• 78.

    הלב אומר - לשחרר, הראש אומר לא לשחרר - דילמה קשה!! (ל''ת)

    סיטואציה קשה ביותר!!, 22/12/09 09:40

  • 77.

    חמס משקשקים...הם פוחדים שישראל לא תעשה את העיסקה..לכן

    רומאו, 22/12/09 08:59

    גם מצרים ניסו לשכנע אם ישראל למהר ולעשות את העיסקה...אם ישראל לא תעשה את העיסקה הם לא ידעו מה לעשות...הם לא יכולים להרוג אותו...כל העולם מכיר את הסיפור על שליט..וחמס ייראה באור עגום בעיני העולם כחבורת רוצחים ובזה חמס לא מעוניין בכלל....ישראל לא צריכה להיכנס ללחץ ולחשוב עם ראש צלול...הלחץ מהעיתונות ומשפחת גילעד לא צריך להשפיע על המחליטים..ישראל צריכה לבוא עם הצהרה שישראל משחררת רק אחד ושחמס יחליט מי זה....והם כמובן לא יסכימו..אבל לא צריך להתרגש...אם הם יראו שישראל נחושה בהחלטתה הם יסכימו בסופו של דבר...זה כמו משחק קלפים ...חמס מנסה לנצח בבלוף וישראל לא צריכה ליפול בבלוף הזה..

  • 76.

    אנשים איפה הראש שלכם?

    מיקי, 22/12/09 08:50

    הרי עם או בלי שחרור מחבלים לא חסר להם רצון להרוג ואם יוכלו יממשו את זה. זה שהמחבלים שבכלא ימשיכו להיות שם לא ימנע מהם לתפוס כל הזדמנות לפגע. אז מספיק עם הדמגוגיה הזאת.

  • 75.

    זה הזמן לשאול בעצת הרבנים !!! (ל''ת)

    ראם, 22/12/09 08:29

  • 74.

    אזרח פשוט: ''הצבעת השרים - חיים לגלעד או ליתר העם?''

    יודע-דבר , 22/12/09 07:56

    ולמשפחת שליט אני מאחל שבמהרה בימינו גלעד יוחזר לביתו בריא, שלם, שמח וטוב לב.
    (במבצע צבאי, לא התקפלות מדינית)

  • 73.

    מכתב לראש הממשלה ולנשיא המדינה .עותק למשפחת שליט ולקוראים.

    אזרח -היסטוריון, 22/12/09 07:49

    הסכם ''שליט'' שאתם אמורים לחתום עם החמס דומה מאוד להסכם ''צ'מברלין'' שנחתם במינכן שנת 1938 הנחשב למושג גנאי פחדני ותבוסתני ניצחי בתולדות האנושות.

    כמו היום בישראל , העם הבריטי קיבל בהתלהבות ובתמיכה רבה את ההסכם וכולנו יודעים מה היו השלכותיו ותוצאותיו..מלחמת עולם שניה והרג של מליונים.

    כניעה לטרור ובמיוחד לחמס הוא ראשיתה של אי עצמאותה של מדינת ישראל וכרסום ביטחונה.

    אנא טלו קורה מעיניכם והצהירו שלאחר התלבטויות רבות טובת המדינה קודמת אפילו בסיכון חייו של שבוי.

    שחרור רוצחים וחבלנים יתאפשר רק בהסכם שלום יציב וקיים עם שכינינו ולא דקה אחד לפני.

    חשבו כיצד ומה תאמרו לאומה בחטיפה הבאה ואו בפיגוע חבלני שיבוצע עלידי אחד המשוחררים.

    בהערכה רבה ובתקוה להחלטה אמיצה וכנה.

    • חובה לקרוא תגובה זו.נסיון ההיסטוריה מראה לא פעם מה קורה בהמשך. (ל''ת)

      ציוני, 22/12/09 12:49

  • 72.

    עם כל הכבוד, הוריו של גלעד שליט מפעילים מניפולציה מסוכנת על הציבור

    אייל, 22/12/09 07:42

    והכי אבסורד- הם נפגשים עם השרים.
    אסור לתת לזה לקרות.
    לא יהיה מקום להוליך אליו את החרפה אם גלעד שליט ישוחרר בתנאים הללו.

  • 71.

    משפחת שליט הם משל לאימרה ''מים שקטים חודרים עמוק'' .....

    אזרח חושב, 22/12/09 07:18

    תחת השקט והנעימות של נועם ..ולאחרונה בהתבטאותיה הטרגיות ..של גב אביבה אנו מגלים שהם הצליחו לכרסם בעצמאות וערכיות מדינת ישראל.

    שחרור רוצחים לחמס שמטרתו סילוקינו מהארץ
    הינה כניעה ותבוסה לעצם קיומינו.

  • 70.

    היא לא רק חיים ומוות עבור גלעד

    ההצבעה, 22/12/09 02:36

    אלא גם התחלה חדשה, או הסוף של כל הערכים שמחזיקים אותנו ביחד, לא להפקיר מישהו מאחורה,
    תביאו לי מאה או אלף רבנים שימלמלו פסוקים מסויימים בניגוד לרבנים אחרים,
    תביאו לי מאה או אלף אנשים שמזכירים לנו כמה המציאות שאנחנו חיים בה מסוכנת כל יום כל שעה,
    אף אחד מהם לא ישכנע אותי, שהבחירה לשחרר
    את גלעד היא הבחירה הנכונה,
    לאן הגענו?
    שאנחנו רוצים שבחור צעיר לא רק יקריב את חייו אלא יהיה בשבי מסוכן ומפחיד,
    לאן הגענו שאנחנו יושבים פה וכותבים כאלו דברים נגד שיחרורו?
    לאן הגענו?
    ולאן נגיע אם נמשיך לנהוג ככה?

  • 69.

    השרים בהנפת אצבע שלהם מטילים גזר דין מוות על עשרות ישראלים (ל''ת)

    רולטת שליט, 22/12/09 02:18

  • 68.

    שליט

    מעריץ, 21/12/09 22:40

    לא יתכן המצב הזה. לא יתכן שאזרח ירוץ ויקפץ בכל העולם לנסות לשכנע אחים להתערב. לא יתכן שממשלה ששלחה, אינה מחזירה בכל מחיר. לא יתכן שזו הדוגמא לסרבנות מכל סוג, לא יתכן כי זו הדוגמא לשכול נפשי ממושך, בעוד השרים והכנסת יושבים על סיר הבשר. לא יתכן שהם לא קוראים את הכתובת שעל הקיר, לא יתכן שיהיה מישהו אשר יתפלא לעוד יום שחור בכיכר.

    • נראית תגובה מאחד מיועצי הפרסום... (ל''ת)

      אזרח, 22/12/09 07:20

  • 67.

    שליט הוא לא הבן שלי ואני לא מוכן לסכן את נכדי הקטנים בשבילו (ל''ת)

    סבא, 21/12/09 22:38

  • 66.

    ההצבעה היא חיים ומות גם עבור אזרחים תמימים שעלולים להירצח

    עם כל האמפטיה, זאת עיסקה שערורייתית ומופקרת, 21/12/09 20:01

    ע''י חיות האדם שאת מטיפה לשחרורם מהכלא.
    כן כן, כולנו יודעים על סמך הנסיון שעשרות חפים מפשע ישלמו בחייהם על העיסקה המופקרת הזאת.
    העניין הוא שאזרחים אלו עדיין אינם יודעים שדינם עומד להיגזר ולכן אינם באים להפגין מול ישיבת הקבינט.

