• 16.

    משרד של תהילה אהרוני

    תהילה, 21/06/14 16:01

    שמי תהילה
    אני רוצה חלונה נגדו יוסי זרביב חתנת משטרה
    משמש אלמות צועק יד ידים עלי תהילה אהרוני
    תהילה אני מבקשת להשגיש חלונה נגד יוסי זרביב חתנת משטרה
    מייל כתובת דוד באזוב 11 רמות ג ירושלים

    IP: 84.108.95.233דווח על תגובה זו

  • 15.

    כתבה מהלב אך,,,,כנסו

    היתמר, 11/05/10 09:57

    הכול נכון אך מה עים שאר הדברים שעליהם אף אחד לא מדבר,,קנטינה יקרה להחריד,הטלקרטים עולים המון וכך גם השיחות עצמן,המישפחות הממתינות בחוץ בכול תנאי מזג אוויר,בלי מקום המתנה ראוי,העונשים כמו צינוק ,שלילת זכיות כמו טלפון חופש או היתיחדות,ליפעמים הענישה היא קולקטיבית לכול התא מאחר ואף אחד לא ילשין על חברו לתא,האלימות של היחידה שמלווה את האסירים,הכנסת ציוד שזה אומר בגדים,אני לא מדברת על שמיכה או כרית שצריך להקים מהומה,ואחרי שסוחבים את זה שעות לא מכניסים את זה לאסיר ותימצאו את זה זרוק בצידי הדרך,כי למי יש כוח ליסחוב בחזרה הביתה,האוכל הבילתי אכיל ולכן המישפחות נידרשות להפקיד סכומי כסף כדי שלאסיר יהיה כסף לקנטינה היקרה לקנות אוכל,

    IP: 109.64.129.162דווח על תגובה זו

  • 14.

    ל-14 אהבתי!

    שני, 31/12/09 21:34

    14 אהבתי מאוד את התגובה שלך, קולעת אבל לגמרי

    IP: 89.138.213.4דווח על תגובה זו

  • 13.

    טקסט ארוך וחכמה בו מועטה

    יאיר, 28/12/09 19:29

    אין ספק באשר לחשיבותן של הקליניקות לשינוי חברתי. פעילותן חיונית ומבורכת.
    אלמנט ההפתעה עבורי היה ברמה הכתיבה וההתנסחות הירודה של הכותב. לא שאני סבור כי כל זב חוטם המגיח מהפקולטה למשפטים בהכרח ניחן בכישורים אנליטיים מרשימים, אך אם הכותב מפגין יכולות כה לוקות בחסר, מדוע הוא מוצא לנכון להלל את עצמו? ניכר כי הכותב גאה בטקסט המגוחך שהנפיק ומשוכנע כי הינו מוצלח למדי. איך זה שנוצר אותו עיוות?
    ''אני, אני שניחנתי ביכולת כתיבה משפטית מופלאה''... הלב נכמר בקריאת שורות אלו המדיפות ריח בוסר, תמימות, אך בעיקר חוסר מודעות עצמית משווע. נראה כי הכותב שרוי בעיצומו של רומן עם עצמו, המסמא עיניו מראות דמותו הנלעגת שבמראה.
    אלה הם סוג האנשים שמעולם לא הצלחתי לפענח: היהירות מרובה והאינטלקט מזערי, אם כן מהם אותם כרעי תרנגולת שיוצרים לה תקומה?
    אני מאחל לכותב הצלחה מרובה
    ניכר כי יזדקק לה

    IP: 217.132.169.32דווח על תגובה זו

    • אכן בעיה

      הכותב, 02/01/10 14:58

      האמת שאתם צודקים, הסיבה שכתבתי את הפתיח המוחצן הייתה כדי לשים בציניות את עולם המשפט אל מול עולם האסיר ולא בכדי להלל יכולות כתיבה שאני ניחן או לא ניחן בהן. כל מי שמצא את זה כגולת הכותרת של הכתבה לא רק פספס את כל הפואנטה אלא כנראה מוצא פה מקום לזרוק העלבה אישית נגדי או סתם הערה מסיחה ולא עניינית כך או כך חבל לי שהכתמתם את איזור התגובות של הכתבה שלי.

      IP: 212.179.165.129 דווח על תגובה זו

      • עדיאל,

        קוראת, 14/07/10 03:04

        הנרקיסיזם שלך בולט מכל שורה בכתבה שלך.
        חבל שאתה לא מסוגל לקבל ביקורת ובמקום זה מחליט להשתלח בקוראיך.
        הקוראים לא מטומטמים ומטרתם היא לא ''להכתים'' לך את אזור התגובות. הטוקבקיסט מעליי התרשם מכתיבתך בצורה מדוייקת ביותר. הוא לא פספס את הפואנטה, אלא כתב מה שהוא ''שמע'' מהכתבה שלך, ואני איתו בכל מילה.
        ייטב לך אם תכיר בכך שאתה סה''כ סטודנט ועוד יש לך מה ללמוד בחיים, במקום לתקוף את כל מי שלא חושב שאתה מתנת האל לאנושות.

