• 142.

    תרנגול כפרות מקרקר במסווה רבנות מתנחלת בגבעות ובהרים (ל''ת)

    עב'מ מבהיל עם צלחת שחורה על ראשו, 17/12/09 11:46

  • 141.

    רבותי הרב מלמד שלא יהטיף על נוהלי צהל והדרג שלו -גם במילים אתה יכול .

    my story , 16/12/09 20:29

    להרוס איזה דוגמה הוא נותן לחיילים בישיבתו=קודם כל הם חילים עם מחויבות לצהל לאחר מכן תלמידי ישיבת הסדר ברגע שנהפרו התנאים ישיבת ההסדר הזאת לא בתוקף-ורב דרוקמן לא צריך להמציא ולתקן את המעוות שכבר נעשה.

  • 140.

    בחרתם ממשלה- תפעלו לפי החלטותיה וחוקיה!!! מי שלא מסוגל לפעול על פי חוק

    שיעמידו אותו לדין!!! מלמד-אתה מערער לא רק את, 16/12/09 12:13

    יסודות הדמוקרטיה, אלא גם את בטחון המדינה!!!!
    אתה אדם מסוכן:בוגד ומסית לבגידה!!!

  • 139.

    גירוש אזרחים זו פעולה בלתי חוקית

    ישראלי 1, 15/12/09 20:22

    במיוחד אם היא נעשית בעקבות החלטה של פוליטיקאים שנבחרו על סמך מצע ימני שהבטיח בדיוק את ההיפך.
    הדרישה למלא פקודות בכל מחיר רק משום שהן פקודות היא לא חוקית ולא מוסרית ומחפירה במיוחד במדינת ישראל. הטיעון ''רק מילאתי פקודות'' לא פוטר מאחריות אישית, הוא לא פטר את אייכמן בכל אופן.

    • השטחים שאתם נמצאים בהם הם בשליטת המדינה ורק המדינה תחליט מה לעשות

      my story , 16/12/09 20:31

      בטח לא אתם!

  • 138.

    מה עם האוניברסיטאות שמרציהן תומכים בסרבנות? (ל''ת)

    שרה, 15/12/09 20:19

  • 137.

    הרב מלמד ולא לומד... יותר נכון, לא רוצה ללמוד. ברק הבין זאת ולכן:

    אפרים, 15/12/09 19:21

    המסר שלו למלמד הוא: ''מה שלא הולך במוח יילך בכוח''. עכשיו מלמד מגלגל עיניו השמיימה ומיילל ''עלילת דם''. נו שוין.

    • הרב מלמד יצר את העלילה ושיוכל אותה ביחד עם דרוקמן! (ל''ת)

      my story , 16/12/09 20:32

  • 136.

    ''ערעור יסודות הדמוקרטיה''??

    חילוני שפוי, 15/12/09 18:53

    איך ברק לא מתבייש?
    מה שמערער את יסודות הדמוקרטיה הן ההחלטות שלך ושל חבריו שרומסות זכויות אדם וגוזלות ומחריבות את עמל כפיו.

    כחטא על פשע הוא מכריח אנשים שאינם עבריינים לבצע את הפשעים הללו, פשעים שהוא וחבריו עומדים מאחוריהם.

  • 135.

    רוצים להיות בצבא? תמלאו כל פקודה! לא רוצים למלא פקודות? עופו מהצבא! (ל''ת)

    מה מסובך? בפינוי ישובים תילחמו בכנסת ולא בגדוד, 15/12/09 16:35

    • גם פקודה לירות ביהודי אחר שלא רוצה להתפנות? בוודאי שלא, ולגביהם לפנות

      סמ, 15/12/09 19:40

      יהודי מביתו זה כמו לך לירות ביהודי אחר.

      • מותר וצריך להפעיל אלימות נגד עבריינים. פינוי זה פינוי וירי זה ירי

        בעיני החוק זה לא אותו דבר. והחוק קובע, 16/12/09 10:08

        מה לעזאזל אכפת לי שבעיניהם ''פינוי אדם מביתו זה כמו לירות בו''? בעיני, בעיני האדם הסביר ובעיני החוק זה ממש לא אותו דבר. תתמודדו.

  • 134.

    אם מפנים התנחלויות זה בהחלט להגנת העם והמולדת והמדינה

    צה''ל חייב לאפשר לממשלה להתנהל למיטב הבנתה המדינית!, 15/12/09 16:20

    פינוי התנחלות קשור לקביעת גבול המדינה ויכולת המדינה להגיע להסכם,או צורכי בטחון כלליים לפי דעת מקבלי ההחלטות (וגיבוי ציבורי של אלה התומכים בכך!)-----------כלומר צה''ל בהחלט חייב לעמוד לרשות הממשלה לביצוע פינוי,ברגע שמוחלט על כך!

  • 133.

    לפרק את ישיבות ההסדר!

    זה גולם שקם על יוצרו במובן הכי ברור של המילה, 15/12/09 16:12

    חלאס!
    הם יכולים להתגייס כמו כל חייל אחר.
    כולל שירות 3 שנים בסדיר ,ולא שנה וחצי!

  • 132.

    הערבים הם האויב, המתנחלים הם הסרטן בגוף המדינה (ל''ת)

    דגידפ, 15/12/09 16:03

  • 131.

    כל ילד רואה שהמלך עירום

    ירון, 15/12/09 15:58

    מה בוער לאהוד ברק להכריח דווקא חיילים דתיים להרוס ישובים? יש כאן התגרות וקריאת תיגר. כל הדיבורים כאילו החוק זה מה שמעניין אותו הם מן השפה ולחוץ

    • שיתחילו לעשות מישאל לפני כל פעולה?

      למה לקחו דוקא שמאלנים למלחמת לבנון 1?, 15/12/09 16:28

      הוד מעלת הדתיים הכתומים גם לא מוכנים להיות ממעגל שני ושלישי בפינוי.

      לא שולחים שמאלנים ''דוקא'' למחסומים וכו'??

  • 130.

    תלמידי ישיבות ההסדר משרתים במבצעית רק6חודשים ומקבלים שכר36חודשים (ל''ת)

    פי10משכר של לוחם חילוני=עובדה שהתקשורת לא מספרת !!, 15/12/09 15:55

    • גבב של שטויות!!! תבדוק את העובדות לפני שאתה פולט סברות כרס... (ל''ת)

      החותר אל האמת, 16/12/09 15:42

  • 129.

    זכינו באהוד ברק!! כל הרשעים שמכפישים שיתביישו!

    מוטי גבסון, 15/12/09 14:24

    איזו רשעות!
    באיזה זכות מכפישים את שר הביטחון, שיאמר לזכותו מציל אותנו ודואג לבטחון העם יום יום.
    תתחילו להעריך, לכבד .
    כל המסיתים האלה עלולים לגרום למלחמת אחים.
    תלמדו הסטוריה ותוכחו לגלות באיזה קלות נשרף ביהמ''ק רק בגלל שנאת מוות ביננו.
    מיד להתפייס .
    עם כל הכאב שבכך.

  • 128.

    כן לסרב לגרש אזרחים! (ל''ת)

    אלמנטרי, 15/12/09 14:03

    • כן לסרב לשמור על ווילות של מתנחלים! (ל''ת)

      חייל דתי לאומי אמיתי, 15/12/09 15:45

      • אתה לא חייל לא דתי ולא לאומי

        גד, 15/12/09 16:03

        פושע, כופר ואנטיציוני=כן

    • לא מגרשים אף אחד. (ל''ת)

      פועלים לטובת המדינה לפי הממשלה, 15/12/09 16:21

  • 127.

    לפטר את שר הבטחון שיותר חשוב לו לרצות את מורדי העבודה מבטחון ישראל (ל''ת)

    גידי, 15/12/09 13:58

  • 126.

    איזה כיף להיות מתנחל, אף פעם לא צריך לקחת אחריות על המעשים או הדיבורים (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 15/12/09 13:17

  • 125.

    לילה וערפל, לילה ושברי בדולח כתומים מאיימים על צה''ל.

    Vox Ami , 15/12/09 13:00

    והמביו יבין.

  • 124.

    רבנים כפופים לחוקת המדינה או שישתקו או שיעזבו את המאדרסה (ל''ת)

    Vox Ami , 15/12/09 12:59

    • גבר הם לא כפופים לשום מדינה כי הם לא מקבלים משכורת ממנה אז להרגיע (ל''ת)

      מירי, 15/12/09 14:19

      • ישיבות הסדר מקבלות מימון ממשרד הבטחון!

        לא כפוף למדינה עלק.. איפה בדיוק יתנחל לו בא''י בלי, 15/12/09 16:32

        איפה יתנחל לו בארץ ישראל בלי המדינה..

    • אהה. בטח אמרת כך גם לגבי אנשי גלי צה''ל המקבלים משכורת צבאית.... (ל''ת)

      רזי ואיש החמאס הלבבי שלו.., 15/12/09 15:12

      • אנשים רואים רק את מה שהם רוצים לראות... די לצביעות ולהצטדקות הפסולה! (ל''ת)

        וזה עוד בלי להשוות את המשכורת של רזי לזאת של הרא''י, 16/12/09 15:48

  • 123.

    שר הבטחון שותה לבטח דם ילדים כשרים לפסח (ל''ת)

    Vox Ami , 15/12/09 12:55

  • 122.

