• 178.

    אני מקווה שאם יש מישהי שרוצה לעבור לעזה - תלמד מהטעות שלך

    יופיטר יופיטר , 18/12/09 09:03

    למרות שקשה לי להבין איך עושים טעות כזאת - אני מאחלת לך לראות שוב את ילדיך ולגדל אותם -

  • 177.

    חטא היוהרה של נשים יהודיות שמאלניות

    גיא, אני לא שמאלן טמבל, 18/12/09 08:22

    אם המערביות האלה חושבות שהן יודעות יותר טוב מכל אחד אחר, אז שלא יבכו אחרי זה.
    להתחתן עם בן תרבות ערבית פירושו ברוב המקרים מכות והשפלה, להיכנס לזה ולשחק אותה לא לדעת ?
    שמאלניות טיפשות כאלה, בעיניי לזרוק אותן לעזאזל, שיבואו ויבקשו מהמתנחלים סליחה על שהעזו להלעיז שפתיים לגביהם.
    זה מקרה קלאסי של חטא היוהרה.

  • 176.

    מה זה קשור לעסקת שליט ? (ל''ת)

    שתחזור לעזה, 18/12/09 08:04

    • זה לא קשור - היא רוצה להוסיף את ילדיה לעיסקה - אבל לא נראה לי

      יופיטר יופיטר , 18/12/09 09:04

      שמחינה חוקית הדבר אפשרי

  • 175.

    איך הדייסה שבישלת לעצמך? יש עוד לצערנו עשרות כמוך מפגרות

    כפיר, 18/12/09 07:52

    שהתחתנו עם ערבי. מה ציפית?

  • 174.

    גם לא קצבת שאירים, גם לא מזונות, מה נשאר?

    אסתר חבה, 18/12/09 07:21

    ואפילו אין לה הזדמנות להכניס את בעלה לכלא
    על אלימות כדי שירגע קצת. יןתר מזה, היא לא יכולה לברוח למעון לנשים מוכות, לקבל זכויות של חד הורית ועוד.

    בנות, קצת סימפטיה לאישה המסכנה הזו.

    • בעזה לא מכניסים לכלא על אלימות נגד נשים - אפילו מותר לרצוח אותם כחוק (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 18/12/09 09:05

    • שתאכל את הדייסה שבשלה במו ידיה

      דוד, 11/04/10 11:34

      מענין, לא הצליחה לעורר בי כל סימפטיה

  • 173.

    מאיפה לך החוצפה הזו

    רינת, 18/12/09 07:10

    את משווה חייל שנלחם לשמור עלייך ועל כולנו ונלחם למען מדינת היהודים ואת לצערי גם אים אני פוגעת אבל מאיפה לך החוצפה הזו לבקש או להשוות את המקרה שלך לשל גלעד שליט את בחרת לגור שם וילדיין עים כול הכאב לא יהודים או במקרה הטוב ואני בספק חצי יהודים יאך שהגעת בעבר לשם חזרי וקחי את ילדים מצדי תכירי עוד איזה בחור משם ותצאי איתו בכדי להצליח להבריח את הילדים שלך אבל אף אדם כאן לא אמור לדואג לך כאן ובטח ובטח שלא לכלול אותך בעיסקת שליט תני לנו להצליח בעיסקה של שליט כי אנחנו מיחלים לבוא ולצערי עים כול הכאב ילדייך לא מעניינים אף אחד חוץ ממך אז קומי ותעשי משהו

  • 172.

    חוצפנית

    מירי, 18/12/09 06:59

    את משווה את המקרה שלך לשל שליט הילד של כול עם ישראל צר לי על ילדייך אבל איך שהגעת לשם ונכנסת לשם פעם ראשונה כנסי גם עכשיו ותוצאי את ילדיך לבד כמו בפעם הראשונה

  • 171.

    איכן נמצאים כל ארגוני הנשים???

    עטרה קלימי שגב, 18/12/09 06:26

    פה המקום להתערבות כל ארגוני הנשים, כדאי לשקול לפנות גם לקבוצות נשים במגזר הערבי ולנסות לגייס אותם למאבקה של האם האומללה. לילדים היום אין אבא ואין אמא, חייבים לעשות מאמץ עליון להחזיר את הילדים לחיק האם.
    כי אף דמות אינה יכולה לתת אהבה בטחון ושמחת חיים כמו האם.

    • גלעד שליט הוא גבר וגם נועם שליט. בגלל זה לא מתייחסים אליה.

      אסתר חבה, 18/12/09 07:23

      כשאבא גבר רוצה להחזיר את הבן שלו גבר, כל המדינה על הרגליים.

      אבל כשאישה מקופחת שכל בתי הדין מפלים אותה, זה לא.

      • חחח,אירגוני נשים פלשתיניים..

        אריה, 18/12/09 08:26

        יש דבר כזה בכלל? חוץ מזה,מי שהולכת ומתחתנת עם ערבי שתישא בתוצאות. איך אתן משוות אותה לגלעד שנלקח בשבי בעודו שומר על המולדת?

  • 170.

    מי החמור שנתן לה סל קליטה ? (ל''ת)

    היא בכלל לא יהודיה, 18/12/09 06:24

  • 169.

    חחח... תעשו עליה גוגל ותגלו שבחומת מגן היא ביקשה להתאחד עם בעלה...

    לא פתיה, 18/12/09 06:16

    מה תהיה דרישתה הבאה? שנרשום בטאבו את מערת המכפלה על שמה כי היא צריכה עבורו חלקת קבר?

    שתניח לגלעד שליט ולמשפחתו. גורלה וגורל ילדיה הוא תוצאה של מעשיה, והיא היתה בגירה כשעשתה אותם.

    הבחורה הזו מעוררת בי שאט נפש.

  • 168.

    אם היא ישראלית, שתפנה לבית המשפט. אם היא יהודיה, שתפנה לארגון יד לאחים (ל''ת)

    אוי., 18/12/09 06:07

  • 167.

    להחליף אותם באהוד ברק אני בטוח שהפלסטנאים יסכימו

    החלום שלי, 18/12/09 04:12

    נראה איך הם קורעים אותו לגזרים

  • 166.

    גלית יקרה, אל יאוש

    .n.b, 18/12/09 01:52

    למרות כל הנאמר פה, רבים חושבים כמוני ומקוים שילדיך יבואו הביתה בשלום. את צודקת, המדינה עוזרת לאזרחיה בארצות רחוקות, ועל כמה וכמה יש לעזור לילדים חפים מפשע שנקלעו לעזה . תהיי חזקה . כמו שאת חזרת הביתה, אלוהים ישמור עליהם ויחזירם אליך במהרה.

    • בית שלהם ה בעזה.שם נולדו גדלו והתחנכו. (ל''ת)

      רונית, 18/12/09 03:05

  • 165.

    חבל על הילדים - האמאהיתה פוסטמה הם לא אשמים

    אירית, 18/12/09 01:35

    נו לכל המתלהמים המגנים והמרחמים תתחילו לחשוב בהגיון הילדים יהודים ותמיד יסבלו בשל כך ועוד בעזה
    האמא שלהם עשתה את טעות חייה אבל אם אפשר להציל את הילדים למה לא מה הם אשמים שהאמא שלהם פרימיטיבית ולא משכילה כניראה שבאה ממשפחה ''נהדרת'' אחרת קשה לבין למה בחרה בערבי זה כניראה היה מהפח אל הפחת ובגלל שהיא מטומטמת וממשפחה כניראה פרימיטיבית ועניה אין לה את הקשרים הנכונים לחחלץ את הילדים שלה מהגהנום של עזה.

  • 164.

    שתיחפש מי......אותה היא רוסיה ולא יהודיה רוסיה-בדוק.

    בוריס, 18/12/09 00:46

    מי צריך את הפלוצים האלו שהם חצי ערבים וחצי רוסים גויים ???שתישאר עם הערבים גם בטוב וגם ברע--שתגיד תודה שנתנו לה לחזור בכלל לשטח של ישראל אחרי שהיתה שנים בעזה

    • נכון (ל''ת)

      נכון, 18/12/09 12:27

  • 163.

    צודקת! (ל''ת)

    מה הבעיה?, 18/12/09 00:15

  • 162.

    Exchange her kids

    Moonshine Madoff, 18/12/09 00:07

    it is our duty. Children are our future, regardless of the price.

  • 161.

    חבורה של מפגרים.לפעמים אני אומר לעצמי,אם זה העם שלי אז קל להבין נאצים (ל''ת)

    נו, 17/12/09 23:55

  • 160.

    על הכתוה

    שרית, 17/12/09 22:59

    תאהזרו לה כי אני מכירה אותה אישית ו כול זה נחון1הבנות חייבות לחזור!היא אחלה אמא ו הבנות חייבות לאיות איתה יש להם אתיד פה!תאהזרו לה בבקשה !!!!!!!!!!!!אני גם מ נצרת -עלית ו אני אישית מקירה את הסיפור גלית חייבת אזרה מ כולכם תאהזרו לה!

  • 159.

    היא חוצפנית. היא בחרה ב''חוכמתה'' להגר לעזה ולהביא ילדים לגבר עזתי

    קרן, 17/12/09 22:41

    הילדים שלה הם עזתיים ולא ישראלים, והחיים שלהם שם לא בגלל שחטפו אותם, אלא כי אמא שלהם בחרה לחיות שם את חייה עם אבא שלהם.

    יש גבול גם להחלטות מטופשות של אנשים. הילדים האלה הם עזתיים בדיוק כמו שילדים של זוגות מעורבים שחיים בהולנד הם הולנדים.

    אם צריך לשחרר מישהו- צריך לשחרר חיילים שלנו ואזרחים חטופים. זה הכל.

  • 158.

    חובה לעזור לה

    מ.נ, 17/12/09 22:01

    נכון היא עשתה טעות אבל הילדים לא צריכים לסבול בגלל טעות שעשתה אמא שלהם.
    המקום הכי טבעי וטוב לילדים הוא עם אמם רק אמא יודעת לטפל,להרעיף ולאהוב בצורה המיוחדת של אמא.אני לא רוצה לחשוב על הסבל והמחשבות היומיומיות שמטריפות את האמא הזאת.
    אכן עשית טעות אבל תהיי חזקה ועם הרבה תקווה שאכן בנותייך יחזרו אלייך בקרוב.ליבי איתך.

    • תודה

      גלית, 18/12/09 13:35

      תודה ואני מקווה שיש עוד אנשים כמוך

  • 157.

    להחליף אותם בשלום,כץ,חוטבלי,מלמד,ווייס,זריף והמספר הנוסף:אלי ישי

    הממונה על השכל, 17/12/09 21:37

    זו הצעה שאפילו חאלד בדמשק לא יוכל לסרב לה,
    זו הצעה מעולה לשני הצדדים

    • להחליפם בשמעון פרס שולה אלוני ביילין וברק (ל''ת)

      מטומטם, 17/12/09 22:19

      • מסכים.

        שבץ חלובה, 17/12/09 23:02

        חוץ מפיירס. אם נמסור אותו אז על מי נזרוק אבנים?

  • 156.

    גם אם ישחררו אותםהם יחיו איתה כמו גויים אז שישארו (ל''ת)

    מנשה, 17/12/09 21:25

  • 155.

    איזה מרגש

    ben, 17/12/09 21:10

    המהלך שלה להתחתן עם מוסלמי נובע מכפייה דתית...יחי הקדמה והנאורות של החברה הישראלית.

  • 154.

    זכויות אלמנה

    אדם, 17/12/09 20:29

    מדוע מזכירים את נושא שהיא לא יכולה לקבל קצבת אלמנה? בעלה כנראה נלחם מדינת ישראל דהיינו אוייב. מדוע משלם המיסים צריך להאכיל את הפיות שלו? אם הוא היה ''נשמה טובה'' הוא לא היה צריך למות כשהיד. שאללה יאכיל וידאג לאשתו בעזה. חוץ מזה עוד 15-20 שנה שהילדים ישאלו איפה אבא ואיך הוא מת מה יגידו להם? שהוא מת מוות קדושים נגד הציונים. כבר עכשין אומרים לאלה ששם שהציונים סיממו וחטפו את האמא שלהם ביחד עם האחים שלם. מצטער מאוד גברת, אכלת אותה. מצאת לך אם מי להתעסק, עם חמאס.

