• 59.

    מעצרו של סרן אפרתי

    יהודית, 20/12/09 12:44

    בתי המשפט בארץ בלתי צפויים- את סרן אפרתי אוזקים בכלא. ואילו את החשודים ששדדו ורצחו את בננו באילת לפני כשנתיים שחררו תחילה למעצר בית......
    .

  • 58.

    ארז אפרתי ''רוצח''

    יעלי חן, 19/12/09 21:42

    נבלה אחת גדולה ,אחלה דוגמה למאבטח בישראל

    הלואי שיעשו לחברה שלך אותו דבר
    איך תגיב נבלה שכמוך

    • ארז אפרתי רוצח

      אביחי, 19/01/10 20:41

      את חולה עוד לא האשימו אותו כבר הוצאת אותו להורג

  • 57.

    תתאבד, תתאבד, לא תחסר לאף נאנסת. (ל''ת)

    יוסי, 18/12/09 05:42

  • 56.

    ואפילו אם הנאנסת היתה חשפנית, זונה או סתם מטומטמת

    לכל חסידי ותומכי האנס, 15/12/09 20:44

    זה עדיין לא הופך אותה למטרת אינוס ויותר מזה, אפילו אם היא רקדה מולו בעירום (אין שחר לרעיון) ואמרה לו באוזן '' בוא ונזד**ן'' ולאחר מכן אמרה לו לא! אז זה לא! אתם מבינים את זה אנשים (או חיות)? לא זה לא!!! ואולי החברה/ארוסה שלו רגילה לאלימות מצידו וכל ערב הם משחקים במשחק ''אני מנייאק, בואי ואאנוס אותך יא זונה''...אז שישמרו את זה בבית ולא יוציאו את זה לרחוב!
    ומילה אחרונה, שימשיכו לכבול אותו למיטה עד גזר הדין...התאבדות מ תהיה התחמקות מעונש! שיענש בכל החומרה, וכל שאר ''מלחי הארץ'' יחשבו פעמיים ואפילו שלוש אם משתלם להפעיל כוח על בני אדם תמימים
    די לאלימות יא חלאות...מספיק זה מספיק

  • 55.

    אני בטוח שגם היא ביקשה ממנו משהו

    שוקו, 15/12/09 20:23

    משהו למשל כמו ''אל תאנוס אותי''.

  • 54.

    הסיבה לכבילה היא פחד הסוהרים מכך שיבצע בהם מאסר מגונה (ל''ת)

    ירון, 15/12/09 19:22

  • 53.

    לחתוך לו את הקטן נבלה. (ל''ת)

    מנו, 15/12/09 19:16

  • 52.

    לחתוך לו את הקטן נבלה. (ל''ת)

    מנו, 15/12/09 19:12

  • 51.

    ותיזכרו דבר אחד - רצונו של האדם כבודו, גם אם זה התאבדות!

    שחררו אותו מהאזיקים!!!, 15/12/09 18:21

    הוא הרי לא ביקש מכם שיחרור מהמאסר!!!

  • 50.

    לכל חבריו ומגיניו ומכפישי הבחורה הנאנסת

    רק שתדעו, 15/12/09 17:25

    נערך 'בדק בית' רציני במקום עבודתם של הנאשם וחבריו ש'חגגו' עימו באותו לילה...המסקנות והפתרונות בקרוב!
    היכונו למבצע 'ניקיון פסח' במשרד ממשלתי כלשהו וגם בדרגים שמעל

    • חסרים ליחידה אנשים בטירוף

      די עם זה, 15/12/09 20:20

      לא ידיחו אף אחד

      • שכבר הודחו כמה ועוד בדרך

        ואני אומר לך, 15/12/09 21:23

        ומעבר לזה,עורכים חקירה מקפת על תהליך הסינון והאבחון הפסיכולוגי..מה שקרה עם אותו אנס וחבריו להילולה רק מתווסף לכמה וכמה מחדלים שנתגלו לאחרונה...בדק בית רציני כבר אמרתי?

  • 49.

    ככה מתנהג פיל מיוחם

    ניצה, 15/12/09 17:18

    סביב הרמטכ''ל מסתובבים כל מיני מוזרים. אחד גונב לו כרטיס אשראי, שני כמו פיל מיוחם. מעניין מה עם השלישי

  • 48.

    צריך לשבת 20 שנה

    חתיכת אפס, 15/12/09 17:03

    לא מתבייש הרס לבחורה את החיים הרביץ לה באגרופים לפנים הלוואי שיאנסו אותך בכלא כל יום כל יום שמרטוט רצפה

  • 47.

    אהוד יערי 90 אלף.

