומו של הצבא לאחר שנות כשל נוראיות וכן, גם על דאגתו לחייל החטוף יחד עם דאגתו ועשייתו למען העם כולו.

    הגב לתגובה זו

    • מי מאירגוני השמאל מממן אותך ? (ל''ת)

      ישראלי פשוט, 22/12/09 20:18

      הגב לתגובה זו

      • הוריך היו במקרה קרובי משפחה? (ל''ת)

        גנטיקאי, 22/12/09 21:31

        הגב לתגובה זו

        • urs too, probably (ל''ת)

          ani, 22/12/09 22:59

          הגב לתגובה זו

    • גם אני מעריך את הרמטכ''ל, אבל בעניין שליט הוא נכשל !!

      ראובן, 22/12/09 21:55

      זה שהרמטכ''ל מביע את דאגתו ואת חובת המדינה להחזיר את גלעד הביתה, לא יכולה להסתיר את הכשלון המהדהד של הצבא ושל השב''כ.
      תפקיד הרמטכ''ל ביחד עם השב''כ ואמ''ן להביא לדרג המחליט חלופות לשחרור גלעד.
      עברו 3.5 שנים מאז החטיפה.
      כולם יודעים כי אחרי 38 שנים של שליטה ברצועת עזה, לא חסר לצה''ל ולשב''כ מודיעין אנושי ואלקטרוני לגבי מה שקורה שם.
      כיצד ייתכן שבמשך 3.5 שנים מצטיירים צה''ל והשב''כ כאימפוטנטים. איפה צה''ל של אנטבה, סבנה ועוד משימות ופעולות נועזות ועלומות.
      צה''ל ובראשו אשכנזי והשב''כ וראשו לא ספקו את הסחורה לדרג המחליט והשאירו אותו עם ''המכנסיים למטה''.
      הדרג המנהיג והמחליט הושאר עם 2 אפשרויות גרועות:
      להכנע באופן המשפיל ביותר לחמאס, עם השלכות בטחוניות ומדיניות עתידיות הרות אסון לישראל.
      או לטרפד את העסקה ולהשאיר את גלעד לגורלו. גם כאן עלולות להיות השלכות עתידיות שליליות. בכל אופן זו לדעתי החלופה המועדפת כיום.

      הגב לתגובה זו

    • חצוף! למה אתה חושב שאין לאנשים ביקורת על הרמטכ''ל?

      אף אחד לא גיס אותי, 23/12/09 09:24

      רמטכ''ל שמשאיר את המדינה עם אופציה אחת הכי רעה האפשרית הוא כישלון אי אפשר לכסות על זה עם כל ההערכה לאשכנזי, ויש לי הערכה.
      אי אפשר לחפות על זה בפוזת יו''ר ועד ההורים
      מצטער לא צריך להיות שלוח של אף אחד כדי להבין את זה! אני פשוט מזועזע וחם מההתאבדות העצמית הזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    הגיע הזמן לפטר את ארד, הוא חושב שהוא ראש הממשלה האמיתי שלנו (ל''ת)

    מבפנים _________________________________________, 22/12/09 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    שונאים את אשכנזי וברק כי פעם ראשונה הייתה שנה עם אפס הרוגי טרור

    הימין הכושל, 22/12/09 19:31

    אירגוני הטרור ואויבי ישראל חטפו מכות בשקט ולא הצליחו להגיב. ברק ואשכנזי לימדו את הימין איך מנהלים צבא וביטחון והימין שמכל פיטפוטיו בעשורים האחרונים ישראל רק נחלה תבוסות וקורבנות עד שמנהיגיו עשו פניות פרסה - יצא אפס בביטחון. לכן הם משתגעים ומקללים - הסמרטוטים התבוסתנים מהימין. כניראה ש''נרצחי אוסלו'' זה המצאה זדונית של הימין כדי לכסות על מחדליו הבטחוניים.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    רמטכ''ל חייב להציע לפוליטקאים רק פתרונות צבאיים