  • 153.

    מטומטמת

    שי, 17/12/09 20:13

    משווה את הילדות הערביות שלה לחייל יהודי לא מתבישת מי אמר לך ללכת לעשות ילדים לערבים שנשחרר מחבלים עבורם

  • 152.

    ומה עם פולארד ? למה הוא לא שוחרר מזמן ? (ל''ת)

    ש, 17/12/09 20:11

  • 151.

    שימו לב לכתבה עליה מ-2002

    כ.ג., 17/12/09 20:07

    אז היא בכתה שבגלל עופרת יצוקה לא נותנים לה להתאחד עם בעלה האהוב בעזה, ועם משפחות האהובה.

    • עופרת יצוקה היתה ב-2002? (ל''ת)

      יוסי, 17/12/09 21:00

    • עופרת יצוקה הייתה לפני שנה כמדומני (ל''ת)

      יורדי הסירה, 17/12/09 21:09

  • 150.

    אסור לעזור לה !

    עודד, 17/12/09 19:55

    מי מתחתן עם האויב ?
    מדובר בבחורה מופרעת ומסוכנת.
    צריך להשליכה לכלא (בלי לעבור בדרך צליחה)
    אנחנו נעשה עסקה בשבילה ?
    לא ולא.
    חוצפנית שמעזה לבקש מהמדינה משהו.

    • להשליך לכלא? חחח

      סקס סמים וטל מוסרי, 17/12/09 20:08

      אתה חי בסרט.

  • 149.

    השריצה כמות ילדים כמו גורים ועוד מפלשטיני מגיע לה (ל''ת)

    יעקב, 17/12/09 19:48

    • אתה אידיוט, וגרוע בהרבה מה''פלשטינים'' שאתה אוהב לשנוא (ל''ת)

      ב, 17/12/09 20:25

      • למה אני אדיוט כנס ואסביר לך

        יעקב, 18/12/09 00:19

        בכל מקרה זה צעד מטומטם להביא 6 ילדים ב 10 שנים כי הם לא יקבלו את הטוב ביותר ותמיד יתחלקו במעט שיש להם ועוד במקום כמו עזה ששם יש עוני
        היא גם עשתה טעויות בחיים ועוד מעזה לבקש עזרה מהמדינה בכדי להכניס ילדים פלשטינים לשטחי מדינת ישראל אז אל תגיד לי שאני אידיוט אתה זה שמוזר

  • 148.

    מסכנה!

    יעלה, 17/12/09 19:42

    רחמיי על האשה הזו ועל ילדיה.היא היתה צעירה מאוד כאשר נישאה,קשה לשפוט אותה.מקווה שתוכל להחזיר את הילדים אליה בדרך כלשהי.

    • מנטלית הייתה לה תקופה שהייתה אויבת המדינה, עד שבעלה נהרג!!!! (ל''ת)

      דג, 18/12/09 05:18

  • 147.

    לכל השמאלניות- תראו מה קורה .... (ל''ת)

    מצי, 17/12/09 19:31

  • 146.

    מפגרת שהתחתנה עם ערבי אבל...

    סיוון, 17/12/09 19:30

    התגובות של חלקכם מגעילות, היא כבר קיבלה את העונש שלה, חיה עם ערבי שהיה אלים אליה, המשפחה של בעלה לא רוצים להחזיר לה את הילדים. מצד שני ילדיה לא מוחזקים ע''י החמאס ועסקת שליט לא אמורה להיות קשורה לשחרור ילדיה.
    לצרנו לא חסר יהודיות מפגרות שמתחתנות עם ערבים ועוברות לגור באיזה ישוב ערבי או אפילו בעזה.

    • אבל מה?

      פופיק, 17/12/09 19:41

      כמה מחבלים צריך לדעתך לשחרר עבור ילדיה? את שמה אותה ואת הטמטום שלה ואת ילדיה הערבים באותו רמת עדיפות לאומית של גלעד שליט? להיפך - תדע כל אם עבריה שאם היא יולדת את ילדיה לערבי זה מה שמחכה לה וזו הבעיה שלה ורק שלה. לא שלי ולא של ממשלת ישראל.

      • תקראי שוב ותביני שאני לא בעד שחרור מחבלים...

        סיוון, 17/12/09 20:05

        תמורת ילדיה.

    • אגב, זה חוק לא כתוב במדינות ערב שאין מחזירים ילדים..אחרי מות הבעל.. (ל''ת)

      דג, 18/12/09 05:21

  • 145.

    אני לא חושב שהאמא יהודיה .... ולא שכן ילדיה... יש להשאירם שם.

    סארטר, פריס צרפת, 17/12/09 19:09

    אחד היא התחתנה מרצונה יתר על כן ''המליטה'' שישה.
    מעבר לכך לא בטוח שהיא יהודיה אני מהמר שהיא נצר למישהו יהודי נגיד הסבא שלה או האבא שלה.
    ילדיה על פי החוק מוסלמים משום שדתו של הילד נקבעת על פי דתו של האב.
    לשבת שבעה על בעלה???? אני כאן ראוה ביתר חדות את אי יהדותה של הנ''ל.
    להשאיר את הילדם שם והיתי אפילו שולח אותה לשם מאחר ובעלה מת הרי אין מי שיכה אותה שם.
    יאללה הביתה לעזה

    • ילדיה לפי החוק בישראל הם יהודים!! (ל''ת)

      קאט דה בולשיט, 17/12/09 19:31

      • WHO IS JEW???

        ELLI, 17/12/09 19:48

        ACCORDING TO THE BIBLE,A JEW IS ANY ONE THAT WAS BORN TO A JEWISH FATHER NOT A MOTHER LIKE IT WAS CHANGE TO PLEASE SOME...THE BIBLE IS THE ONLY TRUTH.
        THE KIDS ARE ARABS AND BELONGS TO THE ARABS FAMILY BY THE MOTHER CHOICE

        • aecording (ל''ת)

          ajr, 18/12/09 08:40

      • תתפלא או תתפלאי אבל הם לא. משום התאסלמות האם.

        סארטר, פריס צרפת, 17/12/09 20:41

        שתיים היא לא יהודיה כי אם ישראלית נא לקרוא בקפידה.
        עכשיו אחרי שהבהרו הענינים אפשר לחזור ולכתוב תגובה מתאימה

        • רוב הכותבים חושבים ששם בעזה זה איזה כבשן אש שסובלים בו..

          דג, 18/12/09 05:28

          אבל היו לה חיים!!! גם אם היא סבלה ממכות וניכור, שהיה ברור, שחברה פרימיטיבית כמו בעזה יתנהגו כך.
          באו נגיד שהיא לא סבלה, אלא בהשוואה למה שאנו חושבים שהיא סבלה.

  • 144.

    להכניס אותה לעסקה , במקום (ל''ת)

    דותן, 17/12/09 19:00

  • 143.

    אנא סלחו לה.

    נעמי, 17/12/09 18:47

    מה קרה לכם אנשים. למה כל הארס הזה. אני קוראת ולא מאמינה למראה עיני.איזה אכזריות . היא היתה ילדה כאשר טעתה. אנא סלחו לה. ותתפללו שזה לא יקרה למשהי שאתם אוהבים.

    • מה את אומרת!!! לסלוח לה?

      שירה, 17/12/09 19:09

      זה לא יקרה למישהו שאנחנו אוהבים כי אין לרוב האוכלוסיה מכרים/חברים כאלה טיפשים!!!
      ואיפה הייתה המשפחה שלה כשבגיל 17 היא עזבה עם פלשתינאי לעזה? שהם יעזרו לה!!!
      מגיע לה!
      מה בדיוק היא עשתה שמדינת ישראל צריכה לשלם איזשהו מחיר כדי להחזיר את ילדיה? בגדה במדינה?! כן!!!
      עבור זה לא צריך להתייחס בכלל לאישה הזאת.והילדים שלה גם ככה פלשתינאים, שישארו שם איפה שנולדו.
      אין שום רחמים.

    • מדוע לסלוח

      סלחני, 17/12/09 19:26

      למה לסלוח. כיום כל אחד עושה מה שהוא רוצה אחר כך בוכה. אני בטוח (והייתי עד למקרים דומים) כולם אמרו לה שלא תעשה. סיפרו לה על מה שיהיה. נתנו לה דוגמאות ומה היא אמרה ? אלו החיים שלי. אני אוהבת אותו וכו.
      אז הגיע השמן שאנשים יקחו אחריות על מעשיהם. נמאס לנו לנקות אחרי אחרים.

  • 142.

    מה זה עניינה של המדינה כל הסיפור הזה? מה גם שהילדים

    רונית, 17/12/09 18:40

    לא ניחטפו לעזה. אם כבר אז להיפך

  • 141.

    רגע, היא יהודיה??? אם לא אז רק להצטער. (ל''ת)

    yoya, 17/12/09 18:40

  • 140.

    להחריב את עזה (ל''ת)

    חירם, 17/12/09 18:37

  • 139.

    אם כל הכאב שבדבר

    טל, 17/12/09 18:25

    הבעיה שלך לא מעניינת אותי ובטח שלא אמורה להיות קשורה לעסקת שליט בשום צורה ואופן!!
    בעיה שלך שהלכת עם ערבי ואם הוא נהרג בעופרת יצוקה כנראה שהוא גם לא היה תמים.
    יש לך בעיות עם המשפחה שלך וזאת בעיה שלך ולא של כל ישראל!!!
    תסדרי לבד ותני לממשלה להחזיר חייל שתרם למדינה!

  • 138.

    היא לא יהודיה , למה להכלילה בעיסקה ?? (ל''ת)

    פופיק, 17/12/09 18:25

  • 137.

    היא לא יהודיה , למה להכלילה בעיסקה ?? (ל''ת)

    פופיק, 17/12/09 18:24

  • 136.

    יהודיה,לא רק ''ישראלית'' . ויש עוד מאות כאלו שארגון ''יד לאחים'' מציל (ל''ת)

    yoya, 17/12/09 18:21

  • 135.

    זה לא מקרה של חטיפה זה מקרה קלאסי

    של סכסוך בתוך המשפחה., 17/12/09 18:20

    אני מזדהה עם כאבך כאם, אבל הסיפור לא קשור לזה שאת ממוצא יהודי והוא פלשתיני. הסיפור הייה יכול להתרחש גם אם הוא היה אמריקני/שוודי/מצרי. יש האופי האנושי. אם יש כאן היבט ישראלי-פלשתיני הוא משני.

  • 134.

    הצחקת אותי !!!כן בטח :)

    אמא מיכל !!!, 17/12/09 18:20

    מי אמר לך להתחתן וללדת לחיית אדם מעזה !!!!!!

  • 133.

    עשית טעות מרה עכשיו תצטרכי לשלם

    אבי שלו, 17/12/09 18:16

    כמה שהילדים לא אשמים אני לא מאמין שיסכנו חיים של חיילים שלנו בשום צורה רק כדי להציל ילדים בני תערובת שנולדו בעזה כתוצאה מטמטום יתר של האמא

    מקווה שלא תצנזרו

  • 132.

    אייי איי

    יחזקאל, 17/12/09 18:10

    ישבת שבעה על בעלך?ישבת שבעה על מוסלמי?עד לאן הגענו?

  • 131.

    Why did you marry an arab

    Yossi, 17/12/09 18:04

    Your choices are to:

    1. Move back to Gaza where you belong

    or

    2. Leave the kids where they are. They have been brainwashed and they are a threat to Israel.

    • יהודי(ה) תמיד יכול לעשות תשובה. וגם הנישואין שלה כאילו לא קיימים לפי

      ההלכה היהודית, אותה קבע הבורא, והיא בהחלט היתה, 17/12/09 18:36

      שבויה וחלים עליה ועל כל ילדיה דיני פדיון שבוים, כפי שההלכה קובעת, והיא מן הצוות הכי גדולהות אם לא הגדולה מכולם מכל 613 מצוות התורה, כפי שקבע הרמב''ם.