        IP: 93.172.48.120 דווח על תגובה זו

        • האמת שאת צודקת

          עהכותב, 03/11/10 11:23

          במקום להגיב הייתי צריך פשוט להתעלם, כל מי שלא רוצה להתייחס למצב האסירים ומעביר ביקורת על הכתיבה שיגיב בבלוגים של מבקרי ספרות.

          באמת שאינני חושב שאני מתת אל לאף אחד אתם אלו שנתתם לזה כל כך הרבה יחס, ואם זה השיעור שעליי ללמוד בחיים אני שמח שאני אדם טיפש ופשוט שמבקש לעזור לאחרים. או בקיצור, אם אין לך משהו טוב להגיד עדיף שלא תגידי דבר בכלל.

          IP: 132.74.170.24 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מאמר מקסים, וכרגיל כתיבה שנונה ומעניינת (ל''ת)

    יזהר סמואל, 20/12/09 21:12


    IP: 87.69.109.118דווח על תגובה זו

  • 11.

    פרוייקט מבורך וכול הכבוד על הפעילות המשיכו כך :) (ל''ת)

    אביחי, 19/12/09 20:56


    IP: 84.228.151.156דווח על תגובה זו

  • 10.

    פרוייקט מבורך וכול הכבוד על הפעילות המשיכו כך :) (ל''ת)

    אביחי, 19/12/09 20:56


    IP: 84.228.151.156דווח על תגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד

    פאדי, 19/12/09 17:25

    חלק מהתגובות שעולות כאן מדאיגות. חברה המגדירה את עצמה כדמוקרטית אינה יכולה להתנות את הגנותיה על זכויות האדם בהתאם למעמדו החברתי של האזרח, בין אם אזרח ''ישר'' ובין אם אזרח שעבר על החוק.
    בנוגע למאמרו של עדיאל, אכן מאמר מעניין וכתוב בצורה לא שגרתית ומעניינת, ולדעתי מציג את השינוי שעובר על כל סטודנט למשפטים שלוקח חלק בקליניקות.
    ישר כוח עדיאל. נהניתי לקרוא.

    IP: 89.138.190.131דווח על תגובה זו

  • 8.

    פספסתם בתגובות

    סטודנטית בקליניקה אחרת, 19/12/09 10:47

    בין התגובות שמצייננות (מלשון ציונים) את רמת הכתיבה של עדיאל ובין אלה שדנות בשאלה אם לאסירים מגיעות זכויות כלשהן,
    שכחתם להתייחס לסוגייה החשובה באמת:
    חשיבות הקליניקות. לדעתי חשיבותן באה לידי ביטוי בכך שהן מאפשרות מפגש בין אוכלוסיה שמודרה כמעט לחלוטין מהשיח הציבורי (''האנשים הסמויים מן העין'') ומפסקי הדין שסטודנטים למשפטים קוראים לבין השכבה היחסית אליטיסטית של סטודנטים למשפטים באוניברסיטאות.

    לדעתי זאת יוזמה מדהימה שמקדמת ותורמת לשני הצדדים ומעלה את החינוך המשפטי המצוי כיום בכמה רמות מעלה.

    מחכה לקרוא עוד כתבות (ובקרוב גם לכתוב בעצמי ולא בעילום שם..)

    IP: 212.199.132.57דווח על תגובה זו

    • מסכים בהחלט

      יזהר סמואל, 20/12/09 21:11

      החשיבות של החשיפה גדולה מאוד!

      IP: 87.69.109.118 דווח על תגובה זו

  • 7.

    יפה מאוד

    אהוד אלחדד, 18/12/09 17:06

    רואים ממי הוא ירש את כשרון הכתיבה,
    מאמר מעניין מאוד,
    יפה מאוד!

    IP: 94.159.239.160דווח על תגובה זו

  • 6.

    למגיב מספר 6

    זאק, 18/12/09 15:53

    עקרון יסוד של חברה דמוקרטית, ואפילו לא דמוקרטית, הוא שאת אלה שמעוולים כלפי החברה, ולפי הדוגמא שלך - אותה בחורה מסכנה שנאנסה ללא רחמים, הוא שאנו כולאים את אלה המסכנים את החברה ואת הסדר הציבורי.

    לשאלה האם, מעבר למאסר, היית מבקש גם לענות את אותו אסיר-אנס? האם היית מבקש 'לנקום נקמת אמת' את פגיעתה של אותה נאנסת, קשה לי להאמין שאפילו אתה היית עונה בחיוב.

    אסיר/ה, נפשע ככל שיהיה פשעו/ה, לא יושחת גופו כתשלום על חטאיו. לא נמחוק את זהותו האנושית. נדמה שפספסת את הנקודה ששלילת חופש היא כבר אמצעי דרסטי מאוד.

    אני ממליץ לך לחזור על הקורס במשפט ציבורי (בעיקר החלק על זכויות אדם).

    אחרת, אתה מוכיח שלכל תיזה - ככל שהיא טהורה וליברלית - קיימת אנטי-תיזה.

