• 40.

    שיקבעו לזה גיל בערך מי 15 לא צריך להוציא את זה מהתקנון

    יעקב, 21/06/10 19:28

    אני מתעסק עם קורקינטים בנזין וחשמל מגיל מאוד קטן ויש לי הרבה חברים שיש להם קורקינטים וב''ה אין אף אחד שנפגע וגם לו שמתי אל מקרים שקרו בארץ שמישהו נפגע דוקא להפך רוב הקורקינטים הם בטיחותים

  • 39.

    תאונה ב30 קמ''ש לעומת תאונה ב80 קמ''ש מה יותר מסוכן?

    נימינינג'ה, 23/12/09 10:23

    קשה לכבל את זה סוף כל יש כלי תחבורה ידידותי לסביבה חסכוני והרבה פחות מסוכן משאר כלי הרכב הקיימים..כולנו חייבים להיות עשירים מזהמים ורוצחים...(כל נהגי המכוניות ושאר כלי הרכב למינהם).לא מבין את זה פשוט טימטום..תבדקו כבר את הקורקינט החשמלי זה רעיון געוני איך אתם לא רואים את כל ההיתרונות שבו?יהיו לנו הרבה פחות ניפגעים והרוגים בכביש אים כולנו ניסע במיהירות של רק 40 קמ''ש....
    אה סליחה ניזכרתי זה לא מענין את הדינה המטומטמת הזו אלא רק הכסף.....

  • 38.

    מדינת משטרה

    איתמר, 19/12/09 15:53

    בושה וחרפה מדינה שלא נותנת לאנשים לחיות , בטוח שאדון כץ לא יקבל את הקול שלי יותר.

    הקורקינט החשמלי הוא פתרון ידידותי לסביבה, זול וזמין חבל שהממשלה רק מדברת על הצורך לדואג לאיכות חיים שלנו ובמקום להסדיר חוקית את הגדרות מתעסקים בלתפוס כותרות מיותרות שבטח לא מוסיפים להם נקודות זכות

  • 37.

    משרד התחבורה צודק. צריך להחרים גם את כל הכיסאות גלגלים. זה פשוט מפריע!

    נהג האמר, 16/12/09 19:43

    את האמת, לטובת האזרחים, צריך לאפשר קורקינטים שניתן לקנות רק ממשרד התחבורה. מאד חשוב גם שיעברו טסט לחורף ויהיה עליהם ביטוח צד ג'. לחייב בדיקות ברקסים רק במוסכים מורשים שבשליטת הממשלה כי רק אז נוכל להיות בטוחים. אם אפשר שיותקן אגזוז דמה מזהם ומרעיש כדי להפוך את הקורקינט החשמלי הידידותי לסביבה לחוקי.
    מה קורה לנו?!?!

  • 36.

    מסכן בעיקר אינטרסנטים כלכליים - פשוט מפחדים מאלטרנטיבות

    עמית, 16/12/09 17:48

    לפי אותן אמות מידה כבר מזמן היה צורך להוריד מכבישי ישראל את כל כלי הרכב המנועיים.

    נכון שקורקינט חשמלי מסכן על המדרכה (הולכי רגל) ומסוכן לרוכב עליו בכביש ,אבל זה רק אומר שחייבים לתת להם תשתית ראוייה.

    קורקינט חשמלי באם יתנו לו נתיב יכול לצמצם דרסטית את נפח התנועה ,פקקים ומצוקת החנייה.

    אסור שנתיב לקורקינט יהיה ע''ח מדרכות .בדיוק כמו רוכבי אופניים מגיע להם העדפה על חשבון רכב פרטי ולא ע''ח הולכי הרגל.

    כנראה שאימוץ הכלי מסכן קודם כל אינטרסים כלכליים מסויימים ,והמבין יבין ...

  • 35.