      • וואלה?

        מי אתה שתקבע שהיא יהודייה?, 17/12/09 19:52

        קודם כל תוכיח שהיא יהודייה, למה לסכן חיילים בשביל מישהו שהולכת עם ערבים אם היא לא יהודייה?

      • הלכת פדיון שבויים לא תופסת כאן חבוב אני ....

        סארטר, פריס צרפת, 17/12/09 20:44

        מקווה מאוד שלפחות את רשיון הנהיגה לקחו לך כי אין לך כל ידיעה בעניני הלכה

  • 130.

    למה להשוות 3 ילדים חצי ערבים לחייל, לוחם בצהל, שבכלל שבוי בידי מרצחים (ל''ת)

    מה הדימיון?, 17/12/09 17:15

    • הילדים לא ערבים אלא יהודיים 100% ו הם בהחלט בשבי כמצוות

      yoya, 17/12/09 18:23

      האיסלם

      • לא מיני ולא מקצתי חבוב על פי הלכה ישנם מספר סימנים אחרת מה היתה הבעיה

        סארטר, פריס צרפת, 17/12/09 20:46

        מלהכשיר את כל העליה מרוסיה כולם יטענו שהם שבויים שיש להצילם -- טמטום אחד גדול אני רק מקווה שאת רשיון הנהיגה לקחו לך כי חוקים אתה לא יודע כלל

    • אם גלעד שליט לא היה יהודי מזמן היה בבית, זה הדמיון (ל''ת)

      מה לעשות האיסלם במלחמה עם היהודים, בין היתר, 17/12/09 18:24

  • 129.

    למה להחזירן? האם בחרה לחיות בעזה. מה הקשר לגלעד שליט?

    בועז יפרח, 17/12/09 17:11

    הבנות גדלות בעזה מלידתן ולא רגילות לתרבות אחרת. האם היתה צריכה לחשוב היטב קודם שהצטרפה לבן זוגה העזתי. מה הקשר בין בנותיה, שגדלות במשפחת האב, לבין גלעד שליט. בואו לא נסחף אחר רגשות האם שעתה מתחרטת על מעשיה.

  • 128.

    בפעם הבאה לחשוב לפני שעושים משהו, לא אחרי (ל''ת)

    שיהיה בהצלחה לכולם, 17/12/09 16:57

  • 127.

    בכל מחיר, בכל מחיר (ל''ת)

    מקהלת הצווחנים, 17/12/09 16:48

  • 126.

    רק על הילדים אני מרחם, הם לא אשמים במעשי אמם (ל''ת)

    פנדה , 17/12/09 16:38

  • 125.

    שתלך לחיות בעזה עם הבנות שלה

    אאא, 17/12/09 16:31

    יש לנו כאן די והותר ערבים.

    • אאא אני ממש מרחם עליך

      עמי, 17/12/09 16:47

      יוצא להתקל בתגובות שלך לעיתים, הן תמיד עמוסות שנאה, רוע, גזענות ושמחה לאד. אתה תמיד חמוץ כלימון, מגוחך כזקנים בהחבובות, אולי תשנה גישה? תמצא תחביבים, תמצא עבודה, תלמד משהן לצאת מהבורות הנוראה שלך, תנסה, מקסימום תמיד תוכל להאשים שמאלנים, אשכנזים אן חילונים או משכילים בצרות שלך ובאומללןת שלך.

      • עמי...

        פופיק, 17/12/09 19:55

        זה לא ענין של שנאה. זה הענין שהיא דורשת! היא ממש חשבה בזמן עופרת יצוקה שמוצדק לסכן חיי חיילים בעניין איחוד המשפחות הפרטי שלה ועכשיו היא חושבת ששווה לשחרר מחבלים ומרצחים כדי לפתור את הבעיות שלה. היא גידול פרא שחושב שהחברה מסביבו קיימת כדי לפתור את הבעיות האישיות שיצר לעצמו ולא לוקח אחריות אישית. ניתן להתנות איחוד משפחות של מוסלמים בעזה בפתרון הבעיה הזו. אבל להעלות את זה לרמה של מבצע צבאי או לכרוך את זה בבעיה הסבוכה כל כך של שחרור גלעד שליט? מה היא חושבת לעצמה?

        • פופיק אני מסכים איתך ב100% אבל אאא האומלל מי יעזור למריר הגזען והבור? (ל''ת)

          עמי, 17/12/09 20:37

  • 124.

    אם היו עושים פה סקר היו מגלים

    קול בינה, 17/12/09 16:31

    שחלק מכותבים רוצים שתחזרי לעזה כי את בוגדת בעם היהודי שהלכת ויתחתנת עם מוסלמי.
    וחלק אחר מהגולשים רוצה שיחזרו הילדים רק בגלל הרגש והרחמנות וזה לא מגיע להם..

    בקיצור אישה יש לה רגשות וקל מאוד למשוך אותה כמובן שאם היא טיפשה או חסרת השכלה.
    והמבין יבין כי אישה חכמה תיתרחק מהצרות האלה עוד לפני שהיו צרות.

  • 123.

    נשבע לכם-רוסיות פשוט מתות על ערבים ומרוקאים

    עע, 17/12/09 16:30

    איכס, ועוד יותר איכס.

    • מאיפוא אתה יודע שהיא רוסיה. (ל''ת)

      סתם סקרן, 17/12/09 16:55

      • טבל אתה לא רואה? היא נראית לך מה שהוא אחר. (ל''ת)

        מישהו, 17/12/09 17:46

        • למישהו..אבא שלך טמבל וגם אתה... היא לא ניראית במיוחד רוסיה..

          עוד מישהו, 17/12/09 20:10

          היא יכולה להיות ישראלית וגם סקנדינבית וגם אנגליה וגם אמריקאית...

    • דבר בשם אמא שלך ואחיותיך בלבד, תודה. לא אוהבת ערבים ומרוקאים

      רוסיה, 17/12/09 18:00

      זו האמת חמוד גם לא את האוכל המגעיל של הערבים והמרוקאים, נשבעת לך.

      • בשבילך אין הבדל בין ערבים ויהודים....גויה תחזרי (ל''ת)

        לחור ממנו באת ומהר, 17/12/09 18:29

    • אין להן מושג בין ערבים ןיהודים, זה גם לא מעניין אותן

      נוצריות ללא ערכים חוץ מערך הניצול והכסף, 17/12/09 18:31

      העיקר שבאו לארץ לבקש טובות.

    • יש הרבה מיוצאי מרוקו

      חן, 17/12/09 19:09

      שטוענים בגאווה שהם יהודים ערבים.

  • 122.

    בגדת בעמך..בדתך...שאי בתוצאות....!!!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 17/12/09 16:28

  • 121.

    הילדים עם המשפחה שלהם-מה את רוצה מהם. (ל''ת)

    רר, 17/12/09 16:28

  • 120.

    לא לשחרר אותם. הם ערבים (ל''ת)

    שם מהולנד, 17/12/09 16:27

    • לפי ההלכה היהודית הם יהודים! ההלכה הולכת לפי האמא (ל''ת)

      יהודי, 17/12/09 18:03

      • אתה כנראה יהודי דמיקולו לא מבין אפילו מתי מברכים על החלה

        סארטר, פריס צרפת, 17/12/09 20:48

        אז איך תדע מיהו יהודי על פי ההלכה?
        במיוחד ששם בעזה היא לא היתה יכולה לחיות איתו ללא התאסלמות ומשכך הרי ילדיה מוסלמים למהדרין יר על כן היא כלל לא יהודיה אלא ישראלית

  • 119.

    תתפללי לקב''ה הוא בודאי ישלח עזרה

    ח.כ, 17/12/09 16:24

    ה' הוא טוב מרחם גם על מי שעשה טעות

  • 118.

    להחזיר את גלית לעזה בהקדם האפשרי (ל''ת)

    עם לא משלם על טעות של פרט, 17/12/09 16:20

  • 117.

    לא לשחרר אותם. הם ערבים (ל''ת)

    שם מהולנד, 17/12/09 16:20

  • 116.

    שמאלנית???שאי בתוצאות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ד, 17/12/09 16:07

    וזה גם מופנה לכל השמאלנים האלה שלא יודעים מול מה אנחנו נלחמים אבל שופטים את הימין בתור ברברים ...זה כבר לא מקרה ראשון שאני רואה בחדשות על בנות ישראליות שמתחתנות עם פלסטינים ועוברים לשטחי הרשות ואז בוכות שנציל אותן....

  • 115.

    תשלמי את המחיר!!! חצופה!!! (ל''ת)

    אלעד, 17/12/09 16:04

  • 114.

    שלמי להם כסף. (ל''ת)

    צבי קופר, 17/12/09 16:02

  • 113.

    ההולך לישון עם כלבים בל יבכה כשיתעורר עם פשפשים..תרתי משמע (ל''ת)

    רונן, 17/12/09 15:56

  • 112.

    אסור לשחרר אפילו מחבל אחד בשביל זה . (ל''ת)

    לא מרגיש אחראי לשטויות שהיא עשתה, 17/12/09 15:51

  • 111.

    אמא היא אמא וילדים הם ילדים!!! (ל''ת)

    אמיר ברלין , 17/12/09 15:50

  • 110.

    פשוט חוצפנית! דורשת מהמדינה... אין בושה הא?! (ל''ת)

    המומה, 17/12/09 15:47

  • 109.

    סיפור עצוב ותגובות מרושעות

    מיכל אלעד, 17/12/09 15:44

    מה קרה, שמעתם ערבים אז נדלקתם?
    זה בדיוק כמו כל אשה שהתחתנה עם בעל מכה ועכשיו הילדים שלה בני ערובה אצל המשפחה שלו.
    רק שהבעיה היא הם נמצאים במקום שם נשים לא מי יודע מה נחשבות. ועל זכויות ילדים הם בכלל לא שמעו.
    היא עשתה טעות חמורה. אבל חבל שהילדים שלה צריכים לשלם את המחיר.
    בכל מקרה, אני לא יודעת אם המדינה אמורה להתערב בזה או לא. אחרי הכל היא אזרחית מדינת ישראל ולכן מדינת ישראל צריכה לדאוג לה ככל האפשר.

    • טעות - האזרחים צריכים לדאוג למדינה ולא לבגוד בה עם ערבים מהשטחים (ל''ת)

      שפויה, 17/12/09 16:28

    • ילדים לא משלמים האמא כן

      סארטר, פריס צרפת, 17/12/09 19:33

      ילדים לא יכולים לחיות כאן בישראל רק בגלל שלאמא שלהם קשה קצת.
      מה ז הפתרון קסם הזה ??? לילדים יש תרבות חברים משפחה שם מה פתאום לקום ולעזוב בכל רק בגלל שאת חושבת שזה הכי טוב להם ואולי לא ?

  • 108.

    מגיע לך כל הסבל שאת סובלת

    מיכאל, 17/12/09 15:44

    מי מתחתן עם פלשתינאי מעזה???הם רוצים להשמיד אותנו ואת מתחתנת איתם???

  • 107.

    Split

    Amir, 17/12/09 15:43

    On one hand you feel sorry for her; on the other, what kind of idiot marries a guy from Gaza and expects a non-violent life?

  • 106.

    מי שהולך לישון עם כלבים, שלא יתפלא אם הוא קם עם פרעושים.

    עידן, שינקיניסטן , 17/12/09 15:40

    מעולם הדימוי לא היה קרוב כ''כ למציאות.

  • 105.

    תשאירו אותם שם ותתנו גם אותה לערבים.

    ביתר ירושלים, 17/12/09 15:34

    אין סליחה למי שהולך עם ערבים מקווה שינדו אותך את סוף חייך את וילדייך בוגדים שמקומם בעזה .

  • 104.

