• 89.

    כשהאוטו-אנטישמיות מדברת - בחינת העובדות מיותרת (ל''ת)

    נחום שחף, 20/01/10 11:38

  • 88.

    לכל התוהים מדוע אבישי ממהר להאשים את היהודים שיחשוב קצת..

    רומאו, 16/12/09 14:15

    אז על מה הוא יכתוב..הוא ראה כאן הזדמנות כרגיל להכפיש את היהודים וישראל...הוא פשוט לא מסוגל אחרת...הוא מסכן שמשועבד לתסביכים שלו..חוץ מזה הוא צריך גם להיתפרנס....יש לו את הסיבות שלו נו..

    • ואולי הוא ערב רב (ל''ת)

      יהודי פשוט, 31/12/09 21:58

  • 87.

    אז אולי בא נעשה מה שהציע הקב''ה למשה,

    אבי, 15/12/09 11:32

    בא נשמיד את העם,רק אתה תשאר וממך יצא גוי גדול וקדוש הומני ועם סגולה ובלה בלה בלה וכו'
    מה אתה אומר על זה אבישי?
    תקשיב אבישי, מכתבה לכתבה אתה הופך ונהיה פלצן אמיתי.קופץ בראש בלי לבדוק עובדות,
    בקיצור עיתונאי אמיתי כמו נחום ברנע{ווי אתה בטח רואה בזה מחמאה,אבל לא ממש לא, הפוך},סע אבישי סע תן גז אל תהיה אהבל,

  • 86.

    לדעתי לפני שאנחנו מכים על חטא ואומרים אשמנו פשענו , כדאי לחקור מי באמת

    הדקטטור הנאור, 15/12/09 07:31

    הצית את המסגד , ואז נהיה יותר חכמים
    מדוע אנחנו חייבים להאשים את עצמנו כקולקטיב לפני שאנחנו יודעים מי למה ומתי

  • 85.

    מזל שלא השלכת שגלל ההצתה אנחנו גם קניבלים!מה הקשר בין מחט לתחת (ל''ת)

    מוח מעוות, 14/12/09 21:52

  • 84.

    בשירותי בשטחים פעמיים נשרפו מסגדים בדהריה והתברר..

    תלמיד חכם, 14/12/09 20:24

    שערבים ביניהם עשו זאת והשמאל האשים יהודים מישוב סמוך.מי שמחמם את האוירה זה רק השמאלנים תמיד היה כך.

  • 83.

    מאין לך שיהודים הציתו את המסגד ?

    אלדו, 14/12/09 19:58

    אולי זה בדיוק תואם את התרחישים של אבו מאזן שרוצה להדליק את השטח לעוד אינטיפאדה ?
    למה ההלקאה העצמית ? כי כתבו שם משהו בעברית ? חסר ערבים כמו אחמד טיבי שיודעים לקרא ולכתוב עברית ?
    איזה ראש עקום זה להאשים ישר בכל עוולה את היהודים ? אתם אנטישמים לא פחות מגדולי האנטישמים למרות היותכם יהודים .

  • 82.

    אם זה מה שאמר הרב שך, אזי אין חלקי עמו...וזה בעדינות.

    Yossi V , 14/12/09 17:05

    הרב שך: ''בתקופת השואה הייתי מאושר שאנחנו מעם הנרצחים ולא מעם הרוצחים''...ציטוט מהכתבה

  • 81.

    מגיבי הימין תומכים ..בכל עוולה. פשע ..עוון וחבלה..זה טבעם

    זה ידוע..., 14/12/09 04:36

    חינוך לפשע .

  • 80.

    לשיטתך''עם סגולה''זה אתה,גדעון לוי,התקשורת,אורי אבנרי,שריד,אלוני,עוז ושא

    קורןנאוה טבריה=עד מתי צבועים יעלוזו?, 14/12/09 03:00

    ושאר ישראבלופים!

  • 79.

    למה שיהודים יגישו את הלחי השנייה?עם רשע תתרשע=התרגלת ששורפים רק בתי כנ

    קורןנאוה טבריה=מיתיוונים חד''שים עליך ישראל!, 14/12/09 02:56

    כנסת ושורפים ספרי קודש רק ליהודים=יהודים גאים במולדתם גורם ל''יהודים''כמוך להתחלחל=ואולי הגיע הזמן שיהודים יפסיקו להיות הקורבן של אומות העולם?חשבת על זה?

  • 78.

    כל השמאלנים עטו על הסיפור עם המסגד כמוצאי שלל רב (ל''ת)

    שוש, 14/12/09 01:59

  • 77.

    המסוממים של שיינקין יכולים לשחק אותה עם סגולה (ל''ת)

    לשאר - נמאס מהחרא, 13/12/09 23:40

  • 76.

    מה פתאום. עם סגולה זה אלו שהלכו בשקט ל ''מקלחות'' (ל''ת)

    ויצאו דרך הארובה, 13/12/09 23:37

  • 75.

    חצוף!!מניין לך שמי שהצית את המסגד חובש כיפה,אולי פרובוקטור שמאלני כמוך (ל''ת)

    אף אחד עוד לא נחשד,הואשם,הורשע., 13/12/09 22:21

    • קשקשן ברור שאלו מתנחלים (ל''ת)

      י.ירושליים, 14/12/09 04:37

  • 74.

    על מה אתה בדיוק עלול לקבל תואר דוקטור ? ה'' ישמור אותנו

    עם סגולה, 13/12/09 21:38

    מיהודים בעלי רגשי נחיתות כמוך

  • 73.

    אבישי, האם מנהיגי ש''ס הם עם סגולה ? כנסו

    יחזקאל הבגדדי, 13/12/09 19:58

    אזכיר לך עם סגולה ימני מהוא: פנחסי, יאיר לוי, פרץ,דיין, בניזרי, דרעי וכו'. הם גם מזרחיים וגם נכנסו ויצאו מהכלא, אלו הם עם סגולה אמיתי. אם העם לא היה מטומטם ומנזוכיסט, לא היה בוחר בימין. אלה שמחקו את גוש קטיף, את סיני, את חברון. השמאל לא החזיר ס''מ ושונאים אותו.
    לכן, אני חושב שהימין לא מבדיל בין טוב לרע, וזה מסוכן לעתיד המדינה.

  • 72.

    אין לי מושג מה הרקע שלך ביהדות, אבל...

    נעה, 13/12/09 17:58

    קרא שוב את התנך
    נתחיל עם ספר יהושע, ותבדוק מה יהושע צריך לעשות לעמים שגרו כאן!
    וכן עבור הלכות גוי ויהודי,
    דבר נוסף קרא קצת יותר את הרב קוק
    הרב הראשון של הציונות הדתית הוא הרב אלקלעי, אם כי גם הרב קוק תופס מקום נכבד

    בעניין עם סגולה, אנא קרא פרשת יתרו, לא אנו עם ישראל בחר להיות עם סגולה, כי אם הקב''ה בחר בנו לעם סגולה, כמו שלזכותנו ולחובתנו (ע''ע השואה) אנו עם יהודי בין אם נבחר בכך ובין אם לא

    אכן, דברים אלו לא מתאימים לדעתך, אך יש לראות ולהבין את האמת

    • מזעזע לקרוא את תגובתך

      אורן, 13/12/09 22:45

      רמת הבורות שאת מפגינה בכל הנושאים אלא אם כן זו לא בורות אלא רשעות ועוות מכווונים
      האם את בכלל מבינה במה את מתעסקת? שמת את עצמך להיות דוברו של האל והקטגור שלו
      נסחפת יחד עם חברייך ההזויים
      עם סגולה?להיות עם סגולה זה בעיקר חובות ואחראיות, ולא רק לנפנפף עם העוזי ביד אחת וספר התנ''ך ביד שנייה ולרמוס את בשתי הרגליים את החלשים

    • יפה ציינת

      זאב, 14/12/09 01:49

      לא רק שאנו עם בחירה. אלא עם סגולה.אבל האספסוף השמאלני אינו יהודי האספסוף השמאלני הוא השטן בכבודו ובעצמו. האיפריה הרומית נפלה כן ימעד השמאל הישראלי. ומוטב שהם יעזבו את הארץ מוקדם לפני שיהיה מאוחר מידי..