    נעה רובין, 15/12/09 16:23

    צריכים לסלוח כמו שפעם הפרשן החשוב אהוד יערי כמעט הסתבך בגלל אישתו שביצעה מעשה פשע ולמרות זאת סלחו לו והיום אהוד יערי הינו חוקר ועמית מחקר בכיר במכון שלם ומשלים את הכנסתו הצנועה בעוד איזה 90000 שקל לחודש בחלטורה מה''פרשנות'' שלו בחדשות בטלוויזיה של ערוץ 2, אז צריכים להיות סלחנים ולא לשפוט לפני משפט.

    • אני ממש לא מסכימה,,

      קטיה, 16/12/09 19:51

      אהוד יערי הוא אדם מקצועי והוא לא אשם שאשתו עשתה פשע. הוא פרשן מעולה ובעל ידיעות רחבות מאוד המרוויח את הכסף שלו בזכות!

  • 46.

    משהו רקוב בדנמרק

    HaMashkif , 15/12/09 16:15

    אמנם סרן אפרתי הוא עדין בחזקת נאשם, אך כל גרסה, דמיונית ככל שתהיה, על מה שבאמת קרה שם צועקת לנו בכל הכח כי אפרתי הוא לא הנאשם היחידי, אם כי לא מבחינה פלילית.
    יחד עם אפרתי היו ארבעה או חמישה, ואולי גם יותר חברים. חברי הקבוצה תרמו מזמנם וכחם לבטחון ישראל ונבחרו בצורה קפדנית. השמוש בבטוי ''מלח הארץ'' כבר הפך לדומה למילה גסה, אבל רבים יסכימו כי חברי הקבוצה מיצגים את אחת מהשכבות האיכותיות ביותר בארץ.
    והנה יוצאת קבוצה זאת לבלות, הם מסתגרים עם הנאשם בחדר פרטי, קורה שם מה שקורה אם כי עד עכשיו זה לא ברור מה בדיוק, ולאחר כל זה יוצא הנאשם ונחשד בפשע ברוטלי. מה קרה עם החברים?
    האם מה שקרה בחדר הפרטי הביא את הנאשם למצב מעודד פשע מיני אלים? מדוע החברים לא התערבו? הרי כל המעשה התחיל בבילוי משותף, השפעה הדדית ואף תמיכה הדדית. אם תמיכה, אז תמיכה במה? ומדוע נפסקה התמיכה בזמן שהייתה נחוצה ביותר? קשה שלא לחרוץ את דינם של החברים שלפחות מבחינה מוסרית, הם אינם צדיקים גדולים.
    וכאן מתבקשת מאליה הכללה שהרבה ודאי יתקוממו עליה. מאחר שזו קבוצה של אנשים הנחשבים
    איכותיים ונורמטיבים, ומאחר והייתה להם מעורבות, לפחות מוסרית, במעשה כה נתעב, האם זה לא מעורר מחשבה שמשהו רקוב בחברה הישראלית?

  • 45.

    ארז אפרתי

    סימה, 15/12/09 14:46

    על טעות אחת צריך לסלוח לו. הבחור מלא זכויות

    • הבחורה צריכה לסלוח לו לא בית המשפט ולכן כדאי שיפנה אליה יודה ויתחנן (ל''ת)

      שיבקש סליחה מהבחורה, זו הצעתי, 15/12/09 15:25

    • ל ''סימה''

      CAPTAIN KID, 15/12/09 17:08

      גם משה קצב מלא זכויות

      כולם שווים בפני הדין

    • אבקש לדעת, אם המעשה הזה היה נעשה כלפייך, האם גם אז ככה היית אומרת?! (ל''ת)

      לסימה, 15/12/09 18:34

    • ואת היית סולחת?

      דנה, 15/12/09 18:48

      אם הוא היה אונס את אחותך?
      את ביתך????

      איך את יכולה להגדיר הרס חיים שלמים של בחורה צעירה כ''טעות אחת''???

      • תיקון שגיאה: יש לומר 'בתך', ולא 'ביתך' - התגובה במקומה (ל''ת)

        עברית שפה יפה-אליעזר בן יהודה, 15/12/09 19:08

      • ג'ב סימה מה גם את מחבריו?? הוא רצח את נפשה הבנת!! (ל''ת)

        רינה, 15/12/09 19:17

  • 44.

    לאזוק זה לא הדרך,לשים שמירה צמודה זה לא הדרך - הדרך היא לשים בתא

    שאי אפשר להתאבד בו, 15/12/09 12:48

    במדינת החושך לא שמעו על אפשרויות כאלה.

