• 20.

    הכל כל כך נכון

    תקציבאית לשעבר, 18/12/09 16:06

    עבודה חרא, אנשים חרא, משכורת חרא וסוף סוף הבנת את זה ועשיתי צעד והתפטרתי!!!!!!!
    מעדיפה להיות מנקת רחובות

  • 19.

    אתה צודק (ל''ת)

    לקוח, 17/12/09 19:00

  • 18.

    אולי אפשר בלי

    ארצ'י, 16/12/09 20:35

    התחום נהדר והמקצוע נפלא, אלו רק הלקוחות שמקלקלים הכל. אילו אפשר היה לוותר עליהם, החיים היו הרבה יותר יפים

  • 17.

    סולם ריכטר לפרסום

    יובל, 15/12/09 13:11

    לדעתי צריך לעשות סולם עדיפויות למשרד פרסום כמו סולם ריכטר כלומר:
    דחוף - דרגה 5 (סתם בשביל הכיף)
    דחוף ביותר - דרגה 6 (אולי תישארו היום קצת)
    בהול - דרגה 7 (היום קיבלתי ואני עצבנית אש)
    היסטרי - דרגה 8 (אני לא ''מקבלת'' כבר שנה)
    אתמול - דרגה 9 (חייבת להראות שאני עובדת)
    על הקשקש - דרגה 10 (שיגרה)

    • גדול! אני מתחיל להשתמש בזה (ל''ת)

      גדעון ריכטר, 15/12/09 13:39

  • 16.

    אנחל (ל''ת)

    בול !!! אחד לאחד !!! מרגיש שהכתבה הזאת עליי..., 15/12/09 12:50

  • 15.

    זה כ''כ נכון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חשבתי שזה קורה רק אצלנו.... (ל''ת)

    אני, 15/12/09 10:51

  • 14.

    תעשו משהו יצרני במקום למכור שטויות לילדים קטנים (ל''ת)

    ~, 15/12/09 10:27

    • אהה, בטח יצרני. אני מקווה שמקום העבודה שלך, אם אתה בכלל עובד

      אורי, 23/12/09 20:21

      יפסיק לפרסם.
      נו, ככה זה שנותנים לכל טמפיט מקלדת.

  • 13.

    ומה עם הפלנרים?

    maya, 15/12/09 06:54

    איך זה שהם לא בלופ?...

  • 12.

    ממש עוגמת נפש . . .

    קול האמת, 14/12/09 23:28

    באמת, הכתבה הזו ממחישה יפה וברור שכל מה שחשבנו על מישרדי פירסום הוא לא רק שריר וקיים, אלה גם אמת ויציב. בוא נגדיר את זה מפורשות, במישרדי פירסום חצי מהזמן לא עושים כלום וחצי השני מאוננים, וזה עוד בלי לקחת בחשבון את הפסקות הקפה, סיגריות וג'ויינטים במיסדרון או בחדר מדרגות. ממש עלתה לחלוחית בעייני כשקראתי את הכתבה המטופשת הזו. מזכיר לי חייל שאוכל כרוב מעופש ומילל שיש לו כאב בבטן. מי שבוחר להישתכשך במדמנה שכזו שלא יילל אחר כך בשביל שאלו שבאמת עובדים ירחמו עליו.

    • נו, אז לא קיבלו אותך למשרד? תמיד צריך פקחי חנייה. (ל''ת)

      מי ממורמר?, 23/12/09 15:06

  • 11.

    אלוהים זה כל כך נכון

    בת, 14/12/09 23:25

    אין לקוחות קלים
    כל אחד ואחת מהם בטוח שהוא יודע הכי טוב
    ולא יודע להסביר אפילו מה הוא רוצה
    רק שהוא יודע הכי טוב ומה שעשיתם זה גרוע
    לא קלים חייו של העובד בתחום הפרסום
    בגלל זה בחרתי בתחום היח''צ
    חחחחחח זה כמובן ציני כי גם שם דברים לא שונים בהרבה :-)

    • בת כהן? זו את? (ל''ת)

      ?, 15/12/09 10:48

  • 10.