    יואל, 22/12/09 19:26

    אין זה מתפקידו להציע פתרונות דיפלומטיים,
    כך עשו כל מפקדי צה''ל בעבר כשהיו חטיפות.(סבנה, אוגנדה וכד')
    על מפקד הצבא לתכנן פעולות צבאיות ולהביא אותם לממשלה.(הוא יכול להגיד יתרונות וחסרונות, )
    אין זה מתפקידו לוותר על הצעות צבאיות, הוא איש צבא ועליו לחשוב כאיש צבא.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    רמטכל חייב ליוות בתוך פרום להתיעצות לגבי עיסקת שליח

    אפרים שינה, 22/12/09 19:25

    חייל שנחטף הגורם הרישמי לשחרורו זה הדרג הצבאי

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לדעתי, ברק הדליף מתוך הדיונים , והצליח לסכסך בין נתניהו ועוזריו.

    רמי, 22/12/09 19:20

    סכסכן מדופלם, הבונאפאטה הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הבחור לא עלינו, קצת דפוק בשכל!......... (ל''ת)

    ., 22/12/09 19:18

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    האם עם יכול להשתגע ?

    ריק יאביק, 22/12/09 19:10

    האם מדינה יכולה להשתטות ?

    האם עובדי ציבור יכולים לשדוד את הקופה
    הציבורית ולרמוס את האזרח ?

    התשובה היא כן.

    ישראל מתנהגת כמדינה הלומת יין.

    זה נכון לגבי תחומים רבים, החל מהתנתקות,
    המשך יצירת פער חולני בין מעמדות, גביית
    מסים שנקראים מסי גולגולת, הרס החינוך,
    טעויות של עובדי ציבור, ומערכת משפט
    מיוחדת לעניים שם הכל עובד לפי שיטת הסרט הנע.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    משתיקים את קול האמת. נתניהו והרמטכל פישלו וישלמו. ואשכנזי (ל''ת)

    שלא יכנס לפוליטיקה, 22/12/09 19:04

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    צודק עסקה מטופשת (ל''ת)

    נועה, 22/12/09 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ''גורם בלשכה'' מצביע לארד? וארד בעצמו חלק מהלשכה! מה הולך שם? קן צרעות (ל''ת)

    האזרח ל', 22/12/09 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הרמטכ''ל אכן לא פועל באופן רציונלי ושקול (ל''ת)

    ארד צודק, 22/12/09 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ממש נבחרת מנצחת יש לנו : ביבי + ברק + אשכנזי

    cyrano, 22/12/09 18:46

    אגב, במבצע פשוט שהיייתה לצה''ל קרט בלאנש לעשות כל מה שראוי ואפשר, שיצאו מוכנים איזה דיויזיה חמושה במיטב ציוד הלוחמה המודרנית, שמקצת החיילנם שנהרגו היו מטעויות של הכוחות שלנו, למה במבצע הפשוט הזה לא עשות את כל מה שאפשר להחזיר את גלעד שליט הביתה ?...
    ואפילו אם היו מחזירים אותו מת , אבל גובים עליו מחיר יקר, כמה היינו נראים היום יותר טוב , בעיני עצמינו קודם כל, בעיני העולם, וגם בעיני החמאסניקים...
    כמה זה היה מוסיף לזקיפות קומתינו, כמה זה התבקש... צבא מודרני ומצויד במודיעין כמו שלנו, לא היה מסוגל לעשות את אשר יכלו קבוצת קומנדו לגבי חטופי סבנה ?..
    מה קרה לנו ?..לגמרי הידרדרנו מהפסים ?..
    והיום אחרי שלא עשינו מה שהיינו חייבים לעשות, לכרוע ברך בפני אילו שרק אתמול טבחו באנשינו ללא רחם ?...
    דוקטור... אפשר לקבל כדור נגד הקאות ?...

