• 50.

    יש ניחוח אנטשימי בכתבה הזו

    אורי וייס, 20/12/09 01:38

    הכותב מפריח האשמות מבלי לספק ראיה אחת. משל אמר: חזקה על חרדי שהוא גנב.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מה נהיית עיתונאי שמאלני? כאלו יש לנו מספיק. חזור להיות שחקן (ל''ת)

    עם חנן גולדבלט וכול השאר, 20/12/09 01:04

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    צודק. אבל אף מילה על אלה שהסכימו בשתיקה?

    חיים, 20/12/09 00:59

    יותר גרוע. היה משאל שרים.
    יש מקום לפרסם את רשימת השרים שהצביעו בעד החוק.

    זאת לא דמורטיה, כי אם מדינת הדילים!

    חיים

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    גפן איבדת כל פורפורציה ושליטה עצמית....

    הגנן, 19/12/09 23:50

    שמתם לב לשפה הבוטה והמסיתה של גפן ועל מה בדיוק ??? נראה לי שגם הוא לא יודע בעצמו אבל העובדה שמדובר בחרדי היא מספיקה לו לתקוף בצורה חסרת פורפורציה את ההצעה ואת האדם.
    אז הוא מבקש להעביר 65 מיליון שקל לטיפולי שיניים, זה התפקיד שלו, לנהל תקציבים ולהוסיף שירותים ומוצרים לסל הבריאות. אז על מה המהומה לעזאזל ??? הכותב ''חושב ומאמין שהכסף נועד לטיפולי שיניים אבל לא רק... '' יש לך הוכחות ? אתה יודע משהו שאנחנו לא ? מה אתה קופץ בראש כמו חמור
    אין מילים להסתה המטורפת נגד דתיים וחרדים, מישהו צריך להתעורר ודחוף כי זה יוביל לפיצוץ בסופו של דבר

    הגב לתגובה זו

    • חרדים לא עובדים ומביאים הרבה ילדים שצריכים גם טיפול שיניים חינם!

      my story , 20/12/09 00:21

      בלי קמח אין תורה-החרדים והמיוחסים צריכים להכנס לשוק העבודה -לא צריך לממן אותם כל החיים!

      הגב לתגובה זו

      • איך אתה מקשר בין טיפולי שיניים לחרדים בדיוק ???

        הגנן, 20/12/09 01:07

        או שאתה גם כמו הכותב, לא חושב יותר מידי ונסחף עם העדר

        הגב לתגובה זו

    • לגפן

      דתי, 20/12/09 03:08

      אתה כבר נמאסתה עלי ועל רבים כמוני..הצעה לי אליך. אני בערך בן גילך הבה פגוש אותי באיזו סמטה חשוכה ברצוני לראות ממה אתה עשוי. הבטחתי היא שחלילה אם אהרוג אותך אני לא רוצח.. אבל אפצוץ לך את הפנים שאמך לא תכיר אותך. וזה בא מדתי בריון כמוני.. יש לך ביצים .קבל הצעתי

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא נמאס מהקלישאה הזו?

    משה, 19/12/09 23:48

    החרדים, גונבים את כל הכסף שלנו, לא עובדים, מתפרנסים על חשבונינו, ועוד.. ועוד..
    אז בבקשה שמישהו יגיד לי איך אפשר לפרנס משפחה בלי לעבוד. איך אנשים קונים במכולת וממה אנשים חיים.
    אם מישהו יודע איך עושים את זה אז בבקשה, שיגיד לי אולי אלך לעשות את זה.
    אם מישהו מכיר איזה ברז שהמדינה מזרימה משם כספים, שיגיד ואלך גם אני לקבל שם כסף.
    למיטב ידיעתי, ואני יודע הרכה. אין שום דרך להרוויח כסף בלי לעבוד.
    המדינה לא מחלקת כסף ובוודאי לא לחרדים.

