• 131.

    העליונים : ''לשלטון נועדנו''

    רועי, 08/01/10 08:26

    ראשית כל הכבוד על האומץ הציבורי, כמו גם רהיטות ונכונות הנאמר בכתבה .
    שנית : האם לא הגיעה העת לרענן את ההרכב האוליגרכי הלוקה בנפוטיזם קשה , בבית המשפט העליון ???
    שלישית : אכן כן במידה ויוגש עירעור לעליון בנושא זה , אין ספק כי ההרכב שימונה לדון בעירעור יבטיח את שינוי ההחלטה במחוזי . תסמכו על ''אבירי הצדק'', הגוני העליון שידעו מה מצופה מהם לעשות .והם אכן יעשו .
    בושה מה שהולך כאן , ומצער מאוד שאלה הם פני הדברים .

    • מסתבר שצדקת

      דותן, 22/02/12 20:46

      רועי, הערעור בא, הערעור הלך, ואתה צדקת.

      בא בית-המשפט העליון, והחליט שתעמולה במסווה של עיתונאות תזכה להגנת בית-המשפט.

      ומה בקשר לסרן ר'? הוא יצטרך לחפש את החברים שלו (ואת הצדק) במקום אחר.

  • 130.

    דוח גודסטון

    ארז ירדן, 02/01/10 20:25

    איך אתה מסביר את חסימת השידור של עדותו של קולונל ריצ'ארד קמפ בפני המועצה לזכויות האדם באום.
    זה שהשונאים שלנו בעולם לא התייחסו לכך כבר נראה לנו כמובן מאליו, אבל התקשורת הישראלית שטוענת שהיא לא סייענית של אירגוני טרור כאלו ואחרים בעולם, מדוע ערוצי הטלביזיה בישראל לא שידרו את העדות?
    לצערי אני לא יכול לשכוח בהקשר זה את דבריה של שולמית אלוני בגנות המסעות של בני הנוער למחנות ההשמדה שאמרה שרצוי שידעו כמה שפחות כי זה הופך אותם לציונים אנטי שמאלנים.

  • 129.

    כל הכבוד. אצלך הכל כעבודת מחקר אתה ישר ואמיץ (ל''ת)

    רפאל אלקבץ, 28/12/09 23:58

  • 128.

    כל הכבוד, ימיני, על האמת שאתה מציג

    תושבת קריית אונו הכבושה, 26/12/09 20:12

    כי הבראנז'ה ושאר העיתונים ל''נאורים'' מסתירים את האמת ונותנים גיבוי לאילנה דיין גם כאשר הם יודעים שהיא 'בישלה ראיות'.

    הכי חמור הוא הגיבוי של דורנר ושל גל''צ לשקר שבושל ע''י צותה של אילנה דיין: במקום להגן על האמת ועל הסרן שפעל תבום לב למען מדינת ישראל ושלום אזרחיה.

  • 127.

    כתבה מעולה ונכונה ממש התגעגתי לכתבות כאלה (ל''ת)

    נאש דידן, 25/12/09 20:26

  • 126.

    האם זה מוגזם לצפות מבייניש לפסול את עצמה מהדיון?

    תנין, 23/12/09 15:28

    כנראה שכן :-(

  • 125.

    כל הכבוד לימיני ול-NRG

    יעקב כהן, 22/12/09 08:48

    בושה לגל''ץ ולאילנה דיין

  • 124.

    כל הכבוד לך על האומץ לצאת ככה נגד האיילות האלה! מעריב ח''ח (ל''ת)

    עידו, 20/12/09 22:05

  • 123.

    האמת: בביטוי היפה ביותר שלה !!

    עו''ד אייל אורטל, 20/12/09 15:10

    כל הכבוד על המאמר המצויין..

    נחכה לתוצאות הצפויות מהעליון..

  • 122.

    יש כוח

    עו''ד אורי חמו, 20/12/09 11:06

    בן דרור, ישר כוח

  • 121.

    מדהים (ל''ת)

    שלומי, 20/12/09 08:58

  • 120.

    עובדה - אילנה דיין בישלה - ויצא לה רעל שפגע בה - (ל''ת)

    יופיטר, 20/12/09 08:13

  • 119.

    לאחר מה שעוללה לסרן ר - על גלצ לפטר את אילנה דיין גולדסטון (ל''ת)

    יופיטר, 20/12/09 08:06

  • 118.

    בן ימיני אני מתמוגג מכל מילה שאתה כותב... (ל''ת)

    אדר, 20/12/09 07:10

  • 117.

    כמו נגד כל טרור-סיכול ממוקד למבקשי צווי המעצר

    אייל, תל אביב, 20/12/09 06:27

    כפי שישראל הצליחה לחסל את פיגועי ההתאבדות על ידי שילוב מודיעין וחיסולים, כך צריך לפעול נגד הטרור המשפטי. לאתר את הפעילים בהגשות בקשות לצווי מעצר בחו''ל, ולחסל אותם פיזית. אחרי כמה ''תאונות'' משונות שנראות כמו יותר מסתם צירוף מקרים, יתחיל להחליף הפחד את הזחיחות אצל אותם עורכי דין ופעילי אויב למיניהם. כשלא יהיה להם ברור בצאתם לעבודה בבוקר אם ייעלמו כלא היו, הם יתחילו לשקול את הכדאיות. למוסד יש שיטות ומערכת לתפארת לצורך העניין. צריך רק לחסל את ייפות הנפש, ולהפעיל אותה.

  • 116.

    אילנה דיין בושה וחרפה מלקקת לבתי המשפט עוד יבוא יומך (ל''ת)

    רויטלי , 20/12/09 03:25

  • 115.

    שפתיים יישק.

    יהודה, 20/12/09 02:55

    כל מילה נכונה

  • 114.

    אילנה דיין בושה וחרפה מלקקת לבתי המשפט עוד יבוא יומך (ל''ת)

    רויטלי , 20/12/09 02:33

  • 113.

    ילדים רבים השתתפו בפעולות טרור נגד צהל

    מיכאל עכו, 20/12/09 01:08

    אך עובדה זו נעלמה מעובדה לא אחר מאשר אבו-מאזן עצמו מספר על כך לעיתון הירדני ''א-ראי'' ב-20.6.2002: ''...ארגוני הטרור משלמים חמישה שקלים לילד עבור כל מטען, שמופעל נגד חיילי צה''ל. רבים מהילדים נפצעו קשה כתוצאה מהפעילות הזאת. לפחות ארבעים ילדים מהעיר רפיח איבדו את הזרוע שלהם כתוצאה מהתפוצצות מטעני צינור. הם קיבלו חמישה שקלים עבור זריקתם.'' אוסיף ואומר ישנם ילדים רבים שנהרגו תוך כדי זריקת מטענים והשתתפות בפעילות מזוינת כנגד צהל

  • 112.

    ילדים רבים השתתפו בפעולות טרור נגד צהל

    מיכאל עכו, 20/12/09 00:49

    אך עובדה זו נעלמה מעובדה לא אחר מאשר אבו-מאזן עצמו מספר על כך לעיתון הירדני ''א-ראי'' ב-20.6.2002: ''...ארגוני הטרור משלמים חמישה שקלים לילד עבור כל מטען, שמופעל נגד חיילי צה''ל. רבים מהילדים נפצעו קשה כתוצאה מהפעילות הזאת. לפחות ארבעים ילדים מהעיר רפיח איבדו את הזרוע שלהם כתוצאה מהתפוצצות מטעני צינור. הם קיבלו חמישה שקלים עבור זריקתם.'' אוסיף ואומר ישנם ילדים רבים שנהרגו תוך כדי זריקת מטענים והשתתפות בפעילות מזוינת כנגד צהל

  • 111.

    כשלא יהיה צהל ומוסלמי יאנוס אותך גב' דיין נטען שזה מאהבה (ל''ת)

    או את בנותייך גם, 20/12/09 00:46

  • 110.

    מי זוכר את פרשת בייניש-מזרחי-גילת? (ל''ת)

    חופש העיתונות אלק, 20/12/09 00:45

  • 109.

    כל מילה בסלע! די לשלטון החונטה המשפטית-תקשורתית! למה סולברג לא בעליון? (ל''ת)

    משלם מיסים לגלצ ובתי המשפט. נמאס., 20/12/09 00:33

  • 108.

    מעולה, כל מילה מיותרת. (ל''ת)

    עופר1976 , 20/12/09 00:22

  • 107.

    כתבה איכותית מאוד

    איתי, 20/12/09 00:21

    מתי כבר גלי צהל ייצגו את צבא ההגנה לישראל ואת האינטרסים של מדינת היהודים?

  • 106.

    מסתבר שלאילנה יש צוות גדול, לארגון תיקי השקרים

    תופרים תיק, 20/12/09 00:14

    ברור שכולם תמימים, כל אחד תופר רק קצת עקום

  • 105.

    יד רוחצת יד ואחר כך מתפלאים בכנופיית בג''צ שהאמון בהם יורד לאפס.

    רסקולניקוב, 20/12/09 00:06

    הסירחון שיוצא ממרתפי הקוקטיילים של הון-שילטון-עיתון הולך ומתפשט כמו נמק במערכת השילטונית בישראל.
    אם לא יעצרו את כנופיית שלטון החוק בזמן,זה יגיע לנקודת האל-חזור ולהתפוררות מוחלטת של הממסד השילטוני.
    ראו הוזהרנו!!!...

  • 104.

    להגן דוקא על המיעוט שחייו בסיכון- היהודים, עמדה שלא מביאה כיבודים.

    אני מאוד מעריכה את האומץ של ימיני, 19/12/09 23:56

    הזוועה היא שהערבים שולחים ילדים להרוג ולהיהרג. הם מוכנים לעשות הרבה על מנת להציג אותנו כ'רוצחי ילדים'. הרי הקצין לא יכול להקריב את חייליו אם זה מטען, ואצל הערבים אין לדעת. מות ילדיהם מבחינתם הוא גם על בסיס הריבוי הטבעי העצום שלהם. הם אינם מתביישים בהקרבת ילדיהם למטרת הכפשתנו. דם ילדיהם תמורת תעמולת זוועה. הם מוכנים.

  • 103.

    דוח גולסטון זה לא הונאה אבל לא משקף את מציאות ואת האמת! (ל''ת)

    my story , 19/12/09 23:51

  • 102.

    המהפכה בדרך זה רק ענין של זמן... (ל''ת)

    אזרח שומר חוק, 19/12/09 23:44

  • 101.

    צינזור ביטוי שאינו אמת = דיקטטורה, כך נקבע בבג''צ קול העם בשנת 1953

    יואב, 19/12/09 23:36

    הענקת הכוח למדינה לצנזר ביטויים שאינם אמת, לשיטתה, מעבירה למדינה את המונופול לקבוע מהו אמת ומהו שקר.

    כך, תוכל המדינה לצנזר כל ביטוי שהיא אינה חפצה בפרסומו. כל למשל, אני אישית סבור שהדברים שנכתבו במאמרו הנ''ל של ימיני אינם אמת (ולדעתי קל גם להוכיח שמדובר בדברים שאינם אמת). האם בגלל סברתי זה, ניתן לצנזר את הכתבה - חס וחלילה !

    הדרך היחידה להבטיח את בירור האמת, אינה ע''י צנזורה, אלא ע''י פרסום כל הביטויים ויצירת שוק רעיונות ודעות שיאפשר לציבור לברור בין האמת לשקר.

    אם תרצו, תמצית ההבדל בין דמוקרטיה לדיקטטורה מרושעת היא השאלה אם למדינה יש כוח לצנזר ביטויים שנראים לה שקריים (ולעניין זה, המדינה היא כל רשויות השלטון, לרבות בתי המשפט).