    הגב לתגובה זו

    • אכן השלישיה הזו צריכה להתפטר

      גיל, 22/12/09 19:41

      הם אינם מנהיגים

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא מבין

    אחד, 22/12/09 18:43

    מה אתם ילדים קטנים? מה זה משנה? תחתמו על העסקה, תשחררו את גלעד! אותו זה לא מעניין הויכוחים האלה! הוא נרקב שם!

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת לא מבין

      אם ישחררו אלפי מחבלים - ימותו אלפי אזרחים ישראלים, 22/12/09 18:55

      צריך לשחרר את גלעד שליט - אבל בדרכים אחרות

      הגב לתגובה זו

      • גם ככה כולם טרוריסטים חמושים שם...

        ניר, 22/12/09 19:28

        אז מה זה משנה עוד כ-450????

        הגב לתגובה זו

    • אסור לשחרר את גלעד בעסקה המטורפת הזאת

      גיל אזולאי, 22/12/09 19:40

      לאחר שישוחרר במקום למנות את מספר הימים שהוא היה בכלא נמנה את מספר ''קורבנות שליט'' - אלה שירצחו עקב שחרור המחבלים

      הגב לתגובה זו

      • נראה אותך

        אחד, 23/12/09 12:42

        נראה אותך גיבור כשהבן שלך יהיה בשבי!

        הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך כמו של ישראלים רבים אינה בוגרת במיוחד (ל''ת)

      החיים אינם טלנובלה, 22/12/09 20:06

      הגב לתגובה זו

      • שמאלן הזוי נישאר כזה לעד לכן עזוב אותנו בשקט

        א, 22/12/09 21:29

        לך לאחים שלך מהחמס !! מי שמבין קצת את השטח מבין שאת שליט ניתן לשחרר בדרך אחת בלבד והיא הצבת טנקים סביב עזה וספינות מהים ולהודיע שאם תוך פרק זמן מסויים שליט לא יגיע חזרה עזה תקבל צורה של מגרש חניה ואת אותם מחבלים מהרשימה נוציא להורג כל יום שניים .

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    אבל לאשכנזי מותר להתנפל על ביבי שמעז להעלות לדיון את

    ארד אמר מה שרבים חושבים, 22/12/09 18:42

    העלאת גיל הפרישה לאנשי הקבע שאינם לוחמים

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אמר בערוץ 2 ובידיעות

    מבקר תקשורת, 22/12/09 18:42

    חבל שלא ציינת איפה אמר את הדברים כי אולי היינו מבינים את פשר הכתבה. אהה, זה לא היה במעריב? חבל

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    די

    ח.תני, 22/12/09 18:39

    עוזי ארד-הצביעות השנאה והקנאה מעל לכל

    הגב לתגובה זו

    • ייתכן אבל יש דברים בגו' (ל''ת)

      האמת כואבת, 22/12/09 20:07

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    עוזי ארד צודק בכל מילה

    קצין בדימוס, 22/12/09 18:38

    הרמטכ''ל לא משתתף בדיונים בטחוניים כמתנדב באגודה למען החייל. הוא צריך לחשוב מה תהיינה ההשלכות של עסקה על ביטחון אזרחי ישראל. אשכנזי לא מבין את תפקידו. צה''ל מגן על המדינה לא המדינה מגינה על החיילים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה נכונה במאה %. (ל''ת)

      עמרי, 22/12/09 18:56

      הגב לתגובה זו

    • מי אומר שדבריו היו מתקבלים או נשמעים

      א, 22/12/09 21:31

      הרי השמאל לא נלהב שיש בשטח מדינת ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    נימאס מהבן אדם השחצן הזה. (ל''ת)

    יוסף, 22/12/09 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    עוזי ארד צודק! (ל''ת)

    נקודה, 22/12/09 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ארד תתבייש! (ל''ת)

    קצת אחריות לתפקידך ומעמדך. קצת בגרות!, 22/12/09 18:26

    הגב לתגובה זו

    • אולי אתה תתבייש ?.. מה קרה ?.. אסור למתוח ביקורת צודקת על הרמטכ''ל ?..