    לכל המתלהבים חכו שילדכם יפגע מאחד כזה

    שר הביטחון, 16/12/09 15:44

    כאשר ילד שלך נפגע מכלי רכב אשר נוסע על מדרכה לא מעניינת אותך הסטטיסטיקה של תאונות על מדרכה מדרכה מיועדת לתת ביטחון להולכי רגל ולא כדי לחסוך לכם זמן או הוצאות

  • 34.

    לכו לשדרות, שם יספרו לכם איך המדינה דואגת לשלום אזרחיה.

    מתן, 16/12/09 14:27

    בולשיט !
    זה הכל חמדנות של כסף.
    ריבוי קורקינטים הוא אינטרס דווקא לבעלי המכוניות, שזוכים לכביש פתוח.
    בעצם האינטרס הוא של כלל אזרחי המדינה.
    לדעתי אסור לשתוק.
    צריך לאסוף את כל הנהגים, ולצאת לרחובות.

  • 33.

    במישרד התחבורה צודקים במאות אחוזים בנושא זה וכול הכבוד לעומד בראש

    פקק תנועה , 16/12/09 11:15

    המשרד הזה

  • 32.

    מדינה אוכלת יושביה

    אזרחית נלהבת, 16/12/09 10:18

    התנהגות אופיינית למוסדות הכוח במדינה, שימוש באלימות ובכוח. והשתלטות על עסקים ומפעלים ופיתוחים שנעשים בארץ למוצר מגניב ולגיטימי

  • 31.

    ומה עים כלי רכב שנע על 4 גלגלים וזה שמפעיל אותו (ל''ת)

    פקק תנועה , 16/12/09 09:48

  • 30.

    הכלי - מצויין לעיר - הממשלה רוצה כסף, זה הכל !

    stpatish , 16/12/09 08:12

    תחבורה נקייה, שקט, זול, אין בעיות חניה
    אז מה הבעיה ?
    הבעיה שאין עליו מיסים, זה הכל.
    ימכרו לכם סיפורים של בטיחות וכו' אבל מה שמפריע לממשלה באמת זה שהרכב לא מכניס לה כסף.
    אם הם באמת דואגים לאזרחים , לא חסרים אפיקים להביע את דאגתם.
    למשל הגדלת סל הבריאות.....
    תחשבו על זה

    • ולא רק אין מיסים

      קומוניסט, 16/12/09 12:34

      הם מופעלים באמצעות מטען.
      בדיוק כמו שאתה מטעין מכשיר סלולרי.
      כל הקורקינט עובד על מצבר חשמלי.

      ואין צורך לפרנס תחנות הדלק, וגם משרד הרישוי על הוצאות רישיון וכו' וכו' וכו' !!!

  • 29.

    גנבים

    מ, 16/12/09 05:53

    רק בארץ גונבים - בלי לשלם על ההפסד..

  • 28.

    אפשר להרגע: משרד התחבורה הפסיד בכל המלחמות עד היום. (ל''ת)

    חלם זה כאן, 16/12/09 01:21

    • גם אתה הפסדתה זמן עם התגובה חוכמולוג! (ל''ת)

      my story , 16/12/09 03:11

  • 27.

    משרד התחבורה רוצה שנשלם עבור רשיון לקורקינט (ל''ת)

    זו הסיבה להחרמה, מכניסים עז בשביל להוציא אותה, 16/12/09 01:18

  • 26.

    נושא המהירות

    אדם, 16/12/09 01:02

    מעניין מאוד למה לא הזכירו שהקורקינט שמיוצר בישראל מסוגל להגיע למהירות של 50 קמ''ש. קורקינט בארה''ב מוגבל למהירות של 25 קמ''ש.

  • 25.