    • דרך- מילה בלשון נקבה

      אבשלום קור, 15/12/09 13:34

      ולכן, זו לא הדרך

      • דרך

        מתקן את אבשלום, 15/12/09 16:56

        לפי הגמרא, מסכת קידושין, שם מנסים להתחקות אחר המלה דרך, נאמר, כי ניתן לומר את המלה ''דרך'' גם כזכר וגם כנקבה. כזכר, המלה תופיע כאשר הכוונה לדרך של הגבר - כי דרכו של הגבר הינה למלחמה. וכנקבה, כאשר הכוונה לדרך של נעם ואהבה. ''דרך'' הינה אחת משתים עשר המילים שניתן להגותן בשפה העברית גם כזכר וגם כנקבה.

  • 43.

    עם היסטוריה עגומה כמו שלו=המחשבות בודאי חולפות בראשו=להשאיר עליו שומר (ל''ת)

    נ.כהן רק האיזוק יכול להביא אדם לידי מעשה=משפיל מאד, 15/12/09 12:11

  • 42.

    זה בסך הכול סיפור אישי מאוד עצוב (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/12/09 11:49

    • על מי אתה מצטער??? על האנס??? כנראה השתגעת (או שאתה כמוהו?) (ל''ת)

      ???????, 15/12/09 13:24

      • כנראה שעדין לא שמעתה או לא שמעת על המושג שכול מיקרה הוא לגופו של ענין (ל''ת)

        פקק תנועה , 16/12/09 09:14

  • 41.

    ''מלח הארץ'' אם זה מלח הארץ של החברה בישראל אנו בבעיה קשה (ל''ת)

    מודאג, 15/12/09 11:26

  • 40.

    תאזקו תאזקו וגם שימו אותו עם שותף חרמן לתא שירגיש איך זה להיות (ל''ת)

    בצד השני, 15/12/09 10:22

    • כן! (ל''ת)

      יריב, 15/12/09 16:28

  • 39.

    השב''ס לא לוקח סיכון....במיוחד לעצורים שאין להם מה להפסיד (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 15/12/09 09:08

  • 38.

    האיזוק למיטה - לא מקובל גם לאשם וגם לזכאי!!! (ל''ת)

    ziva, 15/12/09 08:59

  • 37.

    פנייה לחברה של אפרתי

    אבי, 15/12/09 08:55

    יש מצב לדייט ? עזבי את חברך האנס, ממילא כבר לא תתחתנו, אם הוא יתחתן זה יהיה בכלא עם אחד החבר'ה. אגב, אשמח לשפץ לך את האף.

    • Menuval

      Yosef, 15/12/09 18:18

      You are sick and menuval. .Even evil cannot write your words. I suggest you go with your sister or your mother that born you idiot

  • 36.

    אפרתי ארז

    בליזה, 15/12/09 08:15

    נכון שסיפרתם לנו הכל על אפרתי , מי אמא שלו ומי אבא שלו ואפילו מי סבא וסבתא שלו
    אז אולי תספרו לנו קצת גם על ה ''נאנסת''
    מה עשתה בשעה כזו לבד במקום כזה
    ובכלל מי היא במה היא עוסקת ומי הם ההורים שלה

    • את מי זה אמור לעניין?

      סקס סמים וטל מוסרי, 15/12/09 09:52

      ומה זה משנה מה היא עשה לבד בשעה כזאת?

    • בליזה, האם קיים איסור על נשים לנסוע ברכבן בשעות מסוימות של היום? (ל''ת)

      תפסיקו להגן עליו, משפחה מעצבנת, 15/12/09 11:10

    • דווקא הרחיבו בעניין

      ., 15/12/09 13:35

      הנאנסת הייתה בביקור אצל חברים והלכה לה אל רכבה בזמן שהחבר שלך עשה בה את זממו

  • 35.

    אפרתי ארז

    בליזה, 15/12/09 08:10

    נכון שסיפרתם לנו הכל על אפרתי , מי אמא שלו ומי אבא שלו ואפילו מי סבא וסבתא שלו
    אז אולי תספרו לנו קצת גם על ה ''נאנסת''
    מה עשתה בשעה כזו לבד במקום כזה
    ובכלל מי היא במה היא עוסקת ומי הם ההורים שלה

  • 34.

    סרן אפרתי

    קלמן, 15/12/09 07:37

    יש למצות את הדין איתו עד הסוף למען האחרות
    השועל 15/12//09 07:35

  • 33.

    במדינה נאורה אין אוזקים למיטה אפילו מי שהורשע בדין

    נחום שחף , 15/12/09 05:25

    המערכת לאכיפת החוק מכילה בתוכה פושעים שאינם טובים מהפושעים עצמם.

    • ממתי ישראל מדינה נאורה???? תנו לו להתאבד,כל לפחות יש סיכוי לצדק.

