• 55.

    כמות הבולשיט בתגובות לידיעה הזו מדהימה

    פלוני, 22/12/09 00:04

    ''הוא ידע יותר מדי''
    ''יש חפרפרת''

    בואו נצא מהסרטים המגוחכים האלה. אנשים נכנסים לדיכאון, ולא חסרות סיבות. מי שחושב שהצבא ''הורג את מי שיודע יותר מדי'' כנראה לא עשה יום של שירות במודיעין, וכנראה צפה הרבה יותר מדי ב-24.

    הדברים אמורים במידה שווה לגבי מי שמאמינים שחפרפרות איראניות מסתובבות עם רובה M16 ויורות בעתודאים...

  • 54.

    ברור שידעו יותר מדי (ל''ת)

    yoya, 17/12/09 00:24

  • 53.

    מה עם החיילים ביחידה??? (ל''ת)

    אזרחים עם לב, 16/12/09 22:07

  • 52.

    צבא שמגרש יהודים מעדיף אנסים פדופילים ומתאבדים על הסדרניקים (ל''ת)

    הסוף של צהל, 16/12/09 21:11

  • 51.

    אל תלכו לעתודה!!! (ל''ת)

    עתודאי, 16/12/09 21:03

  • 50.

    לי אמר קצין לך תתאבד

    אילן, 16/12/09 19:57

    כאילו שלצבא אכפת מחיל והבעיות שלו
    העתודאי לא הראה סימני מצוקה כלשהם
    עלאק אין כזה דבר
    חיל שפולט אני אתאבד מייד צריך לטפל בו
    אגב הקצין שאמר לי לך תתאבד
    התאבד בעצמו מאוחר יותר!

  • 49.

    אין שם מצלמות אבטחה ? (ל''ת)

    לא מבין, 16/12/09 19:57

  • 48.

    מצער מאד - צריך להמשיך ולחקור - אולי זה מיקרי ואולי לא (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 16/12/09 19:10

  • 47.

    התקשורת מנפחת ובוחשת.פוגעת בצה''ל וחייליו.הגיע העת לועדת חקירה להתנהלות (ל''ת)

    התקשורת.מספיק לבחוש.חוקרים את הנושא והתקשורת רק מפ, 16/12/09 18:58

  • 46.

    עוד הישג ליחידה הסודית שלנו (ל''ת)

    אחמדניג'אד, 16/12/09 17:20

  • 45.

    מצער. עוד עתודאי שרצה לצאת מהעתודה. (ל''ת)

    דון פאנוצ'י, 16/12/09 16:54

    • הגיוני מאוד, שכן אם רק היה מאיים בהתאבדות היה כבר משתחרר. (ל''ת)

      קול ההגיון, 16/12/09 19:47

  • 44.

    ככה זה אוהדי מכבי חיפה, לא יציבים... (ל''ת)

    בורדול, 16/12/09 16:12

  • 43.

    8200 זאת יחידת עילית?

    למה לא סיפרו לי?, 16/12/09 15:46

    כי כשאני הייתי שם לפני עשרים שנה זאת היתה יחידת ג'ובניקים, שככלה אנשים מכל שכבות האוכלוסיה.

    • עילית או לא

      Avi Ecuador, 16/12/09 16:49

      בלי היחידה הזאת ישראל לא הייתה קיימת והרבה קרביים היו ''צריכים'' למות.

    • גם אני שירתתי שם לפני 20 שנה וזאת היתה יחידת ג'ובניקים אנטלגנטים (ל''ת)

      מאיה, 16/12/09 18:42

    • כי היית טבח שעושה שבוע שבוע. בקושי חלקו איתך את התפריט החדשי (ל''ת)

      אורן, 16/12/09 18:57

    • הכוונה לא לאלו ששרתו כמוך במטבח

      קצין מיון בבקו''ס, 16/12/09 19:27

      אני מכיר אותך, הצ'יפס שלך לא משהו.....

  • 42.

    זהו רצח הרי אין מכתב התאבדות נכון (ל''ת)

    אר, 16/12/09 15:08

  • 41.

    מגיע לו צל''ש.כי השאירו לו אקדח טעון או חשיפת מידע,,והוא לא נכשל בתפקיד (ל''ת)

    בצלאל, 16/12/09 14:57

  • 40.

