• 68.

    רון ארד

    אנונימי, 21/10/11 01:12

    האם רון ארד חי?

  • 67.

    1000 רוצחים ובלי רון ארד??????????????חלרותתתתתתתתת! (ל''ת)

    רוני, 22/12/09 15:16

  • 66.

    מה זה ''חובה מוסרית''? מה זה ''מוסר''? מה זה לעזעזל???? (ל''ת)

    מישהו יודע? יש לזה הגדרה???? בבקשה???, 22/12/09 15:13

  • 65.

    שיחרור רוצחים טרוריסטים עם דם על הידיים הוא נגד המוסר הבסיסי ביותר

    רואי, 22/12/09 14:58

    תמי ארד טועה שוב שיחרור המחבלים יפרק כל מוסר ויעוות את המוסר לתקופה ארוכה.

  • 64.

    בתמונות של תמי ארד רואים בחורה צעירה מאוד עצובה לא כדאי לנו שניראה

    פקק תנועה , 22/12/09 11:23

    בפעם נוספת תמונות שכאלו מפרשת גלעד שליט

  • 63.

    מי שלא מוכן להצהיר ''את בני הייתי משאיר בכלא'' - שיסכים להחזיר בכל מחיר

    להחזיר בכל מחיר, 22/12/09 09:37

    מי שדאג שבנו ישרת ביחידה צבאית בטוחה - חייב להסכים להחזיר את גלעד בכל מחיר!

  • 62.

    בתמונות של תמי ארד רואים בחורה עצובה מאוד עד היום לא ראיתי תמונות כאלו

    פקק תנועה , 22/12/09 09:23

    עצובות של מישפחות ניפגעי טורור וזו אמת להמיתה

  • 61.

    ישראל צריכה לפתח תורת לחימה נגד פעולות חטיפה של חיילי צהל (ל''ת)

    פקק תנועה , 22/12/09 09:11

  • 60.

    הפקרת רון הינה מחדל ושערוריה מבישה של ממשלות ישראל.

    לילי בלום, 22/12/09 08:36

    אני מסכימה שיש לנקוט פעולה כדי לשחרר את גלעד. אבל לא גדול במחיר מחבלים רוצחים. ההשלכות והתוצאות תהינה הרות אסון. יש למשל או לחטוף להם אישיות בכירה ששווה להם עסקת חליפין או וזאת היה צריך לעשות מזמן גם בענין רון או שמחזירים או שכל המחבלים הרוצחים יוצאו להורג. או אולי ישנם דרכים יותר יצירתיות . כניעה לרוצחים לא מובילה לשום מקום רצוי. ליבי עמך צר מאד על הסבל שאת עוברת .

  • 59.

    כמה נקודות והגיגים

    יודע-דבר , 22/12/09 08:20

    1. ראשית אני מקווה שרון וגם גלעד ישובו הביתה בשלום במהרה.
    2. להפיל את ביטחון המדינה על כתפי חייל אחד אכן לא הוגן.
    3. להקריב מאות אנשים בשביל חייל אחד גם לא הוגן.
    4. מס' 3 אפילו פחות הוגן ממס' 2.
    5. כל הורה יהיה מוכן לעשות הכל למען חיי בנו, השאלה היא למה אנחנו כחברה צריכים להסכים? תחשבי על זה טוב.
    6. רק טוב.

    • יפה אמרת

      ראובן, 22/12/09 15:38

      אבל אני לא מאמין שרון ארד עדיין בחיים.

  • 58.

    למה אתם מ פ ח ד י ם

    yosi, 22/12/09 08:17

    צריך להחזיר הביתה את החייל שלנו שליט
    ולמה אתם כל כך מפחדים יש לנו צבא חזק
    וכל מי שבעקבות השיחרור יתנכל לנו יחוסל
    יהרג ולא יעצר לצורך שיחרור או משא ומתן בעתיד....איפה הם ואיפה צהל...צעירים לפני גיוס שואלים למה לא מחזרים חייל שבוי הביתה

    • יוסי,אתה תמים

      ראובן, 22/12/09 15:42

      אתה לא מבין כמו כל כך הרבה שיש עקרון פשוט-מדינה לא מנהלת מו''מ עם טרוריסטים שמטרתם המוצהרת היא השמדתה.מילא,לנהל מו''מ עם ממשלה אחרת.
      לא נכנעים לסחיטה ולא מקבלים תכתיבים.וזה לא משנה אם החטוף הוא חייל או אזרח.
      מה שכן עושים זה הפעלת לחץ כל כך חזק עליהם שהם יעדיפו להחזיר אותו מרצונם.
      הבנת?

  • 57.

    חובה מוסרית

    יציק, 22/12/09 07:25

    להחזיר את גלעד שליט הו חובה מוסרית קודם כל מ הצבא, שלא ביצע שום פעולה לשחרורוף כנרא מפחד לכישלון שיפגע בקידום הפוליטי שלהם אחרי השחרור,
    אני מתבייש מגנרלים כאלה

  • 56.

    א. די לחשוב מהרחם. ב. לפני גלעד בא רון. ג. בשביל זה יש ממשלה. (ל''ת)

    מורה נבוכים, 22/12/09 06:36

  • 55.