    קצת על מאחורי הקלעים

    בוגר הר ברכה, 15/12/09 11:44

    כבוגר הר ברכה קיבלתי אתמול אסאמאס לבוא לשיעור בבת ים, בלבוש מכובד. כל כך אופייני. הכל טריפ ילדותי של ילד מבוהל מבית אל שלובש על עצמו פוזה של הרוג מלכות דמיקולו. הרב אליעזר, הבית חרב בגלל שנאת חינם, לא בגלל שום סיבה אחרת והאמירה ש''מהרסייך ומחריבייך...'' מכוונת לשכמותך. עוד אפשר להתבלבל ולחשוב שתרומת תלימדיך לצה''ל גדולה כל כך. מתגייסים לשנה וחצי באיזה גדוד, מתוכם חצי בתעסוקה, אחר כך משתחררים, נמרחים, עובדים בתור רבש''צים ונהגים ומחסנאים בישיבה, משתחררים ומטיפים לכולם על אהבת הארץ והקרבה. לא רוצים לקחת חלק בזכות להגן על עם ישראל? לא צריך. חזרו לגלות ותיהנו

    • היזהר בכבוד ת''ח

      ירושלמי, 15/12/09 13:19

      מי אתה עלוב שבעלובים שתפתח פה על רב בישראל? גם אם אינך מסכים,דבר בכבוד.שנאת חינם יש גם כלפי ת''ח.למה זה לא מרתיע אותך?

      • הבית חרב בגלל פיצולים ושנאה. לא בגלל ביזוי תלמי חכמים או מסירת שטחים (ל''ת)

        בוגר הר ברכה, 15/12/09 13:50

        • חכמים חכמים, ולא עלו על זה שאין אלוהים... (ל''ת)

          מעתה אמור: תלמידי אווילים, 15/12/09 16:04

      • חוץ מזה, רק אנחנו מחוייבים לדבר בכבוד?

        בוגר הר ברכה, 15/12/09 13:52

        מה עם כבודו של גיבור ישראל, רמטכ''ל, איש שסיכן את חייו בפועל למען עם ישראל, הברה יותר מאחרים, האם כבודו בזוי?

        • חחח אלק בוגר הר ברכה

          ירון נגר, 15/12/09 16:23

          נמושות שכמותך לא למדו בישיבה אלה על הברזלים של שינקין חתיכת טיפש

      • אין כבוד לליצנים האלה. זקן ושחור לא עושה אותך לא חכם ולא מכובד (ל''ת)

        לא מכבד את הרב, 15/12/09 16:02

    • אתה בוגר הר ברכה כמו שהסבתא שלי נולדה בקוטב הצפוני... לגופו של עניין:

      זלמנוביץ ישראל , 15/12/09 13:23

      זה התחיל משטות של מס' חיילים (הניפו שלט...) שברגיל המ''פ היה גוזר על כך עונש של ריתוק שבת...
      ובמקום: המח''ט שפט, אלוף הפיקוד דרש, הרמטכ''ל הזדעק, סגן שר הבטחון זימן, ושר הבטחון גזר...

      דחילקום, בסך הכל 6 חיילים עשו שטות קטנה...

      • אני מוכן לתת פרטים שק בוגר יודע. נסה אותי (ל''ת)

        בוגר הר ברכה, 15/12/09 13:49

        • אז במקום להעביר את הצבא ב''זולה'' 3 שנים העדפת לעשות ''בטן-גב'' 5 שנים... (ל''ת)

          זלמנוביץ ישראל , 15/12/09 14:40

        • אני יכול לנחש מי אתה...

          גם אני בוגר הר ברכה, 15/12/09 16:00

          זה לא כ''כ קשה כי יש מעט מאוד בוגרים שגם עשו 5 שנים בהתחמקות משירות מלא וגם מסוגלים לדבר כך על ראש הישיבה שלהם.
          ואם אני לא טועה. דיברת כך על הרב עוד כשהיית בישיבה.
          בוא נתחיל עם זה שאתה ואשתך שניכם במקור מפתח תקווה.

          ואם אני לא פוגע במטרה אז יכול להיות שאתה סתם עוד מישהו שהעיפו מהישיבה כי הוא התברבר ולא למד, ופשוט יש לו רגשי נחיתות מאז.

      • דחילקום בסה''כ 6 חיילים

        שמעון, 15/12/09 13:52

        צריך לפעול נגד כל גילוי של סרבנות גם מאנשינו וגם מאנשי השמאל , נכון אין להעניש את כל הישיבה , אך קשה לומר על דברי הרב מלמד שלא יכולים לגרום לסרבנות , ברק עשה מעשה שטותי, כי במקום לטפל נקודתית בחיילים ולדעתי יש לטפל כהוגן , החליט לפגוע בשישיבה שלמה.
        וכבוד הרב מלמד , היה צריך להגיע לשמוע, אם הישיבה ששיכת למסגרת ההסדר, שר הבטחון הוא מעל הרב בנוהל הקשר עם הצבא ולכן במחילה גם כבוד הרב החשוב היה צריך להתעלות על עצמו ולרדת אל העם ולהופיע.

        • למה אתה מפחד? הרב טועה, מסית וממריד, והוא והישיבה הזאת בושה לעם ישראל

          צריך לומר!, 15/12/09 17:37

          ואני, ימני, חילוני, קצין בצבא, פשוט לא מוכן שהאפסים האלה ישרתו איתי בצבא ויקבלו תקציבים. למה? כי או שאתה חייל או שאתה משתמט. אין אמצע. מי שלא מוכל למלא את כל הפקודות הוא לא חייל. ואת המאבק על הגירוש יש לנהל במקום אחד בלבד - בכנסת.

          • לא מדבר כך, על אנשים וחיילים עם מסירות נפש ענקית!!! (ל''ת)

            מי שהוא ימין, חילוני, וקצין, 15/12/09 18:39

    • כמו שאני אלוהים. לא דתיה אבל להכפיש זה גועלי!!! (ל''ת)

      אתה בוגר הישיבה, 15/12/09 18:35

  • 121.

    הרב מלמד צודק ברק הופך את צהל לצבא פוליטי. וזה עוד צעד שגוי שלו. (ל''ת)

    מילואימניק, 15/12/09 11:39

  • 120.

    השולף ברק - ממש לא מבריק.

    רובי הצפוני, 15/12/09 11:26

    בס''ד

    מתנהג כמו פיל בחנות חרסינה. לא יעזור לך ברק - ללכת נגד רב בישראל ונגד ציבור קדוש.
    אתה הלא מאמין , אתה החילוני שתורת ה' רחוקה ממך , אל תכנס לסוגיות התלויות כמחלוקת בין חכמי ישראל , ואתה מר ברק , בור לגמרי בתחום הזה. דמוקרטיה שממוקרטיה , קודם כל התורה וא''כ עינינים פרטיים.

    • קדושים כמו ישבן של עיזה... חבורה של פרזיטים, אתם לא סיירת מטכ''ל (ל''ת)

      אתם חיילים דמיקולו, 15/12/09 16:05

  • 119.

    יללות הקוז'ק הנגזל,מלמד לסרבנות. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 15/12/09 11:18

  • 118.

    הרב מלמד.

    benzi. a, 15/12/09 11:16

    אדוני הרב. הרי ההלכה היהודית קובעת. שדרך-ארץ-קדמא-לתלמוד-תורה! וזה חוק בל יעבור עבור כל יהודי בארץ ובעולם
    אילו מגורך היה במדינה אחרת ושר בממשלה היה קורא לך לסדר בוודאי הייתה רץ על ארבע עם הלשון בחוץ ומתחננן על נפשך ומבקש סליחה כשהרייר היה נודף מפיך. והנה אתה חי במדינת ישראל ומזלזל בשר הביטחון רמטכ''ל וגיבור ישראל בן ההתיישבות העובדת ובן למשפח בונה הארץ . והנה אתה כרב בישראל מנצל את הדמוקרטיה גדי לזלזל בחוקי המדינה וערכיה.
    מיותר להזכיר לך שחוק ההלכה קובעת חד משמעית שדינא-דמלכותא-דינא. וגם על החוק החשוב הזה בהלכה אתה מזלזל על אחת כמה שהדין הוא דין יהודי והחוק שנקבעה ע''י ממשלת ישראל גם הוא שייך לאותה פסיקה שבהלכה . אדוני הרב. מאחר והנך מורה ומלמד תורה אין לך שום סמכות רוחנית ולא מעמדית להתערב בחוקי המדינה ומוסדותיה וגם לא להסיט חיילים בישראל הנמצאים תחת וחסותך בישיבה לשימושים פוליטים. התנהלותך והתנהגות חבריך אתם בפועל מביאים לקרע ושסע בעם ומבזית את תורת ישראל וההלכה ואת העם היהודי השוכן בציון...

  • 117.

    ישיבות ההסדר

    דוד קורן, 15/12/09 11:02

    האם לא עדיף שחיילי ההסדר ילחמו באויב וחיילים אחרים שמצפונם אינו נוגד את הפינוי יעסקו בפינוי? למה לנקוט בשיטת ה''דוקא''? שימו פוקוס על המטרה ולא על מי שמבצע אותה. זה בזבוז זמן ומשאבים ורק נותן כותרות לעיתונאים וגורם לפילןג מיותר בעם.

    • אתה כ''כ צודק! אך אף אחד לא מוכן להקשיב!

      דוד קורן -117, 15/12/09 18:52

      הלב סתום וערל. כולם עושים במדינה הזאת דוקא.כולם נהנים לראות את השני נופל על הפנים. מזעזע ועצוב! אני לא יודעת אם אלוהים, אפילו אלוהים יוכל להציל אותנו מעצמנו ומהשינאה העצמית החודרת לכל חלקה. ''אם לי אין, גם לך לא יהיה'' ויבוא שלום על ישראל. עולם הפוך עולם שקרן עולם שמחולל לצליליו של אליל ה''כסף''! אינני מתכוונת ל''כסף'' הסימלי שניתן לחיילים מסרבי פקודה. פה מדובר בכסף בסכומי ענק. הבאים מכל הצדדים. האיחוד הארופאי. הארגון למען ''ישראל חדשה''ועוד אירגונים המסכסכים בעם ישראל. זאת אומרת, ישראל שמאבדת את עצמה לדעת.והצלילים האלה, חזקים יותר מערכים, חקים יותר ממצפון חזקים יותר מהנשמה! עצוב לא ידידי?!!!