      בבית המשפט,יעשו איתו עסקת טיעון וישחררו אותו על, 15/12/09 09:22

      אי שפיות!!!!

  • 32.

    למה - שיתאבד שיתאבד - למה אני צריך לממן את השנים של האנס בכלא

    ושאינו יודע לשאול, 15/12/09 02:08

    מצידי שיתפגר מחר.....הנבלה

    • פיני

      אבי, 15/12/09 08:36

      הוא עדיין לא הורשע, ואני יודע שביתונות כבר הכריעו את דינו אבל נראה לי שצריך לחכות אחרי המשפט ולא לגנות אותו ישר

      • כנס דחוף

        טל, 15/12/09 10:15

        צודק ב100 אחוז אם רוצה להתאבד שיעשה זאת

  • 31.

    האם הוא באמת חושב שאנחנו מפגרים כדאי לאמין לגרסתו ? (ל''ת)

    רחל, 15/12/09 01:40

    • הוא יודע שבתי המשפט לא עוסקים בצדק ושאפשר למכור להם לוקשים וגם להגיע

      לעיסקות טיעון מגוחכות!הוא יודע שהחוק בישראל מזלזל, 15/12/09 09:26

      בקורבנות אונס...

  • 30.

    אדון אפרתי אתה יכול להתאבד זה בסדר ,חופשי גבר !!! (ל''ת)

    שומר הברים , 15/12/09 01:34

    • בכיף (ל''ת)

      סקס סמים וטל מוסרי, 15/12/09 12:24

  • 29.

    ארז כ''כ עצוב לראותך ככה !! אני זוכר אותך גאה וחזק (ל''ת)

    כ''ד, 15/12/09 01:20

    • רק לך ולעוד יצורים שכמותך עצוב שהוא נתפס, כל השאר - שמחים (ל''ת)

      צריך גם לשלול לו את האזרחות, 15/12/09 11:12

    • בחור מעולה חיבים להתחשב בזה (ל''ת)

      סימה, 15/12/09 14:20

      • בטח מעולה!

        ממש עילוי, 15/12/09 15:41

        הוא חזק מאד - מסוגל גם לאנוס וגם להעיף בחור חזק שנלחם בו והכל בבת אחת
        הוא יצירתי מאד ובעל תושייה - ''עזוב זו החברה שלי'' אמר כשנתפס עם המכנסיים למטה, וגם הצליחלתמרן את המאבטח ולהתחמק ממנו. כמעט שיכנע את כולם שהוא סתם השתין שם ולא קשור לעניין
        הוא גם מקושר חברתית ממש מעולה - ראו את כל התגובות האוהדות והמקבלות.

        תתחשבי בזה בעיקר בפעם הבאה שתרצי לצאת לבילו בלי שומרי ראש ורעלה

        • מלח הארץ

          אופטימי לנצח, 15/12/09 21:09

          כבר נוכחנו לא פעם ולא פעמים שקרו מקרים מעולם, כולי תקווה שהמשטרה תיתן לו את ההזדמנות להוכיח את חפותו, להעמיד לרשותו את הכלים לעשות זאת, אני מקוה שדגימת הדם שאמורה הייתה להילקח ממנו נלקחה בזמן על מנת להוכיח שעורבב לו משהו במחזור הדם.
          כולכם חכמים בלילה מדובר באדם שאני בטוח שעשה הרבה יותר מרובנו כאן לטובת המולדת.
          ואולי הגיע הזמן באמת להניח לו לנפשו ולחשוף את פרצופה של המתלוננת.

  • 28.

    אהה.. אני חושבת שגם אונס זו פגיעה בזכות לכבוד. (ל''ת)

    אני, 15/12/09 01:12

  • 27.

    לאזוק מישהו למיטה,

    מישהו, 15/12/09 00:59

    זה חמור יותר מאשר הפשע המיוחס לארז אפרתי. המעשה המיוחס לו נמשך 5 דקות ואילו האיזוק למיטה נמשך ימים ואולי שבועות. וכל זה, לאדם שהוא בחזקת חף מפשע כל עוד הוא לא הורשע.

    לפעמים, המדינה יכולה להיות אכזרית מאד. גם אם הוא היה מורשע, אין כל סעיף בחוק שמאפשר למדינה להתעלל כך בעצור.

    • צודק (ל''ת)

      מ, 15/12/09 02:56

      • גם אני חושבת שאכזרי לאזוק אותו, בלי כמובן להמעיט מחומרת החשד המיוחס לו

        גניה, 15/12/09 06:24

        לאזוק אדם בכל שעות היממה, נראה לי כמעשה אכזרי ביותר. גם אם ביצע את העבירה, אין לענותו ולהשפילו בנוסף לעונש שיקבע בחוק.