    מסיבה זו, אין גם כל חובה בחוק האוסרת לפרסם ביטוי שאינו אמת (להבדיל מביטוי הפוגע בשם הטוב שאינו אמת).

    דברים אלה הם בבחינת מושכלות יסוד. הם נכתבו בכל פסקי הדין בעולם המערבי שעסקו בחופש הביטוי וחבל שהמחבר המלומד אינו מכיר אותם (למרות שנכתב שהוא משפטן).

    • מה הקשר? (ל''ת)

      אפשר לפרסם עליך שאתה רוצח ואנס סדרתי?, 20/12/09 00:35

    • נכון. אסור לצנזר שקר. אבל אפשר לפסוק מאות אלפים על הדיבה. (ל''ת)

      מצ'לס, 20/12/09 17:29

  • 100.

    אין לר' שום סיכוי בעליון !! לוותר מראש ולהחרים את עובדה (ל''ת)

    חיים, 19/12/09 22:38

  • 99.

    החמאס הוא פושע המלחמה האמיתי ויש להוקיעו מייד

    עודד לוין, תל-אביב, 19/12/09 22:37

    לבן-דרור ימיני: למרות שהח''מ נמנה על מעריציך, הפעם איכזבתני. התיחסותך לד''ח גולדסטון היא קצרה מדי ואינה רצינית, להלן כיצד יש לענות עליו לדעתי, וכתבתי את הדברים פעמים רבות בתגובותי באינטרנט.

    החמאס חוזר שוב על פשעיו שהביאו למבצע ''עופרת יצוקה'', דהיינו: מממש את איומיו הכתובים באמנה שלו להביא לחיסולה ח''ו של מדינתנו. כדי לא לחזור על שגיאות העבר, עלינו להוקיע מייד את פשעי החמאס, אשר ידע לפרוץ את המצור הישראלי כדי להתחמש בנשק התקפתי בעל פיזור פגיעה ספוראדי ובלתי-מדוייק כדי להתקיף בו מאות אלפים מאזרחי ישראל, אך בו בזמן הוא נמנע מלספק לאזרחים שתחת שלטונו חומרי אספקה חיוניים למצבי חירום, ואף לא מיגן את תושבי עזה מפני תגובה צבאית ישראלית אפשרית (וצפויה) על התגרויותיו התוקפניות, החמורות והממושכות כלפי מדינתנו, ואף הפקיר אותם וגייס את נפשותיהם החפות מפשע לתעמולתו הנפשעת. יש להסביר לעולם החופשי כי בה בשעה שהחמאס זועק את זעקת ''הקוזאק הנגזל'' כנגד המצור המוצדק שישראל הטילה על הרצועה בעקבות ירי הקסאמים הממושך, בו בזמן הוא מצליח להבריח לתוכה נשק התקפתי כבד וארוך-טווח, ובמקביל הוא גם מבצע פשע נוסף נגד האנושות בהפקירו את תושבי עזה החפים מפשע לתגובה הישראלית הקשה הצפויה לבוא.

    עלינו להסביר היטב ובדחיפות לעולם כי האשמים האמיתיים הם מי שמאלצים אותנו להגן על חיי אזרחינו, גם אם הפעולות שאנו מבוצעים במסגרתו ניראות במבט שטחי כפשעי מלחמה. יש להסביר כי בהעדר תגובה בינלאומית על שנים של ירי נפשע על אזרחינו, הרשה לעצמו החמאס לפעול במזיד מתוך אוכלוסיה אזרחית (שזה פשע מלחמה חמור לכשעצמו), כדי שתגובתנו הלגיטימית להגנה על אזרחינו תפגע בהכרח גם בחפים מפשע, ובכך סיכן את חיי האזרחים הנמצאים תחת שלטונו. לפיכך, כל מי שרוצה לשפוט אותנו חייב להתחשב בעובדות המבססות את האמור לעיל ולהצדיק את פעולותינו הלגיטימיות בעזה, חריפות וקשות ככל שיהיו. על הממהרים להשוות בשטחיות איגנוראנטית את מספרי הנפגעים של שני הצדדים ומכך ''להסיק'' כי דווקא אותנו יש להאשים לדעת כי האשם האמיתי הוא החמאס, אשר במקום לדאוג לביטחון האזרחים הנמצאים תחת אחריותו – הוא העדיף לנצלם ניצול נפשע תוך סיכון חייהם כדי לגרום להצגתנו כ''פושעי מלחמה'', כביכול ובכך ''להצדיק'' את הטרור נגדנו ולהקשות עלינו להתגונן מפניו. עלינו להדגיש את העובדה, שהחמאס לא הפסיק את ירי הקסאמים גם לאחר שמבצע ''עופרת יצוקה'' הסתיים, אלא לאחר לחץ בינלאומי גדול עליו, ואילו לחץ זה היה מופעל לפני המבצע – ייתכן שלא היה מתקיים כלל. לפיכך, האשמים האמיתיים הם החמאס והעולם החופשי, אשר השלים עם מעשיו הנפשעים נגד אזרחינו.

    אבקש להביא לסימוכין את הפרופ' למשפטים היהודי-אמריקני אלן דרשוביץ, במאמרו ''פשע המלחמה הכפול של החמאס'' שפורסם ב''מעריב'' יום ד' 14.1.2009 (3 ימים לפני תום מבצע ''עופרת יצוקה'').

    לסיום, אך לא פחות חשוב: יש לייחס חשיבות רבה ביותר להסברה הנכונה והמאסיבית שלנו לעולם כדי למנוע את הצגתנו כ''לוחמים בלתי מוסריים'', כביכול, וזאת כדי לא להוציא את הרוח ממפרשי לוחמינו המגינים עלינו מפני הטרור הרצחני.

    • התבלבלת, ימיני כתב מאמר מפורט על דוח גולדסטון - ''גולדסטון הוא הפושע'' (ל''ת)

      קראתי, 19/12/09 22:53

      • קראתי גם את המאמר ההוא

        עודד לוין, תל-אביב, 19/12/09 23:26

        אמנם, נכתבו בו דברים רבים וחשובים, אך לצערי גם בו לא נכתבו הדברים שכתבתי לעיל. הנני מקווה מאד שימיני יאמץ גישה הסברתית כפי שהצעתי לעיל במאמריו הבאים.

  • 98.

    נורא לחשוב שככה המדינה מתנהלת, ובסוף מספרים על דמוקרטיה... (ל''ת)

    עינת, ערד , 19/12/09 22:26

  • 97.

    מותה תוכנית הפסקתי לאות''עובדה'' כי הבנתי שהיא מסולפת (ל''ת)

    יאיר, 19/12/09 22:00

    • נו, באמת. רק את עובדה?והשאר אמת?אני כבר 10 שנים

      נתין מדמנת ישראבלוף, 25/12/09 19:50

      לא רואה שום תוכנית טלוויזיה. גם לא ''חדשות''. מי צריך את פראבדה אם היא מסתירה את האמת?

  • 96.

    שמע אתה תותח. כנסו כנסו

    רוני שוק הכרמל, 19/12/09 21:56

    אני קורא את הכתבות שלך ואני מרגיש טוב אתה פששוט ענק .כל מילה שאתה כותב נכונה.אתה בחור אמיץ אתה כותב מה שהרבה אנשים חושבים ואין להם במה להשמיע אותה.אני מאוד מקווה שהעיתון מעריב לא יצנזר אותך בעתיד.תמשיך כך והרבה קוראים יקראו את הכתבות שלך.בשוק הכרמל אתה כבר מלך כולם אוהבים אותך..

    • גם אצלינו בסיירת הצנחנים קראו והסכימו עם בן-דרור ימיני-כבודלשופט האמיץ (ל''ת)

      חייל דרוזי, 20/12/09 00:06

  • 95.

    חזק ואמץ (ל''ת)

    ישר כוחך, 19/12/09 21:48

  • 94.

    לך כבר לפוליטיקה! סדר תמדינה!

    תומך נלהב, 19/12/09 21:44

    ...

  • 93.

    מדוע אינך מביא שמץ של ביסוס לדבריך ?

    ירון ש., 19/12/09 21:32

    על מה אתה מבסס את הטענות שניתן להפריך את ההאשמות המיוחסות לישראל בדו''ח גולדסטון ?
    אין במאמר שום רמז, לא כל שכן בדל של הוכחה.

    לעומת זאת יש שפע של הוכחות חד משמעיות שצה''ל הפציץ בעזה מטרות אזרחיות ללא רחם, הרס עשרות אלפי בתי מגורים, והרג למעלה מאלף פלסטינים. כ-430 מתוכם - נשים, ילדים וילדות. יש גם עדויות חותכות לשימוש בלתי חוקי בפצצות המכילות זרחן לבן (לא למטרת מיסוך, אלא בתקיפה ישירה של אזרחים), לרבות הודאה של דובר צה''ל.

    גם ההסתה כנגד בייניש-דיין-גלי צה''ל, אין מאחוריה דבר זולת סיסמאות עבשות.
    הביקורת כנגד פסק הדין השערורייתי של סולברג מוצדקת לחלוטין.
    סולברג אינו טוען שוידוי ההריגה בילדה בת ה-13 לא קרה. אדרבא, מפסק הדין עולה שוידוי ההריגה בהחלט התבצע (אמנם בבודדות ולא בצרור, כפי שטענו פקודיו של הסרן ר'), ולאחר מכן הסרן אף פקד בקשר ''לירות בכל מי שנכנס למרחב, גם אם זה ילד בן שלוש''.
    אלא שעל פי המתנחל סולברג, הפעולות הללו הן סבירות בנסיבות המקרה.

    • קרא את ''גולדסטון הוא הפושע'' של בן-דרור ימיני. מלאכת מחשבת. ועוד

      בין השורות, 19/12/09 22:27

      ימיני כותב שיש תחקירים של צה''ל שאינם מתפרסמים. הוא בטח יודע על מה הוא מדבר. כשיוציאו לפרסום כולנו נדע משהו שימיני כבר יודע ואסור לו לפרסם.

    • ימיני כבר הוכיח שגולדסטין שקרן

      גולן, 19/12/09 22:57

      תיקרא בכתבות קודמות

    • יש הודאה של דובר צה'ל בשימוש בזרחן לא למיסוך אלא לתקיפת אזרחים ???

      ziontrain, 19/12/09 23:45

      אחמד,אתה כמובן מעוות ומשקר ,אין שום הודאה כזאת.

  • 92.

    יישר כוח בן דרןר על המאמר האמיץ מול כל הברנזה (ל''ת)

    ימין ישר, 19/12/09 21:18

  • 91.

    כשקוראים את הרזומה של השופט סולברג האמת יוצאת לאור..... (ל''ת)

    הרג אדם ''טעות'', 19/12/09 21:10

    • כדאי שאתה תשרת בעזה, תדבר אליהם יפה והם יחלקו לך סוכריות (ל''ת)

      עינת, ערד , 19/12/09 22:28

  • 90.

    מערכות השמאל-המערכת המשפטית והתקשורת השמאלנית-נזעקות להגן זו על זו כדי

    שלמה, 19/12/09 21:01

    להמשיך בשלטון בפועל על המדינה. בשתי מערכות אל קיימים גם צדיקים - כמו השופט סולברג והעיתונאי ימיני - אבל הם המיעוט.
    שני צדיקים בסדום.

  • 89.

    חובה להפנים את תוכן הכתבה , ויפה שעה אחת קודם !!!!!!!! (ל''ת)

    אמת, 19/12/09 21:00

  • 88.

    טור של אור בים אפל של זדון ובורות (ל''ת)

    איזה תותח!!!!, 19/12/09 20:50

  • 87.

    נכון, אמיתי, חד, נוקב ו... מפחיד

    ישראלי, 19/12/09 20:44

    דמוקרטיה וחופש ביטוי אמיתי יש במאמריו של בן דרור.
    כל מילה פנינה.

