• 66.

    מה עושות המפלגות הציוניות?

    דן, 11/01/10 17:44

    יש רוב ציוני בכנסת. אני מאמין שגם ציפי ליבני בצד הזה יחד עם הליכוד, ישראל ביתינו והמפלגות הדתיות.
    איך קורה שרוב כזה לא מצליח להגן על המדינה היהודית?

  • 65.

    השמאל רוצה להפוך את מדינת ישראל היהודית למדינת כל אזרחיה

    נאש דידן, 25/12/09 20:54

    השמאל הישראלי רוצה להפוך את מדינת ישראל היהודית למדינת כל אזרחיה .
    לכן הם תומכים במתן אזרחויות לעובדים הזרים ולפליטים ולילדיהם בכדי למלא את הארץ בלא יהודים .
    לכן הם גם תומכים נלהבים בנישואין אזרחיים בין גויים ליהודים ובכלל .
    לכן הם מסיתים נגד הדתיים והמתנחלים שנואי נפשם .
    וכל זאת בתמיכת מערכת המשפט השמאלנית קיצונית שאיבדה את אמון העם כבר מזמן אבל ממשיכים לגרום נזקים למדינת ישראל ולעם ישראל

  • 64.

    ימיני שכח להוסיף

    צ.ל., 23/12/09 21:37

    שבכל מדינות הגוש המזרחי לשעבר אין אזרחות ע''י נישואין. בתקופת ברית המועצות העניקה רוסיה לימודים חינם בארצה לערבים רבים מאוד ביניהם ערבים ישראלים. היו כאלה שנישאו לבן זוג רוסי אך ברית המועצות לא איפשרה בשום אופן לבן הזוג הזר להישאר שם, בני הזוג אולצו לשוב למדינה של בן הזוג הזר.

  • 63.

    הפאשיזם לא יעבור! (ל''ת)

    הבריגדות הבינלאומיות, 23/12/09 13:15

  • 62.

    החוקה הפלסטינית של עדאלה לחיסול ישראל

    מיכאל עכו, 23/12/09 06:29

    # חוק השבות יבוטל.
    # · ישראל לא תוגדר כמדינה יהודית אלא כמדינה '' רב תרבותית'' ודו לשונית.
    # · חברי כנסת ערביים יוכלו לפסול חוקים שיהיו מנוגדים לחוקה הפלסטינית.
    # · כל מי שיגיע לכאן מסיבות הומניטריות (כלומר פליטים ערבים) יקבל אזרחות.
    # · תוענק אזרחות לכל צאצא של אזרח המדינה שנולד בישראל או בחו'' ל ולכל מי שיינשא לאזרח ישראלי.
    # · אזרחים ערביים ישראליים שעזבו את מקומות מגוריהם במלחמת 48 יוכלו לחזור למקום מגוריהם הקודמים ויקבלו פיצויים.
    # · המדינה תיסוג מ'' השטחים הפלסטיניים'' לגבולות 1967.
    # · המדינה תכיר בעוולות ההיסטוריות שגרמה לעם הפלסטיני.
    # · המדינה תכיר בכל הכפרים הערביים הבלתי מוכרים שהוקמו באורח בלתי חוקי.
    # · הפלסטינים יוכלו לבחור לעצמם גוף מייצג שימומן על ידי המדינה

  • 61.

    התעוררו!!! בעוד השביעיה מנסה להקטין את הנזק האסטרטגי בעסקת שליט,...

    אמיר ב. , 23/12/09 04:02

    מרחפת עלינו סכנת הכחדה ממשית שנעשית בחיפוי ביה''מ העליון,דרך צוררי ישראל עדאלה,מו''ל מעריב עמוס שוקן ויפי נפש אחרים מן השמאל,בעוד עיקר המאמץ בעסקת שליט היא למנוע סכנה אסטרטגית עם שחרור כמות אדירה של מחבלים פעילים עם דם על הידים, פועלים כוחות לא פחות מסוכנים בתוכנו,הם תוקפים את אגפינו בחיפוי ה''חוק'',ומטרתם אחת, חיסול מדינת ישראל כמדינת העם היהודי,והשתלטות על השטח כמדינה דו לאומית שתהפך במשך הזמן למדינה ערבית פלסטינית או איסלמית לכל דבר.

  • 60.

    חייבים להבין שהמטרה הסופית של

    מיכאל עכו, 23/12/09 03:35

    החמאס, של הפתח, ושל עדאללה היא אותה מטרה, מטרתם היא חיסולה של מדינת ישראל, ארגונים אלו חותרים בכל כוחם לחיסולה של מדינת ישראל, מה שמבדיל בינהם היא הדרך להשגת מטרה זו ותו לא, חמאס מצהיר על כך בריש גלי בשפה האנגלית ובערבית(בכל שפה קיימת), הרשות הפלסטינאית והפתח מצהירים על כך רק בערבית, ועדאלה מצהירה על כך בשפת המשפט, אותה גברת בשינוי אדרת

  • 59.

    להקים דחוף ועדת חקירה על אזרוח כ-300 אלף פלסטינים בישראל בימי רבין! (ל''ת)

    מפלגת העבודה תפיל עלינו אסון וחורבן, 23/12/09 02:22

  • 58.

    אילו ימיני היה שר התקשורת, פרידמן שר המשפטים ואריה אלדד ראש ממשלה

    alan18 , 23/12/09 02:17

    אזי המצב היה שונה.
    אילו הייתה מפלגה ימנית חילונית ללא זהות דתית סקטוריאלית, מצבנו היה אחר.
    המצער הוא שבמהלך השנים, החונטה השמאלנית השולטת בבית המשפט ובתקשורת, יצרה מין חיבור כזה שמי שימיני הוא מין הסתם גם קיצוני דתי ומי ש''נאור'' הוא מרכז שמאל מסגנון תומכי אוסלו וההתנתקות.
    את יעלון הייתי ממנה לשר הבטחון ואת ביבי לשר ההסברה.
    כל שנותר לי לעשות זה לחכות לכוכב נופל ולהביע משאלה או להתחיל לדוג בתקווה לדג הזהב המפורסם.

    • אריה אלדד?? כנראה שיש לך קשיים בהבנת הנקרא. בן דרור ימיני וגם דניאל

      חבר, 23/12/09 13:27

      פרידמן מייצגים את הזרם המרכזי בצבור הישראלי (כ070-80% מהציבור) לעומתם מייצג אריה אלדד מיעוט קטן ומסוכן של ימין קיצוני שבן דרור ימיני תוקף שנים את דרכו המסוכנת לעתיד המדינה.
      א

  • 57.

    שוב ושובקומץ הזויים שעדיין קוראים את הארץ

    אלעד, 23/12/09 02:14

    מנסים לכפות על רוב רובו של העם את המטרות ההזויות שלהם.

  • 56.

    הזהרו מהשמאל הלבן: הם פועלים לחסל את מד' היהודים. זה רציני, התעוררו!