    נכון, זו חובה מוסרית של ישראל, אבל יש עוד הרבה שקולים, וכולם כבדי משקל

    לא מקנא בנתניהו ולא מת להחליף אותו כרגע, 22/12/09 02:32

    סירוב לתנאי החמס כמוהו כהוצאת גזר דין מוות על גלעד שליט, ועוד על לא עוול בכפו. מדינת ישראל היא מדינה מוסרית שאין בה עונש מוות, מדינה שמצוות פידיון שבויים היא נר לרגליה, מדינה שרואה את הסכנה החברתית והבטחונית העצומה שתוליד הפקרת החייל השבוי, ובכל זאת, מנגד עומדים שיקולים כבדי משקל מאין כמותם. המאזניים מתנדנדים כמעט כמו שוק ההון בימים אלה: עולים ויורדים עם כל התערבות הכי קטנה של מישהו. החלטה קשה ביותר, כי מה שלא יוחלט, זה לא יהיה טוב. השיקולים הנוגדים את ההחלטה שתיפול יסטרו לנו בפנים תוך זמן קצר. פעם לא חשבתי כך, אבל כרגע אני חושב שבדיעבד, יתכן שהמחיר ששילמה משפחתו של סרן ניר פורז בשחרור נחשון וקסמן היה המחיר הנמוך ביותר מכל הפתרונות הרעים שמונחים לפיתחנו. ייתכן שישראל היתה צריכה לנסות לשחרר את שליט בכח, גם אם הסיכוי נמוך והיו קורבנות. ברור לכלם שאם הוא ישוחרר ותמורתו ישוחררו רוצחים צמאי דם, מספר הקורבנות שפעולה זו תביא יהיה גדול. אם הוא לא ישוחרר, התוצאה תהיה דומה. מספר הקורבנות שעם ישראל ישלם יהיה הקטן ביותר אם ינסו לשחררו בכח.
    ובכלל, יש גם פתרונות אחרים. אבל יותראין מקום בשדה הזה

  • 54.

    היא צודקת, ומי כמוהה עברה מספיק בשביל לדעת (ל''ת)

    נ, 22/12/09 01:54

  • 53.

    איך יחיה עם עצמו גלעד כשבשבילו ששיחררו אלפי רוצחים?

    KY, 21/12/09 23:55

    מהותו של חייל זה להלחם למען המדינה ולמות למענה. אז גלעד יחזור, אבל כמה אנשים ירצחו ויחטפו כשישחררו אלפי רוציחים לרחוב?!
    כמה קשה יהיה להם לחטוף עוד חייל כשיראו שבשבילו אפשר לשחרר רוצחים?

  • 52.

    כל הכבוד לה! אסור להשאיר אותו שם להירקב! (ל''ת)

    דניאלה, 21/12/09 23:27

    • אבל לשחרר טרוריסטים מותר? (ל''ת)

      רון, 22/12/09 15:43

  • 51.

    רק בבקשה מכולם למדוד היטב את מילותיהם ! קצת זהירות!

    עמך ישראל, 21/12/09 23:27

    תודה לאל גלעד חי ונושם גם כעת,באמת תודה לאל !!!! פתגם ידוע הוא ''מוות וחיים ביד הלשון''
    אז בבקשה נא למדוד היטב את המילים המזדרזות לצאת מן הפה ולחוץ ובפרט שחיי הנער גלעד הם הנמצאים על כף המאזניים!!! קצת זהירות חברים
    כי זה מחוייב המציאות !!!

  • 50.

    נתניהו מתחנן בפנייך אל תאשר את העיסקה העם יתמוך בך (ל''ת)

    תותח, 21/12/09 23:07

  • 49.

    לשחרר בדרך אחרת. לא ע''י שחרור מחבלים = נצחון לטרור ועוד טרור (ל''ת)

    לאה, 21/12/09 22:59

  • 48.

    לשחרר בדרך אחרת. לא ע''י שחרור מחבלים = נצחון לטרור ועוד טרור (ל''ת)

    לאה, 21/12/09 22:58

  • 47.

    שליט

    einat b, 21/12/09 22:23

    יאללה תחזירו אותו. לפני שיהיה מאוחר

  • 46.

    דיווח מאוזן

    דרומי, 21/12/09 21:52

    יופי של עיתונות, מעריב: אלמנתו של גולדוואסר ז''ל, תמי ארד ואיום של המתווך חגי הדס.
    אף אחד לא מתנגד לפי מעריב.

  • 45.

    שיחרור אלפי טירוריסטים חמאסים זה ממש השפלה וכניעה והפסד

    אפרים שינה, 21/12/09 21:05

    צורף לממשלת נתניהו למשפחות הקורבנות הטרור ש שילדהם קבורים באדמה זה בילתי נסבל בנפש משפחת שליט בינכם לו קדוש מעונה תפסיקו כבר לילל אתם לו משפחות השכול בושה

  • 44.

    אני בעד העסקה..המדינה צריכה להיות חזקה יותר לאחר השיחרור

    גליה, 21/12/09 20:55

    וכך תמנע את הפיגוע הבא.

