• 254.

    ישר כח. הגיע הזמן! (ל''ת)

    אני, 06/01/10 10:35

  • 253.

    סוף סוף מעמידים את ''המלמד'' על מקומו הראוי,מחשיב עצמו לפוסק הדור. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 15/12/09 12:45

  • 252.

    פתרון גאוני

    יעקב, 15/12/09 07:36

    תנו לאו''ם לישמור עליהם

  • 251.

    ברק הוא חתיכת פשיסט , שרצה להשפיל רב בישראל ואחר כך לבטל את הישיבה (ל''ת)

    הדקטטור הנאור, 15/12/09 07:14

  • 250.

    יש הרבה חיילים משלום עככשיו ו בצל''מ במקום, המשרצים כיום ב האג!

    ABRAHAM, 14/12/09 22:39

    אין צורך במתנחלים, וכספים יבואו משבדיה ונורבגיה.

  • 249.

    ברק, אתה ידוע כמי שמחפש להיכנס לדפי ההיסטוריה וזה מוביל אותך להתנהגות (ל''ת)

    מופקרת והזויה. עוכרי ישראל צוהלים בזכותך.אין מחילה, 14/12/09 20:56

  • 248.

    חצוף ברק! אתה האחרון שיכול לדבר על הוצאת צה''ל מהויכןח הפוליטי! (ל''ת)

    י.פ., 14/12/09 18:36

  • 247.

    ככה? אין בעיה! אני עם המילואים - גמרתי! (ל''ת)

    הסדרניק לשעבר, 14/12/09 18:34

  • 246.

    הימין הקיצוני מוריהם ורבניהם הם עם של מטורפים ומהם יבא חורבן הבית

    benzi. a, 14/12/09 18:25

    השלישי.

  • 245.

    זו ישיבת הר קללה ולא ישיבת הר ברכה . (ל''ת)

    מהרסייך ממך יצאו ......., 14/12/09 18:02

  • 244.

    השאלה של ימנים לא צריכה להיות למה לסרב

    Avi Ecuador, 14/12/09 17:46

    השאלה צריכה להיות למה להתגייס בכלל היום.
    לא מספיק שיש שמאלנים שנלחמים ביהודים ורוצים ופועלים להקים חברת רשע של אספסוף לטרוריסטים?!

  • 243.

    טוב מאוד, ברק. דתי ששירת בגולני, ובלי הסדר (לא שאני נגד ההסדר, אבל - (ל''ת)

    הרב המהולל מהר ברכה - שלא יעשה לנו טובות), 14/12/09 16:23

  • 242.

    סקופ על החיילים הדתיים ורזי ברקאי

    ישראלי גאה, 14/12/09 16:14

    מי קובע מה זה קיצוני? בטח שלא אמנון אברמוביץ או רזי ברקאי שבתחנה של צה''ל מראיין אין ספור מחבלים -מהחמאס ומהפת''ח אשר קוראים בבירור להשמיד את מדינת ישראל ולבצע פיגועים ואף אחד לא מונע זאת ממנו.אז לרב מלמד שמחנך את תלמידיו לשרת בצבא מתוך האמונה שזוהי דעת התורה ולא בגלל שום סיבה אחרת,אז מותר לו גם לומר להם מה דעת התורה גם בשאר הנושאים-גירוש יהודים,פינוי התנחלויות,שמירת שבת,כשרות וכו'.
    כי אתם צריכים להבין שכל מעשי התלמידים הם לאור התורה -הן השירות בצבא והן הסירוב לפקודות איומות-כך שעם ישראל צריך להחליט האם יש לו בעיה עם שומרי התורה.כלומר האם הם מעדיפים אנשים עם חינוך למסורת וערכים כאשר דעת התורה היא המוליכה אותם או שרוצים שיהיו פה רק אנשים מושחתים ללא ערכים-שאונסים,גונבים,משתכרים וכל מה שמעניין אותם זה בחורות וסמים (סליחה על ההכללה הגורפת...אך זה מה שתקשורת והשמאל מציגים כלפיי הדתיים-שהם כולם מסרבים לפקודות צה''ל והורסים את המדינה וללא התייחסות לקווים האדומים שנחצו בפקודות אלו או בפעולות הטובות שחיילים אלו פועלים מלבד סירוב הפקודה שהוא הכרחי מבחינה מוסרית,מצפונית והלכתית.

  • 241.

    הלוחמים החדשים שלך צהל....חברים ממועדון ההומואים של ת''א (ל''ת)

    פטריוט לאומי, 14/12/09 15:54

  • 240.

    ישיבות ההסדר זה עיוות אבסורדי שצריך לבטל (ל''ת)

    ישיבה זה ישיבה וצבא זה צבא---לא צריך קשר ביניהם, 14/12/09 15:46

  • 239.

    ומה אים טיפול בחרדים המשתמטים משרות צבאי ושמולאנים למנייהם (ל''ת)

    פקק תנועה , 14/12/09 15:25

    • אם המדנה לא יודעת להתמודד עם כיפות סרוגות איך תתמודד עם חרדים? (ל''ת)

      זו פשוט אותה תורה/ yoyo, 15/12/09 10:19

  • 238.

    מדינה דמוקרטית

    יהודי חילוני, 14/12/09 15:20

    במדינה דמוקרטית העם בוחר את נבחריו והצבא מבצע את החלטותיה של הממשלה הנבחרת (ממשלה ימנית כיום) - אם למישהו יש בעיה עם החלטות הממשלה שיחליף את השלטון בבחירות.
    לסרב לפקודות הצבא זאת חוסר הבנה בסיסית של הדמוקרטיה.
    בתור מילואימניק ואיש שמאל ב-15 שנה שירתתי אינספור פעמים בשטחים והגנתי על התנחלויות למרות שזה נגד את מצפוני ולא העזתי לחשוב על סרבנות בגלל החשש מאנרכיה וקריסת המדינה.
    הסרבנות הנוכחית היא רק עוד פן אחד (מתוך אינספור) בסכנות הקשות שהכיבוש וההתנחלויות מביאים על המדינה היהודית.
    האתחלתה דה גאולה בשטחים תביא עלינו את חורבן בית שלישי

    • מדינה דמוקרטית מבצעת את החלטותיה של ולא החלטות של מדינה זרה.

      המדינה הדמוקרטית לא בחרה באובמה, 14/12/09 18:39

      מדינה אחרת בחרה בו.

  • 237.

    טוב מאוד הצבא לא צריך חיילים שמשרתים על תנאי ו''עושים טובה''... (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 14/12/09 15:17

  • 236.

    להוציא את הדתיים מהדת ולהחזיר אותם לאלוהים, חילוניים אל תפקירו את הדת (ל''ת)

    יאיר, 14/12/09 15:11

  • 235.

    זהירות: ברק.

    יצחק בן מרדכי, 14/12/09 14:53

    אני חושב שזה יהיה גילוי סוד מדינה.
    אבל אני מוכן להסתכן:
    בענין ישיבת הר ברכה:
    יש לנו שר ביטחון טיפש.

    • לא טיפש- פוליטיקאי קטן מלא אינטרסים שרומס את העם שלו בשביל הכבוד (ל''ת)

      דנה, 14/12/09 16:53

  • 234.

    טעיתם בהתנהגותכם עם הרב שמציע סרבנות-עכשיו תשאו בתוצאות

    my story , 14/12/09 14:45

    למה האוכלוסיה הדתית על פלגיה חושבת שהיא פטורה מכל עונש לא משנה מעשיה -נכון אתם יותר קרובים לאלוהים-אבל הפעם הוא לא יעזור לכם

  • 233.

    תקראו את הערות 214 ואח''כ את 170

    א. א, 14/12/09 14:33

    אלו הערות חשובות מאוד שניתן ללמוד הרבה גם על הרב עצמו וגם על תלמידיו

  • 232.

    ברק הוא החכם שמנסה לצאת מהבור שאליו לא היה נכנס אם היה פיקח

    פנדה , 14/12/09 14:28

    מן הידועות שברק הוא כמעט אוטיסט חברתי, על אף יכולותיו המוכחות בפירוק והרכבת שעונים תוך כדי לבישת שמלה. זו דוגמה טובה - לא עדיף שהחיילים האלה כן יתגייסו? מה הרווחת מהסרבנות שלהם? הרי הפתרון לסרבנות - הוצאת צה''ל מהמשחק הפוליטי - יעשה טוב לכולם, וגם בצה''ל יברכו על כך. אז למה לגרום לקרע בצה''ל? לברק פתרונים.

  • 231.

    יש כאן עקרון שלא דובר עליו..

    לא מצחיק, אמיץ, 14/12/09 13:42

    מדלגים על נושאים חשובים בסדר היום הישראלי, מה תפקיד הצבא, מה תפקיד הרב.. מתי שמדלגים על השאלות הנל זה מה שקורה.. לא לדלג על שלבים

  • 230.

    ברכה לשר הביטחון

    דב ניימן, 14/12/09 13:28

    זאת אומנם החלטה היסטורית, על מנת ש יעבור ל היסטוריה, פעולתם של רבנים ויושבי ראש ''ישיבות'' הן '' פוטשט''נגד המדינה נגד רוח צה''ל,ללמוד תורה על חשבון הציבור במשך כל ההיסטוריה של מדינת ישראל,חיילים ביום שבועה למדינה, מסטירים שלטים נגד צה''ל בעצמו, זאת חוצפנות שאין אח ורעה בהיסטוריה של העמים, באיזה מדינה חיילים מנפים דגל, נגד הדמוקרטיה של העם? מקווה מאוד ששר הביטחון, אהוד ברק לא תכנע,

  • 229.

    לתמוך בברק

    צפוני, 14/12/09 12:56

    על ראש הממשלה לתמוך
    בברק בפומבי

  • 228.

    ברק הוא כמו פיל בחנות חרסינה. ממש טיפש (ל''ת)

    רבקה, 14/12/09 12:19

    • מסכימה בהחלט (ל''ת)

      ויקי, 14/12/09 18:02

  • 227.

    מברך את שר הבטחון על החלטתו הנבונה והנכונה,כל מילה נוספת מיותרת. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 14/12/09 11:53

  • 226.

    ראשי הישיבות לא עובדים אצל ברק...

    GREEN, 14/12/09 11:52

    ראשי הישיבות לא עובדים אצל ברק,אך גם ברק לא עובד אצל ראשי הישיבות.
    במדינה דמוקרטית הצבא סר למרותה של הממשלה.ואין להתיר מיליציות עצמאיות (ראה אצל שכנינו הפלסטינים).לשר הביטחון יש זכות מלאה לבטל הקשר של הצבא עם ארגון חינוכי שהוא בעייתי (בלשון המעטה) לסמכות הצבא ולשרשרת הפיקוד.

  • 225.

    הקרע בין המתנחלים למדינה רק יעמיק . (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 14/12/09 11:41

  • 224.

    יופי עכשיו בן סימון ושלי יתמכו בך. (ל''ת)

    שיקולים פוליטיים בלבד, 14/12/09 11:34

  • 223.

    נראה את ברק המזיק יוצא גם נגד פרופסורים שמאלנים שקורא לחיילים פושעים. (ל''ת)

    ברק הקשקשן מזיק שוב, 14/12/09 11:33

    • מה הקשר ?? (ל''ת)

      יש ''הסדר'' עם הכיתות של הפרופסורים??, 14/12/09 15:43

      • בוודאי שיש הסדר!

        בגין לשלטון, 14/12/09 15:54

        צה''ל שולח קצינים ונגדים ללמוד באוניברסיטאות.
        האונהירסיטאות מרוויחות מיליונים מההסדר הזה.
        מעניין מאוד שברק לא חשב להתנות את הלימודים בכך שהפרופסורים לא יצאו בהצהרות אנטי ישראליות או שיפסיקו להטיף לסרבנות

  • 222.

    הניכנעים לאוייבי המדינה מהבית הלבן מפוררים את ליכודה של המדינה

    אין מקום לניכנעים בממשלת ישראל - תבוסתנים הביתה, 14/12/09 11:17

    אי אפשר פשוט להחזיק מדינה לאורך טווח תחת ניהול של ניכנעים דבר שבעצם מייצר ניהול של המדינה ע''י מדינה זרה שלה אינטרסים אחרים.

    אם ישראל היתה דורשת הקפאה אז זה בסדר.
    אבל ישראל לא דרשה.
    המימשל העויין שעלה לפני שנה בבית הלבן דרש ולחץ,והניכנעים מבצעים את דברו.
    כך שכל המהלך הוא לא תקין.
    והוא גם מפורר את החברה בישראל מתוך הלחץ של הממשל העויין שהוא ממשל עושה דברו של אירגון הטרור p.l.o
    אבו מאזן,ראש ה-p.l.o דורש
    ואובמה נשיא הממשל העויין שקם בבית הלבן לוחץ לבצע
    והניכנעים בממשלת ישראל מבצעים.

    רבותי,ה-p.l.o מנהל את מדיניות ישראל !

    זאת בעיה.

    אין מקום לניכנעים בהנהגת מדינת ישראל.

  • 221.

    דתיים--------------תשרתו כמו כל מתגייס אחר!

    אל תעשו טובות ואל תאיימו-----------זה מעוורר בחילה, 14/12/09 10:15

    ואל תנסו לכפות את השקפתכם הפוליטית דרך השירות הצבאי(המקוצר!) שלכם.

    ממשלה מחליטה בקשר להתנהלות מדינית ,כולל השטחים, ולא איזה רב או חובש כיפה יחליטו!!

    וצה''ל יאפשר לממשלה לקיים את החלטותיה!
    שיהיה לכם ברור.

    • אבל את השקפתכם הרוצה בחיזוק האוייב ובחורבן המדינה כן יש לקבלת

      מוכר קולה וופלים בשק''מ, 14/12/09 14:29

      השמאל אומר לי מותר הכל ליהודים אסור הכל. מה שניקרא ש ''פורנוגרפיה היא רק שאלה של גיאוגרפיה''.

      • יש ממשלה !!

        ויש שר בטחון כנציג הממשלה בנושא הרלבנטי!, 14/12/09 15:42

        הרבנים ,אותי למשל,לא מעניינים!!
        כמו שאותך לא מעניינים המורים שלי..

        יש ממשלה!

    • 222 ------------------- אל תכליל! רוב הדתיים משרתים בקרבי, ובלי ''הסדר'' (ל''ת)

      בטח היית שק''מיסט, 14/12/09 16:24

  • 220.

    לעזוב את ההסדר וללכת לישיבות שחורות

    נח, 14/12/09 09:40

    האם בחורי ישיבות ההסדר טובים רק
    בתור בשר לתותחים?
    צבא שמונהג על פי חוקות הגוים
    ושמשמש בפועל לצורך ביצוע פשעי מלחמה
    ופשעים נגד האנושות כמו החרבת בתי כנסת
    וגרוש יהודים איננו צבא ה''.
    צבא שמתנהל כך -ספק רב אם
    שרות בו איננה עבירה ולא מצווה.
    לכן טוב יעשו בחורי ההסדר אם ישקלו
    לא לשרת בכלל בצבא וישתחררו
    על פי הנוהל של תורתו אמונתו.
    יאמר לזכותה של מדינת ישראל
    שהיא מבינה שצבאה איננו צבא ראוי
    לשרות לאדם דתי ומאפשרת את הפטור הזה.
    למה לא להשתמש בפטור הזה
    שהוא חוקי לחלוטין וגם לא פוגע בשום
    זכות אזרחית.חבל על כל רגע מבוזבז.
    כך אפשר לשבת בישיבה בראש שקט
    לא לההרג חס וחלילה בכל מיני
    מבצעים מטורפים והזויים של פוליטיקאים
    שחיי החיילים שווים בעניהם כקליפת השום?