    בן דוד: הזהרו מכוונות ומעשי השמאל הלבן, 23/12/09 02:03

    הם פועלים להחדיר ארצה לא רק פלסטינים, אלא גם לאזרח עובדים זרים וילדיהם, וכן מסייעים להשתקעות הפליטים מאפריקה בישראל.
    השמאל הלבן, מי שלא יודע, זה מיעוט אשכנזי קטן שמאס במדינה היהודית ופועל לחיסולה.
    מתי יתעורר הרוב היהודי ציוני?

  • 55.

    יפה אמרת. (למעט הערתך בנושא ההתנחלויות והדמוגרפיה),

    alan18 , 23/12/09 01:55

    הייתי פותר את הבעייה בכך שהייתי הופך את ישראל למדינת כל אזרחיה כולל עזה ויו''ש ולאלו המכנים עצמם פלשתינים נותן מעמד של תושב אך לא אזרח, תושב בעל יכולת לבחור לרשויות כמו ראשות ערים וכדומה אבל ללא יכולת בחירות לממשלה.
    יהודים שמאלנים שימחו על האפליה יוכלו לקבל מעמד דומה לאלו הפלשתינים ואז בטלה האפליה, גם יהודים וגם ערבים באותו המעמד.

  • 54.

    הכול טוב ויפה למעט הגבלת ההתנחלויות מפאת דמוגרפיה

    אלון בן קדוש, 23/12/09 01:52

    הייתי פותר את הבעייה בכך שהייתי הופך את ישראל למדינת כל אזרחיה כולל עזה ויו''ש ולאלו המכנים עצמם פלשתינים נותן מעמד של תושב אך לא אזרח, תושב בעל יכולת לבחור לרשויות כמו ראשות ערים וכדומה אבל ללא יכולת בחירות לממשלה.
    יהודים שמאלנים שימחו על האפליה יוכלו לקבל מעמד דומה לאלו הפלשתינים ואז בטלה האפליה, גם יהודים וגם ערבים באותו המעמד.

  • 53.

    דבריך כתובים בצורה כ''כ ברורה וכריזמטית !! ישר כוח על קולך השפוי (ל''ת)

    מעריך מאוד, 23/12/09 01:07

  • 52.

    זכויות אדם= כפיית רצון הפרט על הכלל. בג''ץ הגדירו לנו (ל''ת)

    מהי משפחה בניגוד לרצוננו וכעת ממוטטים את האומה, 23/12/09 00:46

  • 51.

    חזק ואמץ בן דרור! (ל''ת)

    אריק, 22/12/09 23:39

    • בנימין נתניהו, איש רופס, התעורר, חדל אישים שכמותך! (ל''ת)

      גם התקשורת פועלת לחיסול מדינת היהודים, 23/12/09 02:09

  • 50.

    עובדה:לערבי 97 מ''ר לבניה,ליהודי רק 90

    רועי הגלילי, 22/12/09 23:24

    הנתונים ברורים,לא די שישנם כ 100,000 מבנים בלתי חוקיים במגזר הערבי-סעו למג'דל כרום-כל יום מסעדה חדשה-לכל ערבי בממוצע ישנם כ 97 מ''ר המיועדים לבניה וליהודי רק 90 מ''ר,הנתונים דרך אגב לא לוקחים בחשבון את המבנים הבלתי חוקיים וגם מחשיבים ערים מעורבות כגון כרמיאל כערים יהודיות למורת שחלק משטח המגורים ניתן לערבים

    ,מצוקת הדיור והכבישים הצרים אינם תוצאה של קיפוח אלא תוצאה של בניה בלתי חוקית שאינה מתחשבת בכלל,ואכן בתרבות הערבית-מוסלמית,המרחב הציבורי הוא הפקר,די לשמוע את המואזין צורח ב 5 בבוקר על מנת להבין זאת

    אם כל ערבי היה מוותר רק על 7 מ''ר למגורים,היו בידי המגזר כ 7 מיליון מ''ר לפארקים,מבני ציבור,גני משחקים,קניונים וכולי

    אני לא מבין את נציגי ה''שמאל'' בכנסת,אני לא מבין את מצביעי ה''שמאל''? מה בעצם אתם רוצים? לאפשר בניה בלתי חוקית ? לאפשר השתלטות על אדמות בכח? לאפשר בניית קנטונים ערביים?

    • מאיפה בדיוק הנתונים הללו? (ל''ת)

      אריאל, 23/12/09 00:00

  • 49.

    כל הכבוד לבן דרוד ימיני

    יעקב, 22/12/09 23:16

    אני רק רוצה להמליץ שאת עתון הארץ ושוקן יעבירו לרמאלה או לעזה יהיהו לו הרבה יותר קוראים ואת זהבה גלאון להעביר לעדאלה אז יתכן שמרץ תקבל את המנדט הרביעי חוץ מזה אני לא מאמין לאפשרות שהאדון שוקן או זהבה גלאון יש להם זיקה כל שהי ליהדות או לציונות

  • 48.

    אני כל כך שמחה על קיומו של העיתונאי הזה. מישהו עושה משהו כמו שצריך (ל''ת)

    בעולמנו. פשוט נוסך תקווה שאולי יש תקנה..., 22/12/09 22:33

  • 47.

    חפשו חומר על התנגדות שוקן האב לעליית המזרחים לארץ

    היסטוריון, 22/12/09 22:27

    חפשו חומר על התנגדות שוקן האב לעליית המזרחים לארץ. זו לא בדיחה לצערי.

  • 46.

    ימיני הוא שמאלני בעצמו שמתנגד באופן קיצוני להתנחלויות (ל''ת)

    שרגא, 22/12/09 22:22

    • אז מה אם ימיני שמאלני. גם אני שמאלני, אבל ציוני, ומסכים לכל מילה (ל''ת)

      בוזגלו, 22/12/09 22:38

  • 45.

    מאמר חשוב מאוד (ל''ת)

    משפטן שיודע משהו מבפנים, 22/12/09 22:14

  • 44.

    Mr.Yemini

    Or, 22/12/09 22:04

    Mr.Yemini, you are so good and so right, why don't you switch to IsraelHayom you'll find a better home over there.

    • הצחקת אותנו. בישראל היום אסור לכתוב נגד בייניש. זה עיתון של מרצ וביבי (ל''ת)

      ישראל היום זה פרבדה שהתגייס נגד פרידמן, 22/12/09 22:20

      • Ignorance

        oryli , 22/12/09 22:45

        such level of ignorance doesn't deserve a comment

        • זה לא כתוב יפה - אך זו עובדה. ישראל היום זה עיתון של ביניש (ל''ת)

          זה עיתון שניהל מסע צלב נגד פרידמן, 22/12/09 23:12

          • name calling

            or, 22/12/09 23:30

            ignorants and leftists no nothing but name calling

            • correction

              Or, 22/12/09 23:46

              ignorants and leftists know nothing but name calling

          • אתם לא מדייקים. מצד אחד ''ישראל היום'' הוקם במימון אדלסון מכיוון

            קורא ותיק, 23/12/09 14:05

            שהעיתונות הישראלית כיסחה את נתניהו לחלוטין, והוציאה עליו ''חוזה''.
            קרה שלעיתון הצטרף דן מרגלית שלצד היותו איש מרכז ועיתונאי חשוב, יש לו כמה בגים יסודיים ואחד מהם זאת הגנה מוחלטת על בית המשפט הישראלי הפוסט/אנטי ציוני.
            כתוצאה מכך הפך שר המשפטים הטוב ביותר בדורנו - דניאל פרידמן - לאויב שיש לכסח.
            מה נתניהו חושב על פרידמן? - אני יכול רק לנחש - אבל יש לו מספיק בעיות עם התקשורת הישראלית הפרו ערבית (80% מהעיתונאים) ולכן הוא לא יכול לצרף לחזית נגדו גם את בייניש וחבריה.
            התקווה היא ש''ישראל היום'' יתייצב כעיתון ציוני מרכזי ויתרום לאיזון השיח במדינת ישראל.