    זה מצחיק לקרוא כל פעם מחדש, איך שאנשים מקשקים ושוב מקשקשים, מבלי שיהיה להם בכלל מושג על מה הם מדברים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאאה אחוז-יש לזה גיבוי פוליטי אינטרסנטי לחיזוק הקואליציה. (ל''ת)

      my story , 20/12/09 00:24

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    שכותב בשבת

    יהודי, 19/12/09 23:25

    האם מי מכם אי פעם עיין בספרי הנביאים? בספרים אילו ישנם מאות פסוקים על שבט אפרים. האם ידעתם שהעיר תל אביב יושבת בנחלת אפרים? רבים חושבים שתל אביב היא נחלת שבט דן. לא כן הוא הדבר. שבט דן מתחיל מיפו ויורד דרומה..כל פסוק ופסוק מתאר את השמאל הישראלי כדבר בלתי יאומן. מה יהיה סופו של ממלכת ישראל ( תל אביב)עיינו בספר הושע.. ואפרים במשפט כשל. וירא אפרים חוליו ויהודה ( הימין) ידע מזורו..איזה משפט יכה את אפרים( שונאי ישראל השמאל הסהרורי) בטוח אני שועידת חקירה שתקום בעתיד תוכיח שאת האליל החדש שלהם .. רבין הם רצחו..ימים אילו קרובים..האם אני נשמע הזוי? או חולה נפש?מה שאתם חושבים על תגובתי . לא מזיז לי

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    המערך והליכוד מפקירים את המדינה בידי הזולל קיגל הזה

    העיקר קואליציה..., 19/12/09 23:13

    זה לא חדש
    אנחנו פשוט פריירים .

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שיחנכו לנקות שיניים טוב+חוט ויחסכו כסף (ל''ת)

    שון, 19/12/09 22:29

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ליצמן הוא תחמן ערמומי כפי שהיו המניפולטורים הדוסים בגולה. התנהלות

    ורדינה , 19/12/09 21:58

    זו היא שגרמה - בין השאר - לשינאת הגויים כלפי היהודים.טיפוסים כאלה פשוט אינם מסוגלים לבצע דברים באופן חוקי. נדמה להם שהם אלה שייקבעו את החוקים לפי שרירות ליבם.

    אסור לתת לדתיים כמוהו שום תפקיד בכיר בשלטון.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה אנטישמית.... (ל''ת)

      יהודי, 19/12/09 23:09

      הגב לתגובה זו

    • נכון, ניתן את כל התפקידים לחילוניים הישרים.

      מושיקו, 20/12/09 00:11

      צודקת במאה אחוז, לא לתת לדתיים שום תפקיד ציבורי. נשאיר את הבמה לאנשיכם הישרים: הירשנזון, אולמרט, שולה זקן, ג'קי מצא.... וככה נבער את כל השחיתות הציבורית.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ליצמן וביבי לא אשמים. אשמים הם הפרענקים שבחרו את ביבי +ש''ס והחרדים (ל''ת)

    BONI-M, 19/12/09 21:49

    הגב לתגובה זו

    • zig hail

      WOLFGANG, 19/12/09 23:47

      you are one of us/ hail hitler

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אנטישמים יש לחסל בידיים חשופות (ל''ת)

    בשביל הכיף, 19/12/09 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אייל גפן = תעמולן שונא יהודים

    י.מת''א, 19/12/09 21:37

    לא הסברת איך יגיע הכסף לילדים החרדים ולא לכל ילדי ישראל שזקוקים לטיפול שיניים.
    זה פשוט לזרוק משפט מבלי לתת שום הוכחה, משפט שמתבסס על דעה אישית והשקפת עולם אנטי דתית, פלגנית ומבוססת על שנאת האחר.
    חוץ מזה לא ראיתי את המילה עו''ד לפני/אחרי שמך אייל גפן. לצעיר לקבוע אם משהו חוקי או לא מספיק להיות ''בן 55, שחקן, במאי, מפיק. אחרי לא מעט שנים הבנתי, החיים זה עכשיו!''

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לילדי החילונים אין שיניים?! (ל''ת)

    דודו, 19/12/09 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כסף לטיפול שינים לילדים

    יהודה מימון, 19/12/09 21:11

    למה מלינים על ליצמן ?! יש שר בריאות אשר שמו בישראל נתניהו ! כחלק מתרגילי ההשרדות , ''מטפלים בשינים'' שלך הילדים ! בשביל מה יש ועדה שתפקידה לקבוע מה יעשה בתקציב סל התרופות? ! אני במקום השרים העוורים והחרשים השומרים על הכסאות, הייתי פונה לוועדה האמורה לתקצב ולבקש ממנה להתפטר! ממילא לא הם הקובעים !!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מילים יכולות להיות מסוכנות- להחליט מראש שהוא עבריין?על בקרה שמעת ?