    • בדיוק, שרק החילונים ימותו למען המדינה. למה שהדתיים ימותו גם? (ל''ת)

      ארז, 14/12/09 12:33

      • אף אחד לא צריך למות למען משהו שהוא לא מאמין בו

        נח, 14/12/09 15:42

        העובדות הם שהחילוניים מזמן הבינו את זה
        ורובם או לא מתגייס או מצליח למצוא
        לעצמו שרות קל.
        הדתיים הלאומיים עוד משום מה מאמינים
        במדינה.מוכנים לכל מאמץ וכל סיכון.
        ומהי התגובה של המדינה כלפיהם?
        אפילו לומר את דעתם אסור.
        כמו כל דבר גם האמת המרה מהי באמת
        מדינת ישראל מתגלה להם .
        ממדינה שתפקידה להגן על היהודים
        היא וצבאה הופכים להיות נגד היהודים
        ונגד היהדות.
        מדמוקרטיה שבה המינימום הוא שלכל אחד יש חופש להביע דעתו -זו הופכת למדינת טרור
        שמי שלא אומר מה שמוצא חן בעיני השלטון
        מיד לוקחים ממנו את זכויותיו.
        המדינה היא לא ערך עליון.

        • במידה רבה הסיבה לכך היא אי הפרדת דת ממדינה

          פנדה , 14/12/09 15:57

          הציבור החילוני היה פעם קרוב ליהדות גם כשהיה רחוק מהדת, אבל היום הוא מאבד כיוון ועניין, ולדעתי במידה רבה בגלל הפוליטיקה הדתית שפשוט המאיסה את הדת על רבים בציבור. במקום שרבנים יהיו דמויות שההשפעה שלהן היא בעיקר רוחנית, וכל אחד יכול ללמוד מהם ולהיעזר בהם - הפכו הרבנים למנהיגים של קבוצות לחץ פוליטיות, שמבקשות לעצמן אתנן כספי תמורת שימור מראית עין של דמוקרטיה.

          לדעתי החילונים צריכים לחזור בתשובה מהבחינה של הבנת תפקיד המדינה, הבנת מקומנו ההיסטורי ובעיקר להפסיק להשתחוות לעגל הזהב הפוסט מודרניסטי שמשחית כאן כל חלקה טובה, ולחזור קצת לדברים שמילאו לאבות המייסדים שלנו את הלב. והדתיים צריכים גם לחזור בתשובה ולהבין שההתאסלמות של הדת שלנו לא עושה טוב לאף אחד, והגיע הזמן שניתן אמון בקב''ה שהוא בוחן הכליות והלב האמיתי, ונפסיק לעשות את מלאכתו בעצמנו ולחפש לנהל את המדינה כמדינת הלכה. תנו לכל אחד זכות בחירה והוא בסוף יבחר נכון.

  • 219.

    ברק צודק.

    ליטל, 14/12/09 09:25

    שישמרו על ההתנחלויות לא במסגרת צבאית.שזה יהיה השרות שלהם.

    • ברק לרוב צודק ,אבל הוא לא יודע לנהל ולהתנהל !

      ניהול נכון, 14/12/09 13:12

      האגרסיביות שלו מביאה בערה גדולה ובגלל זה הוא מנהיג מסוכן !

  • 218.

    מישהו מסוים שלא צדי'ק יותר מהצדיק לא יכול בעצמו לישפוט את הצדיק כי הוא

    פקק תנועה , 14/12/09 09:16

    בעצמו לא צדיק

  • 217.

    טוב מאוד.

    עופרי, 14/12/09 09:15

    לא צריך ישיבות שעלולים להשתמט מהצבא בגלל כביכול ''אדאולוגיה'' -הסמכות היא של המפקד. ל-א של הרב.

    נתן דוגמא חיובית ברק. יישר כוח!

  • 216.

    אני מעוניעין להפנות שאלה לעם כולו שמגן משום מה על ההתנחלויות

    אני, 14/12/09 09:14

    למה חוקי המדינה אינם חלים על המתנחלים? למה להם מותר מה שלי ולכם אסור? עליכם להבין שזה מה שביבי מנסה למנוע ואתם משום מה מגנים אותו בשל כך כמו שגינו את המכבים כשמונה יאסון לכהן גדול הרי זה אבסורד אבל עליתי על הסיבה האמיתית למה אתם מגינים עליהם ולו ששקל לא יצא מארנקם(בצביעותכם אפילו תממנו אותם מכספכם): כי לדעתכם הם מייצגים את ''היהודי האמיתי'' אתם אומרים: אם נגן עליהם אז אנחנו מתקרבים ליהדות יותר. אין לכם דבר שטות גדול מזה. ושלא לדבר על דבר כפירה. אבל זו תופעה שיש לחקור. מדוע אנו מסכנים הכל כולל שלום עם סוריה ועם הפלסטינים תמורת זה שלמתנחל יהיה עוד כיסא נוח בבית

    • אתה סתם טיפש (ל''ת)

      חכם, 14/12/09 14:39

  • 215.

    ברק חזור בך,,כי כולם יודעים שתצא בסוף מובס כרגיל,,ראה נוכחות,,

    Zig_Zag, 14/12/09 09:14

    ייטב לכולם

  • 214.

    לא וצים לא צריך, תגנו על עצמכם לבד שם בתל אביב

    משה, 14/12/09 09:13

    אנחנו יודעים להגן על עצמנו לבד.

    • אם הייתם יכולים בלי לגרור אותנו

      אולי היה מה לדבר.., 14/12/09 10:25

      מי אתם שתחליטו עבור כולנו בשאלות פוליטיות מדיניות.
      נמאסתם.

  • 213.

    בלעדי!!! הרב מלמד: הסיפור המלא, ראו קישור

    עינת, ערד , 14/12/09 09:11

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/197783

  • 212.

    מי בעד חיסול הטרור היהודי? (ל''ת)

    אני, 14/12/09 09:08

  • 211.

    קודם תחזרו עוד 18 חודש שרות אחר כך תלכו לקב''ן לשליש ולמי שצריך (ל''ת)

    מי ששרת שרות מלא, 14/12/09 08:27

  • 210.

    פעם ראשונה שאני יכול להסכים עם ברק

    אברהם, 14/12/09 08:26

    כל הכבוד לשר ולרמטכ''ל שהחליטו להעיף את המסיתים והפורעים משורות הצבא.

    • אמרת את זה גם אחרי שבמכינת רבין הסיתו לסרבנות? (ל''ת)

      ישי, 14/12/09 09:49

    • אתה הסיבה שהוא עשה את זה

      אלי מימון, 14/12/09 11:08

      זה בדיוק מה שהוא מחפש. אין דרך טובה יותר לקבל את קול השמאל.

  • 209.

    מלקחי ההיסטוריה

    נחמה, 14/12/09 08:16

    מלקחי ההיסטוריה
    מלקחי ההיסטוריה תלמידי הישיבות שיחליטו על פי מצפונם האישי שאינם יכולים להתגייס, יואילו נא במקום זה כאוהבי הארץ, ללכת לעבוד עבודה חקלאית סוף סוף במקום פועלים תאילנדים, לעסוק בעבודות בניין במקום פועלים רומנים, סינים וערבים או לצידם,לטפל בקשישים במקום חלק מהעובדים הזרים, ולא לחזור על הטעות הנוראה שעשו ראשי ישיבות ותלמידיהם לפני השואה שהצטופפו בבתי המדרש בחוץ לארץ במקום לבוא לעזרת העם בארץ ישראל...
    מי שאוהב תורה ימצא זמן כמו בצבא לעסוק בה לאחר העבודה ולדעת שהוא מקדש שם שמים במעשיו אלה ומראה לדור הצעיר איזוהי הדרך של אדם ישר. כל זה רק ממניע של אהבת ה' שממנה נגזרת אהבת האמת.

  • 208.

    אהוד לך בדרכך זו וגאל אותנו מההוזים בשער (ל''ת)

    יוסי, 14/12/09 08:06

  • 207.

    ההחלטה נכונה. אבל למה זה מזכיר לי פיליפינית? (ל''ת)

    תוהה ובוהה, 14/12/09 07:53

  • 206.

    אוי ברקי. מי בדיוק ישרת בקרבי עכשיו? המשתמטים של תל אביב?

    חיפאית חילונית, 14/12/09 07:32

    למה ללכת לפיצוץ עם היחידים שמוכנים לסכן את החיים שלהם ולעבור שרות קשה בקרבי?

    מי בדיוק יחזיק את הצבא עכשיו? המשתמטים של תל אביב וירושלים?

    כל הוואנה בי אמנים בגרוש, שמתאים להם מקסימום תאטרון צה''ל ואם לא, אז קומבינה בקריה?

    • אל תאיים עלינו!

      שירות סדיר ולא הסדר, 14/12/09 07:47

      לפניכם היה צה''ל וגם בלעדיכם יהיה צה''ל טוב יותר!

      • כן, אבל היום חצי מהצעירים לא מתגייסים...

        פנדה , 14/12/09 14:42

        גם אחרי זה יהיה צה''ל, השאלה איזה צה''ל... אני לא חושב שאי פעם נגיע למצב של צבא של רובוטים חסרי מחשבה ומוסר כמו צבאו של הירוהיטו, כשלא יהיו ''כתומים'' למחות על שימוש בצה''ל באופן לא מוסרי ונגד מטרותיו, גם החילונים שישארו ימחו, כי מוסריות אמיתית אינה תלויה בכיפה, והיא אמורה להיות קיימת באופן טבעי אצל צעירים בני 18 (רק אחרי זה מתחילים באמת להתקלקל).

      • אני מאיימת? אני את השרות שלי כבר עשיתי. אני שואלת ברצינות לגמרי

        חיפאית חילונית, 14/12/09 17:06

        בדור שלי אנשים התגייסו, אבל אם הולכים לפיצוץ עם האחרונים שעוד מוכנים להתגייס, מי בדיוק אמור להיות בקרבי?

        לדעתי זאת טעות ללכת לפיצוץ עם האחרונים שעוד יש בהם מוטיבציה להגן על המדינה.

        גם בדרוזים בצפון מתחשבים כדי שלא יאלצו לעמוד בדילמה מוסרית מול אחייהם מעבר לגבול, ויכלו גם כאן למצוא פתרון שיחידות אחרות יעשו משימות של פינוי.

        אם אתה הולך בכוח, לפעמים פיצוץ סתם ישים אותך בנקודה בעייתית, ביחוד כשבתל אביב לא מתגייסים בכלל ואם מישהו טורח לעשות צבא, זה אחרי שהוא וידא שהוא יהיה מש''ק ממטרות וחס ושלום לא איזה קרבי.

    • פעם אחת ברק צודק (ל''ת)

      שירות סדיר ולא הסדר, 14/12/09 07:49

  • 205.

    על ביבי לפטר את ברק ביבי מאכזב את אלה שבחרו בו

    שמעון הצדיק , 14/12/09 06:47

    העקום הזה מדבר על דמוקרטיה ונוהג כדקטטורה.

    • ביבי סמרטוט

      שירות סדיר ולא הסדר, 14/12/09 07:48

      אל תצביע עבורו ולא תתאכזב

      • ביבי מלך ואתם לעולם לא תהיו (ל''ת)

        אני, 14/12/09 09:07

      • הערה: זו היתה תגובה לשני המגיבים האחרונים... (ל''ת)

        אני, 14/12/09 09:07

      • מתקבל על הדעת כי הוא מזל דלי (ל''ת)

        ספונג'ה- דור, 14/12/09 09:49

      • לא, ביבי עבד של שיטה אומללה שבה צריך לרצות את כ-ו-ל-ם

        פנדה , 14/12/09 14:44

        כשיש לך קואליציה מכל צבעי הקשת, וכל חבר בה יכול לפרק אותה - אז אתה מתחיל את היום שלך בלהיות סמרטוט, והשאלה היחידה היא רק כמה יצליחו לסחוט ממך.

  • 204.

    הוא דפוק הברק הזה

    נעמן, חילוני מוצהר, 14/12/09 06:05

    הרי רב האולפנא שמוציאה מתוכה במלוא מובן המילה את מיטב הנוער והלוחמים אינו פקוד של
    ברק ואינו חייב להתכופף לפניו, אף אחד לא יחשוב לקצץ בתקציבים של קיני הצרעות באוניברסיטאות חיפה וירושלים או במכללת ספיר
    שמרצים במקומות אלה מתבטאים נגד צה''ל מדי
    יום הוא יורה לעצמו כדור ברגל ע''מ ליצור שקט
    תעשייתי במפלגתו המקרטעת.

  • 203.

    המרן החרתן האיתוללה עבדולה יוסוף טוען כי אסור לגבר ללבוש בגדי אישה פח (ל''ת)

    ערן שמיע - גבעתיים, 14/12/09 04:02

  • 202.

    ברק כנראה סיים להרוס את מפלגת העבודה והוא עובר למדינת ישראל (ל''ת)

    ערן שמיע - גבעתיים, 14/12/09 04:01

  • 201.

    ברק אתה צודק, רק כך הם יבינו..

    עמית ג., 14/12/09 03:15

    מכיוון שאצל דתיים וחרדים הכסף הוא דבר חשוב, ובלעדיו הם חסרי אונים, רק זו הדרך לומר להם שצה''ל הוא צבא עם , לא רק של חילונים וגם שלהם. מי מגן על העם? הרבנים????????? - ממש בדחיה. אם מילואיניקים של ישיבות הסדר יצטרפו לחרם על צבא, יש דרך אחת - להעביר אותם לאמריקה לחרדים שממש ''אוהבים'' את מדינת ישראל..........

  • 200.

    הגיע הזמן שחוק טל יתחיל בגיל 22 וישיבות ההסדר לא

    עמוס, 14/12/09 03:02

    יצטרכו את הברדק מהחונטה השמאלית

  • 199.

    הגיע הזמן שכל המטפסים ירדו מהעצים לפני שיגרמו לקרע מיותר

    שמואל בן מיכאל, 14/12/09 02:58

    הגיע הזמן שכל המטפסים ירדו מהעצים לפני שיגרמו לקרע מיותר.
    ברק הפוליטיקאי הקטן חורש על גבם של המתנחלים, כדי להצדיק עצמו עוד בעיני השמאל.
    ואילו הרב מלמד נדחק ודחק עצמו לפינה שלא בטובתו.
    תתעוררו, לפני שיהיהמאוחר, ואת הקרעים יהיהקשה לאחות.

  • 198.

    ברק המגלומן בדרך הביתה=צה''ל שלנו ערכי פחות ללא ישיבות הסדר! (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה, 14/12/09 02:43

  • 197.

    יופי ברק, סוף סוף, שלא יעשו טובות

    בועז, 14/12/09 02:30

    יש מספיק לוחמים שמאלנים, קיבוצניקים, מושבניקים ועירוניים, כל מי שעם כיפה שלא רוצה להלחם לא צריך, אני לא זוכר שהייתי בגולני, לא הסכמתי להעיר ערבים באמצע הלילה, יא דתיים חבורה של בכייינים...

  • 196.

    אדרבא, שיצטרפו לערבים

    yoav, 14/12/09 02:27

    תצטרפו לערבים. גם הם לא משרתים בצה''ל

    • יא אפס ומי יגן עליך (ל''ת)

      שמעון הצדיק , 14/12/09 06:47

  • 195.