    האירנים המנוולים הסתננו ל 8200 (ל''ת)

    חרמון, 16/12/09 14:50

  • 39.

    סוכני אוייב בבסיס\\מטרות בכירות \\מלחמה באירן (ל''ת)

    ךך, 16/12/09 14:25

  • 38.

    כובד הידיעות על הסכנות יכול לשגע בני אדם

    כלשעבר, 16/12/09 14:22

    כלשעבר צעיר אני זוכר שעצם הידיעה המפחידה על הסכנות האיומות
    האורבות לנו כאשר חומת הסודיות ,חומת המידור
    הכבד עלולות להכביד על אדם צעיר.

    • זה לא הכיוון

      רון, 16/12/09 15:41

      לפי הכתבה הוא עסק בתחום הטכנולוגי ולא היה חשוף לתוכן.

      • אתה טועה, עצם זה שאתה ביחידה הזאת ונכנס למקומות מסוימים

        Avi Ecuador, 16/12/09 16:51

        אתה חשוף לידיעות.

        • לא אתה טועה - יש מידור ביחידות האלו.

          אורן, 16/12/09 18:56

          לא מדובר בקבוצה של ליכודניקים ברברנים אל אנשי מיקצוע.

  • 37.

    אולי יש שם איזו בעיה ביחידה הסודית הזו (ל''ת)

    ככה זה נראה אף אחד לא מתאבד בלי סיבה ......., 16/12/09 14:14

    • בטח יש בעיה. חסרים שם ערסים ליכודיים (אפילו הש''ג לא ליכודי). (ל''ת)

      אבבה הליכודניק, 16/12/09 15:07

    • חסרה אמונה. מומלץ לאשר לטנק של חב''ד להכנס עם הסופגניות (ל''ת)

      כן, 16/12/09 17:59

      • אבל הן לא טעימות.

        לא, 17/12/09 01:35

        שקודם ילמדו להכין סופגניות כמו שצריך!

    • אי אפשר לדעת ..אולי אישתו או החברה שלו עזבה אותו...לך תדע. (ל''ת)

      רומאו, 16/12/09 21:19

  • 36.

    יהיה זכרו ברוך (ל''ת)

    ללי, 16/12/09 13:56

  • 35.

    לא לחץ ולא כלום, סך הכל יד המקרה (ל''ת)

    חייל לשעבר ביחידה, 16/12/09 13:53

  • 34.

    קא''ב ו_לא_ קמ''ב

    קא''ב בעצמי, 16/12/09 13:36

    האמור לפיכך באיש קבע

    • הוא נכנס לכלא (סליחה, לקבע) ממש לאחרונה (ל''ת)

      מכיר, 16/12/09 20:53

  • 33.

    משהו פה מסריח

    עמית, 16/12/09 13:12

    צריך בדק בית פנימי ביחידה הזאת :

    או שמדובר ב''חפרפרת'' פנימית שמחסלת קצינים מצטיינים או שהלחץ הרב גורם לאנשים האלו בעיות נפשיות.
    בכל מקרה עצם העובדה שיש פה תופעה דורשת בדק בית מקיף גם מבחינת ביטחון שדה

  • 32.

    החשיפה לעתיד לבוא

    תמיר, 16/12/09 12:54

    כנראה שהם יודעים משהו שאנחנו נדע רק בעתיד

  • 31.

    רבותי, עדיין מותר למות מאהבה נכזבת, כמו אצל שייקספיר. (ל''ת)

    לא תמיד זה קונספירציה, אבל תמיד טרגי., 16/12/09 12:29

  • 30.

    אלו לא התאבדויות אלו הן רציחות

    אלדו, 16/12/09 12:05

    יש מרגל בבסיס 8200 של המודיעין , הצבא וביטחון שדה והשב''כ מודעים לכך , הם פשוט עדיין לא הניחו יד עליו .

    • אדוני ראה יותר מדי סרטים וחי בסרט. יירגע אדוני. ישתה מעט מים. (ל''ת)

      דון פאנוצ'י, 16/12/09 16:53

  • 29.

    האם יש קשר לנטיות מיניות?

    יוני, 16/12/09 11:44

    משום מה, בהקשר של היחידה הזו - התאבדות על רקע הימצאות בארון והשלכותיה הפסיכולוגיות, נשמעת לי אופציה סבירה לחלוטין.

