• 85.

    רבנים מטורללים ועובדי אלילים מי אתם שתקבעו את עליית הסרבנות

    my story , 20/12/09 14:06

    לצהל-תיתביישו בכם גידול פרא של רבנים קיצוניים וסהרורים-נימאסתם!

  • 84.

    יפה מאד! לפרק את ישיבות ההסדר

    פטריוט ציוני, 17/12/09 09:13

    אחרי שבן גוריון פרק את המחתרות - כולן! ומנע מצב של צבאות פוליטיים פרטיים הגיע הזמן לפרק את מיליציות המתנחלים.
    או שאנו מתקנאים בלבנון עם החיזבאללה....

    • השמאלנים,המסוממים שלום עכשיו יתגיסו לקרבי?

      צבא פוליטי, 17/12/09 21:03

      אנשי שנקין ורמתאביב...המסוממים של אלנבי יהיו הלוחמים הבאים של צהל.?

  • 83.

    לפרק את ישיבות ההסדר כולן. שירות שווה לכולם. עושים צרות ומשרתים שנתיים (ל''ת)

    שי, 15/12/09 17:57

  • 82.

    שרות בצבא 36 חודש לכולם,איומים ללא כסוי והסרבן יעצר ויכלא. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 15/12/09 12:42

  • 81.

    שיפנו לבגץ- החלטת ברק לא חוקית

    לוג, 15/12/09 09:02

    יש בה עונש קולקטיבי, יש בה איסור על הבעת דעה - הרב אינו חייל וזכותו להביע כל דעה חוקית- אם היא לא חוקית שיצרו אותו אך בלומדים בישיבה אסור לגעת.

  • 80.

    ברק הפך את צה''ל לכלי פוליטי ומוליך לקרע בעם (ל''ת)

    השני מהאמצע, 15/12/09 07:07

    • ברק? לתדהמתי, ראש הממשלה נתניהו מגבה את ברק והשרים נאלמו ונעלמו (ל''ת)

      עלובי החיים, 17/12/09 21:39

  • 79.

    אין סיבה להצטרף לצהל אנטישמי

    לוי, 14/12/09 19:37

    ובוודאי לא לסכן את החיים בגלל קונצרן של חולרות אשר השתלט על המדינה.
    החל מהבגץ האנטישמי דרך מלקקי התחת מצהל, התקשורת האנטישמית ושאר מקבלי שכר מהאנטישמיות הבין לאומית.
    במצב הקיים מדינת ישראל אנטישמית אינה ערך שיש לתרום לביסוסו.

    • שצה'ל יחפש את הלוחמים שלו ברמת אביב !

      תורתם אמונתם, 17/12/09 20:54

      לא רוצים את ישיבות ההסדר...ימשיכו לילמוד בישיבות .....

  • 78.

    democracy according to baraq

    watcher, 14/12/09 18:37

    well, after this may be it is the time to star over and build a new and real tzahal (idf) to do the real job he supose to do???

  • 77.

    ברוך שפטרנו מעונשם של פרזיטים דתיים עובדי אלילים חרדים בצה'ל (ל''ת)

    לוחם שריון דתי ציוני, 14/12/09 18:05

  • 76.

    מבוקש: חופש ביטוי (ל''ת)

    דמו-דמו-דמוקרטיה..., 14/12/09 15:57

  • 75.

    כל הכבוד לרב סתיו, שלא נותן לאיומי הצבא להפחיד אותו

    משמח לראות תגובה כזו, 14/12/09 15:55

    ושומר על לכידות המחנה. כמה חבל שמנהיגי הציבור לא עשו זאת בזמן המאבק נגד ההתנתקות והיו עסוקים בתחרות גינויים במקום להלחם ולמנוע את הגירוש.

  • 74.

    בוקר טוב איראן, כאן משטרת המחשבות, האח הגדול קובע הכל!

    ישראל מדינה דמוקטית?, 14/12/09 15:51

    '' אם ראש ישיבה לא מכבד בקשה של שר ביטחון במדינה אז בקשה של מי הוא אמור לכבד?''
    כמובן, במדינת צבא הרמטכ''ל שווה ערך לאלוהים, אם לא מעליו. [
    זה פשוט מגוחך, אם מישהו היה כותב דבר כזה על ח''כ ערבי או סרבן שמאלני- אף אחד לא היה נותן לאמירה מטומטמת כזו לעבור. אבל למתנחלים אין כמובן זכות לחשוב לבד או חלילה לומר את דעתם. שישרתו בצבא וישתקו!!! ושיגידו תודה שבכלל הרשינו להם לשרת!!

  • 73.

    סוף סוף מישהו עומד מול סחטנות וצביעות המתנחלים! לא הכל מותר להם!! (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 14/12/09 15:26

  • 72.