    הטירוף חוגג

    עכבר מבין, 14/12/09 02:21

    יש רק שתי אפשרויות: האחת היא שהמטורפים מהקצה הימני והמטורפים מהקצה השמאלי יבינו שאין סרבנות, שאין פוליטיקה בצבא, שחייל במדים אינו פעיל פוליטית, ואינו מסרב לבצע את המוטל עליו על ידי מפקדיו. השניה היא שאיש הישר בעיניו יעשה ושצה''ל, ובעקבותיו מדינת ישראל, יחדלו מלהתקיים. למרבית הצער, הממשלות החלשות שלנו, במשך כל השנים, התפשרו יותר מדי. יותר מדי קל לברוח משרות צבאי, יותר מדי קל לעשות פוליטיקה בצבא, יותר מדי קל לשקר מבלי להיענש. התוצאה היא הר ברכה ו''שוברים שתיקה''. תמיד, מי שמהסס לפעול בזמן, נאלץ לפעול כפליים כשהכל מתפוצץ לו בפנים. את הר ברכה היה צריך לסגור מזמן. כל המגיבית המתלהמים כאן, אינם מעלים ואינם מורידים. הם מיעוט מבוטל בעם, בדיוק כמו ש''שוברים שתיקה'' הם מיעוט מבוטל. בשני הקצוות הפוליטיים יש משהו כמו שבר של אחוז שפורק כל עול ועוד שנים-שלושה אחוזים שאינם חלק פעיל של פריקת העול, אבל יש להם איזו סימפטיה לזה או איזה ספק. אם ה-90 אחוז פלוס, הנותרים, לא יטפלו בקצוות בתקיפות, תהיה פה אנרכיה ובעקבותיה חורבן.

    • מה עם האופציה המקורית והשפויה יותר - לחזור לתפקידו המקורי של צה''ל?

      פנדה , 14/12/09 14:47

      להתחיל להשתמש בצה''ל כצבא ולא כשוטר? אז לא לשמאלנים ולא לימנים הקיצוניים תהיה סיבה אמיתית לסרבנות. מסכים שאכן מדובר במיעוט קטן מכל צד.

  • 194.

    נתניהו: למען בטחון המדינה, פטר את ברק (ואולי תציל גם את עורך)

    תמיר, 14/12/09 02:03

    ברק אינו טיפש. לא יתכן שהוא טועה כל כך בגדול בהבנת המציאות; שאינו מבדיל בין הנאמנים האמיתיים לבטחון המדינה לבין החותרים האמיתיים תחתיה. לכן בהכרח שהוא עושה מה שהוא עושה למרות הנזק הברור לביטחון המדינה ורק מתוך שיקולים פוליטיים קטנוניים. משום כך יש לפטרו מיד (או לפחות להעמידו על מקומו ולאלצו לחזור בו ולהתנצל בפני הרב מלמד וכל חניכי ישיבות ההסדר).
    זאת הדרך שלך, נתניהו, להציל גם את עורך הפוליטי.

  • 193.

    הפעם ברק צודק. קיצוניות דתית עברה את הגבול (ל''ת)

    ברוך, 14/12/09 01:48

  • 192.

    סוף סוף...

    אסף, 14/12/09 01:35

    באמת הגיע הזמן להפסיק עם ההפקרות הזאת של הישיבות שחושבות שהצבא שלהן. טוב מאוד עשה ברק. יישר כוח, ונראה אותך עכשיו גם אוכף לשם שינוי את החוק על המתנחלים

    • רק העם יהודי יכול ליצור יצורים חולים כמוך (ל''ת)

      שמעון הצדיק , 14/12/09 06:48

      • שלא לדבר על מטורפים כמוך. (ל''ת)

        אבי, 14/12/09 08:38

  • 191.

    לכל תלמידי הישיבות שמתגיסים להפסיק שרות לאלתר עד שברק יעוף ממשרד הביטח (ל''ת)

    דוד, 14/12/09 01:25

  • 190.

    מישהו משחק אותה קליגולה הקטן? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 14/12/09 01:15

    • תקרא ספר היסטוריה (ל''ת)

      אני, 14/12/09 09:08

  • 189.

    ביבי, אל תתחבא מאחרי הכתף השמאלית של ברק

    אבי, 14/12/09 01:05

    אתה ראש הממשלה, אתה אחראי, אתה תשלם את המחיר בכך שתפנה את הזירה הפוליטית למועמד ימין אמיתי.

    אין כבר שמאל בארץ הזו, יישארו כמה לתצוגה במוזיאונים...

  • 188.

    אפשר לעשות צבא נוסף: צה''י - צבא הגנה ליהודים. (ל''ת)

    yoya, 14/12/09 01:01

  • 187.

    עוד מסמר בארון המתים של הציונות (ל''ת)

    משה, 14/12/09 00:40

  • 186.

    סרבנות

    פופיק, 14/12/09 00:31

    אל יאימו עלינו בסרבנות. אם כל מקרה של סרבנות בלי קשר לרקע ולסיבה יטופל בנחישות ובחומרה במסגרת מערכת הענישה הצבאית המסר יובן ולא תהיה בעיה. יש לשלול מכל מי שמגלה סרבנות סיווג בטחוני בעתיד ואפשרויות לשרת בקבע. קצינים סרבנים יודחו לדרגות חוגר לצמיתות. כשזה יקרה כל המתלהמים ירגעו וישתתקו. הכח המילולי של חיילי ישיבות ההסדר המתנחלים ורבניהם נובע מגישה סלחנית של המערכת שעודדה וטיפחה עשבים שוטים במשך שנים וזמנה עבר!

  • 185.

    חילוני שפוי-כפ''ס- כל הכבוד!! (ל''ת)

    עדי, ירושלים, 14/12/09 00:30

  • 184.

    אני באמת לא מבין

    איש ימיני, 14/12/09 00:25

    למה הציבור הדתי לאומי שותק?? יש כאן זלזול בכבוד תלמיד חכם, בוטל ההסדר עם ישיבתו, ועוד מזמינים אותו לשימוע כאילו היה אחד הפקודים של אשכנזי או ברק שרק קוראים לו הוא רץ, וכל זה והציבור ברובו הגדול לא מוחה? היכן כבוד התורה? אתם יודעים שאם דבר כזה היה אצל החרדים מזמן הייתם רואים בגאולה וסביבותיה את קיטור העשן הסמיך העולה מן הפחים, את הרמזורים שכבר לא פועלים, והטיטולים הנזרקים לכל עבר, ואתם הדת''ל מה? מביאים לכם כאפה אתם מרכינים את הראש וממשיכים הלאה כאילו כלום לא קרה, אתמהא!!

    • ילדון ימיני - פרמיסו, עברת את הגבול. לכאורה דבריך=הסתה. (ל''ת)

      אלי, רעננה, 14/12/09 06:42

    • הציבור בדתי-לאומי שותק כי עברתם כל גבול.זה לא צבא כבקשתך, ואתם תשרתו

      דתית לאומית, 14/12/09 07:59

      כמו שמתבקש, או שתשלמו על החלטותיכם.
      לא כל ישיבת הסדר תחליט על קו משלה, ובצבא כמו בצבא.
      הצלחתם להמאיס את עצמכם בגדול.
      לצערי, גרפתם גם אותי ושכמותי לסמטוחה שלכם.

  • 183.

    הכה בצה''ל והצל את מפלגת העבודה!!! (ל''ת)

    מילואימניק, 14/12/09 00:19

  • 182.

    מפלגה שהסוציאליזם הוא דתה - לא מבינה את הקשר לארץ (ל''ת)

    והם גם לא סוציאליסטים, 14/12/09 00:17

  • 181.

    מפלגת העבודה שמעולם לא הבינה את הקשר בין עם ישראל לארץ ישראל (ל''ת)

    קורעת את העם, 14/12/09 00:17

  • 180.

    מאז שחרורו מצהל ברק עושה רק שטויות (ל''ת)

    ועם ישראל משלם את המחיר, 14/12/09 00:14

  • 179.

    מאז שחרורו מצהל ברק עושה רק שטויות (ל''ת)

    ועם ישראל משלם את המחיר, 14/12/09 00:14

  • 178.

    ביבי איזו טעות עשית ששילבת ידיים עם העבודה, כל מה שברק נוגע בו נחרב... (ל''ת)

    עופר1976 , 14/12/09 00:03

  • 177.

    פעם ראשונה מאז סבנה שברק זוכה להערכה.

    ינועבט, 13/12/09 23:57

    פוליטיקאי שעושה משהו שצריך בשבילו ביצים? ועוד ברק?
    סחתיין.
    וכל אלה שמאיימים שלא יתגייסו מצחיקים אותי. מה קרה, סגרו את ''צבא כבקשתכם'' אז אתם הולכים?
    הצבא הוא גוף פוליטי. מבצע את החלטת הפוליטיקאים המושחתים. יום אחד הוא כובש באכזריות שטחים. ארבע שנים אח''כ (שנה וחצי בישראל), הוא משחרר שטחים קדושים. למה? כי פעם השמאל המגוחך בשלטון ופעם הימין מעורר הרחמים.
    כן, הצבא הוא גוף פוליטי, לא עצמאי.

    • ממש ביצים.. דירתו במגדלי אקירוב שמורה וממוגנת

      פנדה , 14/12/09 14:50

      מי שיאכל את החרא זה בטח לא הוא. מילא אם היה הולך נגד החונטה השמאלנית אבל היום הוא הלך צעד לכיוונה - לא ממש דורש ביצים של פיל...

  • 176.

    אשריך שנתפסת על דברי תורה!

    אורן, גבעת הליכוד, 13/12/09 23:57

    הרב מלמד הראה שהוא לא מתכופף בפני הפוליטיקה. התורה מעל הכל.

    ישר כח!

  • 175.

    נראה את החבדניק'י''ם שהרעישו עולמות ''אף שעל''!!!!

    נראה את כל ראשי ישיבות ההסדר מתפטרים כהזדהות !!!!, 13/12/09 23:51

    חסידי חב''ד, יודעים רק לחלק סופגניות, לחיילים. נראה אותם יוצאים באלפיהם להפגנות. אף אחד, אולי יחלק הר' וואלפא כמה גרושים מעל איזו במה, אבל אחרי שעתיים יוחזר לו הכסף. נראה את כל המתנחלים מקיימים הפגנת ענק של 100.000 איש בלב תל אביב נגד שר הבטחון.

  • 174.

    הלסדום הינו ולעמורה דמינו-ברק הרב לא ת''פ שלך די להשפלה

    תמיר, 13/12/09 23:48

    זה לא עסק פרטי של ברק הנזק גדול מאוד לצ,ה,ל, ולמדינת ישראל
    די להשפיל רבנים אנו מדינת היהודים ובטוחני שהרב רוצה את טובת המדינה

  • 173.

    אבל לא קיצצו תקציבים לאף אוניברסיטה שבה מרצים (ל''ת)

    מהשמאל מטיפים לסרבנות. מוסר כפול ומכוער., 13/12/09 23:42

  • 172.

    דתי שמנסה לעשות קצת חדר.

    עמי, 13/12/09 23:34

    בלי קשר לארוע הפוליטי הנקודתי בו אנו נמצאים, צריך להבין מספר נקודות.
    1. המכינות, כולל מכינת רבין, זה בזמן דחיית השרות, כמו הסדרניקים בשיעור א. אף אחד לא נחשב חייל.
    2. משיעור ב בהסדר, וגם אחרי הצבא, בזמן השהות בישיבה, הבחורים נחשבים לשל''ת, הם חיילים. ולכן גם על הישיבה וראשיה, וגם על הבחורים יש גם עול צבא.
    3. האוניברסיטאות הן גוף אזרחי לחלוטין, למרצים יש לכאורה זכות הבעה חופשית. עתודאים בזמן הלימודים אינם חיילים. מאידך רבים הלומדים מטעם הצבא, כולל קצינים בכירים, חלקם בזמן הלימודים בגדר חיילים, ולכן יש בעיה שילמדו במוסד ממריד.
    4. לגבי שרות ההסדר, לכאורה שרות מקוצר, אבל התחייבות ל 5 שנים. דיון בנושא תמיד חשוב, אבל לא בהקשר לבעיה צדדית נקודתית.

  • 171.

    מאוד חינוכי ברק,ומה עכשיו?יהפכו לפעילי שמאל??

    תומר סטודנט, 13/12/09 23:31

    עכשיו ימשיכו בנמרצות להרחיב הקרע בעם?
    הצבא זה גם מקום מחנך וחינוכי מאוד
    למה לא ללמד שם??
    החלטה (בעדינות) לא מהמבריקות ששמעתי..

  • 170.

    אני זכיתי ללמוד בישיבת הר ברכה

    מלכיאל פדר, 13/12/09 23:30

    ואני לא מצטער על זה לאף רגע. אני זכיתי להיות תלמיד של גדול הדור הבא הרב הגאון הרב אליעזר מלמד! אשרינו שיש עדיין אנשים בדור שלנו שיודעים לעמוד על הזכות שלהם הבסיסית מול השלטון הדורסני, והשרים האנטישמיים. מי שרוצה לחזק שיבוא ללמוד בהר ברכה או שיתרום לישיבה או שלפחות יקנה ספר 0524767731

    • כל הכבוד לך. באמת!

      יישר כוחך!, 14/12/09 14:31

      זה יפה מאוד שתלמיד תומך כך ברב שלו.
      חסרים אנשים כמוהו וגם כמוך!
      קבלו ח''ח ותהיו חזקים. הטוב תמיד מנצח!!!!!!!!!!

  • 169.

    יש עצומה בענין הזה באינטרנט.יש ענין לחתום. (ל''ת)

    עצומה, 13/12/09 23:30

  • 168.

    מקווה שאיגוד ישיבות ההסדר יעמוד מאחרי הרב (ל''ת)

    עינת, ערד , 13/12/09 23:29

  • 167.

    שכל ישיבות ההסדר יחזירו את כל החיילים חזרה לישיבה מייד עד לביטול הגזי (ל''ת)

    אביחיל, 13/12/09 23:26

  • 166.

    כל הדתיים שהצביעו לליכוד, הצביעו בעצם לברק... פראיירים!!! (ל''ת)

    אוריאל, 13/12/09 23:24

  • 165.

    צעד מתחייב - הרב ותומכיו לא הפנימו על מה חרב בית המקדש (ל''ת)

    אזרחי1 , 13/12/09 23:24

  • 164.

    החל איסוף תרומות בלס אנג'לס לחיזוק ישיבת הרב מלמד

    תמיר, 13/12/09 23:23

    לא אתה ברק תתן מוסר לרב אתה פוגיע בדמוקרטיה ובשורש אחדות וקייום מדינה ישראל לא לסירוב פקודה כן לגבורי החייל,
    גבורים הם תלמידי ישיבות ההסדר

  • 163.

    נראה אותו מעיף רב חרדי..

    דודו שמואלי, 13/12/09 23:20

    נראה את ברק מעיז לאיים על רב חרדי, כזה שכבר למעלה מ-30 שנה מחנך שלא להתגייס כלל לצה''ל. בדיוק כמו שגדעון סער לא העיז אפילו לפנטז לכפות על בתי ספר חרדים בפתח תקווה קליטה של תלמידים אתיופים. הם יודעים שלחרדים יש כבוד עצמי ותוך דקה הממשלה הייתה נופלת. אז זהו, שיש גם דתיים לאומיים שמכבדים את התורה שהם לומדים ולא יעצבו מחדש עמדותיהם התורניות מפחד משטרת המחשבות של השמאל.