    לא יזיק לו לצבא לשפר את עמדותיו הרשמיות בנוגע למיניות קווירית (מדיניות ברורה תשפיע גם על אווירת העבודה בסופו של דבר).

    • דווקא בבסיס הזה (''גיי-לילות'') לא ברור למה שמישהו יישאר בארון ויהיו לו

      אזרח, 16/12/09 20:45

      הלשכות פסיכולוגיות כתוצאה מכך...

      כשחצי מהאנשים סביבך הם הומואים מוצהרים, הלחץ עליך (בתור הומו שעדיין בארון) דווקא צריך להיות קטן בהרבה (כי יש אתה מרגיש שיש לך לגיטימציה לזה), מאשר אם אתה,נגיד, תלמיד בישיבה, או באופן כללי חי בחברה שבה זה דבר אסור ומוקצה. אז באמת יש לחץ פסיכולוגי כבד כתוצאה מההימצאות בארון...

  • 28.

    עצם העובדה שהדבר חוזר ונשנה צריך להדליק פרוז'קטורים על הפלוגה הזו וצרי

    ך לגרום לצבא לא לנוח יום ולא לילה כדי לגלות את, 16/12/09 11:37

    הסיבה.

    • פלוגה? איזה פלוגה? (ל''ת)

      יותר לכיוון של כמה אוגדות טובות, 16/12/09 15:44

    • צריך להעלות את כל מה שקורה שם לדיון פומבי בערוץ 2 (ל''ת)

      כל הפרטים! כי בנפשנו הוא!, 16/12/09 18:00

  • 27.

    מזעזע....צריך להצמיד ליחידה הזו פסיכולוג קבוע...זה נחוץ ועוזר ... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 16/12/09 11:26

  • 26.

    מאוד מצער רק תיקון קטן

    דני, 16/12/09 11:09

    זה קא''ב ולא קמ''ב

  • 25.

    זה מודיעין זה?

    ס, 16/12/09 10:45

    איזה מודיעין יכולה לספק יחידת מודיעין שאין לה מושג מה קורה לאנשיה?

  • 24.

    יאוש

    דורון, 16/12/09 10:05

    יש תחושת יאוש בצבור הישראלי ביחוד תחושה חזקה שמנהיגי הצבור לא פועלים לטובת העם והמדינה אלא לטובת עצמם ויותר מיזה שמוכנים אפילו לפגוע בבטחון וכדומה בשביל האנטרסים הפרטיים שלהם. דוגמת שר הבטחון שברור לכל בר דעת שהתנהלותו לאחרונה אינה מונעת מטובת המדינה והוא גורם ליאוש בצבור כולו והחוליות הרגישות יותר נשברות

    • אני בספק רב שחייל מתאבד בגלל הממשלה

      אלון, 16/12/09 10:27

      קודם כל עדין לא ברור אם מדובר בכלל בהתאבדות.

      אולי מדובר ברצח? אולי הוא עלה על מרגל וזה רצח אותו כדי שלא יחשוף זאת?

      • רק מרגל אחד? חוליה שלמה! (ל''ת)

        ג'ון לה קארה משלוותה, 16/12/09 18:01

    • נשמע הדיוני. מה גם ששם הם באמת יודעים על איזה דרך הרסנית המדינה עלתה (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 16/12/09 12:42

    • נשמע הגיוני (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 16/12/09 12:43

    • מה שמיאש באמת זה שיש טיפוסים כמוך (ל''ת)

      לדורון, 16/12/09 15:08

  • 23.

    תנו כבוד לאי הידיעה ולאי הבנת הרוח החוויה, הניחו לרוח את החופש ומנוחה (ל''ת)

    יאיר, 16/12/09 09:51

  • 22.

    נוח על משכבך בשלום. (ל''ת)

    משתתף בצער המשפחה, 16/12/09 09:47

  • 21.

    לבדוק מהר מה קורה ביחידה הזאת. התאבדות,פדופיליה. מה

    ציון, 16/12/09 09:44

    קורה שם? עודף לחץ? עבודה קשה מדי?

    • ציון איך הגעת לפדופיליה? אתה בכלל יודע מה זה? (ל''ת)

      אורן, 16/12/09 18:44

      • הוא לא מדבר על המקרה הזה, אלא על מקרה מלפני שבועיים

        אזרח, 16/12/09 20:43

        שבו קצין מאותה יחידה (גם עתודאי, ד''א), הודה בפני מפקדו שביצע מעשים מגונים בילדים קטנים מספר שנים קודם לכן, והודח מהיחידה (ומהצה''ל בכלל) בעקבות כך.