  • 116.

    מלחמות היהודים הם אלו שבסופו של דבר אפילו את אימפריית היהודים (ל''ת)

    פקק תנועה , 15/12/09 10:53

  • 115.

    ימנים פריירים, עוד לא למדתם שכל העשיה שלכם ניתנת להשמדה?

    גל, 15/12/09 10:12

    שוב ושוב מוכיחים לכם, שכל עוד אתם מתמקדים רק בעשייה, אתם עלה נידף, ועדיין אתם שקועים בחומר, שכמה כתבות מכוונות היטב מפריחות ומשניאות.
    חפשו את מוקדי הכח האמיתיים בחברה הישראלית, שם העשייה.

  • 114.

    הרב מלמד /ברק

    נטלי קורן, 15/12/09 10:05

    ברק ואשכנזי יודעים היטב שבלי ישיבות הסדר אין צבא. חשבו לפני שאתם משתלחים בטובים שבחייליכם. בסופו של דבר אתם תצאו נפסדים!

  • 113.

    הרב המלמד

    משה המכבי, 15/12/09 10:00

    כל הכבוד לרב מלמד לא ליכרוע ברך לשמואל הישראלי הבולשביקי שילטון האליטות

  • 112.

    מיני המינים של הדתיים,חרדים,שסניקים,ערבים ובדויים משתלטים על ישראל

    הניה,נסרלה ואחמדיגאד מבינים שהמדינה בתהליך........, 15/12/09 09:10

    של חיסול שבא מבפנים.

    • אתה לא שווה יריקה! (ל''ת)

      מחוזרת בשאלה, 15/12/09 18:53

  • 111.

    צאו למלחמה עם מוצי ופוצי מתל אביב....

    קורא עתידות, 15/12/09 08:27

    כאחד ששרת אני יכול לומר לכם: אין חיילים עם דבקות במטרה כמו תלמידי ישיבות ההסדר.

    • כל עוד המטרה מתאימה להם. זה לא חיילים. (ל''ת)

      הייתי מפחד לצאת איתם לקרב, 15/12/09 16:07

  • 110.

    שימו לב לגדודי הקאפו מגיבים במימון גרמני של אדולף ברוג (ל''ת)

    אנטישמיות צרופה, 15/12/09 07:40

  • 109.

    האייטוללה עובדיה אף הוא נעדר מהטקס פחחחחחחח (ל''ת)

    ערן שמיע - גבעתיים, 15/12/09 07:00

  • 108.

    בשום מדינה לא היו מתרפסים ככה בפני מסית ממריד ובוגד-רק בישראל!

    ביבי וברק הליצנים יקבלו עוד חזית של אש אם לא, 15/12/09 06:53

    יתעשתו מיידית וישימו קץ להתארגנות המחבלים היהודים!!! הרבנים הנ''ל הם יוצרי הטייטלים!!!

  • 107.

    האיש הזה מסוכן לביטחון המדינה,הוא יגרם למלחמת אחים אם לא ייעצר מיד!

    להעמיד לדין את מלמד על הסתה,המרדה ובגידה במדינה, 15/12/09 06:47

    תוך סיכון ביטחונה!!!!

    • בסקלת האיומים על ישראל הרב מלמד מקדים את הנייה בהרבה.. (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 15/12/09 13:18

    • מלמד לכלא מיד!!! (ל''ת)

      צודק!, 15/12/09 16:07

  • 106.

    ברק

    ישע, 15/12/09 05:01

    האיש שלא ידע מה זה פחד בפוליטיקה לא יודע מה זה בושה''ציטוט

  • 105.

    ברק נאמן למפלגה שהמציאה עלילות דם נגד יהודים מעלילות ארלוזורוב ,אלטלנה

    קורןנאוה טבריה=אין חדש במפלגתו של בן גוריון!, 15/12/09 04:49

    ועד לעלילות ה''שמפניה''של אוסלו!!!

  • 104.

    על הפיליפינית הוא מגן ועל הרב הוא מעליל=ברק המבולבל! (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה-כמה צביעות ורוע אפשר לבלוע?, 15/12/09 04:44

  • 103.

    הרב מלמד, חלוקת הצווים מול אהוד ברק והפיליפינית

    יצחק א., 15/12/09 04:13

    אסור להיות תמים:
    אלמלא הסיפור עם הפיליפינית
    ברק לא היה משתולל לחלק צווים,
    ולהתנפל על הרב מלמד.
    מוסריותו הציבורת של ברק מוטלת בספק.
    סימן שאלה גדול:
    היען הבלוף הזה שנקרא התנועה לאיכות השלטון?

  • 102.

    לצה ישיבות ההסדר לא משרתים 3 שנים מלאות וזוכות לתקצוב ממשלתי (ל''ת)

    ומי שמשרת 3 שנים לא זוכה לתקציב, 15/12/09 01:57

  • 101.

    הרב מלמד הוא בבחינת ''ומרדכי לא יכרע ולא ישתחוה'' (ל''ת)

    ישראל, 15/12/09 01:23

    • נכון – וכמורדכי גם מלמד מהעבר השני של השלטון

      אזרח, 15/12/09 07:07

      ....ולכן אין על השלטון לסבסד באגורה אחת את מחיית מלמד וחבר מריעיו. אני לא מוכן שאגורה מהמיסים שאני משלם יגיעו למלמד או אנשיו.

      • חשפתם את עצמכם..... גם אם אנחנו הולכים לצבא אתם רוצים שהכסף ילך אליכם (ל''ת)

        אוהבי עמם או אוהבי עצמם?, 15/12/09 08:30

      • בסוף המגילה המן ועשרת בניו ניתלו על העץ ומרדכי ניצח (ל''ת)

        אסור לישכוח!!, 15/12/09 10:05

        • מלמד הוא המן הרשע, מנסה למרוד במלכות ולפלג את העם (ל''ת)

          מה פתאום מרדכי, 15/12/09 16:10

      • ממן את חוטפי שליט, זה בסדר גמור. ואת מדבר על שינאה! פוי! (ל''ת)

        אבל שהכסף שלך, 15/12/09 18:57

  • 100.

    התקשורת אמרה שהדתיים נשארו נאמנים למרות ההנתקות (ל''ת)

    לא מבין. אחרי עופרת יצוקה, 15/12/09 00:44

  • 99.

    בחיילינו כמו שרון וברק. מה שלא בטחוני לא על הצבא. (ל''ת)

    לא!!! לפוליטיקאים שמשחקים, 15/12/09 00:42

  • 98.

    ''זו עלילה עלינו ועל תורתנו הקדושה'' - מה אתה סח ???

    שונא מסיתים, 15/12/09 00:36

    מה אתה מערב את התורה בנושא .
    גם אם יש מידה מסויימת של עלילה ( שלהערכת כל הציבור אין ,פרט לכמה חסידים שוטים שמאמינים בדבריך ) הדבר הוא מולך ולא נגד התורה .
    אתה פשוט מוסיף שמן למדורה ורוצה להבעיר את הארץ .
    יש לסתום את פיך , מהר וחזק !!!

    • הנאום שלו זה אוסף סיסמאות ריקות שטובות להתססת חסידיו השוטים (ל''ת)

      לעקור את העשבים השוטים בשומרון!, 15/12/09 16:11

  • 97.

    פינוי ישובים זאת פעילות פוליטית?

    גל, 15/12/09 00:03

    יתכן שכן. אבל מה עם הקמת ישובים, והשמירה עליהם ועל ילדיהם על ידי מילואימניקים של צה''ל - זה לא פעילות פוליטית?? לזה המתנחלים לא התנגדו בשעתו!!!!
    דוגמה לכפל הלשון של המתנחלים. כל מה שמשרת את המטרה של ישוב ארץ ישראל - זה בסדר. ברגע שלא - מיד מוצאים בזה פסול.

    • כן! זה לא דומה

      משה, 15/12/09 00:34

      אכן זה לא דומה! כשחיילים נשלחים לשמור על יושבי התנחלות הם מקיימים את התפקיד שצהל קיבל והוא שמירה על הביטחון של אזרחי המדינה. שמירה זו נכונה בין אם מדובר על מטיילים בחרמון שהצבא מאבטח או באילת ובין אם זה בהתנחלות.
      לעומת זאת, פינוי ישובים זוהי פעולה שלא קשורה לבטחון, אלא צעד פוליטי. זהו תפקיד שעל המשטרה לבצע, כזוע המבצעית האזרחית של הממשלה ולא על חיילים שגוייסו בעל כורחם לצבא (גם אם בפועל הלכו לשם מרצון ומתוך רוח התנדבות) לשם שמירה על הביטחון. שוטר יכול להתפטר אם אינו מסכים, חייל לא!!!
      זה ההבדל והגיע הזמן שגם שר הבטחון והרמטכל יבינו זאת ובמקום לכסח ולפגוע בחיילים הימניים ולצעוק עליהם שהם מכניסים פוליטיקה לצבא, יסיקו את המסקנה הפשוטה וידאגו להוציא את צהל מהשדה הפוליטי ולא להטיל עליו משימות שאינן קשורות לבטחון!!!!

      • שמירה על בטחון ישובים שיכת למשטרה.