    • למגיב הסדרתי בעד הנאשם, מר ''מישהו'' (מישהו מהמשפחה?)

      נמאסתָ, 15/12/09 11:21

      כשקוראים את הטוקבקים שלך, מבינים מאיזה מקום הוא בא. המשפחה, החברים. אם לדעתכם אונס הוא חמור פחות מאיזוק למיטה - אז ברור מה סולם ה''ערכים'' שלכם. אצלכם הפושע התוקפן הוא מסכן יותר מהאומללה שהוא הרס לה את החיים.

      תתנסה אתה בעצמך במה שארז עשה לה לפי כתב האישום - נראה איך תרגיש אם יגררו אותך בחושך, יכו אותך, וינסו לחדור לגופך בכוח, תוך מכות קשות עד אובדן הכרה שלך ותוך איומים שאם תצעק - תמות. תנסה אתה להרגיש מה זה שהאנס מגיע לידי סיפוק ושופך את זרעו עליך, כשאתה שוכב בבוץ ומתחנן אליו שיחדל ממעשיו הרעים והנפשעים.

      אחר כך, תנסה להיות אזוק למיטה ולקבל 3 ארוחות ביום, טיול בחצר, ביקורים של החברה שלך או אישתך וחיוכי.

      ואז תחזור לכאן לטוקבקים לספר איזו חוויה הייתה קשה יותר.

      אני בטוח שהראשונה זוועתית ביותר, בעוד שהשנייה היא לא נעימה, אבל אין להשוות אותה לראשונה. בנוסף, שים לב שהחוויה הראשונה נעשתה לאישה חפה מפשע, בעוד שהשנייה היא עונש על המעשה עצמו.

      עכשיו תגיד לנו שוב - מי יותר מסכן - הבן/אח/חבר שלך, או הנאנסת?

      את האמת? נמאסתָ, אתה ושאר המגיבים בעדו - בני משפחה ו/או חברים, ככל הנראה.

      • מומלץ !!! (ל''ת)

        סקס סמים וטל מוסרי, 15/12/09 12:21

      • דברים כדורבנות! (ל''ת)

        ממליצה, 15/12/09 13:18

      • אבל

        אבל, 15/12/09 14:19

        אבל אוי כל הסיפור שונה. נכון העדויות מצביעות על אשמתו, אבל האם לא קראת ספרי בלשים בהם מסופר על אנשים שכל העדויות הנסיבתיות היו נגדם ובכל זאת היו זכאים.

        אז למה להניח שזה סיפור בלשי כזה? רק בגלל העובדה שלא נראה שאדם כזה יעשה מעשה כזה.

        אז מה יכול להיות הסיפור האמיתי? אולי זה סיפור שהתחיל המעשים שגם בהם מתבישים אבל אינם פליליים שהלכו והסתבכו.

        אבל אולי הוא באמת עבריין מועד שטרם נתפס!

        בכל אופן, עד שלא יתבהר לנו שכל בסיפור הזה מתישב עם כל חלקיו באופן שמתאים לנסיון חיינו, קשה להאמין, שכך סתם, אדם נורמטיבי הופך לאנס יום בהיר אחד.

        מצד שני הכל יכול להיות.... בעצם לא הכל.

      • ממש רוצחים גם אתם המצודדים בו-צדק יצא לאור (ל''ת)

        אמא, 15/12/09 19:20

    • מישהו אתה אטום מאד

      הלואי עליך, 15/12/09 15:45

      אחרי שיאנסו אותך, נשמח לשמוע ממך אם אתה עדיין חושב שלאזוק מישהו למיטה יותר חמור מחדירה אלימה לגופך.
      אגב אונס גורם לנזק שנמשך שנים, לפעמים חיים שלמים.

      מי שאכזרי זה מי שאונס ומי שתומך בו.

    • והנזק שנגרם לנאנסת לשארית חייה..

      דנה, 15/12/09 18:52

      גם אותו אתה יכול לכמת בדקות?!?!?!

  • 26.

    לכבד את זכויות הסרן החשוד

    אורי וייס, 15/12/09 00:46

    גם אדם שעצור בחשד לעבירה חמורה כמו אונס אינו מאבד את כל זכויות האדם שלו. יש לכבד את זכויותיו של הסרן, כך גם אם יורשע, וקל וחומר כיום כאשר חזקה עליו שהוא זכאי עד שלא יורשע.

    • בדיוק כפי שהוא ''כיבד '' את זו שפגע בה (ל''ת)

      אפי, 15/12/09 07:58

  • 25.

    ''פגיעה בכבוד'' - חבוב, את הכבוד שלך הרסת במו ידיך... (ל''ת)

    ואת כבוד הבחורה שאנסת..., 15/12/09 00:16

  • 24.