  • 71.

    כל מפעל ההתנחלויות מוכיח שהיהודים לא יותר טובים מכל עם אחר..וחבל (ל''ת)

    צ'רצ'יל , 13/12/09 16:17

    • לא להיות יותר טובים מעמים אחרים זה לא פשע...כל עוד אנחנו לא

      רומאו, 16/12/09 14:29

      יותר גרועים..המציאות גם מכתיבה לנו איך להיות...והמציאות לא מרשה לנו להיות טובים מדי..ומה זה שייך להתנחלויות..ואיזה הוכחה..

  • 70.

    דתיים הדליקו אש בשבת ???? כמה טפשות ב 1 סמ''ר (ל''ת)

    נו באמת ?!, 13/12/09 15:58

  • 69.

    מי שהרויח מההצתה הם רק הפלסטינים - יצירת לחץ על ממשלת ישראל מבפנים

    Ehad Haam-Zionist , 13/12/09 14:51

    ומבחוץ.

    אבל תמיד יהיו הזויים כגון הכותב שימהר להאשים בלי הוכחה אם זה בתאום עם האג'נדה שלו

    תתבייש עלוב קטן.

  • 68.

    חובה לקרוא את הספר של כרמן בן לאדן אשתו של אח של, לפני שנהפך לאוסמה (ל''ת)

    ולהבין למי חוסיין אובמה השתחווה....ירמי, 13/12/09 14:31

  • 67.

    מניין לך שאלו לא פלסטנאים? קודם שיתפסו אותם ואז תאשים את הישראלים. (ל''ת)

    ירמי, 13/12/09 14:26

    • אמרתם את זה גם אחרי שטרנהל (ל''ת)

      דודו, 13/12/09 18:10

      • גם את מוחמד א דורה טענו שיהודים רצחו ואנחנו יודעים מי האשם. (ל''ת)

        primakuku, 13/12/09 21:27

  • 66.

    איפוק

    אבישי ניפץ את האשליה שיהודי הוא חכם, 13/12/09 14:01

    כאשר רוצחים בך ומחריבים את בתיך להצית מסגד זאת התגובה הכי מאופקת שבן אנוש מסוגל לה נראה איך מתנהגים כל המתיפיפים כמוך וכמו שאר חבירך מצפון תל אביב כשמישהו סך הכל יתפוס לכם חניה

    • שלום ימני פחדן

      ירדנה, 13/12/09 15:00

      אתה מססתר אחרי שמות בדויים ? לך תלמד עברית, אחר כך תכתוב.
      לא כותבים ''סך הכל.'', אתה לא עוסק בחשבון. אם כבר אז כותבים בסך בכל !!! ילד לך ללמוד, אבישי ימני כמוך, אז מה אתה רוצה ממנו. בצפון ת ''א ורמת אביבי ג' גרים רוב הימניים.

      • בתגובתך את משקפת את...

        קובי ב''ש, 13/12/09 18:46

        את מה ש-67 כתב.

  • 65.

    בואו נתערב שהם ייתפסו וייצאו בזיל הזול!

    יהודה, 13/12/09 13:56

    היום כל אחד תופס מיקרופון ומגנה וגוער ואומר שזו לא דרכנו. אבל אחרי שהפושעים ייתפסו פתאום יתחילו לנוע בשדרות מסע משלחות של רבנים ואנ''ש אל הנשיא ואל שר המשפטים וגם אל ראש הממשלה וימליצו על הבחורים המצויינים ששגו וצריך וראוי לסלוח להם.
    אני מהמר על ששה חודשי שירות. מישהו מרים את הכפפה?

    • נשמה שלי, הפריוילגיות האלה מגיעות רק לפלסטינאים. (ל''ת)

      קובי ב''ש, 13/12/09 18:52

  • 64.

    וואלה אתם מתנהגים כאילו במסגד המוסלמים יושבים

    מתנחל בא''י, 13/12/09 13:52

    מתפללים בניחותא עם המשפחה, צועקים הללויה לאלוהים ואוכלים ביחד אוכל של שבת.

    שכחתם שבמסגדים הם מטיפים לשנאה נגד ישראל והיהודים? שכחתם שבדרשות שלהם הם משווים יהודים לחזירים וקופים? שכחתם שבמסגדים הם בדר''כ אוספים צעירים למשימות התאבדות ופיגועים?

    צביעות! אני לא מוכן בשם עידן התקינות הפוליטית לגנות או להוקיע את המקרה. אם כל מה שהמוסלמים רוצים לעשות זה להתעסק בדתם כאשר הם במסגדים - ניחא. אני אעודד אותם לזאת. אבל כל עוד הם משתמשים במסגדים כמקור למלחמה בישראל והסתה פושעת (בדומה למה שהנאצים עשו) אני לא אזיל דמעה על פעולות שכאלה.

    יא אללה איתכם. אם הם היו בונים פצצת אטום במסגד הייתם מגנים עליהם? איפה ה''קומון סנס'' שלכם?

    • הנה עוד מתנחל קיצוני אצליכם המתנחלים כולם עם דעות קיצוניות

      שי, 13/12/09 15:10

      זה שבמסגד שלהם יוצאים נגד יהודים מה לעשות גם ביהדות קוראים לגוי בכל מיני שמות גנאי הבעיה היא אם אתה תתחיל לישרוף להם תתחיל אנטישמיות גדולה בעולם כלפי יהודים ויתחילו לישרוף בתי כנסיות של יהודים איפה האחריות שלך יש הרבה יהודים שחיים בחו'ל עם גויים ושמה אין את צ'הל שיגן עליהם הגויים יכולים לא לרחם

      • שי, תגובתך שמאלנית אופיינית!

        קובי ב''ש, 13/12/09 18:55

        מה שלא דעתי היא דעה קיצונית.

      • מניפולציה

        שי ערבי, 13/12/09 22:51

        שי אומר
        עוד מתנחל קיצוני אצליכם המתנחלים...
        אצלנו ולא אצלו
        שי הוא עוד תעמולן ערבי שזורע דיסאינפורמציה פחד ובילבול

      • עבור אחיו אהוביו הבדואים-חמאס-אשף. אני שמאל אמיתי 3 דורות ומזהה אותם. (ל''ת)

        מר ''שי'' עובד ברשת התגובות של המחבלים, 14/12/09 02:13

      • מה זה יתחילו....הערבים שרפו הרבה פעמים בתי כנסת...גם באירופה

        לשי..הערבי המתחזה, 16/12/09 14:42

        וגם בארצות ערב...חוץ מזה המסגדים הם לא מקומות קדושים למוסלמים...המוסלמים בעצמם שורפים ומפוצצים מסגדים..

    • אין קשר בין הצתה למה שכתבת.

      מוטי גבסון, 13/12/09 15:13

      תגיד, מה יוצא מכל זה?
      יש פה רק חארקיריוזה לא הוגן .
      אם קורה שאוספים צעירים להתאבדות או הטפות זה עסק של השב''כ.
      גם במסגד אומרים ומתפללים לאלוהים שלנו.
      חובה לכבד את כל המסגדים.

    • התיאור שלך את המסגד נשמע כמו תיאור של ישיבת הסדר או אולפנה... (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 13/12/09 16:18

    • ושוב המתנחלים מוכיחים שהיהודים לא יותר טובים מכל עם אחר בהיסטוריה (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 13/12/09 16:19

      • מסרב להודות שהוא אחמד ששונא את כולנו. אני שמאל אמיתי (סוציליסט).