  • 43.

    42 יריב,אין לך מושג קלוש, שוקן הוא פוסט ציוני מוצהר ולפיכך אנטי ציוני (ל''ת)

    בילעם מבילעין , 22/12/09 22:03

    • מצאת למי להלין,יריב הוא אנטי ציוני גאה (ל''ת)

      וגם גס רוח לא קטן, 23/12/09 00:23

  • 42.

    דמגוגיה מהדרגה הכי נבזית. שוקן לא פחות ציוני ונאמן לישראל מימיני. (ל''ת)

    יריב א. , 22/12/09 21:38

    • שוקן ציוני? הוא פרסם מאמר בעד נישואים מעורבים והגירה חופשית של ערבים (ל''ת)

      ציוני, 22/12/09 22:22

    • מי שמדבר בזכות האוייב הוא לא נאמן למדינה, ולא משנה מה ההגדרה

      יהדי, 22/12/09 22:26

      אדם שדעתו נשמעת בציבור ויותר מכך עורך עתון בעל השפעה ותפוצה השם את עצמו ואת קוראיו, בצד האוייב, איינו יכול להחשב בשום פראמט לנאמן לארצו. התמיכה של עתון ''הארץ'' ועורכו עמוס שוקן, בדרישה של ערביי המרחב ל ''זכות השיבה'' והמשפיעה על דעת הציבור, ובהכרח גם על זו של בג''ץ, היא מעשה שעובר כל גבול של ''חופש העתונות''. מצבינו לא דומה בשום צורה למצבה של אירופה, המתחילה להתעורר מהסכנה, והעושה בימים אלו ככל יכולתה לעצור את הזרם הגובר של ההגירה האיסלאמית המאיים להטביעה. ליהודים מדינה אחת לעומת עשרים ושתיים ארצות ערב (לא כולל את כל האיסלאמיות) לנו היהודים הרוצים להשאר עם חופשי בארצו, מחובתינו להגן על חיינו גם אם זה אומר לעצור את אלו שמתוכינו רוצים אחרת.

    • קרא תגובת ההיסטוריון ותחכים

      דוד, 22/12/09 22:30

      שוקן הפעיל את כל עוצמתו כדי למנוע עליית יהדות המזרח. נשמע לך דימיוני? עשה בדיקה וקרא לבדך מה היו נימוקיו.ואחר כך תדבר על ציונות.שוקן בעד עם אחד, עירבוב מוחלט בין יהודים וערבים, ע''י נשואין.

      • גם בו גוריון וגולדה התנגדו וזה לא עושה אותם פחות ציונים.

        יריב א. , 23/12/09 00:44

        אבל מה שרבים שוכחים זה שהציונות היתה תנועה אירופאית אשכנזית!!!!!
        רק כשהתברר לבן גוריון שרוב שארית הפליטה באירופה בחרה להגר למדינות אחרות, לא היתה לו ברירה אלא להורות על מבצע עליתם של יהודים מארצות ערב ומצפון אפריקה.
        כשערבים יהודים (מה שנקרא בטעות מזרחיים) מדברים על ציונות נשאר לי רק לגחך על בורותם.

        רק נבלים יאמרו על שוקן דברי בלע כאלו.

        • שוב אתה נטפל למזרחים? מי שמך להגדיר את מי שאינך מכיר?

          עדלה עם סוסה, 23/12/09 04:52

          כבר כתבתי לך (או לשכמותך, כל הגזענים המתנשאים נראים לי אותו דבר), אינני ערביה, וגם אמי ואמות אמותי לא היו ערביות. משפחתנו גורשה מספרד בגירוש הגדול, ונדדה דרך איטליה ויוון עד שהשתקעה במצרים. שם לא התחתנו עם המקומיים ולא התערבנו בתוכם. אין שום דבר בהיסטוריה של משפחתי שקושר אותנו לערבים, אלא אם אתה מחשיב את ספרד כטריטוריה ערבית?

          שם קראו לסבי ''סהיוני'' (כלומר, ציוני) שנים לפני קום המדינה (בערך באותו הזמן שסבאים אחרים כונו ''ז'יד'', כלומר יהודי), והאחים המוסלמים היכו אותו מכות רצח בשל פעילותו הציונית. כן, היתה תנועה ציונית במצרים, והיה השומר הצעיר, סבי חלם לגור בקיבוץ, וגם הגשים.

          בן גוריון היפנה את מרבית מאמציו להצלת יהדות אירופה בזמן מלחמת העולם השנייה, ועל כך הערכתי הרבה אליו. הם עמדו בפני סכנת השמדה (זו לא מליצה: הנאצים הרגו שישה מיליון מהם, והרוסים - עוד מיליון), וחוץ מהבריטים כולם ריחמו עליהם ורצו לעזור להם.

          יהדות מצרים היתה ניגוד גמור לאותם אודים מוצלים מאש. זו היתה קהילה חזקה, משכילה ואמידה, ובשום אופן לא אוסף מקרי של פליטים מסכנים שזקוקים לחילוץ.

        • הבנו כבר שאתה מסובך ומסוכסך - אני לא פולני יהודי או רוסי יהודי אלא

          דנה ויצחק, 23/12/09 14:45

          ישראלי יהודי שהוריו הגיעו ממזרח אירופה.
          אתה רוצה להיות ערבי יהודי? כלומר קודם ערבי ואח''כ יהודי שיבושם לך.
          ולגבי שוקן, אומרים שהוא איש נעים הליכות אבל היו הרבה נעימי הליכות ''ותרבותיים'' בקרב צוררי ישראל לדורותיהם, ושוקן מנהל עתון אנטי ציוני (למרות כסת''חים פה ושם בעמודים הפנימיים) - ואם את זה אינך מבין אז או שאתה תמים או שאינך שייך לעם הזה מלכתחילה.

    • כדאי שתקרא מידי פעם בפעם את הארץ

      דן, 11/01/10 17:53

      תופתע לראות שאתה לא מבין את רוח העיתון

  • 41.

    שיתאחדו אבל לא פה (ל''ת)

    נתנאל, 22/12/09 21:23

  • 40.

    אין מה לדבר. ימיני צודק בכל מילה. (ל''ת)

    חנן, 22/12/09 21:21

  • 39.

    רק בגלל בן ימיני יש לי עדיין מנוי על מעריב

    רון, 22/12/09 21:05

    חד כתער,ישר,שכל ישר .לא מלקק לאף אחד ובעיקר ישראלי גאה.