      cyrano, 22/12/09 18:55

      מה הוא בעיניך ? אלוהים ?.. חוץ מזה שהוא נראה כמו איזה סופגניה לחנוכה, מאמי-זיס , ברמה מעשית הוא די לא הוכיח את עצמו, אם להתחשב שעם כל הגיבוי שהוא קיבל לא הצליח להחזיר הביתה את גלעד שליט בעופרת יצוקה, ואת אשר הוא היה חייב לעשות הוא מבקש כיום מהמדינה לשלם מחיר דמים...
      קצת שכל, דחילק

      הגב לתגובה זו

    • במקרה הזה ארד הוא הבוגר האמיתי (ל''ת)

      יעקב, 22/12/09 20:08

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה? הוא העז למתוח ביקורת על המאמי הלאומי גבי אשכנזי?

    איזה אזרח, 22/12/09 18:26

    איך הוא מעז? תיכף תגידו לי שהוא לא אוהב את נינט. ולא רואה האח הגדול.
    מישהו פה ירד מהפסים.

    נחטף חייל. אחד. בעיה כאובה, אבל לא בעיה לאומית. בעידוד הרמטכ''ל (ואולי בניצוחו)הנושא הפך לסוגיה המרכזית בסדר היום של הממשלה.
    הרמטכ''ל תומך בשחרור החייל הבודד בתמורה למאות רוצחי אזרחים.
    ואסור אפילו לבקר אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כל הכבוד גם ראש בטחון אומר אסון לשחרר (ל''ת)

    שחר, 22/12/09 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה לעשות שארד צודק. אשכנזי היה צריך להגיד בקולו שאסור למדינה לכרוע ברך

    מייק, 22/12/09 18:21

    בגלל חייל.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עוזי ארד

    נ.דרור, 22/12/09 18:21

    אני מנסה להיות מנומס ולכן לא אקרא לאדם הזה בשמות, אבל הוא הספיק להסב יותר נזק לישראל משהוא מביא תועלת לנתניהו ולמדינה כולה. מי שזכרונו קצר, שיבדוק בדפי העתונים שדיווחו על ההתנהגות הגסה וההיסטרית שלו בדיונים עם אנשי ממשל אובמה.אולי עדיף שיחזור עם הגאוניות שלו לאקדמיה.

    הגב לתגובה זו

    • אולי הוא לא בן אדם אבל גם במקרה הזה הוא צודק (ל''ת)

      ישעיהו, 22/12/09 20:09

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    חלוץ ואשכנזי קורצו מאותו חומר ומאותו מושב (חגור) שניהם לא ראויים. (ל''ת)

    סיגל- כפר סבא, 22/12/09 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    להעיף את עוזי ארד גס הרוח מכל המדרגות החוצה.

    שש, 22/12/09 18:20

    נאד נפוח שמסתתר תחת מעטה של מקור בכיר המשתלח ברמטכ''ל מהטובים שהיו לצה''ל . אך זה לא הנזק היחיד שהנאד הוולגרי הזה עשה במהלך הקריירה הבריונית שלו. אדם כזה אינו ראוי לשום תפקיד ציבורי.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה אתך . טפוס דוחה שכל החכמה אצלו..... (ל''ת)

      אביגיל, 22/12/09 18:33

      הגב לתגובה זו

    • מגיע לך בטולה מגיע

      גוטמן אריה, 22/12/09 19:21

      ארד מותק לא לשחרר

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    רק תזכירו לי מה לא בסדר בביקורת?