        מר ''צ'רצ'יל'' כ''כ שקוף., 14/12/09 02:11

        העיקר שלמר ''צ'רצ'יל'' ודומיו יש ת.ז. כחולה, נהנים ע''ח המיעוט היהודי ומסיתים נגדו. אין להם כבוד אנושי.

  • 63.

    כל אחד יודע שמציתי המסגד יהודים כפי שרוצחי מוחמד א-דורה היו יהודים

    נחום שחף , 13/12/09 13:16

    שם במוחמד א-דורה לא בדקתם (פרט ליוצאים מהכלל), גם כשהתפרסמו ההוכחות שהפרשה בוימה, אז א-דורה עכשיו מסגדים.
    לערך הספק שלא לדבר על חיפוש העובדות - אין כל ערך.
    היהודי יורה על ילדים ערבים
    היהודי שוחט ילדים נוצריים
    היהודי שורף מסגדים
    כל אחד יודע.

    • צודק (ל''ת)

      primakuku, 13/12/09 21:28

  • 62.

    עד לאחרונה היינו בסדר? מתי הייתה המחתרת היהודית? (ל''ת)

    מבולבל, 13/12/09 13:03

    • והשב''כ והמחלקה ''היהודית'' ממתי היא קיימת?!!! (ל''ת)

      כן אתה מבולבל, 14/12/09 22:06

  • 61.

    מה באמת חשב הרב קוק על יהודים לעומת לא-יהודים...

    שפוי, 13/12/09 12:58

    ''ההבדל שבין הנשמה הישראלית, מאווייה הפנימיים, שאיפתה, תכונתה ועמדתה ובין נשמת הגויים כולם, לכל דרגותיהם, הוא יותר גדול ויותר עמוק מההבדל שבין נפש האדם ונפש הבהמה.''

    הרב קוק, אורות - ישראל ואומות העולם, פרק ה', פיסקה י', עמ' קנ''ו

  • 60.

    האם כמה פושעים משקפים את היהדות?

    שאול א., 13/12/09 12:54

    נסחפת למחוזות של אובדן פרופורציה. היהדות נבחנת ביחסה אל פורעי חוק אלה ואין היא נמדדת מהתנהגותם של בריונים חסרי אחריות.

    הסלידה, התיעוב והבוז שהוטח בביריונים אלה מבטאים יותר מכל כי היהדות עמדה במבחן היחס הנאות לאחר ולשונה.

    • יפה אמרת, אבל...

      ש., 13/12/09 13:00

      אלה המגנים את המעשה - וטוב שכך הם עושים - עושים זאת לא *בגלל* ההלכה היהודית אלא *למרות* ההלכה היהודית, אשר רואה בגויים מין נחות וביחס אליהם יחס מביש.

      • אני לא מקבל את דבריך

        שאול א., 13/12/09 13:09

        אינני חוקר כליות ולב ומן הסתם גם לא את/ה. מדוע לומר דבר שאיננו יודעים על מניעיהם של אחרים. הם מגנים את המעשה כפי שאכן ראוי לגנותו וטוב שכך.
        דווקא ההלכה היהודית אינה מקבלת התנהגות שכזו בלא כל קשר לפוליטיקה.

      • הספרדים כנחותים!!! זה כמובן יותר טוב!!! (ל''ת)

        אבל אתה מתנהג לאחיך, 14/12/09 22:03

    • זה שהרבנים מתנערים מאחריות לא מנקה את הכתם שהמתנחלים כתימו את היהדות (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 13/12/09 16:22

  • 59.

    כמה מסגדים חוללו לעומת כמה בתי כנסת חוללו

    יוסף האיום, 13/12/09 12:44

    בואו נעשה חשבון.
    כמה בתי-כנסת נשרפו וחוללו לאורך השנים,בגוש קטיף,בירושלים,בפרעות,
    חילול קבר יוסף ועוד קברי צדיקים יהודים ??
    וכמה מסגדים נשרפו עד היום ??
    קצת נקמה.קצת,רק קצת.

    • אז אתה מודה שהיהודים לא טובים יותר מכל עם אחר? (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 13/12/09 16:23

      • ...אדון צרציל הערבי המתחזה..איך זה שאתה מקבל במה יותר מכל

        לערבי המתחזה, 16/12/09 14:54

        האחרים כאן...סתם סקרן.

  • 58.

    ורוצח משפחת אושרנקו ביסס את ההשערה שכל ישראלי ירצח משפחה שלמה כולל

    פינת הזבל, 13/12/09 12:41

    קשישים ותינוקות

  • 57.

    האם אתה יודע מי זה ?

    יחי, 13/12/09 12:22

    אולי זה ערבי ? אולי זה פרובוקציה של השמאל או של שירותי הבטחון ? תמתין עם הכנראה שלך כמו שהית ממתין עד שיתפסו את הדוקר של הבחורה וכו

  • 56.

    בן חיים אנטישמי מזן חדש (ל''ת)

    אזרח, 13/12/09 12:18

  • 55.

    מה קשור?צבי נגח נמר שבא לטרוף אותו-איזה צבי אלים ממש נמר (ל''ת)

    סטודנט, 13/12/09 12:11

  • 54.

    הורסי יישובים ומפקירי בתי כנסת - זה עם סגולה ???

    אפקט המראָה, 13/12/09 12:09

    כמה צביעות יכולה להיות בכתבה אחת ? עוד לא עברו 5 שנים מאז כותב זה וחביריו הצדקנים תמכו בכל פה בגירוש אלפי יהודים + הריסת ביתם + הפקרתם לרחוב ולמובטלות + הפקרת עשרות בתי הכנסת לשריפה.

    האבק עוד לא שקע, העשן עוד לא כלה, הדמעות עוד לא יבשו - אבל כתבינו כבר מצליפים בנו, בכל המתנחלים, בכל היהודים, בכל הציונים, והכל בגלל שטיח אחד שנשרף בשבת.

  • 53.

    ממליץ לקרוא את כתבי ''ברית שלום''. תלמדו מדוע הם היו נגד מדינה יהודית.

    יריב א. , 13/12/09 11:56

    כבר בשנות השלושים והארבעים של המאה הקודמת התנגדו מיטב הציונים (אחד העם, מגנס, נורדאו) להקמת מדינה יהודית כי....הם ניבאו שהיא תהיה מיליטריסטית על כל החטאים שדבר כזה מביא.

    • וקל לראות ולשמוע זאת מכל הסרטים והשירים בני הזמן, שהם מאוד תמימים

      ישראל מאז ומתמיד היתה אנטימיליטריסטית, 14/12/09 01:18

      והומנים. הטענה שחלק מהמנהיגות היהודית חששה ממיליטריזם (שמעולם לא התרחש) רק מעידה על הסלידה האופיינית לכל מיליטריזם שהיתה אופיינית ליהודים ולישראל מלכתחילה. כמובן לשכתב את ההיסטוריה, למה לא? יריב א. מקבל בשביל זה כסף.

      • ''מיליטריזם'' לא התרחש? באיזו מדינה אתה חי? (ל''ת)

        יריב א. , 14/12/09 17:15

        • מדינת ''שנקין'' דרך אנגליה!!!! (ל''ת)

          כניראה לא במדינה שלך, 14/12/09 21:59

        • יריב ..באיזה עולם אתה חי....אם לא היינו מותקפים על ידי הערבים

          רומאו, 16/12/09 15:02

          אז לא היה לנו צבא היום..

  • 52.

    עד לאחרונה דווקא היינו בסדר ?

    שימו לב לסאבטקסט, 13/12/09 11:55

    אם פרעות, גזרות ושואה זה בסדר. אז כן, היינו מאוד בסדר. לפי השמאל יהודי טוב זה יהודי מת.