    יש צורך לאפשר שימוש בכלי תחבורה קטן וזול

    נהג ותיק, 16/12/09 00:46

    החרמת הקורקינטים מראה על טימטום של משרד התחבורה, ועל שרירות הפקידים.
    הקורקינטים נוסעים בכל העולם, וללא צורך ברשיונות.
    - בכל העולם - ראיתי אותם בביקורי בחו''ל.
    הם אינם מהוים שום סיכון בטיחותי יחסית לחוסר הבטיחות ולתאונות המחרידות של מכוניות.
    הם גם חוסכים במקומות חניה ומונעים צפיפות בדרכים.
    אז למה מתעמרים? למה?
    על מנת להבהיר - אין לי קורקינט, ואינני מתכוון לקנות. אני נוהג במכונית פרטית, אבל מול עיני רואה את העוולות של הפקידים.

  • 24.

    מדינה עושקת אזרחיה.מה רציתם שרכב שלא ממוסה כהוגן,

    אשקלונה, 16/12/09 00:38

    ינוע פה בכבישים?! גם מעט תאונות ומעט פקקים זה לא טוב לתל''ג.
    אין איפה לעשוק.
    גלעד ארדן בת-ת שלי.
    מכוניות זה הכי מסוכן-מענין למה אותם לא עוצרים

  • 23.

    אתם בהחלט צודקים הקורקינטים מתערבבים בין המכוניות והולכי רגל

    my story , 15/12/09 23:26

    לא ניתן לשלוט מלא על הכלי גם לא לעצור אותו ביעילות ובכלל לא מותאם לכביש סוען ומהווה מיטרד בעיר-הקורקינטים בחול מיעדים לפרקים שטחים פתוחים-טיולים בטבע ותמיד בשביל צדדי צמוד לכביש -לקורקינט יש גם הגבלת מהירות ולפעמים שיירת מכוניות לא יכולה להיתקדם והיא תקוע עד שהקורקינט עוזב את הנטיב!

    • תיקון טעות

      איפון, 16/12/09 11:30

      נתיב כותבים עם ת לא עם ט
      וכן ירבו הקורק תפסיקו לתת למדינה סיבה לעשוק אותכם מספיק עם זה כבר דמוקרטיה לכולם אני רוצה זכותי כמו רוב העולם הנורמלי

  • 22.

    טוב מאוד, נמאס כבר לראות את המפגע הזה (ל''ת)

    עכשיו צריך לטפל באופנוענים החוצפנים, 15/12/09 23:09

  • 21.

    בארה''ב לא קיים רישיון לקטנוע - וכאן מחפשים סיבה לגזול מהציבור

    אופירה, 15/12/09 22:29

    מס ועוד מס
    יאללה תחנקו עם הארץ זבאת חלב ודבש שלכם

    • האינטרס הציבורי היא נר בין רגליו של משרד התחבורע (ל''ת)

      מאז ומעולם, 16/12/09 01:32

  • 20.

    הגיע הזמן , זה ממש הפקרות . ומה עם הקלנועים עד מתי יסכנו הם (ל''ת)

    הנוסע בדרכים, 15/12/09 22:08

  • 19.

    מאה אחוז בסדר.

    ג'ודי, 15/12/09 22:02

    עד שלא יהיה חוק בנושא יש לאסור שימוש. החוק צריך להסביר מה ולמי מותר ומה אסור ובזה להסדיר את העניין.

  • 18.

    מדינה קומוניסטית

    יאשה הקובני, 15/12/09 20:51

    מי שרוצה לנסוע על קורקינט שיסע.
    זה לא צריך להיות עניין למשרד התחבורע...

    • אם יש לך את הצ'אוצאסקו הישראלי אהוד ברק בצמרת השלטון אז

      בעד דמוקרטיה, 15/12/09 22:22

      למה אתה מופתע ?

      • אם אתה מרומניה השוואה מטומטמת! (ל''ת)

        my story , 16/12/09 03:03

  • 17.

    הדמוקרטיה הישראלית מפחידה כמו מדינת ההלכה..