  • 65.

    דמגוגיה זולה. מה יגידו כל הנרצחים והניפגעים העתידיים שישלמו את המחיר

    מדברים בשפתם. חיסול כמו בימי גולדה מאיר. לא להרדם, 21/12/09 20:00

    משחרור הטרוריסטים. כל אם ואב בישראל יודעים שאלה הם חיינו. אם נראה חולשה, כפי שזה בא היום לידי ביטוי, אזי נחייה על חרבנו עוד מאות שנים. כל ילד יודע, כי חולשה גוררת פגיעה, זה נכון בחיי היום יום ועל אחת כמה וכמה בין מדינות ואירגוני טרור. כל ההתנהלות במקרה של שליט, עם גיוס אג'נדה תקשורתית ויצירת רושם כאילו ממשלות ישראל אשמות או מפקירות, נתנו ונותנים רוח גבית אדירה לטרוריסטים. הם חשים וגם יודעים כי הם השולטים המטווה הנוכחי. הם גם עושים שימוש מושכל מאד באמצעי התקשורת הישראלים, המתלהבים ליצור אוירת נכאים ועליהום על הממשלות.

    • צודק בהחלט.. (ל''ת)

      רומאו, 22/12/09 09:04

  • 64.

    אםחייל חטוף אחר שלא מתוקשר החמס לא היה חוגג הרוצחים היו נרקבים בכלה (ל''ת)

    לא לשחרר רוצחים אחרת דם יהודי בעולם יהיה הפקר, 21/12/09 19:26

  • 63.

    צו השלום: לא לשחרור מפקדי החמאס ומחבליו !! (ל''ת)

    שלום עכשיו, 21/12/09 18:56

  • 62.

    יש לשחרר את כול הרוצחים תמורת שליט

    שמעון הצדיק, 21/12/09 15:31

    ואחר כך לצוד אותם ככלבי מוכי כלבת.
    שהאוייב יבין שהסחטנות עולה בדמים

  • 61.

    לוגית - אין פה בכלל דילמה

    א, 21/12/09 12:58

    כולי צער על משפחת שליט על האסון - והלב ממש נקרע, אבל ההגיון אומר שאסור שפדיון שבויים הזה יסכן אלפים אחרים.

    שחרור רוצחים תמורת אדם אחד רק יגרום להם להבין שבמשוואה הכלכלית כדאי ומשתלם לחטוף עוד, וגם ילמדו שאין מחיר למעשיהם, כי גם אם ירצחו - ישוחררו לאחר מספר שנים בעסקה הבאה.

    ניתן לשחררו רק באחד מהמקרים הבאים:
    * בפעולה צבאית.
    * בהסדר שלום כולל.
    * בפדיון שבויים שאין להם דם על הידיים.

    אם העסקה תצא לפועל - וחלילה תהיה חטיפה נוספת - שום שיקול פוליטי או ציבורי לא ירכך את האחריות של ה''שביעיה''.

  • 60.

    75% בעד העיסקה, החזירו את גלעד הביתה! (ל''ת)

    אזרח ישראלי, 21/12/09 12:57

    • חתיכת פלצן. מאיפה אתה מביא את הנתון השקרי שלך? (ל''ת)

      מיקי, 21/12/09 15:05

    • 90% נגד העיסקה המסוכנת הזאת! לא לשחרר רוצחים סדרתיים! (ל''ת)

      מיכל, 21/12/09 15:06

      • 99% בעד העסקה. שאלו את אנשי חמאס.

        ASCH , 21/12/09 18:17

        לא סתם הוא כתב- ''אזרח ישראלי''.

        הוא כתב את זה מעזה.
        ואכן הוא אזרח. לא נראה ששלנו.

    • שקר. רוב מכריע בעם היהודי נגד שחרור רוצחים תמורת חייל (ל''ת)

      רוב מכריע שהם ציונים ויהודים נגד כניעה לאוייב, 21/12/09 19:22

      • הרוב השפוי בעד העיסקה, רק המנוולים רוצים במותו של גלעד (ל''ת)

        דגידפ, 22/12/09 07:34

  • 59.

    די כבר

    טלל, 21/12/09 12:54

    שחררו אותו אי אפשר יותר

    • אתה פשוט מתאבד... אתה מוכן להקריב את חייך וחיי משפחתך תמורת גלעד שליט? (ל''ת)

      מה די? מה עם אופי? מה עם הרתעה וכבוד לאומי?, 21/12/09 15:02

      • מה פתאום הוא מתאבד? ובטח שהוא מוכן להקריב חיים!

        ASCH , 21/12/09 18:19

        של כולכם!

        הגיע הזמן שתלמדו כבר לזהות תגובות שתולות של חמאס או בל''ד!

        • מנוול, אין מילה אחרת להגדיר את המגיב עם האותיות הלועזיות (ל''ת)

          דגידפ, 22/12/09 07:35

          • ו''דגידפ''-לאומן ערבי ותעמולן בשקל, המתחזה לאיש שמאל ישראלי.

            ASCH , 22/12/09 10:03

            אין מילים אחרות להגדיר אותו.

            אנחנו יודעים שאנשי בל''ד, אש''פ ואנשי חמאס מגיבים כאן בשמות שונים ומשונים.
            חלקנו נדהמים מה''טפשות'' וה''התאבדותיות'' שלכם. הם לא מבינים שאתם אוייבי ישראל ורוצים ברעתה.

            זאת הסיבה שאתם בעד כל דבר שיזיק למדינה. ואתם שקופים.

            במקרה זה, התעמולה שלכם ל''שחרר את הילד'' כשכוונתכם האמיתית, הנסתרות, הן לשחרר את האנשים שלכם שנכלאו.

            זאת גם הסיבה שח''כ טיבי משך אתמול הצעת אי-אמון נוספת. הוא רוצה שהממשלה תתרכז בכניעה מבישה לחמאס במקום במאבק פרלמנטרי.

      • מילא חיים, אבל להקריב חייל צעיר בשביל כבוד?

        יואב, 22/12/09 01:03

        אופי? הרתעה?

        אתה בטוח שאתה לא משתייך לבני דודינו? הם מאוד חזקים בקטע הזה של כבוד ואופי על חשבון חיי אדם.
        האבא שכל הילדים שלו שאהידים הוא האבא הכי גאה בכפר ויש לו את כל הכבוד שבעולם. אצלנו זה לא ככה, תבדוק אולי נולדת בצד הלא נכון.

  • 58.

    נו באמת ! מה שאת אומרת שישראל צריכה להיכנע לדרישות !

    ישמעאל, 21/12/09 12:46

    במקומכם , גם אני ודאי הייתי מנסה להציג כל דבר בנורא האפשרי העיקר , שהממשלה תיכנע ללחץ דעת הקהל ודרישות החמאס העיקר שגלעד ישוחרר ! בכלל לא הייתי עושה חשבון מה יקרה עם המשפחות הבאות בתור בחטיפות או הרציחות הבאות ! אבל , בשביל זה יש ממשלה שתחליט האם היא תיטול עליה את האחריות הזאת !

  • 57.

    כפי שהציע סבר פלוצקר

    שרון, 21/12/09 12:46

    במקום לפרסם רשימה של האסירים שישראל לא מוכנה לשחרר שיפרסמו את רשימת כל האסירים שאנחנו מוכנים לשחרר. שהמשפחות שלהם יפעילו לחץ על החמאס אם ידעו שבן משפחתם יכול להשתחרר אך המחאס מעכב את שחרורו!