  • 51.

    אין דבר כזה ''יהודי טוב'' יש ''אדם טוב''

    דוד, 13/12/09 11:51

    וזה לא קשור לדת. מה עם ישראל כשכבש את הארץ בימי יהושע לא ביצע כאן טבח המוני וגירוש? מה ברוך גולדשטיין לא ביצע טבח במערת המכפלה? מה המחתרת היהודית לא הרגה ערבים? מה כל ההתממות הטהרנית הזאת.

    • מי שכובש שטח

      אאא, 13/12/09 13:12

      ולא מגרש או משמיד את האוכלוסיה,גוזר על עצמו מלחמות אינסופיות.
      המעשים שבחר לעשות יהושוע בהנחית האל היו נכונים וחיוניים.

  • 50.

    אולי מספיק עם ההיסטריה? (ל''ת)

    amir, 13/12/09 11:45

  • 49.

    בטוח שזה מעשה ידי יהודים? אולי זאת פרובוקציה? (ל''ת)

    אתה, 13/12/09 11:41

  • 48.

    מתנחל מכפר תפוח

    יניב, 13/12/09 11:37

    המשך מכתבה קודמת..
    אם פיגועים אנחנו יודעים להסתדר..
    מה שפוגע בנו באמת ואיתנו אנחנו חסרי עונים,
    הוא שבני עמנו יפיי הנפש מהמרכז,
    שלא יודעים מה זה לחיות במציאות כזו,
    והם בלי לצאת מהבית ולבדוק מה האמת.
    הם ממהרים להגיד שהמתנחלים מציקים לערבים המסכנים.
    הערבים הם האוייב שלך זה לא סביר שאתם
    תרחמו עלייהם ככה בלי שום סיבה הגיונית.
    רחמות זה בסדר,
    אבל כאן זה ממש גובל בכך שאתם מסכנים את אחיכם בשומרון.
    אנחנו אותו עם, בדיוק כמו שממלכת ישראל ויהודה היו אותו עם ונלחמו ביינהם.
    כשהיינו מאוחדים יהודים מהמרכז מהצפון, מהדרום מהשומרון מסיני ומהגולן וגם יהודים מהגולה שבאו במהירות לעזור במלחמה,
    אז כנגד כל הסיכויים אם צבא של עם כה קטו,
    ניצח חמישה מדינות ערב בו זמנית.
    אבל רק 6 שנים לאחר מכן כאשר,
    צצו קבוצה בעם שתקפה את הממשלה על פעולות מלחמתיות שלדעתם היו מיותרות,
    אז מול 2מדינות בלבד,
    כמעט ואיבדנו את המדינה.
    כדרך הטבע דבר כזה בלתי אפשרי,
    אבל כנגד כל הסיכויים זה מה שקרא..
    שנאת חינם היא החת שבינו גלינו.
    ושנאת חינם בעם מאיימת לחסל את העם כולו,
    ביידי אח מ אדי ניג'אד--אמן של ימינו ביום אחד.

    • אתה לא אח שלי.

      גיחזי, 13/12/09 12:21

      מי שמנסה לשכנע אותי שהוא אחי לא כותב בשגיאות כתיב וסגנון מזעזעות כאלה, ושולט באופן בסיסי בשפת אימו.
      חוץ מזה אין לי ולא יהיה לי אח פאשיסט.

      • אנחנו נישתדל ליזכור אותך כשיגיע זמנך ותתחנן שנעזור לך ולהגן

        רומאו, 16/12/09 15:09

        עליך מהאויבים שלך שאתה מצדד בהם כרגע..

  • 47.

    אתה צודק לחלוטין

    דורון מתל אביב, 13/12/09 11:33

    ההתנהגות של ישראל כמדינה ושל חלק מהיהודים כאינדיבידואלים איננה מצביעה, לפעמים, על עברינו ב- 2000 השנים האחרונות.
    למשל, היחס לפליטים. נראה שהממשלה שכחה שלפני כמה עשרות שנים היינו במצב דומה לשלהם, ובגלל התנהגות אומות העולם, נכחדו מיליוני יהודים. עכשיו, כאשר פליטים בורחים לישראל, ישנה הפנית גב כלפיהם.
    הרוב הגדול של הישראלים איננו פועל באלימות כנגד הערבים, אבל ישנו מיעוט, חלקו לשעבר חבר בכ''ך ובתנועות דומות, שפשוט מנצל כל הזדמנות לתקיפה של ערבים. זה יכול לכלול כריתת עצי זית, או תקיפה פיזית או שריפת מסגד.
    דוקא עבור המתנחלים בשטחים אלו פעולות מטומטמות במיוחד, כי היא מגדילה את השנאה של הערבים באיזור כלפיהם. אולי הם חושבים שפעולות אלו יבריחו את הפלסטינאים המקומיים, אבל בעצם הם יביאו לסילוקם מהמקום בבוא העת.

  • 46.

    מתנחל בכפר תפוח

    יניב, 13/12/09 11:22

    מה אתם יודעים על המציאות פה,
    אני לא הייתי בישוב באותו היום אבל אני
    יודע שמה שרואים בתקשורת זה אף פעם לא מדוייק.
    א. פרט שולי ולא חשוב,
    שספק אם זה מהישוב שלי, וזה לא בגלל שיש פה אנשים טובים ושקטים.
    אלה בגלל שכולם פה מכירים את כולם ואם היה מתערגן משהו היו כבר יודעים.
    ב. מה שלא נאמר בתקשורת זה,
    שכמעט כל יום שישי קצת לאחר כניסת השבת,
    הערבים כנראה מכפר יסוף,
    זורקים אבנים לאבר תושבים שצועדים לכיוון בית הכנסת שבחלק המערבי של הישוב.
    וזה ללא סיבה כל שהיא.
    צריך להבין קודם כמה דברים.
    לערבים יש שיטה קבועה,
    הם באים וזורקים אבנים ומכינים מצלמה לצלם איזה יהודי שמגיב ואז זה נראה בתקשורת,
    כאילו שהיהודי שמחזיר הוא זה שתקף ראשון.
    מה שמצער מאוד הוא שבני עמך שגרים בת''א ובפ''ת ועוד ישובים במרכז,
    מאמינים למה שאומרת התקשורת בארץ ובעולם
    ומאשימים את אחייהם בשומרון בהאשמות קשות,
    בלי לברר את האמת.
    חבל שזה כך, כי זה מה שמנסה האוייב העבי,
    ואת זה הוא מסיג בלי בעיות.
    אני לא אנסה לשכנע אף אחד באמת שלי,
    אלה אמליץ לכל יהודי לבוא ולראות במו עיניו את המציאות כאן.
    המשך יבוא..

    • ואני ממליץ לך לעוף משם, אם לא תעוף לבד עם ישראל ב''ה יתברך יפנה את כולם (ל''ת)

      מי צריך את תפוח, יצהר וכו'..., 13/12/09 12:46

    • ואני ממליץ לך להזכר בכבישים המיועדים ליהודים בלבד שאתה נוהג בהם.. (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 13/12/09 16:25

      • ואני מזכיר לך את המרצחים הערבים שיורים רק על מכוניות של יהודים (ל''ת)

        primakuku, 13/12/09 21:30

  • 45.

    ''זכור את הגר'' הגר מעולם לא קיבל אוטונומיה תרבותית,רק היו העבדים

    אנטוני הופקינס, 13/12/09 11:16

    אז אל תבלבל את המח.

  • 44.

    1. הרב קוק איננו אבי הציונות הדתית 2. איפה היית כשהם פעלו כך בעבר? (ל''ת)

    דתי שפוי, 13/12/09 11:07

  • 43.