    אם הוא שפוי כעת... הוא היה שפוי גם בעת המעשה... (ל''ת)

    הרי הוא מודה שהוא אדם שפוי..., 15/12/09 00:14

  • 23.

    פתאום ''אי שפיות זמנית'' שרצו לטעון, נראה פחות מפנק ממה שהוא דימיין.

    ניצן, 14/12/09 23:59

    חשב שאם יגידו שאינו זוכר ויתכן שזה היה תחת ההגדרה של אי שפיות זמנית...אז הכל יבוא לטובתו. אך מסתבר שיש גם כמה ''חובות'' כאשר אתה מנסה לשקר להגנתך.הגיע הזמן שישלם את המחיר.

  • 22.

    חצי מדינה רדפה אחריו ועוד אומרים שזה לא הוא... (ל''ת)

    א.ב שעשוע, 14/12/09 23:51

  • 21.

    הוא מדבר על זכות לכבוד ???? (ל''ת)

    כרמי, 14/12/09 23:42

  • 20.

    מה עם משה קצב? בטח יגמר בלי כלום....כי הוא היה נסי... (ל''ת)

    זאביק, 14/12/09 23:39

  • 19.

    דווקא אלו שאומרים אני לא אתאבד עליהם הכי צריך לשמור מהתאבדות (ל''ת)

    חיים, 14/12/09 23:39

    • ואם אתה היית במקומו, היית רוצה לשבת את השנים רבות בכלא שלא מרצון?! (ל''ת)

      למה?!, 15/12/09 18:37

  • 18.

    איך בארזים נפלת?

    יוסף, 14/12/09 23:38

    מאסר עולם או התאבדות!

  • 17.

    ארז, אנחנו יודעים שאתה זכאי, כולנו אוהבים אותך מאוד! (ל''ת)

    יובל נ., עפולה, 14/12/09 23:10

    • מי זה כולנו? אני בטח לא כלול (ל''ת)

      אבי, 14/12/09 23:38

      • כולנו זה... החברה הפתטית שלו ואולי גם אימו המסכנה (ל''ת)

        מאיר, 15/12/09 01:36

      • גם אני חושבת שהוא זכאי, (ל''ת)

        ד, 15/12/09 02:35

    • איך בדיוק אתם יודעים ? (ל''ת)

      דרור, 15/12/09 01:38

      • כי הלבישו עליו תיק

        מ, 15/12/09 02:59

        המשטרה חייבת למצא משהו -להתלבש עליו. ולא אתפלא עם העד משתפ של המשטרה..

        • יש מצב שהוא משתפ של המשטרה הרי אם לא כך לא היו מסתירים את פניו... (ל''ת)

          אפרת., 15/12/09 07:56

        • גם שחסטו (ל''ת)

          וואלה, 15/12/09 09:44

          • יכול להיות שגם מה שהמשטרה מפרסמת על הדנא לא נכון

            שני, 15/12/09 10:13

            יכול להיות שזה הכל חלק מניסיון לגבות מארז הודאה..כבר היו דברים מעולם ובמיוחד במטרת ישראל

  • 16.

    מעניין למה למרות כל הראיות נגדו עדין כותבים ''הנאשם באונס''

    השואל, 14/12/09 23:04

    ולא נותנים לא את התואר ''האנס הכושל''

    • נו באמת. כי אתה חי במדינת חוק והכרעה לגבי ראיות מתקיימת בבית המשפט

      אזרחית, 14/12/09 23:32

      אני דוקא בעד הרשעתו, חושבת שיש מספיק ראיות מרשיעות ובכל זאת - תנו לבית המשפט לנהל את משפטו ותפסיקו להגיב בהתלהמות.

  • 15.

    מסכימה עם 13

    יפית, 14/12/09 22:57

    יותר מדי אנשים ליד אשכנזי נתפסים על כל מיני דברים

  • 14.

    משעמם פה. (ל''ת)

    איך קוראים לי, 14/12/09 22:57

  • 13.

    מישום מה לא נראה לי שהסיפור אמיתי. הכל עלילת שוא!!!! (ל''ת)

    אזרחית, 14/12/09 22:49

    • לחבריו ומשפחתו של ארז - די כבר להגיב בעדו!!! הבנו אתכם!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      DNA, ושמונה עדים, 14/12/09 23:05

      • אל תשכח את כתמי הדם שלו על בגדי המתלוננת.

        סקס סמים וטל מוסרי, 15/12/09 09:59

        האמת נמאסו לגמרי כל החברים והמשפחה שלו שמגיבים בלי הפסקה.