  • 162.

    אוי יוי יוי העליבו את ברק

    רוני מהכפר, 13/12/09 23:19

    ברק מעליב עקרונות דמוקרטים ''למי זכות השימוע'' .נראה עו''ד שירים את הכפפה ויסביר לשר מי רשאי מה.

  • 161.

    ברק יושב בזכות הערבים בכנסת הבינשים יותר מדי טובים בשבילו [אני מקוה שת (ל''ת)

    רוק, 13/12/09 23:19

  • 160.

    ברק הוא חלטורה פוליטית......

    רפי דרור, 13/12/09 23:17

    ולכן יש ורצויי להחליט כי אם יהיו החלטות פוליטיות כאילו של ברק אזי החיילים ולא משנה יחליטו כי ארץ ישראל ומדינת ישראל היא מעל אהוד ברח.וטוב יעשו לפי צו מצפונם.צריך להוציא את ברק מחוץ לחוק.אדם שבוגד בערכי ישראל אין לו מקום אלא בבית הכלא.

  • 159.

    ראשי הישיבות צריכים להחליט לנו או לצרינו תשארו יהודים ותקעו לו צינור

    אנטוני הופקינס, 13/12/09 23:16

    שישאר עם הערבים והשמאל

  • 158.

    יומה של הגופה הפוליטית הסרוחה יגיע בקרוב. (ל''ת)

    גדי, 13/12/09 23:16

  • 157.

    ברק - יישר כח

    מרזוט , 13/12/09 23:14

    הלוואי והיית כה החלטי ונחוש בעבר ובתחומים אחרים.
    אין להסתפק בהתנצלות של הרב מלמד, אלא לדרוש את סילוקו מכל תפקיד חינוכי בישיבה כתנאי לחידוש הקשרים עם צה''ל.
    זכותו של צה''ל וזכות המדינה לקבוע מי ילמד וינהיג במוסדות הנתמכים על ידה.

  • 156.

    ברק הפעם עברתה כל גבול פרוד בעם=ברק הביתה לפנסיה לעולמים

    תמיר, 13/12/09 23:14

    די לפרוד בעם די לנזקים

  • 155.

    מי יתגיס עכשיו? אולי שלום עכשיו? (ל''ת)

    חבל, 13/12/09 23:13

  • 154.

    תחי משפחת מלמד לעולם ועד!!

    שמוליק אולשטיין, 13/12/09 23:13

    ברא כרעא דאבוה
    משפחת מלמד כבר שלושים שנה עומדת על דעתה ומפלגת את הציבור הדתי - אשריכם!
    פילגו את בני עקיבא והקימו את אריאל
    פילגו את בית אל והקימו את בית אל ב
    פילגו את המפד''ל והקימו את תקומה
    פילגו את מועצת יש''ע והקימו את קוממיות
    פילגו את הבית היהודי והקימו את האיחוד הלאומי
    ועכשיו פילוג בישיבות ההסדר!
    ישר כוח למשפחת מלמד, לר' זלמן, לרב אליעזר, לרבנית שולמית
    כל הכבוד!!!
    המשיכו בדרך האמת!! המשיכו לפלג ולהרוס

  • 153.

    אשרינו שזכינו לרב עם חזון אמת פנימית !!!

    אביטל, 13/12/09 23:05

    אני מתביישת במדינה שלי שלא מסוגלת לכבד את דעתם הפרטית של האנשים ע''פ אמונתם ומצפונם . איך זה שכל מדינת ישראל על כל גווניה לא קמה על רגליה ?

    החלטתו של ברק הינה צעד חסר תקדים למציאות של ימינו !!!

    בושה וחרפה לכולנו כעם שהגענו למצב זה ששר ביטחון יתערב בדעתה של תורה !!!

    אוי לנו ואוי לילדינו שגדלים במציאות עגומה שכזו !!!!!

  • 152.

    I will tell my Kravi Hesder kids NOT to serve the Hellenist army (ל''ת)

    klaus, 13/12/09 23:02

  • 151.

    ומה עם כל הפרופסורים שמטיפים נגד הצבא/מדינה? (ל''ת)

    חגית, 13/12/09 23:01

    • מה הקשר?? (ל''ת)

      יש ''הסדר'' איתם והכיתות שלהם מטעם צה''ל?, 14/12/09 10:27

  • 150.

    כל הכבוד לברק! (ל''ת)

    אורן האתאיסט , 13/12/09 23:00

  • 149.

    To Yael Paz Melamed (ל''ת)

    Shimi, 13/12/09 22:59

  • 148.

    מסקנה: כל מי שמעסיק פיליפינית לא חוקית הוא טמבל (ל''ת)

    י, 13/12/09 22:56

    • אתה הראשון שגרם לי לחייך היום.. (ל''ת)

      סחתיין., 14/12/09 15:16

  • 147.

    שכל ישיבות ההסדר יצטרפו כמחאה. (ל''ת)

    אורי, 13/12/09 22:51

    • To Reshef

      Shaul Ben Itzhak, 13/12/09 23:00

      jhgjhkfjhkfkfhgdghdhdfgdfgd

    • To Shaul Ben Itzhak

      Reshef, 13/12/09 23:00

      What?

    • Zionism=Racism

      Shaul Ben Isaac, 13/12/09 23:02

      -

      • ציונות זו תנועה לאומית (ל''ת)

        גזענות או לא-כמו כל לאומיות אחרת, 14/12/09 10:30

  • 146.

    כל משרדי כוח אדם סוחרים בבני אדם תראו איזה שכר מקבלים הישראלי..... ממ

    כל משרדי כוח אדם סוחרים בבני אדם תראו איזה שכר מק, 13/12/09 22:49

    כל משרדי כוח אדם סוחרים בבני אדם תראו איזה שכר מקבלים הישראלי..... ממש בושה והעובד הזר שכרו מתחת לשכר המינימאלי שכר של מטפלת לעשרים וארבע שעות אינו עובר את הסכום 2400 שקל נטו הביטוח לאומי מעביר לכוח אדם 40 שקל לשעה עבור מטפל! אבל המטפל מקבל מזה 19 שקל ועוד גונבים אותו
    העובדים הזרים הם סחר במה והזונות מרוסיה הם סחר במה והאתרים הפורנו גרפים שבבעלותם של שרים מבית הנבחרים הישראלי הם סחר במה
    העבירה היחידה היא של השלטונות כנגד אזרחים תמימים לא יתכן שכאן בארץ נוהגים באזרחים בדיוק כפי שנהגו הנאצים ביהודים מפנים יהודים מבתיהם לאמרות שנשלחו להתיישבות בידי הממשלה מעבירים יהודים לישובים אחרים בטענות שב ומשאירים אותם מדממים ללא עבודה ופרנסה ובכלל אני כאזרח בודד לא יכול להתמודד במערכות שלטוניות מגובות עם משטרה צבא ובתי משפט במציאות מדינת ישראל נוהגת באזרחיה גרוע מהנאצים מנצלת אותם וזורקת אותם לכלבים וממשיכה לרדוף אותם גם כשהם זקנים חסרי כל אמצעי שהם ללא בית וללא הכנסה אבל הם ממשיכים להיות נרדפים על חובות שהשלטונות הלבישו עליהם לאמרות שהם זקנים שמתפללים אני לא יודע מה עשו הנאצים לניצולי השואה אבל השואה נמשכה חמש שנים וכאן בארץ ציבור גדול עובר רדיפה גזענות ושואה תוצרת בית כבר דור שלישי שישים שנות רדיפה ושואה מתבצעת על-ידי כל ממשלות ישראל לחלק גדול מהציבור בידי מנהיגים חוצנים שלא אכפת להם מכלל הציבור
    אפו אלה שטוענים שהם ניצולי שואה או בנים של ניצולי שואה או נכדים של ניצולי שואה למה הם לא משמיעים את קולם כאשר ציבור של זקנים חסרי ישע נרדפים ללא סיבה על ידי שלטונות או מבצעי הוראות כשהם יודעים הטב שלאותו זקן אין רכוש ואין אגורה על הנשמה אין לו בית וכל רצונו שימות בכל ההקדם אבל הם העיריות והמוסדות למינם בסיוע כל המוסדות ובתי המשפט לא מניחם לו למות
    עירית חיפה היא מונהגת על-ידי נאצים משודרגים ועובדי הגביה של העירייה כל אחד מהם דמיאניוק צעיר וצמא דם ששופך דם יהודים זקנים חסרי ישע עם כל כך הרבה דמיאניוק בני 25 עד 45 אין צורך לשפוט דמיאניוק בן 90 כל עוד לא שופטים ולא מחנכים את כל דמיאניוקים מבית

  • 145.

    על ראש הממשלה לסיים את תפקידו של ברק בעקבות סיכון יטחון המדינה!

    חיים, 13/12/09 22:48

    לא ייתכן שאחד שמעסיק עובדות זרות בלי היתר,ומתענג בסוויטות בחו'' יםסול את שירותם של מאות חיילים מסורים!!! מי יקפוץ על רימונים במלחמה הבאה?

  • 144.

    אני לא מתגייס אם הידיעה הזו נכונה

    הסדרניק, 13/12/09 22:47

    זה יגרום שבר, והרבה מחבריי לא יתגייסו

    • אני בטוח שהמדינה מייד תתמוטט. אנו ממש רועדים מפחד...

      אבי, 14/12/09 08:47

      מבלי שתתכוונו לזה, אתם תעשו טובה גדולה למדינה אם לא תשרתו בצבא. ממש אין לנו צורך בכנופיה ימנית קיצונית וחתרנית שמקבלת את הוראותיה מכל מיני מולות ואייטולות שבמקרה נושאים שמות יהודיים. המדינה הסתדרה נ ה ד ר
      לפני שהתחלתם לשרת את השרות המינימלי שלכם ותסתדר לא פחות טוב בלעדיכם.

      • יפה שאתה גם מתעלם מההיסטוריה וגם מרגיש חכם. (ל''ת)

        יש לך יכולות.. להיות שר במטבחון., 14/12/09 15:17

      • כנראה שלא מיד, אבל פוליטיזציה של הצבא זה דבר מסוכן

        פנדה , 14/12/09 15:25

        כל עוד ימשיכו להשתמש בצבא כמכשיר פוליטי הוא יתרחק יותר ויותר ממעמדו כצבא העם, וחבל שכרגיל התקשורת מעוורת משנאת מתנחלים ולא בודקת מה טובת העם והמדינה קודם - ובטוח שטובתנו היא שרוב הצעירים בעלי המוטיבציה יתגייסו לצבא. אחרת נקבל צבא כמו של ארה''ב, שמורכב בעיקר מפושעים לשעבר וסתם מסכנים שגויסו מתוך השכונות כמו שמגייסים אנשים ל''עדי יהווה''.

  • 143.

    מי ששולח את חייליו להפגין על מדים ולסרב פקודה חייב לשאת בתוצאות.

    Eחד, 13/12/09 22:43

    צה''ל לא צריך חיילים ''על תנאי'' וחיילים שכפופים קודם כל לרבנים ורק אח''כ למפקד. סעו לשלום ואל תחזרו.

  • 142.

    צאלים ג' - שוב הצלחתי לדפוק את צה''ל (ל''ת)

    אהוד ברק, 13/12/09 22:43

  • 141.

    יש! עוד מעט אצליח לסגור את צה''ל (ל''ת)

    אהוד ברק, 13/12/09 22:42

  • 140.

    לא ראינו התלהבות כזו בטיפול בפושעי ומחבלי המגזר הערבי. דבר המוכיח כי

    שהשב''כ יחקור האם השתבשה דעתו והוא זקוק לאישפוז פסכ, 13/12/09 22:42

    ברק חצה את הקווים. יש משהו מוזר בהחלטה ולא מהנמנע שמדובר בכסת''ח על רפיסות וחוסר יכולת בהתמודדות מול החמאס ואירגוני הטרור. ברק חש בטוח יותר לפעול בקרב אזרחי המדינה הנאמנים והמוכנים להקריב חייהם, מאשר מול סרבני שמאל, פרובוקטורים יהודים וערבים ומשתמטים בני תפלוצת הנודן. כך למדנו להכיר את ברק ב-20 השנה האחרונות, בריחה מאחריות והתמודדות.

  • 139.

    רק הליכוד יכול

    נזכור לכם את זה, 13/12/09 22:41

    תחליטו או שניצחתם בבחירות או שברק מוביל את המדינה עם ה- 6.5 מנדטים שלו. תתעוררו!!!
    איפה הליכוד? איפה ביבי? יש גבול להשתוללות של ברק!!!!!

  • 138.

    איפה ביבי?איפה הליכוד? (ל''ת)

    ברק מנהל את המדינה. תתעוררו!, 13/12/09 22:39

  • 137.

    תפקחו עיניים אנשי המזרחי!!!!!! (ל''ת)

    דתי עם שכל, 13/12/09 22:38

  • 136.

    כל הכבוד בקר העם איתך

    אמיר, 13/12/09 22:37

    היגיע הזמן להבהיר להתנחלים שיש חוק שוה לכולם, וכבר מזמן נמאס מהם, בהצלחה

  • 135.

    אני לא מעריץ ולא מעריך את ברק. אבל! הפעם כל הכבוד לו. ושימשיך כך!

    benzi. a, 13/12/09 22:36

    וטוב יעשה ברק אם יתמיד לסגור את אותם ישיבות ההסדר שעושים בלגן ורבניהם המטורללים מטיפים לסרבנות ...

  • 134.

    ברק, זה שקוף שמעשיך הם פוליטיים להשרדות בעבודה,הרב לא מתרגש ממך, (ל''ת)

    אני ממש חילוני ומילואימניק גאה, 13/12/09 22:36

  • 133.

    אתם מוזמנים להירגע אף אחד לא סוגר את הישיבה

    ש, 13/12/09 22:35

    הרב מלמד יוכל להמשיך ולהסית כאוות נפשו, בסך הכל צה''ל יספיק לשלוח אליו חיילים במסלול הסדר.

  • 132.

    טוב מאוד. צריך לנתק קשר עם כל מי שקורא לסרבנות (מימין ומשמאל)! (ל''ת)

    Eחד, 13/12/09 22:35

  • 131.

    ביבי וברק מפתיעים אותי לטובה. אם כי ייתכן שאיחרנו את המועד (ל''ת)

    הכל התחיל מזה שרבין הוכרח לוותר להם בסבסטיה. ומאז, 13/12/09 22:32

  • 130.

    זה כל מה שמלמד הרב מלמד,הרי כתוב:אל תפרוש מן הציבור,ודינה דמלכותה דינה (ל''ת)

    סליחה, אבל הרב מלמד טעה בדרך,,,, 13/12/09 22:32

  • 129.

    סוף סוף החלטה נכונה ואמיצה (ל''ת)

    בני, 13/12/09 22:28

  • 128.

    נבל ברשות הביבי הנותן לו לעשות בצה''ל כבתוך שלו. ביבי הביתה! (ל''ת)

    כבשה פועה בזעם, 13/12/09 22:26

  • 127.

    ברק נמושה וביבי כמו טמבל אחריו! (ל''ת)

    ערן, 13/12/09 22:24

  • 126.

    ברק מלא מעצמו מדי מכדי להבין איזו טעות עצומה הוא עשה

    אייל, תל אביב, 13/12/09 22:23

    אני מקווה שהטעות שעשה בהר ברכה תרבוץ על הקריירה הפוליטית שלו כמו קללה. למרות המלצות רבות לנטרל את פצצת הסרבנות ולהימנע מאי-נעימות על ידי אי-שימוש בחיילים חובשי כיפות למימוש פוליטיקה שמאלנית, הוא בחר, כראוי לדיקטטור בולשביק, לכפות משמעת בכוח. להפגין בהמיות במקום טקט ורגישות. אני מקווה שבקרוב נשמע על יציאתו הסופית מהפוליטיקה.