    גם ככה ביום פקודה הייתם פונים נגד החיילים החילונים, תסרבו עדיף ככה (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 14/12/09 15:18

  • 71.

    הצבא לבש מדים והוא יצא למלחמה ובראש הצבא צועד אצבעוני המפקד ובידו סיכה

    פקק תנועה , 14/12/09 14:50

    חדה לה לה לה לה לההההללה

    • ודוקר אידיוט כמוך ומוציא ממנו את האויר לה לה לה לה לה (ל''ת)

      יריב א. , 14/12/09 17:58

      • נורא מצחיק שמע אתה לוקח ברצינות את מעשיך ודבריך ומדוע אתה מנבל את פיך

        פקק תנועה , 15/12/09 11:19

        ועוד מעק קט תגיד שכתובי לא נכונים עובדתית אם אתה לא שם לב לתגובתך הרי אתה סותר את דעותיך ברבים

  • 70.

    טוב סרבן מחוץ לצבא

    איתמר, 14/12/09 12:23

    מאשר סרבן בפוטנציה בתוך הצבא שמחכה כמו סרטן להתפרץ בשעה גורלית לאומה..

  • 69.

    היכן הצבור הדתי לאומי. תארו לכם שהיו מבזים רב חרדי. כל החרדים ברחוב (ל''ת)

    כדאי שנעצור ונחשוב מדוע מבזים אותנו!!!, 14/12/09 11:41

    • אני אעזור לך,אחרי שנים של בריתות מפוקפקות עם השלטון

      עדיין אוהב אותכם.., 14/12/09 17:41

      הפנית משאבים עבורכם על חשבון עניי העם בין השאר ,התנשאות שלא תמיד מוצדקת מצדכם,קומבינה בשירות הצבאי והתייהרות כמחזיקי השורות הלוחמות.וגואלי הארץ . השלטון כדרכו של שלטון החליט להרחיק אתכם והחליט שעליכם לחזור למדרגת ישראלי רגיל ובלי קריצות ,הם עושים לכם טובה אולי עוד דור תהיו בעינינו באמת לדוגמא ומופת כמו שאתם מפנטזים כיום,מי אני אני עמכה ישראל שם יקר שאתם לא הפנמתם את ערכו

  • 68.

    מיתוכך יצאו מחרבייך ומהרסייך (ל''ת)

    פקק תנועה , 14/12/09 09:40

    • מיו''ש יצאו מהרסייך ומחרבייך. מדינת ישראל תחרב ביו''ש.. (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 14/12/09 15:22

      • היסטוריה זה המדע היחידי בעולם שחוזר על עצמו וכדאי לנו מאוד להיזהר מכך

        פקק תנועה , 15/12/09 11:25

        בתור יהודים למודי ניסיון מלימודי ועובדות שר ההיסטוריה וההיסטוריה שלו

  • 67.

    זו הפעם הראשונה מאז השלטון הקומוניסטי שישיבה נסגרת ע''י השלטונות.בושה!!

    רסקולניקוב, 14/12/09 08:34

    זהו יום שחור למדינת ישראל.יום שבו נסגרת ישיבה ע''י השלטון הוא יום שייזכר לדיראון עולם. הסבים והסבתות של כל אחד מאיתנו לא היו מאמינים שדבר כזה יתרחש במדינה יהודית.
    הרי באקדמיה יש אנשים המשמיעים דעות אנטי-ישראליות ואנטי-ציוניות!!!
    ולמרות זאת הם ממשיכים לקבל מהמדינה מיליוני שקלים.
    האם מישהו מדמיין מצב דומה שבו היו מזמנים את נשיא אוניברסיטת ת''א לשימוע במשרד החינוך ואח''כ סוגרים את האוניברסיטה???!!!
    הרי התקשורת הייתה מזדעקת על חופש הביטוי והחופש האקדמי!
    אבל כבר מזמן התקשורת עזבה את הלוגיקה ועברה לדבר במונחים של הסתה ושנאת האחר.

    • הבנת הנקרא

      חנה, 14/12/09 14:29

      לתשומת ליבך - הישיבה לא נסגרה , ההסדר עם משרד הבטחון וצה''ל הופסק , אלו הם שני דברים שונים.

    • להשמיע את דעתך זה דבר אחד,להסית ולהמריד זהו דבר אחר, הרברבן מנצל את

      כוחו על מעריצין החבובות הנבובות ביודעו שיעשו כל מה, 15/12/09 18:18

      שיגיד להם לעשות. המדינה לא יכולה להרשות לעצמה צבא שבו יהיו חיילים שמתי שיתחשק להם או משהו לא יראה להם הם יסרבו פקודה.
      קבוצה כל כך גדולה של מתמרדים היא סכנה לקיומה של המדינה ולשקט הפנימי.
      אל תעשה השוואות מטופשות!!!
      הרבנים האלה צריכים ללכת לכלא!

  • 66.