    • רעיון גאוני. איך לא נבחרת למטכ''ל? לדעתי כדאי לך להגיש מועמדות. עדיין (ל''ת)

      לא מאוחר. איך לא חשבו על זה קודם?, 22/12/09 00:57

  • 43.

    רעייתו של הנווט השבוי???

    הלו, לרדת מהעץ...., 21/12/09 20:19

    ''אשתו של הנווט השבוי רון ארד''????
    מדוע פה מוצגת תמי כאשתו ורעייתו של רון ארד?

    על איזה סמל סטטוס היא מנסה לשמור ומה היא מנסה להשיג בזה?

    תמי ארד מעולם לא התחתנה מחדש ולא נולדו לה ילדים בעשרים וחמש שנה האחרונות?????

    על מה בדיוק היא נלחמת כאשתו של רון ארד?

    האם גם בעסקת גולדווסר, שבה שוחרר הטרוריסט סמיר קונטאר שהיה קלף המיקוח האחרון לפיסת מידע על רון ארד, אשתו של רון ארד תמכה בעיסקה?????


    ??????

    • ל38

      @@@@@@@, 21/12/09 22:51

      אפשר להיות פחות ציני היא אישתו היא ילדה לו בת ונושאת את שמו.שהק''בה יעזור לה.

  • 42.

    אם יעשו משאל עם 80% יהיו נגד העסקה!! (ל''ת)

    לפי התגובות בבלוגים, 21/12/09 19:53

  • 41.

    תמי ארד בשויל רון ארד היתי מוכן לשלם בסיכון חיי

    gabi, 21/12/09 19:49

    בשויל רון ארד הייתי מוכן שהמדינה תשחרר את כל הרוצחים שיש לה בכלא כי רון ארד זה חייל שהלך להגן עלי ועל משפחתי אבל בשביל שליט למה אני צריך להסתכן ולהירצח בגלל חייל כושל שלא מילא את יעודו הצבאי כראוי

    • מגעיל אחד...

      יואב, 22/12/09 02:23

      אני ממש נגד העיסקה, אבל בא לי להקיא מהתגובה שלך...

      • גבי מתיחס לשמועות בצבא על

        שמועות, 22/12/09 09:53

        נסיבות חטיפתו של גלעד...הוא יודע כמה דברים שלא נעים לספר לציבור

  • 40.

    חובה לשחרר- וודאי, חובה להקריב 1000 ישראלים ????? (ל''ת)

    פנדורה, 21/12/09 19:49

  • 39.

    שוב כתבות קמפיין חסרות אחריות

    גלעד, 21/12/09 19:33

    אין חולק על כך שיש חובה להחזיר את גלעד.אך הצגת החובה הזאת כחובה להיכנע לתכתיבי החמאס היא דמגוגיה של כאלה שלא מוכנים לעשות הכל כדי להחזיר את גלעד אלא רק את הפיתרון ה''קל'' חסר האחריות.
    נראה אותם מוכנים לביקורת בינלאומית כדי להחזיר את גלעד? למשל,מניעת כל ביקור וכל זכות מלבד אוכל ושתיה מינימליים מאסירי החמאס? למשל הפצצת כל ממשל חמאס בעזה ובדמשק עד להחזרת גלעד?
    סתם, לשם הדוגמא,וכדי להראות שאתם לא באמת מוכנים לעשות הכל כדי לשחרר את גלעד.
    חבל!!

  • 38.

    תקשיבו לה כבר!!!!!!! (ל''ת)

    אם לא לה אז למי?!, 21/12/09 19:28

    • לכל מי שמתנגד

      דרומי, 21/12/09 21:54

      מדוע תמי ארד צודקת יותר, או בעלת משקל מוסרי גבוה יותר, ממי שאיבדו בני משפחה וחברים מהרוצחים שהיא קוראת לשחרר?

  • 37.

    שחרור ארכי מחבלים יביא למותם של מאות יהודים (ל''ת)

    חיים, 21/12/09 19:14

  • 36.

    די כבר עם הטירוף הזה. לא מפקירים מדינה שלמה בשביל גלעד אחד (ל''ת)

    מטורפים רדו מהגג, 21/12/09 19:12

    • שחרור

      יעל, 21/12/09 20:08

      תגיד. אילו היה מדובר בילד שלך גם היית מדבר ככה

  • 35.

    אפשר גם אחרת

    הלא מתלבט, 21/12/09 19:11

    ''בינו בוערים בעם וכסילים מתי תשכילו'' נאמר בספר תהילים פרק צ''ד



    הסבר :

    אני לא מתלבט היום כמו רבים ממקבלי ההחלטות ואחרים ומדוע?

    כבר לפני שנה ויותר ועוד פעמים רבות כתבתי בפורומים את הפתרון והוא פשוט !!!

    הקדם תרופה למכה !!!!!!!!

    יחוקק החוק שכאשר נחטף חייל או אזרח או כל אחד אחר ע''י אויבנו,

    יינתן להם פרק זמן קצוב להודיע לרשויות או לצלב האדום או כל צד שלישי אחר

    על מצב החטוף/חטופים !!!!!!!!