    יואב, 19/12/09 21:01

    להתנצל אתה צריך. ואחר כך תבקש בקרה- להיכן הכסף הולך באמת.להסיק מראש מסקנות שהאיש בעצם מוליך שולל זה מסוכן ולא הגון.

    הגב לתגובה זו

    • Please wake up (ל''ת)

      Aime, 19/12/09 22:49

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה לגבי גיבוי להשמצות שכאלה?

    אייל, 19/12/09 20:56

    אין שום בעיה שתבוא בהאשמות, אבל לפחות תגבה אותן בעובדות. על סמך מה אתה אומר את הדברים? אם יש אמת בדברים אז הם צריכים להיאמר, אבל סתם לבוא ולהאשים בלי ביסוס? זו לא עבודה עיתונאית, זו הוצאת דיבה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מחה את זכר השמאל האנטישמי מתחת השמיים לא תשכח (ל''ת)

    ציווי יומי לכל יהודי באשר הוא, 19/12/09 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שוב שטויות, איל? אתה לא משפטן, ע''ס מה החלטת שהדבר אינו חוקי? ואם אינו

    איציק מהמרכז, 19/12/09 20:50

    חוקי, עתור נא לבג''צ.

    אפשר לדון מה חשוב יותר, טיפולי שיניים לילדי ישראל או תרופה המקלה על פסוריאזיס, לכל אחד יש את דעתו, אך אתה לא מביע דעה כלל ובוודאי שלא מנמקה.

    מה שלא מוצא חן בעיניך שרבים מן הילדים הם חרדים, ואם כך, לא מגיע להם טיפול שיניים רק משום שהם חרדים?

    כאשר תטען שלא מגיע לחרדים כל מיני תקציבי בטלנות או שהגיע הזמן שיתגייסו, מקובל, אך שלא מגיע לילדיהם טיפול שיניים רק משום היותם חרדים?

    וזאת בהתעלם כמובן משאר ילדי מדינת ישראל שבהם אתה חפץ לפגוע בדרך...

    אתה טוען שיש לתקצב טיפול זה ממקור אחר? אדרבה, נא להביא מקור אחר, למשל, אולי, מן התקציבים שמקבלים קיבוצי השמאל...

    כבר נאמר לך כאן בעבר, קיבלת טור, אתה רשאי לכתוב כל שטות והבל ועוד משלמים לך על כך, אך אל נא תצפה שהקוראים יאכלו את הלאקשען שלך...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שניים מילדי אחרי שרות ולימודים בחו''ל השלישי בדרך אנחנו ההורים סובלים

    אבל מעודדים כי חשים שחרדים,ערבים,בדויים ושסניקים.., 19/12/09 19:55

    הופכים את ישראל מקום בלי תקוה ועתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איזה שטויות! כתב מלא שנאה

    מיקה, 19/12/09 19:27

    אתה בטח לא יודע מה זה להיות ילד שלא יכול לחייך כי השיניים שלון רקובות, או בחור שלא יכול למצוא זוגיות או פרנסה כי יש לו בעיות שינים. מאות אלפים נזקיים לטיפולים שלא יכולים לממן. הסל הבריאות 40% מהתרופות הן לא תרופות מצילות חיים. טיפולי שיניים הם תיקון עוול היסטורי. למה כל מה שחרדים עושים גם לטובת הכלל גורר תגובות של אנשים רעים כמוך?

    הגב לתגובה זו

    • שטויות של 31

      יהודה מימון, 19/12/09 21:14

      יש חוק ונוהל תקצוב במדינת ישראל! אם הועדה המתאימה היתה מחליטה על תקצוב כזה, אני לא הייתי מלין !! כמו שזה נעשה, זה לדעתי שוד ממשלתי !!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הרי אם ליצמן היה מתקצב את שיני הפלסטינים,לא היו תוקפים אותו (ל''ת)

    עד כמה יכול האדם להיות שפל, 19/12/09 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה זה ''באופן שוויוני''? שאצל חילוניים יטפלו גם בשיניו של הכלב?

    אלרגי לרוע לב, 19/12/09 19:01

    מדובר בשיניו של כל ילד וילד ולא בהקצבת כך-וכך טיפולי שינים למשפחה !