  • 86.

    גל''צ זה יצור כלאיים תמוה שכבר מזמן היה צריך להיסגר

    אבל מי יעז לעשות את המעשה?, 19/12/09 20:42

    אולי עכשיו ברק שכבר אין לו מה להפסיד יעשה לנו את הטובה הזאת דקה לפני שבועטים אותו עם הפיליפינית הביתה.

  • 85.

    אין סיכוי

    אורי, 19/12/09 20:00

    סרן ר' היה צריך לתבוע את בג''ץ שלא איפשר הריסת בתים נוספים ,שסיכנו את חייו , כשהוא מגן על כניסת נשק אירני לחזק את החמאס (בעל האמנה הנאצית).
    קצת קשה יהיה לאותו גוף שאחראי להרג יהודים זה , להגן על הצדיק שבתנאים בלתי אפשריים הסכים להגן על כולנו.

  • 84.

    ציטוט של גולש אנונימי : צריך להביא שופטים מחו''ל.

    הצעה, 19/12/09 19:26

    ברצינות : כפי שמביאים שופטי כדורגל/כדורסל למשחקים בעייתיים ביותר, יש לשקול הבאת שופטים אובייקטיביים מחו''ל, לדון בערעור. ממילא, רוב הדינים בארץ הנם יבוא מחו''ל, כך שלא תהא כל בעייה לאותם שופטים זרים.במצב הנוכחי, סרן ר' יזכה לצדק בערעור, כפי שיזכה יהודי שיישפט בבימ''ש של הרשות הפלשתינאית.

  • 83.

    עיתונות חפשית = עלילת דם?....

    LIORROTEM , 19/12/09 19:26

    עדת הצבועים, ממיטב העיתונות השמאלנית, עטה על הטרף החדש , שנקרא בפניה - השופט סולברג, והוא גם דתי וגם מתנחל ר''ל...
    מה שאילנה דיין עשתה ב''תחקיר'' המפורסם שלה, היא עלילת דם נגד קצין צה''ל, מבלי לבדוק את נכונות אשמת השווא שהדביקו לסרן ר', והלא עיתונות חפשית אליבא לכל כלבלבי העיתונות, אמורה לבדוק את המידע והמקורות, בטרם תפוצץ את העניין...
    בנוסף, יש לתבוע את אילנה דיין וחבורתה על הוצאת דיבת מדינת ישראל וצה''ל, רעה בעולם...
    אין ספק שלבד מתאוות פרסום ה''סקופ'' כביכול, גם התאווה לנגח את המדינה ואת צה''ל, כמיטב המסורת השמאלנית, מילאה כאן תפקיד נכבד...
    מיטב עיתונאי השמאל נזעקו להגן על אילנה דיין, בתואנה הנתעבת של פגיעת בית המשפט בעיתונות החפשית... והרי נהפוך הוא! פסק הדין של השופט סולברג עשוי להרתיע עיתונאים בעלי אג'נדה (מה לעשות לרוב שמאלנית...)מלסמן את המטרה ולבצע וידוא הריגה , טרם אימות האשמה ובדיקת המקורות...

    • אילנה דיין

      סטודנט, 19/12/09 20:28

      קראתי את פסק הדין
      מילבד העובדה שתביעת לשון הרע מקילהעל התובע ולא על הניתבא אנחנוחייבים להודות אילנה דין היא כבר מיזמן עיתונאית צהובה
      לבד מין העונה הראשונה שהביאה תוכנית תחקירים רצינית נפלה אלנה דיין והיתאהבה בהילת העיתונאית והפכה מכלב השמירה של המוקרטיה לפודל קטן וצהוב ודיי שקרן

  • 82.

    המאמר קרן אור המפלחת את חשכת המסדרונות האפליםשבין ''עתונות''ובימ''ש עליון (ל''ת)

    dodel, 19/12/09 19:15

  • 81.

    אסטרטגיה

    אורי, 19/12/09 19:11

    המרכז והימין השפוי צריך לקפוץ למים ולהיכנס ולהשפיע על התקשורת מבפנים בכי לא יעזור.
    ריקלין שים לב , כשגדעון לוי מדבר כולם בשקט סבבה .
    כשאתה מדבר כל שניה מתפרץ האנטי ציוני ומפריע .
    לא מספיק להיות מנומק יש צורך גם באסטרטגית שיחה (דבר חלש הם יקשיבו) וגם שלם לעינת שרק תפריע לקיצוניים , היא תהייה השוטר הרע ואתה הטוב.

  • 80.

    אומץ עיתונאי לכתוב כך, ומועצת העיתונות נרגשת בושה., (ל''ת)

    מנחם, 19/12/09 18:49

  • 79.

    כמעט תמיד אתה מצליח להיות משב רוח מרענן במרחב הדעות שלנו (ל''ת)

    גולנצ'יק, 19/12/09 18:33

  • 78.

    המונופול של בייניש

    לפצל את סמכויות הנשיאה, 19/12/09 17:59

    אודה למי שיוכל להסביר לי איך יתכן שכל המונופול המשפטי העל-פוליטי העל-חוקי נתון בידיה של אחת ויחידה - בייניש ובאילו מצבים (אם לא כדוגמת המצב המדובר כאן) ימצא לה מחליף, ניגוד ענייינים וכדו'

    • צודק לגמרי! (ל''ת)

      התפקיד הכי בכיר במדינה לא נתון לבחירות - דיקטטורה, 20/12/09 00:41

  • 77.

    דרור, אתה כבר מזמן לא עיתונאי- אלה תעמולן.

    נתן, 19/12/09 17:57

    לא ראיתי בכתבה שלך שום עובדות. גם לא הבעתה שום דעה.אתה בטירוף מנסה לשכנע במשהו.
    אני מקווה שאתה מבין שחוץ מאנשים שמבינים רק תעמולה -אף אחד לא יקנה את הסחורה שלך.בו תנסה לשכננע את רון בן ישי.
    או שהוא גם ''שמאל קיציני בשירות חמאס''?

    • אולי שיכתוב בניקוד?

      דרומי, 19/12/09 18:45

      ואז תצליח לקרוא?
      מה לגבי הכתוב בפסק הדין?
      ולמקרה שלא שמת לב - הכתוב מתפרסם במדור דעות.
      גם את זה לכתב לך בניקוד?

    • בן דרור הוא עיתונאי הגון ובן נאמן לעמו.זה מה שמפריע

      נפיח, 19/12/09 20:23

      לאנשים שאוטמים אוזניים וסוגרים עיניים כמוך.הוא חושף את השקרים שלכם בעובדות ומסמכים וזה מה שמוציא אותכם מדעתכם.

    • בשירות בינייש, דיין וכנופיית שלטון החוק (ל''ת)

      רון בן ישי הוא שמאלני קיצוני, 19/12/09 20:50

  • 76.

    אני מצפה מהבג''צ שיחמיר בעונש.

    בנג'י, 19/12/09 17:49

    עשו את זה לבניזרי ולא ברור למה. נראה אם ישלשו את הקנס על אילנה.

  • 75.

    הרושם מהרבה כתבות שגלץ נכבש ע''י החמאס ומנוהל מרחוק על ידו! (ל''ת)

    לא שומע רדיו, 19/12/09 17:18

    • אבל למה מרחוק ? מקרוב מאוד. (ל''ת)

      נכון מאוד., 19/12/09 19:28

  • 74.

    גולדסטון - העולם נכבש ע''י המוסלמים, והם מצידם משתלטים

    עין צופיה, 19/12/09 17:07

    על העולם בכל הרבדים - רכוש, תלות בנפט שבידיהם, התיישבות בכל אירופה אמריקה אוסטרליה והיכן לא...
    ועכשיו בשיא העוצמה לאחר שנים של הצלחות שקטות יותר, הם משתלטים לחלוטין על דעת הקהל בכל העולם.
    ואנחנו, נסביר ונסביר, אך מי רוצה בכלל לשמוע אותנו כשהרעש שלהם כה רועם?

    לעניין גיברת דיין, זו לא התכנית הראשונה שבה בישלה תבשיל כזה, שמה שהוצג לא דומה למציאות למרות שבהחלט מתחזה לכזה.
    את התנצלויותיה היה צריך לחפש במיקרוסקופ, והן לא היו מלאות פאתוס כהצהרותיה הנמלצות כשברצונה להביע את האג'נדה שלה הן בתכניות והן בקדימונים הסוערים והמבטיחים.
    היא כנראה יודעת שיש לה גב חזק ויתכן שזו, בין היתר, הסיבה להעזה הזו חנראית חסרת מעצורים וגבולות.

    נכון עושה הכותב הנכבד בהזהירו מראש על מה שעלול לקרות עם הגשת הערעור. ביידעו אותנו על הקשר, על דבריה של דורנר ועל תפיסה עצמית של מורמים מאדם.
    אם לא נעמוד על המשמר כאן, לא נוכל לומר שלא ידענו. הנה הוזהרנו.
    מה שמפתיע אותי, שלעומת הרבה עיתונאים המאכזבים בעיוורונם או בפחדם, מי יודע...
    המוני מגיבים לא נפלו בפח תכניותיה ולא לקו בעיוורון, את זאת רואים גם שופטי העליון!

  • 73.

    נראה שאילנה דיין יותר הגונה ממך ימיני

    אזרח, 19/12/09 16:40

    היא מעלה דברים לאחר המקרה , אתה מצייר תסריט כדי לשלהב יצרים .
    מעניין כמה ימים בשבוע אתה שוכן בתוך מוחה של בייניש .

    • תשובה אופיינית של מי שאין לן מה להשיב (ל''ת)

      לוגיקן, 19/12/09 16:56

  • 72.

    לאילנה דיין, בכל עבודתה, ה''כשרון'' להתלהם מכלום, ולכיוון שהיא רוצה בו.

    העושה מזבוב פיל, 19/12/09 16:36

    היא עיתונאית בינונית, אבל כשרונה הגדול הוא בניפוח, לכיוון שבו היא רוצה להציג את הדברים.
    יכול להיות שזה כשרון נפוץ בארץ הולדתה, ארגנטינה.
    כאן היא משמשת ''עיתונאית גדולה'' בעיני צפונבונים שמאלנים.

  • 71.

    לסגור גלי צה''ל.לא מייצגת הצבא וחייליו, אלא מיעוט שמאלני שונא ואכזר.

    מדוע הציבור צריך לממן את הצפונבונים?, 19/12/09 16:24

    מדוע אזרחי ישראל, הציבור היהודי הציוני הגדול, צריך לממן בכספיו חבורת שמאלנים אנטי-ציונית, ילדי שמנת צפונבונים, המכונה בכזב ''גלי צהל''?
    הם לא מיצגים את צה''ל וחייליו, וגם לא את הרוב היהודי-ציוני במדינה.
    לרוב השדרנים שם דעות הלקוחות מהאגף השמאלי של מרצ (במקרה הטוב).
    מדוע הרמטכ''ל לא עושה סוך סוף את מה שרוצה רוב הציבור?

  • 70.

    ברור! מי שהכשירו את הפרובוקציות של''השמפניה''יכשירו גם את אילנה יקירתינו (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה=אנשי''שלומנו''קודמים!!!, 19/12/09 16:15

  • 69.