    הרב אליעזר מלמד אתכם פרק חשוב בלהיות שנואים על הציבור - אל תתנו לו !! (ל''ת)

    לתלמידי ישיבת הר ברכה, 14/12/09 07:54

    • דבר בשם עצמך - הציבור מאוד אוהב את הרב מלמד (ל''ת)

      gilberet , 14/12/09 09:33

    • הוא מלמד שהציבור הדתי צריך להפסיק ללקק למי שיורק עליו (ל''ת)

      כל הכבוד לרב מלמד!!, 14/12/09 15:53

  • 65.

    רגע, לא הבנתי, זאת ממשלת ימין ונתניהו? או ממשלת ברק?

    תמים, 14/12/09 05:03

    איפה ביבי וכל שרי הימין? מדוע העם בחר ימין? שביבי ישתוק? ממתי שר מטופש מחליט החלטות מסוד זה, ועוד ברק, בזיון בזכות עצמו? איפה כל שרי הליכוד? איפה המפלגות הציוניות? איפה ליברמן תושב יהודה ושומרון? כולם בלעו מיים?

  • 64.

    מי שרוצה מוזמן להצטרף. גם משרתים רק 14ח', וגם עושים רק מה שהרב אומר?

    Eחד, 14/12/09 02:00

    לא תודה. נסתדר לבד. לכו תצהירו ''תורתכם אמונתכם'' כמו האפסים ממאה שערים.

    • וגם נהרגים בשבילך בקרב

      אריה, 14/12/09 09:49

      תתבייש לך,50% מההרוגים במלחמה האחרונה הם הסדרניקים.

      • מאיפה הנתון הזה? (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 14/12/09 15:22

  • 63.

    החלטה מטופשת...

    ברק = קארה דה ראטון, 14/12/09 01:22

    אם דבריו של מלמד מעררים את הדמוקרטיה מהם מעשיו של ברק ? הרי ידוע לכלל הציבור שבמפלגתו הוא דיקקטור במסווה של דמוקרט .

    ההחלטה מטופשת משום שברק דוחק בבני ישיבות ההסדר והמתנחלים ,גם ככה הם חיים בעולם משל עצמם , השירות בצבא קירב אותם אל שאר העם והראה להם בצורה זו או אחרת שהם חלק ממשהו גדול , ולא רק חלק ממפעל התיישבות בגדה שבו החוקים הם שחור או לבן ..

    לא יירחק היום שבחור שלא התקבל לצבא משום שהיה בישיבת הר ברכה יפנה את זעמו אל כיוון מדינת ישראל שלא הייתה חכמה לקרבה אליה ולתת לו את הזכות לשרת בצבא מצד אחד ומאידך לחזק את הקשר שלו אל העם מצד שני .

    ברק הוא אחד המדינאים ההזויים שקמו בישראל החלטותיו גורמות נזק בלתי הפיך - ראה ערך הבריחה מלבנון שגרמה להאדרת החיזבאללה והקמת חמסטאן בדרום ועד לקרע בין הצבא והישיבות הסדר .

  • 62.

    כל הכבוד לברק גילית מנהיגות -אני דתי ובוגר הסדר

    יוסף, 14/12/09 01:21

    סרבנות המונית בצהל זה סכנה
    אסור שהצבא ישלים עם תופעה כזאת
    ראשי הישיבות יבינו את מקומם וישתפו פעולה
    והסוררים יבינו שייש קוו אדום כאן
    שלא חוצים אותו
    והבודדים שבכול זאת יסרבו יש להעניש אותם
    ביד קשה בלי שום חוכמות
    דרך אגב אני הייתי נגד ההקפאה
    אז שאף אחד פה לא יחשוב שאני שמאלני

  • 61.

    נראה את החבדניק''ם שצועקים אף שעל, עורכים הפגנות. (ל''ת)

    נראה את ראשי הישיבות ההסדר מתפטרים כהזדהות, 14/12/09 01:05

  • 60.

    ולאשקלון עשו וידוא הריגה!

    הזקן מאשקלון, 14/12/09 00:59

    ממילא היא לא חיה לא מתה

  • 59.

    מר נתניהו היקר, אינני מבין מדוע הנך מרשה לברק לשפוט ולהעניש לומדי תורה (ל''ת)

    חיילים איכותיים ומצטיינים , היתכן?, 14/12/09 00:57

  • 58.

    כאשר יסגרו את ישיבות ההסדר. לא יהיו חיילים אייכותיים בצה''ל (ל''ת)

    ברק, אתה תשאר עם כל המסוממים והפדלאות, 14/12/09 00:54

    • שטויות! (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 14/12/09 15:23

  • 57.