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה ליצמן וביבי לא רואים זאת כגנבה? (ל''ת)

    עולם שלישי זה כאן, 19/12/09 18:52

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    די

    מ.לביא, 19/12/09 18:18

    ליצהן הוא בדאי והכסף ילך לשיניים חרדיות

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    והכסף

    הלואי, 19/12/09 18:14

    יגיע לאיזה ילד...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הבעיה היא לא ליצמן אלא ביבי והממשלה

    ע, 19/12/09 17:55

    שאישרו את זה

    הגב לתגובה זו

    • לביבי יש לו ממשלת דמיקולו מנופחת ובזבזנית. ליצמן הוא דוגמא קלסית (ל''ת)

      benzi. a, 19/12/09 18:44

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    בורות שקשה לתאר שמעורבת באנטישמיות גסה. (ל''ת)

    guy meroz , 19/12/09 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    השמאל כל שבת מפר חוק בגדר ההפרדה (לא הזכרת את זה ??) (ל''ת)

    יוסי, 19/12/09 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    להכות פקחים של התמ''ת זה מעשה לא חוקי יא צבוע!!! ואגב, מדוע ניתוח ל

    יוסי, 19/12/09 17:05

    מדוע ניתוח לשינוי המין צריך להיות בסל התרופות?

    זה יותר חשוב מטיפולי שיניים לילדים???

    לא!!!!!

    אבל זה פופוליסטי להיות בעד ניתוח לשינוי המין.

    חוץ מזה אתה כל הזמן כותב במאמר הבזוי שלך, לא חוקי לא חוקי לא חוקי אבל לא מביא שום הסבר מדוע זה לא חוקי.


    מאמר דל בזוי ונבזה צבוע!!!!!

    לך תכה פקחים עלק עיתונאי.

    הגב לתגובה זו

    • תבין אותו. הוא כותב מדם אפו....

      פרמדיק, 19/12/09 19:33

      מצא לו עם מי ללכת מכות. טוב שלא הוציאו אותו מוועד הורים

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אם זה חרדים זה כבר גרוע, זו הכוונה? גישה בלתי אנושית דמוקרטית ליברלית

    טמבל1, 19/12/09 16:28

    השמאל לא זוכר את הערכים היפים שהוא יודע לדקלם? - אך לא ליישם.
    השמאל אף פעם לא דורש מעצמו לנהוג לפי הערכים האלה ביחס לאחרים אלא רק מאחרים לנהוג כך ביחס אליו.
    זה סוג של שיוויון מאד ייחודי, אופייני רק לשמאל.
    ואגב,
    שיניים חולות הן מקור וסיבה למחלות רבות עם ההתבגרות, צריך להבין זאת. וכן, בסופו של עניין זה מציל חיים, כי החיידקים בשיניים חולות גורמים למחלות לב לסוכרת ולדלקתיות בגוף.
    אבל השנאה לחרדים מעוורת ומטמטמת ומסתירה את העובדות.
    וכל בור שמאלני חש עצמו עליון ומתנשא לעומת חרדי.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נו באמת.... מה עוד חדש...

    חזאי הטמטום הישראלי , 19/12/09 16:05

    הלץ הזה, אופס, הליצמן הזה מגיע ממקום שבו החוק הישראלי הינו בגדר הצעה ולאו דווקא חשובה, אלא אם זה נוגע בכיסו.

    מה כניראה לא העלית כאן (במקרה?) הוא - שבמקביל להזרמת כסף ''לילדי החרדים'', גם יוזרמו כספים לילדי ערבים ''ישראלים'', עם ובלי מרכאות. שכן הם נכנסים יפה מאד לקטגוריית הנהנים (חינם וללא צורך בתשלום מיסים וכיבוד החוק הישראלי)

    אז, אם לתוח עין תורנית (אוהו), אז אולי גם לכיוון זה.

    לא-כן?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    המצב רק יחמיר...עוד ילדי חרדים= חברי כנסת= כסף לחרדים (ל''ת)

    גד, 19/12/09 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הדתיים והקיבוצים מוצצים את דמה של המדינה.....!!!! (ל''ת)

    גורג, 19/12/09 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    גפן אתה טועה ומטעה, האם בגלל שליצמן חרדי?