    בייניש עדין לא נגעה בתיק וכבר חרצת את דינה

    לא תיתן לעובדות (שנאה) לבלבל אותך, 19/12/09 16:06

    אתה מתייחס לשופט סולברג כשליחו של האל עלי אדמות ( הוא קבע - משמע זו האמת המוחלטת ) ולבייניש כנציגת השטן ?
    ואם בייניש תטפל בתיק ותצדיק את החלטת סולברג ? או אז יהיה שקט או שתקבל מחמאות .
    בקיצור לא האמת היא שתקבע דעתך ( ומישהו באמת יודע מה האמת ? ) אלא עד כמה הפסיקה תתאים לדעתך .
    צפוי ? בהחלט .
    גישה זו קובעת נורמות פסולות שגורמות אח''כ לבעיות נוספות שגורמות שוב לראיה והחלטות שגויות ונסגר המעגל .
    ואנחנו נשאר '' אור לגויים '' - לא חשוב מה נחליט ומה נעשה .

    • פתאום שלטון החוק לא מקודש ? יא שמאלן צבוע

      שמאלני לשעבר, 19/12/09 16:51

      פתאום פסק דין של בית משפט הוא מוטה וסולברג הוא ''מתנחל''...
      עצם הקשר של יד לוחצת יד בין דיין והתשקורת לבייניש וכנופית שלטון החוק הוא בעייתי.
      הראיון שנתנה בייניש בלעדית לאילנה דיין הוא סיבה מספיקה לניגוד עניינים.
      רק שמאלן אטום וצבוע לא יבין את זה.

    • Life's a bitch

      כבשה מצטערת לבשר, 19/12/09 16:54

      ימיני מעולם לא כתב זאת במאמרו. הוא הניח העובדות, עליהן אינך מערער, על השולחן והמסקנות-שלך ועל אחריותך.

    • בוא נסכם. שבייניש תפסול עצמה מלדון בבערעור.

      בנג'י, 19/12/09 17:33

      מינימום הוגנות למראית עין.

  • 68.

    אין קשר מושחת יותר מהקשר שבין עיתונאי ישראל לשופטי העליון (ל''ת)

    יד רוחצת יד בשיטות המאפיה, 19/12/09 16:01

  • 67.

    תקצר היריעה להסביר מדוע מאמרך חסר טעם, חסר ביסוס, הזוי וגובל בזילות

    עו''ד, 19/12/09 15:59

    אתה לא מסביר מדוע פסק הדין נכון ומדויק. אתה רק מעלה חשש שנשיאת העליון תקבל את הערעור, כאילו קבלת ערעור ע''י ערכאה גבוהה יותר, זה עניין חסר תקדים.

    קשה להבין מדוע חסידיך השוטים חושבים שאינך איש ימין קיצוני. לדעתי אתה כן. בעיניך זה השמאל מול הימין, כמו אחרון הטוקבקיסטים ההזוים מטיפי ריר השיגעון שהתקבצו באתר זה.

    לא ברור מדוע אתה טוען ויותר מרומז שנשיאת העליון תשקול שיקולים זרים ותקבל את הערעור רק בגלל שדיין ראיינה אותה. לא ברור מה אתה מנסה לומר כאן - שהעליון פוסק לפי השקפתו הפוליטית, לפי שיקולי חברות?

    לא זה יהיה מאמר שתתגאה בו בעתיד.

    • ומה הציפיות שלך מבעל דעות ימניות ?לשיטתם , אם אתה לא איתנו - אתה נגדנו (ל''ת)

      הכי פשוט וקל . מורכב - לא במחננו, 19/12/09 16:43

    • תקצר היריעה להסביר מדוע תגובתך חסרת טעם וביסוס, הזויה וגובלת בטמטום. (ל''ת)

      כבשה משועשעת, 19/12/09 16:44

    • אם ימיני איש ימין קיצוני כנראה שאתה עזמי באשרה

      שמאלני לשעבר, 19/12/09 16:54

      אתה עו''ד עם הבנת הנקרא ברמה של כיתה ז'.
      הטענה של ימיני לשיקולים זרים היא ברורה ומבוססת. במאבק הבוטה של בייניש נגד פרידמן וכל מי שמבקר את הכנופיה התשקורת מתייצבת לצידה. זה מעלה חשש כבד שעכשיו היא תגמול לתשקורת.

    • פיספסת לחלוטין את הנקודה (ואני לא מתפלא)

      עוד עו''ד, 19/12/09 19:48

      עו''ד ימיני בכלל לא צריך להסביר מדוע פסק הדין ברור ומדויק. פסק הדין עומד בפני עצמו, העובדות התבררו בפני בית המשפט, וזה מצא כי העובדות סולפו על ידי אילנה דיין. זה מה שעושה בית המשפט (כעורך דין אתה בוודאי יודע זאת).
      הבעיה היא שבית המשפט העליון כבר מזמן לא מנוטרל משיקולים זרים. בשנים האחרונות אילנה דיין מביאה עמדה ברורה בעד בינייש, ונגד פרופ' פרידמן / פרופ' נאמן וכל מי שמעז לנסות ולשנות את הסטטוס קוו הקיים בעולם המשפט, שבו לבית המשפט העליון הכל מותר, ולשרים ולחברי הכנסת הכל אסור. האחרונים לעולם בחזקת אשמים בניגוד עניינים, נגועים בשיקולים זרים ופועלים בחוסר סבירות, ואילו בית המשפט העליון / הפרקליטות תמיד צודקים.
      עכשיו, כשהגב' דיין בצד של אלו, איך יקבל סרן ר' משפט של צדק?
      עכשיו יותר ברור לך?

  • 66.

    מה קרה לאיילנד? ומה עונשו?

    יהודית, 19/12/09 15:52

    שמישהו יעשה מעשה ויגיש תלונה נגד האיילנד הזה. מה פתאום הוא התערב לטובת דיין וניסה להוריד את הסרן מהתביעה נגדה? ומה עושים נגד גל צה''ל והריאיון החד-צדדי? מי יפקח על גלי צה''ל וכיצד? ומי מפקח על מועצת העיתונות?

  • 65.

    מאמר חזק ונוקב - חובה לסלק את דיין

    רוני לוי, 19/12/09 15:49

    הכוחניות ומרדף האובססיבי אחרי הרייטינג, לתפארת האגו המטורף, היו הפעם לרועץ לגב' אילנה דיין שאותה קטל השופט סולברג.

    אין כוח בעולם שיכול לשנות את העובדות. ושתדע גב' בייניש, שאם אחד כמוני הוטעה חד וחלק על ידי הכתבה, הרי ש''עובדה'' הביאה כזבים מבושלים ובית המשפט העליון יהיה חייב לבעוט באחוריה פעם נוספת.

  • 64.

    קראו תגובה 43 כדי להבין עיתונאים דמגוגיים ואג'נדת תקיפת שלטון החוק...

    Ehad Haam-Zionist, 19/12/09 15:48

    לא רק התקרנפות להרג ילדה ולא מחבל (כשהצופה הקדמי הודיע בפרוש כי ''מדובר בילדה כבת עשר'')-אלא אותה קרנפות קהת חושים צדקנית שהתפתחה בשני דורות שלטון הכיבוש, שהדמגוגים פועלים עכשו שעות נוספות להלבתה (וזה לא אומר בכלל שהחמאס נוקט באלימות אכזרית קיצונית ומשתמש באזרחים ונערים כמגן וכמתאבדים-אך לכרוך את דוח גולדסטון המעוות כלפי ישראל (למרות שיש בו גרעין אמת) ביחד עם עיתונאית מעולה כמו והוגנת כמו אילנה דיין-היא דמגוגיה מהסוג הנאלח (שמטרתה כמו שאמרנו הערמת קשיים על העיתונות ובית המשפט העליון להקפיד על דמותה והתנהגותה של ישראל כמדינה דמוקרטית האמונה על מסורת המערב הנאור)

    • לסיכום-זה שהחמאס נוקט טרור נאלח ואכזרי במכוון-לא מצדיק התקרנפות נאלחת!

      Ehad Haam-Zionist, 19/12/09 16:25

      מצד ישראל-דמוקרטיה, שלטון החוק, הימנעות מפגיעות באזרחים אפילו כשהמלחמה היא צודקת-ושמירה על זכויות פרט אנושיות כאתה מנהל שלטון על עם זר(וזכויות אזרח מלאות לכל האזרחים במדינתך)-אלו אינ רק עקרונות נכונים שהציג ברק אובמה בנאומו החזק עם קבלת פרס נובל-אלא עקרונות הצדיכים להנחות את מדינת ישראל למען המשך קיומה כמדינת הלאום של העם היהודי(ודמוקרטיה מלאה לכל אזרחיה)

      • שוב משפריץ את משנתך הנאלחת.. (ל''ת)

        שם, 19/12/09 19:44

        • משנתך הנאלחה???כך אתה קורא לדמוקרטיה ושלטון החוק??? (ל''ת)

          Ehad Haam-Zionist, 19/12/09 20:21

    • אתה ממשיך בשקרים. סרן ר לא ידע כי לא היה מחובר לקשר (ל''ת)

      קראתי. אני שמאלן, 19/12/09 16:59

  • 63.

    בייניש לא תוריד את דיין מהעץ כי דיין כבר מזמן נפלה למטה בצניחה חופשית. (ל''ת)

    מה שנשאר לה זה לעזור לה ללכת.., 19/12/09 15:40

  • 62.

    אם בייניש תחליט שאילנה דיין היא הפייה הטובה מפינוקיו זה אומר שזה נכון? (ל''ת)

    כולם כבר יודעים שהמלך ערום, 19/12/09 15:36

  • 61.

    זה ממש לא משנה מה תחליט בייניש..מה שקובע זה מה החליט הצופה. (ל''ת)

    עובדה זה בלוף עם או בלי בייניש, 19/12/09 15:31

  • 60.

    To Ben Dror

    Lola, 19/12/09 15:27

    KKK

    • To Lola (ל''ת)

      WTF ??, 19/12/09 17:49

  • 59.

    To ben Dror Yemini

    Zion Golan, 19/12/09 15:26

    Very nice article

  • 58.

    To Ben Dror

    Albert Abutbul, 19/12/09 15:25

    I don't agree with you

  • 57.

    ענק וחשוב. תודה למעריב על המאמר החשוב (ל''ת)

    שמאלני שפוי, 19/12/09 15:18

  • 56.

    ישראל זו תקשורת שיש לה מדינה . (ל''ת)

    אבו יסמין, 19/12/09 15:15

  • 55.

    ימיני מתחנף למתנחלים כדי להישאר ''מאוזן'', אבל אין איזון כי ההתנחלויות.. (ל''ת)

    הן פשע מלחמה, 19/12/09 15:02

    • ימיני הוא מתנגד חריף וידוע של ההתנחלויות. השתגעת לגמרי (ל''ת)

      קורא מעריב, 19/12/09 15:42

  • 54.

    למה שנלין על הבריטים אם ג. לוי הצדיק טוען ש''לסודאן דמינו'' (ל''ת)

    וכל מה שמשרד החוץ יודע לעשות זה שום-כלום?, 19/12/09 14:48

  • 53.

    תתחיל לארגן כספים''המשפט בדרך'' .תקפת קבוצת ''נאורים'' (ל''ת)

    יש גבול כמה אפשר לתקוף, 19/12/09 14:43

  • 52.

    אל תדאגו - כשפייגלין יגיע לשלטון הוא יפיל את כל האליטות החשוכות

    נתן, 19/12/09 14:00

    מבתי המשפט, עד הפרקליטות, ימשיך בכוחות הביטחון, יפסיק את המונופול התקשורתי שנותן מכרזים רק לשמאלנים. סוף כל סוף תהיה לנו מדינה חופשית המנוהלת ע''י העם ולא ע''י ''בני האור''.