    • כנ''ל (ל''ת)

      דן, 11/01/10 17:54

  • 38.

    רק בגלל בן ימיני יש לי עדיין מנוי על מעריב

    רון, 22/12/09 21:02

    חד כתער,ישר,שכל ישר .לא מלקק לאף אחד ובעיקר ישראלי גאה.

  • 37.

    זוג פלסטיני צריך להתאחד בפלסטין!

    שגיב א., 22/12/09 20:54

    למה ישראל צריכה להיות המדינה הקולטת? האישה או הבעל יעברו לרמאללה הרי הם שניהם פלסטינים לא? מה גזענות פה בדיוק?

    • נכון... אבל

      סטודנט, 23/12/09 00:13

      זה שהאיחוד של משפחות יהיה בצד השני (כלומר לא ישראל) אני הצעתי ליפני זמן רב
      אבל חשוב לזכור ישראל חייבת לימנוע הגירת פליטים פלסטינאים מדינה הפלסטינית העתידית
      מסיבה פשוטה:
      לפי אונר''א יש כיום כ8 מיליון פלסטינים במדינות ערב במידה ורק חצי מהם ירצו להגר למדינה הפלסטינאיתזנ עוד 4 מיליון בנוסף ל3 המיליון ששם כיום
      מכיון השטח הפלסטנאי כולו (100% מהשטח ליפני 67)הוא פחות מ6000קמ''ר היכן אתם חושבים לאכלס את כל הפליטים הללו??
      מיבני רכבת סוביטיים??(יותר גרוע ממחנה פליטים)
      היכן יגדלו הפלסטינים מזון?? ישראל אמורה לספק להם?
      מלטון אמר את זה יותר טוב..

  • 36.

    לבדוק האפשרות להפוך את תוצאות מחדל איחוד המשפחות מהעבר (ל''ת)

    ולהקים ועדת חקירה למציאת האשמים בפשע זה, 22/12/09 20:40

    • השיבה הזוחלת ההמונית התרחשה בזמן הסכמי אוסלו הארורים. רבין אסון לישראל (ל''ת)

      זה היה בימי רבין, 23/12/09 02:10

  • 35.

    זה לא אבסורד זו סכנה קיומית למדינה ולעם ישראל בעולם כולו.

    הזועק בשער, 22/12/09 20:38

    איך אפשר להתייחס לחתירה מסוכנת זו כאילו מדובר באיזה מאבק על שליטה בחברה כלכלית. החותרים תחת המדינה ערבים , ובעיקר יהודים השונאים כל דבר הקשור ליהדות, לא יודעים שובע, כל אמצעי כשר בעיניהם. הגיע הזמן להסיר את הכפפות, אנשים ואירגונים אלו מאיימים על חיינו ללא כל מרכאות. לכן הגיע הזמן שקברניטי המדינה יתחילו להצדיק את מעמדם על כל הכרוך בכך ולצאת נגד כל מבקש נפשינו. כי מה שווה לנו חיל אויר וצבא חזקים, אם בתוכינו משתולל לו סרטן אלים שלא יעצר אלא לאחר שחיסל את הגוף (המדינה) המתייחסת אליו כאל ''שפעת'' רגילה, ולא כאל מחלה ממארת.

  • 34.

    חייבים במיידי חוק על שמוגן מהתערבות בג''ץ ,אחרת בעוד שתי דורות לא תהיה

    אבי, 22/12/09 19:35

    תהיה כאן מדינה יהודית,אלא מדינה פלסטינית בעלת מיעוט יהודי.

    אין מקום לאיחוד משפחות בישראל לתושבי ואזרחי מדינות אוייב.

    כל פעולה בנושא תיתמך אוטומטית ע''י 90 אחוז לפחות מהיהודים בישראל,אל לה לממשלה לחשוש מחוק שכזה.

    • לאבי: זה לךא בגלל בג''ץ, זה כי במדינה הדו-לאומית

      אמת מארץ תצמח, 22/12/09 20:24

      מים עד הירדן בהחלט יכול להיות שיהיה רוב פלסטיני.
      מה עלשות. זה לא בג''ץ אשם, זה אלו שמנעו הקמת מדינה פלסטינית. עכשיו נזכרת להתלונן על זה? כשמאוחר?

      • אבל מנהיגי הפלסטינים הם משכילים שלא רוצים חלוקה אלא מדינה דו לאומית

        עליה הם מייחלים להשתלט בסופו של דבר, 22/12/09 20:43

        אפשר להביא סוס לנחל.
        אי אפשר להכריח אותו לשתות את המים.

        הפלסטינים לא יכריזו מדינה - מה תעשה להם?

        • באמת? תציע לחזור לגבולות 67, נראה איך יגיבו. יאללה? (ל''ת)

          אמת מארץ תצמח, 22/12/09 21:29

  • 33.

    החוקה הפלסטינית של עדאלה לחיסול ישראל

    מיכאל עכו, 22/12/09 19:26

    # חוק השבות יבוטל.
    # · ישראל לא תוגדר כמדינה יהודית אלא כמדינה '' רב תרבותית'' ודו לשונית.
    # · חברי כנסת ערביים יוכלו לפסול חוקים שיהיו מנוגדים לחוקה הפלסטינית.
    # · כל מי שיגיע לכאן מסיבות הומניטריות (כלומר פליטים ערבים) יקבל אזרחות.
    # · תוענק אזרחות לכל צאצא של אזרח המדינה שנולד בישראל או בחו'' ל ולכל מי שיינשא לאזרח ישראלי.
    # · אזרחים ערביים ישראליים שעזבו את מקומות מגוריהם במלחמת 48 יוכלו לחזור למקום מגוריהם הקודמים ויקבלו פיצויים.
    # · המדינה תיסוג מ'' השטחים הפלסטיניים'' לגבולות 1967.
    # · המדינה תכיר בעוולות ההיסטוריות שגרמה לעם הפלסטיני.
    # · המדינה תכיר בכל הכפרים הערביים הבלתי מוכרים שהוקמו באורח בלתי חוקי.
    # · הפלסטינים יוכלו לבחור לעצמם גוף מייצג שימומן על ידי המדינה.

  • 32.

    להיפך: בג''ץ משתמש בעדאלה בכדי לכפות ערכים מעוותים של הומניזם רדיקאלי

    משפטן ותיק, 22/12/09 19:25

    איכשהו בסופו של דבר מערכת זכויות האדם בעולם המערבי הופכת למערכת תמיכה והגנה לטרוריסטים הגרועים ביותר.

    • זוהי תפועה ידועה ומוכרת

      מיכאל עכו, 22/12/09 19:46

      השמאל בעולם הוא בן ברית של האסלאם הקיצוני הטרוריסטי

    • אתה פשוט איש רע ונבזי. אלו אזרחים ותושבים.

      אמת מארץ תצמח, 22/12/09 19:51

      תתמודד.

  • 31.