    מיכאל עכו, 19/12/09 14:19

    ליצמן לא עושה את זה על חשבון תרופות מצילות חיים, הללו חייבות על פי חוק להיות ממומנות בסל. הוא גם לא עושה את זה על חשבון תרופות מאריכות חיים. , ועדת הסל היא שתקבע על חשבון מה ימומנו טיפולי השיניים ואכן אפשרויות רבות בידיה: בסל התרופות ממומנים תרופות וטיפולים רבים, אחד מהם הוא למשל טיפול להצמחת שיער, האם תרופה להצמחת שיער היא מצילת חיים? האם תרופה לטיפול בשלפוחית שתן פעילה.? הינה תרופה מצילת חיים, האם תרופה לטיפול בפטריה חודרנית היא תרופה מצילת חיים? האם תרופה לטיפול אנטיביוטי בעיניים ולדלקות בעיניים הינה מצילת חיים? כ40 אחוז מהתרופות הכלולות אינן מצילות חיים..

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גפן,שמעת על סידרי עדיפויות?

    אשר, 19/12/09 13:58

    כל יום הממשלה והשרים מחליטים על סידרי עדיפויות. למה זה שונה? הוא סגן השר הממונה וזכותו להחליט על פי הבנתו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גפן טול קורה מבין עיניך

    מיכאל עכו, 19/12/09 13:38

    הפרעה לפקח במילוי תפקידו, היא הפרה בוטה של החוק, ויתרה מכך היא נכנסת לקטגוריה של עבירות פליליות שדינם מאסר, לגבי חוקיות המהלך של ליצמן, הרבה משפטנים סבורים שהמהלך חוקי,בכל אופן בית המשפט יכריע, לעצם העניין המהלך של ליצמן זוכה לתמיכה רבה בקרב מומחים לבריאות הציבור, ברור שחברות התרופות יתנגדו וכן רופאי השיניים, החלטתו של ליצמן תסב להם הפסד כספי לא מבוטל

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה עשו לך הילדים החרדיים ???? למה את זורע שינאה כלפי הילדים ?? (ל''ת)

    ////// מאיפה השינאה הזו ??? מאיפהההההההההההההההה, 19/12/09 13:27

    הגב לתגובה זו

    • חלילה, הם חפים מעוון-רק שלא אני אחראית לשיניהם!!!

      הדודה קלרה, 19/12/09 14:25

      אני שילמתי במיטב כספי הלא רב עבור טיפולי השיניים של ילדי, ועתה משזקנתי ואיני בריאה, אני אמורה לשלם שוב משום שכספי המסים ששילמתי שנים רבות,נלקחים עבור ילדים שהוריהם אינם טורחים לצאת לעבוד,ולקחת אחריות על בריאות שיניהם. אין לי דבר נגד ילדים חרדים-יש לי התנגדות לפרנסם!!!

      הגב לתגובה זו

      • אין לך התנגדות לילדי חרדים אבל לא היית רוצה שהם יחיו... (ל''ת)

        תמצית תגובתך, 19/12/09 19:24

        הגב לתגובה זו

        • תמצית תגובתי-לכו לעבוד ,בטלנים,רדו לנו מהגב!!! (ל''ת)

          הדודה קלרה, 19/12/09 20:03

          הגב לתגובה זו

          • אני מבין שאת בעד עבודת ילדים מגיל שש

            מיכאל עכו, 19/12/09 20:25

            זאת אומרת אם ההורים בטלנים, הילדים צריכים לשלם את מחיר בטלנותם של ההורים, לפי הגיון זה נמנע כל טיפול רפואי מילדים חרדים, זה עולה מליארדים על גבי מליארדים למשלם המיסים,

            הגב לתגובה זו

      • ששנאתו לאשכנזים גוברת

        ישראלי, 20/12/09 01:08

        מיום ליום.אגב.אני ישראלי ממוצא רוסי שמשפחתו הגיע ארצה 1917. לעולם לא היה לי ולמשפחתי עצם גזענית אחת בגוף. אתם חלאת המין האנושי.. חזרה לפולניה שם מושבכם.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    כאילו שיש רק חולים חילוניים??!!!

    יניב, 19/12/09 13:11

    ההתקפה על סגן שר הבריאות, היא משום שהוא חובש כיפה וחרדי. להאשים אותו שהוא רוקח במחשבתו להזרים כספים לטובת יליד החרדים, זוהי ממש עלילה. האם אין חרדים המסתייעים בסל התרופות? רק חילוניים חולים? רק ילדים חרדים עם בעיות שיניים? עצם זה שהמדינה סוף סוף מחליטה להעניק תקצוב לרפואת השיניים, אשר נתפסת כמשהו שיש להשאיר לשוק החופשי ולרופאי השיניים, שעושים לביתם יותר מקודחי בארות נפט, היא צל''ש לסגן השר ולתפיסת עולמו הסוציאליסטית. אנשי החופש והליברליזם מהשמאל הם חשוכים כמעט כמו קיצוני טהרן כשהם רואים חרדי.