  • 56.

    מה אכפת לשי להצביע בעד במילא חרדים אינם מתגיסים ואינם (ל''ת)

    עומדים בקו האש, 21/12/09 12:44

  • 55.

    צר לי על משפחת שליט, אך גורלם של מאות אזרחים תמימים תלוי על הכף. (ל''ת)

    הם חייבים להבין גם את הצד השני על מנת שיבינו אותם, 21/12/09 12:32

  • 54.

    טובת הכללאומרת ש..

    הולצתמן שרי, 21/12/09 12:31

    גב אביבה חשבת פעם על זה שמתוך 1000 מחבלים מנוולים יהרגו לפחות 1 מה יהיה על האחד הזה
    בטוח שכך לפחות יקרה מה תומרי להורים השכולים?

  • 53.

    משפחת שליט גם מוכנה לתת את כל ישראל תמורת בנם.

    עם כל הכבוד למשפחת שליט, 21/12/09 12:31

    כואב שהוא בשבי. אבל הם לא חושבים שהמחיר מאוד גבוהה ולא מבינים שישראלים אחרים ייהרגו בגלל שיחרור המחבלים? המחיר גבוה מדי ומצידם לא משנה מה יהיה המחיר כדי לשחרר את הבן שלהם- הכל אינטרסנטיות.

  • 52.

    כמה יהודים בממוצע ירצח כל רוצח משוחרר ? (ל''ת)

    שאלתיאל, 21/12/09 12:28

  • 51.

    שיחרור שליט = חיזוק החמאס וניצחונו בבחירות.

    אורן האתאיסט, 21/12/09 12:25

    בנוסף לזה שיש דבר שנקרא צדק בעולם. אסור לשחרר פושעים מבתי סוהר בשום פנים ואופן.

  • 50.

    החלטה קשה

    חגי, 21/12/09 12:24

    אכן אבן ריחיים קשה עומדת על כתפיו של ראש הממשלה ועל כתפיהם של השרים האחרים.
    אין ספק שישנם שיקולים לכאן ולכאן, וגם לתומכים וגם למתנגדים נימוקים טובים וראויים. את ההחלטה יש להשאיר למערכת הבטחונית והפוליטית ללא לחצים. לא לחצים מצידה של משפחת שליט ושל מטה המאבק, ולא ללחצים מצד משפחות נפגעי הטרור.

    ועוד דבר. השחמוש במונח ''עיסקה'' בקשר לחייל שבוי אינו ראוי כי נוצר הרושם כאילו מדובר באיזה שהוא עניין כלכלי. אי אפשר למדוד לדון בעניין הכאוב הזה במונחים כלכליים.

  • 49.

    סחטנות רגשית בגיבוי התקשורת. לחזור לחשיבה רציונלית! (ל''ת)

    ואם זה היה הבן שלי? - הייתי מעביר את ההחלטה לאחרים, 21/12/09 12:22

  • 48.

    נתניהו - יש לך לב? סיים את העיסקה והשב את גלעד לביתו! (ל''ת)

    לירוי, 21/12/09 12:17

    • יש לו גם ראש ולכן הוא לא צריך לסיים את העסקה (ל''ת)

      אזרח, 21/12/09 21:50

  • 47.

    מדוע כותרת המשנה אינה: המלחמה על שלטון החוק בישראל?

    יוסף, 21/12/09 12:15

    הרי זה ברור שאם העסקה לא תצא לפועל עכשיו, החמאס לא יהרוג את גלעד שליט, אלא ימשיכו לשאת ולתת.

    לעומת זאת, שיחרור אלף מחבלים כולל רוצחים שפלים שרצחו תינוקות וילדים הוא מכה אנושה לשלטון החוק במדינה, להרתעה נגד מחבלים, ןלמאבק בטרור, ויש להניח שהרבה ישראלים ימותו כתוצאה מכך.

    מדוע בכתבה שאמורה להיות חדשותית, מוכנסות דעות חד צדדיות בנושא?

  • 46.

    החלטה קלה מאד - מספיק להתחסד

    בנימין נתניהו, 21/12/09 12:11

    אומרים לא וזהו. מסתכלים להורים ולמקהלת הצווחנים שסביבם ואומרים להם ישר בעיניים: לא. גם אם גלעד ימות בשבי. פשוט לא. מצטערים, אבל לא. פשוט יש דברים שלא עושים. גם אם זה עכשיו או לעולם לא.

  • 45.

    EXTRA-שמאל תומך בשיחרור מחבלים (ל''ת)

    ומה אתך?, 21/12/09 12:10

  • 44.

    שחרור המרצחים הוא מעשה נבלה בלתי יכופר כלפי הנרצחים העתידיים (ל''ת)

    משה לוי ירושלים, 21/12/09 12:09

  • 43.

    הטלויזיה תרבות הזבל (ל''ת)

    אבי, 21/12/09 12:07

  • 42.

    לא לשחרר אותו. אר כך יהיהו עוד רבים כמוהוא (ל''ת)

    דניאל, 21/12/09 12:07

  • 41.

    לא לעסקה במחיר הזה!!!!! (ל''ת)

    manuif , 21/12/09 12:06

  • 40.

    לא לעסקה. נקודה. לפעול צבאית ולהביא אותו חי או מת. אין ברירה. (ל''ת)

    Eחד, 21/12/09 12:05

  • 39.

    ישנם יתרונות לאומיים בהשבת גלעד שליט.

    אסתי פריש, כפר יונה., 21/12/09 11:58

    היתרונות הם בעיקר מושכלים עוטפי אלמנטים רגשיים:
    א.מסר ערכי מוסרי
    1. ערכי מוסרי ישיר- ''תדע כל אם עברייה..- יביא לחוסונו המוסרי והשורשי של צבא הגנה לישראל.
    2.ערכי מוסרי עקיף- בעיתות הזמנים הקשים של אלימות בלתי פוסקת, של ביזוי והפקר האדם באשר הוא, של העדרקדושת חיים, הצלת אדם אחד, כן.. אחד!!!-גלעד שליט, תהייה בבחינת למידה שתחלל בכל ותביע יותר מכל את ערך קדושת כבוד וחיי האדם.
    דמיינו לעצמכם שלאחר שגלעד שליט ב''ה יחזור וירבו לספר לדור הצעיר על יחסנו לאדם אחד ,נבין איזו מתנת נורמה ערכית נתן ראש הממשלה.
    ב. תחזיות לעתיד- המוטיבציות במזרח התיכון ידועות ואינן קשורות לשליט ,אסור לנו לשייך
    אותן ולהותיר את גלעד שליט כסיפור יוסף בבור שהשליכוהו אחיו.

    באמת כעת מצויים בנקודת אל חזור, קרי בתהליך קבלת החלטות רק לפי ניהול יעדים בלבד, קרי רבתי- השבת גלעד שליט!

    • הגדרה לחיבור - קשקוש. סיסמאות נבובות ושחוקות.פשוט אין טעם להתוכח עם (ל''ת)

      הגיבוב הצדקני וחשיבה של בן 12, 21/12/09 17:44

  • 38.

    לכל מי שיש לו ילדים מתחת לגיל מצוות

    סימה, 21/12/09 11:58

    (בן 13 בת 12)
    תושיבו אותם עכשו שיתפללו שה' יתן למחליטים את ההחלטה הכי נכונה לגבינו.
    ה' אוהב תפילות של ילדים שלא טעמו טעם חטא.