    • את אולי הארוסה שלו ? זה שהרס לך את החתונה? (ל''ת)

      אסי, 15/12/09 08:01

  • 12.

    ג ו ע ל נ פ ש !!!!!! (ל''ת)

    עלמה, 14/12/09 22:48

  • 11.

    זכות לכבוד??? חובה לסרס את הנבלה הזה (ל''ת)

    סירוס לאנסים עכשיו, 14/12/09 22:48

    • אמן! (ל''ת)

      ..., 14/12/09 23:05

    • אמת , אני מסכים, אנשים כמוהו לא צריכים בחברתנו (ל''ת)

      אבי, 14/12/09 23:40

      • גם אנשים כמוך לא צריכים אז קדימה להכין עמוד תליה ואתה

        א, 15/12/09 00:54

        הראשון !! אני מבטיח לך שעוד תוכאל את הכובע שלך לאחר שיתברר לך שהיא שיקרה השרלילה הזאת היא חשפנית במועדונים וכאן היה לה הזדמנות להגיש תלונה מסיבות לא ברורות אבל לא היה אונס ולא בטיח

        • אני מקווה שהמשטרה קוראת את זה

          אתה גם לא יודע עברית, 15/12/09 13:23

          נראה שיש פה טוקבקיסט שאונס חשפניות בשעות הפנאי. בשבילו הן לא בני אדם כנראה. מאחלת לך כלא בקרוב מאוד.

      • צודק!!! עלק אמרו עליו ''מלח הארץ''

        סקס סמים וטל מוסרי, 15/12/09 10:02

        שישאר אזוק כל החיים ושיעשו לו בכלא מה שהוא עשה לבחורה.
        עין תחת עין שן תחת שן

    • כריתת דגדגן ועיקור למעלילות אונס. (ל''ת)

      EXTRA-שמאל , 15/12/09 02:50

      • זה נדיר שמישהי מעלילה אונס.

        סקס סמים וטל מוסרי, 15/12/09 10:04

        ולרוב מגלים את זה מהר מאוד.
        פה יש הוכחות, DNA, כתמי דם שלו על בגדי המתלוננת, ו8 עדי ראייה.
        בנוסף הוא לא הכחיש.

        • שטויות! 80% מהתלונות במשטרה הן תלונות שווא/סרק!!! (ל''ת)

          זה לא נדיר!, 15/12/09 18:39

  • 10.

    אף על פי כן ולמרות הכל בסוף הוא יתאבד בגלל הפדיחה (ל''ת)

    אליהו הנביא, 14/12/09 22:46

    • מצידי זה בסדר שיתאבד (ל''ת)

      דוד, 14/12/09 23:53

      • חס וחלילה

        א, 15/12/09 15:21

        חס וחלילה אני מקווה שהשם ישמור עליו ויחזור בתשובה שלמה אמן

  • 9.

    איך בדיוק הוא הוריד לה את התחתונים והגרביונים עד הברכיים

    א, 14/12/09 22:45

    תוך כדי שהיא משתוללת בחיים אי אפשר להוריד את התחתונים והגרביונים עד הברכיים גם מרצון קשה להוריד לבחורה את התחתונים והגרביונים מקסימום הוא יכול לקרוע את זה מעליה. כל הסיפור הזה לא נראה בכלל

    • ואני בכלל לא חבר שלו... (ל''ת)

      א., 15/12/09 00:10

    • אין לו כבוד

      אייל, 15/12/09 00:56

      אולי כשאתה עובר קורס אבטחה מטכ''לית ואתה קצת יותר חזק מכל בחור ממוצע כנאה שלא יהיה לך כל כך קשה להחזיק ביחד אחת את הבחורה וביד השנייה לקרוע ממנה את הבגדים , צא מזה עצוב שאנחנו ממנים לאנשים כמוהו את ההכשרה

    • את התזה שלך לא השלמתה היו איתו עוד חברים

      א, 15/12/09 01:00

      כשיצאו אז אם זה היה נכון הם היו צריכים לעצור אותו כדי להגן על הבחורה חשבתה על זה ??? האם חשבתה על כך שהיא לא קיבלה תמורה מלאה על ההופעה שלה במקום היא החליטה לנקום??
      את התמונה היא לא זיהתה המשטרה כהרגלה היא הכינה אותה לפגישה בטוח כי אם היא לא מזהה אותו איך בפגישה כן זיהתה ואם היו מכניסים אצלה משהוא אחר בטענה שזה הוא היא גם הייתה מתנפלת עליו

  • 8.

    כבוד??שיכבלו יאנסו ויתעללו בו!!!!!!

    ליאת כבן, 14/12/09 22:44

    יש לו עוד דרישות פשוט מעשה התאבדות זה טוב מידי בשבילו

  • 7.