    שמואל ל, 15/12/09 20:49

    ועוד מסר:שום כלי לא יעלה על הכביש בלי אתנן או בקשיש למדינה לרווחתם של אלפי פקידיה, ואם ישאר.. אז מעט גם לחינוך ולבטחון.

  • 16.

    רציתם ליכוד תוכלו אותה בקרוב תשלום מיסים על אופנים ונעלים (ל''ת)

    עיג, 15/12/09 20:49

  • 15.

    אולי תשקיעו בתחבורה ציבורית נורמלית, יעילה, מהירה ומתקתקת (ל''ת)

    אז לא היה ביקוש כזה גדול לקורקינטים, 15/12/09 20:43

  • 14.

    במקום הקורקינט מאשרים אופניים חשמליים.

    קפנר יהודה, 15/12/09 20:34

    המציאו גלגל חדש אופניים חשמליים עד 25 קמ''ש = עכשיו מעניין מי גוזר קופון מהעניין.

  • 13.

    זה הכל עניין של כסף. אני בטוח שזה קשור לרצון המדינה לאשר לבני 14 אפנים

    מתן, 15/12/09 20:07

    חשמליים.
    אני לא מאמין שמדובר בחרדה פתאומית לשלום הציבור.
    ימים יגידו, ובקרוב על מה יצא הקצף.

    • כבוד! אתה הבנת את זה, ברוך! (ל''ת)

      נחשו נחשו עמי: מי משמן את מי?, 16/12/09 01:22

  • 12.

    ארץ אוכלת את תושביה תנו קצת אויר לעזאזל. (ל''ת)

    מנו, 15/12/09 19:45

    • אתה רוצה אוויר? בחינם?? אתה לא מתבייש??? (ל''ת)

      שלם כמו כולם, ודיר באלאק לנשום עמוק!, 16/12/09 01:26

  • 11.

    אל אפם וחמתם של עיוורי הצבעים האלה (ל''ת)

    ייתכן, 15/12/09 19:43

  • 10.

    אורי, זה הזמן לאגד את כל בעלי הטרקרים ולצאת לקרב!!

    טרקריסטית, 15/12/09 19:25

    הקורקטינט הוא רכב זול, חסכני, אקולוגי ושקט. או שיעשו לו רגולציה במהירות, או שיעזבו את רוכבי הקורקינט בשקט. למדינה אמור להיות אינטרס לקדם כלי רכב אקולוגים כגון קורקינטים ואופניים חשמליים. המחשבה שמחר אשאיר את הקורקינט במוסך והמשטרה תחרים לי אותו היא לא פחות ממזעזעת. אם טרקר יארגנו הפגנה, אני בטוחה שכל בעלי הקורקינטים יבואו למחות.
    יאללה, למלחמה!!

  • 9.

    מצד אחד הם מאוד מסוכנים אין ביטוח ואין אכיפה מצד שני הם נוחים לתנועה (ל''ת)

    בעיר - חייב למסד את הנושא בהקדם., 15/12/09 19:12

  • 8.

    קטלני? מסוכן ? ודאי, אבל גם אופנוע, ואוטו... ההשואה צריכה להיות סטטיסט

    כמה תאונות קורקינט היו?, 15/12/09 19:02

    בתל אביב נעים כמה אלפי קוקקינטים, לזכרוני היתה תאונה אחת קטלנת בלבד!

    לתחושתי סטטיסטית היו פחות תאונות קורקינט קטלניות מאשר רכב.

    ועניין נוסף: אם במקום להתעלם מהתופעה- היו מבינים שזה רכב ''עתידני'' שמגשים את רעיון חופש התנועה הירוק (לא מזהם) והיו מתקנים תקנות סבירות בקשר לנפח + מהירות + חיוב בבלמים איכותיים ותאורה+ הגדרות באשר לחוקי תחבורה מתאימים (כמו לאפניים) + הקפדה על קיום התקנות היתה יורדת מאוד הסכנה.