  • 37.

    לאביבה שליט לא אכפת מישראל - למשפחה יש דרכון צרפתי

    ודייק, 21/12/09 11:56

    ברגע שגלעד ישוחרר הם יברחו מפה וישאירו אותנו עם אלפי המחבלים ששוחררו...
    אף משפחה אחרת לא העזה לסחוט כך מדינה שלמה, זו תרבות צרפתית שחושבים שמגיע להם הכל.
    חשבו על הורים אחרים - הוריו של נחשון וקסמן, בני אברהם ועוד שנהגו באצילות

    • משפ' שליט עושה מה שכל משפחה אמורה לעשות

      רד מהעץ, 21/12/09 21:52

      וזה לדאוג ליקירה

      מצד שני ממשלת ישראל צריכה לעשות מה שטוב לכלל האזרחים

    • שחרור גלעד

      ל-37, 21/12/09 22:31

      משפחת שליט היתה צריכה להיות הרבה יותר תקיפה! אם הם היו יושבים בשקט הם לא היו ממלאים את תפקידם כהורים.והלוואי שגלעד יחזור,ושכל המשפחה תעזוב את המדינה המטורללת הזאת.

    • הבת שלה התגייסה לפני כמה חודשים לצה''ל

      ש, 22/12/09 01:09

      ויתרה על תפקיד ''יוקרתי'' בגלי צה''ל כדי להיות מש''קית ת''ש. איפה הבן של שרה משרת אתה יודע? והאחיין שלה יוני?

      לפני שאתה מלכלך על משפחה שהם ההגדרה המילונית ל''מלח הארץ'', תסתכל על עצמך ועל משפחתך. בלי לבדוק אני יכול לדעת מאיזה חומר קורצתם, הקנאה לדרכון זר והמחשבה שכזה באופן אוטומטי משמש לירידה מהארץ - מספרת את הכל עליך.
      מזל שנפולת כמוכם לא נספרת בשום מקום פרט לטוקבקים באתרי האינטרנט. תמשיכו לעשות רעש, כי רוח וצילצולים זה כל מה שאתם שווים.

  • 36.

    בלי שחרור ברגותי המלך אין עסקה (ל''ת)

    לכל הימנים ההזויים, 21/12/09 11:55

  • 35.

    מה עדיף?

    דוד, 21/12/09 11:51

    גזר דין לאחד או למאות?
    קצת סבלנות והכל יסתדר.

  • 34.

    מכתב פתוח לנועם ואביבה שליט

    cyrano, 21/12/09 11:51

    כאבכם הוא כאבה של אומה שלמה... אנחנו כאיש אחד כורעים ברך בפני הכאב הזה, כאב על בן אהוב שנאנק באדמות נכר, בידי אוייב אכזר שרק אלוהים יודע מה עובר עליו..
    ולמרות הכל.. אין צד שני לעניין הזה ?...
    הרי אומה שלמה יוצאת למלחמה כי נאלצת היא, ובמלחמה יש אבדות, וזה לא ברור שהמחיר משולם ע''י אותם החיילים הנופלים וע''י בני משפחותיהם ?...
    מי לפי דעתך היה רוצה לשלם את המחיר הזה ?..
    אף אחד, נכון ?.. אבל הפור נול פעם בפעם על משפחה אחרת ומה לעשות שאנחנו מחוייבים להגן על בתינו ומשפחותינו במחיר דמים ?..
    ואתם מציעים לתת פרס לטרור, לאילו שלמחרת היות יבואו לכאן כדי לרצוח עוד מבני עמינו/עמכם...
    איזה מרחק יש ביניכם לבין ההורים של ההרוגים הערבים.. הם אומרים תודה לאל שנפלה בידינו הזכות שבננו נפלו מות גיבורים והם כיום שאהידים, ואתם אינכם מוכנים לשלם את מחיר הדמים הזה.. ולאן זה מוביל לדעתכם ?..
    חשבתם איזו דינמיקה הדבר יוצר ?..
    כמה פשוט שקבוצת טרוריסטים תזנב באומה שלמה, יהרגו כמה שיותר חיילים בדרך, אנחנו נתפוס שבויים כי אנחנו הרי הומנים ולא הורגים את אילו שמרימים דגל לבן, בסוף הם יחטפו רק חייל אחד, זה יספיק..

  • 33.

    יותר מדי דיבורים בתקשורת.

    אורי סביצקי, 21/12/09 11:49

    עודף הדיבורים וההופעות גרמו וגורמים לנזק ולדרישות מופרזות מצד החמס.

  • 32.

    שום מדינה בעולם לא נכנעת לסחטנות בצורה כזאת (ל''ת)

    חייבים לשנות את הכללים שהרגלנו את המחבלים בהם, 21/12/09 11:47

  • 31.

    ראשי החמאס לא יעזו לרצוח את שליט

    דמו בראשם, 21/12/09 11:43

    לא להיכנע לסחטנות

  • 30.

    יותר מדי דיבורים בתקשורת. (ל''ת)

    אורי סביצקי, 21/12/09 11:42

  • 29.

    אם נשחרר אותם, מחר יחטפו חייל אחר - אולי הבן שלך? (ל''ת)

    Yossi V , 21/12/09 11:37

  • 28.

    שרים תמיד מחליטים על חיים ומוות. זה לא חדש (ל''ת)

    מצטער, 21/12/09 11:36

  • 27.

    אשכנזי שנכנע כשחבריו נהרגו שווה מאות, אך לוחם דרוזי פצוע הופקר למוות

    האמת בישראל, 21/12/09 11:32

    שימו לב לפרטים,
    ושימו לב לקמפיין המשומן של משפחת שליט, שבנם בחר להיכנע על נשקו כשחבריו לנשק נרצחו...
    בשבילו תקריב המדינה מאות אזרחים...
    אך ללוחם מדחת יוסף נתנו לגסוס למוות תחת אש...

    • לצערי בחלק גדול מדבריך אתה צודק, אך לא בענין האשכנזים. (ל''ת)

      עצוב להיזכר במדחת יוסף ובנסיבות נפילתו., 21/12/09 12:35

    • נכון -כרק היה סר הבטחון בעת

      אמת מארץ תצמח, 21/12/09 12:43

      שמדחת יוסוף דימם למוות.

      הוא פשוט אופורטוניסט.
      צל''שים אינם ערובה לאומץ לב ציבורי ופוליטי.

    • מפתחים תרבות כניעה (ל''ת)

      אלון, 21/12/09 12:51

    • תקרא קצת על המלחמה ב-48 ועל הפקרת פצועים שם

      בטח אירני, 21/12/09 18:06

      סכסכן עלוב נפש

  • 26.

    הפיתרון: להזהיר את ראשי החמאס שדמו בראשם (ל''ת)

    ולהציע עיסקה של אחד לאחד, או אחד ל-5, 6 לכל היותר, 21/12/09 11:31

  • 25.

    אסור לשחרר רוצחים, זה גזר דין מוות על עשרות ומאות

    COMMREPORT, 21/12/09 11:27

    אזרחים ישראלים שיפגעו בארועי הטרור שיגיעו.
    זה גם זריקת מרץ לאוייבנו לנסות ולחטוף עוד אזרחים וחיילים.
    אסור לשחרר רוצחים. נקודה.

  • 24.