        עופר, 15/12/09 08:54

        אני גר בנס ציונה, למה אין גדוד חיילים ששומר לי על הבית?אם תפקיד הצבא זה לשמור על ישובים אני גם רוצה.
        אי אפשר לשחק עם האמת. אם מחליטים שאין זה מתפקידו של הצבא לפנות אז זה גם לא מתפקידו לשמור.
        אבל כרגיל במערב הפרוע של יו''ש רק מה שעובד לפי הלך הרוח של המתנחלים הוא מיוני ולמען המדינה,וכל מי שחושב אחרת הוא בוגד ופוסט ציוני.
        הגיע הזמן שגם בשטחים ידעו הציונות לא נתנה לרב מלמד או למי מעדת מאמיניו ודומיהם יחד עם לוחות הברית, בציונות מאז ומעולם היו זרמים שונים, וההחלטות התקבלו בדרך דמוקרטית, הבעיה היחידה היא אצל אלה שלא מוכנים לקבל את מרות המדינה כשלא נוח להם.

        • כשלא היו חיילים בשומרון מחבלים התאבדו בתל אביב- החייל והמתנחלים בהר בר

          עינת, ערד , 15/12/09 17:30

          ברכה שומרים עליך בנס ציונה!

    • מדובר על ארצך שניתנה לך מתנה כמעט ללא מאמץ , וזה התודה??

      לא סתם ''ישובים'', שמישובים, הכל, 15/12/09 01:39

      ססמאות ריקות מתוכן, והארץ הזאת מתחלקת לנו החוצה כמו שהיא באה, ללא מאמץ מצד אויבינו.

  • 96.

    ברק מעל החוק?איפה התקשורת?שומרי הדמוקרטיה?אחחחח עצוב מה שקורה לנו (ל''ת)

    ביבי, 14/12/09 23:40

    • כולנו כאן. ברק צודק (מי היה מאמין) ומלמד הוא שוטה (ל''ת)

      עוד ''מלמד'' כזה ואבדנו, 15/12/09 16:13

  • 95.

    לבני ברק אוייבי היהדות וארץ ישראל (ל''ת)

    גד, 14/12/09 23:30

  • 94.

    הוא מפחיד לא פחות מבין לדן וקרוץ מאותו חומר (ל''ת)

    צל, 14/12/09 23:28

  • 93.

    לרב מלמד - תפסיק להתפלפל. ראינו, שמענו והבנו בדיוק למה התכוונת.

    א, 14/12/09 23:17

    אל תנסה ללכת הפוך על הפוך.
    כאן זה לא לבנון עם הרצאות מלאות שקרים מפולפלים של נאסרללה לקהל מורעל.
    כאן אנשים מבינים בדיוק מה שנאמר וגם אתה יודע בדיוק למה כיוונת דבריך.

    • אנשים מבינים...אבל אתה לא. מרוב הטריפות נסתם לך המוח. (ל''ת)

      yoya, 15/12/09 01:40

  • 92.

    להפסיק את הפרוטקציה.

    גולנציק, 14/12/09 23:16

    להפסיק את הפרוטקציה. שירות הצבאי הוא 3 שנים תלמידי ישיבות ההסדר משרתים שנה וארבעה חודשים. אם הם כל כך תרומיים שיעשו שירות צבאי כמו כולם ולא ישתמטו.

  • 91.

    ל-12נכון שהציבור לא יודע שתלמידי הישיבה מקבלים שכר כאילו זו עבודתם (ל''ת)

    בנוסף למימון לישיבות שמגדלות טפילים שמאימים בהפיכה, 14/12/09 23:11

  • 90.

    הדתיים הם האויבים. המלמד הזה מוכיח את זה. פושע. אנטי יהודי (ל''ת)

    הם מנצלים אותנו. אין להם אלוהים, 14/12/09 23:01

    • הערבים אויב שלמדנו להתמודד איתו הדתיים,שסניקים וחרדים סרטן מסוכן (ל''ת)

      שיודע לחיות כטפיל., 14/12/09 23:38

    • ששש... חכה ...תרגע עוד מעט אחמד יטפל בך ובאשתך ובנותיך. (ל''ת)

      yoya, 15/12/09 01:41

    • חיפשתם

      ש.ל, 15/12/09 01:50

      חיפשתם אנטישמיים יהודים ? הרי לכם אחד מהם .לא צריך לחפש אותם באירופה ' הם נמצאים כאן.

  • 89.

    עלילת דם-טרמינולוגיה אנטישמית מסיתה (ל''ת)

    אש, 14/12/09 22:59

  • 88.

    ברק, תקרא גם לי לשימוע.....טוב המפקד? גם לטיבי אתה יכול לקרוע!

    ABRAHAM, 14/12/09 22:46

    נראה אותך קורא גם לערביי ישראל לשימוע!
    באיזה זכות אתה מתנפל על המתנחלים?
    גם שרון ''דפק'' אותם, ותראה מה מצבו, תלמד לכבד את טובי חייליך, אין לך חיילים מיותרים והקיבוצים? פסה!

  • 87.

    הרב הזה מסוכן ....מסית נגד המדינה . (ל''ת)

    יובל, 14/12/09 22:43

    • המדינה דפקה ליהודים ולעם ישראל את הצורה, כדי להקים מדינת סדום אז

      happy chanukah/yoyo, 15/12/09 01:44

      המדינה?כל עוד היא רודפת את כל מי שיש לו סממן יהודי: בתחת שלנו

  • 86.

    הרב מלמד אנו עמך (ל''ת)

    דתל''ש, 14/12/09 22:43

    • מר מלמד היקר ! , אין סטירה מצלצלת ו,,, סליחה , היה לך צ'אנס בוא לשימוע

      עוץ לי גוץ לי, 14/12/09 23:34

      הפוסל במומו פוסל ! מר ברק אחלה גבר ,

      ואת יצאת שפן ,

      ההיפך הוא הנכון – המערכת הצבאית ביטחונית מסיתה נגדנו ??? , ''

      ''אתה משמיץ'' ...

      • עוץ לי שמוצניק, שמוקי. יותר גרועים מגוים, זה לא יאומן. (ל''ת)

        yoya, 15/12/09 01:46

        • לא יאומן שאתם עוד רוצים כסף מהמדינה, עלוקות... (ל''ת)

          אני עובד. מה איתך?, 15/12/09 16:15

      • תמשיך לשלם לבשארה, הוא רק מכר אותנו הוא בסדר. (ל''ת)

        שכחת ששמו ברח אחלה גבר!!!, 15/12/09 19:09

  • 85.

    ביבי וברק יובילו אותנו למלחמת אחים (ל''ת)

    אורי, 14/12/09 22:42

  • 84.

    אמר הרב מלמד לתלמידיו כי מדובר בעלילה.

    reuvenholzer , 14/12/09 22:41

    ברכות חמות לשר הביטחטו על החלטתו האמיצה.
    טוב שלא ישרתו מאשר ישרתו. אם רבני ישיבות ההסדר יקימו מיליציות בתוך צה''ל שחלק מפקודות הצבא לא חלות עליהם לא תהיה פה מדינה.
    שירות תלמידיו של המלמד הרבני מהווה סכנה קיומית למדינה. לא פחות מזה.

  • 83.

    מלמד - תצא בחוץ. אתה והישיבה שלך! חוצפן. (ל''ת)

    Eחד, 14/12/09 22:39

  • 82.

    רק שנאה , פילוג, הפחדות , מביאים הרבנים לעם הזה .דיייייייייייי (ל''ת)

    יובב, 14/12/09 22:29

  • 81.

    אל דאגהף בסוף ברק הסמרטוט יתקפל, כמו שעשה עם אזורי העדיפות הלאומית.

    עמנואל, 14/12/09 22:23

    מה שצריך לעשות זה לזרוק את כל הגורמים הדתיים החתרניים מהצבא, כפי שאתא טורק עשה בטורקיה.

    אבל לאאוד ברק אין את הביצים לעשות את זה.

    • עמנואל - אמא שלך סמרטוט...

      אחד שעונה, 15/12/09 00:48

      איך אתה מדבר יא כלום, אפס!

    • כשזה נוגע לשדידת העם הזה! וכולכם עוצמים עיניים!

      למר ברח יש בצים גדולות, 15/12/09 19:13

      אז תמשיכו לשלם לו. תמשיכו לשלם לעזה. תמשיכו לשלם לאלה שחטפו את גילעד שליט. הם בסדר. רק יהודים בגלל אמונתם באלוהיהם, הם השטן בכבודו ובעצמו. הצחקת אותי... או שירד עלי גשם ואני חוזרת בשאלה. אבל ברח יורק עליך, ואתה בוחר במצח נחושה לא להבחין בזה. כניראה אתה באמת לא מחשיב את עצמך בן אדם עם עמוד שידרה.
      חנוכה שמח לך!

  • 80.

    תיקשורת זה ליפעמים חוסר ראות שמובילה לעיוורון . (ל''ת)

    זילי, 14/12/09 22:20

  • 79.

    דמוקרטיה זה חלום רטוב של האיסלם . (ל''ת)

    אחמידיוואזליין, 14/12/09 22:19

  • 78.

    לקחו לו את התקציב

    Talzukera , 14/12/09 22:18

    ...אז הוא מתחיל לילל.

    • הוא לא צריךאת התקציב, וממילא ברק עצר את התקציב לישיבות ההסדר

      ש', 14/12/09 23:29

      בכל מקרה אם התלמידים לא הולכים לצבא והוא ישיבה רגילה ,הוא יקבל תקציב כמו כל ישיבה חרדית

  • 77.

    שערבי מדבר ואמר מילים אני רואה מולי בוחר של מר''צ (ל''ת)

    יהודי ישראלי חייל בצה:ל, 14/12/09 22:18

  • 76.

    שמאלנים זה לא פונקציה בשיקול הדעת בזמן מליחמה (ל''ת)

    לוחם, 14/12/09 22:16

  • 75.