    גל, 22/12/09 18:20

    אני לא רואה כל פסול בביקורת של עוזי ארד ולדעתי הוא אפילו צודק. לא הבנתי על מה ההתקפה עליו. זו זכותו ואפילו חובתו.
    הגיע הזמן להפסיק את ההתלהמות החולנית

    הגב לתגובה זו

    • בוא ואסביר לך

      אני, 22/12/09 18:51

      ביקורת זה דבר ש''אנחנו'' מעבירים ''עליכם''.
      עוזי ארד, מה לעשות, הוא לא משלנו. במיוחד לא כשהוא מתנגד לעיסקת שליט, שהיא תמצית קיומה של מדינת ישראל ומשאת נפש של דורות.
      גבי אשכנזי תומך בעיסקה. הוא תומך פעיל מאד בעיסקה.
      הוא חושב שצריך לשחרר מאות רוצחים בתמורה לחייל אחד.
      דעתו לגיטימית, כמובן.
      עוזי ארד, לעומת זאת, חושב שלא צריך לשחרר מאות רוצחים בתמורה לחייל אחד.
      דיעה רעה, לא לגיטמימית.

      הגב לתגובה זו

      • דעה לא ''לגיטמימית''? אולי לא תשתמש במילים שאינך מכיר ומבין? (ל''ת)

        מורה מתוסכל, 22/12/09 21:32

        הגב לתגובה זו

    • ביקורת בעילום שם פירושה שהאיש פחדן עם פה גדול (ל''ת)

      זה מה לא בסדר, 22/12/09 19:12

      הגב לתגובה זו

      • לקחת לי את המילים מהפה :) (ל''ת)

        ניר, 22/12/09 19:39

        הגב לתגובה זו

    • כל העניין הוא שהרמטכ''ל לא יכול להגיב ומר ארד מתחבא !!!

      ניר, 22/12/09 19:36

      שיצא מול המצלמות וידבר ואז הוא יקבל תגובה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה לעשות שארד הפעם צודק? ככה לא מתנהג מי שאמור להיות רמטכל (ל''ת)

    ככה מתנהג פעיל ועסקן מפלגה שחושש מביקורת, 22/12/09 18:20

    הגב לתגובה זו

    • מי החליט שארד צודק? אתה? ושתהיה אתה רמטכ''ל תחליט מה שאתה רוצה (ל''ת)

      ניר, 22/12/09 19:39

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לשם שינוי ארד צודק. אשכנזי מתנהג כמו תמיד כמו פוליטיקאי, מתכונן למשהו? (ל''ת)

    שואלי דבר, 22/12/09 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    איפה חופש הביטוי במדינה דמוקרטית-אבל ברור לא לפגוע אישית!

    my story , 22/12/09 18:18

    יש גם הערות מתקנות!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תגובה ל 15

    יוסף, 22/12/09 18:11

    בור ואם הערץ עטה לו יודה אבריט עז אל טשטמש במילים גבואוט .

    טוב שלפחות ישראל אתה יודע לכתוב

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מי שאמר הוא צודק 100%. אשכנזי וברק מנעו שיחרורו של שליט לפני שנה במבצע (ל''ת)

    כולם יודעים, 22/12/09 18:07

    הגב לתגובה זו

    • ''כולם יודעים'' זו תמיד הקדמה מצוינת לשקר המצוץ מן האצבע!!!! (ל''ת)

      הדודה קלרה, 22/12/09 18:18

      הגב לתגובה זו

    • בפעם הבאהתסכן אתה את חייך וחיי ילדיך החיילים!

      נתן, 22/12/09 18:52

      גיבור שיושב מול הטלויזה שכמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ביבי לך ללמוד באיקיאה בפלפון פרטנר ואו בבסטה איך מנהלים (ל''ת)

    בא להקיא, 22/12/09 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הימין טוב בלהעליב ובלזייף אומץ לב

    בווו, 22/12/09 18:06

    מי שמכיר אותם אחד על אחד יודע שעושים להם בווו - והם עושים פיפי במכנסיים. הם הסמרטוטים הכי רכרוכיים. הדיבור שלהם פיצוי על פחדנות ורפיסות. מתי פחדן מרגיש אמיץ? כאשר הוא קורא לאמיץ אמיתי - פחדן!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מסכים עם ארד + לירוק בפרצוף הממשלה הנהתנית בשידור ישיר (ל''ת)

    זבל +זבל+זבל וכו' וכו' וכו', 22/12/09 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    זה תפקידו של ראש המועצה לבטחון לאומי : לבקר את הרמטכ''ל

    ומה רציתם שיגיד לו ''ישר כוחך''?, 22/12/09 18:04

    ובמקרה זה אני מזדהה עם ביקורתו של עוזי ארד.