    ולא יהיה מצבם של כל האסירים (שאותו אויב מעוניין בהם) בדיוק כמצבו של

    אותו חטוף/חטופים.

    ועל זה נאמר הפסוק שלמעלה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    לבסוף- הפעם יש לעשות את כל המאמצים לשחרר את גלעד
    (פעם אחרונה במחיר הזה!!!!)

    • בעייתי

      דרומי, 21/12/09 21:55

      אם הבן שלי, חס וחלילה, ייחטף, לא אסכים שזו הפעם האחרונה.

  • 34.

    אילו היינו יודעים שהפיגועים הבאים יפגעו באנשי תקשורת המתלהבים לשחרר

    די לחולשה והתבוסתנות המביאים עלינו רק מלחמות ומוות, 21/12/09 19:10

    רוצחים טרוריסטים, אזי יש לשקול בחיוב רב את שחרור הרוצחים. אם לא כן, יש להפסיק מיד את כל השיחות וכל הצלמוניה הזו בתקשורת, המשרתת אך ורק את כוחות הרשע הטרוריסטיים מבית החמאס ואירן. ממשלת ישראל עדיין לא הפנימה כי יש לדבר עם טרוריסטים בשפתם. מה שגולדה מאיר וממשלתה הבינו לפני 35 שנה, נתניהו וממשלתו לא הבינו עד היום. די לגמגום ולתבוסתנות.

  • 33.

    ומה עם החובה כלפי משפחות השכולות?+עם ישראל ששחרור מחבלים מסכן אותו??

    יוסי, 21/12/09 19:05

    אנשים חושבים מבלב ולא מהראש!!!!!!!!!!
    לראש הממשלה אחריות לאומית!!!!

  • 32.

    גלעד שליס הןא גם אזרח ישראלי ודם אותו חחיבים להציל (ל''ת)

    אמא אמא אמא, 21/12/09 19:00

    • על חשבון הבן שלי? (ל''ת)

      דרומי, 21/12/09 21:55

    • לא הורגים 10 בשביל להרוג 1 (ל''ת)

      zh, 22/12/09 00:14

  • 31.

    צריך להחזיר אותו הביתה נ-ק-ו-ד-ה!!!! (ל''ת)

    רנה, 21/12/09 18:58

    • גלעד שליט

      מיקי, 21/12/09 19:28

      את המתים לא ניתן לנהחזיר אבל את גלעד חייבים להציל. אנא החזירו אותו ח י !!!

  • 30.

    להפסיק מיד את המשא ומתן המבזה. להוציא אולטימטום לראשי החמאס על אחריותם

    לא לוותר. להוכיח עוצמה ומנהיגות או שאיננו מדינה, 21/12/09 18:56

    האישית לשלומו והחזרתו של שליט בתוך יממה. במידה ולא יוחזר שליט בריא ושלם, הם ישלמו את המחיר. אחד אחד, כולל כל משפחותיהם של החוטפים. כך נוהגת ממשלה ומדינה ראויה, עצמאית הנלחמת על קיומה כנגד כל טרור. המצב הנוכחי הביא לליגיטימציה של הטרור, להפיכת אירגון טרור אשר מאות אזרחים שילמו בחייהם ובגופם, בעקבות הרציחות והפיגועים שביצע. ויתור, כניעה וכל פעולה אחרת, משמעה ניצחון הטרור ורמיסת מדינה שלמה על כל אזרחיה ועל כל צבאה. במילים פשוטות, אם ניכנע אזי אין צורך יותר בצה''ל. מספיק מספר מצלמות, צבע אדום, שחקנים וכושר דיבור ובכי. לא גייסות שיריון, לא טייסות קרב, לא אוגדות חי''ר משולבות ולא צוללות וכלי שיט ובקיצור שום דבר צבאי. עצם התהליך עם הרוצחים הללו, פגע בכוח ההרתעה. הגיע השעה להתפכח. שחרור הטרוריסטים הללו נותן רוח גבית לרציחות והפיגועים הבאים. חובה להוכיח איתנות ומנהיגות, די לרפיסות והכניעה המובילה יותר ויותר הרס במדינה ולמדינה.

    • צודק-החמס הפסיק את הטרור רק בשביל העסקה

      אילן, 21/12/09 19:32

      אחרי העסקה הטרור יחזור בגדול!
      שחרור מחבלים הוא נצחון לחמס את ה V שלהם לא רוצה לראות.
      השחרור ידרבן חטיפות אחרות החמס כבר אמר את זה. ימותו עשרות האם המחיר שווה?
      מדוע נועם שליט לא מבקש מביבי להשוות את תנאי העצירים כאן לתנאי בנו השבוי? הרי הוא מומחה ליצור לחץ בעזרת התקשורת? התשובה היא שהוא בן אדם
      שאוהב מחבלים נוסע לבקר אותם בנגוד לחוק וחס ושלום יעונה להם כל רע...
      מבקר אותם גם בבית החולים.
      שוב תמה אני מדוע נועם דורש מאיתנו לשלם
      את המחיר ולשחרר אלף רוצחים??? בזמן שהוא
      יכול לבקש בקלות שהם ישלמו את המחיר
      שיבקש להפסיק הטבות שיבקש לנתק להם ברפיח
      חשמל וגז עד ששליט יחזור שיבקש לא לתת להם
      להכנס לעבוד שיבקש להפסיק לתת להם מזון וכסף כל זה יכול להחזיר לו את בנו כהרף עין אבל הוא מנצל את חטיפת בנו לפעיל לחץ פוליטי של כל ארגוני יפי הנפש על ישראל.