    הפעלת הצבא נגד אזרחי המדינה - רק במשטר טוטליטרי

    לא רב, סתם אקדמאי, 14/12/09 22:16

    משימות אכיפה הן תחומה הבלעדי של המשטרה. כי המשטרה מוגבלת, מבוקרת ומפוקחת וגם (מקווים) מאומנת היטב לטפל בזרחים תוך שמירה על זכויותיהם וכבודם.

    הצבא - כולל לוחמי מג''ב - אמונה על ביטחון, קרי לחימה והגנה נגד האויב. לצורך זו מאיישים את הצבא, מחמשים אותו וממנים אותו פי אשר מהמשטרה. ולא מכשירים את החיילים בטיפול באזרחים ולא מפקחים עליהם ממש. לכן, פרט למקרה של מרד מזוין, השימוש בהם למשימת אכיפה במיוחד אם מפעילים וכח נגד אזרחי המדינה או נכסיהם מסכונת מאוד לדמוקרטיה, שכן היא נותנת כוח עצום בידי הממשלה מול אזרחי המדינה. וזה יכול להיות 'פינוי' מתיישבים, ריסון סטודנטים מפגינים בתל אביב, או אף הכוונת תנועה במקום רמזור מקולקב בירושלים. זה פסול ומסכון. הרבה יותר מהסירוב להשתתף בו.

  • 74.

    לא צריך כאן את מיני המינים של חרדים ודתיים הם פשוט משתלטים על המדינה (ל''ת)

    הנבונים מבינים ועוזבים בשקט=מדינת הלכה הלכה המדינה, 14/12/09 22:16

    • ;תעזוב גם אתה, כי תאמין לי, מלא יהודים כאן, והם גם נראים כמו יהודים

      yoya, 15/12/09 01:49

      וגם מתרבים מהר, כמ''ש'' וכי יענו אותן כן ירבה וכן יפרוץ'' וזה היה על עם ישראל אצל פרעה, אז תתאר לעצמך היום עם פלאי הטכנולוגיה.

      • וביום שתצליחו - תיפלו. כי בלי החילונים אין לכם יכולת קיום (ל''ת)

        ואלוהים אין, 15/12/09 16:26

  • 73.

    עפ''י כל הסימנים - הואת הישיבה מצה''ל היא נדבך נוסף בגירוש המתבשל מיו''ש

    חבר מרכז ליכוד, 14/12/09 22:13

    התחילו בהפיכת המתנחלים לעברייני בניה על ידי צו ההקפאה, ממשיכים בהפיכת חיילי צה''ל הנאמנים לסרבנים, ויסתיים בזריקתם מצה''ל כדי שניתן יהיה להופכו ל''צבא קטן ומתוחכם'' ללא אנשי ימין ודתיים. כך אפשר יהיה לבצע את הגירוש באופן חלק וללא בעיות.

    • תגובה לענין!!!!!!!!!!!!!!!111111 (ל''ת)

      כל הכבוד!!!!!!!!!!!, 14/12/09 23:18

    • אתה מוזמן לשימוע על גילוי סודות מדינה!!! (ל''ת)

      אהוד ברק, 15/12/09 00:38

    • כן, גם ככה היה לפני הגירוש מגוש קטיף, הרגו חלק (ע''י מחבלים), עצרו חלק

      ועשו דמונציה כוללת של מי שדומה ליהודי, נו משטר, 15/12/09 01:52

      פשיסטי אנטישמי, היינו בכאלו.

      • יאללה תפסיקו להתבכיין, כל המדינה הזאת יהודים, ואתם? מה אתם? (ל''ת)

        300 אלף פנאטים תפסו בעלות על היהדות, 15/12/09 16:28

  • 72.

    כולנו בחרנו ,כולנו יודעים !! (ל''ת)

    ישראל בית לעם היהודי, 14/12/09 22:12

  • 71.

    ל''רב'' מלמד יש אגו מפותח מאד (ל''ת)

    לא לשינאת חינם.., 14/12/09 22:08

  • 70.

    oye vey

    malkishua, 14/12/09 22:07

    To Late, To Little, to bllllllaaaaa

    just let ZAHAL DO THE JOB

    • Tsahal IS the Hesder yeshivos (ל''ת)

      yoya, 15/12/09 01:54

      • מזל שלא (ל''ת)

        מילואימניק, 15/12/09 16:28

  • 69.

    ביבי הנבל/רמאי רואה את הקרעים בע''מ וצוחק כל הדרך ללשכה (ל''ת)

    אזרח מזועזע, 14/12/09 22:03

  • 68.

    איזה מזל גדול

    הצדיק מסדום, 14/12/09 21:56

    היה לנו שמשה רבנו לא היה עיתונאי.
    אילו היה כזה, היה, קרוב לודאי, טוחן עד לזרא כל תחנה שאליה הגיעו עמישראל, במסעם במדבר. מי יודע אם היו בכלל מגיעים לארץ.

    חלאס, די, מספיק................

    הבנו את העקרון. דברי ברח ודברי הרב נטחנו עד לעייפה.

    ישנם עוד נושאים, לא-פחות-חשובים.

  • 67.

    ברק יפלג את המדינה כמו שפילג את האבודה. נתניהו רואה בברק עדיין (ל''ת)

    את מפקדו הנערץ והקובע מסיירת מטכ''ל...., 14/12/09 21:56

  • 66.

    Hakozak Hanigzal

    yoni, 14/12/09 21:56

    Melamed thinks that he can do what Ever he wants because God is on His side. Well Melamed - makes us all a favor and just keep your mouth shut.

    • You are RONG

      Chaimson, 14/12/09 23:08

      BH
      No. not because G-D is on his side, it is because ISRAEL claims to be Democratic. and I dont realy think that there should be a diffrence between Left & Right

  • 65.

    שילך לפרק שעונים ולא את צה''ל

    הֶאוּד יודע רק לפרק, 14/12/09 21:50

    אני יודע איך כותבים..... הֶאוּד
    אלוף הנסיגות
    רב אלוף הבריחות
    מומחה למשגל הנסוג (עופרת יצוקה)
    יחצן ושחצן בלתי נלאה
    חכם גדול בעיניו
    חייזר (כך אמר עליו מאיר עמית)

    הרס את העבודה וכעת את צה''ל

  • 64.

    לסגור את כל הישיבות לאלתר (ל''ת)

    שמעון, 14/12/09 21:48

  • 63.

    הוא לא הותיר ברירה לברק וטוב ששר הבטחון הראה לא מאפה הדג מ........... (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 14/12/09 21:47

  • 62.

    לרב ותלמידיו-רובנו, החילונים, שפויים ומעריכים אתכם, תומכי ברק הם חלק (ל''ת)

    זעיר ונפסד שמנופח בתקשורת,אל תתבדלו מאיתנו., 14/12/09 21:41

    • אתה חילוני כמו שאני חרדי (ל''ת)

      אתאיסט, 14/12/09 22:32

  • 61.

    במדינה מתוקנת הרב מלמד היה יושב בכלא מזמן (ל''ת)

    יהודי אפל וממריד, 14/12/09 21:40

    • מדוע? מה הוא עשה ? (ל''ת)

      להפסיק את ההקצבות למדעי הרוח באוניברסיטאות, 14/12/09 21:59

    • מדינה מתוקנת אצלך זה איראן, ברית המועצות , גרמניה הנאצית

      דני, 14/12/09 23:32

      בארה''ב , באנגליה, יש הפגנות נגד מלחמות ולא מזיז לאף אחד כי רק האומץ לתת לכל אחד לדבר ולהשפיע שומר עליהם

  • 60.

    להפסיק את הפרוטקציה.

    גולנציק, 14/12/09 21:39

    להפסיק את הפרוטקציה. שירות הצבאי הוא 3 שנים תלמידי ישיבות ההסדר משרתים שנה וארבעה חודשים. אם הם כל כך תרומיים שיעשו שירות צבאי כמו כולם ולא ישתמטו.

    • לפחות תדייק בעובדות

      ראש אכ''א, 15/12/09 00:41

      הם משרתים ארבע שנים! חלק מהזמן הוא בשירות פעיל וחלק בשל''ת, בדיוק כמו שהיה נהוג כל השנים בנח''ל. בזמן השל''ת הם עוסקים שמפעל לאומי, שיכול להיות שאינך מחשיב אותו אך חלקים גדולים בעם כן!

      • ''מפעל לאומי''..הם יוצאים להתחזק בישיבה בפנאן ותכלס משרתים 1/3 מהחילונים (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 15/12/09 13:22

  • 59.

    עם כאלה עלילות דם

    בני, 14/12/09 21:36

    מתחילות לי להיות ספקות לגבי ההיסטוריה היהודית.

    אולי כל העלילות דם שלמדנו עליהם בהיסטוריה הם בכלל היו אמת?

  • 58.

    תריבו יהודים תריבו כי לבטח תחריבו ותעשן העבודה למען אוייבנו (ל''ת)

    ערב-רב ואספסוף, 14/12/09 21:36

  • 57.

    צהל-צבא ההגנה על העם-אין סיבה לחייב אותם ללחוןם נגד בני עמם (ל''ת)

    שברק יקים לו כח פינוי/גיורש/הריסה נפרד, 14/12/09 21:35

  • 56.

    עזבו את הג'ובניק שמסית כאן במרץ-אנו מבינים ללבכם ומעריכים אתכם (ל''ת)

    חילונים בעד הציונות הדתית, 14/12/09 21:34

  • 55.

    ביבי גנב את קולות בוחריו- הוא שולט בעזרת כידוני הצבא. דמוקרטיה? חחחחחח (ל''ת)

    ליכוד לשעבר, 14/12/09 21:32

  • 54.