    סוף סוף

    penouel , 13/12/09 10:43

    הגיע הזמן שנתגבר על התסביך האינפנטילי שנקרא אנחנו לא מהיה כמותם.
    הסיסמא הזו היא בעוכרינו, ואויבינו מנצלים זאת עד הסוף
    אנחנו צריכים ללחום בכל אמצעי אפשרי כדי למגר את האוייבים שלנו.
    אנחנו לא צריכים להיות כמותם אנו צריכים להיות גרועים מהם.
    שיעזבו אותנו בשקט.
    כמו שאומרים שיחפשו את החברים שלהם וילכו לחיות אצלם, כלומר במדינות ערב.

  • 42.

    האם גם אנחנו נאצים ואנטישמים

    מגיב, 13/12/09 10:36

    אמת ויציב. חבל שיהודים הגיעו לנקודת שפל שכזו. כל הזמן אנו נחרדים מפגיעה בבתי כנסיות ובמקומות בעלי ציוויון יהודי. חבל שניחנו בתכונות הנאציות והאנטישמיות של הרעים שבשונאנו.

    • מי זה אנחנו ? אתה מכיר מתנחל דתי שישרוף מסגד ביום שבת ???????? (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל , 13/12/09 10:54

      • אנחנו גם לא מכירים דתיים שזורקים אבנים ושוברים עמודי חשמל בשבת (ל''ת)

        יריב א. , 13/12/09 12:05

        • יריב - אתה כל כך מבובל מסיסמאות ששכחת שאתה יכול גם לחשוב לפעמים (ל''ת)

          רוני, 13/12/09 15:35

          • מה שאני יכול לחשוב בשעה אתה לא יכול לעשות בשנה שלמה. (ל''ת)

            יריב א. , 14/12/09 17:14

    • ביטוי מובהק לשינאה עצמית

      שים לב, 13/12/09 12:28

      אם קומץ ערבים היו שורפים בית כנסת, היית אומר שכל הערבים נאצים ואנטישמיים?!

  • 41.

    ''הצתת המסגד אינה אירוע בודד''

    דניאל, 13/12/09 10:29

    לכל עם באופן טבעי יש טיפשים, משוגעים, קיצונים ומנוולים. האנטישמים שוללים את הזהות הזאת מהיהודם.
    אלה שהציתו את המסגד בכפר יוסוף שירתו קואליציה רחבה של שוללי לגיטימיות של מדינת היהודים ואנטישמיים.
    מי עשה את זה? אולי אלה ששפחו שמן ודוקרנים על כביש מספר 1, סמוך לכפר חב''ד זמן קצר לפני ההתנתקות?

  • 40.

    ומי היו הקיצונים ששרפו את מאגרי המזון כאשר הרומאים צרו על הר הבית?

    גם חובשי כיפות קיצוניים..., 13/12/09 10:22

    הקיצונים חובשי הכיפות, הרוצחים המחבלים היהודים כגון יגעל עמיר טייטל וחבריו הם שמכתימים ציבור שלם בישראל בגלל הקיצוניות המטורפת שלהם.

    כנראה שלא נהיה יותר אור לגויים.
    זה נגמר.
    אנו חושך לגויים.

    ולצערי נער הגבעות הכי מטורף ע''י תפוח או יצהר חזק יותר מכל ממשלה בישראל - כי לא עושים לו כלום!

    • קצת היסטוריה

      הצדיק מסדום, 13/12/09 11:45

      הסיפור על שריפת מחסני המזון, מופיע בכתבי יוספוס פלאוויוס. אינני יודע עד כמה אתה מכיר את ההיסטוריה דאז, אבל זה בערך משול לכך שיריב אופנהיימר יכתוב את תולדות התיישבות היהודים ביהודה ושומרון. או שמא אורי אבנרי, או גדעון לוי, או עקיבא אלדר, או עמירה הס.
      יוספוס הנ''ל היה ''אלוף פיקוד הצפון'' וישב במבצר יודפת. ברגע מסויים הוא ערק לרומאים והפך לכתבלב, המספר את סיפור הכיבוש, מנקודת מבט של בוגד בעמו ובדתו.
      כך שלהסתמך על יוספוס, זה בערך משול לומר שההיסטוריה של מלחמת העולם השניה, מצוייה בספרו של צורר היהודים, המודרני - ''מיין קאמפף''.
      אבל מה לך ולהיסטוריה יהודית?
      אגב. מה לדעתך צריך לעשות לנוער הגבעות? לשרוף או להכניס לתאים? מתלגיד?

      • אבל אין מקור אחר. אז מאיפוא אתה יודע שפלוויוס לא סיפר אמת המקרה הזה?

        יריב א. , 13/12/09 12:02

        אלהים סיפר לך בחלום?
        ומה עם המדרשים שהכל בגלל ''שנאת חינם''?

      • לצדיק מסדום, אתה בור ועמי ארצות, בוא תלמד דבר תורה וגם היסטוריה מהגמרא

        יעל לוין, 13/12/09 12:42

        כאשר הרומאים צרו על הר הבית, התחנן ר' יוחנן בן זכאי בפני הלוחמים שיכנעו בטיעון כי בית המקדש ועם היהודי ישארו לנצח. אמר הרב: מי זוכר היום את האשורים הבבלים, הפרסים המצרים והיוונים? כך יעלמו גם הרומאים...לא שמעו לו, והוציאו אותו בארון מתים מהעיר העתיקה, הלך הרב וייסד את הסנהדרין ביבנה.
        להלן ציטוט מהגמרא על הרעב בירושלים בעת המצור של הרומאים:
        (ירושלמי יומא מג,ג [ו,ג] וכן יומא לט ע''ב).

        ''פעם אחת היה רבי יוחנן בן זכאי מהלך בשוק. ראה ריבה אחת שמלקטת שעורים מתחת רגלי בהמות. אמר לה: בתי מי את? שתקה. שוב אמר לה: בתי מי את? שתקה. אמרה לו: המתן לי. נתעטפה בשערה וישבה לפניו; אמרה לו: רבי, בתו של נקדימון בן גוריון אני...

        כך גם עם המתנחלים הקיצונים-עד שלא יביאו עלינו חורבן..הם לא ינוחו ולא ישקטו!

        • יעל את כלכך צודקת! הימין הדתי בוחר בקפידה את ההסטוריונים המקובלים עליו (ל''ת)

          צ'רצ'יל , 13/12/09 16:28

      • צריך לעשות להם את מה שהם רוצים וממליצים לעשות לשמאלנים... (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 13/12/09 16:27

      • למה אתה חושב שרק אתה מכיר היסטוריה יהודית? כי אתה ימני? או כי אתה דתי? (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 13/12/09 16:29

      • הסיפור מופיע בגמרא

        אלקנה, 13/12/09 17:21

        מסכת גיטין נו ע''א. פלוויוס הוא מקור די אמין אבל כאן אפילו לא צריך להסתמך עליו

    • אז חזור הביתה לאירופה

      אאא, 13/12/09 13:15

      שם תוכל לחיו בקרב ליברלים אירופאים נאורים.
      מה יש לאנשים הוצים להיות ליברלים אירופאים לחפש במזרח התיכון?
      במה אתם שונים מהלבנים בדרא''פ ??

  • 39.

    לא רוצה להיות צודק - סתם רוצה לחיות ,,, (ל''ת)

    חן אדון , 13/12/09 10:22

  • 38.

    כבר היו דברים מעולם

    עו''ד, 13/12/09 10:17

    רבי שמואל הנגיד, כאשר היה לו כוח פוליטי, רדף את הקראים בספרד באכזריות שלא נפלה מזו שבה רדפו אח''כ את היהודים בספרד.

    עם זאת, אין להתעלם מכך שהערבים אינם מיעוט שקט ומתגונן כמו שהיו היהודים בגלות, אלא מיעוט ששואף בגלוי לבוא במקומנו, ואף נוקט כל פעולה אפשרית לשם כך. זה בכ''ז נותן פרופורציה אחרת לדברים.