  • 29.

    צו השלום: לא לשחרור מפקדי החמאס ומחבליו !! (ל''ת)

    שלום עכשיו, 21/12/09 18:56

  • 28.

    יש להציל את ישראל - זו החובה המוסרית של שליט !!

    אייל, 21/12/09 18:53

    בהיותו חייל !!


    סליחה - אבל הראיון איתך הוא לחץ יחצנ''י בודאי שהורים רוצים את בנפ בבית כפי שאישה רוצה את אהובה בבית. דעתך אינה מעלה ואינה מורידה.

    ראש הממשלה צריך לקבל החלטה קשה ולא על סמך רגשנות שיש בכולנו !!

    אוי ואבוי אם יתייחס אל דבריך. יש שיקולים חשובים יותר. מה שלא יהיה אנחנו נבין אותו ומתפללים להחלטה הטובה ביותר בנסיבות המגעילות !!!

  • 27.

    איך באמת מסבירים את זה שהצבא מוכן לצאת נגד יהודים

    ספינר, 21/12/09 18:52

    ולגרש אותם מבתיהם
    אבל לא מוכן לצאת לעזה ולהחזיר את שליט?

    • כי אנחנו לא רוצים עוד מקרה נוסח נחשון וקסמן ז''ל (ל''ת)

      זה למה!, 21/12/09 19:30

      • נחשון וקסמן עדיף מת מאשר להחזיר תמורתו אלפי רוצחים (ל''ת)

        אריה, 21/12/09 20:02

      • מי שלר מוכן להסתכן לא ינצח (ל''ת)

        דרומי, 21/12/09 21:56

  • 26.

    חובת המדינה: הגנה על חיי אזרחיה ולא להיכנע בכל מחיר לאויב חלש ממנה (ל''ת)

    מהראש - לא מהבטן, 21/12/09 18:51

  • 25.

    Shalit

    Avi, 21/12/09 18:51

    The public debate, regarding Shalit has been a source of support, strength and approval only for our enemies. Thinking otherwise is foolish
    Time and again, we expose our soft bellies to the enemy. Don't we all know the price of defending Israel? They all have names and faces

  • 24.

    יש ממשלה? קבינט החליט הקפאה, שביעיה מחליטה שחרור רוצחים (ל''ת)

    החלטות קרדינאליות הוצאו מידי הממשלה!, 21/12/09 18:47

  • 23.

    חובת המדינה: הגנה על חיי אזרחיה ולא להיכנע בכל מחיר לאויב חלש ממנה (ל''ת)

    מהראש - לא מהבטן, 21/12/09 18:46

  • 22.

    הנה התחיל המופע היחצ''ני של כולם בחסות משפחת שליט (ל''ת)

    א, 21/12/09 18:42

  • 21.

    שליט או המדינה? אני מעדיף המדינה ומבין את המשפחה שמעדיפה שליט. (ל''ת)

    בחירה טבעית, 21/12/09 18:41

    • זה לא אישי...

      די כבר, 21/12/09 19:32

      מעדיף את המדינה? אוי לעיניים הקוראות... מדובר בחייל.. שנשלח להגן עלייך ועליי.. ונחש מה... לא, הוא לא התחמק, הוא שירת ונפל בשבי... ועכשיו אנשים כמוך מנסים ''לטאטא'' את ''הבעיה'' מתחת לשטיח, משל הייתה צרת המשפחה בלבד...תתביישו, כל האנשים שאני לא מאחלת להם להיות לשנייה בנעלי משפחת שליט.

      • נו באמת.. אי אפשר לנהל מדינה עם רגשות בלבד!

        דני, 21/12/09 21:28

        את הבעיה יצרו כבר מזמן. זו התוצאה של החזרת אלפי מחבלים תמורת גופות ורסיסי מידע. זה עצוב אבל זאת המציאות שלנו.

        אתם אומרים למה להפיל את בעיות הביטחון של המדינה ושגיאות העבר על גלעד?? אני אומר שהדילמה הזו תתקיים שוב ושוב.

        בפעם הבאה יהיה זה חייל אחר. אולי מישהו עם פחות סימפטיה וקשרים משפחתיים מגלעד שליט.

        אולי מצב הרוח הציבורי יהיה שונה בתכלית ולא ניתן יהיה ליצור היסטריה המונית ומניפולציות רגשיות כפי שעושים תומכי גלעד (המונעים מכוונות טובות - אבל נוהגים באיוולת). אולי המחיר הבא יהיה גבוה פי עשרות מונים ולא נוכל לעמוד בו בשום אופן.

        ואז עולה השאלה. למה גלעד יותר טוב מהחייל הבא??

        תשובה - כי עשו לכם מניפולציות על המוח בתקשורת. כי לחייל הבא אין שם וזהות ולגלעד שליט יש.