    מתה הדימוקרטיה ביבי איננו ראש ממשלה מאז הונאת הבוחרים שלו (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 14/12/09 21:27

    • פחחחח... כבר 8 מערכות בחירות אתם טוענים זאת. תכלס לא משנה מי ייבחר

      Eחד, 14/12/09 22:47

      אתם אף פעם לא תקבלו את החלטת הרוב כי לכם יש הרי קו טלפון ישיר לאלוהים. אין לכם אפילו שמץ של מושג מה זו דמוקרטיה.

  • 53.

    עמלות הגז יחסלו את מדינת היהודים

    מתי תבעטו אותו לכל הרוחות, 14/12/09 21:26

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק

  • 52.

    הרב מלמד הוא איש צבוע וחצוף בצורה שלא תיאמן

    אלון ה, 14/12/09 21:25

    כל עוד הצבא פועל לפי האמונות והשקפותיו שלו ושל חבר מרעיו, אז כל בסדר, הכל כשורה. אבל אם לא פועלים לפי איך שהוא וחבריו מאמינים, אז זה פוליטי. חתיכת אידיוט!

    • ואתה סבור שעם קללות אתה תשכנע מישהוא ? (ל''ת)

      חתיכת אדיוט, 14/12/09 22:01

    • על זה נאמר: כשאין לך טיעון אמיתי תתחיל לקלל.... (ל''ת)

      חכם סיני, 15/12/09 00:43

  • 51.

    These nuts are just like the Ayatolahs (ל''ת)

    Koby, 14/12/09 21:23

  • 50.

    התגובות האנטישמיות ממומנות ע''י כנופיית ברק מכספי עמלות הגז

    אומה טפשה ופחדנית תושמד, 14/12/09 21:22

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק

    • לברק יש כשרון טפלוני להחליק מכל הלכלוך האופף אותו כבר שנים (ל''ת)

      אמה-מה טפלון משומש מדי מפריש חומרים מסרטנים, 14/12/09 21:45

      • תגובות של נאצים לא יועילו - כנראה שהכיבוש בכל זאת משחית! (ל''ת)

        המוכיח בשער, 15/12/09 00:43

  • 49.

    עלה השתן לראש

    ש בן-ד, 14/12/09 21:19

    לא האמנתי שאראה במהלך חיי את הימין הדתי מגיח את ראשו האמיתי ועומד באחדות דעים בתמיכה ברב מלמד - המסית הלכה למעשה למרד בצבא.

    לא פחות ולא יותר.
    וכל הימין הדתי תומך בו מחוץ ומתוך הכנסת.
    פה אחד.

    יש להם שר משפטים שמבטיח להכניס את חוקי התורה לחוקי המדינה. ועכשיו הם חושבים שיש להם גם צבא.

    • בסוף הם גם יתחילו מלחמת אזרחים, אבל אז נגלה שההסדרניקים (ל''ת)

      גם נלחמים כמו החמאס - מרחוק ובפחדנות, 15/12/09 16:30

  • 48.

    אני רק מקווה שברק לא יתקפל כי זה יהיה אסון לדורות (ל''ת)

    דגידפ, 14/12/09 21:17

  • 47.

    להפסיק תשלומי מיסים למדינה ולהעביר את הכספים לקרן הישיבות (ל''ת)

    הנה פתרון, 14/12/09 21:15

    • מעולה. ואז אנחנו נוכל להפסיק לממן את ההתנחלויות והישיבות.. (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 15/12/09 13:23

  • 46.

    ליצן עם תחפוסת של פורים - מכנה את עצמו רב

    ציון, 14/12/09 21:13

    מה לעשות, כשיש עדר יש רבנים,

  • 45.

    תמשיכו להיות בשר התותחים של החילונים (ל''ת)

    חרדי, 14/12/09 21:11

  • 44.

    מפריע לי שהרב מלמד לבוש כחרדי

    כן זה מפריע, 14/12/09 21:11

    כל חזותו משדרת כלפי החרדים ולא כלפי בני ובנות ישראל הפשוטים.

  • 43.

    עפולה

    שולה, 14/12/09 21:09

    המלמד למד יפה לענות כמו הערבים. הוא מאשים את כולם הוא בסדר

  • 42.

    לכל המתלהמים: היזהרו בדברכם. אין לנו ארץ אחרת!

    נועם בלום, 14/12/09 21:08

    שר הביטחון ברק הוא פוליטקאי, העומד בראש מפלגה ציונית.
    רבני הישיבות גם הם פוליטיקאים המנהיגים קבוצה ציונית דתית.
    השר מנסח מינשריו מכוח הממלכתיות.
    הרבנים מפרשים דבר התורה.
    בדברי שני הצדדים יש היגיון ולפי דרכם הם גם צודקים.
    אבל...
    יש לנו מדינה אחת בלבד.
    המדינה כבר עברה מחלוקות בעניינים ערכיים.
    אף פעם לא היה צד צודק מאה אחוז וצד כושל בדעתו מצד שני.
    בממשל דמוקרטי הממשל נבחר ע''י העם כדי לנהל טוב ונכון כפי שהממשל מבין.
    פעמים גם שיקולים מישניים ובעיות אגו, מביאים לקבלת החלטות לא נכונות.
    אבל, יש גבולות למחלוקות ציבוריות.
    אל יומר רב שהוא אוהב ישראל יותר משר הביטחון. גם אם הנהגתו של השר לא מקובלת על הרב.
    שידעו הרבנים וכן המנהיגים החילוניים:
    אם תיפול ממשלה ''ברחוב''. הרי שגם הממשלה שאחריה תיפול ברחוב.
    אל לנו להגיע להתלהמות של פגיעה בפיקוד הצהלי ואל נגיע לשימוש בנשק בשם איזו שהיא תורה ואיזו דרך.
    כי מדינה אחת לנו ועם אחד אנחנו.

    • חוץ מהמקרה בו ביב ביב גנב את קולות בוחריו ובגד במצע עליו נבחר (ל''ת)

      דיקטטורה בחסדי מצביעי ליכוד אידיוטים, 14/12/09 21:20

      • ואם לא ביבי - אז ברק או לבני(עם עדיפות חזקה לברק).

        המוכיח בשער, 15/12/09 00:41

        למה כמה הצביעו למרזל?

        אנו לא אומה של מתאבדים קיצוניים.

      • ביבי גנב לליבני את הבחירות, אז מגיע לכם (ל''ת)

        ארי, 15/12/09 16:31

  • 41.

    הפרובוקציות של ברק מיועדות להכנה מנטלית לקראת הירי ביהודים (ל''ת)

    אומה טפשה ופחדנית תושמד, 14/12/09 21:06

  • 40.

    הייתי שם.היה ממש יפה. (ל''ת)

    דניאל-בת ים, 14/12/09 21:04

  • 39.

    מלמד ותלמידיו הם טפילים החיים על חשבוננו ויורקים לבאר המפרנסת אותם

    דגידפ, 14/12/09 21:04

    כל תלמידי ישיבות ההסדר הם אוסף של טפילים, שמשרתים שנה וחצי, מקבלים משכורת במשך שלוש שנים וגם בתקופת השירות הם משתמטים משמירות ותורנויות כדי להתפלל

    • בגרמנית זה נשמע טוב יותר! (ל''ת)

      קובי ב''ש, 14/12/09 21:13

    • עשית זאת יותר טוב מאתנו (ל''ת)

      יוסף ג' ויוליוס ש', 14/12/09 21:53

      • תגובותיהם ומעשיהם של הקיצוניים במתנחלים גרועים מכך! (ל''ת)

        המוכיח בשער, 15/12/09 00:39

    • מס' 40, מאיפה המצאת את זה?

      הסדרניק לשעבר, 15/12/09 00:41

      * כנראה שאתה לא מודע לכך שבזמן הלימודים בישיבת ההסדר התלמידים אינם מקבלים משכורת מהצבא. לכן זה נקרא של''ת = שירות ללא תשלום.
      * עד כמה שאני זוכר מתקופת השירות דווקא החיילים מהמחלקות הרגילות (לא כולם אבל הרבה מהם) היו אלה שהשתמטו מתורניות מטבח (''יש לי שלשול, אני אדביק את כל החיילים, אסור לי לעבוד במטבח'') ומשמירות (סתם קמים מאוחר ומאחרים להחליף את השומר הקודם), ואילו הבני''שים, לפחות אצלינו, לא השתמטו ממשימות קשות ולא נעימות. למעשה המחלקה שלנו היתה מאופיינת בגיבוש פנימי ובעזרה הדדית במטלות השונות.
      שלא לדבר על מה שקורה במילואים (חלק גדול מאד מאלה שבכלל טורחים להגיע הם בני''שים, והם אלה שלא נדחפים לתפקידים המנהלתיים והנוחים).
      אז חבל להשמיץ. אתה יכול לא להסכים עם דיעה של ראש ישיבה זו או אחרת גם בלי להפוך את ההסדריניקים לחסרי תועלת.

  • 38.

    צודק. ברק צבוע ואינו פועל כנגד בוגדי מדינה מהשמאל.לעומת זאת הוא פועל (ל''ת)

    כנגד מלח-הארץ.טרוף,חולני. נמאסת על הציבור במדינה, 14/12/09 21:03

  • 37.

    וואלה יופי. הרב במקום ממשלה. הרב במקום שר בטחון.

    הרב במקום רמטכ''ל. הרב במקום כלל הציבור., 14/12/09 21:03

    הרב יחליט איזה הסכמים מדיניים יעשו.
    איפה יעבור הגבול.
    מה הגנה לישראל,מה לא הגנה לישראל.
    איזה פקודות יתנו לחיילים.
    מה הוא מוכן שצה''ל יעשה,מה לא..