    אביבה שליט עוזרת לחמאס ללחוץ על ישראל

    ראם, 21/12/09 11:21

    הפירסום הפרובוקטיבי הזה,

    שאביבה שליט מאיימת על כל שרי הממשלה, להכנע ללא תנאי לדרישות הטירור של החמאס,

    פירסום פרובוקטיבי זה,
    הוא מכשול אמיתי, בדרך של ממשלת ישראל, לשחרר את גלעד שליט, בדרך של משא ומתן עם כנופיית החמאס.

    כאשר האם של חייל חטוף,
    פונה באופן ישיר ושקט למנהיגי המדינה, בבקשה לעשות את כל מה שאפשר להציל את בנה,

    זה מעשה אנושי ומובן.

    כאשר אם של חייל חטוף,
    יוצאת בהכרזה לתקשורת, שהיא דורשת מכל שרי הממשלה וראש הממשלה, להיכנע ללא תנאי, ולהסכים לכל הדרישות אשר תהיינה, של כנופיית החמאס,

    כאילו לא חשוב מה תהיינה התוצאות לכניעה הזו, גם במחיר חיי אדם של אזרחים חפים מפשע,

    כאן אנחנו אומרים לאביבה שליט,

    יש ממשלה בישראל.
    יש שר ביטחון בישראל,
    יש רמטכ''ל ויש צה''ל,

    ותפקידם לדאוג גם לגילעד שליט ולעוד שבעה מיליון אזרחי מדינת ישראל.

    הלחץ שאת מפעילה בתקשורת,
    והניסיון שלך להחליש את עמדת ממשלת ישראל מול דרישות החמאס, רק מעלה את המחיר שהחמאס דורש !!!!!!.....

    החמאס ממתין לראות עד כמה את יכולה לרכך את עמדת הממשלה, וככל שתצליחי, ככה החמאס יחכה עוד ועוד לקבל כמה שיותר...

  • 23.

    המתנגדים לעסקה: חבורת פחדנים וצבועים, שהיו משחררים אלפים אילו בנם נחטף

    EXTRA-שמאל , 21/12/09 11:21

    כנופיה של גיבורי מקלדת, המוכנים להקריב את שליט למען '' עקרונות '' ופרינציפ של שוטים, אם או בלי שליט ימשך המאבק הפלסטיני לחירות, ידוע לכם היטב שרק יציאה מכל השטחים הכבושים תביא שקט, אך הרבה יותר קל להקריב את שליט למען המשך הכיבוש במסווה של '' עמידה כנגד הטרור''. פחדנים כבר אמרתי ?

    • ואתה משת''ף של החמסניקים, ובתור שכזה אתה יכול ללכת קיביני מאט (ל''ת)

      cyrano, 21/12/09 11:55

    • בהחלט הינו מוכנים לכל עיסקה אם זה היה בנינו כולל עיסקה שתספח את אשקלון

      גיל אזולאי, 21/12/09 12:02

      לרצועת עזה.
      אז מה
      למדינה ולמנהיגות העומדת בראשה צריכה להיות ראיה רחבה ואמיצה.
      לצערי המובילים את הממשלה הרופסת(קשה לקרוא להם מנהיגות) - לנגד עיניהם רק פופולריות זמנית והם יבצעו רק מה שיוסיף להם כמה נקודות בסקר של סוף השבוע

    • כל אחד היה משחרר עבור בנו, לכן מי שמעורב רגשית לא צריך להחליט.

      Eחד, 21/12/09 12:03

      אתה יכול לצעוק מה שאתה רוצה עד להודעה חדשה. לא תשכנע אותנו להצטרף ליצר האובדני שלך.

    • תודה לך EXTRA.

      ASCH , 21/12/09 12:06

      למדנו כבר על האנטי-ציונות הגובלת באנטישמיות שלך בפוסטים שאתה מפרסם כאן.

      לכן ברור- מי שמגדיר עצמו ישראלי ציוני צריך לקרוא את מה שאתה כותב- ולעשות הפוך.

      ולכן, מה שאנו חושבים על העסקה- נכון. ויש להמנע מלבצע אותה, כי זה פוגע במדינת ישראל בטווח הארוך.

    • אתה דפוק. שהמחבלים שישוחררו ירצחו מישהוא ממשפחתך תדבר (ל''ת)

      דני, 21/12/09 12:08

    • מאיש שמאל מתון לאיש שמאל קיצוני

      יוסי, 21/12/09 12:32

      ידיד היקר עסקה שכזו אם תצא אל הפועל תחזק מאוד את גורמי החמאס ותנחית מכת מוות על הגורמים המתונים ברשות הפלשתינית.
      אחת הסיבות שביבי רוצה את העסקה במישור האסטרטגי (למרות הפחדים הטבעיים שלו לשחרר לגדה מחשש שישובו לרצוח) זה שהוא יודע שהיא תחליש את הגורמים המתונים ברשות הפלשתינית, כתוצאה מכך לא יהיה לנו פרטנר בצד השני, ואז יקטן עד מאוד הלחץ הבינלאומי על ביבי לעשות ויתורים.
      עסקה שכזו יכולה בסופו של דבר להפוך את הגדה לחמאסתן בדיוק כמו בעזה. אנו אנשי השמאל צריכים להיות הראשונים להתנגד לעסקה שכזו.

      • אינני קיצוני, אני מציאותי, אדוני הנכבד חי בעבר, המציאות כיום שונה.

        EXTRA-שמאל , 21/12/09 20:06

        כל הסכם או עסקה כיום תתבצע רק עם החמאס, הרשות הפלסטינית היא כיום כלי ריק וחסר חשיבות ברחוב הפלסטיני, וכל זאת בעזרתה האדיבה של ישראל, אותה ישראל ששמה את אייבי נתן בכלא על שדיבר עם ערפאת, עשתה ככל שביכולתה כדי שלא יהיה לנו עם מי לדבר בעתיד, זו מסורת ידועה של הימין, אך האמת היא שרק עם החמאס ניתן כיום לשבת ולסכם הסכמים. כל התיאוריה שלך לגבי מה שיקרה במקרה ונשחרר אסירים איננה מחזיקה אוויר, וכיום איננה קשורה למציאות בשטח. דיבורים על שחרור מרצחים פשוט מצחיקים אותי, חיילי צה''ל רצחו בעזה מאות גברים נשים וילדים חפים מפשע. אם לבסוף יזנחו את גלעד שליט למות בעזה, זה יהיה כדי לקדם את ביבי בסקרים אצל תומכיו.

    • אודי חמודי

      דוב ליברמן, 21/12/09 12:36

      23 הוא יפה נפש שבטח לא שרת בחיל קרבי הריי בטוח שמאלף המחבלים יהוג מישהוא לפחות 1.

    • לידיד השמאלן

      בן משה, 21/12/09 12:36

      החמאס הסהיר רק לפני ימים משפר ביום השנה להקמתו כי מטרתו ינה חיסול מדינת ישראל.
      ההכרזה היתה קבל עם ועדה בעצרת המונים, לא בחדרי חדרים לא אידאולוגיה נסתרת.
      באם אינך מתכווין לצדד בחיסול המדינה

      האם גם מבחינתך מדינת ישראל הינה שטח כבוש ?
      האם אתה מצדד בזכות השיבה ?
      האם הנך בעד הכרה במדינת ישראל כמדינת העם היהודי ?