        אני בטוח שבממשלה לוקחים את כל השיקולים בחשבון ויגיעו להחלטה הגיונית שתשרת את האינטרסים של כולנו.

  • 20.

    תמי צודקת. הערכה רבה לאשה האמיצה הזאת. (ל''ת)

    ענת, 21/12/09 18:41

  • 19.

    הגב' ארד עברה אסון

    שמואל רוטנברג, 21/12/09 18:40

    כשאבדה את בעלה ואז מדינת ישראל איכזבה
    ורון ארד אבד לה.

    אולי בגלל הדרישה של 100000 דולר על ידי
    האיש שהחזיק בו ?

    חשוב להקשיב לגב' ארד.

  • 18.

    יום יבוא והעיתונות תתחרט על התגייסות חד צדדית זו. (ל''ת)

    מרזוט , 21/12/09 18:38

    • טעות! האסונות שלנו הם גן העדן של כלי התקשורת (ל''ת)

      עיתונאי עם מצפון קטן ואגו גדול, 21/12/09 18:47

  • 17.

    צודקת

    רונן צוקרמן, 21/12/09 18:37

    תמי ארד צודקת אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד החילים בצהל צריכים את שליט כדי לדעת שיש שם בממשלה אבא אמיתי אם הם נקלעים לצרה

  • 16.

    לא בארון מתים

    חזק הנביא, 21/12/09 18:31

    ליבי ליבו של עם ישראל עם תמי ארד ,לעתים תוהה אני ושואל את עצמי האם עם חכם זה לא מכיר את צבאו האגדי בעל התיק העמוס בקבלות ? אחרת לא היה ''מנגס'' סילחה על המילה הלא אקדמית , בכל מיני שאלות מחאות הפגנות עמותות בדרישה לשחרר את החייל בכל מחיר , ובכן תשובתי היא שצה''ל יכול תוך שעה לשחרר את גלעד ! נו אז למה הוא לא עושה את זה שאלתם ? התשובה היא כי הוא רוצה להחזירו הביתה לא בארון מתים .........

  • 15.

    העיתונות כולה מתגייסת לקמפיין לשחרור שליט ללא חשבון . (ל''ת)

    חץ, 21/12/09 18:30

  • 14.

    שוב התקשורת מפעילה את מכבש הלחצים, בוחרת בקפידה תמונות ארכיון... (ל''ת)

    הכל כדי לשחק על הרגש ולהשכיח את ההיגיון, 21/12/09 18:25

  • 13.

    צודקת...שלא נצטער אחר כך, כפי שאנחנו מצטערים על רון. (ל''ת)

    המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל אומה שלמה..., 21/12/09 18:23

  • 12.

    להציל בכל אמצעי שלא יסכן את שאר אזרחי המדינה, ושלא יקדם חטיפות נוספות

    Eחד, 21/12/09 18:21

    זכותך כמובן לחלוק, אבל הטעות הגדולה שישראל הייתה לא הייתה עם רון ארד, אלא עם משוחררי ג'יבריל, עסקת טננבאום, רגב וגולדווסר... בגלל עסקאות אלו גלעד נחטף, ובגלל העסקה שאת תומכת בה יחטף הבא בתור.

  • 11.

    את טועה תמי! אנו מול אוייב מוזר נטול כבוד ופועלכם בעבר היה טעות!

    אחד שזוכר מצויין תפיסת רון ארד, 21/12/09 18:21

    מבלי להכנס לאהבת בנים שהרי הכל ברור זוכר מצויין ש''טיפה שתיקה'' בזמנו, רון היה שב בשקט לארץ. לא יכול להרחיב! ראשים תמורת ראש במזה''ת, כך זה עובד! מכות מול מכה!
    עשיתם בזמנו הרבה רעש שלא הבנתי מדוע, חרף שאז נדרש שקט וסבלנות מקפיאי עצמות.
    ורק נחטף גלעד שלנו והוריו הקימו שערוריית עולם ללא כל הפקת לקחים מפרשת רון.
    הכל מבלי להכנס היום לסוגיית המחיר שזה עניין הממשלה.
    מי יתן ואתבדה ושבו בנים לגבולם.

  • 10.

    גם את רון ארד הפקירו משיקולים שגויים. (ל''ת)

    דגידפ, 21/12/09 18:13

  • 9.

    לא יעלה על הדעת!