    מבלי לקורא את הכתבה תוכלי חרא שיהיה לך בתאבון......

    vivi, 17/12/09 15:34

    מה את אומרת? כמה חבלנים את רוצה? היית חושבת על זה שלא הולך להיתחתן עם ערבי וכעת תשלמי את את מה שיש לך לערבים ועד אז בטח כבר תהיה שם בשלום איתם ממילא

  • 103.

    כלכך הרבה סבל... בנות ישראל, הימנעו מנישואין כאלה. (ל''ת)

    ציוני, 17/12/09 15:34

  • 102.

    קבלו הצעה חלופית: תחזירו את גלית לעזה !

    המפשר, 17/12/09 15:24

    לא נשאר במדינה מקום לכאלו שמתחתנות עם מחבלים !
    וטוב מאוד שגם קיבלה מכות כשהיתה נשואה, אולי הסיפור שלה יגרום ליותר מידי נערות יהודיותצלחשוב שוב על קישריהן עם ערבים....

  • 101.

    עכשו כשהוא מת

    יפעת, 17/12/09 15:23

    אז כבר אין סכנה שירביץ לך, את יכולה לחזור לשם.

    • הבעיה שלה היא שאין לה מי שיפרנס אותה...היא צריכה לעבוד ..ומי...

      רומאו, 17/12/09 17:04

      ייתן לה עבודה שם...הערבים שם יורקים עליה..הם רואים אותה בתור זונה..לכן לא נוח לה שם..אבל כמו שהיא סידרה את המיטה כך היא תישן עליה.

  • 100.

    חייבים לעזור לה להתאחד עם ילדיה חזרה בעזה (ל''ת)

    m-16, 17/12/09 15:22

  • 99.

    מי שמספיק מטומטמת להתחתן עם פלסטינאי

    ציונית, 17/12/09 15:21

    צריכה גם לשאת בתוצאות! בחרת ערבי - היית צריכה לדעת שתחיי כמו ערביה. את רוצה להתאחד עם ילדייך - עדיף לגרש אותך לעזה מאשר להביא אותם לפה.

  • 98.

    קצת חמלה לא תזיק לאיש

    רחל, 17/12/09 15:20

    לאלה הדנים את האשה הזאת לכף חובה- אנא מכם מעט חמלה. נכון שהיא עשתה שטויות ובגדול, אבל למען הילדים האלה צריך לכלול אותם בעיסקת שליט. תפסיקו להיות כל כך רעים. אני מציעה לכל המגנים למיניהם ויותר למיניהן - אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. היא מצטערת על כל החיים שבחרה ועל הנישואין עם גבר ערבי, אבל למען הילדים צריך חמלה. תחשבו אליהם - הם אף פעם לא אשמים במעשי הוריהם.

    • מי אמר לך שהילדים סובלים בעזה? חחחחחחחחחחח (ל''ת)

      שפויה, 17/12/09 16:31

  • 97.

    שתפרסם את הסיפור בתקשורת הבינלאומית! (ל''ת)

    בתיה, 17/12/09 15:20

  • 96.

    צריך לעזור לה

    עמרי, 17/12/09 15:16

    א. כי עדיף שהילדים יגדלו פה כיהודים - אמא שלהם יהודיה
    ב. פשוט כי צריך לעזור לה. אז מה אם היא עשתה טעות, היא יודעת שהיא עשתה טעות והסיפור שלה יכול להציל עוד נשים יהודיות מגורל דומה.

    • אבל הם לא יהודים...וגם האמא לא יהודיה..היא התאסלמה..והאבא

      רומאו, 17/12/09 17:27

      חינך אותם על פי תורת האיסלם...והם למדו שישראל היא האויב...אז מה צריכים אותם כאן.

      • צריך בכלל להחזיר את עזה למצרים שהם ישברו את הראש איתם (ל''ת)

        רומאו, 17/12/09 20:15

    • היא ישראלית וכך מודגש בכותרת

      סארטר, פריס צרפת, 17/12/09 19:36

      היא לא יהודיה לכן אין כל חשיבות לכך שהם לא יבואו לכאן

  • 95.

    להחזיר את פופקורן לעזה למען הצדק ביתה בין ערבים. (ל''ת)

    גודמן, 17/12/09 15:15

  • 94.

    מסכנה - מקווה שתצליח להחזיר את הילדים, אבל זה לא קשור לעסקה (ל''ת)

    שרון, 17/12/09 15:14

  • 93.

    הייתי מחזיר אותה לעזה- אין לך בושה עוד לצייץ- חתיכת זבל

    דוד, 17/12/09 15:11

    אין מספיק יהודים טובים? - רק ערבים? אין מישהו טוב מרחובות

    • כל הכבוד תגובה במקום!! (ל''ת)

      גייס חמישי, 17/12/09 16:11

  • 92.

    It's not our bloody problem

    Trinity University , 17/12/09 15:06

    Don't play with fire and then run to mommy when you set yourself on fire, you stupid little thing. We don't owe you anything. Gilad was sent to protect us, not to shag random arabs.

  • 91.

    לשחרר מחבלים בגלל אשה חסרת אחריות? (ל''ת)

    גיא, 17/12/09 15:04

  • 90.

    כמה שיפוטיות, רשעות וגסות רוח!!!

    רק בן אדם, 17/12/09 15:03

    אני קורא את התגובות של האנשים כאן - סליחה, *החיות* כאן... ואני שואל את עצמי: זה העם שלי??? אין בכם קצת אנושיות, קצת חמלה???
    או.קי. - היא עשתה טעות שיפוט כשהיא הייתה בת 17. היא התאהבה בערבי - ממש פשע, נכון? (להזכירכם, לפני 11 שנה ברק נפגש עם ערפת כדי לחתום על הסכם שלום...) והיא עברה לחיות איתו בעזה. ואז, כצפוי, העסק לא הלך – הבדלי תרבות, אולי הבדלי מנטליות או סתם אי-התאמה אישית, מי יודע...
    האים מגיעות לה כל הגידופים והתגובות המגעילות שלכם בגלל זה??? ומה עם הילדים עצמם??? חיים שם בשבי, מופרדים מהאמא שלהם - מה הם אשמים בכל הסיפור הזה???

    • אתה לא מבין, יורדים עליה כי היא האמינה להסכם שלום של ברק.............. (ל''ת)

      גדי, 17/12/09 16:15

    • עשיתי טעות והפסדתי את כל הכסף שלי בעסקה גרועה, אכפת לך לממן אותי לשארי

      שפויה, 17/12/09 16:33

      חיי? תודה על הנדיבות. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    • אתה לא יכול לרקוד על שתי החתונות

      פנדה , 17/12/09 16:40

      או שהחיים שלהם בגיהנום - ואז הרי האמא היא זאת שהכניסה אותם לשם, לא המדינה, נכון? או שהחיים שם דבש ואין שום בעיה לחיות עם ערבים- ואז אין מה לחלץ אותם משם...

      אני בכל אופן חושב שהילדים מסכנים, אבל מה לעשות, הם עדיין שייכים לאבא לפי המסורת המוסלמית, והיא ידעה את זה לפני שהלכה איתו.

    • זו אמא! והילדים שלה שם.היא ה1 שמשלמת על הטעיות שלה (ל''ת)

      צודק 92-רק בן אדם!, 17/12/09 18:18

  • 89.

    הם נחשבים יהודים על פי התורה הקדושה. (ל''ת)

    בן, 17/12/09 15:01

  • 88.

    שלא תנסה להשוות למקרה שליט

    אישה חצופה, 17/12/09 15:00

    חוצפה להשוות למקרה שליט - היא נישאה לערבי, היא השאירה את הילדים שם... מה לזה ולמקרה שליט? למה שהמחיר שנשלם יהיה גדול יותר בגלל הטעויות שלה?

  • 87.

    איבדתם צלם אנוש

    תמיר, 17/12/09 14:59

    למה הישראלים צריכים לדעת הכל להרגיש בשביל כולם להיתיפיף כשזה לא נוגע לך לקבל החלטות שהם לא בין מקבלי ההחלטות למה למה
    אז אני אגיד לכם למה כי הישראלים שחצנים וגזענים וחושבים שהם יודעים הכל והיחידים שהרגש נמצא אצלם.מה הסיפור שלכם הכאב של האישה הזאת הוא כאב אמיתי ולא משנה שסוף מעשה במחשבה תחילה האם אבא שבנו רוצח מפסיק לאהוב את בנו האם אב שבנו בכלא על אשמת אונס לא מתגעגע לבנו ומה בכלל הקשר שבין החלטת האישה להתחתן עם ערבי ולגור בעזה לבין רצונה האמיתי לפגוש שוב את ילדיה יאללה תפסיקו להיות מורמים מהעולם והכנסו קצת רגש למוח שלכם .מי יתן והגב תוכל לפגוש את ילדיה שוב זוהי הברכה וההיתיחסות היחידה שהיא צריכה לקבל

    • היא יכולה לפגוש אותם בכל עת שתירצה- בעזה! חחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      שפויה, 17/12/09 16:35

    • היא יכולה כבר מחר לפגוש אותם - היא אנוכית

      פנדה , 17/12/09 16:42

      היא רוצה את השמנת של החיים בישראל - סורי מאמי, תחזרי בבקשה לעזה ותתאחדי עם משפחתך שם. עברת את הגבול, רצית לישון עם האויב כדי להרגיז את אמא ואבא? סבבה, אל תצפי מאתנו להבנה וחמלה כשזה מתפוצץ לך בפנים. חמלה יש לי רק על הילדים, אבל הם עדיין שייכים גם לאבא לפי המסורת המוסלמית והוא זה שיקבע כי הוא זה שמחזיק בהם - וגם זה באשמת האם שנטשה אותם פשוטו כמשמעו.

  • 86.

    להשאיר אותם שם

    דניאל, 17/12/09 14:59

    אם היא התחתנה עם האויב שיאירו אותם שם,שתסבולתגרמה לאויב להתרבות,טפו עליה.

  • 85.

    בתקווה שממשלת ישראל לא תשתגע בשביל נשים שמתחנתנות עם אויבינו

    מי זו בכלל?, 17/12/09 14:55

    לא אתפלא אם היא מחבר העמים שמצאה איזה ניר של סבא יהודי של השכן שלה ולכן היא פה.

  • 84.

    מה אני יגיד לכם ? חתיכת סיפור סיפור.

    הפעם אני נבוך, 17/12/09 14:49

    אמנם הגב' עשתה טעות מאין כמותה. עם זאת, קיים מצב נתון, ואם אפשר לעזור, בגבולות ההגיון - אני בעד. לא נותר אלא להצטער עבור הילדים, ולקוות שלא יהיו יותר סיפורים כאלה.

  • 83.

    ממתי יושבים שבעה על גוי שמת?

    יהודי, 17/12/09 14:36

    רובם של המקרים הללו, הם תוצאה של החינוך של פלורליזם , וחינוך נגד המחיצה הקיימת בין ישראל לעמים.
    מנהיגי החינוך בארץ הם האשמים באסון של האשה וילדות הללו.
    אם לא יחלצו מעזה הם עוד מספר שנים ילדו שם, וילדיהם שהם יהודים , יחונכו להיות מחבלים

  • 82.

    כמה רוע בתגובות. אני מתבייש. (ל''ת)

    רונן, 17/12/09 14:34

  • 81.

    למרבית המגיבים יש נפש של מתנחלים ושכל של בבונים (זה שילוב שאפילו צבוע

    מרינה, 17/12/09 14:33

    לא אוכל!)

    • איך עוד פעם המנתחלים אשמים? מטומטמת (ל''ת)

      מתנחל, 17/12/09 16:00

      • הגברת פופיק התנחלה בעזה. בשומרון יש מתיישבים, חלוצים (ל''ת)

        שפויה, 17/12/09 16:36

    • עוד גויה שאין לה יכולת הזדהות עם העם היהודי

      עופי גם את לעזה!, 17/12/09 16:43

      הרי זה ידוע שרוסיות הן ליברליות בכל הנוגע למציאת בני זוג- ערבים /יהודים/ בדואים הכל הולך אצלן....