    גזעני גזען, במדינה גזענית

    איתן חג'בי, 22/12/09 18:58

    אה כן זכותה להגביל את ההגירה של מי שהיה יליד פה ולעודד את ה''עליה'' של מי שנולד בארגנטינה איזה דמגוג הבן דרור ימיני הזה יופי של בחור

    • תגובתך מרושעת. בן דרור ימיני כתב כתבה אמיתית ונפלאה! (ל''ת)

      דן לחג'בי, 22/12/09 19:08

    • העם היהודי הוא העם הילידי של א''י.. וכל יהודי שחוזר

      יהודי, 22/12/09 19:15

      הוא בעל זכות רבה יותר להיות פה מכל מהגר ערבי או אחר שהיגר לפה ב10 דורות האחרונים..

      באותה מידה שהאינדיאנים הם העם היליד של צפון אמריקה..
      גם אם הספרדים היו מגלים את האינדאינים לאירופה..
      גם היום לאחר מאות שנים עדיין הייתה להם זכות פי כמה יותר גדולה על האדמה מאשר לכל מי שהיגר לשם ב400 השנים האחרונות..

      • אני רק שאלה...

        אריאל, 23/12/09 00:05

        העם הילידי של א''י זה הגוון התימני או האתיופי של היהודים? אולי זה הגוון האשכנזי או המרוקאי?

        דרך אגב, סחטיין נוסף על ההגיון - אני מבין שלשיטתך לעם הילידי באמריקה מותר להעיף את כל מי שבא אחריהם.

        כל כך פשוט, איך לא חשבו על זה קודם?

    • מה זה משנה אם האויב נולד כאן? כן, אני גזען, אני שונא את אויבנו (ל''ת)

      אריה, 22/12/09 19:30

    • בודאי שזאת זכותה של המדינה. לשמור על צביונה הלאומי

      רונית, 22/12/09 20:24

      את המדינה העם היהודי הקים בשביל מי?בשביל העם הילידי? מי שסיפר לך את זה הוא שקרן,רק שתדע

    • ומתחזה ליהודי. אתם גם שקרנים וגם גזענים. חובת היהודים להתגונן מפניכם.

      מר 31 אחמד עובד ברשת התגובות של המחבלים, 22/12/09 20:36

      זו לא ארצכם- רובכם נכנסתם לכאן בניגוד לחוק המנדטורי ממדינות ערב רבות מאוד לשיפור מצבכם הכלכלי. יש לכם עשרות מדינות, מהן באתם. אתם עירקים, לובים, סורים, סעודים, תימנים, מרוקאים, טוניסאים, אלג'יראים, מצרים, פקיסטנים ומוסלמים מהבלקן ועוד ועוד.

    • בשביל זה יש להם ירדן, עזה, וחלק מיו''ש, שזה רוב פלסטינה

      שהן מחוץ לתחום ליהודים בכלל, 22/12/09 20:38

      אז במדינת היהודים - שיעזבו את היהודים בשקט.

  • 30.

    היכן הימין

    איריס, 22/12/09 18:09

    היכן הימין שצריך אותו? יש לצאת להפגנות
    לא רק על ההתישבות בשטחים. היכן חברי הכנסת. אני מצפה מהם לחקיקה בנושא.

  • 29.

    הארץ מאז ומעולם נקט בעמדות פרופלסטיניות ואנטי יהודיות

    מיכאל עכו, 22/12/09 18:07

    במחלוקת, שהתקיימה בשנותיה הראשונות של המדינה, תמך העיתון בגישה של ''עליה סלקטיבית'' שפירושה סירוב לקבל עלייה מארצות האסלאם, בעיקר ממרוקו,כיום הוא הפך לעיתון פוסט ציוני,שחלק מכותביו תומך בכינונה של מדינת כל אזרחיה , די להזכיר את חלק מכותביו, שונאי ישראל כמו עמירה הס, גדעון לוי, בני ציפר אותו בני ציפר שהתגאה שבתו עומדת להתחתן עם מחבל מוסלמי, אותו הכירה בבילעין בהפגנות נגד חיילים (אותו מחבל נהרג בהפגנה).

    • הארץ הוא שופר פלסטיני במדינת ישראל (ל''ת)

      ומי שקורא אותו פראייר, 22/12/09 21:59

  • 28.

    איפה הימין??? (ל''ת)

    אירית, 22/12/09 18:00

  • 27.

    מה/מי ממריץ את שוקן לגרום במודע להרס המדינה? (ל''ת)

    יורם, 22/12/09 17:52

  • 26.

    סכנת עדאללה בבג''צ

    אברהם, 22/12/09 17:51

    ייש\\ר כח לעו''ד דרור ימיני על הכתבה המאירה את מטרת ארגון עדאללה לחסל את מדינת ישראל.

  • 25.

    צא להרצאות בכל האונבירסטאות בארה''ב

    צל''ש לבן דרור ימיני, 22/12/09 17:29

    משר החוץ חייב למנות את בן דרור כנספח הסברה בניו יורק או בוושינגטון.

    • יתאים לו יותר נירברג או יוהניסבורג. אה, כבר לא. (ל''ת)

      אמת מארץ תצמח, 22/12/09 18:05

      • עליך כתוב מהרסיך ומחרבייך ממך יצאו (ל''ת)

        ציוני, 22/12/09 22:25

        • עלי? אני הבאתי את הדו-לאומיות ומנעתי הקמת מדינה פלסטינית?

          אמת מארץ תצמח, 22/12/09 23:21

          לא. נהפוך הוא.
          ועכשיו, כשאי אפשר, כשברור שהכיבוש אינו ''זמני'', אז הדרישה לדמקורטיה מהים עד הירדן נראיית לך משהו מזור או מפתיע?
          הרסת, החרבת, עכשיו תתמודד כמו גבר עם התוצאות. אדם אחד = קול אחד. כי כל השאר זה אפרטהייד גזעני.
          לילה טוב.

          • עכשיו כשנתנו לפלסטינים את עזה והם הראו מה הם יכולים לעשות

            דן, 11/01/10 17:56

            מדינה מפגרת ופנטית ..

  • 24.

    טירוף מה שהולך פה.. לא להאמין.. שאשכרה מתנהל וויכוח..

    יהודי, 22/12/09 17:12

    בין זכות קיומה של מדינת ישראל..
    לבין ''זכות'' לייבא בן זוג ממדינת אויב..

    אין בכלל על מה לדבר, אסור בתכלית האיסור לאפשר את המשך הפירצה הזו..

    ישראל היא מדינה של 6 מיליון איש שמוקפת במדינות אויב של 300 מיליון איש..
    שכבר הצהירו שהדרך הראשית שלהם לחיסולה של ישראל זו הדמוגרפיה (''הרחם הערבי'' בלשון ערפאת)
    להגיד שישראל צריכה לאפשר את המשך הפירצה הזו, זה להגיד שישראל צריכה לבצע התאבדות קולקטיבית..

    ברור לי למה עדאללה ונבלות אחרים תומכים בזה.. הם מצהירים בגלוי שהם רוצים בחיסולה של ישראל אז ברור שהם יתמכו בהתאבדות קולקטיבית מצידה..
    מה שלא ברור לי זה איך מפלגת העבודה,שופטי בג''צ ואפילו זהבה גלאון..
    לא דוחים את זה על הסף..