  • 36.

    געגועים לאחמאדיניג'אד.... (ל''ת)

    כל מילה מיותרת, 14/12/09 20:59

    • אתה באמת חושב שיש הבדל בין מלמד ואחמאדינאג'ד ? (ל''ת)

      דגידפ, 14/12/09 21:15

  • 35.

    צריך מייד ודחוף להעביר פקודת יום בצבא-----------------------:

    היכן יעבור גבולה המדיני של ישראל---החלטת ממשלה!!, 14/12/09 20:57

    והצבא יאפשר לממשלה לקים את החלטתה!

    שיהיה ברור לכל חייל וחייל!

  • 34.

    שניכם, ברק ומלמד, מעניינים אותי כשלג דאשתקד (ל''ת)

    גיל שליט, מודיעין, 14/12/09 20:56

    • תמצאו תמונה של איזו חתיכה. נמאס לראות את ההוא עם הזקן (ל''ת)

      דגידפ, 14/12/09 21:18

  • 33.

    נו? אז ברק נלחם בישיבות ההסדר, so? (ל''ת)

    מתנחל, 14/12/09 20:55

  • 32.

    שימו לב לקאפו וירוסים במימון גרמני המזנבים בכם פה עם התגובות (ל''ת)

    אל תבליגו יותר אפס סובלנות לוירוסים השמאלניים, 14/12/09 20:54

    • גם אני יודע לכתוב נאצות - העבריין הוירוס המזוקן גרוע מגרמני...

      אחד שעונה, 15/12/09 00:37

      עכשו - לך חפש מי 'נענע אותך... :-)

  • 31.

    חשבנו שבחרנו ראש ממשלה לאומי אך מסתבר שקיבלנו מושל מטעם- בובה אמריקאית (ל''ת)

    חבר ליכוד, 14/12/09 20:54

  • 30.

    תפסיקו להקדיש כותרות לזקן הנאלח הזה (ל''ת)

    דגידפ, 14/12/09 20:54

  • 29.

    הרב חזק, עקרוני, אמיתי וצודק (ל''ת)

    עינת, ערד , 14/12/09 20:53

    • שיעבור לאיראן כאן לא רוצים רבנים מהסוג הזה .עוד רב הזוי (ל''ת)

      יובב, 14/12/09 22:32

  • 28.

    הרב מלמד פשוט צודק (ל''ת)

    דודו, 14/12/09 20:53

    • צודק אבל לא בבית סיפרנו .......... אולי באיראן . (ל''ת)

      יובל, 14/12/09 22:33

  • 27.

    ''עלילת דם'' ?????? הגזמת !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ארז, 14/12/09 20:53

    • זה בהמשך להסתה הרברבנית שלו הוא מייסד את הרצח הפוליטי הבא!!! (ל''ת)

      משם יוצאים טייטלים וגועל עמירים!, 15/12/09 13:11

  • 26.

    לכם יש שני ילדים וחתול, לנו 6-8 ילדים אידיאליסטים, מי ינצח לדעתכם? (ל''ת)

    מתנחל, 14/12/09 20:52

    • מה אתה מדבר,חמש דקות אחרי שהילדים האידאליסטים שלכם

      יוני, 14/12/09 21:26

      יוצאים מהבועה של ההתנחלות המגוננת שלהם חצי מהם הופכים לחילונים.

    • גם החתול שלנו מקבל תשדורות מהיושב במרומים ומייצר גורי חתולים (ל''ת)

      יהושע בן נון, 14/12/09 21:37

  • 25.

    חייליך ''הפרישו'' עצמם מצה''ל ! מה עלילת דם כאן ! שים מחסום לפיך,,, (ל''ת)

    תגובה של חוליגן פורע חוק ביודעין, 14/12/09 20:52

  • 24.

    מי אמר שפינוי התנחלויות זה ''פגיעה בעם''?

    אולי קיום ההתנחלויות??, 14/12/09 20:46

    הרבנים האלה לא קולטים שהדעה הפוליטית שלהם היא רק דעה פוליטית שאין לה זכות יתר על הדעה הנגדית!

  • 23.

    עם כל המלומדות שלך כבוד הרב, עד מתי תהיה תמים? מתי תשכיל

    ישושום ציה , 14/12/09 20:46

    לדעת שדמוקטיה וחופש הביטוי במדינת ישראל מסתיימים בקו הירוק. מעבר לקו הירוק חל משטר צבאי ושמירה קפדנית באמצעות עדות הכלבים של יריב אופנהיימר והמצלמות של יוסי מימן וגרשום שוקן.

  • 22.

    התמונה של ברק בכנס של העבודה ענקית

    א, 14/12/09 20:45

    לא להחליף

  • 21.

    תגובה 12, מ-20:22 דורשת אישור או הכחשה !!! (ל''ת)

    נא טיפולכם., 14/12/09 20:42

    • תלמידי ישיבות הסדר משרתים 14 חודש בפועל. זה לא חדש.

      ארז, 14/12/09 20:53

      הם מתגייסים ל-3 שנים, כמו כולם, אבל מתוך התקופה הזאת הם יוצאים לחופשים ארוכים, לצורך לימודים, והשירות שלהם בפועל, הוא 14 חודש. זה לא חדש, וידוע לכל.

      • אבל הם לא מקבלים משכורת

        יהודי, 14/12/09 22:33

        מעבר למה שמקבל כל חייל אחר.

  • 20.

    למה אני צריך להתעניין בדעות של הרב????

    ההסדר עם הישיבות מעוות! שיתגייסו באופן אישי, 14/12/09 20:40

    התנחלויות או לא-----תחליט ממשלה.

    מה זה משנה מה חושב רב זה או אחר.דעתו נחשבת כמו דעה של כל מורה אחר בכל בי''ס אחר ברחבי הארץ.
    למה הציבור צריך בכלל להתעניין ברבנים האלה.

    • כספי המיסים שלי משלמים את המשכורת שלו ושל תלמידיו......

      ארז, 14/12/09 20:54

      אז כן, מעניין אותי לדעת מה דיעותיו. לדעת על מה מבזבזים את כספי המיסים, במקום על בריאות, חינוך, תשתיות...

  • 19.

    תרוצים של חוליגן, ראש כנופיה,,, (ל''ת)

    מסית, מדיח ומתבכייו,,,, 14/12/09 20:40

  • 18.

    מה זה אנחנו בשם מי מדברת המורסה הזאת שהמזוקן ידבר בלשון יחיד (ל''ת)

    כיס קדוש מלאה בכסף, 14/12/09 20:37

  • 17.

    איזה גאונות: ''הכל חוזר עליך''

    עוקר הרים, 14/12/09 20:35

    איך לא חשבנו על זה?
    האיש גאון

  • 16.

    יוסי שריד ועומוס עוז אמרו שיפרקו את הצבא והמדינה וישכבו לפני גלגלי

    שמאלן לשעבר, 14/12/09 20:29

    המשאיות אם חיילינו יקבלו פקודה לפנות בכוח כפרים ערביים. היכן בעלי מוסר כפול זה היום? אותם לא צריך להעמיד לדין על המרדה?

    • לא נמאס לכם מהציטוט הלא רלבנטי הזה?

      השטחים במחלוקת ציבורית לגיטימית. לגיטימית !!, 14/12/09 20:52

      רק לגבי השטחים יש ויכוח לגיטימי שקיים 40 שנה.
      (גם לא מגרשים את המתנחלים מחוץ למדינה..).

      ויכוח לגבי ישובים---רק לגבי ההתנחלויות!
      אם זה היה ''לא לגיטימי''-זה לא היה במרכז הויכוח הציבורי כאפשרות..
      זה היה ''לא לגיטימי''!!
      אבל זה ויכוח לגיטימי!!

      והכרעה לפי הממשלה !

      • אתה טועה בגדול.שב עם ערבים והם מדברים על שייך מונס, יפו, אבו כביר,חיפה

        הערבים לא מדברים על שטחים אלא על כל הארץ. טיפשות, 14/12/09 21:14

        ירושלים ועוד. אך אתה יודע בתוך תוכך כי אתה טועה ומשקר את עצמך. אתה מוזמן לשבת על כוס קפה עם ערבים אינטלגנטים האומרים דברים ברורים, ללא גימגום, ללא חשש ואינם רואים אותך מס''מ. הם רק עושים, בשכמותך, שימוש לאינטרסים שלהם. תתפכח ויפה שעה אחת קודם. אם רצונך להתאבד, עשה זאת לבד ואל תגרור בפילפולי לשון אחרים. לגבי אותם ''אוהבי ישראל'' מקרב הערבים, זה נכון מאד כי אין כאן ויכוח, להם הכל ברור, לא ישובים ולא ערים אלא מדינה אחת שלמה ושלהם.

  • 15.

    כל הישיבות רקובות וקיני בוגדנות - לפרקן לאלתר! (ל''ת)

    יונתן, 14/12/09 20:27

  • 14.

    למה הממשלה לא אוכפת את הבניה הלא חוקית של הבדואים בנגב??? (ל''ת)

    אייל, 14/12/09 20:27

  • 13.

    אוי לי מרבניי, עם אויבי אסתדר

    דודו, 14/12/09 20:26

    אוי לי מרבנים המובילים אותנו לאובדון.
    הם מתהדרים לציין שבני טיפוחיהם משרתים בהכי קרבי, אבל מסתירים שהם משרתים רק חצי שרות, ושלימודיהם ממונים על ידינו.

  • 12.

    איסור רק על יהודים לבנות הוא גזעני וסותר את חוק כבוד האדם וחירותו, וכל

    שומר חוק, 14/12/09 20:24

    האוכף חוק כזה עובר על חוק יסוד זה ועל החוק הבינ''ל.