    • מרינה, עשי טובה לעצמך ותהי בשקט. (ל''ת)

      גדי, 17/12/09 17:35

    • מרינה, גם לך זה קרה? נו, אז שיהיה לך בסבבה (ל''ת)

      רונית, 17/12/09 18:33

  • 80.

    אני עם 54 את יצרת את הבעיה תסתדרי לבד. (ל''ת)

    חוצפה של נאורים, 17/12/09 14:31

  • 79.

    מה קרה לכם המגיבים כאן

    לין, 17/12/09 14:26

    בסך זאת בחורה אדיוטית שעשתה שטויות התאהבה בכבר ערבי שחשבה שהוא יהיה טוב אליה - נו טעתה,אז לא מגיע שנרחם עליה?
    הרי שלושת הבנות שנשארו בעזה היו מעדיפות את אימם ולא לחיות ב''חרה'' שנקראת עזה.
    מוטב להיאבק למענן. את טננבויום מצדי עדיף היה להישאר להירקב בלבנון בגלל הרדיפה אחר כסף.

  • 78.

    לכל המתלהמים מוחמד אחמד ופאטמה שנולדו לה מהערבי יהודים למהדרין

    דיין אמת, 17/12/09 14:26

    לפי הפרשנות ההילכתית הקיימת ערבים
    הם בועלים כשרים לבנותינו עים הגיען לפרקן
    והילדים שיוולדו יהודים לכל דבר ועניין

    • הם גם מוסלמים למהדרין (ל''ת)

      rr, 17/12/09 16:29

    • נכון, אבל גם מוסלמים למהדרין... (ל''ת)

      פנדה , 17/12/09 16:44

    • על פי ההלכה הפסוקה כל ילד לאם יהודיה=יהודי הוא

      סארטר, פריס צרפת, 17/12/09 19:45

      ולא משנה מי אביו.
      אז מה הפלפול בנוגע לתשמישי מיטה ?
      גם הנוצרי הינו בועל ברשות אז מה?
      נגיד במלחמה על כן שב בצד עם הטיעון הזה הוא אפילו לא מחזיק מים

  • 77.

    רחמנות, אפשר לברר בארגון יד לאחים. בטוח יעזרו... (ל''ת)

    רחמנות, 17/12/09 14:21

  • 76.

    הגזמתם, טובת הילדים קודמת, וראוי שיחיו עם אמא

    אמא ימנית בדעותיה, 17/12/09 14:20

    אם האב מת, ואמם מעוניינת בהם.
    אין שום קשר לכך שהיא התחתנה עם ערבי, נוצרי או סיני לצורך העניין.
    המדינה כיום פועלת מול אב או אם שחוטפים ילדים למדינות אחרות וכך צריך לנהוג גם במקרה הזה.
    חוץ מזה ובלי שום קשר הייתי בוקדת אצלה מסוגלות הורית כי קבלת ההחלטות אצלה לא נראית לי מי יודע מה...

    • נראה לי עם סבתא פאטמה כזאת יותר כיף מאשר עם אמא נוטשת... (ל''ת)

      פנדה , 17/12/09 16:45

  • 75.

    עכשיו את בוכה?

    ענת, 17/12/09 14:13

    מה ניסגר איתך להתחתן עם ערבי תושב עזה? עד כדי כך היית נואשת? עכשיו את נזכרת לבכות זה הבעיה שלנו אנחנו הורסים לעצמינו את החיים ואחר כך מתפנים לבכות, עשית טעות ידעת שאת עושה טעות ועכשיו את מצפה שהממשלה תקן את הטעות שלך התחתנת עם מחבל עשית את כל הטעויות האפשריות החיים הם מה שאנו יוצרים ומה שאנו עושים מהם מקווה שלא יהיו עוד בחורות כמוך בחברה היהודית-ישראלית.

  • 74.

    גלית-כנסי רגע.

    המגיב, 17/12/09 14:13

    הסירי דאגה מלבך,אם את חוששת שחמאס ינופף בילדים וידרוש שנשחרר עוד מחבלים אז את יכולה להיות רגועה כי לא נשלם את המחיר.
    מעבר לכך,אני מאחל לך שתזכי לראות את בנותיך במהרה.

  • 73.

    טוקבקיסטים שפלים, עליכם נאמר אין שמחה כשמחה לאיד. (ל''ת)

    אדם, 17/12/09 14:09

  • 72.

    כל אחד אוכל את הדייסה שבישל (ל''ת)

    שף, 17/12/09 14:07

  • 71.

    ''התגוררה בעזה ובישראל לחילופין'' - הבנת זה, ברוך ?!

    רונן, רחובות, 17/12/09 14:06

    ומה דעת הריבון הישראלי על הסיפור ההזוי הזה ?
    מה זה פה, קפצונים ?! או מדינה ?!

  • 70.

    אם היא ישבה שבעה על הערבי הזה, אין לה מושג גם היום מה איתה

    קובי, 17/12/09 14:05

    שחררי אותנו

    • היא לא ישבה שבעה היא יצאה במחולות (ל''ת)

      גודמן, 17/12/09 15:16

  • 69.

    מי אמר שהיא יהודיה??

    שי, 17/12/09 14:01

    המון עולים שהגיעו לכאן יהדותם מוטלת בספק.

    • אתה צודק

      רוזה, 17/12/09 14:41

      אתה צודק תקראו תגובה 32

    • מה זה משנה אם היא יהודיה ? מה יהודים שווים יותר ? (ל''ת)

      שרון, 17/12/09 15:13

      • ברור (ל''ת)

        זה מדינת היהודים פה, 17/12/09 16:03

    • אתה ממש צודק היא חייבת להיתאסלם אין מי שידבר עליה היא מוסלמית ו

      vivi, 17/12/09 15:37

      והילדים שלה יתחתנו עם יהודים וזה מה שחסר לנו את העבונות האלו כל יהודייה שתדע שהיא הולכת עם ערבי הם טובים ומתוקים עד דבר בהתחלה אחר כך? אמרתי .... לא שמעת כבר מאוחר או היא מתה במיקרה הטוב הוא מת וכך ניפרדים מהגהנום מי שרוצה לנסות שיתאבד לפני

  • 68.

    מדינת ישראל לא צריכה לשלם שום מחיר לטרור עבור בעיות וסיכסוכים אישיים (ל''ת)

    אנחנו לא אשמים שאת #?&%$# !!!!!, 17/12/09 13:56

  • 67.

    שתבוא בדרישות לחמאס בעזה הכל נעשה מרצונה החופשי התחתנה וברחה בלי הילדי

    קצת חצופה, 17/12/09 13:52

    למדה להיות חצופה מהערבים אם היא דורשת שתמשיך לדרוש מאחל לה כשילדיה יגיעו לגיל 18 לאחר שנטשה אותם שנים לבד הם בכלל ירצו לדבר אתה בקיצור הטוב ביותר בשבילה ובישביל הילדים של שתחזור לעזה ותתחיל להיות אמא

  • 66.

    חצופה גם הולכת עם מחבלים ועוד באה בדרישות

    א, 17/12/09 13:50

    להזדיין איתו ולעשות ילדים לא הייתה לה בעיה עכשיו פתאום מעניין אותה הילדים לא צריך פה מחבלים עם אזרחות ישראלית יש לנו מספיק שישארו שם ואם אפשר לזרוק אותה לשם גם

  • 65.

    לא מרחמת

    אני, 17/12/09 13:48

    חצופה. למה ברחת בלעדיהן?

  • 64.

    ילדייך כקלף מיקוח לא ממש ירעידו את אמות הסיפים

    שי, 17/12/09 13:47

    איך בכלל יכולת לברוח ולהשאיר 3 מילדייך מאחור?????????
    איך עשית את הבחירה את מי לקחת ואת מי לא?? באן דן דינו??
    מעוררת סלידה.

  • 63.

    היא נטשה את ילדיה לבד עם האבא במקום לגדל אותם וברחה לה לכאן ש' של ערבי

    גברת חצופה, 17/12/09 13:46

    העניין הוא משפחתי בלבד, שנים הילדים לבד עם אביהם לאחר שנטשה את משפחתה וילדיה בעזה, רק בגלל שיש לה תעודת זהות כחולה והאפשרות לחזור היא עשתה זאת
    אין סיבה שהמדינה תאבק למענה בגלל שנישאה מיוזמתה ורצונה החופשי.
    כאשר התחתנה עם אהוב ליבה מעזה היא לא פעלה בשליחות מדינת, ישראל וילדיה חיים חופשיים בעזה ולא מוחזקים שם ע''י ארגון טרור, או שתחזור לילדיה או שלא, הדבר תלוי בגברת ולא המדינה צריכה לתת על כך את הדעת

    • מעניין למה אתה לוקח צד של בעל מכה ושל חברה מוסלמית שמדכאת נשים! (ל''ת)

      אלי, 17/12/09 13:59

      • היא לקחה בשתי ידיים את הצד המוסלמי והתאסלמה מרצונה

        בחרה באסלאם, 17/12/09 14:33

        אנשים לא מבינים היא התאסלמה והתחתנה מרצונה, ילדה 6 ילדים וברחה מבעלה רק בגלל שיש לה תעודת זהות כחולה. היא מוסלמית מבחירה וגם ילדיה שאת כולם ילדה כמוסלמית וכל זאת ביודעין ומבחירה חופשית שלה.

    • היא הייתה רק ילדה כשנישאה, מה את יודעת על מה עבר עליה.

      המומה, 17/12/09 14:00

      גם טננבוים לא פעל בשם המדינה ושיחררו אותו, היא פשוט צריכה מישהו חזק שיתמוך בה.
      ותאמיני לי שאם לך היו מרביצים, גם את היית בורחת.

  • 62.

    מה מדהים- מדובר ב

    אופיר, 17/12/09 13:36

    אחת ללא ערכים, עקרונות, בגדה בדתה, עמה ובמשפחתה.
    חשבה שהיא חכמה וכי ערבי עדיף על בחור רגיל ויהודי עברה לעזה, הזדהתה איתם. עכשיו שיש בעיה מבקשת עזרה - למה? הרי זה סרט ידוע מראש.
    שתמשיך להסתדר עם אחיה המוסלמים כפי שעשתה עד היום הרי הם כל כך טובים ומגדלים את ילדיה באהבה שתצליח ותדע כל יהודיה כי מי שבוחרת בערבי כבעל זבש''ה!!!

    • אבל הילדים יהודים ולכן כלפיהם צריך מידה של רחמנות ! (ל''ת)

      יהודיה, 17/12/09 15:50

  • 61.

    שתשחרר אותם לבד

    אני, 17/12/09 13:35

    גם ללכת לבד היא ידעה ..

  • 60.

    האמא יהודיה= ילדים יהודים על פי ההלכה (ל''ת)

    גד, 17/12/09 13:34

    • האבא מוסלמי הילדים מוסלמי לפי ההלכה שלהם. (ל''ת)

      יניב, 17/12/09 13:56

      • אבל היהדות היא אמת (ל''ת)

        והאיסלם הוא בדיה של הערבים, 17/12/09 15:35

      • ולפי היהדות הם יהודים לכל דבר ! (ל''ת)

        יהודיה, 17/12/09 15:51

  • 59.

    יענו לתת אזרחות למחבלים באמתלה של הומניות (ל''ת)

    לא מרגשת אותי, 17/12/09 13:31

  • 58.

    אהבה ללא גבולות כמה בנות יהודיות חיות כמו כלבות בעזה והגדה

    להחזיר את הילדים הבייתה, 17/12/09 13:26

    כשהאהבה בוערת אין לה שום גבול שום דבר לא יעזור או יעצור אותה.
    מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה ....,

    • יאללה,יאללה... (ל''ת)

      אורית, 17/12/09 14:54

    • מתוסבכת... (ל''ת)

      פחחח, 17/12/09 16:39

  • 57.