    הגב לתגובה זו

    • יש דרכים שונות להביע דעה. גסות רוח ולשון של שוק אינן חובה לאומית (ל''ת)

      בהמיות פוגעת ב-IQ, 22/12/09 21:34

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ותודה לאל שהוא כזה!!אני רואה בזה מחמאה לרמטכ''ל!!

    הדודה קלרה, 22/12/09 18:04

    אוי לנו מרמטכ''לים ,מנהיגים ומפקדים שחיי החיילים שלהם אינם בראש מעייניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מי שאמר הוא צודק 100%. אשכנזי וברק מנעו שיחרורו של שליט לפני שנה במבצע (ל''ת)

    כולם יודעים, 22/12/09 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    גם לצאר היה בזמנו יועץ אחיתופל

    אליהו, 22/12/09 18:01

    יותר מדי שומעים בציבור על מוזרויות בלשון המעטה של היועץ להלן ר' המועצה לבטחון לאומי
    הציבור חייב לקבל יותר פרטים על האיש שהרי
    מעשיו או מחדליו משפיעים על קבלת החלטות.

    הגב לתגובה זו

    • הרמטכ''ל צודק (ל''ת)

      ראש ועד הורים - ביה''ס המקיף, 22/12/09 20:12

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ביבי חייב לפטר את ניר חפץ

    חיים, 22/12/09 17:59

    קודם חשף את הביקור הסודי ברוסיה, עכשיו זה, זה לא דובר אלא שטינקר!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני כל בוקר אומר תודה לאל שנתן לנו את ביבי הטוב,ולא את ציפי המצייצת (ל''ת)

    אליפז התימני השמח, 22/12/09 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אם אכן ארד הוא האיש יש להדיחו לאלתר !!! (ל''ת)

    ד.א, 22/12/09 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הרמטכ''ל של צ.ה.ל. ? או הרמטכ''ל של הורי השבויים? החייל אשכנזי עבור לדום (ל''ת)

    צנחן ותיק מלחמות, 22/12/09 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אז עוזי ארד אמר נו אז מה?

    איציק, 22/12/09 17:53

    הוא אמר [נניך שכן] נו אז מה? זאת דעתו וכך הוא חשב בעת הדיון שהיה ''סגור לעיתונאים'' אך כרגיל ''במסננת שלנו'' זה דלף לעיתונאי חצר ''מטעם'' שעשה ממנו ''מטעמים'' וכבר חצי יום מתברברים ומתקשקשים על הנושא.
    מה קרה? אסור למישהוא להביע דעה שונה בחדר סגור? הרי הוא לא אמר את זה לפרסום.
    למה הנבירה הזאת? כי דעתם של העיתונאים היא שונה?
    תרדו כבר מהעיסוק בכל מילה שמושמעת -זה נאמר במהלך ויכוח נוקב וקשה אז תרדו מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל הממשלה וכל התקשורת: הוא אמר, היא אמרה, שמעתי ש,,אולי כן ואולי לא,, (ל''ת)

    בצאל----איזו מדינההה,,איזה מדינהההה,,,,הכל חארטה,,, 22/12/09 17:52

    הגב לתגובה זו

    • תוסיף,שמעתי ששמעו שאמרו לי שאמרתי שאמרת,אני אמרתי?זה שקר,ואני לא שקרן (ל''ת)

      ורד- כרמיאל, 22/12/09 18:08

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שיחרור שליט אינו ענין בטחוני ! אלא ענין לאומי ציוני ! (ל''ת)

    לא לתת לגלעד למות שבוי - כאילו אין לו מולדת !!!, 22/12/09 17:51

    הגב לתגובה זו

    • ולתת לעם ישראל למות בארצו עניין בטחוני או ציוני (ל''ת)

      ציוני ביטחוני, 22/12/09 20:13

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    עוזי ארד לא מפסיק לגרום נזק. ממש דפוק במבנה הגנטי שלו. הביתה!!!! (ל''ת)

    יריב א. , 22/12/09 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תודה לאל שיש לנו רמטכ''ל שמבין, לא רק במלחמה אלא גם בלוחמים !!!