  • 11.

    תלמידי הישיבות משרתים 14 חודשים ומקבלים שכר ממשרד הבטחון כמו איש קבע

    במשך36 חודשים=בזמן שילדינו משרתים3 שנים מלאות....., 14/12/09 20:22

    ובשכר של מאות שקלים=עובדה.

    • בזמן שילדיך משרתים בקריה ילדינו נלחמים בגולני ובשריון (ל''ת)

      דוד, 14/12/09 20:55

    • תלמידי ישיבות ההסדר - עוד סוג של טפילים דתיים (ל''ת)

      דגידפ, 14/12/09 20:55

    • כדאי ללמוד את העובדות לפני שכותבים שטויות

      עינת, ערד , 14/12/09 20:56

      תלמיד בהסדר לא מקבל משכורת, והוריו גם משלמים שכר לימוד לישיבה

    • מה אתה מסניף? - גם אני רוצה.תבדוק לפני שאתה כותב שטויות (ל''ת)

      א, 14/12/09 20:57

    • שקר!!!! תלמידי ההסדר משלמים שכ''ל של מעל 1,0000 ש''ח לחודש על תקופת... (ל''ת)

      לימודיהם (חוץ מזמן השירות), בלי לקבל תואר בסוף!!!, 14/12/09 21:05

    • עזוב שכר, הם מקבלים תשמ''שים (תשלומי משפחה)

      ש, 14/12/09 21:37

      הם מגיעים לצבא אחרי שהספיקו להביא כמה ילדים לעולם (בזמן שחבריהם מתוזזים בטירונות הם מבלים בישיבה, להם יש זמן). בגלל שיש להם ילדים ואישה הם זכאים לתשלום של אלפי שקלים בחודש.

      • שטויות

        יהודי, 14/12/09 22:36

        זה רק חלק קטן מהחיילים.
        ואדרבה אני בעד שגם חילונים יתחתנו בגיל מוקדם, עדיף גם שילמדו קצת על מהותינו כעם לפני השירות , כדי שלא יהפכו למפגיני בילעין (או גרוע מכך) ביום שאחרי השחרור כמקובל ביותר מדי מקומות.

  • 10.

    כיצד נמתח ביקורת על הנאצים שטענו שמילאו פקודות אם דורשים מאיתנו מילוי

    בן לניצולי שואה, 14/12/09 20:22

    פקודות ללא תנאי? יש פקודות שדגל שחור מתנוסס מעליהן- פינוי אזרחים בכוח מביתם ואיסור בניה גזעני רק על יהודים. מה ההבדל ביננו לבין הנאצים ימח שמם אם אנו בישראל אוסרים רק על יהודים לבנות?

    • מה לא מוסרי בפינוי התנחלויות?? (ל''ת)

      דגל שחור זה רק מה שברור שאינו מוסרי, 14/12/09 20:34

      • זה סותר את חוק כבוד האדם וחירותו לפנות אדם מביתו בניגוד לרצונו. (ל''ת)

        תשובה, 14/12/09 20:51

    • שימוש פסול

      יוסי12 , 14/12/09 21:09

      מדוע בחרת לעשות שימוש בעובדה שאתה בן לניצולי שואה? זה מקנה לך נקודות זכות?

      השימוש שאתה עושה בשואה גורם לזילות ההיסטוריה. איך ניתן בכלל להשוות בין שני המקרים? זו טיפשות לשמה. לא יאמן.

      • מי אתה שתגיד לי מה מוסרי או לא? הטיעון הגרמני היה- מלאנו אחר פקודות

        תשובה, 14/12/09 21:31

        חוקיות, ואנו אומרים- הייתם צריכים לדעת מתי פקודה היא בלתי חוקית. זה התחיל גם בגרמניה עם גירוש יהודים ונגמר כולנו יודעים היכן. במקום שמגרשים אנשים מביתם שם גם יעשו להם דברים גרועים בהרבה.

  • 9.

    מה רוצים מהרב? הוא ממש צודק, ברק מושחת (ל''ת)

    שיינקין, 14/12/09 20:19

  • 8.

    הקפאת בניה רק ליהודים היא אקט גזעני ובלתי חוקי בעליל- וחייל

    מתנחל מרמת אביב ג', 14/12/09 20:14

    המקבל פקודה לאכוף צו גזעני עובר על החוק אם יבצעו.

  • 7.

    ההסתה לפני רצח רבין במדי אס אס היתה עבודה של סוכן השב''כ רביב כדי

    המטיף, 14/12/09 20:13

    להכפיש את המתנחלים. הצתת המסגד נראית עבודה מוזמנת- התזמון של ממשלת ישראל- ארה''ב ומקהלת השמאל יותר מידי מושלם.

    • מספיק לשקר הזה. רבין נרצח עקב הסתה של רבנים בהתנחלויות (ל''ת)

      דגידפ, 14/12/09 20:57

  • 6.

    מצטערת בשביל החיילים מהר ברכה, זה צעד כנגד הרב ולא כנגדכם. (ל''ת)

    ענת, 14/12/09 20:11

  • 5.

    נראה שביבי וברק מתוכנתים ומופעלים ע''י האמריקאים כדי לחסל את

    רעמסס, 14/12/09 20:11

    ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון ואחר כך לחסל את מדינת ישראל מבפנים ע''י מלחמת אחים.

    • מי שיחסל את מדינת ישראל זה המלמדים האלה ודומיהם (ל''ת)

      דגידפ, 14/12/09 20:59

  • 4.

    ''עלילת דמים''- טוב שהוא לא הגזים. צדקן עלוב! (ל''ת)

    יוני, 14/12/09 20:10

  • 3.

    אין כמו רבנים לאומנים לשקר ולהתקרבן

    דמעות תנין, 14/12/09 20:07

    מצוות ישוב א''י מצווה עלינו לשקר כי מצווה זו עליונה במצוות''. ציטוט מילה במילה מאחד מהבולטים ברבני יו''ש.

  • 2.

    נסיונו הפתטי של ברק להשחיר את פני הרב מלמד לא יציל אותו מהעמדה לדין

    תמר, 14/12/09 20:07

    אלא אם כן תקום התקשורת ותצור אתרוג חדש.
    ברק נתלה בתקווה הזו.

  • 1.

    כל משרדי כוח אדם סוחרים בבני אדם תראו איזה שכר מקבלים הישראלי..... ממ

    כל משרדי כוח אדם סוחרים בבני אדם תראו איזה שכר מק, 14/12/09 20:05

    כל משרדי כוח אדם סוחרים בבני אדם תראו איזה שכר מקבלים הישראלי..... ממש בושה והעובד הזר שכרו מתחת לשכר המינימאלי שכר של מטפלת לעשרים וארבע שעות אינו עובר את הסכום 2400 שקל נטו הביטוח לאומי מעביר לכוח אדם 40 שקל לשעה עבור מטפל! אבל המטפל מקבל מזה 19 שקל ועוד גונבים אותו
    העובדים הזרים הם סחר במה והזונות מרוסיה הם סחר במה והאתרים הפורנו גרפים שבבעלותם של שרים מבית הנבחרים הישראלי הם סחר במה
    העבירה היחידה היא של השלטונות כנגד אזרחים תמימים לא יתכן שכאן בארץ נוהגים באזרחים בדיוק כפי שנהגו הנאצים ביהודים מפנים יהודים מבתיהם לאמרות שנשלחו להתיישבות בידי הממשלה מעבירים יהודים לישובים אחרים בטענות שב ומשאירים אותם מדממים ללא עבודה ופרנסה ובכלל אני כאזרח בודד לא יכול להתמודד במערכות שלטוניות מגובות עם משטרה צבא ובתי משפט במציאות מדינת ישראל נוהגת באזרחיה גרוע מהנאצים מנצלת אותם וזורקת אותם לכלבים וממשיכה לרדוף אותם גם כשהם זקנים חסרי כל אמצעי שהם ללא בית וללא הכנסה אבל הם ממשיכים להיות נרדפים על חובות שהשלטונות הלבישו עליהם לאמרות שהם זקנים שמתפללים אני לא יודע מה עשו הנאצים לניצולי השואה אבל השואה נמשכה חמש שנים וכאן בארץ ציבור גדול עובר רדיפה גזענות ושואה תוצרת בית כבר דור שלישי שישים שנות רדיפה ושואה מתבצעת על-ידי כל ממשלות ישראל לחלק גדול מהציבור בידי מנהיגים חוצנים שלא אכפת להם מכלל הציבור
    אפו אלה שטוענים שהם ניצולי שואה או בנים של ניצולי שואה או נכדים של ניצולי שואה למה הם לא משמיעים את קולם כאשר ציבור של זקנים חסרי ישע נרדפים ללא סיבה על ידי שלטונות או מבצעי הוראות כשהם יודעים הטב שלאותו זקן אין רכוש ואין אגורה על הנשמה אין לו בית וכל רצונו שימות בכל ההקדם אבל הם העיריות והמוסדות למינם בסיוע כל המוסדות ובתי המשפט לא מניחם לו למות
    עירית חיפה היא מונהגת על-ידי נאצים משודרגים ועובדי הגביה של העירייה כל אחד מהם דמיאניוק צעיר וצמא דם ששופך דם יהודים זקנים חסרי ישע עם כל כך הרבה דמיאניוק בני 25 עד 45 אין צורך לשפוט דמיאניוק בן 90 כל עוד לא שופטים ולא מחנכים את כל דמיאניוקים מבית
    מנהיגנו הם חוצנים נאצים משודרגים

    • אין לך נקודות או פסיקים במחשב? אבל האמת- כתבת בדם לבך ולא טעית בהרבה. (ל''ת)

      רעמסס, 14/12/09 20:19