    מעולם לא שמעתי שמוסלמית הלכה עם יהודי. הנשים שלהן נאמנות (ל''ת)

    פיכס, 17/12/09 13:26

    • הנשים שלהן לא נאמנות הן פשוט מסריחות ושום יהודי לא יילך עם מוסלמית

      שום יהודי לא יסים יד על מוסלמית, 17/12/09 14:54

      לעומתן גברים מוסלמים שיוצאים עם יהודיות בשבילם זו עלייה בדרגה וגאווה גדולה מאוד להתחתן עם יהודיה

    • וגם אם הלכה בטח דאגו שלא תחזור.... (ל''ת)

      אורית, 17/12/09 14:54

    • זה בגלל שדינה יהיה מוות

      אדם, 17/12/09 15:02

      לכן לא תשמע על זה.

    • למה אתה חושב שהיא יהודיה? (ל''ת)

      ע, 17/12/09 15:47

  • 56.

    שתלך לחפש מי ינענע אותה (ל''ת)

    בוריס, 17/12/09 13:24

    • תגובה ממצה וקולעת ! (ל''ת)

      גוני פיינשמייקר, 17/12/09 14:03

    • צודק אחי , שיפחה של ערבים מחבלים (ל''ת)

      אבינו מלכנו, 17/12/09 16:14

  • 55.

    מה נסגר אתכם

    מתחשב, 17/12/09 13:23

    היא לא ביקשה עסקה בשבילה. גם ככה משחררים מאות מחבלים. נכון שזאת אשמתה אבל למה להיות רעי לב. קצת אנושיות ובלי גזענות.

    • יהיה מחיר שנצטרך לשלם ולכן בשום פנים ואופן אין להתערב ! (ל''ת)

      חוץ מזה לה יש 3 ילדים ולמשפחה יש 3 אז הם ''פיטים, 17/12/09 13:58

      • אתה מכיר את משפט שלמה המלך ... משפחה לא מחלקים לשתיים ... (ל''ת)

        יהודיה, 17/12/09 15:53

  • 54.

    לא נעים, אבל את ממש לא מעוררת רחמים (ל''ת)

    לא משנה, 17/12/09 13:23

  • 53.

    גם לי יש בעיות ואני לא בא למדינה שתפתור לי אותן, את בישלת לעצמך דייסה!

    חוצפנית מטורללת, לכי לעזה ותעזבי אותנו בשקט., 17/12/09 13:22

    תני לי להבים משהו, אם הנישוין שלך היו מצליחים, אז בטח היית נלחמת במדינה שיתנו לבעלך אישור שהייה בישראל ואח''כ גם אזרחות, נכון ??

    אני בטוח שהמשפחה שלך והסובבית אותך ניסו לא פעם ולא פעמיים להניא אותך מהמעשה המטומטם שעשית לפני שהתחתנת ולפני שנכנסת להיריון ולאחר כל לידה מחדש אבל את היית בשלך נכון ?? את טעת שאת אוהבת אותו ושאתם אוהבים ושהם רק רוצים לחיות בשקט וכל הבבל''ת הזה נכון ??

    עכשיו הדבר היחידי שאת יכולה לעשות זה ללכת לבקר את הילדים שלך בעזה או לחילופין להמשיך לצלצל אליהם כל הזמן, למרות שעם כל הצער והכאב, אני מציע לך לשכוח מהם ולהמשיך הלאה בחיים שלך... שיהיה לך המשך חיים טובים (ולא על חשבוננו)!!

    • זו התגובה הכי טובה שקראתי היום!

      גולן, 17/12/09 13:40

      כל כך צודק!

      • לא צודק בכלל!!!

        MORIS, 17/12/09 16:44

        אדם שכותב תגובה כזאת וגם אדם שמצדיק אותה הוא בטוח לא הורה, בגלל זה הוא כותב כל כך הרבה שטויות, שלושת הילדות שנמצאות בעזה לא אשמות בטעויות שאימן עשתה בעבר, וגם האם הבינה שטעתה, לא צריכים להעניש אותה על כך, אלא לאחד בינה ובין בנותיה כמה שיותר מהר

        • מה בדיוק הבעיה עם הבנות?

          סארטר, פריס צרפת, 17/12/09 20:23

          זה לא שמתעללים בהן.... הן רק רחוקות מאמא אבל הן במשפחה.
          כידוע ילדים במשפחה מוסלמית חיים עם שפחה מורחבת

  • 52.

    רעיון רציני ובלתי מתלהם לגב' פופוק

    מוטגורס, 17/12/09 13:22

    בדקי את האפשרות להגיש תביעה דרך המוסדות המשפטיים המקובלים על שלטונות עזה שישפטו האם לפי השריעה המקובלת (גם בין מוסלמי 48) אם הבעל מת האם יש רשות לקרובי האב להחזיק בילדים כבשלהם או האם הם חייבים לתת אותם לאימם.

  • 51.

    לא נעים, אבל את ממש לא מעוררת רחמים (ל''ת)

    לא משנה, 17/12/09 13:17

  • 50.

    את מצפה שלא ישפטו אותך אבל כשאת משווה את גלעד שליט לבנותייך, שסובלות

    לימי, 17/12/09 13:14

    באשמתך, יש לך חוצפה. את זו שנטשת אותן בעזה ואת זו שבחרה להתחתן עם ערבי, אותך אף אחד לא החזיק בשבי. ''את המדינה זה פחות מעניין כי הן לא חיילות ולא הפקירו אותן בשדה קרב. אבל אמא היא אמא וילדים הם ילדים''. תעשי חשבון נפש.

  • 49.

    כל אחד במדינה עושה שטויות ובסוף בא למדינה שתעזור לו.... (ל''ת)

    שמעת על אחראיות אישית, 17/12/09 13:10

  • 48.

    את צודקת המקרה שלך לא מעניין אף אחד

    אור, 17/12/09 13:09

    כי את בחרת בחיים האלה. את במודע התחתנת עם פלסטיני ועברת לעזה.

    בעיה שלך!

  • 47.

    BU NV TZ VEKHYURHX

    a_lef , 17/12/09 13:09

    FDZFZZTZ VEKHYURHX TJRTH

    • BNKBVGGFGF

      SSDHHJVHKBV, 17/12/09 13:49

      hhhjguig
      מעניין אם גם את החירבוש הזה תפרסמו....

  • 46.

    מכרת את ילדיך לעתיד קודר צפוי,עדיף לילדיך בלעדיך. (ל''ת)

    שגיב, 17/12/09 13:08

  • 45.

    גלית

    רפאל, 17/12/09 13:07

    תחזרי לעזה עם הילדים שלך לא צריכים פה בוגדות הרי אם הוא לא היה מכה אותך היית נשארת בעזה ומגדלת ילדים שיתפוצצו בישראל עובדה שהבעל שלך היה מחבל ונהרג בעופרת יצוקה ככה היה מחנך את ילדייך..למה חזרת לישראל כדי לקבל קיצבה???איך את מדברת על גלעד שליט יחוצפנית..מקווה שאת תיקראי את התגובה הזו!
    ודי לרחם עלייה ישמאלנים, לכו תוציאו לה תילדים מעזה במקום לזרוק אבנים על חיילים בנעלין ופקיעין.

  • 44.

    אה..עכשיו היא דורשת ממדינת ישראל שירות.כשבגדה בעמה לא חשבה על זה (ל''ת)

    טלי, 17/12/09 13:06

    • כן עכשיו אין לה מפרנס..אז היא באה לישראל לקבל קיצבה.שהמדינה

      רומאו, 17/12/09 17:58

      ומשלמי המיסים יממנו אותה...בעזה היא היתה צריכה לחפש עבודה..

  • 43.

    אה..עכשיו היא דורשת ממדינת ישראל שירות.כשבגדה בעמה לא חשבה על זה (ל''ת)

    טלי, 17/12/09 13:06

  • 42.

    אה..עכשיו היא דורשת ממדינת ישראל שירות.כשבגדה בעמה לא חשבה על זה (ל''ת)

    טלי, 17/12/09 13:05

  • 41.

    להשיבן אך לא לאימן!

    מירי, 17/12/09 13:05

    אין גבול לחוצפה! להשוות בין שליט היקר למצב שלה אשר הביאה על עצמה!ללכת עם בעל לגור בעזה זו בגידה! כדאי אם אפשר לשחרר את הבנות אך בשום אופן לא להחזירן לאישה שנטשה אותן אצל האויב אלא להביאן למשפחות אומנה ראויות!

  • 40.

    הילדים שייכים לאמא שלהם וזכותם לגדול עם אמא

    דנה, 17/12/09 13:04

    במיוחד שהאב מת.
    המדינה צריכה לטפל בהחזרת הילדים החטופים. בדיוק כפי שהיו עושים

    • פחחחחחח....שתחפש לה את החברים שלה בעזה! (ל''ת)

      אורית, 17/12/09 14:56

    • חמודה המדינה לא שלחה אותם לשם היא לא מחויבת להם (ל''ת)

      אני, 17/12/09 15:20

  • 39.

    חוצפה

    ארז, 17/12/09 13:02

    אין גבול לחוצפה,איך את עושה השוואה בכלל??בחרת בעצמך את הדרך לעזה.

  • 38.

    עושים דברים שלא יעשו ודורשים מהמדינה לתקן (ל''ת)

    נפיח, 17/12/09 13:01

  • 37.

    איכסה עלייך

    אזרח מודאג, 17/12/09 12:59

    תחזרי לעזה,
    למה יהודייה מתחתנתעם מוסלמי מהשטחים??
    תשלמי את המחיר!!

  • 36.

    היא עשתה טעות, אבל התגובות שלכם לא אנושיות! (ל''ת)

    אאאאאא, 17/12/09 12:58

    • עשתה 6 פעמים אותה טעות,היא האשמה היחידה. (ל''ת)

      שגיב, 17/12/09 13:32

  • 35.

    לא לעזור לה

    ישראלי, 17/12/09 12:58

    ואם אפשר אז לעשות לה דווקא ולקחת לה את הילדים שאיתה ולשלוח לעזה

    עד שתתאבד

    ככה ייעשה ליהודים שהולכים עם ערבים

  • 34.

    שמעתם פעם על מקרה הפוך?

    מעריץ נשים מוסלמיות, 17/12/09 12:53

    שמכבדות ושומרות על דתן מסורתן ותומתן.

    • כן, ממקור ראשון

      פנדה , 17/12/09 16:49

      אמנם לא ערבייה, אבל תאמין לי ששום תומה לא הייתה שם :) לא כל המוסלמיות פאטמות... ויהודיה ישראלית בריאה בנפשה לא תלך עם ערבים, אלא בד''כ עולות חדשות שבשבילן, מה לעשות, ערבים וישראלים נראים די אותו הדבר...

  • 33.

    ומחר כשתתחתני עם איראני גם משם נצטרך להחזיר את ילדייך???

    די להתבוללות, 17/12/09 12:51

    הדבר היחיד שמעורר בי חמלה בסיפור הזה זו העובדה שהילדים יהודים.
    למזלם הרע אמם טפשה.
    אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהינה.

  • 32.

    היא יהודיה ?????

    רוזה, 17/12/09 12:50

    רב פרץ צודק רוב עולים מחבר העמים של שנות 90 לא יהודים. יהודים שעלו משם יודעים את זה טוב מאוד

  • 31.

    צריך לעזור לה במקום לזרות לה מלח על הפצעים!!! איזה תגובות מגעילות!!!

    איילת, 17/12/09 12:49

    כולנו בני אדם וכולנו טועים!!! לי אישית המקרה הזה כואב..

  • 30.

    אלוהים ישמור, איזה מקרה! הלוואי ויכולתי לעזור לך גלית.. כואב לי הלב (ל''ת)

    לירון, 17/12/09 12:47

  • 29.

    להחזיר אותה לעזה עוד היום. (ל''ת)

    עזה, 17/12/09 12:38

  • 28.

    לפחות שתעשה נפשות נגד נישואים כאלו ....