  • 37.

    מסכים איתך

    אפרים גרוסמן, 13/12/09 10:13

    אבישי אני מסכים איתך! האם זה אומר שאני בבעיה או אתה בבעיה או כולנו בבעיה?

  • 36.

    תג מחיר - מהמתנחלים!

    יונה, 13/12/09 10:08

    הגיע הזמן לגבות ''תג מחיר '' מהתנחלים - לפנות מיידית כל התנחלות שממנה יוצאים הבריונים הפוגרומיסטים.
    ולגבי מציתי המסגד - לתפוס אותם ולהסגיר אותם לידי הרשות הפלסטינית!

    • ב''ה יתברך גם אני מסכים שחייבים לפנות אותם! אמן סלה! (ל''ת)

      דודי, 13/12/09 10:26

    • ב''ה יבוא יום למדינת ישראל יהיה אומץ להתמודד עם פירות הביאושים של יו''ש (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 13/12/09 16:32

  • 35.

    אברהם לינקולן : על מנת לבחון אופיו של אדם. תן בידו כוח. (ל''ת)

    ציטוט, 13/12/09 10:02

  • 34.

    לילה וערפל, לילה ושברי בדולח מאיימים על הארץ. (ל''ת)

    Vox Ami , 13/12/09 10:01

  • 33.

    לאומנים וחרדים שוחרי מלחמה חולמים על מדינה שתעמוד על תילה 1000 שנים (ל''ת)

    Vox Ami , 13/12/09 09:59

    • עדיף על שונאי עמם מהשמאל שחולמים על מדינה דו- לאומית שתחזיק מעמד שבוע. (ל''ת)

      רעמסס, 13/12/09 12:41

  • 32.

    מטורפים שהציתו את המסגד הם לא יהודים . אלה חוליגנים מתנחלים שמתחזים

    benzi. a, 13/12/09 09:59

    הם לא יהודים ולא האחים שלנו הם סתם חוליגנים מתחזים ליהודים וטיפוסים הזויים ומשיחים שנוכחותם בארץ זה הרסני ומזיק לעם היהודי בארץ ובעולם. וזה אמור גם גבי רבניהם המטורפים מקללי הפולסה-דנורא.

  • 31.

    המָכֶה יהודי בעולם ...אנטישמי. המכה ערבי בישראל או הגדה...? (ל''ת)

    Vox Ami , 13/12/09 09:59

  • 30.

    אני אוהב את ישראל, אפשר להכות יהודים מבלי להיקרא אנטישמי. (ל''ת)

    Vox Ami , 13/12/09 09:58

  • 29.

    היהדות מעולם לא הייתה סובלנית כלי הזרים ואתה כאדם דתי

    לוגיקן אתאיסיט, 13/12/09 09:55

    אמור לדעת זאת. ''קשים עליך הגרים כספחת'', הוראת אלוהים ''להרוג בהם בכל גבר, אישה, ילד בהמה וצאן''. ''יאבדו כל פועלי אבן'' וכו'. כשבחור יהודי מתחתן עם שיקסע, הוריו יושבים שבעה. אפילו את ברוך שפינוזה היהודי
    הרבנים החרימו בטקס מביש עם נרות שחורים וכו' כי הם חשבו (כמו הקאתולים על גלילאו) שתורת המידות שלו היא עבודת כפירה, רק משום שלא הבינו אותה. החרם הזה החזיק
    מ- 1656 ועד לשובה של האוניבסיטה העברית בירושלים (כ 260 שנים). היום דווקא אנו יותר פלולריסטים מבעבר.

    • היא גם לא צריכה להיות סובלנית

      אאא, 13/12/09 13:17

      ההתבדלות שלה גרמה לכך שהיא לא ניסתה להתפשט וזה הרע במיעוטו.
      הליברלים,הקומוניסטים,הנאצים,הנוצרים והמוסלמים שואפים להשתפט כל הזמן,לכונן אימפריה עולמית ולהפוך את כל אוכלוסית הכוכב לחסידי הדת שלהם.
      היהדות איננה מושלמת אבל היא הרע במיעוטו.

  • 28.

    אבישי איש טיפש- איך אתה כבר קובע שהמציתים יהודים. האם

    אורן כהן, 13/12/09 09:41

    יעלה על הדעת שדתיים יבעירו אש בשבת ? אם אתה כל כך רוצה להתחנף לשמאל ( בשינאת דתיים- מתנחלים) כניראה שיש לך בעיה בפרנסה , אבל קצת אמונה ( בנוסף לכיפה המצ'וקמקת שלך) שהפרנסה מהקב''ה לא יזיק.
    אבל אם כבר ,ובכל זאת, ועף על פי, וכו' לפחות תנסה לטעון שמתנחלים עמדו מאחורי המעשה, אבל לא ביצעו למשל שלחו ''שכירי חרב'' או משהו דומה.
    יהודי מאמין לעולם לא יצית אש בשבת אם זה לא לפיקוח נפש ופה לא היתה פיקוח נפש בוודאות.
    לפי דעתי זאת קונפירציה של הערבים ( ושוב פעלו בטיפשות שביצעו את הפעולה בשבת) כדי למשוך אש נגד המתנחלים בשומרון ואוי לנו איך טיפש כמוך נפל לתעמולה של הערבים ( אולי תעשה בדיקת DNA ) לא סתם נפלת בפח .

    • יכול להיות שהטרוריסטים שהציתו את המסגד הם יהודים

      ירון, 13/12/09 10:29

      אבל מכאן להגיע להכפשת ציבור שלם זה להטוט מיוחד שפועל רק כנגד יהודים.

    • ליהודים (העדה החרדית) אין שום בעיה

      דורון, 13/12/09 11:27

      להפגין בשבת ולנהוג באלימות בשבת.
      ראו את ההפגנות ליד אינטל ונגד פתיחת חניון ספרא ואח''כ קרטא בשבתות.

      לכן, אין לי כל ספק שאין למישהו שחושב את עצמו דתי להצית מסגד בשבת. הוא ודאי משכנע את עצמו שזה פיקוח נפש או איזו שטות אחרת.

  • 27.

    בפי הערבים כל יישוב יהודי בתוך או מחוץ לקו הירוק נקרא מוסתאוטנה-

    מזרחן, 13/12/09 09:25

    התנחלות, וכל היהודים החיים מערבית לירדן נקראים בפיהם מתנחלים. אז כדאי ללמוד ערבית ומהר למי שרוצה לחיות כאן.

  • 26.

    קבר יוסף, בית הכנסת ביריחו, בתי הכנסת בגוש קטיף-כנראה יש השפעה סביבתית (ל''ת)

    הם למדו מהפלסטינים, 13/12/09 09:19

    • לא ראיתי בשום מקום שאז הזדעקתם- לא בקבר יוסף ולא בגוש ( שמה רקדתם)

      אורן כהן, 13/12/09 17:30

      ועכשיו אתם באים בטענות ניגמרה ההבלגה היהודית מהיום יש תג מחיר . למרו שאני בטוח שאלו לא יהודים אין סיכוי שיהודי דתי לאומי ( ושיהיה הקצוני ימני הכי גדול שיש) יבעיר אש בשבת אין מצב חבל לכם על הזמן .
      בסוף כלכם תאכלו את הכובע.

  • 25.

    ברור שהיהודים הציתו את המסגד

    ברוריה, 13/12/09 09:03

    לערבים אין אינטרס להסית את דעת הקהל נגדנו.

    • לפרובוקטורים של השב''כ קשה לקרוא יהודים... (ל''ת)

      איש השירות בדימוס, 13/12/09 11:56

  • 24.