    • טוב ויפה לא על המדרכות שיוציאו רישיון רכב כמו ווספות ואופנועים

      זואי, 15/12/09 19:35

      לא על המדרכות. המדרכות נועדו להולכי רגל. רוכבי קורקינט שירכבו על הכביש כמו כל רכב ממונע אחר. אין היום ביטוח לשני הצדדים לרוכב ולהולך הרגל על המדרכה. אין מדינה מתוקנת אחת שמרשה רכיבה על אופניים או קורקינט על המדרכה. מדרכות נועדו להולכי רגל ותו לא.

    • במשרד התחבורה לא שמעו על ''פגיעות לקילומטר נסועה'' (ל''ת)

      ועוד מדדים מדעיים לבטיחות., 16/12/09 01:23

    • תל אביב זה לא לונה פארק לקורקינטים! (ל''ת)

      my story , 16/12/09 03:05

  • 7.

    למה בכל העולם זה מותר

    מדינה של כוח בלי מחשבה, 15/12/09 18:50

    כי בעולם מבינים את הצורך בכלים קטנים ואישיים כמו אופניים עם מנוע עזר שעכשיו נפוץ מאוד באירופה ולא צריך כלום.
    בארץ ראו שיש משהו ממונע בלי פיקוח אז רצו להחרים ולאסור. שילכו ללמוד מהאירופאים שמעודדים כלים קטנים. תראו איך נפוץ שם אופניים עם מנועים חשמליים....

    • לא מותר בכל העולם לא בארצות הברית ולא באירופה

      זואי, 15/12/09 19:29

      זה לא מותר בכל העולם לא בארצות הברית ולא באירופה. על אחת כמה וכמה בטח שלא על מדרכות. לצערי בארץ כל אחד עושה דין וחוק לעצמו ולתועלתו האישית. למה אני כהולכת רגל על מדרכה צריכה לחשוש מרוכבי האופניים, רוכבי הקורקינט למינהן ואף מרוכבי הווספות שמחפשים חנייה על המדרכה. אם רצוננו להראות כעולם שלילי זוהי הדרך אלא אם נסכין שמדרכות נועדו להולכי רגל ותו לא !!

  • 6.

    בואו בבקשה לנווה ישראל הרצליה להחרים את הממונעים בבנזין

    חרש חלקית, 15/12/09 18:44

    זמן טוב לתפוס אותם זה בעת השכבת הילדים כשהם נוסעים בשלשות ורבעיות הלוך וחזור.

  • 5.

    הממבד שמנהל את המדינה הזאת לא אוהב שלאזרחים יש אלטרנטיבה

    אזרח, 15/12/09 18:25

    לברוח מקרטל התחבורה הציבורית , קרטל הביטוח ומיסוי הגמחני של חזירי ירושלים.
    שחושבים שהם יודעים טוב יותר מכול אחד.
    העיקר שיש לחזירי ירושלים ביטוח בראותי שאין עליו מגבלת תקציב.

    • אתה כל כך צודק שבא לבכות, שוברים אותנו על ימין ועל שמאל (ל''ת)

      לא נותנים לחיות הכל מונע מתוך אינטרס של ''גריד'', 15/12/09 20:47

      • שלטון ימין? שמאל? לא משנה...

        העיקר שיהיה טוטאליטארי!, 16/12/09 01:28

        האבות המייסדים של ארצות הברית אמרו כבר לפני מאתיים שנה: מטבעו של שלטון הוא מנציח את כוחו, גם אם אין בזה שום הגיון.

        אפילו שם כבר לא ממש זוכרים למה התכוונו אלה שכתבו את החוקה. ופה? פזל''א (פה זה לא אמריקה).

        משרד התחבורה הוא כנראה הדוגמא הכי קיצונית: שישים שנות איוולת וכשלון כוחני.

  • 4.