    יוחאי, 17/12/09 12:37

    עלמנת שבנות ישראל ילמדו ממנה

  • 27.

    חייבים להציל אותם ועכשיו הם יהודיות!!! (ל''ת)

    איפה יד לאחים?, 17/12/09 12:33

  • 26.

    אם הבנות יהודיות על פי ההלכה, יש לשחררן (ל''ת)

    ערבות הדדית, 17/12/09 12:33

  • 25.

    פשוט מטומטמת! מגיע לה!!!! (ל''ת)

    ש, 17/12/09 12:32

  • 24.

    מה אתם מתלהמים, בבונים?

    נמרוד, 17/12/09 12:29

    לפי ההלכה הילדים שלה יהודים, מאחר והיא יהודיה.
    מי שמכם לשפוט כאב של אם?
    האם הכאב של אביבה שליט על בן יחיד שלה ששבוי בידי ערבים ,רב יותר מכאבה של גלית על שלושת ילדיה השבויים?
    היא עשתה טעות. נכון. גם גלעד עשה טעות כשיצא מטנק ממוגן ונפל בשבי.
    אפשר להתנות את העסקה גם בהשבת ילדיה- ועצם זה שילדים יהודים יוצאים מעזה יחזיר לנו קצת כבוד.

    • ולפי השריעה המוסלמית הם מוסלמים

      דני א, 17/12/09 13:23

      ולכן מחובתם לדאוג שהילדים יחיו
      כמוסלמים ואנחנו לא נסתכסך איתם
      על כך שובי לעזה אל משפחתך
      וזה הפיתרון היחידי את קיומך
      תקבלי מחמס ולא מהביטוח הלאומי
      די לניצול המדינה

      • ולפי היהדות הם יהודיים כי זה הולך לפי האמא גם אם היא טעתה (ל''ת)

        יהודיה, 17/12/09 15:57

        • נכון אבל מה לעשות יש גם דין אזרחי וככזה הם מוסלמים

          סארטר, פריס צרפת, 17/12/09 20:28

          הרי אם כך כל העולם יהודים על פי האבות הקדמונים אז מה לכלום זכות שיבה.?

    • Gilad may die but not the kids

      Israel, 17/12/09 13:25

      These are 2 different issues Gilad is in prison by Hamas The kids are together with family not the best family but no one is trying to kill them and they are not in prison
      I'm sorry for the mother really sorry and we should do something for her

    • תתבייש על ההשוואה, נמרוד (ל''ת)

      אתה הבבון, 17/12/09 14:15

    • ''גלעד עשה טעות כשיצא מטנק ממוגן ונפל בשבי'' זאת אחת התגובות הכי

      טנקיסט, 17/12/09 18:03

      מטומטמות שקראתי בחיי, המשפט הזה שלך מלמד אותי לא רק שאתה אדם מאוד טיפש, אלא שגם לא שירתת יום אחד בצבא, או לפחות לא בתפקיד קרבי, אבל האמת היא שזה הרווח שלנו, עם האיי קיו הנמוך שלך זה מסוכן לתת לך נשק.

      ההשוואה שלך לא במקום, את גלעד שליט המדינה שלחה, את האשה הזאת אף אחד לא שלח, זאת טעות שלה, שלצערנו הילדים שלה משלמים עליה עכשיו, כמו שאני לא מצפה מהמדינה שתכלול את דוחו''ת החנייה שלי בעסקאת שליט, ככה המדינה לא צריכה לתקן את הטעויות של האשה הזאת באמצעות שחרור מחבלים נוספים.


      וסתם לידיעתך, ירו על הטנק של שליט טילי נ''ט שחדרו את הטנק, במקרה כזה כנראה שמערכת כיבוי האש של הצריח פעלה, אם אנשי הצוות היו נשארים בפנים הם בכל מקרה היו מתים מחנק או התפוצצות תחמושת הטנק, אם הוא יצא מהטנק בעצמו(זאת הנחה שלך), זה בגלל שלא הייתה לו ברירה, ובכל מקרה זאת לא טעות ובטח שאין מה להשוות עם אשה שבוחרת לקיים מערכת יחסים עם פלסטינאי שכנראה גם היה מחבל..

      • המדינה אכן טעתה - בהבאת הגויים הבוגדניים (ל''ת)

        שמשתפים פעולה עם אויבנו ואף מתרבים איתם, 17/12/09 18:36

  • 23.

    כולם בטח הזהירו אותה אבל חשבה שהיא חכמה מכולם -עכשיו רוצה שהמדינה תעזו (ל''ת)

    אבי, 17/12/09 12:28

  • 22.

    הילדים הם יהודים נא לא לשכוח את זה,העלינו דור שלישי מארצות

    רועי, 17/12/09 12:27

    ניכר,לא נפעל למען ילדים יהודים?

    מה הם אשמים בבחירת הוריהם?

    • היא התאסלמה הם לא יהודים (ל''ת)

      משה, 17/12/09 13:17

      • גאון הלכתי אתה, אה? אין לך מושג ביהדות (ל''ת)

        גיא, 17/12/09 15:43

      • הם כן גם אם זה לא מוצא חן בעינך ! (ל''ת)

        יהודיה, 17/12/09 15:58

        • הם לא וגם אם את קוראת לעצמך יהודיה לא עושה את זה חוקי יותר

          סארטר, פריס צרפת, 17/12/09 20:33

          האם ישראלית ולא יהודיה על כן ילדה לא יהודים בעליל לא שכן מוסלמים על פי חוקי ההתאזרחות אי אפשר גם על פי ההלכה לנקט בגישה של נוחות בכל הנוגע ליהדות.
          צאי ותלמדי לפני שאת מגיבה מהבטן או יותר נמוך

    • יהודים? אז מה? אבא שלהם מוסלמי. (ל''ת)

      אייל, 17/12/09 15:07

  • 21.

    תגובה לא מתלהמת

    הווארד, 17/12/09 12:20

    היית בת 17 צעירה וחרמנית אז הלכת עם ערבי ומשום מה ? חסר יהודים ? או בני אדם אחרים שלא נמנים עם האויב ?
    פתחת שפנייה בעזה וגידלת אותם בהתאם למסורת האסלאמית והערבית, מה עוד שפעילותו החבלנית של בעלך לא הפריעה לך.
    פתאום קצת התעללות ועוגמת נפש כמיטב המסורת האסלאמית של יחס לנשים והנה הינך נזכרת בכך שאת ''יהודיה'' או ''ישראלית'' ואת מצפה שהמדינה תשחרר רבי מרצחים תמורת הגי'האדיסטים הקטנים שלך.
    עד לאן יכולה להגיע החוצפה ?!

    • זה נכון בת 17 וחרמנית שמיד פותחת את הרגלים לכל דחפין

      א, 17/12/09 12:44

      אז נא תשבי בשקט בעזה כי את לא רצויה כאן את לא יהודיה כי את כיום מוסלמית אשת מחבל ....
      ילדיך שירקבו שם עזבי אותנו בשקט

    • גזענות זה כאן

      חיימ'קה, 17/12/09 12:48

      אתה גזען וקיצוני חסר לב וחסר רחמים........אתה לא במקרה אמריקאי מטורף ומשיחי ומתנחל נכון?

      • אחרי שסובלים מנחת זרועים של בני דודיני מדברים אחרת

        לא-אוהב, 17/12/09 14:51

        ואני מדבר בתור אחד שנשדדד ביפו ע''י ארבע ערבים ,בטיילת ביום שבת בערב ,כן

        אז כל מי שרוצה שלום איתם ,שילך קיבינימט

      • דווקא אמריקאים ,יהודים ''משחיים'', ומתנחלים היו עושים הכל להציל את

        יהודיה, 17/12/09 16:02

        הילדים ולהחזיר אותם לחיק היהדות כי הם אינם אשמים בחטא של אמם והם בגדר תינוק שנישבה !

    • חחח קלעת בול להגדרה של ''לא מתלהמת'' (ל''ת)

      אינאני, 17/12/09 12:50

    • לא כל ערבי (או מוסלמי) הוא מחבל!! (ל''ת)

      מורי, 17/12/09 16:48

  • 20.

    אם שיחרורם לא גורם לשיחרור מחבל נוסף אין בעיה.

    זה מה יש, 17/12/09 12:18

    אצל שליט יש 2 צדדים
    משפחת החיל והחיל החטוף. מול משפחות שכולות
    והרוגי הפיגועים.

    אי אפשר לשים את המקרה הזה מול משפחה שכולה.

    מצטער.

    • להחזיר אותם דחוף! בלי קשר לכלום!

      מומי, 17/12/09 12:38

      עכשיו! על מה אתה מדבר? מה הקשר?

      • למה להחזיר אותם דחוף???

        יעל, 17/12/09 13:13

        מה הקשר של המדינה לעניין הזה?
        היא עברה לגור בעזה וילדה שם ילדים.
        היא השאירה שם את הילדים שלה.
        לא זו בלבד אלא שבשיא חוצפתה היא מעיזה להשוות בין המקרה של גלעד שליט לבין בילדים שלה?

        אתת גלעד שליט המדינה שלחה לשטחים, המדינה אחראית לגורלו.

        את ילדיה היא ילדה בשטחים ולכן היא אחראית לגורלם.

      • דחוף ועכשיו....כן המפקד... (ל''ת)

        טירון, 17/12/09 18:12

  • 19.

    להחזיר אותה ואת הילדים שלה לעזה!!!!!!!! (ל''ת)

    באיב, 17/12/09 12:15

  • 18.

    סליחה, הרי הזהרנו והתרענו שזה מה שיקרה-על הטעויות שלך לא אנחנו נשלם!

    יהודי, 17/12/09 12:12

    חסר לנו רק שעכשיו גם יגידו לנו לשחרר עוד מרצחים ארורים בשביל ילדיה.

  • 17.

    אם היה מדובר בבקשה של גבר אף אחד לא היה מתיחס אישה זה אחרת (ל''ת)

    א, 17/12/09 12:04

  • 16.

    תגובות מרושעות (ל''ת)

    דרורי בר לבב, 17/12/09 11:46

    • אתה מוזמן להכנס לעזה ולהוציא משם את הילדים שלה...

      לויקורפוס, 17/12/09 12:36

      המדינה לא צריכה לשאת בתוצאות ולבזבז משאבים (ובמקרה הספציפי הזה גם לסכן חיים) בשל בחירות שעושה אדם מבוגר על דעת עצמו.

      • הילדיםפ לא פשעו והם אדרחים ישראליים ויהודים לכל דבר ! (ל''ת)

        יהודיה, 17/12/09 16:04

        • הילדים גודלים כערבים בעזה. הם עזתיים לכל דבר וזה מה שהיא בחרה בשבילם

          תעשי לי טובה, 17/12/09 22:46

          קרוב לודאי שאין להם שום קשר או תחושת הזדהות עם ישראל או היהדות.

  • 15.

    אם יחזירו אותם תקבלי ביטוח לאומי יותר גדול שישארו שם כנסוווווו

    שלום פ''ת, 17/12/09 11:18

    את רוצה את כול העוגה שלמה תשלמי על הטעיות שעשית המדינה לא חייבת לך כלום תתבישי לך שאת מזכירה את גלעד שליט את ניכנסת מרצונך ולכן נעשה החלפה את ובנותייך שכאן תמורת גלעד

    • אם היא תקבל את בקשתה מחר כל חרמנית שהתחתנה עם ערבי

      א, 17/12/09 12:48

      תדרוש שיעשו עסקאות עבור ילדיה תמורת מחבלים זאת חוצפה לכן עלינו להחזירה מיד לעזה שם מקומה .

  • 14.

    נ. למחשבה לגלית.

    רמי, 17/12/09 11:16

    גלית היקרה שאת התחתנת עם ערבי ששונא אותך אל תתפלאי שהוא ישנה את עורו. בקיצור את ישנת במיטה חולה אז אל תתפלאי שיש לך כינים עכשיו.

  • 13.