    • לצערי פייגלין הוא לא מנהיג ולא יהיה, הוא לא משדר מנהיגות

      alan18 , 19/12/09 15:03

      כידוע, חלשים מתהדרים בנוצות לא להם ולכן נבחר השם מנהיגות-יהודית(לחסות במילים על חוסר בלתי ניתן להשגה).
      היחיד שיש סיכוי שיתפוס את השלטון ויש לו את הנתונים הוא אריה אלדד אבל גם הוא לוקה בחסר ומזדנב אחרי פוליטיקאים נחותים מימנו מטעמי פוליטיקה גרידה.
      אריה אלדד הינו דמות שציבור רחב יכול להזדהות מאחוריה.
      הוא לא משדר דתיות (שהתקשורת כל כך הפחידה אותנו מפניה), הוא משדר ימין שפוי חילוני עם זיקה למסורת והבנה שהתורה היא זכותנו על האדמה (אף כי אני אישית לא מאמין בגבולות ועמים אבל זה נושא אחר שאולי יהיה מציאות באלף השלישית עם נגיע).

      • רגע! התקשורת אומרת שפייגלין הוא קיצוני ורע! התקשורת! (ל''ת)

        צרכן תקשורת נאמן ותמים, 20/12/09 00:50

  • 51.

    בן דרור שמור על עצמך אחי (ל''ת)

    השמאל לא בוחל באמצעים., 19/12/09 13:27

  • 50.

    ב מקום שהמשטר יטפל בגיס החמישי מהשמאל, נטפלים לפטריוטים

    אייל, 19/12/09 13:27

    מהימין
    עד שהתקשורת לא תהפוך לימנית, השמאל ימשיך להשתולל..

    • איתך בכל מילה (ל''ת)

      alan18 , 19/12/09 13:41

  • 49.

    תודה תודה תודה! (ל''ת)

    אחד האדם, 19/12/09 13:12

  • 48.

    קראתי את פסק הדין, אוי לנו בידי מיט נלקחנו כבני ערובה, אוי לנו !!

    משה, כפר סבא, 19/12/09 12:55

    לקרא ולא להאמין,

    החולרות הללו מתימרים להחליט עבורינו מה נראה מה נשמע ומה אנו מביניחם ?

    רואים שכב' השופט עשה כאן מלאכה אדירה בחשיפת הקונספירציה.

    חברים, הערבים נהגו לומר, הלכה פלסטין (לאיבוד)

    אני חושב כי אנוי מצטרף לאמירה זהאת,

    הלכה מדינת ישראל לאיבוד,

    חטפו לנו אותה ואיננה.

    הוי ארצי מולדתי, כנראה נגזר עלינו להמתין עוד 2,000 שנה.
    ותודה לכל בני הבליעל שהוזכרו ע''י השופט

    העם הזה עוד יבוא עימכם חשבון, על הרס מדינתו !!!!!!!!!!!!!

    • מצטרפת לקריאת השבר והכאב על ארצנו האהובה והחטופה. (ל''ת)

      תל אביבית ציונית, 19/12/09 15:18

  • 47.

    לכן:אני לא קונה יותר עיתונים בטלתי את הטלויזיה- יוק תקשורת ישראלית. (ל''ת)

    למה לי תקשורת עויינת ואנטישמית בבית שלי?, 19/12/09 12:55

    • מעריב הוא העיתון ההוגן והחופשי ביותר בזכות כתבות כאלה (ל''ת)

      אני עושה מנוי, 19/12/09 15:43

  • 46.

    מילה טובה לעיתון מעריב .

    alan18 , 19/12/09 12:53

    כל הכבוד לכם על מערכת הטוקבקים ועל חופש הביטוי שאתם מאפשרים, זה נדיר בימינו.
    למעשה חדלתי מלקרוא לחלוטין את ''עיתון ב 7'' שהתחילו לצנזר כל מה שנגד דעותייהם ונגד האיחוד הלאומי שלהם.

    • אני לא ימני בדעותיי, אבל צריך לומר תודה למעריב, וכל הכבוד.

      אנטי-פאשיזם, 19/12/09 13:44

      בגלל כתבות מסוג אלה אני עומד להצטרף אליהם כמנוי.

      חופש ביטוי זה הכתבה הזו ולא החופש להעליל עלילות מבית יוצר של כזה או אחר.

      • אל תגזים! מעריב וימיני אינם ימנים! (ל''ת)

        הם סתם קצת שפויים והגונים, 20/12/09 00:53

    • צודק מאוד. הארץ מצנזר טוקבקים לגיטימיים לגמרי רק משום שהם לא תואמים את (ל''ת)

      את האג'נדה ההזויה שלו. בושה., 19/12/09 15:33

  • 45.

    מה שבטוח הברנז'ה העיתונאית התל אביבית לא מזמינה את בן דרור למסיבות !.. (ל''ת)

    קונדסון, 19/12/09 12:45

    • נראה לי שזה דווקא פרס ולא עונש... (ל''ת)

      :), 19/12/09 15:34

    • ימיני מצליח מאוד דווקא בהרצאות בצפון אמריקה. הוא לא צריך את הברנז'ה

      סטודנט בפרינסטון, 19/12/09 15:44

      הוא היה כאן בהרצאה ועכשיו כבר קיבל עוד שתי הזמנות ולפי מה שרשום הוא יגיע לכאן בתחילת מרץ

      • טוב לדעת (ל''ת)

        תודה על העדכון, 19/12/09 20:35

  • 44.

    הדיילי טלגרף=עיתון המפלגה השמרנית בבריטניה.ביחד עם הדיילי מייל-שניהם-

    חשוב לדעת!!!, 19/12/09 12:43

    עיתוני הימין הגדולים בבריטניה נותנים סיקור הרבה יותר הוגן לישראל מאשר עיתוני השמאל הפרו פלסטיניים :הגרדיאן והאינדיפנדנט !

    • שכחת להוסיף על עיתונים פרו ערבים ,''בסיוע השמאל הישראלי'' (ל''ת)

      יהודים הגיע הזמן שנגן על עצמנו., 19/12/09 13:25

      • כמה חבל שהתקשורת אצלנו לא מחולקת לפי מפלגות...

        מתנחל קיצוני עד משוגע, 20/12/09 00:59

        אצלנו התקשורת משחקת אותה הוגנת, בזמן שרוב רובה שמאלני קיצוני (הארץ, ידיעות, ערוץ 1, 2) מעט מרכז-שמאל (מעריב) מעט מרכז-ימין (ישראל היום), ומעט מאוד ימין (מקור ראשון, בשבע, ועיתוני פרשת השבוע של בתי הכנסת... נכון שלא שמעתם על כל אלה?).

      • כמה חבל שהתקשורת אצלנו לא מחולקת לפי מפלגות... (ל''ת)

        מתנחל קיצוני עד משוגע, 20/12/09 00:59

  • 43.

    באיזה הקשר ''כל מי שנע, זז, במרחב, גם אם זה בן שלוש, צריך להרוג אותו''

    עמנואל, 19/12/09 12:41

    הוא לא משפט מזעזע, שמהווה תמצית של פשיטת הרגל המוסרית של צה''ל ברצועה?

    חלק גדול מהאשמה שסולברג טופל על אילנה דיין הוא בגלל שהיא כביכול הביאה את המשפט בלי ההקשר שלו. אז הנה המשפט בהקשר, כפי שכתוב בפסק הדין. תאמרו אם הוא פחות מזעזע:

    ''התיק בנקודה, היא התרחקה 15 קצרים, אני, אני גם וידאתי את ההריגה. התיק בינתיים פה נמצא, נמתין ונשמור עליו בנקודה חמה, עד שיגיעו מקצוענים, עבור... כאן קודקוד, צריך לחדד את זה לכולם. תחנות ספרד קודקוד. יכולים להגיע עד הרחבה, יכול להיות שגם היה מתוכנן אירוע משיכה. יכול להיות שנשלחה עם תיק. יכול להיות שהיתה לה חגורת נפץ על הגוף שלה, ובכלל יכול להיות שרצתה לעשות לנו מבחן לראות איך אנחנו מגיבים. כאן קודקוד, כל מי שנע, זז, במרחב, גם אם זה בן שלוש, צריך להרוג אותו. עבור''.

    • אכן משפט נורא - והפעם ימיני התכחש לאמת

      שלמה, 19/12/09 13:33

      ימיני מתגאה, ובדרך כלל בצדק, כי הוא נצמד לעובדות תחילה. המשפט הנורא הזה של סרן ר' מזעזע, בכל הקשר שהוא. מה שימיני עשה בכתבה זה הסתרת האמת , הוא סתם חיפף , כמוהו כשופט סולברג.

      הפעם ירד ימיני מהפסים. אני מקווה שהוא יתעשת. חבל, כי הוא העיתונאי החשוב ביותר שיש לנו.

      • סולברג לא ''חיפף''- הוא פשוט חיפש מתחת לאדמה איך להרשיע, מסיבות פוליטיות

        עמנואל, 19/12/09 15:11

        לסולברג יש אג'נדה פוליטית ברורה, והוא השתמש במשפט הזה בשביל לקדם אותה.

        בשום מקום הוא לא טוען שאילנה דיין לא אמרה אמת בכתבה. הילדה נהרגה, סרן ר' ירה בה שני כדורים, ואחרי זה הוא אמר בסיכום את המשפט הזה.

        העובדות ברורות, אז הוא הוציא מתחת לאדמה כל מיני טיעונים, על הקשר, על תמונות אילוסטרציה וגו'. גם אני אל אוהב את השימוש בתמונות אילוסטרציה, אבל ברור לצופה שזה סה''כ תמונות אילוסטרציה.

        אבל עכשיו הטוקבקיסטים והח''כים המתלהמים, שלא קראו את פסק הדין, יאמרו לעצמם שאם היא הורשעה אז לא היו דברים מעולם, וצה''ל הוא הצבא המוסרי בעולם, ולא הורג ילדים אף אף פעם. כי כל מה שהם רואים זה את הכותרת שאילנה דיין הורשעה. וזו היתה המטרה פה.

      • או, אני רואה שמישהו גייס איזה טוקבקיסט וחצי

        יוני, 20/12/09 00:44

        אדון ''עמנואל'' ואדון ''שלמה'', אם אתם באמת שני אנשים שונים, מתבקשים לספר לציבור מה בדיוק היה שם, מה היה תוואי השטח, מה היתה ההיסטוריה הגזרתית. אני מזכיר, שהמשפט הזה לא נאמר לטלויזיה אלא נאמר לחיילי הפלוגה, ברשת הקשר, כמה דקות אחרי שאחד הקצינים ניצל בנס מירי של צלף פלשתיני.

    • זה בהחלט משפט מבושל היו שם הרבה התרחשויות מסוכנות אותו רגע והקצין רצה

      אבי, 19/12/09 16:26

      להמחיש לכולם את הסכנה במה שקורה ואז אמר את המשפט האומלל.בעיקרון דיין מומחית בלקחת גרגרים המנותקים מכל אמת ומציאות ולבנות עליהם סיפור.
      מעניין שאף עיתונאי לא לוקח על עצמו לבנות תחקיר על מעלליה

      • אבי, דווקא היה מי שעשה על זה כתבה טובה

        צופה מרוצה, 19/12/09 17:21

        זמן קצר אחרי הכתבה של אילנה דיין (להזכירך, חיילת בגל''צ בשנות השבעים) לקח על עצמו ינון מגל (להזכירך, חייל בסיירת מטכ''ל) לצלם סימולאציה של האירוע מנקודת מבטו של מפקד המוצב ואמצעי ראיית הלילה שלו. הוא הציב מצלמה בדיוק בנקודה (וכל מי ששירת כקרבי במוצב הזה או דומה יאשר שזו הזווית) וסימלץ את ההתרחשות.

        רס''ן ר, לא יכול היה לנהוג אחרת ולו לא היה פותח באש הראשונית (שממילא הרגה את הילדה) הוא היה משלם מחיר כבד באבדות חייליו אם הייתה מחבלת או בודקת עירנות.