    ברק , אתה חושב שבשיינקין תמצא איכות אדם כמו המצוינים חובשי הכיפות,,,,, (ל''ת)

    בצלאל. מבטיח לך אהוד, שלא תמצא, 14/12/09 00:51

    • כן! ארבעה על כל בלטה.. (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 14/12/09 15:25

      • יושבים שם ומעשנים ג'וינטים, ולא חולמים להתגייס (ל''ת)

        די לדמגוגיה. יש עובדות בשטח..., 14/12/09 15:56

        • אתם פאטתיים רוב החברה שלי במילואים מורכבים מתל אביבים

          איכות אדם אלק, 14/12/09 17:47

          שמאלניים ,מה לעשות ? ,אפילו אנשי תקשורת בקיצור אלה שאתם בזים להם תפסיקו להאמין לשקרים שאתם ממציאים ,ביטויים כמו איכות אדם תשאירו בהיסטוריה האפילה..

  • 56.

    למה להוציא? יש לשלם עוד כסף לישיבות

    נביא כסף, 14/12/09 00:50

    הרי הממשלה מפחדת

  • 55.

    גאווה אווילית של ''שר'', אחד ''ממנהיגי'' עם-הארץ

    Avi Ecuador, 14/12/09 00:48

    היו הערבים סומכים על ברק והשמאל מי כבר היה צריך לחפש אנטישמים שיביאו לחידלון של יהודים?
    ברק שהיה ראש ממשלה באינתיפאדה הראשונה ונכשל, עם-הארץ מאס בו היום שר בישראל, כישלונרים שיושבים על כיסא ואי אפשר להקיא אותם, ''סליחה'', להיפטר מהם, מביאים לכישלון של עם.
    מזל שהמוסלמים מפריעים לשמאל, הימין לא יכול לבלום אידיוטים.
    ברק חושב שהוא מנהל את צבא הכנה לפלסטין שצריך להפוך את חמסטן לפתחלנד במבצעי עופרת רקובה ודומיהם.
    עם ''מלחמות'' השמאל מוציאים את צה''ל פושעים ועוד יהפכו אותו לצבא אפרטהייד, כת שהתמחתה בתורת האידיוטיות. שמאלנים כבר אמרנו?

  • 54.

    הכה בצה''ל והצל את מפלגת העבודה! (ל''ת)

    מילואימניק, 14/12/09 00:47

  • 53.

    אלה שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו,,,והקב''ה מצילינו מידם,לא לדאוג (ל''ת)

    דוד נקש, 14/12/09 00:44

  • 52.

    הרמטכ''ל ברק: אני אקים צבא קטן וחכם.ברק בלי איכות חובשי הכיפה אתה תיכשל (ל''ת)

    בצלאל, 14/12/09 00:39

  • 51.

    ברק ואשכנזי עומדים כחומה בצורה מול מחריבי עמנו - מצדיע לכם

    ירושלמי, 14/12/09 00:36

    מי שמורד במלכות ייענש בחומרה

    • לא מדובר במלכות - ברק הוא לא מלך

      gilberet , 14/12/09 09:34

      אנו במדינה דמוקרטים עם חופש ביטוי גם לרבנים

  • 50.

    בוז לאהוד ברח.הידד לרב מלמד.חתמתי לו על הוראת קבע (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 14/12/09 00:36

  • 49.

    זה לא תפקיד הצבא לפנות אזרחים

    אופיר, 14/12/09 00:33

    זה תפקיד המשטרה.

    תפקיד הצבא זה להגן על המדינה.

    • פנה לממשלה

      חנה, 14/12/09 14:38

      הפנייה שלך צריכה להיות מופנית לממשלה הנבחרת ולא לצה''ל. חייל כפוף לפקודות והן בהתאם למשימות שהממשלה הנבחרת מטילה על הצבא.

    • צודק בתוך גבולות מדינת ישראל. בגדה הצבא הוא הריבון. בדוק את החוק (ל''ת)

      יריב א. , 14/12/09 17:56

  • 48.

    מצוין, צה''ל לא צריך חיילים על תנאי. (ל''ת)

    עדיף באמת שישארו בבית, 14/12/09 00:32

  • 47.

    ברק הנמהר חוזר לעצמו ''ומפיל חללים'' בדרכו ולא אוסף פצועים

    שמואל כהן, 14/12/09 00:32

    ברק ''גבור ישראל '' שוב פועל בפזיזות נוראה שתוצאותיה מי ישורן .מי שהיה מוכן למסור את ירושלים לעראפת מנסה להסתיר את הכבשה שבו בעור אריה .לא הייטתי סומך עליו כמפקד וכמנהיג גם לא הייתי מפנה לו טת גבי מחשש ....
    אבי אפרת

  • 46.

    ברק במילכוד,,לא יוכל לסגת מבושה,,ולא יצא מזה נקי,,מי יקשיב לך ברק ? (ל''ת)

    אז אהוד, אולי תקום ותסגור את הדלת מאחוריך,,,, 14/12/09 00:29

  • 45.