    כוחנו לא בא מברזלים וחומרי נפץ,,, למי ששכח,,,, 22/12/09 17:50

    וחוץ מזה - ארד אסון !!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אשכנזי הוא חלק ממטכ''ל אוסלו.אחד מאלו שידעו להחליף ת'דיסקט בזמן ולהסתגל

    כבשה עצובה, 22/12/09 17:48

    ...לאויב החדש של צה''ל-המתנחלים. חטיפת גלעד שליט וחוסר המעש של צבא חלוץ&אשכנזי היא התוצאה של ''החינוך מחדש'' שעבר על צה''ל תחת דור אלופים כדוגמת השניים. להזכיר כי לא חלוץ-לא אשכנזי לא העניקו נצחון לישראל וזאת בתנאי דה-לוקס, שבזמנים עברו היו מסתיימים בחיסול מוחלט של האויב. אם לחשוב שתחת הגנרל הזה צה''ל עוד יצטרך להתמודד עם האיראנים, אזי באמת אולי הגיע הזמן לעשות כמעשה חלוץ ולמכור ת'המניות (למי שיש)... חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    וואלה, לא ניחשנו לבד...

    רטורי, 22/12/09 17:47

    מי יכול להיות כל כך בוטה? האוזנר? אשל?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    Merry Christmas, Dr. Arad (ל''ת)

    Colonel (res) Lawrence Franklin, 22/12/09 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ההתקפה החריפה נכונה וצודקת-כל הכבוד של נצתרך להוכחות נוספות

    תמיר, 22/12/09 17:46

    את האמת מכרים מי ששרת לפני 20 שנה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    השלישיה ביבי הרק אשכנזי הם כשל קולוסלי שיבי לחיסול ישראל (ל''ת)

    אחד מוטמטם מהשני, 22/12/09 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רגילים להתנהלות מצחיקה(ואפילו מפחידה) של הלישכה!! ביבי הוא הראש!!

    יוסי, 22/12/09 17:45

    ביבי הוא אחראי על הלישכה והאנשים שם בגלל זה הכל שם בדיחה!!
    על חשבננו!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מדוע הוא עדיין שם

    שמואל, 22/12/09 17:45

    מדוע לא מעיפים את הפסיכופט הזה ?

    הוה , הרי גורם ה''קלקולים'' ביחסי האנוש המגוחכים בלשכת רוה''מ ועוללתין מהקדנציה הקודמת - גם הן זכורות לטוב.

    יש לסלקו מייד מתפקידו ושייספק את ייצר הפרסום הבלתי נלאה שלו באולפני טלויזיה.

    הגב לתגובה זו

    • כדאי שתיבדק בהקדם (ל''ת)

      פסיכיאטר פרטי, 22/12/09 20:15

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    האיש ראוי לממשלתו של נתניהו נשכחה הפגיע בראש לשכת הקנצלר בגרמניה (ל''ת)

    דש, 22/12/09 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אז מה אם עוזי ארד צודק, בוא נקסח לו את הצורה וגם נתקע לביבי בהזדמנות (ל''ת)

    וואלה, 22/12/09 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עכשיו בוא נראה אם יש קצת אמת בביקורת..?

    רואה בקפה, 22/12/09 17:40

    וואלה צודק ,אשכנזי פגע בתדמיתו ככשוח ולכן פגע בכוח ההרתעה של צהל.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אמא, זה לא אני אשם, זה הוא שדחף ראשון... ואללה בא פשוט להקיא מביביהו (ל''ת)

    cyrano, 22/12/09 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לפטר את הבוס

    נונו, 22/12/09 17:37

    מי שעומד אחרי מר עוזי הוא ביביהו....