    חילוני שפוי כפ''ס, 21/12/09 18:13

    רק בישראל נותנים כל כך הרבה במה תקשורתית להוריי חטופים, עם כל הכבוד ועם כל הצער של הוריו שגם אני ורוב המדינה שותפים לה, לא יעלה על הדעת שהוריי חטוף יהיהו שותפים מלאים להחלטה שאם היא הייתה החלטה שלהם, אז מזמן לא היה נשאר מחבל/רוצח אחד בידינו, וכמו שאמרתי אין מדינה בעולם שהייתה נותנת במה להוריי חטוף.
    אפילו כשהוריו של גלעד ביקשו לדבר עם שרת החוץ האמריקאית לשעבר רייס, היא אמרה להם שהיא לא תדבר איתם כמו שהיא (וכל ממשלתה) לא מדברת הוריי חיילים חטופים אמריקאים.
    כל העסקה הזאת שהתקשורת השמאלנית קיצונית מעודדת ומקדמת אותה בלי סוף, זה בסך הכל ניצול ציני של רגשות יהודיים לגיטימיים שיש כנראה לכל אחד ואחד מאתנו, והם עושים זאת על מנת לקדם שחרור רוצחים, וכל זה לא בגלל שבאמת אכפת להם משליט, וזה גם מסביר למה הם לא רוצים לפרסם את רשימת המחבלים הכלולים בעסקה, העסקה הזאת תביא עלינו אסון כמו שעסקת טננבאום הביאה עלינו אסון.
    חוץ מזה תחשבו שאם יהיה הרוג אחד ע''י מחבל ששוחרר בעסקה, גלעד ילך ברחוב עם שמיכה על הראש מרוב בושה, אם זה מה שהתקשורת והשמאל הקיצוני רוצה אז כנראה שבאמת לא אכפת להם משליט..

  • 8.

    מדינה לא יכולה להחזיק מעמד עם עם מפונק שלא מוכן להקריב (ל''ת)

    מפונקים סתלקו מהמדינה לא מתאימה לכם, 21/12/09 18:13

  • 7.

    מדינה לא יכולה להחזיק מעמד עם עם מפונק שלא מוכן להקריב (ל''ת)

    מפונקים סתלקו מהמדינה לא מתאימה לכם, 21/12/09 18:13

  • 6.

    תמי יש לך טעות אחת

    דוד אחושילינג, 21/12/09 18:12

    לישראלים אין בעיה מוסרית עם כלום כל עוד התחת שלהם מסודר.

  • 5.

    עסקת שליט - הפקרות מוחלטת והאיוולת בהתגלמותה

    פטריוט ישראלי, 21/12/09 18:08

    דבר ראשון....מי זאת תמי ארד ?
    ולענייננו
    לדעתי, עיסקת שליט המתוכננת, מעבר לעובדה שזו שערורייה, ההפקרות בהתגלמותה ואיוולת בלתי מוסברת, הרי שזה גם מהלך בלתי חוקי, או לפחות בלתי חוקתי, לדעתי.
    כל זאת מדוע...
    נכון שיש במדינת ישראל, כבכל מדינה דמוקרטית, הפרדת רשויות ?
    נכון מאד !!
    נכון ששלושת הרשויות הן, הרשות המחוקקת, הרשות השופטת והרשות המבצעת (הממשלה) ??
    נכון מאד !!
    נכון שלרשות אחת אסור להתערב במעשיה, החלטותיה וסמכויותיה של הרשות האחרת ?
    נכון מאד !!
    אז אם כך, הרי שלממשלת ישראל אסור להתערב בהחלטות הרשות השופטת, ובוודאי לא לגזול מסמכויותיה, ובוודאי לא גזילה סיטונית של סמכויות !!
    אז כעת, שמישהו אולי יסביר לי הכיצד זה ממשלת ישראל, הרשות המבצעת, מרשה לעצמה החלטה שרירותית לשחרר מאות אסירים עם או בלי דם על הידיים, אסירים שדינם נגזר ונחרץ על ידי הרשות השופטת ??
    ושאף אחד לא יח'רטט לי במוח שהנשיא משחרר אסירים לפי סמכותו.
    אם הנשיא ישחרר אסירים זה על סמך פקודה מהממשלה, וזה חמור ביותר !!
    אותו הדין וההגיון חל גם על אסירים שנשפטו בבית דין צבאי !!
    המסקנה
    ההחלטה לשחרר אסירים (והחלטות העבר) היא
    שערורייתית
    בלתי חוקתית
    איוולת חברתית, מדינית, וצבאית
    בלתי דמוקרטית
    ואני שואל את כל אירגוני השמאל ויפי הנפש שחרדים כל כך לשילטון החוק...
    איפה אתם עכשיו ????
    ולגבי האיוולת המבצעית...איך מדינה הלוכת לתגבר את השנואים והגרועים שבאויבייה בחטיבת טרור לוחמת שתשוב ותרצח ישראליים באשר הם.
    מר נתניהו.....
    זה הזמן שלך לקבוע ולהחליט אם אתה ''ראש ממשלת מצפה הילה'' סלש ''ראש ממשלת שליט''
    או ראש ממשלת כלל עם ישראל
    מה שהציבור הבלתי משוחד מצפה ממך, זה שתסתכל אך ורק על טובת הכלל, וקבל החלטה
    אם לצאת לעיסקה..או לא להסכים לה.
    ולסיכום......מדוע אין התגייסות דומה לג'ונתן פולארד שנחטף על ידי ממשלת ארצות הברית וה- F.B.I וחטוף כבר 20 שנים ויותר ?
    מה...גלעד שליט יותר חשוב מפולארד ??
    הצביעות הישראלית עברה כבר מזמן את גבולות הטעם הטוב
    ועוד דבר...
    לממשלת ישראל יש את כל המידע על ההשלכות שעלולות לנבוע מעיסקת שליט והתרחישים הצפויים !!
    אחת ההשלכות החמורות ביותר והתרחישים הצפויים הם - רצח עתידי של ישראליים רבים, שכול וגרימת נכות לאזרחים רבים, על ידי אותם המרצחים הטרוריסטים שישוחררו, או בשליחותם.
    ממשלת ישראל חייבת לקחת בחשבון כי על כל ארוע דומה, שחס ושלום אם יקרה, וכולנו תפילה שלא יקרה, יוגשו תביעות נזיקין כנגד המדינה שלא יהיו כדוגמתן בהיקפן.
    אני סבור שכל אזרח אחראי חייב לשלוח הודעה ברוח זו למזכירות ממשלת ישראל, על מנת שלא יוכלו להגיד....
    לא ידענו...
    שגינו...
    תום לב...
    לא הערכנו...
    מה שכל הדיוט יודע, חזקה על ממשלת ישראל שתדע.