        • ומה הקשר בין שניהם? אין שום קשר. (ל''ת)

          אורן, 16/12/09 23:08

          • הקשר הוא:

            עתודאי, 17/12/09 16:07

            ששניהם ניסו למצוא דרך לצאת מהצבא.
            הרי כבר סוגרים את התיק פדופיליה לקצין העתודאי השני.

            • יש מצב (ל''ת)

              עתודאי אחר, 18/12/09 10:15

  • 20.

    חפרפרת בבסיס,או שהוא בחר למות מאשר לחשוף מידע,,או שניהם,, (ל''ת)

    המודאג החושב, 16/12/09 09:34

  • 19.

    ארץ אוכלת יושביה- האינטיליגנטים הולכים ראשונים. (ל''ת)

    רעמסס, 16/12/09 09:32

  • 18.

    צריל לעשות בדק בית רציני בנושא ולברר מדוע זה קורה ובכלל מה קורה עים

    פקק תנועה , 16/12/09 09:29

    החיילים שמשרתים ביחידה הזו

    • תודה על הכיוונים שהצעת

      וועדת החקירה, 16/12/09 11:10

      באמת היינו מבולבלים קצת איך להתחיל

      • לפי דעתי זה עושה רושם רע על מה שקורה שם או שנמשיך לעשות עבודה מהצחוק

        פקק תנועה , 16/12/09 12:20

        כהרגלנו

      • לא יפה שאתה צוחק על טרגדיא שקרתא (ל''ת)

        יהודי, 16/12/09 18:02

    • לא קורה כלום

      למה שיקרה משהו, 16/12/09 15:43

      אני מעריך שמתאבד אחד כל חצי שנה לכמות האנשים שיש ב 8200 זה בערך כמו הממוצע הארצי. אין מה להיכנס להיסטריה.

      תנחומים למשפחה.

  • 17.

    חפרפרת מכה שנית - עלה על מרגל-חבר ליחידה ונירצח. (ל''ת)

    רן, 16/12/09 09:29

  • 16.

    יהיה זיכרו ברוך, תנחומים למשפחה. (ל''ת)

    מוקי, 16/12/09 09:23

  • 15.

    קונספירציות - ריגול נגדי - או סתם משבר נפשי .. מי יודע (ל''ת)

    אגתה קריסטי, 16/12/09 09:22

  • 14.

    השאלה היא אם זאת התאבדות כפויה, או התאבדות מ''רצון'' אחרי סודות שנסחטו,, (ל''ת)

    בצלאל, 16/12/09 09:19

  • 13.

    לשחרר את העתודאים!!!

    די לעתודה, 16/12/09 09:18

    הצבא לוקח ילדים בני 18 ומחתים אותם לשש שנים בשירות. השנים האלה הורסות רבים מהם שלא משתלבים במערכת נוקשה ואלימה כזו והוחתמו להיות בה שנים רבות עוד לפני שהיו בה יום אחד. יש לשחרר את כל העתודאים שרוצים בכך בסוף שירות החובה!! סטטיסטיקות ההתאבדות בקרב העתודאים גדולה בהרבה מזו המתפרסמת בתקשורת.

    • תפסיק לספר מעשיות

      אכ, 16/12/09 10:59

      אפשר לחשוב שמדובר ביחידה שבה קורעים לחיילים את המה שמו. מדובר בעיקר בפקידים שמשחקים בצעצועים שעולים הון למשלם המיסים. נכון שלחלק מהם יוצאות העיניים מהמשכורות של אחרים (לא כולם) במגזר הפרטי, אבל יש להם הזדמנות לא רגילה לצבור נסיון וקשרים יותר מאשר בהרבה מקומות אחרים. עבדתי בעבר עם לא מעט מיוצאי היחידה וזה בדוק.
      אל תשכחו שלא מדובר כאן בילד בן 18.

    • מסכים לגמרי - שירות קבע כפוי זאת תופעה בעייתית (ל''ת)

      מבין, 18/12/09 10:11

  • 12.

    צריך לבדוק את המזוזות בבסיס (ל''ת)

    שפת אמת, 16/12/09 09:17

  • 11.

    ulai

    agata, 16/12/09 09:15

    yesh hafarferet mibifnim

  • 10.