    קורקינטים

    כרם נבות, 15/12/09 18:25

    היום החרימו קורקינטים. מחר יחייבו לעשות
    ביטוח חובה, מחרתיים יהיה צורך ברשיון רכב,
    ולאחר מכן ברשיון נהיגה וכו' וכו'. העיקר
    להכביד על האזרח את העול הכבד ממילא.

  • 3.

    שוב רומסים את האזרח הקטן

    אין כסף לקנות אוטו, 15/12/09 18:19

    שוב ממשלת הקפיטליזם מחפשת שיטות להרוס לאזרח הקטן את החיים.

    • טוב שיש לך את מי להאשים......זה לא אני זה הוא (ל''ת)

      לאה, 15/12/09 19:37

  • 2.

    הכלי הזה מסוכן. כמעט דרסו אותי איתו. נוסעים מהר על המדרכות! (ל''ת)

    שדגכ, 15/12/09 18:14

    • מכונית זה מסוכן יותר! (ל''ת)

      ועשו בשבילן כבישים., 16/12/09 01:29

      • כמה נדרסו על המדרכה עם מכונית? (ל''ת)

        my story , 16/12/09 03:08

  • 1.

    סוףסוף מעשה חכם להעיף אותם כיבינימט לא מספיק יש אופנועים ואופניים

    גר כאן, 15/12/09 18:11

    על הכביש רק חסר שגם עוד כל מיני כלי רכב יעלו על הכביש בקושי יש מקום לרכב כאן זאת לא אירופה עם כבישם רחבים

    • כמה אתה טיפש...זאת התרופה לצפיפות כלי קטן ולא מזהם (ל''ת)

      t, 15/12/09 18:16

    • זה לא כ''כ חכם כמו שאתה חושב

      עוז, 15/12/09 22:09

      הכלי מאוד נוח בעיר, לשם השוואה: לעבודה לוקח לי 40 דקות ברכב או 15 דק' על קורקינט (וגם חוסך לי 25 ש''ח חניה ליום, ודלק, וביטוח, ותיקונים, ופחת טבעיוכל מיני רעות חולות אחרות שהמדינה הזאת, שאני כל כך אוהב, מוצאת כדרכים להתעלל בי כלכלית חדשות לבקרים).אני מסכים שהנסיעה על המדרכה הינה לא נוחה להולכי רגל אבל בשבילי אופניים היא מצויינת. גם רוכב אופניים (לא ממונעים) עלול לפגוע בהולך רגל על המדרכה, ולו אין הגבלת משקל או מהירות. יש להסדיר את העניין בתקנות שיסדירו את אופן הנסיעה ולא בכאלה שיגזלו כסף מהרוכב, הסדרה שלא באמצעות גזירות כלכליות, אם באלו היינו רוצים היינו בוחרים באופנוע!

    • סכנת חיי אדם . יש נושא לטיפול , חשוב לא פחות .

      כנס / ו ., 16/12/09 14:50

      להלן מבזקון 16/12/2009 היום :

      אישה בת 38 מתה בבית החולים שערי צדק בירושלים לאחר שנדבקה בשפעת החזירים. האישה סבלה מהשמנת יתר קיצונית, אך לא ממחלות רקע. זהו מקרה המוות ה-69 מהנגיף בישראל. (עד כאן מבזקון)

      ולהלן שאלותיי :
      האישה סה''כ בת 38 ,עדיין צעירה,סבלה מהשמנת יתר וללא מחלות רקע , אז איפה/מקום/מתיי ?! בדיוק היא נדבקה משפעת החזירים ?! ומה קשר ''שפעת-החזירים'' להשמנת יתר ?! או למחלות אחרות ?!

      לנושאים בכגון אלו צריך להקציב למדע.

      צריך לבדוק טוב,טוב,טוב .

      מדובר בחיי אדם ולא בסתם נושא זניח .

      חנוכה שמח !!!! !!!! ! ל כ-ו-ל-ם .