    • הכל מתערבב לך. לפי ההגיון שלך כן צריך להקריב את שליט כדי לסיים את (ל''ת)

      הכיבוש, 21/12/09 12:46

    • מספיק עם הטיעון הדמגוגי הזה

      פטריוט, 21/12/09 12:47

      בודאי שאם הילד שלי היה בשבי הייתי מוכן שיפתחו את כל בתי הכלא וישחררו עשרת אלפים אסירים, אבל זה לא היה נכון לעשות את זה.
      לביבי יש אחריות כראש ממשלה הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך, ואסור שיחליט בצורה רגשנית.

    • תשובה לדמגוג-אילו בני היה נחטף הייתי מסכים לתת לחמאס 100 פצצות אטום...

      Extra-Right, 21/12/09 13:00

      אילו בני היה נחטף הייתי מסכים לתת לחמאס לא רק את כל האסירים אלא גם 100 פצצות אטום, נסיגה מכל שטחי ארץ ישראל מהירדן ועד הים, ופרוק מדינת ישראל.
      אבל, ראש הממשלה הוא של כל עם ישראל ולא רק של משפחה אחת, וחובתו היא לדאוג באחריות לכלל המדינה. אם שחרור הרוצחים יביא לרצח עשרות או מאות ישראלים, את משפחת שליט זה לא מענין-אבל ראש ממשלה חייב לקחת את זה בחשבון כשיקול העיקרי לביצוע העיסקה.
      נ.ב. ביבי כבר הסכים לשחרר את כולם, אבל בתנאי ישצאו לעזה או לאירופה, כדי שלא יהיו קרובים לתושבי ישראל ולא יוכלו לרצוח פה יותר, אבל החמאס דוחה את זה, והוא יודע למה... מענין מדוע השמאל הקיצוני כל כך מזדה עם החמאס...

    • אנחנו לא הוזים

      ל23, 21/12/09 14:16

      יש כאלה ששילמו בחייהם על שחרור מחבלים.
      אני לא מוכנה שאני/בעלי או כל אזרח ירצח בגלל שחרור גלעד.
      גם אנחנו חיים! גם המשפחות שלנו יכולות לההרס.
      אה, וחלקינו ממש ברגעים האלה מגינים עליך בגופם, וימסרו את נפשם בשבילך.

    • יה אחי טוב כתבת. נמשיך לנצל את השליט הזה לקרקס את היהודים. (ל''ת)

      מוחמד, 22/12/09 04:57

  • 22.

    ביבי אינו מ''מ שנדרש להחליט איזה מסלול יחסוך נפגעים - אלא מנהיג הציונות (ל''ת)

    מותו של גלעד - יחסל את הבית הלאומי !, 21/12/09 11:19

    • הבית הלאומי דורש קרבנות

      יצחק, 21/12/09 12:40

      במקרה הגרוע - גלעד קרבן נוסף.
      ארץ נקנית בדם - כל שימנע מדם ישפוך דם רב יותר ויאבד ארץ.

  • 21.

    המישפט בראש הכתבה אומר הכול (ל''ת)

    פקק תנועה , 21/12/09 11:13

  • 20.

    אביבה,אם אחד הרוצחים שישוחררו יחזור לרצוח , מה תגידי להורי הנרצחים? (ל''ת)

    אלון, 21/12/09 11:06

    • ואם תהרוג את גלעד,,, יפסק הטרור ? כולם יצאו לפנסיה מוקדמת ? (ל''ת)

      אם תהרוג את גלעד - רק תאבד את הכח שמחזיק אותנו כאן, 21/12/09 11:44

      • בחיים, אף פעם, אל תאשים אותנו שאנחנו הורגים אותו. חוצפן. (ל''ת)

        הייתי רוצה לתת לך סטירה., 21/12/09 14:17

        • יכול להיות שאנחנו באמת הורגים אותו. אבל מה האלטרנטיבה? (ל''ת)

          התאבדות לאומית המונית?, 21/12/09 15:58

  • 19.

    לא יעלה על הדעת

    חילוני שפוי כפ''ס, 21/12/09 10:57

    רק בישראל נותנים כל כך הרבה במה תקשורתית להוריי חטופים, עם כל הכבוד ועם כל הצער של הוריו שגם אני ורוב המדינה שותפים לה, לא יעלה על הדעת שהוריי חטוף יהיהו שותפים מלאים להחלטה שאם היא הייתה החלטה שלהם, אז מזמן לא היה נשאר מחבל/רוצח אחד בידינו, וכמו שאמרתי אין מדינה בעולם שהייתה נותנת במה להוריי חטוף.
    אפילו כשהוריו של גלעד ביקשו לדבר עם שרת החוץ האמריקאית לשעבר רייס, היא אמרה להם שהיא לא תדבר איתם כמו שהיא (וכל ממשלתה) לא מדברת הוריי חיילים חטופים אמריקאים.
    כל העסקה הזאת שהתקשורת השמאלנית קיצונית מעודדת ומקדמת אותה בלי סוף, זה בסך הכל ניצול ציני של רגשות יהודיים לגיטימיים שיש כנראה לכל אחד ואחד מאתנו, והם עושים זאת על מנת לקדם שחרור רוצחים, וכל זה לא בגלל שבאמת אכפת להם משליט, וזה גם מסביר למה הם לא רוצים לפרסם את רשימת המחבלים הכלולים בעסקה, העסקה הזאת תביא עלינו אסון כמו שעסקת טננבאום הביאה עלינו אסון.
    חוץ מזה תחשבו שאם יהיה הרוג אחד ע''י מחבל ששוחרר בעסקה, גלעד ילך ברחוב עם שמיכה על הראש מרוב בושה, אם זה מה שהתקשורת והשמאל הקיצוני רוצה אז כנראה שבאמת לא אכפת להם משליט..

    • מעניין שהאמריקאים לא מעלים על דעתם לשלם כופר תמורת חייליהם החטופים (ל''ת)

      וההיגיון ברור לכל האזרחים שם, 21/12/09 15:01

  • 18.

    החלטה קשה מאוד

    Talzukera , 21/12/09 10:57

    נתניהו עומד לפני החלטה קשה ביותרת שכן גורלו של שליט ,או להפך גורל אזרחי ישראל על הכף.

    מבחינה ניהולית הקושי הינו שכול החלטה הינה 50% הצלחה ו50% כישלון...

    השתלשלות מאירועים המעודפת על המדינה הינה כמובן לבצע את העיסקה, האסירים המשוחררים ישורו לענניני שלום, הדבר ירכך את אירגוני הטרור, וכמובן הדבר יוביל לשלום אמת...הסיכויים אפסיים !!! ונתניהו יודע זאת כמו כולם. LOSS LOSS SITUATION זה מה שקורה שמדברים אם אנשים שפלים כמו החאמס.

    • עיסקת שיחרור

      אם זה היה, 21/12/09 22:39

      הבן או קרוב משפחה של מי מהשרים או חברי הכנסת,ההחלטה לא היתה קשה.היו משחררים את הרוצחים כבר למחרת .ובכלל.האם אנחנו יודעים שכל הבנים והבנות של ה''מנהיגים'' משרתים בצבא או שירתו? הבן של אולמרט השתמט,הבן של נתניהו מאובטח,וזו ממש חוצפה!!!

  • 17.

    ומה הלאה?

    יהיו עוד חיילים חטופים כדי לשחרר את שאר המחבלים?!, 21/12/09 10:55

    ואז באמת נהיה כולנו גלעד שליט...