        ואין לזה קשר למה שאמר בקול א-ח-ר-י האירוע. לא הוכח קשר כלשהו בין מה שאמר ומדיניות האש שלו. אילנה דיין ''הפסיכולוגית'' עשתה זאת.

    • תרגע, תועמלן אנטי ישראלי

      שמאלני לשעבר, 19/12/09 17:56

      זה שמפקד התבטא בצורה מסוימת להדגיש את הפקודה, לא אומרת שהוא קורא לרצח של בני 3...
      רק שמאלני קיצוני שלא שירת בצבא יכול לחשוב כמוך..
      ובודאי שהמשפט הזה לא מצדיק תפירת תיק לסרן ר'.
      בוא לא נעוות את העובדות.
      כבד את בית המשפט - אתה שמאלני נאור שדואג לשלטון החוק לא ?

    • מאד מקווה שילד עם חגורת נפץ (היו דברים בעולם) תתפוצץ על ידך (ל''ת)

      אריה, 19/12/09 18:14

    • לשון הגזמה צבאית טיפוסית

      באבא, 19/12/09 19:21

      ע''ע המשפט המסיים החביב על קצינים תורנים בעליות משמר ''ואני מזכיר למי שעומד בעמדת הש.ג., שאפילו אם הרמטכ''ל מגיע, אתם לא מכניסים אותו בלי תעודה מזהה!''

  • 42.

    תוכנית עובדה הבאה עוסקת בחיסולו הממוקד של פרידמן ע''י

    alan18 , 19/12/09 12:41

    שופטי העליון ביד אחת עם אהוד ברח, ובכך סלילת הדרך למפלגת העבודה שחטפה סטירה בבחירות לשלטון וחיסול חושף השחיתות במערכת המשפט.
    דיין עומדת לחשוף לראשונה את הקשרים הון שלטון ואוליגרכיה שיפוטית תקשורתית.
    בייניש כבר דואגת לעצמה ל''עיר מקלט'' בצ'ילה, ששם יש הרבה כבוד לשופטים סורחים.

    • אילנה דיין: פרידמן במשפטים הוא כמו בשארה בביטחון (ל''ת)

      והיא קיבלה את פרס עיתונאי העשור. בושות, 19/12/09 15:45

  • 41.

    ישראל=רעה וגדולה,פלסטינאים קטנים ומסכנים.את כל הארועים מתאימים לנרטיב (ל''ת)

    כדאי להבין! יש סיפור מסגרת ''נרטיב'', 19/12/09 12:41

  • 40.

    אין אף אחת עם טיעון עניני לטובת דיין,רק התקפה אישית על מבקרייה ! (ל''ת)

    כדאי לשים לב לתגובות משמאל, 19/12/09 12:39

  • 39.

    אט אט המניפולטיביים באשר הם - פוליטיקאים, בעלי הון ועיתונאים נחשפים

    האמת תמיד תצא לאור, כנגד כל הניסיונות, 19/12/09 12:35

    כל הכבוד לבן דרור!

  • 38.

    שתי הערות

    אלמוני, 19/12/09 12:28

    האחת-אין קשר לדעתי בין גולדסטון לצו המעצר.צוי מעצר כבר הוצאו בעבר לפני המבצע ולפני הדו''ח,החוק בכמה מדינות מתיר לעורך דין לבקש את הצו ולשופט זוטר להוציא אותו בלי קשר לעופרת יצוקה.מספיק לטעון שלפני 3 שנים הופלה פצצה ונהרגו חפים מפשע.מה שצריך זה לשנות את החוק בכמה מדינות.זה לא משנה את העובדה שישראל לא נהגה בחכמה כלפי הדו,ח.לגבי הריגת הילדה-לדעתי כולם פה החטיאו את הדבר החשוב,וזה שנהרגה הילדה.דיין טעתה בגדול {וחשבתי את זה כבר כששודרה התכנית} כי לדעתי הקצין ר' רק היה חלק ממערכת שלמה שחטאה.לפי התאור שקראתי כשארע המקרה ידעו בחפ''ק שזה לא מחבל ולא היה קורה כלום לו נתנו לה להתקרב כדי לוודא את זה.הפשע היה כשכל המערכת נתנה לירי להתבצע ולא היה מקום להאשים אישית את הקצין ופה באמת דיין שגתה.הוא מבחינתו עשה מה שחשב באותו רגע כנכון.

  • 37.

    אם בית המשפט העליון יהפוך את פסק דינו של השופט סולברג חייבים לארגן

    שלום, 19/12/09 12:23

    הפגנת ענק ומפגן כוח כדי להראות לכולם עד כמה קצה נפשו של העם!!!

    • אני איתך! מי מוכן לארגן? (ל''ת)

      מתנחל קיצוני עד משוגע, 20/12/09 01:02

  • 36.

    חופש העיתונות של אילנה דיין

    שלמה הכהן, 19/12/09 12:08

    ראיתי בזמנו את התחקיר של אילנה בטלויזיה וקראתי השבוע את פסק הדין של השופט סולברג. אני אופתע ואתאכזב מאד, באם יהפוך בית המשפט העליון את הכרעת הדין של סולברג ויקבל את הערעור של אילנה דיין. אני כאזרח שצפה בתוכנית בטלויזיה [ ואני מניח שכל אזרח נורמלי אחר ] , הזדעזעתי מהטירוף של הקצין מגבעתי שירה בילדה בת 14 , ,, ביודעו מקריאות ברשת הקשר שמדובר בילדה ולא במחבל ,,. במשפט הדיבה שבו תבע הקצין את אילנה דיין, הוברר , [ ואילנה לא מכחישה ] שרשת הקשר שבה תודע כביכול הקצין , שמדובר בילדה,לא היתה בכלל רשת הקשר שאליה האזין הקצין, וכי מצג השוא הזה, שהטעה במכוון את הצופים בתשדיר, בושל בעריכה של אילנה דיין.אם מעשה נבזי כזה של אילנה, יתקבל בהבנה עי בית המישפט העליון, אזי אני כאזרח שמאמין ומעריך מאד את בית המשפט העליון, יאבד לחלוטין את האימון במערכת המישפט, ואני מניח שרוב האזרחים שבקיאים בפרשה, יחושו כמוני.

  • 35.

    וכתוספת, מהיום אני מחרים את התוכנית עובדה. (ל''ת)

    alan18 , 19/12/09 12:01

  • 34.

    כל הכבוד, ימיני = צדיק בסדום בעולם האוליגרכיה המשפטית והתקשורתית

    alan18 , 19/12/09 12:00

    מעניין איך מעריב נותנים לו במה ?
    כנראה במעריב התחלו להבין שהעם לא קונה את השקרים של השמאל השולטים ואוחזים במושכות המדינה, הם התחילו להבין זאת מאז יולדו של העיתון ישראל-היום שדוחק את רגלייהם צחוץ למשחק.
    כרגע, מעריב וידיעות בעזרת הלוביסטים שלהם מנסים להכשיר חוק שיחסל את מתחרם וכבר יש מס' רב של פוליטיקאים לשירותם.
    באם יצליחו, אזי מר ימיני יצטרך למצוא עבודה חדשה מכיוון שכבר לא יהיה צורך בהגינות תקשורתית, הבמה תחזור במלואה לאוליגרכיה ודיין ובייניש יחגגו באיזה טיול סקי באוסטריה אהובתם, אוסטריה הנקייה מיהודים ושאר מזהמים (ואם כבר קיבלתי במה, אולי שווה לאמץ את הפתרון שהאוסטרים מצאו לבעיית היהודים המתנחלים).

    • אפילו עיתון המאפיה הסיציליאנית כבר יותר נקי מ''ישראל (פאשיסטית) היום'' (ל''ת)

      גודזילה, 19/12/09 12:08

      • אולי אתה צודק, מה שבטוח שהמאפיה האיטלקית הם גן ילדים לעומת

        alan18 , 19/12/09 12:27

        המאפיה הדיקטטורית השמאלנית שאוחזת במושכות מאז קום המדינה, מאפיה שאף מנהיג לא הצליח לשבור עדיין, פרידמן היה אור בקצה המנהרה אבל חיסלו גם אותו בצורה ממוקדת בקומבינת בייניש ואהוד ברק וכך קיבלנו את אהוד ברח כשר הבטחון.

  • 33.

    לפאשיזם הישראלי אין צבע אך יש ריח: ריח שחיתות מרקיבה.

    כבשה פועה, 19/12/09 11:59

    כשבג''צ פסק לטובת הגירוש-ימיני תקף את חו''ד האמיצה של השופט לוי ולא היתה לו בעיה עם פסיקה,שפגעה אנושות בזכויות-אדם וחתרה תחת אושיות התחיקה.כשבג''צ חמס את קניינם של מתיישבי קרית-ארבע באטימת ''בית השלום''-ימיני הריע.
    ימני התעורר כאשר הבג''צ חצה הקווים הירוקים, שמישהו טרח לצייר על המפה ב-49. פתאום נחשף קלונם של שופטי העליון.קשריהם המשפחתיים,האינטריגות והמניפולציות הפוליטיות זכו לאזכורים אינסוף. אכן כך. בג''צ-גוף מושחתופוליטי. נקודה. לזכותו (או לא) יאמר כי בניגוד לתדמיתו-בג''צ פוליטי פחות ממושחת.ההטייה הפוליטית היא פונקציה של שחיתות ותו-לא.כי כשחבורת עורכי-דין בינונית מן הצד השמאלי של המפה, משתלטת מתוקף נסיבות היסטורי על מוסד ציבורי חשוב כעליון ואינה מאפשרת דריסת רגל למי ש''אינושייך'',התוצאה לאחר 40 שנה-נפוטיזם חמור,שחיתות מידות אישית שאין עליה אימת הדין ותככנות המאפיינת חצר ביזנטינית.אחר-כך(וכפועל יוצא)באה גם ההתערבות בעניינים פוליטיים ופסיקות חד-צדדיות התלויות בהשקפת עולם.תחילה-''רק'' כנגד ''דיסידנטים'' כמחנה הכתומים, המתנחלים והחרדים.היום-בתוך גבולות הגדרה-חדרה כנגד ''המיינסטרים'': בצבא,פוליטיקה,כלכלה

  • 32.

    ימיני.. למה אתה מתמם.. גם באתר שלך NRG.. עשו את מה שכתבת..

    יהודי, 19/12/09 11:44

    רק אתמול יצאה כתבה ארוכה.. שאין לה ש-ו-ם ערך עיתונאי מלבד רדיפתו והשמצתו של השופט סולברג - בגלל פסק הדין שלו..

    כותרת הכתבה הייתה ''השופט סולברג לא מסמפט את התקשורת-עובדה''..
    בשום מדינה מתוקנת לא היו יכולים לצאת עם כותרת שכזו, זה הזוי, זו רדיפת שופט על סמך פסיקותיו.
    התקשורת חושבת שסולברג לא מסמפט אותה.. ועל כך היא תגרום לו לשלם.

  • 31.

    כל כך נכון וכל כך מרגיז כיצד עיתונאים מנצלים את כוחם והשפעתם על כל..

    דקל ב, 19/12/09 11:39

    תחומי חיינו על בתי המשפט
    ובעיקר על פוליטיקאים (שנבחרו
    ע''י עם) שעושים את רצון התקשורת.
    והאזרח הקטן עומד חסר אונים.

  • 30.