  • 125.

    מצויין !! כל תקדימי ברק יופעלו על המוסדות השמאלניים אחרי שיסולק ברק (ל''ת)

    תמשיך כך ברק, 13/12/09 22:23

  • 124.

    פיליפינית

    פילפינית, 13/12/09 22:19

    פיליפינית

  • 123.

    יש עצומה בכתובת http://www.atzuma.co.il/harbracha/ (ל''ת)

    עצומה, 13/12/09 22:16

  • 122.

    גם מכללת ספיר תיסגר על זריקת קצין צה''ל מהרצאה (ל''ת)

    יופי אדולף ברוג חזק ואמץ, 13/12/09 22:15

  • 121.

    2 אוחזים בטלית וטוענים לבעלות,הרב ל1אתה צודק.ברק:ואני? אתה גם צודק,,,, (ל''ת)

    בצלאל. נו , ישחקו הנערים לפנינו,,,ונראה,,,, 13/12/09 22:14

  • 120.

    ברק אני מתביישת בך אתה אדם אומלל (ל''ת)

    יהודיה חילונית, 13/12/09 22:14

  • 119.

    הגמד המטורף איבד את השפיות ומסוכן לישראל (ל''ת)

    ביב ביב במקלט מפחד ממנו, 13/12/09 22:13

  • 118.

    ברק נבחר בקולות בערבים ולהם הוא מחוייב

    פואד בן פואד, 13/12/09 22:13

    פואד הצליח לגייס עבור ברק קולות רבים במגזר הערבי, בסיוע קבלני קולות גלויים וסמויים (בל נשכח שהוא כיהן בעבר כשר השיכון והבינוי, ומאז מכיר קבלנים מכל הסוגים). מה שמעורר דאגה הוא החשדות, הנתמכים בחלקם בעדויות מצולמות, שבמגזר הזה נקנו הפעם קולות בסיטונות, ובכמה קלפיות זויפו התוצאות באופן בוטה. כשהתעוררו בעבר חשדות דומים נגד עמיר פרץ, בעת ההתמודדות הקודמת על ראשות המפלגה, היה זה ברק שיצא חוצץ נגדו ותבע מהמשטרה לחקור את הזיופים. הפעם לא נשמע קולו, למרות שהחשדות מצביעים על כך שחלק מהקולות שקיבל בבחירות אינם כשרים, תולדה של הצבעות כפולות או פיקטיביות.

  • 117.

    אם ברק לא יודע לעשות שלום עם אחיו, כיצד יעשה שלום עם אויביו?

    יהודיה, 13/12/09 22:10

    רוב העם מבקש לדעת אם בנימין נתניהו יעודד פילוג בעם, או ידרוש מברק לרכך את עמדתו.
    מה הבעיה להפגש לדיון ולא לשימוע?

    הרב מלמד, העם איתך - חג שמח!

  • 116.

    אי אפשר לדבר איתם רק כוח הם מבינים-הערבים והדתיים (ל''ת)

    רר, 13/12/09 22:08

  • 115.

    ואעפ''י כן, אתחלתא היא ! (ל''ת)

    אבנר, 13/12/09 22:08

  • 114.

    הדיקטטור הגדול

    ועוד הוא חושב שנבחר בצורה דמוקרטית..., 13/12/09 22:08

    ברק,
    העם אמר את דברו.
    לך הביתה.

  • 113.

    זה בכלל לא פשוט !!!

    הקרע יוביל לבירור, 13/12/09 22:07

    אני מתומכי הרב. ובכל זאת הכתובת הייתה על הקיר כבר 5 שנים ואני מקווה שתצמח מכל הבלאגן הזה דרך חדשה וחיובר מחודש לעם למדינה ולצבא באופן עמוק יותר ומפרה יותר.

  • 112.

    במקום להתפלסף אם הרב ברק זרק את אמא שלו החוצה

    אא, 13/12/09 22:07

    חה חה חה.

  • 111.

    גם ככה הדתיים הם חרא של לוחמים

    גג, 13/12/09 22:04

    הם מעדיפים לסכן את עצמם מלעשות מהלך חכם.

    • תתבייש

      מוש, 14/12/09 02:50

      בשם כל אותם אלו שנהרגו בשביל שתוכל לשבת בבית ולכתוב את השטויות שלך.

    • אם יוציאו את הדתיים מצה''ל אפשר לכבות את האור

      סיירת ת''א ב''כסית'', 14/12/09 03:05

      במדינה,ולעבור לאירופה

  • 110.

    תורתם אמונתם ! לא להיתגייס לצבא פוליטי !

    מיתנחל, 13/12/09 22:04

    שצהל יחפש את הלוחמים שלו ברמת אביב !
    ברמת אביב פועלת אוניברסיטה המסיתה כנגד צהל....אולי שם צהל ימצא את לוחמיו הבאים ! ?

    • אין בעיה הצבא תיצא מכל השטחים ואתם תגנו על עצמכם עם הקב''ה

      my story , 14/12/09 00:56

      המזוייף שלכם.

  • 109.

    זה לא הרב ולא ברק, בחורי הישיבה הם שצריכים להחליט הלנו אתם או לצרינו, (ל''ת)

    בצלאל, 13/12/09 22:03

  • 108.

    מה עם המרצים של השמאל הרדיקלי באוניברסיטאות? (ל''ת)

    הבסטיליה עוד תיפול!!!, 13/12/09 22:03

    • צודק - לבטל מייד גם את כל ''אוניברסיטאות ההסדר'' ! (ל''ת)

      א, 14/12/09 00:51

    • עוד המצאה מטומטמת! (ל''ת)

      my story , 14/12/09 00:57

    • התלמידים שלהם לא משרתים בצה''ל, אבל מנגד עוד יש סכוי קלוש שיצביעו לברק (ל''ת)

      ולפיכך ימשיכו לאכול חינם, 14/12/09 01:05

  • 107.

    הימנים קיבלו צינור (ל''ת)

    ככ, 13/12/09 22:03

    • אתה מתכוון ''אלו שמוכנים לשרת בצה''ל במקומך'' קבלו צינור (ל''ת)

      זה בסדר, לא לעולם חוסן, 13/12/09 23:39

    • יששששששששששש נסתם הגולל ,סוף לפרזיטים , כן לפטריוטים מלח הארץ

      עוץ לי גוץ לי, 14/12/09 00:35

      13/12/09 18:57

      ברוך אתה ה' אלוקינו מלך העולם
      אשר בחר בברק למלך ישראל , אמ'ן ! ,
      הגב לתגובה זו

    • שכחתה להגדיר כמה '' '' (ל''ת)

      my story , 14/12/09 00:58

  • 106.

    ביבילוגה ,הנ''ל חופר ביסודות שלך . (ל''ת)

    תיתעורר ומהר !!!!!, 13/12/09 22:00

  • 105.

    סופסוף ברק עושה משהו נכון. הגיע הזמן! (ל''ת)

    שהחיינו, 13/12/09 21:59

  • 104.

    גייס את ערביי ישראל לצה''ל . (ל''ת)

    שנאור אביה, 13/12/09 21:59

  • 103.

    כל אחד מהם טיפס על עץ יותר גבוה...איך הם ירדו משם עכשיו? (ל''ת)

    נועה, 13/12/09 21:54

  • 102.

    רק אומה מתאבדת וביב ביב לחיץ וסחיט יכולים למנות שר בטחון מתבוסה עכשיו (ל''ת)

    תמשיכו להיות אדישים עד להשמדתכם, 13/12/09 21:53

  • 101.

    ברק..

    חילוני שפוי כפ''ס, 13/12/09 21:52

    ברק איך אתה קורא לעצמך שר ביטחון?
    אם תעיז להוציא את ישיבות ההסדר מצה''ל תיחשב לשר הביטחון הגרוע ביותר מאז תולדות המדינה(למעט עמיר פרץ), איך אתה מעיז לאיים ככה על הרב מלמד שמחנך את תלמידיו לאהבת הארץ, וגם מחנך אותם שלהתגייס לצה''ל זו מצווה ואפילו בעדיפות שתהיה ליחידה קרבית, להזכירך הכיפות הסרוגות מהווים כשליש מהקצינים בצה''ל, בגלל הימרה אחת שלו שלא נראית ואפילו אחרי כל מה שהוא עשה לטובת צה''ל (ומדינת ישראל בכלל) ככה אתה רוצה להעיף אותו!?
    ולפי דבריך רוח צה''ל זה להתמקד על הריסת בתים יהודיים שאין לזה שום זיקה לביטחון מדינת ישראל, ואתה במקום להתחמק מהאימות הזה עם הרב מלמד על ידי כך שפשוט תפעל להוציא מצה''ל את האחריות של הריסת בתים ולהעביר את האחריות למשטרה ולמחוז יו''ש, אתה נכנס איתו ראש בראש וכך רק תגרום לנזק..

    • You got it all wrong

      Gal, 13/12/09 23:20

      Dear sir, You are missing something vary basic in your understanding of the situation. This is all about Israel's ability to maintain its democracy and no matter what are the ideas any rabbi can come with, he is NOT above the law.
      Do you get that? It is really unfortunate that so far Israel has not been able to separate religion from state but having now these extremists dictating their way of thinking is simply not an option.
      You must have missed your political science lessons at high school or like me (under Zevuloon Hamer as a minister of education) you simply have never had them.
      Thanks!

      • And who are you to lecture?

        hadas, 14/12/09 19:22

        Which laws are you talking about? Is democracy god? has democracy built your body and this world? will democracy decide if you will live or die tomorrow? can democracy create another world like this one? are you the omnipotent spirit of life who can give life to anything? think about that first before lecturing about the law. there's man made law and there is the law of the universe. which of them are you talking about? i know the answer. the question is for you to think about.

  • 100.

    האם המכינה שהעלילה על צה''ל נסגרה ?? (ל''ת)

    לא כי היא ע''ש השיכור רבין, 13/12/09 21:50

  • 99.

    התחלת הסוף של המדינה. גם הפעם- בחסות ה''רבנים''... כמו תמיד. (ל''ת)

    mazaltale , 13/12/09 21:50

  • 98.

    עוורים! אתם לא רואים כאן 2 מדינות שאין ביניהן כול קשר (ל''ת)

    דיייי!!! תפנימו, 13/12/09 21:47

  • 97.

    על ברק ללכת הביתה.

    NC, 13/12/09 21:47

    ברק הראה בהחלטתו שיקול דעת כושל ואינו ראוי להמשיך בתפקיד שר הבטחון של ממשלת ישראל.

  • 96.

    נהדר!! אני מבין שתסגור את אוניברסיטת תל אביב? [וגם חיפה]

    סטודנט מתוסכל, 13/12/09 21:45

    אתה יודע יש שם מרצים שקוראים בגלוי לסרבנות, מעיפים חיילי מילואים מהקורסים או מגנים אותם ולא מתחשבים בכך שהיו בשירות למען המדינה. יש מרצים שנוסעים לכנסים ומשמיצים את מדינת ישראל בערמות של כזבים.

    מה! אתה לא תסגור גם אותם? חשבתי שאתה נלחם בסרבנות לא?

    • הצחקת את הזקנה במסדרון

      ציניקן, 13/12/09 22:32

      יםה דרשת, אחי. הצגת בצורה נהדרת את ברק ככלי ריק. איך אמר עליו אמנון דנקנר, ''ברק הוא הפיליפינית של נתניהו''

    • איזו תגובה טפשית! ראשית הסטודנטים ברובם א-ח-ר-י צבא. דבר שני

      Eחד, 13/12/09 22:41

      הם משרתים שירות מלא כפרטים, ולא מתגייסים כקבוצה מגובשת. ודבר אחרון, אם יוכח שיש מרצה שמקבל תקצוב מהמדינה וקורא לסרבנות - בהחלט צריך להפסיק לו את התקצוב. אבל מרבית כספי המחקר מגיעים מקרנות פרטיות.

    • יבורך ברק...אם יעמוד בתוקף על החלטתו...ולגבי נשיאי האוניברסיטאות שלא..

      Ehad Haam-Zionist, 13/12/09 22:43

      קראו לסרבנות-הסטודנטים הלומדים שם התגיסו כבודדים, ללא הנחות שירות עצומות שמקבלים חיילי ההסדר במאורגן (כן, גם הנחל הוא כזה).....

    • יש הסדר לאוניברסיטה? לא ממש... (ל''ת)

      דביבון, 13/12/09 22:46

      • לא, אבל רק הצבא משלם למרצים שלהם לכיס הפרטי כדי שיתנו הרצאות לקצינים. (ל''ת)

        אבל לשלם למרצה חילוני נאור ומסית - זה מצוין!, 14/12/09 15:22

    • מה הקשר? יש לאוניברסיטת תל אביב איזה הסדר עם הצבא לגבי השירות הצבאי

      של הסטודנטים?, 13/12/09 23:19

      די להתלהמות - לא מצדיקים טיפשות בטיפשות אחרת

    • מה זה קשור לרב סרבן ומסכן! (ל''ת)

      my story , 14/12/09 00:53

  • 95.

    כל הכבוד לברק

    יעל, 13/12/09 21:45

    הפעם הוא צודק ב 100%

    • פואד יישלח את הצ'ק תמשיכי כך (ל''ת)

      האיחוד האירופי, 13/12/09 22:11

  • 94.

    הרב מלמד בן אדם עם עקרונות ! גבר !!!

    4motti4 , 13/12/09 21:44

    עלק דמוקרטיה לשלוח בחורים לגרש את הישובים שלהם, ברק פוליטיקאי מסריח

  • 93.

    לא ישן בלילה כשברק שר הבטחון שמרסק את צה'ל ולכידות העם (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 13/12/09 21:40

    • לכידות העם שווה יותר מכמה טייסות קרב (ל''ת)

      טייס, 13/12/09 21:47

      • אז שהחרדים האלו יפסיקו לשים פס על המדינה שלנו! (ל''ת)

        טייס, 13/12/09 23:38

    • To Aviv Geffen

      Yael Paz Melamed, 13/12/09 21:58

      Gam ata Freank

      • Le Yael Paz Melamed

        Ha Mafziz, 14/12/09 04:38

        Mibli leikanes le vikuhey srak
        kmo lemi yesh yeshh iq 100 la kushi or le obama
        Eim be einaiih a nordi a blondini khol a einaim ou yetzur naale yoter
        madua a ratzon lekonen bait la am a yeudi
        a am a yeudi ou am shemi be yesodo
        eim a geza aze gorem lah busha or ligloug
        ma a taam be leakim bait la am a yeudi

  • 92.

    הוי ברק, מה שגאווה עושה לאנשים ....

    אולי הגיע הזמן להסתכל על טובת המדינה, 13/12/09 21:39

    ולא על טובת עצמך??.אז קצת האגו שלך יפגע, מה קרה? בגלל זה להפסיד חיילים כ''כ טובים????????????!!!!!!!!!!!

    • חיילים טובים????

      עופר, 13/12/09 21:48

      חייל טוב הוא חייל שנשמע לפקודות מפקדיו, ולא להוראותיהם של רבנים, איצטגנינים, קוראים בקפה ו/או כל עובדי אלילים אחרים.