    • כואב הלב כמה שאתה צודק

      חן, 21/12/09 19:27

      העוורים יפקחו עיניים, הטפשים יחלו להבין, וכולנו נבכה בקרוב

  • 4.

    החובה ‏המוסרית ‏של ‏המדינה ‏זה ‏גם

    תום, 21/12/09 18:08

    לדאוג
    לאזרחיה

  • 3.

    עיסקת הכניעה לחמאס היא תחילת הסוף של מדינת ישראל

    גיל, 21/12/09 18:06

    אין מנהיגות ממשלה רופסת, לא מסוגלת לעמוד במצב של חייל אחד בשבי איך יעמדו מול האיראנים.
    תתחילו לספור מתחילת ינואר 2010 את מניין ''קורבנות שליט''

  • 2.

    מי ראיין אותה? רפי רשף?

    איש טוב, 21/12/09 18:03

    ?

  • 1.

    אמת, יש צורך להציל, אבל זה פשטני להחריד

    אורן, 21/12/09 18:01

    האם במחיר של פגיעה קשה ביותר במדינה? מה הקו האדום? אם זו החובה המוסרית אזי ש''כל מחיר'' זו תשובה נכונה ולכן גם אם יבקשו מאיתנו מחר בבוקר לסגת משטח מסוים, אז גם את זה צריך לעושת כי יש חובה מוסרית?

    • צודק, החטוף הבא יעלה לנו באשקלון

      גיל, 21/12/09 18:12

      הסכם הכניעה לחמאס הידוע גם כהסכם שליט יביא אסון על המדינה, אסון שישם על שמם של נתניהו וברק הצמד מהסיירת (אגב איך סחבתם בסיירת ציוד על הגב הרי אין לכם חוט שידרה במיל)

    • בואו ניהיה מציאותיים לרגע

      מציאותי, 21/12/09 19:01

      מפגעים וטרוריסטים לא חסרים, לבוא ולהגיד שאם ישחררו מפגעים יהיה פה ארמגדון של טרור??? הרי בצפון הרגנו את קודמו של נסראללה וקם נסראללה אחריו, על כל אחד שאנחנו תופסים או הורגים קמים אחרים תחתיהם...הטרור היה ויהיה כאן, נסיונות לחטוף היו ויהיו כאן, אנחנו לא נשנה את פני העתיד אם נסרב לשחרר, כי מחבלים תמיד יהיו וגם פיגועים. אז חלאס עם הדיבורים על הפגיעה בבטחון המדינה, כואב להורים שכולים שמשחררים את רוצחי ילדיהם - זה מובן...אבל אם הם היו יכולים לקבל את ילדיהם חזרה כמו בני משפחת שליט, הם היו מקריבים את עצמם אפילו - ולו רק כדי לבלות עוד דקה במחיצת. קרוביהם. אז די להסתיר אמוציות במסווה של בטחון המדינה, זה לא הזמן והמקום!!!

      • מציאותי-אתה כ''כ טועה

        אורן, 21/12/09 19:50

        המנטרה לפיה ''על כל אחד שנתפוס יקומו אחרים במקומו'' הוכחה כלא נכונה במאבק שלנו בטרור ביו''ש, חד וחלק. הסיבה שאין כמעט פיגועים בשטחי הגדה המערבית (בה גדר ההפרדה היא לא פקטור) היא ש''ביצת הטרור'' יובשה שם מאוד. החזרת מאות מחבלים, חלקם הגרועים ביותר לגדה המערבית, תחדש את אותה ביצה. להגיד שלא תהיה השלכה על המצב הבטחוני לאחר שחרור סיטונאי כזה של מאות מחבלים, חלקם בכירים ביותר, בחזרה לגדה, זו התעלמות מוחלטת מהמציאות ומההיסטוריה

      • שכחת פרט קטן...

        גלעד, 21/12/09 23:11

        למה לחטוף אם לא משיגים בזה השגים? ומאידך גיסא,אני יכול להשיג הכל ע''י חטיפה...למה שלא אעשה את זה? החטיפות כבר הפכו לןנשק אסטרטגי של ארגוני הטרור וצריך להתיחס לזה כאל בעיה אסטרטגית ולא כאל פתרון בעית ה''ילד של כולנו''

      • זה נכון, אבל שיחרור יעודד אותם לחטוף עוד. (ל''ת)

        ., 21/12/09 23:43