    צודק, הורידו האזיקים והלוואי ויתאבד ויחסוך לקורבן סבל (ל''ת)

    ולמדינה כסף על המשפט, עבריין אלים!, 14/12/09 22:32

  • 6.

    הראיות נגדך חותכות ואיבדת את הכבוד שלך כשניסת לאנוס בחורה (ל''ת)

    זזזזזזזזזז, 14/12/09 22:30

  • 5.

    רק האיזוק הזה לבדו יגרום להתאבדות. (ל''ת)

    מה עם כבוד האדם?, 14/12/09 22:27

    • שיתאבד , חיות כמוהו לא שייכים לחברה שלנו (ל''ת)

      דן, 14/12/09 23:48

      • החברה שלנו

        א, 15/12/09 15:24

        תסתכל טוב על החברה שלנו ותראה שמשהו לא בסדר עם החינוך והערכים בלי קשר אליו החברה הפכה עבריינית בגלל החינוך החילוני שמלמד את הילדים שהכל מותר והכל פרוץ השם ירחם על ילדי ישראל

  • 4.

    המאבטח שהתערב צריך לקבל פרס על אזרחות טובה

    כי האדישות הורגת, 14/12/09 22:26

    אנשים רבים נוהגים להתעלם כדי לא להסתכן ולא להסתבך. בעייה קשה ומוכרת, שבאיזור הומה אדם הקורבן מוצא עצמו לבד עם העבריין בסביבה מנוכרת.

    מזל שיש אנשים כמו המאבטח שהתערב, כמו גם אחרים שהצטרפו ולא נותרו אדישים - קרן אור בחברה הישראלית, אחרי הכל.

    • צודק/ת!!!!!!!!! (ל''ת)

      אזרח, 14/12/09 23:01

    • 4 - אניתומך בדבריך!!! לתת למאבטח שהציל את הנאנסת מידי ארז אפרתי צל''ש! (ל''ת)

      ד''ר רונן בוגרמן, 14/12/09 23:07

      • לא דובים ולא יער תבדקו איזה קצין משטרה אמור לקבל

        א, 15/12/09 01:02

        דרגה או תפקיד בכיר עקב עניין זה ואז תבינו הכל מדוע המשטרה עזרה לשרלילה לזהות אותו כי בלי הרשאה אין קידום לאותו קצין .

        • התבלבלת השרלילה זאת הארוסה שלו

          מ, 15/12/09 11:08

          פרחה עם ציצי ענננק

        • א', שאני אבין: אתה קורא לנאנסת ''שרלילה''? עכשיו ברור מי אתה!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          משפחת אפרתי נמאסה על כולנו, 15/12/09 11:25

      • דר ברגמן צודק. חשוב גם שנמתין לעוד ידיעות בעניין שעשוייות להפתיע. (ל''ת)

        ככה,מנסיון העבר. מ-צבר-ישראלי מעל50+שנה., 15/12/09 12:42

  • 3.

    למה אומרים כל הזמן שהוא חתיך? (ל''ת)

    מכוער רצח, 14/12/09 22:13

    • חח

      יקיר, 15/12/09 03:03

      מה קשור פה חתיך או לא?

  • 2.

    נתוני המקרה לפרטיו

    Talzukera , 14/12/09 22:12

    משתמהה מהנתונים הנחספים לציבור בימים אילו, שמר אפרתי היקר עומד להיות מורשה במעשיו עם או בלי גילויי ה די אן איי !! פשוט נתפס על חם !פלוס אדם שלישי התעמת עימו בשעת מעשה!! צערי על כל המקרה אבל זה המצב !!!

    • הגאונות שלך מדהימה אותי! (ל''ת)

      וואווו גדול!!, 14/12/09 22:32

      • לא גאונות פשוט עובדות (ל''ת)

        מלח הארץ, 15/12/09 11:09

  • 1.

    מסוכן לסביבה- מסוכן לעצמו!!! (ל''ת)

    .... ., 14/12/09 22:11

    • ממש לא! יש הרבה אנשים שהם סכנה לסביבתם. (ל''ת)

      לעצם הם הכי דואגים., 14/12/09 22:29

      • ניסיון העבר הלא רחוק מוכיח,שמי שאין לו מה להפסיד מתאבד (ל''ת)

        טופז,פנאן,גולדרינג,ארגוב++.לכן חייב השגחה אדוקה, 15/12/09 12:22

    • סתירה.אז הוא שפוי/זוכר או לא?!איך הנאשם/פרקליטיו בטוחים שלא יתאבד?! (ל''ת)

      לדעתי,אין לו מה להפסיד והוא מס(ו)כן לעצמו ולסביבתו, 15/12/09 12:17