      • עופר כדאי שתתחיל

        דניאל, 13/12/09 22:48

        להרגע,איך שאתה מדבר ךרבנים לא נראה לי,תורה ורבנים זה מעל כל מפקד כולל את הקודקוד הראשי...רא''ל אשכנזי...אז שהוא וברק ילכו לחפש אגו במקום אחר...

    • כל כך פשוט ונכון (ל''ת)

      עד מתי?, 13/12/09 21:49

    • חייל שעושה מה שבא לו ומחליט מי המפקדים שלו

      יוני, 13/12/09 22:56

      ומה הפקודות שהוא מוכן לעשות הוא לא חייל.

    • אתה בכלל שירתתה כמוהו בצבא יא כלומניק בריבוע! (ל''ת)

      my story , 14/12/09 00:53

  • 91.

    שוד עמלות הגז זה שמירת החוק ברק ?

    אומה טפשה ופחדנית תושמד, 13/12/09 21:39

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק

  • 90.

    ברק, אתה לא תלך לקנוסה, אתה תזחל(לקנוסה) להר ברכה. ביזיונר .... (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 13/12/09 21:36

  • 89.

    לסגור את המסלול של העתודה באוניברסיטת חיפה

    !, 13/12/09 21:35

    לא חסרים שם מרצים שהביעו גילויי סרבנות, לא חסרים שם מרצים שדיברו בגנותו צה''ל. נו ברק, אולי תלך לבטל גם את המסלול הזה?????

  • 88.

    שברק לא יטיף לשמירת חוק

    פיליפינית, 13/12/09 21:34

    נהנתן על חשבון משלם המיסים ואופורטוניסט שמנסה לגרוף הון פוליטי מהחלטה פופוליסטית שהוא בעצמו לא מאמין בנחיצותה...

  • 87.

    דוד שפירא שהרג את המחבל בפיגוע במרכז הרב, למד בהר ברכה

    טימטום, 13/12/09 21:33

    רק כדי שתבינו איזה חיילים הצבא שלנו הולך להפסיד

    • הצבא רק ירוויח. (ל''ת)

      mazaltale , 13/12/09 21:51

    • לא הולכים להפסיד אף אחד הוא ישרת או ישב בכלא (ל''ת)

      ככ, 13/12/09 22:04

    • הוא עשה את התפקיד שלו. הוא לא עשה טובה לאף אחד (ל''ת)

      רר, 13/12/09 22:07

    • למה להפסיד? חשבתי שהם ציונים-מלח-הארץ, הם לא יתגייסו בכל מקרה?

      ש, 13/12/09 22:37

      אתה רומז שהם משתמטים שאם לא יתנו להם לשרת פחות מחצי שירות בתנאים מועדפים, הם יעדיפו להיות תורתו אמנותו כמו החרדים?

  • 86.

    ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם שזכינו להעיף את ישיבת הר ברכה מצה''ל-אמן! (ל''ת)

    כל יהודי חייב לברך שהחיינו!, 13/12/09 21:32

    • יה טמבל,מי ישמור עליך יותר טוב מבחורי הישיבה הללו כחיילים מצוינים (ל''ת)

      בצלאל, 13/12/09 22:26

  • 85.

    טווס נפוח, לא יסודות הדמוקרטיה נפגעו כאן

    ........, 13/12/09 21:31

    אלא כבודו של ברק, ועל זה הוא כמובן לא מוכן לסלוח

    • ואתה ראש נפוח ופה מלוכלך. (ל''ת)

      my story , 13/12/09 21:44

      • ברק אכן טווס נפוח. לזכותו יאמר שהוא יודע לתזמן ת'שטיקים שלו בדיוק ברגע

        כבשה עונה, 13/12/09 22:39

        הנכון (לשיטתו). כשהוא פוגע בחוט השדרה הלוחמת של צה''ל הוא גיבור בעיניך-מחר בטח תצרח שהוא מושחת ואופורטוניסט.

  • 84.

    מעתה מר אהוד ברק נקרא רשע!!!!

    אריאל, 13/12/09 21:30

    במקום לאחד את העם שר הבטחון מפלג ומפורר את צה''ל.
    ראינו כשלון ראשון במלחמת לבנון השניה לאחר הבריחה מגוש קטיף . לקח הרבה זמן לבנות את צה''ל מחדש כדי להצליח במבצע עופרת יצוקה .
    והנה עוד פעם להרוס את עם ישראל .
    מר ברק לא הספיקו לנו 2000 שנות גלות בגלל שנאת חינם ??

    • אתה לא העם של מדינת ישראל. אתה עכו''מ פגני שטוף מוח. (ל''ת)

      שיהיה ברור, 14/12/09 00:04

  • 83.

    אשרי הדור שאלו רבניו, אוי לדור שאלו שריו

    מרים, 13/12/09 21:29

    אהוד ברח, לא נשכח ולא נסלח.
    וכבר אמר הרב קוק זצ''ל:
    ''דורנו דור נפלא
    דור שכולו תימהון
    אור וחושך משמשם בו בערבוביה..''

    [שי גבסו- מוזמן להלחין]

    • אוי לדור שאלה רבניו, אשרי הדור שברק משריו (ל''ת)

      מרזוט , 13/12/09 23:17

  • 82.

    הרב מלמד לא עובד אצל ברק. ביבי צריך לשים להשתוללות של ברק סוף. (ל''ת)

    גידי, 13/12/09 21:28

  • 81.

    כל הרבנים צריכים לצאת מההסדר כתמיכה ברב מלמד

    חגית לוי, 13/12/09 21:27

    או שיזמינו אתברק ומתן וילנאי להיות רמ''ים בישיבה או בעצם להיות ראשי הישיבות כי הם יודעים יותר טוב ללמד תורה.

    • בעצמך אמרת-רב שיתעסק בתורה - לא בצבא ולא בפוליטיקה. (ל''ת)

      עופר, 13/12/09 21:56

    • צאו! ברוך שפטרנו. (ל''ת)

      כה אמר, 13/12/09 21:57

    • טוב מאוד, אני בעד!!!

      יואב, 13/12/09 22:39

      תתגייסו כמו אנשים רגילים ל-3 שנים או שלא תתגייסו בכלל.
      אתם לא עושים לאף אחד טובה שאתם מתגייסים לשנה שירות במשכורת של אלפי שקלים בחודש (על חשבון חיילים בודדים) ובסוף בכלל מסרבים פקודה ולא מוכנים לשרת ב''צבא הגירוש''.

      לא מדבשכם ולא מעוקצכם.

  • 80.

    נתניהו אנחנו בחרנו בליכוד ולא שתעביר את כל הסמכויות שלך לברק

    רחל, 13/12/09 21:27

    שחושב שהוא מלך העולם הגיע הזמן לרסן אותו
    או שנתניהו פוחד ממנו ומהשמאל הכללי
    היום אני מצטערת שלא בחרתי ליברמן

    • ליברמן? הוא רואה ובלתי נראה...

      מבין עניין, 13/12/09 22:40

      והולך עם כל החלטות הממשלה.

      רואים שאתה קצת בעייתי.

    • כלב נובח אינו נושך (ביבי וליברמן)

      אז תצטערי, 13/12/09 23:35

      דרך אגב: למה את ובני משפחתך לא שרתו בצה''ל בכלל וכלוחמים בפרט.

    • ליברמן יחד איתם אל תשכחי

      דוד, 14/12/09 03:01

      רק להתפקד לליכוד ולבחור אנשים טובים להנהיג אותו יעזור

  • 79.

    להכריז ''תורתם אמונתם'' ולא לשרת בצבא שמאלני !

    מתנחל עם כבוד, 13/12/09 21:26

    צהל עוד יתחרט על כך שיאבד את לוחמיו האיכותיים ביותר שיעברו לצד החרדים ולא יתגייסו לצהל !

    • מעולה

      עופר, 13/12/09 21:58

      ואז הצבא השמאלני לא יצטרך לשמור על הפרזיטים בשטחים.
      תקימו לכם צבא משלכם,מצידי גם מדינה משלכם, אנחנו כאן אתם שם, עד שהפלסטינים יגמרו ללעוס אתכם ואז כולנו נשתחרר מעולכם.

      • ''לך אתן את הארץ הזו'',ומי שלא מתאים לו שיתחפף. (ל''ת)

        ברק הכריז מלחמה, 13/12/09 23:10

      • צודק - 3 מדינות ל-3 עמים (ל''ת)

        ויפה שעה אחת קודם, 13/12/09 23:20

      • מהפה שלך לפיקציה שהם מאמינים בו...

        גדעון, 13/12/09 23:31

        הלואי! שלא נצטרך להזין עינינו יותר במראות המחליאים של טנקים, כיפות וציציות, הדרים בכפיפה אחת. של רבנים צבאיים המתיזים את ארסם הבואש באוזני החיילים-הזומבים שלהם טרם קרב.

        תחי מדינת ישראל השפויה, המתקדמת, החילונית וההומנית!

        • חחח כדאי שתמחה את הקצף בצדי הפה אם אתה רוצה לדבר בעד שפיות....

          פנדה , 14/12/09 16:08

          אני חילוני והלוואי והמדינה תהיה גם יהודית, גם דמוקרטית, וגם עם הפרדה מלאה בין דת למדינה (ויסלחו לי האומללים שראשם צר מלהכיל את האפשרות שבה כל אלה מתקיימים יחדיו).

          אבל בטח שלא נקים מדינה על שנאה אנטישמית או על שנאה בכלל - גם אם ננסה, זה יהיה לבטח נסיון לא מוצלח, כי זה בסיס רעוע מאוד להקים עליו מדינה (שאל את חבריך מהפתח מרוסקי הברכיים).

      • יופי, תוכל להילחם להקמת עגל הזהב להקמת פלסטין

        Avi Ecuador, 14/12/09 01:19

        אולי תקבל משואה מהפלסטינים.
        לא שווה ליהודי למות למען פלסטין, לשמאלנים מותר ושווה כנראה.

        • קצת יהיה קשה עם צבא שמורכב מחצי גדוד בקושי...

          פנדה , 14/12/09 15:36

          ומאידך אני חושב שהציונים האמיתיים ימשיכו להתגייס, רק ידעו מתי ''לחוש לא בטוב'' ולהתקשות לבצע משימות שנוגדות את רוח צה''ל.

    • אז מה יקרה? ברק יהרוס את המדינה - שזה בדיוק מה שהנרקיסיסט הזה רוצה (ל''ת)

      מבחינתו אם הוא נכשל, שכולנו נמות, 13/12/09 22:12

    • כשתהיה מלחמה מול סוריה

      יואב, 14/12/09 02:31

      כשתהיה מלחמה מול סוריה, באמת תוכל לשבת בבית??
      מי יגייס אותך??
      עדיף שנדע כבר עכשיו מי עם החרדים והערבים מצד אחד ומי להשם!

  • 78.

    ברק רק גורם להורדת המוטיווציה בקרב אלו שכן מתגייסים והורס את הצבא. (ל''ת)

    ברק מזיק כמו תמיד, 13/12/09 21:26

    • בדיוק להפך. (ל''ת)

      כה אמר, 13/12/09 21:58

      • כה אמר אתה טועה טעות גסה צא וראה ברק יוצא קיבוץ ומה קרה

        רוק, 13/12/09 23:26

        לתנועה הזו פשט את הרגל ולאורך כל השנים הקיבוצניקים נלחמו בדתים איכן הם חלק מהם בחו''ל והדתים התחזקו והצליחו להלות בדרגות שבשנות החמישים דתים אםור היה להם לעלות וכן אם לא היתה מפ''ם לא אשרו לך דרגות לצערי זה הסטוריה [אני מקוה שתפרסמו

      • שב בשקט, זה דיון פנימי בין אנשים שמשרתים בצה''ל (ל''ת)

        אל תתערב, 13/12/09 23:42

  • 77.

    מתה הדימוקרטיה ביבי איננו ראש ממשלה מאז הונאת הבוחרים שלו (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 13/12/09 21:25

  • 76.

    לא שמענו את ברק יוצא נגד בתי ספר של שמיניסטים שחותמים נגד גיוס. (ל''ת)

    ברק עושה רוח, 13/12/09 21:25

  • 75.

    כל הענין היה לחכות ליום רביעי לפרסום בבשבע ברק חיפש בכח להשפיל את הרב (ל''ת)

    סדום, 13/12/09 21:23

    • אי אפשר להשפיל את הרב הזה יותר עמוק משפלותו האמיתית. (ל''ת)

      עובדה, 14/12/09 00:23

      • רואים שאתה לא מכיר רבנים ובטח לא את כבוד הרב מלמד שליט''א (ל''ת)

        אני באמת מרחמת על אנשים כמוך., 14/12/09 15:24

  • 74.

    המכינה ע'ש רבין העלילה על צה''ל על הרג האזרחים בעזה (ל''ת)

    ברק לא נגע בהם, 13/12/09 21:22

  • 73.

    שיט איזו טעות קטלנית (ל''ת)

    תל אביבי, 13/12/09 21:20

  • 72.

    אהוד, השתן עלה לך למוח, רבים תלמידיו (שסרבו) ממצביעיך... (ל''ת)

    יהודי טוב , 13/12/09 21:19

  • 71.

    ברק כנראה סיים להרוס את מפלגת העבודה והוא עובר למדינת ישראל (ל''ת)

    ומחר את העולם כולו, 13/12/09 21:17

    • כן נראה שהוא בדרך הנכונה לשום מקום!! (ל''ת)

      ויקי, 14/12/09 18:08

  • 70.

    הפעלת הצבא נגד המתנחלים היא שמערערת את יסודות הדמוקרטיה

    השני מהאמצע, 13/12/09 21:17

    הצבא נועד להגן על המדינה מאויביה החיצוניים. נגד בעלי דעות נגדיות צריך להשתמש בכלים אחרים.

    • מה אתה אומר????

      עופר, 13/12/09 22:02

      ולשמור למתנחלים על הבית זה כן תפקיד של הצבא?למה לי לא שמים גדוד שישמור לי על הבית?
      אם תפקידו של הצבא זה להיות בייביסיטר לכל מתנחלת שרוצה ללכת לחוג מקרמה אז זה גם תפקידו להעיף אותה מהשטחים כשהממשלה מחליטה על זה.

      • אדיוט,ומה תעשה כשהממשלה תחליט למסור את התנחלות ת''א?! (ל''ת)

        דין ת''א כדין ההתנחלויות,כולם א''י!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 13/12/09 23:12

        • רק השטחים בויכוח פוליטי---------------------לא ת''א ולא נעליים!

          השטחים במרכז הויכוח המדיני -ורק הם, 14/12/09 10:20

          אין שום קשר בין השטחים ובין ת''א.

          פנים הקו הירוק מעולם לא היה בויכוח ,השטחים וההתנחלויות-מההתחלה כל הזמן .
          אז תרדו מההשוואה המופרכת.

          • סליחה? כל שטח מדינת ישראל נמצא תחת ויכוח פוליטי, איפה אתה חי??

            פנדה , 14/12/09 15:40

            כל קיום המדינה הזאת נמצא תחת ויכוח ורוב האנשים בעולם הזה שמחזיקים בדעה כלשהי לגבי הסכסוך נמצאים בדעה שדין תל אביב אכן כדין נצרים ואת שתיהן יש לפנות. הזקנים ברמאללה עם המפתח על הצוואר - חלקם תושבים לשעבר של חירבת עזון וסלאמה - רעננה ותל אביב. מבחינתם - ובצדק גמור - אתה יושב בביתם והם יחכו בסבלנות עד שתתפנה מכאן, ואם הם רואים שאתה מפנה חדר אחד הם כבר מתחילים לקנות טפטים לחדר השני, מה אתה חושב?