    צריך תוכנית בת שלוש פרקים על אופי הפיברוקים של אילנה דיין

    אבי, 19/12/09 11:30

    כל פעם שהיא עוסקת בנושא בו אני מבין אני מזדעזע מחדש מכמות השקרים המתוחכמים של האישה
    הלואי ןיקום תחקירן שיפרק לגורמים את הכתבות שלה רגע אחר רגע שניה אחר שניה-מה שהיא עושה זה מקרתיזים מהסוג הנחות ביותר

    • כמוני כמוך

      יוני, 19/12/09 12:39

      יש מעט נושאים שאני מבין בהם. גם אני כמוך, הזדעזעתי מהתחקיר הרשלני והלקוי שביצעו דיין וצוותה בנושא. ולא זו שלא הגיעו לאמת הידועה לבעלי מקצוע שלא ראיינה,אלא גם הוסקו מסקנות שגויות מהתחקיר.
      ולא מדובר בנושאים שיש בהם לדיין אג'נדה חברתית או פוליטית כלשהי; סתם נושאים אינפורמטיביים שאין לה בהם רווח כלשהו.

  • 29.

    כולם בע דיין ורק ימיני נגד. אולי כולם צודקים וימיני טועה (ל''ת)

    בחור הגיוני, 19/12/09 11:29

    • מי זה כולם? תושבי רמת אביב ?

      דיקטטורה, 19/12/09 11:51

      הדיקטטורה שלכם הולכת להיגמר, נקווה שניפטר מכם לפני שתהרסו את המדינה.

      • ברמת אביב רוב התושבים עם ימיני. (ל''ת)

        מהיכרות אישית, 19/12/09 13:59

    • בחור הגיוני מעניין גם ערפאת קרה לעצמו בחור הגיוני (ל''ת)

      שמעון הצדיק , 19/12/09 12:05

    • תראה את התגובות בכל האתרים ותראה שאתה טועה אבל לא זאת הבעיה

      אבי, 19/12/09 12:11

      הגברת פשוט משקרת ומסלפת ומבשלת תחקיר אחר תחקיר כתבה אחר כתבה.כשתתקל בכתבה בה אתה מתמצא בנושא אתה פשוט תזדעזע

    • ומי זה כולם? אה כן הקולגות העיתונאיים השמאלנים מתל אביב.... (ל''ת)

      כולם בעד דיין??.., 19/12/09 12:46

    • למה אתה מכליל את ''כולם'' יחד עם דעתך. דווקא אתה במיעוט.

      שמענו, 19/12/09 13:40

      דיקטטורה ישראלית במיטבה.

      כולם, כולנו, כוווולם.

      שמענו.

  • 28.

    שר החוץ ושר הפנים הלא מכהן,הטוב ביותר מאז קום המדינה, הענק מר ימיני. (ל''ת)

    גודמן, 19/12/09 11:25

  • 27.

    חזק ואמץ בן דרור! (ל''ת)

    ירון, 19/12/09 11:18

  • 26.

    מי שמבצע פשעים נגד בני עמו- מכות לנשים וילדים, גירוש- יפשע נגד זרים. (ל''ת)

    מתנחל מרמת השרון, 19/12/09 11:13

  • 25.

    ליבני, מופז, חלו, אולמרט- כולם צריכים לעמוד לדין על חלקם בפינוי הכפוי

    המטיף, 19/12/09 11:12

    של אזרחים ישראליים מגוש קטיף וזריקתם לרחוב- מעשה הנוגד את החוק הישראלי והבינ''ל של כבוד האדם וחירותו.

    • הלואי וימשך הפינוי עד שכל השטחים יוחזרו

      אלמוני, 19/12/09 12:31

      כך נחזור לשפיות ותיפסק הכניעה לכמה אלפי מתנחלים שמרקידים את מערכות המדינה לפי רצונם.

    • המפונים היו מפירי חוק ולא הממשלה.

      ציוני, לא פוסט, 19/12/09 19:09

      אפשר להתווכח מה הועילו 7500 מתיישבים בלב 1500000 ערבים, אך אין לערער במעשים העלולים להביא קרע בעם על החלטת ממשלה לגיטימית. אפשר למחות וזעוק ולהביע התנגדות ולנסות לשנות את ההחלטה בדרכים חוקיות אף לא בכח.
      גם בקטיף וגם בענין ישיבות ההסדר המתיישבים מערערים על הלגיטימיות של הממשלה להחליט בענינים מדיניים שהם קוראים להם דתיים. המדינה נהרסת והרבנים בשלהם. על זה נאמר אין להם אלוהים.

  • 24.

    התקשורת רוצה חופש הסילוף ולא חופש הביטוי.............

    נדב, 19/12/09 11:02

    אם חופש הביטוי באמת היה חשוב לאילנה דיין ולתקשורת שלנו, דיין לא היתה מראיינת בתוכנית הרדיו שלה רק את מי שתומכת בה כמו דליה דורנר, אלא מביאה גם את הצד האחר, כמו למשל את בן-דרור ימיני.

    אבל חופש הביטוי האמיתי, אף פעם לא היה חשוב לאילנה דיין ולשאר המתחסדים וצבועים שכמותה בתקשורת. מה שבאמת חשוב להם זה חופש הסילוף במסווה של חופש הביטוי.

  • 23.

    בן דרור, דבריך מעניינים ומעוררים סקרנות, חבל שלא צירפת לינק לפס''ד

    ישראלי, 19/12/09 10:59

    אם מישהו מבין הקוראים יודע לצרף לינק לפסה''ד של השופט סולברג, אנא יעשה זאת.
    תודה.

    • על גוגל שמעת? או שאחרי שהתאמצת והקלדת nrg.co.il נגמר לך הכוח? (ל''ת)

      Swedish Josh , 19/12/09 17:40

  • 22.

    גל''צ תחנת רדיו בשרות האוייב של צה''ל

    מה חדש בכדור הארץ, 19/12/09 10:56

    אין חדשות תחת השמש

    ל סרן ר'
    המשחק מכור
    פסק הדין מוכן-בג''ץ כבר החליט אשם
    השמאלניות כבר כתבו את פסק הדין
    נשאר רק לפרסם אותו

    לא צריך בכלל ערעור או משפט חוזר
    אפשר לחסוך כסף

  • 21.

    שוב אתם מתחילים עם הצינזורים הבולשביקים שלכם אנרג'י?

    רונן גולדשטיין, 19/12/09 10:53

    אני מציע לכם להפסיק עם המנהג הנפסד הזה לפני שאני מתחיל להכנס בכם כמו תמיד.

  • 20.

    כל הכבוד , ימיני

    ניר, 19/12/09 10:52

    הקול השפוי היחיד בעיתונות

  • 19.

    ימיני, עתונאי למופת, אין הרבה כאלה בארץ (ל''ת)

    עמנואל, 19/12/09 10:52

  • 18.

    הראשון אליו צריך לבוא בטענות הוא הרמטכ''ל

    רמט''קלקל, 19/12/09 10:47

    השבוע בשידורי שירותרום, רואיין ע''י אילנה דיין.

    כרמטכ''ל הוא היה צריך לדעת שסמכותו על התחנה הצבאית מוחלטת. אין כאן כלל שיקול דמוקרטי. הוא לא רק שלא היה צריך להתראיין אצלה אלא להורות לאבי בניהו, מפקד התחנה, להשעות אותה עד שיתום התהליך בבימ''ש העליון.

    עד להרשעתה במחוזי, אילנה דיין הייתה בחזקת חפה מפשע ואסור היה לפגוע בשערה משערות ראשה. אולם אחת שהחליט השופט סולברג בעניינה, היא בחזקת אדם שהורשע. הסטטוס הזה לא משתנה עד תום תהליך הערעור.

    מאחר והיא הורשעה בנושא הקשור למקצועה, אין להתיר לה יותר גישה למיקרופון צבאי.

    בזיון שהרמטכ''ל ויועציו לא חשבו על הנקודה העקרונית הזו והרמטכ''ל שצריך לתת גיבוי ללוחמיו, בוחר לתת לגיטימציה למי שבית משפט בישראל הכריז עליה כעל מעלילה נגד קצין בצה''ל.

    • מילים כדורבנות! (ל''ת)

      גולן, 19/12/09 11:02

      • אתה כל כך צודק!!!כל כך אהבתי את תגובתך!!! (ל''ת)

        שלום, 19/12/09 12:26

    • צודק בהחלט!!! כל כך הרבה דברים פשוטים שניתן לעשות כדי לשפר את המצב

      עמית, 19/12/09 13:53

      אפילו במעט...

      • right 100%

        Ruby, 19/12/09 16:01

        right 100%

    • יפה כתבת, (ל''ת)

      אתה צודק, 19/12/09 15:45

    • נקודה טובה, צודק במאה אחוז. (ל''ת)

      Swedish Josh , 19/12/09 17:41

    • גם הרמטכ''ל כמו כולנו יודע שהיא תזוכה ע''י שופטי העליון אז למה לו להסתבך (ל''ת)

      משפטן ותיק, 20/12/09 09:26

  • 17.

    לפעמים מכובד להודות בטעויות

    אוליבר טוויסט, 19/12/09 10:46

    הרי היה כבר לסרן ר' משפט, ובו הוחלט שהעובדות בפועל שונות ממה שנטען בכתבה.
    לכן יש רק מוצא מכובד אחד. כתבה חוזרת ובו יוצגו העובדות כפי שעלו במשפט כולל העובדה שהדרך לבית הספר אינה עוברת אפילו קרוב למוצב.
    אני גם מניח שכתבה כזו בזמן, היתה מונעת תביעת דיבה.

  • 16.

    שטויות במיץ עגבניות

    משה, 19/12/09 10:45

    ימיני , בדרך כלל אני מסכים איתך ועם דעותיך שמחוץ לקונצנסוס , אבל השבוע ליכלכת
    גם בהשוואה בתחילת השבוע שעשית בין האונברסיטאות לבין הישיבות ''מה הקשר בכלל '' ובין פסק הדין ההזוי של השופט סולברג .בבחינת אמור לי מאין אתה בא ואומר לך מה יהיה פסק הדין.
    אני מפנה אותך למאמר הנהדר של עו''ד פלדמן ( שבדרך כלל אני לא סובל ) בעיתון הארץ מיום שישי . תקרא ותחכים

    • קראתי את המאמר

      גולן, 19/12/09 11:00

      גיבובי התחכמויות מוטות.
      נשבר הז' מהחונטה.
      אפשר להשתגע.

    • אמרת עיתון הארץ אמרת הכל - עיתון פוליטי ולא אמין! (ל''ת)

      ברוק לסנר, 19/12/09 11:06

    • אין ספק סולברג עלה התאנה של שלטון השמאל ההזוי במע' המשפט

      יהב עצמון, 19/12/09 11:37

      נכון קבעת ''אמור לי מאין אתה בא ואומר לך מה יהיה פסק הדין'' זה המוטו של בחירת השופטים עד היום כפי שהוכח באין ספור פסילות של מועמדים שהאג'נדה שלהם לא תואמת את פסקי הדין המצופים מהם והתוצאה הבלתי נמנעת היא שופטים בגוון מאוד ברור המספקים את הסחורה
      בעתיד של שופט סורר שלא מבין את תפקיד עלה התאנה המיועד לו כבר תטפל זרוע העיתונות של השמאל ובשילוב כזה התוצאה מובטחת !

    • מחוץ לקונצנזוס?? נשמע כאילו אתה עיתונאי..

      יהודי, 19/12/09 11:40

      ימיני עמוק בתוך הקונצנזוס.. לעומת דעותיכם ההזוית שהרחק מחוצה לו.

    • המאמר של פלדמן בהארץ מביך

      איש אחד, 19/12/09 16:26

      ציפיתי לניתוח אנליטי ורציני, במקום זה קיבלתי מאמר גדוש אסוציאציות ספרותיות. משהו בין יצירה ספרותית לדרשה רבנית.
      אני מקווה שבבית המשפט הוא עובד יותר ברצינות

  • 15.