    הגב לתגובה זו

    • נפלאות הדמוגרפיה

      ישראלי, 19/12/09 15:34

      אחוז הילדים החרדים עולה בקצב גבוה מבציבור החילוני, לכן הם יהיו אלה אשר בעיקר נהנים מטיפול שיניים.
      מאידך בקרב חולי הסרטן ומבוגרים אחרים החילונים הם הרוב.

      ליצמן מנסה לגנוב 65 מיליון שקל בשנה מציבור חילוני מסכן ולהעבירו לחרדים.

      אפילו אם תיפול שן לילד לא יקרה כלום. זה יהיה אולי לא נעים ולא אסתטי אבל לא מתים מזה. חולה סרטן שלא קיבל תרופה פשוט ימות.

      הגב לתגובה זו

      • במילה אחת - שטויות

        אביחי, 19/12/09 16:14

        ובכמה מילים,
        כשליצמן לוקח כסף מסל הבריאות הוא לוקח כסף גם מחרדים שכידוע אינם בעלי מערכת חיסונית מפותחת יותר מזו של אחיהם החילונים.

        מעבר לכך, לא רק ילדים של חרדים צריכים טיפול שיניים.
        גם ילדים של חילונים.
        הטיפול הוא יקר ולכן רבים לא הולכים לטפל בעצמם אלא רק במקרי חרום.
        זה גורם לכך שבסופו של דבר הם צריכים להוציא עשרות אלפים שקלים כשהם מבוגרים או במקרה הטוב, לכך שהצבא צריך להוציא עשרות אלפי שקלים כדי לטפל בהם בעת שרותם.

        טיפול מונע בילדים יחסוך למשק מיליונים רבים כשהם יהיו בוגרים.

        זה לא רק ילדי החרדים, זה גם הילדים שלך.
        או שמא יש לך פטנט אחר?

        הגב לתגובה זו

        • חילוני שלא זכה לטיפול שיניים בילדותו יקבל אותו בצבא. חרדי משתמט לא!

          אהה! הארת את עיני!, 19/12/09 20:12

          זה מסביר את התנהגותו של ליצמן. תודה על הטיפ!

          הגב לתגובה זו

  • 12.

    גפן טול קורה מבין עיניך

    מיכאל עכו, 19/12/09 12:57

    הפרעה לפקח במילוי תפקידו, היא הפרה בוטה של החוק, ויתרה מכך היא נכנסת לקטגוריה של עבירות פליליות שדינם מאסר, לגבי חוקיות המהלך של ליצמן, הרבה משפטנים סבורים שהמהלך חוקי,בכל אופן בית המשפט יכריע, לעצם העניין המהלך של ליצמן זוכה לתמיכה רבה בקרב מומחים לבריאות הציבור, ברור שחברות התרופות יתנגדו וכן רופאי השיניים, החלטתו של ליצמן תסב להם הפסד כספי לא מבוטל

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מאיפה אתה בודה את השקרים ? W.T.F

    DENTIST, 19/12/09 12:44

    הייתי רוצה אותך אצלי בקליניקה לשעה לא יותר,,

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ליצמן עושה כי הוא יכול. לא טוב - תצביע למפלגה אחרת, שתקדם חוקה בישראל (ל''ת)

    אמיר, 19/12/09 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פטפטן שמשחקן לא מוצלח הפך לידען לא מבין ולא מוצלח (ל''ת)

    רחלי, 19/12/09 12:20

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאת צודקת

      שי, 19/12/09 13:10

      טיפש חסר הבנה בסיסית גם במשחק וגם בכתיבה.

      הגב לתגובה זו

      • אבל לא מפריע לו להטיף לנו על קולנוע או טלוויזיה נמוכים

        אסי דיין, 19/12/09 15:53

        האיש ששיחק ב-''עם ישראל חי''. קרוב לוודאי שהסרט הישראלי הגרוע ביותר בכל הזמנים.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    גפן, תתעסק ביעוץ להשקעות בבונבונים. אולי בזה אתה מבין.