    IP: 84.109.72.142דווח על תגובה זו

    • אדון זאק, אני ממליץ לך שתנוח

      עוד סטודנט, 18/12/09 18:48

      סלח לי זאק, אבל ההתנשאות שלך גובלת בחוצפה!
      זכותך לא להסכים ולהמשיך לדפוק את ראש ''כבוד האדם בכל מחיר'' לך בקיר. אבל תסלח לי מאוד - באיזו זכות אתה מתנשא על אחרים ודעותיהם?

      לגופו של עניין, אין שום סיבה לתת תנאי נופש לאסירים. אמת, בחברה אידאלית העונש הקבוע בצד כל עבירה אמור לגלם את רמת החומרה שהחברה רואה בה. אולם לא סוד גדול, שבתי-המשפט בארץ מקלים יתר על המידה בעונשים. מה שהופך כל אסיר ל''אסיר אחרי הנחה''.
      אני מקווה שאת זה אתה מבין, או שכדבריך מותר לי להמליץ לך לעבור את הקורס במשפט פלילי שוב?
      מאחר שהפסיקה כל-כך מקילה עם הנאשמים, לא נותר אלא להוסיף להם מעט ''פלפל'' בכך שהתנאים הנוראים ששוררים במתקני המעצר ובתי הסוהר לא עוברים תיקון ושינוי.

      אני מסכים עם 6 לגמרי!

      IP: 77.127.43.77 דווח על תגובה זו

    • פשוט גרוע...

      סטודנטית עם 99 בציבורי, 18/12/09 20:01

      אין מה להוסיף... פשוט תגובה גרועה.. ממש

      IP: 77.126.7.206 דווח על תגובה זו

  • 5.

    נקודה למחשבה קצת אחרת

    סטודנט משפטים, שנה ג' - אוניברסיטת חיפה, 18/12/09 11:19

    אכן ליבי נכמר למשמע אותו אסיר בעל עברית קלוקלת שעומד בפני הוועדה לשחרורים, אכן ליבי יוצא אל אותו אסיר הישן על הריצפה מפאת חוסר מקום אכן ליבי שותת דם בקירבי בעודי חושב על הבחורה ששכבה על הרצפה בזמן שאותו אסיר אנס אותה מפאת חוסר כבוד אנושי, וודאי שליבי מתהפך בי כאשר אותו אסיר מגמגם בעברית קלוקלת ''את הכסף או שאני יורה'' - ליבי, מוחי, גופי ונפשי ''אסירים'' תודה שהם לא עימנו בחוץ חולקים את החופש והחירות שעליהם מנסים להגן אותם חוקי יסוד שנרמסים פעם אחר פעם בין התאים.......

    IP: 89.139.117.82דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד

      א', 18/12/09 15:47

      יותר מדי כבוד לאסירים ממערכת המשפט ואת התוצאות קוראים בעיתונים, מרגישים בחופי הים, חווים במועדוני לילה וחשים בכל זמן נתון

      IP: 77.126.7.206 דווח על תגובה זו

    • לפעמים לא צריך להיות רק צודק אלא גם טיפה חכם.. (ל''ת)

      d, 24/05/10 18:01


      IP: 98.203.251.81 דווח על תגובה זו

  • 4.

    חוויות מעצבות חיים

    רונית, 18/12/09 09:56

    הריגוש במפגש הישיר יכול לשנות חיים. אבל כחברה אנחנו יותר ויותר עסוקים גם באלו שחייהם השתנו - ולרעה - בגלל מעשיהם של הכלואים. איך נשמור מפני הרגש הכי חזק - הנקמה?

    IP: 85.250.75.251דווח על תגובה זו

  • 3.

    שפה שאסירים מבינים

    טל, 18/12/09 08:38

    אתה מתייחס רק לאסירים שמגיעים ממקומות מסוימיים שהפתרון לבעיותיהם הוא שיקום.. מה לגבי אותם מושחתים מחוכמים , פוליטיקאים גנבים, רודפי בצע חסרי תקנה , שישחיתו בסופו של דבר את המדינה? השפה שהם שולטים בה היא בדיוק שפת החוק והם דוברים אותה הייטב עד כדי כך שהם ממש יכולים להמציא בעצמם מילים ומשפטים

    IP: 84.229.197.72דווח על תגובה זו

    • תשובה

      Dr. Genius, 18/12/09 09:48

      אלה שאתה מדבר עליהם לא זקוקים לקליניקות.

      IP: 84.109.21.29 דווח על תגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד!

    דורון, 18/12/09 01:23

    המשך ככה. כן ירבו לוחמי זכויות אדם כאלה.

    IP: 82.166.53.96דווח על תגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד לקליניקות באונ' חיפה

    חן, 18/12/09 00:43

    קליניקות רציניות ואיכותיות עם סטודנטים מלאי מוטיבציה ומרצים/מנחים מעולים.
    הפקולטה למשפטים בחיפה בדרך להיות מספר אחת בארץ, אין עוררין.

    חג שמח!

    IP: 79.182.128.114דווח על תגובה זו

    • בהחלט!! (ל''ת)

      אני, 19/12/09 11:14


      IP: 212.199.132.57 דווח על תגובה זו