    עצוב להיות ציניים בנושא כזה.
    בבקשה את תקחו החלטות כאלו על פי רגשותינו שכמובן רוצים להחזיר את החייל שלנו הביתה.

    החלטות כאלו צריכות להתקבל באופן שכלתני - מה טוב יותר למדינת ישראל, השלכות על חיילי צה''ל,מוטיבציית המחבלים לחטוף חיילים, מוטיבציית המחבלים לפגוע באזרחים ולהיות חברי כבוד במסדר המחבלים עם דם על הידיים שחבריהם יעשו הכל כדי לשחרר אותם בעדיפות עליונה.

    • החמאס הצהיר אתמול שיהיו עוד חטיפות כמו של שליט

      ובכך אין ספק, 21/12/09 11:49

      אם מקבלים אלף מחבלים תמורת חטוף ישראלי, ברור שהם ימשיכו ואף יגבירו את החטיפות, שמאוד משתלמות להם.

  • 16.

    אני מבין את הגברת אבל לא מקבל את דעתה לא לשחחרר (ל''ת)

    לא לשחחר מחבלים., 21/12/09 10:55

  • 15.

    מה שטוב למחבלים

    זה לא מה שטוב לעם ישראל, 21/12/09 10:51

    גלעד שליט חשוב
    מדינת ישראל יותר
    אם כל הצער שבאמירה שכזו.
    די לרגשנות, את ההחלטה צריך לקחת בשיקול דעת.

    לגבי מוטיבציה של חיילים שעלולה להפגע -
    חשבתם פעם על מוטיבציה של חיילים שמסכנים נפשם על מנת לתפוס מחבלים שישתחחרו עוד כמה חודשים?

  • 14.

    אנחנו צריכים מה טוב לנו!!!

    מוטי, 21/12/09 10:49

    צריכים לשחררו לאלתר!!!ולא להקשיב למיצרים ולאמריקאים. לא חסרים מחבלים בכירים עכשיו בגדה ובעזה במקום אלו שישתחררו , ולהפסיק להלך עלינו אימים שאם זה או אחר ישתחררו יהיה קטסטרופה.ניתן לחסלם בחוץ כמו שחיסלו את יאסין ששוחרר מהכלא או רנטיסי .
    בהצלחה נועם ואביבה שליט וניראה את גלעד בבית במיצפה הילה.

    • מזל שאתה לא ראש הממשלה, וחבל שאתה מסכן את המשפחה שלך ככה (ל''ת)

      ושיהיה לך ברור - המשפחה שלך בסכנה, 21/12/09 14:59

  • 13.

    די לשקרים של משפחת שליט!!!

    גם אני עדיין חי , 21/12/09 10:48

    איזה גזר דין מוות ואיזה נעליים???

    נראה לכם שאם לא נסכים לעיסקת הטרור הנוכחית החמאס יוציא להורג את שליט, ויוותר על קלף המיקוח היחיד שלו???

    החיים של גלעד שליט כיום בטוחים יותר מהחיים של כל אזרח ישראלי, דווקא בגלל החשיבות הגדולה שלו אצל החמאס! גם אם העיסקה לא תיסגר הפעם, החמאס בטוח שבקרוב הוא יקבל תמורתו הרבה, ויעשה הכל כדי לשמור עליו!

    נמאס כבר מהסיפורים של משפחת שליט ויחצ''ניה המתוגמלים היטב!!!

    • צודק לחלוטין (ל''ת)

      נינה, 21/12/09 11:23

    • לא הולך למות לא גיבור לא חייל לא לוחם סתם ילד מבוהל וספורי סבתא (ל''ת)

      בלתי שטיף, 21/12/09 12:46

  • 12.

    אנו יודעים ששליט חי.

    ASCH , 21/12/09 10:48

    שחרורו בתנאים מופקרים מעודד חטיפות נוספות.

    עדיף לנו חייל אחד בשבי חי מאשר חייל אחר שייחטף בעוד 5 חודשים ובחטיפתו יהרגו לנו עוד 4.

    כל השאר- פופוליטיקה בגרוש, צביעות ודמגוגיה.

  • 11.

    מה עומד מאחורי הקמפיין?

    דניאל, 21/12/09 10:46

    ליבי עם משפחת שליט הנפלאה, אבל לא הם אחראים לקמפיין מאורגן, משומן וממומן לשחרור גלעד ''בכל מחיר''.
    המטרה: רצון להחליש ולבזות ''סרבן השלום''!

    • בחייאת דניאל תחזור להתנחלות שבה אתה שורץ

      רבי יוסי., 21/12/09 11:34

      ואל תתערב בדברים שאתה לא מבין בהם

      • יוסי יוסי, אתה מבין משהו בדבר הזה? (ל''ת)

        לרבי יוסי, 21/12/09 14:11

  • 10.

    כולנו משפחת שליט - משפחת בני-האדם (ל''ת)

    שליטים, 21/12/09 10:41

    • אני לא משפחת שליט אני רוצה לחיות לא למות בגלל חיל כושל (ל''ת)

      ורד, 21/12/09 13:02

  • 9.

    הוא בחיים- תצילו אותו

    ריקי, 21/12/09 10:41

    יש עוד מיליונים כמו המחבלים שמסתובבים חופשי. 1 ו 2 אם חלילה זה היה הילד שלכם לא הייתם אומרים את זה...

    • אם זה היה הילד שלי, לא היה לי אכפת שאת וכל משפחתך תמותו!

      גם אני עדיין חי , 21/12/09 11:05

      זה אומר שזו ההחלטה הנכונה?!

      אולי יסבירו לי אחת ולתמיד, למה לכל הרוחות אנשים חושבים שזה דבר חכם להחשיב את גלעד שליט בתור הבן שלהם, ואז שלא יהיה להם אכפת מאף אחד אחר בעולם?!

      אם אני מוכן שתמורת הבן שלי ימותו מאות, כמו שניסיון העבר עם שחרור מחבלים מוכיח וכמו שהחמאס והמחבלים עצמם מתכננים, אז אני עיוור בגלל האינטרסים האישיים שלי!

      איך זה שאנשים איבדו את השפיות שלהם בתור יצורים חושבים, וזורקים לפח כל אכפתיות מחיים של אנשים אחרים, רק בגלל שהם הופכים את גלעד שליט לבן האישי שלהם, ואז מבחינתם שימות כל העולם?!

      די לאגואיסטיות! תחשבו על החיים של עוד אנשים חוץ מאשר ''הבן שלכם'' גלעד שליט!

      • כל הכבוד

        ממליץ, 21/12/09 12:32

        מלים צלולות וברורות

      • תחשבו על הילדים האמיתיים שלכם! (ל''ת)

        כל כך צודק, 21/12/09 14:58

    • אני אישית חתמתי על עצומה שקוראת לא לשחרר אותי בתמורה למאות רוצחים

      ש, 21/12/09 11:12

      מובן מאליו שאני מצפה שכל מי שקשור לחטיפה העתידית שלי יושמד, גם אם זה יעלה בחיי - העיקר לא לתת פרס לטרוריסטים המזוהמים ביותר עלי אדמות.

      זו חובתה הבסיסית ביותר של כל מדינה כלפי אזרחיה.