    אם בג''צ יעשה מעשה טירוף, חייבים באותה שניה להעביר את החוק של רותם בתהליך מהיר בכנסת.

  • 23.

    הארץ כבר מזמן הפך לשופרם של הפלסטינים הקיצונים. נראה שאפילו את

    ערביי ישראל הוא כבר לא מייצג.., 22/12/09 17:07

    מר שוקן בסך הכל מדגים חזור והדגם את שורשיו הפרוסים, וכנראה גם את האינטרסים של בעלי המניות הנוספים בעיתון שפעם באמת היה אפשר לקרוא לו ''הארץ'' ואילו היום אפשר לקרוא לו ''קול פלסטין''.

  • 22.

    אבל המדינה הדו-אלומית כבר כאן. הכיבוש אינו זמני

    אמת מארץ תצמח, 22/12/09 17:00

    ומדינה פלסטינית לא תקום.
    רק גזענים כמוך מסתתרים מאחורי ססמאות במקום להודות שהמאבק הוא לטובת אדם אחד = קול אחד.
    הרי החוק הוא חוק אפרטהייד
    אפילו אם יש מדינה פלסטינית
    אבל אין - הוא בעיקר אוסר עלאזרחים לשאת תשובים.
    בעעעעעעעעעעעעעעעע

  • 21.

    אני לא מאמין כתבה ימנית בתקשורת השמאלנית

    ג'ק ראיין , 22/12/09 16:55

    הארץ הוא עיתון שמאלני בטח שהוא יהיה בעד הערבים.

  • 20.

    yamini

    hamlet3 , 22/12/09 16:54

    Yamini is right.
    In England,Holland,Denmark there are restriction
    to stop imigration by marriage.

  • 19.

    לא יקרה כלום גם אם ייכנסו 14,000 פלסטינים בשנה לישראל (ל''ת)

    אייל הראל, 22/12/09 16:49

    • נכון - ואז כל אחד מהם ירצה להביא את אמא שלו וסבתא שלו וכל ארגוני

      ''זכויות האדם'' יצעקו אם לא יתנו להם - וחוזר חלילה.., 22/12/09 19:09

      ככה שזה הרבה יותר מ-14,000....

      ושוב, מי קבע שהמתחתנים חייבים לעבור לכאן?

    • אחרי המבול, הא? (ל''ת)

      לא חושבים הרבה זמן קדימה, 22/12/09 21:17

    • שיעברו לגור אצלך בת''א, שמאלני יפה נפש שלי?

      אשקלוני, 22/12/09 21:32

      עם החמולה, והיריות בחתונות, והנשים עם הרעלות המאוד משחררות.

      מה אתה מקשקש? בשביל זה המשפחה שלי באה לפה? להכניס את אחמד, שעד אתמול שנא אותי בעומדו במחסום, כדי לקבל ביטוח לאומי?

      תתבייש לך, עמדתך היא אובדן דרך

      • על ערביי ת''א יפו שמעת?

        אריאל, 23/12/09 00:09

        ''שמאלני יפה נפש שלי''? כנראה שאתה כל כך שקוע באכילת הכרית שלא שמת לב שיש את יפו בת''א.

  • 18.

    הבעיה לא נגמרת בבגץ או במפלגת העבודה.גם ביבי קופץ

    רונית, 22/12/09 16:39

    להגנת הבגץ על כל דבר קטן. כשביבי יראה לאן נושבת הרוח של בגץ הוא יפעיל לחצים על חברי הכנסת והממשלה לטובת בגץ.גם זה אסון.

  • 17.

    הגיע הזמן לבטל את המנויי להארץ! (ל''ת)

    צחי, 22/12/09 16:37

    • אני ביטלתי אבל גם מפני שהעתון הפך להיות צהוב, המוסף (ל''ת)

      טורים על אורגיות לא מתאימים לילדים שלי, 23/12/09 00:49

  • 16.

    לבן דרור ימיני

    אלון, 22/12/09 16:32

    יישר כוח על כתיבתך.
    המשך לדבוק בעיקר ולא כמו רבים מעמיתיך בתפל.

  • 15.

    ובהרס מדינת ישראל ננוחם

    מאיר_5728, 22/12/09 16:32

    על החתום:
    בג''ץ
    הארץ
    עדאללה
    מר''ץ
    חמאס
    פתאח

  • 14.

    אז מתי כבר יוצא השמאל מחוץ לחוק?????

    שש''י, 22/12/09 16:28

    עוד לא הבנו כי שמאל אינו דעה פוליטית כי אם יישות אויב???

  • 13.

    אתה צודק,הערבים רוצים בשלב ראשון מדינה דו לאומית ואחר

    אבו עלי, 22/12/09 16:14

    כך ימחקו את שם ישראל,ותיהיה מדינה ערבית מחוברת לירדן או סוריה או מיצרים,תלוי במצב באיזור.וכך יהיה.

    • שטויות. ישראל הקימה את הדו-לאומית. עובדה.

      אמת מארץ תצמח, 22/12/09 18:08

      בינתיים המשטר הוא חד-לואמי עם מיעוט, והשאר תשובים. ואשליית הזמניות של כל-מיני גזענים ליבלרים בעיני עצמם)מספקת אליבי נוח.
      אבל אף אחד לא לקוח את בלוף הזמניות ברצינות.
      אפילו לא כותב המאמר
      אפילו לא אתה

  • 12.

    איך זה קורה שחברי הכנסת לא מתעוררים?זה נשמע כחלום מטורף

    אבי, 22/12/09 15:59

    בשביל מה צריכים היהודים לגור בישראל אם זאת תהפך לעוד מדינה מוסלמית.היכן המקלט ליהדות שבנו הורינו וסבינו

  • 11.

    ומתי אזרחי ישראל יצאו להפגנות ענק נגד מערכת המשפט שלה??

    להציל את מדינת ישראל!!! קריאה לעם ישראל., 22/12/09 15:42

    כל יום שעובר אני רואה לנגד עיניי איך אזרחי מדינת ישראל,ממוצא יהודי עושים הכל כדי לחסל את הישות היהודית שקמה כאן. אותם יהודים שלא הצליחו למנוע את הקמת המדינה השתלטו על המערכת המשפטית והתקשורת ומנהלים מסע מאורגן להפליא כדי להגשים את האג'נדה הנוצרית אירופאית והמוסלמית.

    הללויה!!!!

  • 10.

    יש חוברת רצינית ביותר של רות גביזון ושלמה אבינרי בנושא (ל''ת)

    מקבלי ההחלטות צריכים ללמוד אותה, 22/12/09 15:24

  • 9.

    חשוב מאוד וצודק (ל''ת)

    שמאלני שפוי, 22/12/09 15:19

  • 8.

    לדעתי ''הארץ'' מסוכן יותר מעדללה . (ל''ת)

    אבו יסמין, 22/12/09 15:16

  • 7.

    ימיני אתה צודק (ל''ת)

    משה, 22/12/09 15:16

  • 6.

    קבלת העתירות משמעה חיסול הציונות על ידי בג''ץ (ל''ת)

    משה, 22/12/09 15:06

  • 5.

    יישר כח

    דני, 22/12/09 15:02

    פשוט, אמיתי וכל כך נכון.