    טוב שתפסו והענישו את מציתי בית הכנסת בלוד (ל''ת)

    כאילו, 13/12/09 09:03

  • 23.

    דברי הדמגוגויה שלך,בצירוף ההבנה הקלוקלת שלך בענייני יהדות,פשוט צריכים

    לבייש אותך.אם כי אני סבור כי אינך כ''כ בור,אלא אחד, 13/12/09 09:00

    שעושה עצמו כזה במכוון בכדי להתיפייף,ולמצוא חן בעיניי התקשורת שונאת היהדות.נכתב בתורה כי עם ישראל תמיד יהיה מוקצן בהליכותיו-או:ככוכבי השמים (אם הולכים בדרך התורה,ומשמשים אור לגויים),או כחול על שפת הים (ואז סובלים מאנטישמיות,והופכים למרמס כמו החול שכולם דורכים עליו).
    עניין זה מצוי גם בתפילת עלינו לשבח,בה כתוב:בשמים ממעל,ועל הארץ מתחת אין עוד.. ז''א ליהודי אין אמצע.וזאת כיוון שיש לו ''מנוע'' בעל עוצמה,ואם הכיוון שלילי בהכרח הוא שלילי ביותר,ממש כפי שנחזה בנבואות על הדור שלנו,וכפי שרואים היום.

    האשמה במצב נובעת רק עקב החינוך הממלכתי (כולל זה המכונה ממלכתי-''דתי''),ואין לה שום קשר עם היהדות האוטנטית=חרדית.הציונות ה''דתית'' הינה אידיאולוגיה,ואינה נובעת באמת מהדת היהודית.הנבואה הזכירה בפירוש כי לפני בוא משיח,תוקם מדינה של כפירה,אז על איזה ציפיות בכלל אתה מדבר ??

    ושוב כמו במאמרים אחרים שלך,אתה צבוע ומתחסד.ולמרות שאני מסתייג מהדרך הכוחנית של המתנחלים=כוחי ועוצם ידי המנוגדת לתורה,נפלא בעיניי מדוע אינך מתרעם או כותב על שריפת בתי כנסת וספרי תורה ?
    מדוע אתה תוקף את המתנחלים,כאשר המדובר רק בחשד ??

  • 22.

    אבישי בן חיים הוא חלק ממערך התעמולה של הדיקטטורה השמאלנית (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 13/12/09 08:47

  • 21.

    אם בן חיים יודע כבר שזה יהודים אז הוא קשור למחלקת העלילות של שהב''כ (ל''ת)

    רק הם יודעים מראש מיהם השמפניות המציתים, 13/12/09 08:37

  • 20.

    אינטיפאדה יהודית. בסוף אירופה תתן למתנחלים מדינה...

    י, 13/12/09 08:27

    תהיה באו''ם החלטת חלוקה חדשה שתחלק את השטחים למדינה יהודית וערבית.
    תהיה אופטימי מר בן חיים

  • 19.

    רק נאיבים ו/או טיפשים יקנו את הגרסה שמתנחלים הציתו ביום שבת מסגד (ל''ת)

    רבקה, 13/12/09 08:25

  • 18.

    המלצה לאבישי הקשקשן שינק שינאה ליהודים!

    לג, 13/12/09 08:14

    ראשית מומלץ לעבור טיפול נפשי,לאמץ דת אחרת להגר ולהצטרף לעם אחר, המבחר גדול, מומלץ לך לאמץ את האיסלם הקרוב ללב ובשורשים שלך.

  • 17.

    שוב ושוב,ככלב השב על קיאו עושה התקשורת את אותה ''טעות''..!

    זה לגיטימי להעלות חשדות,אבל לא להסיק מסקנות ללא, 13/12/09 07:53

    שהתבהרו הדברים לגמרי.אגב כלפי ערבים היחס תמיד הפוך-תמיד מנסים לקשור אופי פלילי לארועים שונים,גם כאשר ברור שנעשו על רקע לאומני (כך שאם ישנה טעות עקרונית-לפחות שתהייה עקביות).

    לא אתפלא אם יתברר כי את המעשה עשו פרובוקאטורים שמאלניים,או שלוחי השב''כ,בכדי להכשיר את הקרקע ליד קשה כלפי מתנחלים.
    ולא שאני תומך בדרכם.. אבל עד כמה ניתן לגלות יחס אוהד כלפי האוייב,ובמקביל יחס כה עוין כלפי בני עמנו ?

  • 16.

    הגמד המטורף הולך לירות ביהודים בקרוב מאוד !! (ל''ת)

    העלילה על הצתה זו ההכנה המנטלית הדרושה לירי, 13/12/09 07:52

  • 15.

    רק השמפניות של השב''כ יודעים כבר שהמציתים יהודים (ל''ת)

    והיהודים שותקים כצאן לטבח, 13/12/09 07:51

  • 14.

    בלה בלה בלה בלה (ל''ת)

    ףףףףף, 13/12/09 07:41

  • 13.

    יש להלחם ברשע וברבריות - ולא על ידי הפניית הלחי השניה (שזה לא עוזר) (ל''ת)

    טוב תראה, 13/12/09 07:29

  • 12.

    מבצעי גירוש רבבת יהודים - עם סגולה ?

    צביעות, 13/12/09 07:19

    ואיפה היית כאשר גורשו רבבת יהודים מבתיהם ? ואיפה היית כאשר יהודים אחרים החריבו את בתיהם ? ואיפה היית כאשר הערבים שרפו עד היסוד את בתי הכנסת בגוש קטיף ? ואיפה אתה כאשר הערבים פוגעים, באופן רציף, בכל הקדוש לעם היהודי ? ראה כדוגמה קבר יוסף בשכם, המוצת על בסיס חודשי. וראה את מניעת האפשרות מהיהודים לעלות לחורבות בית המקדש ולהתפלל שם. את זה אתה לא רואה, לא שומע, לא יודע. צביעות.

  • 11.

    האיש אחד יחטא (אולי זה שוב בני מרשק) - ועל כל העדה הטובה תקצוף ?

    אני שונא צבועים ועיתונאים קטנים, 13/12/09 07:10

    עשרות בתי כנסת שרפתם לפני 5 שנים, ואתה שתקת.
    את קבר יוסף וספרי קודש בחומש שורפים שוב ושוב, ואתה שותק.
    בית כנסת בלוד נשרף כליל לפני חודש, וכצפוי שוב שתקת.

    שטיח נשרף עך ידי אלמוני (אולי זה שוב בני מרשק וחבריו), ואתה שוב תוקף את כל המתנחלים, את כולם, כמו שאתם, כל העיתונאים, עושים כל הזמן.

  • 10.

    תג מחיר - שיטה מטופשת מסיקה ומתועבת.

    יואב, 13/12/09 06:40

    מה אשמים הערבים בפרעות שהשמאל עושה? אם כבר, יש להעניש את מי שאשם באמת.  

  • 9.

    לצערי נהיינו ככל העמים - אבל זה התחיל לפני הצתת המיסגד

    יופיטר, 13/12/09 06:37

    לא דאגנו אחד לשני - הזנחנו את החינוך - הפכנו לחברה שסוגדת לחומר ולחומרנות - והפסקנו להיות עם הספר והפכנו לעם הסופר מרקט- וזה לא משנה אם אתה רוצה אדמה או כל דבר אחר

    • בדיוק כמו שרצה הרצל

      נורדאו, 13/12/09 10:27

      מדינה יהודית עם אזרחים יהודיים, שוטר יהודי וגנב יהודי

      • רק חבל שהמתנחלים אוהבי הארץ יטביעו אותנו בערבים כי כבר לא נוכל להפרד (ל''ת)

        צ'רצ'יל , 13/12/09 16:34

  • 8.