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לרמטכ''ל אסור להביע דעה=במו''מ עם אויב=שלא מכיר בנו=חלה עליו חובת שתיקה (ל''ת)

    נ.כהן בשביל זה יש רמ''מ=לא התבקש להביע דעתו האישית, 22/12/09 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הפיתרון היחיד הוא חיזוק אבו מאזן ופינוי התנחלויות (ל''ת)

    תחזירו את הילד הביתה, 22/12/09 17:36

    הגב לתגובה זו

    • אניחנו מעוניינים להציע לך להחליף אותו

      cyrano, 22/12/09 17:46

      ואולי גם תשכנע את הרוצחים המתועבים שאתה בסה''כ חבר שלהם ורוצה שיהיה להם טוב וכדאי להם לגייס אותך לשורותיהם

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הביבי היורד לחיינו מצליח תמיד לבחור עוזרים מטומטמים אחד יותר מהשני.אגב

    מרינה, 22/12/09 17:34

    הביבי היורד לחיינו הוא ההיסטרי מכל ראשי הממשלה שהיו לנו.
    ב''זכות'' ההיסטריה שלו ובגלל שרצה להיראות כמי שממש אבל ממש מוטרד מהבריאות של עם ישראל ואשתו,הוא ציווה לייבא כ-7.3 מיליון מנות חיסונים נגד שפעת החזירים.
    כעת חייבים להקים ועדת חקירה ממלכתית כדי לקבוע מי אשם בבזבוזם של כ-200 מיליון ש'ח

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו אוהבים אותך!!!!מרינה קצת כבוד לא יזיק!!!!! (ל''ת)

      בני, 22/12/09 17:38

      הגב לתגובה זו

      • כמו הכבוד שאתם נותנים לליבני? לאולמרט? לרבין?

        אורן, 22/12/09 18:07

        תלמד לקבל ביקורת בכיין מיבב...במיוחד כשהיא מדויקת ולא נמוכה כמו הסגנון שלכם.

        הגב לתגובה זו

      • אתה בטח גובניק שלא מבין כלום, אה?! (ל''ת)

        ניר, 22/12/09 19:42

        הגב לתגובה זו

    • חיות אדם חסרי בושה

      דור, 22/12/09 18:04

      ואם לא היה מביא חיסונים מה היית אומרת?
      תמיד מחפשים את השלילי

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם מר ארד מספיק גבר לומר את אשר על ליבו שיעמוד מאחורי הדברים (ל''ת)

    יוסי הגלילי, 22/12/09 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ארד צדק, אשכנזי מתנהג כראש ועד הורים

    גיל, 22/12/09 17:28

    ונתניהו מתנהג כראש ועד קהילה שניהם לא מנהיגים.
    בימים האלה אין מנהיג בישראל

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח מציע את הרב מלמד כמנהיג. (ל''ת)

      שש, 22/12/09 18:22

      הגב לתגובה זו

      • לא, הרב מלמד חלאה רודפת פרסום והרמטכ''ל מתנהג כראש ועד הורים

        גיל, 22/12/09 19:36

        לא כל מי שסולד מעסקת הכניעה המטורפת הוא ימני

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    הנוסח בוטה, אבל יש משהו נכון במה שארד אומר. (ל''ת)

    תחשבו על זה, 22/12/09 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שביעייה עאלק.... במקום להחליט על שחרור גלעד

    צח, 22/12/09 17:17

    המסכן הם מתעסקים בכבוד של הרמטכל עכשיו...
    חבורת מטומטמים...עליהם אני צריך לסמוך???

    הגב לתגובה זו

    • איך נותנים לטוקבקיסטים מסוגך לכתוב ? (ל''ת)

      עוד שנה בגן חובה, 22/12/09 20:17

      הגב לתגובה זו