    אל תגידו בגת,,ואל תספרו בחוצות אשקלון,,פן תשמחנה בני פלסטין,,, (ל''ת)

    ברק עשית בושות, 14/12/09 00:23

  • 44.

    שצהל יחפש את הלוחמים שלו ברמת אביב ושנקין !

    מיתנחל, 14/12/09 00:23

    אנחנו נכריז '' תורתנו אמונתנו'' כמו החרדים...וניראה את צהל אחר כך !

  • 43.

    בשוק אומרים: מה שטיפש 1 מקלקל,,10 חכמים יתקשו לתקן,,הבנת ברק,, (ל''ת)

    אני רק סבל בשוק,,,, 14/12/09 00:20

  • 42.

    ברק..

    חילוני שפוי כפ''ס, 14/12/09 00:19

    ברק איך אתה קורא לעצמך שר ביטחון?
    אם תעיז להוציא את ישיבות מההסדר מצה''ל תיחשב לשר הביטחון הגרוע ביותר מאז תולדות המדינה(למעט עמיר פרץ), איך אתה מעיז לאיים ככה על הרב מלמד שמחנך את תלמידיו לאהבת הארץ, וגם מחנך אותם שלהתגייס לצה''ל זו מצווה ואפילו בעדיפות שתהיה ליחידה קרבית, להזכירך הכיפות הסרוגות מהווים כשליש מהקצינים בצה''ל, אני ממש לא מבין, אולי אתה בכוונה מנסה לגרום לפילוג?
    הרב מלמד עשה עבודה ששווה למאה למען צה''ל, ואתה בגלל הימרה אחת שלו אתה רוצה להעיף אותו?
    ולפי דבריך רוח צה''ל זה כנראה מבוסס על הריסת בתים יהודיים שאין לזה שום זיקה לביטחון מדינת ישראל, ואתה במקום להיות חכם ולהימנע מהאימות הזה עם הרב מלמד על ידי כך שפשוט תפעל להוציא מצה''ל את האחריות של הריסת בתים ולהעביר את האחריות למשטרה ולמחוז יו''ש, אבל אתה בכל זאת מתעקש להיכנס איתו ראש בראש וכך תגרום רק נזק לצה''ל..

  • 41.

    ברק, ממי קיבלת את הצעת האחיתופל הזאת, ליפול על חרבך? השתגעת,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 14/12/09 00:18

  • 40.

    לא להתגייס לצבא הגנה לישמעל. (ל''ת)

    חילוני שונא בוגדים שמאלנים, 14/12/09 00:15

  • 39.

    ברק וצהל לא לוותר להחלטה על צהל ועל הממשלה לעמוד על החלטתם

    my story , 14/12/09 00:14

    גם צריך להדיח את הרב הזה.צהל זה צהל ורבנים סרבנים זה סיפור אחר.צהל שומר על טוהר הנשק אבל גם של המוסר אסור להסכים בצהל לשום מעשה של סרבנות בכל צורה שהיא-עדיין מחקה לצהל ולמדינה מבחנים קשים!

    • רק אל תשכח שהרב מלמד הוא לא חייל .. הוא רב חשוב מאוד בציבור הדתי .. (ל''ת)

      חילוני מצוי .., 14/12/09 13:36

  • 38.

    ברק, טעית בענק,הבחורים הללו הם שמן זית זך,מדוע אתה זורק איכות משובחת (ל''ת)

    בצלאל, 14/12/09 00:14

  • 37.

    שצהל יחפש את הלוחמים שלו ברמת אביב ובשנקין !

    תורתם אמונתם, 14/12/09 00:14

    תלמידי ההסדר יכריזו ''תורתם אמונתם'' ישארו בישיבה ולא יתגייסו !
    ניראה איך צהל ישיג כאלה חיילים מוכשרים ולוחמים מעולים ...? איפה ברמת אביב ? בשמאל ?

    • הלוואי וזה מה שיקרה. סוף סוף נתעמת עמכם ונחזיר אתכם למחילותיכם.

      יריב א. , 14/12/09 17:53

      אוו כמו שז'בוטינסקי כתב---להכליאם בבתי הכנסת שלהם.

  • 36.