      • ''תרגע''ת אתה לא שומר על מתנחלים אתה אמור לבנות את פלסטין

        Avi Ecuador, 14/12/09 01:22

        כך שיש לך על מה להקריב את חייך וחיי משפחתך, תרגע, זה בסדר.
        יפנו אותם אתה חושב שבקו הירוק יבלעו המוסלמים שמוק-לני מסוגך? שתלכו אתה ודומיך לעזאזל, בטח לא שווה לימני להילחם למענכם ולמען ערבים.

  • 69.

    אתם זוכרים שהשמאל חיבק את מצנע? זוכרים? (ל''ת)

    אני זוכר, 13/12/09 21:17

    • מצנע פרש באלגנטיות לא כמו הפרזיט מלמד. (ל''ת)

      אורן, 14/12/09 21:56

  • 68.

    הגיע הזמן להתחמק ממילואים - תמיד יש כאבי גב

    מילואימיק זועם, 13/12/09 21:13

    ברק הוא פוליטיקאי קטן ,לא יתכן שדרדסים
    רוחניים ,נהנתנים ומושחתים מבחינה מוסרית יובילו אותנו לקרב

  • 67.

    ברק - אתה מפגר, לא כל חמור יכול להיות (ל''ת)

    שר הבטחון, 13/12/09 21:13

  • 66.

    נחמד תתחילו לגייס תאלנדים וסודנים (ל''ת)

    ברק טיפש, 13/12/09 21:12

  • 65.

    הרבה יותר נכון היה לעצור את הרב על הסתה והמרדה!!

    אדם א., 13/12/09 21:11

    אם יש עתודאים באוניב' תל אביב, שם מרצים מגנים את ישראל, מה הדין?
    האם העתודאים שם יאבדו את הסטטוס שלהם ? לא...

    החלטת שר הבטחון רעה. הרבה יותר נכון היה לעצור את הרב על הסתה והמרדה, להעמידו לדין.

    • כמה התגובות יכולות להיות טפשיות לחסרי הסכלה! (ל''ת)

      my story , 13/12/09 21:47

      • מעניין

        ש.ל, 13/12/09 22:55

        מעניין מה היא השכלתך (הסכלה ) כאשר אתה כותב עם סמך?.

  • 64.

    שיעברו לחוק טל

    רועי, 13/12/09 21:10

    אני במקום הרב מלמד וראשי ישיבות ההסדר שתומכים בו הייתי קורא לתלמידי להיות חלק מחוק טל הארור המאפשר לחרדים ללמוד בישיבות, לקבל כסף ממדינת ישראל ולא לשרת בצבא.
    צה''ל לא יכול להרשות לעצמו את איבוד המתגייסים האיכותיים הללו בגלל שברק רוצה להרוויח קצת קרדיט במפלגה המרוסקת שלו.

    • מה אתה מקשקש, 14 חודש שרות זה איכותי? (ל''ת)

      כה אמר, 13/12/09 21:27

      • 20 שנות מילואים, זה מה שבאמת מעניין את הצבא

        רועי, 13/12/09 23:00

        אחרת כל יחידות החי''ר לא היו מפוצצות בבני ישיבות

        • כן והם גם מסרבים המילואנימניקים שלך... (ל''ת)

          אורן, 14/12/09 21:55

  • 63.

    מצויין ..שילמדו תורה , מקום סרבנים לא בצהל .והרב שיתעסק

    ניצן, 13/12/09 21:10

    בתורה ולא פוליטיקה
    בשביל זה בחרנו בבחירות, לא זכור לי שהרב מלמד היה מועמד.......

    • אולי תפסיק לכתוב...ג'ובניק !! (ל''ת)

      ראשון1 , 13/12/09 22:14

  • 62.

    מעריב .נבזים זה לא מאבק בסרבנות. זה היהירות האינסופית של ברק (ל''ת)

    אמא של חיים, 13/12/09 21:10

    • תסגרי את הברז המים שלך מזוהמים! (ל''ת)

      my story , 13/12/09 21:48

  • 61.

    כלומניק

    ניק הנקניק, 13/12/09 21:07

    אני רוצה לראות אותו עכשיו מפסיק את הסדרי העתודה ותלפיות עם אוניברסיטאות שמרציהן תמכו בפומבי בסרבנות (רמז: הדבר יגרור סגירה של תוכנית תלפיות וביטול כמעט מוחלט של העתודה).
    התקשורת ברוב חוצפתה רוקדת על הדם בכותרת מסוג ''מחיר הסרבנות'' ולא שואלת את השאלה הנדרשת - האם למול גורמי שמאל אי פעם ננקט או עלול להינקט צעד כזה.

    השר הזה הוא בושה למדינת ישראל

    • הא הא הא תג מחיר לסרבנות ! (ל''ת)

      my story , 13/12/09 21:50

    • ראש ישיבה הוא לא מרצה

      עופר, 13/12/09 22:07

      כשרקטור אוניברסיטה יטיף לסרבנות יהיה לך טיעון. גם אם מורים בישיבה היו מטיפים לסרבנות, בעצם נכון יות רלאמר כשמורים בישיבה הטיפו לסרבנות אף אחד לא סגר אותה אבל כשראש הישיבה טורח לצווח את משנתו ההזויה מכל גג בשומרון הגיע זמנו לעוף מההסדר של ישיבות ההסדר המיותרות ממילא.

  • 60.

    מישהו אמר המכינה הקד''צ ע''ש רבין??

    מלאכי, 13/12/09 21:06

    כי פשוט יש לי תחושה שיש קשר לעניין... אבל אין שוויון בתגובה למעשה

  • 59.

    ברק צודק ! אין לנו צורך בצבא של פלנגות ! לצה''ל יש מפקד אחד- וזה לא הרב (ל''ת)

    מחלוקת שהיתה יכולה להסתיים רק כך !!!, 13/12/09 21:05

  • 58.

    כל הכבוד לברק!!!!!!!!!!!! הגיע הזמן!!! (ל''ת)

    ארז, 13/12/09 21:05

  • 57.

    חבל שזה האופן שבו מתנהגים שני הצדדים, לא מכובד (ל''ת)

    שרון, 13/12/09 21:04

    • מי שמצפצף על החוק שיוכל אותה! (ל''ת)

      my story , 13/12/09 21:52

      • ברק המושחת!רק לפני שבועים התנצל על הסוויטה בפריז ועכשיו הפיליפינית, (ל''ת)

        חוק סלקטיבי!!אדיוט!!!!!!!!1, 13/12/09 23:13

      • דא חיליק....! קצת עברית לא תזיק..... !

        סאבאח מנצור-כפר קאערעה, 13/12/09 23:27

        יאכלו אותה.

  • 56.

    הרב מלמד-העם איתך! (ל''ת)

    ישי, 13/12/09 21:03

  • 55.

    מטרת הפרובוקציות של ברק להכין את הרקע וההכנה המנטלית לירות ביהודים (ל''ת)

    אומה טפשה ופחדנית תושמד, 13/12/09 21:03

  • 54.

    ברק מלכתחילה לא רצה לדבר,ולכן הוא השפיל את הרב וקרא לזה שימוע כדי שהרב (ל''ת)

    לא יבוא,ק.ג.ב זה כאן......!!!!!, 13/12/09 21:02

  • 53.

    הגיע הזמן!!!

    ברכה, 13/12/09 21:00

    הם לא צריכים לקבל תמיכה והסדר לשירות צבאי.

  • 52.

    קודם ילך ברק לשימוע על העסקת עובדת זרה בניגוד לחוק (ל''ת)

    מיכל, 13/12/09 20:58

  • 51.

    כל אחד מהם טיפס על עץ יותר גבוה...איך הם ירדו משם עכשיו? (ל''ת)

    נועה, 13/12/09 20:53

  • 50.

    הרב לא עובד אצל ברק

    שלמה אמיתי, 13/12/09 20:52

    אכן הרב מלמד לא עובד אצל ברק ולא מכובד שיגיע אליו לשימוע, אך לקבל תקציב ממשרד הביטחון ולקצר לתלמידיו יותר מחצי שרות , עקב ההסדר עם משרד הביטחון,זה הרב ,, המכובד ,, רוצה לקבל משר הביטחון. הרב הזה חוצפן לא קטן וטוב עשו שביטלו ההסדר עם ישיבתו.כעת , מי שרוצה ללמוד אצלו, ישרת שלוש שנים בצבא כמו כולם וישלם כסף עבור לימודיו, ובא לציון גואל והרב ,, הכובד ,, לא יעבוד אצל ברק.

    • לא ברק משלם לרב,אלא בוחרי ישראל שהצביעו בפירוש ימין,ולהם הריבונות (ל''ת)

      וההחלטות,ק.ג.ב זה כאן!!!!!!!!!!!!!!!1, 13/12/09 23:15

  • 49.

    מה אשמים תלמידי/חיילי הישיבה?

    אופטיסימי, 13/12/09 20:50

    מאחר והרב הנכבד אינו עובד אצל שר הביטחון ראוי שזה האחרון יואיל ויוציאו מן השטחים (הר ברכה ליד שכם) - כי השטחים הם תחת שליטת מערכת הביטחון.
    מי שאינו נשמע לשלטון ומסית למרידה - אינו ראוי לשימוע אלא למאסר.

    • פשיסטים (ל''ת)

      דן, 14/12/09 03:03

  • 48.

    הפתרון: רבנים מטעם.

    טמפון, 13/12/09 20:49

    וגם מנהלי בתי ספר.

  • 47.

    משטרת המחשבות. 1984 של ממש

    אלעד, 13/12/09 20:46

    אסור לראות בדבר כלגיטימי וחיובי.
    יש כללי משחק.
    כשם שלא שורפים מסגדים (וכמובן בתי כנסת)
    ככה לא מתערבים בבתי מדרש\\ חוגי לימוד אחרים.

  • 46.

    שר בטחון שמנסה לרצות את שלי יחמוביץ וכל חבריה לסיעת השמאל. (ל''ת)

    ביבי תתעורר, 13/12/09 20:46

  • 45.

    ברק הוא גוויה פוליטית הנופחת את נפיחותיה האחרונות במטרה לשרוד. (ל''ת)

    גדי, 13/12/09 20:44

  • 44.

    מהו תפקידו של הצבא?

    הפלולה האבודה, 13/12/09 20:42

    האם תפקידו של הצבא הוא לפנות ישובים או לשמור על גבולות המדינה?
    האם תפקדו של הצבא הוא לשחק משחקי חתול ועכבר ברחבי השטחים או להתאמן כדי שמחדלים כגון לבנון ועופרת יצוקה לא יחזרו על עצמם?

    חיילי צה''ל מתגייסים כדי להלחם על המדינה מכוח חובה שבחוק.
    כל הפעילויות בשטחים צריכות להעשות ע''י המשטרה בלבד!!
    וזה לא באמת משנה שפעילות זו כביכול ''מחוץ'' לגבולות המדינה ולכן רק הצבא רשאי לבצעה, כי טיעון זה הינו האמא של הצביעות של כל ממשלות ישראל לדורתיהם. כל עוד לא הוחזרו השטחים ע''י הסכם שלום יש להכניס לשם את משטרת ישראל וכך יוחזר הסדר הציבורי (וששום שופט עליון לא יבלבל את המוח על דיני משפט בינל''א במיוחד שלהיות אור לגויים בעניין זה רק מביא עלינו חורבן).
    במקום להתדיין כל הזמן מה מותר בעייני העולם ומה לא פשוט צריך לעשות!

    ובעניין ההסדר שבוטל, לו הייתי אני (הפלולה) נמצא במצב שנוצר, הייתי בוחר בהסדר של תורתו אמונתו ורץ להגן על הבית שלי מלי לפחד ממאסר בכלא צבאי.

    תוחזר הפלולה לאלתר ואיתה השכל הישר שאבד.

    • סליחה גולם. כל הפעילויות צריכות להיעשות ע''י המשטרה ?

      יוסי, 14/12/09 02:36

      אז מה פתאום הצבא שומר על ההתנחלויות ? הצבא שומר ולכן הצבא גם מפנה קפיש ?

  • 43.

    בושה וחרפה לראשי ישיבות ההסדר שבהתנהלותם תמכו בברק.

    יואב , 13/12/09 20:42

    תמיד היו כאלה שידעו לרקוד מה יפית בפני השלטונות.

    עצוב שהרב סתיו הגיע למצב כזה שהוא מוכן להקריב ישיבות כדי לקיים את הישיבה שלו.

  • 42.

    סתימות פיות למהדרין לכבוד חנוכה

    יהודי, 13/12/09 20:42

    כמה אירוני שבמהלך החג המציין את נצחון הרוח היהודית, רואה לנכון כבוד שר הבטחון להתנכל לעולם התורה. (כאילו שהצבא לא עובד בשיתוף פעולה עם גורמי שמאל קיצוניים שגם דוגלים בסרבנות...)

  • 41.

    צריך לסגור את כל ישיבות ההסגר. מוטב חיילים דרוזים המקומם

    נמרוד אבנרי - דור שני לשמאל הישראלי הנאור, 13/12/09 20:40

    החיילים הדרוזים הם ממושמעים ביותר, החיילים הרוסים והבדואים גם ממושמעים. אין לנו צורך בחיילים דתיים המפריעים לתהליכים שונים בצה''ל. וגם ישארו עדיין הרבה חילונים בצבא. ואת הכסף שזרם לישיבות ההסדר, אפשר לתת לקבוצות כדור רגל, או לשיפןץ המסגד.

    • אולי דור שני במיעוט המדינה, תעשה טובה, תטוס לאמריקה... (ל''ת)

      ראשון1 , 13/12/09 22:16

  • 40.

    אוניברסיטת חיפה וי-ם שמחנכים עתודאים ו''תלפיות''

    יוסי, 13/12/09 20:37

    ומעודדים לסרוב פקודה ולשרות בשטחים מקבלים יחס מכובד ותקציבי מליונים

    • תלפיות בירושלים ועתודאים לא כפופים למרצים, חוץ מזה הכל בסדר. בור (ל''ת)

      עופר, 13/12/09 22:37

    • ברק האנליטי עסוק בעסקים שלו ואיך מחסלים את צהל (ל''ת)

      רוק, 13/12/09 23:29

  • 39.

    יופי. הגיע הזמן שנלמד. רצינו להמשיך לשרת בצבא אחרי ה''התנתקות''.

    דובי הכתום, 13/12/09 20:36

    אולי הגיע הזמן לקצת התנתקות מאחינו החילוניים.

    • יאללה בכיף,תשמרו על עצמכם ושחררו אותנו מעולכם. (ל''ת)

      עופר, 13/12/09 22:10

    • מה תלמד? התפלפלויות פגניות מלפני 2000 שנה

      יהודי אמיתי, 13/12/09 23:29

      ומי יגן עליך ויפרנס אותך?
      אתה בטח חושב שהאלוהים שלך יעשה בשבילך את זה כי אתה העם הנבחר.

      • הסתדרנו 2000 שנה בלעדיכם (ל''ת)

        יהודי, 14/12/09 08:24

  • 38.

    ישיבת הר ברכה תמשיך כישיבה שאינה ישיבת הסדר, תלמידיה לא יתגייסו

    שני, 13/12/09 20:33

    תלמידי ישיבות הסדר הם תלמידי ישיבה כמו בכל ישיבה חרדית ויש להם דחיית שירות ביטול ההסדר משמעותו, שהתלמידים לא ילכו לצבא בכלל.