    מדוע לעזאזל אין מצלמות בבסיס הכ''כ רגיש,והיתכן וזאת התאבדות כפויה,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 16/12/09 09:11

  • 9.

    הלחץ הנפשי על ''חיילי השמנת'' גדול מאוד.

    אחד שיודע, 16/12/09 08:55

    הלחץ הנפשי של חיילים צעירים ומחוננים ברובם, במיוחד מקרב תפקידי ליבה סודיים ומרכזיים, הוא גדול מאוד. שלא פעם, מגיעים ישירות לצמרת מקבלי החלטות במדינה.

    מה גם, שאותם אנשים נחשבים כרגישים והרבה פחות מחוספסים ממקבילהם ביחידות הלוחמות. יתכן שאמ''ן צריך לקיים סדנא להפחתת לחצים וסטרס... זה כבר מתחיל להיות תופעה.

    • ממליצה (ל''ת)

      אני, 16/12/09 10:21

    • גם אני ממליץ על ההודעה שלי (ל''ת)

      אחד שיודע, 16/12/09 12:33

    • יש בזה משהו.. (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 16/12/09 12:45

    • אני ממליץ בחום על התגובה (ל''ת)

      דנידין, 16/12/09 16:11

    • זה ''חינוך'' שמאלני קלוקל מהבית

      מהבית, 16/12/09 16:55

      כאן כבור הכלב

      • מה לעשות שאנחנו מגדלים דור מוכשר ואינטיליגנטי?

        פרענק ערס, 16/12/09 18:43

        ואתם מגדלים דור של ערסים נבובים וחלולים שאפילו לא יצליחו להבין את המכתב שמזמן אותם למבחנים.

      • כבור או קבור? (ל''ת)

        חנוך קלוקל, 16/12/09 19:34

  • 8.

    מ ו ד י ע י ן,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,============,,,,,,,,,,,,,,,

    Zig_Zag, 16/12/09 08:43

    היה לו מידע על מישהו חשוב ,,,או במילים אחרות ידע מה שלא צריך לדעת

  • 7.

    שמונה מתיים (ל''ת)

    סיגי נט, 16/12/09 08:39

  • 6.

    יש לזכור גם את הקמ''ן ממגלן

    עוף מוזר, 16/12/09 08:34

    תעלומת נסיבות מותו/רציחתו לא נפתרה עדיין

  • 5.

    ניראה שיש מישהו בצד השני פסיכיאטר או מ שהו כזה שמשפיע

    ישושום ציה , 16/12/09 08:32

    על חיילי המודיעין לרעה.

  • 4.

    האנשים המבריקים במדינה - ורבים מהם מאד רגישים ומוזרים במשהו (ל''ת)

    ככה זה - IQ גבוה ומוזרויות, 16/12/09 08:17

  • 3.

    לא כולם רמבו

    רפי פ, 16/12/09 08:15

    השאלה הנשאלת היא למה צריך בעל מקצוע כזה נשק קטלני באחזקתו. כן, נכון, משחקים בחיילים, אבל הזמינות קורצת למי שאולי נתונים בלחצים ולא ממש מוצאים את מקומם.

    • אז הוא היה קופץ למותו. לא בכל מקרה צריך לשפוך את המים עם התינוק. (ל''ת)

      אורן, 16/12/09 18:40

    • תאמין לי שצריך

      קצין ביחידה דומה, 17/12/09 07:02

      קצין באמן הוא מקור מידע עצום לסוכני האויב, ולכן אנחנו צריכים את הנשק,
      א. להרתיע
      ב. להגן על עצמנו,
      ג. אם אין לך דרך לברוח, לא להיות אגואיסט ולדפוק את הכדור ה15 בראש

  • 2.

    אולי צהל עורך ניסויים בשליטה מוחית? (ל''ת)

    י, 16/12/09 08:09

    • סביר בהחלט (ל''ת)

      אור, 16/12/09 09:04

    • אולי תגיב לעניין? (ל''ת)

      מאור, 16/12/09 09:35

    • תגובתך לא במקום. נפטר קצין צה''ל - ראוי שתכבד את זכרו ומשפחתו (ל''ת)

      אורן, 16/12/09 18:40

  • 1.

    יהי זכרו ברוך (ל''ת)

    ח, 16/12/09 08:04