    החלטה רעה- כנסו

    מוש, 14/12/09 00:14

    אני רואה את עצמי אדם ציוני ודתי, המאמין בנאמנות לארץ ומדינה ולכלל ישראל. שירתתי בצבא 3 שנים בקרבי. אינני תומך בסרבנות למרות שאני חושב שחופש דעה הוא דבר חשוב אך במקרה של מדינתנו הוא אסון. אך לצערי כאן יש נסיון ואף הצלחה לגרור את הציבור של ישיבות ההסדר למלחמה עיקשת. ברק שם לו למטרה להכפיש ולרדוף ציבור שלם. בצעדים קטנוניים ומחושבים הוא הגיע למצב זה שבו הוא מפרק ישיבת הסדר, שבה משרתים חיילים מעולים, בגלל התבטאות של אחד מראשיה. בו בזמן מרצים באוניברסיטאות או מכינות מצדדים בסרבנות מצדו השני של המתרס ולא זוכים לגינוי שכזה ולצעדים חריפים מעין אלו. יש כאן שבירה של חופש הביטוי וצעד תקדימי אומלל שיגרור רק סרבנות מצד ציבור שמרגיש שהוא נותן את כל כולו ומדינה ורק מנסה עוד ועוד לתרום ולהיות שותפים ומה שהוא מקבל מהמדינה אלו רק סטירות לחי. ההתנתקות. צמצום והפחתה מאסיבית בתקציבי החינוך בכל הגילאים. הקפאת ההתיישבות וכעת גם סגירת ישיבת הסדר. לעומת זאת החרדים, שאינם שותפים במאומה למאמץ האמיתי, לסולידריות החברתית, לערכי המדינה, מסוגרים בשכונותיהם ועריהם, זוכים לתקציבים ולמשרות רמות. בושה.

  • 35.

    אנשים בלי הכנה למוח.

    משה, 14/12/09 00:13

    ברק וחבריו, הולכים ראש בקיר - ויאבדו את הכח המייג'ורי של יחידות הקרב של צה''ל בגלל אגו.

    מפלגת העבודה לא רלוונטית כבר מזמן, ואת זה כולם יודעים, אז הוא מנסה לעורר עניין ולהיראות כאילו הם שווים משהו.
    אז לא מר ברק, גם בבחירות הקרובות לא אבחר בך ובחברייך, אלא במפלגה בעלת עמוד שדרה. כזו שלא מתנהגת בצורה המזכירה באופן מחשיד צורות התנהגות אנטי-שמיות.

  • 34.

    זעם בישיבות? יגבירו את הסרבנות? על מי אתם מאיימים בדיוק?

    דני ב., 14/12/09 00:13

    אתם חושבים שאתם מאיימים על שכניכם הפלסתינים? לבל תעזו להלך עלינו אימים.
    אנו אלו המשלמים לרבנים את משכרותיהם.
    אנו אלו שמהמיסים שלנו מוחזקים מאחזים לא חוקיים שמהם יצאה המורסה שעוקרת כרמי זיתים ושורפת מסגדים.
    אתם לא מפחידים אותנו, אדרבא, תסרבו שנדע מעתה הלנו אתם או לצרינו.
    האם אתם שייכים לארץ הזו או אתם שייכים לאלו המחפשים את חורבנה דוגמת החמאס.

    • אתה משלם לברק את הפיליפינית !?!למי אתה שייך?נראה שלחמאס! (ל''ת)

      תגובה למר הממורמר דני, 14/12/09 22:35

  • 33.

    הד'גנרל הבכיר שכח אפשרות שלישית: לא להתגייס בכלל לצבא (ל''ת)

    אין לכם יותר פראיירים שמאלנים :), 14/12/09 00:12

  • 32.

    ראשי ישיבות ההסדר יכנסו דיון חירום-משתינים עליכם (ל''ת)

    אא, 14/12/09 00:12

  • 31.

    אולי היה עדיף לחשוב על המשמעויות לפני שקראתם לסרבנות???

    יגיל, 14/12/09 00:11

    אולי זה היה עדיף? הצפתם את הצבא בפולטיקה...
    שמאלנים ימנים ויתר החרטטים...כולנו חיים פה בזכות צה''ל...לא ידעתם לשמור על ממלכתיות שכולנו זקוקים לה?...אז כנראה לא מגיע לכם להיות חלק מהממלכתיות....צריך לעצור לפני התהום כי היחידים שמוחאים כפיים לסרבנים הם או טמבלים או אירנים ובני בריתם.

    קשה לקרוא?? המציאות כואבת.

  • 30.

    ישיבות ההסדר

    צביקה ווקס, 14/12/09 00:10

    כל הכבוד לשר ברק הגיע הזמן שכל החומנים ידעו שיש חוק במדינה ועם צהל לא מתווכחים או מסרבים אמן,

  • 29.

    הרב מלמד כמתיתיהו: מי להשם אלי,,השר ברק : לסרבנים אל תהי תקוה,,,,,, (ל''ת)

    בעיה יהודית עתיקה, 14/12/09 00:03

  • 28.

    כמו שברק פילג את העבודה האבודה הוא יפלג את העם. (ל''ת)

    ירמי, 14/12/09 00:01

  • 27.

    טובת העם קודמת - ברק לך הביתה פגעתה בשלחי מצווה

    תמיר, 13/12/09 23:58

    ברק גורם לפלוג בעם

  • 26.