    נשמע כאילו אתה צריך לעבור לעולם השיווק. (ל''ת)

    מי שהו, 14/12/09 22:44

  • 9.

    dont want to remmber the days...

    far far away, 14/12/09 22:29

    this is the truth

  • 8.

    עכשעו אתם מבינים למה אנחנו שונאים אתכם?

    במאי פרסומות, 14/12/09 19:39

    אתם עבדים של הלקוחות ואת העצבים שלכם אתם מוצאים עלינו.
    תאמינו לי לעבוד מול משרד פרסום זה למכור את הנשמה לשטן.
    ולתקציבאית...

  • 7.

    הכי מבאס זה חוסר הפרגון

    פגוע, 14/12/09 18:09

    במקום לראות בנו שותפים הם מתייחסים אלינו כאילו אנחנו רק רוצים את הכסף שלהם. מבחינתם גם המנקה במשרד היא אויב

  • 6.

    כל מילה זהב

    נדב רביב, 14/12/09 17:42

    זאביק, טקסט מדהים.
    אין מצב שאתה גם ארט מושלם וגם קופי מושלם!!!

  • 5.

    במקום לשבת ולבכות תעשו משהו (ל''ת)

    רגזני, 14/12/09 17:28

  • 4.

    'מחמאות או לא להיות'!

    פינוקיו, 14/12/09 17:24

    זעקת הקופי הנעלב..

    • אם זה הקופי שלך, אז קופי אתה לא. (ל''ת)

      מרשק, 23/12/09 15:08

  • 3.

    הפתרון היחיד הוא לעבור לצד של הלקוח

    עכברית, 14/12/09 16:30

    ולהתחיל למרר

  • 2.

    כל פעם שאני קוראת את הטורים האלה אני באמת לא מבינה למה לאנשים לעבד בת

    יעל, 14/12/09 16:27

    זה נשמע כמו שוק עבדים, ואני לא מדברת על הדרגים הבכירים שבטח מזתכרים יפה ועובדים פחות. כל הקופירייטרים/תקציבאים/פלנרים, קורעים את התחת מבוקר עד לילה, מחוסרי חיים וטרודים, בשביל משכורת עגומה.כולם רק מתלוננים, הלקוח תמיד צודק ואף פעם לא מרוצה, אז למה??? למה לעבוד בכלל בתחום הזה? ואל תגידו לי בשביל היצירתיות, כי הרבה יותר יצירתי לכתוב ספר/תסריט לטלוויזיה.

    • סתם הילת העבר שהתפוגגה לה כבר... עדיף להיות מורה או שוטר (ל''ת)

      פחות מתסכל, 15/12/09 15:39

  • 1.

    לך לתקציבאי הכי ותיק אצלכם ותן לו סטירה, כי זה בגללו

    שקוקי, 14/12/09 16:11

    בגלל התקציבאים האלה שאומרים כן לכל גחמה הכי הזויה של הלקוחות אין יותר כבוד למקצוע הפרסום. בגלל שאחר כך, כשהפרסומת עולה לאוויר, אף אחד לא יודע מה אתה הבאת ומה הלקוח. ומי שחתום בצד בקטן על הפרסומת הזאת זה אתה.

    • נראה אותך עושה את התפקיד שלנו

      תקציבאית קטנה ועלובה, 14/12/09 17:55

      חוטף כל היום צרחות מטורפות מהלקוחות ואם זה לא מספיק אז גם מהמשרד. עכשיו בוא נראה אותך נלחם על כל בריף. תעדכן אותי

      • התפקיד שלך זה להלחם על האמת של הפרסומאי מול הצרחות של הלקוחות

        לא מתאים לך - תחליפי מקצוע!, 15/12/09 15:36

        אבל ברגע שאת נכנעת - את מאבדת את הסמכות המקצועית שלך.

        דרך אגב אני בכיר בתחום משיק לשלך, עובד גם עם משרדי פרסום וגם ישירות מול לקוחות, ואני מכיר גם משרד פרסום אחד לפחות שיעדיף לאבד לקוח מאשר להכנע לו קריאטיבית. והמשרד הזה מאוד מצליח. בדיוק בגלל זה.