    יחליף ימיני את רזי בגל''ץ!

  • 4.

    נשמע מאד מוזר שעיתון בישראל מקדם את סופה. (ל''ת)

    שחר, 22/12/09 14:07

    • מעניין אם בכלל קיימת עוד מדינה בעולם עם יצר התאבדות כמו שלנו (ל''ת)

      יהודי, 22/12/09 15:43

  • 3.

    חייבים להבין שהמטרה הסופית של

    מיכאל עכו, 22/12/09 12:11

    החמאס, של הפתח, ושל עדאללה היא אותה מטרה, מטרתם היא חיסולה של מדינת ישראל, ארגונים אלו חותרים בכל כוחם לחיסולה של מדינת ישראל, מה שמבדיל בינהם היא הדרך להשגת מטרה זו ותו לא

  • 2.

    בן ימיני אני מאחל לך שיצמחו לך עוד עשרות ידים כי

    ספינר, 22/12/09 09:42

    יש כל כך הרבה סכרים שצריך לדחוף אצבע ולסתום אותם

    יישר כוח!

    • מוסר השכל ממקארתי-מי שחי על החרב(ימיני הדמגוגי) יאוכל באש הדמוקרטיה...

      Ehad Haam-Zionist, 22/12/09 14:43

      לא ''זכות שיבה'' ואפילו לא ''איחוד משפחות''-בסך הכל זכות טבעית של אזרח להביא את בחירת ליבו כתושבת לארצו ולהקים משפחה במולדתו.....כמובן אם אין סיכון בטחוני ספציפי באדם.....ומצידי שיעברו מבחני שפה וידע היסטורי(כמו בארהב) למעבר בין תושבות לאזרחות(גם לעולים יהודים).....

      ....ואגב, אחרי מהפכת חומייני והשתלטות על מאות עובדי השגרירות-נקלטו המוני אירנים בארהב(והם גם נסעו לביקורים בארצם האויבת)-ימיני עובד שעות נוספות בדמגוגיה שפלה על ''אזרחי מדינת אויב'' שאין בהם סיכון בטחוני ואתם מתנהל משא ומתן לשלום ויש שיתוף פעולה מקיף כלכלי ובטחוני

      די עם הדמגוגיה-בלי דמוקרטיה אין ציונות!

      • האם ציונות קשורה איכשהו ליהודים(=גזענות)או שהיא תנועה לשחרור כל מסכני

        jdh, 22/12/09 15:09

        העולם?

      • דמגוגיה מזוקקת זה מה שאתה כותב!

        יצחק, 22/12/09 15:14

        אף אחד לא מונע ממישהו להתחתן עם בחירת ליבו! אם בחר מישהי מארץ אויב - שיעבור דירה לשם! אחד פחות! דמוקרטיה רשאית - לא! חייבת! למנוע תרגילים עוקפי זכות השיבה. אנחנו לא צריכים להתאבד כמדינה, שום ''דמוקרטיה'' אינה מצדיקה זאת.

        • יצחק השקרן: מהי ''ארץ האויב''? שכונה במזרח י-ם המסופחת? כפר

          אמת מארץ תצמח, 22/12/09 18:10

          מוקף התנחלויות? חברון? רמאללה? בית לחם המוקפת בירלים סופר-רבתי?
          וממילא אנחנו שולטים שם.
          קרא לזה ''ארץ אויב'' אלף פעם. האמת לא תשתנה, זה חלק מישראל. רק האנשים שם, אם אינם יהודים, הם בלי זכויות.

      • בכל דמוקרטיה יש חוקי הגירה ואיזרוח (ל''ת)

        כ''כ תופעה שהזוג ''דוקא'' תמיד יבחר ישראל ולא פלסטין, 22/12/09 15:23

      • בחירת ליבו?

        ליאור, 22/12/09 15:24

        מדובר בנישואי שידוך.
        איזה בחירת ליבו ואיזה נעליים.
        חוץמזה, למה שהם ירצו לחיות בישראל? מדינה כל כך עויינת את הערבים, כל כך גזענית, למה שלא ייחיו בפלשתין בעזה, שם החמאס שולט ואין כיבוש? הרי שם הם הגיעו למנוחה ולנחלה.
        ויש גבול עם אחיהם המצריים שבוודאי ידאגו למעבר סחורות ואנשים רציף? כי כידוע, רק ישראל רעה אל הפלשתינאים?
        הדברים האלה תמיד, אבל תמיד חד צדדיים. ליהודים אין זכות להגיד שהם לא רותים ערבים אתם. לפלשתינאים יש זכות להגיד שהם לא רוצים לראות יהודים אצלם. זה תמיד חד כיווני. אבל תמיד!!!

        • צודק מאוד. מצד אחד מתלוננים שהם מופלים לרעה ושישראל לא דמוקרטית מספיק

          ומצד שני עומדים בתור כדי להיכנס ולקבל זכויות, 22/12/09 17:05

          אם כל כך רע להם כאן ולמזלם הטוב הם מצאו כלה/חתן בארץ ערבית, למה שלא יסעו אחר כבוד אחרי אהבתם הנצחית?

      • אתה בבוסטטון. אז לא איכפת לך שערבים יהגרו לכאן חופשי (ל''ת)

        טומי, 22/12/09 15:33

      • קשקשן וטיפש. (ל''ת)

        מראה מקום, 22/12/09 15:37

      • מה הקשר בין ציונות לדמוקרטיה? שוב אתה עם הססמאות? (ל''ת)

        ASCH , 22/12/09 16:01

      • אין כאן בעיה של הדמוקרטיה אלא בעיה פרקטית

        אליוי, 22/12/09 16:09

        הערבים רוצים ליצור תשתית לזכות שיבה בכל הדרכים והאמצעים
        לאחר שהאישה תגיע ותקבל אזרחות מה ימנע ממנה מאוחר יותר לבקש איחוד משפחות עם הוריה המבוגרים
        ולאחר שההורים יגיעו שוב בשם הדמוקרטיה
        מדוע ששאר המשפחה לא תבוא ?

        הבידואים בנגב לקחו 2 ואפילו 3 נשים
        מעזה הכפילו את מספרם בתקופת אוסלו העליזה
        הבעיה שאף אחד לא עוקף את החוקים נגד
        פוליגמיה
        כמו כן נוצרו קשרי משפחה עם תושבי עזה
        שגרמו להקצנה פוליטית אצל הבידואים

      • תגובה אינפנטילית, בדמוקרטיה בה הרוב ערבים, לא תהיה ציונות. (ל''ת)

        לך תקרא ספר, 22/12/09 16:10

        • וגם לא תהיה דמוקרטיה (ל''ת)

          יהודי, 22/12/09 17:37

      • אתה דורש מאיתנו להיות טיפשים ולחסל את עצמנו במו ידינו.

        רונית, 22/12/09 16:32

        אז לא תודה ואתה יכול להמשיך להשתמש בכל מיני שמות וכינויים שאתה רואה לגנאי,כדרכם של שמאלנים מזה מאה שנה

      • בסך הכל זכות טבעית....