    יאללה יאללה - קחו ת' 14 חודשי שירות שלכם ועזבו אותנו בשקט (ל''ת)

    כל הסרבנים לכלא - ימין ושמאל - צהל זה לא דמוקרטיה, 13/12/09 23:58

    • תילחמו אתם .פחדנים!!!!!!חבל שילדכם יורדים מהארץ . (ל''ת)

      ציוניים, 14/12/09 22:38

  • 25.

    למה שמשרד הבטחון יעביר כסף ויקצר את השירות לישיבה שמעודדת סרבנות?

    לא הבנתי, 13/12/09 23:57

    להסדר יש שני צדדים: אי אפשר לקבל את ההטבות: קיצור השרות הצבאי הפעיל לתלמידי הישיבה בחצי (משרתים פחות מנשים) וקבלת כספים,ובמקביל לפעול לפגיעה בתפקוד השוטף של הצבא.
    הרעיון שמשרד הבטחון יעזור לישיבות שמעודדות סרבנות, הגיוני בערך כמו שמשרד החינוך יממן עמותות הקוראות לביטול בתי הספר.

    הסדרניקים יקרים,יש לכם עקרונות? אידיאולוגיה? סבבה, תראו שאתם באמת הולכים עד הסוף ונכונים לשלם את המחיר.

  • 24.

    על המיתנחלים לכריז '' תורתנו אמונתנו '' ולא להיתגייס !

    גול עצמי, 13/12/09 23:56

    שצהל יחפש את הלוחמים שלו בשנקין וברמת אביב !

  • 23.

    לזמן את ברק לשימוע אם לא יחזור בו יזרק לצמיתות

    טל, 13/12/09 23:55

    טובת העם קודמת לטובת האגווהמפלגה של ברק

  • 22.

    שר הביטחון ברק.

    שמואל פ., 13/12/09 23:55

    ב''ה.
    עושה שרירים לביסוס מעמדו הפוליטי במפלגתו.מי שמרים יד על לומדי תורה לא יגמור בטוב.

    .

  • 21.

    שצהל יחפש את הלוחמים שלו ברמת אביב !

    תורתם אמונתם, 13/12/09 23:55

    צהל לא רוצה ישיבות הסדר...הוא יקבל ישיבות ''רגילות '' שבמיסגרת חוק טל לא יתגייסו !
    ניראה את השמאלנים מתגייסים לקרבי כמו חובשי הכיפה הסרוגה ?!

  • 20.

    ביום שבו ברק התחנף לחרדים המשתמטים הוא מפנה גב

    חילוני, 13/12/09 23:54

    לחיילים המצוינים של הציונות הדתית. מי ששמע את ההקלטה של ברק בערוץ 2, עם ה''בעזרת השם בעזרת השם'' המזויף שלו, מבין איזה שר ביטחון מגעיל, מחושבן ומסוכן יש לנו, שלא מבדיל בין טובת העם לטובתו האישית. כלומר - מבדיל ומעדיף את טובתו האישית

  • 19.

    מגוחכים

    דרומית, 13/12/09 23:52

    שר הביטחון חושב שבהחלטה להוציא את הישיבה בהר ברכה מישיבות ההסדר היא בעצם תחדל מלפעול. אבל אדון ברק לא יודע שהישיבה הזו פשוט תהפוך להיות ישיבה גבוהה ורוב התלמידים אם לא כולם ימשיכו ללמוד שם ואפילו הישיבה הזו תמשוך אליה בחורים רבים שרוצים שהרב מלמד יהיה רבם. וחלקם לא יתגייסו לצה''ל ויצהירו שתורתם אומנותם אך אם לא היתה את ההחלטה השערוריתית היו מגייסים לצבא ליחידות קרביות ועם מורל גבוה. מאחר וברק הורס כל חלקה טובה שכבר יש בעמנו נקווה שיעוף ממשרד זה וממשלה זו כמה שיותר מהר ויפה שעה אחת קודם. ויבוא שלום קודם בתוך ישראל.

  • 18.

    רועי ואמיר אתם צודקים - החלטה היסטורית

    משה, 13/12/09 23:51

    אני מאמין שהחלטת ברק עוד תילמד באונירסיטאות כנקודת מפנה

  • 17.

    gdgdf

    dfdfg, 13/12/09 23:48

    dggdfg

  • 16.

    המלה ''הסדר'' לא נשמעת טוב ,ואני לא שמח לאיד .

    3 שנים, 13/12/09 23:47

    אבל מי שמתייהר בכך שבניו ממלאים את השורות בצבא ראוי לו שישרת שירות מלא כמו אלה מהעם שכן משרתים בצבא ,ושהציבור שלכם מחזיק מעצמו ערכי יותר ממנו.

  • 15.

    Who was the HERO of Sultan Yakub? (ל''ת)

    Sally, 13/12/09 23:47

  • 14.