    המתנחלים זה זרם קיצוני שבכלל לא מסמל את היהדות

    בני, 13/12/09 06:36

    זה לא מה שהתורה אמרה להתיחס אל כל אדם ואדם בצלם כל בריאה היא של השם ואין לנו שום זכות לפגוע במי שהוא לא יהודי יש פה חבורה פנאטית שבאה מהמתנחלים שעושה הכל כדי להשחיר את עם ישראל סליחה אבל לא זו דרכה של היהדות

  • 7.

    אתם מוזמנים לקרוא באתרנו את המאמר על מעמד הנכרי בהלכה,מעמד החילוני

    דעת אמת הכנסו, 13/12/09 06:28

    בהלכה ועוד כדי להבין את השורשים ההלכתיים למעשים החמורים של פגיעה בכל מי שאינו יהודי וביהודים שאינם שומרי מצוות.

    • דעת אמת

      ירון, 13/12/09 10:26

      ההתיחסות שלכם להלכה היא כמעט תמיד הוצאה מהקשר.

      אתם לוקחים דברים מדהימים במערכת החוקים היהודית ומסלפים אותם.

      דוגמא:
      אתם יכולים לטעון שהיהדות מתירה עבדים, הרי יש חוקים על גבי חוקים של איך כמה ומתי מותר להחזיק ולמכור לעבדות.
      אבל אתם כמובן ''תשכחו'' לציין שאסור להכות עבד, שעליך לתת לעבד את כל הנוחיות של בעל הבית ולעולם אסור להחזיר עבד בורח לבעליו (אפילו הוא גוי). בנוסף מי שסוכה לזילזול הוא דווקא העבד שבוחר להשאר עבד לאחר שמגיע זמן שיחרורו.

      • מה שמדגים את הרעיון הבא: (ל''ת)

        אורן, 13/12/09 10:53

      • מה שמדגים את הרעיון הבא:

        אורן, 13/12/09 10:57

        חוקי התורה היו מתקדמים ונאורים מאוד לזמנם, וצריך להעריך את זה.
        במונחים של היום אלה חוקים מאוד בעייתיים, ובמקרים רבים מפלים וגזעניים.
        לכן צריך היום להוקיר את התרומה של חוקים אלה לאנושות באופן היסטורי, אבל להיזהר מאוד מלנסות ליישם אותם.

    • מתיוונים עלובים, סלפנים ושקרנים. ''ואהבת את הגר אשר בשעריך'' ...

      דוד, ארץ ישראל, 13/12/09 11:08

      בעלי האתר הזה הם אנשים מסכנים ועלובים, שנשמתם אינה סובלת את כפירתם ולכן הם נזקקים להצדיק את דרכם באמצעות סילוף התורה וההלכה בקרב מי שאין להם את הכלים להתמודד עם שקריהם.

      • ''מתיוונים'' זה לא כינוי גנאי. מהדור השני של המקבים כולם התיוונו ואדומי

        יריב א. , 14/12/09 17:12

        בנה את המקדש שאתה כל כך מתפאר בו ומקדש אותו.
        אין לך שמץ של מושג מה באמת היה תחת שלטון החשמונאים כי מעולם לא קראת את מקבים א' וב'. בשבילך מספיקות האגדות והמיתולוגיות. חכם ובעל ידע אתה כבר לא תהיה.
        גם הבנת מהות ''ארץ ישראל'' מעבר לבינתך ויכולתך להבין.

  • 6.

    מי שמקפיא התיישבות של יהודים מסוגל לכל מעשה נבלה- כולל לפרובוקציות. (ל''ת)

    מתיישב, 13/12/09 06:28

  • 5.

    מי שהניף כרזות של רבין במדי אס אס היה סוכן של השב''כ- האם זה מה שקרה? (ל''ת)

    מתנחל מרעננה, 13/12/09 06:27

  • 4.

    מצטער- לי זה נראה כמו פרובוקציה של מישהו המעוניין להכפיש את המתנחלים. (ל''ת)

    רעמסס, 13/12/09 06:26

    • ברור, תמיד מנסים לכתים את הקדושים המעונים מיו''ש...תקחו כבר אחריות!! (ל''ת)

      צ'רצ'יל , 13/12/09 16:35

  • 3.

    המתנחלים ברברים לא פחות מהערבים. כל ההבדל בניהם זו השפה וצבע העור

    לא אוהב אותם, 13/12/09 06:19

    המנטליות זהה לחלוטין.

    • אתה מזכיר לי הגרמני המשכיל מהסרט ממזרים חסרי כבוד (ל''ת)

      האיש הנאור, 13/12/09 07:30

      • בהבדל קטן - עד היום לא שמעתי ערבי שנחרד מהפיגועים - מצאו הצדקה (ל''ת)

        יופיטר, 13/12/09 11:49

    • כל אלה שמפזרים שנאה נגד המתנחלים הם אותם האנשים שיהיו

      רומאו, 16/12/09 16:03

      הראשונים לעזוב את הארץ כשהערבים יהיו רוב במדינה...לעומת זאת המתנחלים ישארו וילחמו עד טיפת דמם האחרונה.. כי הם מאמינים במה שהם עושים...ודווקא אותם הערבים יותר יכבדו ויעריכו מאשר את אלה הרכרוכים ללא עמוד השידרה שבוגדים ומכים בבני עמם..ואלה שמתפארים בשינאה שלהם למתנחלים הם בעיני הכי שפלים..

    • כתבתי לך תגובה ומשום מה לא מופיעה...שימו את התגובה שלי בבק (ל''ת)

      רומאו, 16/12/09 17:20

  • 2.

    אם פוגעים במישהו - הוא יפגע בחזרה

    אם פוגעים במישהו - הוא יפגע בחזרה, 13/12/09 06:18

    אם פוגעים במישהו - הוא יפגע בחזרה

    ארץ ישראל לעם ישראל וערב לערבים !

  • 1.

    מה אתה קשור מר אבישי?

    דון קורטיזון , 13/12/09 06:00

    אני כבר קורא את מאמריך יותר מפעם אחת ואין סוף לגיבובי השטויות פרי עטך.
    'הפרה נושכת עם השדה שברה לקחה ירום הודו על ישבנה ינשוך נחש',- אתה הבנת את זה?
    אדם נורמלי לא צריך, אבל אתה אמור להבין בשטויות.
    הצתת המסגד, זה מעשה ראוי לכל גינוי. אין ספק.
    אבל מכאן ועד להכתים את כולנו?
    זה מעשה ששייך לדמגוגים מהשמאל, ו-לאדיוטים כמוך.
    אבל וואלה, אתה יודע מה?
    אין לי כל כך נקיפות מצפון מוסריות. ובטח שלא צדקנות והתחסדות צבועה כמו שלך.
    אני לא שוכח לרגע היכן אני נמצא. בתוך בור של שנאה מטורפת מצד חבריך הפלשתינים בעיקר.
    כזאת שמזמן עברה את גבולות הצתת והחרבת בתי כנסת בגוש קטיף.
    יש עוד משהו מהתנ''ך שאתה כל כך אוהב לאמץ לנו מול הפרצוף. זה נקרא,- 'ונתת נפש תחת נפש, עין תחת עין, שן תחת שן, יד תחת יד וגו' חבורה תחת חבורה' (שמות כ''א כ''ג-כ''ד).

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      manu, 13/12/09 07:47

    • טרם נתפש חשוד.אפילו יהודי הוא,האם יש לו גיבוי מממשלה?מנהיגים יהודים? (ל''ת)

      ככה צריך לבחון מוסר של חברה.לא אדם פרטי(אולי?מתחזה, 13/12/09 10:58

    • צריך להעליל יחיד להכללה.ככה $ אבישי $ מצדיקים עוול כלפי קורבנות העלילה (ל''ת)

      מחזוריות.מי החשוד?!יאללה גירוש קולק-טיבי,בלי משפט., 13/12/09 12:01