        מאיר_5728, 22/12/09 16:35

        אלא ש''הזכות הטבעית'' הזאת יש פוטנציאל של מליונים של ערבים בשטחים וערביי ישראל להתאחד ובכך לשלול את יהדותה של מדינת ישראל. פוטנציאל שהערבים ינסו לממשו בכל מאודם. לכמה יהודים ישראלים הנישאים לבני זוג זרים בשנה, אין פוטנציאל כזה.

        ככה זה שהולכים עם הראש בקיר.

      • האם 100 מיליון איראנים חיכו להגר לארה''ב? (ל''ת)

        יהודי, 22/12/09 17:13

      • מדוע אתה מתעקש להפיץ את הבליך הפוסט-ציוניים בשמו של אחד העם?

        פניה לזה שחותם בשמו של אחד העם, 22/12/09 17:26

        ומדוע אתה חותם 'ציוני', כאשר אינך יושב כאן ואתה מייצג עמדות פוסט ציוניות במקרה הטוב, ואנטי ציוניות במקרה הרע? אולי תחליף את הכינוי שלך. אתה מבייש את מורשתו של אחד העם.

      • איו איזה קישקושים ממש לא איכזבת אותי

        שניים העם ציוני, 22/12/09 20:43

        אם כל הסיפור היה הקמת בית וחתונה אז סביר היה להניח שיהיו 50% שיעדיפו לעשות זאת כאן ו-50% שיעדיפו שם.
        אז למה כל ה- 100% רוצים לממש את הזכות הזו רק כאן????

      • ''אחד העם'',אתה לא מי שקובע את סייגי הדמוקרטיה בעולם.

        ziontrain, 23/12/09 02:01

        נחמד שאתה כל כך ''דמוקרטי'',אבל רוב הדמוקרטיות לא מכירות ב''זכות הטבעית של אזרח להביא את בחירת ליבו כתושבת לארצו ולהקים משפחה במולדתו'' כזכות אוטומטית,ולכול מדינה סייגים משלה,ובדרך כלל הם אף כוללים תקנות שונות למדינות שונות...זה עקרון שכולם מכירים מלהיות תירים ,מהצורך למשל לקבל ויזה,או,גרוע יותר, לא לקבל ויזה לארצות שאחרים ממדינה אחרת כלל לא צריכים לבקש ויזה כדי לבקר בה,זה לא צודק ברמה הפרטנית,אבל זה המציאות בכל הדמוקרטיות.


        כפי שאמרתי,עקרון זה גם נכון שזה מגיע לתושבות או אזרחות לבן הזוג,ורוב הדמוקרטיות שמות סייגים,מהסייג שהוא אזרח מדינת אוייב ,ועד לסייג שהוא עני...ימיניי הביא את הולנד כדוגמא למבחני שפה ותרבות חדשים לבני הזוג,אבל כבר ממזמן בהולנד כמו בארצות ארופה אחרות, הבן הזוג לא יקבל תושבות,שלא לדבר על אזרחות,אם לאזרח שרוצה להביאו אין משכורת גבוהה וקביעות בעבודה או לפחות חוזה לטווח ארוך,אם אתה לא מבוסס ,תאלץ לממש את ''זכותך הטיבעית'' לאיחוד במקום אחר...טוב או לא טוב,זאת תמונתה של הדמוקרטיה העולמית בדמוקרטיות הנחשבות לנאורות.

      • לאחד העם...המשך תגובתי

        ziontrain, 23/12/09 02:04

        עלי לציין שגם ביחס לרמת הדמגוגיה הירודה שהורגלנו ממך, הפעם התעלת על עצמך בדוגמא המטופשת להחריד שהבאת.

        איך אתה משווה בין זכות הכניסה לארה'ב לאיראנים האינטלקטואלים והמתונים שברחו משלטון החומאני העויין אותם ואת ארצות הברית,לבין הגבלות על כניסה לישראל של תושבי לאום שאנחנו כבר לפחות 60 שנה במלחמה איתם, ושבמקרה כ50% מהם תומכים במפלגה חומיניסטית,וחלק מהשאר סתם רוצה להיפטר מאיתנו מסיבות לאומניות?!?!זה נייר הלקמוס שלך לדמוקרטיה הישראלית??GET A LIFE

        והערה אחרונה,כפי שכבר הערתי לך בעבר,ההתיחסות הקבועה שלך לדיברי ימיניי כ''דמגוגיה שפלה'' מעידה יותר עליך ועל טבעך,מאשר על נשוא דבריך.

  • 1.

    מדוע בג''ץ אינו קשוב לרצון העם? ומדוע הוא פועל בניגוד למגילת העצמאות? (ל''ת)

    עלמה, 22/12/09 08:47

    • רצון העם לא קשור לבג''ץ

      אזרח, 22/12/09 15:26

      דמוקרטיה לא עוסקת רק בשלטון הקרוב אלא גם או בעיקר בהגנה על המיעוט. העיסוק בזכויות אדם ואזרח הוא חשוב מאוד והצורך לאזן בין הזכות שלנו כעם יהודי להגדרה עצמית לבין הזכויוית הבסיסיות של לכל אדם באשר הוא בנפשה של הדמוקרטיה הישראלית.
      הקו האדום בין לאומיות ללאומנות נחצה בתקופה האחרונה שוב ושוב. היחס לעובדים הזרים הוא גזעני, מתנשא ונצלני. גם היחס לערבים נגוע בגזענות וברדיפה. אין לנו זכות כזאת בתור רוב.
      רצון העם לא קשור לעבודת בתי המשפט שתפקידם לפרש את החוקים הקיימים ולבטא את עקרונות הדמוקרטיה הבסיסיים כמו שוויון בפני החוק.

      • אזרת כתבת הבלים. אתה מדבר על דברים שאינך מבין בהם דבר. בג''צ חייב לייצג

        את תרבותו וערכיו של העם היהודי., 22/12/09 16:43

        זו מהות הדמוקרטיה. בכל מדינה מערבית בג''צ נבחר על ידי העם או שלוחיו או נבחריו. לא על ידי החברים שלך ממר''צ עם ועדת קומבינה מושחתת ללא פרוטוקול.
        אינך יודע דמוקרטיה מהי. אתה פאשיסט!

        • בג''צ קצת היסטוריה

          ר, 22/12/09 20:22

          מה זה הקשקוש הזה? בג''ץ קיים רק במדינת ישראל, אין חיה כזו בשום מקום בעולם. זוהי יצירה של האימפריה הבריטית שלא רצתה להשאיר את ההחלטות החשובות בידי ילידים (קרי מושבעים, קרי יהודים ומוסלמים תושבי הארץ בזמן המנדט). במשך השנים בג''צ יצר חוקה יש מאין ללא שום סמכות לכך (ראה דבריו של השופט חשין בפס''ד בנק המזרחי). לפעמים זה היה לטובה (כמו ביטול האנטי מחיקון) והמון פעמים לרעה. הגיע הזמן שיחוקקו חוק שיגדיר מפורשות מתי מותר לבג''ץ להתערב בהחלטות המחוקק (ולא, לא הכל שפיט)

    • זו שאלת המיליון . (ל''ת)

      אבו יסמין, 22/12/09 16:25