    אילנה דיין מזייפת

    אמיר, 19/12/09 10:45

    אילנה דיין כבר שנים מזייפת ומפרסמת תחקירים מגמתיים ומניפולטיבים כל זה עטוף בפרומואים מפוצצים בסגנון ''שערוריה שלא הייתה כמותה בישראל'' . התחקירים האוביקטיבים לכאורה של תכניתה רחוקים מלהיות כאלה , העיתונאית מתפקדת כתסריטאית , לא שונה מהרבה מחבריה העיתונאים.

    הגיע הזמן לבצע תחקיר על עיתונאות חוקרת ולהראות כמה היא מגמתית כמו גם סרטי תעודה פוליטיים/חברתיים , צריך להראות לציבור איך מרכיבים טלאי על טלאי של חומר מצולם ולמעשה יוצרים יצירה הוליוודית לכל דבר על פי משנתו ודמיונו של היוצר.

    אני מציע לערוץ הראשון (הציבורי) לבצע תחקיר רציני על איך מתנהלות תכניות תחקיר בערוצים מסחריים ולא לחסוך בעדויות וחומר מצולם ואף להשתמש באותם טריקים זולים (מוסיקה ופנים מוצללות) לביצוע התחקיר.
    מעניין אם מערכת ''עובדה'' תשתף פעולה - אין סיכוי.

    • כל הכבוד אני טוען כך שנים הבעיה שיש מאפיה עיתונאית כל כך חזקה איך יתכן

      אבי, 19/12/09 12:14

      איך יתכן שבבחירות יש לדעות העיתונאים בקושי שלושה מנדטים ואילו בציבור העיתונאים הם מעל שלושה אחוז

  • 14.

    אילנה דיין בכל מדינה מתוקנת היתה מפוטרת ומשלמת מיליונים!!! (ל''ת)

    הגידרון, 19/12/09 10:43

  • 13.

    הכל מתחיל מחינוך כאשר הורים מפקירים את חינוך ילדיהם למע' עלובה

    יהב עצמון, 19/12/09 10:43

    חינוך חינוך ועוד פעם חינוך אים הורים היו מחנכים את ילדיהם בעצמם בונים יחד איתם את מערכת הערכים הראויה והעקרונות הדרושים לחיים בתנאים היחודיים של ישראל
    לא היה מיעוט שמאלני מופקר של שופטים ועיתונאים שולט במדינה ועושה בה כרצונו תוך שמירה על טוהר השורות והדרת בעלי אג'נדה שונה
    אזרחים דעתנים הנשענים על מע' ערכים מוצקה היו מעיף את המיעוט ההזוי שמבוצר במע' המשפט והתקשורת כפי שכבר נעשה במהפכות אחרות נגד שלטונות דיקטטורים או מלוכנים כאשר אלו סרבו לקבל את רצון עמם !!!

  • 12.

    האם זאת לא ביינש ש''שיפצה'' את כורות החיים שלה והוסיפה...

    אליהו שמש, 19/12/09 10:42

    האם זאת לא ביינש ש''שיפצה'' את קורות החיים שלה והוסיפה עוד תאר שני שלא היה ולא נברא על מנת לקבל את התפקיד?.... ישראל היא הרפובליקת הבננות היחידה בעולם שלא דוברת ספרדית.

    • תיקון

      זק, 19/12/09 12:21

      זו עדנה ארבל

  • 11.

    בן דרור ימיני הינו העיתונאי מס' 1 בארץ. היחיד שמייצג את מקצוע העיתונות

    יישר כח, 19/12/09 10:41

    עיתונאי פר אקסלנס.

    יישר כח.

  • 10.

    אני לא אתפלא ולא ישתומם

    רונן גולדשטיין, 19/12/09 10:32

    אם ביום מן הימים יתברר לציבור ע''י סקופ של עיתונאי אמיץ, שאילנה דיין ובייניש נפגשו בביתה של אחת מהן בשבת,ובפגישה הזאת הבטיחה בייניש לאילנה דיין שאין לה מה לדאוג,שהיא (בייניש) תדאג שפסק הדין של השופט סולברג יבוטל. לא משנה מה יקרה ומה יהיה בייניש תאמר לדיין,אני ידאג שהשופט החשוך הזה יעוף לנו מהעיניים,ואת תשובי להיות יקירתינו,וכבודך יוחזר למקומו.

  • 9.

    עזות המצח של ימיני , צביעות לשמה...

    חיים, 19/12/09 10:31

    לא בגלל התקפתו של ימיני נגד אילנה דיין ( ואני בהחלט מסכים עם פסק דינו של סולברג נגד אילנה דיין ) אלא נגד צביעותו של ימיני שבמסווה של עיתונות אוביקטיבית מתערב בהליך משפטי קיים כאילו אילנה דיין תזוכה בביה''מש העליון ( ואני אישית מקווה שלא ! ) ימיני תוקף באופן קבוע את בית המשפט העליון ותמך כמעט ללא סייג בשר המשפטים דניאל פרידמן שפעל להריסת שלטון החוק במדינה .
    אין זו הפעם הראשונה שימיני מרשה לצמו מה שאינו מוכן שיעשו אחרים .
    כצרכן עיתונות מושבע אינני זוכר עיתונאי אחד ! נוסף חסר הגינות ובעל לשון כפולה כימיני , אפילו לא בזבלון ''מטעם'' הקרוי ישראל היום ובהם העיתונאי דן מרגלית
    ימיני הנו בושה למקצוע העיתונות....לא היחיד , אבל הבולט שבהם .

    • תיש שהסניף קוק

      אמיר, 19/12/09 10:49

      כך נראית התגובה שלך . פרט להתלהמות אין כאן שום דוגמה או ציטוט. לא הבנתי מה הטיעונים שלך נגד ימיני

    • ימיני

      אביתמר, 19/12/09 11:06

      מהנסיון שלי, טענןת ימיני המבוטאות נכשר ביטוי נדיר, הינן מתועדות בעובדות שטח במציאות וניתנות לבדיקה מיידית (מה שאני עושה לפעמים)

      ימיני אינו ''תוקף באופן קבוע את בית המשפט העליון'', הוא תוקף את כשלי בית המשפט. וזאת לא רק זכותו, אלא ממש חובתו.

      בתגובתך אתה תוקף את ימיני למרות שאתה עצמך מציין שאתה מסכים עם דעתו בנושאים שהועלו בכתבתו.

      ולסיכום, ימיני '' הם לא בושה לעיתונות'' אלא מקור גאווה. אוני מוכן להתווכח על כך.

    • התגובה שלך קצת צבועה

      אביחי, 19/12/09 11:12

      בכל מקרה אחר הייתי מסכים אתך אבל לא במקרה של אילנה דיין.
      כי הריי התחקיר שלה פורסם ביום בו התחיל המשפט של סרן ר'.
      האם לא כדי להשפיע על תוצאות המשפט?
      לכן, ברגע שהיא עושה זאת, לתוכנית שלה יש תהודה הרבה יותר גדולה מלטור של ימיני, אז מותר לעשות לה את אותו הדבר.
      במיוחד כשימיני מעלה טענות שיש בהן ממש.

    • ברור שבבג''צ יושבים מרגע ההרשעה של דיין וחושבים על דרך לזיכוי שקט

      יהב עצמון, 19/12/09 11:15

      רצון השופטים בבג''צ ונחישותם לפעול למען חברתם למאבק לא מוטל בספק השאלה היחידה היא כיצד ?
      איך לעזאזל ניתן להפוך פסק דין מנומק היטב פרי עטו של שופט סורר מבלי לערער את יסודות שלטון השמאל בבג''צ
      אים יבוטל פסה''ד של השופט נועם סולברג זה תלוי במידת ביטחונם של שופטי בג''צ ביכולת העיתונות להשקיט את הסערה ולהבטיח את המשך השיטה עליה מבוסס שלטון השמאל בבג''צ !!!

    • ימיני הוא מהיחידים שלא מתלהם אלא מביא יושר והגיון צרוף (ל''ת)

      אבי, 19/12/09 12:15

    • דמוקרטיה נשענת על 3 רגליים....

      ציוני, לא פוסט, 19/12/09 18:59

      הרשות המחוקקת - הכנסת, הרשות המבצעת - הממשלה והרשות השופטת - בעיקר בית המשפט העליון. בדמוקרטיה בריאה ישנו מתח מסוים ואיזון מסוים בין השלושה. המאבק על כח הוא טבעי ואנושי ורצוי לה לדמוקרטיה שלא יתעוות איזון זה.
      בענין דיין, זו סכנה אמיתית כאשר ''כלב השמירה'' של הדמוקרטיה היא העתונות הופכת למשת''פ של אחת הרגליים של הדמוקרטיה, במקרה זה הרשות השופטת.
      הפניה לבג''צ היא מבחן דמוקרטי אמיתי שלהם, האם האינטרס הראשון שלהם הוא הגנת הדמוקרטיה הישראלית או הגברת הכח שלהם עצמם.

  • 8.

    סוג העיתונאות של דיין היא צהובה, דורסנית ומגעילה, נקודה. באשר לפשעי

    רעמסס, 19/12/09 10:30

    מלחמה- ישראל ביצעה פשעי מלחמה נגד אזרחיה בראש ובראשונה- הפינוי הכפוי מגוש קטיף והשלכת אזרחים נאמנים לרחוב. שנית- 8 שנים מנעו כנראה גורמים אינטרסנטיים שסחרו עם עזה פעולה נגד הטרור, עד שהתפוצצו על עזה בעופרת יצוקה- פעולה מטומטמת וחסרת אחריות שעברה את הגבול של פשעי מלחמה בגלל הכוח המוגזם בו השתמשו. ישראל לא למדה דבר- יש להכות מכות קטנות על עבירות קטנות כדי שלא יתפתחו עבירות גדולות. על כל ירי יש להגיב מיד, יש להגיב בחיסולים ממוקדים- הדבר היעיל ביותר והמפחיד ביותר את האויב. אבל משום מה ראשי הטרור החמאסי לא חוסלו- האם זה בגלל שהם אחראים לסחר עם עזה?

    • מספיק עם הדמגוגיה של קטיף

      אמיר, 19/12/09 15:00

      להגדיר את הפינוי מקטיף כפשע מלחמה זה טמטום - ואני לא שייך לצד השמאלי בסיפור.
      בפינוי מגוש קטיף לא בוצע בזמן מלחמה כלשהיא ולא נורה שם כדור אחד. אתה יכול להתנגד למעשה אבל לא לכתוב שטויות מטופשות.

  • 7.

    אני במקום דיין לא הייתי ישן בלילה על מעשה התועבה שעשתה (ל''ת)

    אילן חן, 19/12/09 10:29

  • 6.

    חזק ואמץ

    אפי, 19/12/09 10:24

    עד היום ידעתי שאתה בחור חכם, מהיום התברר לי שאתה אמיץ מאד וכנראה ברמה האישית זה לא מחוכם כלל וכלל, מעניין מתי יבואו איתך חשבון.

    • מצטרפת לתגובה זו: יישר כח על אומץ לבך ועל היושרה! (ל''ת)

      ליזי המאירי, 19/12/09 15:51

  • 5.

    מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

    מם, 19/12/09 10:19

  • 4.

    ענק! (ל''ת)

    רפי., 19/12/09 10:17

  • 3.

    אל תניחו לאמת להפריע לבייניש - חופש הביטוי של השמאל מעל לכל

    ר' זכאי, 19/12/09 10:13

    אל תניחו לאמת להפריע לבייניש - חופש הביטוי של השמאל מעל לכל

  • 2.

    עוד צביעות של השמאל, לא ל''עובדה'' (ל''ת)

    ליאון, 19/12/09 10:12

  • 1.

    צודק ב100%-להחרים את עובדה!! (ל''ת)

    אדיר, 19/12/09 10:11