  • 37.

    רק אל תשכח שיש גם סרבנות חילונית. (ל''ת)

    בייני''ש, 13/12/09 20:33

  • 36.

    מר נתניהו

    ידולה, 13/12/09 20:29

    מי מנהל כאן את המדינה אתה או אהוד ברק מה זה אמור להיות ששר הביטחון מקבל החלטות משונות כאלה

    • ראשי ממשלה

      ש.ל, 13/12/09 23:14

      אני הכרתי כאשר התחלפו ראשי ממשלה לאחר שכל אחד מילא סבב של שנתיים ' אבל לא ראתי ששני ראשי ממשלה מנווטים את המדינה בעת ובעונה אחת.כאשר ראש הממשלה הנבחר ע''י הימין עם 65 מנדטים' מובל ביד הלוזר הגדול שבקושי קיבל 13 מנדטים.

  • 35.

    אם זה היחס של המדינה לזירה היחידה שבה עוד מעודדים שירות קרבי

    אורן, 13/12/09 20:28

    באמת אין לדעת לאן נגיע. כל הכבוד לשר הביטחון, כרתת את הענף שעליו אתה יושב. לך חפש את החברים שלך בפקולטה למדעי הרוח, שם אולי לא תמצא מתנדבים לשירות קרבי, אבל אולי תצליח לסחוט איזו מחיאת כף דלוחה. החלטה אומללה ומעציבה.

  • 34.

    ברק גם רשע וגם טיפש

    עינת, ערד , 13/12/09 20:26

    רשע פשיטא,
    וטיפש כי הוא רק מגביר את כוחו של הרב ומגדיל את מספר תומכיו ומידת הערצתם אותו,
    בע''ה הנר הקטן שהדליק הרב מלמד יגדל וינצח את השחור של ברק וחבורתו, בעוד חמישים שנה אף אחד לא יזכור מי היה ברק, אבל רבבות ימשיכו ללמוד את ספריו של הרב מלמד שליט''א ולחנך לאור מעשיו

    • אם חזונך יתגשם

      עופר, 13/12/09 22:12

      ילמדו את ספריו בגולה, כמו שהיה בפעם הקודמת, לפני 2000 שנה, כשנתנו לחבורת קנאים הזויה להוביל את העם, והיא אכן הובילה אותו לגלות ולשמד.

      • או בבית המקדש כמו יהודה המכבי

        מכבים, 14/12/09 08:25

        חבורה ''הזויה'' שניצחה את המתיוונים

  • 33.

    בחרנו ימין, קיבלנו שמאל קיצוני

    אייל, 13/12/09 20:26

    לפרוש מיד ממשלת השמאל הקיצוני.
    בני הישיבות להוריד פרופיל ולהפוך לג'ובנקים.
    אל תתנו לשמאלאנים ברק וביבי לרמוס אתכם.
    למה לא מטפלים במרצים באוניברסיטת ת''א שמסיתים נגד המדינה וצה''ל.

    • עד שנות השמונים כל הסרוגים היו משגיחי כשרות וצה''ל תיפקד יפה מאוד (ל''ת)

      1956, 1967, 1973, 1978..., 13/12/09 23:42

  • 32.

    כניראה שרק כשאנחנו מתים אוהבים אותנו (ל''ת)

    נתנאל, 13/12/09 20:25

  • 31.

    כל הכבוד לרב מלמד שלא השתחוה לפסל הדמוקרטיה

    חגית כהן, 13/12/09 20:25

    שבשם הפלורליזם רומס את כל השונה

  • 30.

    הרב מלמד אתה חוטא ומחטיא, ולזה יש מחיר בבית דין של מעלה,,, (ל''ת)

    אליפז התימני הכועס, 13/12/09 20:24

  • 29.

    נו, אז כל מה שבנינו בשנות ה-70 והלאה הולך לעזאזאל?

    חסיד עמיטל, 13/12/09 20:24

    נו, זמנים השתנו וכבר לא איכפת על שום סטטוס קוו. מה זה בעצם???

  • 28.

    תורתם אמונתם ...שלא ילכו לצבא הפוליטי !

    צבא הפינוי לישראל, 13/12/09 20:23

    מעניין שהסתה שמאלנית וסרבנות שמאלנית עוברת בצהל בשקט ואף מקבלת לגיטימציה !
    תבטלו את ישיבות ההסדר ותקבלו עוד ''תורתם אמונתם '' שלא יעשו צבא!
    נחכה לשמאלנים שישרתו בצבא .....

    • ואז השאלנים לא ישמרו על ההתנחלויות. רעיון לא ? (ל''ת)

      יוסי, 14/12/09 02:38

  • 27.

    תלמידי ישיבת ''הר ברכה'' היקרים.סוף מעשה במחשבה תחילה,המדינה קודמת לרב,, (ל''ת)

    בצלאל, 13/12/09 20:22

    • ומה קודם למדינה? (ל''ת)

      פשיסט!, 13/12/09 21:38

      • מסתבר שהרב שלך... (ל''ת)

        הזוי, 14/12/09 21:51

  • 26.

    קצת מאוחר, אבל ברור שכל רעיון ישיבות ההסדר מסוכן

    רועי, 13/12/09 20:22

    שישרתו 3 שנים עם כל החברה

  • 25.

    ברק אתה טועה

    ברדה, 13/12/09 20:22

    ועל טעויות משלמים ..
    תחזור בך וחבק את הצעירים מהישיבה הזאת..
    מלח הארץ.

    • מחבק, מחבק את כולם...

      אהוד ברק, 13/12/09 22:36

      ועכשו, שיעברו ללמוד אצל רב שהוא לא מסית וממריד.

  • 24.

    אין מה לומר, לרב מלמד יש אומץ, כל הכבוד

    דוד, 13/12/09 20:22

    לא האמנתי שרב יסכן מוסד שלו בשביל אידיאולוגיה, יפה, הרב הפתיע אותי לטובה. יש עדיין אנשים אצל הדתיים שלא מכרו את עצמם לכסף.

  • 23.

    להכריז בתגובה כי תלמידי הישבה ''תורתם אמונתם '' !

    מיתנחל מישראל, 13/12/09 20:21

    ממש כמו החרדים...אם הצבא הפוליטי לא רוצה ימנים כי אסור ! אבל מאפשר לסרבנות ולהסתה שמאלנית בתוך הצבא ...אז אנחנו נכריז תורתנו אמונתנו ולא נלך לצבא !

  • 22.

    רבנים כמו הרב מלמד הם הם שבגללם חרב בית המקדש,מדוע שותקים שאר הרבנים ? (ל''ת)

    אני איש דתי וכעס מאד, 13/12/09 20:19

    • ולמה ראש הממשלה נתניהו שותק מפני שמדינת ישראל לא מענינת אותו (ל''ת)

      דש, 13/12/09 21:54

  • 21.

    הרב מלמד? מלמד מה? לסרב לשמור על המדינה שממנה אתה חי ,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 13/12/09 20:17

    • באתי להגיב ולא יכולתי מרוב צחוק..

      מישהו, 14/12/09 00:27

      אין לך מושג מי הוא הרב ומה הוא מנחיל לתמידיו לשירותם הצבאי.

      • מה שהוא מנחיל גרם לו לאבד קשר עם צה''ל. פעם ראשונה בהיסטוריה (ל''ת)

        אורן, 14/12/09 21:50

    • אם גנבת תאמין!!! (ל''ת)

      וברח מלמד, 14/12/09 12:05

  • 20.

    כבוד הרב, חטאת עווית פשעת, כתוב: דינא דמלכותה דינה,,תצום ותגיד סליחות, (ל''ת)

    בצלאל, 13/12/09 20:15

    • דינא דמלכותה מתייחס לחוקים אזרחיים שלא הולכים נגד (ל''ת)

      התורה - בור!, 13/12/09 21:41

    • גונב משקר! סליחה לו מותר! על פי החוק! (ל''ת)

      ברק מעל החוק!, 14/12/09 12:04

  • 19.

    חכו חכו, ליכוד, אתם תקבלו 6 מנדטים לכל היותר בפעם הבאה. (ל''ת)

    עז א דין אל קטיושה, 13/12/09 20:14

  • 18.

    בבקשה כנסו

    דוד, 13/12/09 20:13

    מחד, באמת כואב הלב לנוכח הודעה שכזו. אבל מאידך לדעתי הרב עשה שטות שלא הגיע לשימוע, וכאדם דתי חרדי, אני חושב שזה גם חילול שם ה גדול. פשוט חבל. כבוד הרב בשביל מה? למה? נו מה זה נותן לך עכשיו? שיהיו רק בשורות טובות חנוכה שמח לכולם, וגם לרב, לשר, ולתלמידי הישיבה.

    • הסיבה שהרב לא הגיע לשימוע כי הוא 'שימוע'

      ----דורון, 14/12/09 00:26

      אין פה שום חילול ה'.
      תצא מהגלות כבר ברק איננו פריץ והרב מלמד אינו
      אריס יהודי המתחנן להקפה נוספת.

      מה זה נותן? אמת ויושר של הרב בפני תלמידיו וציבורו שאינו נכנע לכסף ושיקולים פוליטיים.

  • 17.

    ברק אלוף הפילוגים- בביתו, במפלגתו וכעת הוא הורס את המדינה. העיפו אותו (ל''ת)

    מתנחל מרמת השרון, 13/12/09 20:13

  • 16.

    ברק מחפש להתכסח עם המתנחלים- והוא ישיג את מבוקשו. (ל''ת)

    המטיף, 13/12/09 20:12

  • 15.

    ראשי הישיבות

    מוטי פרומר, 13/12/09 20:12

    בעצמם היו צריכים להוציא את הרב מלמד ולחזק את המלכות לה זכינו אחרי גלות מרה

  • 14.

    על כל ציוני להחרים את ברק שירד מהפסים לגמרי. (ל''ת)

    רעמסס, 13/12/09 20:12

  • 13.

    ברק- הביתה

    שמיניסט, 13/12/09 20:11

    מה שברק עשה זה שיא החוצפה.
    סתימת הפיות שלו היא הכי מערערת את יסודות הדמוקרטיה במדינה.

    אנחנו לא נשקוט עד שברק יצטער על מעשהו זה ויחזור בו.

  • 12.

    הוא גדול הוא גדול הוא גדול , הוא גדול

    אלעזר, 13/12/09 20:11

    חמור גדול

  • 11.

    תמיכה בקיצוניים-החלטה מתומטמת

    אליהו מצפון, 13/12/09 20:11

    לא ברור למה אהוד ברק כל כך תומך בקיצוניים.בשנה הבא לישיבת יצתרפו מאות אם לא אלפי בחורים.למה ברק חושב שזה טוב למדינה זו שאלה גדולה.

    • שיצטרפו כמה שהם רוצים-היא לא רלוייטית יותר (ל''ת)

      קק, 13/12/09 22:06

  • 10.

    תורה ולא דיקטתורה

    ברכות להר ברכה, 13/12/09 20:10

    יושר ויושרה ולא שררה

    חיזקו ואימצו

    • יושר אצל ברק!!! מבריק ביותר לשקרנים למיניהם! (ל''ת)

      וואלה אהבתי, 14/12/09 12:01

  • 9.

    עד מתי

    מומי, 13/12/09 20:10

    נימאס! אתה נהיה קטן יותר מידיי יום!
    מנשק תחת לשרוד!
    תנסה לבוא עם משהו מועיל!

  • 8.

    כמה שאני עם ההתנחלויות, קודם כל אני עם המדינה

    יוני, 13/12/09 20:07

    אין מה לעשות, וברק שבזמן האחרון מרבה לעשות שטויות , עשה את המעשה הנכון.
    הרב מלמד מתנהג כמו הכתות הדתיות במרד הראשון נגד הרומאים.
    הם הרגישו שהרומאים קטנים עליהם, ושאלוהים איתם.
    כמובן הם טעו, והענין עלה לנו באלפיים שנות גלות.
    מחיר פעוט לכל הדעות.
    ומה לעשות שאני מעדיף את טובת המדינה, ולא ללכת עם כאלה שלא יודעים מתי לעצור.
    זה גם הרגיע אותי שיש עדיין הגיון שמשפיע על המעשים.
    חבל, כמובן על החברה החיילים, הייתי מעדיף לראות אותם על גבי טנקים. אבל על זה היה צריך לחשוב מר מלמד הנכבד, ולתת לזה תשובה לפני ולא אחרי שמאוחר.

    • מסכים עם כל מילה! (ל''ת)

      יואב, 13/12/09 23:18

    • האם ברק יוצא חוצץ נגד מרצים לסירוב באוניברסיטאות?

      ----דורון, 14/12/09 00:22

      ואל תגיד לי שלהם הוא לא מעביר תקציבים כי גם הם מקבלים תקציבים מהמדינה.
      מסקנה הכל פוליטי והמדינה בדרך הקצרה ביותר לאבדון.

      • אוניברסיטה מקבלת תקציב ממשרד הבטחון???

        אורן, 14/12/09 21:45

        אוניברסיטה מכשירה לוחמים???

        תעשה לי טובה ותן לנו השוואה אמיתית לא את הנפיחות מוח שלך.

  • 7.

    מה זה שימוע לרב ?? (ל''ת)

    יעקב, 13/12/09 20:06

  • 6.

    ביבי, אל תתחבא מאחורי הכתף השמאלית של ברק!

    אבי, 13/12/09 20:05

    אתה אחראי, אתה תישא בתוצאות!

  • 5.

    ברק הפתטי הוציא את ישיבת הר ברכה אבל איבד את הלגטימיות שלו להנהיג (ל''ת)

    m-16, 13/12/09 20:05

    • מה אתה אומר... (ל''ת)

      אורן, 14/12/09 21:21

  • 4.

    זה יעלה ביוקר רב למדינה ולצבא!

    אבי, 13/12/09 20:05

    האיפה ואיפה שנוהגים בין מוסדות אקדמאיים למוסדות ישיבתיים תעלה ביוקר למדינה.

    ביבי, אל תתחבא מאחורי ברק!

  • 3.

    ועכשיו אהוד..דלג לאוניברסיטת חיפה..מעוז הגיהאד. (ל''ת)

    שלמה, 13/12/09 20:04

  • 2.

    טעות איומה!

    אסף, 13/12/09 20:04

    אם יש ניצנים של תום ויושר בארץ הזו היא נמצאת אצל בני ישיבות ההסדר, ברק מוחק אותה ברגל גסה (אע''פ שלא מדובר על כל ישיבות ההסדר זהו תקדים מסוכן!)

  • 1.

    ברק - הרווחת את קולי בבחירות. סוף סוף שר בטחון עם ביצים! (ל''ת)

    מצביע, 13/12/09 20:03

    • אז עכשיו יהיו לברק 2 קולות בקלפי... (ל''ת)

      ואחת מהן כמובן שלו עצמו., 13/12/09 21:46

      • בבחירות הקודמות היו לביבי 12 מנדטים... ברק יהיה ראש הממשלה הבא!

        ישראלי, 13/12/09 22:33

        ברק(עם כל הכבוד לביבי, ציפי , ליברמן) הוא באמת מנהיג חסר מורא, שלא מפחד להתמודד טלקבל החלטות אמיצות ברגע האמת!

      • גם אני מצביע לברק, סוף סוף לא עושה חשבון לפורעים (ל''ת)

        יוסי, 14/12/09 02:40

    • ברק והשמאל עדיין מכשכשים בכלב,זה לא מצב טיבטי ובודאי לא דמוקרטי (ל''ת)

      1984, 14/12/09 15:31