    אין קשר לגלעד

    ליאון, 17/12/09 10:25

    השקיעו כבר המון מאמצים ומשאבים על מנת לשחרר את גלעד ,לדעתי הממשלה לא היא זאת שתשחרר את גלעד אלא המדינה .
    מלבד זאת גלעד הוא חייל בצבא הגנה לישראל שנשבה בעת מילוי תפקידו ,אף אחד לא שאל אותו כשנחטף ולא היתה לו שום אלטרנטיבה אחרת לעומת זאת את התחתנת עם ערבי מעזה ,אהבת אותו מסיבה לא ידועה וגם הבאת ממנו ילדים שבטח לא אשמים בכל הסיפור ההזוי הזה.
    צר לי ,אבל גם כך קשה להוציא את גלעד ואם נבקש להוציא את ילדיך בעסקה העסקה תהפוך לבלתי אשפרית והיא לא תתמש אם בכלל.
    לכן אין קשר לעסקת גלעד טלמה נזכרת דווקא עכשיו

  • 12.

    היא בישלה לעצמה את הדייסה שתאכל אותה..ואפילו שעל פי ההלכה

    רומאו, 17/12/09 10:10

    אם האם יהודיה אז הילדים יהודים...אז במקרה הזה הם כבר ערבים מוסלמים כי היא התאסלמה...ולילדים שטפו את המוח כמו ששוטפים לכולם...לדידם ישראל היא האויב..הם עלולים לגדול כגייס חמישי..בעלה היה כנראה איש חמאס ונהרג בעופרת יצוקה...אישה יהודיה נורמאלית שחושבת עם הראש במקום חלק אחר בגוף לא הייתה מתחתנת עם ערבי מוסלמי וגם עוברת לגור איתו בעזה...עכשיו יש להם עוד שלוש נשים שם שיולידו כל אחת עשרה ילדים..בשנה הבאה הן כבר נשואות..והילדים שלהן יהיו אנשי חמאס..ואולי גם ...שהידים...

    • היה עליה לחשוב גם כשהיא הייתה חרמנית מתי לפתוח את

      א, 17/12/09 12:51

      הרגליים ולמי על החרמנות שלה אזרחי ישראל לא צריכים לשלם .

    • אם כבר הזכרת את זה:

      אלעד דקר, 18/12/09 02:03

      אז רוב ההרוגים של עופרת יצוקה לא היו אנשי חמאס (וחלק גדול מהם בכלל היו ילדים) אז רוב הסיכויים שבעלה לא היה איש חמאס.

  • 11.

    שכחי מזה, ובצורה בוטה יותר - איך את בכלל מעזה להזכיר את שמו של גלעד?

    בר, 17/12/09 10:10

    הילדים שלך אמנם עצוב שישלמו את מחיר טיפשותה של אימם אבל כך רצה הגורל והם נולדו לך...
    גלעד שליט חייל בצבא הגנה לישראל שגם כך שחרורו קשה את עוד מעזה לדרוש שיוסיפו על העול את הילדים שלך שאת זרקת שם?!
    אין גבול לחוצפה!!!

  • 10.

    חזקי ואמצי

    דניאלה, 17/12/09 09:56

    אף אחד לא שופט אותך רק מישהי שגרה עם החולארות הללו פראי האדם הללו שמכים ומרביצים משפילים ואונסים מבינה שאין ברירה.
    תמשיכי לספר את הסיפור שלך כדי שלא יפלו עוד יהודיות לבור שנפלת את לא ל''פלסטיניים'' ולא ליותר גרועים שקוריאים לעצמם ''ישראליים'', ידוע לכל איך הם מתחייסים ליהודית. וב''ה בזכות זה יחזרו אליך בנייך בקרוב.

  • 9.

    חזקי ואמצי

    dav, 17/12/09 09:52

    אף אחד לא מאשים אותך. רק מישהי שגרה אצל הערבים יודעת מה זה החולארות האלו. פראי אדם. מכים ומרביצים משפילים ואונסים אוי לה ליהודיה שנקלעת לערבים. וב''ה שהצלחת לברוח משם. ב''ה בקרוב תזכי לראות את בנייך.
    תמשיכי לספר את סיפורך שלא יגיעו עוד יהודיות חס וחלילה לבין הערבים ה''פלסטניים'' וה''ישראלים'' כאחד

    • איזה קטע

      עופר, 17/12/09 12:35

      ''מכים ומרביצים משפילים ואונסים''.
      ממש תיאור נאמן של יום ממוצע בארץ.(אגב גם במגזר הדתי/חרדי.
      כמובן שאפשר להפוך את זה לעניין גזעני ולהגיד שהערבים הם חיות, ואפשר גם לראות את המציאות כמו שהיא להבין שבכל מקום יש בני אדם שלא ראויים לחיות בינינו ואין קשר לדתם צבעם ושפתם.
      ושאלה לסיום - איפה מצאת את העותק של הפרוטוקולים של זקני ציון ממנו צטטת כ''כ יפה על הערבים???

      • עופר - נראה לי שאותך ערבים לא צריכים לאנוס

        ממממ, 17/12/09 16:17

        אתה נותן להם להביא בך בכיף

    • היא לא ''נקלעה'' לסיטואציה- היא הלכה מרצונה החופשי ובחרה לחיות כך

      קרן, 17/12/09 22:44

      ועל טעויות ברמה כזאת- משלמים. זו הדרך שבה היא בחרה לחיות את חייה- זה האבא של הילדים שלה שהיא בחרה וזה אורך החיים שביקשה לילדיה ולעצמה.

      שתבוא בטענות לעצמה. היתה צריכה לברוח עם הילדים או להישאר שם איתם.

  • 8.

    אמן שיחזרו בקרוב לאמם ולעמם בריאות ושלימות (ל''ת)

    סשה, 17/12/09 09:49

  • 7.

    תלכי לעזה!!!!

    ישי, 17/12/09 09:42

    למה להתאמץ??אולי נעשה החלפות ?הילדים שלך תמורת שליט????

    • נכון מאוד!! אם את כל כך רוצה את הילדים לכי לחיות בעזה (ל''ת)

      מיכאל, 17/12/09 15:48

  • 6.

    חוצפה

    אזרח, 17/12/09 09:41

    איך היא מעיזה לדרוש מהמדינה דבר כזה עם כל הכבוד גלעד שליט נלחם למען המדינה ונלקח כשהיה במילוי תפקידו אז מי את גלית פויקו שתדרשי ממדינת ישראל לשחרר את בנותייך? מדינת ישראל ואזרחיה לא צריכים לשלם מחיר על טעות גועלת שלך

  • 5.

    איך את יכולה להשוות את הילדות שלך לגלעד שליט?

    איולה, 17/12/09 09:41

    חמודה את הלכת לשם מרצון ותחתנת שם מרצון וגם הבאת ילדים כמו ארנבת מרצון.... אז להשוות את עצמך ות הילדים לגלעד שליט זו טעות חמורה הוא לא שם מרצון הוא שם כי הוא נחטף ... להזכירך..!!!

    • ותלד לו (ל''ת)

      אם הבת שלך תצא אם ערבי נראה מה תגיבי, 17/12/09 10:35

  • 4.

    שיחזירו אותה ביחד עם המחבלים לעזה (ל''ת)

    bigred, 17/12/09 09:39

  • 3.

    חבל שלא חשבת על זה לפני 11 שנה... (ל''ת)

    גיא, 17/12/09 09:27

  • 2.

    חוצפנית

    עכ, 17/12/09 09:24

    אשמתנו שהיא התחתנה איתו???

    • ואת/ה עוזר רק לאלו שיש לך רגש אשמה כלפיהם?

      אתי, 23/12/09 13:14

      מה עם סתם עזרה לאדם במצוקה - ללא קשר אליך?
      אמנם, אין צורך לקשור את הסיפור שלה לעסקת שליט, אבל לנסות לעזור לגברת - בהחלט!

  • 1.

    על ולמה את חושבת שהפעלולים שלך מעניינים מישהו

    יובל, 17/12/09 09:20

    את רצית את זה וקיבלת ואח''כ את מבקשת לתקן את הטעויות שלך על חשבון המדינה. אף אחד לא שלח אותך לשם הלכת מרצונך, הסתבכת מרצונך מה את רוצה מהמדינה. כמו שיצרת את הבעיה בעצמך תפתרי אותה בעצמך מבלילערב את המדינה.בעיה שלך..נקודה.

    • למה להגיב ככה?

      אורטל, 17/12/09 10:06

      כולנו בני אדם וכולנו טועים לפעמים בחירות שאנחנו עושים, אני בטוחה יובל שאתה בן אדם לא מושלם שגם עושה טעויות ורוצה שימחלו לו.
      אני לא יודעת אם אתה בעל משפחה אבל כשבע''ה תהיה אבא תבין מה זה להיות בלי ילדיך לא כמה שנים אלא כמה שניות ספורות ואם הממשלה שלנו יכולה לעזור אז למה לא?

      • זה לא קשור למדינה שלנו והבנות שלה לא שבויות בידי חמאס אלא בידי המשפחה

        מירי, 17/12/09 12:38

        אורטל יקירתי, זה לא קשור למדינה שלנו והבנות שלה לא שבויות בידי חמאס אלא בידי המשפחה של בעלה. זה עניין פרטי לחלוטין, וזה לא צריך לבוא על חשבונות של גלעד. עליהן ירצו עוד מחבלים ורוצחים עם דם על הידיים, על מה ולמה נשחרר אותם על טעות שאמם עשתה. חוצמיזה למה היא לא ברחה עם כל השישה? מי בורח ומשאיר ילדים ככה? רק אמא שחושבת על עצמה ולא על הילדים שלה.
        אני אמא אני באמת לא רואה את עצמי שניה בלי הילדים שלי ולכן אני גם לא עושה טעויות פטולוגיות. שגלית לא תדרוש את זה מהמדינה אלא ממשפחתו של בעלה. שתיסע לעזה לבכות על קברו ולבקר את הבנות אולי זה תרגיל מלוכלך של חמאס בשיתוף עם גלית כדי שיגידו שבעלה מת ויבקשו עוד אסירים תמורת שחרור בנותיה.
        חומר למשבה.

      • אורטל מותק שלי..הן עומדות להתחתן.. כי כבר הבטיחו אותן לגברים

        רומאו, 17/12/09 18:28

        מאותה משפחה...ואיזה ערבי יוותר על כלה צעירה ובלונדינית...הם בטח ידרשו הון תועפות כדי לוותר עליהן.

    • ההורמונים שלה השתוללו לפני 11 שנה ולכן היא עשתה

      א, 17/12/09 10:12

      שפניה בעזה עכשיו שתחזור לשם. את התוצאות של ההשתוללות ההורמונים שלה ישראל לא חייבת לשלם

    • צריך לסייע אם אפשר

      ניר, 17/12/09 12:44

      היא בסך הכל רוצה שהם יכללו בעסקה, ולא על חשבון גלעד שליט...........אם אפשר לעזור אני בעד. מי שלא מצליח לראות את הטרגדיה האנושית הזאת כפי שהיא, הוא רע וחסר יכולת להבין בני אדם באשר הם.

      • אז על חשבון מי? הנרצח הבא?... (ל''ת)

        זה סכסוך משפחתי, לא מדיני!, 17/12/09 12:59

      • וחמאס בטח יגידו : סבבה!!

        נועה, 17/12/09 13:16

        היא בטח חושבת שחמאס יגידו ''אוי מסכנה, טוב בואו ניתן לה גם את הילדים שלה אפילו שהם ילדיו של עזתי והאישה באסלאם לא נחשבת''

        הרי ברור שאם בכלל הם יסכימו לכך, הם ידרשו עוד מחבלים

      • לא רוצים פה עוד 'גוליאנו מר' עוכרי ישראל למרות שהאימא יהודיה (ל''ת)

        האכזריות שלהם יותר גדולה, 17/12/09 15:12

        • אתה בעצמך עוכר ישראל והמין האנושי:

          אלעד דקר, 18/12/09 02:01

          שב בשקט יא חלאה!!!