      • אני גם ברשימה (ל''ת)

        א., 21/12/09 12:04

      • אם אתה כזה גיבור, אולי תתחלף עם גלעד שליט (ל''ת)

        דגידפ, 21/12/09 12:52

    • אסור להציל חייל אחד במחיר חיי עשרות אזרחים! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 21/12/09 11:26

    • תגובה נפלאה שהג'יהאד לא יוכל להציע טובה ממנה (ל''ת)

      תמשיכו ככה, יאהוד, 21/12/09 11:38

      • הג'יהאד דווקא מאוד מרוצה ממשפחת שליט. הם ישיבו את מנהיגיו הביתה (ל''ת)

        ברצינות, 21/12/09 16:00

    • אם הוא ישתחרר- אלפים לא יהיו בחיים

      כולנו בסכנה, 21/12/09 11:57

      העסקה כמו שהיא מפורסמת, גרועה למדינת ישראל.
      אני מבינה את הצורך של משפחת שליט אבל אסור שכולנו נחשוב שהוא הבן שלנו.
      מה יקרה אם הבן של אחד מאיתנו ימות רק בגלל העסקה הזו, תתנחמו בזה שהצלנו בן אחר (את גלעד).
      יש לחשוב על האינטרס של כולנו, ועם כל הכאב לא של משפחה אחת.
      גלעד לא הבן של כולנו אלא רק של הוריו.

    • מדוייק (ל''ת)

      מסכימה!, 21/12/09 12:38

    • גם המשפחה שלי בחיים, תצילו אותה. (ל''ת)

      סימה, 21/12/09 14:09

  • 8.

    לא להכנע לחמאס, לא להכנע לטרור

    גיל, 21/12/09 10:41

    לא לבצע את העיסקה המטורפת עם החמאס

  • 7.

    כל המשמעות של ישראל - כבית הלאומי של עם ישראל - עומדת על הצלת גלעד ! (ל''ת)

    אם נהרוג את גלעד - נפסיק להיות המגן של כל אזרחינו, 21/12/09 10:39

    • הגזמתם קצת. לא?מה השלב הבא? אפילו המהר''ם מרוטנבורג דרש מחסידיו לא (ל''ת)

      לשחררו נוכח הסחטנות הכספית. כאן מדובר במחיר גבוה מ, 21/12/09 11:27

    • הפקרת כל אזרחי המדינה וכניעה לטרור, הם המשמעות של ישראל? (ל''ת)

      איך הגעת לזה?, 21/12/09 14:56

  • 6.

    האינתיפאדה השלישית: אינתיפאדת עסקת שליט

    יואב , 21/12/09 10:37

    אם ישוחררו רוצחים הם יפתחו במתקפה חדשה בתוך כצה חודשים. זו עלולה להיות גרועה בהרבה מקודמותיה, בגלל שהחמאס הספיק להתחמש הרבה בגלל ההתנתקות.

    שמה יהיה אינתיפאדת עסקת שליט.

  • 5.

    הצבע על חייהם או מותם של אזרחים ישראלים רבים ........

    gabriel, 21/12/09 10:37

    לא יכולה להיות תגובה יותר הולמת מאשר מילותיה של גב' שליט
    שמניעיה אימה,כאילו זו הצבעה על חייו או מותו של בנה גלעד.אכן
    זה נשמע דמגוגי,פופוליסטי,כאשר אכפת לה רק מחייו של בנה,ולא
    מהנזק הצפוי לאזרחים אחרים,כולל חיילים שגם להם אמהות שאכפת
    להם.להעמיד את טובתה האישית,מול האינטרס הלאומי,אמנם ברור
    מלכתחילה מדוע היא עושה את זה,אבל אינו הוגן כלפי הקרבנות שיפלו
    כתוצאה מחיזוק מעמדו של החמאס,והחדרת מחבלים רבים הן לעזה
    והן לרשות הפלשתינאית.אין ספק,אף אחד לא היה רוצה להיות במקומה,
    אבל מותר לאמר,שאין להחזיר בכל מחיר,אחרי הכל גלעד הוא חייל
    שנשבע להקריב את חייו למען מולדתו.

    • העולם וכן הגדה מלאים במחבלים-אפשר לחשוב שעומדים לשחרר את אחרוני (ל''ת)

      המחבלים! לשחרר את גלעד שליט מיד!!!!, 21/12/09 10:56

  • 4.

    מי הסמיך את ביבי וכנופיתו לגזור גזר דין מוות על גלעד שליט ? (ל''ת)

    דגידפ, 21/12/09 10:36

    • אוה, התשובה פשוטה

      הצדיק מסדום, 21/12/09 11:05

      אול-מרד וכנופייתו. מובס וליבני וכל שאר הירקות.
      הסיפור כבר מזמן יכול היה להיות גמור.
      והכל, כמובן, מתחיל בסיפור של עריק סר0און. וכנופייתו.
      יחד עם זאת, לא אסיר משקרניהו וכנופייתו את ''כתר'' הונאת הציבור שבחר בו.
      וכל שנותר לי לומר הוא - ''ולעלוב(ת) נפש תושיע במהרה בימינו''.

    • אתה נגד ביבי באופן עקרוני אז מצאת לך את הענין של שליט להיאחז בו. (ל''ת)

      להזכירך היו שני חיילים שנהרגו בתקרית. שליט לא נלחם, 21/12/09 11:29

    • אתה ממש לא מבין מה כלול בהגדרה של ראש ממשלה הא? (ל''ת)

      טמבל, 21/12/09 11:37

    • אנחנו הסמכנו את ביבי להיות ראש הממשלה

      אילן, 21/12/09 12:46

      ולהחליט בשבילנו הוא ולא אחר יש לו את הסמכות - כך זה בשלטון שנבחר בבחירות דמוקרטיות ונעזוב את התרגילים הקואליציונים הם חלק מ-''המשחק'' .

      • לא בחרתי בביבי בשביל לשחרר טרוריסטים! חשבתי שמנהיג ימני יפגין אחריות ! (ל''ת)

        ארז, 21/12/09 14:54

    • ומי הסמיך אותו לשחרר רוצחים, שימשיכו לרצוח? (ל''ת)

      סימה, 21/12/09 14:09

  • 3.

    כולנו משפחת שליט (ל''ת)

    משפחה אחת גדולה, 21/12/09 10:33

  • 2.

    מדינת ישראל לא עושה מכירת חיסול הביטחון שלה בגלל שבוי אחד

    bula, 21/12/09 10:27

    עם כל הערכתי והכאב אין אפשרות כזו לשחרר מאות רוצחים עבור אדם אחד.
    פשוט החל מרבין שרון ומשפחות החטופים מגבול הצפון בשני המקרים דרדרו את המדינה לתבוסתנות מסוכנת.
    אין שחרור אלא אסיר אחד שיבחרו מול החטוף

    • ניראה עם זה היה בינך??

      מוטי, 21/12/09 10:50

      חצוף שכמוכה .בטוח שדיסק מפיך היה מיתהפך!!

      • ואם לסבתא היו גלגלים

        ראובן, 21/12/09 11:22

        מוטי,קודם תלמד לכתוב
        ואם זה היה הבן שלך...כמה אפשר לטחון את זה?
        מדינה צריכה לחשוב אחרת.תבינו את זה כבר.

  • 1.

    גזר-דין מוות למאה אזרחים ישראלים חס וחלילה

    יוסף, 21/12/09 10:26

    אני אוהב את גלעד שליט.
    אבל או גזר-דין מוות על חייל אחד.או מוות למאות אזרחים ישראלים.צר לי.
    מאה קודמים לאחד.הרוב קודם לפרט.

    • צודק!מאה קודמים לאחד. (ל''ת)

      גילי, 21/12/09 10:44