    מורה בכתה א', 19/12/09 12:06

    לא מספיק לשנוא חרדים כדי לכתוב מאמר. צריך גם איזה הגיון, או רעיון שאפשר לפתח, או סיפור.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא מבין את זה: המתקיפים אותך הם חרדים וכותבים בשבת? (ל''ת)

    לגפן (הצודק), 19/12/09 12:04

    הגב לתגובה זו

    • הפוך גוטה, הפוך

      משרד התמ''ת, 19/12/09 12:27

      אייל גפן, המתחזה לאיש שלום, הוא זה שמתקיף פקחים של משרד התמ''ת ומסיים עם אף מדמם.
      פורסם פה באנרג'י, רק לפני 3 ימים:
      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/7/ART1/979/388.html

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא מבין את זה: המתקיפים אותך הם חרדים וכותבים בשבת? (ל''ת)

    לגפן (הצודק), 19/12/09 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גפן אתה דמגוג שמאלני שונא דת ודתיים

    רמי חילוני תל אביבי יהודי גאה, 19/12/09 11:54

    אתה ושכמותך כל הזמן מסיתים ושוטפים את מוח הציבור נגד הדתיים וזה נמאס כבר

    הגב לתגובה זו

    • כל מי שאינו אוהב כשגונבים את כספו הוא שמאלן ושונא ישראל? (ל''ת)

      הדודה קלרה, 19/12/09 13:43

      הגב לתגובה זו

      • לא גונבים את כספו בדיוק כמו בזמן שהקצו מיליארדים לכיסוי הפסדי הקיבוצים (ל''ת)

        לא גנבו את כספך, 19/12/09 19:28

        הגב לתגובה זו

        • או כשהקצו מליארדים לכיסוי חובות של עיריות שונות

          ., 19/12/09 20:05

          חובות כור, התעשייה האווירית ורפא''ל.

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    די להסתה הגועלית נגד החרדיים -- גועל נפש ! אחר -כך מתפלאים למה

    ===== בושה וחרפה !, 19/12/09 11:07

    גנבו את הברזל ''העבודה משחררח'' ....
    גנבו - אך ורק מהסיבה שהגנבים ניזונו מהסתה גועלית ושינאה עמוקה ליהודים .
    דיייייייייייייייייי ....
    זה מגעיל ... כל המאמרים שלכם - הסתה מעופשת ומסריחה .

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אתה אדם לא רציני

    אביחי, 19/12/09 11:06

    מצטער, אבל אין לך מושג על מה אתה כותב וזה ברור מכל מילה שלך בטור הזה.

    למשל, איך בדיוק אפשר להעביר תקציב ספציפי לטיפול שיניים למוסדות חרדים?
    הרי מדובר בטיפול רפואי שצריך לקבל אישור מקופת החולים?
    האם אפשר להעביר תקציב לתרופות וטיפולי רנטגן למוסדות חרדים או אחרים?
    השנאה לחרדים העבירה אותך על דעתך.

    אפשר לומר הרבה על החוק הזה.
    בעד ונגד, אבל הפרנויה מכל דבר שהוא חרדי מגוחכת ומסוכנת.

    בעוד הדיון הרציני נסוב סביב השאלה מהיכן להביא את הכסף, האדון הנכבד אייל גפן, מתנגד בכלל לעצם הרעיון של טיפול שיניים לילדים.
    כי הריי מבחינתו זה בכלל לא משנה מהיכן מגיע הכסף, כי הוא הריי בכל מקרה יגיע לישיבות.
    פשוט עלוב.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כטוב לו בגפן

    אמיר, 19/12/09 10:55

    איזו האשמה מגוחכת ''אבל למי שקצת קרוב ומכיר - מדובר בהזרמת כסף לילדים במוסדות חרדיים...'' נו באמת! התעצלת להוכיח או למצוא דרך כדי תת בשר לטיעון המרכזי שלך בכתבה המגוחכת הזו? אין לך עובדות. אתה אפילו לא מבין איך מועבר הכסף הזה . אז רשמת משפט סתום ללא משמעות וחלול .

    בחייך גפן , אתה לא עיתונאי (למרות שחלקם כותבים יותר שטויות ממך) , וותר על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ספר לנו למה חטפת מכות השבוע, מפר חוק בעצמך... (ל''ת)

    שובר שיניים, 19/12/09 10:35

    הגב לתגובה זו