    בשביל זה יש מכינסטים

    מוטי, 13/12/09 23:42

    אל תדאגו

    תמיד יהיו את המכינסטים שיעשו את העבודה השחורה בשביל האליטות


    את עלי יפנו עם פקס

  • 13.

    הרב הוציא עצמו מצה''ל - ברק נהג בדרך היחידה שאפשר ! (ל''ת)

    גם מסית, גם מדיח, וגם בא בטענות ?!, 13/12/09 23:41

    • אחרי שגרשתם!הקפאתם!הוצאתם מהצבא!זאת הדרך היחידה?

      הדרך היחידה, 14/12/09 22:43

      גם עם הערבים אתם גיבורים??????פחדנים מצאתם לכם במי להילחם פשוט אויבים אמיתיים!!!ואתה אומר דרך יחידה????הבן שלך היה מפנה אותך מהבית שלך??????אתם חכמים בלילה

  • 12.

    תוך כמה זמן ברק יתקפל וימצא את ''שביל הזהב''? (ל''ת)

    טוטו ברק מתחיל, 13/12/09 23:38

  • 11.

    על הישיבות להתאחד ולצאת כולן!! (ל''ת)

    חגית, 13/12/09 23:35

  • 10.

    הרס העילית -הרב לא ת''פ של ברק משמים יסלקו את ברק והשמאלנים

    תמיר, 13/12/09 23:35

    די לפגוע בטובי הלוחמים,

  • 9.

    ''הקצין הבכיר'' לא מאיים על אף אחד. לו ולברק יש אקדח לא טעון (ל''ת)

    אז הם לא ישרתו בצבא. ביג דיל, 13/12/09 23:34

  • 8.

    יללות!!מהרב מלמד תלמדו וכן תעשו!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יובל, 13/12/09 23:33

  • 7.

    הרבנים ממשיכים להלך עלינו אימה? לא תעשו כרצוננו -לא נציית לחוקי המדינה (ל''ת)

    הגולם קם על יוצרו, 13/12/09 23:33

  • 6.

    נמאס לי כבר שהם מדברים כאילו הם עושים לנו טובה שהם מתגייסים

    Swedish Josh , 13/12/09 23:32

    וכל פעם שמשהו לא מוצא חן בעיניהם אז הם מאיימים בגלי סרבנות
    נמאס לי שיותר משליש מהמדינה הזאת פטורה משרות בחסות החוק בעוד שאותי היו שמים בבית סוהר, איזו מן דמוקרטיה זאת?
    שכל הערבים וכל בני הישיבות וכל סרבני הדת מצפון קיבה וכליות יקחו את התחת המפונק שלהם וילכו לצבא, מצדי שיעלו על מדים ויגלגלו סרטי סימון שלוש שנים
    או זה או לכלא לשלוש שנים

    נמאס כבר

  • 5.

    להגיש בג''צ נגד סר הבטחון אהוד שוב ברח

    סא''ל מיל., 13/12/09 23:32

    חכם על חלשים הורס את הצבא. סור לשים את חיילי צה''ל במשימות נגד אזרחי המדינה. על כך מותר למחות. המרצים האנטישמים שמלמדים את קציני העתודה האקדמית לא מטרידים את ברק כי הוא עצמו היה נעשה טרוריסט לו היה נולד פלשתיני. לעומת זאת הוא מוכן להרוס את שכבת הקרביים הכי מסורים במדינה בכוחניות השערורייתית שלו.

    • רוצים מלחמת אחים? הגיע הזמן לסיים את הויכוח ולהפריד הדת מהמדינה (ל''ת)

      יריב א. , 14/12/09 17:50

  • 4.

    יש עצומה בענין הזה באינטרנט.יש ענין לחתום. (ל''ת)

    עצומה, 13/12/09 23:31

  • 3.

    ברק הרב לא ת (ל''ת)

    תמיר, 13/12/09 23:29

  • 2.

    עדיף כך. לפחות נדע מי נאמן לצה''ל ומי לרבנים. הרב מלמד הביא זאת על עצמו (ל''ת)

    Eחד, 13/12/09 23:29

  • 1.

    אבוי אם אנשי דת ינהלו את המדינה

    קלוד, 13/12/09 23:28

    הרב מלמד אינו עובד אצל מר ברק אך הוא על אחת כמה וכמה אינו מנהל את ביטחון המדינה. בכל מדינה בה אנשי דת מנהלים אותה אזי היא לגמרי אבודה. ראה דוגמת איראן.כבוד הרב צריך ללמד תורה וכבוד שר הביטחון לנהל את ביטחון המדינה.

    צה''ל היה, הינו ותמיד יהיה מחוץ לכל ויכוח פוליטי במדינה הדמוקרטית קרי מדינת ישראל

    • עם שר ביטחון כמו ברק, אולי היה עדיף לרבנים לנהל את המדינה (ל''ת)

      אבי, 14/12/09 05:05